Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Meddig nézzük még Orbán és Gyurcsány bunyóját?

Meddig nézzük még Orbán és Gyurcsány bunyóját?

Nagyon úgy tűnik, hogy a 2018-as választást is a magyar politika két domináns alakjának vetélkedése fogja meghatározni. Az egyelőre megosztott és zavarodott ellenzék soraiban ugyanis egyedül a volt szocialista miniszterelnök tűnik egyszerre konzekvens és előrelátó politikusnak, aki például a menekültválság kezdetekor megjósolta, hogy objektív okok miatt a baloldal csak vesztesen kerülhet ki ebből az ügyből, és a jobboldal viszont sokat profitálhat belőle. Orbán Viktornak sincs alternatívája a kormányzó pártban, hiszen szorgos munkával kihozta a legtöbbet a háborúk elől menekülő emberek ellen folytatott kampányból.  

tenytar.jpg

       Fotó: tenytar.hu

A múlt heti HVG-ben jelent meg Csizmadia Ervinnek, a Méltányosság Politikai Központ vezetőjének elemzése arról a közéleti kérdésről, hogy kell-e vezetni egy társadalmat, illetve, mi vezetett oda, hogy a magyar politikában 2006-tól megjelent az igény egy erős vezető személyére. Csizmadia szokatlan módon nem Orbán Viktor 2010-es fülkeforradalmától számítja azt az időszakot, amikor az állam intézményrendszereinek gyökeres átalakításával, illetve hatásköreik erős korlátozásával már nem a hatalmi ágak bonyolult összefüggésrendszere, illetve egymás kontrollálása, hanem egy erős vezető akarata alakítja a politikai életet. Ő inkább úgy látja, hogy 2006-ban a baloldal győzelmével egy olyan magyar hagyomány szakadt meg, amely a rendszerváltás óta töretlen volt, hiszen 1994 óta minden kormányt leváltottak a négyéves ciklusa után, ám Gyurcsány Ferencnek sikerült újráznia.

Sokan osztják Csizmadia nézetét, mely szerint a baloldal jobban járt volna akkor, ha annak módja és rendje szerint elveszíti 2006 tavaszán a választásokat, hiszen tovább működhetett volna az a politikai váltógazdaság, amely garantálta az öt hatalmi ág erejét, függetlenségét, és ellenőrző szerepét. Gyurcsány Ferencnek azonban más tervei voltak, hiszen már előző, csonka ciklusa alatt is odaszúrt néha az Alkotmánybíróságnak, az ügyészségnek, illetve a köztársasági elnöknek. Miután megnyerte a választásokat, úgy gondolta, hogy ideje kissé lazítani ezeken az ellenőrző funkciókon. Nem feltétlenül a rossz szándék volt az indítéka, hanem nagy terveket dédelgetett még a választásokat követő hónapokban is olyan reformokkal kapcsolatban, melyek megalapozhatták volna a 2010-es győzelmét. Igen ám, de jött Öszöd…

index_15.jpg

Fotó:index.hu

Gyurcsány Ferencnek az öszödi beszéd nélkül is nehéz dolga lett volna, ám az ominózus kiszivárogtatás után lényegében nem volt más választása, mint úszni az árral szemben, amíg csak lehetett. Erre az árra erősített rá a 2008-as válság, és Gyurcsánynak mennie kellett. Csizmadia szerint ő volt az első hatalmon lévő miniszterelnök, aki értette az idők szavát, hiszen ráérzett arra, hogy a magyar társadalomban éledezik az igény arra, hogy egy olyan erős politikai vezető lépjen a kormányrúdhoz, aki nem viaskodik az alkotmánybírákkal, illetve nem hagyja magát befolyásolni sem belföldi, sem külföldi bírálatok által. Valószínűleg érezte ezt Gyurcsány belső ellenzéke is, ezért puccsolták meg saját miniszterelnöküket, egyúttal hosszú időre lehetetlenné tették a visszatérését a politikai életbe. Az már más kérdés, hogy ezzel a politikai baloldalnak is adtak egy olyan döfést, melyet a mai napig nem tudott kiheverni.

Öszödnek köszönheti Orbán Viktor a 2010-es fülkeforradalmat, a kétharmadot, az új Alkotmányt (bocsánat, Alaptörvényt), és persze azt, hogy játszi könnyedséggel le tudta építeni a fékek és ellensúlyok rendszerét Magyarországon, amihez Gyurcsány hozzá sem mert fogni. Van azonban egy igen árulkodó jele annak, hogy Orbán tisztában van azzal, hogy számára egyetlen igazi kihívó maradt a megrostált politikai térben. Minden igyekezetével azon volt, hogy Gyurcsányt rács mögé juttassa, ám ezt a fontos célt még Polt Péter asszisztálásával sem sikerült elérnie. Orbán jól tudja, hogy pártja 2018-as szereplésének kulcsa az lesz, hogy sikerül-e 2014-hez hasonlóan újra karanténba szorítania Gyurcsányt és pártját. Ironikus módon ez a törekvése kapott léket az utóbbi hónapokban, amikor a menekülthisztéria hullámain ismét megmutatta, ki a legény a gáton, ugyanakkor vetélytársa volt az egyetlen ellenzéki politikus, aki karakteres véleményt képviselt migránsügyben, így saját politikai szövetségeseitől happolt el szavazókat.

Gyurcsány ugyanis - Orbánhoz hasonlóan – akkor érzi jól magát, amikor éles szituációban kell megnyilvánulnia. Lényegében ezért nem mertek vádat emelni ellene a Sukoró-ügyben sem, hiszen a tárgyalást politikai színpaddá változtatta volna, és ismerve szónoki képességeit, komoly károkat okozhatott volna az Orbán-rezsimnek, ha ezt a lehetőséget megadják neki. Legutóbbi politikai nyilatkozata (mely a Sokak Magyarországa címet viseli) is arról árulkodik, hogy pontosan tudja, milyen gyengéi vannak Orbán rendszerének, és mi az oka annak, hogy a hivatalos politikai ellenzék ezeket képtelen kihasználni. Gyurcsány tudja, hogy Orbán után nem lehet visszatérni a 2010 előtti állapotokhoz, bizonyos változtatások megtartása ugyanis érdeke lesz az új vezetésnek is. Nehéz is lenne elképzelni, hogy ha Gyurcsány ismét a kormányrúdhoz léphetne, felvállalná az újabb konfliktusokat az Alkotmánybírósággal vagy az ügyészséggel, hiszen Orbán Viktor már kitaposta az utat előtte, és lényegében kezes bárányt csinált ezekből a korábban nagyon fajsúlyos intézményekből. Más kérdés, hogy miként tudná lecserélni az Orbán-rezsimhez hű vezetőket ezeknek a hatalmi ágaknak az élén.

tenyezo_hu.jpg

Fotó: tenyezo.hu

Gyurcsány dolgozatából kitűnik, hogy nem tartja önmagában rossznak az erős kormányzást, de arra ügyelni kell, hogy ne züllesszük le az államot néhány kiváltságos személy pénzgyártó gépsorává. Ha azonban nem áll vissza a fékek és ellensúlyok rendszere, akkor nem igazán találunk garanciát ara, hogy nem ismétlődik meg 2018 után egy-egy új Mészáros Lőrinc vagy Tiborcz István kiemelkedése a névtelen vállalkozók közül, ami rendkívüli módon irritálja a magyar közvéleményt. Ezeket a garanciákat egyelőre nem látjuk, hiszen Gyurcsány a DK-n kívüli ellenzék legnagyobb problémájának azt látja, hogy kizárólag a restaurációban lát politikai alternatívát. Hogy a címben feltett kérdésünkre választ adjunk: valószínűleg még sokáig az Orbán-Gyurcsány vetélkedés fogja megadni a magyar közélet fő irányvonalát, mert azon kívül, hogy ízig-vérig politikusok, akik logikusan gondolkodnak, ám csakis a választópolgárok érzelmeire hajlandók apellálni, mert tudják, hogy a ráció egy ilyen közegben nem hoz sokat a konyhára. És ha már a konyhánál tartunk: Gyurcsány és Orbán esetében a legfontosabb hasonlóság az, hogy saját politikai családjuk sem lenyelni, sem kiköpni nem tudja őket, így amíg meg nem jeleneik egy harmadik politikai erő, amely fel tud mutatni egy hasonlóan karakteres, társadalmi vízióval rendelkező vezetőt, addig Orbán és Gyurcsány bokszmeccse marad számunkra a legfontosabb látványosság a következő években. Mert ahogy egy dakota bölcsesség tartja: "Mindaddig, amíg két duda van, addig két dudás is megfér egy sátorban." 

39 komment Orbán Viktor Közéleti ketrecharc Tovább
Meddig nézzük még Orbán és Gyurcsány bunyóját? Tovább
Facebook Tetszik
0
39 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr168049988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemodaBuda 2015.11.04. 17:39:06

A helyzet az, hogy Gyurcsány sikerre van ítélve. Orbán már csak lefele mehet, ő meg csak felfelé ! Volt már ilyen helyzet, és Orbán mehetett országot járni. A lényeg az, hogy megjelenik-e Gyurcsány mellett, felett egy olyan demokratikus-liberális összefogás, amelyik többé nem engedi meg a fasizmus térnyerését hazánkban, adott esetben a konzervativok álcája alatt sem ! MAgyarország meg romokban van, az újjáépítés hatalmas munka, a levitézlett fideszkáderek eltakarítása adott esetben zajjal fog járni. De hát, nincs más út, csak előre !
Válasz erre 

Sir Galahad 2015.11.04. 18:24:21

"Nagyon úgy tűnik, hogy a 2018-as választást is a magyar politika két domináns alakjának vetélkedése fogja meghatározni." Szerintem is ez várható, de Orbán ellenfele nem Gyurcsány lesz. Ő, ha szerencséje lesz, kap annyi szavazatot, hogy éppen bejusson a Parlamentbe. Ez is teljesítmény persze - balról lehet, hogy a DK lesz az egyetlen párt, amelyiknek ez sikerül.
Válasz erre 

Atacama 2015.11.04. 19:44:51

Gyurcsány esélytelen. Sem a Fidesz, sem a Jobbik eddigi szimpatizánsai nem fognak rá szavazni, számukra Gyurcsány szóba se jöhet. Az LMP - vel rokonszenvezők is idegenkednek tőle. A párt nélkül maradt liberális érzelműek csendben, de nagyon határozottan elfordultak Gyurcsánytól (ezzel az ún. "ballib tábort" is jócskán megcsappantva). Az MSZP-től aki akart, már átpártolt a DK-hoz, de onnan esetleg még nyerhet meg magának szavazókat, ha az MSZP még sokáig töketlenkedik. Ez azonban édeskevés. Feltéve, de meg nem engedve, ha az MSZP összefogna a DK-val, az is kevés lenne.
A közvéleménykutatások "bizonytalan", "nem szavazó" egyedei pedig 2018-ban sem fognak szavazni. Valószínűnek tartom, hogy még kisebb lesz a részvétel a választáson 2018-ban, mint 2014-ben. Ha csak nem tűnik fel egy üstökös...
Válasz erre 

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.05. 08:32:03

Gtyurcsány az új SZDSZ.

Mindig lesz Mo-on egy 5-10 %-os réteg, mely fanatikusan népellenes, nagytőkepárti, nyugatmajmoló, s minden probléma megoldását abban látja, hogy árusítsuk ki az országot.

E réteg igényeit kiválóan elégíti ki az álbaloldali Gyurcsány.
Válasz erre 

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.05. 08:33:25

@Atacama:

Az MSZP pozitív változáson megy keresztül a hónapokban, mára rádöbbentek: létérdekük a ballib agytröszttel való szakítás.
Válasz erre 

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.05. 08:35:37

@NemodaBuda:

Gyurcsány sikere biztos: mára ő lett a ballibek egyetlen ereje és megkérdőjelezhetetlen vezére. Ezzel biztos a parlamenti küszön átlépése, de szerencsés esetben akár 10 %-os kispárt is lehet belőle.

Viszont koalícióképtelen. Mindegyik párt tudja: öngyilkosság Gyurcsánnyal szövetségre lépni.
Válasz erre 

program készítő 2015.11.05. 08:44:57

Sokkal több olyan szavazó van aki nem fog politikai bűnözőkre szavazni,mint a biztos pártválasztók.Az a kérdés mikor lesz olyan média,amely közölné velük,van lehetőség a kétharmadra és akkor a pártok mehetnek vissza civil szervezetté,állami támogatás nélküli csoportoknak.4.000.000.szavazó nem pártokat támogat,hanem képviselőket-a lényeg itt van.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.05. 08:51:48

2015. 11. 4. 21:58
Zétényi Zsolt
Gaudi-Nagy Tamás
Nemzeti Jogvédő Szolgálat
Dr. Zétényi Zsolt a miniszterelnök morális felelősségét is felvetette a Szabadság téri szovjet emlékmű kapcsán
Az 1956-os szabadságharc leverésének gyásznapja alkalmából tartott sajtótájékoztatót a Nemzeti Jogvédő Szolgálat (NJSZ). Az előre megadott témákon felül (2006-os rendőrterrorral kapcsolatos jogvédő munka, Gergényi ítélet értékelése, a bevándorlási válsághelyzetben végzett nemzeti jogvédő tevékenység, magyarellenes jogsértések Erdélyben), újságírói kérdésre feljött a Szabadság téri szovjet emlékmű ügye, amely a nemzeti jogvédők szerint nem pusztán magányos igény, hanem egy jogi lehetőség is, és a közhelyekkel ellentétben akár a magyar-orosz kapcsolatok javításának is eszköze lehet, például a város egy másik pontján felállított orosz kulturális emlékművel.

A szovjet felszabadítást hirdető obeliszk kapcsán dr. Zétényi Zsolt, a Nemzeti Jogvédő Alapítvány (NJA) ügyvezető elnöke a kormány hozzáállását a "sikerkerülés és a kudarckeresés" politikájaként jellemezte.

A nemzeti jogvédő elfogadhatatlannak nevezte a magyar politikai elit magyarázkodását, hogy "kitalálják (a kormány - a szerk), mi lenne a válasz akkor, ha ezt (az emlékmű áthelyezését) kezdeményeznék".

Addig nem fogadom el, hogy Magyarország független alkotmányos ország, amíg ezt eltűri. Addig Magyarország valamilyen vazallus szerepben van, bármennyire tagadják is - fogalmazott Zétényi, a magyar diplomáciának-, külön hangsúlyozva a miniszerelnöknek a morális felelősségét.

A jogvédő a véleményét a Genfi egyezményekben és a magyar-orosz hadisíregyezményben foglaltakkal támasztotta alá. Utóbbi lehetőséget ad akár az emlékmű egyoldalú eltávolítására is, amennyiben két évig nem kíséri eredmény a tárgyalásokat. dr. Zétényi Zsolt az emlékmű kérdését "nagyon fontos nemzeti ügynek" nevezte, míg dr. Gaudi-Nagy Tamás, az NJSZ vezetője megerősítette a korábban közzétett felhívását, miszerint a szervezet ügyvédei készen állnak a Szabadság téri szovjet emlékművel szembeni akciók miatt eljárás alá vont személyek védelmének ellátására.

AHHHH !!! STÓÜVAL A ZSIDÓK ELFOGLALTÁK A MAGYAR NÉP SZABADSÁG TERÉT ?...HÁÁÁÁT..., AKKOR DÖGÖLJÖN MEG MINDEN ZSIDÓ A FÖLDÖN !!!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.05. 08:52:31

@kvadrillio: MERT A FASZ SXASFÉLSZKES GÓLERMET IS ŐK KREÁLTÁK, CSAK A SZABADKŐMŰVES KÖRZŐ NINCS BENNE !
Válasz erre 

Peterpapo 2015.11.05. 08:54:45

"Nagyon úgy tűnik, hogy a 2018-as választást is a magyar politika két domináns alakjának vetélkedése fogja meghatározni."

Erről egy Hobo dal jut az eszembe:

"...nem akadt jobb neked, ezért vagy mellettem."

Azért ez elkeserítő, hogy ez a két ember domináns politikus Magyarországon.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.05. 08:58:25

..és kurvára tele a tököm a zsidók holokausztjával, MIKOR SOKKAL NAGYOBB HOLOPKAUSZTOK ZAJLANAK JELENLEG EZEN A FÖLDGOLYÓN, KURVÁRA TELE A TÖKÖM A ZSIDÓK SORSOK HÁUÁVAL, MIKKOR MAGYAR GYEREKEK ÉHEZNEK EBBEN AS KIBASZOTT MAGYARORSZÁGNAK NEVEZETT SORSOK-HÁZÁBAN...IS !!!, ÉS KURVÁRA TELE A TÖKÖM A ZSIDÓKKAL, AMIKOR ILANMÓROK IRKÁLJÁK, ZSIDÓ TUDÓSOKNAK TITULÁLT EMBERKÉKKEL A MAGYAR GYEREKEK TÖRTÉNELEM ÉS IRODALOM TANKÖNYVEIT TELE HOLKOKAUSZT ÉS EGYÉB ZSIDÓ FASZSÁGOKKAL !!!!!
SZÓÓÓÓÓVAL....TÉNYLEG MOST MÁR NAGYON TELE A TÖKÖM MAGYARORSZÁG ZSIDÓ GYARMATTÁ TÉTELÉVEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

high up! 2015.11.05. 09:37:24

Az Átlaghülyemagyar meg is érdemli, hogy ez a két hibbant suttyó foglalje le az egész politkia életteret. Ergo az egész életét. Mert az Átlaghülyemagyar szarik arra, hogy a munkájából csak 1/3-ot kap kézhez, amit meg az állmnak befizet 2/3-ot, azzal meg azt csinálhat a mindenkori hatalomban levő urasága amit akar.
A 90%-nyi Átlaghülyemagyar túl hülye ahhoz, hogy felfogja, hogy milyen életesélyektől és életminőségtől esik el. Megmozdulni önmaga jobb világáért meg pláne nem fog.
Időnként lecsurran cseppen egy-egy kis fekete jövedelem, áfa nélkül megjavított mosógép, oszt az Átlaghülyemagyar lekönyveli, húdejól élünk, mennyi pénzt takarítottam meg!

Ez van, nem kell erre a népre az európai civilizációt erőltetni. Ez a nép a félázsai törzsi harcokban leli az örömét, ezt kell velük játszatni (EU ellen, migránsok ellen, Fradi drukkerek ellen, civil szervezetek ellen, multi cégek, bankok ellen, árd´ragító energiacégek ellen, stb......)

Igaz, hogy az ezen harcok után az Átlaghülyemagyar rendre akkorát taknyolt mint az állat, de hát ez az Átlaghülyemagyar népség nem a sikerben leli az örömét, hanem a harcban magában.
Hát akkor engedjétek őt tökön szúrni önmagát.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Anselmo 2015.11.05. 09:40:22

Bunyózni csak fontos emberekkel szokás, ezért nem bunyózik senki Gyurcsánnyal. A sas nem eszik legyet.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.05. 09:55:32

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes:
Te ocsmány bulesz birkaszar /és ez nem káromkodás hanem ténymegállapítás/!
Fanatikusan népellenes az aki még mindig a narancsmaffiát és vezérét mutyivikikét támogatja.
Válasz erre 

DFK 2015.11.05. 10:14:42

Azért egy 5-8%-os politikai erő nem ellenfél. GyF nem fog tudni beleszólni a 2018-as választásokba, az Fidesz-Jobbik csata lesz.
Válasz erre 

Csaba Szikora 2015.11.05. 10:16:58

"Nagy terveket dédelgetett"eladósítani a lakosságot,eladósítani az országot,kiárusítani a még meglévő javakat,a pénzügyi köröktől függővé tenni Magyarországot.Írjuk le egy szóval,kiszolgáltatni.
Hát remélem a baloldalból egy párt jut be csak a következő választáson a parlamentbe,az is csak bohóc-boxzsák szerepet töltsön be.
Válasz erre 

Csaba Szikora 2015.11.05. 10:17:50

@István Tamasi: Maximálisan támogatom.
Válasz erre 

Csaba Szikora 2015.11.05. 10:19:48

@high up!: Ise figyelj te átlagon felüli okos ember.Az elmúlt 25 évről beszéltél.
Te mit tettél annak érdekében hogy ne így legyen?
Válasz erre 

Csaba Szikora 2015.11.05. 10:21:52

@kvadrillio:
Baszod ezért lelőnek.De igazad van.
Válasz erre 

Balt 2015.11.05. 10:28:24

"valószínűleg még sokáig az Orbán-Gyurcsány vetélkedés fogja megadni a magyar közélet fő irányvonalát"

Ez elég rossz hír nektek, mert - ahogy évek óta mondom - Gyurcsány maga a személyes garancia Orbán hosszú kormányzásának. Tehát: hajrá! :))
Válasz erre 

Balt 2015.11.05. 10:32:32

@Sir Galahad: Én is az "átlépi az 5%-ot"-ra tippeltem, de önmagában ennél többre nem lesz képes szerencsére. Az MSZP távolodni látszik, talán végre felismerik - ahogy a 2014 januári Szárszó-Bitó-konspiráció előtt is -, hogy nekik ez halálos ölelés, de mondjuk távol álljon tőlem, hogy bánkódjak miattuk. A többi szóra sem érdemes, bár már most látszik, hogy az "Együtt" Gyurcsányban látja a bejutás esélyét.
Válasz erre 

2015.11.05. 10:34:35

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: a fidesz is népellenes
Válasz erre 

Peterpapo 2015.11.05. 10:36:53

@high up!:

Gyönyörű összegfoglaló, magam sem írhattam volna le ennél szemléltetőbben a mai magyar választókat. Lényegre törő és teljesen igaz jellemzés. Köszönöm és gratulálok!
Válasz erre 

Scagnetti 2015.11.05. 10:37:08

A Fidesz nagyon örülne, ha a következő választás is Gyurcsányról szólna a baloldalon. A pársajtó mindent meg is fog tenni, hogy ezt sulykolja, és ha Feri részéről ismét segítséget kapnak, ahogy tavaly is, akkor nem is lesz túl nehéz dolguk. Ami egyben azt is jelenti, hogy balról nem fenyegeti veszély a Fideszt.
Válasz erre 

Peterpapo 2015.11.05. 10:39:21

@Csaba Szikora:

Én meg azt remélem, hogy ez a mocskos, hazug, tolvaj csürhe fidesz összes vezetője börtönbe kerül 10-20 évre. Csak attól tartok, hogy ez meg is marad a remény szintjén.
Válasz erre 

Balt 2015.11.05. 10:41:18

@Atacama: @maxval bircaman főszerkesztőhelyettes: Kb. ez a helyzet reálisan.

Az MSZP - a rengeteg 2010 előtti balfaszkodáson túl, amikor elemi érdekük és lehetőségük lett volna Gyurcsánytól megszabadulni - végül nagy nehezen kiszorította a pártból, röhejessé tette a DK-frakció megtorpedózásával, Mesterházival egészen ügyesen lavírozott az ominózus közösen "megünnepelt" 2013. okt. 23-ig. Onnantól újra ránőtt a fejükre Gyurcsány, harmadszorra, de ez most élet-halál harc lesz nekik.
Válasz erre 

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.05. 10:42:09

@Komoj László:

Ha az lenne, nem támadná őt folyamatosan a nyugat.
Válasz erre 

Balt 2015.11.05. 10:42:26

@Peterpapo: Nincs mese, le kell váltani a népet! :))
Válasz erre 

Peterpapo 2015.11.05. 10:47:02

@Balt:

Bizony arra lenne itt szükség, de sajnos nem lehetséges. Talán 2-3 emberöltő mire számottevően változik majd a magyar emberek szemlélete, életfelfogása, beidegződött reflexei és akkor az ilyen Gyurcsány és Orbán féléknek nem jut majd krumpliföld a politikában. De csak talán, mert ahogy látjuk sok száz év alatt sem nagyon sikerült levetkőzni a kivagyiságunkat.
Válasz erre 

Balt 2015.11.05. 11:01:18

@Peterpapo: Asszem túloztam a fenti leváltással, de hát persze ilyen ez a demokrácia. :) (Ami persze mindkét pártnak, a DK-nak is Fidesznek is is a zászlajára van írva.)
Válasz erre 

Balt 2015.11.05. 11:36:21

@Balt: Hopp, az Együttben talán tévedtem, legalábbis a DK-sok megmarják: :)
nyugatifeny.blog.hu/2015/11/04/kalman_olga_lelegeztetogepen_vergodik_szigetvari_viktor
Válasz erre 

McZozo 2015.11.05. 14:55:50

@kvadrillio: KEvesebb tudatmodositot kene szedni, erre cask ennyit lehetne mondani BAr teny osi mondas is azt mondja hogy boldogok a lelki szegenyek ... :)
Válasz erre 

McZozo 2015.11.05. 15:02:26

@Peterpapo: Ez az elmelet meg mindig azon epul hogy itt demokracia van. Szerintem meg mar regen Banankoztarsasag. Ott meg Eszak koreaban is johet majd a dictator fia lanya menye ... akit majd halala elot tkijelol es akkor majd less megegy emberoltonyi diktatura. CSak ezt sokan nem latjak es meg mindig demokratikus keretekben gondolkoznak
Válasz erre 

McZozo 2015.11.05. 15:21:11

A cikk iroja meg totalisan nincs kepben politikai viszonylatban, a baloldal semmilyen veszelyt nem jelent a fideszre az elkovetkezo minimum 20 evben. Fidesz elerte, hogy szetesett es felaprozodott a baloldal, raadasul nagyreszt pont a Gyurcsany problema miatt sajat maga fogsagaban vergodik, mert ha nem fog ossze az egesz baloldal akkor szamtanilag semmi eselyuk, ha meg osszefog akkor meg nem tud annyi szavazatot gyujteni a bizonytalanok taborabol amivel eselye lenne.
Sajnos Gyurcsany azt nem fogja fel hogy nagy reszben kerekkotoje is a kormanyvaltasnak. SAjnos ot tenyleg sikerult annyira le karaktergyilkolni, hogy o mar tiszta lappal sose terhet vissza a nagypolitikaba.
Ezzel egyutt az MSZP sem azert tart ott ahol tart mert Gyurcsany nekik sajat maguknak is sikerul a posvanyba sulyedniuk. Impotens vezetok valtjak egymast, nincs koztuk egy egyeneiseg se, illetve meg mindig nem ertik hogy a videket elbuktak es ahhoz hogy valaha ujra eros part lehessenek most ugy mint a jobbiknak alulrol kene epitkezniuk videken, valamilyen uj arculattal.
Raadasul ez igen nehez mert sok agyhalott ember meg mindig kajalja ezt a komcsik dumat mikozben ma mar a fidesz a legoregebb atlageletkoru part. MSZP nek meg max a teddimacijuk lehetett csak az lassan.
Fidesznek egy kihivoja van es az sajnos csak a jobbik Felnek is ettol a fideszben, latjak is a problemat csak nehez ellene tenni mikozben ok is ugyanazon a terfelen fociznak. Egyetlen szerencsejuk eddig csak az, hogy Vona bar fantasztikus szervezo, es jol latja a dolgokat (technikai szempontbol) addig sajnos labdaba se rug szemelyiseg teren Viktor vagy Feri melett, igy egyszeruen meg nem tudta magat ugy eladni mint egy komoly Miniszterelnoki kihivo. Ha talalnanak a Jobbikban egy olyan embert akit kirakatba lehetne tolni Mint Eros vezeto mikozbe Vona a hatterben intezne a technikai dolgokat, hamar at tudnak venni az orszag iranyitasat. Sajnos ezzel vegleg kiirna magat az orszag az uniobol, de ugy latszik ennek az orszagnak nem eleg egy kis pofon hanem egy ordas nagy jobbegyenes kell hogy vegre eszhezterjen.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.06. 09:49:17

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes:
Te ocsmány bulesz birkaszar /és ez nem káromkodás hanem ténymegállapítás/!
Újabb bizonyítéka az egybites birkaagyadnak hogy szerinted automatikusan az a népellenes akit a nyugat támad.
Válasz erre 

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.11.06. 10:02:31

@István Tamasi:

Nem automatikusan, de az esetek zömében ez a helyzet.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.06. 10:43:17

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes:
Te ocsmány bulesz birkaszar /és ez nem káromkodás hanem ténymegállapítás/!
De te általánosítva írtad, te egybites agyú fitymaszbirka!
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.06. 13:25:15

@Balt: "Gyurcsány maga a személyes garancia Orbán hosszú kormányzásának."

Így van.

@Scagnetti: "A Fidesz nagyon örülne, ha a következő választás is Gyurcsányról szólna a baloldalon. A pársajtó mindent meg is fog tenni, hogy ezt sulykolja, és ha Feri részéről ismét segítséget kapnak, ahogy tavaly is, akkor nem is lesz túl nehéz dolguk. Ami egyben azt is jelenti, hogy balról nem fenyegeti veszély a Fideszt."

Így van.

@McZozo: Minden szavad arany.

Gyurcsány egy politikia zombi, élőhalott, mozog, beszél, de választást nem tud nyerni. 30% szavazó akkor is orbánra szavaz, ha lilopja a szemüket. 30% szavazó akkor se szavaz Gyurcsaányra, ha kiderdül, hogy ő a jézuskrisztus.
Válasz erre 

2015.11.10. 05:00:27

@Sir Galahad:
„el nem tagadhatjuk, és nem szépíthetjük azt a példátlan önzést, amelynek durva konfliktusaiból áll e korszak úgynevezett politikai története. Keserű arra gondolni, hogy ez ország politikai vezetői méltatlan, alacsony lelkű, legjobb esetben tehetségtelen emberek voltak” Ma is azok!
"Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Tolsztoj Leo 1802! beszoptuk!
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. Szabó Dezső 1921!
Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom... csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó! Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
„Mi felakasztjuk a kis tolvajokat, a nagyokat kinevezzük politikai posztokra!” Mondta volt Esopus!

Eleje Szekfű Gyula Tomori című tanulmányából. Nincs új a nap alatt!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard