Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Öt tanács a morgolódó fideszeseknek

Öt tanács a morgolódó fideszeseknek

Napjaink közéletéről sokat elárul az a tény, hogy a népszerűségi listákat évek óta uraló kormánypárt potentátjai sem igazán elégedettek a pártjukban és kormányukban uralkodó állapotokkal. Kövér László parlamenti elnök például olyan depresszív nyilatkozatokkal sokkolja magát és a közvéleményt, ami rányomja a bélyegét az amúgy sem mókás hangulatú plenáris ülésekre. De említhetnénk az egykori kultúrvezér Szőcs Géza dohogását is, aki a kormánypártot minden szakmai fenntartás nélkül szolgáló közmédiáról is lesújtó véleményt fogalmazott meg. Azért egy percig se gondoljuk, hogy értünk és hazánkért aggódnak ezek a fontos emberek, sokkal inkább pártjukért és kormányukért, amely annyi szemetet söpört már a szőnyeg alá, hogy lépten-nyomon orra bukunk benne. Azért nem árt vigyázni a bírálatokkal, mert az építő jellegű kritikát könnyen lázadásnak titulálhatják a párt legfőbb urai, és így nem maradhatnak megtorlatlanul.

index_54.jpg

         Fotó: index.hu

1. Ha fideszes vagy, egy percig se bíráld magát a rendszert, csak annak bizonyos elemeit. Ha véletlenül arra célzol, hogy a jogállam van veszélyben Magyarországon, azonnal árulónak, liberálisnak és komcsinak bélyegeznek, ami egyenlő a politikai karriered végével. Bírálatodban kerüld a személyi felelősség kérdését, mert véletlenül olyan kormányzati potentát tyúkszemére taposol, aki védettséget élvez, és akkor finoman szólva is megszívtad. Intézményeket lehet bírálni, de lehetőleg csak nagyon általánosan. Ha például Szőcs Gézához hasonlóan a közmédia leépülésén keseregsz, véletlenül se nevezz meg műsorokat, felelős szerkesztőket, arculati elemeket, hanem csak általánosan értékeld, hogy egy rakás trágya az egész. Ezt még talán elnézik neked, és az érintettek közül senki sem veszi magára a bírálatot, hiszen mindenki azt gondolja majd, a rakás trágyáért nem ő a felelős.

2. Ne gondold, hogy meg tudod nyugtatni a lelkiismeretedet azzal, ha odapiszkálsz a rendszernek. Te is épp olyan bűnös maradsz, mint azok, akik csak mennek, és kiszolgálják a rendszert némán, és nem morognak az orruk alatt sem. Jól kitapintható a magyar sajtóban, hogy ellenzéki újságíróknak már nem kell rohangálniuk a témák után, hanem kormánypárti képviselők, kormányzati tisztségviselők szivárogtatják ki a kompromittáló információkat. Ez annak a jele, hogy még mindig vannak a kormánypárt környékén a lelkiismeretükkel küzdő figurák, aminek mi örülünk, Orbán Viktor viszont nem. Azonban attól még, hogy valaki kiborul a rendszer kíméletlenségét, igazságtalanságát és ellentmondásosságát látva, még nem feledhető a tény, hogy része volt ennek kiépítésében és fenntartásában. A rövidlátóság és a tudatlanság senkit sem ment fel a felelősség alól!

3. Ne hidd, hogy bármi is megváltozik attól, hogy kiborítod a kis bilidet. Nagyon sok bili van, tele kellemetlen szagú ürülékkel, amelyeket senki sem fog kiborítani, így a te kis bilid csak néhány napig érdekli a közvéleményt. Az Orbán-rendszer úgy van kitalálva, hogy a bűn tartja össze a benne lévő embereket, így az a szomorú igazság, hogy a morgolódó figurák akárhányan lesznek is, mindig kisebbségben maradnak. A masszív többség sem gondolja azt, hogy minden marhára rendben lenne a Fidesz háza táján, ám mindig adódik a magyarázat: ez még mindig jobb, mintha visszajönnének a kommunisták.

4. Ha bírálsz, mindig dicsérd is a rendszert, ahogy azt Kövér László vagy Szőcs Géza is tette. Lehet fikázni a szűknadrágos fiatal ficsúrokat, akik épp olyan rezzenéstelen arccal tudnak hazudni, mint lenyúlni, ám mindig tedd hozzá azt, hogy milyen fontos a menekültek elleni harc, mely témában aztán tényleg teljes az összeborulás a párton belül. Szóval, add meg a közös nevezőt, és migránsozzál egy jót a nyilatkozatod elején, aztán meg adj egy jó nagy pofont a kakinak.

hungarydoday_hu.jpg

Fotó: hungarydoday.hu

5. És utoljára maradt a legfontosabb tanács: Mindig tudd, hogy kiket nem szabad bírálni semmilyen körülmények között! Egy embert soha ne csesztess (gecinek végképp ne nevezd!), mert abból semmiképpen nem tudsz jól kijönni. Ő nem más, mint a miniszterelnök. A többi érinthetetlen mind szorosan hozzá kötődő figurák: Andy Vajna, Habony Árpád és Matolcsy György. Őket csak nagyon ritkán szabad bírálni személyükben, ám az általuk képviselt intézményeket, projekteket, ideológiákat, olykor meg lehet piszkálni. Így például el lehet ítélni olykor a jegybanki alapítványok kétes ügyleteit, ám Matolcsy György személye érinthetetlen, így a neve említése nélkül érdemes csak szóvá tenni, amikor a közpénzek elveszítik közpénz jellegüket. Mert ahogy egy dakota közmondás fogalmaz: „Ha lelövöd a törzsfőnök kedvenc bölényét, legalább nem mondd azt, hogy finom bölénypörköltet csináltál belőle."

80 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Öt tanács a morgolódó fideszeseknek Tovább
Facebook Tetszik
0
80 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1111651342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 09:32:46

Egyszerű az ügy. Nem a Fideszt kell szeretni. A Fideszt lehet utálni is, a lényeg, hogy az ember ellenzi a ballibákat.

A ballibaellenes nem-fideszeseket még a legfanatikusabb fideszesek se bántják.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 10:45:32

@a BircaHang Média szerk.: nem ennyire egyszeru, mert aki a fideszt utalja, az automatikusan balliba a fideszesnek - te vagy ra az elo pelda.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 10:46:34

Amugy nem tudom feltunt-e, de az MSZP a Fidesz tenyerebol eszik. Most kezdik etetni kezbol a regi MSZP-seket, SZDSZ-eseket.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 10:47:24

@Sean MacTíre:

Pont én nem vagyok erre példa.
Válasz erre 

Andy73 2016.08.26. 11:08:29

Megint köhög a bolha. Vicces, amikor egy baloldali blogger akar tanácsokat adni a fideszeseknek. "a népszerűségi listákat évek óta uraló kormánypárt potentátjai"-nak.
Nem gondolod, Alfi, hogy jobban tennéd, ha a saját házad táján sepregetnél? Próbálj tanácsokat adni a saját elvtársaidnak, hátha kicsit népszerűbbek lesznek tőle.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 11:15:49

@a BircaHang Média szerk.: de, pont te vagy erre a pelda. Minden kritikus blogot ballibazol az osszes elso hozzaszolasodban. Ez az en bizonyitekom. A tied mi? :)
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 11:19:00

@Sean MacTíre:

Csak a ballibákat ballibázom.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 11:19:40

@Sean MacTíre:

Mutass példát, hogy nem balliba véleményt ballibának neveztem!
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 11:28:13

@Andy73: szerintem nem tanacsot akart adni, hanem gorbe tukrot tartott elejuk - aka ironia.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 11:30:04

@a BircaHang Média szerk.: de te mondod meg, mi a balliba velemeny. Es eddig akarhol latom a hozzaszolasodat, ezzel kezded. Dolgozzon neked a halal fasza, de egyebkent meg, ha mutatok akarhanyat, arra azt fogod mondani, hogy azert irtad azt, mert az balliba velemeny. Tollas a hatam?
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 11:30:53

@Sean MacTíre: mellesleg russzkinyalo is vagy. Mutassak peldat arra is, hogy Putyin segget nyalod, vagy elhiszed anelkul is? :)
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 11:35:25

@Sean MacTíre:

Azaz nem tudsz mutatni egy példát se. Igen, erre számítottam.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 11:53:06

@a BircaHang Média szerk.: de, tudok szamtalant, ha elkezdenem a hozzaszolasaidat nezni. De mindre azt fogod mondani, hogy abban azert ballibaztal, mert balliba az illeto, akinek irtad. Ahogy fent is definialtad. Nem igy van, putyinpincsi? :) Tipikus troll vagy, csak most van idom etetni.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 11:57:43

"Nevetséges, hogy ballib szempontból Pozsgay börtönt érdemelne, Ennek oka: az MSZMP fő emberei közül ő volt az, aki nem volt hajlandó ballibbé válni. Értem, hogy ez bűn liberális szempontból, de komolyan hiszed, hogy ez börtönt érdemel?"

"Mi van bemeredve Oroszországban? Demokratikus állam."

"Nyugodj le, édes ballibám, ne tombolj, hogy gazdáid bukták a Bayer-ügyet..."

"Így igaz. Csak a hiszteroballibák újabb öngólja az egész."

"Orbáncsicska = nem fanatikus ballib álcivil.
Aki nem tiszteli magát, azt más se fogja tisztelni, ostoba ballibám..."

"Nem éppen, édes ballibám."

"Amiben a ballibeknek igazuk van: az októberi népszavazás kérdése értelmetlen. Igen, az. De csak közvetlen, szószerinti értelmében az. A mögöttes tartalmát illetően a kérdés nagyon is értelmes. A ballibek tévednek, amikor az állítják, hogy a népszavazás célja belpolitikai….."

Elsore ennyit. Most te dolgozzal. Szeretnem, ha egyenkent megindokolnad, hogy akiknek irtad, azokat milyen alapon vetted ballibanak, es nem pusztan fideszutalonak vagy nem-fidesz-fannak. Te jossz.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:05:26

@a BircaHang Média szerk.:

Van meg:

"Jól tudod, ezek csak ballib mítoszok, még a kitálói se hiszik el. Így próbálnak szavazatot szerezni a ballibek, de a dolog nem működik, ma már az átlag magyar ásít, ha a "korrupció" szót hallja. Magyarul a "korrupt " szó jelentése mára: "nem az én pártomból való ember". Mint a "náci" és a "komcsi"."

"Népszerű ballib mítoszt gágogsz."

""a közpénzek két kézzel való fosztogatása"

Ballib mítosz."

"De szép balliba műbotrány!"

"Pár ballib percember és bértollnok visszaadta, ez van, na és? Utasítást kaptak a visszaadásra a gazdáiktól.

Nem gond, ez is csak növelni fogja a népszavazáson a részvételi arányt. A ballib műbotrányok mindig erősítik a ballibellenes erők"

Itt szeretnem, ha egyenkent megindokolnad, hogy az egyes visszaadok pontosan miert is ballibek multjuk alapjan (es nem az alapjan, hogy most visszaadtak, tehat ballibek!"
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:06:07

@Sean MacTíre:

"Troll" ballibául = nem balliba vélemény mondó ember.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:08:16

@a BircaHang Média szerk.:

"Ballibául az "antiszemita" szó jelentése = "nem szereti a ballibákat". Azaz Bayer antiszemita."

Nem ballibaul, ha csak ertelmes ember vagy, aki utalja a zsidozast, ciganyozast, ott mit jelent az antiszemita?

Ez kulonosen tetszik, a valasztasi matekod:

"Ha csak kevesebb, mint 25 % megy el szavazni, az Soros és a liberális oligarchák, a ballibák és az alnyomók, a brüsszeliták győzelme lesz. Hiába nyer többséges a népi szavazat.

Ha 25-50 % lesz a részvétel, az a nép győzelme lesz ugyan, de csak kis győzelem lesz. Szinte csak magyarbelpolitikai jelentősége lesz.

Ha viszont 50+ % lesz a részvétel. az világrengető esemény lesz."

Na, remelem nem tuntel el, hanem tisztessegesen valaszolsz. :)
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:08:53

@Sean MacTíre:

"Nevetséges, hogy ballib szempontból Pozsgay börtönt érdemelne, Ennek oka: az MSZMP fő emberei közül ő volt az, aki nem volt hajlandó ballibbé válni. Értem, hogy ez bűn liberális szempontból, de komolyan hiszed, hogy ez börtönt érdemel?"

Hol neveztem itt bárkit is ballibának?

"Mi van bemeredve Oroszországban? Demokratikus állam."

Hol neveztem itt bárkit is ballibának?

"Nyugodj le, édes ballibám, ne tombolj, hogy gazdáid bukták a Bayer-ügyet..."

Akinek írtam, az közismert ballib kommentelő.

"Így igaz. Csak a hiszteroballibák újabb öngólja az egész."

Hol neveztem itt bárkit is ballibának?

"Orbáncsicska = nem fanatikus ballib álcivil.
Aki nem tiszteli magát, azt más se fogja tisztelni, ostoba ballibám..."

Akinek írtam, az közismert ballib kommentelő.

"Nem éppen, édes ballibám."

Akinek írtam, az közismert ballib kommentelő.

"Amiben a ballibeknek igazuk van: az októberi népszavazás kérdése értelmetlen. Igen, az. De csak közvetlen, szószerinti értelmében az. A mögöttes tartalmát illetően a kérdés nagyon is értelmes. A ballibek tévednek, amikor az állítják, hogy a népszavazás célja belpolitikai….."

Hol neveztem itt bárkit is ballibának?
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:10:13

@a BircaHang Média szerk.: ne terelj. Latom, en mar balliba vagyok neked. :) Sose szavaztam se az MSZP-re, az SZDSZ-re egyszer, amikor Orban epp gyomorforgatoan libsi volt, az SZDSZ meg komcsiutalo, meg mielott seggbe dugtak egymast az MSZP-vel. Fidesz szavazo voltam amikor eloszor kerultek hatalomra. Tobbet nem szavaztam rajuk.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:10:59

@Sean MacTíre:

"Nem ballibaul, ha csak ertelmes ember vagy, aki utalja a zsidozast, ciganyozast, ott mit jelent az antiszemita?"

Mivel Bayer nem antiszemita, így a kérdés irrelenáns. Sosem mondtam, hogy aki ellenzi az antiszemitizmust, a ballib.

"Ez kulonosen tetszik, a valasztasi matekod"

S ezzel mi a gond?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:12:00

@Sean MacTíre:

Na és? Ez hogy jön ide? Ez a cikk, ami alatt kommentelünk ballib cikk, ugye egyetértünk ebben?
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:13:23

@a BircaHang Média szerk.: az idezett posztban. Az idezett posztban. Mondod te, mint kozismert russzkibarat narancstalib. Az idezett posztban. Mondod te, mint kozismert russzkibarat narancstalib. Az idezett posztban. Mondod te, mint kozismert russzkibarat narancstalib. Az idezett posztban.

Bovebben. Amikor van egy ellenvelemeny, az ballib ellenvelemeny = aki azt allitja, az ballib.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:18:28

@a BircaHang Média szerk.:
"Mivel Bayer nem antiszemita, így a kérdés irrelenáns."
Mire alapozod, hogy Bayer nem antiszemita?

"Na és? Ez hogy jön ide? Ez a cikk, ami alatt kommentelünk ballib cikk, ugye egyetértünk ebben?"
Szamomra ami kiderult, csak annyi, hogy Fidesz-ellenes cikk.

""Ez kulonosen tetszik, a valasztasi matekod"
S ezzel mi a gond?"
Ha ervenytelen a nepszavazas, tokeletesen mindegy, mit akarnak az emberek, hiaba probalod beszorozni a Fidesznek megfelelore. Kiveve, ha esetleg vegre sikerulne egy ellenzeki nepszavazast is keresztulvinni, es akkor olvashatjuk toled ugyanezt mondjuk a foldek es a korrupcio ugyeben. Akkor elfogadom a joszandekot. :) De itt csak egy narancstalib matematikat olvashattunk.

Velemenyem szerint amugy nem Soros, hanem az ertelmes, nem megvezetheto emberek gyozelme lenne. :) Egyebkent visszafizettek mar Sorosnak a penzt?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:29:10

@Sean MacTíre:

Aki ballib véleményt mond, az szerinted mi:
- fasiszta,
- kommunista,
- jobbikos,
- fideszes,
- LMP-s,
- iszlamista,
- ballib?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:30:34

@Sean MacTíre:

"Mire alapozod, hogy Bayer nem antiszemita?"

Végülis lehet, hogy titokban az, ezt nem tudhatom, nem ismerem személyesen. De nem olvastam még tőle, nem hallottam tőle antiszemita szöveget. Azaz ami nyilvános véleményét illeti, Bayer nem antiszemita.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:32:54

@Sean MacTíre:

"Szamomra ami kiderult, csak annyi, hogy Fidesz-ellenes cikk."

A blogtulaj közismerten ballib.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:35:26

@a BircaHang Média szerk.: akkor nem olvasol Bayert valszeg. Nem annyira titkos az. de persze olyan van, hogy nem akarod latni. :)

De amugy, amikor trollnak neveztelek, kapasbol mondtad, hogy troll ballibaul mit jelent. Tehat kapasbol ballibanak belyegeztel, ugye? Vagy csak fontosnak tartod idezni (kommentjeid alapjan) az altalad keszitett balliba szotart?
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:36:16

@a BircaHang Média szerk.: kerdesed ertesehez tudnom kellene, hogy hogy definialod azt a szot, hogy "balliba velemeny". Ez tenyleg erdekelne.
Válasz erre 

Sean MacTíre 2016.08.26. 12:36:53

@a BircaHang Média szerk.: kifejezest, nem szot, bocs.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:40:35

@Sean MacTíre:

"Ha ervenytelen a nepszavazas, tokeletesen mindegy, mit akarnak az emberek, hiaba probalod beszorozni a Fidesznek megfelelore."

A politikában semmi se mindegy. Ne keverd a jogi helyzetet a politikaival. Előre tudható, a népszavzás hatalma kormány-győzelem lesz, a kérdés csak az, kicsi lesz, nagy, esetleg óriási győzelem.

Az állampolgársági népszavazást annak idején formailag az akkori kormány megnyerte, hiszen jogilag nem lett érványes. Mégis: az akkori ellenzék politikai győzelme lett.

"Kiveve, ha esetleg vegre sikerulne egy ellenzeki nepszavazast is keresztulvinni, es akkor olvashatjuk toled ugyanezt mondjuk a foldek es a korrupcio ugyeben."

A ballibek kétségbeesetten igyekeznek olyan témát találni, melyben sikeresen népszavaztathatnának kormányellenes éllel, de eddig nem tudtak megfelelő témát találni. A földkérdést a nagy többség leszarja, a korrupció a ballibeket is érinti, így nevetséges. A vasárnapi zárás jó lehetett volna, szinte biztos nyert volna nagy többséggel a zárásellenesség, de a kormányt időben reagált, így ezt is vesztették a ballibek.

"Velemenyem szerint amugy nem Soros, hanem az ertelmes, nem megvezetheto emberek gyozelme lenne."

Régi liberális hiba: nem megvezethető embernek nevezni a liberális hívőket. Ők UGYANÚGY megvezethetőek...

"Egyebkent visszafizettek mar Sorosnak a penzt?"

Ki? Én? Nem. Minek tenném?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:41:55

@Sean MacTíre:

Szoktam olvasni, bár nem napi rendszerességgel. Nem tartozik a kedvenceim közé.

Tudnál mutatni tőle írást, melyből látszik antiszemita értékrendje?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 12:42:41

@Sean MacTíre:

Balliba vélemény = egytért a ballib elvekkel, azokban hisz, azokat támogatja.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 12:55:43

@a BircaHang Média szerk.:

ostoba.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 12:58:36

@a BircaHang Média szerk.:

te tetteted, vagy tényleg ilyen ostoba szar vagy? a lovagkereszt óta elárasztották a netet az antiszemita Bayer idézetek, nem mintha egyébként eddig ne lettek volna közismertek. pfejj...
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 13:00:08

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Én egyet se láttam még.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.26. 13:07:52

@Sean MacTíre:
Ez a birca nem más mint egy ocsmány bulesz birkaszar. Reménytelen, mert az agya egybites. Hazájában már mindenki utálja és azért írogatja Magyarországra az ostobaságait.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:07:59

@a BircaHang Média szerk.:

hazudsz. ez persze nem új.

egyébiránt: aki zsidózik, az vagy antiszemita, vagy valaminő okból antiszemitának tetteti magát. ezek alapvetően nem túl bonyolult dolgok, az antiszemita zsidózik, a rasszista cigányozik és a homofób buzizik, kultúrember ugyanis a származást vagy a nemi irányultságot nem tartja mérvadónak egy ember megítélésekor.

továbbá: az általad valami okból még mindig viccesnek tartott "ballibák" és a "nem értem hol itt a probléma?" egyszerűen csak szellemi restségre utal. (ha nem egyenesen rosszhiszeműségre.)

az biztos, hogy koherens érveléssel mostanában nem nagyon kényeztetsz minket, marad a trollkodás, csak annak meg ez kurva unalmas.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 13:12:10

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nem láttam hozzászólásodban egyetlet releváns érvet se...

Mindig koherens vagyok.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:13:05

@a BircaHang Média szerk.: ez egy minapi Bayer interjúból: "Bayer annak ellenére be akarja fejezni a kurvaanyázást, hogy szerinte talán a holokauszt is a túl kevés kurvaanyázás miatt volt:

"Lehet, hogy ha a német nép kicsit többet kurvaanyázott volna ezer év alatt, nem lett volna Auschwitz"

lefordítsam, hogy Bayer ezt hogy érti, vagy képes vagy hanyatló intellektusodat addig tüzelni, hogy felfogd, Bayer mit akart mondani? (sőt, nem csak akarta, mondta is.)
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:14:12

@a BircaHang Média szerk.:

nem érveltem, hanem tükröt tartottam eléd. nem világos, milyen érveket reklamálsz.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 13:19:52

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Elovastad az egész mondatot? Bayer éppenhogy elítéli a zsidó holokausztot benne. Furcsa antiszemita, aki elítéli a holokausztot...
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 13:21:02

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Az áltükröd maximum az Örülünk Vincent fanatikus balliba blog színvonalához jó, itt ez kevés, pedig ez is ballib blog...
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:22:36

@a BircaHang Média szerk.:

pontosan érted, hogy Bayer miről beszél, TEHÁT sajnos ismét hazudsz.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 13:27:59

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Igen, értem, s nem hazudok.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:39:34

@a BircaHang Média szerk.:

egy antiszemita elítélheti a Holokausztot. nem attól nem antiszemita valaki, mert elítéli a Holokausztot. nem az volt a kérdés, hogy Bayer elítéli-e a Holokausztot, hanem, hogy antiszemita-e. a fenti mondat alapján mi az hogy, nagyon is.
elég fárasztó veled ezen a szellemi meddőhányón botorkálni.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 13:44:16

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Ebben igazad van. Én is ismerek olyan antiszemitát, aki ellenzi a zsidók irtását. Nem jellemző ez, de megesik azért. A legtöbb antiszemita azonban vagy helyesli a holokausztot vagy tagadja a megtörténtét.

Azaz tisztáztuk, hogy Bayer nem tagadja a holokausztot és elítéli. Most már csak azt kellene bizonyítanod,hogy Bayer olyan antiszemita, aki ellenzi a zsidók irtását.

Az idázett mondat ennek igazolására alkalmatlan sajnos.,.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:53:24

@a BircaHang Média szerk.:

most ismét hülyének tetteted magad, és úgy csinálsz, mint aki nem tud róla, hogy még a legvadabb antiszemita tombolás idején is a többség azért ellenezte (volna) a zsidók teljes fizikai megsemmisítését. de egyáltalán, akkor ezek szerint aki mondjuk fel éppen nem akasztaná a buzikat, akkor az ugye mindjárt nem is lehet homofób? :)

de most vezesd le, hogy Bayer ugyan masszívan zsidózik, de amúgy direkt filoszemita. :)
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.08.26. 13:56:45

@a BircaHang Média szerk.:

az antiszemiták többsége, a H. után meg pláne, a maga "vannak zsidó barátaim, de azért öntsünk tiszta vizet a pohárba" módján antiszemita, pont mint Bayer. de hidd el, én pont leszarom, Bayer antiszemita-e, csak felháborított, ahogy taktikai okokból letagadsz egy nyilvánvaló tényt. Bayer antiszemita, hiába tekeregsz, mint angolna a vazelinben.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 14:41:58

@a BircaHang Média szerk.: Nincsenek "ballib elvek".

Vannak baloldali és liberális értékek. A kettő nem ugyanaz.

Mint ahogy nincsenek fidesztolvaj elvek. Vannak fideszesek, akiknek nagy részük tovaj. De nem minden tolvaj fideszes, és nem minden fideszes tolvaj. Próbáld megérteni!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.26. 14:43:48

Én egy tanácsot adok a morgolódó fideszeseknek: Vizsgálják meg összeegyeztethető-e a lelkiismeretükkel ennek a mérhetetlen lopásoknak és károkozásoknak a tudomásul vétele, sőt támogatása?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 14:54:06

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Ne csúsztass! Nem ez volt a vitatéma.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 14:57:38

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

"aki mondjuk fel éppen nem akasztaná a buzikat, akkor az ugye mindjárt nem is lehet homofób?"

A "homofób" szóval a gond az, hogy több jelentése is van:
- eredeti jelentése: fél, retteg a homoszexualitástól,
- homoklobbista jelentése: gyűlöli a homokosokat,
- keresztény jelentése: ellenzi a homoszexualitást, azt bűnnek és betegségnek tartja.

Nyilván eleve csak a másodiknál merülhet fel az akasztás.

Az "antiszemita" viszont csak 1 dolgot jelent, azaz a párhuzam rossz.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 14:58:21

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Továbbra se tudtad bizonyítani, hogy Bayer antiszemita lenne...
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 15:01:01

@atpijkamo116:

Egyszerre baloldlai és liberális - ez fából vaskarika, a két eszme más mond alapvető kérdésekben, Azaz ez olyan mint a zsidókeresztény vagy a nácikommunista vagy a republikánus monarchista vagy a húsevő vegetáriánus vagy a homoklobbista keresztény, s még sorolhatnám.

Azaz a "ballib" szó NEM azt jelenti, hogy baloldali és liberális, ilyen ugyanis NEM LÉTEZIK.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 15:02:02

@István Tamasi:

Bár nem tudom fideszes vagyok-e, számomra nincs ilyen gond: két tolvaj soportból azt választom, melyik a kisebbik rossz, s ez a Fidesz.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 16:44:42

@a BircaHang Média szerk.: "Ne keverd a jogi helyzetet a politikaival."

Helyes! A "népszavazásnak" nincs jogi következménye (ergo alkotmányellenes), csak politikai.

Az nyivánvaló, hogy orbán uszító gyűlöletkampánya sikeres, a szavazáson is meglesz az európaellenes nemek elsöprő többsége.

Az egyetlen kérdés, hogy meglesz-e az érvényességi küszöb. Ismét csak nem jogi, hanem politikai okból. orbán győzelmét a józanész felett az jelentené, ha érvényes lenne a "népszavazás".
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 16:46:07

@a BircaHang Média szerk.: "nem tudom fideszes vagyok-e"

:))
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 16:47:54

@a BircaHang Média szerk.: "bizonyítani, hogy Bayer antiszemita"

:)) Ha neked ehhez bizonyíték kell, akkor vagy nem olvastál semmit tőle, vagy... szóval nem olvasol eleget.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 16:48:13

@atpijkamo116:

Mi a fideszesség definíciója:
- tagja a pártnak?
- a legutóbbi választásokon rá szavazott?
- bármikor rá szavazott?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 16:49:09

@atpijkamo116:

Kollégád se tudott idézetet adni, ami furcsa, hiszen egy ilyen kőkemény antiszemita nyilván lépten-nyomon antiszemita kijelentéseket tesz...
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 16:49:43

@atpijkamo116:

Miért lenne alkotmányellenes? Az alkotmány melyik pontját sérti?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 16:50:15

@atpijkamo116:

"uszító gyűlöletkampánya"

Mióta uszító gyűlöletkampány az önvédelem?
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 17:00:08

@a BircaHang Média szerk.: "a "ballib" szó NEM azt jelenti"

Akkor nem tudom, mit jelent. Nyilván azt, hogy nem a fidesz fasszopója. Akkor én csak ballib lehetek.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 17:03:17

@a BircaHang Média szerk.: "fideszesség definíciója"

-> annak ellenére a fidesz szekerét tolja, hogy tudja, hogy a szájába hugyoznak.

Számomra azzal egyenértékű, hogy "bamba állat".
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.26. 17:05:05

@a BircaHang Média szerk.: "Mióta uszító gyűlöletkampány az önvédelem?"

Semmi köze az önvédelemhez. Legalább ezt jól látod.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 18:10:25

@atpijkamo116:

Azaz nincs más, csak Fidesz és ballib?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.26. 18:13:43

@atpijkamo116:

Akkor egy fideszes sincs az országban.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.28. 09:08:44

@a BircaHang Média szerk.:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Mivel nem vagy magyar, nem Magyarországon élsz ezért neked nyilván nem számít semmit, hogy a fitynmasz elqrmány szétverte a magyar oktatásügyet, rommá zúzta az amúgy sem könnyű helyzetben lévő magyar egészségügyet, 40% fölé emelte a szegényeket illetve nélkülözőket, hagyja éhezni a magyar gyerekeket és helyette inkább üresen kongó stadionokat, utas nélküli kisvasutat épít, szétveri a Városligetet, elüldözi Magyarországról a beruházókat. Neked ezek nyilván nem számítanak semennyit sem hisz te csak egy ocsmány bulesz birkaszar vagy.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.28. 10:19:24

@István Tamasi:

Nyugodj le, édes xenofób ballibám, törődj bele,hogy gazdáis nem lesznek hatalmon.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.28. 17:55:06

@a BircaHang Média szerk.:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Gazdád neked van, te szarzsák. Én független és pártonkívüli voltam és vagyok.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.28. 20:17:16

@István Tamasi:

Érdekes. Te ezek szerint egy olyan pártonkívüli független vagy, aki valami csoda folytán mindig véletlenül 100 %-ban egyetért az éppen aktuális ballib állásponttal. Szerintem jelentkezz ezzel a Guiness Rekordok Könyvébe...
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.29. 08:30:49

@a BircaHang Média szerk.:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Szerinted, te agyatlan fitymaszbirka, ballib az aki nem nyalja a seggét a csúti g..i-nek és nem tapsikol a maffiája kártételeihez meg lopásaihoz. Ha ezt elfogadod, akkor elfogadom hogy igen, 100 %-ban fitymaszellenes vagyok.
De még mindig nem válaszoltál arra, hogy nem magyar és nem Magyarországon élő létedre mi közöd van a magyar belügyekhez?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.29. 08:38:34

@István Tamasi:

Nem éppen. Csak az ballib, aki ballib elveket gágog, mint te. Aki fideszellenes, az lehet ballib és nem-ballib is.

Magyar állampolgár is vagyok. Soros miért szól bele a magyar ügyekbe?
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.29. 08:54:43

@a BircaHang Média szerk.:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Te a magyar állampolgárok selejtje és szégyene vagy. Lehet, hogy papírod van a magyar állampolgárságról, de amúgy semmi közöd nincs Magyarországhoz és a magyar emberekhez és ezt már számtalanszor bebizonyítottad azzal, hogy érzéketlen vagy a csúti g..i és bandája generációkra kiható kártételeivel és és lopásaival szemben.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.29. 09:10:55

@István Tamasi: Tessék az utolsó félmondat okán ostorozni - ad bőven elég indokot -, és ne a származása vagy a lakóhelye miatt!
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.29. 09:15:46

@István Tamasi:

Bugyuta balliba bérkommentelő vagy, Soros gazdád szégyellné magát, ha téged olvasna.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.29. 09:16:32

@atpijkamo116:

Túl sokat akarsz tőle. Szegényke csak ennyire képes.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.08.29. 11:11:34

@atpijkamo116:
Az utolsó fél mondat és a származása szorosan összefügg.
Válasz erre 

2016.08.29. 17:25:31

@a BircaHang Média szerk.: Háháháháhá!
Válasz erre 

2016.08.29. 17:28:28

@a BircaHang Média szerk.: No igen, a monomániások tényleg koherensek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard