Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Önző módon elvett tőlünk egy nagy esélyt a Fidesz

Önző módon elvett tőlünk egy nagy esélyt a Fidesz

Utólag nagyon fogjuk sajnálni azt, ami az utóbbi nyolc, de különösen az utolsó négy esztendőben történt Magyarországon. Nem pusztán azért, mert egy olyan hatalmi struktúra kiépítésének időszaka volt ez, amely már a kormánypárti szavazók többsége szerint sem biztosít egyenlő feltéteket a politikai versengésben, illetve annyira torzítja a piac viszonyait, hogy már szinte csak a hatalom jóindulatától függ, ki maradhat talpon, illetve kit enged meggazdagodni. Az utóbbi négy esztendő nemzetközi politikai és gazdasági klímája ugyanis annyira kedvező volt, hogy demokratikus eszközökkel, valós társadalmi párbeszéd támogatása mellett is megtarthatta volna hatalmát Orbán Viktor kormánya. 

24_29.jpg

Fotó: 24.hu

Újra és újra visszatérő kérdés volt a 2000-es évek eleje óta, hogy képes lehet-e konszolidálni hatalmát egy olyan bizonytalan hatalmi mezsgyén működő, kormány, mint amilyen Orbán Viktoré. A kormányfő ugyanis nem igazán válogat az eszközökben, ha a hatalom megszerzése vagy annak megtartása a cél, ugyanakkor egyre inkább kiteljesedő autoriter rendszerétől lassan már a jobboldali szavazók is kezdenek tartani. A Fidesz támogatói közül sokan még most is abban bíznak, hogy egy szerényebb választási győzelem miatt, esetleg a teljes nemzetközi elszigetelődés megakadályozása érdekében az EU felé tett gesztusokkal vissza lehet még rántani Orbán Viktort a szakadék széléről.

Ez bő két hónappal a választások előtt már tökéletes naivitásnak tűnik, hiszen a Fidesz kampánystratégiája a menekültellenességre, a Soros Györggyel való riogatásra és némi szociális demagógiára épít. Nem lesz nyitás Nyugat felé, nem kegyelmeznek a kritikus civileknek, el akarják tüntetni az ellenzéki sajtó maradékát, és természetesen fenn akarják tartani azt a menekültellenes hisztériát, melyet több éven keresztül kormányzati kampánnyal táplált a társadalomba. Olyannyira rabja lett saját hazugságainak Orbán kormánya, hogy azt követően sem korrigált saját kommunikációja irányán, miután kiderült, Magyarország a harcos menekültellenesség ellenére mégis befogadott 1300 védelemre szoruló embert. Meg sem fordult a fejükben, hogy a magyarok többsége számára a migrációs kérdés nem is olyan fontos, mint ahogy azt ők gondolják.

Ahelyett, hogy folyamatosan Soros György nem létező tervével foglalkoznának a magyar választópolgárok - mert a kormányhoz kötődő médiumok ezt sulykolják beléjük-, sokkal égetőbb és kézzelfoghatóbb problémák megoldására is koncentrálhatott volna akár csak az utóbbi fél évben a kormányzati agytröszt. Ha nem az uniós források és állami pénzek megcsapolása lett volna a legfontosabb kormányzati stratégia, akkor lehetne most villogni egy megreformált közigazgatással, korszerű iskolarendszerrel, hatékony egészségüggyel. Mert pénz lett volna ezekre a területekre dögivel, sőt talán soha többé nem áll rendelkezésre olyan bőséges anyagi forrás az ország számára létfontosságú reformok végrehajtására, a mostani ciklusban.

24_hu_67.jpg

                            Fotó: 14.hu

Bár a populizmus teret nyert Európában az utóbbi években, a magyar kormány úgy gondolta, hogy ezzel alá tudja támasztani unióellenes propagandáját, így a Fidesz hívei kezdték elhinni, hogy az EU az összeomlás szélére sodródott. Ezzel szemben a gazdaságilag és politikailag meghatározó tagországok a lehető legjobb választ adták a kihívásokra, és az integráció felgyorsítása mellett döntöttek. Hatalmas előnybe kerülhetnek ezáltal az euroövezet tagjai, hiszen számukra a többsebességes Európa kiváltságokat biztosít majd, míg a kimaradó tagországok a peremvidékre szorulnak. Ha nem jelenti be a magyar kormány az euro bevezetésének lehető legközelebbi dátumát, illetve továbbra is harcosan integrációellenes politikát folytat, akkor ez utóbbi csoportban landolunk majd.

Az uniós támogatások a következő hétéves költségvetési ciklusban jelentősen csökkenhetnek, így a felzárkózásunk a fejlett államokhoz tovább lassul, sőt egyre inkább az uniós tagjelöltek szintjére süllyedhetünk. A rendkívül kedvező nemzetközi gazdasági klíma nyújtotta előnyöket sem tudtuk apró pénzre váltani, hiszen a nyomott bérek ellenére nem vált vonzóvá a külföldi befektetők számára az ország, ugyanakkor nem jönnek ide az unión kívülről munkavállalók, de elmennek EU-s tagországokba a hazai fiatalok. Az igen jó körülmények ellenére a hozzánk hasonló adottságokkal rendelkező közép-kelet-európai országokhoz képest szerény gazdasági növekedést produkáltunk, a hazai cégek megerősödése helyett pedig a kirívóan protekcionista kormányzati politika miatt az úgynevezett „nemzeti oligarchák” gazdagodtak meg.             

Ugyanakkor látványosan elszakadtak egymástól a társadalom legszegényebb és leggazdagabb csoportjai, mivel a kormány csak olyankor dob néhány csontot a legkiszolgáltatottabb rétegeknek, amikor éppen veszélybe kerül a népszerűsége. Nincs előrelépés a romák integrációja ügyében sem, sőt Farkas Flórián közreműködésével az erre szánt pénzek jelentős része is köddé vált. A közmunkaprogramról kiderült, hogy inkább konzerválja a problémákat, mint megoldja, és emberek százezreinek sorsát teszi függővé a kormány, illetve helyi kiskirályok jóindulatától. Ez a program a legfőbb akadálya az egyre kínzóbb munkaerőhiánynak is, hiszen nincsenek átképzések, a korszerűtlen oktatás miatt pedig egyre lassul a társadalmi mobilitás.

Naphosszat lehetne még sorolni azokat rosszul kezelt problémákat, melyek megoldhatók lettek volna, ha a kormány nem egy alternatív világ felépítésén ügyködött volna az utóbbi négy esztendőben. Azt igyekeztek bebizonyítani a magyarok számára, hogy életük minősége leginkább a migráció megállításától függ, amire egy egész kormányzati ciklus kommunikációját építették fel. Ezzel szemben Magyarország bizonyítottan nem célország, hiszen a nálunk védett státuszt kapott menekültek az első adandó alkalommal továbbállnak, ugyanakkor látványosan csökkent az Európába nehezedő migrációs nyomás az utóbbi két évben. A kormány nem teremtette meg a stabil gazdasági fejlődés alapjait sem, gyengítették, sőt bizonyos területeken teljesen lerombolták a demokratikus intézményrendszereket, ami nem csak a kormányváltást teszi rendkívül nehézzé, de egy esetleges új politikai vezetőerőtől is időt és energiát von el ezek újjáépítése.

nepszava_30.jpeg

                         Fotó: nepszava.hu

Erre a négy évre ezért akkor is az elszalasztott lehetőségek időszakaként fogunk gondolni, ha a rendkívül egyenlőtlenné tett feltételek ellenére a Fidesz elbukja az április 8-i választásokat. Valószínűleg nagyon sokáig nem lesznek olyan kedvező feltételei a Nyugathoz közeledésnek, mint az elmúlt nyolc évben, hiszen orosz vagy kínai hitel nem ingyen pénz, a letelepedési kötvényekből beszedett hatalmas összegeket is vissza kell fizetni az egyelőre ismeretlen kilétű unión kívülről érkező polgároknak. A Fidesz politikája nem csak önző, de rövidlátó is volt ebben az időszakban, hiszen például rátenyerel a magánnyugdíj-pénztárak vagyonára, majd el is kótyavetyélte azt. Egyedül a hatalom megtartása volt fontos számára, ezért a polgárok megtévesztése és szellemi leépítése sem volt drága a Fidesz számára. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja:„Ha fázol, két lehetőséged van: Vagy elveszed a társad medvebőrét, és kicsinyes önző emberként élsz tovább, vagy halálra fagysz, és nagylelkű harcosként emlékszik rád az utókor.”  

   

269 komment Tovább
Önző módon elvett tőlünk egy nagy esélyt a Fidesz Tovább
Facebook Tetszik
0
269 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Az új nemzeti konzultáció már az első pontjánál elbukott Az új nemzeti konzultáció már az első pontjánál elbukott
  • Forró ősz vár a Fideszre Forró ősz vár a Fideszre
  • Orbán zajos külpolitikája igyekszik elfedni Magyarország belső bajait Orbán zajos külpolitikája igyekszik elfedni Magyarország belső bajait
  • Megpuhult a narancs Megpuhult a narancs

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1013610925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (269)
Az utolsó 100 komment:

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 04:56:26

A lényeg hogy harcolunk a multik ellen és száguld a gazdaság.
index.hu/gazdasag/2018/01/29/coop_boltok_egy_resze_hetfonkent_nem_nyit_ki/
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 04:58:07

Bassza+! Kora reggel van, még a média nem írta meg hogy tegnap hányszor buktuk el a választást.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 04:59:51

@Womb Raider: Te pedig idézd a Fidesz 2010-es programjából azt a pontot hogy államosítják a magánnyugdíjpénztárakat!
Válasz erre 

István Magyari 2018.01.30. 05:10:37

Szerintem nem Nyugat-Európához közeledtünk, hanem az útszéli anyádhoz.
Válasz erre 

2018.01.30. 06:18:19

@Pop40: Nosds, ha az a 'programjuk', akkor méginkább érthető, hogy a Jobbikot leszámítva nagyjából láthatalan az ellenzék. A nagyravágyó terveikkel talán érdemes lenne várni, reális célok kellenének. Mondjuk: 2018.-ban bekerülni a Parlamentbe.
Mellesleg, szerinted az mennyiben növeli az ellenzék szavazótáborát, ha folytonosan azt olvassa/hallja a politikailag aktív és esetlegesen átcsábítható pógár, hügy hülye segg, pörköltszaftban hempergő zsíros paraszt turbómagyar? Te választanál olyan képviselőt , akiről tudod, hogy csak kényszer hatására böffent neked egy-két szót, de amúgy nem ülne veled nem , hogy egy asztalhoz, de egy villamoson se utazna veled és önmagát többre tartja, fennsőbbrendűnek ? Finoman szólva nem túl jó stratégia hülyemagyarozni, amikor pont ezen emberek szavazataira számít.(még akkor is, ha igazából szarik is rájuk és csak azt várja, hogy végre visszaülhessen a nyakukba..)
Válasz erre 

2018.01.30. 06:25:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Minthogy 2002. január elsején egyszer már megszüntették, sejthető volt, hogy minimum megszüntetik. A kötelező (és csak a kötelező) mnyp beszántása szükségszerű volt, hiszen az ország gazdasági megroppanásában annak is jókora szerepe volt. Nem hiszem, hogy az állami nyugdíjpénztáron ütött lik hitelekből tömködése, csak azért, hogy az átcsatornázott pénzekben még vagy 20 évig lubickolhasson a 'talált' pénzben, hogy aztán a jó magyar karma szerint beköszöntsön a Carillion buktájához hasonló és akkor végül mégis az államnak kellene mentőövet dobni szegény nyugdíjasok megmentésére.
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.30. 06:30:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Bassza+! Kora reggel van, még az index nem írta meg hogy tegnap hányszor bukott el orr bán.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 07:06:43

@Womb Raider:

Valamit te félreértettél. Alapvető politológiai közhely, kb a legelső tanóra anyaga, hogy minden politikai erőnek először a saját tábort kell aktivizálnia s minél inkább kiterjeszteni, másodszor pedig a bizonytalanokból halászgatni. NEM az ellenfél keményvonalas híveit kell megszólítani.

A fideszes csürhe debil híveivel nincs teendője az ellenzéknek. Ezek a retardált szerencsétlenek menthetetlenek, maximum akkor veszik majd észre, mit csinált Vitya, mikor láthatóan a tökükre lép, vagy beledöglenek a vajda "világszínvonalú" egészségügyébe.
Az ország csak remélheti, hogy ez mielőbb bekövetkezik.

Mellesleg az önmagát felsőbbrendűnek tartó képviselőket finoman szólva sem az ellenzék prezentálja mostanság.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 07:12:52

@Womb Raider:

"sejthető volt, hogy minimum megszüntetik."

Valóban? A 2010-es programjukból valahogy nem ez jön le.

kepviselofunky.blog.hu/2010/11/25/2010_aprilis_fidesz_megvedjuk_a_nyugdijpenztarakat

Persze épeszű ember már akkor is tudta, hogy amikor a fideszes maffia "megvéd" valamit, azt szokás szerint el akarják lopni. Abban meg nyilván semmi újdonság nincs, hogy erről jó szokásukhoz híven hazudtak egy ordasat.
Válasz erre 

2018.01.30. 07:24:36

@Pop40: Nos, én műszaki ember lévén nem vagyok ismerője a politilogiai mágiáknak, de annyit azért látok, hogy a baloldal és harcos kis propagandistái nem ennyire válogatósak. Aki fideszes, vagy csak nem támogatja a jelenlegi magyarországi ellenzék balos/liberális szárnyát, az csakis náci, elmebeteg, csicska, narancskullancs, stb, stb lehet. Nézz körül, miféle ámokfutást tudnak néhányan rendezni a balos blogszcéna kommentszekciójában és milyen a visszhangja egy hatalomra áhítozó ifjú politikus-csíra beszívott agymenésének a vidéki polgárok suttóságát elemzegetve.
Te magad is retardáltnak, menthetetlen szerencsétleneknek titulálod , ledebilezed azokat, akiknek (gondolatkísérlet) a kormányába szeretnél kerülni. Ez a stílus még azok számára is taszító, akik amúgy nyitottak lennének, bizonytalanok, kiábrándultak a fideszből. Ám a nagyarcú gőgtől is visszatáncolnak, elfordulnak. Én nem jártam politológia órákra, nem vagyok magasan kvalifikált humán értelmiségi, de csak tippelek, ezt soha sehol nem tanította senki. Ez egy szimpla felvett póz, megfkockáztatom, sokaknál egy kisebbségi érzés túlkompenzált formában. Azért az ugye neked is feltűnt, hogy a bal/lib oldal rendesen zsugorodó táborrl rendelkezik. Az ellenzéki oldalon inkább csak a jobbikban van növekedési potenciál,,,ja..tudom, ők populisták, míg ti a szellemi fárosz vagytok, az 'elit'. Nos, azt kell gondolnom, még egy darabig nézegethetitek a köldökötöket a szép elefántcsont tornyaitokban....
Válasz erre 

2018.01.30. 07:26:32

@Pop40: Nem csak a kmnyp létezett... szerintem. Volt és van önkéntes mnyp, van az állami nyp és vannak támogatott előtakarékossági formák. A kmnyp körülbelül sehol nem vált be :) így nincs is sehol.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 07:28:08

@Womb Raider: És ez pont így van a másik oldalon is. Még olyanok is vannak akik Dunába lőnék a ballibeket. És? Hülyék mindenütt vannak. A fidesz és az ellenzék tábora is csökken, mert a kilátástalanság uralkodott el. Ha a gazdasági helyzetben egy romlás áll elő, baromi nagy balhé lesz.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 07:30:07

@VaradiJanos: A francba! Akkor reggel nem volt mire rejszolnod, mert a feleséged a Józsi viszont nem verte ki neked. Most egész nap frusztrált leszel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 07:35:55

@Womb Raider: Nem ezt kérdeztem. Hol volt a a választási programban? Mellesleg a manyup beszántásával én egyetértettem. Eleve be sem léptem.
Ja és azt se felejtsük el, hogy a szocik 8 év alatt kb 2700 milliárdot félre tettek oda, ami persze megjelent az adósságban, amiből utána a fidesz lubickolt.
A szocik alatt az államadósság 9 ezer milliárddal nőtt.
Úgy hogy abból 2700 milliárd félre volt téve a manyupban.
Fizettek 13. havi nyugdíjat ami évi 300 milliárd volt

A fidesz a nyolc éve alatt 7000 milliárddal növelte az államadósságot, eltapsolt 3000 milliárd manyupot, nem fizet be a manyupokba, nem fizet 13, havit és van 600 milliárd adósság még az Eximbankban.

Szóval, ha mindezt összegezzük, ki is gazdálkodott jobban?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 07:37:54

@István Magyari: Az látszik hogy "műveltségedet" te egy olyantól szedted össze.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 07:52:36

@Womb Raider:

" Aki fideszes, vagy csak nem támogatja a jelenlegi magyarországi ellenzék balos/liberális szárnyát"

Ezt a két halmazt én sosem vontam össze, közük nincs egymáshoz. A jelenlegi ellenzék zöme dilettáns, én is csak nagyon összeszorított fogakkal szavazok rájuk.
Aki viszont fideszes, és most is támogatja a maffiát, arra valóban nincs mentség.

Amúgy senkinek a kormányába nem szeretnék kerülni, isten ments. Soha nem volt közöm a politikához, nem is lesz.

Mellesleg veled nincs semmi bajom, a műszaki embereket pedig kifejezetten tisztelem, nem rólad írtam, amit írtam, ha netán magadra vetted volna.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 07:55:12

@Womb Raider:

Ez teljesen lényegtelen, mert nem ez volt a programban. Az előbb linkeltem be, ott van a szórólapjuk 2010-ből, ott áll rajta feketén-fehéren : "megvédjük a nyugdíjpénztárakat".

Hazudtak. Ebben is. Mint kb mindenben.
Válasz erre 

putris72 2018.01.30. 07:57:40

@Az én édesanyám nem stróman: Tudtad,hogy 250 párt indul az idei választáson?Felsorolnád őket??Ja nem tudod!Na kb így lehet ezzel mindenki!Inkább hiszem el,hogy egy kammer szövegel átverték azt az 1000 embert akit megkérdeztek!!Az induló pártok listáját meg elküldenéd nekem,te biztos tudod!
Válasz erre 

1ghost 2018.01.30. 08:03:01

@Womb Raider:

Hogy mit hazudtál? Hogy műszaki ember vagy? Na ne röhögtess. Te egy szarházi fizetett orbánseggnyaló vagy, egy igazi söpredék, aki szabad emberként egy piacgazdaságban rögtön éhen döglene.
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.30. 08:13:10

@Pop40:

A ballibek emberségéről sokat elérul a mentalitásod.

Reméled hogy embertársaid megdöglenek, csak mert mást merészelnek gondolni a világról, mint a Soros csürhe !
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 08:18:59

@Rettegek mert ballib vagyok:

Nekem nem embertársaim azok, akik bő nyállal tapsikolnak egy hazaáruló, országot kifosztó maffiának.

Amúgy meg nem értem, mi a gondod. Mitől döglenének meg?
Ha tényleg olyan világszínvonalú az egészségügy, ahogy a vajda meg a sleppje naponta hazudja, nyilván semmi bajuk nem lesz. :D
Ha meg mégse, akkor egyék meg szépen, amit főztek.
Válasz erre 

2018.01.30. 08:27:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nemááá... a GDP arányos adósság hogyan is alakult? Aztán a 40milliárd euróról 78 milliárdra növő tartozás mi? Ami mostanra , nyolc év alatt lett 85, ám GDP arányosan csökkent és ez fontosabb..
@Pop40:
"A jelenlegi ellenzék zöme dilettáns, én is csak nagyon összeszorított fogakkal szavazok rájuk."
Ez szép... dilettánsok, ebből fakadóan nyilván a Gyurcsány sztájl fog dívni, lovak közt a gyeplő, nem értünk a gazdasághoz és egy ország irányításához, de jó sok fék és ellensúly lesz, buziparadicsom és a lapostetőket beültetjük kenderrel, Mo. lesz a legzöldebb !Bevezetjük a napi egy óra magyargyalázással összekötött önostorozó vezeklést. A múlt, a jelen és a jövő bűneiért. Szuper lesz. Te meg tapsolsz, mert bár dilettánsok, de legalább Orbánékat kipiszkáltuk a dagonyájukból???Gyorsan beindul a privatizáció, kilóra eladjuk a közműcégeket, az eüt és ha lesz vevő, tuti, hogy az oktatást is.
Szerinted megér ennyit? Én kétlem. Nagyon kéne már a váltás-változás, de nincsenek hozzá biztosítva a feltételek. cseberből vederbe kerülnénk.
Válasz erre 

2018.01.30. 08:31:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " És ez pont így van a másik oldalon is. Még olyanok is vannak akik Dunába lőnék a ballibeket."

Óóó.. persze.. akkor fuss már végig párszáz kommentet errefelé, meg mondjuk a b1-444 vidékén. Na, kik fenyegetőznek lámpavassal, kik vízionálnak pogromokat, kik nyúznák elevenen azokat akikre rámutatnak: fideszcsicska, narancskullancs.? Na, kik? Kicsit feljebb is találsz egy díszpintyet, 1ghostot... de taga20 neve sem ismeretlen, ugye? Szóval csak ne csürhézzen a tisztelt ballib gyülekezet...
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.30. 08:34:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: nagyon megy neked ez a józsizás, pubika. Visszaírnám, hogy nem ért rá Józsi, mert éppen anyádat pipáztatta, de nem írok ilyet, mert egyetlen Józsit sem akarok ennyire megsérteni. Tényleg, higy csinálja, hogy odaférjen a szája a nagy orrától? Elfordítja a fejét?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.01.30. 08:50:58

@1ghost:

Nincs jogod, semmi féle jogotok nincs!!

Nincs jogod az alpári beszédhez, Nincs jogotok a fenyegetőzéshez. Ti vagytok a nagy hazugok.

Ha nem tetszik nektek, Magyarország és a keresztény identitás.

Egy jobb élet reményében húzzatok el, vagy kussoljatok. Unalmasak és sekélyesek: vagytok

Ennyi.
Válasz erre 

1ghost 2018.01.30. 09:10:24

@Jakab.gipsz:

Hiába vonyítasz te korrupt, tolvaj, hazug fideszes. Az ócska fajtátokat kiismerték a magyarok! A mészárosokat, rogánokat, tiborczokat, meg a többi rohadt szarházi tolvajt. Közeleg az ítélet napja.
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.30. 09:17:52

@Jakab.gipsz: ghosztkukac itt él a blogon, ezen kívül nem létezik, a való világban nem vennéd észre szerencsétlent
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.30. 09:19:59

@1ghost: és jakab mitől tolvaj, te penészagyú húsznickes szerencsétlen?
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.30. 09:21:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: gáz, de most meg kell kövesselek. Visszaolvastam és nem te anyáztál nekem, így nem volt szép tőlem sem. Elnézést.
Válasz erre 

high up! 2018.01.30. 09:41:01

@Womb Raider: " Nos, én műszaki ember lévén"

Ember, te nem műszaki vagy, ahnem funkcionális analfabéta. Te vagy a fidióta birkatábor 2 millióval felszorozva. Aki téged olvas, az megkapja a fideszes lelket. Aki betanított majomként felsorolja a maga sérelmeit, de hogy ez vice versa a fideszmaffiára pont ugyanúgy ráillik (ráadásul hatványozottan), azt már meghallani se akarja, inkább lezárja az agysejtjeit.

Itt rettegsz a Soros tervtől ami nincs. Fosol hogy tavasszal a Soros Párt nehogy megnyerje már a választást, közben Soros Párt nincs. 20 éve láttál elprivatizálást, oszt még ma is traumád van tőle. Az hogy Mérszaros Lőrinc egyedül pár hónao alatt elprivatizál magának annyit, mint amennyit a ballibsik 4 év alatt összesen elprivatizáltak, az téged nem érdekel, már kapcsolod is le az agymüködésedet, nehogy má felboruljon benned a fideszt imádó világrend.

Ez kell az Orbneszkunak, a az agyműködés nélküli funkcionális analfabéta magyarbirka, akinek még képssége sincs arra, hogy osztani meg szorozni tudjon.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.01.30. 09:59:32

@1ghost:

Na mi van te szarházi Ssorosstroll? Szeretné még a korrupt, tolvaj szdsz-fajtádal, négy évig lopni, rabolni, fosztogatni, ugyi?
Csak az a gond, hogy úgy rühell titeket az ország, hogy lassan már 1,5 milla hülyét sem találtok, aki elhisz még nektek még valamit.

Így hát áprilisban elküldjük a mocskos tolvaj szdsz-fajtádat melegebb éghajlatra, majd rögtön utána a hűvösre. Ez utóbbi helyen majd hosszú éveket töltötök, s imádkozz, hogy tavasszal hamar legyen napfény, mert utána kibaszott sokáig nem lesz részed benne.

És ez hogy tetszik? Vajon melyik az igaz! Csak a neveket cseréltem le. És vajon kik voltak metrótolvajok, olimpia gyilkosok !

U.i. Merem remélni, hogy ez itt, a gondolkodók blogja, nem a B1 ahonnan kitiltottatok.

Az eredeti szidalmakat is ide másolom a gyengébbek kedvéért:
@VaradiJanos:

Na mi van te szarházi orbántroll? Szeretné még a korrupt, tolvaj fideszfajtád négy évig lopni, rabolni, fosztogatni, ugyi?
Csak az a gond, hogy úgy rühell titeket az ország, hogy lassan már 1,5 milla hülyét sem találtok, aki elhisz még nektek még valamit.

Így hát áprilisban elküldjük a mocskos tolvaj fideszfajtádat melegebb éghajlatra, majd rögtön utána a hűvösre. Ez utóbbi helyen majd hosszú éveket töltötök, s imádkozz, hogy tavasszal hamar legyen napfény, mert utána kibaszott sokáig nem lesz részed benne.

Tehát döntsetek a : Keresztény demokrata Orbán kormány (minden hibájával együtt)

Vagy

a Sorosisztáni szabad demokraták az (összes gyűlölködésükkel és hazugságaikkal együtt).

Kikre bízzuk a jövőt? Ez ilyen egyszerű ! Ennyi.
Válasz erre 

GyMasa 2018.01.30. 10:59:55

@high up!:
... Aki betanított majomként felsorolja a maga sérelmeit,...
Bazzeg, neked meg a felelmeid is a kaptar-tudatbol jonnek, azok sem a sajatjaid!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 11:15:50

@Jakab.gipsz: Melyik szót szeretnéd ezekből átnevezni?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 11:16:50

@VaradiJanos: Attól amitől szerinted ő meg 20 nickes.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 11:17:50

@VaradiJanos: A francba... összezavarsz hogy nem anyázol, hanem elnézést kérsz! :-((
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 11:18:28

@VaradiJanos: Iszol te rendesen?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 11:20:10

@VaradiJanos: Ca2SO4-et mi sem vennénk észre, max a McDonaldsos papír poharába dobnánk automatikusan egy húszast.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.01.30. 11:42:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ezt kérdezted: "Melyik szót szeretnéd ezekből átnevezni?",

Amikor a gyengébbekhez szóltam pontosan rád gondoltam. Fuss neki még 1 x. Hátha sikerül megértened. De ha nem szólj bátran.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.30. 12:57:38

@Jakab.gipsz: Na szóval akkor melyik szó lesz átnevezve?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 13:52:51

"Ha nem jelenti be a magyar kormány az euro bevezetésének lehető legközelebbi dátumát, illetve harcosan integrációellenes politikát folytat, akkor ez utóbbi csoportban landolunk majd."

Kedves cikkíró! Ugy tudom, hogy az euro bevezetésehez teljesíteni kell a konvergencia kriteriumokat! Ez csak egy jól működő gazdasagban lehet. Az ellenzék reszeről azt halljuk folyamatosan, hogy unios tamogatasok nelkül nem, vagy alig lenne növekedés, r8m8kban a gazdaság. Akkor mire vezessük be az eurót? Vagy nem igaz, amit az ellenzék a gazdasagról allít?

Kivonat a cikkből:

"Olyannyira rabja lett saját hazugságainak Orbán kormánya, hogy azt követően sem korrigált saját kommunikációja irányán, miután kiderült, Magyarország a harcos menekültellenesség ellenére mégis befogadott 1300 védelemre szoruló embert. "

Ez ugyanugy nem igaz, mint amit az ellenzék a gazdasagról allít. A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fe es nem a valos menekültek ellen. Ez nagy különbség!

Kivonat a cikkből:

"Ahelyett, hogy folyamatosan Soros György nem létező tervével foglalkoznának a magyar választópolgárok - mert a kormányhoz kötődő médiumok ezt sulykolják beléjük-, sokkal égetőbb és kézzelfoghatóbb problémák megoldására is koncentrálhatott volna akár csak az utóbbi fél évben a kormányzati agytröszt."

Azt allitani, hogy S. GY-nek nincsen terve a migracioval kapcsolatban, infantiltis, komolytalan dolog, hiszen Ő maga nevezte ezt félreerthetetlenuĺ, expressis verbis tervnek.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 14:26:58

@Jakab.gipsz:

Te is ingyé' dógozol Kubatovnak, bolsi? :D

index.hu/tech/2018/01/30/egy_fideszes_facebook-troll_kitalalt_a_part_propagandahalozatarol/
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 14:28:50

@atomic power 1986DucaDuca:

"Ez ugyanugy nem igaz, mint amit az ellenzék a gazdasagról allít. A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fe es nem a valos menekültek ellen. Ez nagy különbség!"

Hazudsz. A vajda a lebukás előtt nonstop migránsozott.
Csak egy szó: Őcsény.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 14:35:48

@Womb Raider:

Már megint félreértettél.
Az ellenzék ahhoz képest dilettáns, amit én egy kormánytól elvárnék, nem pedig a fideszes söpredékhez képest. A fideszes maffibandánál nincs rosszabb.
Rohadt nagy mázlijuk, hogy a bonsai duce egy olyan időszakban lophatja szét az országot, mikor világszerte erős a konjunktúra, a nagy jegybankok döntik a pénzt a gazdaságba, zéró világszerte a kamatszint, és mindemellett az eu dönti a pénzt Magyarországra, annyit, hogy még a fideszes söpredék se tudja mindet maradéktalanul ellopni. (Bár ügyesen próbálkoznak.)

Ha mindez nem lenne, ha a tolvaj G Vityának, és a maffiózó sleppjének olyan környezetben kéne helytállnia, mint pl Bajnai-Oszkónak anno, az ország helyén már csak egy füstölgő kráter lenne.
Válasz erre 

2018.01.30. 14:36:52

@Pop40: Na és? A 444 "titkos forrása". Aha... most mondjam azt, hogy a bal/lib blogszcéna zászlóshajói meg külföldi forrásokkal is megtámogatva végzik áldásos és áldozatos tevékenységüket? Hegedűs hadnagy bakfitty hozzájuk képes...
Mellesleg a sock puppet nem valami hungarikum, az usa kisebb városnyi embert foglalkoztat dezinformációs feladatok végrehajtására. (Persze olvasni inkább az oroszok hasonló hálózatáról lehet, ahogyan hackerek is csakis oroszok lehetnek...)
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 14:57:42

@Womb Raider:

Persze, mondd.
Csak aztán alá is tudd támasztani.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 14:59:22

@Pop40:

"A vajda a lebukás előtt nonstop migránsozott."

Én ezt a fajta szlenget, hogy "migransozott" nem ismerem. Vilagitsd meg légyszíves, mit ertesz alatta, mert igy reagalni sem tudok!
Válasz erre 

1ghost 2018.01.30. 15:11:08

@atomic power 1986DucaDuca:

Na mi van te retkes bérhazudozó orbántroll? Még ebben a szép napos időben is egész nap itt kell rohadnod, hogy a gazdád seggét rojtosra nyald?
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 16:00:21

@atomic power 1986DucaDuca:

Annyira megható ez a színlelt értetlenkedés.

Ez volt az állításod: " A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fe es nem a valos menekültek ellen" - ami ugye nettó hazugság. Őcsényben a vajda nyíltan az önbíráskodó, bűncselekményt elkövető helyiek mellé állt, pedig az ottaniak teljesen szabályszerűen, a magyar állam által elismerten Mo-n tartózkodó menekültek voltak.
És akkor a nonstop migránsos riogatást már ne is említsük, ami 2 éve milliárdokért folyik mindenhonnan. Eleve, az a szó, hogy "menekült", a fideszmaffia propagandamédiájában kb 2 éve nem hangzott el.
Válasz erre 

2018.01.30. 16:01:25

@Pop40: "Csak aztán alá is tudd támasztani."
Majd titkos forrásra hivatkozom, meg beleszövök a mondókába pár jól megválasztott hívószót... tuti a siker.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 16:22:18

@Pop40:

Ez volt az állításod: " A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fe es nem a valos menekültek ellen" - ami ugye nettó hazugság.

Őcsényben a vajda nyíltan az önbíráskodó, bűncselekményt elkövető helyiek mellé állt, pedig az ottaniak teljesen szabályszerűen, a magyar állam által elismerten Mo-n tartózkodó menekültek voltak.
És akkor a nonstop migránsos riogatást már ne is említsük, ami 2 éve milliárdokért folyik mindenhonnan. Eleve, az a szó, hogy "menekült", a fideszmaffia propagandamédiájában kb 2 éve nem hangzott el.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 16:31:32

@atomic power 1986DucaDuca:

"Őcsényben a vajda nyíltan az önbíráskodó, bűncselekményt elkövető helyiek mellé állt, pedig az ottaniak teljesen szabályszerűen, a magyar állam által elismerten Mo-n tartózkodó menekültek voltak."

A helyiek mellé allt, ez igaz. Arra van bizonyitekod, hogy a bűncselekmenyt elkövetők mellett is kiállt?

"És akkor a nonstop migránsos riogatást már ne is említsük, ami 2 éve milliárdokért folyik mindenhonnan. Eleve, az a szó, hogy "menekült", a fideszmaffia propagandamédiájában kb 2 éve nem hangzott el."

Ezzel te is azt allítod, amit én: a migransokkal szemben lepett fel es nem a menekültekkel szemben. A migráns szo előtt pedig mindig ott szerepelt az illegalis.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 17:38:00

@atomic power 1986DucaDuca:

Öreg, a mellébeszélés, terelés, és műértetlenkedés gyémántfokozatú érdemérmének idei toronymagas esélyese vagy, pedig alig múlt január vége.

Hát szerinted mégis ki a tápos faszomról beszélt az a retkes tolvaj Vitya, mikor "az őcsényi népakaratról" hadovált? A 90 éves Gizi néniről, aki félvakon kötögetett otthon?

"a migransokkal szemben lepett fel es nem a menekültekkel szemben. A migráns szo előtt pedig mindig ott szerepelt az illegalis."

Persze, persze. Csak éppen mindenki illegális migráns volt. Az Őcsényben, a magyar állam által elismerten legálisan itt lévő menekültek is.
Mondom, várom a példákat az utóbbi 2 évből, amikor a fideszes maffia és a holdudvara menekültekről beszélt, migránsok helyett.
Válasz erre 

2018.01.30. 17:49:17

@Pop40: "Persze, persze. Csak éppen mindenki illegális migráns volt. Az Őcsényben, a magyar állam által elismerten legálisan itt lévő menekültek is.
Mondom, várom a példákat az utóbbi 2 évből, amikor a fideszes maffia és a holdudvara menekültekről beszélt, migránsok helyett."

..és szerinted ez véletlen? pont a jó megkülönböztethetőség miatt alakult így a terminológia. A menekült az, akit lehetőségeink mentén igyekszünk támogatni, segíteni. Az, hogy egy nagyobb halmaz része, a migránsoké, nos az ebben az esetben lényegtelen. A kormány az ellenőrizhetetlen módon és ellenőrizhetetlen múltú bevándorolni szándékozók ellen igyekezett (a hogyan is lényegtelen most) fellépni. Ahogyan a világ minden épeszű, demokratikus és a nyugati kultúrkörhöz tartozó országban teszik. Attól, hogy valaki menekült, még nem helyezheti magát a törvények fölé, azokon kívül. Vannak szabályok, amiket el kell fogadnia, vagy keressen más befogadó orsazágot (ha talál) A kerítésen át, azt átvágva, vagy a tranzitzónában üvöltve, hogy "No fingerprint!", nos ez tetszik, vagy sem, nem elfogadható.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 17:51:19

@Pop40:

"Mondom, várom a példákat az utóbbi 2 évből, amikor a fideszes maffia és a holdudvara menekültekről beszélt, migránsok helyett."

Nem, baratom! Te hozd a példakat arra, hogy mikor lepett fel a valodi menekültek ellen a kormány. Ugyanis ez volt a kiinduló pont, amit en allitottam es te cafoltal:

"A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fe es nem a valos menekültek ellen."
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 18:01:38

@atomic power 1986DucaDuca:

Na jó, kezdelek elunni.
Itt a vajda nyilatkozata.
index.hu/belfold/2017/09/29/orban_ocseny_menekultek/

"Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket" - mondta a Geci, így, szó szerint. A valódi menekültek elleni atrocitásokat helyeselve, olyan menekültek ellen, akiknek az ő maffiakúrmánya engedélyezte, hogy itt legyenek.

Erőlködsz még, vagy elismered végre, hogy ez biza ordas hazugság volt, és besültél vele?
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 18:18:12

@Womb Raider:

"A menekült az, akit lehetőségeink mentén igyekszünk támogatni, segíteni. "

Aha. És aztán mélyen kussolunk róla, nehogy a tökagyú választóink megtudják, hogy ma (ismét) a képükbe hazudtunk.

"A kormány az ellenőrizhetetlen módon és ellenőrizhetetlen múltú bevándorolni szándékozók ellen igyekezett (a hogyan is lényegtelen most) fellépni. "

Persze, hogyne, erről szólt az egész letelepedési kötvényes biznisz :D

index.hu/belfold/2018/01/26/oroszorszag_bunozok_allampolgarsag/

"A műsor forrása szerint az elmúlt években terroristák, drogkereskedők, pénzbehajtók és stricik szerezhettek magyar állampolgárságot, így pedig szabad mozgást az Európai Unión belül. "

Mi lett volna, ha nem igyekeznek ellenük fellépni? :D
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 18:19:21

@Pop40:

S itt a kormanyfő nyilatkozatanak többi resze, amit nem közöltel:

"Nem akarnak az emberek migránsokat befogadni, “nem akarnak az országba és nem akarnak a falujukba”. “Annyit hazudtak már nekik migránsügyben, hogy nem hiszik el, hogy csak gyerekek fognak jönni”

Itt sem menekültekről beszélt. Ez egy politikai nyilatkozat volt, de semmifelekeppen sem a menekültek ellen. Az igaz, hogy csusztatott, emiatt nem volt szerencses a nyilatkozat, de direkt nem ejtette ki a menekültek szót. Az elegedetlenseg pillanatnyi kihasznalasa volt az illegalis migraciora való csusztatassal.
Válasz erre 

2018.01.30. 18:30:41

@Pop40: "Öt-hatezer, a volt Szovjetunió területéről származó bűnöző kaphatott magyart állampolgárságot a magyar kormány közreműködésével - ezt nyilatkozták "bennfentes" források a Hír Tv Célpont című műsorának. A műsor forrása szerint az elmúlt években terroristák, drogkereskedők, pénzbehajtók és stricik szerezhettek magyar állampolgárságot, így pedig szabad mozgást az Európai Unión belül.

Aha! Bennfentes (ellenőrizhetetlen.,..) forrásra hivatkozva. Ez szentírás, akkor, ugye? Bezzeg, ha Soros saját maga tesz közzé egy írást, azt körömszakadtáig illik tagadni..
Szóval: kapHATott, szerezHETtek.... még az is lehet, hogy pedofil, vagy orvhorgásaz, esetleg olyan is, aki a zuhany alatt orosz csasztuskákat szaval. Minden lehetséges! Ja.. ez a Szerencsejáték Zrt. szlogenje.
Tudtommal a letelepedni szándékozók pedigréjét az EU illetékes szerveivel egyeztetve ellenőriztük. Pont az EU-s szabad mozgás lehetősége okán. Az Interpol biztos visított volna. Vagy lehet, hogy mivel nem mertek szólni Orbánnak, inkább telefonáltak a Hír TV szerkesztőjének. Így lehetett, már biztos!
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 18:38:32

@Womb Raider:

Igen, az offshore cégeken keresztü lebonyolított letelepedési kötvényes biznisz pont arról volt híres, hogy az eu illetékes szerveivel egyeztetve végezték. :D :D :D

Engem nem érdekel Soros. Tököm tele vele, hogy a fideszes maffia minden egyes újabb aljas húzására az az egyetlen válasz, hogy "de azok is...!" (azok=bárki, Soros, Fletó, szocik, emútnyócév, Brüsszel,.migráncsok, ufók.)

Leszarom, mit mondott Soros. Nem Soros van kormányon, hanem a fideszes maffiabanda.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 18:46:00

@atomic power 1986DucaDuca:

Ha nem menekültekről beszélt, kikre is vonatkozott a "Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket"-mondat?

Illegális migránsok is voltak netán Őcsényben? Mert én csak államilag elismert menekültekről tudok.

S itt -életemben először- meg kell védenem a Gecit, mert most az egyszer nem csúsztatott, azt épp te csinálod. Itt az igazat mondta, bizony, ő egyetértett az őcsényi törvénytelenségekkel.

Ez meg aztán priceless: " “Annyit hazudtak már nekik migránsügyben"

Ő már csak tudja. A zömét ő csinálta. :D

Látod, egyszer mond életében igazat ez a tolvaj retek, aztán akkor is besül vele.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 19:19:12

@Pop40: Nagyon jól mondod!

(Szegény fidesztrollok, nagyon megzavarta őket az 1300 menekült befogadása.)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 19:28:23

@Pop40:

""Ha nem menekültekről beszélt, kikre is vonatkozott a "Nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket"-mondat? ""

Azokra, akik hazudtak már nekik migránsügyben.

"S itt -életemben először- meg kell védenem a Gecit, mert most az egyszer nem csúsztatott, azt épp te csinálod. Itt az igazat mondta, bizony, ő egyetértett az őcsényi törvénytelenségekkel."

Kormanyfő: ...... "a magyar ember szereti a gyerekeket, és az elesetteket mindig szívesen segíti, de annyit hazudoztak migránsügyben, hogy ha azt mondják, hogy gyerekek fognak jönni, arra azt mondja a magyar: először gyerekek, aztán a szülők, aztán családegyesítés, és ott vagyunk a bajban".

Kormanyfő: "nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket az őcsényiek."

Ezt a falugyűlesre ertette, az a te csúsztatasod, hogy a törvenytelensegekre is gondolt. Erre kellene valami bizonyítek, nem gondolod?

"“Annyit hazudtak már nekik migránsügyben""

Ő már csak tudja. A zömét ő csinálta.""

Erre tudsz peldat felhozni? Vagy ebben is csusztatsz?

A kormany, amiota migráns valsag van, vegig az illegalis bevandorlas ellen emelte fel a szavat, soha sem a menekültek ellen! A nemzeti konzultaciokban, az órias plakatokon, mindenütt az illegalis migransok szerepeltek, nem a menekültek. Ezt a különbseget mindig nagyon gondosan erzekeltettek.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 19:31:31

@atomic power 1986DucaDuca: ""“Annyit hazudtak már nekik migránsügyben""
Ő már csak tudja. A zömét ő csinálta.""
Erre tudsz peldat felhozni?"

Csak példát tudok felhozni rá, ellenpélda nincs. Pl.:

"A migráncsok nem akarnak dolgozni, és elveszik a munkánkat."
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 19:34:31

@atomic power 1986DucaDuca: "A kormany, amiota migráns valsag van, vegig az illegalis bevandorlas ellen emelte fel a szavat"

Igen. És az ellenkezőjét csinálta. 2015-ben 200000 illegális migránst engedett be az országba mindenféle regisztrálás nélkül.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 19:38:30

@atomic power 1986DucaDuca: "az órias plakatokon, mindenütt az illegalis migransok szerepeltek, nem a menekültek."

Igen. Minden erejével azon volt a csúti geci, hogy a menekülteket összemossa az illegális bevándorlókkal. Ezért alkotta meg a migráns szót, amit korábban nem használtunk.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 19:40:43

Mondom, hogy a szegény fidesztrollokat, nagyon megzavarta az 1300 menekült befogadása. Nem győzik mosogatni a szerecsen gecit. :))

Most szólok, hogy nem fog sikerülni. 3 év alatt túlságosan belegabalyodott a saját hazugsághálójába. :))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 19:42:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Igen. És az ellenkezőjét csinálta. 2015-ben 200000 illegális migránst engedett be az országba mindenféle regisztrálás nélkül."

Akkor most meseld el nekem, hogy te hogyan regisztraltad volna!?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 19:45:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A migráncsok nem akarnak dolgozni, és elveszik a munkánkat."

Ilyen biztos nem volt! Varom a bizonyitekot! Meghogy "migrancs".
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 19:45:39

@atomic power 1986DucaDuca:

"Ezt a falugyűlesre ertette"

Hát persze, öreg, nyilván arra értette. Fél napra rá, hogy az általa felheccelt agyhalottak nekiálltak emberkedni a jogosan itt lévő menekültekkel, kiáll a vajda, hogy Őcsény FALUGYŰLÉSÉRŐL beszéljen. :D
No, ezt a teóriát majd birkameneten add elő.

"Erre tudsz peldat felhozni? Vagy ebben is csusztatsz?"
Nézegesd majd végig a vajdád plakátjait, tv-spotjait, gyakorlatilag bármit az utóbbi 2 évből.
Csúsztatni meg eddig csak te csúsztattál, be is égtél vele,."falugyűlés".
Mellesleg egy darab példát se tudsz hozni az utóbbi 2 évből, mikor a Geci meg a bandája a "menekült" szót kiejtette volna a hazug pofáján a mostani lebukás előtt. Szegény Altusz, biztos megkapta a magáét, hogy nem hazudozik elég rutinosan. :-))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 19:49:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Ezért alkotta meg a migráns szót, amit korábban nem használtunk."

Te lehet, hogy nem, de a szó az angol nyelvből eredeztethető: "migrant", azaz elköltöző szemely.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 19:49:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Én is marhára élvezem, ahogy vergődnek, hogy kimosdassák a Gecit a szarból :-)))
Amit itt összehordanak 2 év nonstop uszítás után, abból szinte az jön le, hogy a Geci saját maga mentette ki a fuldokló menekülteket a Földközi-tengerből. :D :D

És ebben annyira elfáradt, hogy elmélkedett kicsit az őcsényi falugyűlésről. :-)))))))
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 19:51:21

@atomic power 1986DucaDuca:

Offshore letelepedési kötvényes cégeken keresztül. Hogy is lehetne máshogy, nem? :D
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 20:07:06

@Pop40:

" Hát persze, öreg, nyilván arra értette. Fél napra rá, hogy az általa felheccelt agyhalottak nekiálltak emberkedni a jogosan itt lévő menekültekkel, kiáll a vajda, hogy Őcsény FALUGYŰLÉSÉRŐL beszéljen."

Milyen félnap? Az őcsenyi falugyűlés szept. 25-én volt, a kormanyfői nylatkozat 29-en!

Probalsz elkalandozni a tematol, de en erre nem vagyok vevő. Az eredeti felvetesemre meg mindig nem hoztal példat:

"A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fe es nem a valos menekültek ellen."

Öcseny erre nem pelda, mert az, hogy valaki kiall valamiben masok mellett, az nem jelent fellepest egy harmadik ellen.

"Mellesleg egy darab példát se tudsz hozni az utóbbi 2 évből, mikor a Geci meg a bandája a "menekült" szót kiejtette volna a hazug pofáján a mostani lebukás előtt."

Nem is akarok, mert nem ez volt a vita targya! Lasd fent!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 20:28:08

@Pop40

"Én is marhára élvezem, ahogy vergődnek, hogy kimosdassák a ........ a szarból.
Amit itt összehordanak 2 év nonstop uszítás után, abból szinte az jön le, hogy a .......saját maga mentette ki a fuldokló menekülteket a Földközi-tengerből."

Ha lenne kellő atlató képesseged, akkor nem elvezned annyira a helyzetet.

Tudtommal Magyarorszag a jogrendjébe iktatott Genfi Egyezményből nem lépett ki. Ehhez önként csatlakoztunk, arról belső jogszabályt alkottunk, és ez alapján menekülteknek menedékjogot adhatunk és adunk hosszú évek óta.

A menekültügyi hatósagok ezt a munkát folyamatosan végzik a normatív szabalyoknak megfelelően. Nem titkosan, hanem mindenki szamara elerhető statisztikak alapjan. Nem kell úgy viselkedni, mint a ma született gyerek, akinek minden új.

Ezzel szemben az EU migránskvótáját erővel ránk akarják kényszeríteni, anelkül, hogy született volna erről egy, szuverén országok közötti európai egyezmény, amihez Magyarorszag önszantabol csatlakozott volna. De az meg mégannyira sem történt meg, hogy valami ehhez hasonlót egyhangúlag lefektettek volna az EU alapszerződésben.

Alapvetően szuverenitasi kerdesről van szó. Kié a főhatalom bevandorlas kerdeseben a magyar allamhatarokon belül.

Magyarország a Genfi Egyezmény szerint szuverén módon azokat engedi be a területére, akiket minden szempontból beengedhetőnek talált. Eben az esetben nem okoz gondot a kiutasítás.

Viszont az EU migránskvótája szerint az EU területére ellenőrizetlenül beengedett szemelyeket kell -felső korlát nelkül - eljarasra atvennünk. Ha ezeket a személyeket megvizsgáltuk és nem jogosultak, nem tudunk megszabadulni tőlük.

A németeknél közel fél millió szemelyről a hatóságok semmit nem tudnak. Háromszázezret jogerősen kiutasítottak, de nem tudják őket semmilyen módon kitoloncolni az EU-ból. /pl.: német pilóták – biztonsági okokra hivatkozva – nem mernek felszállni olyan géppel, amely kiutasított migránsokat szállít./

A migránskvóta egy feje tetejere állított dolog. Egyreszt működésképtelen, masreszt nem veszi figyelembe a szuverenitást.

Ha nem akarunk úgy jarni, mint a németek, senkit sem engedünk be ellenőrzés nélkül, csak azokat, akiknek eleve van erre jogalapjuk.

Csakis ti vergődtök,,mert nem tudtok a ket dolog között különbseget tenni.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 20:34:23

@atomic power 1986DucaDuca: "a szó az angol nyelvből eredeztethető"

Igen, ezt mondom. Nem használtunk ilyen szót, a geci kreálmánya, hogy az egyszerű embereket, fidesz szavazókat összezavarja.

Sikerült.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 20:34:49

@atomic power 1986DucaDuca:

Na jó, öreg, eluntalak. Kérd el az erre az esetre vonatkozó frissített leiratot Habonyéktól, aztán majd gyere vissza, akkor talán nem fogsz majd kínodban falugyűlésekről hadoválni.

Leszarom, mikor volt a falugyűlés. Amúgy a vajdád is leszarja, mert kurvára nem arra reagált, hiába terelnéd kínodban már bármi másra a szót.

"Probalsz elkalandozni a tematol, de en erre nem vagyok vevő"

Ki is hozta be ezt a falugyűléses faszságot, én, vagy te?

Őcsényben a vajdád a bűnözők mellé állt, az általa befogadott, szabályosan itt lévő menekültekkel szemben. Evvan. Mosdathatod napestig, attól a tény tény marad.

"Nem is akarok, mert nem ez volt a vita targya! "

Dehogynem akarsz. Csak nem tudsz.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 20:35:41

@Pop40: :))
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.30. 20:40:44

@atomic power 1986DucaDuca: "hogyan regisztraltad volna!? "

Hogyhogy hogyan? Ahogy most. Mi a kérdésed?

Az idegenrendészet egy szakma, ez a dolguk.

Amíg a német-török megállapodás nem volt, nagyságrendekkel több menekült és illegális bevándorló jött. Nagyobb erőket kell mozgósítani. Az EU felajánlott pénzt, embert, de a gecinek nem kellett egyik se. Nem megoldani akarta a problémát, hanem eszkalálni. Sikerült.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 20:41:54

@atomic power 1986DucaDuca:

Szép ez a litánia, csak épp leszarom.

Nincs az a hülye migráns, amelyik a Geci maffiaállamában akarna élni.
Az meg legyen a németek gondja, hogy rakják ki őket. Engem jelenleg a szétrohadó oktatás, a szétbaszott, féléves várólistás egészségügy, a hosszú tömött sorokban külföldre távozó magyar tömegek, és a fideszes maffiózók ellopott ezermilliárdjai érdekelnek.

Majd ha ezek megoldódtak, aggódok a németekért is, addig nem.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 21:44:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Az idegenrendészet egy szakma, ez a dolguk.

Ez működik akkor, ha a hivatalos hataratkelőhelyen akarnak belepni.

"Amíg a német-török megállapodás nem volt, nagyságrendekkel több menekült és illegális bevándorló jött. Nagyobb erőket kell mozgósítani. Az EU felajánlott pénzt, embert, de a gecinek nem kellett egyik se. Nem megoldani akarta a problémát, hanem eszkalálni."

Megis, mennyi penz es ember? A vilag leggazdagabb allama az USA sem tudta megoldani a mexikoi hataron! A görögöknek miert nem adtak penzt? Kénytelenek voltak regisztracio nelkül tovabbengedni a tömeget! Aztan jött a merkeli meghivó, a willkommnenskultur. Nem engedték magukat regisztralni, nem akartak a befogadohelyekre menni.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 21:48:32

@Pop40:

Szép ez a litánia, csak épp le.......m.

Te mondtad, hogy vergődnek a kormanypartiak. Most, hogy elmagyaraztam, most mar nem erdekel? A nemetek problemaja europai probléma is es rank is sulyos hatassal lehet!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.30. 22:05:18

@Pop40:

"Na jó, öreg, eluntalak."

Ez kölcsönös!

Leszarom, mikor volt a falugyűlés. Amúgy a vajdád is leszarja, mert kurvára nem arra reagált, hiába terelnéd kínodban már bármi másra a szót."

Hozod a bizonyitekot, hogy a törvenytelenseget partfogolta? Vagy csak a te fantaziadban van ez az opcio? Tudod a ragalmazas büntetőjogi kategoria! Lásd BTK.
.
226. § (1) Aki valakiről más előtt a becsület csorbítására alkalmas tényt állít, híresztel, vagy ilyen tényre közvetlenül utaló kifejezést használ, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a rágalmazást

a) aljas indokból vagy célból,

b) nagy nyilvánosság előtt, vagy

c) jelentős érdeksérelmet okozva követik el.

A helyedben vigyaznek az ilyen erős kijelentésekkel! Nehohy a "mosoly" az arcodra fagyjon.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.30. 23:59:18

@atomic power 1986DucaDuca:

Az elbaszott oktatás, eü, a külföldre távozó milliók, a fideszes maffiózók szabadrablása nem hatással LEHET, hanem hatással VAN ránk, engedelmeddel ez jobban érdekel, mint a vajdád mondvacsinált problémái.

Elhiszem persze, hogy nektek ki lett adva, hogy nonstop napi 24-ben migráncsozni kell, nehogy az ország valódi problémáiról kelljen beszélnetek, mert azon a téren a fideszes maffiabandának nem sok babér terem.
A hős, bátor szabadságharcos Geci is úgy rohan el, mikor bárhol mikrofont lát (a pártsajtót kivéve, az alákérdezős álkérdéseikkel) mint a nyúl a farkas elől.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.31. 00:07:31

@atomic power 1986DucaDuca:

Hozom bizony, hoztam már százszor, az, hogy te kínodban inkább nem fogod fel, mellékes.

"nagyon helyes, hogy határozottan, hangosan és érthetően fejezték ki a véleményüket az őcsényiek." -mondta ezt a vajda, szó szerint, egy köztörvényes bűncselekmény után. Ez bizony nagy nyilvánosság előtt elkövetett bűnpártolásnak számít minden demokráciában, egyedül egy olyan maffiaállamban nem, amit egy Polt-jellegű kollaboráns bűnpártoló, ex-fidesz képviselő "legfőbb ügyész" fémjelez.

Meg persze a hozzád hasonló álértetlenkedők, remélem, legalább megfizeti a vajda, hogy tövig mászol a seggébe.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.31. 00:52:52

Pop40

"Az elbaszott oktatás, eü, a külföldre távozó milliók, a fideszes maffiózók szabadrablása nem hatással LEHET, hanem hatással VAN ránk, engedelmeddel ez jobban érdekel, mint a vajdád mondvacsinált problémái."

Bocs, de te voltál az, aki meghazudtolt abban az allitasomban, hogy "A kormany mindvegig az illegalis migracio ellen lepett fel es nem a valos menekültek ellen." Es előjössz ezzel az őcsényi esettel, a kormamyfő nyilatkozatával, ami minden normalis ember szamara világos, hogy nem a menekültek ellen szól. A kormány felügyelete alatt alló hivatalos szerv altal oltalmazotti védelemben reszesitett szemelyek nem lehetnek alanyai a kormányfő tamadasanak. Ez csak a ti beteges fantazia vilagotokban letezhet! Mint ahogy az is, hogy nem tudtok különbseget tenni a kötelező kvota es a menekültekkel kapcsolatos egyezmenyek között. Es örömködtök itt, hogy "lebukott" a kormany, csak eppen arrol tesztek ezzel tanusagot, hogy keptelenek vagytok a finom distinctiorakra. Es akkor meg jöttök olyan marhasaggal, hogy a "migrans" kifejezes a kormanyfő krealmanya, stb. Es akkor meg ti mevezitek a kormanyparti szavazokat agyhalottaknak! Es amikor elmagyarazom, hogy miről van szó, akkor nagy hirtelen rajössz arra, hogy téged ez a téma kevesbe erdekel!

"Elhiszem persze, hogy nektek ki lett adva, hogy nonstop napi 24-ben migráncsozni kell, nehogy az ország valódi problémáiról kelljen beszélnetek, mert azon a téren a fideszes maffiabandának nem sok babér terem."

Ne higgyel mar betegesen mindenben, mert ez lesz a sorsod megrontója. Probalj egy kicsit a való vilagban tajekozódni es bizonyitekokat szerezni! Ugyanúgy nincsen kiadva szamomra feladatkent a "migrancsozas", mint ahogy a kormanyfő sem a törvenytelensegek es a büncselekmenyek mellett allt ki! Csak a te fantazmagóriadban van az, hogy azt hiszed, én nem vagyok autonom szemelyiseg es masok parancsait hajtom vegre. Ez a bajotok, hogy a valosagot nem erzekelitek, vagy nem is akarjatok es ebből a torz latasmodbol epitetek fel elmeleteket.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2018.01.31. 00:59:21

"Ez bizony nagy nyilvánosság előtt elkövetett bűnpártolásnak számít minden demokráciában, egyedül egy olyan maffiaállamban nem, amit egy Polt-jellegű kollaboráns bűnpártoló, ex-fidesz képviselő "legfőbb ügyész" fémjelez."

Igencsak bajba kerülnél, ha az ügyed birosagi szakaszba jutna! A felperesnek ezerszer könnyebb dolga lenne bizonyítani a ragalmazast, hiszen ezt te felreerthetetlenül megtetted. Viszont te nem tudnad bizonyítani az allitasodat. Ugyhogy inkabb felejtsd el sajat erdekedben ezt az egesz ügyet, meg mielőtt valaki tenyleg feljelent!
Válasz erre 

2018.01.31. 08:25:06

@Exploiter:
Aktuális Kossuth nóta!

Orbán Viktor azt üzente:
Elfogyott a munkahelye!
De ha még egyszer azt üzeni,
Mindnyájunknak el kell menni!

Orbán Viktor az üzente:
Kékebb ma, az égkékje!
Országunk jobban teljesít!
Ha egy szál szénát eszik!

Orbán Viktor azt üzente:
Mindenki Őtet kövesse!
Ő az új csoda, a messiás!
Ki jövőnknek új sírt ás!

Esik eső Karikára!
Orbán Viktor kalapjára!
Valahány csepp esik rája!
Annyi átok szálljon rája!

Ha az mind kővé válna!
Ráesne, mint választása
Az se volna néki elég!
Méltón büntesse az ég!
Válasz erre 

Pop40 2018.01.31. 10:59:23

@atomic power 1986DucaDuca:

Eluntalak, öreg, tényleg kár veled vesződni, a fideszes maffia "arany papagáj"-díja a tied.

"Es előjössz ezzel az őcsényi esettel, a kormamyfő nyilatkozatával, ami minden normalis ember szamara világos, hogy nem a menekültek ellen szól. "

Amennyiben "normális ember" címszó alatt a fideszes maffia bármit benyelő, ostoba szavazóit érted, úgy kétségkívül igazad van.
Mindenki másnak meg a napnál nyilvánvalóbb, hogy a Geci gazdád a bűncselekményt elkövető őcsényieket uszította a kúrmánya által befogadott menekültek ellen.

"Ugyanúgy nincsen kiadva szamomra feladatkent a "migrancsozas", mint ahogy a kormanyfő sem a törvenytelensegek es a büncselekmenyek mellett allt ki! "

Ez az első igaz mondatod.
Igen. Pontosan ugyanúgy. :D

Na kopj le, elég volt, igazolom a napodat Habonyoknál, meg a vajda seggében.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.31. 11:01:02

@atomic power 1986DucaDuca:

Ne röhögtesd már ki magad, meg a vajdád maffiaállamát a szokottnál is jobban, elvtárs.
Válasz erre 

GyMasa 2018.01.31. 11:15:29

@atomic power 1986DucaDuca:
...Ugyanis ez volt a kiinduló pont, amit en allitottam es te cafoltal:...
SZigoruan veve nem cafolta meg, mert az ugye azt jelenti, hogy bebizonyitotta, hogy nem volt igazad.
A szo, amit keresel az a "tagadtad", merugye a hadovalas az nem bizonyitas am.
Válasz erre 

Pop40 2018.01.31. 11:55:44

@GyMasa:

Hadoválni ti szoktatok, bolsikám.

Bár ékezet nélküli hülyeségeidet elnézve, láthatóan te is külföldről bizonygatod az itthoniaknak, milyen fasza is a vajdád maffiaállama.
Válasz erre 

GyMasa 2018.01.31. 13:05:29

@Pop40:
Nem, en csak a hozzad hasonlo ertelmi fogyatekosokat vilagositom fel rola, hogy melyik pontokon vagytok merolegesek a valosagra.
Mondjuk eleg felesleges dolog, de egye fene.
Válasz erre 

Gandosz 2018.01.31. 18:32:32

@1ghost: rohadj meg, te patkány
Válasz erre 

Gandosz 2018.01.31. 18:33:36

@Pop40: rohadj meg, te féreg
Válasz erre 

Pop40 2018.01.31. 20:45:11

@GyMasa: @Gandosz:

Dugjátok vissza a fejeteket a vajdátok füstös valagába, hazaáruló tolvaj férgek.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.01.31. 21:39:45

@putris72: Mit szeretnél pontosan tőlem? Mi vagyok én, választási bizottság? Googlizd ki, ha érdekel.
Válasz erre 

2018.02.01. 06:06:11

@Pop40: Nem erős ez így egy pöttyet? Miért is hazaárulók? Miért is tolvajok? A rágalmaid a való életben, mondjuk a bíróság előtt, ami elé rágalmazásért citálnának, nos ott kb. 0 másodpercig állnák meg a helyüket. Nem, nem azért, mert a bíróságok is a fidesz zsebében vannak, hanem azért, mert valótlanságokat állítasz, mert ez már csak annak a jele, hogy dühös vagy, érveid végképp elfogytak és már nem akarsz mást, csak sértegetni, gyalázkodni. Sajnosa a baloldalon (pontosítok.. a baloldal látható/hallható/olvasható szegmensében egyre általánosabb a dühödt vagdalkozás, a tehetelenség felett érzett harag parttalan áramlása.
"Lógni fogtok, leszámolunk veletek, a földbe lesztek taposva, a börtönben rohadnak meg még a kölkeitek ."
Engem annyira , a történelem nem túl távoli eseményeire visszatekintve, hogy a baloldal, hatalommal a kezében mire képes... Talán ez is hozzájárul ahhoz, hogy az emberek nem kis hányada még Orbánék disznóságai ellenére is próbálja ezeket az eszméket és az ebben hívőket minél távolabb tartani a hatalomtól. Sokszor bebizonyosodott, hogy aljas módon visszaélnek azzal és az építésre való alkalmatlanságukból fakadóan csak pusztítanak.
Válasz erre 

Pop40 2018.02.01. 19:25:12

@Womb Raider:

Öreg, ha neked külön el kell magyarázni, hogy egy Mészáros-kvalitású alak vagy egy Tiborcz vajon mitől is tolvaj, akkor menthetetlen vagy.
Bólogass csak szépen Viktor bácsinak, ahogy eddig.

"Sokszor bebizonyosodott, hogy aljas módon visszaélnek azzal és az építésre való alkalmatlanságukból fakadóan csak pusztítanak."

Igen, nem olyan szelídek, mint a csontig szopott maffiád.
:-)))))))
Válasz erre 

2018.02.02. 06:07:23

@Pop40: "@GyMasa: @Gandosz:

Dugjátok vissza a fejeteket a vajdátok füstös valagába, hazaáruló tolvaj férgek."

Mellébeszélsz, azt is ordenáré módon... A hozzászólásod Gymasa és Gandosz minősítése. Ha neked meg ezt kell magyarázni, akkor van baj. Szóval arról mesélj, a két említett hozzászóló miért hazaáruló, miért is tolvaj? Vagy csak rágalmaztál?
Szóval jó lenne, ha az agresszív, harsány és ocsmány stílust picit csiszolgatnátok, mert enyhén szólva is kontraproduktív.
Válasz erre 

2018.02.14. 04:38:44

. Naiv, és gyermeki álom az is, hogy a burzsoázia meghajlik a szavazócédulák tömege előtt, amikor osztályuralma fenntartásáról van szó. A demokrácia frázisa csak addig kell a burzsoáziának, amíg az, az ő melle előtt pajzs” Magyar Lajos 1919.
Néhány esztendőnként egyszer eldönteni, hogy a parlamentben az uralkodó osztály melyik tagja fogja a népet elnyomni, eltiporni — ez a burzsoá parlamentarizmus valódi lényege, nemcsak az alkotmányos monarchiákban, hanem a legdemokratikusabb köztársaságokban is. Forradalmi-demokratikus frázisok a falusi Jánosok félrevezetésére, és bürokratikus huzavona a kapitalisták kielégítésére, ez a lényege a becsületes koalíciónak. Lenin
„a respublikák eddigi próbái—pedig semmi egyéb, mint egyedül intelligentia híja miatt — mindig sikertelenek valának, és még nem hangzott elég erősen, hogy iszonyú hazugság!” Széchenyi István 1831.-ben!
„a felnőtt férfiak általános választójoga ma népszerű vesszőparipa, amely gyakorlatilag nem oszt, nem szoroz, viszont kielégíti a legenergikusabb, de legkevesebb gyakorlati érzékkel rendelkező néprétegeket” Oven 1902.
„a nácizmus jellegzetes példa az olyan politikai mozgalomra, amelyben alapvető ellentmondás volt a mozgalom (kispolgári) osztálybázisa, valamint (a (Ma a nemzetközi) nagytőke érdekeit szolgáló) programja és tevékenysége között” Jerzy J. Wiatr: A politikai viszonyok szociológiája Kossuth Könyv Kiad.

Munkás osztályismétlésre utasítva

„a „szocializmus vezérei” aljas talpnyaló módon alkalmazkodtak nemcsak „saját” nemzeti burzsoáziájukhoz,(Lenin) hanem (maguk váltak azzá 1989-be állam a társadalom terméke bizonyos fejlettségi fokon: annak bevallása, hogy ez a társadalom megoldhatatlan ellentmondásba bonyolódott önmagával, kibékíthetetlen ellentétekre hasadt, amelyeknek leküzdésére képtelen. Hogy azonban ezek az ellentétek, az ellentétes érdekű osztályok ne semmisítsék meg egymást, („Tetszettek volna forradalmat csinálni” Antall miniszterelnök). és a társadalmat meddő küzdelemben, olyan hatalom vált szükségessé, amely látszólag a társadalom fölött áll, az összeütközést tompítja és a „rend” korlátain belül tartja: és ez a hatalom, amely a társadalomból keletkezett, de fölébe helyezkedett, és mindjobban elidegenedik tőle: az állam. A kispolgári demokrácia sohasem képes megérteni, hogy az állam egy meghatározott osztály uralmi szerve, amely osztályt nem lehet kibékíteni ellenlábasával.
Az állam második jellegzetessége olyan közhatalom létesítése, amely már nem esik egybe, az önmagát fegyveres hatalomként megszervező lakossággal. Kialakul az állam, külön hatalom jön létre, a felfegyverzett emberek külön alakulatai: és minden forradalom, amikor szétrombolja az államgépezetet, szemléltetően megmutatja, miképpen igyekszik az uralkodó osztály felújítani a felfegyverzett emberek Őt szolgáló külön alakulatait, miképpen törekszik az elnyomó osztály, hasonló, új szervezetet létrehozni, amely alkalmas arra, hogy a kizsákmányolókat szolgálja.(Munkásőrség, polgárőrség)
A vagyon mindenhatósága azért biztosítottabb a demokratikus köztársaságban, mert nem függ a politikai gépezet egyes hibáitól, a kapitalizmus rossz politikai burkától. Ezt a hatalmat a burzsoá demokratikus köztársaságban a személyeknek, intézményeknek, pártoknak, semmiféle változása sem ingatja meg. Az olyanfajta kispolgári demokraták, mint a mi mensevikjeink (ma FIDESZ-eseink) maguk is azt a hamis nézetet vallják és a néppel is, elhitetik, hogy az általános választójoga „mai államban” valóban ki tudja fejezni a dolgozók többségének akaratát, és biztosítani tudja ennek az akaratnak megvalósítását. Naiv, és gyermeki álom az is, hogy a burzsoázia meghajlik a szavazócédulák tömege előtt, amikor osztályuralma fenntartásáról van szó. A demokrácia frázisa csak addig kell a burzsoáziának, amíg az, az ő melle előtt pajzs” Magyar Lajos 1919.
Néhány esztendőnként egyszer eldönteni, hogy a parlamentben az uralkodó osztály melyik tagja fogja a népet elnyomni, eltiporni — ez a burzsoá parlamentarizmus valódi lényege, nemcsak az alkotmányos monarchiákban, hanem a legdemokratikusabb köztársaságokban is. Forradalmi-demokratikus frázisok a falusi Jánosok félrevezetésére, és bürokratikus huzavona a kapitalisták kielégítésére, ez a lényege a becsületes koalíciónak. Lenin
„a respublikák eddigi próbái—pedig semmi egyéb, mint egyedül intelligentia híja miatt — mindig sikertelenek valának, és még nem hangzott elég erősen, hogy iszonyú hazugság!” Széchenyi István 1831.-ben!
„a felnőtt férfiak általános választójoga ma népszerű vesszőparipa, amely gyakorlatilag nem oszt, nem szoroz, viszont kielégíti a legenergikusabb, de legkevesebb gyakorlati érzékkel rendelkező néprétegeket” Oven 1902.
„a nácizmus jellegzetes példa az olyan politikai mozgalomra, amelyben alapvető ellentmondás volt a mozgalom (kispolgári) osztálybázisa, valamint (a (Ma a nemzetközi) nagytőke érdekeit szolgáló) programja és tevékenysége között” Jerzy J. Wiatr: A politikai viszonyok szociológiája Kossuth Könyv Kiad.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard