Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Szegeden kiderült, miért nem vitázik soha többé senkivel Orbán Viktor

Szegeden kiderült, miért nem vitázik soha többé senkivel Orbán Viktor

Rengeteg tanulsággal járt a hétfői Botka-Orbán találkozó, ám a legfontosabb alig kapott nyilvánosságot a sajtóban. Nem véletlenül halogatta ugyanis a miniszterelnök a dél-alföldi baloldali fészeknek tartott Szeged meglátogatását, itt ugyanis mások voltak a játékszabályok, mint Budapesten vagy egy fideszes vezetésű nagyvárosban. Nem voltak például kitiltott szerkesztőségek, és az idő szűkössége ellenére bárki kérdezhetett a sajtótájékoztatón. Ennek is köszönhető, hogy a végére kissé szerepzavarba került a miniszterelnök, így aztán elhagyták a száját olyan mondatok is, melyeket később akár meg is bánhat.

szeged_hu_1.jpeg

Fotó: szeged.hu

Talán maga Lázár János is megdöbbent azon, hogy a szegedi városháza házasságkötő termében több kamerát lát, mint az ő budapesti kormányinfóin. A miniszterelnökséget vezető minisztert nyilván az is zavarta a Modern Városok Program sorozat szegedi állomásán, hogy ő most egyáltalán nem kapott szerepet. Botka László szegedi polgármester és lehetséges miniszterelnök-jelölt és Orbán Viktor párosa ugyanis teljesen elvitte a show-t előle. Lázár ugyan a szomszédvár egykori polgármestere, és a tárgyalásokon bizonyára képviselte is Hódmezővásárhely érdekeit, ám a sajtótájékoztatón nem osztottak neki lapot, és az újságírók is elsősorban a két főszereplőre koncentráltak.

Amíg Orbán Viktor nagyvonalúan dobálózhatott a milliárdokkal (körülbelül 70 milliárd forintos támogatást ígért Szegednek), addig ugyanolyan kiegyensúlyozott volt, mint egy évértékelő beszéd alatt, ahol csak a hívei előtt beszél. Amikor azonban sorjázni kezdtek a kérdések az olimpiai rendezéssel kapcsolatos aláírásgyűjtésről, Donald Trump elképesztő intézkedéseiről, majd a lehetséges ellenzéki kihívókról, már kissé döcögősebbre vette a figurát. Érdekes volt látni, ahogy kikényszerült a jól megszokott propaganda biztonságot nyújtó ketrecéből, milyen nehezen találta a menekülő utakat a kommunikációs sztrádán.

Teljesen világossá vált, hogy egy kiélezett helyzetben semmiképpen, ám valószínűleg egy viszonylag nagy kormánypárti előnynél sem lehet vitára kényszeríteni Orbánt, mert tisztában van azzal, jó eséllyel vesztesként hagyná el a helyszínt.

Ami viszont láthatóan mélyütésként érte Orbánt, hogy az ATV riportere megkérdezte tőle, hogy ha már az egyik lehetséges kihívója mellett áll, elképzelhetőnek tartja-e, hogy több mint 10 év elteltével hajlandó lesz a kihívóival leülni egy miniszterelnök-jelölti vitára. Orbán először igyekezett elegáns lenni, és dicsérte Botkát, hogy milyen jól vezeti Szeged városát, (amivel mintha arra célzott volna, hogy jobban örülne, ha kihívója továbbra is ezzel foglalkozna), majd jelezte, hogy őt nyúlsággal és gyávasággal nem lehet vádolni, ám azt nem volt hajlandó kimondani, hogy kész vitázni Botka Lászlóval vagy esetleg Vona Gáborral.

A riporter szerencsére visszakérdezett, hogy akkor lesz vita vagy sem? Orbán ekkor már kénytelen volt nyíltan megkerülni a kérdést. Az idő eldönti – mondta, és arckifejezése jelezte, hogy eléggé tele van már a hócipője a kellemetlen kérdésekkel. Lett is volna még kérdés bőven, ám ekkor már érzékelhető volt, hogy a nyúlsággal nem vádolható miniszterelnök vette volna már a nyúlcipőt, mert nem szokott hozzá az ellenséges légkörhöz. Azt is fontos megjegyezni, hogy az Echo TV-n kívül csakis ellenzékinek tartott médiumok képviselői kérdeztek a sajtótájékoztatón, pedig senki sem tiltotta meg például az M1-nek, hogy akár három elterelő, udvariaskodó témafelvetéssel oldja Orbán Viktor zavarát.

index_72.jpg

Fotó: index.hu

Nos, mi a tanulság abból, ami január 30-án Szegeden történt? Orbán Viktor bizonyos értelemben szakrális vezetőnek tartja magát, aki ezért nem szereti összepiszkolni a kezét sáros dolgokkal, azt meg különösen nem kedveli, ha mások kenik rá ezt. Nem volt sárdobálás Szegeden, sőt kifejezetten szívélyes volt a sajtótájékoztatón a két fél viszonya, ám amikor a sajtó belerondított ebbe az idilli képbe, a miniszterelnök már szeretett volna odébb állni. Jól látszott rajta, hogy nem edzette magát éles helyzetekre, és a sablonos kitérő válaszokon kívül nem futotta többre részéről. Főleg Botka mellett volt ez feltűnő, aki ugyan nagyon udvarias házigazda akart lenni, ám határozottságával ellensúlyozta Orbán lekenyerező stílusát.

Teljesen világossá vált, hogy egy kiélezett helyzetben semmiképpen, ám valószínűleg egy viszonylag nagy kormánypárti előnynél sem lehet vitára kényszeríteni Orbánt, mert tisztában van azzal, jó eséllyel vesztesként hagyná el a helyszínt. Egyértelmű, mely témákban nyilatkozik meg szívesen, és mely ügyektől tart úgy, mint ördög a tömjénfüsttől. Szegeden például hosszasan elemezte a magyar kormány migrációs politikáját (bár kerítés helyett a fal szót használta a déli határszakasz műszaki zárjának leírására), az ország gazdasági kilátásairól, a munkanélküliségi ráta alakulásáról, ám nem szereti, ha Trumpról, Putyinról, a civilekről, Soros Györgyről az olimpiai aláírásgyűjtésről, és persze a korrupcióról kell nyilatkoznia. Ha 2002-ben egy Medgyessy Péter meg tudta szorongatni, akkor nyolc év kormányzás után egy nem túl dicsőséges oligarchás hátországgal és feltáratlan, homályos ügyekkel, mélyülő szegénységgel terhelve nem igazán lenne üdvözítő társalgás számára sem Vonával, sem Botkával.

mno_9.jpg

Fotó: mno.hu

Szegeden lényegében kiderült, hogy a király meztelen, ám amíg nem kell kijönnie a spanyolfal mögül, addig ezt le lehet tagadni. Rogán Antal és Habony Árpád kommunikációs gépezete azon fáradozik, és költ el újabb milliárdokat kormányzati propagandára, hogy ez a meztelenség ne derüljön ki a választók milliói számára. Ha tényleg olyan jó az a bor, amelyet a kormány készít a pincéjében, nem kéne neki újra és újra újabb cégéreket készíteni. Nehogy előbb-utóbb világos legyen számunkra, hogy az a bor, melyet a pincében rejtegetnek, már évek óta pimpós, és jövőre már nem is lesz mit innunk, ha éppen arra akarunk koccintani, hogy Magyarország jobban teljesít. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Amíg senki nem kér rá, hogy lőjél a nyiladdal, addig nyugodtan állíthatod, hogy te vagy a legjobb íjász az egész Vadnyugaton.”  

 

147 komment Orbán Viktor Szeged Tovább
Szegeden kiderült, miért nem vitázik soha többé senkivel Orbán Viktor Tovább
Facebook Tetszik
1
147 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Az ember, akit nem vettek elég komolyan, de most már mindenki rá figyel Az ember, akit nem vettek elég komolyan, de most már mindenki rá figyel
  • Orbán Viktor megint mondott egy nagyot, amit maga se gondolt komolyan Orbán Viktor megint mondott egy nagyot, amit maga se gondolt komolyan
  • Lázár János jelezte, hogy a Fideszen belül is megkezdődött az előválasztási kampány Lázár János jelezte, hogy a Fideszen belül is megkezdődött az előválasztási kampány
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4112170860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ttibu 2017.01.31. 21:37:51

Lassan eljön a bukás pillanata, ahogy hitlernek is eljött !
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.01.31. 22:46:14

Kedd van, ma is megbukott a patas....
Válasz erre 

kvadrillio 2017.01.31. 23:44:51

PANASZKODNAK A NYÖGDÍJASOK A PIACON, A VÍZÓRACSERE (20 EZER fT) ELVITTE A NYUGDÍJEMELÉSÜKET ! BAZDMEG ORBÁN !!!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.02.01. 02:43:46

Várj, tuggyuk: Orbán retteg a baloldali kormányváltástól.

Pedig tegnap is megbukott, mitől retteg még mindig?
Válasz erre 

fermester 2017.02.01. 07:12:12

@ttibu: reméljük,a vége is ugyanaz lesz...
Válasz erre 

Skankhunt42 2017.02.01. 07:21:18

Nem találtam a posztban azokat a mondatokat amelyeket később ovi megbánhat.
Válasz erre 

Skankhunt42 2017.02.01. 07:22:00

@kvadrillio: találtál már hajfestéket?
Válasz erre 

Mei Ling 2017.02.01. 07:41:43

Továbbra is teljesen világos, hogy Orbánnak semmi szüksége nincs a vitára ezzel nulla ellenzékkel, mert csak felemelné őket maga mellé.
Válasz erre 

Sir Galahad 2017.02.01. 08:05:39

Egyszerűbb ez. Vitára mindig annak a félnek van szüksége, aki rosszabb pozícióban van, mert ettől javulást remélhet. Aki toronymagasan vezet, annak nincs: javítania a pozícióján felesleges, viszont megvan az esélye, hogy esetleg ront rajta. Akkor meg miért vitázna?
Válasz erre 

Hefe 2017.02.01. 08:15:22

nagy kiraly kep, amikor orban a segget kipucsitva, pingvin stilusban felnez kezfogas kozben botkara.
Válasz erre 

rézfa szú 2017.02.01. 08:41:50

Botka úr! Csak ügyesen. Sok sikert!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 22 2017.02.01. 08:50:32

"Azt is fontos megjegyezni, hogy az Echo TV-n kívül csakis ellenzékinek tartott médiumok képviselői kérdeztek a sajtótájékoztatón, "

Az ember azt hinné a ballib bérrettegő bagázs marhaságiat olvasva, hogy nincs is ellenzéki média.
Erre kiderül, hogy Szegeden csak ilyenek voltak.

Vigyázz ezekkel az elszólásokkal, mert hiteltelenné teszed több év szánalmas ám kitartó bérrettegését.
Válasz erre 

Bafana 2017.02.01. 08:54:17

Orbán és a pincsikutyái azon lesznek, hogy a kihívója mindenképpen Botka legyen. Vona egyértelműen legyőzné Orbánt, Botka talán. Viszont a balfaszok még egymást marják, és ameddig maguk sem tudják, hogy mit akarnak, addig Orbánnak Botka az ideális ellenfél. Az ideális ellenzék olyan, amit a mindenkori hatalom kézben tarthat.
Válasz erre 

igazi hős 2017.02.01. 09:06:59

"Ha 2002-ben egy Medgyessy Péter meg tudta szorongatni" Ti melyik csatornát néztétek, vagy mit szívtatok előtte? Az ügynökök vitáját magasan Orbán nyerte.
Válasz erre 

háromperhármas 2017.02.01. 09:07:19

Botkát most vették meg kilóra, az elkövetkezendő hónapokban lázasan fog dolgozni azon, hogy véletlenül se nyerjen. Vonát meg már elintézték Orbánék.
Válasz erre 

Mad Mind 2017.02.01. 09:12:46

@Ballib cenzúrázók réme 22: Érdekes logikai következtetés, de narancsködben ez természetes.
Válasz erre 

Irbisz 2017.02.01. 09:14:29

Sajnos jo strategia nem vitaznia, csak leegne ez nemzetvesztö mint a villamsujtotta budi, es ezt meg fanatizalt hiveinek egy resze is eszrevenne, es talan elgondolkodna azon hogy megis ugy rohadt a rendszere ahogy mondja az ellenzek, mig ha kikerüli a vitat, mindegy milyen bargyu magyarazattal, az sokkal kisebb veszteseg szavazatokban merve.
Válasz erre 

Weißkopf 2017.02.01. 09:17:19

2018 már most le van vajazva. 8 millió ember szavazhat, közülük jó, ha 6 millió él ezzel a jogával. Ebből 2 millió tántoríthatatlan Orbán-hívő, 1 millió a Jobbik szavazója. A maradék 3 millió megoszlik a DK, MSZP, Együtt, PM, MLP, LMP meg a választási pénzekért alakuló kamupártok között. Ennek és a Fideszre szabott választási törvénynek köszönhetően Orbánék a befutók 2018-ban is. Csak azon aggódhatnak, lesz-e 2/3-os többségük az országgyűlésben.
Válasz erre 

sőőtnagyonis 2017.02.01. 09:19:47

Amikor a csóka Putyin pincsijeként Trump kottájából szeretne játszani, látszik mennyire ki van a valaga ennek a fószernak. Az összefüggéstelen vagdalkozáson kívül nincs stratégiája semmihez. A pillanat vezeti a szerencsétlent, és úgy tesz mintha nagy stratéga lenne. Már előre röhögök, amikor Putyinnal az erkélyen romantikáznak, és látom amikor a jeges ár levonul, és mint Vásárhelyi játsza a gumicsizmás hőst, amint hűbéreseivel vonul a gátak biztonságában.
Botka láthatóan csak azt igazolja, hogy az ország Orbánnal a vesztesek oldalán áll.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 22 2017.02.01. 09:20:40

@Weißkopf:

Mondjál már légyszi egy olyan váalsztási modellt, ahol a harmadik nyer !
Mert ha nicns ilyen, akkor retteghetsz kedvedre, meg diktatúrázhatsz, de nyerni nem fogtok !
Válasz erre 

Netuddki. 2017.02.01. 09:22:48

OFF
Erről is írjatok cikket!

index.hu/belfold/2017/02/01/tallai_andras_nav-vezer_a_legnagyobb_spiler/
"A Komkonzult Kft. – ahonnan a bevallás szerint szintén szerkesztői tevékenység miatt kap 250 ezret havonta – pedig egy számítástechnikai és tanácsadó Kft., amely kiadja a Nemzeti Adó- és Vámhivatal szaklapját, az Adóvilágot. Ennek hivatalosan Tállai András a főszerkesztője."

Normális helyen azt, hogy vezetőként annak adom a munkát, aki fizet nekem havi 250ezret, csúszópénznek hívják, és köztörvényes bűncselekmény. Ezt a havi 250ezret bizony a csúszópénzt adó cégnek ki is kell termelni. Esetünkben az adófizetők fizetik ezt is, ergo a cég túl van árazva, csak azért hogy a tállainak visszacsorgassa a baksist. Vajon ezt is pályáztatták? Vagyis aki többet volt hajlandó visszacsorgatni, az kapta a melót.

Nem hiszem el, hogy a csekélyértelmű mangalicabocs büntetlenül még be is vallja ezt a bűncselekményt az adóbevallásában!.
ON
Válasz erre 

Netuddki. 2017.02.01. 09:24:04

@Tibi !: Bocs, vagyonbevallásában.
Válasz erre 

Weißkopf 2017.02.01. 09:27:34

@Ballib cenzúrázók réme 22: Olyan modell persze nincs. De normális országban olyan sincs, hogy egy 2/3-ot szerző párt saját maga ír új alkotmányt, pártkatonákat ültet minden fontos szervezetbe (Ab) vagy annak élére (ügyészség, bíróság), átszabja a választókerületek határát úgy, hogy az ingadozónak ítélt körzeteket a saját bázisához csatolja stb.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.01. 09:43:21

Orbán tudja, hogy túl buta egy elő vitához, ami ugye nem ugyanaz, mint elmakogni egy előre megírt szöveget, meg közpénzt osztogatni. Nem vág az esze, amennyire kéne, ha vitázni kell. Ezt meg is tapasztalhatta 2006 előtt, amikor konkrétan miatta bukott a pártja (ennek ellenére az élén maradt, ez is korrekt jellemrajz), a vitában felmosták vele a padlót (furamód az akkori miniszterelnök kiállt vitázni). Ezért aztán kerüli, hogy ilyen helyzetbe kerüljön. A politikai helyzet pedig kegyes hozzá, mert nincs olyan kétesélyes verseny, hogy rákényszerüljön valódi vitára.
Válasz erre 

Bafana 2017.02.01. 09:55:46

@igazi hős: Megyó azzal nyert, hogy többször visszakérdezett, hogy "Maga miért hazudik?" Orbán erre nem volt felkészülve és makogott vagy pislogott rá.
Válasz erre 

tükörfúró 2017.02.01. 10:06:08

Orbán Viktor a szó klasszikus értelmében nem buta ember, sosem volt az. Más kérdés, hogy nagyon régen nincsen abban a szellemi állapotban, hogy valódi vagy annak látszó érvekkel meg tudjon nyerni bármiféle vitát.
Igazábol abban az országban, ahol már nagyon régen védhetetlen és kommunikálhattalan dolgok történnek, az egyszerű bűncselekmények kereteit régen meghaladó döbbenetes folyamatok zajlanak a legmagasabb szinten, ld. 100%-os adó kivetése, visszamenőleges törvénykezések, félanalfabéta köztársasági elnök, összes média és fellet felvásárlása, ellehetetlenítése, kivéreztetése...igazábol nincs is mód és apropó bármiről "vitatkozni".
Áltémák vannak, álérvek, álszövegek. Összességében a teljes választókorú népességben nagyon-nagyon kicsike létszámú saját szekértáborokat "hergelő" hamis panelek.
Egy normális demokratikus rendszernek egyszerűen a keretei sincsenek meg, semmilyen szinten, ahol bármiről érdemes lenne tényleges érvek vagy világnézet különbségek alapján beszélni.
Válasz erre 

ob.szerver 2017.02.01. 10:28:49

@Csuvakka a migráns vuki:

Ez hülyeség, Orbán okos ember akinek vág az esze. Azért nem mer vitatkozni senkivel vagy akár csak egy valódi interjút adni, mert tudja, hogy egyrészt minden egyes szava hazugság, amely azonnal és könnyedén cáfolható a tényekkel, másrészt nem akarja, hogy olyan kellemetlen témákról - mint például a klánjának a gennyes üzleti ügyei, a strómanjainak hálózata stb. - essen szó, amelyek egy vitán vagy egy interjúban biztosan felmerülnének.
Válasz erre 

Lajos Csánó 2017.02.01. 10:32:45

@kvadrillio: Tedd fel ezt a kéerdést a rezsibiztosnak,aki azt állította,hogy az óra csere ingyenes!
Válasz erre 

sorbacsillag 2017.02.01. 10:32:55

minek vitázzon, a következő két ciklus biztosan az övé
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 10:38:15

@Weißkopf:

"átszabja a választókerületek határát úgy, hogy az ingadozónak ítélt körzeteket a saját bázisához csatolja"

Csak kivancsisagbol kerdezem, hogy ha Te lennel hogy oldanad ezt meg technikailag? Azert kerdem, mert nyilvan a korabbi adatok alapjan kene hozzafogni. Namarmost 276 korzetbol 273at megnyertek... Gyakorlatilag a lotto kategoria....
Válasz erre 

BéLóg 2017.02.01. 10:41:45

Szeretném azoknak a miniszterelnöki vitáknak a listáját látni, amelyeket "demokratikus" országok vezetői folytattak akárkikkel.
Nem tudom, auzt hiszik egyesek, hogy az ország mindankori vezetőjének az a dolga, hogy bárkivel tévé előtt szóba álljon?
A választás meg egy év múlva lesz. Ha lesz akkor ellenfél, vita is lesz.
De azt hiszem mindenki tudja és érti, hogy ágyúval nem lövünk verébre valamint a sas nem kapkod a legyek után.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 10:47:59

@Weißkopf:

Hogy meg is valaszoljam helyetted az elozo kerdest: ilyenkor szokott jonni a Kubatov lista mantra...
Tenyleg agyhalottnak kell lenni ahhoz, hogy valaki elhigyje, hogy aki valaha egyszer alairt valamit a fidesznek (nepszavazas,kerdoiv,kopogtatocedula) az elete vegeig fideszes marad. 2006ban peldaul az orszag 44 szazaleka szoci volt, 2010ben meg 15....

Egyebkent a kvotanepszavazas idejen en peldaul smst es (automata)telefont is kaptam, pedig rajta kell lennem a "Kubatov listan", szoval engem nem kellett volna gyozkodni.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 10:48:19

@BéLóg: Keress rá a Trump és Hillary 3 tévévitájára!
Válasz erre 

wolves84lb 2017.02.01. 10:51:56

@Sir Galahad: ugye ezt te sem gondolod komolyan? Ez olyan, mint ha pl Stephen Hawking nem állna szóba senkivel, mert hogy ő az okosabb, és ugyan minek vitatkozna bárkivel is?

Kibaszott szégyen, ahogy védeni próbáljátok ezt a kis majmot...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 10:54:06

@Zsoltbacsi: "agyhalottnak kell lenni ahhoz, hogy valaki elhigyje, hogy aki valaha egyszer alairt valamit a fidesznek (nepszavazas,kerdoiv,kopogtatocedula) az elete vegeig fideszes marad."

Így van. De ez hogy jön ide?

"2006ban peldaul az orszag 44 szazaleka szoci volt"

Nyilván nem. A fidesz elbaszottul szar kampányt folytatott. És mindenki kussolt - a fidesz is - az ország gazdasági helyzetéről. Na meg persze az orbán haverja hazudozott nagyokat, majdnem akkorákat, mint most orbán.
Válasz erre 

Weißkopf 2017.02.01. 10:54:38

@Zsoltbacsi: Én októberben semmi értesítést nem kaptam (sms, telefon), nyilván azért, mert nem vagyok rajta a Kubatov-listán (ergo hazaáruló vagyok).
Válasz erre 

2017.02.01. 10:55:23

@Zsoltbacsi: Orbán okosabb, mint te. Tudja, hogy semmi nem tart örökké. Tudja, hogy hülyéket kell maga mellé emelni, azok nem jelentenek veszélyt rá. Tudja, hogy a hülyékkel nem lehet túl sokáig fennmaradni.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 10:57:55

Egy ilyen vitát nagyon nehezen titkolna el a habonymédia. A gyűlölködő népszavazás eredménytelenségét is nehezen tartották titokban.
Válasz erre 

2017.02.01. 11:02:11

@BéLóg: Angliában ez mindennapos. Sőt, a prime minister-nek ott kell lenni, és válaszolnia kell. Sőt, árnyékkormány is létezik, akik egész konkrét, számszerűsített kérdéseket tesznek fel.
Megy a hurrogás, fújolás, az egymás szarkasztikus cikizése, mégis állja. Nem bújik el.
Bátran, nyùlként szaladt. Monty Pithon
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:02:39

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

" De ez hogy jön ide?"
Ugy, hogy azt probaltam cafolni, hogy a korzethatarok rajzolasanal el lett csalva. Namarmost, ha a Kubatov lista megdolt, a "rendes" valasztasnal meg 276/273 volt az eredmeny, akkor nem tudom, megis milyen adatok figyelembevetelevel lehetne csalni... Raadasul billego korzet se volt, mindenhol nagyon meg lettek verve a ballibak, ahol meg a Fidesz vesztett (Szeged,XIII ker, Salgotarjan) ott meg ok kaptak ki nagyon.

"És mindenki kussolt - a fidesz is - az ország gazdasági helyzetéről. "
Akkor nezd vegig ujra a miniszterelnoki vitat, vagy olvass akkori hireket. 1 honappal a valasztaasok utan bedolt az mszp, mert akkor derultek ki az elqrasok (nem lesz gazaremeles, afa visszaemelese, kedvezmenyes afa megszuntetese,valos hiany.....) Ha a fidesz kussolt volna, nem lettek volna ekkora hatasai a kiderult dolgoknak, kellett hozza, hogy lehessen korabbi fideszes kerdesekre/hirekre adott valaszokat mutogatni
Válasz erre 

wolves84lb 2017.02.01. 11:03:16

@BéLóg: persze...megfogalmazhatjátok még 1000 féle képpen, a helyzet az az, hogy a dagadt csúti majom nem mer kiállni senkivel. Betett neki 10 éve Fletó, és azóta már annyira sincs képben, mint akkor volt.
Látszott most is, ha "bekérdeznek", elakad a lemez, és csak makog össze vissza.

Buta, mint a tök...egy dolog jár a fejében, nehogy olyat mondjon, amit a fejére olvashatnak...ezért nem mond semmit. Csak amikor papírból olvassa fel árpiék baromságait.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:07:57

@wolves84lb:

"Betett neki 10 éve Fletó"

Tekintve, hogy foleg annak a vitanak az eredmenyekepp az szdsz kihullott, a szocik meg lesulyedtek a 10-15 szazalekos zonaba szerintem nagyon megerte! Soha rosszabb uzletet!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:18:32

@wolves84lb:

Egyebkent tekintve hogy Orban mindenben (migracio,Trump,stb) fel-1 evvel az ellenzek elott jar, szerintem direkt benazta el a miniszterelnoki vitat, minel jobban ki akarta ugrasztani a nyulat a bokorbol. Nem veletlen, hogy nehany adatot tobbszor is elismeteltetett Fletoval a vitaban, mivel pontosan tudta, hogy csak ido kerdese, hogy kideruljon a hazugsag. Akkor ez felkeszuletlensegnek es improvizacionak tunt, de utolag zsenialis huzas volt!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 11:30:30

@Zsoltbacsi: "hogy azt probaltam cafolni, hogy a korzethatarok rajzolasanal el lett csalva."

Ja? Hát nem sikerült.

"1 honappal a valasztaasok utan bedolt az mszp, mert akkor derultek ki az elqrasok"

Egy faszt. Nem dőlt be, és mindenki kussolt, a fidesz is. A öszödi beszéd kitudódásakor dőlt be a gyurcsány, és később az MSZP és az SZDSZ, mert nem bírták elengedni azt az idiótát. Kasztingolni kellett volna egy új miniszterelnököt. Vagy választásokat kiírni, és emelt fővel veszíteni.
Válasz erre 

jágör68 2017.02.01. 11:32:27

Szerda van- szóval ma is biztos megbukott a Zorbán, ahogy minden héten megbukik.
Ezt jelzi a Világ elsőszámú vezetőjének holnapi látogatása is. Ilyen egyértelmű bukássorozatok után az (ál)ellenzék akár Kunhalmi "Vigyorex" Ágnest is indíthatná, mert tuti legyőzné az Ezerszer Megbukott Illiberálist
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 11:35:09

@Zsoltbacsi: "Nem veletlen, hogy nehany adatot tobbszor is elismeteltetett Fletoval a vitaban, mivel pontosan tudta, hogy csak ido kerdese, hogy kideruljon a hazugsag."

:)) Szerinted előre tudta, hogy nem fog nyerni, és veszteni ment a miniszterelnökjelölti vitára.

Utólag magyarázol bele dolgokat, amik akkor nem voltak, nem is lehettek. Mint fletó, hogy a politikát akarta megreformálni a TITKOS (!) igazságbeszéddel.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:36:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ennyit ersz...

Ha azt mondod, nem sikerult, akkor tessek bizonyitani.

A masik:

"Egy faszt. Nem dőlt be, és mindenki kussolt, a fidesz is. A öszödi beszéd kitudódásakor dőlt be a gyurcsány, és később az MSZP és az SZDSZ, mert nem bírták elengedni azt az idiótát. "

m.cdn.blog.hu/ma/mandiner/image/fidesz_mszp(1).gif

m.cdn.blog.hu/ma/mandiner/image/gyurcsany_orban(1).gif

Vilagosan latszik mindkettobol, hogy mar majus-juniusban ott alltak, mint most is. Az oszodi beszed szeptemberben derult ki....

Egyeb hazugsag?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 11:38:01

@jágör68: "a Világ elsőszámú vezetőjének holnapi látogatása is"

Részeg vagy. Trump nem jön ide se holnap, se semmikor. Különben is, holnap a pária Putyin jön, el se férnének mindketten.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:40:31

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"Szerinted előre tudta, hogy nem fog nyerni, és veszteni ment a miniszterelnökjelölti vitára."

Nezd vissza az akkori kozvelemenykutatasi adatokat, a vita pillanataban 2-3 szazalekkal vezetett az mszp MINDEN kozvelemenykutatonal, raadasul a partoknak pontosabb adataik vannak. Van amikor a hosszutav fontosabb. Ha nem hiszed el, nezd meg, hogy hol vannak most azok az allamfok, akik Orbant a leghangosabban naciztak (Faymann,Renzi, szloven, horvat kormany....)

Kovetkezo hazugsagod?

Esetleg nem veted be a 2 csodafegyveredet? Tudod, az 50 millios kampany, es a 900 ezer kulfoldi.... :)))
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:41:34

@Zsoltbacsi:

TErmeszetesen milliardos akart lenni...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 11:42:59

@Zsoltbacsi: "Tekintve, hogy foleg annak a vitanak az eredmenyekepp az szdsz kihullott, a szocik meg lesulyedtek a 10-15 szazalekos zonaba"

:))

Már írtam, mibe buktak bele. A vita miatt (is) nyert az lqró (a két elkúró közül nem orbán, hanem a magasabbik). Orbán meg olyan sérülést kapott mentálisan, hogy máig nem tudta kiheverni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.02.01. 11:46:59

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ez igaz, csak epp a fo allitasodat nem sikerult igazolni, ugyanis a boszme nem az oszodi beszed miatt dolt meg, akkor mar 5 honapja a mostani erteken allt....
Válasz erre 

Sir Galahad 2017.02.01. 11:59:17

@wolves84lb: Nem mondtam, hogy okosabb. Egyszerűen arról van szó, hogy a Fidesz bármelyik másik párthoz képest sokkal nagyobb támogatottsággal rendelkezik. Ha Orbán vitázna, nem tudna annyit nyerni rajta, mint amennyit esetleg veszíthetne, ezért nem vitázik. Ez egyszerű matematika. A vitán most az ellenzék nyerhetne inkább. Szerintem Orbán akkor vállalná a vitát, ha döntetlenhez közeli állás volna, akkor vállalná a kockázatot, de így számára nincs értelme.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.02.01. 12:32:10

Orbán túl jól áll jelenleg egy vitához.

Másrészt a 2006os vitában feri az eget földet lehazudta, amit később az igazságbeszédben hallgatott el a nyilvánosság elől. Van ennek így értelme?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 22 2017.02.01. 12:40:45

@Willkommenskultur:

A legdurvább hogy a ballibek most is úgy emlegetik a 2006-os vitát, mint ahol Gyurcsány győzött.
Úgy hogy minden amit mondott hazugság volt, és amivel Orbán "ijesztgetett" mind valósággá vállt kivétel nélkül.
"Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember. Ilyet senki nem mondott. Erre most kampányt építenek. Nem akarhat igaztalan módon nyerni. Nem igaz vádakkal választást nyerni az nem igaz országhoz vezet. Önnek van befolyása, akkor én most mondom Önnek, ez nem igaz. Tudja, mit? Vonja vissza ezt a kampányt, mert ha nem teszi, akkor maga is az igaztalanság vádjába süllyed."
Válasz erre 

legális 2017.02.01. 12:45:30

@kvadrillio: nyugdíjemelés nélkül nem kell vízórát cserélni? B+
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.02.01. 12:45:38

@Ballib cenzúrázók réme 22: Sose győzzenek nagyobbat, beárazták magukat hosszú távra.
Válasz erre 

2017.02.01. 12:50:07

A tökös felcsúti díszkomcsi nem mer senkivel vitázni, mivel úgyis alulmaradna. Az előre megírt szövegeket jól betanulja, ez minden tudománya. A talpnyalói annyira elszoktatták a nyílt konfrontációtól, hogy a gondolatától is összeszarja magát.
Gyakorlatilag a túlélésért küzd ez a gerinctelen féreg, mivel ha elvesztene egy választást egyenes út vezetne az elmegyógyintézetbe, nincs az a pszichiátercsapat és gyógymód, amivel rendbe lehet rántani .
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.02.01. 12:56:51

@Dr. Trejo: Akkor nem lesz kunszt megbuktatni, nem kell izgulni.
Válasz erre 

The Gang Bang Theory 2017.02.01. 14:14:56

Kivel kellene vitatkoznia? Vona az elmúlt egy évben tökön szúrta a Jobbikot, a libbantak meg eddig sem számítottak (komolyan vehető) kihívónak. Orbánon kívül gyakorlatilag Lézer
Jani az egyetlen, aki elég profi ahhoz, hogy kormányozzon, de ő meg egy csapatban focizik a vezírrel.
Válasz erre 

konrada 2017.02.01. 14:32:10

...azért nem volna baj, ha zorbánnak azért kellene kiállnia vitára, mert ezen múlik választási győzelme.
...de sajnos....
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 14:48:41

@Willkommenskultur: "nem lesz kunszt megbuktatni"

Egy demokráciában meg lehetne buktatni.
Válasz erre 

konrada 2017.02.01. 15:13:48

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Meg. ...ha sikeresen adnak olyan jövőképet, mely a többségnek tetszik. (S az se baj, ha hitelesek is ebben...)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 15:23:21

@konrada: Le kell váltani a maffiakormányt, szabad választásokat kiírni, és győzzön a jobbik!
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 15:28:29

Tehát az ország miniszterelnöke elutazott egy nagyvárosba, hogy egy igen nagy összegű fejlesztési programhoz adjon át pénzt.

Erre a blog azt emeli ki "megszorongató" kérdésekként, amikor
1., Egy ostoba, haszontalan olimpiáról kérdezik, amit nem is lenne szabad komolyan venni, minden szinten le kellene állítani az Orbán-kormány nagyzoló próbálkozásait a közpénzt értelmetlen elszórására.
2., Az amerikai elnökről kérdezik, aki egyrészt egy értelmetlenül démonizált Nagy Sátán, másrészt Orbánnak abszolút semmi köze, vagy ráhatása nincs arra, hogy mit csinál.
3., Arról kérdezik, hogy leáll-e majd vitatkozni valamelyik ellentábor fő paprikajancsijával.

Aha. Hát tényleg ez a lényeg, nagyszerű. És utána megy a csodálkozás, meg a siránkozás, hogy miért van state capture-központú big camp politika, miért van állami vízfej, urambátyám-rendszer, korrupció, miért sorvad el a civil szektor.

Hát ezért, baszki. Mert az országban lassan csak azok végeznek """civil""" szervezeti munkát, akik valójában valakinek a zsoldjában teszik, vagy legalábbis elvakult ideológisták.

Persze le van szarva Szeged, le van szarva a tényleges kormányzás, le van szarva a demokrácia, mert kurvára az a fontos itt, hogy mi lesz a szírekkel, mi lesz a szomáliakkal, meg akik nem tudnak Amerikába, Európába beutazni/letelepedni/kanadai mecsetekben irtani egymást, mi lesz az MSzP-vel, mi lesz az olimpiával, csak azt szarja le mindenki nagy ívben, hogy a magyarokkal mi lesz.

Kezdve magukkal a magyarokkal.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 15:34:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: jobbat mondok, egy demokráciában nem az lenne a fontos, hogy megbukjon a Patásorbán, hanem hogy ténylegesen, tervszerűen milyen pályát kövessen az ország.

Egy demokráciában nem a puszta pártpolitika a lényeg, hanem, hogy minden egyes vitás kérdésben érvényesüljön a nép, a többségi társadalom akarata.

Mert nem négy évente kell kijárni a Rákos-mezejére "királyra szavazni", "háromszor az égbe koronát feldobni", hanem szerveződni kell, hogy mindenkinek a hangja hallható legyen a döntések meghozatalakor.

Például, ha az ország nem akar olimpiáért fizetni, akkor nem lenne a cél, hogy ráneveljük a népet, hogy mégis.

Ha pedig az emberek nem akarnak sokezernyi szírt behozni az országba, akkor nem kellene mindenféle humanitárius kereszteslovagnak megdolgoznia őket, hogy mégis.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 15:37:29

MICSINÁÁÁSSSZ VIKTOR ! MÓCCERESEN KINYÍROD A MAGYAR NÉPET ????? M,ENNYIT KABSZ EZÉRT IZRAELTŐL ??? ! GECIHUSZÁR !!!
A nyomorult 22 800 forintos segélytől is megfosztanak egy csomó embert
január 31. 15:00
A kormány mindenáron csökkenteni akarja a munkanélküliek számát, ezért kizárja a nyilvántartásból az egészségügyi okokból munkára alkalmatlan embereket, és ezzel megfosztja őket a nyomorult, 22 800 forintos segélytől is – közölte az LMP.

Fotó: 168 Óra-archív

Az LMP információi szerint a Belügyminisztérium nyomást gyakorol azokra a munkaügyi központokra, amelyek álláskeresőket tartanak nyilván, miközben vannak „betöltetlen” közmunkásálláshelyeik. Az ellenzéki párt szerint a munkaügyi központoknak egy korábbi kormányhatározat alapján törölniük kell az egészségügyi okból nem foglalkoztatható embereket az álláskeresők nyilvántartásából, aminek következtében az érintettek az egyetlen bevételi forrásukat jelentő foglalkoztatást helyettesítő támogatástól is elesnek.

Szél Bernadett, az LMP társelnöke közleményében emlékeztetett rá: egy tavaly nyári, a mentális, szociális vagy egészségügyi okból foglalkoztatásba be nem vonható álláskeresők foglalkoztathatóságának növelését szolgáló, 2016. évi kormányzati intézkedésekről szóló kormányhatározat alapján úgy tűnt, a kormány speciális közmunkát ad az egészségügyi okból munkaképtelen embereknek. Ehelyett azonban arra kötelezték a munkaügyi központokat, hogy

azonnali hatállyal töröljék a nyilvántartásból az egészségügyi okból nem foglalkoztatható embereket,

akik így a segélytől is elestek. Ezek után sem egészségügyi szolgáltatásra, sem utazási kedvezményre nem jogosultak.

Az LMP szerint a kormány úgy kozmetikázza a munkanélküliségi-adatokat, hogy közben emberek ezreit, tízezreit hagyja az út szélén. Plakátokon hirdeti az alacsony munkanélküliséget, miközben beteg embereket foszt meg utolsó bevételi forrásuktól csak azért, hogy kimutathassa a csökkenő munkanélküliséget.

Az LMP jelezte: jogsegélyt ajánlanak fel az érintetteknek, és törvényjavaslatot nyújtanak be az embertelen gyakorlat felszámolása érdekében.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 15:41:27

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Egyetértek. Legyen demokrácia, és a nép döntsön! Ezért kell leváltani a diktátort, aki tönkretette a gazdaságot, oktatást, stb, és szabad választásokat kiírni.
Válasz erre 

BéLóg 2017.02.01. 15:42:05

@Könnyen elkaptuk, uram!:
OK. Egy. Ez lenne "A Példa?"
Ne röhögtess már.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 15:43:59

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: És ha az emberek nem akarnak a menekülteknek védelmet adni, ki kell lépni a nemzetközi egyezményekből. Csak mikor bejönnek megint az oroszok, akkor fognak a gyűlölködő patkányok azzal szembesülni, hogy a nyugati határon nem kapnak menedéket.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 15:44:52

@BéLóg: Pedig igazat írt.
Válasz erre 

BéLóg 2017.02.01. 15:47:33

@wolves84lb:
Felhívnám a figyelmedet, hogy a Fletót ez az Igazságsajtó hozta ki győztesnek, természetesen pofára verte szegényt, csak hát akkor még esélye sem volt hogy támogató sajtó is véleményt formáljon.
Nem baj ha nem emlékszel a "ne mondja már Orbán úr, ki akar itt vizitdíjat bevezetni" El Qúró már akkori hazugságára meg a többire.
Vitatkozni az ember a vele egy azonos féllel szokott, legalábbis ezen a politikai szinten. Akárhogy is nézek körül, nincs egy lehetséges jelölt, akivel akár csak szót is lehetne váltani. Még ezt is arra használná fel az ellenzék, hogy magát mint "A Kihívót" tüntesse fel. Így aztán Orbán beszélhetne hatvanhárom önjelölt hülyével.
Hát, hülye lenne ha megtenné.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 15:56:18

Fletó hazudozott a 2006os kampányban és a miniszterelnöki 'vitában', és akkor még az emberek sajnos hittek neki. De már tanultak belőle, sőt fletó hazudozása miatt a teljes ballibnek kampec lett, ami azért óriási hosszú távú versenyelőny az országnak.
Válasz erre 

Ibolya2013 2017.02.01. 15:57:41

Bízom abban, hogy az elnyomott polgári demokráciánk képes lesz olyan nyomást gyakorolni a mai politikai elitre, élén Orbán miniszterelnökre, hogy azok rákényszerüljenek a vitára, majd a számadásra. Remélem azt is, hogy a vita folyamán kirajzolódik Magyarország valós helyzete, és ezt minden épeszű magyar helyesen fogja látni, értelmezni. Kétkedem azonban abban, hogy az ügynek igazi vazallusai-e azok, akik a változást meg tudnák hozni?!Idéznék egy itteni kommentet: "Botkát most vették meg kilóra, az elkövetkezendő hónapokban lázasan fog dolgozni azon, hogy véletlenül se nyerjen. Vonát meg már elintézték Orbánék." Hát, valami ilyesmitől tartok én is, és nem alaptalanul! Magyarországi pártok fulladtak itt halomra (MDF, SZDSZ, FKGP) az utolsó évtizedekben, így az itthoni változásokat mindenképp NAGY FORMÁTUMÚ, ELKÖTELEZETT, FEDHETETLEN JELLEMŰ EMBER hajthatja végre! Munkájának csak egy szlogene lehet: ÉLETRE, HALÁLRA!!! És, ha változást remélünk, nekünk polgároknak sem lehet más választásunk!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:02:17

@ogli dzsí: "óriási hosszú távú versenyelőny az országnak."

Úgy érted, orbánnak. Stimmel.

Sajnos orbán meg óriási hosszú távú versenyhátrány az országnak. Ahogy a lemaradásunk is mutatja.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:02:34

@Ibolya2013: 1990 óta még soha nem lehetett feddhetetlen emberre vagy feddhetetlen pártra szavazni, és ilyen soha nem is lesz.

2018ban sem az lesz a szavazólapon hogy A) Orbán B) Feddhetetlen jellemü ember

Hanem A) Orbán B) nyugger kommunisták C) ex-náci alternatívok
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:05:15

@Ibolya2013: "pártok fulladtak itt halomra (MDF, SZDSZ, FKGP)"

Ne mosd össze! Az MDF-et, kisgazdákat orbán nyírta ki. Az SZDSZ azért tűnt el, mert görcsösen kapaszkodott gyurcsányba és a hatalomba.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:07:37

@ogli dzsí: "nem lehetett feddhetetlen emberre vagy feddhetetlen pártra"

Összemosod a szokásos módon. Az, hogy valaki nem feddhetetlen, nem ugyanaz, minthogy országos maffiózó.

Antall József 1990-ben mennyiben nem volt feddhetetlen?
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:09:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Való igaz, az ex-nácik feddhetetlenek, hisz eddig nem mutatták meg, mit tudnak kormányon. A kommunisták rosszabbnak bizonyultak mint Orbán.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:09:53

"Orbán Viktor nagyvonalúan dobálózhatott a milliárdokkal (körülbelül 70 milliárd forintos támogatást ígért Szegednek),"

Tehát Orbán Viktor - egyelőre még csak ígéret szintjén - fogott az adófizetőktől befolyt közpénzből 70 milliárd Ft-ot, és azt jóságos kegyúrként most Szegednek ajándékozta.

Mert ennyi történt. És ezért taps, elismerés jár neki, hiszen lám, lám: csak jóságos úr ő, ha megembereli magát. Szóval kuss legyen, nincs itt semmilyen diktatúra, lám az ellenzéki városok is gyarapodnak, szóval Magyarország épül-szépül a NER égisze alatt.

Birka ország...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:11:07

@ogli dzsí: 2018-ban az lesz a szavazólapon, hogy A) hazaáruló orbán B) kamupárt1 C) kamupárt2 D) kamupárt3 E) kamupárt4 F) kamupárt5 G) kamupárt6 H) kamupárt7 I) kamupárt8 J) nemkamupárt K) kamupárt9 L) kamupárt10 M) kamupárt11 N) kamupárt12...
Válasz erre 

grainos1 2017.02.01. 16:11:13

A cikk írója önmagát csapja be, ha komolyan gondolja mindazt, amit leírt. Ha nem gondolja komolyan, az még nahyobb baj, mert akkor az olvasóit akarja becsapni. Amit csinál az az, hogy a valóságot addig forgatja ki a sarkaiból, amíg az hellyel-közzel, legalább látszólag alá nem tudja támasztani a prekoncepciókat, melyekkel a fejében a billentyűzet mögé ült. Aki látta a sajtótájékoztatót, az érzékelheti, hogy itt puszta spekulatív belemagyarázásról, de legalábbis wishful thinking-ről van szó. Egyébként bolond lenne az a vezető, aki az előtt megy bele egy vitába, mielőtt a maga érdekében szükséges lenne. Miért emelné ezáltal Botkát, vagy Vonát maga mellé, miért validálná őket a kihívó szerepében?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:12:03

@metax: Végül is, le is lövethette volna.
Válasz erre 

grainos1 2017.02.01. 16:13:00

@metax: EU-s források elosztásáról állapodik meg a megyeszékhelyek vezetőivel.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:14:37

@grainos1: "bolond lenne az a vezető, aki az előtt megy bele egy vitába, mielőtt a maga érdekében szükséges lenne."

Pontosan. Bolond lenne a maffiózó a kártyáit kiteríteni. Addig kell sunnyogni, lopni, civileket elhallgattani, míg fel nem kel ellene egy emberként az egész ország.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:16:22

@grainos1: "EU-s források elosztásáról állapodik meg"

Pontosan: Te nem kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Felcsút 50 milliárd. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit. Te se kapsz semmit...
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 16:16:50

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: De fognak. :)

Vagy nekik is fel kellene mondaniuk a szerződést, ami erkölcstelen lenne.

Mert látod ez a különbség a hozzáállások között. Alapvetően az ember annak segít, akinek segíteni akar, mert tiszteli, és mert a segítségéért cserébe tiszteletet kap, és számíthat a megsegített hálájára.

Ha viszont valakit egy ideológia és szerződések KÖTELEZNEK a segítségre, az nem jótékony. Csak a szerződések szolgája. Ami alapján akkor is kutya kötelességük lesz segíteni mindenkin, akár az ellenségeik családjain is.

Nekünk sincs egy kölcsönös tiszteletre és együttműködésre alapuló szerződésünk a szír kormánnyal, aminek a keretében vállaltuk, hogy x állampolgáruknak segítünk átvészelni a nehéz időket. Mert ha lenne, akkor nyilvánvalóan nem fogadhatná be az EU például a sorozás elől megszökötteket, akik megfutnak a veszély elől, majd visszaülnek a jóba.

Másik:

" Ahogy a lemaradásunk is mutatja. " A lemaradásunk masszívan halmozódik a rendszerváltás óta. Pontosan mert nem Orbán a gyökere, lehet gúnyolódni az "elmúltnyolcévezésen", de 2002-10 egy borzasztóan, pusztítóan rossz időszak volt a gazdasági versenyképesség szempontjából. Persze a 100 napos program sokaknak megtömte a zsebét, és csak ez számít.

Persze 2010 óta sem éledt fel a Pannon Puma, de bárki számára, aki egy kis aggyal is rendelkezik nyilvánvaló, hogy mély strukturális problémák okozzák a problémát, alapvetően nem a magyar politikával, hanem magával az országgal, a néppel van nagyon nagy gond. Aminek az egyik leképződése a rossz politikai irányítás is.
Válasz erre 

grainos1 2017.02.01. 16:20:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Van itt logikai bukfenc bőven. A "diktátort" az emberek szabad választások útján választották, s a tomboló diktatúrában a demokrácia szabályai szerint négy évente, szabad választások útján távolíthatják el. Az más kérdés, hogy a mai, jobboldali elfogultsággal nem vádolható ex-szondás Závecz(?) legújabb felmérése szerint sincs erre semmi hajlandóság az átkozott plebsben. :-) Nyilván a nép hülye, Orbán diktátor, s te meg...repülő vagy?!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:21:38

@grainos1: "szabad választások útján"

:))
Válasz erre 

Larry Silverstein 2017.02.01. 16:22:18

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Nincs semmilyen halmozódó lemaradásunk, kelet európa, magyarországgal együtt nem lemarad, hanem felzárkózik.

1990ben sokkal rosszabbul éltünk az osztrákokhoz képest (is), mint ma.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 16:22:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"Az SZDSZ azért tűnt el, mert görcsösen kapaszkodott gyurcsányba és a hatalomba."

Igen. Meg a szélsőségesen kapitalista, elitista retorika és a korrupciós botrányok miatt.

Orbán feltalálta, hogy a gőgös oligarcha képét, aki lehülyézi és kioktatja a buta választót, és kis Amerikát akar építeni, szépen lefesti nemzeti mázzal, elveszi a keserű ízt némi szocializmussal és lehet is tálalni.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:26:38

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "az ember annak segít, akinek segíteni akar, mert tiszteli,"

Már hogy tisztelnél eg szaros-véres nyomorult menekültet?

Tudod egyáltalán, mit jelent, hogy "menekült"?

"lehet gúnyolódni az "elmúltnyolcévezésen""

Igen, mert szánalmas fügefalevál a gyalázatos gazdasági lecsúszásra, megbukott "unorthodox" gazdaságpolitikára.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:29:01

@Larry Silverstein: "felzárkózik"

Bulgáriához és Bangladeshez?

Álmodban. Ők is lehagynak.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2017.02.01. 16:30:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Hogy bukott volna meg az unortodox gadaságpolitika?

Az ortodox valóban megbukott Görögországban, de nyugat európa nagy része sem érte még utól a 2008as önmagát.

Mi azt már 2014ben is túlléptük, és a fellendülés gyorsul, idén 3%nál magasabb GDP növekedés lesz, nyugat európában ennek a töredéke.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:31:41

@grainos1: "A "diktátort" az emberek szabad választások útján választották, "

2010-ben igen. 2014-ben már nem.
Válasz erre 

$pi$ 2017.02.01. 16:34:08

@Csuvakka a migráns vuki: "a vitában felmosták vele a padlót"

A "felmosta vele a padlót" nem azt jelenti, hogy "össze vissza hazudott". Ezt el szoktátok rontani.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 16:34:20

@Larry Silverstein: Kelet-Európa igen. De mégis mi vagyunk a régiós statisztika legalján. De persze nem csak gazdasági adatok alapján.

Nyugodtan ide lehet, és ide kellene venni az öngyilkossági rátát, az abortuszok számát, a népességfogyást, és még mi mást.

Mert maga a társadalom beteg. Példaként pedig nem kellene a nagyon gazdag, tőkés nyugati országokhoz rohanni, ahol szépen lehet tőkeigényes intenzív fejlődést kimutatni, vagy a masszív nyersanyagkincsen és hatalmas kiaknázatlan területeken ücsörgő Kanadát, Ausztráliát, USA-t hasonlítgatni.

Meg lehet nézni Lengyelországot, meg lehet nézni Szlovákiát, meg lehet nézni Törökországot. Nem idegen, távol-keleti munkamániás társadalmak. Egyszerűen ahol van ésszerűen német-modellhez közelíteni akaró kapitalista kormányzat, van családi struktúra, hogy megtartsa az embereket, hogy legyenek kapcsolatok, gyökerek ott van fejlődés.

Itt is van, szerencsére, csak elég kicsi. És szerintem a legtöbb ember szeretne javítani a helyzeten. Ehhez pedig nem Orbánon, és különösen nem a leváltásán keresztül vezet az út. Hanem a társadalmi szerveződésen, egyleteken, valódi civil társadalmon, valódi iparkamarákon és vállalkozói társulásokon, szakmai testületeken vezet az út.

Ha a Nyugatot akarjuk majmolni a pénzük, ha nagy volt gyarmati domíniumokat akarjuk majmolni a földjük nélkül, akkor nagyon rossz helyzetbe kerülünk.

Ott van a lengyel modell, ott van a még jobban fejlődő török modell.

A törökök megsokszorozták a számukat ÉS gazdaságilag majdhogynem felzárkóztak már hozzánk. Nominálértéken már lassan le is köröznek. És teszik mindezt a Közel-Kelettel a hátukban, puccsok, forradalmak, és etnikai villongások közepette. Mert megvan a társadalmi háttere a növekedésnek. Mert ha le is lépnek páran, nagyobb a társadalmi összefogás, a diaszpóra kötődik az országhoz, mélyen, törzsszerűen, vérségileg, és van utánpótlás. Sokat ér az oktatás, ha nincsenek gyerekek, sokat ér, ha bárki ingyen igénybe veszi az oktatást, majd kiköp az országra és elmegy, mert csak a pénz körül forog az élete.

Lehet szidni az iszlámot, de sok tekintetben kiöntöttük a gyereket is a fürdővízzel. Nem csak nyugaton, de sajnos itt is.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:37:35

@grainos1: "...s a tomboló diktatúrában a demokrácia szabályai szerint négy évente, szabad választások útján távolíthatják el"

Nincsenek szabad választások. Ami 2010 óta van, az már nem az, ami volt 2010 előtt.

Minden rendszer logikája, hogy a saját maga által alkotott szabályok közepette lebonthatatlan. Oda rendszerváltás kell. És lesz is - ideje és módja még kérdéses, előre nem jósolható.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:39:43

@$pi$: "A "felmosta vele a padlót" nem azt jelenti, hogy "össze vissza hazudott"."

Össze-vissza hazudott ÉS felmosta vele a padlót.

Kiváncsi lennék, hazudozás nélkül hogy menne. Most már sose tudjuk meg.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:39:52

@Larry Silverstein:" idén 3%nál magasabb GDP növekedés lesz, ..."

Kicsit rákapcsol még az a pár autógyár? Több búza terem idén a tavalyinál?
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:39:56

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Már bocs, de miben is állnak jobban nálunk a lengyelek meg a szlovákok?

Ez pl. mai: index.hu/mindekozben/poszt/2017/02/01/ugy_gondolja_fenntarthatatlan_a_magyar_nyugdijrendszer_hat_van_ahol_sokkal_rosszabb_a_helyzet/

Valójában mikroszkopikus különbségek vannak a KGST országok között. A szlovákoknál most épp magasabb a bruttó bér majdnem 10%-kal, a munkanélküliségük meg a hazai jó duplája. 1990 óta volt amikor itt volt magasabb a jövedelem, de sosem volt semmi különös különbség.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:40:31

@metax: Miért máshol miből van a GDP?
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 16:42:58

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Miért ne tisztelnék valakit, mert koszos és véres? Ha a hazájáért küzdött? Ha a családját küldte el és nem maga szökött meg a sorozás elől. Más nevében nem beszélhetek, de én szír keresztényeket, drúzokat és alavitákat nem zavarnék el. Főleg nem a nőket és gyerekeket. Ne csak a saját kis ideológiai egyletedben forgolódj ennyire. Az emberek többsége a fiatal férfi menekülteken háborodott fel. Nem a nőkön és gyerekeken.

Lehet, hogy valaki azon is háborgott, én magam nem tenném. Nekem nem az ideiglenes menekülteken, nőkön és gyerekeken akadt ki a tű, hanem azon, hogy fiatal tetterős férfiak lelépnek, mert szarnak arra, hogy mi lesz az országukkal, mert nem hajlandók kockáztatni magukat, vagy áldozatot hozni a jobb jövő reményében, és ráadásul lelépnek egy olyan országba, amit nem tisztelnek, megdobálják kövekkel nem csak a rendőröket, de a vonatot, meg mindent, saját maguk között nem tartanak rendet, nem kapják el keményen azokat, akik a befogadó országuk, az elvileg szövetségesük, oltalmuk ellen akár a kisujjukat is felemelnék, hanem arrogánsan és önzően viselkednek, aki pedig nem, az tétlenül nézi, hogy a társai lejáratják őket.

Mert persze mindenki egyéniség. Mert persze ő semmilyen felelősséggel nem tartozik semmiért. Neki nem felelőssége Szíria, vagy a többi szír.

Arról, hogy mennyi afgán vagy szudáni bevándorló csapódik mindemellé össze-vissza meg már jobb nem is beszélni.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:43:29

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Egyébként kalap le a törökök valóban feljöttek a magyar GDP/PPP/fő 70%-ára, de akkor mondhatnád már kínát is. Csakhogy ez sokkal nagyobb országon belüli jövedelem-egyenlőtlenségek mellett értendő, mint amihez itt európában hozzászoktunk.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:45:04

@metax: Az össz. mezőgazdaság a GDP 3%-a.

Talán, ha valami véletlen folytán csak fele annyit lopnának, akkor megugrana 3%-kal a GDP.

Nagyberuházást utoljára a fasz gyurcsány hozott az országba. Az orbán-eltolcsi duó eszement őrjöngése elriasztott minden befektetőt.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:47:26

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "A törökök megsokszorozták a számukat ÉS gazdaságilag majdhogynem felzárkóztak már hozzánk."

Mint ahogy a - történelmi okokból is - sokszor lesajnált Románia is. Meg a nem annyira lesanált Szlovákia is. Meg Szlovénia is. Meg a Balti-államok is.

Részben az egymást váltó kormányok elhibázott gazdaságpolitikájának, az alacsony termelékenységnek, a jól képzett munkaerő kivándorlásának, részben az időközben magasra emelkedő minimábérnek "hála".
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 16:47:35

@ogli dzsí: " 1990 óta volt amikor itt volt magasabb a jövedelem" hát nü éppen ez az. Hogy a piszkok elhalásszák előlünk az autógyárakat, és ha kicsit is, de már előttünk vannak (amit nehéz megmérni, mert a szlovák eurozóna-tagság miatt nagyobb nominálbérekhez kisebb belföldi vásárlóérték tartozik).

És pont azért nem írom alá az orbánellenes őrjöngést, mert a Szlovákoknál pont az volt a nagy fordulópont, amikor Dzurinda szépen levezette a reformokat, miközben a drága jó orbánverő Medgyessy helikopterből szórta a pénzt.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:50:33

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Az eurónak nincs igazi jelentősége, a csehek sem sietnek hogy bevezessék, mégis a csehországba bevándorlól leginkább szlovákok.

Mo-n sem változna sok minden ha hirtelen eurónk lenne. Az MNB nem játszhatna az árfolyammal. Gondolom azért nem ugrálunk most az euróért, mert kétséges hogy egyáltalán fenntartható-e az eurozóna.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:51:05

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: "Miért ne tisztelnék valakit, mert koszos és véres? Ha a hazájáért küzdött?"

Attól nem tiztelek valakit, hogy koszos és véres.

A menekültstátusznak nem feltétele, hogy kűzdjön a hazájáért.

A vallás, nem és életkor sem számít a menekültkérelem elírálásakor.

Ahogy az iskolai végzettség sem.

Amire te gondolsz, az a bevándorlás. A bevándorlási kérelem elbírálásakor mindezeket figyelmbevehetetd. Te hány arab migránst akarsz betelepíteni az országba?
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 16:52:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ez pedig már csak vegytiszta hazugság.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:52:14

@ogli dzsí: "Miért máshol miből van a GDP?"

Mezőgazdaság és gépgyártás mellett még: bányászat, petrolkémia, építőipar, könnyűipar, szolgáltatószektor, K+F... középiskolás gazdaságföldrajz anyag.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:55:18

@metax: pont mint nálunk.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 16:55:25

@metax: Magyarországon szinte semmit nem bányászunk. Az egyetlen gazdasági kincsünk a szürkeállomány...

...lenne, ha orbán nem vágta volna tönkre az oktatást.

Marad a .... koldulás.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 16:56:21

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "Az össz. mezőgazdaság a GDP 3%-a."

Tudom, csak élcelődtem az illetőn.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 16:57:55

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: A multi nem a miniszterelnök személye miatt jön az országba. Ahogy a Mercedes sem azért rak össze több autót 2017ben, mint 2015ben, mert a mai Orbán jobban tetszik neki mint a tegnapi Orbán.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.02.01. 17:00:55

@ogli dzsí: Nem azt mondtam, hogy markánsan pozitív vagy negatív hatása lenne, de a statisztikába belezavar.

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "A menekültstátusznak nem feltétele, hogy kűzdjön a hazájáért."

Mondod te. Meg az idejétmúlt nemzetközi egyezmény, amit egy teljesen más korszakra méreteztek, amikor sokkal kisebb volt a mobilitás, és nem voltak szétbomlott államok, permanensen valamilyen szintű káoszba süllyedt övezetek, amik ugyanakkor ontják magukból a lakosságot. Amikor egy háború, nem évtizedeken át elhúzódó tartós konfliktust jelentett, ahol ugyanakkor nyugodtan növekedhet a lakosság, mint a gomba.

Én menekültnek se fogadnék be szíreket. Menjenek a haverjaikhoz a többi arab országba. Cserébe én is megígérem, hogy nem menekülök muzulmán országba.

Plusz én alapvetően nem hiszek ebben a "semmi nem számít, csak hogy fajilag ember" elbírálásban.

Ha közvetlen fizikai veszélyben van, akkor igen. De elszállásolni, védelmezni és gondoskodni én csak olyan emberről fogok, akit kedvelni tudok annyira, hogy ennyit ráfordítsak. Nem fogom az ellenségeim gyerekeit nevelni és etetni. Akármilyen vallás vagy erkölcs írja is elő.
Válasz erre 

Andy73 2017.02.01. 17:01:31

A szegedi balos blogger egyelőre azért imádkozhat, hogy a "lehetséges miniszterelnök-jelölt"-ből tényleges jelölt legyen. Lehetségesből ugyanis egyelőre Dunát és Tiszát lehet rekeszteni. Utána kezdhet el azon agyalni, hogy leáll-e vele vitázni Orbán. Ha maradnak a jelenlegi erőviszonyok, akkor erre valóban semmi esély, éppen egy mai felmérés szerint továbbra is kétharmad közelében van a Fidesz.
És a választóknak sincs szüksége az ilyen fordulatokra: "mely ügyektől tart úgy, mint ördög a tömjénfüsttől". Ez nem a balos blogger találmánya, hanem Gy.F. panelje az utolsó vitáról. Utána meg jött Öszöd. Mindenesetre az látszik, hogy nincs különbség a DK és az MSZP ideológusai között, ugyanazt a szöveget nyomják több mint egy évtizede, pedig már régen túlhaladt rajtuk az idő. Csak az a kérdés, hogy melyik adja majd a jelöltet, a kihívót - ezt viszont egymással kell még lejátszaniuk.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:02:11

@ogli dzsí: "A kommunisták rosszabbnak bizonyultak mint Orbán."

Nem emlékszel már a kilencvenes évekre, mi? Az orbán 1998 és 2002 között abból élt, amit a pufajkás megalapozott.

A Horn sokmindent rosszul csinált, de a végeredemény szerint mégiscsak előbbre lépett az ország a versenytársakhoz képest. Lehetet volna persze sokkal előbbre is jutni. 2010 óta az orbán alatt meg csak lemradtunk. Lehetet volna persze sokkal jobban is lemaradni.
Válasz erre 

metax 2017.02.01. 17:02:24

@ogli dzsí: Csak hogy nálunk jelenleg az a helyzet, hogy annak a fene nagy (2% körüli) GDP növekedésnek az oroszlánrészét annak a néhány meglévő autógyárnak a termelése teszi ki. Ha ezek nem lennének, vagy leállnának (mint legutóbb pár hétre 2015-ben) beszakadna az ipari termelés, és vele a GDP.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:03:54

@metax: Élcelődtél de volt benne igazság. A rossz időjárás kártyát minden második éven előveszik a gyalázatos gazdasági teljesítmény mentegetésére.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:06:01

@metax: "annak a fene nagy (2% körüli) GDP növekedésnek az oroszlánrészét annak a néhány meglévő autógyárnak a termelése teszi ki."

Azt az EU támogatés teszi ki. Eu támogats nélkül 0,2% az éves átlag GDP növekedés orbán alatt. Azaz nulla. Ha az autgyárak csuklanak, megy durván negatívba.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:09:26

@ogli dzsí: "A multi nem a miniszterelnök személye miatt jön az országba. "

Így van. A stabil gazdasági környezet, kiszámítható politika, prosperálás, képzett munkaerő, stb. miatt. Minden miatt, amit orbán összedönt. Nem csoda, hogy a kutya nem akar itt befektetni.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 17:15:08

@metax: Nem tenne jót a GDPnek ha sza autóipar recesszióban lenne, de ez a térség többi országára ugyanígy igaz, csehországra és szlovákiára még jobban, mint Mo-ra.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 17:16:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ja, senki se akar itt befektetni azért dolgoznak ma már többen mint 1990 óta bármikor.

Hagyd már ezeket a butaságokat, nevetséges.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:16:06

@Larry Silverstein: "Hogy bukott volna meg az unortodox gadaságpolitika?"

Úgy, hogy tönkrement bele az ország, lecsúsztunk a versenytársaktól, mindhárom minősítő leminősített, beruházási hajlam a béka segge alatt, államadósság durván nőtt, GDP 6 éve mozdulatlan. Ja, meg az Eltolcsy is megbukott.

A gyalázats gazdasági "teljesítényről" csak egy 2 éves gyűlöletkampánnyal tudta orbán úgy-ahogy elterelni a figyelmet.

10 ezer kajautavány a nyuggereknek. :)) Még ezt se tudja normálisan levezényelni a pancser.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2017.02.01. 17:19:04

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Nettó hazudozás. A lminősítgetés az ortodox gazdaságpolitika miatt, az ortodox gazdaságpolitika idején kezdődött, ma meg felminősítgetnek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:19:04

@ogli dzsí: "senki se akar itt befektetni"

Így van.

Az utolsó két gyárat még a fasz gyurcsány hozta. Azóta NULLA.
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 17:20:43

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Nulla cégnél talált állást 400ezer ember ?

Te hülye vagy?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:23:40

@Larry Silverstein: "kezdődött"

Beszélhetünk arról, is, mikor voltunk a csúcson, és hogy kezdtünk le csúszni. Sajnos annyi karaktert nem írhatok még.

A legutolsó két leminősítés BÓVLIBA 2011-2012-ben volt. Tudod, az unothodox őrjöngése tetőpontján. Utoljára bóvliban asszem kádár alatt voltunk.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:25:32

@ogli dzsí: "talált állást 400ezer"

Angol és német cégeknél külföldön. Nehogy már az orbán érdeme legyen 400 ezer honfitársunk elüldözése!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2017.02.01. 17:28:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Marhaságokat beszélsz. 2009 óta van 700ezer munkahely, ebből 100ezer külföldön, 200ezer közmunás, 400 ezer nemközmunkás.

Ebből a Mercedes 3500 főt foglalkoztat, ami kevesebb mint 1%. De legyen 2-3% minden itthoni beszállító alkalmazottjával együtt.

hu.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9l-Alf%C3%B6ld
Válasz erre 

ogli dzsí 2017.02.01. 17:30:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Hazudsz.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:32:10

@dunántúli gyerek: Ha a habonymédiát hallgatod, kiég az agyad, és ez lesz belőle. Nem tartom kizártnak, hogy már magad is elhiszed ezt a rengeteg hazugságot.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.01. 17:34:01

@ogli dzsí: Elfogytak az érvek, akkor jössz a trollkodással. Kubatov gazdád büszke lesz rád, kivágtad magad, prémiumot kapsz.

Na, további jó hazudozást, valaki csak bedől neki, mennem kell.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.02.01. 18:58:52

Dehogy fog vitatkozni Lopbán! Hiszen már bizonyított, hogy az üres fejében csak a Soros, norvégok, ellenforradalmár szavak vannak. Mióta 2006-ban Gyurcsány lemosta ezt a törpét a színtérröl, azóta fosik a birka seregénél messzebre menni.

Amúgyis minden vitával csak úgy járna mint az itteni internetes fidesz trollljai: megszégyenült, ostoba lényekké válnak.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.01. 19:03:42

@$pi$: Kivel szoktam ezt mondani, anyáddal? Mit többes számozol? Felmosta vele a padlót, oszt jónapot. És akkor még nem is vajda, hanem inkább kanászlegény feje volt.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.02.01. 19:24:30

@ogli dzsí: hazudni a gazdád hazudik, te hazaáruló bolsevik geci. És erről jogerős magyar bírósági ítélet is van. A gyurcsány az orbánhoz képest az igazmondó juhász:)
Válasz erre 

blah blah 2017.02.01. 19:53:57

Nagyon érdekelne, hogy vajon a pufajkás, meg az a faszfej panama lajos ugyan mivel lőtte ki a gazdaságot....
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 20:13:11

@Skankhunt42: ...IGEN !!! :o)...SZTEM TRUMP PAPA IS ! :o)
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 20:22:45

@legális: DE ! Mert majd hoznak 1 rendeletet, hogy évenként kell a csere ! B+
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.02.01. 21:04:27

www.origo.hu/nagyvilag/20170201-a-nemet-kormany-uj-programot-inditott-a-menedekkerok-tavozasanak-tamogatasara.html

Nem lett volna olcsóbb be sem hívni őket?
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 21:48:05

2017. január. 31. 16:05 2017. január. 31. 18:08 Itthon
TGM: Aggodalmaink

RÉSZLET A CIKKBŐL......Ugyanakkor egyre többen tesznek föl (egyelőre főként saját maguknak) megválaszolhatatlan kérdéseket.

Hogyan lehetséges az, hogy üzleti tevékenységet soha nem folytatott, a termeléshez, a tőkepiachoz, a gazdálkodáshoz, a kereskedelemhez semmit se értő politikusok és barátaik milliárdos vagyonokat halmoznak föl pillanatok alatt? Hogyan lehetséges, hogy az állami megrendeléseket és megbízásokat – amelyeket részben az Európai Unió pénzel – csak a kormányzó politikai csoport tagjai és megbízottai nyerik el? Hogyan lehetséges, hogy állami hitelekkel és más jótéteményekkel dúsgazdaggá tett, a miniszterelnök úr környezetéhez „köthető” cégek egyszerűen fölvásárolják a magyarországi lapokat, rádióállomásokat, televíziókat, népszerű internetes portálokat? Hogyan lehetséges az, hogy a kormányzat emberei – és bizalmasaik, családtagjaik, kedvenc intézményeik, egyesületeik – főúri kastélyokat és palotákat újítanak föl maguknak? Hogyan lehet, hogy a kormány egyik vezetője (pár éve még kisvárosi polgármester) a néhai trónörökös, Ferenc Ferdinánd főherceg konopištei (csehországi) birtokán hajtóvadászatot „rendel meg”, idehaza pedig a nemzetközi arisztokrácia társaságában lövi a fácánokat? Hogyan lehet, hogy a miniszterelnök úrhoz közel álló, tapasztalatlan, vidéki kisember már a szomszédos országokban is futballcsapatokat vásárol, amelyeknek aztán a magyar állam építtet stadiont és szerződtet tehetséges labdarúgókat? Hogyan lehetséges, hogy ugyanez a nemrégen még pénztelen kisember a globális nagymenők exkluzív kikötőjében horgonyoztatja a jachtját?

Mire utal az, hogy a miniszterelnök úr a királyi Várba költözik föl?

Miért nem áll meg a metró a Kossuth téren?

Ezeknek a tényeknek a megítélésében a jobb- és baloldali magyar honpolgárok, illetve az így nem osztályozható, hallgató többség részesei nem különböznek egymástól. Legföljebb abban térnek el a nézeteik, hogy a jelenség mennyire új, és mennyiben volt hozzá hasonló a miniszterelnök úr politikai ellenfeleinek és vetélytársainak korábbi gyakorlata. De a legtöbben láthatólag – talán a legújabb, a legfiatalabb közéleti szereplők megítélésének kivételével – a teljes politikai osztály „üzleti” tevékenységét megvetendőnek tartják, ha nem is egyenlő mértékben.

Olyan embereknek, akiknek van némi történelmi tudásuk, netán történelmi tapasztalatuk, ez fölöttébb aggasztó.

Bármilyen rendszerben – még a kemény zsarnokságokat is beleértve, márpedig Magyarországon ilyesmi az 1960-as évek közepe óta nincsen – a látszólagos stabilitás igen törékeny, ha az állampolgárok (vagy rosszabb esetben: alattvalók) azt érzik, hogy az államot vezető tisztségviselők mindenekelőtt nem a közjó, közérdek, közhaszon szolgálói, még ha nem is teljesen közömbösek iránta, hanem a személyes és csoportos magánérdekeik kielégítésében, vagyoni és hatalmi előnyeik fokozásában találják meg kielégülésüket. Ha ez befolyásolja kormányzatuk, igazgatásuk, politikai terveik irányát. Ha ettől függ, hogyan bánnak bírálóikkal és – az alkotmányos alapelv szerint legitim – ellenfeleikkel. Ha a törvényhozás által módosítható jogot arra használják föl, hogy visszaéléseik leleplezőit elhallgattassák. Ha igen láthatóan veszti el – a híres frázis szerint – a közpénz a közpénz jellegét.

Ebből rettenetesen nagy baj lehet, föltéve, hogy a helyzet odáig romlik, hogy a honpolgároknak az a benyomásuk támad, hogy az őket kiszolgálni, segíteni, védelmezni hivatott állam csak egy szűk csoport érdekképviselete, és semmi több.

Ugyanis itt nem arról van szó immár, hogy valaki helyteleníti a kormányzat által döntően befolyásolt közpolitika irányát – ezt észszerűen meg lehetne vitatni, meg lehetne változtatni, s a változások természetét illetően több-kevesebb egyetértésre is lehetne jutni. Itt már arról sincs szó egyszerűen, hogy a mindenkori állam elsősorban a mindenkori uralkodó osztály (a vagyonosok, a hatalmasok, a híresek, a műveltek, a szerencsések: a „sikeresek” és az „erősek”) iránt elfogult – ebben nem lenne semmi új, és sajnos ez mindig így volt többé-kevésbé –, hanem arról, hogy az állam nem állam többé, hanem önző magánszemélyek magánvállalkozása. Amit Augustinus (Szt. Ágoston) úgy nevezett: „latrocinium” – amit nem is szeretnék lefordítani. Augustinus szerint ha nincs igazságosság, akkor az állam nem több, mint latrocinium ("rablóbanda" - a Szerk.) –, s ilyenkor visszaáll a természeti állapot, amelyben a honpolgároknak (alattvalóknak) nem kell többé elismerniük az állami tekintélyt, és a maguk kezébe vehetik a vezetést: a „közügy” az államról visszaszáll a népre.

Attól kell tartanunk, hogy az állami tekintély ilyetén megszűnése – különösen, ha a szokásos politikai irányváltásoktól független – nem lehet békés és rendezett átmenet valaminő új állami tekintély kialakításához, hanem zűrzavar, ha remélhetőleg nem is véres, amitől Isten őrizzen....

Avagy..., TGM elgondolkodtató kérdései ?????????...TÉNYLEG ! HOGY IS VAN EZ ?????..
Válasz erre 

magyarparaszt 2017.02.01. 22:16:17

A nemzet ruszkibérenc csutigecije már tükörbe nézni is retteg. Nagyon helyesen, egyébként.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 22:17:01

orbán társadalmi struktúrhája a 21. században ??? :O)))))

Jelenlegi hely
Címlap » A magyar arisztokrácia nyomában
A magyar arisztokrácia nyomában
Írta Németh Csaba - 2015. 07. 07.

A magyar arisztokrácia, mint a hagyományos történelmi elitünk, 1945-ben végleg háttérbe szorult. A háború után megszületett kommunista állam nem tűrte az országban a bárókat, grófokat, hercegeket, a régi nemzetségeket, ahogy nem tűrte a régi elit egészét. Száműzetés vagy végleges eltűnés? Hogy áll a XX. századi magyar arisztokrácia kutatása jelenleg? Van-e jövője a nemességnek?

Püski Levente: Egység és/vagy megosztottság. Arisztokraták a Horthy-korszak törvényhozásában

A húszas évek eleje politikailag kedvezőtlen kiindulópont volt az arisztokráciának. 1920-ban mindössze 18 mágnás képviselőjelölt indult el a választáson, és közülük is csak 10-en jutottak be, ami alig 6%-ot jelentett összesen. Pedig a Bethlen-korszak kimondottan is elitista volt, tudatos hangsúlyt helyeztek a származásra. 1931-re ennek megfelelően az arányuk már 10%-ra emelkedett. A főnemesek csak konzervatív/keresztény/legitimista pártokhoz csatlakoztak (az Egységes Párt 50%-a arisztokrata volt), bizonyos beállítottságú politikai erőknél való szerepvállalás pedig eleve kizárt volt. 1930 után jellemző az arisztokrácia felsőházba való átáramlása, de ott sem mentek szembe a bethleni politikával. A képviselőházban azonban ekkoriban generációs szemléletváltozás történt. A harmincas évek során egyfajta pártpolitikai átrendeződés is lezajlott: az évtized végére már minden tömörülésben (gazdáktól a jobboldali radikálisokig) jelen voltak. Az arisztokrácia politikai egysége megszűnt, kivéve a felsőházban. A bethlenisták azonban nagyobbrészt kiszorultak a kormányból, aki maradt, az is igazodott a mindenkori hatalomhoz. Csak egy dologban maradt meg mindvégig az egyetértés az arisztokraták körében: a radikális földreform teljesen elutasításában.

Ballabás Dániel: A Széchenyi nemzetség szerepvállalása Széchenyi István kultuszában a Horthy-korszakban

Megtölthető-e a nemzetség fogalma a közös származáson túl valami egyéb tartalommal? – tette fel az alapkérdést az előadó. Az egyes ősi családok ágai között korábban – többek között – a közös tulajdonlás miatt létrehozott nemzetségi levéltárak jelentettek kapcsot. A XIX. században bekövetkezett tulajdonjogi változások után azonban már csak kevesen tudták új tartalommal megtölteni ezt a köteléket. Voltak persze kivételek, például a Széchenyiek: fennmaradt a közös levéltáruk és új nemzetségi központot hoztak létre Nagycenken. (1910-ben az itteni mauzóleumba hozattak minden elhunyt Széchenyit.) Az intézményesítés fontos lépése volt a Széchenyi Alapítvány létrehozása: egy szervezetbe tömörítették a családtagokat, és évente nemzetségi gyűléseket tartottak. Az innen származó dokumentumok egyedülálló betekintést nyújtanak a család életébe. Az Alapítvány célja a közös identitás őrzése, az összetartás növelése, szükség esetén egymás segélyezése, valamint a kultuszépítés volt. Széchenyi István kultuszának elterjedése 1920-tól, a Három Nemzedék megjelenésétől vette kezdetét. A húszas években egymást érték Széchenyi alkotásainak centenáriumai, melyeket országszerte ünnepségek kísértek. 1936-ban Széchenyi esküvőjére emlékezve ünnepi misét tartottak, a születésének 150. évfordulója alkalmából pedig Budapesten, a teljes állami vezetés részvételével tartottak egész hetes ünnepséget. Széchenyi kultuszát – mint minden kultuszt – a történeti tények kifényezése, a hibák elfedése és kritikamentesség jellemezték. A nemzetiség tagjai nem csak szemlélői voltak az eseményeknek, aktívan formálták az eseményeket, reagáltak a közélet történéseire is.

Bögre Zsuzsa: Politikai és egyház elit: egy 1945-1948 között kinevezett főispán politikai pályaképe
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 22:19:09

TGM-NEK OLVASÁSRA...ÉS MEGÉRTI A MAI ORBÁNI TÁRSADALMI STRUKTÚRHÁT ! :)))))

...Szőke (vagy: Zeőke) Pál polgárként lett az elit tagja, éppen abban a korszakban, amikor az arisztokráciának leáldozott. Első generációs értelmiségi családból származott, apja kisgazda képviselő volt. A legitimista Szent István Társulat tagja volt. 1938-ban a Városháza közjogi osztályán dolgozott, a lengyel menekülteket, később a zsidókat igazoló bizottságok tagja volt. A nyilas uralom alatt bejáratos volt az ellenállói körökbe. 1945 után a Nemzetgyűlés titkárságán dolgozott, majd Komárom-Esztergom vármegyei főispán lett. Ellenállói múltja, a közigazgatásban szerzett ismertsége, Mindszentyvel való jó kapcsolata miatt a jobb- és baloldalon egyaránt elismert és támogatott személynek számított. Hitte, hogy minden adott lehet a békés, polgári építkezéshez, nem tudhatott Rákosi terveiről, sem arról, hogy a háborús állapotok fennmaradnak. 1946 augusztusában, mindössze hat hónap után el is vesztette a pozícióját. Mit tett ezalatt az idő alatt? Közbenjárt számos internált szabadlábra helyezéséért, a németek igazolási eljárása során vallotta, hogy „mindenki magyar”, még akkor is, ha éppen nem voltak igazoltak: védte az egzisztenciájukat. A Vörös hadsereg tisztjeivel viszont rossz viszonyt ápolt, és a kommunisták szemében a hercegprímással való kapcsolattartás is terhelő körülménynek számított. 1946-ban már a kormánypártból sem tudta senki megvédeni: Mindszenty letartóztatása után őt is perbe fogták. A börtönben tüdővérzést kapott, kórházba került, ahonnan – állítólag korábban általa megmentett – zsidó orvosok megszöktették. Bujdosott, de nem tudta elhagyni az országot, ezért feladta magát. Ekkor beszervezték, de végül 1952-ben beszüntette ügynöki tevékenységét, amiért elveszítette az állását. 1956 után újra elővették: „kisgazda tevékenység” miatt. Szőke Pál élete jól példázza, hogy 1945 után nem csak az arisztokrata, hanem a teljes régi elitnek meg volt pecsételve a sorsa.

Fotó: Tátrai Kriszta, PPKE BTK

Pánczél-Hegedüs János: Horthysta-fasiszta reakciósok klikkje? – Mindszenty József hercegprímás arisztokrata kapcsolatai

A „Horthysta-fasiszta reakciósok klikk” egy tartalom nélküli ávh-s terminológia – mutatott rá Pánczél-Hegedüs az előadása elején. Mint elmondta, Mindszenty nemessége kettős volt, egyrészt nemesi származású szülei révén, másrészt a hercegprímási címe miatt. Az arisztokráciával ápolt kapcsolata éppen ezért teljesen független volt az aktuális politikai rendszerektől: 1945 előtt és után is voltak arisztokrata kapcsolatai: munkatársak, barátok, ellenfelek stb. Pánczél-Hegedüs előadásában számos konkrét példát is hozott minderre, úgy mint: gróf Mikes János püspök, ellenforradalmár, harcos legitimista, majd konzervatív politikus; báró Apor Vilmos győri püspök (akivel együtt adták ki a Dunántúl püspökeinek emlékirata c. nyilatkozatot 1945-ben). 1944-ben gróf Pálffy József konzervatív politikussal pedig (akinek egyébként a bátyja szintén nyilas volt) új keresztény nemzeti pártot akartak alapítani, ám ez a szervezet végül 1945 nyarán kettészakadt, és idővel mindkét kispárt megszűnt. Mindszenty ugyanakkor kifejezetten ellenségnek tekintette, és megvetette a nyilas párthoz csatlakozott arisztokratákat, mint gróf Festetics Sándort, vagy báró Collas Tibort.

Ö. Kovács József: A hagyományos politikai arisztokrácia utótörténetéhez. Széll Kálmán unokájának, Bernrieder Katalin ellenállása 1945-ben

1945 után a „demokratikus földreform” csupán a Magyar Kommunista Párt által megteremtett mítosz volt, hazugság. Ahogy az ideiglenes hadsereg, úgy ez is csak a hatalom eszköze volt. Céljuk – szovjet tapasztalatok alapján – a riválisok ellehetetlenítése, a kis- és a nagybirtokosok végleges kiszorítása volt: a földeket tulajdonképpen elkobozták és újraosztották: semmiféle reform nem volt tehát. Ez utóbbit csak a szándékosan eltorzított emlékezet állítja, amit a hallgatás kultusza nem cáfol meg. Bernrieder Katalin nagyapja, Széll Kálmán rátóti birtokán élt és dolgozott. Ő csak társadalmi értelemben tartozott az arisztokráciához, főleg 1945 után. Akkor, a földosztás során, a nyilas uralommal szembeni korábbi fellépése miatt 100 hold földet ugyan megítéltek neki, ám a gyakorlatban végül – a származása miatt, ugyanis az új rendszernek is ugyanúgy ellensége volt, mint a korábbinak – ezt sem kapta meg. Többször is letartóztatták, végül 1949-ben Angliába menekült, a rátóti kastély pedig az államé lett.

Botos Máté: Az új földesúr: arisztokrácia és gazdaság a XX. században
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 22:20:10

A konferencia házigazdája az arisztokrácia földhöz kötődő, sajátos és meghatározó kapcsolatáról beszélt. Mint mondta, a földhasználat alacsony, de kiszámítható jövedelmet biztosított. Nyugat-Európával ellentétben azonban nálunk csak igen későn kezdődhetett meg a tőkefelhalmozás, így 1945-ben a vállalkozói réteget attól a lehetőségtől fosztották meg, amit addig is csak alig-alig tudott kihasználni. 1990 után, a kárpótlás során visszakapott kastélyokat sokan nem is tudták eltartani, hiszen ahhoz kellett volna a birtok, vagyis az abból származó bevétel. Az arisztokrácia ezért nem tudott befolyást gyakorló társadalmi rétegként újra megjelenni, csak a kulturális örökségben játszott szerepe maradt meg. Az Antall-kormány ugyan formailag a nemességgel is próbálta legitimálni a rendszerváltást (egyes személyek pozícióhoz, feladatokhoz juttatásával például), de valódi társadalmi erő már nem állt mögöttük. Már az 1990-es elit sem azonosítható a ma jelenlévővel. Vannak ugyan, akik megpróbálkoznak arisztokratává válni, úgy is viselkedni: földet vásárolnak, és időszakosan azon is élnek. Ők azonban nem konzervatívok, hanem „renovatívak”.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.02.01. 22:21:56

ÉS....MA...MAGYARORSZÁGON .....JACHTOPK..., KASTÉLYOK..., ÚJFÖLDESURAK..., VADÁSZATOK....., ...ÉS HÁÁÁÁT.....HÜLYE ANTIARISZTOKRATA TUSKÓK BANDÁJA !!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard