Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Valóban a nemzetközi baloldal ellen harcol Orbán Viktor?

Valóban a nemzetközi baloldal ellen harcol Orbán Viktor?

Egyre elképesztőbb kijelentéseket tesznek magyar kormányzati tisztségviselők a menekültügy kapcsán, de ami viszi a pálmát, hogy most már lényegében a nemzetközi baloldal nyakába varrják mindazt, amit a világban migrációs válságnak szokás hívni. Lázár Jánostól Rogán Antalon át Kósa Lajosig mindenki megvillantott már valamit abból a habonyi szellemi szikrából, amely összegyúrja a muszlim népvándorlást a nemzetközi baloldal összeesküvésével, melynek végső célja az Orbán-kabinet megbuktatása.

mandiner_hu.jpg

Fotó: mandiner.hu

Nem akarjuk untatni a kedves olvasót a Csongrád megyei rendőrség közleményeivel, de a legújabb hír megér egy rövid idézetet: „Fejszenyéllel bántalmazta vitapartnereit egy 30 éves hódmezővásárhelyi Kövegyen. A rendőrök Kardoskúton fogták el.” Végre visszatértek a régi idők klasszikus közleményei, verekedő, fenyegetőző magyar állampolgárokkal, akik lakhelyét, cselekményük és elfogásuk helyszínét el tudjuk helyezni a térképen. Egészen idén februárig az ilyen jellegzetesen hazai bűnesetek uralták a megyei kapitányság híradásait, aztán megjelentek a migránsok a déli határoknál, és innentől kezdve csak a statisztikák körül forogtak a jelentések.

Hónapok óta csakis az volt a kérdés, hogy ma több szír, afgán, iraki menekült érkezett-e meg a zöldhatáron át, mint tegnap. A kövegyi incidens visszahozta a hamisítatlan „békebeli” hangulatot kicsiny megyénkbe, bár a tettes már Békésben kapták el. Vajon a 175 kilométer hosszan kiépített műszaki zárnak köszönhetjük, hogy a zömében muszlim vallású migránsok kiszorultak a rendőrségi híradásokból, és visszatértek erre a színtérre a hazai rosszfiúk? Nem tudható, hiszen a rendőrség kommunikációját is központilag irányítják, mint ahogy szinte mindent, ami az állam hatáskörébe van becsatornázva. Fogalmunk sincs ugyanis, hogy pontosan mennyien jönnek át a GYODA fedőnevű műszaki záron, ugyanis a magas kerítés továbbra is csak nyomokban látható a déli határszakaszon.

A migránsügy amúgy is új szakaszába lépett, hiszen immár globális dimenzióba helyezte a kérdést az Orbán-kormány kommunikációja. A renitens horvát miniszterelnök például a szocialista internacionálé megrendelésére tereli a menekülteket a magyar határhoz, és a szintén szociáldemokrata osztrák kancellár is a magyar nemzeti kormány megdöntésére szövetkezik balos társaival. Azzal vagyunk kénytelenek szembesülni, hogy megint bedobta a hidrogénbombát a Habony Árpád nevével fémjelzett kormányzati kommunikációs csapat: nálunk minden rendben menne, ha ezek a nemzetek felett álló internacionalisták nem próbálnának mindig drága hazánkra támadni.

plakat.gif

                            Fotó: facebook.hu

Kétségtelen, hogy eddig mindig hozott a kormány konyhájára valamennyi szavazatot, ha arra a nemzeti közhelyre játszott rá Orbán Viktor, hogy a magyarokat azért támadja mindenki, mert túl egyediek, túl tehetségesek, túl megengedőek vagyunk. A gonosz egyszerűen nem tudja megemészteni, hogy Európa közepén van egy nemzet, amely mindenben túlnő a környezetén, és nem hajlandó meghajolni a nagyobb nemzetek gyarlósága előtt. Nagyon csábító gondolat, minthogy azt is jó ismételgetni, hogy lényegében mindent a magyarok találtak fel a világon, az összes Nobel-díjasnak magyar felmenői voltak, és a nemzetközi sztárok ősei is szinte mind a Kárpát-medencéből vándoroltak ki. A hazai baloldal és nemzetközi csatlósai abban érdekeltek, hogy ez a nép továbbra is kiszolgáltatott, szegény és kicsi maradjon.

Nos, ebbe az okoskodásba csúszik némi hiba, hiszen ha minden baloldali politikus a világban a magyar miniszterelnök skalpjára vadászna, akkor nem Robert Fico, szociáldemokrata szlovák miniszterelnök lenne Orbán Viktor legfőbb szövetségese a menekültek elleni keresztesharcban, nem vele együtt utasítaná el a kereszténydemokrata Angela Merkel által javasolt kvótarendszert. Hogy a dolog ne legyen ilyen egyszerű, ott van a szintén jobboldali lengyel kormány, mellyel annak ellenére nem talál közös hangot a magyar vezér, hogy a visegrádi országok közül Lengyelország legbefolyásosabb, és mindig adja magát a hivatkozás a hagyományos lengyel-magyar barátságra, ha éppen össze kéne fogni valamilyen nemes ügy érdekében.

Orbán Viktor bevallottan pragmatikus politikus, ezért nincs különösebb elvi alapja annak, hogy megbélyegezze azokat, akik éppen nem az ő nézeteit vallják. Nagyszerűen együtt tud működni a kommunista Kínával, Vietnámmal, olyan volt szovjet pártvezetőkkel, akik jelenleg valamelyik közép-ázsiai ország diktátorai, de nem zavarja az sem, ha olyan arab monarchiák uralkodóival üzletel, akik mindenkit üldöznek, akik veszélyesek a hatalmukra, legyenek azok balosok vagy jobbosok. És persze ne feledkezzünk meg arról az oroszbarátságról sem, amit annak ellenére sikerült elfogadtatni saját táborával, hogy alig negyed százada még ő maga mutatott ajtót a szovjet csapatoknak. A magyar kormány pragmatizmusa és propagandája csupán akkor ér össze, amikor éppen egy olyan politikus bírálja a magyar kormányt, aki történetesen baloldali, esetleg liberális párt színeiben politizál.

hircsarda_blog_hu.jpg

Fotó: hircsarda.blog.hu

Orbán Viktor kormánya valójában nem a nemzetközi baloldal ellen vív keresztes háborút, hanem mindenki ellen, akinek nem tetszik, ahogy visszavágta a magyar demokratikus állam szárnyait, akik számára fontosak a nemzetközi és az uniós jog előírásai, akik szerint nem kerítéssel és embertelen, egyben betarthatatlan jogszabályokkal lehet kezelni a menekültválságot. Számára csak az fontos, hogy feketén-fehéren mutassa be a világ erőit, és ő mindig a fehér mezőben tetszeleghessen. Országa polgárait épp olyan kritikátlan, önállótlan, logikus gondolkodásra képtelen egyéneknek tartja, mint azt diktátorok és autokratikus uralkodók sokasága tette a történelem során. Pedig felidézhetne egy ősi dakota közmondást magában, mely szerint: „Attól, hogy a törzsed minden harcosa ugyanabban a harci díszben megy csatába, még nem biztos, hogy ugyanolyan jól küzdenek melletted.”  

Frédi és Béni

63 komment Orbán Viktor Pávatánc Tovább
Valóban a nemzetközi baloldal ellen harcol Orbán Viktor? Tovább
Facebook Tetszik
0
63 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr97893074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.10.05. 11:23:19

A ballib és a liberális oldal harcol Orbán ellen. A baloldal egyetért vele.
Válasz erre 

mikimackó 2015.10.05. 11:39:10

van valaki, aki ellen nem harcol a miniszterelnöqúr ?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.10.05. 14:02:51

Egy a lányeg, hogy mindig legyen ellenség. Addig lehet az ész helyett az érzelmekre hatni, és addig van egyben a hatalmon tartó birkanyáj.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.05. 14:34:00

Alapkérdésekben, valóban csak a ballibek támadják Orbánt.
Pl kerítés okán.

Vagy hogy szabadon iratok nélkül engedjük-e keresztül az EU-na az illegális bevándorló hordát.

Néhány marginális (és megvalósíthatatlan) kérdésben, valóban van konfrontáció pl Merkelékkel is a kvóták kapcsán ..

Egyébként hogy gondolták Merkelék, vagy a hazai ballibek a kivitelezést ?

Lelánculjuk a migránst családostul, hogy nehogy átmenjen a sógorokhoz vagy a németekhez ?
Válasz erre 

nyünyüge 2015.10.05. 14:39:21

@mikimackó:
Ha más nem maxval bircaman megbízott szerkesztő és üzletfelei :) .
Válasz erre 

nyünyüge 2015.10.05. 14:43:32

@Ballib Cenzúra:
És hogy gondolta a kormány a kivitelezést? Előbb Szerbiára, majd Horvátországra, aztán Szlovéniára, aztán Romániára toljuk a problémát (pártízmilliárd járulékos költség árán), hogy végre dögöljön meg az ő tehenük is és végképp lehetetlen legyen valamiféle közös fellépés?
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.05. 14:59:17

A bevándorlás nem probléma, hanem krízis. Mint ilyen nem pártpolitikai terep. Röviden: ejtek a belpolitikai következményekre mindaddig amíg nincs megint rend Európában.

preshaz.blog.hu/2015/09/25/krizis_es_problema_504
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 15:07:58

Orbán szerintem magasról szarja le a nemzetközi baloldalt, itthon vannak a választói.

Inkább azok harcolnak vele, de teljesen értelmetlenül, éppen a fenti ok miatt. Ha majd a "nemzetközi baloldal" képes kiállítani itthon még vagy 15% szavazót a meglévőkön kívül, Orbán komolyan fogja őket venni. Vagy legalábbis komolyabban mint ma.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 15:10:45

@nyünyüge: Mi lenne, ha magad elé húznál egy térképet. Egyelőre a szerbek, horvátok tolják RÁNK a problémát. A bevándorlók ugyanis arról jönnek FELÉNK.

B+, azért durva milyen ismeretekkel írnak egyesek ide.
Válasz erre 

f123 2015.10.05. 15:14:44

Fúú egy újabb lábszagú írás, ami a magyar belpolitika irányából próbálja meg értelmezni a menekült/bevándorló válságot. Persze személyesen O.V. indította útnak a menekülteket Afrikából meg Ázsiából, hogy aztán jól kerítést építhessen ellenünk. Olvasgass már némi külföldi sajtót, főleg a kommenteket. Nem tűnik fel, hogy könnyen lehet, hogy a menekült/bevándorló válság lehet az európai liberálisok Mohácsa? Hogy széthullhat az EU? Orbán Viktor nem tesz mást, mint megmondja, -józan paraszti ésszel- a probléma megoldását. A válságra a politikai korrektség határain belül nincs válasz, a liberális mantrákat egyre kevésbé nyelik le az európai emberek. Ezért próbál gúzsba kötve táncolni több európai vezető (pl. Merkel), meg aztán van, aki szimplán idióta (pl. Faymann). Csúnya vége lesz ennek a balliberálisokra és a liberálisokra nézve...
Válasz erre 

Kázmér kacsa 2015.10.05. 15:16:17

A magyarországi és nemzetközi hungarofóbok ellen harcolunk.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.05. 15:18:31

@nyünyüge:

Orbán kezdetektől azt mondta, hogy az Eu számára a külső határok megvédése az egyetlen megoldás.

A problémát éppen a szerbek, a görögök és a horvátok tolják tovább, azzal hoyg az EU-ra engedik az illegális bevándorló hordát.

Ha már a görögöknél megállítaná őket az EU, ahogyan azt Orbán javasolta, közös fellépéssel, akkor nem lenne probléma sem.

Ugyanis ha csőtörés van a lakásban, akkor nem szét kell hordani vödrökkel a beáramló vizet a szobák között igazságosan, hanem meg kell állítani a vizet, úgy hogy az eltőrt cső elötti szakaszon valahogy (mindegy hogyan) elzárod a kiömlő vizet.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 15:19:58

@Ballib Cenzúra: "Egyébként hogy gondolták Merkelék, vagy a hazai ballibek a kivitelezést ?"

Merkel nyilván a Hot spot-okkal gondolta. Természetesen nem német, hanem más, pld. magyar területen. Ráadásul ezt is akkor találta ki, amikor már vagy 350.000 migráns bejött.

A hazai ballibsik szerintem át sem gondolták, legalábbis konkrét balliberális megoldást nem olvastam vagy hallottam azon kívül, hogy ez álprobléma és Orbán a hibás.
Válasz erre 

N. Barbie 2015.10.05. 15:29:56

Alapjaban hibas a cikk. Nem a nemzetkozi baloldal ellen harcol. Olyan ugyanis nincs. Akiket ma a koznyelv baloldalinak mond, azok lenyegeben szelsoliberalisok, akik egymast probaljak tulszarnyalni PC-skedesben. Nemzetkozi es hazai szinten is.
Na ellenuk "harcol" OV, ha lehet igy mondani, de inkabb forditva van a dolog szerintem.
Válasz erre 

Nomante 2.0 2015.10.05. 15:30:05

Inkább az impotenciájukat miatt haragudnak a Vetyára. Ahoz képest, hogy a kerítést leszámítva (ami egyébként nem zavarja őket Calaisnál, A spanyol enklávénál, Bulgáriánál, Görögországnál és még pár helyen), az ő általa favorizált lépéseket viszik véghez. Nincs jobb ötletük, ami amolyan "balos" módon kivitelezhető lenne, mert sajnos utópiában élnek és elhiszik, hogy minden ember aki idejön csak is jó szándékkal jön ide. Görögországot kéne már keményen osztani, hogy tartsa fenn a rendet az államhatárjainál és ne engedjen be senkit ellenőrizetlenül, ha kell akkor kerítéssel, partiőrséggel, Frontexxel. Hasonló jelenetek kellenének Libia partjainál is.
Válasz erre 

nyünyüge 2015.10.05. 15:34:10

@Ballib Cenzúra: Jó, maradjunk a csőtörés hasonlatnál.
Csőtörés van a fővezetéken a társasházban (mert ugye Európa mégiscsak inkább egy társasházhoz hasonlítható, nem egy családi házhoz.
Odáig egyetértek, hogy a fővezeték előtti vezeték elzárását kell sürgetni, de abban kevésbé, hogy a szomszédaimmal nem egyeztetek abban, hogy mit csináljunk addig is. És amikor már jól elázott az én fürdőszobám, akkor nem azon kajánkodok, hogy nála nemcsak festetni kell majd, hanem a nappali egész berendezését is kidobhatja, hanem segítek neki.
(Csak emlékeztetlek, hogy jó fél évig törött volt már a cső és egy szót sem szóltunk Szerbiának meg a cső mellett lévő előzőknek, hogy valami nem stimmel. A "ráhordás" kifejezés is alig két hónapos, pedig előtte ugyanúgy "hordták". Talán nem annyi állami segédlettel, de állami szemhúnyással. És a magyar állam éppúgy szemet hunyt --- magyarul b@szott kivizsgáltatni a csőtörés eredetét.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 15:35:57

@N. Barbie: Igen, én még Orbántól nem hallottam azt, hogy Cohn Bendit vagy valami hasonló mondjon le. Sőt azt sem, hogy bírálta volna ezeket.

Fordítva annál inkább, de azért Orbán harcol ellenük.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.10.05. 15:37:20

A sajtó szabadság örömére már elég sok helyen ki vagyok tiltva, ezek olyan libsi maszturbációs blogok. Ezért már csak Die Welt maradt ahol nézet azonosság van velem. Ja meg Die Zeit Fokus online meg a többi német online újságban.

Die Zeit ben egy kommentár magyarázza meg a mérsékelt terrorista és az IS közötti különbséget.
twitter.com/Andena_/status/650386486857199616
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 15:40:28

@nyünyüge: Szerintem azért ne kínlódj, mert Orbán már januárban felvettette a közös határellenőrzés ötletét. A kerítés ötlete azután merült fel, (a szerb határon), hogy a szerbek nem kívántak együttműködni velünk. Pedig rendőröket és anyagi segítséget küldtünk volna a szerb-macedón határra. Az EU-s tárgyalások folyamán állandó mondata volt, hogy a bevándorlási problémát az EU határain kívül kell elhárítani.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.05. 15:41:31

@mikimackó: a korrupció
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.05. 15:43:59

@Ballib Cenzúra: "Lelánculjuk a migránst családostul, hogy nehogy átmenjen a sógorokhoz vagy a németekhez ?"

Akkor most elismered, hogy a migránsok nem akarnak magyarországon maradni? De hát eddig még az volt a mondás, hogy ellepik az országot a migránsok, és elveszik a munkát :)
Válasz erre 

MACISAJT 2015.10.05. 15:56:28

Ahogyan Márai leírta:

„A zsidóság. Két frontja van ma: egyik kapitalista, másik bolsevista; egyik a vagyonát védi minden áron, másik az életét. De mindkét tábor megegyezik abban az égő, olthatatlan gyűlöletben, ahogyan a magyarság egészének vesztét kívánják. Nem igazságot és jóvátételt kívánnak, ha­nem bosszút, az elszenvedett, valóban irtózatos és kegyetlen gyötrelmek és veszteségek miatt, bosszút hetedíziglen, tekintet nélkül a nemzet egyedeinek személyes bűntelenségére vagy felelősségére. Egy­formán kívánják, hogy pusztuljon el a nemzet…”
(Márai Sándor)
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.05. 16:04:56

@nyünyüge:

Marhaság..

A magyarok megmondták a szerbeknek is és mindenki másnak, hogy itt ugyan nem engedjük be a migránsokat, és keírtést húzunk fel.

Megjegyzem az EU még most se tett le róla, hogy az EU frontzónáiban úgynevezett HotSpot-okat, azaz migráns lerakó helyeket hozzon létre.

Hála a kerítésnek, és a határőrizetnek, az EU itt már nem akar HotSpot-ot létrehozni, azaz nem karja Magyarországra zúdítani az illegális bevándorló hordát.

Hanem Dublini rendelkezés értelmében oda fogják visszapaterolni őket, ahol az EU-ba beléptek.
Mert előbb utóbb visszaküldik a fleesleget midnen jel erre utal.
Újra csak hála a kerítésnek, és a határvédelemnek ez immár nem itt van nálunk, hanem a Horvátoknál.

Szóval igen kevés, a kerítéstől hasznosabb dolog épült eddig az országban.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.05. 16:07:22

@fidesz maszop dk egykutya:

A migránsok nem akarnak itt maradni.
De annak idején a cigányok se akartak Franciaországból Romániába hazarepülni.
Senki nem kérdezte őket.

A megfelelő jogszabály alapján visszaküldték őket.
Itt jelenleg Dublin van érvénybe.
Azaz ha valaki Nyugaton megunja az illegális bevándorló hordát, akkor oda paterolja vissza, ahol belépett az EU-ba.

Jelen esteben ez hála a kerítésnek Horvátország és nem mi vagyunk.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 16:33:38

@Ballib Cenzúra: A horvátok nem véletlenül vannak ennyire kiakadva.

A felelős Németország és Ausztria, e két országnak kellene állnia az összes költséget ami felmerül a bevándorlás kapcsán és az is nyilvánvaló, hogy a bevándorlókat nekik kell elhelyezni.

Ők problémáztak azon, hogy mi miért akarunk különbséget tenni szabályosan érkező menekült és illegális határátlépő között, megakadályozva ezzel a törvényes eljárást és elősegítve azt, hogy az összes bevándorló Németország irányába zúduljon.

(A ballibsiket, Gyurcsány, MSZP én nem hibáztatom, hiszen sem kormányon nincsenek, sem befolyásuk nincs az eseményekre, őket majd megítélik a választóik)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 17:11:56

Nem ismerős?
Egy menekült megkérdezi az anyjától...
"Mama, tulajdonképpen mi is az a demokrácia, és mi az a rasszizmus?"
"Nos fiam, a demokrácia az, amikor a német mindennap dolgozik, amiért mi itt ingyen lakhatunk, fizetség nélkül orvosi ellátásban részesülhetünk, ingyen étkezhetünk, zsebpénzt is kaphatunk, mégpedig jóval többet, mint ezeknek a fösvény német nyugdíjasoknak a járuléka. Fiam, ez hát az igazi demokrácia!"

"De anya, nem fog megneheztelni ránk ezért a német?"

"Az könnyen meglehet fiam, de ez már rasszizmus lenne!

www.napiszar.hu/Thumbnails/26072.w-800.h0.q100.jpg

www.napiszar.hu/Thumbnails/26069.w-800.h0.q100.jpg
Válasz erre 

a fidesz csak lopni tud 2015.10.05. 17:13:36

A génselejtes csúti hányadék a sitt elkerüléséért harcol. Ha nem tudja az ugyancsak génselejtes hívei figyelmét elterelni a fideSSjobbik havi szinten 10-20 milliárdokat elérő lopásairól, akkor megy a sittre. Létkérdés számára a folyamatos terelés amivel a birkák figyelmét máshová tereli.
Válasz erre 

Netuddki. 2015.10.05. 17:14:35

@Ballib Cenzúra: A fideszes ostoba gondolatmenettel csak ostobaság lehet a következtetés is. A gazdijaid kibasztak az ablakon 50 milliárdot a semmire. Ez a nagy helyzet.
Válasz erre 

a fidesz csak lopni tud 2015.10.05. 17:17:02

@Ballib Cenzúra:

És a kezdetektől nem sikerül megvédeni. Csak az agyhalott génselejtes hívei tapsolnak a 20 milliárdos kerítéslenyúlásnak amivel annyit sikerült elérni, hogy a menekültek 80 kilométerrel arrébb lépnek be az országba. A sok agyhalott batyugézabirka féle barom meg tapsikol ahhoz, hogy kirabolják.
Válasz erre 

N. Barbie 2015.10.05. 17:17:28

@a fidesz csak lopni tud: Ugyan, hany miniszterelnok van az elozoekbol sitten? Gyurcsany pl.? Hogyne, mai napig a parlamentbe jatsza a demokratat szegyenszemre.
Lehet tul sokat varok el, de mi az a "fideSSjobbik?
Válasz erre 

a fidesz csak lopni tud 2015.10.05. 17:21:53

@N. Barbie:

Gyurcsányra egy csillárt és egy medencét tudtatok ráverni, de azt sem sikerült bizonyítani.

A csúti génselejtes hányadék milliárdok fölött rendelkezik úgy, hogy elszámolni a töredékével nem tud. Asszonyka gyed-gyes- ötgyerek mellett olyan vagyonokat halmozott fel, amiktől a hozzád hasonló seggfej beájulna ha csak a töredékét is megkapná.

FideSSjobbik az agyhalott barmok serege.
Válasz erre 

N. Barbie 2015.10.05. 17:28:54

@a fidesz csak lopni tud: Ja, ertem, tehat az egyik tolvajnak a q anyjat, a masikat, aki szinten kozpenzbol lett milliardos, azt meg mentegeted.

Az utszeli stilusod meg anyukadnak add elo, vagy a kedvenc kocsmadba a napi 2 liter borod elfogyasztasa mellett a haveroknak, ok lehet vevok ra.

Ahogy vartam, nincs magyarazat a fideSSjobbikra, csak hallottad valahol, aztan jol hangzik, agyi kapacitas mar nincs kifejteni :)
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 17:35:16

@a fidesz csak lopni tud: nekem is van kerítésem te ostoba. Kirablom saját magam vagy mi?

Hogy te milyen sötét gyurcsánycsicska vagy, öröm rádnézni:)))
Válasz erre 

a fidesz csak lopni tud 2015.10.05. 18:26:21

@N. Barbie:

Agyhalottkám, mint mondtam az egyikre nem tudtatok tíz év alatt rábizonyítani semmit, a másik egy normális ügyész mellett már rég a sitten lenne, max. ott nyalhatnád a seggét.
A stílusom olyan amit felfogtok, agyhalott fideszbarmoknak még ez is túl irodalmi, láthatóan ki is borulsz tőle és a jó anyád jut egyből eszedbe a féreg fideSSjobbikos tahókról.
Válasz erre 

a fidesz csak lopni tud 2015.10.05. 18:27:02

@♔bаtyu♔:

Értelmi képességeidet ismerve nem meglepő, hogy jelen szituációban a kerítésről a saját putrid jut eszedbe.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.05. 18:30:31

@a fidesz csak lopni tud: Nyilván értelmezni is hülye vagy, a kerítésemről a te ostobaságod jutott az eszembe.
Válasz erre 

tralalala 2015.10.05. 18:53:20

@a fidesz csak lopni tud: Én őszintén örülök neki, hogy a Fidesz ellenzéke ilyen alakokból áll.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.10.05. 19:08:55

@nyünyüge:
Szerbiára toljuk a problémát? Onnan jönnek, baszod. A horvátokra toljuk a problémát? Ők buszoztatják a pakikat a magyar határra. Az ész megáll, milyen emberek vannak, basszus.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.10.05. 19:22:18

Az jó, amikor a génselejtezők SS-ezik le a Fideszt. Fura lehet tudathasadással élni a mindennapokat.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2015.10.05. 19:37:46

@Ballib Cenzúra:
"A megfelelő jogszabály alapján visszaküldték őket.
Itt jelenleg Dublin van érvénybe.
Azaz ha valaki Nyugaton megunja az illegális bevándorló hordát, akkor oda paterolja vissza, ahol belépett az EU-ba."

Nem úgy néz ki, ugyan is az augusztus végi hergelés, és színjáték óta regisztráció nélkül utaztatják át az országon. Így bizonyítani sem lehet hogy magyarországon jöttek be, és persze az egyezmény sincs betartva.

@Tudományos libsizmus: te tudod, hiszen ugyanúgy nyomod. a szocik lehúzásaira mind emlékszel, de a pártod akcióira nem :D
Vagy pl amikor hazaárulózol miközben támogatod az állami földek szétlopását. A vezéred is ilyen tudathasadásos, aki ellenzékben az ellenkezőjét mondta annak mint amit kormányon csinál.
fideszkommer és a ballibsi egykutya, ahogy a pártjaitok is.
Válasz erre 

ulpius66 2015.10.05. 20:09:17

Az rasszizmus, ha én útálom a ballibsiket?
Válasz erre 

John Nethem 2015.10.05. 21:06:19

Nos, a "Szegedi KOCCINTÓS", akarom mondani KATTINTÓS, mintha betűmennyiségre fizetnének neki.
Szedett-vedett mondataiban még arra sem képes, hogy a TÁRGYI adatok és a TÉNYek után nézzen. ( Kerítés és társai)
MIGRÁNST lehetne már rekeszteni az e fajta szószaporítással, ami úgy terjed, mint a babkonzerv utáni fing. Szó se róla, annak is vannak értékelhető elemei, olyan egyedi struktúrája, amik csak az adott egyedre jellemzőek (mint egy ujjlenyomat) , de itt még az sem nagyon felfedezhető. Egy liberálfasiszta, hiszterizáló véleménynyilvánítás.
Válasz erre 

N. Barbie 2015.10.05. 21:34:37

@a fidesz csak lopni tud: Agyhalottozik az útszéli tahó, aranyos :)
Nyugi bohóc, ahogy gyurcsány haverodnak jó ügyvédei voltak, hogy hogy kell úgy lopni, hogy ne lehessen érte leültetni, úgy orbánnak is megvannak a sajátjai. Ügyészezhetsz, amennyi jól esik, értelme semmi. A szemkilövető idejébe is volt ügyész, sokra mentünk vele.
Miért borulnék ki egy ostobától? Életembe nem szavaztam a fideszre, csak a ballibbant kettős mérce irritál nem kicsit és imádom, amikor szembesítem őket vele, akkor kiszakad a valódi énetek :D
Válasz erre 

Nevoeiro66 2015.10.05. 22:02:47

@a fidesz csak lopni tud: amíg ilyen hibbant alakok vannak ellenzékben, mint te, addig semmi probléma nem lesz nálunk... :)
Válasz erre 

Pop40 2015.10.06. 03:59:06

A poszt alapjáraton igazat ír, de most, a migránscirkusz kellős közepén - életében először- a tolvaj Geci Vityának sajnos igaza van.

Erre gyorsan rá fognak ébredni Nyugaton is, pláne, ha Bécsben vasárnap a Szabadságpárt nyer.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.06. 04:03:20

@fidesz maszop dk egykutya:

"Nem úgy néz ki, ugyan is az augusztus végi hergelés, és színjáték óta regisztráció nélkül utaztatják át az országon. Így bizonyítani sem lehet hogy magyarországon jöttek be, és persze az egyezmény sincs betartva."

Az az igazság, hogy ez a legjobb, amit tehetnek.

Merkel, meg Faymann hülye dumái miatt indultak el tömegek Németo felé, hát egyék meg, amit főztek. Ha kell nekik ez a banda, legyen az övék, de minket hagyjanak ki a dologból.

www.atv.hu/kulfold/20150929-becsuletgyilkossag-apja-fojtotta-meg-a-darmstadti-muszlim-lanyt/hirkereso

www.hungliaonline.com/100-fos-horda-rohamozta-meg-az-ejjel-az-angliaba-atvezeto-alagut-bejaratat/

index.hu/kulfold/2015/09/30/tomegverekedes_tort_ki_athen_belvarosaban_a_menekultek_kozott/

És ez csak csepp a tengerben.

Valahogy nem érzem, hogy erre a középkori csordára lenne szüksége Mo-nak. Nehogy már hozzánk paterolják vissza őket, mikor nemsoká a németek is rájönnek, mekkora barmok voltak a "wilkommenskultur"-ral.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.06. 04:05:30

@MACISAJT:
És ez hogy jön a poszthoz, elvtárs?
Azt már te se tudod, mi?

Ha már Márai, ezt miért nem idézgeted tőle?
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a "nemzeti"
jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldal."
Válasz erre 

midnight coder 2015.10.06. 07:13:13

Ez ügyben a nemzetközi baloldal sem igazán egységes. A baloldali dogma szerint minden szakadt csórót szeretni kell, de amikor ezek ezerszám érkeznek Európába, akkor az okosabb balos azért előbb-utóbb gondol a szavazóbázisára is. Merthogy sem itt keleten, sem pláne ott nyugaton nagyon nem érdeke az ottani szavazópolgárnak, hogy Európát elárasszák a közel-keleti és afrikai bevándorlók.
Rövid távon azért, mert elveszik a munkát, és pénzbe kerülnek. A nyugatiaknak rövidtávon a munkanélküliségi adatok romlása fog fájni, illetve a magasabb adók és a bűnözési statisztikák durva romlása, a keletieknek a nyugati munkalehetőségek szűkülése, a támogatások csökkenése. Ami mindkettőnek fáj majd, az a hosszú táv: a nyugat-európai gazdaság gyors hanyatlása, az iszlám előretörése, a felvevőpiacaink Mad Max forgatási helyzszínné válása,a nyugatról érkező európai menekültek tömegei.
Válasz erre 

gmihaly 2015.10.06. 07:18:48

De amíg a környülállások nem igazolják egyik, vagy másik intézkedő politikus előrelátását, addig lehet szájat tépni, szájkaratézni. A szekér, amely nem akar(t) minket felvenni, tengelytörést szenvedett és most folyik a tanakodás, hogyan tovább. De még nem javították meg a tengelyt, indultak el, sőt! És csapkodnak, mert beértük őket, és még pár egyéb dolog miatt.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 08:25:32

@Pop40: Ez jó. A poszter azon problémázik, hogy regisztráció nélkül utaztatják át a bevándorlókat, így nem lehet bizonyítani azt, hogy itt jártak. Azaz azon, hogy Mo. nem teszi ki magát sem plusz költségnek, sem plusz kockázatnak.

Nem is értem, ilyenkor mit vár? Felháborodást? Különösen annak fényében, hogy regisztrálni eleve nem is nekünk kell, hiszen a bevándorlók két EU-s országon is áthaladnak, ráadásul az osztrákok sem regisztrálják őket.

Az a gond, hogy a balliberális megmondóemberek egyszerűen nem fogják fel, hogy ez a téma túlnyúlik a kormányon, a mai történéseknek akár több száz évre kiható hatása is lehet. Egyetlen kormány sem vállalhatja a felelősséget, hogy tartósan beenged akár tízezer bevándorlót.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 08:34:09

@midnight coder: Hihetetlen, hogy a németeknek és az osztrákoknak mennyire nincs veszélyérzete. Ezek fel sem fogják mi vár rájuk és naivan azt hiszik, akik nekik nem kell, azt majd a többi ország befogadja. Nevetséges az a magabiztosság, amivel valami német nyilatkozza, hogy a Dublini egyezmény értelmében Mo. vissza fogad 120.000 bevándorlót. Hát hogyne, másnap azonnal bele is buknának Orbánék, simán hazaárulás lenne.

Most alakítják ki saját cigányságukat és ahogy elnézem, jókora darabszámmal kezdenek. Ha szerencséjük van, 500 év alatt eljutnak odáig, hogy 90%-uk beszél majd németül.
Válasz erre 

midnight coder 2015.10.06. 08:57:05

@♔bаtyu♔: Európa nyugati fele a megszállást csak a gyarmatosítók szemszögéből ismeri. Errefelé picit több a történelmi tapasztalat ez ügyben.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 09:25:03

@midnight coder: Most aztán igen nagy szükség lesz a toleranciájukra.

A vendéglátásban dolgoztam jó ideig és csak röhögök azon, amikor a ballibsi blogger, vagy indexes újságíró isteníti a németeket és osztrákokat, hogy ők mennyire toleránsak és mi mennyire kirekesztők vagyunk.
Válasz erre 

2015.10.06. 10:30:10

@♔bаtyu♔: Még azt magyarázd el, hogy amikor a ballibsi szocdem mocsadék támadja Orbánt, akkor miért merül fel Merkel, mint főgonosz neve? Ő is rejtett libsi?
Egyébként a kerítés mit old meg? Kevesebb migráns jött be Magyarországra? Nagy összegbe fogadnék, hogy amennyiben a németek végre hoznak egy döntést, akkor Orbán kénytelen lesz végrehajtani. Persze azt ios megmagyarázod majd, hogy mennyire előrelátó döntés volt hot-spotokat építeni, mert az nem is az, hisz tábornak hívjuk! Mennyire világmegmentő dolog befogadni 40 ezer menekültet, amikor 2015 év derekán még 12 ezer is szóba került! Mert íme, ezek sem maradnak itt, tehát Orbán jól dolgozott....

Örülök, hogy dolgoztál a vendéglátásban. Te lehetsz az a kategória, aki miatt csökkent a külföldiek száma a Balaton környékén.... az a fajta, aki beleköp a vendég ételébe, mert nem magyar....mert magyar!
Válasz erre 

2015.10.06. 10:31:21

@midnight coder: Ja, látszik, mennyire ismered a történelmet.....
Válasz erre 

2015.10.06. 10:39:43

@MACISAJT: A 19. század végének liberális légkörében a magyarországi zsidóság körében igen sokan valóban magyarrá váltak, a nemzethez tartozónak érezték magukat. Világviszonylatban is egyedülálló jelenségként megszületett a neológ zsidó vallás. A neológ zsinagógákban magyar nyelven tartották az istentiszteleteket. A zsidóság 1895-től törvény szerint is a magyar nemzeten belüli egyik vallási felekezet lett, tehát valaki éppúgy lehetett izraelita vallású magyar, mint katolikus vagy református vallású magyar. A magyarországi, főleg városi zsidóságnak csak kisebb része tartott ki a hagyományos zsidó vallás mellett (ortodox, illetve statusquoante irányzat), megőrizve nemzetiségi, etnikai elkülönülését. A döntő többség a neológ felekezethez csatlakozott, a fővárosi zsidóságnak például közel a háromnegyede. A századfordulótól sokan magyar vagy – szintén a magyarrá válás útját járó – német (sváb) házastársat választottak, gyermekeiket megkeresztelték. A 20. századra az izraelita vallású magyarság így olyan mértékben keveredett a keresztény vallásúakkal és olyan építő részévé vált a magyar társadalomnak és kultúrának, hogy nem lehetett többé attól elválasztani. A mai magyarok közül – különösen városban – sokaknak vannak zsidók a felmenői között, ahogyan németek, szlávok és más nemzetiségűek is."

Összesen 80-200.000 zsidó él Magyarországon... és te rettegsz tőlük.... pedig mint a fenti idézet is mutatja, apád lehet, hogy zsidó!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 11:39:08

@Könnyen elkaptuk, uram!: Szerintem Merkel hazaáruló. Az, hogy Orbánéknak mi a véleménye, kérdezd meg tőlük.

Szerintem azért ne görcsölj, mert ahogy Orbánék elfogadják a hot spotok tervét, a Jobbik-ra fogok szavazni.

Igen, a te levesedbe szerintem beleköptem.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.06. 11:40:38

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Összesen 80-200.000 zsidó él Magyarországon."

Talán még tízezren sem vallják magukat zsidónak.
Válasz erre 

N. Barbie 2015.10.06. 12:30:54

@♔bаtyu♔: En mindig jokat mosolygok ezen a zsidok igy meg ugy beilleszkedtek meseken.
Hadd irjak le egy "aranyos" tortenetet.
Itt Londonban egy baratunkat latogattuk meg, ott volt egy masik csaj is, ezen baratunk baratnoje (magyar).
Baratnom elkezdi mondani mi tortent vele aznap, megpedig, hogy egy szokasos zsido oltozetbe levo faszi a talpabol is felszivta a turhat majd magat nem zavartatva kopott egy nagyot, kb. 2 centire ert foldet a baratnom labatol (ez amugy itt angliaban nemzeti sport).
Itt megszolal ez a csaj, hogy azonnal hagyja abba a zsidozast (sic!), mert o is zsido zsarmazasu es zavarja. Mondja baratnom, hogy nem zsidozik, elmondta mi tortent vele aznap. Erre a csaj elkezdi minosithetetlen hangnembe ocsarolni a magyarokat, pl. ilyenekkel, hogy a magyarok szetverik a buszmegallokat. mondom figyelj mar, ne keverd a ciganyokat a magyarokkal, ez az o elfoglaltsaguk. Erre nagy sertodve bement egy szobaba.
Keszulunk elmenni, baratnom, annak ellenere, hogy semmi rosszat nem csinalt, bement hozza es mondta, hogy remeli nem haragszik ra, nem akarta megserteni. Erre a csaj, tiszta idegbe mondta, idezem:
"Csak a kozos baratunkra tekintettel (mondta a nevet) NEM HARAPTAM AT A TORKOD"

Na ennyire tartjak magukat magyarnak.
Ja teszem hozza senki nem tudta rola elotte essemmilyen formaban nem tartja a zsido hagyomanyokat.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.06. 16:40:31

@♔bаtyu♔:
Őszintén szólva ezt én sem értem. Merkel azzal szédítette ide a megélhetésiek seregét, hogy "Németországban a menekültek befogadására nincs felső limit".
Akkor meg mit problémáznak? Ha nincs felső limit, akkor fogadják be őket, ahogy mondták.
Ha viszont mégis van, akkor nem kellett volna őket idehívni, nem most kéne őket másokra testálni.

Kb olyan ez, mint mikor a buliban felkiált valaki, hogy mindenkinek fizet mindent, egyen-igyon mindenki. Besöpri a vállveregetéseket, aztán a buli vége előtt lelép. A fizetést, takarítást stb meg oldják meg az átvert és otthagyott többiek.
Válasz erre 

útszéli (törölt) 2015.10.07. 03:52:03

"Orbán Viktor bevallottan pragmatikus politikus, ezért nincs különösebb elvi alapja annak, hogy megbélyegezze azokat, akik éppen nem az ő nézeteit vallják. Nagyszerűen együtt tud működni a kommunista Kínával, Vietnámmal, olyan volt szovjet pártvezetőkkel, akik jelenleg valamelyik közép-ázsiai ország diktátorai, de nem zavarja az sem, ha olyan arab monarchiák uralkodóival üzletel, akik mindenkit üldöznek, akik veszélyesek a hatalmukra, legyenek azok balosok vagy jobbosok." stb stb

Mindenki ilyen pragmatikus a világban, aki politikusnak áll. Obama is összefekszik a szaúdiakkal, kubaiakkal, kínaiakkal, ha abból van az országának haszna. Vagy azt hiszi, hogy abból lesz haszna.
Senkinek nincs elvi alapja, hogy megbélyegezze a másikat, egy ballib megbélyegzi a nemzetit, mert az nem eléggé migránssimogató? Hűha! Ebből nem lesz konszenzus. Mindenki a saját értékrendje alapján ostorozza a másikat, holott pont pragmatikus, praktikus érveket kellene felhozni. Abban minden politikai oldal egyetérthet, hogy a határoknak hermetikusan zártnak kellene lenni. Aztán majd a török-görög határon eldönti a hatóság, hogy kit engednek be. De kupleráj ne legyen.

Orbán annyira harcol a baloldal ellen, hogy csak na... az európai baloldal folytat ellene hadjáratot, mert a magyarországi "baloldal" annyira lenullázta magát, hogy már a nemzeti balos Jobbik is veri. Amúgy a magyarországi baloldal jó része inkább ballib. Számtalan intézkedésében Orbán balosabb, mint a magát balosnak nevező oldal.

Az illegális bevándorlás pedig nem jobb vagy baloldali ügy. Ez egy politikai oldalaktól függetlenül megítélhető válság, ahol a józan ész kellene hogy diktáljon: a beáramlást megállítani, a háborúkat, puccsokat, "arab tavasz" fedőnevű titkosszolgálati műveleteket leállítani. Ez az imperialista nagyhatalmak játéka, ami pont a gyarmatbirodalommal nem rendelkező kelet-európai országokra tolja az illegálisokat. Az USA, Izrael, Irán, Oroszország, Törökország, Pakisztán a ludasok. Ebben a témában Magyarország kis játékos. Annyit tehet, hogy védi a határait, a schengeni határokat és veri az asztalt, hogy fejezzék be a proxi háborúikat a fentemlített hatalmak.
Mert az imperialista USA, UK, Oroszország alig kap a "jóból". A sok "agysebész" Európát lepi el és destabilizálja. Cui prodest? Egy lezüllesztett, káoszba süllyedt Európa jól jön az oroszoknak és az USA-nak is.

Orbán véletlenül jó választ adott az illegális bevándorlás kérdésére. Nem a legjobbat, de lehetőségeihez mérten jót. Nem tudja a görög határon megállítani a csürhét. Az európai emberek nagy része azonban helyesli az intézkedéseit. Hogy az európai ballib mennyit prüszköl az egy más kérdés. De a kaviárbaloldal nem egyenlő Európával. Ez a szélsőlib-hiszterofeminista-muszlimsimogató politikai klikk az USA kormányának szekerét tolja, az európai integrációt a Kalergi-terv alapján egy olvasztótégelynek tekinti. Most bele akarnak a tégelybe önteni tízmillió pakit, szudánit, muzulmánt, nigériait, afgánt, hogy két generáción belül legyen egy kávébarna massza, ami már nem kötődik a ballibek által gyűlölt nemzetállamokhoz, csak a világkormányhoz, ENSZ-hez, multinacionális vállalatokhoz hű. Aki ezt a népességcserét ellenzi az persze le van nácizva.
Válasz erre 

2015.10.27. 06:04:22

@Ad Dio: Ebben is elsők voltunk! Cári migránsok befogadásával bedőlt a monarchia, elszállt a terület 2/3-a! Kívánok Európának hasonló jókat! Oroszok ma is ösztönzik a migránsokat! Beavatkozásuk máris megtízszerezte! Külön szeressétek MSZP helytartóikat, kik szívszakadva árják, issza ültessék őket a hatalomba!
Válasz erre 

2015.11.03. 13:07:12

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Érik a hatalom bukása

Egyre érik, a hatalom bukása,
Kiderül minden, hazugsága!
(de ki jöhet utána?
Előző rablók bandája?)
Amivel nap, mint nap, untatnak,
Folyton-folyt, és mindig becsapnak!
Újra szép a polgár, azt dicséri
Egyedül, csak ő kinek megéri!
Többi meg koldusa, menekül,
Hol tudna megélni, legvégül?
Egyre csak, szédülten keresi
Hét határ, míg végül megleli!
Nem is néz, ő vissza, már soha!
Nincs érte, bánata, sóhaja!
Mostoha volt haza, ellökte
Rá se, néz, már ő se, örökre!
Kenyerét, ha megleli, feledi,
Örömmel, és könnyen megteszi!
Rossz gazdát, nyomort, uzsorát!
A hazáját, rablóját túl „oda át!”
2015-05-31
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard