Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A vizes világbajnokság bebizonyította, hogy az olimpiával túl nagyot álmodott Orbán Viktor

A vizes világbajnokság bebizonyította, hogy az olimpiával túl nagyot álmodott Orbán Viktor

Szinte mindenben sumákol, mellébeszél vagy tagad a kormány, ami a rövidesen megkezdődő budapesti vizes vb kapcsán kérdésként felmerülhetett bennünk. Nem tudjuk, hogy pontosan mennyi közpénzt szórtak el az esemény előkészítésére, az építkezésre, reprezentációra, ahogy arról sincsenek pontos adatok, kik jártak jól azzal, hogy meglehetősen átláthatatlanok voltak a versenyhez kötődő költések. Az építkezések csúsztak, a szervezők kapkodtak, úgyhogy profizmust már csak a magyar sportolóktól várhatunk a rövidesen startoló eseményen.

24_hu_58.jpg

Fotó: 24.hu

Régóta tart a számháború a vizes világbajnoksághoz kötődő költések nagyságával kapcsolatban, ám azt a kormány illetékesei sem tagadják, hogy bőven 100 milliárd forint fölött lesz a végösszeg. Bruttóban akár 170 milliárdot is kóstálhat a rendezvény összköltsége, ugyanis egymás után esnek ki a csontvázak a kormány büdzséjéből. A legújabb botrány, hogy a nyilvánosnak hazudott költségvetési tételeken kívül most felbukkant egy újabb, ami tovább táplálja bennünk a gyanút, hogy a sunnyogás még nem ért véget a kormány részéről. Egy igen jelentős tétel, körülbelül 30 milliárd forint ugyanis az eddigi a számításokból kimaradt. Nem is csoda, hiszen nincsenek róla nyilvános értesítők, és a szervezők részéről is legfeljebb csak elszólás szintjén esett róla szó.  

Ez a tétel főleg a tévés közvetítések technikai feltételeinek biztosítását,  az internetes kapcsolat kiépítéséhez szükséges beruházásokat, az ezekhez szükséges szoftveres hálózat kiépítését jelenti. Vettek 1400 mobiltelefont és 600 laptopot is, hogy a digitális térben legyen némi vibrálás is, így jött ki az elég extrém nagyságú 30 milliárdos tétel. Ezzel együtt már biztos 150 milliárd fölött járunk bruttóban, ami még bővülhet, mert a kormány nagy tapasztalatokkal bír a költési tételek elsumákolásában.

Ha csak szerényen úgy számolunk, hogy a kiinduló költségvetés megötszöröződött, akkor képzeljük el ugyanezt az olimpiai beruházások esetében!

Persze, ilyenkor jön az a szokásos vád a fanyalgó és kekeckedő, kormánytól független médiával szemben, hogy mindenben csak a hibát látja, holott örülnünk kéne, hogy itt ugrik a medencébe a világ vízi sportjának elitje, és elviszik jó hírünket a szélrózsa minden irányába a vetélkedést követően. Igen ám, csak a versenyző csak a felszínt látja, az öt helyszínen megrendezett, versenyeket, a grandiózus létesítményeket, a csilli-villi nyitó- és záróünnepségeket. Nekünk azonban marad a bosszúság, hogy a kormány újra úgy szórt el milliárdokat egy presztizsrendezvényre, hogy megint elfelejtett szólni néhány tételről, melyekkel közpénzt égettek el.

A mindig magabiztos Orbán-kormány ezúttal is bebizonyította, hogy korántsem az önzetlenség hajtja, amikor nagy fába vágja a fejszéjét. A grandiózus terveket csak erősen felpumpált költségvetéssel tudta megvalósítani, nem mellékesen a saját oligarcháinak jutottak a legzsírosabb megrendelések, közben folyamatosan csúsztak a határidők, változtak a koncepciók. A vizes vb körüli ügyek a megalománia és a nagy akarás okozta görcsölés különleges elegyét képezik, ami nem pusztán a mostani projektben érhető tetten. Ilyen maga a kormányzás is, amely csak ritkán mert belevágni komolyabb átalakításokba, de akkor is hiba hiba hátán sorakozott a megvalósításnál. Gondoljunk csak oktatási intézmények államosításába, majd az iskolákat felügyelő Klik agóniájára.

Csak most örülhetünk igazán annak, hogy a Momentum Mozgalom aláírásgyűjtésének köszönhetően a kormány kifarolt az olimpiai álomból. A mostani költések ugyanis fényévekre vannak azoktól a tételektől, melyeket egy olimpiai projektbe kellene beleölni. Ha csak szerényen úgy számolunk, hogy a kiinduló költségvetés megötszöröződött, akkor képzeljük el ugyanezt az olimpiai beruházások esetében! Hihetetlen pénzherdálás zajlott már az előkészítés időszakában, ám a megvalósítás gyakorlatilag minden erőforrását felemésztette volna annak az országnak, amely saját erejéből a jelenlegi szerény gazdasági növekedést is alig tudná fenntartani.

index_97.jpg

Fotó: Index.hu

Az olimpiai pályázat bukásakor is egyértelmű volt, hogy nem a sportrendezvényt utasítják el a budapestiek, hanem üzenni akarnak annak a kormánynak, amelyikre nem szeretnék bízni a rendezéshez szükséges hatalmas összeget. Lényegében a kormányzati korrupción bukott meg a budapesti rendezésű olimpia ötlete, amit Orbán Viktor is jól tudott, amikor rábírta Tarlós István főpolgármestert, hogy vonja vissza a pályázatot. A mostani sporteseménnyel is az a célja a kormánynak, hogy a grandiózus beruházásokkal, profi rendezéssel vakítsa el a hazai kritikusokat és ejtse ámulatba a kétkedő külföldi politikusokat. Közben azonban épp azt bizonyította, hogy nem tud kibújni a saját bőréből, és épp úgy rendez sporteseményt, ahogy kormányoz. Vagyis fecseg a felszín és hallgat a mély. Vagy, ahogy egy dakota közmondás fogalmaz: „Minél hangosabban kántálod a törzsi dalokat, annál jobban hiszed, hogy tisztán énekelsz.”

119 komment Tovább
A vizes világbajnokság bebizonyította, hogy az olimpiával túl nagyot álmodott Orbán Viktor Tovább
Facebook Tetszik
0
119 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • A rejtélyes Rogán-botrány A rejtélyes Rogán-botrány
  • A Tisza Párt a Fidesz sarkát tapossa A Tisza Párt a Fidesz sarkát tapossa
  • Forró ősz vár a Fideszre Forró ősz vár a Fideszre
  • Megpuhult a narancs Megpuhult a narancs

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9512656523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (119)
Az utolsó 100 komment:

Tibi !! 2017.07.12. 11:36:02

@Megero:

Így van..
Látom mégiscsak Sorost véded. Meg is kell védeni, merta migránsok csak szeretet, és jót hoznak minden országba !
Miiél többet kell az EU-ba rakni, ahogy Soros eltervezte, és ezt nekünk mindenáron támogatnunk kell, hisz a Fidesz ellenzi !
Válasz erre 

Tibi !! 2017.07.12. 11:38:14

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Te egy náci vagy.
Az osztrákok, és franciák, csak támogatólag lépnek fel a migránsok ellenében, hogy megvédjék őket a brutális magyar határőröktől, nem úgy mint a Fideszes Putyinisták, akik antiszemiták, és migránsgyűlölők.
Válasz erre 

Megero 2017.07.12. 11:38:27

@Tibi !!: Remekül hozod az átlag Fideszes szintet. Nem is kell emellé kommentár, ti ketten a cenzúrázók rémével tökéletesen prezenáljátok, hogy milyen színvonalú emberek jelentik ma a Fidesz szavazótáborát.
Válasz erre 

Duplaxiii 2017.07.12. 11:42:38

Érdekes lenne, ha kiderülne, az ezredeik hasonló poszt a témában csak tudatlanság alapú vagy a szokásos saját tábor hergelését, tűzben tartását szolgálja?
Nem kedves posztoló, a csúti nem álmodott túl nagyot!
A csúti ezt tudatosan, tervszerűen teszi.
Nem olyan nagy feladat megvizsgálni úgy 1988-tól a fidesz-evolúciót, kiderülne simicska tervezete és hogy ezt a kis pártocska hogyan építette fel az évek alatt.
Most, hogy a törvények, az ellenőrzés, a jog korlátozás nélkül irányításuk alá került, lehet hivatalosan szivattyúzni a közpénzt. és ha leget ipari méretekben, akkor miért csinálnák amatőr módszerekkel?
Minél nagyobb projekt, minél nagyobb költségek, annál nagyobb szakítás. Azonos idő alatt.
Ez nem tévedés, meg álmodás.
Ez tény évek óta.
Az aki ezt nem érti, minek posztol róla?
Válasz erre 

Tibi !! 2017.07.12. 11:42:55

@Megero:

Most leleplezted magad te Putyinista Fidesz bérenc !

Mégiscsak kifarolsz Soros tervei mögül, ezzel Orbán segítve.
Mi baloldaliak kiállunk Soros, és a migránsok mellett, és ellenzünk mindent amita Fidesz csinál, és megvetjük az úszókat akik támogatják Orbán lopásait, és asszisztálnak hozzá.
Válasz erre 

Megero 2017.07.12. 11:44:21

@Tibi !!: Szerintem fordulj orvoshoz.
Válasz erre 

Duplaxiii 2017.07.12. 11:48:20

Ja és kedves posztoló!
Azért olimpia, népstadion meg hasonlók, mert azok óriás-projektek, a legkisebb változtatások (ami ilyeneknél rendre szükségesek) is százmilliós tételek, na ezek a legjobbak, mert a demagóg érzelmekre hatásokkal az átlag buta emberek szép számát is meggyőzhetik!
Paks2 csak a szabadon felhasználható léthatatlan kölcsön miatt kellett...
Miért nem észlelhető, hogy ha szándékosan ellopnak EU pénzeket, és ezért megbüntetit az országot, akkor azt a törvények segítségével az országgal fizettetik ki?
Szándékos lopás és az áldozat fizet.
Nem érthető????
Válasz erre 

Duplaxiii 2017.07.12. 11:52:36

@Tibi !!:
Írod hogy
"Mi baloldaliak kiállunk Soros, és a migránsok mellett, és ellenzünk mindent amita Fidesz csinál, és megvetjük az úszókat akik támogatják Orbán lopásait, és asszisztálnak hozzá."
Remélem csak szarkazmus.
Mert ha komoly, akkor te egy büdös mocskos hazaáruló vagy!
Szerinted hazánkban csak ez a két oldal létezik?
Hogy az ország 60%-a, a többség nem támogatja egyik oldalt sem? Hogy ez nem fekete meg fehér dolog?
Aki balos, annak nem kell gondolkodnia? Pártutasítás? Mint az átkosban?
Sorold már fel az általad leköpött úszókat? Kik és mi mellett is állnak?
A komplett államigazgatást is a Dunába lövetnéd? Mert kiszolgálja a csútit?
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.12. 11:57:39

Sose érdekelt a sport, de most kiváncsi várom a ballibek újabb pofáraesését a VB kapcsán.

Ma már azt is megtudtam, hogy Kattinka antiszemita fasiszta.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.12. 11:59:55

@István Tamasi:

Az bezzeg nem terheli meg az országot, hogy a nép által megtermelt profit kimegy nyugatra...
Válasz erre 

Megero 2017.07.12. 12:01:04

@Duplaxiii: Nehogymár egyetlen szót is komolyan vegyél abból amit ír. Szegény csak egy elvakult Fideszes, aki próbálna ironizálni, csak hát nem megy neki.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.12. 12:03:00

@Tibi !!:

A cigány Zorbán kódolt antiszemitizmusa az egész VB. Láttad, hogy a Duna-part az egyik helyszín? Nem ugrott be, hogy ezzel a nyilasok által zsidó Dunába lövéseknek állít emléket? Ha erre nem jöttél rá, akkor te genetikailag fertőzött náci selejt vagy!!!
Válasz erre 

István Tamasi 2017.07.12. 12:06:01

@maxval a mélyelemző birca:
Részigazság: A strómanok és a maffiavezér csúti suttyó is rendre kihordják az extraprofitot az országból.
Válasz erre 

Megero 2017.07.12. 12:07:03

@maxval a mélyelemző birca: Szóval eddig kiderült, hogy a beígért terveken csilli-villi úszóaréna helyett csak semmilyen fémdoboz lesz a fő helyszín, kiderült, hogy Fidesz VB ennek ellenére is ötször annyiba került mint bárhol máshol a világon, kiderült - ami nyilván senkit nem lepett meg - hogy a Fideszes oligarcha had kapta a túlrárazott megbízásokat, kiderült, hogy a szervezésben totál amatőr munkát végeztek, kiderült, hogy több helyszín is az utolsó pillanatra készült csak el, ráadásul gagyi minőségben, és most, a legutolsó pillanatban még az is kiderült, hogy sikerült a magyar úszósport legendáit is proba alázni.

És te a ballibek pofára esésére vársz. :))))))))
Válasz erre 

Megero 2017.07.12. 12:08:41

@maxval a mélyelemző birca: Igazad van Mészáros Lőrinc yachjában és Habony kokójában sokkal jobb helye van, a nép által megtermelt profitnak.
Válasz erre 

István Tamasi 2017.07.12. 12:09:44

Az ingyen wifihez a szoftvert és a hardvert is orosz-kazah cégek adják, hogy biztosan kikerüljön az orosz titkosszolgálathoz a felhasználók adatai - IP, jelszó - lehallgatás céljára.
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.07.12. 12:13:22

Megnyugtatjuk a Soros bérenceket akik elvennék Orbán Viktortól a vizes vébé dicsőségét, hogy Orbán Viktor nem csak hogy megrendezi majd az olimpiát, de már 2020-ra fel fog húzni minden olimpiai stadiont és öltözőt, amit a norvégok által pénzelt Momentum megfúrt.

Így minden készen áll majd arra, hogy az olimpia eljöjjön hozzánk. Amennyi plusz költség még majd kell, azt Orbán Viktor népe úgyis elő fogja teremteni, nincs az a felső határ, ami pénzt Orbán Viktor és népe ne tudna beadakozni az olimpiai megrendezésébe. És fogja is adni, akárhogy tiltakoznak ez ellen a Soros csicskák.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 12:33:23

@István Tamasi:

Ez részben igaz, de a mérték nagyon más.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 12:35:21

@Megero:

Lesz egy sikeres VB, ami hatalmas baj a ballib kampány számára. Ez a lényeg.

Nem érdekel a sport (csak billiárdot szoktam nézni), de lehet, hogy most mégis nézni fogom, a ballibe vereség vicces lesz. Nem lehet végülis mindennap Andorra, ahol a ballibek fényes győzelmet arattak.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 12:36:16

@Megero:

Még ez is igaz. Jobb helye van, de nem ez a lényeg.

A belföldi tőke is szar, de a kisebb rossz.
Válasz erre 

Spermahajder 2017.07.12. 12:57:48

"...örülnünk kéne, hogy itt ugrik a medencébe a világ vízi sportjának elitje, és elviszik jó hírünket a szélrózsa minden irányába..."
A jó hírünkről már alaposan gondoskodott orbán és kormánya a sleppel együtt.
Válasz erre 

sas70 2017.07.12. 13:11:11

@maxval a mélyelemző birca: Állandóan ezzel az ökörséggel jössz, csak ez nem igaz, egyszerűen pedig hazugság! Nézd meg a ksh nemzeti számlákat és láthatod, hogy még a tőkemérlegünk is pozitív, pedig Orbán aztán pont nem befektetés barát politikát folytat.
Újra mondom, hogy megértsd: amit mondasz az hülyeség!
Válasz erre 

sas70 2017.07.12. 13:13:35

@MaxVal BircaMan HJCD: A belföldi tőke nem szar, az szükséges!
Orbán strómanjainak, oligarcháinak a tevékenysége káros, de annak kevés köze van a hazai vállalkozókhoz ebből a szempontból!
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.12. 14:14:30

@MaxVal BircaMan HJCD: Na most azt hogyan méred le a tévénézésből, hogy a "ballibek" veszítenek? Valószínűleg nagyobb baki és néhány magyar siker mellett lezajlik majd a rendezvény. DE az alapkérdés az, hogy ha 50 vagy 100 milliárd lenne a lebonyolítás reális ára, akkor miért megy el rá 200 milliárd? Nem kell ebbe semmi nemzeti tudatot belemagyarázni vagy aki magyar annak plusz 100 milliárd nem számít?
Válasz erre 

postumus mumus 2017.07.12. 14:34:58

Aki azt hiszi hogy az állandó magamutogatás, önfényezés, egoista fideszparaszti felfogás erősíti a nemzetet az nagyon pofára fog esni. Ez a fajta magatartás a nemzet gazdasági erejét végtelenül kiszipolyozza. Nagyon jól le van írva a cikkben, hogy ezzel simán tönkre lehet verni egy szegény országot. Ez a csuti gecipatkány már-már németországi(a világ 4. leggazdagabb országa) magasságokba emeli ezt a szegény nemzetet, maguknak német fizetéseket adva pazarolják el a nemzeti tartalékokat. Ezért az ország súlyos árat fog fizetni, ahogy a devizahitelfelvevő is a fizetőképességének a többszöröséért vállalt hitelt, ugyanúgy a gecikúrmány is előre éli fel a vagyont. Elpazarolt egy évtizedet, amikor az EU támogatásokból meg lehetett volna erősíteni az országot, ezek a patkányok felélték és ellopták ezt a vagyont, szétosztották a haveri köreiknek. A szerénység sokkal előrébb vinne minket, ahogy a szlovákok is hosszabb távon sokkal előrébb jutottak.
Válasz erre 

postumus mumus 2017.07.12. 14:49:01

@Kánikula: Ezek a fideszpatkányok valódi kommunista magatartást tanúsítva basszák el(vagy lopják el) a nemzeti vagyont. Le se tagadhatnák kommunista felfogásukat. Azért lopják, mert tulajdonképpen a fidesz haveri körök vállalkozásainak juttatja a rendezés állami költségeit. A politikával összefonódott velejéig korrupt és fertőzött fideszbanda a maga javára(saját, vagy haveri vállalkozások) juttatja azt a többszázmilliárdot, amit egy működő piacgazdaságban pályázatok útján osztanak ki. Itt pályázatokról szó sincs. A mészároshoz hasonló seggnyalók orbán seggéhez dörgölőzve nyelik el a többszázmilliárdos rendezési költségeket, amelyből grófi háztartást alakítanak ki maguknak. Eközben az országban nő a megosztottság és az anyagi különbség eme modern nemesi réteg és a társadalom többi tagja között. Ez minden csak nem a nemzet megerősítése. De mindig is tudtuk, hogy orbán és korrupt patkány haverjai magukat tartják a nemzetnek.
Válasz erre 

John Doe3 2017.07.12. 14:51:13

@maxval a mélyelemző birca: Az, hogy szerinted Katinka micsoda, az miből is derült ki pontosan? Mert én csak egy fideszes bérkommentelő irományában látom ezt, úgyhogy egymás között kellene lerendeznetek...
Válasz erre 

John Doe3 2017.07.12. 14:52:30

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: bár ne a próféta szólna belőled...
Válasz erre 

mojoking77 2017.07.12. 15:05:46

@maxval a mélyelemző birca: Hulye vagy, a Zsolt mar irogat ide, nem latod? Minek jottel te is? Ezt nem fogod tudni kiszamlazni. Kezdesz figyelmetlenne valni.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 15:06:56

@Kánikula:

Sportsiker = a balibek bánatosak, tépik a függönyt, átkozódnak.
Sportkudarc = a balibek örülnek, ünnepelnek, pezsgőt bontanak.

Lásd a magyar válogatott tavalyi sikereit az EB-n, s az idei andorrai meccset.
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.12. 15:31:26

@MaxVal BircaMan HJCD: Hát én nem ezt láttam. Tavaly mindenki ünnepelt és élvezte a sikereket párthovatartozás nélkül. De szólj ha pontos nyilvántartásod van, hogy aki örült a sikernek az mind Fideszes vagy NEM ballib volt. Andorrával kapcsolatban sem láttam nagy pezsgőzést, inkább megint a pénzoldalról vették elő a főnököt, hogy számlálatlanul ömlik a lové oszt' egy Andorra simán elkeni a szánkat.
Megint csak a lovetta (érsd. milliárdok számolatlanul) elbaszása úgy, hogy nem jobb hanem rosszabb eredményt érünk el.
A ballibes fiúk le is vetették a mezt az aranylábúakról rendesen a meccs után. Kérdezd meg őket, hogy mennyire elégedettek a kapott ár/érték aránnyal..
Válasz erre 

Netuddki. 2017.07.12. 15:34:31

"Ha csak szerényen úgy számolunk, hogy a kiinduló költségvetés megötszöröződött, akkor képzeljük el ugyanezt az olimpiai beruházások esetében!"

Nem akarom elképzelni! Szerencsére zolinpina ügyben picsán lettek rúgva a tolvaj tetvek.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.07.12. 15:35:04

@MaxVal BircaMan HJCD: Húzzál már anyádba te bolgár hazaáruló faszkalap!
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 15:35:29

@John Doe3:

Nem olvasol ballib médiákat?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 15:36:09

@Netuddki.:

Nyugodj le, mert Soros gazda nem ad neked cukorkát.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.12. 15:37:42

@Kánikula:

Olvass többet! A ballib megmondóemberek napokva sírva drogoztak kétségbeesésükben a magyar EB-sikerek miatt. Most meg már napok óta imádkoznak, legyen valami baleset a vízes VB-n.
Válasz erre 

John Doe3 2017.07.12. 15:49:11

@MaxVal BircaMan HJCD: ez gyenge volt. Konkrét adatot kérek -- persze, ha tudsz.
Válasz erre 

postumus mumus 2017.07.12. 15:50:30

@MaxVal BircaMan HJCD: Azok nem sikerek voltak, csak a szerencse állt mellénk. Azóta is elpártolt mellőlünk, abból látszik, hogy azóta is lejtőn vannak. Az igazi siker az tartós, nem csak egy véletlen fellángolás. Aki nem orrbán seggéből kikandikálva, az újját a biliben lógatva él, az látja ezt. Azért is baromság, amit írsz, mert senki nem bánkódott, hogy csoportelsők lettek, csak leírták kritikusan, hogy ez a szerencse műve volt, ami később be is igazolódott. Ugyanúgy orbán álomvilága is hamarosan összeomlik. Remélem még akkor is ő lesz a miniszterelnök.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.12. 16:28:26

@Ballib cenzúrázók réme 25: Hogy jössz ki havi 190-ből? Kapsz mellé még támogatást, mint halmozottan hátrányos helyzetű fiatal?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.12. 16:31:29

@maxval a mélyelemző birca: Nem ez a téma, továris! De nyugodtan libsizz csak, ha ettől nem kell az inzulinhoz nyúlnod.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.07.12. 16:33:24

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Nyárit vagy télit? Én a helyében mindkettőre rámennék!
Válasz erre 

Indriq 2017.07.12. 16:56:12

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: istenkirály lesz, 2020ra megépülnek az olimpiai építmények, annak fényében, hogy tegnap ítélték oda a 2024-es és 2028-as olimpiát Párizsnak és New Yorknak. A legközelebbi szabad 2032 lenne, így akkor már 12 éves épületekkel várnánk. Érdemes megnézni, hogy milyen állapotban vannak az athéni létesítmények.
Szóval az, hogy debil vagy és mindent a nemzetvezető seggéből látsz (barna szűrővel :) ) majd mindent megmagyaráz. (csak azt nem, hogy hogy tudod használni a számítógépet)
Válasz erre 

Pop40 2017.07.12. 17:41:12

m.portfolio.hu/gazdasag/otszoros_aron_rendezunk_vizes_vb-t_valakinek_biztos_megeri.256149.html

"Sok kritika érte a pénteken kezdődő budapesti vizes világbajnokságot, melynek számlája már meghaladja a 130 milliárd forintot. Mindez azért érdekes, mert a magyar főváros a mexikói Guadalajara helyett ugrott be, akik már 100 millió dolláros (mintegy 27 milliárd forint) költséget is soknak találtak, ezért visszaléptek a rendezéstől. De ha más példákat nézünk, akkor sem találunk a magyarhoz hasonló költségeket."

Köszönjük meg a fideszes söpredéknek, hogy ismét gálánsan tudta elszórni az adófizetők pénzét!
Válasz erre 

zokogjatok 2017.07.12. 17:51:54

@Megero: Hát ha a magyar emberek így gondolják, akkor majd simán leváltják a fideszt 2018-ban. Ha meg mégse váltják le, akkor esetleg kezdd szokni a gondolatot, hogy a magyar emberek mégse így gondolják.
Válasz erre 

a keresztényeket bántani tilos 2017.07.12. 18:15:18

Hallod, szerintem nem beszélnél ilyen pozitívan a VB külsőségeiről, ha láttad volna a helyszíneket. A Dagály uszoda környéke minimum tragédia, ahogy kinéz. Ha fél év múlva lenne a rendezvény, akkor azt mondanám, hogy sikítva, de talán be tudják fejezni az építkezést.

Magyar szakértelem in action. Az, hogy Brazíliában ki voltak akadva az olimpia hiányosságain, lófasz nem lesz ahhoz, ahogy innen fognak távozni. :DDD

Kurvanagy lebőgés lesz.
Válasz erre 

wolves84lb 2017.07.12. 18:54:15

@Tibi !!: jujjdegyengemácsolatvagy
Válasz erre 

wolves84lb 2017.07.12. 18:57:47

@Tibi !!: sztem te nem is tudod, milyen apróságokon bukik le az igazi fidesz-troll...pl hogy egy igazi ballibbant sosem írná nagybetűvel a fideszt...szóval ezt még gyakorolnod kell.
Válasz erre 

prakp 2017.07.12. 19:15:01

@a keresztényeket bántani tilos: +1. Az az ugrótoronynak hívott állványzat még egy közepes építkezésen is kurva nagy gáz. Átlagos magyar melós ki se tenné rá a lábát. Telibe vigyorognak a Doka gerendák, hát ez meg mijafasz?? Ráadásul csilliókért. Ehh...
Válasz erre 

a keresztényeket bántani tilos 2017.07.12. 19:17:11

@Tibi !!: @wolves84lb: És még a migráncsot is rosszul írta. :D
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.07.12. 20:44:55

"A vizes VB bebizo­nyította, hogy az olimpiával túl nagyot álmodott Orbán..."

Pedig még el se kezdődött!!! :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.12. 21:08:03

@nemecsekerno_007: De a kölcségeket már tuggyuk. És az igazojja a címet.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.07.12. 21:09:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Akkor is szánalmas, mer' a bevételeket még nem. De nyílván kell a kattintásvadászat. :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.12. 21:09:52

@prakp: Pénztáros Lőrinc ehhez is ért, úgy fogd be jobbágy!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.12. 21:10:46

@nemecsekerno_007: Hahahaha... bevételek. :-)) Ezen qrvajót röhögtem.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.07.12. 21:12:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te abból ugyan nem látsz semmit, de attól még lehet.
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.12. 21:22:44

@MaxVal BircaMan HJCD: Nem tudom kik voltak a ballib megmondó emberek tavaly nyáron. Ha kisegítesz vagy kettővel esküszöm elolvasom és megvitatjuk.
Mondjuk most elég gyenge lenne a magyar sportolók sikereivel bevédeni azt a 100 milliárdot. Nyilván az lesz, hogy pár hazai pályán szerzett arany hatására kiemlékszik az egészre 3 hét múlva.
Ha valaki mégis ugat, akkor rögtön be kell nyomni a dumát, hogy nemzeti sportolók sikere ellen van.
Válasz erre 

Pop40 2017.07.12. 21:25:37

@nemecsekerno_007:

Behozzák majd a költségeket, ugye?

m.portfolio.hu/gazdasag/otszoros_aron_rendezunk_vizes_vb-t_valakinek_biztos_megeri.256149.html

"Sok kritika érte a pénteken kezdődő budapesti vizes világbajnokságot, melynek számlája már meghaladja a 130 milliárd forintot. Mindez azért érdekes, mert a magyar főváros a mexikói Guadalajara helyett ugrott be, akik már 100 millió dolláros (mintegy 27 milliárd forint) költséget is soknak találtak, ezért visszaléptek a rendezéstől. De ha más példákat nézünk, akkor sem találunk a magyarhoz hasonló költségeket."
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.12. 22:37:50

@nemecsekerno_007: "bevételeket"

:))

Aszittem országimázsért csinálják.

Ha a csúti geci egyszer NEM záratna be egy egyetemet vagy újságot, az legalább ennyit javítana az oszágimázson. ... És a hozzákapcsolódó kiadás is kevesebb lenne.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.12. 22:39:55

@prakp: "az ugrótoronynak hívott állványzat még egy közepes építkezésen is kurva nagy gáz."

Ez még ideiglenesnek is kurvaronda. Asszittem hegesztenek valamit, és azt állítják fel.

A medencét meg a Dunába süllyesztik, olyan lenne, mintha a Dunába ugranának.
Válasz erre 

morph on deer 2017.07.12. 23:05:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Hahahaha... bevételek. :-))"

Honnan tudod, hogy ki vesz be mit?
Naugye! ;)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.13. 06:49:13

@nemecsekerno_007: O.K. A VB után megbeszéljük. Ha a bevételek a 20 százalékát sem hozzák be a költségeknek, akkor ugye nyilvánosan elismered hogy hülye voltál, ugye?
Válasz erre 

Netuddki. 2017.07.13. 07:53:16

HUNGARIAN WET GAMES 2017
Válasz erre 

patkányarcúáginéni 2017.07.13. 09:24:57

E
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 09:25:29

@Kánikula:

A költségek tűrhetőek, bezzeg az nem zavarja a ballibákat, hogy a nyugat ennek az ezerszeresét viszi ki az országból, míg ennek legalább van hozadéka is: megmarad az új uszoda, plusz nemzetközi hírnevet hoz az egész az országnak.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 09:30:06

@Tibi !!:

Nem fogod tudni soha behozni hülyeségben az IGAZI ballibeket. Íme egy ballib vélemény:
"Aki bármilyen módon részt vesz Orbán korrupt vizes VBjén az egy aljas gazember. Egészséges nép totális ellenállást csinál ilyenkor és bármit akar Orbán azzal szöges ellentétbe megy."
Válasz erre 

tutifruti22 2017.07.13. 09:37:05

Francokat. Egyet mutatott meg, hogy meg egy sportesemeny kapcsan is elobujnak a Magyarorszag sikertelensegeben erdekelt es erre izgulo, sunyi kis nyomoroncok. Az orok pesszimistak, az orszagot fikazo, lehuzo, lekicsinylo, semmi sem ugy jo, ahogy csinaljuk mentalitasuak, hogy mindenutt jobb csak itt szar minden, es innen el kell menni, mert ez egy pocegodor orszag, a vilag legalja, az antiszemitizmus melegagya, meg kulonben is faszitanaciOrbania pusztuljon. De van aki ezt nem tudta még??
Válasz erre 

Csabye 2017.07.13. 10:25:51

@MaxVal BircaMan HJCD:

Hogyne lennének a költségek tűrhetőek?! Hiszen fideath kormány csinálta. Ha még kétszer ennyi, akkor is tűrhető lett volna? Mi az a szint, amire azt mondod, hogy a gyomrod kifordul?
Bezzeg, ha az a rohadt, mocskos kormány, amelyik a jelenlegi ellenzékből kerülne ki, csinálja ugyanezt! Kis naív Birca, mit mondtál volna ugyanarra? :)

Ugye egyáltalán nem gáz, hogy ennek ötöde volt a terv? :D
Birca, a propagandánál tovább kellene látni. Ejnye, azt kell gondoljam, hogy egy átlag fideath kormány hívő nem kérdez, nem kételkedik, csak rendületlenül hisz? Az olyan, számukra távolinak tűnő szavak, mint érv, vagy racionalitás valami régi rossz emlékben kísért, de úgy is már csak halványan? Egy magadfajta embernek egyáltalán nem mérvadó egyik sem?

Azt írod, hogy 170 milliárd ezerszeresét viszi ki az országból, tehát 170000 milliárdot. :D:D:D:D Értem ...
Mindent el tudok fogadni, ha alá van támasztva.
Kérlek, mutasd meg, milyen forrásra hivatkozol, mikor ezt állítod! Biztos van nagyon sok, hiszen magabiztosan jelentetted ezt ki. Alig várom, hogy végre felnyílhasson a szemem!

Az olyan "érveket" felejtsd el, mint "hát ez nyilvánvaló", "közismert", "mindenki tudja", stb.
Kérlek szépen, hogy hiteles forrást írj, amivel meggyőzöl nagyon sok embert! Nem olyan nehéz. :)

Ha valaki egyáltalán leírt is egy ilyen "ballib" véleményt, akkor az minden "ballibre" igaz?
Persze ezt a véleményt is nyugodtan hivatkozásokkal elláthatnád, nem kell itt Schmittelgetned.

Mindig is foglalkoztatott a kérdés, hogy kik azok a "ballibek"! Remélem segíteni tudsz ebben is, hiszen nagy tudásod és páratlan vitaképességed birtokában egy olyan eltévelyedett lelket, mint amilyen jómagam is vagyok, könnyen a helyes útra tudnál terelni.

Előre is köszönöm az útmutatást!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.13. 11:17:00

@MaxVal BircaMan HJCD: " bezzeg az nem zavarja a ballibákat, hogy a nyugat ennek az ezerszeresét viszi ki az országból"

Aha. A költség 170 milliárd. Az ezerszerese 170 ezer milliárd. Az ne is zavarjon, te mocskos hazudozó hazaáruló, hogy a magyar GDP csupán 32 ezer milliárd.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 12:03:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Egy évre ennyi, de ki beszélt egyetlen évről?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 12:04:37

@Csabye:

Kinek a kezében van a magyar gazdaság? Van profit? A többit gondold végig.
Válasz erre 

Csabye 2017.07.13. 12:24:07

@MaxVal BircaMan HJCD:

:D:D:D:D:D:D
Bullshiten kívül érdemleges megjegyzésed van?
Újra megkérlek, hogy forrásokkal támaszd alá állításod!

Kinek a kezében van a magyar gazdaság szerinted?
Fogalmam sincs, hogy kinek a kezében van a magyar gazdaság. Egyáltalán értelmezhető ez a kérdés? Államháztartás, vállalkozások, háztartások, pénzügyi közvető rendszerek a részei.
Kb. azt kérted tőlem, hogy nézzek utána minden egyes résztvevőnek! :D
Profit minden országban termelődik, még azokban is, ahol az egy főre jutó napi GDP 1 USA dollár környékén van.
Nyugaton is van profit. Tehát hová akarsz kilyukadni ezzel a kérdéseddel?

Illetve a többi kérdésemmel kapcsolatban is szeretném, ha érdemben megnyilvánulnál. Bemásolom újra, nehogy ki kelljen keresned

"Ha valaki egyáltalán leírt is egy ilyen "ballib" véleményt, akkor az minden "ballibre" igaz?
Persze ezt a véleményt is nyugodtan hivatkozásokkal elláthatnád, nem kell itt Schmittelgetned.

Mindig is foglalkoztatott a kérdés, hogy kik azok a "ballibek"! Remélem segíteni tudsz ebben is, hiszen nagy tudásod és páratlan vitaképességed birtokában egy olyan eltévelyedett lelket, mint amilyen jómagam is vagyok, könnyen a helyes útra tudnál terelni."

Bullshit halmazt pedig felejtsd el.
Érvelj!
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 12:58:33

@Csabye:

Neked mindegy, hogy a fizetésedet te kapod meg vagy a szomszédod?
Válasz erre 

Csabye 2017.07.13. 13:20:43

@MaxVal BircaMan HJCD:
Kérdéseimre továbbra sem kaptam választ. Amint sikerült kitalálnod valami azokhoz kapcsolódó bullshit-halmazt válaszként, folytathatjuk azon az úton, amelyiken szeretnéd. Akár a szomszédom és a én viszonylatban is.
Kérésem változatlan feléd. Kérlek szépen forrásmegjelölésekkel reflektálj előző hozzászólásaimban feltett kérdéseimre!
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 13:40:24

@Csabye:

Nincs forrás. A rendszer olyan, hogy a transzferadatok titkosak.
Válasz erre 

Csabye 2017.07.13. 14:05:12

@MaxVal BircaMan HJCD:

Elképzeltem, hogy valamelyik állami tv-ben műsort kapsz.
A címe lehetne ez:
A bullshithalmaz !
Live by birca!
alcím:
Tények és konkrétumok nélkül!

Hogyha létezne is ilyen rendszer, te tudsz a nagyságrendekről, mindenféle konkrét adat hiányában is, ugye?
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

Imádom a világösszeesküvés-elméletekben hívőket!

Mennyit lehet röhögni az ilyeneken, mint amilyen te is vagy!
Köszönöm, hogy megadatik ez nekem is!

Még végszóként ennyit fűznék hozzád nevetséges birca: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.13. 14:51:55

@MaxVal BircaMan HJCD: És akkor mennyi idő alatt viszik ki ennek az ezerszeresét? :-))
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 14:55:30

@Csabye:

Nincs összeeskövés, ez csak a kapitalizmus normál működése.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.07.13. 17:26:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A VB után megbeszéljük. Ha a bevételek a 20 százalékát sem..."

Visszatérhetünk rá, de annyira nem izgat. Azt se tudom, hogy ez majd hol lesz? Ki fogja összeszedni? Az mennyire hiteles?

Ez amúgy nem egy piac- és bevétel orientált rendezvény. Az egészségüggyel kapcsolatban miért nem jut eszedbe, hogy piacosítani kéne v. esetleg foglalkozni kéne a megtérüléssel is?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.13. 17:59:37

@nemecsekerno_007: Bocsika! Nem te hoztad fel a többszörösére duzzadt költségekkel szemben hogy lesz bevétel? Most hogy ezt feszegetjük, már nem is annyira fontos? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.13. 18:01:15

@MaxVal BircaMan HJCD: Nahát, nahát! Szóval mennyi idő alatt viszik ki az ezerszeresét? Miért lapítasz?
Válasz erre 

Csabye 2017.07.13. 18:27:45

@MaxVal BircaMan HJCD:

Ha lesznek érveid, el tudunk majd beszélgetni. Ne haragudj, de láthatólag hiányosságokkal küzdesz általános gazdasági kérdésekben is (és még ki tudja milyen téren). Ha tanácsolhatok valamit, sosem késő elkezdeni képezni magad. Természetesen nem alternatív igazságokat tartalmazó oldalak látogatása, hanem minimális mikro- és makroökonómiai tudás magadba szívása legyen a cél.

Érveid nincsenek, próbálsz jól hangzó kifejezésekkel élni, viszont azok általában a témához nehezen, vagy egyáltalán nem kapcsolódnak.
Legyen alap, hogy alátámasztod, amit írsz! Ne legyél egy bites fideath kormány hívő!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2017.07.13. 18:30:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Bocsika! Nem te hoztad fel a többszörösére duzzadt költségekkel...."

1. azt azért nem mondhatod, hogy nem lesznek egyáltalán bevételek
2. ehhez ide kellene számolni az egyéb járulékos hasznot is (akár anyagi, akár egyéb)
3. már ha a valós megtérülést akarod kimutatni és nem a napi politikai hatásvadászatnak hódolsz.

Annyira egyébként nem érdekel, sajnos megint a szokásos nyálverés.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 19:22:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

1990 óta megy a síbolás.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.13. 19:22:44

@Csabye:

Nem vagyok fideszes.
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.13. 21:20:04

@MaxVal BircaMan HJCD ILNÜSZ: Nem tudom, hogy kinek tűrhető a mondott árnál 5x 6x lett drágább. Tehát 100 milliárd amivel biztosan el kellene számolni (nem mondom, hogy nem tudnak, de nem fognak), hogy mire ment el. Rendben nyilván a VB után az épületek nem válnak köddé azok itt maradnak, de ha 70 milliárdból is meg lehetett volna csinálni ugyanezt, akkor nem lenne jobb ha az a kis 100 milliárdocska marad a kasszában?
Lehet ezt a talicskázást már elemezted, ilyen mélyen nem ismerem a munkáidat. Ebben a szövegkörnyezetben azt jelenti, hogy a "nyugat" elvitt innen legalább 1000*1700 milliárd forintot és ennek semmi hozadéka nem volt. Ez biztos?
A letelepedési kötvényt áruló offshore cégek is kivittek pár milliárdot. Nem tudom az nem hiányzik? Ők például mit adtak ezekért a kitalicskázott pénzekért cserébe? Ibizai villát?
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.13. 21:26:54

@MaxVal BircaMan HJCD ILNÜSZ: Csak néhány példát kérnék erre. Mit értünk a síbolás alatt? Idejött egy multi kockáztatott, befektetett majd a profit egy részét fejlesztésre fordította a többit pedig berakta a bankba legálisan? Hát sajnos 1990 körül nem álltak kész a magyar tőkések, hogy a pár milliárdot invesztáljanak mondjuk gyár építésbe vagy üzletlánc fejlesztésbe.
Megint jó lenne tudni, hogy mire gondolsz itt pontosan.
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.13. 21:32:04

@MaxVal BircaMan HJCD ILNÜSZ: Hát ez egy baromság. Aki ilyet mond az hülye. A világeseményre készülő sportolók és szurkolók nem büntethetőek más miatt.
Ugyanúgy a siker sem mentesít senkit a feleslegesen elköltött milliárdok miatt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.13. 23:38:36

@nemecsekerno_007: Szóval meghátrálsz. :-))
Válasz erre 

Csabye 2017.07.14. 00:42:40

@MaxVal BircaMan HJCD ILNÜSZ:

Sehol sem állítottam, hogy az lennél. Te nem hiszel a fideath kormányban? Mivel azt írtam, hogy fideath kormány hívő vagy.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.14. 05:22:50

@Kánikula:

Az összes korrupció, beleeértbe a fideszest és a ballibet is, bolhacsípés ahhoz képest, ami a nyugat által kisíbolt profit. Ez a nagy helyzet, amit nem mer Orbán se kimondani.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.14. 05:23:30

@Csabye:

Értékekben hiszek, nem kormányokban, pártokban, emberekben.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.14. 05:24:51

@Kánikula:

A gazdaság által megtermelt pénz zöme nyugatra megy, ha ez szerinted normális, akkor veled van a baj.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.14. 06:18:46

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő: Erre valami bizonyíték? A GDP hány százaléka megy nyugatra? Milyen a külkereskedelmi mérleg? Mennyi a multik adózott bevétele itthon? Vagy csak hazudozol, tények nélkül a szokásos módon?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.14. 07:42:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ezek az adatok titkosak, te is jól tudod ezt.
Válasz erre 

Kánikula 2017.07.14. 11:13:15

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő: Hát ja a Mercedes összeszerelésből nem sokkal több marad az itthoni zsebben az biztos. Egyelőre ez az irány nem látszik változni még egy darabig. Nem feltétlen normális, de az, hogy cserébe semmi látszata nincs az sem igaz. (itt most a legális nyugati cégekre gondolok.)
Ha voltak ilyen kilopott milliárdok, akkor ugye az pedig a teljes politikai elit támogatásával történhetett meg. Részemről rendben lenne, hogy ezeket tárják fel és a felelősök kerüljenek bíróság elé teljes vagyon elkobzás mellett. Természetesen a pénzt meg vissza nyugatról.

A témánál maradva ettől még a 100 milliárd felesleges elköltése nem válik legálissá.
Válasz erre 

Nylul 2017.07.14. 14:22:39

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő: 'Ezek az adatok titkosak, te is jól tudod ezt.' - Akkor te honnan tudod?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.14. 14:54:02

@Nylul:

Csak tudás és nemtudás van?
Válasz erre 

Nylul 2017.07.15. 11:20:25

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő: 'Csak tudás és nemtudás van?' - Ha tényekről beszélünk, igen. Máskülönben feltételezésről van szó, illetve véleményről.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.15. 11:37:34

@Nylul:

Én ezt másképp látom.
Válasz erre 

2017.07.15. 15:06:16

@Tibi !!:
A sportnak minden időkben és főleg minden kormány részéről jó okból mindig a legnagyobb jelentőséget tulajdonították, szórakoztatja és kábítja és butítja a tömegeket, és főleg a diktatúrák tudják, miért támogatják mindig és minden esetben a sportot. Aki a sportot támogatja, az a maga oldalára állítja a tömegeket, aki a kultúrát támogatja, az maga ellen fordítja őket, mondta nagyapám, ezért áll ki mindig minden kormány a sport érdekében és a kultúra ellen.
(Thomas Bernhard: Önéletrajzi írások
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard