Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Négy súlyos következménye annak, hogy a kormány a bevándorlók ellen uszít

Négy súlyos következménye annak, hogy a kormány a bevándorlók ellen uszít

Gratulálunk Orbán Viktornak, Kovács Zoltánnak, Habony Árpádnak, és természetesen az egész kormányzati propagandagépezetnek ahhoz, hogy sikerült megveretniük egy szegedi lányt, akinek barátját bevándorlónak nézték a kormány által feltüzelt suhancok. Az a hatalom, amelyik kisebbségek ellen hergeli a népét, csak olyanok körében lehet népszerű, akiknek saját identitásuk is bizonytalan. Aki tudja, hogy ki, és mit akar a világban, nem idegeneken veri le a sérelmeit.

jamaika_a_jamaikaiake.jpg

Fotó: nviliam.blog.hu

1. A kormány agresszív bevándorlóellenes kampányával sikerült tökéletesen összemosnia a menekültek, a bevándorlók, a menedékkérők, gazdasági emigránsok, a migránsok, illetve a terroristák csoportjait. Lényegében elhitette a magyar lakossággal, hogy mindenki, aki illegálisan lépi át a déli határt, veszélyt jelent az ország számára. Nem kell hosszasan ecsetelni, hogy ez tudatos félreértelmezése a helyzetnek, hiszen teljesen más a leányzó fekvése. Vannak ugyan csoportok, melyek nem kívánatosak az országban, ám a menekültek többsége nem ártó szándékkal érkezik ide. Bizonyítja ezt, hogy komolyabb bűncselekmény csak úgy hozható összefüggésbe a migránsokkal, ha valakik ellenük léptek fel erőszakosan. A migrációs eljárások lényege épp az, hogy pontosan el lehessen különíteni a valóban menekülő, kiszolgáltatott csoportokat, és azokat a migránsokat, akik gazdasági előnyök érdekében hagyták el hazájukat, esetleg tényleg ártó szándékkal érkeztek. A síró gyereket azonban nem önthetjük ki a fürdővízzel együtt. Magyarország senkit sem köteles befogadni, de illik megvizsgálni, hogy kiken kell, és kiken tudunk segíteni. Ezzel a tudatos összemosással persze arról is elterelte a figyelmet a kormány, hogy sokan, akik a határainkon belül élnek, és itt is születtek sokkal veszélyesebbek az egzisztenciánkra, alapvető jogainkra, életlehetőségeinkre, mint akik ideiglenesen Magyarország területére érkeznek.

aaxxl_1a.jpg

Fotó: extramuros.blog.hu

És ha a kormány azt mondja, hogy el akarják venni a munkánkat, a földünket, a kultúránkat, és bombát akarnak rejteni Jenő bácsi kerti törpéjébe, akkor hajlamosak vagyunk még egy biztonsági zárat felszerelni a kapunkra, nehogy egy kurdot találjunk másnap reggel az ágyunkban.

2 Azt is sikerült elhitetni a magyarság jelentős részével, hogy jót teszünk magunkkal, ha az alapvető humanitárius segítséget is megtagadjuk a messziről érkező emberektől, mondván, így legalább elmegy a kedvük attól, hogy ide jöjjenek Ez azért fatális tévedés (illetve tudatos félreértelmezés), mert nem azért érkeznek ide a menekültek, hogy itt éljenek, hanem mert rajtunk keresztül vezet az útjuk Nyugat-Európába. Attól, hogy rendőrök vegzálják a menekülteket a pályaudvarokon, kioktató óriásplakátokkal (magyarul!) riogatja őket a kormány, bűnözőként mutatják be őket a közmédiában, semmi sem változik az alaphelyzeten: Mi vagyunk továbbra is az az ország, amelyen át kell verekedniük magukat, hogy elérjék a végső céljukat. Attól, hogy vizet, élelmet adunk nekik, emberi bánásmódot biztosítunk számukra, még nem akarnak itt maradni, legfeljebb megjegyzik maguknak, hogy volt egy ország, ahol egyszer jól laktak, megmosakodhattak, ellátták a sérüléseiket, tisztességesen bírálták el a kérelmüket. A magyar civilek persze igyekeznek pótolni az államnak ezt a mulasztását, de jó lenne, ha a hivatalos politika is magáévá tenné ezt a humánus, sőt keresztényi szemléletet.

image_aspx.jpg

     Fotó: hvg.hu

3.A külpolitikai kérdések általában hidegen hagyják a magyar polgárokat, ezért volt hálás téma a kormány számára a menekültügy. A probléma gyökerét ugyanis a keményen dolgozó, napi megélhetéséért minden energiáját elhasználó magyar polgár nem igazán találja, így a kormány adja meg számukra az ésszerű magyarázatot arra, miért is tűnt fel az utóbbi hónapokban a határainknál annyi szír, iraki, afgán, bangladesi, koszovói és szudáni ember. És ha a kormány azt mondja, hogy el akarják venni a munkánkat, a földünket, a kultúránkat, és bombát akarnak rejteni Jenő bácsi kerti törpéjébe, akkor hajlamosak vagyunk még egy biztonsági zárat felszerelni a kapunkra, nehogy egy kurdot találjunk másnap reggel az ágyunkban. Ha külpolitikai hírek nem a hírblokkok végén a bulvár hírek előtt mintegy átvezetésként szerepelnének, akkor talán többet tudna arról a magyar átlagember, hogy milyen véres, kíméletlen és hosszan tartó polgárháború zajlik Szíriában, Irakban, Afganisztánban, és micsoda szörnyűségek elől menekülnek azok, akiknek városait, falvait elfoglalta az Iszlám Állam. A kormány propagandája azt sugallja, hogy nekünk ehhez semmi közünk, és mivel tényleg kevés információ jut el hozzánk a probléma eredetéről, az önzésünkre, érzéketlenségünkre, az empátiánk hiányosságára alapozva azokon veri el a port, akiknek amúgy sem maradt semmijük, és a remény, hogy egyszer egy jobb világban találják magukat nálunk foszlik köddé. Az Orbán-kormány olyan torz tükröt tart a magyar társadalom elé, amely úgy szembesít bennünket, a kicsinyességünkkel, a korlátoltságunkkal és a fóbiáink sokaságával, hogy közben nem szégyelljük el magunkat. Azok, akik hajlandóak szembesülni ezzel a kegyetlenül éles képpel saját társadalmunkról, belső viszonyainkról, elfojtott félelmeinkről, talán nem megvetéssel néznek egy mellettük elhaladó menekültcsoportra, hanem némi együttérzéssel.

Nincs az a politikai haszon, ami megérné feléleszteni az emberekben szunnyadó agressziót, és nincs az a politikus, aki sokáig élvezhetné annak az előnyeit, hogy a hívei védtelen, kiszolgáltatott embercsoportokon vezetik le a frusztrációjukat.

4. És itt jutottunk el a legsúlyosabb következményig, melyet a kormány gyűlöletkampánya eredményezett. Az idegenellenes, ám a menekültek kis csoportjai iránt inkább közömbös magyar társadalom egyes csoportjai feljogosítva érzik magukat arra, hogy önbíráskodjanak, járőrözzenek az utcákon és a határon, móresre tanítsák azokat, akikről azon kívül, hogy beléptek az országunk területére, szinte semmit sem tudnak. Ha az állam heccel, ha cinkosan összekacsint ordas szándékokkal, ha szemet huny a rasszista indíttatású kijelentések felett, akkor bűnrészessé válik egy társadalom morális széthullásában. Nincs az a politikai haszon, ami megérné feléleszteni az emberekben szunnyadó agressziót, és nincs az a politikus, aki sokáig élvezhetné annak az előnyeit, hogy a hívei védtelen, kiszolgáltatott embercsoportokon vezetik le a frusztrációjukat. Több támadás is volt az országban migránsok vagy annak nézett emberek ellen, de a legutóbbi szegedi eset a legdöbbenetesebb, amikor egy lány arcát azért verte szilánkosra négy csökött agyú suhanc, mert meg akarta védeni a félvér barátját, aki egyébként itt született, és magyar állampolgár. Most már mindenki gyanús, akinek kicsit barnább a bőre az átlagosnál, mindenkibe bele lehet kötni, aki kicsit töri a magyart, be lehet mosni minden jöttmentnek, akinek idegen létére magyar csaja van. Ilyenkor már mindegy, hogy két órája lépted-e át a magyar határt, vagy itt születtél, legálisan vagy illegálisan tartózkodsz itt, hogy tiszteled-e a magyarok kultúráját vagy sem, nem lehetsz biztonságban semmikor. Ahogy korábban írtuk: Aki szelet vet, vihart arat. Igaz ez akkor is, ha ez véletlenül nem egy dakota közmondás.

226 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Négy súlyos következménye annak, hogy a kormány a bevándorlók ellen uszít Tovább
Facebook Tetszik
0
226 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr597641388

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Két idióta és egy zseni 2015.07.21. 18:57:44

Szórakoztató képes erkölcstan

Trackback: Fizessenek koncessziós díjat az egyházak! 2015.07.21. 18:56:57

Fizessenek koncessziós díjat a hazánkban működő internacionalista egyházak!

Trackback: Jobbik vagy Sz@rabbik? 2015.07.21. 18:55:12

Fura ez a dupla, azaz tandem keresztes párt. Nagyon úgy néz ki, hogy a magyarságuk sem több mint a judeo-kereszténységük. Átverés. Hiszen a judeo-kereszténység nem magyar, ahogyan a péniszpumba meg nem egy keresztény ereklye. Ergo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (226)
Az utolsó 100 komment:

monddazigazatmar 2015.07.21. 22:09:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hogy rábasznál, ha holnaptól azt mondanák, hogy oké, innentől megesszük a disznóhúst is... :D::DD:
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.21. 22:09:57

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: " turitákra is kiterjeszteni"
kussolj el, a turista az fizet ezért. Olykor kurva sokat is, mert lehúzzák...
Válasz erre 

apanna 2015.07.21. 22:10:11

www.atv.hu/kulfold/20150702-elfoglaljuk-romat-egy-zsenialisan-egyszeru-terv-az-iszlam-allamtol
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 22:10:54

@monddazigazatmar:

Ez már igaz. :D
Válasz erre 

Qub 2015.07.21. 22:11:10

Nagyon furcsa olvasni a kommenteket. Az a világ ahol én élek globalizálódik. Ma már amerikai angol német olasz izraeli orosz kínai indiai emberekkel kell együtt dolgozni és gyakorlatilag senkit nem érdekel honnan jössz csak hogy milyen tudással rendelkezel. A világ másik részének meg marad a nacionalizmus meg a jamaika a jamaikaiké lázongások. Magyarországon nem azért élnek jobban az emberek a világ 80-90%-ánál mert annyira ügyes dolgos nép vagyunk - bár nagyon sok tudósunk van akiket feltétlen tisztelet illet meg és példakép lehet - és egyetlen politikus sincs - hanem mert földrajzilag relative jó helyen vagyunk. Mondjuk svájc jobb lenne de ez jutott. Azt kell megérteni hogy nálunk már csak a know-how és a bankszektor /pénz van - a nyersanyag és a termelőkapacitás bizony Afrikában és Ázsiában van. És ha nekünk kell autó, benzin, telefon, tv, számítógép, blog ahol köpködhetjük a másikat akkor bizony csak két út van: beengedünk másokat vagy háborút indítunk mert Európa ezeket a dolgokat nem tudja előállítani magától. Mit gondoltok mi lenne ha az afrikaiak azt mondanák hogy márpedig a mi országunkba egyetlen fehér sem léphet ezentúl. Nem csak ők szívnák meg, sőt lehet hogy ők kevésbé. Mi meg visszamegyünk néhány 100 évet mert még egy kib@szott cipőt sem csinálunk.. Szóval tényleg kíváncsi lennék tényleg tevepásztorok jönnek-e vagy vannak e azért köztük szép számmal mindenféle dolgos hozzáértő emberek is. Én azért az utóbbira tippelnék.. Nem mondom hogy nem kell kezdeni valamit a helyzettel de a gyűlölet helyett gondolkodni és helyesen cselekedni kellene.. Hosszú távon többet használna
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.21. 22:14:53

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "ősapáddal is így bántak volna, amikor az öreg ázsiai nomádja a Vereckei hágón át vitt végbe illegális bevándorlást"

Látom te se ismered a történelmet...
Ugyanis nem ingyen és bérmentve jöttünk ide be. Harcoltunk is, és rettegtek is tőlünk, a 907-es pozsonyi csata mit mond neked, geci libsi? Jah, nem is hallottál róla, mi? (ha meg igen: akkor értelmi csökkentett, rozzant elméjű barom, akkor minek írsz ilyeneket?) Nem vagy te magyar, csak magyarul tudó mocsokságterjesztő.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 22:17:30

@Qub:

"a nyersanyag és a termelőkapacitás bizony Afrikában és Ázsiában van"

Szerinted mégis mennyi nyersanyagot hoznak magukkal a "menekültek"?

"tényleg tevepásztorok jönnek-e vagy vannak e azért köztük szép számmal mindenféle dolgos hozzáértő emberek is. Én azért az utóbbira tippelnék.."

Inkább lottózz, ott jobbak a nyerési esélyeid. :)
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.21. 22:20:24

@Qub: "És ha nekünk kell autó, benzin, telefon, tv, számítógép, blog ahol köpködhetjük a másikat akkor bizony csak két út van: beengedünk másokat"

Ja, beengedjük azt, akire szükségünk van, a hordát, csürhét és a biztonsági kockázatot meg kívül tartjuk, stimmt?
Válasz erre 

Qub 2015.07.21. 22:21:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A komplex gondolkodás nem az erősséged.. Semmi baj így is hasznos lehetsz a társadalom számára. csak valami könnyebb munkát kell végezned, söprögetés, árokásás ilyesmi ahol nem kell erőlködni :)
Válasz erre 

Qub 2015.07.21. 22:25:16

@Meridian74: Horda csürhe? Pédául csinál-e olyat bárki hogy leül ezekkel az emberekkel és megkérdezi hogy mihez ért, mit akar, hová szeretne menni és miért? szerintem nem.. Aztán ha tényleg segíteni akarunk akkor pl abban az országban kellene megtenni hogy ne kelljen ezeknek az embereknek elindulni mert ott is meg tudnak élni biztonságban rendesen.. Persze ezek nem könnyű dolgok. Tény hogy könnyebb köpködni és magyarázni hogy húzzál el innen..
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 22:28:48

@Qub:

Ne szerénykedj, teveszarlapátolásra talán még te is alkalmas lennél a kedvenceid körében - na persze csak megfelelő tanfolyam elvégzése után.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 22:31:37

@Qub:

"Aztán ha tényleg segíteni akarunk akkor pl abban az országban kellene megtenni hogy ne kelljen ezeknek az embereknek elindulni mert ott is meg tudnak élni biztonságban rendesen"

Ki tart vissza téged attól, hogy kivándorolj hozzájuk segíteni nekik?
Válasz erre 

Qub 2015.07.21. 22:34:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát ez nem lett valami frappáns válasz.. Reméltem hogy mégis átléped árnyékod de most elszomorítottál :( Pedig örök optimista vagyok..
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.07.21. 22:34:49

@Qub: 'Pédául csinál-e olyat bárki hogy leül ezekkel az emberekkel és megkérdezi hogy mihez ért, mit akar, hová szeretne menni és miért? szerintem nem..'

Erről szól a bevándorlási eljárás, ami előtt a menekültkérelmet le kell tudni.

Persze aki a dzsindzsásban jön át az ezt nemigen akarja végigcsinálni, és hülye is az az állam, aki miután elkapta a zöldhatáron nekiáll vele kérdezz-feleleket játszani....
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 22:36:00

@Qub:

Pearls before swines? Nope.
Válasz erre 

Tblog 2015.07.21. 22:36:13

A HVG már megírta hogy a gyanúsított egy börtönőr.
Válasz erre 

Exploiter 2015.07.21. 22:37:08

@Qub:

"abban az országban kellene megtenni hogy ne kelljen ezeknek az embereknek elindulni"

Szerintem erre te se tudsz semmi ötlettel előállni. Segíteni kéne, ennyi a terv. Hát izé.
Kérdeztem már ezerszer, ezen túl senki nem jut. Abban se, hogy mit kéne azokkal csinálni, akik ide jutnak.
Segíteni. Ez a ET hazatelefonál szintje.
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.07.21. 22:38:08

@Tblog: A HVG Írta meg a hamis cigányvidiót is.
Válasz erre 

Holle anyó 2015.07.21. 22:43:27

Ne nagyon strandoljatok, szoliba se menjetek, mert még jól szétverik a pofátokat a fajmagyar hazaffyak.
Válasz erre 

Qub 2015.07.21. 22:45:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 不是 答案
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.21. 22:51:47

index.hu/belfold/2015/07/21/elkaptak_a_melegaktivista_tamadojat_is/

A cigánybűnözőket hogy a picsába nem tudják ilyen gyorsan elkapni?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 22:57:27

@Meridian74:

Nanemár, nincs is olyan, hogy cigánybűnözés - ennek legékesebb bizonyítéka, hogy statisztika sincs róla. A rendőrségi híradásokban sem lehet soha olyasmit olvasni, hogy az elkövető cigány lett volna. Tehát logikus, hogy nem létezik.

A börtönlakosság 80%-át kitevő cigányok justizmord áldozatai.
Válasz erre 

Tblog 2015.07.21. 23:18:34

@Tiszteltetem Brüsszelet: Fogalmam sincs hogy az mi amit említettél. Hogy börtönőrről van szó, azt már a többi hírportál is megírta.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.07.21. 23:34:54

@Qub: Na, akkor most már csak a logikai csomót bogozd ki.
"a nyersanyag és a termelőkapacitás bizony Afrikában és Ázsiában van"
Akkor ugyan miért ők jönnek ide, én nem mi oda?

"Mit gondoltok mi lenne ha az afrikaiak azt mondanák hogy márpedig a mi országunkba egyetlen fehér sem léphet ezentúl."
Én elmondom. Halomra gyilkolnák egymás a négerek, és még azt is tönkrebasznák ami most áll. Saját szememmel láttam.

"vannak e azért köztük szép számmal mindenféle dolgos hozzáértő emberek is."
Ühüm. Biztos. Csak az a bibi, hogy ugye ezt semmivel nem tudja bizonyítani. Mert egy papírja sincs semmiről. De ha tényleg ért valamihez, akkor te azt itt honnan tudod, hogy mik adott szakmában a szír szabványok?
Mert egy amerikai kőműves is más meg a magyar is, meg a szír is.

A legfontosabb része a dolognak, hogy ha tényleg kell ide X darab dolgos ember, akkor engedtessék már meg nekünk, hogy megválogassuk, hogy kik legyenek azok. Méghozzá ott afrikában. Nem pedig idejöjjenek a nyakunkra és kész tények elé állítsanak.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:34:55

@osztovits: Migráns verte?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:37:05

@Tiszteltetem Brüsszelet: Ez hogy jön ide? Nem illik a fajelméletedbe?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.07.21. 23:39:06

@Qub: "Pédául csinál-e olyat bárki hogy leül ezekkel az emberekkel és megkérdezi hogy mihez ért, mit akar, hová szeretne menni és miért? szerintem nem.."

Szerintem meg igen. Pont erről szól a bevándorlási hivatal, Te meg pont ennyire nem értesz ehhez..

"ztán ha tényleg segíteni akarunk akkor pl abban az országban kellene megtenni hogy ne kelljen ezeknek az embereknek elindulni "
Nekünk? NEKÜNK? Nekünk baszod? Mi találjuk ki, hogy mi a jó Yuszufnak, meg Alinak, amitől Ahmed nem kap agyfaszt? Az amcsik már megpróbálták Irakban, fasza kis eredményekkel.

És még te írsz másnak olyat, hogy nem erőssége a gondolkodás.... Hát ez kész
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:40:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Gondolom sokat ismer közülük, hogy ex cathedra kijelenti; mindegyik jellemtelen, tolvaj, dzsihadista gazember.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:44:15

@hagyma: Tisztára mintha az '56-os "kanadás" nagybátyámat hallanám, aki arról okoskodik, hogy ginzenget kellene termeszteni... Ez valami fertőző kór a Nagy Vizen túl?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:45:45

@Bubba72: Miért, neked kell őket etetni, panelproli?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:48:45

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ (Je suis Irénke néni): Küldöd a betyárokat, hogy verjék meg az anyját? Vagy a hugát? A nővérét? De annak is legalább öten essenek neki, mert az a tuti?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.07.21. 23:52:30

@Punxsutawney Mormota: Tyühű, komoly gyerek vagy. Mindenkinek jól beszólsz. Gondolom te ismersz minden bevándorlót személyesen és ezért mered kijelenteni, hogy ezek aztán sosem lesznek iszlám radikálisok.
Ja, egyébként igen, Bubba meg a többi panelproli adójából etetik őket.
Válasz erre 

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.21. 23:56:29

@a nagy hohoohooo: azert kar valaszolni, hogy elsusd a hahota 1976-os kiadasanak vicceit, amit meg tudtal jegyezni
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.21. 23:57:11

@monddazigazatmar: Csak annyinak szólok be, mint ahánynak Te. Ugyanazt a meccset nézzük, csak más szektorból.

Valószínűleg nagyságrendekkel több arabot, perzsát, és afriakit ismerek, mint itt bárki. Senki nem jelentheti ki, hogy ez vagy az nem fog radikalizálódni, pont a nácik példája mutatta meg, hogy miképpen lesz hétköznapi tanáremberekből, filozófusokból, mérnökökből tömeggyilkos.

Nem, nem a panelproli adójából etetik őket.
Válasz erre 

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.22. 00:00:53

@martineden: 1en nem gazdasagi bevandorloztam
en azt mondtam ,barki megy magyarorszagra barmilyen celbol
van hataratkelo
a felesegemet sem en hoztam fel
de engedd meg hagy szeressem es tudod keves nagyobb josag van az eletben ha egy no oszinten szeret
de ezt a temat minek kellett elohozni?
igen en turistakent jottem
akartam kis penzt keresni, azutan meglatjuk
ma is szivese megyunk haza
az elet ezt dobta
de itt most nem rolam van szo, hanem tomeges europai problemarol
birom akik azt mondjak ugyis tovabb mennek
az is Europa
aminek mi tagja vagyunk
akkor csinaljanak egy folyosot kitablazva BECS- Munchen, tessek cask tessek 800 km
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 00:01:01

@Meridian74: Ez aztán az érvrendszer :) Gratula! Egy retorikai tréninget nyertél a Bónusz Brigádtól!
Válasz erre 

Kalmár 2015.07.22. 00:01:51

@a nagy hohoohooo: Te aljas hazug fostalicska, miért nem a saját hazáddal foglalkozol?
Fúj, de rossz lehet neked lenni......
Válasz erre 

23 millio Román NEM 60 millio arab IGEN !! 2015.07.22. 00:43:25

Amerika szabaditotta Europara ezeket a bevandorlokat, ugyhogy hozajuk kene atszallitani oket, az osszes tetves mocskos hazaarulo mszp-sel egyutt.
Válasz erre 

she_wolf 2015.07.22. 02:54:19

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ (Je suis Irénke néni):
Pistike! Te tényleg nem vagy komplett!:D Jól megfenyegetted saját magad? Ja, és az én nevemben pedig te ne beszélj (itt: 2015.07.21. 18:05:19), nem vagyunk egy súlycsoportban!:)
Válasz erre 

Kitiltottak a zusabol de LESZAROM. 2015.07.22. 04:56:58

Azert remiszto belegondolni, ha valamilyen szerencsetlenseg okan, most az mszp lenne kormanyon, akkor itt mar 10 millio szam hemzsegnenek a bevandorlok, es a Magyarok, mar regen harmad, negyed, otodrendu allampolgarok lenenek, akiket nagy kegyesen egy ideig meg megturnenek az orszagban.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.07.22. 05:51:55

@monddazigazatmar: Derága Baro ...ööö gyügye ,más a szabályellenes és más a törvényellenes tényálladéka.
A SZABÁLYSÉRTÉSÉRT VALÓ FELELŐSSÉG ÉS A TÖRVÉNY HATÁLYA

1. A szabálysértés fogalma, a szabálysértést meghatározó jogszabályok

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1200002.TV
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.07.22. 06:16:15

@monddazigazatmar: Most egyetértek veled.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.07.22. 06:17:11

@Tudományos libsizmus: Te is keményen dolgoztál a kommunizmusért amikor KISZ titkár voltál.
Válasz erre 

Behajtó70 2015.07.22. 06:39:53

Bevándorló nem egyenlő illegális bevándorló! Nehéz megérteni, mi?
Válasz erre 

Nzoltan 2015.07.22. 06:48:07

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Orbán még most is liberális. Csak nem ultra, hanem a régi értelembe vett keresztény liberális. Amilyenek száz évvel ezelőtt is voltak.
Válasz erre 

Nzoltan 2015.07.22. 06:50:39

@monddazigazatmar: " Na, akkor most már csak a logikai csomót bogozd ki.
"a nyersanyag és a termelőkapacitás bizony Afrikában és Ázsiában van"
Akkor ugyan miért ők jönnek ide, én nem mi oda?
"
Nagyon egyszerű. Azért, mert a legtöbb cég nyugati kézben van és a nyereség az itteni gazdaságokat gyarapítja. Tulajdonképpen a gyaarmatok nem szűntek meg, csak nem állami kezekben vannak.
Válasz erre 

Nzoltan 2015.07.22. 07:07:47

@Kitiltottak a zusabol de LESZAROM.: Ez nem így van. Az MSZP mindig azt csinálta, amit külföldön mondtak nekik. A külföld meg simán felépítettné a kerítést. Most más felállás van. A mai megújulni képtelen baloldalnak elemi érdeke a bevándorlás erősítése. A kihaló szavazók helyett kellenek az új bázisok. Hollande már egyszer nyert a bevándorlók segítségével. Most persze miattuk szop, de legyen az ő baja. Ha viszont a baloldal szárnyalna, nem lenne szükség a bevándorlókra és azokra a társadalmi feszültségekre, amit okoznak.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.22. 07:29:58

Köszönöm a kedves fideszes gecimosó nickeknek, hogy nem kell az m1-et néznem, hogy eljusson hozzám a kormánypropaganda.

Szép hivatás, nem mondom.

Amúgy Viktor miért nem találja ki, hogy a menekülteket a stadionok lelátóján kéne tartani? Két probléma is megoldódna. Esetleg áramot lehetne vezetni a lelátóba, hogy ha gól van, akkor ugráljanak is, nem?

Persze a fideszes, mint mindig, most is általánosít. Aki nem tapsol a fidesznek az libsibolsi, aki bevándorló, az mind gazdasági. Nem általánosítani a fideszesnek túl bonyolult.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 07:42:15

@Punxsutawney Mormota:

"Gondolom sokat ismer közülük, hogy ex cathedra kijelenti; mindegyik jellemtelen, tolvaj, dzsihadista gazember."

Nyilván te meg az összeset ismered, hogy ezt cáfolod.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 07:46:14

@Kitiltottak a zusabol de LESZAROM.:

"Azert remiszto belegondolni, ha valamilyen szerencsetlenseg okan, most az mszp lenne kormanyon"

A szadesszal megerősített maszopról már nem is beszélve.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.22. 07:47:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az igazság nyilván középpen van. Ezért nem jó az általánosítás. Kormánypropagandát csinálni viszont csak általánosítva lehet. Főleg gyűlölködőt. Megmondta Viktor kedvenc meleg-zsidó agitprop tanácsadója is. Nekem persze ezekkel a tulajdonságokkal alapból nincs bajom, csak a narancskomcsik nem tudom, hogy oldják fel magukban azt a konfliktust, hogy amit szajkóznak napestig, azt egy meleg-zsidó adta a szájukba. :-)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 08:17:47

@Minden ember belsejében van kaka:

"Az igazság nyilván középpen van."

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy valahol a két véglet között, de nem feltétlenül középen - ez a közép-dolog egy elterjedt érvelési hiba, de kérlek, ne vedd magadra, nem kioktatni akarlak.

A plakátos propaganda valóban nem éppen gusztusos, ezt én is több helyen elismertem. Másrészt azt is látni kell, hogy semmilyen kormány nem tud a lakossággal egzakt érveléssel kommunikálni: sem nálunk, sem a nálunk fejlettebb demokrciákban.

Azt viszont el kell ismerni, hogy a plakátok igen sikeresen hozták be a köztudatba a bevándorlás problémáját, tehát a célt sikerült elérni.

"a narancskomcsik nem tudom, hogy oldják fel magukban azt a konfliktust, hogy amit szajkóznak napestig, azt egy meleg-zsidó adta a szájukba. :-)"

Én nem látok itt konfliktust. A ballib oldal gondolkodása egyszerű, mint a faék: mindig annak az ellenkezője igaz, mindig annak ellenkezőjét kell követelni, amit Orbán mond vagy tesz.

Ezzel szemben elmondható, hogy a "narancskomcsik", ahogyan te hívod őket, nem arra figyelnek, ki mond valamit, hanem arra, mit mond az illető. Én kimondottan pozitívumnak tartom, hogy nem utasítanak vissza egy véleményt vagy tanácsot csak azért, mert egy homokos zsidó mondja azt.
Válasz erre 

martineden 2015.07.22. 08:57:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:...,, Te vadbarom IQ-fighter, ez mennyiben cáfolja azt, amit én írtam?"....Repedt sarku ,te beszelsz IQ-rol?Huzz vissza a kocsisorra,mielott a stricid megfegyelmez.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 09:05:20

@martineden:

Ez aztán a komoly érv, Buksikám.
Válasz erre 

martineden 2015.07.22. 09:06:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mint amilyen a tied volt,repedtsarku.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 09:10:03

@martineden:

"Mint amilyen a tied volt,repedtsarku."

Na végre egyszer aláírtad a kommentedet. :D
Válasz erre 

Köldök_szösz 2015.07.22. 09:27:46

Kezd minden ilyen témájú bejegyzés kicsit hírcsárdás lenni (főleg a kommentek miatt)
Válasz erre 

IIsten 2015.07.22. 10:14:33

tud mutatni valaki valamit, ahol a kormány uszít?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 10:30:30

@IIsten:

Micsoda kérdés! Ha a libsik ezt mondják, akkor biztos így van.
Válasz erre 

sanyix 2015.07.22. 11:37:14

@IIsten: plakátok nem verik ki a szemedet?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.22. 12:33:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Gondolom az utolsó bekezdést te sem gondolod komolyan, ha igen, akkor nagy a baj a fejedben. :-(

Az amútnyócév alatti ellenzéki szerep, vagy éppen a mostani gyurcsányozás és egyébként mindenki gyurcsányista, aki nem tapsol Viktornak tényleg azt mondatja veled, hogy a fideszrajongónak a mondanivaló a lényeg, és nem az, hogy ki mondja?
Válasz erre 

martineden 2015.07.22. 14:07:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ....Aha,IQ bajnok,irany az utca,a kamionosok mar turelmetlenek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 14:16:35

@martineden:

Picim, csak ennyire futja tőled? Na persze nem csodálom...
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.22. 18:38:33

@Punxsutawney Mormota: "Nem, nem a panelproli adójából etetik őket. "

Nem, valóban nem. Hanem abból a pénzből amit az egészségügy renbetéelére kellene forítani.
Napi 5300 Ft-ot kapnak, ez havi szinten 160ezer Ft.

Közmunkáért mennyi is jár? 47ezer? És még dolgozni is kell érte?!
Aztakurva. EZ aztán a jó megoldás. Fasza megoldás.

Aztán ha nyígik valamelyikük, akkor meg ingyen orvosi ellátást kap, mikor én meg elmegyek fogorvoshoz ingyen húzzák ki a fogamat, de pénzért azért még simán tudják menteni... a kurva anyját az ilyen rendszernek.

A cigányaink mellé nem kell több ingyenélő!!!
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.22. 18:39:53

@Punxsutawney Mormota: ezt pont leszarom, mint már mondottam vót!
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.22. 18:42:27

@Minden ember belsejében van kaka: No, ezzel mit akartál mondani? Mert szép hosszan nyújtottad, de semmi nem derült ki belőle.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.07.22. 18:44:01

@Meridian74: Kötekszel mi?

Olvasd el mégegyszer, vagy felejtsd el. Kit izgat?
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.22. 18:44:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: azt hogy nem fogtad fel, az is téged minősít, IQ fighterező... :D Muhahahhaa!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 19:00:27

@Meridian74: Erre mondják azt, hogy kamuuuuuuuuuuuuuuuuu....!

1.) Nem 5,300 forintot kapnak, hanem annyiba kerülnek, mint ahogy egy rab hasonló összegbe kerül. Ez az 5,300 ft viszont erősen túlzó, tekintettel arra, hogy egy fogvatartott ennyibe kerül, egy szigorított vagy magánzárkában levő pedig közel a duplájába, akiket őriztetni kell stb. Ezeknek az embereknek az ellátása viszont sokkal kevesebbe kerül. Szóval ne dumálj úgy, mintha naponta 5300 forintot kapnának a kezükbe. És hogy arról már ne is emlékezzünk meg, hogy az EU-tól pénzt kapunk, de mindegy... feledkezz csak meg elegánsan erről a tényről. Ha tudni akarod, akkor havi, igen havi 7125ft ellátmányt kapnak kápében.

2.) Most sírsz az egészségügyért? Miért nem akkor csápolsz miatta, amikor sorra építik a kihasználatlan stadionokat, amikor többszörösen túlárazott tendereken a havercsótányok viszik el bizniszt, amikor az Öveges program keretében alaphangon 6-8x szorzóval számol a szerencsés nyertes. Na, ebből meg lehetne oldani az egészségügy helyzetét.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 19:09:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mint már korábban említettem, nagyságrendekkel többet ismerek, mint itt bárki. És még így sem vindikálom magam a jogat, hogy általánosítsak, ami egyébként az ostoba emberek ismérve.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 19:18:14

@Meridian74: Akkor engedtessék meg nekem a jog, hogy pont leszarjam a véleményedet.

Amikor már nincs mit mondani, akkor jön az üvöltözés; "libsii"II!
Amikor úgy érzed, hogy valakit megsértenél, úgy bőnyállal, akkor azt köpöd; "libsi"!!!
Amint valaki egy kicsit is más véleményen van, mint Te, repül a "libsi"
a másik pofájába.

Csak azt nem értem, hogy ez két hónappal ezelőtt miért nem volt téma, pedig a rendőrség nap nap után közzé tette, hogy hány határsértőt fogtak el. Én olvastam, más libsi is olvasta, Te is olvastad, de addig, amíg nem kapott kiemelt szerepet a menekült-kérdés, addig érdekes módon a magát igaz hazafinak valló társaság nem érezte azt, hogy üvöltöznie kellene miatta.
Két hónappal ezelőtt még azt próbáltátok megmagyarázni, miért van teljesen rendben, hogy minden tendert a busafejű vízvezetékszerelő, meg a felkapaszkodott vej nyer meg.
Akkor az volt az érv, hogy magyar népnek magyar vállalkozó kell, ami persze finoman szólva is megmosolyogtató, ám legyen! Az, hogy busafejű tendernyertesként állandó alvállalkozóinak a Colast, a Strabagot, vagy éppen a Switelskyt választja, tehát a profit igenis külföldre (is) megy, arra már nem volt érv, viszont jött a "büdös libsi te fogd be a pofád!".
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 20:36:32

@Punxsutawney Mormota:

A magadfajta persze sokkal értelmesebb, amikor nála az ultima ratio az, hogy fidesznyik, fideszdroid, narancsdroid, náci, fasiszta stb.

Azt hiszed, hogy a te fajtád különb, pedig csöppet sem.

Azaz dehogy, hazudozásban világelsők vagytok.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 21:08:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én soha nem írtam senkire, hogy fidesznyik, fideszdroid stb. Soha nem írtam egységesen, hogy Ti/Önök/Maguk nácik, fasiszták. Azt írtam, hogy Te / Ön / Maga náci, fasiszta vagy éppen nyilas, válaasza ki szabadon... Mint írtam, az általánosítás a buta ember ismérve.

És igen, végre felismerte a az igazságot! Az én fajtám különb.

Bizonyítsa be, hogy hazudtam Önnek, utána hazugozhat. Egyébként meg legyen oly' kedves és adja meg látatlanba azt a tisztelet, amely egy embertársának jár, mint ahogy én is megadom Önnek...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 21:11:37

@Punxsutawney Mormota:

"És igen, végre felismerte a az igazságot! Az én fajtám különb."

Igen, a hazudozásban különb. Az meg téged minősít, hogy erre még büszke is vagy. :)

"Bizonyítsa be, hogy hazudtam Önnek, utána hazugozhat."

Ez hazugnak mit bizonygassak? Ugye viccelsz? Nem érsz te annyit.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 21:20:15

Akkor ne ereszkedjen le hozzám azzal, hogy válaszolgat. De kétségbeesetten próbálja bizonygatni, hogy hazudok. Ha nem érek annyit, akkor hagyjuk abba. Ha fajtám nem ér annyit, akkor ne válaszoljon semmilyen ellenvetésre, hanem menjen a saját akoljába bégetni.
Csak sajnos azért nem fizetik meg, ugye?

Igen, én büszke vagyok arra, aki vagyok és amit elértem. Ugyan Ön szerint hazaáruló libis vagyok, de több téren sokkal többet tettem a magyarság fennmaradásáért és az országért, mint a magukat hazafiaknak vallók kb. 95%-a.
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.22. 21:21:48

@Punxsutawney Mormota: Az olaszoknál konkrétan napi 35 EUR-ot kapnak. Arra varrjál akkor gombot. A munkanélküli meg semmit, ez TV interjúban hangzott el.
Olaszországban már tüntetnek emiatt is.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 21:23:29

@Meridian74: Lehet, hogy ott ennyit kapnak, nálunk viszont kormányrendelet szabályozza a maximumot. Tudod, hogy pont leszarod, de attól a tény még tény, hogy ennyit kapnak havonta.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 21:27:20

@Punxsutawney Mormota:

"több téren sokkal többet tettem a magyarság fennmaradásáért és az országért, mint a magukat hazafiaknak vallók kb. 95%-a."

Na mesélj.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 21:34:55

Három gyerekem van. A negyedek és ötödik pedig úton vannak.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.22. 22:02:42

@Punxsutawney Mormota:

H augyanolyan magyargyűlölő libsinek neveled őket, amilyen te vagy, akkor nem kellene dicsekedned ezzel.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 22:10:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Elég sokáig tartott, amíg megszülte a frappáns választ :)
Magyargyűlölő? Miért? Ki mondta? Maga? Csaz az Isten ítélheti meg a gondolataimat és az erkölcseimet. Halandó előbb nézzen magába. Igazabb magyar vagyok én, mint Maga, kedves Akárki.

Meséljen már arról, hgoy mi az objektív mércéje és mértékegysége a magyargyűlöletnek? Mondott erről valamit a Legfelsőbb Bíróság? Törvénybe iktatták? Van erre irodalmi hivatkozás valamelyik költőnktől vagy irónktól? Ady? József Attila? Arany János? Balassi? Petőfi? Radnóti? Ohh bocs, Ő zsidó volt tehát átok ül nevén - Ön szerint.

Szóval legyen oly kedves és mutassan be egy tesztet, amely a magyargyűlölet mérésére fejlesztettek ki, kitöltöm és meglátjuk, hogy az vagyok-e?

A gyerekeimről meg legyen szíves tisztességesen nyilatkozni vagy ne vegye a szájára őket. Ők nem ártottak magának.
Válasz erre 

sanyix 2015.07.22. 22:23:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jaj de szép vagy amikor fütyiszesként a magyar adófizetők pénzének ellopását, elmutyizását, és lenyúlását támogatod, majd magyargyűlölőnek nevezel valakit.

Igazi szar ember vagy illesz a fütyiszbe (bár a maszopba is mehetnél), szerintem ezért kérhetsz pecsétet is a narancs pártkönyvedbe (vagy maradtatok a vörösnél)? :D
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.22. 23:13:57

@Punxsutawney Mormota:
www.breuerpress.com/2015/06/09/kosa-lajos-husszorosara-nott-az-illegalis-bevandorlok-szama-hazankban/

"Elmondta, egy bevándorló napi ellátási költsége 4300 forint hatósági, rendőrségi kiadások nélkül, ami a háromnapos átlagos tartózkodást figyelembe véve ebben az évben másfél milliárd forintos költséget jelent majd."

Tehát az 5300Ft még kevés is. De maardjunk ennyinél.

ÉS ez csak akkor igaz, ha csak 3 napot maradnak itt. De a németek és a svédek sem hülyék, vissza fogják a hulladékot seperni ide.
Év végéig várható az, hogy csak itt 200ezer hulladék lesz.

A gyenge matekosoknak számoljuk ki: 200ezer x 365 nap x 5300 Ft = ~387 milliárd Ft!

Jah, hogy az EU is ad erre pénzt. kkthxbai, de abba a kalapba amiből osztják mi is vastagon dobunk pénzt, azaz ez a saját pénzünk is!

A faszom már a rövidlátó libsik fejébe...! Hé! Zsidók! Baszki, pénzről van szó! Ezt tőletek is elveszik, kevesebb lesz jövőre a holokauszt adományok is emiatt!!!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.22. 23:46:18

Messziről jött ember azt mond, amit akar... Láttam azt az ételt, amit osztanak a táborban, ez pontosan ugyanolyan moslék mint amit a szociális vagy diák étkeztetésben adnak 410 ft + áfa /fő alapon. De legyünk nagyon, nagyon nagyvonlúak és legyen a napi 3x-i étkeztetés díja mondjuk 1000 ft + áfa. Legjobb tudomásom szerint új alklamazottakat még nem vettek fel a bevándorlásiakhoz, a meglévők pedig nem jutalékos rendszerben dolgoznak, túlórát az állam nagy előszeretettel nem fizet ki, tehát ez nullás. A táborokban sem növetlék a már meglévő szociálios dolgozók számát, a munka dandárját a Vöröskereszt, a Máltaiak a Katolikus Charitas és a többiek végzik... Ez sem kerül többe az államnak, mint eddig.

A kis számolgatásod pedig ott dől meg, hogy nem lesz itt 200 ezer ember 365 napig, mint ahogy a gyűjtőkbe sem érkezik meg a legtöbbje, hanem próbálnak tovább menni. Még a szintén nem túl acélos matekos Rogán is max 100 milliárdra becsülte a költséget, de ebben már benne van korrupciós 40% is.

Az EU--t érinti megjegyzések értelmezhetetlen. Tudom, hogy nem érdekelnek azok a számok és statisztikák, amelyek nem a te igazadat támasztják alá, de a tagsági díjunk évente a GDP 0,7% százaléka, 2013-ban 900 millió euró tagsági díjat kellett volna fizetnünk. Ennek a negyedét azonban megtarthattuk adminisztrációs költségek címén. 2013-ban kaptunk 5,9 milliárd eurót kaptunk cserébe. Nem tudom, hogy miképpen vagy vele, de sok Questor-kársoult kiegyezne ilyen hozammal. Felőlem mondhatsz erre bármit, de nettó haszonélvezői vagyunk az EU-nak.

Az meg szerintem minősíthetetlen, hogy olyan embereket, akik neked semmit nem ártottak, hulladéknak minősítesz. Tőled is megkérdezem, amit már másoktól is: ki vagy Te, hogy megítélj egy embert? És persze zsidózól is egy egészségeset, mert ugye enélkül nem múlhat el nap és több jattot kapsz attól, aki fizet.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 00:00:15

@Punxsutawney Mormota:

"Az meg szerintem minősíthetetlen, hogy olyan embereket, akik neked semmit nem ártottak, hulladéknak minősítesz."

Libsikém, attól, hogy (még) nem ártottak neki, simán lehetnek hulladékok.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 00:03:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, ezek szerint, ha maga nem ártott még nekem, mindezek ellenére joggal feltételezhetem Magáról, hogy egy hulladék?
A saját meghatározása szerint igen. Akkor maradjunk ennyiben.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 00:12:10

@Punxsutawney Mormota:

Tanulj meg értőn olvasni, te vadbarom.

Egyébként ha TE nevezel engem hulladéknak, azt megtiszteltetésnek veszem. Akkor érezném magam szarul, ha dicsérnél.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 00:17:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tanulja meg értelmezni a Maga által leírtakat. Vadbarom? Nem rossz, bikanyakú kálvinistának vallom magam, nem áll messze a vadbaromtól.

Pesze vicces, hogy a keresztény, jobboldai értékeket valló embereke hulladékoknak neveznek olyan embereket, akik közül jócskán akad keresztény - mindenképpen átkellene értékelni a Bibilia néhány fejezetét, nem gondolja, Kedves?

Egyébként hajrá! Keményen megdolgozik a nyomorúságos zsoldjáért. Nem lenne ennél könnyebb kenyér, ha Svédországban jelentkezne menekültnek? Itt valami napi 35 euro kápét rebesgettek. A bérkommenteléssel biztos nem keres ennyit.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 00:25:05

@Punxsutawney Mormota:

"a keresztény, jobboldai értékeket valló embereke hulladékoknak neveznek olyan embereket, akik közül jócskán akad keresztény"

Te is kereszténynek mondod magad, mégis hulladék vagy.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 00:33:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kedves, kezd kiesni nemzeti szerepéből.
X bejegyzéssel korábban kérdeztem és kértem Öntől, hogy

a) ki a fene Maga, hogy megítéljen bárkit is?

b) hozzon definiciót, akár természettudományosat, akár jogit, akár erkölcsit, hogy ki a hazaáruló? Ugyanez vonatkozik a "hulladékra" is.

Előbb még arról volt szó, hogy büszke lenne arra, hogy ha hulladéknak hívnám, de ilyen könnyen nem lesz orgazmusa. Nem tartom hulladéknak csak egy kiszolgáltatott embernek, aki még csak nem is 30 ezüstért adta el a lelkiismeretét.
Befolyásolható, hijján van már gyermekkorától az éltető impulzusoknak, ingerszegény környezetben nőtt fel és nem törődtek magával. Ezért, csakúgy mint egy-két mindenhol jelenlevő elvbarátja, nagyon boldog, mert végre úgy érzi, hogy közösséghez tartozik. És közösségban könnyebb csaholni. Néha ugyan bleegondol, hogy talán jobb lenne Barabást üvölteni, de a végén mégis Jézus jön ki a torkán. Nem a Maga hibája, évtizedek frusztrációját nehéz legyűrni külső segítség nélkül.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 08:07:34

@Punxsutawney Mormota:

"X bejegyzéssel korábban kérdeztem és kértem Öntől"

Ki a fene vagy te, hogy bármire is választ követelsz tőlem? De én megmondom neked, ki vagy: öt gyerekkel csakis cigány lehetsz te is és a feleséged is.

"ki a fene Maga, hogy megítéljen bárkit is? "

És te ki a fene vagy, hogy megítélj engem? Nem kicsit vagy szánalmas, ahogy ezt kérdezed tőlem indignáltan, majd megítélsz engem ("Befolyásolható, hijján van már gyermekkorától az éltető impulzusoknak, ingerszegény környezetben nőtt...") Más szemében a szálkát is, magadéban a gerendát sem veszed észre? Inkább ne pszichiáterkedj, csak magadat égeted, te kis trollocska.

"Néha ugyan bleegondol, hogy talán jobb lenne Barabást üvölteni, de a végén mégis Jézus jön ki a torkán. "

Ráadásul a műveltséged is szánalmasan felszínes. Épp fordítva kellett volna írnod: a tömeg ui. Barrabást kiált, holott a lelkiismeretük szerint Jézust kellett volna.
Válasz erre 

Meridian74 2015.07.23. 18:41:33

@Punxsutawney Mormota: "A kis számolgatásod pedig ott dől meg, hogy nem lesz itt 200 ezer ember 365 napig"

Ha rajtatok múlna lenne. De szerencsére RAJTUNK A TÖBBSÉGEN MÚLIK és valóban nem lesz.

De a ti verziótok szerint ez ennyibe fájna, idióta.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 19:02:43

@Meridian74:
Én tisztességgel beszéltem veled. Légy szíves...

Ha Te azt hiszed, hogy bármi is rajtad múlik, akkor csak mosolyogni tudok rajtad... Ha Orbán érdeke úgy kívánja, akkor holnapután saját kezüleg fogja levágni a kerítést.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 19:20:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Cigány? :D :D :D :D

Na nézzüks csak ki cigány még öt gyerekkel:

Balog Zoltán - Emberi Erőforrások Minisztere

Bányi Gábor - Fidesz,

Kulcsár Gergely - Jobbik,

Tiba István - Fidesz

Gyurcsány - DK

Orbán Viktor - bemutassam, még akkor is, ha esetleg nála remeg a léc.

Mécs Imre - 8 gyermek,

Balczó Andrásnak 12 gyermek.

Ezek közül hány cigány van, Kedveském? Impotens? Terméketlen? Vagy a bérkommentelésből nem lehet gyereket nevelni?

Miért várok választ? Ez nem egy olyan hely, ahol az emberek eszmét cserélnek, Kedves? Én kérdezek, Maga válaszol... Maga kérdez Én válaszolok. Egy ilyen helyzetben elvárhatom azt, hogy ha egy-két-három megjegyzése megüti a szememet, akkkor rákérdezzek, nem?
Ha meg nem méltóztat arra, hogy válaszoljon, akkor legyen olyan kedves és a maga akoljába rontsa a levegőt, jó? Igaz, azért nem fizetnek, ugye?

Egyébként én az az ember vagyok, aki a jelenlegi pápát idézte... Mint ahogy Jézus sem ítélte el a prostiuált asszonyt, hanem közel engedte magához.

A műveltségem felszínes? :))) Kedves, ismeri az irónia kifejezést? Csupán irónikusan magára szabtam ezt a helyes kis történetet.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 19:25:46

@Punxsutawney Mormota:

Kisgalamb, csak nem érzed sértőnek, hogy cigánynak tartalak?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 19:30:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Maga mellett? Ugyan már. Annak tart aminek akar, joga van a véleményéhez.

Maga egy sérült ember, normális emberi kapcsolatok híján. Maga megsérteni? Ugyan, csak sajnálom, hogy nem volt normális gyermekkora, alkoholista apja verte úgy magát, akár az anyját. Szörnyű lehetett, tele van félelemmel, retteg a mindennapoktól, a normális emberi kapcsolatoktól és nyomorult életében egyetlen boldogságot az jelent, hogy másokat akkuzálhat a saját elcseszett életéért.

Nem Ön a hibás! Ön is áldozat, kedves barátom.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 19:39:58

@Punxsutawney Mormota:

Ó, hát látom, hogy kibillentett a nyugalmadból az, hogy kiderült: cigány vagy. Nem szégyen ám az, főleg egy libsi számára, Gyurcsótány is cigánynak vallotta magát, Orbánt is cigánynak tartja a libsi söpredék, szóval ne szégyenkezz.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.07.23. 19:53:50

Szegény, szegény szerencsétlen barátom. Ha én cigó vagyok a gyekeim száma miatt, akkor sajnos a szélsőjobbos bálvány, Balczó András (tudod egyáltalán ki Ő?) több, mint kétszer akkora cigány. Ha valaki csak ezért cigány, akkor cigány vagyok...
Remélem, hogy most, hogy leírhattad Gyurcsány nevét + libsiztél és cigányoztál egyet, hatalmasat élveztél. Érdekes élete lehet, hogy csak erre gerjedsz.
Egy ilyen szerencsétlen sorsú ember csak szánalmat ébreszt bennem és szomorúsággal tölt el, hogy egy rossz gyermekkor mennyire meghatározza azt, hogy ilyen felnőtt leszel. Ha apád tudta volna, hogy ezt éri el azzal, hogy vert, biztos, hogy kevesebbet ütött volna. Szegény, szegény, szegény ember... :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 20:48:16

@Punxsutawney Mormota:

"Balczó András (tudod egyáltalán ki Ő?) "

Személyesen ismerem, galambocskám. :D Már akkor jóban voltunk, amikor még MIÉP-es volt.

"Ha én cigó vagyok a gyekeim száma miatt,"

Mit védekezel, miért szabadkozol? Megnyugtattalak már, hogy nem szégyen cigánynak lenni.

Azt hiszem, a nagy szabadkozásod arra utal, hogy a nagy liberalizmusod ellenére látens cigánygyűlölő vagy.
Válasz erre 

pocaklakó minimanó 2015.08.05. 10:23:54

@a nagy hohoohooo:

Kiscsillag! Az ötvenhatos menekültek nem fizettek óriási zsetonokat embercsempészeknek, hogy Kiskunlacházáról több országon keresztül Trondheimbe csempésszék őket több biztonságos országon keresztül, mert nekik Stuttgart vagy Göteborg nem felelt meg.

Mennyire aljas ez a hozzáállás. Látszik, hogy ballibéknél a legalja alá is lehet menni. :)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard