Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Brexitnél nem kell jobb reklám az Európai Uniónak

A Brexitnél nem kell jobb reklám az Európai Uniónak

Megfordította az unióellenes hangulatot Európában a britek balul elsült népszavazása, melyet Brexitként emleget a világ. A felmérések szerint elrettentő példaként szemlélik azt az uniós polgárok azt, ami a válásra készülő szigetországban történik. Még a magyar közvélekedés is olyan irányba mozdult el, ami nem igazán kedvez a kvótanépszavazásra készülő kormánynak. A Brexit egyértelműen azt üzeni: nem jó a tűzzel játszani.

civilhetes.jpg

Fotó: civilhetes.net

A brit népszavazásból kihozta a legjobbat az Európai Unió, hiszen gyorsan megnőtt a renoméja a maradó 27 tagországban, ugyanakkor látványosan gyengültek az Európa-ellenes pártok szerte a kontinensen. Az uniós polgárok a londoni politikai és gazdasági életben eluralkodó fejetlenséget és felfordulást látva elgondolkodtak a dolgon, és arra jutottak, hogy nem is olyan rossz dolog a közösség részének lenni.  

A brit politikában és gazdaságban tapasztalható bizonytalanság senkinek sem hiányzik, így nem kockáztattak sokat a maradó országok miniszterelnökei, amikor a válás minél sürgősebb levezénylését erőltették, ugyanakkor világossá tették, hogy nincsenek kiskapuk, vagyis a britek egyék meg szőröstül-bőröstül, amit főztek. Minél jobban megbüntetik tehát a brit politikai elitet az uniós országok vezetői és saját választói, annál elrettentőbb lesz a Brexit.

Nem véletlen, hogy jobb híján a maradás mellett kampányoló Orbán Viktor is mélyen hallgat, mióta kiderült, hogy a britek vehetik a sátorfájukat. Először Lázár Jánossal megszondáztatta a lakosságot, mit szólnának hozzá, ha az EU tagságunkról szóló népszavazássá bővítené a betelepítési kvótáról szóló október 2-i voksolást, de miután a magyarok is megrettentek a Brexit utórengéseitől, valószínűleg elvetette az ötletet.

mandiner_hu_3.jpg

        Fotó: mandiner.hu

A kormányzati kommunikációs gépezet most bizonyára azon ügyködik, hogy a britek csúfos kudarcát és a kvótanépszavazást minél jobban elválasszák egymástól, mert tudják, hogy a Brüsszel elleni szabadságharc nevében nem lehet olyan harakirit elkövetni, mint amilyet David Cameron végzett el önmagán.

Orbán ezért sunnyog a Brexit ügyében, hiszen szeretné azt a látszatot kelteni, hogy a nemzeti kormányok jogköreinek kiszélesítése erősítené magát az Európai Uniót. A magyar miniszterelnök nagy mágus, ám ezt az ellentmondást ő sem tudja feloldani, hiszen a Brexit után csakis a központi irányítás felértékelődése, az unós kohézió erősítése lehet hatékony módszer az EU darabokra hullása ellen. Orbán viszont továbbra is nyomja a régi mantrát, ami nyilván azért fontos számára, mert nyomasztják a brüsszeli kontroll következményei.

Nagyon érdekes helyzet alakulhat október 2-ra Magyarországon, hiszen egy EU ellen hangolt magyar lakosságnak kell véleményt nyilvánítania egy olyan kérdésben, amely nem feltétlenül sorsdöntő hazánk számára. Bonyolítja a képletet az is, hogy Varga Mihály gazdaságért felelős miniszter kitart amellett az álláspontja mellett, mely szerint a magyar gazdaságnak szüksége van külföldi munkaerőre ahhoz, hogy a növekedés fenntartható legyen.

Nem mellékesen olyan fajelméletet idéző kijelentések röpködnek a kampányban, minthogy csak kulturálisan beilleszkedni képes embereket hajlandó az ország befogadni, ráadásul ezeket is csak ideiglenesen. Orbán Viktor kifejtette, hogy ő az európai életmódot mentette meg azáltal, hogy kerítést építtetett a déli határra. Ezek ugyan jól hangzó szólamok, ám ha a lényegüket tekintjük, a kirekesztést, mint alapértéket kezelő ideológia nyúlványai.

Orbán Viktornak nagyon fontos, hogy közel négymillió embert tudjon mozgósítani a menekültkvóta elleni szavazásra, ezért nem fog visszariadni a legszélsőségesebb megnyilvánulásoktól sem, még akkor sem, ha az EU nyugati felén ezt a hangnemet nem igazán tolerálják. Elfelejti, hogy az európai közösségből nem csak önként lehet távozni, ahogy a britek tették, hanem ki is lehet onnan rúgni országokat. Ha ez bekövetkezik, nem a kvótanépszavazás lesz az oka, (mert maga a kvóta elfogadása sem kötelező), hanem az a politika, ami az unós intézményrendszerek szétzúzására törekszik.

civilhetes_net_3.jpg

Fotó: civilhetes.net

A britek kapkodása, saját politikai elitjük szétforgácsolódása figyelmeztető jel a magyar vezetés számára is: ha mindent feltesznek egyetlen számra a rulett asztalon, könnyen a gatyájukat is elveszíthetik. A kommunikációra sok mindent rá lehet bízni, ám egy ország jövője alapvetően a gazdaság teljesítményétől függ. A brit politikusok érzik már a bőrükön ennek a következményeit, a magyarok még mindig abban bíznak, hogy híveik vak gyűlölete az idegenekkel szemben felülír minden politikai és gazdasági realitást. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha vak lóval indulsz harcba, ne csodálkozz azon, hogy a csatamező helyett a mocsárban fogsz kikötni.”  

52 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Brexitnél nem kell jobb reklám az Európai Uniónak Tovább
Facebook Tetszik
0
52 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr448882364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jossarian 2016.07.12. 21:28:28

Ezt ti csak hiszitek. Majd nepszavavaz meg egy par orszag, aztan huzhattok a faszba buzizsidok.
Válasz erre 

dadddd 2016.07.12. 22:02:11

Pillanatkép a szofisztikált, békés, intelligens maradáspártiakról:
www.youtube.com/watch?v=IEyBaBEQLM4
Válasz erre 

kissiú 2016.07.12. 22:19:24

@dadddd: Te utánanéztél a videónak, amit belinkeltél? SZélsőbalosok támadták meg Southern-t, nem békés maradás pártiak. Ez olyan, mintha minden magyart, aki elítéli politikusaink (köztük Gyurcsány) hazugságait, összemosnád az autó- és TV-székház gyújtogatóival.

A poszt lényegével egyébként egyetértek: végre egy pozitívum a Brexittel kapcsolatban. Jöhet e többi népszavazás, ha valaki nagyon akarja.
Válasz erre 

kissiú 2016.07.12. 22:22:00

@csentecsa: "Bájos, ahogy a ballibsik kényszeredett mosolygással próbálják megmagyarázni, hogy hát tulajdonképpen a Brexit-amely valójában egy komoly mélyütés volt az eurobürokráciának- még jó is.."

Pontosan ez a lényeg: a bürökrácia megkapta a visszajelzést, mellette pedig erősödött a bennmaradók összetartozása. Reméljük az EU-vezetés levonja a konzekvenciákat, és egy win-win szituáció lesz belőle.
Válasz erre 

dadddd 2016.07.12. 22:29:41

@kissiú: Tisztában vagyok vele. Ez a válaszom arra az általánosításra, ami itt több napon keresztül folytattak többek közt itt az indexen is. Ti: Akik ellene szavaztak, buta prolik, akik mellette intelligens jól képzett fiatalok. Ennél - mint látszik - sokkal árnyaltabb a kép.
Válasz erre 

dadddd 2016.07.12. 22:37:48

@kissiú: A média túlnyomó többsége nyomatta is a megfélemlítő propagandát, így nem csoda, hogy rengetegen elhiszik, hogy csak csőd lehet a kilépésből.
Válasz erre 

dadddd 2016.07.12. 22:40:13

@csentecsa: Juncker, Schultz, és az ordibálóművész Verhofstadt is. De leginkább az őket mozgatók.
Válasz erre 

nevetőharmadik 2016.07.13. 00:30:32

@csentecsa: Ja, ja, a közvélemyénykutatások nagyon kényszeredettek, egész Európában (Franciaországot leszámítva) esnek vissza az EU-szkeptikus pártok.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.07.13. 00:46:34

Szerencsétlen hülye ballibák. Ti tényleg csak annyit tudtok, hogy valahol valaki megmondja, hogy mit kell csinálni, ti meg bólogatva végigcsináljátok. 40 évig Moszkva volt akinek nem lehetett ellentmondani, most Brüsszel. Egyem az egyszerű lelketeket - vagy unió, és mindent szó nélkül megcsinálunk amit kitalálnak, vagy kilépés.
Válasz erre 

na4 2016.07.13. 05:09:38

Marhaság. A britek kiszabadultak ebböl a mocsárból, Brüsszelben meg megy a fosás, hogy döl a többi domino. Néhány év és az angolok röhögni fognak a haldokló EUn, és lesz egy jó országuk.
Válasz erre 

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 05:40:12

A Brexit hatalmas ütés volt a brüsszelitákra, ezt nem lehet kimagyarézni.
Válasz erre 

Miegér 2016.07.13. 06:42:44

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

A Brexit mindenkire nézve hatalmas ütés volt, amiből csak egyféleképpen állhat fel Európa: létre kell hozni az egységes európai államot. Ha mi ebből nem kérünk, akkor nem kérünk: lehet visszatérni a semmibe, olyan életszínvonalon élni, mint az ukránok például. Vagy maradunk Európában, de elfogadjuk a közös adópolitikát, külpolitikát, védelmi politikát, stb. Ez persze a nyugati országoknak rövid távon fájna, hiszen az ő életszínvonaluk valamennyivel rosszabb lenne, a miénk meg jobb, de hosszú távon csak nyernénk ezzel.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 06:48:57

Nyugtával dicsérd a napot. Nem most kell megnézni hogy mi a helyzet, hanem úgy 10 év múlva hogy hova jutottak a britek, és hova az EU többi országa.

Amúgy elég vicces, amikor a balfékek egy olyan EU-ból hülyézik a briteket, aminek a legtöbb tagországa 1000x szarabbul áll ma is mint a britek.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 06:56:57

@Miegér: Nem. A BRExit-tel csak az EU járt rosszul. Az EU egy süllyedő hajó, a britek pedig szép angolosan távoztak róla. A hajó eddig is süllyedt, és ez után is süllyed tovább.

Kb. olyan ez, mint anno a KGST. Mi a gengszterváltás után azért szívtuk meg, mert egy olyan gazdaságunk volt, ami csak a KGST piacon volt versenyképes. A KGST pedig szépen csődbe ment, mi pedig ott álltunk csupasz seggel. A mai KGST az EU, a Bécsi út túloldal pedig, ahonnan az áruk érkeznek, és ahová a szolgáltatásokat kiszervezik Ázsia (főleg Kína) illetve India. Csak most már nem kell kimenni a Trabanttal ha kell valami, a kicsi kínai házhoz hozza az árut. De ettől a rendszer nem fenntarthatóbb hosszú távon mint a KGST volt.

A britek ebből léptek ki. Szerintem pont idejében. Lehet hogy picit megszívják rövid távon - ahogy 56-ban mi is visszaestünk volta egy kicsit ha nem jönnek az oroszok, és a világpiacon kell megélnünk a KGST helyett - de hosszú távon hatalmas szívástól menekültünk volna meg. Ma a britek vannak ebben a helyzetben.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 07:03:33

@Miegér: A nyugati országoknak rövid távon mi nagyon hasznosak vagyunk. A népességük fogy, és a beáramló afrikai kecskepásztor nem fogja tudni meggyógyítani a német nyugdíjast, csak a magyar orvos. Más kérdés, hogy a mi térségünk mekkorát bukik ezzel, elvégre itt az egyetlen eladható dolog a munkaerő, és az expat-okkal pont ez távozik az országból, ráadásul ez hosszú távon demográfiailag is katasztrófa.

Az egyesülés pedig csak vágyálom. Az EU-nak a jelenlegi helyzet fenntartására sincs már ereje. Nem hogy minket nem tud integrálni, de a régi fejlett nyugati országokkal is baj van (P.I.G.S.), sőt erre a listára szép lassan felkéredzkedik Franciaország is. Másrészt, ez a fejlett országoknak nem is érdeke.
Válasz erre 

Hard merchandise 2016.07.13. 07:31:33

Örömködtök az angolokon, nyomjátok, hogy nosza lépjünk ki mi is! A hihetetlenül erős magyar gazdaság, hogy reagálna egy a fontéhoz hasonló mértékű forintgyengülésre? Csak annyi örömötök van, hogy lehet megint egy jóízűt ballibsizsidózni! De ez azért jóval komolyabb! A jövőnkel játszotok 'sszátok meg! Ha lenne itt is egy népszavazás a kilépésről és (a ti szempontotokból) sikeres lenne, a bedőlő ft (és vele a gazdaság) láttán fületek-farkatok behúzva tűnnétek el a francba,mint a kilépést szorgalmazó brit "politikusok"! Úgyhogy röviden: menjetek az anyátokba és a saját jövőtökkel szórakozzatok!
Válasz erre 

bloglegelő 2016.07.13. 07:33:23

most már az index is lerohadt

egyfolytában hígfossal tölti a fazekat
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 07:39:30

@csentecsa: És a fideszesek vajon miért támadják továbbra is az EU-t, mint a veszett kutya?
Azt elfogadom, hogy a milliárdossá vált miniszterelnök és kis politikus cimborái szeretnék, ha az EU nem pofázna bele a lopásba. De nekünk, az ország polgárainak miért lenne érdekünk a kilépés, mikor az EU támogatásai és az általa megteremtett stabil keretrendszer tartja valamennyire életben az országot. Nélküle legfeljebb az új milliárdosok hűbéresei lehetünk. Neked pl miért lenne jó a kilépés?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 07:41:27

@monddazigazatmar: Te is így vagy viktorral, fidesznyuszi. Jössz és mondod a mantrát. Semmivel sem vagy jobb, mint az általad ballibázott fantom.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 07:42:28

@Miegér: Az a baj, hogy semmi nem lesz. Ha kilépünk, akkor jön az orosz érdekszféra és az oroszok rabszolgái leszünk. Nekem az EU jobban tetszik.
Válasz erre 

Baszkikám 2016.07.13. 07:45:52

A kommenteket olvasva azt hiszem szűkíteni kellene aaz általános szavazati jogot.
A szavazati jog megszerzéséhez egy IQ tesztet, és egy alapvető gazdasági, politikai ismeretek meglétét ill. hiányát vizsgáló tesztet kellene kitölteni.
Jelentősen csökkenne a szavazásra jogosultak köre, ám akik szavaznak legalább tudják miről szavaznak, és nem lehetne olyan könnyen megetetni őket demagóg hazugságokkal.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 07:55:05

@Hard merchandise: Nem. Nekünk jelenleg nem szabad kilépni az EU-ból. Nem a támogatások miatt, hanem mert a mi gazdaságunk az itt lévő multikra és a nekik beszállító pár kis cégre épül. Ha ezek kivándorolnának mert nem vagyunk az EU-ban, akkor nekünk annyi.

És nekünk annyira nem öröm ez a dolog: egyrészt az EU egyik fontos pénzforrása tűnik el. Másrészt az egyik józan hang az EU-ból, aki mögött ráadásul erős gazdaság is van.

De ettől az angolok a saját szempontjukból nagyon is racionálisan és helyesen cselekedtek. Ez attól teljesen független attól, hogy mi itt megszívjuk-e vagy sem.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 07:56:29

@Baszkikám: Ez esetben a baloldali pártok végképp kiesnének a parlamentből.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 07:59:33

@Kampánymigráncs: Az EU jelenleg sem nagyon pofázik bele a lopásba. Ahogy azt is szó nélkül hagyta, hogy privatizáció címén szétlopják az ország maradék vagyonát a gengszterváltás után - pedig az picit nagyobb tétel volt. Az EU-val nem ez a baj, hanem az, hogy a vesztébe rohan, és vele visz minket is. 20-25 év múlva itt Mad Max lesz, és rohadtul nem lesz vigasztaló, hogy a ballibbantak is megszívják.
Válasz erre 

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 08:01:17

@Miegér:

Nem az egységes állammal van gond, hanem alapjaival.
Válasz erre 

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 08:02:44

@Kampánymigráncs:

Nyugati gyarmatosítás nélkül nem kellene semmilyen "támogatás". A "támogatás" lényege: minden elsíbolt 100 Ft-ból visszaadnak 20-at.
Válasz erre 

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 08:12:50

@Baszkikám:

Szerintem minden szavazójelölt járuljon a Ballib Agytröszt elé, s csak annak legyen szavazati joga, akit ez a tiszteletreméltó, független, pártatlan,civil szervezet jóvá hagy.
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.13. 08:13:40

"A Brexitnél nem kell jobb reklám az Európai Uniónak" - Mert most már várható Svájc és Norvégia belépése? Nem lenne jobb inkább úgy fogalmazni, hogy a Brexit apropóján sikerült megijeszteni a függetlenedésre vágyókat?
Válasz erre 

Éhes ló 2016.07.13. 08:18:50

Felesleges a reménykedés.
A komisszároknak végük, a beözönlött migréneknél nincs jobb érv a terror fővárosában uralgó elmebeteg önjelölt népboldogítók ellen.

A vége az lesz, mint a 19-es patkányforradalomban is volt: a komisszárokat fellógatják, vagy lelépnek a pénzzel, kincsekkel.
Válasz erre 

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.07.13. 08:25:58

@Kampánymigráncs:

Az oroszoknak nincsenek rabszolgáik.
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:42:55

A poszt igaz, kivéve a fajelméletes részt, az baromság.

A világon semmi fajelmélet nincs abban, ha valakik nem akarnak együtt élni középkori szinten élő, sariát meg többnejűséget követelő, dzsihádista kecskepásztorokkal.
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:44:58

@csentecsa:

"Bájos, ahogy a ballibsik kényszeredett mosolygással próbálják megmagyarázni, hogy hát tulajdonképpen a Brexit-amely valójában egy komoly mélyütés volt az eurobürokráciának"

Ja, nagyon az volt.

Nőtt a támogatottságuk Európa-szerte, kikerült egy kötekedő az eu-ból, mellesleg a britek most kuncsoroghatnak, és megkapják ugyanazt a piacot ugyanazokkal a feltételekkel, amikkel eddig, de úgy, hogy a döntéshozatalba innentől már nem szólhatnak bele.

Tényleg, hogy megszívta az eu :DDD
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:46:11

@dadddd:

" Ennél - mint látszik - sokkal árnyaltabb a kép."

Valóban?
Miért is?
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:49:52

@monddazigazatmar:

"Ti tényleg csak annyit tudtok, hogy valahol valaki megmondja, hogy mit kell csinálni, ti meg bólogatva végigcsináljátok."

Igazán különleges élmény ezeket egy fideszes zombitól olvasni :D

Mondd csak, melyik évezredben is volt nektek bármi önálló gondolatotok, ami nem egyezett meg Vitya épp aktuális agymenéseivel? :DD
Ha birkamenetelni kell, birkameneteltek, ha népszavazni kell, népszavaztok, ha eut kell köpködni, eut köpködtök.

Igen, ha valaki önálló gondolatok témakörben akar fejlődni, biztos ti lesztek az első, akiket megkörnyékez :DDDD
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:52:55

@Max val Birca főszerkesztőhelyettes:

Igen, hatalmas ütés volt a "brüsszelitákra".

Nőtt a népszerűségük, miközben a britek lábujjhegyen kuncsorognak, hogy szóba álljanak velük, a brexitpárti vezetők mindegyike lefalcolt, és jó eséllyel szétesik Nagy-Britannia, elveszítik pl Skóciát - mindezt a semmiért.

Tényleg, milyen hatalmas ütés volt ez a "brüsszelitákra" :D

Már csak az nem tiszta, te melyik műsort nézted az utóbbi hetekben?
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:53:55

@Miegér:

Nagyjából így igaz, bár azért vannak kérdéskörök, amiket valóban nemzetállami hatáskörben kéne hagyni.
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 08:57:57

@midnight coder:

"A BRExit-tel csak az EU járt rosszul. Az EU egy süllyedő hajó, a britek pedig szép angolosan távoztak róla."

Muhahahahaha :D

Ja, nagyon rosszul járt a 400 millás piac, hogy távozott belőle a 65 millás (akik azóta már kuncsorognak, hogy mégse kelljen távozniuk:D)

Jó eséllyel "britek" se lesznek már sokáig, lesznek a kilépett angolok, és a maradó skótok, írek, stb.

De tényleg... milyen rosszul is járt az eu :D

Azt meg, hogy a britek milyen jól jártak, jól mutatja, hogy 3 hét telt el a népszavazás óta, de az összes brexit-párti vezető "angolosan" távozott. :D
Megetették a majom szavazóikat, a balhét meg vigye el más :D
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 09:00:37

@Kampánymigráncs:

"Azt elfogadom, hogy a milliárdossá vált miniszterelnök és kis politikus cimborái szeretnék, ha az EU nem pofázna bele a lopásba."

Meg is válaszoltad a saját kérdésed. :-)

Most gondold el Vitya pofáját, amikor egy európai ügyészség vizsgálja a dolgaikat.
No, az nem a Polt Peti-féle "szakszerű" nyomozás lenne. :D
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 09:10:52

@midnight coder:

" Másrészt az egyik józan hang az EU-ból, aki mögött ráadásul erős gazdaság is van."

Mármint mögöttünk? Erős gazdaság?
Te mit szedsz, öreg?

Olyan erős gazdaságunk van, hogy egy hónapra leáll az eus támogatás, aztán egyből padlót fog.
Autógyárak, meg export, aztán nagyjából ennyi.
Kicsit kevesebb "jobbanteljesít"-propagandát kéne olvasgatnod.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.07.13. 10:01:38

@Pop40: Kispofi, neked meg a baloldalnak van vagy volt bármi saját gondolata? Még annyi sem mint Orbánnak, aki kitalál valamit, aztán vagy bejön mint a határvédelem vagy nem mint az internetadó. Ezzel szemben a féreg ballib népségnek csak annyira tellik, hogy orbán rossz, csak az ellenkezője jó.
Tényleg megpróbáljátok megmagyarázni, hogy a letelepedési kötvényes gazdag kínaiak nem kellenek, csak a csöves kecskepásztorok. Okoskodtok, hogy a Varga szerint szükséges képzett kultúrált és leellenőrzött betelepítendő munkaerő nem jó, csak a fogatlan retkes kődobáló.
Te mersz birkázni bárkit is? A fajtád egyik oldalról azt magyarázza, hogy milyen szükséges az arab erőszakoló az országba, ugyanakkor hőzöng ha a nőket bármilyen kitalált megkülönböztetés éri. Egy kibaszott oximoron vagytok.
Ja, és a saját tehetségtelenségeteket azzal próbáljátok áttolni, hogy csúsztattok meg összemostok dolgokat?
Bazmeg, az, hogy egy baromság a letelepítés és az ellen lesz egy népszavazás nem kell egybemosni a kilépéssel. Senki fel sem vetette a kilépést.
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 10:11:49

@monddazigazatmar:

Kispofi, tanulj már meg olvasni, ha már kommentelni jársz...

1, Én egy szóval nem beszéltem Vityáról.
Én RÓLATOK beszéltem, birkamenetes idiótákról. A gazdának vannak önálló gondolatai, hogyne lennének, ilyen mesteri fokon lopni hülye ember nem tudna. NEKTEK nincsenek.

"Senki fel sem vetette a kilépést."

Persze, hogy nem. Lézerék is csak pedzegették a témát, nyilván senkivel nem egyeztetve előtte :D

3, A migránsos litánia előtt ugyan olvasd már el ezt, jó?

@Pop40:
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.07.13. 10:20:43

@Pop40: Hát igen, ebben a megközelítésben természetesen igazad van. Ha úgy gondolom ahogy orbán, akkor birka vagyok önálló gondolat nélkül. Ha nem úgy akkor nyilván nem vagyok birka. Akkor gondolom kapásból demokrata és világpolgár leszek.
Lézerék pedzegették a témát? Tehát ha csak megemlíti, hogy vannak bizony gondok az unióval, akkor az pedzegetés. Még jó, hogy az önálló gondolatokat hiányolod úgy, hogy ha csak elgondolkodik az ember valamiről, akkor az már szentségtörés.
Válasz erre 

Pop40 2016.07.13. 11:40:24

@monddazigazatmar:

"Ha úgy gondolom ahogy orbán, akkor birka vagyok önálló gondolat nélkül. Ha nem úgy akkor nyilván nem vagyok birka."

Nem erről van szó, hanem arról, hogy kicsit gyanús, hogy ti mindig mindent akkor és úgy gondoltok, ahogy orbán.

Persze, Lézer a fidesz számára létfontosságú migránsos népszavazás előtt, pont egy kormányinfó kellős közepén, 200 újságíró előtt kezd el, - nyilván magától - "elgondolkodni" az unióról :DD

Az unióval vannak gondok. (Pl a migránstéma, vagy hogy nem ellenőrzi és bünteti ezerszer hatékonyabban a Vitya-féle tolvajokat.)
Csak a fideszes maffiával ezerszer nagyobb gondok vannak, és ezek eszerszer jobban érintik Mo-t, mint az unió gondjai.
Válasz erre 

nevetőharmadik 2016.07.13. 16:31:29

@csentecsa: Guglizással kezd csak te, meglásd, érdemes! :D
Válasz erre 

1ghost 2016.07.13. 17:54:33

@monddazigazatmar: "A fajtád egyik oldalról azt magyarázza, ..."

Hűha, már fajtázol is, te narancsos bérbarom! Gondolom ez már a nemzeti együttműködés része.
Na mindegy, tőletek ennyire futja. Hiszen rohadt, gerinctelen szaralakok vagytok ti narancsosok, ezt már mindenki tudja.
Válasz erre 

nevetőharmadik 2016.07.13. 18:11:04

@csentecsa: Kicsicsillag, a mosómedvék termékenységi statisztikáit nem óhajtod felhozni? Vagy talán elkerülte a figyelmedet, hogy a cikk a Brexit-szavazás óta eltelt időre vonatkozik? És hogy ennyi kis idő alatt is jelentősen visszaesett az euroszkeptikus pártok támogatottsága? Mondom, guglizhatnál te is, javadra szolgálna.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 19:38:55

@Pop40: "Mármint mögöttünk? Erős gazdaság?"
Te tudsz olvasni is, vagy csak írni ? Ki beszélt itt rólunk ?
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 19:43:40

@Pop40: "Ja, nagyon rosszul járt a 400 millás piac, hogy távozott belőle a 65 millás (akik azóta már kuncsorognak, hogy mégse kelljen távozniuk:D)"
A britek nyilván kiharcolják a legjobb pozíciót, amit ki lehet. És élvezik az EU-n kívüliség minden előnyét a világpiacon. Nekik ugyanis - velünk ellentétben - van saját gazdaságuk.

Az egyik oldalon van a 400 milliós piac - ami azért majd figyeld meg, de pont úgy nyitva marad az angoloknak, ahogy Pl. a kínaiaknak is nyitva van. A másik oldalon pedig ott voltak a brit befizetések - az ország az EU egyik nagy nettó befizetője volt, a balosok először pont amiatt kezdtek el picsogni, hogy vajon mi lesz kis hazánkkal, ha kiesnek az angol befizetések...
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 19:44:30

@nevetőharmadik: Itt is nyugtával dicsérd a napot. Mondjuk, ha még 5 év múlva is együtt lesz az EU, azt már eredményként lehet elkönyvelni.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.13. 19:49:00

@Pop40: "Az unióval vannak gondok. (Pl a migránstéma, vagy hogy nem ellenőrzi és bünteti ezerszer hatékonyabban a Vitya-féle tolvajokat.)
Csak a fideszes maffiával ezerszer nagyobb gondok vannak, és ezek eszerszer jobban érintik Mo-t, mint az unió gondjai."

A mi legnagyobb gondjaink az unió gondjai. Ha az EU nem lenne nyakig a fekáliában, akkor errefelé is jobban mennének a dolgok. Viktorék persze ettől még itt lennének (vagy nem), de lenne bőven munkahely, és munkaerő is. Az, hogy kis hazánkban viszonylag kevés a befektetés az leginkább annak tudható be, hogy az EU ipara már rég Kínában van. Az pedig, hogy innen viszik ki az orvosokat, mérnököket egyrészt annak a jele, hogy az EU-s csatlakozással rohadtul nem zárkózott fel ez a térség - sőt, egyre kevésbé fog - másrészt, hogy az EU komoly demográfiai gondokkal küzd jelenleg is, és erre a multikulti nem igazán lett megoldás. Inkább csak újabb probléma.
Válasz erre 

nevetőharmadik 2016.07.13. 19:52:51

@midnight coder: Persze. Józanul végiggondolva ez a hirtelen EU-barátság alighanem el fog apadni és a dolgok visszaállnak a régi kerékvágásba, hacsak (...és itt meg lehetne vitatni, hogy mi minden történhet...). De majd pont egy vacak trollal beszéltem volna meg? :)
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.13. 20:59:21

@Pop40: Csak már ott tartanánk...
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard