Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Jobbik megszőtte hálóját, és várja, hogy a Fidesz belepottyanjon

A Jobbik megszőtte hálóját, és várja, hogy a Fidesz belepottyanjon

A Fidesz úgy tesz, mintha elegánsan elengedhetné a letelepedési kötvényt, pedig most már nem vonulhat ki ebből a történetből úgy, mintha pusztán gazdasági kérdés lenne a konstrukció megszüntetése. A feloldhatatlan ellentmondás illusztrálása felvillantunk egy fikciót: Mit szólnának Donald Trump szavazói ahhoz, ha új elnökük amerikai állampolgárságot árulna kolumbiai gerillavezéreknek, mexikói drogbáróknak vagy orosz titkos ügynököknek? Azt mondják, a politikában nem mindig fizetődik ki a következetesség, a letelepedési kötvények esetében mégis érdemes átgondolni, van-e haszna tovább húzni az időt.

ingyen-hatterkep_hu_1.jpg

Fotó: ingyen-hatterkep.hu

Jobboldali belháborúról cikkeznek manapság a magyar sajtóban, ám a helyzet nem olyan egyszerű, ahogy az első látásra tűnik. A Jobbik ugyanis kétségtelenül a korrupcióellenes küzdelem vezető erejeként definiálja magát a letelepedési kötvények frontján, ám a Fidesz dominanciáját nem törheti meg a baloldali pártok frakcióinak támogatása nélkül. Nem sikerült volna megbuktatnia az alaptörvény módosítását sem Vona Gáboréknak, ha a többi ellenzéki frakció nem marad távol a szavazástól, és a három független képviselő nem szavaz nemmel a Fidesz kezdeményezésére.

 A Jobbik kezdeményezése a letelepedési kötvények vizsgálatára létrehozandó bizottság ügyében akkor lehet életképes, ha a baloldali pártok hajlandóak lesznek együttműködni a szélsőjobboldaliként számon tartott Jobbikkal. A szocialisták érzik annak a veszélyét, hogy kicsúszik a kezdeményezés a kezükből, és ha engednek e hívásnak,- kis túlzással - felsorakoznak a Jobbik zászlaja alatt. Nem is alaptalan a félelmük, hiszen Vonáék ügyesen megkavarták a Fidesz kommunikációját azzal, hogy az alaptörvény módosító szövegét most ők akarják benyújtani a Parlamentnek, ám ezúttal a letelepedési kötvények forgalmazásának megszüntetését is gránitba vésnék.

Háttéralkuk, kölcsönös érdekérvényesítések, gazdasági előnyök megszerzésének szövevényes rendszerei kötődnek ugyanis a konstrukcióhoz, melyeket nem lehet egyik napról a másikra kukába dobni, mert annak komoly következményei lehetnek egyes politikusokra nézve.

A Fidesz sokat csodált kommunikációs gépezete ezúttal csak kapkod, a hazaárulózáson és zsúrpubizáson kívül nem futja Kósa Lajostól és Orbán Viktortól. Lényegében a kormánypárti frakcióval akarja kimondatni a Jobbik, hogy a kötvénybiznisz ártott a nemzetbiztonságnak, gazdasági haszna elhanyagolható, annál többet nyertek rajta a kormány legbelső köreihez tartozó személyek. Olyan csapdát állított a centrum felé törekvő jobboldali párt a kormánynak, melyhez hasonlókkal korábban a Fidesz operált.

Kicsúszott Orbán Viktor kezéből a kezdeményezés, nem ők kényszerítik bele ellenfelüket egy olyan szituációba, ahonnan nincs jó és rossz kivezető út, hanem csak zsákutcába juthatnak, amelyben sokáig bent ragadhat a kormány. Hazai mozgástér nélkül Orbán Viktor nem sokat tehet Brüsszel ellen sem, így különösen érzékenyen érinti a miniszterelnököt, hogy folytatódik az október 2-i érvénytelen népszavazással elkezdődött kudarcsorozata. A tavaly elkezdett migrációellenes kampánystratégia megfeneklett egyelőre, így akár az a csúfság is megeshet vele, hogy kevésbé kifizetődő témákkal (egészségügy, oktatás, munkaerőhiány, elvándorlás, szociális helyzet, stb.) kell majd foglalkoznia a 2018-as országgyűlési választások előtt.     

A helyzet kulcskérdése az, hogy miért dolgozza egyre lejjebb magát a kormány a letelepedési kötvények miatt, vagyis, ha vezetői azt látják, hogy a csapdából csak az amúgy is idejétmúltnak kikiáltott konstrukció megszüntetésével tudnak kikecmeregni, miért nem teszik meg ezt a lépést? Vona és csapata valószínűleg több információ birtokában van, mint sok fideszes politikus a letelepedési kötvényekkel kapcsolatban, hiszen azért lehet ezzel sakkban tartani a kormányt, mert komoly érdekek fűződnek ahhoz, hogy ne vezessék ki a kötvényeket egyik napról a másikra.

Háttéralkuk, kölcsönös érdekérvényesítések, gazdasági előnyök megszerzésének szövevényes rendszerei kötődnek ugyanis a konstrukcióhoz, melyeket nem lehet egyik napról a másikra kukába dobni, mert annak komoly következményei lehetnek egyes politikusokra nézve. Maffiafilmekben ezt úgy fogalmaznák meg, hogy el kell varrni a szálakat, és ehhez idő kell. A Jobbik azért csavart egy újabbat a kormány derekán, mert tisztában van azzal, hogy ez most nagyon fáj, hiszen néhány hónap haladékot mindenképpen szeretne kapni az Orbán-adminisztráció ahhoz, hogy a függőben lévő ügyeket rövidre zárja.

demokrata_hu.jpg

Fotó: demokrata.hu

Az csak hab a tortán, hogy a kötvények ügyében vizsgálóbizottság létrehozásának lebegtetésével a Jobbik (és ha csatlakoznak, a többi ellenzéki párt is) fokozhatják a nyomást a kormányon. Ha valóban mandátumot nyerne egy részletes, minden területre kiterjedő vizsgálatra egy parlamenti vizsgálóbizottság, akkor a felszínen lehetne tartani a témát, a kormány számára kellemetlen ügyeket lehetne megszellőztetni, be lehetne bizonyítani, hogy szükségtelen volt e konstrukció bevezetése, ráadásul, amíg a kormány a kertkapuról lerugdosta a mezítlábas menekülteket, addig a hátsó ajtón keresztül beengedte a kígyóbőrcsizmás gazdag migránsokat. Mivel a Fidesz a 2018-as választási kampányát a migránsellenességre szeretné felfűzni, egy ilyen fordulat végzetes is lehet számára. Ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Ha csak egy haditerv van a tarsolyodban, az olyan, mintha egyetlen nyílvesszővel indulnál csatába. „

  

82 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Jobbik megszőtte hálóját, és várja, hogy a Fidesz belepottyanjon Tovább
Facebook Tetszik
0
82 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr511958051

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Milyen is egy toleráns liberális? 2016.11.15. 09:03:40

"Én egy toleráns liberális vagyok. Ha te nem értesz velem egyet, akkor te egy szexista, rasszista, homofób, idegengyűlölő, bigott náci vagy!"

Trackback: Ügyes és korrekt 2016.11.14. 11:50:34

"Nem csak szegény migránsokat, hanem gazdag migránsokat sem akarjuk, hogy Magyarországra telepítsenek (...) se szegény terrorista, se gazdag terrorista ne jöjjön, se Juncker se Rogán ne tudjon bevándorlókat betelepíteni az országba."

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spectroli 2016.11.13. 18:55:17

Úgyis szabotálni fogják valahogy.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2016.11.13. 19:06:52

Ha ezt a módosítást a többi ellenzéki párt nem szavazza meg, akkor fel is oszlathatják magukat azonnal.
Válasz erre 

Skankhunt42 2016.11.13. 22:27:13

@legeslegujabbkor: igen, ez talán a legnagyobb csavar a sztoriban
Válasz erre 

rovid 2016.11.14. 09:31:47

"kevésbé kifizetődő témákkal " soha nem fog foglalkozni! 2002/ a fides Mohácsa/ óta viktorunk megzakkant és csak a gyűlölet tartja életben!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.14. 10:00:13

Egészen eddig azt hittem, hogy a Jobbik soha nem fog Gyurcsányékkal szövetkezni.

De most, hogy látom a ballib bloggerek sorra nekikezdtek Vona mosdatásának, azt hiszem revidiálni kell ezt a gondolatot.

Valaminek kellett történnie ott, ahol a tegnap lenácizottakat ma piedesztára állítják Soros bérbloggerei.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.14. 10:09:18

@Ballib cenzúrázók réme 18: Szerencsére mindenki leszarja a te gondolataidat. Csak egy vérfideszes vagy, semmi több, aki azokat imádja, akik meglopják. Egy molylepkének több esze van.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 10:45:29

@Ballib cenzúrázók réme 18: Most, hogy buzi lett a vona, rögtön szimpibb a liberálisoknak... :D
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 10:49:18

Azért a ballib blogger csak nem bírt magával a végére :
"a kertkapuról lerugdosta a mezítlábas menekülteket, addig a hátsó ajtón keresztül beengedte a kígyóbőrcsizmás gazdag migránsokat."

Na ja, mindenhol jobban szeretik a fizetővendéget mint az önkényes lakásfoglalót.
Egyébként ott is van némi ellentmondás, h a sok orvosmérnök nem akar itt maradni, mert szar ez az ország, más pedig fizet is érte.
Válasz erre 

szemétpasi 2016.11.14. 10:59:41

@monddazigazatmar:
Nincs ellentmondás, hiszen bár nevében letelepedési kötvény, valójában nem ez a célja a dolognak. Ez egy nagyon nagyon jó lehetőség EU-s állampolgárság vásárlására olyanoknak akik amúgy valószínűleg nem kaphatnának. A menekültek eleve nem esélyesek állampolgárságra, illetve sok-sok évig tartó procedúra után van esélyük esetleg szerezni.
Had ne taglaljam, hogy milyen előnyökkel jár az EU-n belüli szabad mozgás, vagy üzletelési lehetőség, cégalapítás stb...

Amúgy ezzel az egésszel most nagyot húzott Vona, egyszerre szorongatja a kormány és a bal oldal tökeit.

Sokakkal ellentétben én semmi kivetnivalót nem látok abban, hogy egy cél érdekében ellentétes nézetű pártok összefogjanak. Pont ez lenne a többpártrendszer célja, hogy különböző nézőpontok érvényesüljenek a közös célok elérésére érdekében. Ez a magyar démonizáló hozzáállás a másik oldalhoz minden csak nem konstruktív.
Válasz erre 

Kiss Árpád 2 2016.11.14. 10:59:45

@Ballib cenzúrázók réme 18: Ha a Fidesz nem szavazza meg a Jobbik módosító javaslatát, akkor MINDEN Fidesz tag, és a hozzájuk tartozó klientúra egy migránspárti hazaáruló szemétláda! Érted már a csavart benne?:-) A jobbik részéről ez viktorék pofánfosása. Egyétek meg amit megfőztetek kecsegek! Mit fogsz rá mondani, ha a Fidesz nem szavazza meg? Hmm?
Válasz erre 

2016.11.14. 11:00:44

@monddazigazatmar: tudod nem azért fizetnek hogy itt maradjanak....te tényleg nagyon egyszerű lehetsz. Ideális fidesz szavazó. NER kompatibilis.
Válasz erre 

laci_52 2016.11.14. 11:01:38

Jól csinálja a Jobbik, ott támadja a Fideszt, ahol az tényleg fáj.

Egyúttal(remélem!) bebizonyítja, hogy a fékek és ellensúlyok rendszere még működik kis hazánkban és megmutatja a folyton diktatúrát kiáltozó baloldalnak, hogy nem hőbörögni, hanem cselekedni kell.
Válasz erre 

2016.11.14. 11:04:18

@Ballib cenzúrázók réme 18: miért lenne piedesztálra állítva Vona? Mert olyat húzott amilyet a fidesz szokott? Ez csak neked szimpatikus. Mi csak röhögünk. Visszanyal a fagyi...
Válasz erre 

2016.11.14. 11:05:54

@laci_52: avagy meglátjuk,hogyan nullázza le Vonát Orbán.
Válasz erre 

Vlad Tepes a jófiú 2016.11.14. 11:24:51

@Ballib cenzúrázók réme 18: Ügyes vagy, pondró! Már délelőtt megkerested a kisüstire valót!
Válasz erre 

Vlad Tepes a jófiú 2016.11.14. 11:25:57

@monddazigazatmar: Méginkább neked... Téged bárki seggbebaszhat, aki megfizeti az árát.
Válasz erre 

Vlad Tepes a jófiú 2016.11.14. 11:29:48

@monddazigazatmar: "....más meg fizet érte..."
Alanyi jogon vagy hülye, avagy a fizettségért? Szerinted a kínai / vietnámi / kambodzsai akárkinek Magyarország a célállomás? A tejjel-mézzel folyó Kánaán? A papír kell nekik és kész. Néhányan vesznek / vettek ingatlant, hogy legyen egy fix pontjuk Európa felé.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.14. 11:41:46

@Ritkov Halo: @Könnyen elkaptuk, uram!: @Narancsseggű Mandrill:

Hiába minden.
Jobbikos szavazókra hiába várunk, itt már csak a közismert ballib migránseggnyaló banda állt be Vona mögé, teljes mellszélességgel.

Pikáns.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.11.14. 11:43:36

Ezt a kötvény ügyet lehetett volna tisztességesebben is csinálni ez így igaz.
Eleve elhibázott olyan mint a búcsú cédula, nem biztos, hogy megérte. De ha el lett baxva, ideje helyre hozni, de nem az egész ország kárára.
Tehát Vona nagyobbat hibázott mint a kormány, jobban tenné ha egy időre vissza vonulna.
Válasz erre 

konrada 2016.11.14. 12:05:35

...hát több mint pikáns, amikor a baloldalon annak kell drukkolni, hogy bekerüljön a módosításba olyan pont, amely általánosságban mondaná ki azt, hogy nem települhetnek ide be idegenek...
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 12:05:44

@laci_52: Az se nem fék, se nem ellensúly, ha a fék/ellensúly ugyanazt akarja, csak még erősebben. Alapvető egyetértésből nem kunszt konszenzust kihozni. Mármint általában, ott ahol a politika nem lárpúrlár létezik, hanem valami értelmes célt elérendő.

Amúgy igen, ha ezt a cirkuszt egy filmben látnám, nagyra értékelném az egymást érő és egymást hol kioltó, hol erősítő intrikákat; a szitut, hogy az egyik épít egy légvárat, a másik meg egy húzással beveszi azt a légvárat.
Vagy lehet, hogy már láttam is ilyen filmet?
port.hu/adatlap/film/tv/amikor-a-farok-csovalja-wag-the-dog/movie-3062
Válasz erre 

paragrafus 2016.11.14. 12:09:04

@Kiss Árpád 2:
Nem kell szavazni róla, ugyanis a fidesz napirendre sem engedi venni a javaslatot. Így nincs is miről szavazni sem.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 12:10:47

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ennyi.

A tököm se kívánja, hogy a magyar közélet minden oldalán osztjónapotisták álljanak, de műkedvelésből szívesen nézem Viktor orcáját, amikor éppen nem ő mondhatja, hogy osztjónapot.
Leszokni ettől sajnos nem fog, mert nem a szokásáról, hanem a lényegéről van szó.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 12:12:56

@paragrafus: "Nem kell szavazni róla, ugyanis a fidesz napirendre sem engedi venni a javaslatot."

Azon is elég sokat kell retusálnia az MTVA-nak, mire Tudta?-kompatibilissé válik.
Válasz erre 

paragrafus 2016.11.14. 12:13:16

A kiegészítő javaslat azért is álságos (sok egyéb szempont mellett), mert csak arra irányul, hogy a letelepedési kötvénnyel leálljanak.
Ugyanakkor ez mellett nem hangzott el semmilyen olyan javaslat, hogy a fidesz által a letelepedési kötvénnyel az államnak okozott kárt térítsék is meg az állam számára.
Mert úgy nagyon álságos az egész, hogy csúnya dolog a lopás kisfiam, de megbocsátom, ha többet nem teszel ilyent. Ja! És nem kell visszaadnod a lopott holmit.
Válasz erre 

paragrafus 2016.11.14. 12:15:59

@csentecsa:
A közvéleménykutatások az amerikai elnökválasztások után számomra a jövőben már erős fenntartásokkal lesznek kezelve.
Utólag persze, mindert meg lehet magyarázni.
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.14. 12:35:33

@monddazigazatmar:
"a sok orvosmérnök nem akar itt maradni, mert szar ez az ország, más pedig fizet is érte."

Az ittmaradásért?
Ébren vagy?
És ahányan az új "magyar állampolgárok" közül azt em tudja, hol van Magyarország..!

Vagy az is lehet, hogy vicceltél, én meg nem értem a tréfát :))
Mert az valószínűbb...
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.11.14. 12:49:41

Szerintem is az lesz, hogy a Fidesz többsége nem engedi napirendre venni a Jobbik javaslatát. Az indok az lesz, hogy egy mondat különbséggel ugyanezt már egyszer beterjesztették ők maguk és akkor a Jobbik sem szavazta meg. Közben telik az idő, az alatt kivezetik a kötvényt, majd újra beviszik a maguk javaslatát. Az egy érdekes helyzet lesz, hogy akkor hogyan szavaz a Jobbik.

A legérdekesebb persze az egészben - nem tudom, ez feltűnt-e valakinek - , hogy az ellenzék baloldalának nagyon régóta nincs olyan javaslata, amire a nyilvánosság felfigyelt volna úgy, mint most a Jobbikéra. Mintha nem is lennének.
Válasz erre 

Bafana 2016.11.14. 13:00:56

@Trombitás Alfréd:
"Nem sikerült volna megbuktatnia az alaptörvény módosítását sem Vona Gáboréknak, ha a többi ellenzéki frakció nem marad távol a szavazástól, és a három független képviselő nem szavaz nemmel a Fidesz kezdeményezésére."
Ez azért nem igaz, mert az ÖSSZES képviselői 2/3 kellett volna a változtatáshoz, nem pedig a jelenlévők 2/3-a.
Válasz erre 

N. Barbie 2016.11.14. 13:17:18

@paragrafus: Az altalad alsagosnak velt dolgok egyaltalan nem azok.
"mert csak arra irányul, hogy a letelepedési kötvénnyel leálljanak."
Igen, a torvenyjavaslat ezen uj resze. A mar meglevo resz meg arra, hogy a nem gazdag migri se jojjon.
Nem tudom mi alsagos ezen.

A masik resz meg roviden annyi, hogy elhangzott, csak te nem tudsz rola.
Válasz erre 

Osz Apo 2016.11.14. 13:34:30

@Sir Galahad: "Mintha nem is lennének. " Mintha? :D
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.11.14. 13:42:25

@Osz Apo: Jogos...
Válasz erre 

Vlad Tepes a jófiú 2016.11.14. 13:59:22

@Ballib cenzúrázók réme 18: Mi van, popsi? Beszartál? Átmentél bérrettegőbe? Igazad van, pincsi! Ha bukik habonyárpi, akkor miből veszed meg kisüstit?
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.11.14. 14:03:16

ha az ember tudni akarja, mik a trendek a világban, könyü dolga van

kinyissa a 2s mérce, szegedi hazudós, B1 (volt egyenlítő mszmp) blogokat, olvas, és ezeknek az ellenkezője fog történni.

mindig az ellenkezője, simple as that
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.11.14. 14:26:53

@csentecsa: Orbánt még az internáci-náci koalíció se tudná megverni amire annyi az esély mint arra hogy itt 4 év múlva osztrák bérek lesznek.

Így a drótfalépítő Viktor újabb melléknevet kaphat, a legyőzhetetlen Viktort akár.

korszakai: Viktor a dinamikus, Viktor a protestáns, országépítő Viktor, drótfalhúzó Viktor a kereszténység bajnoka és nemsokára Viktor a (megint) legyőzhetetlen!

nem semmi államférfi
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 15:07:18

Ha a letelepedési kötvényesek nem akarnak itt maradni (erre viszont ugye semmi bizonyíték nincs csak a ti agyszüleményetek) akkor miért is zavarnak?

Bazmeg a ballib simán letolná az analfabéta orvosmérnököket az ország torkán, meg megy a nyugtatás, hogy nem akarnak itt maradni, de hatalmas problémájuk van a vastagon milliomos kínaiakkal.
Akik mondjuk oda mennek ahova akarnak és ott alapítanak céget, és mondjuk nekik semmi de semmi okuk továbbmenni. Ha unión belül akar kereskedni, akkor mindegy, hogy mi a cég székhelye és itt minden negyedannyiba kerül mint németben vagy osztrákban.

Szemben ugye az orvosmérnökökkel, akik annyira rettegnek, hogy csak németben bírnak létezni, és segélyt kapni.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 15:11:53

@morph on deer: Mondd már el, hogy milyen bizonyítékod van arra, hogy a kötvényesek bárhova is továbbmennek.
Ja, és még véletlenül sem lesznek állampolgárok, de ebbe már tényleg ne menjünk bele.
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.14. 15:41:43

@monddazigazatmar:
"Mondd már el, hogy milyen bizonyítékod van arra, hogy a kötvényesek bárhova is továbbmennek."

Ja, hogy be sem jönnek, mert a papírokat helybe viszi a lelkes orbanista adminisztráció..? Lehet benne valami, hogy ebben az esetben a továbbmenés bizony necces, mert ugye honnan hová..?
Csak tájékoztatásul: júliustól már magyarországi lakcím sem kell hozzá!
Tehát tényleg nem mennek tovább - többnyire erre sem járnak!

A dolog másik részében viszont neked van igazad! Nem állampolgár, csak élethosszig szóló tartózkodási engedéllyel 'megáldott 'személy,' aki ráadásul pereputtyostul élvezheti a magyar EU-s útlevél összes előnyét...
Pl. így ajánlják:
" Letelepedési Engedélyt kap az ügyfél, aki így a schengeni országok között szabadon utazhat.

a letelepedési engedély érvényessége határozatlan idejű, élethosszig tart

30 napos ügyintézési határidő

Családtagok (nagykorú gyermekek, és eltartott szülők) is jogosulttá válnak családegyesítési céllal"

"Mecsoda különbség..!"
Válasz erre 

paragrafus 2016.11.14. 15:43:48

@csentecsa:
Mint ahogy Clintonnak is mértek több, mint 90%-os támogatottságot.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 15:53:37

@morph on deer:
Be sem jönnek? Erről ugyan milyen információd van, mesélj.
Házhoz viszik a vízumot? Elkeserítselek? Ez máshogy is így van, tudod? Mert nem az a módja, hogy odaesz a rosseb valahova azt vársz, hanem az, hogy otthonról szépen beadod a kis kérelmedet, hátradőlsz, és megkapod a vízumodat. Volt nekem is régen ilyenem, pont tudom, hogy így megy. És amíg nem vagy bent az országban, mégis honnan lenne lakcímed?
És igen, az állampógár mondjuk szavazhat, meg vannak jogai, de mondom, ebbe ne menjünk bele.
Szóval, mesélj a bizonyítékokról, hogy honnan is tudod, hogy be se jönnek, vagy hogy továbbmennek?
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 16:03:48

@ogli dzsí:
"ha az ember tudni akarja, mik a trendek a világban, könyü dolga van

kinyissa a 2s mérce, szegedi hazudós, B1 (volt egyenlítő mszmp) blogokat, olvas, és ezeknek az ellenkezője fog történni.

mindig az ellenkezője, simple as that "

Bezony, mint ahogyan egy erős dohányos, konzervatív figura hajdan mondta, jósolni nehéz, különösen, ha a jövőre vonatkozik.
Viszont érdekes, hogy az Állami és Habverő Média Művek munkásságából az derül ki, hogy a közelmúltat felidézni még nehezebb: belepillantasz a termékeikbe, hogy tudd, mi történt tegnap, és az ellenkezője történt.

Mindig az ellenkezője, simple as that.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 16:06:54

@dr. mesterséges színezék: Bezzeg a közelmúlt nagy igazmondói, ugye? Akik miután megnyerték a választást, aztán benyögték, hogy minden adat hamis, utána közölték, hogy menjen mindenki a faszba, az ellenzék mondta a helyes adatokat, tudhatta a nép.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 16:08:32

@monddazigazatmar: "Mondd már el, hogy milyen bizonyítékod van arra, hogy a kötvényesek bárhova is továbbmennek. "

Valószínűleg ugyanott tárolják a bizonyítékokat, ahol a mindenkori tartózkodási helyüket rögzítik.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 16:10:41

@monddazigazatmar: Ez egy jó riposzt volna ott, ahol nem az hazugság főbenjárósága lett volna a permanens forradalom témája.
De az volt, azzal meg nehezen összeegyeztethető a "de a Pistike iiiiis" taktika.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 16:19:32

@dr. mesterséges színezék:
Nem, rosszul látod. Nem Pistikee iiiiis.
Inkább "Miért Pistike kér számon valamit, amikor ő sokkal durvábban csinálta." Ez amolyan bagolymondja dolog.

A mindenkori tartózkodási helyét pedig nem hinném, hogy bárkinek is rögzítenék. A kérdésem az, hogy ha van egy gazdag kinai, aki mondjuk kereskedni akar európában, mert mi mást csinálna. Befizeti a kötvényt, miért annyira kurvára biztos, hogy nem itt vesz egy lakást, hanem németben tízszer ennyiért?
Válasz erre 

Altaïr 2016.11.14. 16:32:06

Kapaszkodj meg:

"Individuals who invested as much as $ 1,000,000 into an American enterprise are entitled to immigration Visa irrespective of nationality."

www.usbusserv.com/eng/the-advantages-of-doing-business-in-the-us/obtaining-a-green-card/
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.14. 16:51:03

@monddazigazatmar: Meg még az iskola a kapujátt is kiemelték... most átalakítják... nincs kapu... nem lehet bemenni...
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.11.14. 16:58:38

Nos, aki 2014 után azt hitte, lejjebb már nem kerülhetnek a ballibák, kellemesen csalódott.

Mosmár nem lesz telefonos és külső segítség se (Trump), de legalább a Népszabi sem szennyez többé.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 17:21:27

@dr. mesterséges színezék: Jó, hát én ezt most akárhogy nézem nem értem.
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.14. 19:00:24

@monddazigazatmar:
"Házhoz viszik a vízumot? Elkeserítselek? Ez máshogy is így van, tudod?"

Nem a vizumot mondtam, rosszul emlékszel, és arra is válaszolsz. Papírokat. Útlevelet, kötvényt, stb., az egész csomagot.

"És amíg nem vagy bent az országban, mégis honnan lenne lakcímed?"

Ugyanaz mint felljebb, a saját változatodra válaszolsz, nem az enyémre. Itt nem atról van szó, hogy mikor ("-amíg nem vagy bent"), hanem hogy egyáltalán!
Azaz nincs szükség címre - nincs szükség itteni lakóhelyre sem!

Figyelemre méltó, hogy a €60.000 kezelési díjon kívül visszakapják a teljes "befektetésüket" kamatostól, ahogy illik.
Ez az a rohadtnagy biznisz - a kamatokat az ország fizeti, a hatvanezret meg a közvetítők kapják..! Jó, nem?

Ábrándozz nyugodtan tovább és vitatkozz a saját érveiddel, jó szórakozást!

Ja, és eszem ágában sincs bizonygatni semmit. Tőlem azt hiszel, amit akarsz.
Ha érdekel, utánanézel magad, ha nem, hát nem.
Válasz erre 

halaloszto 2016.11.14. 19:02:42

@szemétpasi: És pontosan ettől olyan iszolyat balkáni az egész. Küzdöttünk egy csomót hogy beengedjenek minket, engedtünk amiben kell, megalázkodtunk amiben muszáj volt, de végre beengedtek. És amikor végre bent vagyunk mit csinálunk? Kinyitjuk a wc ablakot és felhúzunk mindenkit aki fizet érte.
Válasz erre 

VaradiJanos 2016.11.14. 20:33:00

@Narancsseggű Mandrill: én pld nem szarom le.
Válasz erre 

VaradiJanos 2016.11.14. 20:34:41

A letelepedési kötvényeseket is le kell ellenőrizni nemzetbiztonsági szempontból és akkor semmi gond velük.
Válasz erre 

chrisred 2016.11.14. 20:44:52

@monddazigazatmar: Bárkit beengednél a saját lakásodba, ha megvillantja a teli pénztárcáját?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 20:55:15

@morph on deer: Hát igen, ez a fasza balliba érvelés. :D:D Ugatok valamit, amit nem tudok bizonyítani, de ha nem hiszed, akkor nézz utána. :D:D:D

Igen bazmeg, ha valaki kifizet húszmilliót az ügyintézésért, akkor igenis elvárható, hogy megkapjon minden papírt oda ahova kéri, ne pedig sorba kelljen állnia a Visegrádi utcában.

A kamatokat az ország fizeti, végül is öt évre lekötötték a pénzüket, mégis ki fizesse ki? Milyen meglepő, hogy az állampapír vétele után visszakapod a pénzed...
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.14. 20:59:12

@halaloszto: Az azért megvan, hogy a világ rengeteg országába lehet vásárolni letelepedési engedélyt? EU-n belül is van vagy 10 ország ahova ilyen vagy olyan feltételekkel simán bemehet és lakhat bárki.
Meg a usába is megkapod, csak legyen elég pénzed.

A normális országok bazmeg örülnek, ha vagyonos emberek odamennek, befektetnek, letelepednek. Aztán valószínúleg valami üzletet kezdenek, nem pedig segélyért kuncsorognak.
Kivéve a magyar ballib, aki beengedné a retek szakadt analfabétákat és elzavarná azokat akiknek van pénzük.
Válasz erre 

morph on deer 2016.11.14. 22:27:47

@monddazigazatmar:
Beírhatsz egy piros- bocsánat! naracsvörös - pontot az ellenőrződbe!

"Ugatok valamit, amit nem tudok bizonyítani," - nyugodtan ugass csak, ha jól esik! Engem nem zavar, a szomszédok meg majd legfelljebb szólnak..,
Egyébként, ha a ragozást mégsem egészen így gondoltad volna, és netán nekem szántad a 'célzást' :), akkor már megint szólok, hogy nyugodtan óbégass tovább bizonyítékért, és pontosan, ahogy mondod:

"de ha nem hiszed, akkor nézz utána. :D:D:D"
Vagy meg ne - a te dolgod.

A dolog érdemi részéhez még annyit, hogy az a húsz milla "póstaköltség" per fő (tudom, minden más is) azért nyugodtan megférne az állam zsebében is, nem gondolod? Talán még a feladat megoldására is képesek lennének, ki tudja? Ha már az állam fizeti a kamatot..!

Akkor nézzük:
A kedves vevő tehát öt évre kölcsönöz kamatra pénzt a magyar államnak, valamint leperkál vissza nem térítendő 60.000 eurót a haveroknak.

Ennek fejében ő és családja gyakorlatilag életfogytiglanra szóló tartózkodási engedélyt, valamint magyar okmányokat kap cserébe, amivel azt tesz az EU-ban amit akar, csakúgy, mint egy magyar állampolgár.
Bár ez magyarországi tartózkodásra és letelepedésre jogosít, de ezek egyike sem követelmény!

Tehát Abdul Irakban kifizeti a lóvét, kölcsönad némi pénzt, és másnap már utazhat családostól Párizsba a magyar útlevelével, ha úgy tartja kedve.

Tőlem teheti, csak disszonánsan hangzik, amikor ugyanazok, akik mindezt lehetővé tették teli torokból "migráns"oznak!
Nameg ízléstelen.
De csak erre telik.
Hiába, kis ország vagyunk, kisstílű politikusokkal.
Válasz erre 

siriq111 2016.11.14. 22:38:01

@Ballib cenzúrázók réme 18: Latom a fizu mar meg van a mai napra. Holnap megint lehet kommentelni a betevoert :D
Válasz erre 

siriq111 2016.11.14. 22:41:03

Amugy az ervenytelen nepszavazasra kaptal valami premiumot ? Kerdezem, mert lattam, nagyon "dolgoztal". Siman kivancsi vagyok , hogy ilyenkor is fizetnek-e?
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.14. 23:50:43

2016. 11. 14. 14:25
#HegedűsZsuzsa
#Gyermekéhezés
#Magyarország
HÁT BAZDMEG..., ÉS EZ ÍGY...JÓ KAPITALIZMUS ???!!!
Hegedűs Zsuzsa: Nincs éhező gyerek Magyarországon, mert ha kell, akkor lopnak

A legolcsóbb lopni” ismert a régi mondás, a gyermekéhezés felszámolására azonban eddig még nem alkalmazták ezt az alapvetően nem igazán elegáns megoldást.

Orbán Viktor főtanácsadója, Hegedűs Zsuzsa, a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány vezetője szerint azonban amelyik családban nincsen alkohol- vagy drogprobléma, nincs olyan, hogy a gyerek ne kapjon este legalább két zsíros kenyeret vagy egy tál tejbegrízt enni. Úgy látja, hogy rendszerszintű gyermekéhezés nincsen az országban.

Én még olyan nyomorult szegény családot, ahol a gyerek hazajön délután négykor az iskolából vagy óvodából, és másnap reggelig egy falatot sem kap enni, nem láttam, mert ha kell, akkor lopnak.

A Gyermekétkeztetési Alapítvány vezetője, Király Gábor szerint azonban 40-50 ezerre tehető azoknak a gyerekeknek a száma, akik az iskolán kívül semmilyen ellátáshoz nem tudnak hozzájutni,

ők gyakorlatilag mind kegyelem kenyéren élnek

Hegedűs Zsuzsa alapítványa már évek óta munkálkodik azon, hogy a főként cigány családokat valamiféle önellátásra bírja. Sok százmilliót költöttek el eddig a programokra, egyelőre komolyabb eredmények nélkül.

Az akciók a nagy sajtóérdeklődés ellenére ugyanis szerény hatékonysággal működtek. A kisállat-program keretében kiosztott csibék jelentős részét például felfalták, vagy eladták. Nem volt sokkal sikeresebb, a vetőkrumpli kiosztása sem. Három éve Kerepesen, száz mázsa, emberi fogyasztásra alkalmatlan, a kártevők ellen vegyszerrel kezelt vetőburgonyát osztottak szét támogatásként, a cigányok azonban megették és hasmenést kaptak tőle.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.14. 23:51:53

@kvadrillio: MI A FASZT CSINÁLTA VEZETŐINK EBBŐL AZ ORSZÁGBÓL 27 ÉV ALATT ?????????????????!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.11.15. 08:26:36

a fidesz az újabb 2/3ba fog belepottyannni, nem hálóba, amíg ilyen puhapöcsüek vagytok e
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.15. 09:03:29

Kedd van, varom a cikket, hogy Orban megbukott
Válasz erre 

Parajpuding 2016.11.15. 09:03:44

A kétmilliós fidesz agyhalott orkseregnek nincs olyan, amit ne enne meg, ha a csúti messiásuk azt óhajtja. Nincs az az aljas hazugság, emit ne hinnének el, önálló gondolkodásra képtelenek, mutatni kell nekik az irányt, amit készséggel követnek. Egyszerűen kevés máshoz a szellemi képességük. Márpedig ennyi degenerálttal ebben az országban nehéz lesz előre haladni.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.11.15. 09:38:49

@monddazigazatmar: Kommentár nélkül: mek.oszk.hu/00700/00719/00719.htm#13
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.11.15. 09:45:23

@Parajpuding:

Mondja ezt a 10 darab fizetett Soros bérenc ballib agyhalott.
Válasz erre 

konrada 2016.11.15. 10:19:18

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Ugyan hagyd már rá!

Azt azért elképzelheted, milyen frusztráló lehet neki egyedüli helikopterként egy olyan országban, ahol mindenki szembe megy vele az autópályán.

legalább annyi örömöt hagyjál neki, hogy hihesse: nála van a bölcsek köve, ha már a valóság így kitolt vele...
Válasz erre 

Ma Baker 2016.11.15. 10:28:20

A ciki az, hogy amerikában bárki állampolgársághoz juthat, ha munkát ad asszem 10 amerikai állampolgárnak és talán még le kell rakni valamennyit államkötvénybe.
Ennyi.
Innentől a teljes cikk egy baromság.
Válasz erre 

Ma Baker 2016.11.15. 10:31:05

Ennyi: www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/viragzik_az_allampolgarsag-vasarlas.565861.html
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.15. 11:51:14

@Ma Baker: Nemtom, neked feltűnt-e a különbség a magyar, a menekültek ellen bő nyállal uszító propaganda, és az amerikai hagyományos befogadó politika között?
Válasz erre 

konrada 2016.11.15. 12:02:55

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
S neked az, hogy az USA-ban eddig is volt kerítés, és nincs olyan államszövetség, mely rákényszeríthetné az USA kormányát arra, hogy olyanokat fogadjanak be, akiket nem ők akarnak, hanem mások betelepíteni?
Válasz erre 

SZrTÁJK 2016.11.15. 14:49:08

Ha a Jobbik odáig alacsonyítha magát, hogy ténylegesen összefog az internacionalistákkal, akkor vége van.
Válasz erre 

SZrTÁJK 2016.11.15. 15:08:45

@kvadrillio:

És mik a javaslataid, amivel meg lehetne oldani a szüleik által éheztetett gyerekek ügyét?
Nem adnak enni a gyereknek, mert kell piára, cigire, drogra, régebben játékautomatára. Megeszik az aranytojást tojó csibét, mert ahhoz korán kéne kelni etetni. Megfőzik a vetőkrumplit, mert ki akar kapálni.
A TASZ ordibál, gyűlölködik, ha elhangzik, hogy az ilyen gyerekeket ki kell emelni a "családjukból". A liberális szélsőségesek uszítják őket, azt sugallják számukra, hogy létezik olyan megoldás, amiben nekik SEMMIT sem kell tenniük. Pedig nincs.
Az iskolában kapnak enni a gyerekek. De sokukat nem járatják iskolába se, holott az oktatás az egyetlen közép-hosszútávú megoldás.

Mit kéne csinálni? Enni adtak nekik, a segélynél több pénzért közmunkát adtak nekik. Az állam az elvárhatónál sokkal többet megtesz.
Válasz erre 

SZrTÁJK 2016.11.15. 15:16:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Mint bizonyára tudod, Magyarországon semmiféle uszítás sincs a menekültek ellen, mert az ideérkezők 99,5%-a tömeges bevándorlás résztvevője. Akik pedig ténylegesen menekültek, azoknak a hatóságok eddiv is megadák az ennek megfelelő státuszt.
Mint tudod, az ide érkező bevándorlók nagy része erőszakos, a törvényeket nem tisztelő fiatal férfi. Számosan közülük terrorcselekményeket követtek el, míg mások szexuális bűncselekményeket.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.15. 15:22:13

@Hódi L.: "Magyarországon semmiféle uszítás sincs a menekültek ellen"

He? Te az elmúlt másfél évet egy szatyorban töltötted egy elhagyott völgyben lévő lapos kő alatt???
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.15. 15:23:13

@Hódi L.: Akkor segítek pótolni, ami kimaradt neked. Pl.: a menekültek nem akarnak dolgozni, és elveszik a munkádat. :))
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.15. 17:03:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Ja, a nemeteknek sikerult a 2,5 milliobol munkaba allitani 100at, azaz szazat... Pedig mind fogorvos meg repulotervezo mernok....
Válasz erre 

SZrTÁJK 2016.11.15. 19:48:36

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Csak nem Te is ilyen libbant-fajta vagy? (Én senkiről sem tételezek fel ilyet...) Mert ha mégis, akkor világos, miért nem akarod felfogni az egyszerű tényeket sem.
Segítek megérteni: a magyar törvények szerint hozzánk nem érkeznek menekültek, hiszen nem üldözik őket pl. Szerbiában.
Akik pedig nem érkeznek, azok ellen nem lehet uszítani sem...
Az, hogy a magyar törvények nem tetszenek az internacionalistáknak, akik fel akarják számolni a nemzetállamokat, szomorú magánügy.
Válasz erre 

SZrTÁJK 2016.11.15. 19:57:08

@Ma Baker:

Mán megin a Zorbán!
Rákényszerítette az amcsikat, meg a briteket is, hogy legyen letelepési kötvény.

Azért nem széo dolog Tőled, hogy két sorral megsemmisítetted, amit az internacionalista agit-prop számis harcosa kemény munkával összehozott itt.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.15. 21:39:49

@Hódi L.: "ilyen libbant-fajta vagy?"

A fideSS faszopóinak mindenki, aki nem fideSS fasszopó, az baloldali liberális.

Én jobboldali anarchista vagyok.

"nem érkeznek menekültek, hiszen nem üldözik őket pl. Szerbiában."

Hát ezzel sokan vitatkoznának. Beszéld meg orbánnal, miért ad (szerb?) négereknek menedékjogot.

"Akik pedig nem érkeznek, azok ellen nem lehet uszítani sem..."

Ezt logikai abszurdum, gondold át mégegyszer.

"fel akarják számolni a nemzetállamokat"

A habonymédia hazugságát szoptad be, úgylátom. Ne nézd többet az M1-et, mert kiég az agyad.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.16. 18:27:30

2016.11.15. 15:08:45
@kvadrillio:

És mik a javaslataid, amivel meg lehetne oldani a szüleik által éheztetett gyerekek ügyét?...ECCERŰŰŰ ! RENDSZERT KELL V
ÁLTANI !!! EZEKNEK AZ EMBERKÉKNEK A COCILIZMUSBAN VOLT MUNKAHELYE, TUDTAK DOLGOZNI A KIVÁLÓAN MŰKÖDŐ TSZ-EKBEN, GYÁRAKBAN (AMIKET MEGSZÜNTETTEK ÖNJELÖLT RENCERVÁLTÓK !)TUDTAK ENNI ADNI A GYERMEKEIKNEK, TUDTAK TÜZELŐT VÁSÁROLNI, TUDTAK REZSIT FIZETNI, TUDTAK GAZDÁLKODNI A SAJÁT KISKERTJÜKBEN ÉS A TSZ-FÖLDEKEN...,
TEHÁT RENDSZERT KELL VÁLTANI, HOGY VÉGRE A MAGYAR NÉP IS RENESZÁNSZOZHASSON !!! EZ BEZONY ILLEN ECCERŰ !!! :o)

A TÖBBI CSAK SÜKET DUMA !
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.16. 22:24:02

@VaradiJanos: Pedig remélem, hogy leszarod. Ha nem, az sajnos téged minősít (vagy az a nick vagy te is).
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard