Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Vigyázz, Katinka, ez mély víz!

Vigyázz, Katinka, ez mély víz!

Már nagyon vártuk, hogy Orbán Viktor is megszólaljon a Hosszú-Gyárfás háború kapcsán, ám a semmitmondó tiszteletkörökön nem jutott túl a miniszterelnök. A péntek reggeli nyilatkozat után azonban hivatalosan is politikai ügy lett Hosszú Katinka lázadásából, ami végtelenül szomorú fejlemény. Persze várható volt, hogy egy olyan országban, ahol a miniszterelnök százmilliárdokat költ stadionépítésre és szemet vet az egyetlen sportnapilapra, nem úszhatja meg egy élsportoló sem, hogy a politika örvényeibe keveredjen. Katinka azonban jó úszó, sőt a legjobb, aki nem ijed meg holmi örvényektől. 

nemzetisport.jpg

  Fotó: nemzetisport.hu

Orbán Viktor régi trükkje, hogy konfliktusos helyzetekben folyamatosan a párbeszéd fontosságát hangsúlyozza, a konstruktivitás szükségességét helyezi előtérbe, ugyanakkor ő maga a háttérből szítja az ellentéteket, és egyértelműen az egyik fél pártját fogja. Péntek reggel épp olyan nagylelkűen felajánlotta kormánya segítségét a Hosszú-Gyárfás konfliktus rendezésében, mint annak idején az ukrán-orosz viszály esetében, ám ismerve az oroszok iránti elfogultságát az ukránok nem kértek a közvetítéséből. Hasonló a helyzet most is: Bár nem rontott neki Hosszú Katinkának, hiszen egy nemzeti úszólegendával hadakozni még számára is veszélyes, ám jól tudjuk, ebben a konfliktusban egyértelműen Gyárfás Tamás úszószövetségi elnök oldalán áll.

Állításunkat az az egyszerű tény támasztja alá, hogy ha Gyárfás nem lenne Orbán embere, már rég nem ő vezetné a sikersportág szövetségét. Orbán a sportot is épp olyan közvetlen politikai eszköznek tekinti, mint például a kultúrát, az igazságszolgáltatás vagy az oktatást. Ma már szinte fel sem tűnik számunkra, hogy Orbán rendszeresen beleszól a sportágak belső ügyeibe. Saját barátait, párttársait delegálta a szakszövetségek és a klubok élére, számára kedves sportágaknak több, kevésbé szimpatikusaknak kevesebb állami támogatást juttat, és ha sportsikert szimatol valahol, ott helye a lelátókon, hogy az esetleges győzelem esetén megmártózzon mások dicsőségében.

Orbán lényegében rátette a kezét a magyar sportra, és néhány kivételtől eltekintve szinte senki sem tette szóvá, hogy a Rákosi-rendszer óta nem volt olyan közvetlen befolyása az államnak, illetve személyesen a miniszterelnöknek arra, hogy miként szerveződjenek a sportklubok, milyen elvárások mentén válasszák ki a vezetőket, edzőket, mely versenyzők érdemlik meg a vállveregetést, és melyeknek kéne változtatni a gondolkodásán és mentalitásán. A magyar miniszterelnök jórészt a sportpályán szocializálódott, és ez az egyik természetes közege, így nem csoda, ha nem tűnik fel neki, hogy messze túllépi azt a hatáskört, amit egy demokráciában egy politikai vezető megengedhetne magának a sport világában.

Hosszú Katinka azonban nagy falat, hiszen nincs rászorulva a politika erkölcsi és anyagi támogatására. Kemény, szívós, és nem utolsó sorban tudatos munkával olyan tekintélyt vívott ki magának a magyar közéletben, hogy kritikus szavait nem lehetett lesöpörni az asztalról, amikor egy sikeres világverseny után azzal kezdte vádolni a szakszövetséget, hogy képmutató, elvei pedig ódivatúak. Gyárfás Tamás persze – aki jól ismeri az orbáni behízelgő, lekenyerező, finoman fenyegető politikai szólamok hatásait – úgy tett, mintha derült égből csaptak volna le az úszófenomén villámai. Úgy viselkedett, mintha ebben az országban mindenki a pénzért hisztizne csak, így gyorsan lökött néhány milliót Hosszúnak és versenyzőtársainak.

sport365.jpg

Fotó: sport365.hu

Az úszónőt épp ez a mutyizós, lekenyerező, álszent stílus háborította fel, és ez vezetett a szerződéstervezet látványos összetépéséhez. Profin megfogalmazott sajtónyilatkozatából kiolvasható, hogy nem hajlandó vásári majmot csinálni magából néhány millióért, mert az ő célja nem az, hogy több pénze legyen. Gyárfás épp úgy egy félfeudális, megcsontosodott rendszer képviselője, mint Orbán, és azt hiszi, hogy mindenki csak a jelennek él, minél több pénzt igyekszik összesportolni, hogy aztán vehessen magának egy kocsmát vagy éttermet, ahogy a 80-s 90-es években kiöregedett magyar focisták tették. A világ túllépett már ezen a gondolkodáson, és nem csak nyugaton, hanem keleten is.

Könnyebb ráfogni valakire, ha hosszú távra (Nomen est omen) tervez, hogy nem elég elkötelezett a nemzeti érdekek iránt, mint belátni: az úszósport nem pusztán abból áll, hogy a versenyzők reggel 5-kor a hideg vízbe csobbannak, róják a hosszakat, amíg csak tudják, aztán elmennek egy kicsit gyúrni az edzőterembe, majd újra úsznak, amíg csak bírják. Persze, e nélkül nincsenek eredmények, de ma már más is kell. Technika, innováció, versenytervezés. Nem csak a holnap számít, hanem a holnapután, sőt az is, ami utána jön.

A mostani eredmények nem jelentenek garanciát az elkövetkező sikerekre, hiszen a magyar sport válságjelenségei már most jól látszódnak. Valószínűleg jóval kisebb csapattal veszünk majd részt a riói olimpián, mint a korábbi játékokon, ami persze nem jelenti azt automatikusan, hogy kevesebb érmet szerzünk majd, de mindenképpen figyelmeztető jel, hogy a kvótáink nagyon lassan gyűlnek. A versenyzőnél és az edzőknél senki sem látja jobban, ha rossz irányba haladnak a dolgok a sportban. Ha valaki az egyéni sikerei ellenére aggódik a saját sportágáért, az elismerésre méltó, és nem szabad azzal megalázni, hogy pénzzel akarják elhallgattatni. Nem véletlen, hogy sokan próbálták lebeszélni Hosszú Katinkát erről a lépésről, de ő tántoríthatatlan maradt, hiszen milyen úszó az, aki fél a mély víztől?

index_27.jpg

Fotó: index.hu

Ha valaki csak a habokat szelő úszókat látja a medencében, soha nem fogja megérteni, hogy a munka érdemi része a felszín alatt zajlik. Az a víz alatti kamerarendszer, melyet Hosszú Katinka kért a szövetségtől annak lett a szimbóluma, mennyire más szemszögből vizsgálják a vezetők és a versenyzők ugyanazt a tevékenységet. A szövetség elnöke csak a felszínt akarja látni, mint a politikusok többsége, a versenyzők azonban a mélységgel foglalkoznak, tudják, hogy a fontos dolgok ott dőlnek el. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha úgy látod, hogy az ellenség egyre közeledik, szállj le a póniról, és keress magadnak egy rendes lovat!”   

179 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Vigyázz, Katinka, ez mély víz! Tovább
Facebook Tetszik
0
179 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr258251638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.08. 12:00:12

Miután a közvélenyt fokozottan foglalkoztatja Hosszú Kattinka sportoló ügye, ma délelőtt összeült agytrösztünk, s a következő nyilatkozatot fogalmaztuk meg.

Jelenleg az óvatos, visszafogott lelkendezés állapotában vagyunk. Kattinka széttépett nagy nyilvánosság előtt egy A/4-es papírlapot, amivel pánikba kergette a cigány Orbán diktatúráját, ez pozitívum, viszont halvány, lila fogalmunk sincs, mi állt azon a papíron, ez pedig óvatosságra int minket.

A következő napoknak azonban feszült munkával kell eltelniük. Megalakított Kattinka Akciócsoportunk feladata tisztázni az eset körülményeit.

Először is: meg kell állapítani, Kattinka ballib-e.

Ha igen, akkor igazi ballib-e vagy amolyan Konrád-Kertész-féle antiszemita, félfideszes félballib-e csak?

Ha kiáll minden próbát, s igazi ballib, akkor ő egy nemzeti hős. Éljenezni kell, majd meghívni a legközelebbi másfél órás, 800-fős össznemzeti forradalmi gágogásunkra szónoknak. Ha nem jön el, akkor azt kell mondani: Orbán megrémisztette, ezért nem jött el. Ha ezt aztán Kattinka tagadja, akkor azt fogjuk mondani: Orbán mégis megvette őt. Ez esetben átkereszteljük őt Rövid Fideszinkára.

Ha viszont kiderül, hogy Kattinka csak antiszemita állballib, akkor csak félig szabad neki tapsolni. Ez esetben követelni fogjuk, Orbán a saját vagyonából építsen minden iskolának medencét, plusz minden sarokra egy lélegeztetőgépet is.

Ha pedig az derül ki a neves sportolóról, hogy nem ballib egyáltalán, akkor átkozni kell. Be kell bizonyítani, hogy az egész ügyet Orbán találta ki, hogy elterelje a figyelmet szörnyű diktatúrájáról.

Aztán bármi is lesz a kormány reakciója, mi mondjuk pont az ellenkezőjét, fokozott halálgágogással keverve. Ha a kormány ad több pénzt az úszó sportágra, mondjuk azt: a pénzt a villamosból éhesen kizuhanó csecsemők szájától veszi el, ha meg nem ad pénzt, mondjuk azt, Orbán utál úszni, ezért direkt szeretné a magyar sport halálát.
Válasz erre 

zsebatya 2016.01.08. 12:31:56

@BircaHang Média: Megint új nick. Fasza gyerek vagy. Amit meg betűbe vertél, színtiszta hülyeség. Nem lep meg. Fájna neked, ha kussolnál? Ne válaszolj, nem létezel.
Válasz erre 

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.08. 12:41:41

@zsebatya:

Mindig 1 nick, nem vagyunk hívei az anonímitásnak.
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.01.08. 16:20:56

Nem tudom, kinek van igaza a vitában. Nálam az úszónő ott rontotta el a dolgot, amikor az egészet azzal vezette fel, hogy széttépte a szerződést, mondván, milyen alapon várják el tőle, hogy promotálja a vb-t? Ha ez neki kérdés, akkor az legalább akkora baj, mint amekkorák miatt szót emelt.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.01.08. 16:32:07

Ha Hosszú nem teljesen hülye, (legalábbis nem annyira ahogy ezt az ügyet intézi), akkor ez csak egy dolgot eredményezhet.

Nevezetesen, hogy összerugja a port a magyar úszószövetség minden tagjával (most írt levelet cirka 80-90 edzó Kiss védelmében), és elhúz több pénzért külföldre úszni milliókért.

Lesz mire kenni, ő csak jót akart, a ballibek szemében ő lesz az élhetetlen ország mintapéldánya, és szarrá keresi magát az Amerikai színekben.

Persze lehet, hogy tényleg ennyire hülye módon intézi az ügyeit, meg a jóakarása szándékából előadott hisztizéseit, de nem hiszem.
A férje menni akar.
Katinka meg teszi amit tenni kell az ügyért.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.01.08. 16:33:04

Megjegyzem a politikai szál csak úgy jön bele, hogy a közismert ballib bérrettegők, beleteszik.

Pedig volt idő, mikor még Gyárfás volt a baloldali hős ellenálló, aki Schmidt Pali ellenébe indul a NOB posztért..

Hosszú Katinka pusztán szakmai kritikája, átpozicionálta a ballibeknél szerencsétlen Gyárfást a túloldalra, hisz máshogy nem igazán keverhető bele politikai epeömlés.
Válasz erre 

csakférfi 2016.01.08. 16:49:25

@BircaHang Média: :) Gyanítom az a helyzet hogy a népszerű mesehős kp.-re akarja váltani az aranyat.Nem forintban kéri hanem dollárban vagy euróban és nem itthon hanem USÁ.-ban.Meg havonta. :) :) :)
Ugyanis itthon fityingek járnak az aranyért meg aztán csak max. tízmillió magyar nyalhatja a seggét.Az USA meg sokkal több embernek ad otthont.Neki az amit az állam ad az fillér.Márpedig egy olyan "magasságokba" emelkedett kapzsi nő mint ő nem váltja apróra a "tehetségét".Amúgy is eljön egyszer a legyőzöttségi nyugger érzés.
A politikának ehhez semmi köze.Csak annyi hogy jó lesz ürügynek,ha itthon nem érvényesülhet! :) :) A többi csak kommunikáció kérdése. :) :)
Ja meg gerinc. :)
Hogyan nézne már ki hogy egy "fenomén" aristokrata babérokra és királyi jólétre éhezik,ezért kapitulál az USÁ-ba.csak mert ott nagyobb a pénz és a hírnév.Magyarok meg le vannak szarva.Így jól jön az asszonyi gátlástalan szinészkedés,a férjjel egyetértésben.Ezt hívják mögöttes szándéknak. :) A sok arc meg büszke arra hogy magyar a világ legjobb úszója.
ja ezért nem adnak rolls-royce.-t a piacon. :) meg úrinő sem lehet örök életére.Amerika meg a "korlátoltak " lehetőségének a hazája. :)
Válasz erre 

Conchobar 2016.01.08. 17:23:39

Van akit megfertőzött ez a Gyárfás, és pénzéhes némbernek festik le ezt a lányt. Pedig roppant egyszerű a képlet: ez a lány a párjával Amerikában edzett meg kitudjamitcsináltal még, aztán jött az EB és ott aranyakat nyert. Végül aztán odadörgölte az úszószövetségnek, hogy (a nevezésen kívül) nekik semmi szerepük se volt abban a sikerben. Mert azt ők ketten a férjével hozták össze. Aztán végül a vén mimóza is belekeveredett a dologba, szemmelláthatóan nem az lány oldalán. Hiszen a lemondásával a lány ellen hangolta a közvéleményt. Normál esetben annyit mondott volna, hogy megsértett a férjed, ettől kezdve én szarok rátok. Csak evvel nem ütött volna nagyot rajtuk. A lemondással viszont igen
Válasz erre 

czjanos 2016.01.08. 17:26:09

Az a régi vicc jutott az eszembe, ahol a pokol egyik üstje mellett tiltó tábla van: kimászni tilos!, mert a benne rotyogó németek betartják a szabályt. A másik mellett fegyveres őr, mert az oroszok csak ebből értenek, a harmadik mellett semmi nincs. Abban magyarok vannak. Ha egyikük ki akarna mászni, a többi úgyis vissza húzza.
Válasz erre 

tralalala 2016.01.08. 17:26:54

@BircaHang Média: Ez k. jó :D
Válasz erre 

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2016.01.08. 17:33:05

nepszava.us/bartus-laszlo-kiss/
Válasz erre 

Köldök_szösz 2016.01.08. 17:46:29

Olcsóbb lesz a kenyér, hús, villany, benzin stb. attól hogy Ő amottan úszkál? Nem? Akkor leszarom. Bocs.
Válasz erre 

willcox 2016.01.08. 17:50:55

@Ballib Cenzúra: Te egy ballibfóbiás hülye vagy.
Válasz erre 

2016.01.08. 18:05:06

Az itt kommentelő hülyék közül valaki mondja már el nekem, hogy miért Hosszú Katinka a Katinka? Nem Hosszú Katalin hivatalosan? A személyijében mi szerepel? A miniszterelnök sem Orbán Vikike, hanem Orbán VIKTOR.
Válasz erre 

2016.01.08. 18:07:48

@Sir Galahad: "Nem tudom, kinek van igaza a vitában."

Pont ezért volna jobb, ha kussolnál, fideszcsicska. Csak akkor ugass, ha értesz is valamihez.
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.08. 18:13:13

@kutyás majmok:
"Teljes név Hosszú Katinka
Becenév Katka

Magyar névnapok:

Katalin (február 13., március 9., március 22., március 24., április 29., április 30.,

Katinka (február 13., március 9., május 9.), november 25.
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.08. 18:15:08

Eddig úgy tudtam, hogy Magyarországon mindenki ért a focihoz és az MLSZ-ben is csak szakértők vannak és minden ok, de látom, hogy az úszáshoz is mindenki ért és a MÚSZ-ben is csak szakértők vannak.
Hiába, mi a szakértők országa is vagyunk, mert ugye a "szakértelem hiánya, bolsevista trükk"
DDD
Kíváncsi volnék, hogy van e, aki tisztán lát ebben az ügyben és vállalná e a nyilvánosságot, mert eddig csak maszatolás ment.

Ez a mondat pedig, minden visz.

"Az úszószövetségen belüli botránnyal kapcsolatban Orbán úgy mondta el a véleményét, hogy leszögezte, a politikát távol kell tartani a sporttól....
csak valaki mondja meg, mi az, amiben a kormányzat segíteni tud, hogy sok kiváló ember együttműködése ne lehetetlenüljön el".
OV
Válasz erre 

Barkalot 2016.01.08. 18:23:01

@Ballib Cenzúra:

Magadból indulsz ki mi? :)
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.08. 18:27:10

Frédi! Az, hogy felajánlotta, még nem jelent semmit. Annyiszor hazudott már, semmit nem lehet elhinni amit mond. Amit meg cselekszik, azért meg általában börtönt szoktak osztogatni...
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.08. 18:28:18

@kutyás majmok: Ezt beszoptad...
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.08. 18:29:21

@tralalala: A bolgár birka ugyanezt már vagy tizedszer kopizza be a blogokra...
Válasz erre 

38Rocky 2016.01.08. 18:35:41

Egerszegi Krisztina félti Kiss Lászlót, aki a megaláztatása után lemondott kapitányi tisztségéről. Egyetértek vele, de én Hosszú Katinkát is féltem. Egy ilyen konfliktusnak csak vesztesei vannak. Nem azért féltem, mert bármilyen retorziótól kellene tartania, nem azért mert ezután nem fogja az Úszószövetség biztosítani számára a legjobb feltételeket a Rióra való felkészüléshez. Én igazából önmagától féltem.
Karácsony előtti kritikája sok igazságot tartalmazott és elsősorban nem is maga, hanem az egész magyar úszósport érdekében lépett fel. Eddig rendben is volt a dolog. Az úszósport vezetésének szakmai színvonala bizonyára sok kívánni valót hagy maga után. De várható volt-e, hogy Karácsony és Vízkereszt között megtáltosodik a Szövetség és megold egy hosszú távú problémát? Nyilvánvaló, hogy nem. Ezért nem is lett volna indokolt még egyszer megszólalni. Ennek oka nyilván a sértettsége volt, aminek oka érthető. A MUSZ még Hosszú Katinka kritikája előtt jutalmazni akarta a kiválóan szereplő úszókat, de ezáltal csapdába került. Ha a kritika után nem jutalmaz, akkor ezt mindenki retorziónak tekintette volna. tehát a jutalmat muszáj volt megadni. Az viszont nagy hiba volt, hogy ezt összekötötték a 17-es VB promóciójával. Hosszú Katinka ezért tépte össze teátrális körülmények között a szerződést. Bár nem volt szerencsés a második kritika időzítése, de eddig még érthető a dolog. Ami viszont felháborító az Kiss László megszégyenítése. A tisztességben megőszült sikeredző méltóságát nem sértette, hogy ő maga keresse meg a fiatal versenyzőt, aki azonban nem állt szóba vele, hanem elvonult a helyszínről. Ezek után azon lepődtem volna meg, ha a kapitány nem mond le. Vajon ez volt Hosszú Katinka szándéka, hogy ezt elérje? Vajon örül és elégedett a lemondás miatt? Nem hiszem, ennél sokkal többre tartom őt. De vitathatatlan, hogy nagyon súlyos hibát követett el.
Mi következhet ezután a MUSZ és a versenyző részéről. Mondjon le az egész vezérkar félévvel az olimpia és másfélévvel a VB előtt? Ez súlyos veszélybe sodorná az egész úszósportot. Jelenleg csak az arcát mentheti a Szövetség. A visszautasított 12 milliós jutalmat mindenképp át kellene utalni egy gratuláló levél kíséretében, anélkül, hogy azt bármilyen feltételhez szabnák. Írniuk kellene egy másik levelet, amelyben lehetőséget adnának – és nem felkérnék a versenyzőt – hogy részt vegyen a promóciós akcióban, mégpedig minden megkötés és külön juttatás nélkül. A promóción való részvétel megtiszteltetés és ebben való részvétel minden sportolónak a legtermészetesebb kötelessége. Példamutató ebben Görbicz Anita megszólalása is.
Miért féltem Hosszú Katinkát? A következmények miatt,mert azt az edzőt szégyenítette meg és hozta lehetetlen helyzetbe, aki a legtöbbet lendített a magyar úszósporton. Ez vezet oda, hogy sok ember, sok rajongója szívéből eshet ki Hosszú Katinka. Nem hiszem, hogy ez ne számítana neki. Ezentúl, ha bárkivel találkozik, érezni fogja sokak szemében, hogy másképp néznek rá. Talán észre sem fogja venni, hogy emiatt megtorpan a hite és lelkesedése, hogy emiatt jobban fog fájni a vízben megtett minden kilométer és hogy lassabban fog regenerálódni a nagy megterhelés után. Lehet, hogy emiatt épp a legfontosabb versenyen hamarabb zsibbad el, emiatt rövidülnek le a tempók és hiányozhat néhány centiméter a jó benyúláshoz és marad el a várt győzelem.
Mit tehet ő, ebben a helyzetben. Ezt neki kell megérezni, ebben nem adhat senki tanácsot. Az igazi bajnokot az jellemzi, hogy le tudja győzni önmagát is, és ha hibázott tanul belőle. Ezen múlhat, hogy lehet-e akkora egyénisége az úszósportnak, mint Egerszegi volt.
Vagy lépjen egyet és férje jogán induljon amerikai színekben? Ezt nem fogja tenni két okból sem. Ha ezt teszi teljesen hiteltelen lesz minden szava, amit magyar úszósportért való aggódás miatt mondott. A másik az óriási presztízsveszteség. Itthon ő lehet a bajnokok bajnoka, de Amerikában soha sem lesz vetélytársa egy Phelpsnek, de még Ledeckinek sem. Csak egy lenne a sok kiválóság között a nagyobbak árnyékában. Ennél ő többre vágyik!
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.01.08. 18:43:16

@kutyás majmok: Ha ez a hozzászólás feltétele, te hogy kerültél ide? :)
Válasz erre 

felirat 2016.01.08. 18:55:49

@zsebatya: Csak vicces próbált lenni. Nem sikerült.
Válasz erre 

2016.01.08. 18:57:10

@38Rocky: " Ami viszont felháborító az Kiss László megszégyenítése. A tisztességben megőszült sikeredző méltóságát nem sértette, hogy ő maga keresse meg a fiatal versenyzőt, aki azonban nem állt szóba vele, hanem elvonult a helyszínről. Ezek után azon lepődtem volna meg, ha a kapitány nem mond le. Vajon ez volt Hosszú Katinka szándéka, hogy ezt elérje? "

Egy becsületben megőszült edző nem megy oda magától, hogy egyértelműen lejárassa magát, hanem odaküldte valaki. Szerintem ezt így szervezték: hatásvadászat és parasztvakítás. Egyrészt sajtótájékoztatón nem lehet odamenni, hogy Viktor, figyelj már... talán valamelyik őslény meg tud cáfolni.
Másrészt, Gyárfás miért nem ment oda? Miért hagyta, hogy az edző tegye magát nevetségessé? Van itt olyan hülye, aki nem lát át a szitán?
Aszongya a csúti peréj: a politikát távol kell tartani a sporttól. Tényleg? Azért ül egy csomó sportklub élén narancsos maffiozó? De sok buta paraszt él ebben az országban.
Válasz erre 

2016.01.08. 19:00:00

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Ezt beszoptad... "

Tévedni emberi dolog, de legalább egy hülye felhívta rá a figyelmem.
:)
Válasz erre 

2016.01.08. 19:07:18

Egyébként Katinka még sok aranyat fog úszni, csak nem Magyarisztánnak. Mint ahogy a sok ezer tehetséges magyar orvos más országokban gyógyít igazi fizetésért. Ez egy ilyen világ, csak a pannon pusztában élő jobbágyok ezt nem értik.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.08. 19:14:42

@kutyás majmok: Tudod, olyasmi ez , mint a Joschka Fischer.. Ne pazarold rá a drága idődet!
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.08. 19:16:06

@kutyás majmok: Na persze.. Azt tudod, hogy z USA-ban a töredékét sem kapják a 30 misinek egy olimpiai aranyért?
Válasz erre 

swfla 2016.01.08. 19:17:57

@38Rocky: tetszik a hosszu elemzesed, osszeszedett gondolatok. Egyetlen dolgot vitatnek: Egerszegi nem akkora egyenisege a magyar uszosportnak, mint ez a lany. O nyert egy zsak aranyat, ez a kislany meg a sporteredmenyei mellett kiall a tarsaiert. A ketto fenyevekre van egymastol, az egyikben benne van egy eloremutato gondolkodas is.

Nem osztom a velemenyt, hogy neki Amerikan jarna az esze, egyszerubben/kisebb cirkusszal is el tudta volna intezni ha ez a terve, pl. ahogy a veszpremi kezis gyerek par evvel ezelott, mikor "vegleg" Spanyolorszagba koltozott.

@csakférfi: komolyan derekig pirultam a stilustol, amit eloadsz. Ha velemenyed van, lehet civilizaltan is eloadni. De egyenlore ez puszta talalgatas, meghozza eleg furcsa hangnemben.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.08. 19:20:19

@kutyás majmok:

Y cuál es tu problema, hijo de puta madre? Te fasz..
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.08. 19:22:36

Hajrá Katinka! Emberi és sport emberi nagyságod kikezdhetetlen . csak gratulálni tudok önfeláldozásodhoz hogy megreformáld azt az uram bátyám világi mutyista rendszert amely gátja a fejlődésnek.

Aki gerinces és magyar az veled van!!!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.08. 19:47:39

@Ballib Cenzúra: Szerinted itt csakis az az egyetlen megfejtés, hogy a tyúk hülye, ballibek és pénzéhes amerikai trösztök befolyása alá került, akik ki akarják szipolyozni a magyar úszósportot?

Nem gondolod, hogy egy százezreléknyi esélyt kellene annak hagyni, hogy a kislánynak igaza van, főleg hogy Szabó Joe is ezt igazolja vissza?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.08. 19:49:25

@Ballib Cenzúra: Nem tudom, hogy ki volt az a ballib, akinél egy országos TOP 5-ös maffiózó nemzetmentő lett volna.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.08. 19:57:21

@csakférfi: Idióta! Amíg egy magyar egyéni olimpiai bajnok a londoni olimpián 20 millió forintot kapott, addig egy USA olimpiai bajnok 5,7 milliót. A jelenlegi árfolyamon természetesen ez több... Ott az olimpikonok megbecsültsége sokkal nagyobb és egy győzelem után egy átlagosan hülye bajnoknak is életfogytig tartó anyagi megbecsületsége lehet.

Hosszú Katinka eddig 2,2 millió dollárt úszott és marketingelt össze, nem, nem a Te adóforintjaidból, hanem külföldi pénzdíjas versenyeken.
Szólj a Habony-műveknek, hogy valami jobban felkészült hivatásos hazudozót küldjenek, ne egy ilyen marhát, mint Te.
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2016.01.08. 20:00:44

@Ballib Cenzúra: Te egy TÖMŐR CSONTFEJŰ ballibezős F.SZ vagy! Katinkának van GERINCE. A sok megélhetési meg huzzonel.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.08. 20:10:29

Katinkát 2018 ballib min.elnök jelöltjének!!
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.08. 20:11:15

Katinkát a 2017. október 23-án zászlótbontó Összefogás élére!!!!!
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2016.01.08. 20:15:47

Katinkának kitartást, és köszönet Pásztory Dórának is, hogy megszólalt.

Sok ilyen erős nőt kívánok Magyarországnak!
Válasz erre 

Csávógyerek 2016.01.08. 20:19:19

Ez a cikk királyul összefoglalta a Katinka ügyet. Elismerésem.

A kislány egyszerűen kinőtte Magyarországot. De mivel csak 2013 augusztus 22-én ment hozzá az amerikai fickóhoz, (feltételezve, hogy azzal kapta a zöldkártyát és előtte nem volt neki), még várnia kell az állampolgárságra 2017 első feléig. Szóval egyelőre Szittyaföldhöz van kötve, ha indulni akar Rióban. Bár minden bizonnyal az úszásra szeretne inkább fókuszálni, a provinciális szarság erősen csípheti a szemét, miután megtapasztalta, hogy a világ másképpen működik máshol.
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.01.08. 20:19:26

De hisz nemrég még a Gyárfás volt az egyik példaképetek, libsik.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.08. 20:19:35

Aki magyar az Hosszú Katinkával van! Kitartás Katinka a magyar nép veled van. ...az árulók nem számítanak.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.08. 20:20:24

@Afrika steht an der Elbe: Na ez az most meg az ő seggét nyalod!
Válasz erre 

swfla 2016.01.08. 20:43:43

@Túrós: nem gond, meg van bocsajtva. Jo, hogy igy atlatod az osszefuggeseket. Sok ilyen onzetlen, eloregondolkodo ember kellene meg Magyarorszagra, mint te.
Válasz erre 

38Rocky 2016.01.08. 20:45:19

@swfla: Lehet, hgy elfogult vagyok Egerszegi javára, de csak szerzett 5 olimpiai aranyérmet és világcsúcsai évtizedekig álltak, amit csak a cápadressz korszakban döntöttek meg. Drukkolok Katinkának, hogy ő is szerezzen ennyi aranyat az olimpián és ha 30 év múlva még állnak a világcsúcsai, akkor lehet, hogy másképp fogom értékelni a két úszó teljesítményét. Ami az amerikai lehetőséget illeti, abban egyetértünk. Én is ezt írtam le.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.08. 20:49:22

@kutyás majmok: nem orbán vikike?? ..és ez biztos?
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.08. 20:56:23

@Afrika steht an der Elbe:
De hiszen nemrég még a liberális Orbán volt a példaképetek.
"A Fidesznek igenis van elvi kiindulópontja… a modern XX. század végi liberalizmus"
OV
Válasz erre 

gizmo26666 2016.01.08. 20:59:44

Katinka menjen csak ki az USA-ba a külfödli pasijával, itt ne ossza az észt. Különben is milyen magyar az, aki több millió forintot erkölcsi alapon visszautasít, sportolónak adja el magáét, közben meg rajta van a neve egy súlyosan egészségkároösító szörpcsaládon. Egyébként meg mi a lófasznak adnak több tízmilliós jutalmakat ezeknek a delfineknek, miközben a tömegsportot meg nem támogatják, aminek eredményeként a 10 milló zsírdisznó meg csak a tévében lát sportot
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.08. 21:03:33

@gizmo26666:
A gyógyszered még nem vetted be, idióta.

www.napiszar.hu/Thumbnails/27229.w-403.h0.q100.jpg
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.08. 21:04:38

@gizmo26666: no neked észt osztani? ...ki az a hülye aki neked észt osztott volna .....HÁT NEM LÁTJA, HOGY NEKED NEM LEHET!
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.08. 21:05:27

@gizmo26666:
Erre a zsírdisznóra gondoltál?

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--dWM1Di2Z--/w_1160/6lsskGKJoLMuFUBcs.jpeg
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.08. 21:14:10

Ti tenyleg elhiszitek, hogy o az uszoknak akar jobbat? Hahaha.... MAGANAK!
Amerikaban meg mindig kb senki, ha igy folytatja, otthon is az lesz hamarosan.
A sportteljesitmenye tenyleg rendkivuli, de az arca is hatalmas, ami meg mindig indokolatlan.
Válasz erre 

taga20 2016.01.08. 21:38:11

@Doryyka: fasz nem kéne dorka? mi volt ez a hülyeség?
Válasz erre 

taga20 2016.01.08. 21:39:50

@csak egy néző: irónia volt részéről, ha jól értem:)

persze, ha van előélete, amit nem ismerek, ako nem szóltam:))
Válasz erre 

Realista vagyok 2016.01.08. 21:53:10

Magyarkènt külföldre költöztem ès megtapasztaltam hogy az emberek Nyugat-Euròpàban (ès gondolom ugyan ìgy van ez az USA-ban is) sokkal jobban ki mernek àllni a vèlemènyük mellett, sokkal jobban harcolnak az igazukèrt. Nincs bennük az a szomorù szocializmusbòl eredő fèlelem hogy ha megszòlalnak akkor ùgyis eltapossàk őket ill. nem uralkodik el rajtuk a tehetetlensèg hogy "ugyis mindegy mit csinalok, ugyse lesz jobb".
A nyugat-euròpai ill. USA demokràciàkban ha az embereknek vmi tettszik nem keseregnek hanem tenni akarnak azert hogy jobb legyen.
Azt gondolom Katinka is ìgy tesz most.
Előbb hiszek neki mint bàrkinek aki ma Magyarorszagon vezető pozìciòt betölt.
Válasz erre 

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.08. 22:12:17

orbán em elfogult az oroszokkal szemben, hanem Putyinnak a fizetett EU bomlasztó bérence. Amikor majd érte is eljön a rendőrség mint ahogy pl a hagyóétt is eljött, hogy a bukása után, hogy bekísérje az előzetesbe, akkor majd a felcsúti repteréről Putyinhoz fog menekülni menedékjogért.
Válasz erre 

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2016.01.08. 22:14:53

@gizmo26666:

Katinka is pont olyan anyakönyvi magyar mint te. Csak míg te egy büdös bunkó paraszt magyar vagy, addig ő egy intelligens magyar, akire az egész ország büszke.

Katinak világra szóló eredmüényeket szokott letenni az asztalra, te zsebnáci mélyproli meg csak a pálinkás üvegeidet.
Válasz erre 

mortullus 2016.01.08. 22:18:33

@gizmo26666: szörpcsalád?
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.08. 22:33:36

@taga20: a velemenyem... Cafolj ra!
Válasz erre 

taga20 2016.01.08. 22:51:42

@Doryyka: szerinted a péncre hajt? eszednél vagy liba?:)))
Válasz erre 

hírhamisítópappdani 2016.01.08. 22:51:48

@Ballib Cenzúra: @Doryyka: Te is csak egy hülye magyar vagy. Se múltad, se jövőd! Ott baszódsz meg ahová születtél!
Válasz erre 

hírhamisítópappdani 2016.01.08. 22:54:15

@kutyás majmok: Pedig lehetne felcsúti ramszesz is!
Válasz erre 

pamut 2016.01.08. 23:02:44

Masszívan érezhető hogy az Úszószövetség meggyűlölte HK-t amiért az nyilvánosan merészelte kritizálni őket azok után hogy 3 évig hiába beszélt nekik miközben zsákszámra hozta az érmeket.

Most próbálják részint lejáratni, részint kiutálni. Utóbbi lenne számukra a főnyeremény, hiszen akkor árulónak lehetne kikálltani és visszamenőleg is minden kritikája semmivé foszalna.

Azonban HK akkor se indulhatna az USA színeiben az olimpián ha akarna, mivel a nemzetközi sportszabályok csak az olimpia előtt legalább 3 évvel megvalósult ország-váltást fogad el, Rió pedig idén lesz. Mondjuk ez az infó a posztbeli szavazást is értelmetlenné teszi, HK nem tud váltani.
Persze nem is akar, ha valaki akkor ő aztán a férje, az amerikai egyetemi tanulmányai kapcsán sok szállal kötődik az USA-hoz ahol boldogan fogadnák is őt, de ha eddig se akart odamenni annak nyilván jó oka volt, bármikor megtehette volna.

Ez a balhé a szokásos magyar módon fog véget érni: mindenki fújja a magáét, mindenki jól besértődik és megőrzi a sírig a sérelmeit, azt hogy ő hol volt igazságtalan bántó vagy egyenesen aljas (Gyárfás, olvasod?) másokkal szemben, kiknek okozott sérelmet, azt fel se fogja vagy leszarja. Változás csak nagy nehezen tessék-lássék lesz de az is csak minimális. Végül elsikkad minden, csak a sérelempolitika marad. Egy HK önmagában nem elég a keleties mentalitás megváltoztatásához. Talán 100 se lenne elég. Egymillió, annyi talán elég lenne de 100 sincs. A medencében győzhet, egy berögzült mentalitás, kultúra ellen nem. Azért HK-nak óriási kalappal az olimpiára, ő a legjobb.
Válasz erre 

csakférfi 2016.01.08. 23:20:21

@Punxsutawney Mormota: Nem szoktam aranyakkal teletüzdelt "fenoménokat" nyalni.Ugyanis a milliókat nem az én adóforintjaimnak köszönheti.Ez igaz.Hanem annak a sok sportrajongónak aki sztárt csinál belőle mert kíváncsi rá.Meg a küzdelemre ami a sporteseményeken zajlik.Így a marketingeseken keresztül azok a cégek nyomják tele pénzzel akik az én és a Te munkádból idődből gazdagodott meg.Hm...!Ezt hogyan gondolod?Valaha a sport az ember szórakozását szolgálta.Most meg a szponzorokat. :) Vállatokat.a vállalatok meg a pénzt pénzt pénzt nyereséget szolgálják.Mindennél előbbrevaló az embernél is.Cirkuszt és kenyeret.Akkor lehet kormányozni a "népet".Miért érzem azt hogy a római birodalom óta nem változott semmi a társadalomban?Aztán meg csodálkozunk hogy összeomlani képes ez a rend?Naív vagy!Az igazi hőstettek a nagy baj idején szoktak kitűnni.Most nincs baj csak néhány probléma.amit én látok az az hogy tekintélyt pénzre lehet váltani és így szolgák hadait kényszeriteni arra hogy egy embert nyaljanak.Ez nem jelenti azt hogy a sport teljesítményt lekicsinyelném.Egérke a minta.Amit ő nyilatkozik asszerint gondolkodom én is.Nagyon hasonló a gondolkodásunk.Mégha és csak egy átlagférfi is vagyok átlagcsaláddal és gyerekekkel. :)
Válasz erre 

2016.01.08. 23:24:55

@Csávógyerek: Az USA-ban teljesen megszokott dolog, hogy a valamiben kiemelkedo teljesitmenyt nyujtoknak - akar tudomanyokban, akar sportban kiemelkedo, mindegy -, azoknak gyorsitott eljarasban intezodik az allampolgarsaga. Akar ket het alatt, zold kartya nelkul. A feltetel "csak" annyi, hogy kivalo eredmenyeket mutasson valamibol. Katinka ezt magasan teljesitette.
Katinka mar elotte is pancsikolt az USA-ban, elkepzelheto, hogy az egyetemi osztondija melle mar akkor megkapta a vegleges zoldkartyajat, igy tehat az allampolgarsagot, ha bejelenti, hogy amerikai szinekben akar indulni, akar egy het alatt is megkaphatja.
En nagyon drukkolok Katinkan keresztul minden magyar uszonak, hogy megkapjak mindazokat a technikai es szemelyi lehetosegeket, amik jobba teszik az uszosportot Magyarorszagon. Katinka jo celert allt ki. De siman megertenem, es egy percig sem hibaztatnam, ha Katinka ugy dontene, hogy nem ker mutyisztanbol tobbet.
Válasz erre 

csakférfi 2016.01.08. 23:25:24

@swfla: Az lehet.Mégis ha igazam van.Akkor .......!nem nekem fog fájni.Ugyanis a csalódás a kiábrándulás előjele.A kiábrándulást depresszív hangulat követi.Aztán jön a gyűlölet.Vagy halál.sehogy sem jó. :) a hangnem néha túlzónak hat egyeseknek.Ez amolyan "kocsma" stílus. :) a kultúrát nem abban mérik milyen a hangnem hanem abban mit cselkedtél a szeretteiddel.Embertársaiddal.Ha hazudsz és nyugodtan "kultúráltan adod elő,akkor aljasság.Ha durván akkor ....! Nem mindegy? :)
Válasz erre 

csakférfi 2016.01.08. 23:29:33

@Punxsutawney Mormota: Még valami.Nem különb ez a nő.orbánnál és vonánál sem meg schiffer művektől sem.gyurcsány bácsit ki ne hagyjam.lehetett volna.
Akkor nem áll ki másodszor.Így velük egy kutya.
Válasz erre 

csakférfi 2016.01.08. 23:35:09

@gizmo26666: AHA Van más is akinek eltér a véleménye a "zsírdisznótól". :)
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 00:38:11

@taga20: arra hat. Kulonben miert haknizta volna vegig a vilagkupaversenyeket?
Majd akkor fogok marhara rohogni ha kiderul, hogy a kameragyarto is penzeli, amiert annyira harcol...
Miert nem keszul az amcsiknal, ha ott olyan jo? Rio is kozelebb van...
Válasz erre 

Csávógyerek 2016.01.09. 01:07:21

@vanvelemenyem: Igazad van abban, hogy tényleg gyorsan (azért jóval több mint egy hét alatt) megkaphatná az állampolgárságot (ami egyébként normálisan 5 hónap átfutási idővel bír), ha már régebben (minimum 5 éve) van zöldkártyája a saját jogán, ami valóban előfordulhat a teljesítménye alapján. Ha viszont a férje jogán kapott csak zöldkártyát, akkor még nincs neki elég ideje ahhoz, hogy az olimpia előtt állampolgár legyen (3 évet kell várni házassággal szerzett zöldkártyánál). A lényeg az, hogy elhúzhat simán Orbanisztánból, ezért sokkal szabadabban beszélhet és cselekedhet, mint a sok szerencsétlen, akik a helyi feudális rendszer kiszolgáltatottjai. (Egyébként, nemrég lettem amerikai állampolgár magam is, és rohadtul egyetértek azzal, amit Katinka tett, még ha lehetett volna tapintatosabb is.)
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 01:27:03

@csakférfi: "Egérke a minta.Amit ő nyilatkozik asszerint gondolkodom én is.Nagyon hasonló a gondolkodásunk."

Igen, látszik. Azért Egérke se az eszével kereste a kenyerét, valljuk be:-) Oda-odaállt néhány pártrendezvényre is (pont azokra, amelyekre nem kellett volna), és most "kértek tőle valamit".

"Mégha és csak egy átlagférfi is vagyok átlagcsaláddal és gyerekekkel. :)"

Hogy micsoda??? Ha férfi lennél, nem a kilóra megvenni próbáló HATALMAT pártolnád, ami ellen egy lány meg mert szólalni. Ezerszer tökösebb ő nálad, zsíros kis pubika, onnan a pártszékház-alagsorból! Mivan, új parókára gyűjtesz, vagy csak elfogyott a csirkeszárny és éhes a macska?
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 01:32:20

@Doryyka: "Majd akkor fogok marhara rohogni ha kiderul, hogy a kameragyarto is penzeli"

Ne zavarjon az a csepp tény, hogy ő elmondta: Gyárfás is félreérti, mert ő nem kamerarendszert akar, hanem elemzőszoftvert... A kameragyártó a te gazdádat pénzeli, akinek a pénzéért itt gépelsz holDoryyka, hol csakférfi néven! Ebből lesz neked párizsi, tudod?!

"Miert nem keszul az amcsiknal"

Na biztos nem azért, amért te nem készülsz az oroszoknál! Mert neki, veled ellentétben, lenne pénze is meg tehetsége is hozzá...
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 01:37:53

@csakférfi: "Nem különb ez a nő.orbánnál és vonánál sem"

Sőt, holnap már fasiszta lesz, ugye? Hányadék, ahogy ti be tudtok embereket mocskolni...
Te meg nemcsak férfi vagy. Attól függ, alulra kerülsz vagy felülre, mi?:-)
Válasz erre 

megamedve 2016.01.09. 01:42:28

Mondhatok valamit?

A BÜDÖS KURVA ANYJÁT A FIDESZNEK!

Ha ezt mégsem mondhatom, akkor A TETVES BÜDÖS KURVA ANYJÁT!
Válasz erre 

megamedve 2016.01.09. 01:44:32

@BircaHang Média: FOSTALICSKA sok a duma,
A birkák bégessenek a tetves bolgár seggedben.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.01.09. 01:48:23

@38Rocky: „Ami viszont felháborító az Kiss László megszégyenítése”. Tudod, mit jelent a sajtótájékoztató. Annyi. Aztán elmegyünk. Nem azt, hogy akkor most a sajtó jelenlétében leülök megbeszélni a dolgokat, akárkivel, még, ha az fontos ember is. Kiss Lászlónak nem ott kellett volna „megbeszélést” kezdeményezni, nem?
Válasz erre 

bkkzol 2016.01.09. 02:05:45

Katinka úszó tehetség, de most kissé vérszemet kapott. Kapzsi lett hirtelen. Ajánlom árverezze el magát az arab országok között. Azok még az amcsiknál is nagyságrendileg többet fizetnek egy olimpiai aranyéremért. Induljon katari vagy kuvaiti színekben...
Válasz erre 

2016.01.09. 02:07:16

@Csávógyerek: csak felhivom figyelmedet arra, hogy Katinkanak nem valoszinu, hogy az egyetemi osztondija es a teljesitmenye melle kapott zoldkartyajaval ki kellett volna varnia az 5 evet. Nem mindenkinek kell hazassagot kotnie es varnia 5 evet. KIEMELKEDO teljesitmenyert hetek alatt megkaphatja.
Nem tudom, hogy vegulis Katinka allampolgar-e vagy sem, de megerdemelne, hogy begyujtson nehany aranyermet Rioban. Minden tiszteletem az ove, nem kis teljesitmenyt nyujtott eddig. Es azon kevesek koze tartozik, akikben van gerinc, ellentetben ...............jajjjjjjjj, tul hosszu lenne felsorolni.

Gratulalok az allampolgarsagodhoz - nekem nem kellett hozza varnom sem ot evet, sem nem kellett hazassagot kotnom erte (nem vagyok sportolo)
Válasz erre 

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2016.01.09. 02:20:05

'aaz az egyszerű tény támasztja alá, hogy ha Gyárfás nem lenne Orbán embere, már rég nem ő vezetné a sikersportág szövetségét."

ez milyen hulyeseg. gyarfas ezer eve ott van ahol. inkabb fenyo-t kellene megkerdezni, hogy miket tudhat gyarfas orbanrol, hogy erinthetettlen legyen. ja, fenyot meggyilkoltak? haha, sebaj. egy disznoval kevesebb.
Válasz erre 

jogalany 2016.01.09. 02:45:35

@BircaHang Média:
Azt írod, hogy a "cigány Orbán.." Ez nem igaz. Orbán már többször is elismerte, hogy zsidó származású, még édesaapjáról is azt mondta, hogy egy református zsidó ember. Elég Rachelt látni és ... leri róla az egyházközség.
Szóval ne cigányoz le egy rendes zsidó embert. És Gyárfás is rendes, csak egy szar alak, aki szétlopja az úszószövetséget.
Válasz erre 

jogalany 2016.01.09. 03:01:24

@csakférfi:
Ha tudnál bármiben is hasonlóan világklasszis lenni, mint Katinka, nem jönne le minden betűdből az irigység.
Katinka az ország imázsa, aki tudásával és munkával érte el ewredményeit. Azzal amit Orbán mindig emleget, a munkát. Ő aki életében egy percet sem dolgozott, mert a politizálás nem munka. Én nyugdijévnek sem ismerném el.
Katinka napi sok - sok órát edz, én akinek olimpiai nyakendője van anno csak felét csináltam, és az is rengeteg volt.
Ez a lány aki az ország imázsa mond valamit, erre válaszként már másnap ott van nála 12 milliós /év szerződés amiben az van még, hogy havi egyszer a vezetés rendelkezésére kell álljon, különben ugrik a pénz. Ez egy zsarolás, és amit kért, mert megnevezte mit kér, azt nem kapta meg. Kiss szavaival : megengedtük, hogy az orvosi szobában öltözzön, kapott egy vas szekrényt is. Az a 74 éves parazita, aki nem kerets két hétig és a sajtótájékoztatóra ment oda, hogy nem szégyelli magát. Még akkor is ha parancsra cselekedett. A szar alak Gyárfás 1 nap alatt küldött 12 milliós szerződési papírt, de 6 nap alatt fel sem hivta és csak akkor küldött neki egy sms-t, egyben a Blikk-nek is elküldve. Ezek a paraziták az Orbán emberei ? A helyében szabadulnék tőlük, mert embert barátjáról....igaz ott van neki Smittelő, aki szerinte a barátja, egy csaló !!! Aki csak akkor mondott le mikor megnyerte a Lottó 3,5 milliárdos főnyereményét.
Válasz erre 

swfla 2016.01.09. 06:36:40

@bkkzol: elarulnad, hogy miert ugrassz a torkanak? Te is, meg @Doryyka is.

A szaraz tenyek annyi, hogy

1) nem elegendo a muszaki hattere az uszoknak ahhoz, hogy _hosszutavon_ a vilag elvonalaban versenyezzenek

2) A jelenlegi kormanyzat pumpalja a penzt egy olyan sportba, ami semmilyen eredmenyt nem tud felmutatni (nehogy valaki ideirja, a kinkeserves eb-csoportba kerulest, mert korberohogom)

3) van egy klasszis uszonk, akiben volt eleg batorsag felemelni a hangjat, sot raadasul egyertelmuve tette, hogy nem ker a megvesztegetesbol, ot csak az altala felhozott problemak megoldasa erdekli.

Minden mas csak spekulacio / velemeny!

Es most a torkanak ugrotok, kuldenetek Kuvaitba, meg a joisten tudja hova, ahelyett, hogy elismernetek, hogy igenis kell batorsag hozza, hogy nekimenjen egy olyan gittegyletnek, ami nem csak az uszoszovetseg befolyasos embereibol all (kulon tetszik, hogy tovabbi 71 edzo is lement kutyaba), hanem gyakorlatilag mogotte van az egesz magyar kormanyzat a kibaszott ketharmadukkal. Bar ez az elmult napok reakcioibol vilagosan latszik is...

Es ez a kislany 26 eves.

Te megis mit csinaltal, amikor 26 voltal?

Vagy esetleg tervek mikor 26 leszel?

Ne ertsd felre, nem varom el, hogy olimpikon legyel, vagy hogy palotaforradalmat csinalj. Csak hagyd beken azokat, akiknek kicsit szelesebb a latokore vagy nagyobb a szive, mint a tied.

Errol az Amerikaba koltozesrol meg tenyleg leakadhatnatok vegre. Szamtalanszor be lett irva, ha akarta volna, mar reg lefalcolt volna.
Válasz erre 

38Rocky 2016.01.09. 08:19:40

@élhetetlen: Nem a beszélgetés elmaradása volt a felháborító, hanem a kézfogásé, ami után megegyezhettek volna, hogy hol és mikor kerüljön sor a tisztázó beszélgetésre.
Válasz erre 

Nevoeiro66 2016.01.09. 08:27:10

@BircaHang Média: Hiánypótló okfejtegetés, grt. :DDDDD
Válasz erre 

bkkzol 2016.01.09. 08:42:03

@swfla: Nem Katinka lenne az elso aki szakmailag zseni, fenomen de emberileg erosen melyponton van (Pl. Eistein...)
Nem emlekszek a , mit csinaltam 26 evesen , de 27 evesen onerobol csinaltam meg a vallalkozasomat. Havi 1M afa-t fizetek a kozterhek mellett. Nem nagy dolog, de kenyelmes elethez elegendo.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.09. 09:22:46

semmilyen politikai ügy nem lett ebből, ti próbáltok csak azt csinálni belőle, de ezt is el fogjátok bukni
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.09. 09:48:22

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel: Ki bukik el mit, te orbánfarturkász, te?
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 09:50:09

@poszt: Még szerencse, hogy a pártok távol tarják magukat az eseménytől és nem próbálnak politikai tőkét kovácsolni belőle.
index.hu/belfold/2016/01/07/hosszu_katinka_a_szabadsag_oszlopainak_peldakepe
Eddig Egyedül a kormány(pártok) nem foglalt(ok) állást a kérdésben. De vigyázat, az legalábbis gyanakvásra kellene okot adjon köztetek, hogy azt mondta "imádom Magyarországot". (Persze a Jobbik is rárepült az ügyre.)

Aztán nehogy az legyen az olimpián, mint a londonin, hogy a nem várt sikerek miatti frusztrációtól vezetve kénytelenek lesztek olyan ordenáré cikkeket írni megint, mint pl. Tóta W.
hvg.hu/w/20120813_olimpia

@Ballib Cenzúra: Nekem is megfordult a fejemben, hogy erre megy ki a játék. Nagyon remélem, ha így lenne - hogy ti. átigazol az amcsi válogatottba -, az automatikusan x ideig (Rióig biztosan) a nemzetközi versenyeken való indulás jogának megvonásával jár, mint más sportágakban.
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 09:50:54

@Ballib Cenzúra: :))) Igen, kb. ez a helyzet.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.09. 09:53:58

@bértrollbosszantó_kovi1970: ti, úgy 2010 óta minden választáson meg ügyön
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 09:56:54

@Conchobar: Mondjuk a "vén mimóza" letett némi eredményt az asztalra évtizedeken keresztül, aztán még neki kéne gazsulálni (sikertelenül) egy kétségtelenül sikeres hisztinának? (Egyébként így van: az események engem is Katinka ellen hangolnak, nagyrészt az ilyen cikkeknek köszönhetően, amit talán már aranyak garmadájával sem lehet helyrehozni. Katinka, ez Hosszú vágta lesz...)
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 09:58:42

@kutyás majmok: Minden valószínűség szerint így anyakönyvezték.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.09. 09:59:01

2017. október 23-án egetrengető dolog fog történni Mo-on, zászlót bont az összefogás!!!!! ettől vonaglik minden magyar rög, ettől vérez ki majd nyomunkba hág, ettől nem gyógyulnak az unokák
Válasz erre 

bloglegelő 2016.01.09. 10:02:02

a tisztelt blogger egy bigott, dögön élő fasz

Orbán nagyon is értelmesen fejezte ki azt, hogy ebbe az ügybe:

- nem kíván politikát belevinni (mindig van benne politika, rendszertől függetlenül)

- Katinkával ért egyet - "mondják meg, hogy miben segítsünk" --> vagyis Gyárfás ne bohóckodjon és főleg ne rángasson bele, magával naív mesteredzőket stb. a saját, taposós, amorális bizniszeibe
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.09. 10:04:19

Csak arra lennék kíváncsi, hogy a sok orbánfarturkász (mert más nem köpködi) magától köpködi Katinkát, vagy ezt is kiadta nekik utásításba a kubatov? Egyik parazita (fidesz) megvédi a másik parazitát (úszószövetség). Másik kérdés, hogy pár tolvaj mennyi közpénzt lopott ki az államkasszából az úszószövetségen keresztül? Ebből mennyit csorgattak vissza a fidesz kasszába, ahogy ez már bevett szokás ebben az iliberális nemdemokráciában...
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:06:27

@38Rocky: Like!

Azt hittem, ezt Egerszegi nyilatkozta, később, hogy egy cikk(részlet), de ha saját, akkor pláne kalapot és úszósapkát le! :) (Utóbbi csak ártatlan szellemeskedés, nem kell tovább gondolni, mögöttes szándék nem volt benne.)
Válasz erre 

Netuddki. 2016.01.09. 10:06:53

@bloglegelő: "- nem kíván politikát belevinni (mindig van benne politika, rendszertől függetlenül)"

Mégse bírta ki a nélkül, hogy belepofázott volna. Elmész te is oda ahová való vagy, az orbánod valagába!
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:10:03

@kutyás majmok: "Egy becsületben megőszült edző nem megy oda magától, hogy egyértelműen lejárassa magát, hanem odaküldte valaki."

És tényleg! A sajtó:
index.hu/video/2016/01/07/hosszu_katinka_nem_all_szoba_kiss_laszloval/
Válasz erre 

bloglegelő 2016.01.09. 10:12:23

@bértrollbosszantó_kovi1970: gyermekem, ehhez nem kell fideszes agyhalottnak lenni, most képzeld.

ha meg nem érted magad körül a világot, attól az még van

és te lógsz itt a zorbán csöcsein, nem én

pá
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:12:26

@kutyás majmok: Gyárfás ott se volt:
sport365.hu/egyeni-sportok,hirek,gyarfas-szerint-jobb-hogy-o-nem-volt-ott-hosszu-sajtotajekoztatojan,86770
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.09. 10:13:18

@bértrollbosszantó_kovi1970: 2016.01.09. 10:06:53

te retardált, először a magát demokratikus ellenzéknek aposztrofáló társaság pofázott, eztán jött ovi, h "no politika". mindegy, vicces vagy, fröcsögj tovább te kis náci
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:15:02

@Punxsutawney Mormota: 90 edző meg nem. Eddig tehát kb. 100:1 az úszószövetség javára.
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:19:52

@gizmo26666: "sportolónak adja el magáét, közben meg rajta van a neve egy súlyosan egészségkároösító szörpcsaládon."

Az melyik? Csak nem a hosszúlépés?! (Nem tudtam kihagyni.)
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:26:15

@vanvelemenyem: Csak éppen vannak a NOB-nak bizonyos szabályai, mert különben az összes élsportoló amerikai áp. lenne mára.
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 10:30:13

@Leylandi: akkor a szoftverbol van neki, tokmindegy.
Ki fog derulni, hogy neki nwm a 12 milla kell (ene)... hanem a tobbszorose.
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 10:30:28

@élhetetlen: Nem is megbeszélést kezdeményezett, csak időpontot akart volna kérni, amit egyébként előtte telefonon is megtett, csak éppen ott is elutasították.
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 10:32:39

@Leylandi: csak mert ugyanaz a velemenyem, ugyanaz a nick vagyok? Szoval te csak ugy beallsz a sorba.. Mert en gondolkodom es van am sajat velemenyem... Tobb nickem viszont NINCS.
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 10:35:16

@swfla: nem ugrottam a torkanak, elmondtam a velemenyem errol az egeszrol.
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.09. 10:51:30

Szeretlek Viktor.

40.media.tumblr.com/689116e8c02a78bb5cd92e1a9a027449/tumblr_o0ofptRvvT1ridh7no3_1280.png

Beszarás.
i.ytimg.com/vi/8hwJ4Wx_XYo/hqdefault.jpg
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.09. 11:07:18

@Sir Galahad: Nem, ott rontotta el, hogy a fideszcsókos Gyárfásra támadt. Ezzel bekerült abba a körbe, akit a fideszhülyék ugatnak. Ennyi.

Amúgy hülyefideszes, ma kéne mennem vásárolni a tökig érő ónos esőben, mert a hülye isteneid vasárnapra bezáratták a boltokat? Hülyék vagytok mind.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.09. 11:09:46

@Doryyka: Menj a picsába szerintem.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2016.01.09. 11:10:02

@Jobban való teljesítés van: igen, mert holnapra napsütés és 30+ lesz . te idióta vén hülye, generációd szégyene
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.09. 11:14:20

@Balt: "Nagyon remélem, ha így lenne - hogy ti. átigazol az amcsi válogatottba -, az automatikusan x ideig (Rióig biztosan) a nemzetközi versenyeken való indulás jogának megvonásával jár, mint más sportágakban."

Így van. Reméljük közösen, hogy jó alaposan megkínozzák Katinkát, amiért a narancsos klientúrára támadt. Lehetőleg soha többet ne úszhasson. Ez a minimum. Azt is bánja meg, hogy megszületett. A buggyant naranccsal nem packázhat. Ugye?
Válasz erre 

2016.01.09. 11:14:58

@Balt: Mondani is akarsz valamit vagy csak bemásolod a szarjaidat? Nem kattintok linkekre, csicska.

@gizmo26666: "Katinka menjen csak ki az USA-ba a külfödli pasijával, itt ne ossza az észt. Különben is milyen magyar az, aki több millió forintot erkölcsi alapon visszautasít, sportolónak adja el magáét, közben meg rajta van a neve egy súlyosan egészségkároösító szörpcsaládon.

Figyelj, te Orbán-nyomorék: te milyen magyar vagy? Hány aranyérmet hoztál az országnak? Mi is a te profi sportod: Orbán-troll?
Nos, amit ezért kapsz, az ne legyen neked elég az onkológián.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.09. 11:16:10

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel: Nem, csak 4 fok lesz, ami elég, hogy ne legyen ónos eső. A jókívánságaidat pedig beléd is te fideszes, te (más jelző e mellé nem is kell).
Válasz erre 

2016.01.09. 11:21:54

Már száz éve így mennek el az országból a tehetségek: jobbat akarnak a buta népnek, de közben beleköpnek a rabszolgatartó maffia levesébe. A buta jobbágyok meg hallgatnak. Nem maradt már itt értelmes ember a pusztában, csak ganajtúró fideszes csicska, akik egy szoláriumban felejtett magyar vezért imádnak. Kár, ennyi erővel más vándornép is elférhetett volna ebben a dágvány pusztában. Hülye németek...
Válasz erre 

manager2008 2016.01.09. 11:41:03

@38Rocky: @élhetetlen: Pontosan így van. Kiss Lászlónak lövése sincs arról hogyan kell ügyeket intéznie. A sajtótájékoztató egy olyan rendezvény, aminek a tájékoztatás a célja és nem ügyintézés. Kiss Lászlónak ha meg akar valamit beszélni azt hivatalosan kell javasolnia, néhány alternatív időpont megjelöléssel, előre megadva a témákat, hogy a másikfél felkészülhessen. Hosszú Katinka stábja és ő maga sem sértette meg Kiss Lászlót, ő önmaga bizonyította be hogy nem vezetőnek való, hanem kitűnő edző lehet aki a medence széléről beszél az úszóival, felülről. Most ő egy szervezet vezetője és nem magánbeszélgetést akart folytatni. Nem álltak szóba vele, de ez nem sértés, hanem ez a rend. Miért kellett volna Hosszú Katinkának időpontot adnia ott rögtön. Nincs is nála az elfoglaltsági terve. A támogatói sem tudtak volna semmmit sem mondani. Ha Katinka udvariasabb, akkor adott volna egy puszit a Kiss Laci bácsinak ésmegkérdezi hogy tetszik lenni, mi újság van otthon, stb. Majd szépen elköszön és kéri hogy a javaslatokat írásban küldje meg. Kiss Lászó egy amatőr bácsi.
Válasz erre 

2016.01.09. 11:55:38

@A megvalósult amerikai ólom..: "Y cuál es tu problema, hijo de puta madre? Te fasz.. "

Bueno cabron, pero porque me preguntas? Eres un maricon de bandidos naranjados, hijo de puta. Calláte, maldito bastardo, fuerá de aqui en Asia!

Látom megvisel, kiskancsó. Beletaláltam a szaros troll fideszes lelked világába.
Válasz erre 

susu64 2016.01.09. 12:00:13

Jó dolog, hogy Trombitás mellett mennyi ász van még ebben az országban. Csupa megalapozott, szakszarű és objektív vélemény. Egy dologról azonban érdemes lenne nem megfeledkezni: vannak itt számosan és számtalanul, sportolók, többszörös olimpiai bajnokok, tudósók, művészek és egyszerű halandók, akik szépen, csöndben és szerényen teszik a dolgukat. És még módjuk sincs arra, ellentétben Hosszú Katinkával, hogy pénzdíjas ámde semmitmondó versenyeken körbehaknizzák a világot, kiemelt támogatást kapjanak egy sportszövetségtől és jól felépített brandja is legyen. Miközben eddig egy szerény olimpiai 4. helyezése van, néhány világbajnoki arany mellett. Nem lebecsülni akarom a teljesítményét, de azért most rendesen maga alá dolgozott. A Trombitás féle és egyéb pártpolitikai, melléállások, támogatások szófosások meg még sikeresen ki is nyírják.
Válasz erre 

susu64 2016.01.09. 12:06:45

@kutyás majmok: látod, szar dolog egyszerre kutyának meg majomnak is lenni. Kutyaszar, majomszar. Apropó, te hány aranyérmet hoztál eddig az országnak?
Válasz erre 

susu64 2016.01.09. 12:08:21

@Jobban való teljesítés van: szarva közt a tőgyét, Gyárfás mióta fideszcsókos, elmondanád? Megcsókol ő még téged is akárhol, csak fizess neki.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.09. 12:22:13

@susu64: De most a fidesz fizet neki. Ergo fideszcsókos. A te logikádból is ez következik. Amúgy igen, Gyárfásnak elég cifra múltja van.
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 12:28:09

@Jobban való teljesítés van: Elhiszem, hogy nektek nagy csalódás, ha Mo. erején felül szerepel az éremtáblázaton, de lássuk be, hogy Katinka amerikai színekben esélyes lenne legyőzni a még mindig elég jó hazai élvonalat Ergo: - feltéve de meg nem engedve hogy amcsi színekben indul Rió után, mert addig már nyilván nem fog összejönni - az amerikaiaké lenne az arany, onnan lefelé jöhetnénk mi. No de sebaj, addig lefolyik némi víz a Potomacon... :)
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 12:30:44

@kutyás majmok: :))) Kattanj akkor a kutyákra vagy a majmokra, idióta.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 12:47:50

@Balt: Szolgalelkű, kszolgáltatott emberekről hallottál-e már? Simán benne van a pakliban, hogy a szövetség kiadta az ukázt, hogy ezt és ezt alá kell írni, különben megnézetik magukat. Nem egy és nem is két iilyen eset már előfordult kishazánk történetében.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 12:49:59

@manager2008: Sajnálom az öreg csókát. Gyárfás odazavarta céltáblának. Az öreg meg megette nagykanállal.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 12:52:52

@Balt: És azt hol láttad, hogy bárki, aki a kislánynak ad igazat azon "kesereg", hogy erőn felül teljesít az ország az olimpiai táblázaton? Ne akarj olyat beledumálni az emberekbe, amit még csak nem is gondoltak, ócska hungarista trükk, ugye? Akinek nem egyezik a véleménye a tiéddél, az idegenszívű, hazaáruló, judeo-liberálbolsevik és koncentrációs táborban a helye.
Válasz erre 

2016.01.09. 12:55:48

@susu64: " Apropó, te hány aranyérmet hoztál eddig az országnak?"

Hülye. Ezt én kérdeztem előbb, másrészt meg nem én kritizáltam a Katinka lányt. Szövegértelmezési gondjaid vannak, amiből arra következtetek, hogy kb. kettővel több osztályod van, mint a vonatnak.

"Egy dologról azonban érdemes lenne nem megfeledkezni: vannak itt számosan és számtalanul, sportolók, többszörös olimpiai bajnokok, tudósók, művészek és egyszerű halandók, akik szépen, csöndben és szerényen teszik a dolgukat. "

Olvasd el akkor azt, amit a jobbágyokról írtam. Jó reggelt! Ja, és tedd te is szerényen a dolgod és kussolj, ne gyere ide észt osztani az ügyben. Legyél csak jó szolgáló, mint a többi csicska.

" egyéb pártpolitikai, melléállások, támogatások szófosások meg még sikeresen ki is nyírják"

Maradjunk annyiban, hogy lehetetlenné teszik, ha nem áll be a többi csicska mellé a kórusba, a Kedves Vezető előtt pitizni. Más országnak is lehet aranyat szerezni, ráadásul EGYENES GERINCCEL és sokkal több pénzért. A teljesítménye egyébként is EGYÉNI, nem az ország vagy a magyar nép érdeme. Attól, hogy egy ország sportolói sok érmet szereznek, nem azt jelenti, hogy annak az országnak az állampolgárai nem lehetnek buták, mint a föld. Az érmek száma csupán üres nacionalizmus, egyébként meg egyéni érdem és érték, amelyet olyan zászló alatt lehet futtatni, ahol értékelve van. Személy szerint én betiltanám a zászlókat az olimpián és egyéni nevezések alapján indítanám a versenyeket. A sport, az olimpia egyébként is az egyén teljesítményéről szól, nem a nemzetéről. Einstein is zseni volt, de ez nem jelenti azt, hogy automatikusan minden zsidó az. A magyarokról ne is beszéljünk, mert az ázsiai pusztában, ahonnan jöttek, nem hagytak semmit maguk után, ami ma is fennállna, és itt a Pannon pusztában sem mutattak fel semmit ezer éves bitorlás után.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 12:56:04

@Doryyka: Kiszámolod, Aranyom, hogy 2,2 millió dollárban hányszor van meg a 12 millió forint? Segítek: 53,7-szer. Ennyiszer kereste már meg HK a 12 millió forintját. Egyéb kérdés?
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 12:57:56

@Punxsutawney Mormota: :)) Ennek alászaladtál:
hvg.hu/w/20120813_olimpia
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 12:59:18

@Balt: Minek szaladtam alá, hüyegyerek?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 13:02:37

@Balt: Te funkcionális analfabéta vagy, avagy rossz cikket linkeltél be. Kérj eőrsítést a Habony-művektől, ha nem bírod a strapát.
Vagy ennyi faszság beírása után sem jött még össze a zöldséglevesre való?
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 13:05:46

@Punxsutawney Mormota: A saját köpedelmednek, Tóta W. Orrluk képében.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 13:09:24

@Balt: Te tudod miről szól ez a cikk? Vagy csak bedobtál valamit, amire azt modnták a feletteseid, hogy ez jó lesz?
Ha nem tudod értelmezni, akkor keresd meg a kisegítő-iskolai tanítónődet, aki szorgalmasan simogatta a vízfejedet, hogy segítsen a szöveg szemantikában. Jó szórakozást!
Válasz erre 

Balt 2016.01.09. 13:15:54

@Punxsutawney Mormota: Pont arról szól, amit írtál:
"És azt hol láttad, hogy bárki, aki a kislánynak ad igazat azon "kesereg", hogy erőn felül teljesít az ország az olimpiai táblázaton? Ne akarj olyat beledumálni az emberekbe, amit még csak nem is gondoltak, ócska hungarista trükk, ugye? Akinek nem egyezik a véleménye a tiéddél, az idegenszívű, hazaáruló, judeo-liberálbolsevik és koncentrációs táborban a helye."

Az utolsó mondat ugyan a te saját véleményed (szalmabáb érvelésed), nem tudok azonosulni vele, de kétségtelenül jól szórakozom a frusztrációtokon. :))
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 13:19:39

@Balt: Mondom, hogy nem erről szól a cikk. De örülök, hogy egy 3 éves írás ilyen olcsó szórakozást nyújt. Gondolom, mozijegyre nem futja... A könyvtárba meg minek járnál, ott ennél csak bonyolultabb írások vannak, és már Weörös Sándor verseivel is meggyűlt a bajod.
Válasz erre 

susu64 2016.01.09. 13:28:17

@kutyás majmok: kishaver, amint látom, szövegértelmezési gondjaid neked vannak. Hiszen éppen te kérted számon, hogy más mennyi aranyat hozott az országnak. Nem kell minden funkcionális analfabétának kommentelnie, te is jobban járnál, mi is.
Aztán, ami az asztalra tételt illeti, azt gondolom, éppen eleget tettem le eddigi életem során viszonylag csöndben és szerényen, többet, mint amennyit te elképzelni képes vagy. De ez magánügy. Nem attól ember és példakép valaki, hogy hány aranyat tesz ide vagy oda. Az meg végképp szamárság, amit az egyéni teljesítményekről írsz: minden egyéni teljesítmény mögött ott van egy társadalom, egy ország. Így volt ez a komcsi időben is és így van ez most is. Hosszú Katinka nem sokra menne, ment volna, ha nem kapott volna és nem kapna folyamatosan támogatást. Nem is akármekkorát. (pl. a pénzdíjas kis "Világkupának" becézett versenyeihez utiköltséget, masszőrt, szervezést, stb.) És így van ez mondjuk az USA - ban is, csak ott más rendszerben történik mindez. Pl. állami támogatás helyett szponzorokkal, akik aztán az adójukból leírhatják a szponzori díjakat. Végső soron tehát ott is a társadalom támogatja az élsportot.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.09. 13:31:08

Aki magyar az Hosszú Katinkának szurkol! Katinka veled az igaz magyarok összessége!!!

s köszönet hogy Te szembe mertél szállni a svihák mutyiosta pénzt lenyúló MÚSZ vezetéssel!
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.09. 13:49:40

@Balt: Nektek? Nekem meg még kinek te narancsbuta?
Válasz erre 

susu64 2016.01.09. 13:56:32

Trombitás Afréd részletezhetné a stadionokra költött százmilliárdokat? Kíváncs vagyok rá.
Lengyel stadionok a közelmúltban: Varsó (100 Milliárd), Gdansk (63 Milliárd), Wroclaw (63 Milliárd), Poznan (48 Milliárd), stb. Hol vagyunk mi ehhez? Jelenleg az FTC stadionon kívül egyetlen EU licences stadionznk sincs.
Dagály uszoda és sportkomplexum: 22-24 Milliárd Ft. Itt lesz majd Katinkának saját öltözője, feltéve, ha lesz még Katinka. Kívánom, hogy legyen.

mindennapi.hu/cikk/sport/-rulet-vagy-realitas-a-magyar-stadionepitesi-laz-/2011-12-15/10762
Válasz erre 

2016.01.09. 14:06:27

@susu64: "Hiszen éppen te kérted számon, hogy más mennyi aranyat hozott az országnak."

Mert már előttem megkérdezte ezt egy másik Orbán-csicska (ha figyeltél volna, de ez sem az erősséged).
Amit te letettél az asztalra, az mind a társadalomé, ment a közösbe, ahogy az enyém is, ez igaz. Isten fizesse meg neked, mert a többiek leszarják.

" Az meg végképp szamárság, amit az egyéni teljesítményekről írsz: minden egyéni teljesítmény mögött ott van egy társadalom, egy ország."

Valóban? És ha Katinka ezután az usákoknak fog úszni, akkor majd a társadalom ugrik bele a medencébe úszni, te nagyokos?
Válasz erre 

mortullus 2016.01.09. 14:08:07

@kutyás majmok:
"Az érmek száma csupán üres nacionalizmus, egyébként meg egyéni érdem és érték, amelyet olyan zászló alatt lehet futtatni, ahol értékelve van. Személy szerint én betiltanám a zászlókat az olimpián és egyéni nevezések alapján indítanám a versenyeket. A sport, az olimpia egyébként is az egyén teljesítményéről szól, nem a nemzetéről."

Érdekes lenne amikor a vizipólósok vagy a kézilabdázók a meccs előtt összetartott kézzel azt kiáltanák a "hajrá magyarok"" helyett, hogy "hajrá egyéni sportolók vagy hajrá csapatsportolók"!

És persze az is lehetne, hogy az EGYÉNI sportoló épít EGYÉNI pénzből EGYÉNI uszodát, abban EGYÉNI pénzből vett EGYÉNI kamerarendszerrel és elemző szoftverrel kielemzi az úszását az EGYÉNI pénzből fizetett EGYÉNI edzője. Majd megmasszírozza az edzés végén az EGYÉNI masszőre. EGYÉNI pénzből elutazik a versenyhelyszínekre, ott kifizet minden más EGYÉNI költségét.

És akkor elismerem, hogy mindez a sportoló EGYÉNI teljesítménye. Természetesen ekkor joga van letiltani a zászló használatát és az eredményhirdetés utáni nemzeti himnuszt is.
Válasz erre 

2016.01.09. 14:12:27

@susu64: Most meg kiket akarsz igazolni a lengyel példával? Talán keveset költ a maffia stadionokra? Romániában 9% az áfa, az nem érdekel véletlenül?
Válasz erre 

2016.01.09. 14:21:55

@mortullus: Jól van, nagyokos. Akkor miért nem azt mondják be a tévében, hogy a nemzet tépte össze az előszerződést? A társadalom olvasott be Gyárfásnak, ugye? Végül így is lehet értelmezni, de így sincs Katinka mögött senki, mert a sportolók (akikért kiállt) éppen gyengélkednek: nem kaptak gerinctartási képzést.
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 14:50:29

@Jobban való teljesítés van: azt mar te elfoglaltad...
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 14:53:47

@Punxsutawney Mormota: Gyarfas nyilatkozta (index, januar 6), hogy a multkori magyar rendezesu pancsikolos verseny promojaban penzt kert (volna) a ket masodperces megjeleneseert. Koszonom, nincs tobb kerdesem.
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 14:54:28

@hívőlélek: szegyellem, hogy magyar vagyok.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.01.09. 15:04:43

@Doryyka: Az ország Top 5-ös maffiózójánák nyilatkozatárá nem alapoznék.
Válasz erre 

taga20 2016.01.09. 15:07:40

@Doryyka: szerintem inkább örülj! és örüljünk együtt a mészaros családdal, me a lányok is sajátlábukra álltak, mint récsöl:)

Lőrinc 506 millió forintot költött a 400 hektár földre.
Lőrinc testvére, János 207 hektárt vett 247 milláért,
Lőrinc felesége, Beatrix 296 hektárt 404 millióért,
Lőrincék Ágnes lánya 209 hektárt 443 millióért,
Lőrincék Beatrix lánya pedig 276 hektárt 340 millióért.
Ez összesen 1391 hektárnyi föld 1941 millióért.
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 15:24:27

@Doryyka: "Gyarfas nyilatkozta (index, januar 6), hogy a multkori magyar rendezesu pancsikolos verseny promojaban penzt kert (volna)"

Ellentétben Gyárfással, aki - nyilván - "ingyen" csinálja...
UGYE???
ELMEBETEG.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.09. 15:30:03

Aki igaz magyar ember az Hosszú Katinkának szurkol!

A többi meg le van szarva mert csak csicska magyar.
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 15:32:06

@susu64: "Hosszú Katinka nem sokra menne, ment volna, ha nem kapott volna és nem kapna folyamatosan támogatást."

Na és MIÉRT KAP?
Válassz:
1. Mert a sportvezetőket megszállta az angyal, és önzetlenül, lelkiismereti okokból csakis a nemzet naggyá válásán, dicsőségén munkálkodnak, mert az a nemzetnek jó, vagy
2. Marha jól meg lehet pár sportolóból nulla munkával rengeteg sportvezetőnek élni, utazgatni, dőzsölgetni.
Na melyik lehet vajon az igazság???

Magam részéről senkinek nem adnék állami pénzt sportra, szedje össze szponzoroktól! A világban senki le nem sz.arja azt a pár érmünket, az EU-ban ettől még éppoly illiberális g.ciknek tartanak, amúgy meg egy-egy sikeres sportoló ürügyén öt-tíz másik embert tartunk el, aki a sportolóhoz képest nulla produktummal elevezget annak farvizén. Marhanagy haszon!
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.09. 15:33:44

A komcsik soha sem értették a dolgokat, és ez úgy sem változott, hogy egy részük nemzeti jobboldalinak nevezi magát :)
Válasz erre 

nemszólokmégegyszer 2016.01.09. 15:39:24

A sport kishazánkban már nem őzlet, politika. Kokó idején még csak üzlet volt. Persze a politika mindig együtt jár az üzlettel. Egymás nélkül már nem léteznek ebben az országban. Ezért csobban mindig akkorát a bedobott kő, ha valakit nem lehet megvenni. Mint ahogyan az úszószövetség tokkal vonóval Orbán-fúggő.

Egyszerűen nem értem a Hosszú Katinka vs. Úszósport ügyet. Több oknál oknál fogva. 1. A londoni olimpiára nem sikerült formába hozni, és utána egy f@szfej azt ajánlotta neki, hogy még nyithat szépségszalont. Ezekre már senki nem emlékszik? 2. Shane Tusup csinált belőle világhírű úszót, miután itthon simán leírták. /Gyárfás meg sem szólalt, Kiss úr meg jól megfizetve lapított, mint sz@r a fűben./ 3. Tusup világszenzációt csinát belőle, de a nagyon magyar úszószövetség sz@rt az egészre.

Most a szemére hányják, hogy az úszószövetség mennyi mindennel segítette. Hát ennek a fele sem igaz, mert az úszószövetség gazdálkodása jelenleg is átláthatatlan, ráadásul egy a mindenkori kurzusnak megfelelni kívánó szintén példás jövedelmű ember vezeti.

Rossz érzés lehet, hogy valaki az arcukba veri az igazságot /és akkor még a „haveri alapon” elkészített bol-dog ügyről nem is beszéltünk, ami eléggé mutyigyanús /szerencsétlen Gyárfás csinált hüjjjét magából a tv-ben, Kálmán Olga csak a statiszta szerepét játszotta/.

Arra hivatkoznak, hogy mindenki ingyen vállalta a promózást, egyedül Hosszú nem, de azért 12 millióért megpróbálták megvenni biodíszletnek, ahol a kazanyi részvételkor is Orbán és Gyárfás lopta el a show-t az úszók elől. Hát ezt a két embert án sem promotálnám.

És akkor csatlakozott a 3. hüjje a csapathoz, aki egy sajtótájékoztatóról kimenetel közben akarta megzavarni a tájékoztató sportolót. A férje közbelépett és távol tartotta az általa közelebbről nem ismert férfit. Ha valaki modortalan volt, hát az Kiss a kamerák, fotósok kerszttüzében. Miért is kellene Tusupnak elnézést kérni-e? Mert valakit, aki sem sajtós, sem fotós, nem engedett testközelbe a feleségéhez?

Egy idós öregember megsértődött a saját butaságán, és elutasítottságán. A butaság emberi tulajdonság, az meg, hogy először érte elutasítottság, őt magát minősíti, és a körülötte lévő embereket, akik sem Gyárfásnak, sem neki nem merték megmondani, hogy az úszók annak ellenére hozzák az érmeket, hogy a király meztelenül pompázik.

Erre, a saját sorozatos butaságai miatt /ami történt folyamatosan Gyárfás gyakorlott mentorálása mellett/ lemondott. Kicsit talán túl késő. Egy új mesteredzőnek nagyon kevés ideje van az olimpiáig, és ha nem csúcssiker lesz, hát rákenik az edzőre, hogy rossz választás volt, az úszókra, hogy nem adtak ki mindent magukból, és főleg Hosszúra, hogy miatta lett sikertelen a szereplésünk.

Azért nyugalom. Az úszószövetség win-win helyzetben van, siker esetén Gyárfással az élen megdicsőülnek /ömlik még egy kis plusz pénz zsebből zsebbe/, annak híjján marad minden mint eddig.

Én azért csodálattal nézem -de már másmilyennel- azokat az úszókat, szakembereket, akik Kiss melletti kiállásukkal /az mindenkinek szíve joga, hogy a butaság mellett is lándzsát törjön/ egyúttal támadják Hosszút /nem csak magukban, hanem nyilatkozataikban, mint amit összevissza hazudozik Gyárfás, aki szerint a Blikk mérvadó sajtóorgánum, és nem gondolta volna, hogy a nyilatkozatát le is közlik -noooormális?-/-

Csodálom ezt a nőt, hogy a közelmúlt szövetségi álságosságai nem szegik kedvét, kiáll saját sors. És sporttársaiért, akik nem állnak ki mellette. Nekik Kiss kell, nekem inkább Hosszú. Lagalább annyira méltán lehet büszke a saját eredményeire, mint Kiss a tanítványaira. Az edző tanít, a tanítvány pedig saját erejéből ér el eredményeket.

Persze benne van a pakliban, hogy a Kisst támogatók -Gyárfástól az úszókig- gyűlölik a vérprofikat, aki a sportból élnek, mert világklasszisok. Mintha ők amatőrök lennének /melyiknek is van munkahelye, miből él?/, csak kevesebből, mert egyik sem világklasszis.

Egyszerűen nem értem miért versenyez Hosszú még magyar színekben. Talán a szíve. Na az kell sporthoz, meg a hazaszeretethez.
Válasz erre 

susu64 2016.01.09. 15:41:36

@Leylandi: ezt nem vitattam egy percig sem, világon mindenütt így megy ez, van ahol nyíltan, van ahol burkoltan. (Vajon hogyan kaphatott pl. Katar foci vb-t, holott még saját csapata sincs? Hányan élnek azokból/ezekből nagyon jól? Többen, mint kellene.)
Válasz erre 

taga20 2016.01.09. 15:45:18

@nemszólokmégegyszer: szívemből beszéltél haver!
Válasz erre 

bkkzol 2016.01.09. 16:01:17

@kutyás majmok: az ide-oda vándorlások nagy része érdekből történik mostanság. akár a tehetségeket (sportolók, művészek, tudósok) nézzük akár az alja népet (szírek, afgánok, nigériaiak). ha menni akar Katinka akkor menni fog. szarik bele, hogy kinek úszik! van az a pénz amiért észak- kóreai bajnok lesz.aki jobban megizeti. ennyi!
Válasz erre 

taga20 2016.01.09. 16:11:09

@bkkzol: bazdmeg, ha te ilyen jól értesült vagy, ako ménem húzol el a picsába?

te szerencsétlen, széttépett 12 misit. mi a faszt akarsz még?
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 16:13:29

@nemszólokmégegyszer: "a közelmúlt szövetségi álságosságai nem szegik kedvét, kiáll saját sors. És sporttársaiért, akik nem állnak ki mellette"

Na épp ez bizonyítja, mi mehet ott... mert nem hiszem, már csak a nagy számok törvénye miatt is, hogy nincs olyan úszó, aki hasonló véleményen lenne Katinkával, hiszen ennyi embernek nem lehet csupán egyféle egyenvéleménye! De ha nem meri senki nyíltan bevallani, az csak mérhetetlen diktatúrát jelenthet, ahol mindenki végigf.osta a bokáját, és mukkanni se mer, rosszabb esetben meggyőződése ellenére lehurrogja.
Válasz erre 

Leylandi 2016.01.09. 16:17:49

@bkkzol: "ha menni akar Katinka akkor menni fog. szarik bele, hogy kinek úszik! van az a pénz amiért észak- kóreai bajnok lesz.aki jobban megizeti."

Ez csupán egy lejárató hipotézis. A TÉNY (ami láthatóan nem zavar téged) ellenben az, hogy Katinka még mindig itt van, állja a pofonokat, pedig bármikor elmehetett volna, és az emberek 90 %-a a helyében el is menne, mert ebből láthatóan nem lesz semmi változás, csak a csicskáztatás lesz egyre nagyobb.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.09. 16:44:28

@taga20: Aki magyar az Hosszú Katinkának szurkol! Katinka veled az igaz magyarok összessége!!!

s köszönet hogy Te szembe mertél szállni a svihák mutyiosta pénzt lenyúló MÚSZ vezetéssel!
Válasz erre 

38Rocky 2016.01.09. 16:48:15

@manager2008: Tejesen egyetértek! A társadalmi érintkezésnek vannak játékszabályai. Ha az történt volna, amit javasolsz, akkor nem lett volna semmi baj. Kár, hogy nem így történt.
Válasz erre 

38Rocky 2016.01.09. 17:03:35

@Balt: Szélsőséges indulatok, szélsőséges vélemények csaptak össze. Én a magam részéről azt akartam megérteni, hogy ki miben hibázott, mert hibát mind a két fél elkövetett.
Válasz erre 

taga20 2016.01.09. 17:03:55

@hívőlélek: azé remélem, hogy nem vagy megrögzött:)

me azok a fityesz térfelén ténferegnek.
Válasz erre 

mortullus 2016.01.09. 17:48:30

Én azt nem értem ha ilyen szar a helyzet a magyar úszósportban, hol van a többi úszó?

Elvileg itt lehetne egy lavinába beállni, amit Hosszú elindított. De egyelőre senki. Vagy csak kivárnak?

Az 1988-as ol. bajnok Szabó József megnyilatkozása eddig "édeskevés".
Válasz erre 

Doryyka 2016.01.09. 19:39:34

@mortullus: megszolaltak, Cseh Laszlo nem is ertette, mirol beszel (mar Katinka). Hm. Erdekes.

Amugy a Miklos Edit nev mond valakinek valamit? Segitek: sielo, egesz kivalo eredmenyekkel, ahhoz kepest, hogy ugye mennyi gyakorlohelye is lehet otthon....nem is epp sikersportag, napi emlitessel. Es raadasul a sportjahoz sem par olyan cucc kell, amit legkozelebbi hiperben is siman megvehet. Megis csinalja, nem a szart kavarja meg elegedetlenkedik. Na itt a kulonbseg.
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.09. 21:50:46

@Doryyka: hol az az itt??
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.01.10. 12:53:42

@Jobban való teljesítés van: Gratulálok kulturált hozzászólásodhoz, mindent elmond rólad.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.10. 13:49:33

@Sir Galahad: meg rólad is "elvtárs" :)
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.01.10. 14:06:48

@fidesz maszop dk egykutya: A te hozzászólásod útszéli stílusa egyedül rólad állítja ki a bizonyítványt. Én sehol sem trágárkodtam.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.10. 14:17:05

@Sir Galahad: milyen útszéli stílus "elvtárs"? Az meg kit érdekel, hogy trágárkodtál vagy nem? Ha lenne a legkisebb bajod...
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.01.10. 14:43:57

@fidesz maszop dk egykutya: Jaj, ne már. Légy szíves, trágárkodj még egy kicsit! Szórakoztató vagy :)
Válasz erre 

gizmo26666 2016.01.10. 19:35:51

@kutyás majmok: Te figyelj, magyarázd már el nekem, mi a faszért kell 38 milliuóüt adni egy olimpiai aqranyérmesnek? Egyáltalán mi a büdös lófaszért kell állami pénzeket tolni a profi sportba? Nekem, mi ebből a jó?
Válasz erre 

gizmo26666 2016.01.10. 19:36:40

@Balt: youtu.be/4rai2fjXrKg
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.10. 20:20:10

@Sir Galahad: mit trágárkodjak MÉG "elvtárs"? El sem kezdtem. Esetleg nem tudod hogy mit jelent az hogy trágár? Tessék "elvtárs": tragar.szojelentese.com/

De ha akarod majd bemutatom, hogy milyen az amikor tényleg trágár vagyok ;)
Válasz erre 

hívőlélek 2016.01.10. 20:44:33

@fidesz maszop dk egykutya: @fidesz maszop dk+ egy kutya a jobbik
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.01.10. 22:26:05

@Sir Galahad: Örülj, hogy csak ennyire ismersz...
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.01.11. 17:01:29

@kutyás majmok: Mibe találtál bele te szarházi ballib görény? Takarodj Mexikóba ott majd átrendezik a buzeráns képedet te fos..
Válasz erre 

Furman Berenc 2016.01.19. 07:54:26

sok gyurcsanyszopo kommunista fasz,hat nem a politikarol van itt szo,hanem egy hazafias erzesrol,s ha ezt katinka megtagadja a penzert akkor szerintem,s sok igaz magyar erzesu szerint is menjen a francba de vigye a seggfej penzsovar ferjet is minel tavolabb,mert o okozta ezt az egesz botranyt
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard