Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ez a 13+1 dolog, melyekből nagyon elegük van a magyar fiataloknak

Ez a 13+1 dolog, melyekből nagyon elegük van a magyar fiataloknak

A magyar fiatalokról eddig mindig az jutott a Fidesz stratégáinak eszébe, hogy, hogy nem érdekli őket a politika, ha van okostelefonjuk, melyet ingyenes wifivel működtethetnek és beülhetnek egy romkocsmába, ahol kiereszthetik a gőzt, akkor nem lesz velük gond. A CEU ellen indított kormányzati támadás azonban bebizonyította, hogy a magyar fiataloknak van erejük, érzik, hogy érdemes kiállni a jogaikért, és tudják, ha politikai véleményük van, attól még nem kell görcsbe rándulniuk és nem kell depresszívvé válniuk. Nevetséges, amikor megtévesztett, naiv emberekként vagy külföldi ügynökként próbálja őket a kormány beállítani. A fiatalok az egész társadalom elégedetlenségét vitték az utcára, és lényegében ugyanazok ellen a hazugságok ellen tüntetnek, melyek minden magyar polgár önérzetét bántják attól függetlenül, hogy kire szavaztak 2014-ben. Íme ezek közül 13+1 felháborító jelenség, melyek borzolják mindenki idegeit.

eberszto.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

1. A Nemzeti Együttműködés Rendszerének nevezett politikai árnyjáték kezdi egyértelművé tenni, mit is kell értenünk e megfoghatatlannak tűnő kifejezés alatt. Lényege, hogy akinek más véleménye van, másban látja a jövőt, a haladást, mint a kormány, azt megbélyegzik, és kitaszítják a NER-ből, így másodrendű állampolgárrá válik. Aki viszont becsókol a hatalomnak, olyan előnyökben részesülhet, melyekről mások nem is álmodhatnak.

2. Kezd elege lenni a fiataloknak a kormány deklarált szociális érzéketlenségéből. Nem elég, hogy az utóbbi hét évben meghozott törvények zöme a kiváltságos rétegek vagyonosodásához nyújt hátteret, a szociálisan ellehetetlenülőket még diszkriminálja is. Csak szavakban segíti az adósságcsapdába került embereket, a hajléktalanokat, közmunkába tereli az állástalanokat. Olyan szociális feszültségeket gerjeszt, melyek társadalmi robbanáshoz vezethetnek.

3. Sunyi módon, a választók háta mögött dönt a hatalom olyan közügyekről, melyekbe a társadalom minden tagjának ki kellene kérni a véleményét. Hatalmas, hosszú távú beruházásokat indítanának, melyek árát az adóforintokból teremtenék elő, ám a beruházások részleteit évtizedekre előre titkosították. Ilyen volt az olimpiai rendezés ötlete, illetve ilyen a paksi beruházás és a hozzá kötődő orosz hitel. Nem csoda, ha a miniszterelnök senkivel nem hajlandó vitatkozni ezekről a kérdésekről.

4. És ha már szóba kerültek az oroszok: A magyarok többségének elege van Orbán Viktor Putyin-imádatából. Az oroszoktól soha semmi jót nem kaptunk, Két forradalmunkat is leverték, egyszer pedig úgy felszabadítottak bennünket, hogy negyven évig itt is maradtak. Putyin épp azt az Európai Uniót akarja szétverni Orbán Viktor segedelmével, amely rengeteg ingyen pénzt ad Magyarországnak, hogy behozzuk évszázados gazdasági lemaradásunkat a nyugati államokhoz képest. A főként nyugati orientáltságú, angolul jól beszélő magyar ifjúság számára az orosz barátság értelmezhetetlen és visszataszító jelenség, mely a nagyszüleik retrográd világát igyekszik visszahozni.

Amíg a kormánypárti politikusok és cimboráik látványosan gazdagodnak, addig sokan külföldön keresik a megélhetésüket.

5. Elegük van az egyre értelmetlenebb és abszurdabb nemzeti konzultációkból is, amelyek azon kívül, hogy rengeteg pénzbe kerülnek, csak arra jók, hogy a kormány újabb és újabb kampányokat indítson. A konzultáció ma már inkább inzultáció, mert senki sem kérte sem a kérdőíveket, sem az órásplakátokat, sem a televíziós- napilapos-, és rádiós hirdetéseket. A kormányfő pedig úgy osztja az észt a közszolgálati rádióban, illetve a saját közönsége előtt tartott beszédeiben, mintha rajta kívül senki sem értené a világ működését. 

6. Messziről bűzlik ugyanakkor, hogy a kormánynak nincs érdemi mondandója a társadalom számára, csak ellenségeket keres, embercsoportok ellen hergeli a saját táborát, és látványosan nem érdeklik azok a választók, akikről tudják, hogy soha nem szavaznának rájuk.         

7. Ugyanakkor apránként leépíti az oktatást és az egészségügyet a Fidesz kormánya. Ha elégedetlenkedésről hall, dob egy csontot az adott területnek, egyben megfenyegeti az érintetteket, hogy még ennyi sem lesz, ha sokáig jártatják a szájukat. A kormány elhanyagolja a szociális szférát, megfélemlíti azokat a szervezeteket, akik elvégzik az ő feladatait ezen a területen.

8. Nagyon szembetűnő, hogy a kormány már a civilek kontrollját sem hajlandó eltűrni, ezért átfogó támadást indított ellenük. A civil lét ellen indított támadás szintén a fiatalokat érinti legérzékenyebben, hiszen önkéntesként vagy alkalmazottként sokan itt tevékenykednek. Ezért volt komoly a kormány részéről hiba lényegében egyszerre támadni a CEU-ra és a civil szervezetekre.   

9. Nagyon elege van a fiataloknak pöffeszkedő politikusokból, a hozzájuk dörgölőző új arisztokráciából és a látványosan gazdagodó oligarchákból. A mai kommunikációs viszonyok között azonnal híre megy, ha Mészáros Lőrinc új cégeket vásárol vagy, ha Andy Vajna felesége új karkötőt vásárol Los Angelesben. Rogán Antal ugyan a háttérbe húzódott, de azért maradt elég újgazdag politikus a kirakatban, akiktől szintén kiborultak a fiatalok.

10. Amíg a kormánypárti politikusok és cimboráik látványosan gazdagodnak, addig sokan külföldön keresik a megélhetésüket. Ez főként a fiatalok problémája, és hiába gondolja azt a kormány, hogy amíg a legifjabb generáció inkább kifelé tart az országból, mint befelé addig jó neki, mivel olyan humán erőforrást veszít, ami komoly gondokat okoz a gazdaságban.

11. Elegük van a fiataloknak abból a megfélemlítő politikából is, ami egyre inkább jellemző a hatalomra. Ha valaki kiáll egy ügyért, ami nem szimpatikus a kormánynak, azonnal nyíltan megfenyegetik. Már a látszatra sem adnak, ami főként a CEU-ügy kapcsán jött elő, hiszen egyetemek oktatóit és diákjait érték inzultusok, amiért kiálltak a megtámadott intézmény mellett.

12. Elegük van a kommunikációs trükkökből, melyek most már nagyon átlátszóvá váltak. Főként az olimpiai népszavazási kezdeményezés és a CEU ügyében vált látványossá a Fidesz mellébeszélése. Ahány fideszes potentát megszólalt ezekben az ügyekben, annyiféle kormányzati magyarázattal (félremagyarázással, sőt hazugsággal) kellett megismerkednünk. Lényeg, hogy a kormányzati kommunikáció teljesen hiteltelenné vált.

13. Mindez annak fényében nyer igazán értelmet, ha nyomon követjük, hogyan próbálja bedarálni a szabad sajtót Orbán Viktor Mészáros Lőrinc barátja segítségével. Nagy múltú újságokat, portálokat, televíziókat tettek tönkre vagy tettek a kormányzat kiszolgálójává. Az orbáni sajtófelfogás teljes múltidézés, hiszen még a szocializmusban is szabadabban írhattak a lapok az országban történő eseményekről, mint a most kormányzati fennhatóság alá kerülő médiumok.

24_hu_54.jpg

Fotó: 24.hu

13+1 Nagyon nem tetszik a fiataloknak az a klientúra építés, ami az országban évek óta zajlik. Rokonok, haverok kapnak zsíros megbízásokat, jól fizető állásokat, pályázati pénzeket, és most már a dinasztiaépítés jelei is egyértelműen kiütköznek. Ez egy közép-ázsiai országban mindennapos, sőt szinte elvárt folyamat, mi viszont egy uniós tagország vagyunk, ahol a nepotizmust igyekeznek száműzni a közéletből. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha a törzsfőnök túl sokat beszél a szellemi fogyatékos fiáról, az annak a jele, hogy a józan megfontolások ellenére őt akarja megtenni az utódjának.”

196 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Ez a 13+1 dolog, melyekből nagyon elegük van a magyar fiataloknak Tovább
Facebook Tetszik
0
196 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5012429677

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tüntetésekből mi a helyes továbblépés? 2017.04.17. 09:35:01

A tüntetésekből a helyes továbblépés az, hogy egy olyan pártot kell alapítani, ami a párthatalommentes demokrácia megteremtésének a célját tűzi ki, aztán indulni a választásokon és megnyerni azt. Orbánék is így csinálták. Nincs ebben semmi lehetetlen...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.16. 15:18:16

"Putyin épp azt az Európai Uniót akarja szétverni Orbán Viktor segedelmével, amely rengeteg ingyen pénzt ad Magyarországnak, hogy behozzuk évszázados gazdasági lemaradásunkat a nyugati államokhoz képest."

Soha nem hozzuk be a lemaradásunkat, ha folyton úgy ugrálunk ahogy ők fütyülnek.
Nekik nem is érdekük hogy felzárkózunk hozzájuk. Nem kellenek nekik újabb gazdasági versenytársak.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.04.16. 17:46:48

A kormányt nem érdekli, ha a fiatalok külföldre mennek, jobban fekszik nekik, ha megmarad a diktatúrához és talpnyaláshoz szokott idősebb korosztály....
Válasz erre 

prognosys 2017.04.17. 07:50:48

„az egész társadalom elégedetlenségét vitték az utcára, és lényegében ugyanazok ellen a hazugságok ellen tüntetnek, melyek minden magyar polgár önérzetét bántják attól függetlenül, hogy kire szavaztak"

Az a baj, hogy még nem értik: mire valamelyik formáció kormányra kerül, elhagyja az önérzete
Válasz erre 

gmihaly621 2017.04.17. 08:29:02

@Figy L M 1 ideYEeeah: Ezért robbantották ki Európa két XX. századi "nagy" (világ)háborúját, hogy a versenytársakat így "iktassák ki" hosszabb időre, illetve ezért dobták térségünket oda az oroszoknak, mármint Sztálinéknak és az elvtársaknak. Kutyából nem lesz szalonna, ezt tudják nyújtani a nyugat-mucsai Európa hülyéi. Ukrajna és Fehéroroszország Nyugat-Mucsa általi elcsábítása és cserben hagyása pedig figyelmeztetés arra vonatkozólag, hogy valami modus vivendit azért meg kell az oroszokkal megteremteni. Sutyiban a még a nyugat-mucsai "nagyok" is ezt teszik. Az oroszellenességre bujtogató Amerika most katonákat küldött ugyan a Baltikumba és Lengyelországba, de benne van a pakliban az is, hogy a kritikus pillanatban kifarol az egészből, mint tette azt velünk is 1956-ban.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:24:20

Ami legjobban zavarja a fiatalokat az a nyugtai bérszint harmada. Ez pedig annak az oka, hogy pénzünket a brüsszeliták kisíbolják.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 09:24:32

A magyar fiatalok nem fognak a baloldalra szavazni. Még a nácikra is hamarabb szavaznak, mint a baloldalra.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.17. 09:26:29

@gmihaly621:

Mit keres Amerikai eleve a Baltikumban? Semmi keresnivalója nincs ott. S ezt ők is tudják. Csak azért vannak ott, hogy ez aduként használhassák amerikai-orosz tárgyalásokon.
Válasz erre 

room_101 2017.04.17. 09:32:56

@Willkommenskultur:
Ja. De hogy ki baloldali, azt meg nyilván te mondod meg.
Válasz erre 

gmihaly621 2017.04.17. 09:53:07

@MaxVal BircaMan HJCD: Hogy mit is keresnek ott? A helyzet a következő: a balti államok+Lengyelország "négyesfogat" Oroszország közvetlen szomszédjaként, keserves tapasztalatok birtokában rettenetesen be van tojva. Amúgy is akkora traumák érték őket a múlt század folyamán a szovjetek (oroszok) részéről, hogy félelmük időnként szinte már eszelős. Őket ez a gesztus megnyugtatja. Mondhatni, kvázi ők "hívták be" az amikat. Amúgy a helyzet kialakulásának megértését segítő történelmi tényállások is a szőnyeg alá lettek söpörve, nehogy bekavarjanak az agitpropos módszerekkel megtemtett "alternatív valóságba".
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 10:03:43

2. "a kiváltságos rétegek vagyonosodásához nyújt hátteret, a szociálisan ellehetetlenülőket még diszkriminálja is."

A bérből, fizetésből élők kiváltságosok? A csökkentett SZJA a "gazdagoknak" kedvez? Ki azok a "szociálisan ellehetetlenülők"? Állok a pusztába, hajam lobog oszt egyszer csak azt veszem észre, hogy szociálisan ellehetetlenültem. Ez valami vicc?

3. Sunyi módon, a választók háta mögött dönt a hatalom

A békákat senki se kérdezi meg, hogy lecsapolják-e a mocsarat. Ismerős?

7. Ugyanakkor apránként leépíti az oktatást és az egészségügyet.

Eü.: A gazdasági teljesítőképességünkhöz igazodva történik vele az ami. Azért mert szigorú költségvetési fegyelem van. Ha ez nem lenne, akkor elszállnának az adósságok. Be kéne vonni a magánbiztosítókat, meg az egyéni számlát, oszt jónapot.

10. Amíg a kormánypárti politikusok...

Az adómból kiképzett fiatalok, gazdag országoknak termelik a pénzt. Ez nagyon nem jó. Tovább kéne csökkenteni a járulékokat ill. több fiatalt vezető pozícióba kéne rakni. Országos és helyi szinten is. De az időbe telik, mire a kkv-k vezetőinek gondolkodása megváltozik.
Válasz erre 

roxxtar 2017.04.17. 10:03:46

@room_101: Ennek a valasznak mi az ertelme? Gondolom a kommentelo arra gondolt, hogy a fiatalok kozeben a Jobbik a legnepszerubb part. A baloldalnak pedig a fovarost leszamitva nincs tomegbazisa. Jovore max a ketharmad lesz a kerdes.
Válasz erre 

val 2017.04.17. 10:04:36

"Két forradalmunkat is leverték, egyszer pedig úgy felszabadítottak bennünket, hogy negyven évig itt is maradtak. "

Hhhha! Abból az egyik forradalomhoz szellemi elődeitek hívták be őket, a megszálláshoz pedig ugyanaz a bugyor csápolt, ahonnan ti is előmásztatok. A többi stimmel.
Válasz erre 

bit4 2017.04.17. 10:06:15

LESZOPHATNÁNAK A SZEGEDI FIATALOK. MINDENNAP.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.04.17. 10:07:52

@Figy L M 1 ideYEeeah: "Soha nem hozzuk be a lemaradásunkat, ha folyton úgy ugrálunk ahogy ők fütyülnek.
Nekik nem is érdekük hogy felzárkózunk hozzájuk. Nem kellenek nekik újabb gazdasági versenytársak."

Ez egy különösen pofátlan hozzászólás volt. Azok után, hogy a tolvajfidesz kormány szétlopta és lopja az EU-s felzárkóztatási pénzeket. Azokat bazmeg, amit arra kaptunk, hogy felzárkózzunk hozzájuk!
Válasz erre 

Nancsibacsi 2017.04.17. 10:08:21

Először is gratulálok a középre rendezett comment mezőhöz. Úgy gondoltam minden fost láttam már a neten, de nem! - ez az oldal újat tudott mutatni.
Másodszor meg lehet túlzásokba esni, de az ellenzéknek fel kéne fognia, hogy azzal nem fog hatalomra kerülni soha, hogy eltúloz dolgokat. Kimentek a fiatalok az utcára? Igen? Mind? Csak azért mert velem egy szobában is ült 3, aki inkább dolgozott, mert pont lesz.rja hogy egy amerikai elit-egyemetemet becsuknak. Kint volt az, akinek nincs munkája, mert mondjuk könyvtár-s.ggmeresztés szakos, vagy éppen olyan szinten homár, hogy a fényképes önéletrajzon elbukik.
Az embereknek elegük van abból, hogy a fejük fölött döntenek? Igen? Miért, az előző kormányok talán megkérdezték 1-1 fontos döntés előtt az embereket (pl. IMF hitel, ami gyakorlatilag elismerése volt az államcsődnek az MSZP részéről)? Egy 2/3-os felhatalmazással rendelkező kormánynak, amely ha ma tartanák a választásokat ismét 2/3-ot szerezne minden közvéleménykutató szerint mégis miért kérne felhatalmazást bármire is?

Tessék felébredni, gyerekek.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:11:47

Jól látszik a statisztikákból, hogy a nemzet, a család, a gyerekek mind-mind narancsos tévképzetek, az itthon maradók egy kis adókedvezményért összeházasodnak, páran még apróért gyereket is vállalnak, de a rendszer rohad, már jóval több, mint fél millió magyar él és virul külföldön, a számuk közelebb van a millióhoz, mint a fél millióhoz, majd minden ötödik gyerek kint születik és ha a szülő jót akar a gyerekének vissza sem jönnek, a nari oktatás lezülleszt, leépít, beskatulyáz!
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:13:54

"Csak szavakban segíti az adósságcsapdába került embereket, "
Akiket Gyurcsányék tereltek az adósságcsapdába...

"a hajléktalanokat,"
Akikért mit is tettek az eddigi szoci kormányok ? Ja, hogy semmit...

"közmunkába tereli az állástalanokat."
Amivel kb. minden épeszű ember egyetért. Mert hogy nem kosárfonásra kell tanítani a szabolcsi hátrányos helyzetűt, hanem azt a képességet kell elsajátítania, hogy minden reggel fel kell kelni és be kell menni a munkahelyre dolgozni. És ha a hátrányos helyzetűnek ez nem is sikerül teljesen, a gyereke már nem abban nő fel, hogy az a normális, ha apuka a kocsmában mert ő a farkából is megél, és az a karrier, ha csinálunk gyorsan sok gyereket, aztán felvesszük a segílykét, esetleg a hónap végén dolgozunk feketén pár napot, közben pedig otthon ülünk, vagy a vidéket járjuk lovaskocsival, hátha valahol "szerezhetünk" ezt-azt.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:13:57

@Nancsibacsi: te is csak a propagandát tudod szajkózni milyen legalja már, hogy neked és a birka fajtádnak is csak a buzizásra futja???
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:18:39

@mh1973: Az a fél millió max akkor igaz ha már az 1956os 200ezret is beleszámolják. 1 millió kacc.

A legdurvább becslés szerint sincs Angliában 85000 magyarnál több, összesen, és ott vannak a legtöbben.

en.wikipedia.org/wiki/Foreign-born_population_of_the_United_Kingdom
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:19:18

@midnight coder: nézz már szét az országban, hogy kik dolgoznak közmunkában és az embereknek ez ugyan milyen sperpektivát nyújt??? Csak megsúgom van pár állami intézményt vezető ismerősöm ahol attól szenvednek, hogy például nem vehet fel közalkalmazotti bérért egy szociális gondozót csak közfogisként, arra meg semmilyen szakképzettséggel rendelkező ember nem megy el 52.000-ért, mert egyébként valós munkaerőpiacon ezért a melóért 2.5x annyi pénzt kap!
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:20:28

Szánalmasok vagytok, legalábbis azok, akik ellenzékeznek, meg szellemi vezetőznek. Ennyire feketén-fehéren látjátok a világot, ha valakinek már tele a töke a Fidesz-el az már csak szoci lehet?
Válasz erre 

ősbölény 2017.04.17. 10:20:37

@Figy L M 1 ideYEeeah:
Ezt írtad: "Soha nem hozzuk be a lemaradásunkat, ha folyton úgy ugrálunk ahogy ők fütyülnek.
Nekik nem is érdekük hogy felzárkózunk hozzájuk. Nem kellenek nekik újabb gazdasági versenytársak."
Úgy sejtem, az ez EU-ra értetted. Akkor viszont fontold meg, hogy amit az EU követel Magyarországtól (pl. a közpénzek átláthatósága, a civil szervezetek és az oktatás szabadsága) az elsősorban magyar érdek, és csak közvetve egész Európáé. Pont ezeket szerette volna a magyar lakosság a szocializmus 50 éve alatt is, de azt az orosz elnyomás megakadályozta. Úgy látszik, Te visszavágyol a béke(menet)táborba, orosz anyácska kebelébe.....
.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:22:08

@Willkommenskultur: "Napjainkban a Magyarországról a királyságba települtek száma, az Európai Unióhoz csatlakozás óta ugrásszerűen megnőtt. Ennek következtében 2015 második felére, már közel 350 000 magyar él életvitelszerűen a szigetországban."
Válasz erre 

bit4 2017.04.17. 10:24:19

SZÁJBABASZTAM A MAI FIATALOKAT.
Válasz erre 

miva? 2017.04.17. 10:24:32

@MaxVal BircaMan HJCD: na ma kit akarsz családostul kiirtani?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:26:08

@mh1973: Ja csak az angolok nem tudnak róla meg az ENSZ. Olvasgasd a linkelt ENSZ statisztikát vagy az angol statisztikai hivatal adatait.
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:26:30

@midnight coder: Ez egészen addig lenne oké, amíg:

1, nem rúgtak volna ki rengeteg embert, majd vették volna vissza őket közmunkásként
2, nem lett volna raklap cikk arról, hogy a közmunkások művelték a polgi földjét
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:27:32

"A magyarok többségének elege van Orbán Viktor Putyin-imádatából."
A magyarok többségének a baloldal Brüsszel-imádatából van elege, és abból, hogy az EU az USA pillanatnyi érdekeit szolgálja a sajátja helyett.

"Putyin épp azt az Európai Uniót akarja szétverni Orbán Viktor segedelmével, amely rengeteg ingyen pénzt ad Magyarországnak, hogy behozzuk évszázados gazdasági lemaradásunkat a nyugati államokhoz képest".
1. Putyinnak az EU a legnagyobb természetes szövetségese lenne, ha Merkelék nem az USA seggét nyalnák, hanem a saját érdekeiket képviselnék. Az EU fejlett termékeire a ruszkik kiváló piac lennének, az orosz energiahordozók és más nyersanyagok pedig jól jönnének az EU-nak, ahogy az olcsó és jól képzett munkaerő is. Csak ehhez a saját érdekeinket kellene képviselniük, és nem az USA-ét és Izraelét.
2. Az EU fejlett államai leginkább terek felújítására és hasonló inproduktív célok megvalósítására adnak pénzt. A németek nem fognak azért fizetni, hogy a magyar cégek konkurensei legyenek a németek vállalkozásoknak. Mi gyarmat vagyunk. Kellenek az innen érkező fiatal mérnökök, informatikusok, orvosok, kell a piac a nyugat-európai cégeknek (főleg kaja és más hasonló, mert műszaki termékeket már rég nem tudnak érdemben gyártani).

"A főként nyugati orientáltságú, angolul jól beszélő magyar ifjúság számára az orosz barátság értelmezhetetlen és visszataszító jelenség"
Az angolul jól beszélő, képzett fiatalság eleve nem igazán akar itt maradni. Ha ma lennék 25 éves, én sem itt dolgoznék szoftverfejlesztőként, ahol a multinál sem kapom meg a nyugati kollégák fizujának negyedét sem, miközben sokkal szarabb munkát kell elvégeznem ezért a pénzért. Az pedig, hogy hazai céghez menjek el dolgozni, minimálbér + "okosba" megoldással eszembe sem jutna.
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:30:12

@midnight coder: "Putyinnak az EU a legnagyobb természetes szövetségese lenne, ha Merkelék nem az USA seggét nyalnák, hanem a saját érdekeiket képviselnék." Kérlek mondj egy országot az elmúlt ezer évből, amelyik jól járt a ruszkik szövetségével hosszútávon. Csak egyet.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:31:02

@Willkommenskultur: azért szúrtam be, hogy wikipedias számokkal én is tudok dobálózni, egyébként a britek nem szoktak ilyen statot nyilvánosságra hozni, mindenesetre jóval több mint félmillió magyar él kint, az osztrákoknál is 110e fő fölötti a létszám, még ha az ingázók is benne vannak azcis rengeteg, de van olyan észak-európai kis város, ahol 4000 fős magyar közösség van! :P Szállj le a földre!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:31:50

@CyberPunK:' 1, nem rúgtak volna ki rengeteg embert, majd vették volna vissza őket közmunkásként
2, nem lett volna raklap cikk arról, hogy a közmunkások művelték a polgi földjét'

- A fene se érti hogy nőttek a átlagos bérek ha visszabérelték a zembereket félpénzért.
Válasz erre 

Janossz 2017.04.17. 10:32:11

@bit4: Ha ezek a kommentjeid sem fogják megszerettetni a FIDESZt a fiatalokkal, akkor semmi. Így tovább!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:32:44

@mh1973: Nem wikipediás számok vannak a wiki cikkben és semmit sem szúrtál be, ellentétben velem.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.04.17. 10:34:03

@Nancsibacsi: Érted is tüntetnek, meg a 3 buzi gyerekedért...
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:34:30

@midnight coder: van bőven eu-s lóvé gazdaságélénkítéste, egyébként meg s narik egyetlen érdeke ha olyan nem kézzelfogható tevékenységekre kérnek pénzt, mint amiből farkasflóri és tsai gazdagodnak, valós teljesítmény nélkül, csak papíron megvalósult látszat tevékenységek!
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 10:35:42

@Willkommenskultur: ha ismernéd a guglit már megtaláltad volna, ehelyett csak a nyálad vered!
Válasz erre 

herzl 2017.04.17. 10:35:51

Mindenki a saját nevében beszéljen. A magyar fiatalok nem azonosak a posztban szereplő liberális fiatalokkal. A cikkben leírt vélemény egy szűk kisebbség véleménye. (Liberális fiatalok részhalmazai a magyar fiatalok halmazának.) Kikérem magamnak, hogy a nevemben ilyen blődségeket írjatok. Köszi! Ha korrektek akartok lenni, akkor írjátok ki szépen, hogy liberális vagy baloldali fiatalok.
Engem az zavar, hogy kortársaim között vannak ilyen szellemi sötétségben élők, akiknek a világképét a 444 olvasása és a facebook-n terjedő posztok alakítják. A világ ennél bonyolultabb és komplexebb, érdemes volna művelődni, könyveket olvasni, nem csak egy szemszögből megismerni az eseményeket, nem csak az online sajtó alapján véleményt alkotni.
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:36:20

@Willkommenskultur: Nézd meg, hogy a vezetői bérek hogyan növekedtek közszférában az elmúlt 7 évben, és hamar meg lesz az a matek. De itt is egy cikk: www.vg.hu/gazdasag/kirugjak-a-kozalkalmazottakat-majd-visszaveszik-oket-kozmunkaskent-449981 Ha többet akarsz, akkor gondolom a google használat nem okoz gondot.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:37:11

@mh1973: Általában azok dolgoznak közmunkásként, akik eddig munkanélküliként "tevékenykedtek". A bértábla pedig adott. A környezetemben olyanról tudok, hogy iskolatitkárnak vettek fel közfoglalkoztatottat, mert a közalkalmazotti fizuért nem találtak embert.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:38:59

@mh1973: Ezen kívül minden évben többen vándorolmak be Magyarországra, mint amennyien kivándorolnak:

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

www.tradingeconomics.com/hungary/net-migration-wb-data.html
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:40:01

@midnight coder: "A környezetemben olyanról tudok, hogy iskolatitkárnak vettek fel közfoglalkoztatottat, mert a közalkalmazotti fizuért nem találtak embert."

He? Adott egy ember, aki nem ment volna el dolgozni bértábla szerint, de közmunkásként kevesebb pénzért meg igen? Ezt ugye nem gondoltad komolyan?
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:40:11

@CyberPunK: Ezek helyi visszásságok, és fel kell(ene) lépni ellene. Ha az ellenzék ezt tenné, akkor még egyet is lehetne érteni velük. De ettől még maga a rendszer jó: sokkal jobb, ha a polgár csinál valami munkaszerűséget a segélyért, ahelyett hogy otthon ül.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:40:32

@CyberPunK: Nem csak a vezetői bérek nőttek, és nem csak a közszférában.

Az átlag számít nem az hogy valakiket kirúgtak valahonnan, az a kutyát nem érdekli.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:41:32

@mh1973: A szocik idején sem épült EU-s pénzből a gazdaság. És máshol sem: egyedül az írek voltak azok, akik egy ideig fel tudták használni az EU-s pénzeket ilyen célokra.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:43:10

@CyberPunK: De, komolyan gondoltam. Nyugdíj előtti, egy szál érettségivel rendelkező polgárról van szó. Nem mindenki profi az álláskeresésben.
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:43:31

@midnight coder: Valahogy mindig ott buknak el a reformok ebben az országban, hogy az elvek ók, csak a megvalósítás lett pocsék. :)

@Willkommenskultur: Te hoztad fel ellenérvként.
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:44:01

@midnight coder: De azért remélem érted a problémámat ezzel, igaz?
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:49:13

@CyberPunK: "Kérlek mondj egy országot az elmúlt ezer évből, amelyik jól járt a ruszkik szövetségével hosszútávon"

Mondj egy olyan országot az elmúlt 1000 évből, ami jól járt a németek szövetségével hosszú távon!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 10:50:29

Azért arra kíváncsi lennék, hogy ha olyan nagyon rengeteg pénzt öntött belénk az EU mint szeretik mondani, akkor hogy lehet hogy a keletnémeteken kívül senki nem zárkózott fel a nyugat európai életszínvonalra, még a közelébe sem, csak a keletnémetek?

És vajon hogy lehet az, hogy ma vásárlóerő paritásos GDP/fő alapon olyan országok vannak Magyarországgal egy szinten, ami a magyarok többségének a képzeletében a 3. világhoz tartoznak, és EUt távolról sem láttak?

pl. Kazahsztán, Oroszország magyar szinten van
Válasz erre 

prolee 2017.04.17. 10:51:50

@midnight coder: Azért azt nem mondhatod, hogy az előző rezsim semmit nem tett a hajléktalanokért. Én jól emlékszem, hogy egyértelműen kiálltak amellett, hogy joguk van az utcán élni, szarni, hugyozni. Komoly mozgalmakat szerveztek a témára.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 10:52:05

@CyberPunK: Persze hogy értem. Normál körülmények között a munkaközvetítőnél kellett volna a néninek megkapnia ezt az állást. Ez is egy hibája a rendszernek.
Válasz erre 

KissGecihuszár 2017.04.17. 10:57:21

Szeretnék elöljáróban is a magam (40-55 közti generáció), illetve a szüleink (60-85 közti generáció) nevében is BOCSÁNATOT KÉRNI a mai gyerek, illetve fiatal generációktól, hogy hagytuk azt, hogy így legyen! " Virágok közt, veled lenni; tudom szép volna, Kedvesem! Virág sincsen, Te sem vagy már; miért hagytuk, hogy így legyen?" Miért hagytuk, hogy '90-'93 közt az ex mszmp-s mocskok, hathatós mdf bábkormányi támogatással szétrabolják az országot, 2 év alatt 1.8 millió munkanélkülit, kifosztott, bezárt, lelakatolt, felrobbantott, beszántott, majd sóval beszórt gyárak tömkelegét maguk után hagyva, lepusztítva a real vidéket? Miért hagytuk, hogy a pufajkás "mi gyulánk" a nyilvánvalóan nem patrióta szdsz-el 4 évig módszeresen zúzzon szét mindent, ami ezt a Magyarországot anno Európa élmezőnyébe vitte? Miért engedtük újra a hatalomba másodjára a D209 útelágazdószoszdásos petit és már egyszer lejáratódott mszp-szdsz senkiházi bandáját, hogy ott folytassák, ahol '98-ban elért zakójuk okán abbahagyták? Aztán miért hagytuk fleto "testvért" , hogy 2004-től,de leginkább a 2006-os "comingoutját" követően még 3 évig pusztítson, minek következtében majdnem bedőlt az addigra már teljesen tönkre vágott gazdaságú Hazánk? Ha valaki esetleg amnéziás lenne, 2007-ben már "káprázatos" 0.8%-os GDP "növekményünk" volt, miközben a Visegrádi országok még mindig 4-6%-al nőttek! S végül; azt még valahogy megértem, hogy számosan (hál Istennek, én nem tartoztam közéjük, ugyanis '97-2003 közt, aktív tagként tökéletesen kiismertem a fidesz "mainstream" policyjét, szal én utoljára 2002-ben szavaztam rájuk!!) szavaztak 2010-ben a fideszre, de mert már 2011-ben világosan látható volt, merre is van az amarra, innentől kezdve nem tudok senkinél mentséget találni a 2014-es hasonló döntésére, arra pedig végképp nincs, nem lehet elfogadható magyarázat, hogy miért hagytuk a '14 óta eltelt 3 GECIfidesz évet!! Szégyellheti magát minden, ép eszű, 110-es IQ szintnél többel rendelkező polgártársam magát, természetesen szerénységemet is beleértve!!
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 10:58:55

@midnight coder: Tekintettel arra, hogy a németek folyamatosan háborúztak valamelyik szomszédukkal az elmúlt 1000 évben, nehéz lenne. Ellenben inkább élnék Dél-Koreai, Japán vagy Németországi színvonalon, mint a volt FÁK bármelyik színvonalán. Az USA se szentebb, mint a ruszkik, de legalább adnak is, és nem csak hülyeséget csinálnak. PL milyen jó is lett, hogy mi lettünk a vas és acél országa...
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.17. 10:59:49

A 13+1 dolog, melyekből nagyon elegük van a magyar fiataloknak
elég ahhoz, hogy:
a #eci Kisvasutast elküldjék a csúti unokázóba!
Válasz erre 

CyberPunK 2017.04.17. 11:01:57

@midnight coder: Azért vicces, hogy már a második hibáját tárjuk fel a rendszernek itt, de azok, akiket fizetnek is érte, meg évek óta képtelenek ezt megoldani. :)
Válasz erre 

Nancsibacsi 2017.04.17. 11:03:25

@mh1973: Háde ha 1x az... Most komolyan: ezek akarják lenyomni a fideszt, akik szószólónak egy homárt választanak? Időnként az az érzésem van, hogy az ellenség tippmixel: direkt a vereségre játszik, mert nekik az a jó, ha elbuknak. Ugyanezt csinálták az önkormányzati választásokon is: Budapesten pl. nyerhettek volna, ha összefognak, mert Tarlós nem volt valami népszerű - reakció: mind indítsunk külön jelöltet. Hát gratulálok bazmeg...
Válasz erre 

Nancsibacsi 2017.04.17. 11:07:51

@Tibi !: Értem nem kell tüntetni - én tök jól megvagyok. Felismertem a játékszabályokat, nem pisálok széllel szemben, hanem a szabályok szerint játszok. A GDP fele állami kontroll alatt ketyeg? Ok, akkor ezentúl olyan cégeknek dolgozok, akik állami csöcsön lógnak. Na bumm: nekem aztán mindegy, hogy ki fizet sok pénzt: a multik vagy az állam. Nyilván verhetném én is magam a földhöz, hogy hűderossz nekem itt, mert elnyomnak, meg ellopják a mindenemet, de ez kicsit röhejes volna, ha melléraknám a kifizetett lakást, az új autót, meg azt hogy jelenleg nem tudom mire költsem már el a pénzem.
És mindezt úgy, hogy nem vagyok se túl okos, se túl szép, se pártag - sőt fideszes ismerősöm sincs - egyszerűen csak életképes vagyok, ami pl. a tüntető fiatalokra nem igaz ( mert az életképesek dolgozni vannak).
Válasz erre 

prolee 2017.04.17. 11:10:30

@CyberPunK: Az én ismerősöm pl. azért közmunkás, mert főiskolát végzett gyógyszerészként nem akar dolgozni stresszben, messzire utazgatva, két műszakban, inkább egy szomszédjában lévő állami hivatalban fénymásolgat és az interneten lóg egész nap.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 11:11:24

Jóvan, jóvan:) Fosnak a hazaáruló bolsevik geci fideszesek, látom, hogy ki van vezényelve az összes nick:)
De hát ugye ide csak szopni járnak a gyökerek, nincs semmi hatásuk:)
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 11:18:45

@prolee: a gyógyszerészek nem főiskolát végeznek

az ismerősöd átqrt
Válasz erre 

Egyallampolgar 2017.04.17. 11:19:30

@Figy L M 1 ideYEeeah:
Szerintem nem érted a lényeget:
"Soha nem hozzuk be a lemaradásunkat, ha folyton úgy ugrálunk ahogy ők fütyülnek.
Nekik nem is érdekük hogy felzárkózunk hozzájuk. Nem kellenek nekik újabb gazdasági versenytársak."
Ők nem fütyülnek. Mi Szent István óta oda tartozunk (oda próbálunk tartozni). Az ŐK-nek mi része vagyunk. Önként csatlakoztunk a szabályaikhoz. A szabályokat mi is alakítjuk. Nyilván nincs annyi belszólásunk mint a franciáknak, de ezt tudtuk már a csatlakozáskor. A pénzt amit küldenek azért küldik, mert Európa vagy együtt sír, vagy együtt nevet. Más országok is profitálnak a mi olcsón levadászható munkaerőnkből ez igaz, de az hogy mi olcsóbban dolgozunk mint a szlovákok az a mi hibánk! Szarul használjuk fel a pénzt amit érkezik.
Válasz erre 

prolee 2017.04.17. 11:19:52

Két egyetemista gyerekem van,(a vőm pedig egyetemi tanár). Egyik sincs kint a tüntetésen, igaz, nem is nagyon érnének rá ilyesmire, mert tanulnak, mellette dolgoznak. Tehát ők olyan fiatalok, akiknek még sincs annyira elegük.
Válasz erre 

Vincenzo6 2017.04.17. 11:20:27

Mindenki elmehet a vérbe Orbánostul, Fletóstul. Meg mehet velük ez a sok idétlen libsi gyökér is.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.04.17. 11:21:37

@Nancsibacsi: Akkor addig örülj bazmeg, amíg valamelyik fideszgeci nem nézi ki magának a bevételi forrásodat.
Mellesleg csodálkoznék, ha igazat mondanál, mert sajnos olyan sötét vagy, hogy nem tudom elképzelni a magad erejéből teremtenél elő olyan jövedelmet, amit "nem tudsz már elkölteni". Maximum egy sudribunkó vállalkozó lehet sz, aki a másik magyaron élősködik. Amit abból szűrtem le, hogy neked bejön a fidesz maffia, bűnöző mentalitása. Már bocs.
Válasz erre 

mérsékelt CIA terrorista 2017.04.17. 11:21:43

Elvtársak! Nyugalom, Szorosz papa küldött erősítést, hogy a párezer bor-sör-marihuanagőzös forradalmár többnek tűnjön:

ibb.co/et0bGQ
ibb.co/drBGGQ
ibb.co/nEmu35
Válasz erre 

prolee 2017.04.17. 11:23:09

@Egyallampolgar: A pénzt azért "küldik", mert ezzel pörgetik a saját - bővítés előtt már belassult - gazdaságukat. Amíg ment a csacsi, addig eszükbe sem jutott a nagy közös Európa gondolata.
A szabályokat pedig erővel diktálják (lásd: csatlakozási feltételek, menekült-kvóta, stb.).
Válasz erre 

prolee 2017.04.17. 11:26:19

@Willkommenskultur: Tévedsz. A szakasszisztens főiskolát végzett. Én fogalmaztam rosszul. (a gyógyszertárban a kiadóablaknál szinte csak szakasszisztenst látsz, magisztráció pedig ma már nincs, ezért nem is kell szinte sehova gyógyszerész a gyógyszertárban.
Válasz erre 

Janossz 2017.04.17. 11:27:35

@Nancsibacsi:
, akik szószólónak egy homárt választanak?
Csak nem a Habonyról beszélsz te meg itten, aki hülyefrizurához nénitáskával sétál nyilvánosan?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 11:28:13

@prolee: húzzon el orvoslátogatónak ha pénzt akar

mocskos egy szakma de kemény a világ
Válasz erre 

Janossz 2017.04.17. 11:29:30

@Willkommenskultur:
És vajon hogy lehet az, hogy ma vásárlóerő paritásos GDP/fő alapon olyan országok vannak Magyarországgal egy szinten, ami a magyarok többségének a képzeletében a 3. világhoz tartoznak, és EUt távolról sem láttak?

pl. Kazahsztán, Oroszország magyar szinten van

Mibű? Gázból, meg olajból. Olyan nekünk nincs.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 11:35:19

@Janossz: Hát van ebben valami de gázuk olajuk midig volt és hogy éltek az oroszok és a kazahok a magyarokhoz képest 50 éve és hogy élnek most?

Valamit jól csináltak.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 11:40:48

@prolee: meg a faszt, te gyökér. Pontosan, hogy orbán tárgyalta ki a csatlakozási feltételeket.
Pont, hogy nem kellett volna akkor és úgy csatlakoznunk.
de ha már mégis beléptünk, akkor ezekhez a szabályokhoz kellene tartanunk magunkat.
Azért adják a lóvét, hogy ne legyen túl nagy különbség a tagok között, mert az rossz. Csak a fidesz mined filléprt ellop, és nem érdekli, sőt egyenesen az a célja, hogy ne legyen MO.-on jobb.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 11:43:13

@prolee: és az ő esetéből általánosítani próbálsz?
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 11:45:01

@Nancsibacsi: honnan tudod, azt állította róla a nari propaganda gépezet, vagy már voltál vele? Engem pl nem érdekel, hogy Alföldi Robi kicsoda vagy micsoda, ha jól rendez, de a te értelmi szinted megragadt a buzizásnál, de ne aggódj pár év és ugyanilyen szitokszó lesz a fityisz szavazó is, aztán majd megkapod a magadét! :P
Válasz erre 

Janossz 2017.04.17. 11:48:05

@Willkommenskultur:
Olyan nagyon fényesen, mint te azt gondolod, nem élnek most sem.
Asztanában hatsávos utakon poroszkálnak a harmincéves Ladák a Dubaitól ellesett ultramodern paloták között. Ott se jut mindenkinek a jóból.
Egyébként még van egy-két évtizedük királykodni a szénhidrogénekkel, ahogy megszűnik elsődleges energiahordozónak lenni, majd kenhetik a hajukra, brillantin helyett.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 11:48:51

@prolee: senki nem munkaidőben tüntet, az meg az ő bajuk, hogy ebben a rendszerben élnek és nem tesznek ellene, pedig pont egy egyetemi tanárnak szívás az, hogy egy 15 év tapasztalattal rendelkező pedagógus2 besorolásban lévő középiskolai tanár is magasabb fizetést visz haza, mint egy egyetemi tanár.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 11:49:56

@CyberPunK:

És mi baj van ezzel? Ez síma adó optimalizálás az állam és a polgi részéről.
Ha nem tetszik a közmunkásknak, akkor el lehet menni a versenyszférába.
Ha nem tetszik valamelyik jogvédőnek, akkor lehet neki segíteni munkát találni esteleg átképzést.
Vagy esetleg a jogvédő is elmehet a versenyszférába dolgozni.
Már előrébb lennénk. rinyálásból nem lesz kolbász.
Válasz erre 

herzl 2017.04.17. 11:51:19

"Putyin épp azt az Európai Uniót akarja szétverni Orbán Viktor segedelmével, amely rengeteg ingyen pénzt ad Magyarországnak, hogy behozzuk évszázados gazdasági lemaradásunkat a nyugati államokhoz képest."

Orbánék atlantisták, nem Oroszország pártiak. Magyarország a Nato és az Eu tagja. A nyugat-európai vezetők is szoktak tárgyalni Putyinnal energetikai kérdésekről ahogyan Orbánék is teszik, akkor ők is az unió sírásói? Rajtuk keresztül akarják az Uniót szétverni az oroszok? A baloldal nem fogja fel, hogy az érdekérvényesítés vitákkal jár, csak akkor van csend a külpolitikában, ha elfogadsz mindent amit mások diktálnak vagy ha te vagy a nagyhatalom és diktálod a feltételeket. (Mo. nem nagyhatalom, ezért az érdekérvényesítés hangos visszhangot kelt) Magyarország nem csatlós álam, hogy más tagállamok elvárásait, diktátumait teljesítse hanem szövetségese, partnere a többi eu-s tagállamnak. Ez elég nagy különbség. Magyarországnak nem érdeke, hogy mások által szabott úton járjon, ahogyan ez anno a Szovjetunióban volt.

Nincs ingyen pénz! Azért a pénzért cserébe Mo. megnyitotta a piacait a nyugat-európaiak előtt, akik a tőkéjükkel, gazdasági erejüknél fogva letarolták a magyar piacot. Kimutatható, hogy az Eu-s pénzek több mint fele visszavándorol a nyugati tagállamokhoz, a profit nem Mo-n realizálódik.
index.hu/kulfold/eurologus/2017/02/28/nemetorszag_nagyot_szakit_az_eu-bol/
Az eu tagságnak vannak nagyon pozitív előnyei pl; a szabad munkavállalás külföldön, vízummentes közlekedés a tagállamok között.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 11:53:58

@mh1973:

Az egyetemi tanároknak a versenyszférából is kéne fizetést kapni, mert elméletileg a saját szakterületükön a legjobbak közé tartoznak. A középiskolai tanár ezt nem igazán tudja megcsinálni.
A felsőoktatás versenyszféra a középhez képest. Annak kellene lennie.
Aztán ha az államon, meg az Eu-n kívül máshonnan is tudnak pénzt szerezni, akkor meg lesz az autonómia is, akkor több embert lehet elküldeni a f*****ba ha valami nem tetszik.
Addig amíg pénzt kapnak az államtól, addig kicsit arrogáns autonómiáról beszélni. Egyébként a pénzt nem az állam adja, hanem a cégek, vállalkozások.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 11:56:29

@nemecsekerno_007: neked meg el lehet menni a picsába. szerinted mennyi esélye van munkát találni egy borsodi, egy szabolcsi vagy egy tolnai embernek?
Az átképzés meg azért jó, mert sokat lop belőle a fidesz, vannak olyan falvak, ahol a komplett lakosságot átképezték már okj-s takarítónak. Szerinted?:)
Válasz erre 

WiteNoir (törölt) 2017.04.17. 11:57:58

dolgozik pár fidesztroll becsülettel:)
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:02:20

@mh1973: @nemecsekerno_007:

Egyáltalán nem igaz hogy az egyetemi tanárok rosszul keresnek. Az egyetemi óraadók nem egyetemi tanárok, az adjunktusok sem egyetemi tanárok.

Olyan egyetemi tanár aki csak fél millát keres kifejezetten ágrólszakadtnak számít. Ehhez jönnek a pótlékaik a publikációik, könyveik és a polgári szakmájuk bevételei.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:03:39

@WiteNoir: nagy a baj, összeszarták magukat megint, az összes bértroll ki van vezényelve. Még a Húsvéti mise alól is felmentést kaptak, csak nyomják a propagandát:)
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 12:07:22

@nemecsekerno_007: na pont az átképzések rendszere az amiről nem lehet beszélni 2010-2012 óta, vhol ott történt a váltás, szinte csak közmunkásokat képeznek olyan komoly szakmákra, hogyan lehet füvet nyírni, meg árkot takarítani, takarítani, stb. Aki pedig új szakmát szeretne annak már nincs meg az az intenzív lebonyolítású tanfolyam, mint korábban, hogy 12 hónap alatt, napi 8 órában elsajátíthatja egy új szakma elméleti és gyakorlati hátterét, egyetlen lehetősége ha munka mellett 3 évig bohóckodik vmelyik szakképzési centrum gagyi képzésén.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 12:08:28

@Willkommenskultur: nem kell a kioktatás, ismerem a fokozatokat és azt is tudom, hogy mennyit kap egy középiskolai pedagógus, meg mennyit egy egyetemi tanár, vagy adjunktus, vagy docens.
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 12:09:37

@anyadmajma: ez így van, mindet felveszik októberben közmunkásnak, kivéve ha már előtte is az volt és mivel még hó sem esik télen így nem tudnak nekik semmilyen munkát adni így hát takarítók, meg fűnyírók lesznek 3 hónap alatt.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 12:12:23

@WiteNoir: De szerencsére a liberósbolsi trollok is itt vannak, így van kivel vitatkozni. Ebből él ez a blog is.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:15:54

@mh1973: 'ismerem a fokozatokat és azt is tudom, hogy mennyit kap egy középiskolai pedagógus, meg mennyit egy egyetemi tanár, vagy adjunktus, vagy docens.'

- akkor minek hazudozol?

'már 2016-ban béremelés várható, amire évek óta nem volt példa, a felsőoktatási alapbérek 2008 óta változatlanok: az egyetemi tanári alapilletmény bruttó 437 300 forint, amelynek az egyetemi docensek a 70 százalékát, az adjunktusok 50, a tanársegédek pedig 40 százalékát vihetik haza. Az FDSZ ehelyett 85-70-60 százalékos sávokat állapítana meg, így a jelenlegi alappal számolva az egyetemi docensek első fizetési fokozatban 306 ezer helyett 371 ezer forintot keresnének, az adjunktusok kezdő fizetése pedig 218 ezerről 306 ezerre emelkedne. Az államtitkár leszögezte, hogy a béremeléshez először a teljesítményértékelési rendszert kell bevezetni.'

eduline.hu/felsooktatas/2015/2/14/Varhatoan_jovore_emelnek_a_felsooktatasi_ok_7WD8RV
Válasz erre 

Mrs.Columbo 2017.04.17. 12:16:49

@Figy L M 1 ideYEeeah: Aha, nyilván ezért tolják nekünk az euró milliárdos támogatásokat John, Jacques, meg Hans adójából...
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:17:50

@mh1973: az okj-s képzésből szépen ki lehet lopni a lóvét. Bár nekem azért furcsa, hogy minek kell egy adott településen a lakosság nagy részének egyazon okj-s papír.
Válasz erre 

Mrs.Columbo 2017.04.17. 12:18:35

@MaxVal BircaMan HJCD: Légyszi nézz már majd valahol utána, hogy Magyarország mennyit fizetett és mennyit kapott. És hogy azok a pénzek hova lettek. Addig meg fogd be a pofádat. Köszi.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:24:26

'átképzések rendszere az amiről nem lehet beszélni 2010-2012 óta, vhol ott történt a váltás, szinte csak közmunkásokat képeznek olyan komoly szakmákra, hogyan lehet füvet nyírni, meg árkot takarítani, takarítani, stb. Aki pedig új szakmát szeretne annak már nincs meg az az intenzív lebonyolítású tanfolyam, mint korábban, hogy 12 hónap alatt, napi 8 órában elsajátíthatja egy új szakma elméleti és gyakorlati hátterét'

Ezért dolgoznak ma 700ezerrel többen mint 2010ben átlag 35%-kal több pénzért.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2017.04.17. 12:26:24

valaki arulja mar el, mi a toknek kell 2017-ben 780 pixel szelesre meretezni a szoveget?
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:27:39

@MaxVal BircaMan HJCD: "Mit keres Amerikai eleve a Baltikumban? Semmi keresnivalója nincs ott. S ezt ők is tudják."
És az oroszoknak mi keresni valójuk van ott?
Talán azért szimpatizálnak az amcsikkal, mert az oroszok irtották őket és nem akarják hogy ismét így járjanak. Csak a te komcsi fajtád hiszi azt hogy oroszország szép és jó.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2017.04.17. 12:27:47

sot 725 pixelre
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:29:33

@MaxVal BircaMan HJCD: Még véletlenül sem Viktor tehet arról hogy Magyarországon mi folyik. Talán ha nem egyetembezáráson ügyködnek, akkor nem összeszerelő ország lennénk.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:30:57

@Willkommenskultur: hazudj csak, megy az nektek ezerrel. Közmunkásokat nem kell ebbe számolni, azok csak úgy kb2-300ezren vannak. Meg ugye az elüldözött kb 5-600ezer ember, aki elmenekült nyugatra, azokat se szép dolog beszámolni:) Meg a 35%al több bér is a minimálbér-emelés, amit azért rendesen szívnak a munkavállalók. Ja, persze az se zavarjon, hogy idén emelkedett valamit a nettó bérük, addig csak a bruttójuk emelkedett. ergo az adójuk:)
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 12:31:07

@anyadmajma:
Na figyelj te idióta balfasz! Szóval szar az, hogy átképzik a szabolcsi falvak lakóit. Meg szar a közmunka is, ugye? Tehát akkor mi lenne az általad üdvözlendő út, te nullaagyú idióta?
1. Települjön oda multicég? Mire? Mi az a területe az iparnak, amit érdemes odavinni ahol a falu összes lakosából három tud olvasni? És ki fogja odavinni a termelést?
2. Kapjanak segélyt, hogy aztán szaporodjanak szépen, ahogy az elmúlt 30 évben?
Válasz erre 

Orszag 2017.04.17. 12:31:59

A magyar fiataloknak inkább elege van abból, hogy milliónyi ingyenélőt tartanak el az adójukból, és a még több osztogatás helyett jobban örülnének annak, ha kevésbé nyúznák őket a mindenféle adók és járulékok. Pl.: ha nem kéne TB-t fizetnem mindenki más helyett IS, akkor több maradna a gazdaságnak, amit elköltenék, horribile dictu, jobbá tenném a saját életemet. De nem, mert az Y generációnak kell eltartania a sok gulyáskommunistát, akik képtelenek valódi munkahelyen valódi munkát végezni.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:32:27

@midnight coder: "Akikért mit is tettek az eddigi szoci kormányok ? Ja, hogy semmit..."
Az meg van hogy a fidesz van hatalmon már 7 éve?
Engem eddig a nyugdíjtól, lakáshiteltől, és az egészségügyi ellátásoktól, békés nyugodt élettől mentettek meg. Jó lenne ha most már békén hagynának.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:33:12

@Orbán Hazaáruló Viktor: az egyetemen ugye tanítanak dolgokat, meg gondolkodást is. Aztán a paraszt meg még a végén elgondolkodik, hogy miért is szar neki, amikor a hazaáruló bolsevik geci fideszesek meg milliárdokat lopnak. Na még csak az kéne!
A középkort is fenntartották a tudatlan parasztokkal vagy 1000 évig:)
Válasz erre 

Pestépítő 2017.04.17. 12:36:00

csak azt szeretném megkérdezni hogy az index főoldalon kint lévő képen lévő lófej hím vagy nőstény példányhoz tartozik?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 12:37:15

@anyadmajma:
1. Hőbörgésből, rinyálásból még semmi jó nem sűlt ki. Ha csak erre vagy képes akkor alapíts valami szélsőbalos pártot.
2. A nagyvárosi/fővárosi értelmiség esetleg próbálhatna tenni is valamit a rinyáláson kívül. Ha a cserdi polgármesternek sikerült, akkor az értelmiségnek is sikerülhet.
www.origo.hu/itthon/20150618-cserdi-bogdan-laszlo-cigany-roma-jobbik.html
Nyílván nem 500 oldalas tanulmányokra gondolok, mert azzal tele a padlás.

3. A most rinyáló értelmiség korábban a kkv-nak mondta, hogy meg kellene tanulni a magyar kkv szektornak a versenyezni a multikkal, meg innováció kéne. Akik tőkeerősek és még adókedvezményük is volt. Borsodbol, nógrádból munkát találni se nehezebb feladat.

4. Egyébként meg rinyálás helyett pénzt kéne költeni az adott térségekben. El kell menni oda kirándulni, például. Rinyálásból, kommentelgetésből, okoskodásból nem sokat profitálhatnak az ott élők.

5. Korábbi önkormányzati hivatalnok - közmunkában foglalkoztatják: a. vajon milyen munkát végzett, ha ezt meg lehetett csinálni. (valszeg valami alibi ha utána kevesebbért vissza tudták hívni) Sajnos ilyen a munkaerőpiac. Az államnak nem úgy kell munkahelyeket biztosítania, hogy kitalál önkormányzati munkaköröket. Gondolom a cserdi polgármester se azzal kezdte, hogy lett 2 helyettese, meg irodavezetője. Gondolkozni kéne és a megoldások felé tendálni, mert

HA NEM A MEGOLDÁS, AKKOR A PROBLÉMA RÉSZE VAGY.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:37:43

@midnight coder: "Putyinnak az EU a legnagyobb természetes szövetségese lenne, ha Merkelék nem az USA seggét nyalnák, hanem a saját érdekeiket képviselnék"
Ennek csak az az apró akadálya van hogy Európa demokratikus berendezkedésű, a ruszkik meg diktatórikus berendezkedésűek.
Csak míg a nyugatiaknak elég volt látni milyen elbaszott az élet keleten, addig a magyar embereknek az sem volt elég tanulság, hogy a ruszkik lerohasztották az országot.
Persze nem mindenki gondolja azt hogy az oroszokkal üzletelni jó dolog, csak épp itt is a diktatúra épül minden nap és az már hazaáruló, akinek a hivatalos vélemény nem tetszik.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:38:02

Nem tudom hova menekült nyugatra 500ezer ember amikor Angliában max. 85000 magyar van, és azt sem tudom hogy lenne ez beleszámítva a magyar foglalkoztatottságba, amikor az angolba van beszámítva....en.wikipedia.org/wiki/Foreign-born_population_of_the_United_Kingdom
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 12:38:17

@prolee:
"A pénzt azért "küldik", mert ezzel pörgetik a saját - bővítés előtt már belassult - gazdaságukat"

Tehát azt mondod, hogy igazából nem is kisvasútra? Nemááá'!
Stadionokra se, meg várbaköltözésre se?
És nem azt mondod, hogy még az olimpiai ábrándokra elcseszett milliárdok, vagy a politikai propagandára költött eszement költés helyett is másra kellett volna költenünk?

Szűzmáriám!
Hát hogy fogjuk mi így pörgetni a gazdaságukat?

Ha már itt tartunk: én úgy tudtam, hogy a 'felzárkóztatási' támogatás eredetileg azért van, hogy az ország infrastruktúráját, termelőképességét, röviden a gazdaságát fejleszteni tudjuk, nem egy megalomániás kis g&ci kivagyi, hiúsággal motivált pénzpocsékolására.

Rosszul tudtam?
Valóban nem csatornát meg közutat kellett volna építeni, hanem térkövet meg emlékműveket?
Nem megfelelő tudású szakembereket, hanem még néhány tucat "labdarúgó"- nak nevezett ingyelélőt milliárdos támogatású fociakadémiákon?

Mi a faxt is csodálkozunk azon, hogy ide - ha egyáltalán - legfeljebb az olcsóbb munkaerő, meg a milliárdos adókedvezmények miatt jön nyugati cég, ha egyszer ezt a szintet éri el az ország, mert 'bölcs' vezérünk szolga szerepre szánta a magyart, és úgy néz ki, hogy ezen a téren "jobban teljesít" az ország, mint mondjuk Uganda...

És a legyszebb az, hogy ezt szerintetek mi jól csináltuk, csak az a rohadt nyugat, az a hibás..!
Gondolom tükör nálatok sincs otthon, csakúgy mint orbánéknál..?
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:39:41

@teéjesenmindegy: hm, szóval nem szar, ha életképtelen szakmákra oktatják őket? Szóval mondjuk a Kishantosi Gazdaság nem lett volna jó példa, hogy lehet ám munkából is tisztességesen megélni?
Ja, hogy kell a föld a haveroknak, hát mégis, hogy legyen Földesúr föld nélkül fideszes?
Nem az átképzés(vagy kiképzés, mert 8 általános után nehéz átképezni) a gond, hanem rendes fideszmódszer szerint csak az a lényeg, hogy sokat tudjanak lopni belőle. Koncepció meg csak a bírósági tárgyalásokra kell, máshova nem.
Na, akkor most azt mondd meg, hogy egy 300 lelkes faluba minek 102 okj-s takarítónő, te egyszámjegyű IQ-val rendelkező balfasz?
Válasz erre 

Pestépítő 2017.04.17. 12:40:54

nekem meg azokból a fiatalokból van elegem akik dolgozni nem akarnak, pénzügyi/marketing területen vagy médiában akarnak elhelyezkedni de a könyvtászakról kikerülve már keveslik a 250 nettó fizetést mert az még taxira se elég egy kazinczy utcai albérlet mellett, és a 900 forintos korsó sör mellett arról értekeznek, hogy a vízvezetékszerelő rohadjon meg amiért 5000 ft kiszállási díjat és 10 ezer munkadíjat el mert kérni egy csap beállításáért amire a 30 éves húde férfias szakállat viselő startup CEO (aki amúgy "meleg") képtelen volt.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 12:40:55

@Orszag: Jaja, erről se sokat beszélünk :)

Ha te itthon dolgozol, akkor annak a nyugdíját (is) fizeted akinek a gyereke külföldön dolgozik.
Meg a saját nagyszüleidét is. Errős se sokat beszélünk.

A társadalmi béke is olyan mint a barátság. A precíz elszámolás az alapja.

Attól mi meg elég bessze vagyunk :)
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:41:32

@morph on deer: milyen olimpiai ábrándról beszélsz? Bejelentették, hogy azért ők mégiscsak megépítik az olipiát, majd legfeljebb 28as vagy a 32-es olimpián indulunk, de olyan nincs, hogy nem lopunk!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:42:58

@Orbán Hazaáruló Viktor: Érdekes az USAnak sosem volt probléma hogy a szovjetekkel fogjon össze, mondjuk a németek ellen, vagy az ISIS-szel fogjon össze Aszad rezsimje ellen.

Csak európának nem szabad összefogni a diktátor oroszokkal, amerikának szabad.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:43:23

@Nancsibacsi: Jól leírtad a kommunizmus lényegét, hogy mindenki beáll sorba ezért mindenkinek egyenletesen szar (kevés kivételtől eltekintve). Aki meg azt mondja, hogy erkölcsileg nem tud azonosulni, annak meg még szarabb. Ez épül most is a NER-el
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 12:45:27

@Willkommenskultur: Hm, európa nem is akar összefogni az orosszokkal. Ne keverd már, hogy a gazdád szopja putyin faszát, akkor az már egész európa akarata.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:48:08

@midnight coder: "Az EU fejlett államai leginkább terek felújítására és hasonló inproduktív célok megvalósítására adnak pénzt."
Te komolyan Magyarországról beszélsz? Utaztál mostanában? Ha nem lenne az eu akkor még jó 40 évig a most is 50 éves infrastruktúrával kéne járni, legyen az vasút, autópálya, metró.
Nem utolsó sorban Viktornak a gazdasági sikerei és a haverok vagyona sem lenne olyan fényes, tekintve hogy azt is uniós pénzből lopkodták össze.
Válasz erre 

Egyallampolgar 2017.04.17. 12:49:12

@prolee:
" Amíg ment a csacsi, addig eszükbe sem jutott a nagy közös Európa gondolata."
Ezt honnan veszed? Az Európai Egyesült Államok elképzelés régóta létezik. Az EU jövőjére nézve régóta egy lehetséges forgatókönyv. (A nemzetállamokra szétesés mellett).

"A szabályokat pedig erővel diktálják (lásd: csatlakozási feltételek, menekült-kvóta, stb.)." Erővel? Milyen erővel? Nem diktálnak semmit. Értsd már meg. Brüsszel mi is vagyunk? Mi küldünk ki képviselőket. Mi részt veszünk a döntésekben. Nemzetközi pártok frakcióiban ülnek a magyar képviselők. Nem csak magyarok vannak ott? De ezt tudtuk akkor is amikor úgy döntöttünk csatlakozunk. Bármilyen közösség tagja akarsz lenni ott lesznek szabályok. Ha bent vagy hozhat a közösség olyan döntést ami szerinted helytelen. De pl a 1300 menekült menekült-státuszának elbírálása még talán nem egy vállalhatatlan tragédia Magyarországnak. Ettől még lehet egy legitim állsápont, hogy szerinted, vagy a magyar miniszterelnök szerint, barna bőrű, vagy muszlim embert ne engedjünk be az EU-ba. De ha elfogadtuk a szabályokat amelyek alapján, mi törődünk menekltekkel és része vagyunk az EU-nak akkor hallassuk az ellenvéleményünket és tartsuk magunkat a közös döntéshez.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:54:06

@Willkommenskultur: "Érdekes az USAnak sosem volt probléma hogy a szovjetekkel fogjon össze, mondjuk a németek ellen, vagy az ISIS-szel fogjon össze Aszad rezsimje ellen."
USA sosem támogatta az ISIS-t, ezt nem tudom melyik kormány propagandában hallottad.
Egyébként meg először a németek fogtak össze a szovjetekkel, hogy lerohanják a lengyeleket.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:54:42

@Egyallampolgar: A csehekre is jutott 1600, átvilágították őket 12-t befogadtak a többit visszaküldték a feladónak.

Nagyon helyesen. Semmi olyan EUhoz nem csatlakoztunk ahol beengedik a kecskebaszókat az akaratunk ellenére aztán amikor rájönnek hogy ez nem is olyan vicces akkor meg ránk tolnák őket szintén az akaratunk ellenére.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.04.17. 12:56:18

@Orbán Hazaáruló Viktor: Nemcsak az USA támogatja az ISISt és a többi terrorista csoportot Szíriában hanem NATO országként mi is.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 12:59:05

@prolee: "A szabályokat pedig erővel diktálják (lásd: csatlakozási feltételek, menekült-kvóta, stb.)."
Ez nagyon gyenge Brüsszelezés volt.
Brüsszel egy város. Amúgy meg minden tagország képviselteti magát. Tudom ez egy fidesz hatalom esetén szokatlan, de sok helyen működik. Nem itthon kell Brüsszelezni, hanem kint kell tenni a dolgokért. Persze ahhoz már nem elég potensek. A magyar népet könnyebb hülyíteni, hiszen lopni is itthon akarnak.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 12:59:41

@Orbán Hazaáruló Viktor:
"most is 50 éves infrastruktúrával kéne járni, legyen az vasút, autópálya, metró..."

Jájjjjj. A privatizáció, meg az, hogy a magyar cégek kiszorultak a magyar piacról az rémlik?
Az a mérleg amiről beszélsz legfeljebb egyenlő. Amit az EU ad, az nem alamizsna, nem szívjóságból adja. Nyílván nekünk se úgy kell viselkednünk mint egy rabszolga v. bólogató kutya.
A ballib oldal viszont csak ezt tudja. Merjünk kicsik lenni. Ja persze, ez már az ellenzéknek sikerült is

Muhahahaha :)
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 13:01:24

@Willkommenskultur: "Nemcsak az USA támogatja az ISISt és a többi terrorista csoportot Szíriában hanem NATO országként mi is. "
Eddig azt hittem a ruszki cucc sose ragad be, de látom nálad beragadt ez a gondolat. Próbálj egy kis WD40-et fújni a füledbe. Vagy a ruszki megfelelőjét.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.04.17. 13:03:05

@nemecsekerno_007: "Az a mérleg amiről beszélsz legfeljebb egyenlő."
Nettó befizetők vagyunk. Persze lehet azon vitatkozni hogy 2x2 az három vagy öt, de alapjában véve lényegtelen te mit gondolsz a tényekről.
Válasz erre 

Nemzeti Dohányos 2017.04.17. 13:05:15

A kettes ponttal vitatkoznék. Nekem abból van elegem, hogy eddig mindenki balról akarta előzni a kormányt, még a Jobbik is, pedig önmagában a fidesz is épp elég baloldali. Gondoskodó állam, rezsicsökkentés, quaestorosok, devizaspekulánsok megmentése, csok, családi adókedvezmény, az egyedülálló fiatalnak meg 50%-os adóteher a szuperbruttóra. A 12+1 ponttal mélységesen egyetértek, de már kurvára elegem van, hogy mindenkit az én kibaszott adómból akarnak megmenteni, támogatni, és még szemét gazdag is vagyok, akinek keresi a kegyeit a kormány, és kevés az az 50% adó, amit fizetek. Na ilyen ellenzékre nem fogok szavazni, ha nem jön egy centrista/fiskális konzervatív alternatíva, akkor inkább utálom külföldről a kormányt.
Válasz erre 

bontottcsirke 2017.04.17. 13:08:09

+Igénytelen magyar pusztai szemlélet, úszik az ország a szemétben, igénytelen fogatlan prolik, meg cigányok. Nem is csodálom hogy lelépnek.
Válasz erre 

mérsékelt CIA terrorista 2017.04.17. 13:10:13

@Orbán Hazaáruló Viktor:

A Nobel békedíjas Obongo itt mondja ki (olvassa fel papírból) az igazságot:

www.youtube.com/watch?v=f3WyJMo0H_0
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 13:13:37

@Orbán Hazaáruló Viktor: Na ja. Csak tudod attól, hogy felújítják a Széll Kálmán teret, vagy építenek 4-es metrót, rohadtul nem lesz jobb a gazdaságunk. Illetve annyival lesz jobb, hogy az építőipari cégeknek van megrendelés. De ettől hazai gazdaság mint olyan nem fog létrejönni. Ettől függetlenül én is örülök hogy a felújított 1-es villamossal mehetek a melóhelyemre, de ettől még nem lett nagyobb a fizum a multinál ahol dolgozom. Illetve, nem ettől lett nagyobb.
Válasz erre 

Orszag 2017.04.17. 13:15:39

@Pestépítő: Végül is, a fiatalok el is húzhatnak innen, ha nem tudnak megélni a munkájukból oda, ahol lehet. Inkább annak örülnétek, hogy van még, aki hajlandó itt maradni azért, hogy a nyugdíjatokat fizesse úgy, hogy nekik (nekünk) már biztosan nem lesz.

Lehet, hogy ahhoz szoktatok, hogy a méltóságos elvtárs előtt lehajtott fejjel álljatok és benyeljetek mindent, de ne várjátok el ezt azoktól, akik ettől többet akarnak.

Ja, és mielőtt elkezdenéd fejtegetni, hogy "a mai fiatalok" nem tudnak/akarnak dolgozni, egy átlagos "millennial" öt vén tróger munkáját képes elvégezni, legyen az irodai vagy fizikai munka.
Válasz erre 

Janossz 2017.04.17. 13:22:21

@anyadmajma:
Azért ilyen aktívak, most itt pótolják a locsolópénzt.
Tényleg Red Alert volt ezeknél.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 13:23:59

@Orbán Hazaáruló Viktor: "Eddig azt hittem a ruszki cucc sose ragad be"

Mondjuk azt elég nehéz lenne vitatni, hogy az IS nem jött volna létre, ha az usákok nem nyírják ki Szaddámot a nem létező vegyi fegyverek miatt. Másrészt az is elég nehezen vitatható, hogy az Aszad ellen harcoló felkelők ugyanolyan derék iszlamista terroristák mint az IS, lényegében csak szervezetileg tér el egymástól a két csapat. Az egészhez a szellemi és anyagi muníciót az a Szaud-Arábia adja, ami Izrael után az USA legfőbb szövetségese, és akikhez képest Putyin és Erdogan szélsőségesen liberális demokrata.
Válasz erre 

Janossz 2017.04.17. 13:25:29

@droid_:
Mobiltelefon. Hallottál már róla?
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 13:28:31

@Orszag: Akik ott tüntetnek azok általában max. bölcsészek. Akiknek van használható képzettsége, az általában vagy húz innen mint a vadlibák, vagy magasról szarik a politikára. És nem azért megy el, mert itt nem tud megélni, hanem azért mert kinn sokkal jobban meg tud élni. Aki itt nem tud megélni, az kinn is tányért fog mosogatni és 10 pakisztánival bérel egy szobát.

Amúgy ez a korosztály, már csak koránál fogva is, max. junior. Ami azt jelenti, hogy komoly munkahelyen van még úgy vagy 10 éve, mire komolyabban labdába rúghat, legalábbis ha nem fizikai melós.
Válasz erre 

Sir Galahad 2017.04.17. 13:33:21

A szavazásban feltett kérdésre nem adták meg azt a válaszlehetőséget, ami a realitást tükrözi, ezért segítek. Európa nyugati fele mindig is gazdagabb volt, mint a keleti, tehát a fiatalok elvándorlása addig fog tartani, amíg ezt adminisztratív eszközökkel meg nem akadályozzák vagy Magyarországon, vagy Nyugat-Európában. Amíg nem volt elvándorlás, addig ez ugyanígy adminisztratív okokból szünetelt.

Örülök, hogy segíthettem.
Válasz erre 

Orszag 2017.04.17. 13:39:51

@midnight coder: Hazai viszonylatban jól kereső bölcsészmérnökként azzal egyet kell értenem, hogy napi sok óra meló után nem sok kapacitásom lenne tüntizni, viszont ettől még áll, hogy az építő képességű fiatalok jelentik ennek az országnak az utolsó lehetőségét. Egyébként meg, pont hogy egy késő 20-as már nem feltétlen junior, ha nem ismered, akkor olvass bele a munkahelyi terror blogba, ahol a Gizikék meg Józsi bácsik hisztiznek a fele idős főnökükre.

Az megint más tészta, hogy minden generáció egy tekintélyes része használhatatlan, de legalábbis önállótlan.
Válasz erre 

Visceroid 2017.04.17. 13:43:01

Jaj, libsikéim, próbáljátok ennek a pár szerencsétlen agymosottnak a vonulgatását úgy beállítani, mintha ez bármit is jelentene. Semmit nem jelent. 2018-ban a Fidesz ismét hatalmas győzelmet fog aratni, és ez mind a ti töketlenségetek miatt lesz. Egy hatalomőrült barom kezére játszottátok az országot, zavartan röhögcséltetek, miközben százezreket vitt az utcára kukákat borogatni meg kocsikat gyújtogatni. Egyétek meg, amit főztetek!
Válasz erre 

mh1973 2017.04.17. 13:45:35

@teéjesenmindegy: na de akkor azt is büfög ide, hogy mire jó a közmunka, milyen kiút vezet belőle, vagy netán 52e Ft-ból meg is lehet élni, tehát mi értelme, ezt próbáld megmagyarázni, ökör.
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 13:57:24

@anyadmajma:
"milyen olimpiai ábrándról beszélsz?"

Hát pl erről!
Csak az olimpia az ábránd, - a lopás masszív valóság, része az ötéves tervnek!
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 14:04:53

@Willkommenskultur:
"... ahol beengedik a kecskebaszókat az akaratunk ellenére"

Igen, mert például az orbán által megnyított Mészáros&Mérszáros állattenyésztő és feldolgozó sem kecskékkel foglalkozik, tehát nem tudnánk biztosítani a folyamatos és megfelelő minőségű kecskeelátást..!

Ráadásul nincs is fidesznyalonc kézben megfelelő kapacitású kecsketenyészet - tudomásom szerint.
Akkor meg naná, hogy nem!
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 14:20:31

@herzl:
"Orbánék atlantisták, nem Oroszország pártiak."

Igaz!
Ha elég sokáig haladsz kelet felé, előbb-utóbb eléred Európát, és épp az atlanti partoknál!

Csak tudod van egy "egyenes" út is, az meg nem arra vezet..!
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 14:25:11

@Nancsibacsi:
"... akik szószólónak egy homárt választanak?"

Igazából miniszterelnökhelyettesnek választották volna, mert abból nem lehet probléma, dehát így sikerült...
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 14:30:29

@Orszag: Az aki nem junior már inkább kora 30-as. Persze itt most multiban gondolkodom, és nem a hazai pincebétében ahol a tulaj gyereke főnök, akár ért hozzá akár nem. És ez a korosztály már - feltéve ha valamiért idehaza képzeli el a boldogulást - már inkább a lakás-autó-gyerek témakörben érintett, és kevésbé a forradalomban.
Válasz erre 

p.a · http://miigyelunk.blog.hu/ 2017.04.17. 14:31:24

Minden forradalmat vagy hasonlót fiatalok csináltak. Ez definíció szerint így van. HA egy országban nincs forradalom vagy rendszerváltás vagy bármi ilyesmi, arról nem az 50 évesek tehetnek. Petőfin mindig röhögünk, de arra azért jó az ismertsége hogy lássuk: huszonöt éves volt '48-ban. Az aktív forradalmista kor vége felé. Mindenki, aki ennél idősebb, csak haszonleső forradalmár.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 14:31:42

@Sir Galahad: Ez pontosan így van. Illetve tegyük még hozzá az információk, és a nyelvtudás hiányát.
Válasz erre 

Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2017.04.17. 14:54:44

Önkontroll
Válasz erre 

kvadrillio 2017.04.17. 15:07:22

NA, ÍGY RFENESZÁNSZOZNAK MAGYARORSZÁGON A ZSIDÓK !!!!! BAZMEGORBÁN !!
kaszatibike adócsalásahhh...Több mint 100 milliós adótartozással felszámolták Kasza Tibi volt cégét - mi történhetett?

jony83 : Kerestek egy külföldi madarat aki be dönti a cégűket, így kedvükre leírhatták az adót minden jóra. Sokan csinálják ezt ithon.
Válasz erre 

Pestépítő 2017.04.17. 15:11:09

@Orszag: Persze, azért nincs kőműves, villanyszerelő, asztalos, stb. az országban mert olyan szorgalmas és tehetséges a belpesti fiatalság.
Válasz erre 

Pestépítő 2017.04.17. 15:12:43

Elárulom hogy egy jó szakember vállalkozik és havi nettó 600e-t lazán megkeres.
Van aki beéri 800-1000ft-os órabérrel de azon a kormányváltás sem segítene.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 15:25:46

@mh1973: Milyen út vezessen ki a közmunkából? Ott a lehetőség, hogy tanulj 18 éves korodig. Akkor basztál rá, most akkor ez van.
Ott lehet hagyni a közmunkát, aztán keresni állást, ugye? Már ha van bármilyen áruba bocsájtható képességed.
Válasz erre 

rigolya2 2017.04.17. 15:33:50

@nemecsekerno_007: Bruhahahhahahahhaaa!!!
Szigorú költségvetési fegyelem???

A túlárazott, haveroknak osztogatott pályázatok mellett?!

Maga se 100-as!!!
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 15:34:18

@teéjesenmindegy: te gyökér, az ország felének tanulni sincs lehetősége.
Te persze szerinted is azért nem esznek a gyerekek, mert nem éhesek, nem azért mert nincs mit.
inkább örülj neki, hogy neked ezt nem kell átélned.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 15:43:36

@anyadmajma: "egy 300 lelkes faluba minek 102 okj-s takarítónő"
Biztos azért, mert ez az egyetlen dolog amire meg lehetett tanítani őket. Semmi másra. Az nem a fidesznek a bűne, hanem azé a remek népségé.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 15:45:03

@anyadmajma: NINCS TANULNI LEHETŐSÉGE? NA, KURVA ANYÁD, MUTASS MÁR BE VALAMIT, HOGY 16 ÉVES KORÁIG MIT KÖTELEZŐ CSINÁLNIA EGY GYEREKNEK, HA NEM TANULNI?

Igazi ostoba barom vagy, bazmeg. Ingyenes a kibaszott közoktatás. Zabálni kapnak, ingyen könyvet kapnak. Még mit kéne?
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 16:03:02

@teéjesenmindegy: a te kurva anyád, te hazaáruló bolsevik geci.
Az, amelyik szamárral baszott és te lettél belőle.
Jobban járt volna az egész világ, ha inkább lenyel téged.
Válasz erre 

herzl 2017.04.17. 16:08:55

@morph on deer: Szellemes akartál lenni, de teljes képzavar lett a vége. Teljesen irreleváns a bölcselkedésed. Nem változtat a tényen, hogy Orbánék az euroatlanti integráció hívei. Magyarország a Nato és az Eu tagja.
Válasz erre 

Nemzeti Dohányos 2017.04.17. 16:11:08

@midnight coder: programozóként dolgozom, én is meglepődtem azon, hány kollégám volt tüntetni. És egyre többünknek van tele a fasza, páran már leléptek külföldre, és sokan kacérkodunk vele, nem elsősorban a pénz miatt. És nem juniorok, többségében seniorok. A már elmentek és az azt tervezők között is többen pár éves gyerekkel, ez sem akadály. És kb mind vidékről jött fel Pestre dolgozni, mielőtt még valaki belpestizne.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 16:12:12

@herzl: ja, csak a gazdád akar mindeképpen kilépni az EU-ból. mondjuk nem is nagyon van választása, miután már felvette rá az előleget putyintól meg az erdogantól. Innen már nincs visszaút. Nektek.
Válasz erre 

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.17. 16:15:09

@Tibi !: és ugyanazt tette a maszop is. Látványberuházásokon kívül semmi nem történt.
Azt hazudták, ha majd az autópálya elér a határig fellendül a gazdaság. Közben csak az utat könnyítettük meg a befektetőknek Románia felé.
Válasz erre 

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.17. 16:27:15

@ősbölény: Nem vágyok vissza, de nem csak mi nem fejlődünk. Itt egész közép-kelet-európai térség még mindig egy helyben topog. Ez több mint gyanús. Ennyi idő alatt 1-2 országnak már fel kellet volna zárkózni a nyugati életszínvonalhoz.
Válasz erre 

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.17. 16:38:59

@Mrs.Columbo: ...és még azt is sz*rul használtuk fel.
Lett látványfürdő, látványpláza, látványvillamos... stb. Pedig előbb a megélhetéshez szükséges feltételeket kellet volna talán megteremteni és utána a sor végén jöhet a csili-vili.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 16:47:30

@rigolya2:

Még egyensúlyban van a költségvetés, mert azért annyit nem tudnak lopni mint amit egy 13. havi nyugdíj el tud vinni.

Nem vagy tisztába a nagyságrendekkel.
Válasz erre 

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.17. 16:47:59

@Orbán Hazaáruló Viktor:
" akkor nem összeszerelő ország lennénk."

Nem lehet mindenki főnök. Valakinek össze is kell szerelni.
Bárcsak hozzánk is költözne egy összeszerelőüzem.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 16:54:50

@Orbán Hazaáruló Viktor:

"ha nem egyetembezáráson ügyködnek, akkor nem összeszerelő ország lennénk...."

Mer' a k+f bérmunka külföldi cégeknek mennyivel jobb? Hol is csapódik le a nagyobb profit?
A kétkezi kutatónál???? Kicsit gondolkodni kéne, nem az számít, hogy mit csinálsz hanem az hogyan.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 17:00:35

@anyadmajma: Ez a válasz? :D:D:D:
Tehát akkor lehet tanulni? Neked miért nem sikerült te fasz? :D
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 17:07:24

Szóval ismét, sokadjára meg lehet állapítani, hogy a ballibeknek fingjuk nincs, hogy mit kéne csinálni, vagy mit kellett volna másképpen. Ha lenne, akkor nem mindig ugyanazt a baromságot mondanák.
Rohadt unalmas ez a jujj, összeszerelőüzem vagyunk duma. Hogy érnék el, hogy más legyünk? Vannak magyar világcégek? Nincsenek. Kitörölheti a seggét mindenki ezzel a sok ruhatárszakos főiskolai képzéssel.
Meg a máshogy kellene felhasználni az uniós pénzeket. HOGY? Bazmeg, ha turizmus fejlesztésre lehet felvenni pénzt, akkor abbó vagy turizmust fejlesztesz, vagy otthagyod. Ennyi.
Válasz erre 

Túlélő ... 2017.04.17. 17:09:11

Az a röhej hogy bár ez mind igaz a posztban, a fiatalok szellemi teljesítményének visszaesésével (Pisa-teszt) párhuzamosan éppen a Fidesz és a nemzeti populizmus a legnépszerűbb náluk! És a két dolog nagyon is összefügg.
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 17:12:22

@teéjesenmindegy: minek válaszoljak, ha téged csak a tények nem zavarnak?
de ne aggódj, ezek után meglesz a plusz prémium a központból.Megkapod a jutalmat:)
Válasz erre 

herzl 2017.04.17. 17:17:28

@anyadmajma: Nekem nincs gazdám Kedves Anyádmajma. Viszont megválogathatnád a szavaidat, mert undorkeltő bűzös bélsár fröcsköl a szádból. Navracsics Tibor az oktatásért, kultúrért, ifjúságpolitikáért és sportért felelős biztos az Európai Bizottság 28 tagú testületében. A Fidesz az Európai Néppárt tagja. Senki nem akar kilépni az Eu-ból, rosszul tudod túl sok mesét olvastál.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.04.17. 17:35:44

@anyadmajma:
Ja, végül is a tények mik? Hogy 16 éves koráig mindenki tanköteles.
anyádmajma szerint: az ország felének tanulni sincs lehetősége.

Na, ennyit erről. Hülye hazug segg vagy.
Válasz erre 

Buchhalter 2017.04.17. 17:38:03

@Pestépítő: Te valami szakmunkás tahó és gyurós Pista keveréke vagy?
Válasz erre 

2017.04.17. 17:54:00

"Kezd elege lenni a fiataloknak a kormány deklarált szociális érzéketlenségéből." - kamu. nem érinti őket. ha pedig majd elkezdenek dolgozni, abból lesz hamar elegük, hogy a kemény munkával megszerzett jövedelmük nagy részét az ingyenélőknek kell adni.
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 17:57:52

@herzl:
"Szellemes akartál lenni, de teljes képzavar lett a vége."

Nem mondod!
Próbálj meg talán segítséget kérni valakitől, mondjuk akinek van 'képe' hozzá, hogy kisegítsen a zavarodból! :)

És ne felejtsd el közben bizonygatni, "hogy Orbánék az euroatlanti integráció hívei" - hátha valami 'újszülött' véletlenül erre téved, aki még képes névértéken venni ezt a propaganda-dumát, - másnál felesleges eröltetned, mert már a hithű orbanisták sem veszik komolyan ezt a "tényt".
Csak azért mondom, hogy nehogy a "képzavar" kizökkentsen a feladatod lelkiismeretes elvégzéséből valahogy...
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 18:36:56

@morph on deer: hja, főleg hogy már nem párérdekről beszélünk, hanem egy szektáról.
Egy öngyilkos terrorista is különb ember ezeknél. Annak legalább vannak elvei, olyanok, amilyenek, de vannak.
nem érdemelnek ezek egy szót sem. Nem is kívánok nekik semmit. Még levegőt se.
Ezekkel nem hogy vitázni, de még beszélgetni sem lehet.
Válasz erre 

herzl 2017.04.17. 18:57:50

@morph on deer: Tudom, te a legrosszabbat feltételezed a hatalomról, de a tények cáfolják sötét halucinációdat. :D
Orbánék atlantisták és épp idén tárgyalnak a 2020 utáni Európai Uniós fejlesztési forrásokról.
Válasz erre 

rigolya2 2017.04.17. 19:10:56

@Willkommenskultur: Jah, ha 2001-ben volt cenzus, és 2015-re csak becslés van, akkor az aztán halálpontos, ugye?!
Válasz erre 

aleb19 2017.04.17. 19:19:18

a mostani tuntikezes arra volt jo alkalom, hogy az iranyithatatlan momentom vitorlajabol megprobaljak kifogni a szelet es atcsatornazni az ujgulyasfele polmozgalomba...a libsik ismet szalamizgatnak legutobb 2-3 eve majdnem az LMP-t nyirtak ki
Válasz erre 

rigolya2 2017.04.17. 19:23:58

@Online Távmunkás: @nemecsekerno_007:
index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2017/04/11/koltsegvetes_2018/

Tájékozódni, tájékozódni, tájékozódni!
Válasz erre 

anyadmajma 2017.04.17. 19:25:53

@herzl: ja, mert ha addig nem sikerül putyinizálni az országot, akkor biza kell még a szemét brüsszel pénze, hogy legyen mit lopni, meg titeket fizetni.
De jó is lesz istenem, mint Törökországban, majd itt is lehet megint kivégezni, akárcsak 56 után.
Magyarázd a semmit, hátha a végén elhiszed. ja nem, elhiszed, mert a gazdád mondta.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.04.17. 19:44:41

@rigolya2:

Olvasd már el a cikket értelmezve. Ezek miatt kell kiadást csökkenteni (különben nem lesz meg a hiánycél) De szerinted nyílván azért kell, hogy Rogán ellophassa. Ez így nagyon gyenge.

1. fiataloknak nyújtandó kedvezmények és az újabb gyermekvállalást ösztönző lehetséges intézkedések;
2. egyes áruk (tűzifa, hal, vadhús, egyéb élelmiszerek) áfájának csökkentésére irányuló kezdeményezések;
3. a Zrínyi 2026 honvédelmi és haderőfejlesztési program;
4. a kormánytisztviselők életpályamodellje,
5. és a plusz pénz, amit a költségvetési tárgyalások során a minisztériumok kilobbiznak maguknak.

És ezekkel tervezik csökkenteni:

1. a beruházások 15 százalékos csökkentésével (150 milliárd forint);
2. gazdaságfehérítő intézkedésekkel (e-számla); (70 milliárd forint);
3. a minisztériumoknak szánt összegek 1 százalékos csökkentésével (46 milliárd forint);
4. 203 milliárd forintos költségvetési tartalék csökkentésével (30 milliárd forint);
5. az állami és egyházi dolgozók bérkompenzációjának kivezetésével (20 milliárd forint);
6. vagyonértékesítéssel, például állami erdők egy részének privatizációjával (10-30 milliárd forint);
és a Nemzeti Eszközkezelő program ütemezésének csúsztatásával (8 milliárd forint).

Persze lehet e mögött Rogán helikopterezéseit látni, de arra se ártana némi adat v. link.

Egyébként ha érdekel, akkor itt egy kis segítség:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 19:57:15

@Nemzeti Dohányos: Nálunk én úgy 15 emberrel beszélek napi szinten, ebből úgy 3 olyan aki elszánt orbánellenes, de nekik sincs eszük ágában sem elmenni ezért. Akik mentek, azok egyértelműen a jobb fizu miatt tették. Mi eleve egy multi vagyunk, ami azt jelenti, hogy a megrendelővel, a felsőbb szintű menedzserekkel, de még néha egymás közt is angolul beszélünk, mivel vannak külföldi kollégák is. Ergo, nálunk ha valaki lelép külföldre, annak ez kb. annyi változás, hogy a büfében a zsemlét nem magyarul kéri. Persze, ha vannak itthon szülők, barátok, esetleg van itt házad, autód - és amúgy elég jól elvagy az itteni fizuból is - akkor nincs nagy kényszer külföldre menni.
Válasz erre 

rigolya2 2017.04.17. 19:58:34

@nemecsekerno_007:
Jajj, de édes: Cicuska! Hol említettem rogán nevét???

Ott a 3% deficit veszélye 2018-ban, vagy sem?!
Félrevauvau nem érdekel!
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.17. 20:01:44

@Orbán Hazaáruló Viktor: "Talán ha nem egyetembezáráson ügyködnek, akkor nem összeszerelő ország lennénk"

Ha marad a CEU, akár gyorsétteremlánc nagyhatalommá is válhatunk. Nézd meg, milyen kiváló szakembereket képeznek. Úgy kell a gazdaságnak Pl. a genderszaki mint egy falat kenyér!
Válasz erre 

morph on deer 2017.04.17. 20:12:08

@herzl:
"Tudom, te a legrosszabbat feltételezed a hatalomról,"
- Így igaz! Mondjuk megdolgoztak érte..!

". de a tények cáfolják sötét halucinációdat. :D"
- Ezen a villanyfény sem segít! Próbáltam.

"Orbánék atlantisták és épp idén tárgyalnak a 2020 utáni Európai Uniós fejlesztési forrásokról."
- Az első két szó kivételével el is hiszem.
Mert az mégsem járja? Hogy akár egy centet is otthagyjanak valahol is...
Nyilván van még pár eladó kastély, hotel meg camping, nehogy már kihagyják!

Sajnos túl öreg vagyok már a mesékhez, már a húsvéti nyulban sem vagyok teljesen biztos, hát még orbán európai szemléletében! Akkor már inkább a nyul!

Akkor lenne számára elfogadható az európai egység, ha ő határozhatná meg a játékszabályokat, csakúgy, ahogy a volt 'szocialista' időkben is hasonló indíttatásból lázadt.
Nem a rendszer ellen küzdött, hanem annak vezetői ellen, ahogy maga mondta.
Most sem az únió a baj per se, hanem az, hogy nem ő vezeti.
Nem rossz ötlet, mármint az ő szempontjából, csak ebben az esetben a felcsúti módszerek nem bizonyultak célravezetőnek, így más irányba tapogatódzik.
Mert uralkodnia muszáj, vagy így, vagy úgy. Azért nem irigylem, meg a családját sem...
Válasz erre 

mferi42 2017.04.17. 22:09:05

Leginkább viszont abból a libsi kisebbségből van elegünk, akik megpróbálják a maguk kirekesztő gondolatait a többségre erőltetni. Nekünk fiataloknak.

Oszt ha nem tetszik a többségnek, amit ők akarnak, egyből akasztanának. Liberálfasiszták.
Válasz erre 

John Doe3 2017.04.17. 23:42:27

@Pestépítő: havi nettó 600 az havi bruttó 1,2 milla (béralap, nem bruttó). Mivel nem 160 órát termel, hanem max 120-at (van ui. üresjárat is), az 10000 /óra rezsióradíj, + ÁFA. Az pedig még mérnökórának sem kevés. Úgyhogy a becslést eltúlzottnak érzem.
Válasz erre 

Bajjjer Zsot 2017.04.17. 23:51:17

"13+1 dolog, amiből elegük van a magyar fiataloknak"

1. libsik
2. libsik
3. libsik
4. libsik
5. libsik
6. libsik
7. libsik
8. libsik
9. libsik
10. libsik
11. libsik
12. libsik
13. libsik
+1. libsik
Válasz erre 

Bajjjer Zsot 2017.04.17. 23:53:32

" A civil lét ellen indított támadás szintén a fiatalokat érinti legérzékenyebben,"

Ezek annyira civilek, amennyire az arabok menekultek.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.18. 04:36:25

@Orbán Hazaáruló Viktor:

Azért vagyunk összeszerelő ország, mert a nyugat ezt akarja. S éppen az Orbán-féle proteszt lehet az út arra felé, hogy ez változzon.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.18. 04:38:15

@Orbán Hazaáruló Viktor:

Egyrészt ősi orosz föld, de ez nem a legfontosabb. A lényeg: ezek a területek Oroszországgal határosak, alapérdekük a jó viszony az oroszokkal, s nem az, ha egy 10 ezer km-re lévő nagyhatalom csatlósaivá válnak.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.18. 04:42:59

@Mrs.Columbo:

Kb. ötször annyi pénz ment ki az országból, mint amennyi bejött.
Válasz erre 

2017.04.18. 06:19:12

@Orbán Hazaáruló Viktor:
Szabó Dezső: az ifjúságról

Az ifjúság sohasem ad új történelmi gondolatokat. Az ifjúság mindig a már legnépszerűbbé beidegzett gondolatok, érzések megafonja.
Ha ezek a gondolatok és az érzések a múlt vagy a jelen érdekszövetségeinek vagy egy idegen hatalomnak ügyes és ravasz beidegzései: hogy a nemzet életösztönének elbódításával zsákmányukba kerítsék az országot: az ifjúság pusztító méreg és a jövőt megölő átok!…
Ha ezek a gondolatok és érzések a zsákmányszerzés és uralom vad ösztöneit szentesítik, az erőszak és a minden eszközzel célja felé csörtető ravaszság igézetét adják: az ifjúság aljas és a szétbomlás halálos mérgeit hordja magában.
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. Csak: ha az élet kényszerei az idősebb nemzedékekben már megindították az erkölcsi tisztulás, a közösséghez folyamatait: csak akkor lehetnek úrrá az ifjúságon az egészséges erkölcsi erők s a szolidaritás mély indításai.
Azoknak a szülőknek, akik talán csak közömbösek vagy óvatosan gyávák voltak magyarságukkal szemben: fiai már a magyarság tagadóivá, vagy pláne: idegen érdekek zsoldosaivá lesznek. Az ifjúság mohó érvényesülési vágya könnyen vetít igazoló világot a legaljasabb, a legbűnösebb tettekre is. Az önzés ebben a korban szervesebben sajgó, meggondolás nélkül féktelenebb, a felelősség érzete kisebb, az élettapasztalatok gátjai csekélyebbek.
Egy pillanatra sem kell elfelejteni: az ifjúság az összegzés: az idősebb nemzedék eredménye.
Forrás: Az egész látóhatár II. kötet 1084, 85, 87, oldal, lényeg k
Válasz erre 

mérsékelt CIA terrorista 2017.04.18. 07:05:37

nezopontintezet.hu/analysis/egy-evvel-valasztas-elott-mit-latnak-kozvelemeny-kutatok/

Elvtársak, nagyon elegük lehet a zembereknek, 50%- os Fidesz- támogatással.
Ezzel áll szemben párezer bor-sör-marihuanagőzös büfé-ruhatárszakos a külföldi hivatásos színes forradalmárokkal megerősítve.
Válasz erre 

midnight coder 2017.04.18. 07:06:26

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem. Azért vagyunk összeszerelő ország, mert anno volt 40 év szocializmus, majd egy rabló privatizáció, amiben még azt a kevés értékelhető dolgot is, amit a szocializmus alatt létrejött, szétlopták. Innentől kezdve kb. minden beruházás az elmúlt 30 évben zöldmezős volt. Az egyik oldalon a multik, a másik oldalon pár olyan hazai cég, ami az ellenséges hazai gazdasági környezetben amit a mindenkori kormányunk létrehozott a számukra, megpróbált boldogulni. Na most, a hazai cégek nagy része nyilván nincs abban a helyzetben hogy fejlesszen, a nyugati cégek pedig nem fogják a fejlesztési központjukat pont ide hozni, inkább az itteni képzett emberek mennek ki nyugatra. Ebből a jelenlegi helyzetből amiben mi vagyunk, kb. egy út van kifelé: összeszerelő üzemmé kell válni. Mert az összeszerelő üzem előbb-utóbb a helyi kisebb beszállító cégekre kezd el támaszkodni, ezekből pedig idővel más cégek saját terméket is elő tudnak állítani - és ők már itt fejlesztenek. Ezt az utat járta Japán, Dél-Korea, és ezt járja most Kína is. De az nem megy, hogy ül a puszta közepén 10 nagyon okos ember kezében kőbaltával, és felépít kőből és agyagból egy processzorgyárat.
Válasz erre 

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.04.18. 11:37:58

Na, ha ennyire tele van a f@sz, pardon, hócipő, akkor tessék szavazni ellene.
Nem csak beszélni, írni róla, hanem tenni is ellene.
Mi, akik már külföldre költöztünk, nem tudunk segíteni.Mi voltunk azok, akiknek nem volt mindegy, viszont kevesen voltunk bármihez is.Sajnáljuk.
Csak bíztatni tudunk titeket, otthon élőket; hajrá, Mari néni.
Válasz erre 

2017.04.18. 13:58:19

Én akkor akadtam ki nagyon, amikor pár éve felbontás nélkül kidobtam a minihisztielnök úr nekem szóló személyes levelét, amit megkapott minden honfitárs és anyám rám szólt, hogy ebből még bajom lehet. Akkor döntöttem el, hogy komoly szerepem lesz abban, hogy ez a banda megbukjon. Mégpedig a saját fegyverükkel. elmenypark.net
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2017.04.19. 18:49:22

@Janossz: telefonon teljesen maskepp van tordelve az oldal. neked van amugy?
Válasz erre 

Szúrófény 2017.04.29. 07:10:16

@Orbán Hazaáruló Viktor:
Az emberek nem akarnak megszületni. Az emberek elmennek innen, ha már élnek
Az emberek nem házasodnak. Az emberek óvakodnak az utódoktól. Az emberek sietnek meghalni, mert nincs mód élni. Ez a nemzeti fellendülés. Ady. Haldoklunk 1906. 02. 10.
Tudjuk mi jól, hogy a mi parlamenti pártjainkban lélek, lendület és kultúra annyi lehet körülbelül, mint Macedónia összeverődött bandáiban. Akkor nem búsultak a magyar urak: oláhok jöttek a magyarok helyébe, az oláh olcsóbb volt és alázatosabb! S íme rossz időket élünk, a régi recept nem ér semmit. Az oláh paraszt is elromlott, nem akar barma lenni az uraságnak. Baj van a paraszttal 1907 10. 16.
Csúnyábban még soha meg nem csalták hazug vezérei a népet, mint most. De ilyen könnyű dolguk se lehetett volna máskor. Anyagiakban, kultúrában, morális erőben, hitben már a végnek végét járjuk. Cinizmusuk, gaz bátorságuk határtalan, éhségük kielégíthetetlen… Rettenetes világossággal halad ez a szerencsétlen ország az elvégztetett felé. Hiszen csak a hatvanas évek óta ijedelmes és hatványos az anyagi erkölcsi romlás. Temető az ország. körülmények között még öljünk egy kicsit. Most már öljük meg alaposan és mind a régi elvtársakat. A koalíció bomlik, az általános választójognak jönnie kell, s az ország nagyobbik felében a korrupt és a nembánomság híve, tisztességesebb felében remény nélkül élő.
Ady: A legújabb párt 1907. 12. 15.
A valóság azonban az, hogy csőd előtt állunk, s még szökni se tudunk semerre. Mindenki kompromittálta itt magát halálosan, a régi rend, az új rend, de talán legjobban a tisztelt választó közönség! (Az a barom, ki mindig a többet ígérőre szavaz!) Egyetlen orvosság: a harakiri 1907. 12. 08.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard