Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Sumákoló Rogán, mellébeszélő Matolcsy

Sumákoló Rogán, mellébeszélő Matolcsy

Beáldoz-e valakit Orbán?

Saját hazugságainak mocsarába fulladhat bele az Orbán-rendszer. Tarthatatlannak tűnik ugyanis az a stratégia, hogy látszólag betartják a törvényeket, ám bírósági eljárásokat megkerülve, törvényi kötelezettségeket kijátszva a feje tetejére állítják a jogállamot. Értsük ezt úgy, hogy lassan nehezebb lesz elhinni valamiről, hogy úgy van ahogy a kormány állítja, inkább automatikusan hazugságként értelmezi a dolgokat a keményen átvert honpolgár. Ez már nem pávatánc, hanem a fekete hattyú halála. Kihasználva ugyanis a foci EB őrületét, akár valakit be is lehetne áldozni, úgysem figyel oda most a többség egy ilyen apróságra.

nepszava_5.jpeg

Fotó:nepszava.hu

Matolcsy György nem úszhatja meg annyival, hogy blöffnek minősít minden állítást, mely a jegybanki alapítványok működésének törvényességét firtatja. Már a parlamenti válaszaiban sem azokra a felvetésekre reagált, melyeket neki szegeztek az ellenzéki képviselők, hanem jó Orbán-tanítványként a Magyar Nemzeti Bank elleni támadásként aposztrofálta a közpénzek sorsát firtató interpellációkat. Így próbálva meg úgy beállítani a kérdést, mintha a közpénzek elköltésének tisztázására tett kísérletek nem őt, hanem magát az MNB-t és annak funkcióit támadnák.

Most kiderült, hogy a jegybanki alapítványok még a törvényben előírt kötelességüknek sem tettek eleget, mert ugyan kiadták a Matolcsy György vezette egyik alapítvány (PADA) üléseinek jegyzőkönyveit Tóth Bertalan szocialista honatya adatigénylése kapcsán, ám a neki elsőre megküldött dokumentumokból rengeteg adatot kitakartak Például a jegyzőkönyvek alján szereplő aláírásokat. Mivel az adatok kitakarására a bírósági ítélet szerint nem lett volna lehetőség, Tóthék kérték, hogy adják nekik oda a kitakarás nélküli papírokat is. Némi időhúzás után a PADA ezt meg is tette. A két dokumentum összehasonlítása után látszik, hogy teljesen más jegyzőkönyvet adtak oda az adatigénylőnek elsőre, mint a második alkalomra.

Matolcsy persze mintha egy másik univerzumban élne, ő véletlenül sem lát kivetnivalót abban, hogy a rokonságát pénzeli, illetve az unortoxiának keresztelt matolcsyzmust közpénzek felhasználásával népszerűsíti.

Nem akarunk unásig ismételni egy ősi dakota közmondást, de ez tipikus esete annak, amikor hamarabb utolérik a hazug embert, mint a sánta prérifarkast. A hamisítás minőségéből az is kiderült, hogy vagy nagyon pancser munkatársak dolgoznak az alapítványoknál, vagy már a látszatra sem adnak különösebben. Így aztán még jobban érthető, hogy miért próbáltak a fideszes képviselők áttolni egy olyan jogszabály módosítást áttolni a Parlamenten, ami szerint az alapítványok közbeiktatásával a Nemzeti Bank vagyonának egy részét magánvagyonná lehet áttranszformálni. A kísérlet elbukott Áder János köztársasági elnök nemtetszése miatt, így „a közpénz elveszti közpénz jellegét” fedőnevű akció kudarcba fulladt.

nol_hu_16.jpg

Fotó: nol.hu

És innentől kezdve pofátlanságcunami zúdult a magyar polgárokra, legalábbis azokra, akik vették a fáradtságot, hogy kövessék a nyilvánosságra hozott dokumentumok adatait. Megdöbbentő, hogy az amúgy is irritáló költéseket (unokatestvéreknek adott hitelek, projekttámogatások, műkincs- és ingatlanvásárlások, valamint olyan könyvek, kiadványok és tanulmányok finanszírozása, melyek csak és kizárólag az unortodox gazdaságpolitikát népszerűsítik) milyen flegmán vágták hozzá a magyar adófizetőkhöz. És, ha figyelembe vesszük az új fejleményeket, még ezeket az adatokat is kozmetikázták, mert volt bennük némi félsz, hogy valakiknek itt el kell vinniük a balhét.

Matolcsy persze mintha egy másik univerzumban élne, ő véletlenül sem lát kivetnivalót abban, hogy a rokonságát pénzeli, illetve az unortoxiának keresztelt matolcsyzmust közpénzek felhasználásával népszerűsíti. Parlamenti szereplésében épp az volt a legriasztóbb, hogy a kételkedésnek a szikrája sem csillant fel, amikor visszautasított minden vádat, melyet a jegybanki alapítványokkal kapcsolatban felvetett az ellenzék.

Nem úszhatja meg Rogán Antal sem a szembesítést a múlttal, hiszen a bíróság újra be fogja idézni a Portik-perben, hogy szembesítsék az súlyos bűncselekményekkel vádolt vállalkozóval. Rogán egyszer már „igazoltan volt távol” a szembesítés első kísérlete alkalmával, ám minél látványosabban akarja kihúzni magát e kötelessége alól, annál nyilvánvalóbb lesz, hogy van mit takargatnia. Már az első szembesítési kísérlet elől elég kínos indokkal lógott meg, ugyanis Rogán halaszthatatlan közfeladat ellátásra hivatkozott. Azt állította, hogy Münchenben háttérbeszélgetést folytat német újságírókkal és a Bildnek nyilatkozik.

index_hu_5.jpg

Fotó: index.hu

Ha ez igaz is, az idézést már jóval korábban kézbesíthették számára, így lett volna módja az interjút más időpontra kérni. Ha Rogán másodszorra is elsumákolja a szembesítést, senki sem mossa le róla, hogy igaz Portik állítása, mely szerint tízmillió forintnak megfelelő eurót adott át neki személyesen, amelyet egy belvárosi ingatlan eladása miatti közreműködéséért kapott a fideszes politikus. Ahogy egy másik dakota közmondás tartja: „Addig jár a törzsfőnök felesége a kútra, amíg meg nem unja, és bele nem ugrik.”  

 

164 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Sumákoló Rogán, mellébeszélő Matolcsy Tovább
Facebook Tetszik
0
164 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr958824860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

konrada 2016.06.21. 11:10:00

...kedd van.
Válasz erre 

tapangász 2016.06.21. 11:10:43

Van egy régi mese: valaki elvállalja, hogy megtanítja a király szamarát beszélni egy év alatt.
A haverja kérdi, megőrültél? a szamarat nem lehet megtanítani beszélni!!!
- Tudod, egy év nagy idő. Addig vagy a király hal meg, vagy a szamár...
P úr helyében igencsak aggódnék az életemerét, jobban, mint eddig...
Válasz erre 

.Gordon Gekko. 2016.06.21. 11:10:46

Mi az hogy fulladhat?

Csak ezen a blogon tucatszor meg is bukott már!
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.06.21. 11:14:50

Jó ez a bullshitbomba, kínosabb h a fidesz támogatottsága megfelel a 2014esnek.

Ha beszartok is...:)
Válasz erre 

Feribácsi650427 2016.06.21. 11:31:34

Látta valaki a Bild hétfői müncheni kiadását? Az orzágos oldalakat tűvé tettem, de nem találtam benne Rogán interjút.
Válasz erre 

2016.06.21. 11:43:20

Antilop Tóni, azért nem ért rá elmenni a biróságra, mert a papirzsacskóban lévő pénzt számolta. Hiszen a pénz számolva, azasszony pedig a vakkomondoron "elesve " jó !

Kitolcsy pedig keresi a rokonait, mert nem találja. Pedig van neki, jó sok. Ellenben az esze elment . Inkább azt keresse !
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 11:45:49

@Csuti Ördögüző:

Ez inkább a fidesz fanoknak lehet kínos. Nem kicsit, nagyon.
Válasz erre 

czjanos 2016.06.21. 11:58:22

Igen, elmegy és szemrebbenés nélkül letagad mindent. Ha Portiknak nincs kézzel fogható bizonyítéka, akkor a bíróság Rogán állítását fogadja el. Kérdés: van-e Portiknak ilyen bizonyítéka?
Válasz erre 

konrada 2016.06.21. 12:00:37

Öszintén? Most qrvára nehéz elhinni valakinek is ez ügyben valamit:
Rogánnak azért, mert egy ilyen p.cs.
Portiknak meg azért, mert neki meg az az érdeke, hogy olyanokat sározzon be, akik lebuktatták, mert tőlük nem várhat semmit, viszont a másik oldaltól meg pénzt, paripát, fegyvert, ha segít nekik levadászni...
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.21. 12:22:08

@konrada:

Elöljáróban: igencsak valószínű hogy az amit portik állít, az úgy volt. Én legalábbis elhiszem, mert korábbról ismerem ennek a maffiának a működését.
Ugyanis ez nem politika, nem valamelyik oldal. Ez bizony egy szép mindenhol működő , mégpedig egy etnikai alapon működő maffia.

Tudni kell Pápa Marianne annak a Szetlik Ferencnek az özvegye, aki a Komondor kft-jével birtokolta a józsefvárosi piac őrzését.
Később ezt Tasnádi Péter, illetve Láposi Lőrinc nyugalmazott nyomozó cége végezte. A Komondor Kft.-t Szetlik halála óta özvegye, Pápa Marianne - utóbb a néhai Kovács József operetténekes élettársa -, Magyarország egyik leggazdagabb üzletasszonya irányítja.
Pápa Marianne hihetetlen kapcsolati hálóval bír, egykoron a piacot elindító Szetlik Ferenc üzletember felesége volt. Szetlik a rendszerváltás után a MÁV-tól bérelte a területet. Volt utazási irodája, csárdája a Kiskunságban: a Komondor Kft. neve még mindig ezekre emlékeztet. A Club Tihanynak is ő volt a tulajdonosa. Hatalmas vagyonát két kisgyermeke örökölte, gyámjuk pedig özvegye, Pápa Marianne lett. Azóta a két gyermek felnőtt, egyikük angol egyetemen tanul. Gergő a Komondor Holdingban is tisztviselő, s testvérével, Lilivel együtt közvetlenül is tulajdonosok a Club Tihanyban, illetve abban a Bács-Kiskun megyei, kecskeméti központú Gong Rádióban is, amelyben mások mellett Feldmájer Péter kecskeméti ügyvéd és zsidó közéleti vezető is a tulajdonostársuk.

Szetlik Ferenc halála után Pápa Marianne sokáig Kovács József operaénekessel élt együtt. Kovács József 1989-ben megalapította az Interoperett társulatát, illetve az azonos nevű cégét, amely magyar operaénekeseket közvetített külföldre, elsősorban német és osztrák fesztiválokra. Kovácsék 2004-ben megalapították a Belvárosi Színházat is. Mindezek a vállalkozások szintén az üzletasszonyra és gyermekeire szálltak, miután 2010-ben Kovács József elhunyt. Az Interoperett Kft-t is Pápa Marianne, illetve a két gyermeke tulajdonolja, valamint e társaságban Kovács József Klára nevű leánytestvére is tulajdonos. Pápa Marienne-nek ezeken túl is vannak ingatlan-forgalmazó és vendéglátóipari érdekeltségei, ezen üzleti köré az Andrássy úti Művész Kávéházat üzemeltető Caffé Kft., illetve a XV. kerületi Origo Filmstudió nagyértékű ingatlanjának többsége. A cég a kerület legnagyobb magánvállalkozása. A Petneházy Lovastanya is az övé. Az üzletasszonynak ingatlanjai nem is csak Magyarországon, hanem neves európai városokban, a fáma szerint Monacóban, Szardínián is vannak. Az özvegy szolid becslések alapján is tízmilliárd forintos nagyságrendű vagyon birtokosa, sokak szerint vezethetné a leggazdagabb magyar nők toplistáját.

A Polip ehhez képest egy "Tesz-Vesz város"....
Válasz erre 

Szalay Miklós 2016.06.21. 12:37:27

Egy komoly kis összefoglaló az államról, legitimitásról, a hatalommal való visszaélésről, és hogy mit lehet ellene tenni:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid075

(A legfelső sor a kép tetején, "Állam". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)
Válasz erre 

gyászhuszár 2016.06.21. 12:46:03

Matolcsi megkapta elete 15 percet meg a bankokat is lecserelte hogy arra verje estenkent. Most johet a 15 ev! Rogan a sitten eleg hamar kis kanna lesz, mar varjak bent..
Válasz erre 

bringás bosszantó 2016.06.21. 12:46:32

@konrada:

Nem mindegy milyen nap van? Ezek a mocskok 6 éve minden nap lopnak.
Válasz erre 

konrada 2016.06.21. 12:52:48

@bringás bosszantó:
...és a menetrend szerint a zorbán mindig kedden bukik azóta is.;)
Válasz erre 

grafoguru 2016.06.21. 12:59:38

@Csuti Ördögüző:

"Jó ez a bullshitbomba, kínosabb h a fidesz támogatottsága megfelel a 2014esnek."

Ez valóban kínos.
Jellemzi a választók IQ szintjét.
Válasz erre 

grafoguru 2016.06.21. 13:02:20

@czjanos:
"Igen, elmegy és szemrebbenés nélkül letagad mindent. Ha Portiknak nincs kézzel fogható bizonyítéka, akkor a bíróság Rogán állítását fogadja el. Kérdés: van-e Portiknak ilyen bizonyítéka?"

Valszeg van, jó helyen eltéve, különben már rég szívinfarktust kapott volna valamelyik rendőrautóban.
Válasz erre 

Hihhetetlen 2016.06.21. 13:02:47

Ép a Foci EB miatt nem kell senkit sem "beáldozni". Bármibe lefogadom, hogy a válogatott szereplése miatt nő a Fidesz népszerűsége, és utóbb a stadionépítések is igazolhatók lesznek - bár kötve hiszem, hogy a túlárazott, túlméretezett stadionoknak köze lenne ahhoz, hogy végre találtak egymás után két megfelelő edzőt a válogatottnak. Más kérdés, hogy kötve hiszem, hogy az ilyen népszerűségi hatások nem átmenetiek...
Ha valakit áldozni kell azok nem a cikkbéliek lesznek, hanem Spéder. Rá lehet majd fogni, hogy korrupt volt, és lám-lám az Orbán kormány lefülelte és megbüntette.
Válasz erre 

Hihhetetlen 2016.06.21. 13:04:45

@Hihhetetlen: Ja bocs, pontosítás, mert félreérthető: Spéder nyilván tényleg korrupt volt, de nem ezért intézik el, hanem mert valahogy kikerült a belső körből.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.06.21. 13:04:45

@grafoguru: a ződ dosszié melletti fekete dossziéban vannak a bizonyítékok!

LOL
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 13:07:07

Az e a Portik ügy elég erősen öngól szagó drága Gyurcsány által fizetett bérrettegő...

Ugyanis, 2008-ban az MSZP-s titkosszolgálat vezetőinek még azt mondotta volt Portik egy kötetlen MAGÁNBESZÉLGETÉSEN, hogy éppen hogy MSZP-s KÉPVISELŐKNEK HORDOTT PÉNZT, és hűsége megkérdőjelezhetetlen, viszont szívesen kompromittálna Fideszeseket, ha megparancsolják neki.
ÉS megparancsolták.

www.origo.hu/itthon/20130423-a-laborc-sandor-es-portik-tamas-kozott-zajlo-elso-beszelgetes.html
Pénzt vitt MSZP-seknek

Portik ezután azt mondta, hogy tud egy-két olyan dolgot, amelyet inkább majd négyszemközt beszélne meg Laborccal, aki teljesen nyitott volt erre. Portik ezután arról beszélt, hogy "ugye, a referenciámhoz kapcsolódik az, hogy nem is volt belőle nekik soha semmi problémájuk, hogy bizonyos embereknek én vittem személyesen a pénzt. MSZP-seknek, és ezt sose tudta meg senki".

Portik azt gondolta, hogy ez biztonságot ad neki, ennek ellenére azt tapasztalta, hogy "a jobboldali rendőrség az mindig céltáblájára tűzött, és mindig azt próbálja felém irányítani, hogy én vagyok a főbűnös, és engem le kell tartóztatni".
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 13:11:19

@konrada: @MACISAJT:

Rogán valószínűleg valóban egy kis korrupt pöcs.

De éppen ezért meglepő hogy a ballibek leghitelesebb tanúja, egy az MSZP-s titkosszolgálati vezetőkkel lepaktált maffiózó, aki saját bevallása szerint is pénzt hordott MSZP-sekenek, amit titokba tart.
Válasz erre 

VT Man 2016.06.21. 13:13:18

Milyen jogallamot!?!?

Hiszen azt mar reg felszamoltak.

Hogy irhat ilyen hulyeseget a szerzo, hogy "feje tetejere allitjak a jogallamot", amikor korabban minden balliberalis leirta, hogy mar reg nincs jogallam.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 13:16:34

@VT Man:

Te nem vagy valami lelkes szeka olvasó mi ?

Orbán csak nála heti kétszer megbukik, esetleg beáldoz valamit, és legalább ugyanennyiszer valamit csinál a jogállammal, demokráciával.

Azt hittem figyelmesebb bérretttegő vagy te is, a profik közül.. :DDD
Válasz erre 

Bambano 2016.06.21. 13:17:05

@Csuti Ördögüző: "kínosabb h a fidesz támogatottsága megfelel a 2014esnek." valójában ez a legkínosabb az egész full magyar történetben. hogy ebben az országban még mindig van annyi ember, amennyi elég az újraválasztáshoz, akit simán átvertek és fel sem fogja.

tisztára mint amerika. anno Bush azokban a tagállamokban nyert, ahol az iq alacsonyabb volt az átlagnál.

egyébként meg orbánnak is, meg matolcsynak is teljesen igaza van. mi a fenéért ne lopnának el mindent, ha nincs felelősségre vonás és nem ráz?
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.06.21. 13:19:13

@konrada:
Szerintem most szerdán fog megbukni a magyar-portugál 0:8 után.
Válasz erre 

konrada 2016.06.21. 13:31:09

@Bambano:
..nem tűnt még fel, hogy mások iq-ját azok szokták általában felemlegetni, akiknek maguknak sincs sok és qrvára örülnek, hogy ezt sikerült megjegyezniük?;)
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 13:38:41

"Tarthatatlannak tűnik ugyanis az a stratégia, hogy látszólag betartják a törvényeket, ám bírósági eljárásokat megkerülve, törvényi kötelezettségeket kijátszva a feje tetejére állítják a jogállamot."

És ugyan miért tűnik tarthatatlannak? :D Épp ellenkezőleg, annál stabilabb a hatalom minél jobban verik szét és gyűrik maguk alá a jogállamot.
Azt hogy a nem fideszes szavazók mit gondolnak róluk, leszarják, nincs politikai jelentősége, nekik csak az kell hogy a saját szavazóik mindig szavazzanak rájuk. A saját szavazóik amúgy ugyanazt gondolják róluk mint mindenki más, hogy egy köcsög geci maffia Orbán bandája, ahogy az is, de ettől még rájuk szavaznak mert az Orbán által mesterségesen keltett gyűlöletüknél és tömeghisztériájuknál fogva Orbán érzelmi rabszolgái és tényleg elhiszik hogy ha Orbán megbuknak akkor másnak Soros és Gyurcsány meg a bantu norvégok leatombombáznák az országot.

Aki félelmet tud kelteni az emberekben az uralja őket, Orbán pedig képes erre és pont ezt teszi. Ez erősebb szolgaság mintha vasba lenne verve és láncon vezetve az összes fidesz-szavazó.

Szóval biztosíthatom a poszt íróját hogy a hatalom stabil, nincs annyi lopás és lebukás és hazugság és lebukás és jogállam pépesre verése és ledarálása és az ország szétverése amennyi érdekelne egy kicsit is akár csak egy fideszes szavazót is. Ha Orbán személyesen rabolná ki az utcán a magyarokat amíg a testőrei lefogják az embereket és ezt élőben adná az m1, akkor is teljesen stabil lenne a hatalom.

Engem csak az lep meg hogy nem lopnak még többet miközben teljesen szabadon lophatnak az ügyészség és rendőrség aktív segítségével karöltve. Illetve valszeg az van hogy még annál is sokkal többet lopnak mint amennyivel lebuktak, de nem buktak le mindennel.
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 13:42:25

@MACISAJT:

Hé, te maci! :DD

Hát mi lett veled? Évek óta a legvéresszájúbb fanatikus rohamosztagos fideszes kollaboráns geci vagy aki minden fideszes gaztettet és gyalázatot a szervilizmus maximumra futásával védett :D Most meg pocskondiázod őket? :D

Most feltörték a fiókod, vagy téged is elért a belső leszámolás- és kivégzéssorozat mint a nagyok közül Simicskát meg Spédert? :D Remélem ez utóbbi, mert megérdemled! :DDD
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 13:53:25

@Csuti Ördögüző: "kínosabb h a fidesz támogatottsága megfelel a 2014esnek."

:)) Huh, ez a LEGkínosabb. A fidesz támogatóinak nincsenek agysejtjeik, bármit meg lehet velük etetni. És rengetegen vannak.

És még csak azt se mondhatom, hogy a fidesz által leamortizált oktatás eredménye, mert ezek még a múlt században születtek.

Mindegy, úgyis minden értelmes ember előbb-utóbb ki kell vándoroljon, aztán az öregekkel együtt megfulladnak a saját szarjukben. A rossz hír nekem, hogy én az öregekhez tartozom. :(
Válasz erre 

Kopasz Károly 2016.06.21. 13:54:36

@Csuti Ördögüző: ... hmm ... ez is csak a magyar embert minõsíti ... kell nekik a diktatúra, meg az, hogy megmondják nekik (neked is), mi legyen a véleményük!!!
Válasz erre 

McZozo 2016.06.21. 13:58:59

@lavór: Nincs igazad mert a fidesz fanok tudjak hogy ez az egesz cask a liberalbolsevik Soros armanykodasa a szegeny szerencsetlen felultetett fideszes mintafiuk ellen.

Sokszor irtam ez egy kovetkezmenyek nelkuli orszag. Ahogy minden csoda harom napig tart ebobl se less semi. Mint ahogy mai napig nem tudjukKaja Ibrahimot es tarsait sem es ma mar erdekel ez valakit? senkit. Akkor meg ezek az ugyek is majd a feledes homalyaba vegzodnek.
Válasz erre 

Kopasz Károly 2016.06.21. 13:59:19

@atpijkamo107: Maximálisan egyetértek veled, csak ott a bökkenõ, hogy s fideSS miután kibelezte a nyugdíj-rendszert is, kitalálta, hogy az idõseket a gyerekeik tartsák el, ha nem teszik meg, akkor meg perelhetõk lesznek!

Azt sajnálom, hogy ha egyszer leváltja akár a Jobbik, akár valamelyik baloldali párt ezt a bûnbandát, túl jogállamiak lesznek, hogy felakasszák õket!
Válasz erre 

McZozo 2016.06.21. 14:01:05

@czjanos: De ez egy polgari per, amig az ugyeszseg nem indit hivatalbol nyomozast nincs semi. Ha indit is az ugyeszseg sem garantalja semi hogy ki deritenenek valamit. DE ha meg ki is deritenek Toninak mentelmi joga van. Arrol meg nem is beszeljunk hogy Portikot is erheti baleset kozben.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 14:02:45

@McZozo:

Liberálisok...Soros... ugyan!

Abban igazad van, ebből sem lesz semmi. Egyik kutya másik eb, egy alomból való mind.
Lásd csak a nagy dérrel-durral végrehajtott "elszámoltatást", bírósági pereket...

Tudomásul kll venni, a magyar egy korrupt, tolvaj nemzet. Úgy is viselkedünk, és minden erőnkkel támogatjuk a fennmaradását.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 14:04:06

@atpijkamo107: @Kopasz Károly:

Bizony bizony..
Mi demokraták már alig várjuk, hogy visszajöjjenek azok, akik beazonosítahatatlan karhatalmistákkal verettek elelnzékeieket, kardlappal és viperával, löttek ki szemeket a demokrácia jegyében, mert mi nagyon-nagyon okosak, és szakértők vagyunk !
Válasz erre 

mikerbiker 2016.06.21. 14:04:26

@pamut: Fletó egyszer már "odatette" magát.
Ha lehet akkor ezzel semmilyen szinten ne kisérletezzünk, mert még belegondolni sem szeretnék mi lenne ha a töketlen baloldal valahogy hatalomra segítené újra. Mondjuk erre azért borzasztóan kicsi az esély,de azért csak óvatosan, ne fesd a falra a Fletó-t!
Ami ettől sokkal reálisabb probléma, csak a sok "ígynemjó" ember ezt nem veszi észre, h 18ban a Jobbik és a Fidesz között dől el a választás,és az "áldásos tevékenységetek egyre inkább a jobbik felé billenti a mérleget..... Lehet választani,melyiket szeretnétek?
Válasz erre 

Kicknick 2016.06.21. 14:06:57

@Bambano: én szivesen voksolok egy olyan pértra aki nem korrupt és tud is tenni valamit, légyszi irjatok egyet!
Ja hogy olyan nincs? Akkor addig marad a fidesz, nekem jobb lett az utóbbi 6 évben
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.06.21. 14:08:14

Ez egy bűnszövetségben elkövetett kormányzás. Rogán, Matolcsy és a többi csereszabatos gazember parancsra lop.
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 14:08:46

@mikerbiker: Utálom fletót és a jobbikot is de orbánnál még ezek is sokkal jobbak lennének....
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 14:10:14

@nu pagagyí:
ó, ne becsüld alá őket, lopnak ők parancs nélkül is, őszinte meggyőződésből :D
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 14:11:30

@Kopasz Károly:

Téged sem az esezdért szeretnek ugye ?
Két egymás utáni hozzászólásból:

- " ez is csak a magyar embert minõsíti ... kell nekik a diktatúra,"

" túl jogállamiak lesznek, hogy felakasszák õket!"

Tehát a demokratikus többség diktatúrát akar, ellenben az ellenzék túl puhány ahoz, hogy akasszon mad, ha hatalomra kerül !

Ha Gyurcsánynnak csupa ehez hasonéó észlény a rajongója, akkor nincs gond.. ;DDD
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 14:15:14

@pamut:
Ez is vélemény.
A többség viszont azt gondolja, hogy Gyurcsány a szarabb opció, meg az elkúró ballibek.
Pechedre ezeknek, nem csak igazuk van, hanem többségük is.
Válasz erre 

exterminador 2016.06.21. 14:19:15

@Szalay Miklós: ne reklámozd már mindenhol ezt az oldalt, kérlek, nagyon visszatetsző.
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:19:38

S
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 14:20:19

@Ballib cenzúrázók réme 14:
te nem a többség nevében beszélsz hanem a tartótiszted nevében, te nyomorult kollaboráns hazaáruló.
Válasz erre 

McZozo 2016.06.21. 14:21:11

@lavór: Tobb dologal is egyetertek. De ne felejsd el hogy az elso fidesz kormany habar mar nyomokban latni lehetett hogy viselkedik, de meg azert nem merte elengedni ezt a totalis letamadasos banankoztarsasagos mindenkit bedaralunk rendszert. Akkor meg tartalmaztak nyomokban demokraciat es gondolom akkor ilyen zsivanybecsulet alapjan hangos volt az mszp de komolyan nem akartak oket birosagra citalni mert gondoltak meg kerulhetnek ok is kormanyra es akkor nem lenne jo visszakapni. CSak arra nem szamitottak akkor meg hogy utana ez jon amit megkaptunk. Ha akkor lattak volna elore szerintem meg ma is ulne az osszes fidesesz.

Abban viszont tokeletesen egyetertek hogy ez az egesz azert mehet igy mert az egesz orszag igy szocializalodott.
Skandinaviaban miniszterelnok jelolt kollegina azert megbukott mert a benzinkuton a ceges hitelkartyajaval fizetett valami tibicsokit ki. amit aztan visszafizetett. De ebbe belebukott. Mig itt ugye mnb kozpenzek vesznek fel magantoke jelleget szazmilliardos tetelekben es ez senkinek nem very ki a biztositekot.
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:26:18

„a közpénz elveszti közpénz jellegét”

Nekem volna egy akcióm, mely során matolcsy pénze elveszítené matolcsy pénze jellegét. Ehhez nekem nem is kellene olyan sok minden. Egy szúró lángra állított lángvágó és matolcsy herezacskója. Az eljárás során a szúrólángot közelítjük matolcsy heregolyóihoz. Nem túl meglepő módon matolcsy pénze átalakul bármi mássá, csak pont matolcsy pénzévé nem.
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:31:43

"rogán egyszer már „igazoltan volt távol” a szembesítés első kísérlete alkalmával"

És? Beállnak a függöny mögé matyizni orbánnal. Először orbán veri a faszát rogán mocskos pofájába, utána pedig csere.
Válasz erre 

agarik 2016.06.21. 14:33:53

Na és mi van ha szembesítik?
Múltkor felvétel volt róla hogy fideszkdnps politikus kokaint szippantott az irodájában.
Az se számított fikarcnyit se.
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:35:24

@.Gordon Gekko.: Íme a fasz, aki örül, hogy kirabolják.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 14:36:22

@Kopasz Károly: "túl jogállamiak lesznek, hogy felakasszák õket!"

:)) Ez az.

Le kellene ereszkedni a szintjükre.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.21. 14:36:48

@Ballib cenzúrázók réme 14:

Adok egy példát.

Orbán Viktor, Áder János, Navracsics Tibor, Pintér Sándor, Magyar Bálint, Bayer Zsolt, Tamás Ervin, Bajnai Gordon, Nobilis Kristóf, Csányi Sándor, Gál Zoltán, Gerő András, Kun Miklós, Spéder Zoltán, Surányi György, Küllői Péter, Lotfi Farbod, Lupis József, Gyárfás Tamás, Leisztinger Tamás , Schuchmann Tamás, Schöner Alfréd és Rogán Antal .

Mi a közös bennük 2006-ban?
Nevezettek mind ott tolongtak Ungár András, Schmidt Mária férjének 2006-os temetésén a Farkasréti Temető Izraelita részlegében. Ilyen kis helyen Magyarország politikai és gazdasági "elitje".
Ungár amúgy a "rendszerváltás" után szintén több milliárdos ingatlan vagyon összehordója...

Soroljam még? Hogy mik zajlottak az V.kerületben, a Belváros-Lipótvárosban a "rendszerváltás" óta?
Tökmindegy hogy éppen steiner pál elvtárs vagy más volt a polgármester, vagy a VI. kerületben vagy a VII.-ben ki volt, a hunvaldok vagy mások.

Na és?-kérdezhetném horngyulásan.
Egy hazai és külföldi maffia irányította évtizedek óta és irányítja ma is az egész vircsaftot, a politikusok ebben csak látható mellékszereplők.

U.I. Jut eszembe, tudod ki a fővárosi MSZP frakcióvezetője?
Bizonyos tuttő kata. Mellékfoglalkozásban leisztinger elvtárs élettársa...
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:38:34

@czjanos: "Kérdés: van-e Portiknak ilyen bizonyítéka?"

Nem. Nem, ez a kérdés. A kérdés valójában az, hogy van -e portiknak olyan ismerőse, aki felrobbantja rogánt a szolgálati autójával együtt a büdös picsába, tovább az, hogy rogán ezzel a ténnyel tisztában van -e. Ez a kérdés.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 14:39:22

@Ballib cenzúrázók réme 14: Látod, látod, PONT ezt mondom. A gondolkodásnak a csírája sincs meg. Csak a betanult szöveg.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 14:41:45

@Kicknick: "egy olyan pértra aki nem korrupt és tud is tenni valamit, légyszi irjatok egyet!
Ja hogy olyan nincs? Akkor addig marad a fidesz"

De hát a fidesz a legkorruptabb, és a legképtelenebb tenni valamit. Pont arra szavazol, aki legkevésbé teljesíti az igényeidet.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.21. 14:44:32

@Ballib cenzúrázók réme 14: ("A többség viszont azt gondolja, hogy Gyurcsány a szarabb opció, meg az elkúró ballibek.
Pechedre ezeknek, nem csak igazuk van, hanem többségük is")

Az un. "rendszerváltás" óta eltelt 26 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között kimutatható lényegi különbség.
Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent,bankokat feltőkésítve, MOL-t, a párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve)ez a pénz is eltűnt(ahogy a többi is) és az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin, Mallorcán.

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy eltűnt 206 milliárd forintos , általuk tavalyra tervezett(!) MNB veszteség is, amit a következő év januárjában az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia mégpedig kötelezően.

A titok a lopások természetében rejtőzik.
Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Nos, míg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...
utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.

Hörögnek most az agyonvert ballibák hogy az MNB a nyereségét alapítványokba rakja ki.
No de vazze van nyereség.
A simorok, surányiak alatt meg veszteség volt, amit az államkasszának kellett kipótolnia kötelezően a következő év januárjában...
Melyik a jobb?
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:55:46

@Ballib cenzúrázók réme 14: Ezeket a faszikat simán fejbe fogják lőni.
Válasz erre 

mikerbiker 2016.06.21. 14:58:41

@pamut: Ha mindenkit utálsz akkor kire fogsz szavazni?
Válasz erre 

s 2016.06.21. 14:58:58

@pamut: A bomba jobb, mint a szavazat.
Válasz erre 

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.21. 14:59:04

Jogállamról azóta nem beszélhetünk, hogy visszamenőleges hatályú törvényt hozott ez a tetves, fideSSes söpredék.
Válasz erre 

McZozo 2016.06.21. 15:03:09

@MACISAJT: LAtom nem vagy tisztaba ugy altalaban azzal, hogy MNB. Az MNB nem egy kereskedelmi bank, aminek nyereseget kell termelnie. Az MNB-nek bizonyos gazdasagi celokat kell tamogatnia, arfolyamcelokat tartan, inflacioterveket kovetni... . Es a nyeresege veszetesege nagyban fugg az arfolyamoktol. Jelen pillanatban azert let nyereseges az MNB mert ugymond az orszag ellen spekulalt ugyhogy baromi szep ez az x 100 milliard nyereseg, csak ebbe a masik oldalon meg a lakossag doglott bele, illetve nezd meg hol a forint. Szandekosan ismetelten dontottek be az arfolyamokat kezdve anno Kosa elvtarsal aki mar szinte a hatalomba kerulesuk masnapjan allamcsodot kiabalt es ennek folyomanyakent egy nap alatt 15-30% ot adva a forintnak a lakossagi hitelesek meg felkaphattak a szopoallarcukat.
Válasz erre 

s 2016.06.21. 15:03:12

@mikerbiker: Fosol?
Válasz erre 

s 2016.06.21. 15:05:16

@Ballib cenzúrázók réme 14: Ha majd fellógattak, akkor nem fogsz ennyit töprengeni ezen.
Válasz erre 

mikerbiker 2016.06.21. 15:11:06

@MACISAJT: Bérfikázókkal és meggyőződéses gyűlölködőkkel van tele az Index "független"egésze. A Fidesz persze megcsinálta az ellenfikázó cégeket,és hát persze, ők is ellopják a magukét, mint minden politikus az egész világon, ami a nem mindegy hogy mi az ami marad.....de akiket itt látsz fröcsögni azokkal nem tudsz értelmesen beszélni.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.21. 15:15:52

@MACISAJT: Állításod szerint is az orbán banda tolvaj bűnözők gyülekezete. Bíró úr, több kérdésem nincs is a tanúhoz...
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.21. 15:16:30

@McZozo:

Hülye úr.Ezek itt a tények:

2011. június 7., kedd 12:53 |

41,6 milliárdos veszteséggel zárta az elmúlt évet az MNB, ismertette az MNB gazdálkodásáról készült, a magyar kormány által már elfogadott jelentést Simor András kedden. Az MNB-elnök megjegyezte ugyanakkor, hogy a gazdálkodási eredmény nem a jegybanki működés sikerességének a mérőszáma, hiszen a nemzeti bank nem profitérdekelt szervezet.

2015.08.05. 12:42:51
40 milliárd volt az MNB vesztesége
MTI2013.02.27. 21:137

Tavaly 39,8 milliárdos veszteséggel zárt az MNB."

No már most.
Ezeket a veszteségeket a következő év januárjában az államháztartásnak kell fedeznie, mégpedig kötelezően.
És búcsúképpen, a simor-karvalits-királyjúlia még 2014-re is betervezett egy 200 milliárdos(!) veszteséget.

Ahogy ez a trojka eltűnt, csodák csodája az MNB vesztesége is eltűnt.
Úgy hogy közben a gazdaság hitelezésére is bőven futotta.

Akkor miféle "tényekről" beszélünk?
Volt egy régi vezetőség amelyik hajkurászta a 3% alatti inflációt , 7%-os alapkamattal...
Nekik soha nem jött össze...
Ahogy eltakarodtak, láss csodát..alapkamat a mélyben, állampapírok hozamai is, infláció is.

És közben Matolcsyék vesznek, fejlesztenek, béreket emelnek.
Arról már nem beszélek, hogy közben kimentettek több millió, tudatosan jégre vitt magyart a svájci frank alapú hitelek csapdájából...

De mondj egyetlen egy MNB-t, amelyik 1990 óta, bármely évben befizetett volna 50 milliárdot az állami kasszába a nyereségéből...Tudtommal Matolcsyék az elsők, de hátha csak rosszul emlékszem, meggyőzhető vagyok, tényekkel.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.21. 15:20:09

@mikerbiker: Dikk mán! Sír a fideszes agitprop, hogy nem tud "értelmesen" társalogni a blogon! Muhaha!

Kisfácán! Elárulom, hogy aki a tolvaj fidesz szekerét tolja az már eleve kizárja magát a vitapartnerek sorából. Mert vagy alapból hülye, vagy pénzért mosdatja a gazdáit. Ennyike.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.21. 15:30:31

@mikerbiker: (" Ha mindenkit utálsz akkor kire fogsz szavazni? ")

Valójában az agyonvert ballibáknak egyetlen "programjuk" van: "vesszen Orbán".
De ha megkérded hogy jójó, és utána mi lesz, akkor kuss...

Meg lehet nézni, hova jutottak Ukrajnában:
nol.hu/kulfold/anno-tizennegyben-1620243
Válasz erre 

mikerbiker 2016.06.21. 15:31:57

@MACISAJT: Na erről beszéltem.
Válasz erre 

2016.06.21. 15:32:50

@czjanos: Nos, itt a baj csak az, hogy nem Portiknak kell bizonyitani az állítást, hanem egy másik illetőnek--Juhász Péternek..
Mert ebben a perben, Portik "csak " tanuként van beidézve.
Mert ha jól tudom, akkor Juhász Péter jelentette fel "Antilop Tónit " az V. ker -ben történtek miatt. Lakáseladás stb, stb.

És csak egy szösszenet. Pontosan tegnap mentette fel a Biróság--jogerősen--Fapál László volt államtitkárt, és Juhász Ferenc volt honvédelmi minisztert. És ahogyan olvassuk itt-ott, ennek a vége a hágai Nemzetközi Bíróság lesz . Emellett, valószinű hogy sok ember lesz pellengére állitva. Orsóstól kezdve, Pol-Pot Péteren keresztül, még Pintér " szőke" Sanyi is. Ugyanis, egy mentelmi joggal rendelkező képviselőt törvénytelen lehallgatni vagy csak akkor lehet, ha önmaga lemond a védettségéről. Illetve ha a parlament felfüggeszti a képviselői jogát.

Mivel itt ez nem történt meg, igy egy , a Magyar Parlament egyik képviselőjét hallgatták le, figyelték meg . Ez bűncselekmény !!
Azaz, törvényt sértettek és ezt a Nemzetközi Biróság keményen megfizetteti az "Orsós művek kft " tagjaival.

Á remélem "Antilop mindentlop Tóni " is ott rohad meg a börtönben
és azt kivánom neki hogy Portik szobatársa legyen. Úgy 15 évig.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.21. 15:33:40

@MACISAJT: "Meg lehet nézni, hova jutottak Ukrajnában:
nol.hu/kulfold/anno-tizennegyben-1620243 "

Na szóval. sorosok, CIA , nuland és egyéb beavatkozással
megcsinálták a sokadik kijevi "forradalmat".Megpuccsolták a törvényesen választott elnököt.
Beültették a sajátjaikat. Idézem a Népszabadságból(!):

"Közben az utolsó hetekben sorra lemondanak a reformerek; miniszterek, főrendőrök, hivatalvezetők. Zömük külföldi; grúzok, orosz liberálisok, litvánok. Egy jó éve Sorosék pénzén vadászták össze őket."

És közben mi lett Ukrajnában? Káosz,anarchia, polgárháború.
Na valami ilyesmiben sántikálnak Magyarországgal kapcsolatban is.
Válasz erre 

McZozo 2016.06.21. 15:40:13

@MACISAJT:
Barom ur ha mar szemelyeskedunk az elso bekedesed is pont azt irja amit en is mondtam hogy az MNB nem celorientalt szervezet.

Az inflacio jelen esetben nem az MNB erdeme hanem az egesz vilagon ez a trend jelenleg igy ezen a hullamon lovagolnak ok is

Vegezetul nem nehez nyeresegesznek lenniha mint irtam cask fel sem fogtad a forint ELLEN spekulalt a MAGYAR NEMZETI BANK.
HA ezt nem fogod felakkor nincs mirol vitazni mert elvakult hivo vagy. A tobbi reszevel nem vitatkozom es azt se allitottam hogy anno nem loptak illetve nem mondtam hogy az MSZP s MNB jo volt cask azt hogy mar nem kene elmult 8 evezni mert elmult 7 ev van es ezido alatt lehetne mar teljesiteni is nem cask visszafele mutogatni mikozbe talicskaval hordjak ki a zsetont
Válasz erre 

s 2016.06.21. 16:02:34

Mindenkinek a kurva anyját.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 16:07:22

@MACISAJT:

Ne fárszd a Gyurcsány csicskákat holmi számokkal.

Ezek meg vannak róla Győződve, hogy a Gyurcsány által beejtőernyőztetett Simor a legfaszább közgazdász a rekord magas alapkamattal, és a rohadt nagy MNB-s adóssággal, Matolcsy meg a legszarabb, és csak a körülmények okán nyereséges az MNB, és nincs infláció.

Ezek ilyenek.
Jobban hiszen a a Feriben, mint az egyszeri bérmálkozó istenben.
Agynélküli gyűlölködésük tartja őket életben csupán.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.21. 16:10:40

@jános515:

Egy dolgot azért megmagyrázhatnál..

Miből gondolod, hogy az MSZP-s tolvajok felmentése után, siekeres lesz a Fideszesek elleni elszámoltatás ?

Különösen annak fényében kérdem, hogy a mocskos Fapál, Hagyó féle tolvajok felmentésén örömködsz, akik gátlástalanul lopták az adófizetők pénzét.
Válasz erre 

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.21. 16:15:51

@Ballib cenzúrázók réme 14: érdekes, hogy az állítólagos mszps tolvajok ellen nincs bizonyíték. Az elvtársaid által elsikkasztott manyup vagyonra és hivatali visszaélésekre egyéb gazemberségekre ott a napi sajtó...
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 16:16:59

@jános515:

Nyugi, egyik se fog egy másodpercet sem ülni. Majd az adófizetők kifizetik a kártérítést. És együtt elmennek majd belőle vadászni.
Válasz erre 

szmoker (Homo Trollicus) 2016.06.21. 16:18:40

@gyászhuszár: Soroljuk a jogerősen letöltendőre ítélteket, kezdem:
- Zuschlag
- ...
- ?
Válasz erre 

s 2016.06.21. 16:19:26

@lavór: "Nyugi, egyik se fog egy másodpercet sem ülni."

Nem hát. Lógni fognak, nem ülni.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 16:20:32

Úgy lógnak majd, mint Horn elvtársék lógtak?
Válasz erre 

s 2016.06.21. 16:22:03

@lavór: Remélem nem.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 16:24:46

@s:

Na ja. A magyarok kedvenc hala a reményhal... :)
Válasz erre 

gyászhuszár 2016.06.21. 16:25:41

@szmoker (Homo Trollicus): jaja, elkeserito... Juhaszt asszem tegnap mentettek fel, Hagyo meg talan karteritest is kapott Zusival egyetemben. Tarsoly is kint lesz lassan, Prinz mar hotelt grundolt Orfűn, Boldvai korul is nagy a csend Tocsiknal csak negyedrendu vadlott volt de aztan ujra kepviselo lett, Simon Gabi lassan kint azaz ez sem ul max otthon az en penzemen vett kanapejan. Igazabol tobb a szoci tolvaj mint a polgari tolvaj de hat a dolgok hosszu tavon dolnek el...
Válasz erre 

s 2016.06.21. 16:29:26

"Tarsoly is kint lesz lassan"

Az jó. Szabad célpont. Fasznak van kedve átküzdeni magát a kibaszott rendőri védelmen.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.06.21. 16:29:38

@MACISAJT:
Hülye macisat!
Az MNB - jegybank- feladata nem az, hogy nyereséges legyen. A feladata a monetáris politika segítése, a forint árfolyamának felügyelete, megőrzése! Azonkívül a jegybank - MNB- feladatai között egyáltalán nem szerepel sem iongatlanbizniszelés, sem ostoba gazdasági tanok terjesztése, okítása.
Válasz erre 

bloglegelő 2016.06.21. 16:31:40

kedves blogger

Orbánék "lopnak, csalnak" stb" amit csak akarsz.

de nem hazudnak, nagyon is jól működő tükröt tartanak a társadalom elé

és ez bizony már elég is az eredményességhez

ja, a selejtellenzék sosem jutott el idáig, és már nem is fog
Válasz erre 

karpackie 2016.06.21. 16:39:04

@Csuti Ördögüző: Ja , ter pedig hülye maradsz mindhalálig:)))))))
Válasz erre 

rfbzs 2016.06.21. 16:49:26

@Ballib cenzúrázók réme 14:
"A többség viszont azt gondolja..."
- Hát ez (is) az az eset, amikor a többséggel van baj. NAGY baj.
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 16:57:15

@mikerbiker: nem csak fideszjobbikmszp van.
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 17:02:21

@Ballib cenzúrázók réme 14: @MACISAJT:

hazug agyatlan csicskák, a jegybanknak eleve nem is célja a nyereség, mert ha az lenne mint pénzügyi szabályozó szerv visszaélhetne a szerepével. ez összeférhetetlen. micasajtocskából is kibújt a rohadt hazug manipulatív fideszes geci, mert azért simor alatt is volt nyereséges a jegybank - noha cél akkor se volt ez - de persze azokat az éveket pont kihagyta. jelenleg pedig a maffia egyik központja a jegybank, amelyik a devizahitelesek kárán összehozott nyeresége próbálja kilopni az alapítványokon át a parazita maffiakormányotok teljese támogatásával. a jegybank kiváló példa milyen gátlástalan geci tolvaj maffia vagytok egyetlen célotok az ország kizsákmányolása és kifosztása.
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.06.21. 17:05:08

Most hogy a Soros által pénzelt balliberális liberálisok már óránként zúdítják a nemzeti kormányunkra a hazug lejárató kampányainkat, és most már a világ legjobb közgazdásunkat és a valaha volt legsikeresebb polgármesterünket sem kímélik, most különösen fontos, hogy mi fideszes nagy család összetartsunk ebben az atomháborús helyzetben és együtt imádkozzunk a vezéreinkért, hogy nehogy a liberálisok megdöntsek az uralkodásukat és visszahozzák az ő rendszerüket, amelyikben a külföldi multi kivitte az országból a profitot, ránk meg csak a megszorítások maradtak.
Naponta többször is mondjuk el magunkban a mi Hiszekegyünket, hogy visszaverjük magunkban a liberálisok ellenforradalomját.

Hiszekegy

Hiszek az Orbánban
Hiszek minden szavában,
Hiszem, hogy NER-Magyarország
A legboldogabb kontinens az egész világban

Hiszek a Matolcsyban,
Hiszem hogy kétszer-kettő öt,
Hiszem hogy a magyar gazdaság
Fényévekkel jár az egész világ előtt

Hiszek a Rogánban,
Hogy megmérhetetlen a lakása,
Hogy az Ötkert saját zsebre el nem privatizálta,
Letelepedési kötvények offshore cégeibe a milliárdokat sose átjátszotta
Válasz erre 

2016.06.21. 17:17:58

@Ballib cenzúrázók réme 14: Nos, én csak a tényeket irtam, amit a Magyar Biróság itéletében kihirdetett és ez jogerőre emelkedett. Ha mindezzel nem értettél egyet, akkor tessék , jogorvoslatot kérni. Bár ebben az esetben már nem lehet, mert az itélet jogerős. Bár ha tolmácsot kérsz, az sem baj.

És csak egy dolgot még, ha megengeded, én nem személyeskedtem veled. Igy kérlek, ha lehet, akkor próbáld meg ezt te is megtenni. Ugyanis, én mint ahogyan sok blogger --nem vagyunk közszereplők. És ha netán valaki --heccből--beidéztet, akkor ugye nem fogsz majd síránkozni ? Mert van azért etikett is a világon és nem hiszem hogy van jogod egy női bloggert " hülye picsázni"--ugye ?

Hiszen pontosan ti, fideszes szimpatizánsok --illetve közületek egyik kommentező, egy másik blogon , a bloggert és a a családja kiirtását hozta fel érvnek . Csak mert nem egyezett a véleménye az övével.

Mert lehet arctalanul bántani bárkit. Lehet hülye picsázni bloggert, mert nő --mert nem tud védekezni az alpáriságod, a butaságod ellen.

Ám ha megkérlek, tessék oly szives lenni, nem anyázni, nem libsizni, nem komcsizni és nem zsidózni. Ugyanis nem ismersz és nem tudod ki is vagyok valójában. És remélem nem is kell hogy találkozzunk és hogy bemutatkozzak . Ugye ebben egyetértünk ?

Nos , akkor további jó vitát és ha lehet, akkor normális emberi hangnemet !
Válasz erre 

s 2016.06.21. 17:39:49

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: Jól nyomod, baszod. Jobb vagy, mint az eredeti, pedig az is kész beszarás.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 18:12:24

@s: "Beállnak a függöny mögé matyizni orbánnal. Először orbán veri a faszát rogán mocskos pofájába, utána pedig csere. "

:)) Az a szomorú, hogy ez nem vicc, valóban így van.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 18:16:14

@MACISAJT: "Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont"

:)) Vettek MOL részvényt, ami most a felét éri. Szerintem a mi pénzünkkel ne tőzsdézzenek, nem értenek hozzá, nem az a dolguk.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 18:19:54

@MACISAJT: "eltűnt 206 milliárd forintos , általuk tavalyra tervezett(!) MNB veszteség"

Az MNB nyereséget termelt. Ujjé! Miből? A forintgyengülésből. És az államadósság harmada Euróban van, úgyhogy a sokszorosát vesztette a költségvetés. És a devizahitelesek is nagyot buktak rajta. Ennek most örülni kellene, vagy büszkék legyünk rá?
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 18:21:14

@mikerbiker: "kire fogsz szavazni? "

Az egyetlen vállalható párt az MKKP.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 18:24:25

@MACISAJT: "egyetlen "programjuk" van: "vesszen Orbán"."

Nekem is ez a programom. Akármi, csak jobb jöhet.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 18:28:52

@Ballib cenzúrázók réme 14: "Simor a legfaszább közgazdász a rekord magas alapkamattal, és a rohadt nagy MNB-s adóssággal, Matolcsy meg a legszarabb"

Hát valahogy így. Kuszaszem irtózatos károkat okozott az első 4 évben. Azóta MNB elnőkként eltapsolt tíz-száz milliárdokat? Eh, leszarom, a korábbiakhoz képest ez semmi.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 19:11:03

@atpijkamo107: Annyira iszonyatos károkat okozott hogy már a kutya se emléxik az államcsődre.

Ezért van az is, hogy félidőben, amikor szinte mindig a leggyengébbek a kormánypártok, még mindig bármelyik 7végén segg picsára verne a fidesz bármilyen pártot a választáson.

A fidesz egyébként a 2006os választástól számított 4. hónap végétől, cca. 10 éve vezeti a heti szintü közvéleménykutatásokat.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 19:18:21

@Willkommenskultur: "Annyira iszonyatos károkat okozott hogy már a kutya se emléxik az államcsődre."

Eltolcsi nem okozott államcsődöt. Azt nem állítom, hogy ha Vargát nem teszik be a helyébe, akkor se okozott volna, de nem hiszem. Csak annyit okozott az eltocsi barátod, hogy sereghajtók lettünk a térségben, sőt, egész Európában.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 19:21:41

@Bambano: Micsoda hülye duma.

Azt hiszed hogy azért szavaznak a fideszre mert beveszik a kampánydumát? Vagy azért mert hülyék?

Korábban nem voltak hülyék? Az emberek mindig hülyék, vagy sosem azok. Nem tetszik amit a fidesz csinál, nem tetszenek a lózungok, de emlékeznek arra mi volt a fidesz előtt....

Minden sokkal rosszabb volt. A ballib ezért esélytelen, a Jobbik meg azért néppártosodik mert rájött hogy nincs más út a hatalomhoz mint a szívós építkezés, amit Orbán 2002 óta csinál.

Ők majd sikerrel is fognak járni (2018ban szerintem nem), a több ellenzéki párt meg csak a csökkenő számú parlamenti és bizottsági helyekre meg az állami támogatásra hajt. Ennyi.
Válasz erre 

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.06.21. 19:25:53

@Willkommenskultur: fideSSre szavazó ismerőseim alapján azt kell mondanom, hogy igen: beveszik a kampánydumát _és_ hülyék.
(hogy valakinek három doktorija van, még nem jelenti azt, hogy ne lehetne hülye vagy haszonélvező gazember)
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 19:29:26

@Hóhér az utolsó barátod: Vannak hardcore hívők, de azokkal a fidesz nem tud nyerni. A bizonytalanok meg jobban utálják a ballibet mint bármi mást.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 19:33:08

@Hóhér az utolsó barátod: 1. Orbán 20100ben aszonta - államadósság rossz,, munkanélküliség rossz, GDPnek emelkednie kell, mind a 3 sikerült

A ballib meg az elcsalt épphogy nyert választás után kinyögte hogy ok, az EU felé elhazudtuk az adatokat, nem csináltunk semmit csak loptunk csaltunk hazudtunk (ezt a fidesz is csinálja), 2007re meg a gazdaság beleállt a földbe. Nem volt még máshol semmilyen válság akkor.

Úgyhogy van különbség. Ma van miből lopni, nem megy tönkre bele az ország. És úgy fest bármilyen hülyék a választók erre azért emlékeznek.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 19:35:42

@atpijkamo107:

Nem-e...?
magyarnarancs.hu/hirnarancs/kiszivargott-hangfelvetel-orban-beismerte-hogy-csak-gatlastalan-hazudozassal-tudta-elkerulni-az-allamcsodot-96806
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 19:46:20

@lavór: :)) Á, ovi összevissza beszél, évek óta teljesen el van szakadva a valóságtól.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 19:47:46

@atpijkamo107:

Genetikai hiba lehet, a rossz génállomány...
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 19:51:27

@Willkommenskultur: "államadósság rossz,, munkanélküliség rossz, GDPnek emelkednie kell, mind a 3 sikerült"

:)) Az államadósság rossz, ez sikerült. A munkanélküliség rossz, ez is sikerült. A GDP emelkedett ugyan, de sokkal kisebb mértékben, mint európában, vagy akátr a visegrádi országoknál. Sikerült elbasznia a gazdaságot. Egy romn titkosógynöknél ez pontot ér, na de a magyar miniszterelnöknél?

"van miből lopni"

Sajnos nem tudunk annyit adózni, amennyit ezek lopnak. El kellett hozzá sikkasztani az EU-s támogatásokat.

A választók hülyék, ebben egyetértünk. Én vizsgához kötném a választójogot.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 19:54:55

@lavór: Nem, gyerekkori trauma. Az apja verte, attől let teljesen zizi. Ő mondta.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 19:57:03

@atpijkamo107:

Most mondtad: "össze-vissza beszél... :D
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 19:57:14

@atpijkamo107: 'Sajnos nem tudunk annyit adózni, amennyit ezek lopnak. El kellett hozzá sikkasztani az EU-s támogatásokat.'

1. akkor hogyhogy nem most van államcsőd?
2. akkor hogyhogy nem anno épült kisvasút, liget, 3mas metró, várprojekt, várbazár, stadionok?
3. EU támogatások - lásd 2.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 20:00:20

@Willkommenskultur: "hogyhogy nem most van államcsőd?"

Sok kell ahhoz, mondjuk egy olimpia rendezés. Még kiharcolhatják.

"hogyhogy nem anno épült kisvasút, liget, 3mas metró, várprojekt, várbazár, stadionok?"

Látod, ami késik, nem múlik. Mindig jönnek új ötletek, most épen ezek jöttek. Lesz még káros ötletük sok, ne aggódj.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 20:10:48

@atpijkamo107: Én is nagyon szeretném ha olimpiát rendeznénk. Meg lehet oldani jól, mert az F1ből is sokkal többet profitál az ország mint amennyibe kerül.

de ennek min 3 feltétele van:

1 ne egyedül rendezzük
2 nyerjük el a rendezési jogot
3 ne akarjunk a pekingi/riói olimpiával versenyezni, egy teljes nagyságrenddel olcsóbb rendezés is nagyon látványos lehetne, ma már úgyis a TV közvetítésekről szól az egész

Ezeknek a megvalósulási esélye a nullához konvergál. Az ex KGST országok együtt szerintem kibírnának egy olimpia-rendezést, ha a görögök megcsinálták (még ha szarul is):
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 20:16:00

@Willkommenskultur: Én is szeretnék egy magyar olimpiát, de több okból nem támogatom:

1. a sokszorosát lopnák el, és az istennek nincs annyi pénze, száz évig nyögnénk a törlesztést.

2. Elbasznák, az olimpia vége után készülnlnek el a fő fejlesztések. Egy pécsi európa kulturális fővárosát nem tudták időben elkészíteni, hát az olimpiát hogy tudnák? Négyes metró, várkert bazár sorolhatnám, soha semmit nem tudnak időre elkészteni.

Büszkén rendeznlk olimpiát, de utána szégyellném magam rettenetesen. Úgyhgy felejtsük el azt a zolimpiát, nem balkánra való az.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 20:20:48

@atpijkamo107: Ne viccelj már. Nincs az az Isten hogy többet lopjanak mint a görögök vagy a brazilok.

De mind1 ezekről akkor érdemes vitázni ha egyáltalán a láthatáron lesz a doloog.

Vizes VBt rendezünk, arra eleve felépül az infrastruktúra egy része. Szerintem egyedül csak Magyarországnak ez túl nagy falat, úgy járhatunk mint Athén. Annyit meg nem ér az egész ebben teljesen egyetértek.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.21. 20:28:30

@Willkommenskultur: "Nincs az az Isten hogy többet lopjanak mint a görögök vagy a brazilok. "

:)) Szerintem a többszörösét.

"Vizes VBt rendezünk"

Az sehol sincs egy olimától.
Válasz erre 

lavór 2016.06.21. 20:58:07

@atpijkamo107:

"Az sehol sincs egy olimától."

Csak egy kisvasútnyira...
Válasz erre 

2016.06.21. 22:12:17

Állandóan ezen a korrupciós témán rugózik mindenki. Ugyan nem jobb az ha valaki nagy értékű ajándékot fogad el, mint sem hogy ha a nagy közös kalapból lop?
A nem megfelelő emberek, nem megfelelő helyre ültetése nem sokkal károsabb mint a korrupció? Meg ezen kívül még egy rakás más dolog is.
Válasz erre 

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.06.21. 22:31:30

@Diorella Queen: Nézd, kb. 4 millióan szavaznak úgyhogy az átlagembernek 1:4 000 000hoz van beleszólása olyan emberek megválasztásába, akiket nem ismer.

Aki realista, tudja hogy lopni fognak, így kénytelen más dolgokból ítélni.

Végül is ki lenne az a barom, aki 1-2 Mft havi juttatásért (ami egy kisebb magyar cég vezetőjének a szintje, vagy egy multis projektvezetőé, vagy más jó szakemberé (orvos, ügyvéd), napi szinten sokmilliárdos döntéseket hoz felelőségteljesen és becsületesen. Miért tenné? Talán akkor megdícséri a szarospista? Ugyan! Legfeljebb a párttársai nézik hülyének, gyanúsnak és kitúrják a gecibe.

Ilyen nincs, a demokrácia természetes velejárója a korrupció(de a szocializmusé is) Értelmes politikus nem is feltétlen magának lop (ha a pénz lenne neki a legfontosabb akkor Csányi-Simicska-Mészáros stb. lenne), hanem a következő választásokra szerez támogatókat, lekötelezetteket az elitből.
Válasz erre 

Gérard Duchemin 2016.06.21. 22:45:43

@Ballib cenzúrázók réme 14: seggfej vagy
Válasz erre 

Gérard Duchemin 2016.06.21. 22:48:30

@Willkommenskultur: "Azt hiszed hogy azért szavaznak a fideszre mert beveszik a kampánydumát? Vagy azért mert hülyék?" Én nem hiszem, hogy azért, hanem tudom hogy azért. Bizony bizony, a fidesszevazó mind ostoba, mind hülye. Természetesen magas IQ-val is lehet valaki hülye is, buta is.
Válasz erre 

Gérard Duchemin 2016.06.21. 22:52:36

@MACISAJT: "Valójában az agyonvert ballibáknak egyetlen "programjuk" van: "vesszen Orbán"."

Igen, vesszen. Te nem így gondolod, te buta?

"De ha megkérded hogy jójó, és utána mi lesz, akkor kuss..."

Miért, hát nem bármi jobb, mint ez a büdös fasiszta? Te is így gondolod, nem?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 22:53:07

@Gérard Duchemin: Szerintem aki a 15%os adót óhajtja a 36% helyett az nem feltétlenül ostoba.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 22:54:57

@Gérard Duchemin: Buta vagy. A semminél sokkal jobb Orbán. A ballib semmi, senkik gyülekezete.

Persze lehet hogy a 2 éve Orbánt nácizók most majd mennek Vonára szavazni hogy vesszen Orbán, az jó móka lesz.

Csak kevés.
Válasz erre 

pamut 2016.06.21. 23:09:14

Az orbánizmus tökéletes, szinte már művészi szintű leírása:

"Innen nézve meg elképesztően piti, primitív és gyerekes baromság az egész. Szánalmas, siralmas idiotizmus. Egy nyomorult pöcsmutogatás. Még csak hátra se kell lépni ehhez, hogy a kertvégi stadion, a semmiből a semmibe vezető kisvasút, a leendő baumaxbarokk fosberuházások, mint a gasztroút meg az ilyen modoros, erőltetett fosprickolás mekkora óvoda már oda, bivalybasznádra. Mekkora enyémavártiédalekvár kiscsoport felköltözni a várba, meg behabzsolni mindent mindenki szeme láttára, mint mikor egy otthon kussoltatott kibaszott döncike rájön, hogy senki nem szól rá a szülinapi zsúron.
És mekkora, de mekkora türhő sötétség kell ahhoz, hogy emögé bármilyen önámítással be lehessen állni, mekkora tudatlan gyökérnek kell lenni, hogy pár fillérért, állásért, bármiért ezt arccal, saját véleményként lehessen vállalni. Nem feltétlenül a pénz a legidegesítőbb ebben, hanem az, hogy ezt a gecibuborékot itt annyian orrlyukra veszik. na ez a gáz."
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.06.21. 23:14:53

@pamut: Ez így igaz, de ki cserélné le ezért Orbánt a segghülye ballibekre? Mert aki igen az nem normális.

Vona tudja hogy eljött az idő és el is kezdett néppártosodni rendesen, meglátjuk mire elég ez.
Válasz erre 

luis5 2016.06.21. 23:19:58

Hiába szenvedtek a Fidesz 2018ban is nyerni fog
Válasz erre 

luis5 2016.06.21. 23:23:11

@Gérard Duchemin: baromság. A középosztálynal a 15% szja a nyero. Ballibak ezt akarják folsrofolni 30ra. Bukta program
Válasz erre 

Pukka Pad 2016.06.21. 23:51:25

@s: ilyen bizonyára van. És ez mit old meg?
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.22. 00:17:31

@lavór: :))
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.22. 00:29:25

Már hiányzott, hogy egy hete nem láttam, ilyen most már megbukik a rendszer című szart..
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.22. 00:30:59

@Gérard Duchemin: Értjük. Tehát 2 millió ember buta, ostoba.
Akkor cserélj népet bazmeg.
Válasz erre 

2016.06.22. 05:27:24

Leszarok mindent. Magyarország-Portugália 1-0 legyen.Ma csak ez számít.
Válasz erre 

grafoguru 2016.06.22. 06:18:07

@Willkommenskultur:

"Ezért van az is, hogy félidőben, amikor szinte mindig a leggyengébbek a kormánypártok, még mindig bármelyik 7végén segg picsára verne a fidesz bármilyen pártot a választáson."

Komolyan?
A tények nem zavarnak?
Válasz erre 

torró 2016.06.22. 07:26:20

Na! Ma is megbukott Orbán! 18 után megint meg fog minden nap. Azért ez így kurva unalmas. Nem? Mondjuk amíg van olyan kommentelő mint " S", addig nem unalmas! ?DDDD
Rogán! Én azon filózok, hogy ez nem valami troll dolog? Megy a felhajtás, majd kiderül, hogy a baloldal bénázott(?). Semmi sem lehetetlen, mert bárkire, rá lehet rá lehet fogni, bármit. Csak tudd magad tisztázni! Na, ez a nehéz.
Válasz erre 

2016.06.22. 08:07:13

Én Rogánról valami 6 vagy 8 éve hallottam ingatlanos korrupciós sztorikat, ebben az egészben csak az a meglepő, hogy hogyan derült most ki. Véletlen vagy valami stratégia része, fene tudja.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.22. 08:40:40

@pamut: ?
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.22. 08:44:04

@torró: Ilf és Petrov az Elsöprő egyéniség novellás kötetében leírta, a karakter gyilkosság módszerét, a ragadozó színre lép című novellában.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.22. 08:46:13

@torró: "meg fog minden nap. Azért ez így kurva unalmas. Nem?"

Erkölcsileg szinte naponta megbukik. Nem unalmasnak nevezném, hanem vérlázítónak. De már annyira beletörődtünk, hogy unalmasnak tűnik. Akinek nem volt gyerekszobálya, nincsen semmi erkölcsi érzéke, annak csak unalmas.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.22. 08:47:54

@monddazigazatmar: Folyton sértegetnek lenéznek és elvárják, hogy kinyaljuk a hátsó felüket, miközben pusztítják az országot ezek mi a frász akarnak? Ha meg belökték a szakadékba az országot elmenekülnek innen, nem értem a stratégiáját a liberós uraknak.
Válasz erre 

2016.06.22. 09:13:00

@atpijkamo107: Szerintem a mi pénzünkkel ne tőzsdézzenek, nem értenek hozzá, nem az a dolguk.
Válasz;
Az a gázos, hogy ezek a lopáson kívül semmi máshoz nem értenek és még azt is kurva szarul csinálják, mert még hihetően hazudni sem tudnak mellé.
Válasz erre 

2016.06.22. 09:14:58

@alfacharlybravo: Az a stratégiájuk mint ami az inkáknak volt. 10 millióan voltak azok is, az elit rátelepedett a csórók nyakára és addig szívta a vérüket a sok semmirekellő, hogy a végén elmenekültek a csicskarabszolgák a maradék meg kipusztult. Így lett vége a fényes inka társadalomnak.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.06.22. 09:18:06

@Diorella Queen: :))

Mindenre hoznak egy törvényt, hogy ne lehessen elkapni őket. Lásd pl. az összeférhetőségi (lánykori nevén összeférhetetlenségi) törvényt. Azóta is ámulok és bámulok, hogy milyen zavar volt az erőben, hogy a Nemzeti Bank alapítványi csalásait világgá engedték kürtölni.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2016.06.22. 09:46:11

@Diorella Queen: Nem egészen így volt, de hát kit érdekelnek a tények? Volt egy klíma változás is és egy kipusztulási folyamat is így majdnem kipusztultak. A mi libreósaink is szeretnék kiüríteni ezt a kellemes kis medencét.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:08:14

@Willkommenskultur: Ez nem a fidesz érdeme. Ez a ti szegénységi bizonyítványotok.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:11:59

@atpijkamo107: Faszér nem ütötte agyon? Mindenki jobban járt volna.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:14:22

@Willkommenskultur: "hogyhogy nem most van államcsőd?"
Mert megy a világgazdaság. Amint leáll, orbánékkal elsétálnak a téglarakásig és tarkón lövik őket.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:19:39

@Willkommenskultur: Ja. Legyen ingyen a sör. Aki támogat, hülye nem lehet. Pedig dehogynem.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:21:37

@pamut: Ez elbaszott jó szöveg.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.22. 10:21:57

@Diorella Queen: Na, legalább minden nap bizonyítod, hogy miért vagy takarítónő :D
Inkák elmenekültek? Nem véletlenül jöttek a spanyolok?
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:24:14

@Pukka Pad: rogántónió füstfelhővé nemesedik, többek tudomásával. Ez megold azért pár dolgot.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:26:10

@monddazigazatmar: Ha majd lesz igaziból is, akkor elküldöm neked a felvételt, hogy vissza tudd nézni, ahányszor csak akarod. Faszkalap.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:27:12

@monddazigazatmar: Együnk kutaszart. Százmilliárd légy nem tévedhet.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:29:15

@torró: Kösz, pajtás. Ha időm engedi, mindig elküldelek titeket a buzi kurva rohadt anyátok retkes picsájába, bazdmeg.
Válasz erre 

s 2016.06.22. 10:31:50

@atpijkamo107: "gyerekszobálya" Ez azért odabaszott rendesen.
Válasz erre 

McZozo 2016.06.22. 10:38:09

@Willkommenskultur: Azert nem most van allamcsod mert belefutottak egy olyan vilaggazdasagi helyzetbe legnagyobb szerencsejukre, hogy FED elkezdett penzt pumpalni a vilaggazdasagba a valsag utan. Igy hirtelen sok szabad toke let a vilagban es ez a szabad toke befektetesi helyeket keresett maganak. Befektetesnek meg azok a helyek jok amik meg nem annyira kockazatosak de tobb kamatot igernek mint egy kockazatmentes befektetes. Igy ezt a piaci helyzetet meglovagolva nem allt az unorthodox gazdasagpolitika a foldbe. HA akkor az amerikaiak is megszorito politikaba kezdenek mint mondjuk Europa akkor a fidesz mar reg a szemetdombon lenne mert csodbevittek volna az orszagot. Szerencsejuk volt bejott a rizikozas, de ezt nem lehetett elore latni. Feltettek minden egy lapra es bejott a piros ennyi.
Válasz erre 

McZozo 2016.06.22. 10:44:54

@Diorella Queen: Innet latszik hogy a kenyeret es cirkuszt a nepnek kitetel meg mindig mukodik.
Válasz erre 

Kalap úrfi 2016.06.22. 11:06:01

@Gérard Duchemin: szevasz náci
Válasz erre 

Pop40 2016.06.22. 16:05:52

@Csuti Ördögüző:

Így van, elvtárs. A fidesz nagyon támogatott.

Csak éppen az utolsó lőtéri döglött kutya is elverte bárhol, ahol elindult az utóbbi 3 évben.

Na de a kvk-k, azokat tényleg fölényesen nyeri! :D
Válasz erre 

Pop40 2016.06.22. 16:17:17

@MACISAJT:

"Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is.."

Bizony. Sőt, ezek olyan szarok voltak, hogy ahogy eltakarodtak, az infláció meg az alapkamat nem csak itthon, de az Usában, Németországban, egész Európa-szerte rekord alacsony szintre zuhant.

Ez a Vitya, meg Eltolcsy annyira ügyes, hogy még a németeknek meg az amcsiknak is elintézte a rekord alacsony alapkamatot meg inflációt :DDDD

Mindennek természetesen köze nincs a nagy jegybankok, FED, EKB politikájához, dehogy.
Egyesegyedül a hős Vitya érdeme!
Válasz erre 

2016.06.22. 22:34:12

@alfacharlybravo: Oké, de nagyjából így volt. A spanyolok már csak hab volt a tortán. Mondhatni hogy szétszéledtek a saját elnyomóik elől a szélrózsa minden irányába, azt nem volt aki a spanyolok ellen fegyvert fogott volna.
Válasz erre 

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 16:48:33

@Pop40: :))
Válasz erre 

Szúrófény 2016.06.25. 06:42:43

@mikerbiker: „erős értelem, befolyásoló ösztön, kriticizmus, faji és egyéni önzés, faji önérzet, faji állhatatosság, bujaság, sikerimádat, SZÉGYENTELENSÉG , erkölcsi érzék hiánya, szívós akarat.” Kiss Sándor: Zsidó fajiság
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard