Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A demokráciák három alapelve, melyeket csak látszólag tart tiszteletben az Orbán-kormány

A demokráciák három alapelve, melyeket csak látszólag tart tiszteletben az Orbán-kormány

A magyar miniszterelnök jól tudja, hogy a tűréshatárok tologathatók, ám léteznek vörös vonalak, melyet nem léphet át következmények nélkül. Vérbeli pávatáncosként azonban megtalálta a megoldást, hiszen másokkal végezteti el a piszkos munkát, ő pedig mossa kezeit. Aki tisztában van ezzel a törvényszerűséggel, nem is kételkedhet abban, hogy a Népszabadság bedarálása is a kormánypárt megbízásából és hatékony közreműködésével történt. Voltak azonban a közelmúltban is olyan események, melyek közvetve Orbán Viktorhoz és köréhez köthetők, és a demokratikus alapelvek kijátszásáról tanúskodnak.

24_hu_24.jpg

Fotó: 24.hu

1. A rendőrséget nem vetik be ellenzéki és civil megmozdulások esetében. Orbán jól tudja, hogy amíg a Gyurcsány-kormányhoz tudja kötni a rendőri erőszak képzetét, addig nyert ügye van. Ha mindenképpen közvetlenül be kellett avatkozni demonstrációkon, tüntetéseken, akkor - vélhetően Kubatov Gábor pártigazgató és FTC főnök közreműködésével - kopaszokat rendelt a rendcsinálásra, nehogy a rendőrség elkövessen valamilyen atrocitást. Erre jó példa volt az, ami két éve a Fidesz Lendvay utcai székházánál történt. A tüntetők behatoltak az épületbe, ám nem a rendőrök avatkoztak közbe, hanem az odavezényelt kopaszok szorították ki a demonstrálókat. Legutoljára a Liget projekt ellen tiltakozó civilek ellen vetették be a tarfejűeket, akik egy kis dulakodás és rugdosás után alaposan megfélemlítették az építkezések ellen tiltakozó civileket. A rendőrök néma szemlélői voltak az eseményeknek. Orbán tehát ügyesen kikerüli azt a csapdát, hogy Gyurcsány Ferenccel kerüljön egy platformra, ugyanis a Fidesz legendája szerint 2006 őszén békés tüntetőkre támadtak az agresszív rendőri erők. A történések hátteréről azonban sok érdekesség kiderült azóta, hiszen az MTV székházának ostroma ma már nem tűnik olyan spontánnak, mint azt korábban sokan gondolták.

nemethgy.jpg

                     Kép: NÉGYmadár

2. Garantálják a választások tisztaságát. Szó sincs arról, hogy a választások, vagy akár a legutóbbi népszavazás durva elcsalásával vádolnánk a kormányt, hiszen a kisebb stikliken kívül nem igazán történt semmi törvényellenes 2014-ben és 2016. október 2-án. A Fidesz számára fontos az a Hilary Clinton által korábban megfogalmazott alapelv betartása, mely szerint addig minden kormányt legitimnek ismernek el a nyugati demokráciák, amíg törvényes választások útján jutottak hatalomra. Az Orbán-kormány mégsem játszik tiszta eszközökkel, amikor urnákhoz szólítja a polgárait. Durván visszaél az erőfölényével a kampányokban, közpénzen népszerűsíti a kormánypártok ideológiáját, a számára megfelelő módon alakítja át a választókörzeteket, és a saját érdekeinek megfelelően írja át a választások szabályait. A voksolás tisztaságát és törvényességét felügyelő intézményekben a saját emberei ülnek, így közvetlen hatást is tud gyakorolni a választások előtti és utáni történésekre. Orbán ideája a putyini rendszer, ahol ugyan megtartják a választásokat, ám annak előre lehet tudni a végeredményét. Finoman szólva lejt a pálya a kormány irányába, így törvényes, ám nem tisztességes választásokon méretnek meg a politikai erők. A Fidesz már azt is megteheti, hogy saját kasszájából ne is költsön kampányra, hiszen – ahogy ez a kvótanépszavazás esetében is bekövetkezett – közpénzből is milliárdokat tud e célra fordítani. Pedig magasan a Fidesz áll legjobban az anyagi lehetőségeket tekintve, a többi párt vagy tartalékol a következő parlamenti választásra, vagy úszik az adósságban. Egyszóval, a Fidesz ügyesen eljátssza a demokratikus játékszabályok betartását, ám totális túlsúlyra törekszik minden politikai megmérettetésen.

starthirek.jpg

Fotó: starthirek.hu

3. Tiszteletben tartják a sajtószabadságot és a polgárok szabad véleménynyilvánítását. A Fidesz által megalkotott új médiaszabályozás volt az első próbaköve ennek a kritériumnak, és bár volt a törvényben számos aggályos elem, az ellenzéki hangvételű médiumok mégsem tűntek el a sajtópalettáról. Az Orbán-adminisztráció ügyelt arra, hogy fenntartsa a szólásszabadság illúzióját, illetve eltűrte a kormányt kritizáló médiumok okozta kellemetlenségeket. A kormány valódi szándékai akkor rajzolódtak ki leginkább, amikor túl kellemetlenné váltak számára különböző orgánumok, így a Lázár János különös külföldi útjait feltáró Origót lényegében egy üzleti tranzakcióval magához vonta, többször megfenyegette az Indexet, amikor a miniszterelnök szűk családjához köthető írások jelentek meg, legutoljára pedig a Népszabadság kiadója tett gesztust azzal a kormány felé, hogy megpuccsolta saját lapját. Ez utóbbi lépésnek is volt persze közvetlen előzménye, hiszen a baloldali lap váratlan felfüggesztése előtt össztüzet zúdított a helikopterrel lakodalomba érkező Rogán Antalra, és a barátnőjét közpénzből gazdagító Matolcsy Györgyre. A kormánypárt vezető politikusainak kárörvendő nyilatkozatai világítanak rá arra a tényre, hogy a sajtószabadságot elég különösen értelmezik. Amíg ugyanis vannak ellenzéki médiumok, nevetségesen hatnak a kormánypárti és/vagy közszolgálati sajtóorgánumok győzelmi jelentései, meghamisított tudósításai. A kormány meghatározó politikusai úgy gondolják, hogy a sajtószabadság fogalmába bőven belefér, ha egy televízió vagy rádió csak arról számol be, hogy milyen volt az igenek és nemek aránya a népszavazáson, de azt az információt elfelejti közölni a nézőkkel és a hallgatókkal, hogy egyébként érvénytelen lett a voksolás. És persze azt is teljesen normálisnak tartják, hogy állami pénzből tartsanak el érdektelen, szakmaiatlan, ráadásul vastagon veszteséges orgánumokat, a piacról viszont kiszorítják a nagy múltú, ám kritikus hangvételű szereplőket. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Aki kipucolja a főnök mokaszinját mindig szót kap a törzsi gyűlésen, aki viszont nem hajlandó erre, meghívót sem kap az ülésre.”

100 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A demokráciák három alapelve, melyeket csak látszólag tart tiszteletben az Orbán-kormány Tovább
Facebook Tetszik
0
100 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3711786403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.10.11. 01:25:14

Összegzem: van három fontos alapszabály, amelyek be nem tartásával Orbánt nem lehet megvádolni. Tehát bűnös. Remélem, hogy ezt a posztot egy tréfának szántad.
Válasz erre 

2016.10.11. 01:51:53

Magyarország egy illiberális demokrácia, nem kell csodálkozni, hogy ilyen dolgok történnek.
Az a nagyobb baj, hogy Orbánék nem a szingapúri technokrata és meritokrata, hanem a türhő orosz-török vonalat követik.
Válasz erre 

Right Wing 2016.10.11. 04:36:42

@Androsz: Nem. Ezek tényleg elmebetegek. Képesek azért a magyar válogatott ellen drukkolni, mert Orbán szereti a focit.
Válasz erre 

randomnotexists (törölt) 2016.10.11. 05:26:58

@Androsz: Mint a civil szervezetek esetében, ugye? Közel két év után azért pontosan kiderült, Orbán személyesen adta ki az utasítást.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 05:37:47

@randomnotexists:

S mi ezzel a gond? Milért gond politikai harcot folytatni politikai ellenfelek ellen? Ezek a "civil" szervezetek valójában nem civilek.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2016.10.11. 06:42:13

ha rendes rendszerváltás van, a Népszabót (a garnitúrájával együttt) már 25 éve elfelejtettük volna. Így még várni kell rá egy kicsit.
Válasz erre 

2016.10.11. 07:01:37

@apro_marosan_petergabor: pont ez az, hogy a hatalom lett átjátsszva, nem volt rendszerváltás. A Munkásőrség leadta a fegyvereit, cserébe a régi kádereket nem vették elő.

Stumpf apósa, a belügymimiszter kipárnázta a Fidesz útját. A hatalom régi birtokosainak másik része meg szétspriccelt a Szadesztól kezdve MSZP-n át a gazdasági szférába. A párttitkárok gyerekei lettek a legnagyobb demokraták, amik persze teli tüdőből kommunistáznak, miközben lassan 30 éve nem képesek nyilvánosságra hozni az ügynöklistákat.

Nem véletlenül volt ballib médiatúlsúly az Antall-kormány alatt, mert nem takarították el őket a gengszterváltás idején.
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.11. 07:17:16

1. Vicces. A baloldal megpróbál tőkét kovácsolni abból, hogy Orbánék nem verették szarrá az ellenzéki tüntetőket a rendőrökkel, ők pedig igen. Ez azért nem kis teljesítmény még tőlük sem,

2. Minden párt megpróbálja megnyerni a választásokat. És igen, a kormányon lévők igyekeznek ehhez állami forrásokat is felhasználni. A gengszterváltás óta ezer milliárdok tűntek el mindkét oldalon. Így bizony elég valószínű, hogy az ellenzék is ex-közpénzből kampányol, csak az pár ciklussal korábban veszítette el közpénz jellegét.

3. A papír alapú újságok bizony már legalább egy évtizede komoly bajban vannak, nem csak nálunk, komoly probléma ez világszerte. Komoly újságot nem lehet fenntartani csak az online hirdetésekből, viszont az emberek nemigen akarnak fizetni a tartalomért. Ez még nagyobb nyelvterületeken, nem pártlapok esetén is így van.
Egy ilyen kis országban, politikai szócsövek esetén mint a népszabó is volt, a mögötte lévő pártok szokták eltartani az ilyen lapokat. Amikor épp hatalmon vannak, akkor állami vagy állam közeli cégek hirdetéseivel, amikor meg nem, akkor közvetlenül.

A népszabó az MSZP újságja volt, amitől a párt 2015-ben szabadult meg. Hogy miért az jó kérdés: vagy mert nem ítélte elég hatékonynak a közönség elérésére (= ebből a pénzből egy csak online újság több szavazatot hoz), vagy mert ők sem tartják valószínűnek, hogy 2-3 cikluson belül hatalomra juthatnak, akkor pedig minek fenntartani egy ekkora gépezetet ?
Válasz erre 

2016.10.11. 07:35:56

@bircaman maxval szerkesztő: Mióta politikai harc, ha valakire ráuszítják az összes létező állami szervet, hogy így lehetetlenítsék el őket. Politikai harc törökországban minden ellenzéki bebörtönzése? Politikai harc Oroszorszgában a legnagyobb ellenzékiek meggyilkolása?
Annyire mélyen benyaltál Putyinnak, hogy nem látsz ki a segge mögül.
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.11. 07:40:27

@karandash: Nem hiszem, hogy azzal érdemes foglalkozni, hogy hetedíziglen visszamenőkig azt firtassuk, kinek az ősei között voltak párttitkárok. Az viszont tény, hogy az MSZP úgy jött létre, hogy az MSZMP-ből távoztak a becsületes kommunisták. Ők lettek az MSZMP akikről szerencsére azóta sem hallottunk. Akik pedig csak a karrierjük miatt léptek be a Pártba, maradtak szépen az MSZP-ben.

Utána pedig az MSZP végig abból élt, hogy ő a Párt. Horn ott haknizott a szocotthonokban. És akik később csatlakoztak, ők is a Párthoz csatlakoztak. Az MSZP-t végig belengte a kommunista patina, amit igazából az tud csak érzékelni, aki már a gengszterváltás előtt is itt élt.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:02:15

@Ylim:

Törökországban puccskísérlet volt, Ilyenkor nem furcsa, ha a puccsistákat bebörtönzik. Tudod hogy van ez: tetszettek volna sikeres puccsot csinálni, akkor most ők börtönöznék be a megpuccsot vezetést. Nem gondolod?

Oroszországban nem gyilkolnak meg ellenzékieket, ill. aki gyilkosság áldozata lesz, az nem politikai okból ölik meg. Van ma is ellenzék Oroszországban, a parlamentben és azon kívül is. Most még 1 darab liberálisnak is sikerült bekerölnie a választásokon, pedig az utóbbi 9 évben nem volt egyetlen se az orosz parlamentben,

Gondolod, hogy a kormánynak nincs joga politikai harcot folytatnia a veel szemben politikai harcot folytatókkal, csak mert azok elnevezték magukat civileknek?
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:03:14

@midnight coder:

Nem igaz, Aki csak a kerrier miatt lépett be az MSZMP-be, se nem ment se az új MSZMP-be, se az MSZP-be.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:04:21

@karandash:

A Fideszt nem Stumpf apósa segítette, hanem a nyugat, többek között Soros és az amerikai nagykövet.
Válasz erre 

gigabursch 2016.10.11. 08:05:56

Most ez komoly?
EZ egy verseny helyzet.
Most akkor Gyurta Daninak*, akinek idén nem sikerült az olimpia azon kéne mantráznia, hogy oda a sportszerűség, mert 16-an gyorsabbak voltak nála.
Röhej.
Ehelyett Dani visszamegy az uszodába és dolgozik, míg a néphazugság siratói csak tépik a szájukat.
B+! Ez egy versenyhelyzet.
- Felkészülés
- Cselekvés
- Erdemény
_ _ _
- Eredmény kiértékelés

ENNYI!

Ez a különbség.

(*Személy szerint Daninak drukkolok, hogy sikerüljön, és az ő neve alatt minden magyar olimpikonnak, akinek nem jött össze úgy ahogy szerette/szerettük volna)
Válasz erre 

Atiati 2016.10.11. 08:11:31

@midnight coder:
1. A Fidesz a saját verőembereivrl vereti szèt a nèpet. Akiket kèsőbb felelősségre sem lehet vonni. Sőt nevek ès kèpek alapján nem kèpesek azonosítani őket. Vicc.. Valószínűleg pont ugyanazezek az emberek húzták rá a rendőröket a bèkès tüntetőkre, így utólag nèzve nem véletlenül.
2. Komoly ellenzéki erők híjján nagyságrendekkel többet tudnak kivenni a közösből, mint az eddigi pártok. Ráadásul a privát szektorban is szórják az EU-s pènzt, csakis a haveroknak, kontroll nélkül. Legutóbbi KBT. is csak a szubjektív megítélés felè tolja a közbeszerzéseket.
3. Hát ebbe rèszben igazat adok, de az utolsó èvben papíron pont nem volt veszteséges. Minèl kevesebb mèdium van az adott területen annál nagyobb lesz a kereslet. Ha valaki eddig a nèpszabadságot vette, akkor nem fogja helyette a magyar időket olvasni. Netes újságokra sem állhat át mindenki.
Válasz erre 

BrianZ 2016.10.11. 08:25:44

Jó cikk, egyetértek, és azzal is, hogy minden oldal valószínűleg így csinálná a Fidesz után. Viszont azok komplett idióták, akik azt hiszik, hogy ez normális dolog egy igazi demokráciában. És az még hülyébb, aki azt leírja, hogy Putyin nem löveti le az újságírókat, ellenzéket.
Válasz erre 

BrianZ 2016.10.11. 08:27:06

Jó cikk, egyetértek, és azzal is, hogy minden oldal valószínűleg így csinálná a Fidesz után. Viszont azok komplett idióták, akik azt hiszik, hogy ez normális dolog egy igazi demokráciában. És az még hülyébb, aki azt leírja, hogy Putyin nem löveti le az újságírókat, ellenzéket.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 08:29:29

@bircaman maxval szerkesztő: Hogy tudsz gépelni hogy közben a nyelved Putyin gyomráig felér a seggéből?
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.10.11. 08:29:41

@bircaman maxval szerkesztő: Rakosi es Ceaucescu is igy gondolta.
Válasz erre 

BrianZ 2016.10.11. 08:31:56

@Bircaman: bocs a dupláért, de aki ellenzéki az oroszoknál, az már csak biodíszlet - ellenzék akkor lenne, ha lenne 20 százalékuk, nem 1 képviselőjük. Putyin kiépítette a totális diktatúrát, a demokrácia csak látszat.
Válasz erre 

Atiati 2016.10.11. 08:34:19

@bircaman maxval szerkesztő: 450 kepviselobol 1 liberalis? Ez lenne a szabad ellenzek jele? 76%-os tobbsege van a kormanyzo partnak, innen teljesen mindegy mit csinal az ellenzek, maximum biodiszletnek jok.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.11. 08:39:16

népszabadságot a tulaj szüntette meg, mert veszteséget termel.

Szinte bizonyos, hogy az 5 milliárdos adósság átvállalásával együtt odaadja az egész Nésozabadságot tokostul, ha lenne rá jelentkező.

Miért nincs ?

Hisztizni jobb, meg bérrettegni ?
Válasz erre 

torró 2016.10.11. 08:46:28

Három kérdés!
1. Ki adta el a népszabit?
2. Ki vette meg?
3. Ki szüntette meg?
Ez a kiinduló pont. A többi hőbörgés. Amúgy nem tudom kit akar az ellenzék megnyerni magának, ezzel az alpári paraszt viselkedéssel? Mert a normális embernek hányingere van az ilyen megnyilvánulásokból. És még ők nevezik bunkónak a kormány pártra szavazókat. Ha becsődöl a vállalkozásom akkor a szomszédom a hibás? ÁÁÁ! Nincs is értelme ehhez már hozzászólni mert ezek úgysem értik. Röhej! Valaki minden nap seggberúg, meg anyáz, ezért hívjam egy sörre is.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:47:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ne magadból indulj ki....
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:48:35

@Szelid sunmalac:

Az diktatúra volt, csak egy álláspont volt érvényes szerintük.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:51:02

@Atiati:

Így szavaztak az emberek. Nem akarnak liberálisokat. Egy darab liberálisnak viszont sikerült, egyéni körzetben nyert, így - bár pártja nem jutott be - ő igen, így van a mostani orosz parlamentben 1 liberális.

Gondolod, hogy a demokrácia mércéje az, hány liberális képviselő van?

Igen, Putyin pártjának háromnegyede lett. A szavazók akaratából.
Válasz erre 

Danubius 2016.10.11. 08:52:45

Mikor azt halljuk a hírekben hogy Türkménbasi 98%-al nyert, azt sejtetik velünk a nyugati sajtóorgánumok hogy biztos elcsalták a választást, pedig mi magyarok már tudjuk, hogy nem kell szó szerint elcsalni egy választást egy ilyen eredményhez. Elég ha
Az állami média monopóliumba kerül és a dicshimnuszokat mantrázza
Ellehetetlenítik a kormánykritikus hangokat
Növelik a rendszertől függők arányát (akár közmunkásokkal is). Szegény közmunkások függnek attól a minimális bevételüktől, és bár el tudnának jobbat is képzelni, inkább a biztos rosszabbat választják a bizonytalan jobb helyett.
A másik: dohánymonopólium előtt az ágazatban dolgozók kétharmada fideszes volt, de mióta fideszfüggővé tették őket, jóval nagyobb lett ez a szám. És ugyanígy az első magyar közműszolgáltató nemkevés személyzete, a szemétszállítás....a plakátok. Mindenki a fidesztől fog függni, és választáskor a biztos rosszabbat fogják választani a bizonytalan jobb hellyett.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:54:39

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Én voltam az egyik fő blogger a NolBlog-on évekig. A NolBlog a Népszaabdság tulajdona volt.

Tavaly megszüntették. A kérdésre, miért, a válasz: mert az övék és kész.

Most ugyanez van: a tulaj megszüntettte a Népszabadságot. Miért? Mert az övék és kész. Tessék akkor is kiállni a "szabad piac" mellett, amikor nektek okoz sérelmet. Nem igaz?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 08:55:08

@Ballib cenzúrázók réme 18: Na és mesélj! A népszabi olvasói azt hogy csinálják hogy nem olvassák a lapot?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 08:56:28

@bircaman maxval szerkesztő: Egyelőre te isteníted Putyint, ahol csak tudod. Hol az összekötőd? Ma nem figyel rád?
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:57:11

@Danubius:

Rossz példa.

Türmenisztánban konkrátan nem volt eleve más párt. Nem is kellett csalni, hiszen eleve csak a kormánypárt indíthatott jelölteket. Az egyetlen ellenzékiség a nemszavazás volt, de azt meg megoldptták: aki nem ment el, annak kivitték az urnát, s kénytelen volt szavazni.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:57:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Putyin napjainak legjobb poitikusa, ez tény. Összekötés hová?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 08:58:22

@torró: Miből él egy lap? A hirdetésekből. Tehát egy lapot simán el tudsz lehetetleníteni azzal, hogy nem kap állami hirdetést, a magán hirdetőire pedig csúnyán néz az állam.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 08:59:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Az én saját szüleim fanatikus ballib szavazók. De még ők is lemondták a Népszabadság-előfizetést 3 éve. Kérdésre miért, azt mondták: mert szar lett.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 08:59:53

@bircaman maxval szerkesztő: Szóval kinek is a nyelve van Putyint seggében? :-))
Ne add a hülyét - bár hiteles, megjátszanod nem kell - hogy nem tudod ki a szófiai összekötőd.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 09:00:59

@bircaman maxval szerkesztő: Ez nem vitás hogy szar lett.

"Az én saját szüleim fanatikus ballib szavazók. "

Nagyon félre sikerültél.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 09:05:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A részeges hajóskapitányoknak mind absztinens fiaik vannak.
Válasz erre 

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.10.11. 09:06:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Kedves vezértroll! Legyen szíves, munka közben ne zavarja a dolgozót!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 09:07:31

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Rossz a hasonlat. Az jobb hogy a szilárd erkölcsű anyának kurva a lánya.
Válasz erre 

metal · http://electric.blog.hu 2016.10.11. 09:08:11

"közpénzen népszerűsíti a kormánypártok ideológiáját, a számára megfelelő módon alakítja át a választókörzeteket,"

Fura, én emlékszem, hogy a mostani ellenzék kormányon pont ugyan ezt csinálta. Ez akkor nem zavarta őket annyira.

"legutoljára pedig a Népszabadság kiadója tett gesztust azzal a kormány felé, hogy megpuccsolta saját lapját."

A vezető ellenzéki lapot eladják, majd sírnak, hogy az új tulaj bezárja. NORMÁLIS??
Válasz erre 

torró 2016.10.11. 09:11:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Baszod akkor már a tartalom szar is lehet? Lényeg hogy a hirdetők perkáljanak? Figyelj ide barátom! Én le merem írni, 1970 -n egy nagy vállalat KISZ titkára voltam 1, azaz EGY évig! Addig bírtam cérnával az ökörségeket, ami a mai napig jellemzi a baloldalt! Ez a mindent letagadni, bemocskolni, lehazudni csak becstelen
embereknek a hobbija. Meg létformája. Amik rendre ki is derülnek. Remélem mások is rájönnek idővel, csak úgy látom egyeseknek egy ember öltő sem elég a megvilágosodásra!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.10.11. 09:14:48

Most aminek-után kellő módon ki-kárörvendeztettük magunkat a Népszabadság vergődésén, szabadjon megjegyeznem, hogy mind ezek ellenére még is csak szükség lenne kis hazánkba egy baloldali napi lapra, de nincs szükség "hibbant libsi szócsőre".
Tisztázandó mit értünk baloldal és mit értünk libsi kifejezés alatt, baloldal az aki kiáll az átvert és becsapott kis emberek (vállalkozók) bérből fizetésből érdekei mellet.
Libsi= liberál-bolsevista szó csőcselék, aki azt hazudják önmagukról, hogy ők a vélemény többség, és aki mást mer gondolni, mint az uniformizmusra törekvő kisebbség, az rasszista, antiszemita, nacionalista, náci, homofób, stb. nos ezekre az alakokra, nincs semmi szükség.
Válasz erre 

ostvan1 2016.10.11. 09:26:52

A Népszabadság sztori jellemző momentuma, hogy hozzáférhetetlen (törölték) az archivumot. Szóval a múltat el kellett törölni. Biztos volt benne olyan, ami valakinek nagyon csípte a szemét.
Válasz erre 

torró 2016.10.11. 09:29:09

@Jakab.gipsz:
"Tisztázandó mit értünk baloldal és mit értünk libsi kifejezés alatt, baloldal az aki kiáll az átvert és becsapott kis emberek (vállalkozók) bérből fizetésből érdekei mellet."
Egyet értve egy kis kiigazítással, az igazi baloldal a "szocdem-k voltak a szakszervezet, az ipari forradalom idején alakultak a dolgozók érdekvédelme érdekében. Nálunk Rákosiék kinyírták őket, majd a látszat szakszervezeteket a gengszter váltás idején végleg letarolták. a komcsik bele egyezésével. Nehogy komoly tüntetéseket tudjanak az érdekvédelmek kreálni. Na most már nem érek rá, majd este visszanézek!
Válasz erre 

sírjatok 2016.10.11. 09:29:39

@Jakab.gipsz: +1
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.10.11. 09:42:14

@bircaman maxval szerkesztő: Akarcsak most. A fidesze ervenyes, a tobbire mehetnek az allamszervek.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.11. 09:59:12

NO....AZÉRT EZ SEM PISKÓTAHHHHH.....

HÁBOROG IS BENNEM A GYŰLÖLET ...RENDESEN...

Publicisztika, Antimagyarizmus ::írta: ÁDER ZSIDÓ SZÖVEGÍRÓJÁNAK GIMNAZISTA LEÁNYKÁJKAHHH...

:: 2016. október 9. 21:02 :: 381 hozzászólás A magyar egy irigy, lusta, saját kertjébe sz@ró, rasszista nemzet - Áder szövegírójának írói vénáját örökölte kislánya is A budapesti Városmajori Gimnázium egyik diáklánykája "slam poetry" műfajában, a rasszizmus témakörében írt alkotását vesszük górcső alá. Csak hogy képben legyünk e helyen, hogy az Európa-szerte rettegett fasiszta diktatúra otthona, a szólásszabadság eltiprója (ahol a Szabad Nép csak kolonc, persze nem mindenkoron), milyen "költeményeket" nem tilt, sőt tűr, de inkább támogat egyből. Persze "civil" pénzekből. S így a belpesti műfajt is tisztáztuk helyből... A nevezett középiskola 11. C osztályos tanulója I. helyezést ért el a Litera által meghirdetett "Nekem nem mindegy" elnevezésű pályázaton "slam poetry" műfajban íródott "NEM" című művével. A Nekem nem mindegy programsorozat (NNM) természetesen a Norvég Civil Támogatási Alap jóvoltából megvalósuló országos "irodalmi kampány", melynek egyik fő célkitűzése az "alapvető demokratikus értékek megerősítése és megszilárdítása" a középiskolás, 14-20 éves korosztályban. Igen, az arra legfogékonyabb korban fognak buksikat simogatni a díjazók a kirekesztés, rasszizmus, nemek közötti egyenlőtlenség etc., vagyis napjaink legégetőbb problémaegyüttesein siránkozó fércmunkákért. Zoom A másságkultusz, saját (?) nemzet becsmérlése, a zsidó- és cigányimádat, Jobbik-fóbia, a demokratikus "értékek" vélt hiányán történő szüntelen lamentáció nem csak a kis hölgy - a cikk végén olvasható - irományában visszatérő elemek, érdemes néhány pillantást vetni kortársai többi pályázati művére is (nem, nem érdemes), ugyanezt az összképet kapjuk. A bevezetőben bemutatni kívánt (és ezért mi kérünk elnézést utólagosan is), szép magyar nevű slam poetry a tengerentúli olvasztótégely feketébb bugyraiból érkezett hozzánk hódító útjára, mint annyi más remek adomány (bár ha úgy vesszük, a "norvég" "civil" pénzek is onnan jönnek - a szerk.). Haladó szellemiségét jelzi, hogy a Nagykörút-Tilos Rádió-romkocsma-szentháromság szinte azonnal védőkaftánja alá helyezte a "költők és rapperek csatáját", de az is igaz, hogy ezen kulturális elefántcsonttornyokat leszámítva nem nagyon vert gyökeret a műfaj a magyar ugaron, vagyis úgy hiányzott, mint néhány Soros-milliárd a honi demokrácia erősítésére. Miket is ír konkrétan ez a fiatal lány? Azt, hogy a magyar egy irigy, gyűlölködő, lusta, saját kertjébe szaró, rasszista nemzet, pontosabban nem is egy nemzet! És persze homofób fajgyűlölők is vagyunk, akik uszítanak szegény menekültek ellen. Nem maradhatott ki a lászlópetrázás és a kiskutyákkal fotózkodó nácik hasonlata sem. Nem vitás, hogy jó néhány székely szalonnázó eszköz magától kipattanna a zsebben a kisasszony fentebbi (és alább a bátrak kedvéért teljes egészében idézett) sorait olvasva, de az is tény, hogy nem szokásunk minden öntudatra ébredt, emancipált lányka egóját tovább növelni az általa vágyott nyilvánosság eszközével, viszont esetünkben került egy kis kovász is a pászkába, így kivételt tettünk. Első olvasatra talán el sem hinnénk, de az alábbi, díjnyertes műalkotás erősebben kötődik a nemzeti együttműködés rendszeréhez, mint Pardavi Márta ajkai a csokoládés nyalókához. Nem más követte el ugyanis, mint Gyarmati László lánya. Gyarmati László pedig Áder János tanácsadója, igen, a köztársasági elnök embere. Konkrétan most éppen szövegírója.
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 10:00:15

@Szelid sunmalac:

Téves. Jelenleg demokrácia van. Sok párt küzd a hatalomért, nincs kötelező álláspont.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.11. 10:00:18

...Gyarmati László neve már biztosan ismerősen cseng a Kuruc.info olvasóinak fülében, de sosem árt felidézni, a népnemzeti Fidesz melyik gettójából lett kiválasztva. Gyarmati László volt már korábban Áder János titkára, kabinetfőnöke, az izraeli Teva gyógyszergyár személyügyise, az MTI Tulajdonosi Tanácsadó Testületének alelnöke, most pedig a köztársasági elnök szövegírója. Így hát érthető, szeme fénye kitől örökölte az írói vénát. A "norvég" alap díjnyertes alkotását eredeti formájában (és a helyesírási hibák megtartásával) tehát az alábbiakban közöljük: Gyarmati Fanni: Nem Műfaj: Slam poetry Téma: Rasszizmus Városmajori Gimnázium, Budapest Nem tudhatom, másnak e tájék mit jelent, Nekem szülőhazám itt e kerítésektől ölelt kis ország, nemmesszeringó gyerekkorom hiánya. Csakhogy tisztázzuk: Ez nem egy fajgyűlölő nemzet. Nincs bennünk semmi kinézés, bár kinézek az ablakon, ha ugatnak a kutyák. Azt mondják, amelyik ugat, az nem harap. Csak lop, bevándorol, gyújtogat és követel. Elszennyezik országunk poros lábnyomukkal, sátraikkal kitapossák a mezőt. Még jó, hogy a reformok működnek, így legalább ebben biztos vagyok. Dehát ez tényleg nem egy fajgyűlölő ország! Csak ha leszáll mellőlünk egy cigány, első dolgunk megnézni a tárcánk. Ez nem egy diszkriminatív ország, bár a muszlimok és a zsidók lenézése alap, hogy normál. Ez nem egy agresszív ország, kérdezzétek csak meg László Petrát. Ez nem egy önző nemzet, csak jobban szeretünk kapni, mint adni. Itt jó az oktatás, csak lassan több a stadionunk, mint iskolánk. Ez egy fitt ország. Persze kizárólag a heti öt testnevelésnek köszönhetően, és amúgy is, háromból két ember nem túlsúlyos, csak vastag csontozatú. Ez egy tudatos ország, ezért nem vehetsz 18 alatt még vizet sem a dohányboltban (harmadfokú hőségriadóban). Ez nem egy provokatív ország. Csak az "anyád" gyakrabban hangzik el, mint az "édes anyám". Nálunk a tehetség számít az egyetemi felvételnél - évi minimum 500 ezerért. Ez nem egy szegény nemzet, bár a havi átlagkereset alig éri el a bruttó 170 ezret. Ez nem egy szexista nemzet, pontosan ezért keresnek a nők kevesebbet. Ez nem egy homofób ország, de vonulós pride-ot lécci ne tarcsá! Ez egy befogadó ország, de csakis cuki kisállatok esetén. Ez egy korrekt nemzet, ahol a nácik kiskutyákkal fotózkodnak és az árusok a saját boltjukból lopnak. Ez egy alapos ország, azért tart ennyi ideig a Moszkva téri felújítás. A munkamorál kitűnő: ötből négy ember sugározza az energiát, az ötödik meg dolgozik. Ez egy becsületes ország, bár a bliccelés nemzeti sportág. Mi sosem ítélünk elsőre, feltéve ha nincs tetkód, színes tincsek a hajadban, fülhallgató a füledben, nincs rajtad fekete, nem iszol és nem dohányzol. És persze bőröd színe egy árnyalattal sem sötétebb a hónál. Itt mindenki tudja a tutit, mindenki tudja, hogyan kell jobban csinálni. Ezért jobb ma egy veréb, mint holnap egy túzok. És ha már itt tartunk: ez nem egy irigy nemzet. ez nem egy rosszakaró nemzet. ez nem egy konok nemzet. ez nem egy egyhelybentoporgó nemzet. ez nem egy gyűlölkődő nemzet. ez nem egy lusta nemzet. ez nem egy saját kertjébe szaró nemzet. ez nem egy rasszista nemzet. Ez nem egy, egy, egy... Ez nem. Ez nem egy nemzet. Gyarmati Fanni apukájáról egyébként még annyit érdemes tudni, hogy mielőtt Áder titkára lett, ő kísérgette ki Ferihegyre az Oroszországból Magyarországon át Izraelbe alijázó zsidókat. (Kuruc.info)
Forrás: kuruc.info/r/7/164727/
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.11. 10:01:41

TÉNYLEG ILYEN ABNORMÁLIS KORMÁNYA VAN MAGYARORSZÁGNAK ??? ILYEN ABNORMÁLIS ZSIDÓKKAL KÖRÜLVÉVEHHHN ???
Válasz erre 

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.11. 10:03:11

@Jakab.gipsz: @torró:

A bal és a jobb gazdaságpolitikai fogalom.

A jobb azt vallja, a tőke érdekei a fontosabbak, mert a tőke teremt fejlődést, ad munkahelyeket.

A bal azt vallja, értéket a munka teremt, a tőke önmagában erre nem képes, így a munkavállalók érdekei a fontosabbak.

A magyar politikában azonban a bal/jobb mést jelent. Mo-on a bal jelenti a tőke éljenzését, s a jobb pedig a kapitalizmussal szembeni kritikát.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.11. 10:03:45

@kvadrillio: SÜRGŐSEN KI KÉNE BASZNI A ZSIDÓKAT A MAGYAR PARLAMENTBŐL IS !!!!! ROMBOLJÁK A MAGYAR TÁRSADALMAT !
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 10:20:46

@metal: "Fura, én emlékszem, hogy a mostani ellenzék kormányon pont ugyan ezt csinálta. Ez akkor nem zavarta őket annyira."

Példa?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 10:21:45

@torró: A METRO újság tartalmáról, meg a BLIKK-ről mi a véleményed?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.11. 10:22:27

@torró: " Ez a mindent letagadni, bemocskolni, lehazudni csak becstelen embereknek a hobbija"

Miket mondasz a Rogánra!
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.11. 10:25:59

mi van ??? A III. VILÁGHÁBORÚ ENNYIRE A KÖZELBEN ÓLÁLKODIK ???

Külföld :: 2016. október 10. 19:09 :: 29 hozzászólás A nukleáris fegyverek és a háború betiltásának utópiáját sürgette Mihail Gorbacsov A nukleáris fegyverek és általában a háborúk betiltását sürgette hétfőn Mihail Gorbacsov volt szovjet elnök a közte és Ronald Reagan néhai amerikai elnök között lezajlott, a hidegháborút lezáró reykjavíki csúcstalálkozó 30. évfordulóján kiadott felhívásában. Gorbacsov a politika és a diplomácia veteránjaihoz, a tudósokhoz, a szakértőkhöz és a nemzetközi közvéleményhez fordulva annak a meggyőződésének adott hangot, hogy az atomfegyvermentes világ “nem utópia, hanem elengedhetetlen szükségszerűség”. A 80 éves, Nobel-békedíjas volt politikus szerint azért kell betiltani a háborút, mert az nem képes megoldani az emberiség egyetlen globális problémáját sem. “Ideje világosan és egyértelműen felvetni a kérdést: be kell tiltani a nukleáris fegyvert. Mi több: be kell tiltani a háborút!” – írta Gorbacsov a reykjavíki csúcs örökségéről tartott nemzetközi konferencia részvevőihez küldött üzenetében. Zoom Mihail Gorbacsov, az egykori Szovjetunió utolsó elnöke a Gorbacsov Alapítvány által megjelentetett életrajzi könyvének a bemutatóján Moszkvában 2016. február 29-én, a Nobel-békedíjas volt párttitkár 85. születésnapja előtt két nappal (MTI/EPA/Szergej Ilnyickij) Távozniuk kell a háborút támogató politikusoknak A nukleáris fegyverek megsemmisítésének szükségességét azzal indokolta, hogy azokat véletlenül vagy rossz szándékkal, esetleg műszaki hiba folytán működésbe hozhatják. Hangsúlyozta, hogy a nukleáris fegyverek megsemmisítéséhez demilitarizálni kell a nemzetközi kapcsolatokat. “Azokat a politikusokat, akik úgy gondolják, hogy a problémákat és vitákat (akár még ‘végső esetben is’) erő alkalmazása révén meg lehet oldani, a társadalomnak meg kell tagadnia, távozniuk kell a porondról” – hangsúlyozta. Gorbacsov véleménye szerint az elmúlt évek konfliktusainak nagy részét, így a jugoszláviait, az irakit, a líbiait és a szíriait diplomáciai úton, erő alkalmazása nélkül rendezni lehetett volna. Létező mechanizmusokat erősítene Kezdeményezésének valóra váltásához a volt szovjet vezető “a létező mechanizmusok – az ENSZ, a hágai Nemzetközi Bíróság, a konvenciók” megerősítését, szükség esetén pedig újak létrehozását javasolta. Közös feladatként nevezte meg a nukleáris fegyverek számának további csökkentését, azok elterjedésének megakadályozását, a terrorizmus elleni harcot, az ökológiai katasztrófa elhárítását, a szegénység és az elmaradottság meghaladását, valamint sürgette ezek előtérbe állítását. “Erre a célra, erre a kötelezettségre állandóan emlékeztetnünk kell a világ vezetőit” – hangoztatta. Nincs bizalom Moszkva és Washington között A nap folyamán Gorbacsov interjút adott a RIA Novosztyi hírügynökségnek, amelyben rámutatott, hogy összeomlott a Moszkva és Washington közötti kölcsönös bizalom. Sürgette, hogy a felek ismét kezdjenek átfogó tárgyalásokba, elsősorban a nukleáris problematikáról, és hogy figyelmüket ne csak a regionális problémákra korlátozzák. “Úgy gondolom, hogy a világ veszélyes határhoz érkezett. Nem akarok konkrét receptet adni, de ki akarom jelenteni: meg kell állni. Fel kell újítani a párbeszédet” – nyilatkozott a volt szovjet vezető. Október elején kiéleződtek a Moszkva és Washington közötti ellentétek. Az amerikai külügyminisztérium közölte, hogy nem működik tovább együtt Oroszországgal a szíriai konfliktus ügyében, majd Vlagyimir Putyin orosz elnök felfüggesztette a katonai célból fölöslegessé vált, fegyverfokozatú plutónium hasznosításáról megkötött kétoldalú szerződés végrehajtását. Moszkva ezt követően leállította a nukleáris energetikai tudományos együttműködést. Az orosz védelmi minisztérium közölte, hogy Iszkander-M típusú rakétarendszert telepített a kalinyingrádi exklávéba, és jelezte, hogy fontolóra vette az egykor Kubában és Vietnamban működtetett szovjet-orosz katonai bázisok ismételt használatba vételét. Gorbacsov és Reagan 1986. október 11-én és 12-én tárgyalt egymással Izlandon a hadászati támadófegyverekről. Noha egyetlen szerződést sem írtak alá akkor, a Szovjetunió és az Egyesült Államok a reykjavíki csúccsal zárta le a hidegháborút. (MTI)
Forrás: kuruc.info/r/4/164817/
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.11. 10:28:20

@kvadrillio: ...ÉRDEKES, HOGY A LEGFONTOSABB MTI HÍREKET A KURUCINFO HOZZA LE !
Válasz erre 

Szalay Miklós 2016.10.11. 10:58:35

Egy alapos kis összefoglaló demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid076

(A legfelső sor a kép tetején, "Demokrácia és diktatúra". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá az Állam rész is, többek között a hatalommal való visszaélésről.
Válasz erre 

metal · http://electric.blog.hu 2016.10.11. 10:58:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: 2006 nézz utána milyen kormányzati hirdetések voltak akkor.
Válasz erre 

notC 2016.10.11. 11:05:33

@Jakab.gipsz: "szükség lenne kis hazánkba egy baloldali napi lapra"
Én sokkal jobban örülnék, ha hiteles tájékoztatást, tényeket, érveket, netán alternatívákat közlő, felelős újságírói attitűddel bíró publicistákkal dolgozó média orgánumok lennének.
Tököm ki van attól, hogy minden hír, cikk véleményt közöl, ferdít, lódít, torzít, gyakran pedig konkrét hazugságokat közöl.
Ez olyan, mint amikor a sportkommentátor elfogult az egyik csapat mellett, és baszogatja a máik csapat szurkolóit. Elmehet a sunyiba....
Válasz erre 

ben2 2016.10.11. 11:11:37

Szokásos kettős mérce. Ami szocialista kormányok alatt a demokrácia temészetes velejárója, az ma a demokrácia halála.

Hornék is simán átírták a választási szabályokat, amikor szükségük volt rá.
A közszolgálati adók _mindig_ az aktuális kormány seggét nyalták, Fletó kedvéért pedig az M1 megszakította az adást, hogy siránkozhasson a reformok fontosságáról.
A 2004-ig a Magyar Nemzeten kívül egyszerűen nem létezett nem-balliberális média az országban, ezért a szociknak nem is kellett megszálniuk, bekebelezniük egyiket sem.

Orbánék semmi olyat nem csinálnak, amit előttük baloldaliak ne csináltak volna. Annyi a különbség, hogy akkoriban erről nem lehetett beszélni, most meg igen.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 11:47:52

@ben2: "A közszolgálati adók _mindig_ az aktuális kormány seggét nyalták,"

A te életedben, legfeljebb. A demokrácia hajnalán, a kilencvenes években, a közmédiát többpárti kuratóriumok felügyelték.

A mostani fideSS diktatúrában az ilyen már elképzelhetetlen.
Válasz erre 

torró 2016.10.11. 12:04:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mert hogy te azokat olvasod? Nem tudom milyenek.
Rogán :DDD A helikopteres dologra próbálsz utalni? Mi olyan egetverő dolog van ebben? Amikor a komcsik helikopterrel vadásztak szarvasokra akkor hol voltál? Nem egyszer! Az bizony közpénzből ment évekig. Na hanyagoljál a hülyeséggel!
Válasz erre 

2016.10.11. 12:05:34

@ben2:

"Hornék is simán átírták a választási szabályokat, amikor szükségük volt rá. "

Én erre kíváncsi vagyok.
Válasz erre 

koala kóla 2016.10.11. 12:14:20

nem voltak ellenzéki és civil megmozdulások az utsó 6 évben.....az előző kormányzat alatt 1 hónap alatt több volt mint most 6 év alatt

konyec
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.10.11. 12:37:47

@bircaman maxval szerkesztő:
Így igaz ahogyan mondod.
De vegyük figyelembe például azt is pl., hogy egy Rubik Ernőtől senki sem irigyelte el a gazdagságát, mert mindenki tudta róla, hogy mögötte teljesítmény van. Ellenben mai számos "gazdagság mögött nincs valódi teljesítmény", csak piaci lufi, amit könnyű össze ricsajozni és/vagy a fogyasztókat manipulálni. Ennek a manipulációnak az egyik eszköze az írott sajtó.

Következtetés képen megváltozott a baloldaliság fogalma. Ezért nem szabad a baloldalnak a neoliberalizmus fogalmait, alkalmazni, mint ahogyan a népszabisok baloldalinak tetszelegtek.
Válasz erre 

Neo07 2016.10.11. 12:48:30

2. pont: ez baromság. Tisztességes volt a szavazás. Ezt megkérdőjelezni óriási és gonosz csúsztatás.
3. pont: ez is baromság. Először is a felfüggesztés nem volt váratlan, azt már több héttel előre kitervelte a tulajdonos. Hol volt még akkor a helikopterezés?...
A megfelelő pillanatra időzített váratlan bezárás nem szokatlan, ez minimalizálja ugyanis a dolgozók bosszúját, ez minimalizálja a leállítás egyéb veszteségeit.

Amúgy elképzelhető az is, hogy a tulajdonos, és a mögötte álló körök ezzel a lépéssel két legyet akarnak ütni: elhitetni a világgal, hogy Magyarországon diktatúra van. Az a gondolatom, hogy a népszavazás után így próbálják meg Orbánt megbuktatni. Kikiáltják emberevő diktátornak, meg mindennek, aztán újraindítják a lapot. Pár napos szüneteltetés nem árt a lapnak, az érdeklődés is nagyobb lesz iránta, többen fogják venni. Ez egy óriási reklám a lapnak itthon és külföldön is.

Ha annyira fontos az a lap, hogy még Közép-Afrikában is hír, hogyhogy nem jutott eddig pár csepp a Soros Alapítvány pénzéből a fenntartásra? (Lássátok meg, majd az újraindulás után, miután a remények szerint megbuktatnák a kormányt, majd lesz sok bőkezű támogató.)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.11. 13:38:49

@Neo07:

A Népszabadságban havi háromszor megbukik a kormány, heti kétszer kitalálnak valami korrupciós ügyet, és napi kétszer ontják a Gyurcsanyista gyűlöletet.

Ilyen szempontból bármelyik pillanatban szünttték volna meg a több milliárdos vezsteséget termelő, többszázezer példánnyal csökkenő, kutyát nem érdeklő Népszabadságot, minden pillanatban mondhatták volna, hogy amiatt volt, amit tegnap írtak.

Holott lóf@szt.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 13:49:29

@Neo07: "Tisztességes volt a szavazás."

30 millió magánpénz az MKKP oldalán, szemben a 20 milliárd közpénzzel, amit a fideSS nyúlt le a kampányához. Ez nálad tisztesség? Volt neked gyerekszobád?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 13:50:44

@Neo07: "A megfelelő pillanatra időzített váratlan bezárás nem szokatlan"

A bezárás szokatlan, ahelyett, hogy jópénzért eladná, rengeteg vevő van rá.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 13:52:19

@koala kóla: "nem voltak ellenzéki és civil megmozdulások az utsó 6 évben"

Úgy látom, te az elmúlt 6 évet egy szatyorban töltötted egy elhagyott völgyben lévő lapos kő alatt. Ez kész. :))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 13:53:37

@torró: "A helikopteres dologra próbálsz utalni? Mi olyan egetverő dolog van ebben?"

Hogy a pofádba hazudik arogán.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.10.11. 14:01:03

@bircaman maxval szerkesztő:

"Nem értem mi a probléma" bégette a buta birka.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.10.11. 14:02:10

@Ballib cenzúrázók réme 18:

"kitalálnak valami korrupciós ügyet,"

te tényleg ilyen ostoba vagy?
Válasz erre 

Neo07 2016.10.11. 14:23:18

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Normális vagy? Te Nyakadba vennél egy ötmilliárdos adósságot? A nyomtatott sajtó mindenütt egyre rosszabb eladási adatokat produkál... Tudod, az interneten olvassák ma már a híreket, ott lehet jókat kommentelni...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 14:27:51

@Neo07: Nem kell parázni, a veszteség a korábbi tulajdonosoknál csapódott le, már leírták a könyvelésükben.

A net az jó ötlet, ha akkora hatalmas ráfizetés lett volna a nyomtatás, simán műkodtethették volna tovább pusztán onlány formában csökkentett szerkesztőséggel. Na, tudsz te!

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: :)) Eltaláltad.
Válasz erre 

Neo07 2016.10.11. 14:29:59

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Melyik jóérzésű magyar ember (párt) kampányolt volna az igen mellett? A szavazásról való távolmaradást sem szoktak óriási pénzekkel reklámozni, mer ez a demokrácia megcsúfolása.

Amúgy valóban nincs a baloldalnak sok pénze, úsznak az adósságban, Magyarország kilencvenes évekbeli eladása után most a bérelt pártszékházuktól kellett megválniuk, a Népszabadságban meglevő utolsó részesedésüket eladni...
Válasz erre 

Neo07 2016.10.11. 14:34:42

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Szerintem is újra fog indulni a lap,csak online formában. De addig is körbe lehet kürtölni a világsajtóban, hogy a Zorbán egy újságbetiltós diktátor... Sok buta ember a világon mindent elhisz egy CNN-nek, ha ők mondják, biztos úgy van alapon.

Ezért írtam azt, hogy két legyet fognak ütni egy csapásra. Összehúzzák magukat, de ugyanakkor egy jókora gyomrost is bevisznek a kormányzatnak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 14:37:57

@Neo07: A fodor kampányolt az igen mellett. Egyesek szerint kilóra megvette az orbán, mások szerint magára vette a falubolondja szerepet, hogy a többi ellenzéki pártot emiatt ne cikizhessék. Én az első feltevésre tippelek.

"A szavazásról való távolmaradást sem szoktak óriási pénzekkel reklámozni, mer ez a demokrácia megcsúfolása."

Igen. Ez ez egész cirkusz, amit orbán csinált, a demokrácia megcsúfolása volt. A demokrácia nevében örülök, hogy nem érte el a célját.

"nincs a baloldalnak sok pénze"

Te nem a baloldalra, hanem az mszmp-re gondolsz. Most sajnálnom kellene őket?

Egyébként meg messze van az mszmp a baloldaltól, ahogy az orbán se jobboldali.

Ha egyszer lenne egy igazi baloldali párt, vállalható programmal, és továbbra se lenne jobboldali, talán még rájuk is szavaznék.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 14:43:57

@Neo07: "Szerintem is újra fog indulni a lap,csak online formában."

Nem akarlak bántani, de ez nagy butaság. Akkor nem zárták volna be, csupán abbahagyják a nyomtatást. (Méginkább ezt is fokozatosan csinálják, először csökkentik a példányszámot és az oldalszámot, és nem vesznek föl több előfizetést.)

Ha a Coca-Cola elhatározza, hogy ezután csak félliteresnél kisebb kiszerelésben árul, nem szünteti be fél évre a termelést, hogy aztán újraindítsa. Helyette minden megy tovább, csak a nagy palackokat töltő gépsorokat leállítják, és elbontjak, vagy átszerelik. A kis üvegeket palackozó gépsorok megállás nélkül mennek tovább.
Válasz erre 

DFK 2016.10.11. 14:58:51

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: de attól még az akuális kormányt szolgálta a közmédia; azzal a kivétellel, hogy az első szabadonválasztott kormány esküktételének közvetítését az akkor kizárólagos állami TV szabotálta. Mert a jó elvtársak irányítottták.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 15:01:20

@DFK: "az akuális kormányt szolgálta a közmédia"

Nem. Többpárti kuratóriumok felügyelték, ahol, az ellenzéknek is ugyanannyi szavazata volt, mint a kormányoldalnak. Tudom, hogy a mostani diktatúrában ez hihetelenül hangzik, de tényleg így volt.
Válasz erre 

DFK 2016.10.11. 15:02:46

Láttatok már versenyszférás elbocsátást? Az úgy megy, hogy egyszercsak szólnak, tedd le a munkát van 1 vagy 2 órád a papírok aláírásával együtt, hogy a privát cuccodat összeszedd és elhagyd a vállalat területét. Mire a papírokat aláírod, a számítógépbe már nem tudsz belépni. Végig biztonsági őr kísér. Na, ennyire nem kirívó az ami a NSZ dolgozóival történt.
Válasz erre 

Neo07 2016.10.11. 15:03:45

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Nem érted? Pont ezt magyarázom, azért intézték így, hogy jó nagyot rúghassanak a kormányzatba. Figyeld meg az újraindulást közel sem fogják akkor nagydobra verni, mint a leállítást, nem lesz a CNN-en, meg mittudoménhol, hogy "Újraindult egy kis országban egy kis ellenzéki lap"...

A papír alapú nyomtatás elhagyásánál nincs fokozatosság. Úgy gondolod, meg lehet azt csinálni, hogy fokozatosan egyre kevesebb előfizető kapja meg a lapot? Nem, csak hirtelen lehet, egyik napról a másikra. Egyik hónapról a másikra nem lehet, mert akkor ki az a bolond hirdető, aki ezek után fizeti a reklámok után a pénzt?...
Válasz erre 

DFK 2016.10.11. 15:06:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Aha, és azért mehetett büntetlenül a Napkelte (gyk pártkelte) a szoci érában a közmédiában. Nem kell ám elferdíteni a dolgokat, mi is emlékszünk.
ja, az érvénytelen szavazók bekaphattyák: küldjük a migréneket, reklamáció nuku.
Válasz erre 

Neo07 2016.10.11. 15:08:08

@DFK: Bizony, emlékszem rá, Antall győzelmi beszédét elkezdte, erre megszakították az élő közvetítést, és helyette Torgyán Józsefről készült riportot adtak le... Arról a sztárügyvéd Torgyánról, aki trikóban etette a disznókat a riportban...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 15:12:53

@Neo07: "azért intézték így, hogy jó nagyot rúghassanak a kormányzatba"

Értelmetlen amit mondasz. Az orbán rúgott bele a Népszabadságba.

"A papír alapú nyomtatás elhagyásánál nincs fokozatosság."

Úgy szokták csinálni, hogy kevesebb oldalon (mármint egyszerre 4-gyel kevesebb oldalon, vagyis eggyel kevesebb lapon) jelenik meg.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 15:13:51

@DFK: A pártkelte a gyurcsány alatt ment. Ki is fordult tőle a belem.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.11. 15:16:36

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Hazudsz..
A közmédia kormányprogandává züllesztését személyesen Gyurcsány Ferenc felügyelte.

Szinte darabra ugyanannyi embert rugtak ki a TV-től GYurcsány alatt, mitn Orbán alatt.
Az egyetlen különbség hogy akkor nem óbégattatok, mikor a ballibek megszállták a közmédiát, hanem örömködve néztétek.

Persze mikor a Gyurcsány csicskáit kirúgták, akkor elkezdtetek diktatúrázni.
Ennyit tudtok máig meg a neveteket.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.11. 15:19:08

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Hazudsz megint.

Az MSZP adta el a Népszabadságot a Médiaworks-nek, és azért szüntették meg, mert veszteséges.

Persze örömmel odaadják bárkinek ezt a Népszabi nevű szarkupacot, aki kifizeti az 5 milliárdos adósságot, csakhát még nincs meg az a ballib milliárdos balek, aki ezt bevállalja, és plusszban még 5 milliárdot a következő 3-4 évre, amit veszteségként termelnek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 15:22:16

@Ballib cenzúrázók réme 18: "Hazudsz.."

Hazudsz, mert én sosem hazudok. Ellenben tőled, meg a hazudós gazdádtól.

"A közmédia kormányprogandává züllesztését személyesen Gyurcsány Ferenc felügyelte."

És? Mi közm hozzá?

"Szinte darabra ugyanannyi embert rugtak ki a TV-től GYurcsány alatt, mitn Orbán alatt."

És? Mi közm hozzá?

"Az egyetlen különbség hogy akkor nem óbégattatok, mikor a ballibek megszállták a közmédiát, hanem örömködve néztétek."

Tudnál tőlem idézni?

"Persze mikor a Gyurcsány csicskáit kirúgták, akkor elkezdtetek diktatúrázni."

Tudnál tőlem idézni?

Te egy kurva nagy fasz vagy, idióta fizetett fideSS fasszopó troll.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.11. 15:24:48

@Ballib cenzúrázók réme 18: "Az MSZP adta el a Népszabadságot a Médiaworks-nek, és azért szüntették meg, mert veszteséges."

És ez hogy jön ide? A kirúgott szerkesztőség azonnal megvenné.

"Persze örömmel odaadják bárkinek ezt a Népszabi nevű szarkupacot, aki kifizeti az 5 milliárdos adósságot, "

1. Az 5Mrd. már le van írva az előző tulajdonosok könyvelésében.

2. Ha eladok valamit, azzal csak nyerek, akármi adóssgá is volt előte.

Te egy kurva nagy fasz vagy, idióta fizetett fideSS fasszopó troll.
Válasz erre 

$pi$ 2016.10.11. 17:24:54

@Atiati: "Komoly ellenzéki erők híjján nagyságrendekkel többet tudnak kivenni a közösből"

Konkrétan meg tudnád mondani, mennyi a magyar GDP, mennyi az egészségügyre és mennyi az oktatásra költött pénz évente nálunk forintban? Mennyit költünk az államadósság finanszírozására?

Ha tudod, hogy mennyit tud a fidesz "kivenni a közösből", akkor nyilván ezeket is tudod, hiszen ezek nyilvános adatok.

Ha azt tudod, amit senki sem tud, akkor azt is tudod, amit mindenki tud, ugye?
Válasz erre 

$pi$ 2016.10.11. 17:28:18

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "2. Ha eladok valamit, azzal csak nyerek, akármi adóssgá is volt előte."

Öcsém, te meg valami zseniális nagy üzletember vagy, leborulok előtted. Tehát bármit bármennyiért eladhatok és azon nyerni fogok?

Mi meg itten az egész emberiség cirka tízezer éven keresztül próbáltunk magasabb áron eladni dolgokat mint ahogyan vettük őket. Hát öregem, szólhattál volna előbb is, akkor nem kínlódok a házam eladásával.... :D
Válasz erre 

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.10.11. 22:17:02

@Ballib cenzúrázók réme 18: Milyen hülye ez a Médiaworks, azé veszi meg h +szüntesse. Hijjába a balosok okosak, a jobbosok hülyék.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.12. 09:24:56

@csentecsa: Hiába mosogatod, a tények makacs dolgok.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.12. 09:29:40

@$pi$: "Tehát bármit bármennyiért eladhatok és azon nyerni fogok?"

Nem hiszem el, hogy ilyen hülye ember létezik. Szerintem csak tetteted magad.

Ha van egy működő zsebrádiód, és eladod száz forintért, akkor pont száz forinttal több lesz a csebedben, mintha kidobtad volna akukába. Így talán felfogod.

És ha ezt megemésztetted, a zsebrádió helyébe behelyettesítheted a Népszabadságot.

Istenem, ha én is fideSS fasszopó lennék, hülyére keresném magam, annyival magasabb az intelligenciám!
Válasz erre 

dakotasámán 2016.10.12. 13:00:52

@Right Wing: mint az áljobboldali lapok közpénzen kitartása. minimum 50%közpénzzel könnyű veszteségről papolni
Válasz erre 

Szúrófény 2016.10.13. 05:26:42

@karandash: Demokrácia? Ez a hazug népképviselet egy az állatvilágban teljesen lehetetlen, perverz helyzetet hozott létre. A vágómarhát a mészárosok letaglózzák: szegény marhák nem tehetnek róla. De van-e olyan örült képzelet, mely elképzelje, hogy a szarvasmarhák zászlós felvonulásban, éljent rikoltozva Kossuth-nótát énekelve válasszák meg azokat a mészárosokat, aki letaglózza őket? — megint Szabó Dezső! Mi mindent megírt ez az ember! Mi változott az óta? Talán a hülyeség lett nagyobb, a fal lett simább, melyről lepereg az intés, mint a borsó!
"Aki a keresztény táborban a magyarságot a múlt ideológiájához akarja kötni, s az, ki a szükséges megújhodást a zsidó táborban igyekszik megvalósítani: egyenlően a magyarság halálán dolgozik, jó- vagy rosszhiszeműen!" Szabó Dezső 1921
Gengszterváltás után

Csorog az ajkakról a demokrácia
Lépes méze,
De csak a nagyon buták,
Mennek lépre!

Eszménykép ma mindnek,
A gazdag polgár!
Megint csak a bolondító,
Aki valóban jól jár!

A többség uralma ma
A beugrató ötlet.
De mindig, alul a többlet
Tartotta el az ökröket!

Sok az ellentmondás,
Az ész kevés.
Így ma is üzlet,
A nagy átverés!

Politikus a közjólét helyett,
Szajkózza a közhelyet.
Közelebb a Mennyország!
Mehetsz! „Áldásom” rád
89
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.13. 16:00:22

@csentecsa: Hiába mosogatod, az orbán eltiporta a sajtószabadság újabb bástyáját. akérhogy csavargatod, ebből nem tudsz jól kijönni. Nem is értem, miért véded azt a patkányt. Részesedésed van a fideSSben?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard