Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Milyen alkut köthetett Orbán Viktor a kínai pártvezetéssel?

Milyen alkut köthetett Orbán Viktor a kínai pártvezetéssel?

Túlságosan egyértelmű a magyar kormány álláspontja Kínával kapcsolatban, hogy bármiféle kétségünk legyen afelől, hogy valami nagy háttéralku áll az egyre mélyülő barátság mögött. Már túl vagyunk azon a teórián, hogy olyan kapu szeretnénk lenni Európában, melyen keresztül az ázsiai nagyhatalom az áruit el tudja juttatni az öreg kontinens országaiba, de az sem tűnik valószínűnek, hogy kínai beruházások tömegét remélné a magyar kormány, mely jól jöhet majd a gazdaság újraindításánál.

privatbankar_3.jpg

Fotó: privatbankar.hu

Akik ismerik a kínaiak gondolkodásmódját, azt mondják, hogy minél jobban elmélyülünk a kultúrájukban, annál inkább tudatosul bennünk, hogy semmit sem tudunk róluk. Valójában nagyon másként szemlélik az anyagi és szellemi világot a világ legnépesebb országában, mint az alapvetően materialista felfogású nyugati országokban. A két világ közeledését az is hátráltatja, hogy a modern Kína identitását alapvetően egy kommunista ideológia határozza meg, melyet megtámogat az a hagyományos nacionalizmus, mely távol-keleti ország politikai és gazdaság expanzióját alapozza meg.

Mivel már a 90-es évek óta az a közvélekedés a világban, hogy Kína lesz a következő évtizedek szuperhatalma, az Egyesült Államok pedig lassan átveszi a másodhegedűs szerepét, sok olyan ország kezdett közeledni a kommunista államhoz, melyek ideológiai alapon távolabb nem is állhatnának tőlük. Magyarország az Orbán-kormány 11 éves regnálása alatt nemhogy betagozódott ezen országok közé, de épp olyan gyorsasággal távolodik az Európai Unió értékrendjétől, mint ahogy közeledik a kínai politikai vezetéshez.

Ha ez az egyetem itt lesz, akkor a kínai típusú kommunizmus és nacionalizmus gyökeret ver nemcsak Magyarországon, hanem Európában is.

Mivel Orbán Viktorról lehetne mintázni az eszményi pragmatikus politikai vezető szobrát, már meg sem lepődünk azon, hogy Mao Ce-tung szellemi örököseivel parolázik, és olyan kommunista vezetők emlékműveit koszorúzza meg nem csupán Kínában, de Közép-Ázsia posztkommunista vezetésű országaiban, melyek ellen még szenvedélyesen szónokolt 15-20 évvel ezelőtt. Saját érdekeit szem előtt tartva lavíroz az ingyen pénzt biztosító Európai Unió és a gazdasági, valamint politikai alternatívát kínáló keleti autokráciák között. Mintha ezzel akarná bebiztosítani magát arra az időre, amikor az EU már nem tolerálja tovább a magyarok szabotázsakcióit, melyekkel megakadályozzák, hogy közös nyilatkozatban ítélje el a közösség Kína vagy Oroszország demokráciaellenes lépéseit.

A helyzet viszont az, hogy a magyar kormány a Fudan egyetem Budapestre telepítésével már olyan szinten kötelezte el magát a kínai vezetés felé, ami már nem csak abban merül ki, hogy hivatalos szövetségeseivel szemben Pekinget támogatja abban, hogy a kommunista rezsim vegzálja Hongkongot, az ujgur vagy tibeti kisebbséget, esetleg az ott élő keresztény közösségeket. Ez a lépés nem csupán egy óriásegyetem beengedése a magyar felsőoktatásba, és egy teljesen más szellemiség terjesztése, mint amit a mi nyugatos gondolkodásunk megszokott.

Itt már nem csak arról van szó, hogy a frissen pártfelügyelet alá vont magyar egyetemek lépéshátrányba kerülnek majd egy olyan órással szemben, amely anyagi lehetőségeit tekintve messze felülmúlja majd a hazai felsőoktatási intézményeket, hanem arról is, hogy hídfőállást biztosítunk ahhoz a szellemi és gazdasági expanzióhoz, melyet a kínaiak már megvalósítottak Ázsia, Afrika és Dél-Amerika egyes térségeiben. Ha ez az egyetem itt lesz, akkor a kínai típusú kommunizmus és nacionalizmus gyökeret ver nemcsak Magyarországon, hanem Európában is.

hirtv.jpg

Fotó:hirtv.hu

A legfontosabb kérdés azonban ezzel kapcsolatban az, hogy mit ígérhetnek Orbánnak e feltétlen támogatásért cserébe? Mert abban biztosak lehetünk, hogy még a konfliktuskereső magyar kormányfő sem akaszt szívesen bajuszt az uniós vezetéssel és az Egyesült Államokkal csak azért, hogy barátságosan meglapogassák a hátát a Kínai Kommunista Párt vezetői. Egyelőre csak tippjeink lehetnek, hogy mi az alku tárgya, de ezeket egyelőre még leírni se szeretnénk. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Engedd be a kínait, kiver a hideg.”

97 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Milyen alkut köthetett Orbán Viktor a kínai pártvezetéssel? Tovább
Facebook Tetszik
1
97 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4116565594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2021.05.19. 11:22:18

Orbán - amúgy szerintem átgondoltan - arra játszik, hogy az EU - Távol-kelet vám állomása Magyarország legyen.
Ezzel a vámbevételek tekintélyes hányada nálunk csapódnak le.
Ugyanezért kell a trieszti kikötő is, ami messze jobb helyen van, mint anno Fiume volt.

Ez így önmagában tiszta és jó elv.
Aztán, hogy ennek a farvízén meg mi mindent húznak fel - az már egy másik kérdés.
Válasz erre 

ulpius66 2021.05.19. 12:51:47

Ebben a kérdésben az MSZP-s EU-képviselő, az Újhülye az illetékes,
aki ki sem látszik a kínaiak seggéből!
Válasz erre 

ulpius66 2021.05.19. 13:00:59

Szegedi bekattant!

Újhülyét kérdezd meg a kínai Fudan Egyetemről!
(te is tudod, Szegeden ami kínai, az mind Újhülyéhez köthető....)
Válasz erre 

Tamagucsi 2021.05.19. 13:36:09

@ulpius66: Utálom a kínaiakat, szarok rá, hogy komcsik, a Fideszes bunkók is mind azok voltak. Az állatokkal bánnak mocskos módon, a rohadék kutyafesztiváljukon két nap alatt tíz ezer kutyát ölnek meg forró olajban, vagy lángszóróval égetik őket halálra. Orbán oda húz, ahol nincsenek leszabályozva a jogi helyzetek. Mindegy neki, csak lophasson.
Válasz erre 

István Tamasi 2021.05.19. 15:31:44

@gigabursch:
Egyáltalán nem biztos, hogy a vámbevételek nálunk csapódnak le: 1. Az árut lehet az Eu érkezési kikötőjében , bárhol bármelyik tranzit Eu-s országban és a rendeltetési országban vámkezeltetni. Ha nem a rendeltetési országban vámkezelik, akkor a vámbevétel 25 %-a illeti meg az illető országot ahol a vámkezelés történik. A rendeltetési ország viszont kitalálhat direkt, indirekt ösztönzőket, hogy a vámkezelés nála történjen.
A trieszti kikötő mérte - rakpart hossza, vízmélység egyáltalán nem alkalmas áruszállító hajók kikötésére. A vízmélység iszonyatos költségekkel és bizonyos mértékig növelhető, de a rakpart hossza nem. Viszont nem részleteztük még a hely veszélyes anyag mentesítési kötelezettségét, ami további iszonyatos költségeket jelent. Következésképp: óriási bukta a trieszti kikötő vásárlás.
Válasz erre 

Géza néni 2021.05.19. 18:07:26

Putyin megosztotta a kompromatot a kinaiakkal
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2021.05.19. 21:16:45

O1g már csak csúszkál mint disznó a jégen, vétó fenyegetés volt az utolsó kártyája,fudan egyetem soha nem lesz Pesten.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2021.05.19. 21:31:56

@ulpius66: Sajna te már nem újhulye vagy, van aki az oviban megtanulja , hülye aki mondja.
Válasz erre 

vrana 2021.05.20. 00:19:06

Már évek óta szó szerint olvassuk ugyanezt a ctrl+C - ctrl+V szöveget. Nem unalmas már?
Nem kell itt semmi szöveg, csak egy pillantást kell vetni arra, hogy az utóbbi 30 évben honnan hova jutott Kína és hova Magyarország.
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 05:34:53

@gigabursch: Igen, tiszta és határozott neoliberális üzletmenet: az állam eladósodik azért, hogy a gazdasági-hatalmi elit jobb üzleteket tudjon kötni.
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 05:35:38

@vrana: És főleg milyen áron.
Válasz erre 

pukancs 2021.05.20. 07:17:29

Nekem az lenne a kérdésem, hogy a politikailag terhelt, megépült egyetemre ki a bánatos franc jelentkezne?
Mert az 1 dolog hogy drága fizetős lenne de ennyiből mehet az ember oxfordra is.
Miért jönne/menne bárki is a kínaira?
Ami köztudottan valami kínai komcsi párt egyetem lenne.
Ki a franckarika jönne ide tanulni?
És sehol nem látom ezt a kérdést felmerülni.
Tiszta vicc, hogy a soros egyetem nem volt jó amibe az államnak adófizetőiből 1 fillért nem kellett belerakni. A kínai ami eladósításhoz vezet az meg kurvára kell(a fidesznek)
De nyugodtan tolják csak ezt a kínai komcsi vonalat a fideszesek. Garantált a bukás 2022-ben, mert még a vidéki fideszesek se hisznek a komcsi kínai vonalban. ÉS akkor az kínai módszertanokról ne is beszéljünk.
Ha valami minőségi egyetemet akart volna idehozni, akkor a lett volna bőven amerikai vagy Japán, bármelyik másik ázsiai tajvani.
Neki pont pont a kínai kellett ami politikailag terhelt.
Válasz erre 

Galerida 2021.05.20. 07:37:30

@pukancs: Az bizony lehet, hogy a kínai egyetem azért a világ 34. legjobb egyeteme, mert tudományos szocializmust tanítanak, mint a Foximaxin!
Medve anyám! Nem kellene annyi ATV-t nézned....
Válasz erre 

Nzoltan 2021.05.20. 07:39:52

@pukancs: a politikailag terhelt új színművészetire összesen négyen nem jelentkeztek át.
Minden egyetem ideológiát követ. A nagy nyugatiak is. És ez a nyugat halála. A nyugati új ideológiák gúzsba kötik a fejlődést. Mindenféle claususok alapján döntik el, ki milyen előnyökhöz juthat tanulása során, már ha felvételt nyer. Kínában ilyenről egyelőre nem hallani.
Válasz erre 

Nzoltan 2021.05.20. 07:44:00

@Tamagucsi: Hol nem bánnak az állatokkal “mocskos” módon? Mintha a leghaladóbb országokban nem lenne vágóhíd, piac, stb.
Inkább mi bánjunk az állatokkal rosszúl, mint hogy az állatok bánjanak velünk ugyanúgy,
Egyelőre mi vagyunk a tápláléklánc csúcsán és ne akard, hogy ez megváltozzon.
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 07:57:51

@Galerida: www.ceu.edu/article/2019-02-27/itt-friss-egyetemi-rangsor-ceu-tobb-kepzeset-vilag-szaz-legjobbja-koze-soroltak

"A világ száz legjobb programja közé sorolta a CEU több képzését a Quacquarelli Symonds (QS) a ma nyilvánosságra hozott, képzési területekre lebontott rangsorában.
A CEU 41. helyezést ért el a politikatudomány és nemzetközi kapcsolatok, és 44. helyezést a filozófia, valamint a szociálpolitika és közigazgatás területén. Történelemből az első száz, szociológiából az első 150, míg közgazdaságtan és ökonometria tárgyakból, valamint jogtudományból az első 200 legjobb egyetem között szerepel. Az egyetem összesen hét tárgyból lett Magyarország legjobbja – írja közleményében a CEU."
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 07:58:54

@Nzoltan: A nagy nyugati egyetemek azt az ideológiát követik, hogy el kell tartaniuk saját magukat, a Fudant meg a kínai kommunista párt tartja el.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:05:16

Remélhetőleg, kiváló alkut.

Az országnak szüksége van a nagy kínai nép barátságára.
Válasz erre 

Ekrü 2021.05.20. 08:07:49

@István Tamasi:
"Az árut lehet az Eu érkezési kikötőjében , bárhol bármelyik tranzit Eu-s országban és a rendeltetési országban vámkezeltetni. "-Ez így igaz,viszont azt,hogy melyik kikötőbe érkezik az áru azt a szállítócégek és az áru tulajdonosa dönti el.Márpedig ők oda fogják vinni ahol kedvezőbb a vám.Ha ez Magyarország lesz,akkor bizony itt vámolják.Most ne a Kovács Pista által megrendelt telefontokra gondolj.Mi pld. rendszeresen hozunk gépeket Kínából.A szállítócég minden egyes alkalommal megnézi,hogy hol érdemes vámoltatni (Hamburg,Szlovénia stb.) és erről értesít bennünket, mi választunk,az árut pedig a választott helyen vámolják.Ha Európában Magyarországon lesznek a legjobb vámfeltételek,akkor bizony a cégek itt fogják az áruikat vámoltatni.
"A trieszti kikötő mérte - rakpart hossza, vízmélység egyáltalán nem alkalmas áruszállító hajók kikötésére. "-Erről esetleg egy hivatalos szakértői vélemény linkelj ,mert ez így nem más mint urban legend.Előrebocsátom a 444-ben és egyéb szennylapokban megjelent cikkecskék amelyben vmi ismeretlen emberkét kineveznek "szakértőnek" az nem hivatalos szakétői vélemény.
Válasz erre 

Lajosne Gelencser 2021.05.20. 08:09:06

Majd át adja Budapestet. Ha orbane nem lehetett, akkor majd megkapja Kína.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:14:04

@chrisred:

Hiába magas a CEU rangsorolása, ha káros tevékenységet folytat.
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.05.20. 08:14:36

"Ha ez az egyetem itt lesz, akkor a kínai típusú kommunizmus és nacionalizmus gyökeret ver nemcsak Magyarországon, hanem Európában is."
Ez eddig a legnagyobb baromság amit ma olvastam. Nyilván a TGM féle nyugati marxizmus, meg az amerikai neomarxizmus a megfelelő számunkra.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:14:45

@mіdnight coder:

Se Orbán nem kommunista, s én.
Válasz erre 

Galerida 2021.05.20. 08:14:59

@chrisred: Az én rangsorom szerint meg Szél Bernadett a világ legkedvesebb arcú nője.... Van ilyen....
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 08:25:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Pontosan leírtad azt, amire céloztam. ("Az bizony lehet, hogy a kínai egyetem azért a világ 34. legjobb egyeteme, mert tudományos szocializmust tanítanak, mint a Foximaxin!" mondatra reagálva.)
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 08:27:45

@megamovieboy: Igen, számunkra az európai gyökerű ideológiák befogadhatóbbak, mint az Ázsiában elterjedtek.
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 08:28:54

@Galerida: A Fudan meg a világ 34. legjobb egyeteme valakinek a rangsora szerint.
Válasz erre 

Galerida 2021.05.20. 08:34:29

@mіdnight coder: Minden szavad igaz, de ezeket a fájó dolgokat nem te leplezted le egyedül!
Mióta láttam Korózs dokumentumvideóját, azóta én is tudom, hogy Orbán miatt hullanak az emberek, mint a legyek....
Válasz erre 

Galerida 2021.05.20. 08:39:21

@chrisred: " A World University Rankings nemzetközi egyetemi rangsorban a Fudan Egyetem a 34. helyet foglalja el. "
Nyilván Varjúnak, Bangónénak és neked lehet ettől eltérő véleményed, de hát.....
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 08:43:52

@Galerida: A szubjektív értékelési elemet te vitted bele a helyzetértékelésbe a CEU kapcsán. A helyzet az, hogy ugyanaz az elemző ugyanazzal az értékelési módszerrel rangsolja a CEU-t és a Fudant a világ legjobb egyetemei közé.

novekedes.hu/hirek/a-vilag-legjobb-egyetemeinek-ranglistajan-mar-34-a-kinai-fudan-egyetem

"A legfrissebb Quacquarelli Symonds (QS) felsőoktatási ranglista értékelése alapján a kínai Fudan Egyetem, nem kevesebb, mint 6 helyet javítva a tavalyi helyezéséhez képest, jelenleg a világ 34. legjobb felsőoktatási intézménye."
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.05.20. 08:44:55

@mіdnight coder: Jó lenne, ha a személyeskedéstől tartózkodnál, ha már az iróniára nem vagy fogékony! És húzzál már a nemlétező blogoddal!
Válasz erre 

]{udarauszkasz 2021.05.20. 08:45:37

@Nzoltan: azert nem mindegy, hogy a malacot fejbelovik, elkabitjak, vagy langszoroval gyujtjak fel.
Koreaban a kutyakat agyonverik, mert allitolag a szenvedes miatti adrenalintol izletesebb lesz a husuk...
Van valami nagyon beteg az azsiai tarsadalmakban, amit mi soha nem fogunk megerteni, es bar a regi termeszeti bolcsessegeik is ott vannak, a legtobben nem efele iranyulnak, hanem inkabb a szakadek fele menetelnek. Nekik se jo ez igy, csak meg nem jottek ra.
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2021.05.20. 08:47:46

Brendel Matyika nicknevet lopott, jó lenne kiirtani innen!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:53:22

@chrisred:

Nyilván ez értékrend kérdése.

Aki szivárványos, profitalapú, nyitott társadalmat akar, az a CEU mellett áll ki.
Aki pedig normalitást, szakralitást szeretne, az Fudan-párti.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:53:53

@mіdnight coder:

Seggtánc lesz?
Válasz erre 

chrisred 2021.05.20. 08:55:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ha valaki pont a kínai kommunista párttól vár szakralitást, annak valami gond lehet belül a fejében. :)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 08:56:12

@chrisred:

Pedig ez a nagy helyzet.
Válasz erre 

HaD 2021.05.20. 09:13:02

orbán "pragmatikus politikus"??? komolyaaaan:):)???....a haverok(strómanok) zsebének tömködése az lehet hogy pragmatikus mint magánember ,de politikusnak inkább bünözöi magatartás.Olyan protekcionista ütökártyái vannak politikusként amilyen magánemberként soha nem lehetett volna... Az álnacionalizmusát meg jobb lenne ha lecserélné a kínaiak de bármely saját népéért küszködö országvezetésre amely a szó jó érelmében nacionalista...bármelyikkel szinte:):)....a kínai vakcinák magyar terjesztése önmagában bönözöi tettek tömkelege: a forgalmazás simliskedése csak a jéghegy csúcsa,de önmagában is milliárokkal károsította az országot...de ami a legnagyob bün hogy a magyarokat megveztik a hatékonyság látszatát keltve...álbiztonságot sugallva. Miközben napi hír hogy vagy hatékony vagy sem(ezt maguk a kincsik vallották be) de pl ott ahol használták és nem a harmadik világ(pl Emirátusok) okkal adják a harmadikmoltást...Mo.-on se hír e se hamva hogy miért is???!!!...Mindeközben arról hogy a vuhani törzsre kitalált vakcina milyen mértékben alkalmatlan a mutánsokkal szemben(melyröl bevallottan Mo.-on a brit pusztított) az el van tusolva mialatt meghalt 29 ezer ember!!! Népirtás ez és nem pragmatikusság öregem:(:(
Válasz erre 

HaD 2021.05.20. 09:19:40

az agitprobba bevont (vagy megfizetett vagy megzsarolt) szereplök már most sugalják hogy lesz itt még emberhalál majd ha jön az indiai meg stb variáns....akkor mire ez a lazítás??? Mert mint ahogy már egyszer most is lecsöngött a járvány....ez a természte...hol vannak a "tudósok" akik a járványciklusokról regéltek még alig egy éve...mikor lépnek fel??? Ja hogy most nem az ö kamuzásuk kell hanem az oltakozz magyar duma:(:(??? Jut eszembe "oltakozz" "vedd fel az oltást"....ez is kampájn szlogen jó elöre megírva...egy magyar ember beoltatja magát és nem oltakozik vagy felveszi az oltást...nem kereszténység ez:)
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2021.05.20. 10:00:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Még a magadfajta legagyamputáltabb Homo fideszbirkusza is ki tudja számolni, hogy ha Kósa Lajos a Mr 20% és tegyük fel, hogy Orbán se rosszabb a Kósánál, akkor mennyi is a 20%-a az 1000 milliárd forintos Budapest-Belgrád kínai vasútnak, az 500 milliós hasznavehetetlen kínai lélegeztetőgép arzenálnak, az 500 milliárd forintos kínai Kommunista egyetemnek?

Hja Homo Bulgárbirkusz, ebből él a te nem munkaalapú diktátorod, miközben te a bulgár munkanélküli segélyen tengődsz. És eközben a legnagyobb gondod az, hogy azt is internetes trollkodásra herdáld el, miközben a kinyaltseggü Orbán gazdád még pár levát sem utal neked költségtérítésre.
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2021.05.20. 10:35:13

Hát a tapasztalatok alapján pont olyan önszájonszarást sikerült összehozni mint a ruszkikkal. A fidesznek mániája hogy Magyarország megszállóival illetve keresztényirtókkal van a legjobb haverságban és végül mindez tetemes közpénzbe kerül.
Válasz erre 

sinus67 2021.05.20. 10:38:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ezt éreztem én is, amikor a a fidesz harmadszor is kétharmadot szerzett. :)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.05.20. 10:57:20

www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker?fbclid=IwAR23596R3zDYR1uxgcu09aeNqgfKCPF3vwZ-nBp74aZNaBz7fr8UOSYRz7Y

Excess deaths since country or city’s first 50 covid deaths
Last updated on May 11th
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.05.20. 11:15:04

www.ft.com/__origami/service/image/v2/images/raw/https%3A%2F%2Fd6c748xw2pzm8.cloudfront.net%2Fprod%2Fb0f2e3a0-ada1-11eb-9534-658bf408d54a-fullwidth.png?dpr=1&fit=scale-down&quality=highest&source=next&width=1260&fbclid=IwAR1J4B3fyTevrkigjhGNZbO5EfLweboQ5Oay9kx6x1HAMDLcOFi6rBHdWOk

Data updated May 5

www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker?fbclid=IwAR23596R3zDYR1uxgcu09aeNqgfKCPF3vwZ-nBp74aZNaBz7fr8UOSYRz7Y

Excess deaths since country or city’s first 50 covid deaths
Last updated on May 11th
Válasz erre 

Indriq 2021.05.20. 11:21:21

@Nzoltan: "A nagy nyugatiak is. És ez a nyugat halála. A nyugati új ideológiák gúzsba kötik a fejlődést. Mindenféle claususok alapján döntik el, ki milyen előnyökhöz juthat tanulása során, már ha felvételt nyer. Kínában ilyenről egyelőre nem hallani."
ez qrva vicces volt, ha felfrissítenéd a memóriád, a kínai pártvezetés mondta, hogy a fudan egyetemen a kínai ideológiát kell követniük a diákoknak.
értem én hogy a pártszékház kiadta az utasítást, de mondd meg kubaszovnak, hogy a TÉNYEK MAKACS DOLGOK
Válasz erre 

]{udarauszkasz 2021.05.20. 11:41:47

@mіdnight coder: a Kanner autizmus elmebetegseg, az enyhe formai nem. Nem akarok vedeni senkit, de nalam is diagnosztizaltak ilyesmit gyerekkoromban, ennek ellenere nem vagyok pl. fideszes, sot.
Intelligens autistak kozott is lehetnek kimondottan szemetek, es jofejek, ugyanolyan emberek, mint barki mas.
Nalam ez mara annyiban maradt, hogy kicsit maskepp erzekelem a vilagot, mint a tobbseg. De ettol meg nem erzem magam pszichopatanak, kepes vagyok beleerezni magam mas helyzetebe, sot.
Mivel tudom, milyen az, ha valakivel szemet modon bannak, pont ezert nem fogok massal se g*cizni, hacsak nem adnak okot ra.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 11:46:38

@Homo fideszbirkusz:

Azt mondod, inkánbb Soros kapja a 20 %-ot?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 11:47:36

@sinus67:

Szerinted ki döntse el a választás nyertését, Brüsszel vagy a nép?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 11:54:31

@]{udarauszkasz:

Autizmus alatt sokféle állapot értendő.

A súlyos foka egyenesen szolipszizmus.

Az enyhe fok alig több kommunikációs zavarnál.

S az autizmusnak nincs hatása az intellgenciára. Mondjuk pl. a legnagyobb tudósnak és szuperintelligensnek tekintett Isaac Newton is autista volt. Nem volt soha közeli ismerőse, barátja, ill. talán 1 volt, azzal is összeveszett. S elviselhetetlen embernek tartotta mindenki.

De simán lehet valaki elmekérosult és autista is egyszerre.
Válasz erre 

kvadrillio 2021.05.20. 12:24:20

EHHEZ KELLETT 30 ÉV ????? ÉS EZEK ÉLNEK JÓL EBBEN AZ ORSZÁGBAN, LOPNAK, ORGIÁZNAK, CSALNAK......ÉS....EZEK ÉLNEK JÓL EBBEN A NYOMORULTTÁ TETT ORSZÁGBAN ???!!! A ROHADTKURVAÉLETBEMÁÁÁR !!! ENNEK VÉGET KELL VETNI !!!

Berki Krisztián ügyvédje lehet az egyik, akit szerdán elvittek a rendőrök egy több százmilliós vesztegetési gyanú miatt
Szurovecz Illés bűnügy ma 8:48 1398

A Pesti Srácok szerint Berki Krisztián, Galambos „Lagzi Lajcsi” Lajos és Gáspár „Győzike” Győző ügyvédje, az egykori adóhivatali vezető, Szilágyi Roland is érintett a több százmilliós vesztegetési ügyben, amiről szerdán számolt be a Központi Nyomozó Főügyészség.
Szilágyi Roland és Berki Krisztián az állami tévébenForrás: M1/Youtube

A megalapozott gyanú lényege szerint egy férfi 2019 szeptembere és 2020 márciusa között több társával (köztük két ügyvéddel) együtt nagyjából 800 millió forintot kért és kapott egy vállalkozótól.

Arra hivatkoztak, hogy a pénzből Pintér Sándor belügyminiszternek, rendőröknek, NAV-osoknak és más hivatalos személyeknek kell fizetniük, hogy ne induljon adóhatósági és büntetőeljárás a vállalkozó ellen. Amikor mégis nyomozás indult, további 100 milliót kértek tőle. Ekkor azt mondták, Orbán Viktornak, Polt Péter legfőbb ügyésznek és egy magas rangú NAV-osnak is fizetnek belőle, hogy segítsenek elsimítani a dolgot.

Az ügyészség szerdán 12 helyszínen összehangoltan motozott, kutatott, és foglalt le dolgokat, majd 7 embert kihallgatott gyanúsítottként. Videó... HOGY ROHADNA MEG MIND !!!

HOVA KÖPJEK ???!
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2021.05.20. 13:12:12

@mіdnight coder: "Огbán gоndоѕkоdоtt гólа, hоgу а јáгvánу Маgуагогѕzágоn kuгváга nаgуоbb káгоkаt оkоzzоn, mіnt nуugаtоn. "

Orbán Viktor most is jobban teljeitett! Ne vedd már el a Homo fideszbirkuszoktól azt a kevés örömet se ami az elmebeteg gazdájuk mellett néha lepottyan.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.20. 14:58:15

@mіdnight coder:

Seggtánc lesz?
Válasz erre 

István Tamasi 2021.05.20. 16:17:34

@Ekrü:
Vannak saját nemzetközi/külkereskedelmi elméleti és gyakorlati ismereteim. Én is alkalmaztam néhány áru/vámkezelési trükköt. A gyakorlatban az importőrök leginkább a saját országukban szeretnek vámoltatni, mert a saját jogszabályaikat és azok kiskapuit ismerik a legjobban, a saját vámszerveikkel tudnak a legjobban szót érteni.
Jártam nagy, mély merülésű tengeri kikötőben, láttam rakodó és raktári berendezéseket, még szárazdokkot is láttam. Ezért teljes határozottsággal állíthatom, hogy a megvásárolt alacsony vízmélységű és alig 100 méteres trieszti kikötő teljesen alkalmatlan átlagos konténerszállító hajók fogadására. Annak megvásárlása ablakon kidobott pénz és legfeljebb a fideszmaffia, NER lovagok és lovaginák hajókáztatását szolgáló yacht kikötésére alkalmas.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.05.20. 17:48:29

@mіdnight coder: Hülye vagy.
Elfogadta a who, ne erőlködj ostoba állat.
Már annyian megkapták a világban, hogy 100. 3. fázist is ki lehet hozni belőle.
A vélemény: hatásos biztonságos , megfelelő.
Megint beszoptad :D
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.05.20. 17:54:30

A csuti törpe megállapodott csi törpével, hogy együtt rabolják ki a magyar nemzetet.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.05.20. 17:56:43

A két piszkos komcsi egymásra talált.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2021.05.20. 18:00:38

Sőt a világ komcsijai egyesültek: Teng sziao Csin ping, Rasz-Putyin, Alijev, Lukas senki (bélgázorosz führer), és Orr bán, a kárpátok hazudós -, pinocciho szintű bán(b)-ja.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.05.20. 18:02:42

WHO: A kínai vakcina biztonságos, és hatásos :D:D:D
Na őrjönghetsz Fitymatyi! :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.05.20. 18:05:55

@mіdnight coder:
www.portfolio.hu/gazdasag/20210518/brutalis-meglepetes-a-magyar-gdp-novekedesi-adatban-meg-sem-kottyan-a-koronavirus-valsag-483628
:D:DMár nekem fáj az ostobaságod te vén zakkant migri agyagedény :D
Látod Fitymatyi, itt is megbuktál a hülyeségeddel :D:D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.05.20. 18:07:57

@mіdnight coder:
www.borsonline.hu/aktualis/kinai-vakcina-elfogadas-ausztria/231239
Jajj a fletó is olyan ostoba mint te Fitymatyi, az élet megint pofánbaszott titeket :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.05.20. 18:35:42

@mіdnight coder:
Jaja, persze, mint a világbajnok gazdasági visszaesésed, ami egy őszi kedden egész egy órán át tartott :D
www.portfolio.hu/gazdasag/20210518/brutalis-meglepetes-a-magyar-gdp-novekedesi-adatban-meg-sem-kottyan-a-koronavirus-valsag-483628
És azt hallottad, hogy a WHO elfogadta a kiváló kínai vakcinát amely hatékony és biztonságos,mint bármelyik másik?!
Na ezért vagy ostoba sötét pedó Fitymatyi!
Ezt ajánlom a figyelmedbe, neked érdekes lehet:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 20:25:25

@Ménár Atya: Kedvenc részem. :-))

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.05.20. 20:26:50

Innen a SZTAKI pincéjéből sportkommunikálok és új sportágat találtam, a pincébe zuhanást.

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.05.20. 20:38:47

@mіdnight coder:
Innen a SZTAKI pincéjéből sportkommunikálok és új sportágat találtam, a pincébe zuhanást.

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640
Válasz erre 

birka menet 2021.05.20. 20:39:14

@Ménár Atya: "WHO: A kínai vakcina biztonságos, és hatásos "

Jaja, a magadfajta funkcionális analfabétáknak. A WHO arról adott papírt, hogy nem ad arról papirt, hogy a kínai kamuvakcináról 50%-nál nagyobb valószínséggel lehetne megmondani, hogy mennyire is hatásos és milyen csoportoknak. Aki beleesik abba, hogy nála hatásos, annak hatásos, ennyike. A maradék 50%-nak meg nem hatásos, ahogy azt a bepalizott brazilok meg emirátusiak már tudják. Na meg orbán is, csak majd hülye lenne elmpndani neked kisfidernyáknak, hogy a Pfizernál 10 szeresen drágább áron kupeckedte ki ezt a kamuvakcinát. Igaz, az ofcsór számlája nagyon nem bánja, hogy ti tövig lettetek szopatva. Mint mindig, jut eszembe.
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.05.20. 20:45:25

@mіdnight coder:

Innen a SZTAKI pincéjéből sportkommunikálok és új sportágat találtam, a pincébe zuhanást.

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.05.20. 20:50:14

Siker! Siker! Magyarország jobban teljesít! Ja,nem.

"Elutasították a magyar állam fellebbezését a Világbank Beruházási Viták Rendezésével foglalkozó Nemzetközi Központjában, vagyis helyben hagyták a Sodexónak járó több, mint 25 milliárd forintos kártérítést. Magyarország összességében ennél is többet bukott a cafetériák 2012-es államosítása miatt."

youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640
Válasz erre 

Lencsés lstván 2021.05.20. 20:59:39

@mіdnight coder:

Mi van te látens buzi ? Te anonim ! Olvastad a hirdetésüket ? Meleg hirdetéseket böngészel szabadidődben ? Már akkor világos miért a szopás , dugás van minden gusztustalan kommented középpontjában . A négycentis farkak is a gondolataid középpontjában vannak . A kisfiúkra buksz ? Homoszexuális vagy meg pedofil , azért ez a két téma foglalja le minden gondolatodat . Ne is válaszolj anonim ! Írni sem tudsz , sértésed lepereg ! :);)
Válasz erre 

Lencsés lstván 2021.05.20. 21:01:33

@mіdnight coder:

Mi van te látens buzi ? Te anonim ! Olvastad a hirdetésüket ? Meleg hirdetéseket böngészel szabadidődben ? Már akkor világos miért a szopás , dugás van minden gusztustalan kommented középpontjában . A négycentis farkak is a gondolataid középpontjában vannak . A kisfiúkra buksz ? Homoszexuális vagy meg pedofil , azért ez a két téma foglalja le minden gondolatodat . Ne is válaszolj anonim ! Írni sem tudsz , sértésed lepereg ! :);)
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.05.20. 21:05:10

@mіdnight coder: Buta vagy. Ezzel a karakter variálásoddal sokkal könnyebben megszívatható vagy. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 21:54:31

@mіdnight coder: Bizony, én vagyok a Lencsés a SZTAKI pincéből. A sportkommunikátor.
Válasz erre 

Lencsés lstván 2021.05.20. 21:55:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem igaz, én vagyok az igazi Lencsés.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:01:48

@mіdnight coder: Ostoba vagy. :-))

Csak nézd meg ezt a két Lencsést és majd rájössz milyen hülye volt a Zöldi. Te meg felvágsz itt, hogy mekkora informatika ász vagy, közben egy nick hamisítást nem veszel észre.

ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2012/04/26/mitol_ijedtek_meg_brusszelben?full_commentlist=1#comments

De sebaj, áztasd csak szerencsétlen Lencsést! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:04:31

@mіdnight coder: Egy l (mint László) betűt egy nagy I (mint Irén) betűtől nem vagy képes megkülönböztetni. Okosnak hiszed magad, közben ordítóan ostoba vagy. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:06:56

@mіdnight coder: Az ideo-logicon 50!!! oldalnyi kimoderált komment van az admin alatt! És ez mind te vagy! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:08:01

@mіdnight coder:
Ostoba vagy. :-))

Csak nézd meg ezt a két Lencsést és majd rájössz milyen hülye volt a Zöldi. Te meg felvágsz itt, hogy mekkora informatika ász vagy, közben egy nick hamisítást nem veszel észre.

ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2012/04/26/mitol_ijedtek_meg_brusszelben?full_commentlist=1#comments

De sebaj, áztasd csak szerencsétlen Lencsést! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:08:34

@mіdnight coder:
Ostoba vagy. :-))

Csak nézd meg ezt a két Lencsést és majd rájössz milyen hülye volt a Zöldi. Te meg felvágsz itt, hogy mekkora informatika ász vagy, közben egy nick hamisítást nem veszel észre.

ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2012/04/26/mitol_ijedtek_meg_brusszelben?full_commentlist=1#comments

De sebaj, áztasd csak szerencsétlen Lencsést! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:10:21

@mіdnight coder:

Ostoba vagy. :-))

Csak nézd meg ezt a két Lencsést és majd rájössz milyen hülye volt a Zöldi. Te meg felvágsz itt, hogy mekkora informatika ász vagy, közben egy nick hamisítást nem veszel észre.

ennyiresenkinemlehethulye.blog.hu/2012/04/26/mitol_ijedtek_meg_brusszelben?full_commentlist=1#comments

De sebaj, áztasd csak szerencsétlen Lencsést! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2021.05.20. 22:11:00

@mіdnight coder: Egy l (mint László) betűt egy nagy I (mint Irén) betűtől nem vagy képes megkülönböztetni. Okosnak hiszed magad, közben ordítóan ostoba vagy. :-))
Válasz erre 

sinus67 2021.05.21. 13:33:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Természetesen a nép!
De ez hogy jön a CEU-hoz, a harmadszori kétharmadhoz, meg a káros tevékenységhez?
Fideszes legyek, ha értem!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.21. 16:20:16

@sinus67:

Ki áll a fideszes kéthamrad mögött? Nem a nép?
Válasz erre 

sinus67 2021.05.22. 12:34:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Még mindíg félrebeszélsz! De sebaj, menjünk bele.
Ki áll a kétharmad mögött?
1. A nép (nem a nép kétharmada, még csak nem is a szavazáson résztvett nép kétharmada)
2. A választási törvény.
3. A balfasz ellenzék. (szomorú, de ez van)
Namármost! Attól még káros, akárki áll mögötte. És azért káros, mert nem él, hanem visszaél vele.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.22. 12:36:03

@sinus67:

Azt mondod, amit én: a népakarat áll a kormányzat mögött.
Válasz erre 

sinus67 2021.05.22. 19:24:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Élvezet veled vitázni! Kiragadsz egy részt és arra építed a válaszaid.
Ez esetben azt mondom nem a népakarat áll a fidesz kétharmad mögött!
Amiről Te beszélsz az egy szavazás végeredménye, ami messze áll a népakarattól. A népakarat az egyértelmű és elsöprő többséget feltételez.
(Félreértés ne essék a szavazás eredményeként a fidesznek jogosult hatalmon lenni, kármilyen szar is a választási törvény.)
De népakartra hivatkozni kissé túlzás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.22. 19:25:15

@sinus67:

Hogyan ismerhető meg a népakarat?
Válasz erre 

sinus67 2021.05.23. 09:32:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha valami véletlen folytán egy rendkívül egységes ellenzéki erő (valljuk be erre, kevés az esély) zsebelné be a kétharmadot a fidesz elől, gondolom rögtön lennének elképzeléseid erre vonatkozóan. Próbáld meg belegondolni magad egy ilyen lehetőségbe és rögtön megfogalmazódna a válasz a buksidban.
De hogy közte lenne egy igazságos választási törvény létrehozása, az biztos.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.23. 09:43:12

@sinus67:

Mi az, hogy igazságos választási tv? Mi szerinted az igazságosság a választásban?

A jelenlegi választási rendszer alapjai 1989-ből származnak egyébként, ugye ezt tudod?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.23. 09:45:31

@sinus67:

Ahhoz, hogy a szavazatok közel 50 %-ával kétharmad legyen elérhető, az is kell, hogy a vesztes sokkal legyen lemaradva.

Nézd meg a 2002-es, 2006-os választás eredményét, Azokon két nagy erő volt, közel azonos támogatottsággal. Ezért eleve nem lehetett senkinek kétharmadja.
Válasz erre 

sinus67 2021.05.24. 20:09:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
És mondtam én azt, hogy az igazságos volt. Ne relativizálj. Plane, ha a vitapartnered nem mondta, hogy a régi az jó volt.
Az 1989-es választási törvény alaphoz csak annyit: a Peugeot P4-nek ugyanaz az alapja, mint a Mercedes G osztálynak. Zongorázni lehet a különbséget.

Nem túl igazságos, hogy 40 akárhány százalékkal lehet valakinek kétharmados többsége a parlamentben. Akár fidesz, akár nem.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.25. 06:26:33

@sinus67:

Mint igyekeztem érzékeltetni, az hogy igazságos-e egy választási rendszer csak attól függ, mit tekintesz igazságosnak.

Szerinted mi a jobb:
- ha a győztes kap plusz mandátumokat, így stabil lesz a kormányzás,
- mindenki szavazatarányosan kap mandátumot, így a kis pártok ereje hatalmas lesz?
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.05.31. 07:59:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Mi az, hogy igazságos választási tv?"

Az, hogy a fideszgeci nyer. :))

Párezer milliárdot hirdetésre költ. :))
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.05.31. 08:00:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Te meg felvágsz itt, hogy mekkora informatika ász vagy, közben egy nick hamisítást nem veszel észre."

:))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.31. 11:56:17

@_atpijkamo_:

Igazad van! Csak a ballibek kölhetnek kampányra!
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.05.31. 12:27:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Csak a ballibek kölhetnek kampányra!"

Törvényileg meg van határozva, hogy mennyit. És nem közpénzből lopva, mint a gazdád. :))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.31. 12:31:06

@_atpijkamo_:

A megnatározott összeg kevés, senki se tartja be.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.05.31. 14:25:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "senki se tartja be."

Ja, a fide$$ egyedül.

Ha valaki ellop egy tyúkot, akkor a fide$$ kirabolhatja az országot. :))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.05.31. 14:44:21

@_atpijkamo_:

Mindenki tudja, a korlát irreális. Senki se tartja be, mindenki kegális trükközésekkel átlépi többszörösen a korlátértéket.

Miféle kirablás?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard