Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A szegénység fekete kígyója Vajna Timi fánkjába harap

A szegénység fekete kígyója Vajna Timi fánkjába harap

Nem hinnénk, hogy Vajna F. (Fánkosztó) Tímea tisztában lenne azzal, hogy Az ENSZ Közgyűlése 1992-ben október 17-ét nyilvánította a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává, és ezért osztott ingyen fánkokat a szegényeknek ( és nem szegényeknek) néhány nappal korábban. Magyarország leszakadása a nyugati világtól, sőt közvetlen szomszédjaitól épp ott érhető legjobban tetten, miként alakult a rendszerváltás óta a szegények, illetve az egyre lejjebb süllyedő középosztály sorsa.

velvet_hu.jpg

Fotó: velvet.hu

Fehér Attila, a Partiszkon Társadalomkutató Egyesület elnöke szerint a rendszerváltás óta eltelt negyedszázad nem váltotta be a magyar társadalom ’89-es várakozásait. Hazánkban különösen aktuális a szegénység problémaköre, ugyanis az ország hét régiója közül négy az Unió legszegényebbjei között van. 2016-ban a KSH adatai szerint a 7 év alatti gyermekek 42,2 százaléka él szegénységben, közülük 130 ezer gyermek nélkülözik, és 50 ezer rendszeresen éhezik. És ez csak néhány mutató azok közül, melyek jelzik, a kormány hurráoptimizmusa ebben a kérdésben csak porhintés.    

Kialakult ugyanakkor egy olyan gazdasági és politikai „elit”, amely önhittségének és az empátia tökéletes hiányának köszönhetően egyszerűen nem is érzékeli a társadalmi különbségek növekedésének tarthatatlanságát. Helikopterező és fácánokat mészároló miniszterek, külföldi luxus-szórakozóhelyeken partizó és állami pénzből magántévéket vásároló tanácsadók borzolják a kedélyeket, mindeközben a kormány kommunikációja a polgárháború és kilátástalanság elől menekülő embereket helyezi céltáblája közepére.

A migránsügyön keresztül is pontos kontúrokkal kirajzolódik a magyar felső középosztály társadalomszemlélete. A reményeitől és emberi méltóságuktól megfosztott menekültek ellen hergelik azokat a hazai szegényeket, akik megmaradt egzisztenciájukat féltve asszisztálnak ahhoz, hogy az urizáló kormány miniszterei és tanácsadói gyanús hátterű offshore cégeken keresztül letelepedési kötvényeket értékesítsenek olyan külföldi gazdagoknak, akik nem kötelesek elszámolni azzal, honnan szereztek milliárdokat ahhoz, hogy magyar, illetve uniós állampolgárságot vásároljanak maguknak.

Nyugodtan kimondhatjuk, hogy a mostani kormány csak azért nem hagyja végleg az út mentén a szegényeket, mert szüksége van rájuk a következő választásokon.

A magyar rendszerváltás kudarcáért felelős úgynevezett politikai elit egyelőre nem is érzi azt a veszélyt, hogy a jóléti fordulat elmaradásáért valakiknek felelősséget kell vállalniuk ebben az országban. A jelenlegi kormányzat morzsákat dob a szegények és elégedetlenkedők elé, ami egyelőre még elég ahhoz, hogy ne kelljen szembesülniük a népharag elsöprő erejével, ám az igazság pillanata közeleg.

Nem lehet ugyanis büntetlenül megúszni azt, hogy szinte egyetlen nagy horderejű országos korrupciós ügyben sem öntöttek tiszta vizet a pohárba, hogy elsikáltak minden olyan botrányt, melyben érintve lehettek politikusok valamelyik (vagy mindkét) oldalról. Nem lehet megúszni azt sem, hogy elkótyavetyélték a mintegy háromezer milliárdos magánnyugdíj-vagyont, hogy háromszor mentették meg a devizahiteleseket, ám alig enyhült az adósokon a nyomás, hogy minden falucskába focistadiont építenek a megtérülés csekély reménye nélkül.

És persze nem lehet elmenni amellett a tény mellett, hogy az utóbbi hat év kormányzása alatt nyíltan a gazdagok oldalán állt a kormány, hiszen míg a szegények és képzetlenek százezreit kényszerítette közmunkára, addig a magas jövedelműek élvezhették az egykulcsos adó nyújtotta előnyöket. Aki pedig igazán közel állt a mézes bödönhöz, bőven kaphatott állami megrendeléseket, játszhattak ki uniós rendelkezéseket, részesülhettek a trafikos koncessziók előnyeiből. A szegényeknek maradt a mellébeszélés és a népbutító kormányzati propaganda. 

Nyugodtan kimondhatjuk, hogy a mostani kormány csak azért nem hagyja végleg az út mentén a szegényeket, mert szüksége van rájuk a következő választásokon. Igen, szükség van arra a mintegy háromszázezer közmunkás voksára, akik közvetlenül ki vannak szolgáltatva a helyi hatalmasságoknak, és nem jut nekik még zsíros kenyérre sem, ha kimaradnak a következő programból. Szükség van a többször megsértett és kormányhoz közeli vezetői által lejáratott romák támogatására is, mert állítólag őket könnyű olcsó ígéretekkel is megvásárolni. És persze szükség van azokra a Fidesz-hívőkre is, akik látják, hogy rossz irányba mennek a dolgok, de mindig meg lehet őket győzni azzal, hogy ez is jobb, mintha visszajönnének a kommunisták.    

„Ha nem tudod, mi az a Nemzeti Együttműködés Rendszere, ne hibáztasd magad, hanem igyál egy pohár tüzes vizet és fogd rá a komancsokra.”     

A szociális ellátórendszer, az egészségügy, az oktatás helyzetének lassan tarthatatlanná válása és a foglalkoztatottak helyzetét jelentősen rontó új munkatörvénykönyv kiszolgáltatta a munkavállalókat a multinacionális érdekeknek. Elmaradt a polgárosodás révén várt felemelkedés, így sokaknak a lecsúszás élménye, vagy az attól való rettegés érzése egyszerre tette hiteltelenné az országot negyedszázada vezető politikai erőket és rendítette meg a demokratikus rendszerbe vetett hitet.

fank.png
A szegénységből nem Vajna Tímea fánkosztása, a valós problémáktól, a hétköznapi emberektől mindinkább eltávolodó politikusok és a hozzájuk szorosan kötődő nemzeti oligarchák jótékonykodása fogja kivezetni Magyarországot, hanem társadalmi és gazdasági reformok sora. Ebben azonban nem érdekelt a jelenleg kormányzó elit, így jelentős politikai fordulat nélkül a szegénység Magyarországon eszkalálódik, hiába próbálja ezt a szót kitörölni minden szótárból a hatalom. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha nem tudod, mi az a Nemzeti Együttműködés Rendszere, ne hibáztasd magad, hanem igyál egy pohár tüzes vizet és fogd rá a komancsokra.”

176 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A szegénység fekete kígyója Vajna Timi fánkjába harap Tovább
Facebook Tetszik
0
176 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1111813497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (176)
Az utolsó 100 komment:

élhetetlen 2016.10.17. 17:46:08

@Nzoltan: Éljen a cinizmus. A lehúzott rétegek elmennek a fideszre szavazni, mert különben nem kapják meg a következő negyedévi közmunkát. Akár a békemenetre is elmennek, mint anno a CBA-sok. Ez a demokrácia?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 17:57:25

@Tenyekeslogika23: "nem csak az elmúlt nyolc évre fogtam, mivel Viktornak is elévülhetetlen "érdemei" vannak, hogy nem tartunk ott, ahva vizionál minket. Fletóék alatt szereztünk egy komoly lépéshátrányt,"

Oké, akkor felejcsed már el az emútnyócévet, az isten szerelmére!

Akármilyen mélyre érkezett az ország 2010-re, onnan kellett volna feljönni. Úgy volt, hogy két hét alatt rendet tesznek. Azóta is egyre csak lejjebb csúszunk. Még annyit se tudtak elérni, hogy ne változzon a pozíciónk, pedig csak annyit kellett volna csinálni, hogy ne csináljanak semmit. De nem, orbánnak harcolnia kellett mindenkivel, egyre lejjebb harcolta az országot. A fasz gyurcsányra kenni ezt fasság.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.10.17. 17:59:21

@Tenyekeslogika23: Én is akkor voltam fiatal, amikor a sávos rendszer volt életben. Engem nem ez zavart, hanem, hogy a jövedelmemre való tekintettel sohasem kaphattam tanácsi lakást, amit aztán megvehettem volna tizedáron. Ha akkor egy kulcsos lett volna, tudtál volna egy éven belül lakást venni a plusz pénzből? Most tud egy fiatal? Akkor miről beszélsz az egy kulcsos kapcsán. Még a CSOK-kal is csak betettek, mert aki jogosult rá, annak is elviszi a plusz pénzt a drágulás, aki meg nem jogosult, az szív a drágulással. De jó! Más. Rendezik az alacsony bért. Emelik az alapot, és megvonnak minden eddigi pótlékot, úgy, hogy a nagy emelés után egy csomóan kevesebbet visznek haza. Ez is szuper!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 18:01:23

@Nzoltan: "mindent elprivatizáltak a libsik"

Oh, ah, oh. Miért nem már mingyárt a gyíkemberekre fogod a gyászos gazdasági lecsúszászt? Igen, kádár meg rákosi is ártott a gazdaságnak. Őket is hozd fel. meg Árpád apánkat, hogy rossz helre hozott.

2010 óta egyre nagyobb károkat okoz az orbán, próbálj erre fókuszálni, ne Ádámra és Évára, meg az almára.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.10.17. 18:04:33

@Nzoltan: Ebbe nem megyek bele, már sokszor, hosszan leírtam, hogy 15 év alatt megoldható lenne legalább a fele probléma. Tény, hogy ez ügyben semelyik kormányzat nem tett célravezető lépést. Pedig lenne.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.10.17. 18:13:46

@Nzoltan: „Most meg a kizsákmányoló külföldi "befektetők"-ért imádkoznak. Pedig azok semmiben sem különböznek a meszáros féléktől.”. De, különböznek. Egy külföldi kizsákmányoló, ha jövőre is ki akarja vinni a hasznot, akkor befektet annyit, hogy jövőre is legyen haszna. Ennyi. Mészáros meg hol szállodát vesz, hol futballcsapatot, köze nincs az egészhez, nem akarja működtetni, csak megveszi, mert mondták neki, aztán majd eladja, aztán majd, aki megvette is eladja, és csak tévedésből kerülhet be a láncba valaki, aki ért is hozzá, és akar is valamit kezdeni vele. Lásd a sötét a város, eladom a céget, semmi közöm hozzá, kerestem egy valag pénzt. Ennél bármelyik multi tisztességesebb.
Válasz erre 

tede 2016.10.17. 18:14:33

@micsoda?:@micsoda?: lassan 30 éve megvolt a rendszerváltás, de te még mindig a múltban élsz. A szegény kisnyugdíjas, akik felépítették az országot. A ballibek miért nem duplázták meg a nyugdíjakat (nem, nem arra gondolok, amikor elinflálták, hanem reál értéken)? 12 évig voltak hatalmon, de a nyugdíjasok helyzete nem javult náluk (sem). A mostani kormány legalább annyit vállalt, egy kicsit erőn felül is, hogy megtartja az értékét a nyugdíj. Ez sem kis dolog, de nyílván ígérni mindig lehet többet, meg belekötni, hogy nem is annyi az infláció. Ez mindig megvan.

Én azt a részét nem értem, amikor az egyéntől teljesen függetleníted az anyagi helyzetét. Ő miért nem tanult? Miért nem csinál valami értékesebbet? Tudom, jön a sírás halmaz, hogy emiatt meg amiatt nem lehet.

Kibasz.tt tipikus ballib mentalitás. Egy echte ballib a sok közül, akiket (sajnos) ismerek rinyál állandóan, hogy ő nem tud megtanulni programozni, mert így meg úgy meg amúgy. Pedig állítólag jól kereshetne, de nem. Egyszer elhívtam egy sráccal, akit egy munkán keresztül ismertem meg és ugyanaz a kedvenc játékunk, aki egy balesetben elvesztette több ujjának egy részét (amputálni kellett az ujjait részben) és egyéb problémái is vannak, pl visszatérő sajgás, fájdalom a csípőjében, ha sokat ül. Érdekes módon ő megtanult programozni, mert se fizikai munkára se terep munkára (előtte területi képviselő volt, sokat járt autóval, ebből is lett a baleset) már nyilván nem volt alkalmas és előtte nem programozott, de a számítógéphez értett valamennyire.

Bemutattam a srácot, elmondtam hogy egy kiváló programozó lett, minden problémája ellenére (speciálisan konfigurált billentyűzetet kell használnia és spéci asztalt, hogy felváltva tudjon állva és ülve dolgozni meg a többi speciális dolog).

Azért mert Ő tényleg dolgozni akart, nem picsogni meg rinyálni, hogy milyen rossz, a k.rva kormány nem segít, itt nem lehet semmit sem csinálni. Egészséges ember meg ott vinnyog, ha mondom neki, miért tanul meg programozni, hogy nehéz, nem tudja, nem érti, ez a baja, az a baja.

Menjetek a francba rinyálással ezt mondom én. Rinyálni, az megy nektek.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.10.17. 18:14:51

@csakférfi: Én sem az enyéimet. Ezt a befejezéséhez közeledő (filozófiai-teológiai) háborút, nem a barikádokon kell megvívni, habár ez sokak célja, hanem a tudományos közélet felpiszkálásával. Ez a megoldás sokkal olcsóbb.
Válasz erre 

Burgermeister 2016.10.17. 18:31:42

Pénzmosoda!!!
Válasz erre 

bandigyerek 2016.10.17. 19:30:27

Odáig olvastam, amíg előhúzta az éhezőgyerek-kártyát... ugyan már, ha ma Magyarországon éhezik egy gyerek az a szülő miatt van nem a társadalom felelőssége. Ettől már csak a négymillió szegény ember dumát rühellem. Irgalmatlan nagy baromság.
Válasz erre 

Janossz 2016.10.17. 19:50:56

@élhetetlen: Illetve, ha nem is tisztességesebb a multi, kemény számonkérésnek teszi ki magát...Nem úgy, mint más.
Egyébként a termőföldek is jobb kézen lennének külföldi tulajdonban-bérletben.
A mai magyar mezőgazdaság produktumban úgy az 1975-ös színvonalon domborít. Igaz, akkor kevesebb luxusterepjáró grasszált a végeken.
Válasz erre 

micsoda? 2016.10.17. 20:11:40

@tede: Bocsi, de te nem a földön jársz.
Csakhogy tudd. A rendszerváltáskor az átlagos infláció 20 és 30 % között mozgott 10 éven keresztül. Ezt is elvesztették az akkoriban nyugdijba menők. Ja, és nem szabad elfelejteni, hogy azoknak az embereknek a többsége l6 éves kortól dolgozott. A rendszerváltás nagy vesztesei voltak.
Valamit enyhitett a 13. havi nyugdij, és a Gyurcsány-Bajnai kormány kiemelt nyugdija, ennek a rétegnek. A mostani kormánytól csak az évi inflációt kapják, amit úgy számolnak ki, ahogy akarnak. Az Orbán kormány 2010-ben az év végi o.5 % emelést sem építette be alap nyugdíjba. Bezzeg cikizte a "ballib" kormányt a o.5 %-os emelésért, az is kevés volt, de legalább az alapot növelte.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.17. 21:11:46

A rosseb érti. Ennyi a szegény, meg annyi gyerek éhezik, aztán bazmeg az iskolai kaját nem hajlandók megenni. Persze, nyilván nem finom, meg nincs benne cukor, de egy éhezőtől azért elvárható lenne, hogy egyen.
Ja, meg minden bolt mindig tele van. Merre kell menni, hogy mondjuk egyszer üres tescoban várásolgathassak? Vagy hogy ne legyen dugó?

Kurva unalmas a sok képzelt szegényetek. Mutassatok már legalább egy éhező magyar gyerekről képet.
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.17. 21:21:34

@Jakab.gipsz: :) :)
A katonák a háburúba halni mennek.
Jobb egy élő kutya mint egy döglött oroszlàn.
Csak néhàny bölcs elszólàsa a fegyverrel vett békéről.
Azt gondolom nem a tudományos viták fogjàk pro és kontra ezeket a "dolgokat "eldönteni hanem az élet.
Csak egy komoly pénzügyi krízis kell.
Aztán mehetünk a "levesbe". :)
Teli gyomorral nagyon okos àm az ember.
De ha nincs kaja(mivel a befektetéseket és az olajat traktort ) nem lehet megenni sőt a papír és fémpénzt sem. Ezért nekem teljesen logikus hogy lesz egy vilàggazdasági összeomlás.
Mivel isten nincs, ezért .
:) :)
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.17. 21:29:03

@monddazigazatmar: A hvg.- n találsz L Ritók Nórától A nyomor széle. c blogon néhányat. Azt hiszem most az indexen is posztolt.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.17. 21:41:20

@élhetetlen: "Mészáros meg hol szállodát vesz, hol futballcsapatot, köze nincs az egészhez, nem akarja működtetni, csak megveszi, mert mondták neki, aztán majd eladja, "
:D:D Bezzeg egy külföldi befektető az nem a számokat nézi, meg az iparági jelentéseket, meg ilyeneket, az beáll a szállodába portázni, ugye?

Egyébként annyira érdekes ez a Mészáros ügy. A faszi 2009ben már majdnem milliárdos volt. Pedig biztos nem tömték Bajnaiék meg a Fletó pénzzel. Mégis az ő cége végezte a gázbekötéseket a fél megyében. Komplett falvakban meg lakóparkokban.
Na, ebből csinál a balos média egy mezei gázszerelőt, aki olvasni sem tud, de kőgazdag.
Nem olvastam utána, de volt bármivel is minőségi kifogás amit csinált a cége? Mert eléggé basztatja a liberós sajtó, de ilyenbe még nem nagyon kötött bele senki.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.17. 21:48:51

@csakférfi: Egy éhező gyerekről sem találtam képet.
Beleolvastam, csak a szokásos urilány ájuldozik hogy milyen nagy a szegénység.
"szomszédhoz megy át gyufáért az asszony, hogy legyen mivel begyújtani a főzéshez" höhö. igen, teljesen reális.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.17. 21:54:05

@csakférfi: nyomorszeleblog.hvg.hu/upload/2014/08/DSCF2231.jpg
Tessék. Itt vannak a magyar éhezők. Felületes szemlélő túlsúlyosnak nézné.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 21:56:33

@monddazigazatmar: "volt bármivel is minőségi kifogás amit csinált a cége?"

Bármit megcsinálok minőségire dupla áron. A felét kifizetem az alvállakozónak, a másik fele talált pénz.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.10.17. 21:58:18

@csakférfi: Nyugi a helyzet vacak, de nem reménytelenül.
Sokan szeretnének egy nagy összeomlást, vagy háborút kiprovokálni, az rendszerint elfedi a disznóságokat.
De most más a helyzet, a tudomány már megoldotta a problémáink döntő többségét, csak még nincs közhíré téve. (pl. Isten létezésének a kérdését, bizonyítani a legkönnyebb, nem hitről van szó, ez matematika). A matek tételeknek van egy óriási előnye, nem lehet róluk vitát nyitni, hasonló módon mint a természeti törvényekről sem tudunk vitát nyitni, csak tudomásul lehet venni és megtanulni alkalmazkodni. Fel a fejjel, nyugi lesz.
Válasz erre 

bandigyerek 2016.10.17. 22:23:54

@csakférfi: Itt nem az a kérdés, hogy van-e éhező gyerek, hanem az hogy miért éhezik? Minden magyar gyerek kap a társadalomtól napi 4-500 forintot amiből lenne annyi kaja, amennyi egy gyereknek kell. Ha ezt a pénzt apuka/anyuka elissza, az nem a társadalom felelőssége.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.17. 22:25:58

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Igen, igen, persze :)
Utólag pedig az a legkönnyebb, hogy valamire rámondod, hogy dupla áron lett megcsinálva.
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.17. 22:27:24

@Jakab.gipsz: Én nem izgulok.
:) :) :)
Viszont a befektetők és a tőzsde igen.
Eléggé alkalmazkodóképes vagyok.
Paraszt felmenőkkel és vasas tervező szakmával.
Kajára feltehetőleg nem lesz gondom-unk.
Az eszközöket meg most épìtgetem szabadidőmben.
Tudod " sufni tuning". :)
Én nem vágyom az összeolásra sem nem a világvégére.
Nem szeretnék ölni. Sem háborúzni. De erről már írtam.
A matek hogya bizonyítja isten létezését?
Nem nagyon konyítok az integrálszámítàshoz. Vagy a Fermat sejtést sem értem. Azért mechanikai nyíró és csavaró feszltséggel elboldogulok. Esetleg figaskerék tengelytávnak és áttételek számításának nekiveselkedek. Ha nagyon kell.
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.17. 22:37:48

@bandigyerek:
Az lehet . Màrmint hogy nem az állam felőssége hogy kilàtàstalan anyagi helyzetbe kerültek a szülők. Meg a gyerek is.
Viszont az pl. Orbàn felőssége hogy megegyeztek pl. a svéd kormànnyal hogy alacsonyan tartjàk a hazai béreket. Ebben a magyar vàllalkozók is részt vettek.
Azt azért el kell hogy ismerd. Nem mindenki indul lakàssal és autóval az életnek.
Gondolom sohasem kellett eldöntened hogy egyél vagy fűts.
Éveken keresztül.
Ebből a krízisből csak időnként a delírium hoz felüdülést.
De okold mindig az àldozatot. Te tudod. Ez azonban cinikus .
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.17. 22:49:14

@monddazigazatmar:
Nem lehet mindenkiből nóbel díjas programozó vagy olimpikon. Esetleg tanár bölcsész ügyvéd. Valakinek effektíve termelni kell.
A probléma az hogy aki kétkezi munkàt végez az nehézségekkel küzd anyagilag. Sokan ezért feladják. Mert szakmájuk sincs. Hidd el hogy felàllni manapság a padlóról nem könnyű. Plàne ha a helyi maffia még beléd is rugdos. Nem beszélve a tanàrok és pedagógusok által mekövetelt hasznàlhatatlan tudàsról.
Megnéztem a képet. Hm..
Más làtni egy a kép kedvéért kimosdatott és felöltöztetett embereket.
Megint màs köztük élni és segíteni próbálni nekik.
:)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 22:49:57

@monddazigazatmar: "legkönnyebb, hogy valamire rámondod, hogy dupla áron lett megcsinálva."

Igen. Könnyebb, mint bevallani, hogy az valójában a négyszeres ár.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 22:55:45

@Jakab.gipsz: "a természeti törvényekről sem tudunk vitát nyitni"

Meg fogsz lepődni, elmúlt már a XVIII. század, a természeti törvényeket már le lehet vezetni elméletekből. Nagy haladást ért el az elméleti fizika.

Pl. az, hogy megtart a hátán a föld, és nem esel bele a középpontba nem megtanulandó törvény, hanem a kavantum kölcsönhatásból következik.
Válasz erre 

HaCS 2016.10.17. 23:09:26

@monddazigazatmar:

"Ja, meg minden bolt mindig tele van. Merre kell menni, hogy mondjuk egyszer üres tescoban várásolgathassak?"

Menj el mondjuk az egyetlen(!) kisboltba Olcsvaapátiban, vagy Tiszakürtre, ahol előző nap fel kell iratni a boltban, ha másnap kenyeret akarsz venni.
Azt hiszed a törpök élete mindenhol csak játék és mese? Ne csak a saját életedből indulj ki.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:18:16

A kapitalizmus vagy piacgazdaság olyan gazdasági rendszer, amelyben a termelési tényezők többségében magántulajdonban vannak, miket haszon elérésének céljából működtetnek, és ahol a termelt javak és szolgáltatások elosztását túlnyomórészt a szabad piac határozza meg.

A kapitalista, tőkés gazdaságok meghatározó eleme a tőke. E gazdaságok növekedését a tőke felhalmozódások és a bankok hitelei biztosítják, amelyek a gazdaság megtakarításainak összegyűjtésével fedezik az újabb és újabb befektetéseket.

A kapitalizmus feltételezi a piaci mechanizmus működését, ahol a magántulajdonban lévő termelési tényezőket és a megtermelt javakat a kereslet és a kínálat alakulása szerint cserélik el.

JAHHHHH.......a piacgazdaság pedig úgy működik, hogy ha lemegy az olaj világpiaci ára, akkor egyes kapitalista országok adót vetnek ki rá és ettől megemelkedik az árahhh ! :O)))
a multik pedig úgy versenyeznek egymással, hogy ki tudja oda vinni a termelését, ahol a kekevesebbet lehet fizetni a rabszolgabéren foglalkoztatott termelőknek és a legkevesebb adót fizetni valamint legtöbb állami támogatást kapni !!!!!!

ÚJ TÁRSADALMI RENDSZER KELL KITALÁLNI ! MERT A KAPITALIZMUS SEM JÓ, HISZEN KIZSÁKMÁNYOLÁSON, UMBULDÁZÁSOKON, CSALÁSOKON.....ALAPUL.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:23:19

Tragikus!A negyedikről vetette a mélybe magát egy nyugdíjas...

NO, EZT AZ EMBERKÉT ÉRTÉKESEBBNEK TARTOM ÉS JOBBAN SAJNÁLOM, MINTHA A MÉSZÁROSNAK VÁGNÁK EL A TORKÁT !
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:26:59

ÉS AKI EZT A KAPITALIZMUST SZERETI AZ MEDGÉRDEMLI, HOGY ERRE A SORSRA JUSSON...
Tömegek vártak ingyenebédre a Blahán: fotók a nyomorsorról

Pénzcentrum
2016. október 17. hétfő 16:01

Facebook
Twitter
Google
E-mail
Nyomtatás

Hatalmas sor állt tegnap a Blaha Lujza téren, ahol a Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közösségének szegényélelmezési programját megvalósító Ételt az Életért Közhasznú Alapítvány munkatársai ételt osztottak.

Október 16-án, azaz tegnap volt az Élelmezés Világnapja, ma pedig a Szegénység elleni küzdelem Napja van - ennek apropóján tegnap 10 tonna tartós élelmiszert és 800 liter babgulyást, 300 liter forró gyógyteát és 200 liter indiai gyümölcsös darapudingot osztott ki 7 felekezet együttes erővel.
Összesen 1600 ember lakott jól a Blaha Lujza téren

- olvasható az Ételt az Életért Alapítvány Facebook oldalán.
Hányan élhetnek szegénységben?

A KSH legfrissebb adatai szerint 2014-ben Magyarországon 3,6 százalékkal, 359 ezer fővel csökkent 2013-hoz képest a relatív jövedelmi szegénység vagy társadalmi kirekesztődés kockázatának kitettek aránya. Így ez a népesség 28,2 százalékát, azaz 2 millió 738 embert érintette.

A legveszélyeztetettebb társadalmi csoportok egyébként:

a gyermekek,

fiatalkorúak,

az egyszülős családok,

a munkanélküliek

és a roma származásúak.
Válasz erre 

HaCS 2016.10.17. 23:41:41

@monddazigazatmar:

"Egyébként annyira érdekes ez a Mészáros ügy. A faszi 2009ben már majdnem milliárdos volt."

Tisztázzuk. Ő maga közel sem volt milliárdos. Az akkor még egyetlen cége, a Mészáros és Mészáros kft. volt kis híján milliárdos BEVÉTELŰ.
Aztán sipp-supp hirtelen beszállt még vagy 4 cégbe 2011-ben.
20%-os üzemi nyereség évről évre.
Érdekes a Mészáros ügy tény és való.

"Pedig biztos nem tömték Bajnaiék meg a Fletó pénzzel."

2010 előtt, még az önkormányzatoknak is volt annyi jogkörük, hogy kellőképp eladósítsák magukat. Ahogy hallom "a fél megyében" mindenhol. Ezeket az "adósságokat" írta le kedves kormányunk pár évvel később. Tudom, hosszú az idő, rövid az emlékezet.
Válasz erre 

átlátó 2016.10.17. 23:43:13

...megvan a "Postás kétszer csenget"-ben amikor a lisztes asztalon Cora Papadakis -Jessica Lange-t megszurizza a Frank-Jack Nicholson ?
Szőkítsék ki ezt a dögöt és hozzák be. Köszönöm.
Utána jöjjön be valaki és húzza ki. Köszönöm.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:43:40

Az Index szerint Parragh László Kecskeméten, az 54. közgazdász-vándorgyűlésen többek között arról beszélt, hogy rendre érvényüket vesztik azok a gazdasági tézisek, amelyeket a rendszerváltás idején fogadtak el. Míg 1989 környékén úgy gondolták, hogy olcsó és képzett munkaerővel képesek leszünk az országba vonzani a külföldi, beruházó cégeket, addig mára "új gazdasági alakzatok jelentek meg": többek között a robotika és a digitalizáció.

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke beszédében arra is kitért, hogy ma Magyarországon egyszerre kell megküzdeni a munkanélküliséggel és a munkaerőhiánnyal, illetve azzal, hogy a külföldre költöző magyarok hiányát képtelen pótolni a bevándorlás. Amúgy sem érdekünk, hogy külhoni magyarok otthagyják a szülőföldjüket, "ősi szállásterületeinket".

Parragh László szerint a járulékcsökkentés sem hozná el a megváltást, ahogy fogalmazott: "nagy hiba hülyíteni az embereket azzal, hogy a járulékcsökkentés majd megoldja a munkaerőpiaci problémáinkat." Ezzel szemben az érdemi megoldás a termelékenység növelése lenne, különösen a legkisebb cégek esetén. Amire még szükség lenne: jövedelememelés, járulékcsökkentés, a termelékenységnövelés az EU-s pénzek segítségével, a K+F javítása, továbbá érdemi felnőttképzés, mert ami ma helyette van, az leginkább pénzmosoda.

JAAAA...., HOGY A SZOCIALIZMUSBAN MINDENKINEK VOLT MUN KÁJA ????? ...HOGY VOLT 200 EZER RENDSZERELLENES HŐBÖRGŐ AKI NEM TUDOTT ELEGET CSENCSELNI, MINT A DEMSZKÁJ ?????... DE VOLT RENDES JÖVEDELEM, NEM KÉNYSZERÜLT 1 MILLIÓ EMBER NYUGATON MIUNKÁT VÁLLALNI, ÉS NEM KELLETT BEVÁNDOROLTATNI A HELYÜKRE EMBERKÉKET ??? ...ÉS NEM NYOMORGOTT A FÉL ORSZÁG MINT MA ?????
JAAAA....HÁT MERT SOKKAL JOBB RENDSZER VOLT A MAINÁL !!!!! :o) SZAROK A MULTIK PROFITJÁRA, SZAROK A KÉNYSZERŰ MUNKANÉLKÜLI SEREGBE GYÖMÖSZÖLT KISZOLGÁLTATOTTAK LÉTREHOZÓIRA, SZAROK A VEZETŐ ELIT DIREKT RABSZOLGABÉREIRE, AKIK ADÓPARADICSOMOKBA, OFFSHORE SZÁMLÁKRA MENTIK KI A DOLGOZÓK BÉREMELÉSÉRE SZOLGÁLÓ MILLIÁRDJAIKAT...., MERT ELŐBB-UTÓBB ÚGYIS EL LESZNEK ZAVARVA A FRANCBA.....EGY BOLYGÓ ÉS EGY EMBERISÉG VAN, AKIK KAPZSIK MEG LESZNEK BÜNTETVE, EGYETLEN SEM FOGJA MEGÚSZNI ! :)
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:46:19

FELNŐTTKÉPZÉS ===== PÉNZMOSODA ???!!! NA, ILYEN A COCILIZMUSBAN NEM VOLT ! OTT KIVÁLÓAN MŰKÖDÖTT A FELNŐTTKÉPZÉS, AMIT EZ A FASZ ELIT LEROMBOLT !!!
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:52:58

2016. 10. 17. 18:25
MTI
Kepli Lajos
Jobbik
óraátállítás
Lehet, hogy eltörlik az óraátállítást

A Jobbik az óraátállítás megszüntetésére vonatkozó határozati javaslatot nyújtott be az Országgyűlésnek hétfőn.

Kepli Lajos, az ellenzéki párt országgyűlési képviselője a költséghatékony termeléssel és a lakosság mentális egészségének javulásával indokolta indítványát, amely szerint

a jövőben a nyári időszámítás lenne a kötelező.

A politikus a vonatkozó javaslat kidolgozására kéri a kormányt.

Azt írta, Magyarországon lényegesen kedvezőtlenebbek az óraátállítás hatásai, mint a nyugatabbra fekvő tagállamokban, ezzel szemben a nyári időszámítás végleges alkalmazásának számos előnye lenne. Ezek közé sorolta a természetes fényt, amelynek kedvező hatása van az általános egészségügyi állapotra, egyebek mellett csökkenti a depressziót.

A jobbikos politikus kitért arra is, hogy az Európai Közösségek Bizottságának adatai szerint az energia-megtakarítás 0,01-0,014 százalékos mérlegét a déli országok billentik pozitív irányba.

Kepli Lajos az október 30-i óraátállítási időpontra tekintettel a mielőbbi eltörlést szorgalmazza.
Legyen óraátállítás?
Igen, maradjon így minden, ahogy volt
11% (112 szavazat)
Nem, felesleges macera, és hátrányos is
89% (884 szavazat)
Összes szavazat: 996
Nyomtatóbarát változatSend by emailPDF version

MÁR MEGENT CSAK KULLOGUNK, MÁS ORSZÁGOK MÁR SOKKAL ELŐBB LÉPTEK EZ ÜGYBEN....o)
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.17. 23:53:52

@kvadrillio: ÉS VÉGRE AZT IS LEÍRJÁK, HOGY MENNYIRE KÁROS AZ EGÉSZSÉGRE !!!
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.18. 00:04:39

@kvadrillio: Öcsém Te aztàn jól beràgtàl a dempkráciàra?. Vagy minekhívják. Mongjuk "szabadrablás" esetleg "luxus rabszolgatartás".
Mondjuk szar ügy hogy igazad van.
:)
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.18. 00:20:11

Üres kanalak a Parlament előtt - Üzenet a "helikoptereseknek"
nepszava.hu|2016. okt 17. 16:48
[A+ A-]
[Nyomtatás]
[Küldés e-mailben]

Népszava fotó/Tóth Gergő
hirdetés
0
inShare

A Párbeszéd Magyarországért akciója volt a négyszáz, a fővárosi Kossuth téren lerakott kanál, így emlékeztek meg a nélkülözőkről a szegénység elleni küzdelem világnapján, illetve így üzentek a kormánynak. Annak a kormánynak, amelyik úgy képzeli, ha meghamisítja az adatokat, ezzel eltünteti a nyomorgókat is.
hirdetés

Szabó Tímea, a Párbeszéd Magyarországért társelnöke sajtótájékoztatóján elmondta a valós adatokat: Magyarországon több mint négymillióan élnek havi kilencvenezer forintnál kevesebből. A szegénység veszélyének leginkább a gyermekek vannak kitéve, a szegénységben élő gyermekek aránya 2010-2014 között 38 százalékról 42-re nőtt - tette hozzá Szabó Tímea, aki arra is felhívta a figyelmet, hogy az un. dolgozói szegénység is nő, vagyis azok közül is sokan nélkülöznek, akiknek van munkájuk.

Több mint félmillió ember él olyan lakásban, ahol nincsen wc vagy lyukas a fal - sorolta a politikus a bajokat, amelyekkel a Fidesz-kormány nem foglalkozik. Nem elfogadható, hogy eközben a Rogán Antalok, Lázár Jánosok, Andy Vajnák és Matolcsy Györgyök tolvaj országa legyünk - hangsúlyozta a PM társelnöke.

Minden egyes kanál tízezer nélkülözőt jelképez - magyarázta a akciójuk jelentését a képviselő, aki ismét felhívta a figyelmet a PM célkitűzéseire, illetve pártja Mindenki számít című programjára, javasolva a mindenkinek járó alapjövedelem és a négynapos munkahét bevezetését, valamint egy lakhatási program elindítását.
A szegénység ütközik az emberi méltósághoz való alapjoggal
A nemzetiségek jogaiért felelős ombudsmanhelyettes közlése szerint a szegénység és a társadalmi kirekesztés önmagukban az emberi méltósághoz való alapjoggal ütköző jelenségek. Szalayné Sándor Erzsébet a hétfőn tartott szegénység elleni küzdelem világnapja alkalmából adott ki közleményt. A biztoshelyettes ebben felhívta a figyelmet arra, hogy Magyarországon a történelmi fejlődés sajátosságai folytán a roma nemzetiséghez tartozó emberek jóval nagyobb arányban küzdenek szociális, megélhetési vagy lakhatási problémákkal, mint a nem roma állampolgárok.
Éppen ezért a szegénység elleni fellépés Magyarországon különösen összetett feladat, amely nem választható el a társadalmi kirekesztés, a diszkrimináció elleni harctól - hangsúlyozta. Szalayné Sándor Erzsébet úgy fogalmazott: a nehézségekkel küzdők csak akkor reménykedhetnek a felemelkedésben, ha biztosak lehetnek abban, hogy nem éri őket hátrány a származásuk miatt. A társadalmi igazságtalanságok felszámolása minden érintett fél cselekvő és felelősségteljes hozzáállását igényli - írta az ombudsmanhelyettes, aki a közleményben felidézte: az Egyesült Nemzetek Szervezetének közgyűlése 1992 decemberében nyilvánította a szegénység elleni küzdelem világnapjává október 17-ét, hogy a szegények helyzetére és a szegénység kialakulásának társadalmi és gazdasági okaira irányítsa a figyelmet.
Az Eurostat adatai szerint 2008 és 2015 között a szegénységgel és társadalmi kirekesztettséggel fenyegetett népesség aránya sem az Európai Unió egészében, sem Magyarországon nem csökkent.
Tudta? - A szegénység ütközik az emberi méltósághoz való alapjoggal
MTI-információ|2016. okt 17. 17:42
[A+ A-]
[Nyomtatás]
[Küldés e-mailben]

Fotók: Getty Images
hirdetés
0
inShare

A nemzetiségek jogaiért felelős ombudsmanhelyettes közlése szerint a szegénység és a társadalmi kirekesztés önmagukban az emberi méltósághoz való alapjoggal ütköző jelenségek. Szalayné Sándor Erzsébet a hétfőn tartott szegénység elleni küzdelem világnapja alkalmából adott ki közleményt.
hirdetés

A biztoshelyettes felhívta a figyelmet arra, hogy Magyarországon a történelmi fejlődés sajátosságai folytán a roma nemzetiséghez tartozó emberek jóval nagyobb arányban küzdenek szociális, megélhetési vagy lakhatási problémákkal, mint a nem roma állampolgárok. Éppen ezért a szegénység elleni fellépés Magyarországon különösen összetett feladat, amely nem választható el a társadalmi kirekesztés, a diszkrimináció elleni harctól. Anehézségekkel küzdők csak akkor reménykedhetnek a felemelkedésben, ha biztosak lehetnek abban, hogy nem éri őket hátrány a származásuk miatt.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.18. 00:22:53

...ÉS EZ A BETEG BAROM ORBÁN ÉSZ NÉLKÜL ÉPÍTI A STADIONJAIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.18. 00:26:37

@kvadrillio: Szalayné leszögezte: ombudsmanhelyettesként határozottan fellép a nemzetiségen alapuló diszkrimináció ellen, az ugyanis a romák kiszolgáltatott helyzetének súlyosbodását, szegénységük további mélyülését eredményezheti. A társadalmi igazságtalanságok felszámolása minden érintett fél cselekvő és felelősségteljes hozzáállását igényli - figyelmeztetett.
Üres kanalak a Parlament előtt
Párbeszéd Magyarországért akciója volt a négyszáz, a fővárosi Kossuth téren lerakott kanál, így emlékeztek meg a nélkülözőkről a szegénység elleni küzdelem világnapján, illetve így üzentek a kormánynak. Szabó Tímea, a PMt társelnöke sajtótájékoztatóján elmondta: Magyarországon több mint négymillióan élnek havi kilencvenezer forintnál kevesebből. A szegénység veszélyének leginkább a gyermekek vannak kitéve, a szegénységben élő gyermekek aránya 2010-2014 között 38 százalékról 42-re nőtt - tette hozzá Szabó Tímea, aki arra is felhívta a figyelmet, hogy az un. dolgozói szegénység is nő, vagyis azok közül is sokan nélkülöznek, akiknek van munkájuk. Minden egyes kanál tízezer nélkülözőt jelképez - magyarázta a akciójuk jelentését a képviselő

Szalayné Sándor Erzsébet közleményében felidézte, hogy az Egyesült Nemzetek Szervezetének közgyűlése 1992 decemberében nyilvánította a szegénység elleni küzdelem világnapjává október 17-ét, hogy a szegények helyzetére és a szegénység kialakulásának társadalmi és gazdasági okaira irányítsa a figyelmet.

Az Eurostat adatai szerint 2008 és 2015 között a szegénységgel és társadalmi kirekesztettséggel fenyegetett népesség aránya sem az Európai Unió egészében, sem Magyarországon nem csökkent. Az unió népességének csaknem negyede, a magyar lakosságnak pedig mintegy harmada tartozik ebbe a körbe, ami azt jelzi, hogy minden tagállamnak fokozott erőfeszítéseket kell tennie a szegénység leküzdésére. Különösen fontos a legkiszolgáltatottabbak helyzetének javítása, a gyermekszegénység elleni harc.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.18. 00:28:43

EZ CSINÁLTA A KAPITALISTA RENDSZERVÁLTÁS ?????? KI AKARTA EZT EBBEN AZ ORSZÁGBAN ????????????? SENKIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"""Szabó Tímea, a PMt társelnöke sajtótájékoztatóján elmondta: Magyarországon több mint négymillióan élnek havi kilencvenezer forintnál kevesebből.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 00:51:08

@HaCS: Igen, rövid az emlékezet, főleg, ha szándékosan csúsztatsz. Mondjuk nem meglepő a ballibtől :D
Tehát 2008ban százmilliós bevétele volt, 2009ben félmilliárd, 2010ben milliárd - ja, meg azért előtte is volt mit ennie.
Szóval nem valami szegénylegény volt, aki 2010től tört fel.
A 20% üzemi nyereség nem akkora nagy durranás egyébként, nem tudom, hogy te hol élsz.

Biztos szívednek kedvesebb ha az embereknél nincs gáz, de legalább nem vesz fel az önkormányzat hitelt.
Az önkormányzatok pedig mindenfele el voltak adósodva. Tényleg milyen jó, hogy mondod! Ugye megy a nyekergés folyamatosan, hogy miért nem csökkent annyira az államadósság.
Ja, a kormány átvállalta az önkormányzatok adósságait is, ugye? Akkor lehet, hogy nem ellopták?

Tehát mélyen elítélendő az, hogy valaki a gázszerelő cégéből gazdag lesz, úgy, hogy tulajdonképpen nincs nagyon panasz a munkájára, de a baloldal ikonjánál minden rendben van, amikor vissza nem térítendő hitelekből megveszi az aluminiumipart.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 00:53:02

@kvadrillio: Szabó Tímea nyilván a holdról érkezett, és nem hallott még arról, hogy minimálbérre van bejelentve a fél ország.

Hihetetlen, hogy mennyit össze tudtok hazudni. Pont mint a segélyezett kedvenceitek
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 00:55:11

@monddazigazatmar: A mészaros egy pénzügyi zseni, mi? Azt se tudja az a fasz, miket írtak a nevére. :))
Válasz erre 

Emzé Periksz 2016.10.18. 06:10:44

Primitív poszt.
Válasz erre 

Emzé Periksz 2016.10.18. 06:11:54

"az egyre lejjebb süllyedő középosztály"

Anyád picsája süllyed, te agyatlan geci ribanc.
Válasz erre 

chrisred 2016.10.18. 06:58:15

@monddazigazatmar: Ennek akkor volt értelme, amikor a jövedelmek minimálbérre eső részének nullás adókulcsa volt. Amióta ezt eltörölték, teljesen lényegtelen, hogy mire van bejelentve. Az adócsalás logikus módja manapság a világrekord áfa kibekkelése, azt meg csinálja gazdag és szegény egyaránt, csak a gazdag nagyobb volumenben.
Válasz erre 

chrisred 2016.10.18. 06:58:52

@Emzé Periksz: Igaz. Ami nem létezik, az nem tud süllyedni.
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.18. 07:32:33

@monddazigazatmar: @Emzé Periksz:
Szóval a poszt nem ír igazat.
Minden úgy jó ahogy most van.
Nincs is semmi probléma csak néhány balliba(mi akik egyetértünk a posztal) hőzöng itten feleslegesen.
Ezt hívjàk elkenésnek . Ferddítésnek.
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.18. 07:35:37

@kvadrillio: "EZ CSINÁLTA A KAPITALISTA RENDSZERVÁLTÁS ?????? KI AKARTA EZT EBBEN AZ ORSZÁGBAN"

Rosszul emlékszel, elvtárs. A rendszerváltás úgy jött létre, hogy csődbe ment a cuculista népgazdaság. És nem nálunk hanem globálisan - mi ebből kirakatországként még nem sokat éreztünk. Mi csak a kísérleti terep voltunk arra, hogy a kommunisták át tudják-e menteni a hatalmukat. A kísérlet sikerült. Más kérdés, hogy aztán ennyire sehol máshol.
Válasz erre 

midnight coder 2016.10.18. 07:50:06

A posthoz:

"2016-ban a KSH adatai szerint a 7 év alatti gyermekek 42,2 százaléka él szegénységben, közülük 130 ezer gyermek nélkülözik, és 50 ezer rendszeresen éhezik."

Majd ha lesz pár millió migri Nyugat-Európában, majd lesznek hasonló adatok ott is. Többnyire nálunk sem azok produkálják ezeket a számokat, akiknek az ősei már 500 éve is itt éltek.

"a kormány kommunikációja a polgárháború és kilátástalanság elől menekülő embereket helyezi céltáblája közepére"
Azok az emberek vagy a saját országukat lőtték szét, vagy odahaza addig szaporodtak amíg a felesleg el nem kezdett éhen halni, vagy mindkettő. Azzal, hogy ezt a problémát Európába importáljuk, hosszú távon semmit nem oldunk meg.

"NYUGODTAN KIMONDHATJUK, HOGY A MOSTANI KORMÁNY CSAK AZÉRT NEM HAGYJA VÉGLEG AZ ÚT MENTÉN A SZEGÉNYEKET, MERT SZÜKSÉGE VAN RÁJUK A KÖVETKEZŐ VÁLASZTÁSOKON"

Ezt nyugodtan kimondhatjuk az eddigi összes kormányra Kádárék óta.

"A magyar rendszerváltás kudarcáért felelős úgynevezett politikai elit egyelőre nem is érzi azt a veszélyt, hogy a jóléti fordulat elmaradásáért valakiknek felelősséget kell vállalniuk ebben az országban."

Nincs is ilyen veszély. Ha a szocik megúszták a gengszterváltást és a privatizélést, akkor itt bármit meg lehet úszni.

"A szociális ellátórendszer, az egészségügy, az oktatás helyzetének lassan tarthatatlanná válása és a foglalkoztatottak helyzetét jelentősen rontó új munkatörvénykönyv kiszolgáltatta a munkavállalókat a multinacionális érdekeknek."

A szociális ellátórendszer, egészségügy, oktatás már évtizedek óta rohad. És fog is, mert hogy ahhoz, hogy ne ezt tegye vagy a szolidaritási elvet kellene csökkenteni (= még több embert hagyunk az út szélén), vagy adót kellene növelni (= még több képzett munkavállaló hagyja el az országot). A dolgozók helyzetét pedig alapvetően nem a munka törvénykönyve, vagy a szagszervezetek határozzák meg (kivéve azt az egy-két helyet ahol zsaroló pozícióban vannak, Pl. MÁV, BKV), hanem a munkaerőpiac. Ha egy fókára jut 25 eszkimó, akkor mindenki telibeszarja a törvénykönyvet, ha pedig fordított a helyzet, akkor a dolgozók örülnek ha kapnak épkézláb embert, és nem fognak szívózni a munkavállalóval.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2016.10.18. 07:52:36

@hidroponi: hu.wikipedia.org/wiki/Gini-index#/media/File:Gini_Coefficient_World_CIA_Report_2009.png
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 08:12:26

@chrisred: Te agyatlan hülye! Mivel minden adót és járulékot százalékban számítanak, mégis hogy lenne mindegy, hogy mennyire jelentesz be valakit? Vagy a marxista közgazdaság szerint mindegy, hogy száz vagy kétszázezernek fizeted a 27%át mint munkaadói járulék vagy szociális adó?
Na, pont ennyit tudsz a világról, de azért okoskodsz
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.18. 08:19:44

A szegénységet illetően természetesen hazudsz.

A régióban nálunk a legkisebb aleszakadás, nem a legnagyobb:

napicsart.blog.hu/2016/10/16/keves_szegeny_el_magyarorszagon_ezt_is_az_alacsony_jovedelemnek_koszonhetjuk
Az OECD egyik kutatásában azt vizsgálták, hogy a szegénység mennyire érinti a fiatal és az idős korosztályokat (a középkorúakat nem vizsgálták). Lényeges, hogy a szegénység itt a relatív jövedelmi szegénységet jelenti, ami ennél a kutatásnál az adott ország medián jövedelmének felét jelenti.

Magyarországon a 18 év alattiak 12 százaléka számít szegénynek, míg a 65 feletti korosztály 8 százaléka tartozik ide. Az OECD átlagában egyébként szintén a gyerekek vannak többségben. Az alacsony szegénységi szint egyébként a módszertannak is köszönhető, az aránylag alacsony bérek miatt ugyanis a jövedelem 50 százaléka sem magas.

Érdekes, hogy több olyan fejlett ország van, ahol magas a gyermekszegénység (Norvégia, Hollandia, Dánia stb.), azonban ez valószínűleg a módszertantól is függ, azonban a 20 százalék feletti adatok még így is riasztóak.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 08:20:15

@csakférfi: Nem. Tudod mit hívnak ferdítésnek? Amit te csinálsz.
Állítod, hogy 4 millióan 90 ezerből élnek. EZ egész konkrétan hazugság. Amikor erre rámutatok, hogy ez a szám nagyságrendekkel eltér a valóságtól arra az a válaszod, hogy "tehát akkor minden szép és jó"
Tipikus ballib hozzáállás, a valóságtól jó távol, egy kitalált problémával küzdötök. Aztán amikor megint belerohantok egy pofonba, akkor néztek, és nem értitek, hogy miért nem úgy szavaz a nép ahogy azt szerintetek kellene. Aztán jönnek az elméletek, hogy mert annyira rettegnek meg annyira fásultak, meg annyira éhesek, hogy nem mennek el szavazni. Hát persze! Az éhes nép a történelem folyamán számtalanszor bebeizonyította, hogy csendben ül, és szépen éhenhal otthon, de nem megy az utcára.
Ha itt ténylegesen éheznének szézezrek, akkor másnap elzavarnák a kormányt.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 09:53:27

Ja, a poszthoz meg még annyit:
Azzal, hogy ez a lófejű aranyásó nyitott egy boltot, és ezzel tíz, tizenöt embernek munkát adott már többet tett a gazdaságért meg a munkanélküliség ellen, mint a szeka blog egész működése során.
Csinálhatott volna pár száz szelfit ehelyett valami yachton.
Válasz erre 

k robert 2016.10.18. 09:56:52

@gizmo26666: szerintem nézz szét kicsit BAZ megyében vagy Zalában a kis falunkban és utána lehet, hogy kicsit átértékeled amit írtál.
Válasz erre 

Valaki Valahol 2016.10.18. 10:11:58

Nekem az a fájdalmas, hogy ez a rabló banda azért ilyen nagy hatalmú, mert van egy párt, aki melléjük állt, hogy többségben legyenek. Kérdem én, hogyan tud megállni Isten és emberek előtt a KERESZTÉNY Demokrata Néppárt, hogy a Fidesz frakciója mellett állva, csendesen asszisztál mindehhez mandátumaival?
Senkinek nem jutott még eszébe, hogy ha kihátrálnának a Fidesz mögül, nem volna meg a kétharmad? Hol a kereszténységük?
Válasz erre 

Ábel Bábel 2016.10.18. 11:04:36

@Tenyekeslogika23: Akinek a nickje ilyen, vigyázzon már a tényekre... Adójóváírás?
Válasz erre 

Ábel Bábel 2016.10.18. 11:12:42

@monddazigazatmar: A "lófejű aranyásó", ahogy te írtad, hosszú éveken át gyűjtögette verejtékes munkával össze azt a tőkét, amiből most munkát ad 10-15 embernek. Nem a férje bankszámlájáról kapta - ahonnan a kaszinóból került számolatlanul - hanem megdolgozott érte, hogy munkát adhasson másoknak. Vivát, glória, dicsőség neki! Kövesd a példáját, kérlek, vannak gazdag öreg nők is, nem csak férfiak... :)
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 11:20:31

@Ábel Bábel: Tehát jobb lett volna, ha nem fánkozót nyit, hanem kimegy századik alkalommal is a nizzai fesztiválra, és teleszarja a netet megint a híresember+én szelfikkel? Válaszolj. Jobb az, hogy ha a már a számlán lévő pénzeket elbassza külföldön hülyeségekre?
Válasz erre 

Ábel Bábel 2016.10.18. 11:32:35

@monddazigazatmar: Nem, az nem lenne jobb. De ha csak ennyit veszel észre belőle, akkor megdicséred amiatt, hogy a lopott (nem ő lopta, hanem a férje, ő csupán a lopott pénz orgazdája) pénzből morzsákat visszajuttat néhányaknak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 11:33:18

@monddazigazatmar: "nyitott egy boltot, és ezzel tíz, tizenöt embernek munkát adott már többet tett a gazdaságért meg a munkanélküliség ellen"

Ezért tart itt az ország. Mert nem a versenyképes vállalkozások jutnak előre, hanem amik állami pénzből vannak kistafírozva, legyen az elmutyizott közbeszerzés, vagy mosott pénz.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 11:35:48

@Ballib cenzúrázók réme 18: "A régióban nálunk a legkisebb aleszakadás, nem a legnagyobb:"

A régióban nálunk a legnagyobb a leszakadás. Meg az egész EU-hoz mérve is. Még a görögökhöz mérve is.

Hazug barom fideSStroll.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 11:38:27

@monddazigazatmar: "Mivel minden adót és járulékot százalékban számítanak"

Nem nagyon vagy ismeretségben a magyarországi adórendszerrel, mi? :))
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 14:11:18

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Hát ja. Arra van a könyvelő, de te nyilván jobban tudod ugye?
Mesélj, átbasz, amikor minden hónapban szociális hozzájárulási adó címen 27%ot, szja 15% és szakképzési hozzájárulást 1,5%ot utaltat velem?
Na, akkor ki nincs ismeretségben a magyar adórendszerrel?

Ez így ránézésből 42%. Marha jó, hogy a hozzád hasonlók a legnagyobb pofával kommentelők.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 14:14:16

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Mert nem a versenyképes vállalkozások jutnak előre, hanem amik állami pénzből vannak kistafírozva, "
Mondjuk ebbe a fánkozóba nem hiszem, hogy túl sok állami pénz lenne. És MINDEN vállalkozáshoz kell tőke. Továbbra is azon gondolkodj, hogy melyik jobb, ha kimegy a cannes-i fessztiválra és vesz egy tizedik fülbevalót, vagy ha nyit egy fánkozót.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 14:19:17

@Ábel Bábel: Lopott pénz orgazdája? :D:D Az fasza. Legalább tudnád a szavak jelentését.
Egyébként a két dolgot eléggé külön kellene kezelni. Az hogy a csaj nyit egy fánkozót azzal nincs semmi baj. Hogy a vén kecske esetleg törvénytelenül szerzett valamit az megint más. Egyébként nem nagyon tudom, hogy Vajna mit lopott. Leginkább semmit. Valami adókedvezményt kap az államtól, kb annyit mint bármelyik multi, aki ennyi munkahelyet teremt.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 14:23:46

@monddazigazatmar: "nyilván jobban tudod"

Úgylátszik náladnál jobban. :))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 14:26:53

@monddazigazatmar: "Mondjuk ebbe a fánkozóba nem hiszem, hogy túl sok állami pénz lenne."

Hát a höcsög kapott egyszer monopóliumot a kaszinózásra ingyér, aztán kapot 6 milliárd adókedvezmény, aztán 6 milliárdot a TV2 megvásárlására, aztán kap számtalan milliárdot a TV2 fenntartására reklám címén... Hogy ebből a bődületes mennyiségó közpénzből mennyi ment a fánkozóra, azt matekozd ki egyedül.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 14:30:50

@monddazigazatmar: "ennyi munkahelyet teremt."

:)) Mindenhez ennyire értesz?

A félkarú rablók többezer kisember megélhetését adták. Ezt egy mozdulattal elvette az állam, és a hörcsögnek adta. Az a pár kaszinó nem többezer munkavállalóval működik, tehát ez a munkahelyteremtés ötleted nem jött be.

A hörcsög teljesen elsorvasztotta a magyar dokumentumfilm készítést is. Úgyhogy az egyenlehe meglehetősen negatív.

A megítélse is. Evvan. Hogy miért vagy bele szerelmes, azt föl nem foghatom.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 14:33:53

@monddazigazatmar: "Tehát jobb lett volna, ha nem fánkozót nyit, hanem kimegy századik alkalommal is a nizzai fesztiválra, és teleszarja a netet megint a híresember+én szelfikkel?"

Szerintem az lenne a legjobb, ha éjjel-nappal leszopná a hörcsögöt, hogy annak ne legyen ideje még többet lopni.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 15:37:59

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Na mi van, kistáska? Elmagyarázod végre, hogy átbasz-e a könyvelőm, hogy havonta ezeket utaltatja velem? Ezek nem százalékban vannak? Várom a válaszod.

Félkarú rablók? Na, figyelj te világtól elszakadt balfasz!
Több ezer kisember megélhetését adták a nyerőgépek? Lófaszt. A bevétel ment 3-4 céghez, amik gyakorlatilag maffiaként működtek. Meg jattoltak valamennyit a kocsmárosoknak. Viszont több százezer alkoholista proli abba tolta bele a segélyét esetleg a fizetését, közben meg a család otthon rongyokban járt. A fidesz legjobb húzása volt, hogy betiltotta. És egyébként nem a munkahelyteremtés volt az elsődleges cél ezzel.

Egyébként a hörcsög alatt mintha egy csomó díjat kapnának a magyar filmek, még oscar is volt és egy rakat hollywoodi film készül itt.
És egyáltalán nem is kedvelem a vén kujont, de ettől még nem kell róla hazudozni.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 15:39:22

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Arról meg leszakadhatnátok már, hogy "pénzt kapott a tv2 megvételére'
Bazmeg, hitelt kapott egy banktól. Te is bemehetsz és kérhetsz hitelt.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 15:57:11

@monddazigazatmar: "átbasz-e a könyvelőm"

Pff, nemtom. Ha nem bízol benne, válassz egy másikat, könyvelőkkel Dunát lehet rekeszteni. Ha azt mondta neked, hogy M.o.-on minden adót és járulékot százalékban számítanak, akkor kurvára átbaszta a fejedet, csórikám. :))

Döntsd már el faszfejkém: "nem a munkahelyteremtés volt az elsődleges cél" v.ö. "tett a gazdaságért meg a munkanélküliség ellen" :))

"a hörcsög alatt mintha egy csomó díjat"

Dokumentumfilmekre tuti, hogy nem, te nagyonegyszerű. :))

"hitelt kapott egy banktól"

:)) Az állami banktól, te idióta. Aminek az exportot kellene segítenie.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 15:58:28

@monddazigazatmar: Neked mi érdeked a hörcsögöt védeni? Biztos nem te szopod le, hanem a Timi.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 16:06:32

@monddazigazatmar: Ne haragudj, de nem tudok veled vitakozni, ha nincsenek érveid.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 17:42:37

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Faszfej, tényleg azzal vitatkozol, hogy minden egyes hónapban a bér 42%át elutalom az államnak, minden egyes alkalmazottam után? (plusz még két tételt) Akkor tényleg nem érthető, hogy ugyan miért vannak fele pénzre bejelentve az emberek? Akkor tényleg nem érthető, hogy milyen elcseszett és hazug statisztikába kapaszkodtok?

Sötét vagy mint a balliberálisak általában.
Ez mi?
"Döntsd már el faszfejkém: "nem a munkahelyteremtés volt az elsődleges cél" v.ö. "tett a gazdaságért meg a munkanélküliség ellen" :))"
Hülyegyerek! Az egyik a vajnáról szólt, a másik pedig a nyerőgépek betiltásáról. Nem csak két külön mondat, hanem két külön kommentben is volt.

Állami banktól kapott hitelt? Höhö. Na, és az mit és miben befolyásol, hogy ki egy banknak a tulajdonosa? Ha nekem van OTP részvényem, és te hitelt veszel fel, akkor azt úgy kommunikálod, hogy kaptál tőlem pénzt?
Az exportot kellene segítenie? :D:D:D:D Kisgyerek, nézz már utána, hogy mi mindennel foglalkozik egy bank. Van húszféle hitelkonstukciója.

Na, unlak. Élj boldogul a kis világodban, hazudozz mindenfélét, csak ne csodálkozz, hogy 5%nál többen nem nyalják be a sok szart amit kipréselsz magadból.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 17:55:00

@monddazigazatmar: "a bér 42%át elutalom az államnak"

Kinemszarjale. Nem leszel tőle Grál-lovag.

"balliberálisak"

Jobboldali vagyok. Remélem te nem! Gondolom, a szélsőjobb fideSS fasszopója vagy. Minden gusztustalan, tudatlan megnyilvánulásod erre vall.

"az mit és miben befolyásol, hogy ki egy banknak a tulajdonosa?"

Ha ezt kérdezned kell, akkor hiába mondok bármit. Reményelen vagy.

"Az exportot kellene segítenie?"

Igen, erre alapították.

"hazudozz"

Mondj egy példát, mit vélsz te hazudozásnak! Ellenkező esetben magadra bizonyítottad a hazugságot. Nem csodálkozom, a fideSS fasszopói csak hazudozni tudnak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 19:29:44

@tede: "12 évig voltak hatalmon, de a nyugdíjasok helyzete nem javult náluk (sem). "

Utálom védeni az mszmp-t, de ez egyszerúen ordas hazugság. Volt 13. havi nyugdíj, és svájci indexálás. Nagyon helytelenül túl sok nyugdíjemelést kaptak. Még most is 20%-kal magasabbak a nyugdíjak az átlagfizetésekhez mérten, mint a hasonló országokban. Az egy másik kérdés, hogy az átlagfizetés kurva alacsony.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 20:22:54

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Kinemszarjale. Nem leszel tőle Grál-lovag."
Te idióta! Arról megy épp az okoskodás, hogy miért vannak alacsonyabb bérre bejelentve a dolgozók. Mert 42% ot kell befizetni utánuk.
Te tényleg annyira hülye vagy, hogy nem érted, hogy miről beszélnek a nagyok, akkor ne ugass bele.

Bemész a bankba és vehetsz fel hitelt. Ennyi van. Nem csak az eximben, hanem minden másik bankban is.
Nem arra alapították. Az csak egyik tevékenysége.

Mit hazudozol?
Hát lássuk. HOgy a járulékok és adók nem százalékosak, hogy az eximbank csak exporttal foglalkozhatna, hogy a nyerőgépekből kisemberek ezrei éltek.
Keressek még rá? Ez csak az utolsó 2-3 óra termése.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 21:39:17

@monddazigazatmar: "Bemész a bankba és vehetsz fel hitelt."

Aha. Hogy vegyél egy tévécsatornát 6 milliárdért. Akkor próbáld meg. Nem fognak hülyének nézni, mert az vagy. :))

Ne vergődj már!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 21:48:04

@monddazigazatmar: A Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB) célja, hogy a magyar exportőrök számára hatékony finanszírozási és biztosítási konstrukciókat szolgáltasson. Az Eximbank és a MEHIB küldetése, hogy gazdaságpolitikai ösztönző eszközként támogassa a hazai exportáló vállalkozásokat, elősegítve a munkahelyek megőrzését, a foglalkoztatás növekedését és a magyar exportkapacitások bővülését. Az állami tulajdonban lévő, a Külgazdasági és Külügyminisztérium irányítása alatt álló Eximbank és MEHIB látják el Magyarországon az exporthitel-ügynökségi feladatokat, melyet OECD és uniós keretek szabályoznak, azzal az alapvető célkitűzéssel, hogy elősegítsék a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő értékesítését. Az integrált keretek között működő bank és biztosító a feladatát közös szervezetben és megjelenéssel, EXIM elnevezéssel végzi.

A Bank az Etv. alapján a magyar áruk és szolgáltatások exportjához, a beszállítói ügyletekhez, az exportcélú befektetésekhez, a belföldi székhelyű gazdálkodó szervezet nemzetközi versenyképességet javító befektetéseihez, beruházásaihoz, forgóeszközigényeihez, a nemzetközi segélyügyletekhez, a magyar befektetők külföldi befektetéseihez, valamint az importhoz, továbbá Magyarországon megvalósuló külföldi beruházásokhoz és azok érdekében létrejött jogviszonyokhoz kapcsolódó alábbi pénzügyi szolgáltatási tevékenységet, kiegészítő pénzügyi szolgáltatási tevékenységet és befektetési szolgáltatási tevékenységet végzi:
a) hitel és pénzkölcsön nyújtása;
b) kezesség és garancia vállalása, valamint egyéb bankári kötelezettség vállalása;
c) valutával, devizával – ide nem értve a pénzváltási tevékenységet -, váltóval, illetve csekkel saját számlára vagy bizományosként történő kereskedelmi tevékenység;
d) a Bszt. 5. § (1) bekezdésének c) pontjában meghatározott tevékenység a Bszt. 6. §-ában meghatározott pénzügyi eszköz tekintetében;
e) hitelreferencia szolgáltatás;
f) pénzforgalmi szolgáltatások nyújtása;
g) kizárólag tevékenységéhez szükséges forrásszerzés céljából:
ga) betétek gyűjtése bankközi piacon bel- és külföldi, a Bszt. 48. § (1) bekezdése szerinti szakmai ügyféltől és a Mehib Zrt-től;
gb) kötvények kibocsátása;
h) követelésvásárlás.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 21:51:47

@monddazigazatmar: Olyan stét vagy, hogy a negró világít a szájadban. :)) Ha te valamiről nem tudsz, az nincsen.

A kisadózó vállalkozás a főállású kisadózó után havonta 50 000 forint összegű tételes adót fizet, a nem főállású kisadózó után pedig havonta 25 000 forintot. A főállású kisadózó e jogállásának időtartama alatt biztosítottnak minősül, ezért a bejelentésben nyilatkozni kell arról is, hogy a biztosítása a kisadózókénti bejelentéssel jön-e létre. A biztosított főállású kisadózó a Tbj-ben2 és a foglalkoztatási törvényben3 meghatározott valamennyi ellátásra jogosultságot szerezhet, ezen ellátások számításának alapja havi 81 300 forint.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 22:02:11

@monddazigazatmar: "A Magyar Szerencsejáték Szövetség (MSZSZ) szerint “a nyerőgép iparág dolgozói számára gyásznapot hirdettek mára a jogalkotók”. “Ma éjfélkor országszerte minden I-es és II-es kategóriás játékterem bezár, a betiltott nyerőgép iparágban eddig dolgozó 40.000 ember holnaptól a munkanélküliek táborát bővíti” reagált a törvény kihirdetésére a szervezet, hozzátéve, hogy a vendéglátóhelyek közül tízből nyolc ugyancsak lehúzza a rolót vidéken és a fővárosban."

Nah, te hazug fasz, lábon hordtad ki az agyahalált. Lásd, mennyit okosítottalak, önzetlenül.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 22:05:47

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: exim.hu/termekpaletta/
Olvasgasd, hogy mi mindennel foglalkozik a bank.
Idióta.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 22:11:20

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Te ostoba majom! Komolyan a KATÁval jössz? Az egyéni válallkozóknak van, meg sufnibétéknek, nem pedig alkalmazottakat foglalkoztató válallkozásoknak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 22:15:10

@monddazigazatmar: Képzeld, az E.V. is adózik. Mily meglepő! :))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 22:17:14

@monddazigazatmar: Na ugye. hazug fasz, minden hazugságodat tételesen megcáfoltam. Csórikám, vergődj csak! :))
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 22:21:19

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"hogy a vendéglátóhelyek közül tízből nyolc ugyancsak lehúzza a rolót vidéken és a fővárosban."
Ez is hogy bejött mi? Alig lehet kocsmát találni azóta.
A negyvenezer ember meg annyira igaz, mint az ötvenezer aki cigiárusításból élt.
Na, pont ezért vagy te olyan távol a valóságtól mint ez a nyomorult blog, meg az összes többi hülye ballib farok.

Na, most már tényleg meguntalak.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 22:22:35

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Ki a fasz beszél az EV-ről rajtad kívül? Faszfej, arról van szó, hogy miért vannak bejelentve minimálbérre a dolgozók. Erre jössz a katásokkal. Beszarás.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 22:30:19

@monddazigazatmar: A te faszságodat idézem, idióta: "minden adót és járulékot százalékban számítanak"
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 23:26:05

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: A munkavállalóknak, te fasz. És arról volt szó. Ha már beleugatsz egy beszélgetésbe legalább vedd a fáradtságot, hogy elolvasod, hogy mégis miről szól.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.18. 23:28:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Chrisred 2016.10.18. 06:58:15
@monddazigazatmar: Ennek akkor volt értelme, amikor a jövedelmek minimálbérre eső részének nullás adókulcsa volt. Amióta ezt eltörölték, teljesen lényegtelen, hogy mire van bejelentve."
Ugye? Tényleg teljesen lényegtelen, hogy 100 vagy 200 ezer után fizetsz 42%ot, ugye?
Erre jössz az egyéni vállalkozók adózásával. Hogy a kurva anyádba jött az ide?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 00:00:24

@monddazigazatmar: Az, hogy sokan minimálbérre vannak bejelentve, független attól, hogy a minimálbér nullás adókulccsal adózik-e. De ettől még nem kellett volna mondanod, hogy "@chrisred: Te agyatlan hülye!". Ez téged minősít csak.

Ezzel folytattad: "minden adót és járulékot százalékban számítanak" Ez konkrétan nem igaz. A családi kedvezményre nincs adó, máris borult az állításod. Vannak átalányadók, ezekre se igaz. A TB se százalékos. A második félévben mindig emelkedik a fizetésem, mert ha már kifizettem abban az évben a maximális TB-t, többet nem vonnak le. Stb.

És még mondtál sok hülyeséget, amiket tételesen cáfoltam.

Szóval ha nem értesz valamihez, jobb, ha csönben maradsz. De megengedem, csinálhatsz magadból hülyét, de ne szóljál le másokat ordenáré hangnemben ok nélkül, pláne, mikor temagad hülyeséget mondasz.

Egyébként meg a te repedtsarkú kúrva anyádat, köcsög geciputtony. :))
Válasz erre 

chrisred 2016.10.20. 19:46:56

@monddazigazatmar: Nem feltételezem, hogy tudod értelmezni a felső grafikont, de azért teszek egy próbát.

infogr.am/brutto-es-netto-minimalber2004-2014

Még egy további adalék, hogy 2007-ben a bruttó minimálbér az bruttó átlagbér 35%-a volt, most meg a 45%-a.
Válasz erre 

csakférfi 2016.10.21. 07:51:11

@monddazigazatmar:
Azért jónéhányan neked rongyoltak.
Ferdítés és kitaláció???
Van két kamasz fiam ez nem kitaláció.
Amit tőlük hallok és látok az valóság és nem hiszti.Nem illúzió.
Kétszülős család.Két kereső ember 30 év munkával.
A minimálbérhez közel.Érettségivel és szakmával.Nem is egyel.
Mégis havi megélhetési gondokkal.
Ez nem a mi hibánk hanem a.......gengsztereké.Akik úgy kozmetikázzák a statisztikákat ahogy jólesik.
Ne nézz már elmaradott alkesz bugrisnak,barátom.
Hazudsz.Nem kicsit nagyon.

www.origo.hu/itthon/20040428nemlazadnak.html

belefásultunk a zürzavarba és az igérgetésekbe.Mindketten a feleségem és én.
Ez sem a mi hibánk.
Így műkszik az ember.
Válasz erre 

gizmo26666 2016.10.29. 17:22:05

@k robert: Bocs, nemtom mire válaszoltál, mert kitörölték a kommentem, a szólásszabadság jegyében. Mi van a faludban?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.30. 01:59:15

@gizmo26666: Erre válaszolt:

"gizmo26666 - 2016.10.17. 15:26:23
Az mit jelent, hogy 130 ezer gyrekk nélkülözik? Hogy nem telik a legújabb generációs playstationa meg xbox-ra?"
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard