Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Miért hiszi el sok magyar, hogy Orbán Viktor tévedhetetlen?

Miért hiszi el sok magyar, hogy Orbán Viktor tévedhetetlen?

Mostanában az újságírók és elemzők is inkább csak kérdéseket tesznek fel írásaik címeként, ugyanis van egy csomó jelenség Magyarországon, melyek ép ésszel (és nyugati gondolkodásmóddal) szinte megmagyarázhatatlanok. Ezért lett egy feltörekvő közép-kelet európai kis országból Abszurdisztán, ezért emlegetik kormányát és miniszterelnökét elrettentő példakánt a nagy hagyományokkal rendelkező országok vezetői. Az egész jelenséget tulajdonképpen az a Fidesz hívei körében megcsontosodott tévhit táplálja, hogy Orbán Viktor nem tud hibázni, és nem mellékesen mindig igazat mond. Nehéz erre a jelenségre logikus magyarázatot találni, de most megpróbáljuk.  

24_13.jpg

Fotó: 24.hu

A kormányfő - aki egyben a kormánypárt vezetője is - az utóbbi években azt a képet alakította ki magáról, hogy rendelkezik a jövőbe látás misztikus képességével. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a fideszes hívek szerint minden arannyá válik, amihez Orbán hozzáér. Főleg tavaly tűnt úgy, hogy a magyar miniszterelnök víziói beteljesülnek, mivel a hagyományos liberális demokráciákat igen kemény külső és belső támadások érték. Bekövetkezett a Brexit, a semmiből előlépő republikánus demagóg elnökjelölt Donald Trump személyében a világ legerősebb hatalmának élére állt, az Európai Unió képtelen volt kezelni a menekültproblémát, Orbán és orosz elvbarátai pedig keményen dolgoztak az EU egységének megbontásán. Tavaly év végén úgy tűnt, hogy globális vereséget szenvednek a hagyományos európai értékek, szélsőséges pártok vehetik át a kormányrudat akár Franciaországban vagy Németországban is. Persze, minden csoda három napig (vagy egy kicsit tovább) tart, így 2107 első félévében normalizálódott a helyzet a világban, noha az úgynevezett illiberális államok folytatták aknamunkájukat a hagyományos liberális demokráciák ellen.

Mindez a fordulat csak apró nyomokat hagyott a magyar politikán, hiszen úgy ölt milliárdokat az adófizetők pénzéből a Brüsszel elleni kampányra az Orbán-rezsim, hogy közben az EU forrásokból tartotta fenn a gazdasági növekedést, mellesleg pedig tovább hizlalta saját oligarchái vagyonát az elsíbolt támogatásokból. Az Orbán-kormány tulajdonképpen nem is tagadja már olyan vehemensen a korrupciót, mint azt korábban tette, ám megjelent egy új elem a kommunikációjukban, amit valahogy úgy lehetne lefordítani: Mindenki lop, miért pont mi ne lopjunk? Még mindig működik egy bizonyos hatásfokkal az elmúlt nyolc évre való visszamutogatás, holott lassan már elmúlt 16 évre kellene visszanézni, amikor a síbolások nagy tablóját próbálnánk összeállítani.

Nincs alternatíva ugyanis a Fideszen belül, nincs olyan személy, akit fel lehetne építeni, aki ugyanolyan ravasz lenne, mint a jelenlegi vezető. Erről maga Orbán tehet, hiszen mindenkitől fél, aki veszélyes lehet a hatalmára, jöjjön az kívülről, netán belülről.

Orbán egyben biztosan nagyon jó. Mesteri módon kerüli ki azokat a szituációkat, melyekben eltűnne a tévedhetetlenségébe vetett hite a mellette kitartó közel kétmillió embernek. A nyilvánvaló politikai kudarcokat is győzelemként tudja beállítani (például kvótanépszavazás, sikertelen alkotmánymódosítási kísérletek, olimpiai fiaskó stb.) Soha nem állt ki saját népe elé, amikor be kellett volna ismernie, hogy valamit nagyon elrontott, illetve nem ítélte meg kellő körültekintéssel az adott helyzetet. A kvótanépszavazást egy még a korábbinál is durvább menekültellenes kampány követte, az alkotmánymódosítási fiaskót áttolta a Jobbikra, a bukott budapesti olimpiát pedig Tarlós főpolgármesterrel vonatta vissza, holott, annak idején ő maga is aggályokat fogalmazott meg a pályázattal kapcsolatban.

Orbán ugyanakkor, ahová csak megy, mindent megígér, aztán pedig, ha nem jön össze a dolog, másokat hibáztat a kudarcért. Jó példa erre a Modern Városok Program, amivel végighaknizta az összes vidék nagyvárost, és szinte mindent megígért, amit a helyiek fantáziája elbírt, aztán azt még meg is toldotta egy-két stadionnal vagy ipari parkkal az ígéretek sorát. Úgy tűnt az egész menetelésből, hogy annyi pénz van ebben az országban, hogy nem győzi elkölteni a kormány. Pedig ezek csak lufik voltak, melyek gyorsan eltűntek a szemünk elől, ahogy elengedték őket az ég felé. A miniszterelnöki roadshow persze csak arra volt jó, hogy szebbnek lássuk országunk állapotát a valósnál, hogy a polgármesterek is merjenek nagyot álmodni, de az ígéretekből azóta se valósult meg szinte semmi.

A miniszterelnök saját személyében testesíti meg a Fidesz politikáját, ami hívei szemében felmagasztalja, ellenségei pedig őt okolják minden rossz dologért, ami ebben az országban történt az elmúlt hét esztendőben. Lényegében szakrális vezető, akit személyében csak olyanok mernek támadni, akik a bukásában látják Magyarország problémáinak megoldását. Ezért szól majd a 2018-as kampány is Orbán Viktorról, és ezért magabiztos a Fidesz annak ellenére, hogy a számok tükrében nem is áll olyan jól a szénájuk, mint ahogy azt szeretnék. Amíg Orbán sikamlós testű halként kicsúszik mindenki kezéből, aki ki akarja fogni, a pártját is nehéz lesz legyűrni. Ám ami egyfelől az erőssége a kormánypártnak, az másfelől a gyengéje is. Nincs alternatíva ugyanis a Fideszen belül, nincs olyan személy, akit fel lehetne építeni, aki ugyanolyan ravasz lenne, mint a jelenlegi vezető. Erről maga Orbán tehet, hiszen mindenkitől fél, aki veszélyes lehet a hatalmára, jöjjön az kívülről, netán belülről.

hvg_hu_9.jpg

Fotó: hvg.hu

És akkor tegyük fel a kérdést: Miért él még mindig sok magyarban az Orbán Viktor tévedhetetlenségébe vetett hit, ha már számtalanszor bebizonyosodott, hogy tévedett? Mert nem engedi, hogy szembesítsék a tényekkel, mert a sajtónak csak a lojális képviselői férkőzhetnek a közelébe. Ha pedig véletlenül mégis bárki szabadon kérdezhet, úgy kerüli meg a választ, mintha meg sem kerülte volna. Orbán magányos harcosként mégsem olyan meggyőző, mint amikor vazallusai veszik körbe, és csatáznak érte a politikai harcmezején. Ezért nem áll ki vitára ellenzéki pártok vezetőivel, ezért nem megy el interjúra ellenségesnek vélt szerkesztőségekbe. Mert ahogy egy dakota közmondás tartja: „A legendád csak addig él, amíg egyszer le nem döf egy gyerek egy törött lándzsával.”

207 komment Tovább
Miért hiszi el sok magyar, hogy Orbán Viktor tévedhetetlen? Tovább
Facebook Tetszik
0
207 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • A rejtélyes Rogán-botrány A rejtélyes Rogán-botrány
  • Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést
  • Forró ősz vár a Fideszre Forró ősz vár a Fideszre

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5912623493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (207)
Az utolsó 100 komment:

Zsoltbacsi 2017.06.28. 13:33:24

@1ghost:

Nyugi, Tibi ! es Pamut, 18ban is szopni fogsz az osszes nickeddel!
Válasz erre 

Andy73 2017.06.28. 13:35:52

"Ezért lett egy feltörekvő közép-kelet európai kis országból Abszurdisztán"
Melyik országra gondolsz, Alfi? Csak nem Magyarországra? Ha igen, akkor ne csodálkozz, hogy Orbán van hatalmon, és nem a te elvtársaid. Ő soha nem hívná így a hazáját.
Legalább a saját hibáitokból tanulhatnátok, ha másból nem tudtok. Gy.F. napjai is meg voltak számlálva, miután Öszödön tiszteletlenül beszélt az országról. Ha valaki egy országot vezetni akar, akkor az a minimum, hogy kellő tisztelet tanúsítson iránta. Ez még kisebb egységekre, szervezetekre is igaz, ahol választják a vezetőt, nemhogy egy egész országra.
Válasz erre 

Bikkfanfutyulo 2017.06.28. 13:53:06

@Andy73: Nem az embereket kéne tisztelnie, akiknek a gondja rá lett bízva?
Válasz erre 

NagyLaszlo137 2017.06.28. 14:00:03

Persze h nem Orban Viktor a tokeletesseg megtestesittoje!
Sajnos meg a Jo Istent is szidjak az emberek!!
Szerintem a mai helyzetben es korulmenyek kozott Orvban Viktor a legmegfelelobb Magyarorszagnak ez lehet h egesz Europanak is!!
A libsik unjak a tusa szellen mert varjak a csontot es h rank huzzak a bizonytalansagot meg a buzi vilag kulturajat mert nekik nem a Csalad a fo, de remelem ok soha nem jutnak kormanyra!!
A libsik addig demokratikusak amig elfogadjuk a liberalizmusukat...(hulyesegeiket) ....aztan ha nem fogadnank el mindent ezkozzel rank eroltetnek a hulyeseget es a buzerans vilagot...
Válasz erre 

Andy73 2017.06.28. 14:01:28

@Bikkfanfutyulo: De, az országot és az embereket is. Orbán tiszteli is, a baloldal meg nem. Ezért (is) bukott meg a baloldal csúfosan Öszöd után, és ezért is vezet 2010 óta fölényesen a Fidesz-KDNP és Orbán.
Mint tudjuk, Magyarország egy büszke és erős ország. ):
Már vége a merjünk kicsik lenni korszakának, az nem jött be. Persze lehet vele újra próbálkozni, aztán majd jövő tavasszal kiderül, hogy kell-e az embereknek, hány százalékot lehet vele elérni.
Válasz erre 

sas70 2017.06.28. 14:02:39

@GyMasa:
Pedig az elv nagyon egyszerű. Az adótörvények mindenkire egyformán vonatkoznak, de a jelenlegi kormány ún. stratégiai partnerséget köt egyes vállalkozásokkal, amik kivételeket tesznek egyes adó és egyéb törvények alól. Vagy módosítják a szerencsejáték törvényt (kvázi személyre szabva), hogy a kedvenc befektetőjük kiváltságokat élvezzen.
És ezek még a finomított példák. Mert mondhatnám az közbeszerzési törvény alóli felmentéseket is, ami mint látható lehetővé teszi a klientúrának juttatott üzleteket. Mellesleg ezek nagyságrendekkel nagyobb jelentőséggel rendelkező dolgok, mint az, hogy egy magánegyetem, milyen diplomát állít ki.
Válasz erre 

Bikkfanfutyulo 2017.06.28. 14:07:27

@Andy73: Ez nem pont így van. A maffia nyilván nem teszi lehetővé, hogy csak úgy le lehessen váltani, és ha törvényeket is hozhat, az elég szűk körnek kedvez. Aztán azt is csak onnan tudjuk, hogy erős ország a mienk, hogy ő mondta. Biztos csak elkerülte a figyelmedet, hogy szinte semmi sem úgy működik, hogy abból a "NÉP" járjon jól. Sajnos jól működik a propaganda minisztérium.
Válasz erre 

Cycmen 2017.06.28. 14:17:16

@Dr. Trejo: Teljesen elment az eszed azt látom. Amit leírtál sajátmagadnak kéne megfogadni, bár nem sok esélyt látok hogy szellemi kapacitásod, illetve személyiséged pozitív változáson essen keresztül, de fel a fejjel mert egyébként érdekes színfoltja vagy az evolúció zsákutcájának.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.28. 14:19:39

@sas70:
...Pedig az elv nagyon egyszerű...
Tudom, de ugy latom, hogy write only modban vagy, es csak a sajato nezopontodat szajkozod.
... Az adótörvények mindenkire egyformán vonatkoznak, de a jelenlegi kormány ún. stratégiai partnerséget köt egyes vállalkozásokkal, amik kivételeket tesznek egyes adó és egyéb törvények alól....
Es ugyanigy tettek az elozo Szoci kormanyok is, es ugyanigy tesznek mas orszagok kormanyai, szoval nem ertem, mi ebben a nagy szam?
... Vagy módosítják a szerencsejáték törvényt (kvázi személyre szabva), hogy a kedvenc befektetőjük kiváltságokat élvezzen....
Vagy szamolatlanul ontik az EUR szazmilliardokat az idojarasfuggo, alternativ energiatermelesbe, amivel sulyosan torzitjak az orszag energiapiacat, es sulyosan destabilizaljak nemcsak a sajat, de a kornyezo orszagok villmaosenergia rendszeret is.
...És ezek még a finomított példák....
Az enyem pedig egy nagyonis valos, Szuperdemokratikus, halado szellemisegu orszag.
...Mert mondhatnám az közbeszerzési törvény alóli felmentéseket is, ami mint látható lehetővé teszi a klientúrának juttatott üzleteket...
Ezek megvoltak szerintem az ÖSSZES elözö kormany alatt is, szoval nem nagyon ertem, mi a problemad vele?
... Mellesleg ezek nagyságrendekkel nagyobb jelentőséggel rendelkező dolgok, mint az, hogy egy magánegyetem, milyen diplomát állít ki....
Es nagysagrendekkel merhetoen semmi kozuk nincs a cikk alapvetesehez.
Most komolyan ez az ovodas igen-nem-deigen-denem szinten fogod nyomni?
Válasz erre 

Meridian74 2017.06.28. 15:16:38

A poszt írójának. Már eleve rosszul indultál az egésznek, de megpróbáltad, és nem sikerült. Nem is sikerülhetett, mivel nem Orbán az aki tévedhetetlen, hanem az ellenzék az, ami olyan szar, hogy akkor inkább Orbán Viktor.
Tehát ebből kellet volna kiindulnod.

Kutya nem szavazna Orbánra, ha lenne egy értelmes elfogadható ellenzék. Az elfogadhatóság alapkövetelménye az, hogy mellőz mindenféle idiótaságot, mint pl a genderizéség, buziprideság propagálása, és ezt hosszasan lehetne sorolni. Tovább a menekült-kérdést a helyén kezelné, azaz belátná, ezek nem menekültek, hanem idecsődített gazdaság bevándorlók.
A momentumos idióták, gulyásmarcikáék meg akkora tahók már most is, hogy élből kiesnek. A hozzá hasonlók sem játszhatnak a szavazóknál.
Valamikor a Jobbik jónak tűnt. Mára már ők sem azok, igazi seggfejek lettek. Kevés kivétellel. De amit csinálnak manapság, akkor inkább Orbán ismét.

Ma orbán azért jó választás a többihez képest, mert helyén kezeli a menekültkérdést. Az ország érdekeit veszi előrébb (persze, csak azért, mert ez biztosítja eleve a hatalmát - mert különben gyorsan el lenne ő is zavarva amúgy!), és viszonylag van megjelenésük, tartásuk. Más kérdés, hogy pökkhendiek, urizálók, nagyképűek, korruptak, tolvaj gecik. De mindezekkel együtt is sokkal, nagyságrendekkel jobbak a többinél.
Érted-e?
Ezért van és ezért lesz ismét túlnyomó többségük.
Válasz erre 

zokogjatok 2017.06.28. 15:20:51

"Mostanában az újságírók és elemzők is inkább csak kérdéseket tesznek fel írásaik címeként, ugyanis van egy csomó jelenség Magyarországon, melyek ép ésszel (és nyugati gondolkodásmóddal) szinte megmagyarázhatatlanok. "

A fenéket. Azért, mert így a legképtelenebb ostobaságokat is felvethetik azzal a mentséggel, hogy csak kérdeznek, nem állítanak. Te pl. valóban lovakkal szexelsz?
Válasz erre 

zokogjatok 2017.06.28. 15:23:27

@Bikkfanfutyulo: "Biztos csak elkerülte a figyelmedet, hogy szinte semmi sem úgy működik, hogy abból a "NÉP" járjon jól."

Ez esetben igen érthetetlen, hogy a "NÉP" miért választaná meg akár most vasárnap is újra Orbánt.

Ja tudom, mert a nép buta. És akkor el is érkeztünk egy szép, körkörös érveléshez.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.06.28. 15:39:04

@ulpius66: 1. Orbán már 1994-ben is konzervatív volt.
2. Nem volt komolyabb választási csalás 2002-ben, mint 2010-ben. A fanatikusait Orbán tévedhetetlenségének és legyőzhetetlenségének mítoszával próbálták utána etetni, pont ez itt a téma.
3. 2014-ben Orbán már rég nem konzervatív, hanem populista politikát folytatott...
Válasz erre 

sas70 2017.06.28. 15:41:22

@GyMasa:
Csak tudod árnyalatnyi különbségek azért vannak, személyre szabott törvénykezésben és pozitív diszkriminációban. De tudod, tételezzük fel, hogy Orbán csak pozitív diszkriminációt alkalmaz. Akkor miért akarják egy egyetem működését ellehetetleníteni? Mert megunták, a pozitív diszkriminációt, ami egyébként a kutyát nem zavarta? És közben miért hazudják azt, hogy törvénytelenül működött, amikor nem?
Nem is ez a lényeg! Mert ez csak egy tünet. A lényeg az, hogy mindig legyen aktuális ellenség, amivel meg lehet indokolni azt, hogy közben miért kell kedvezni azoknak, akik ezt az autoriter bolsevikfeudális rendszert fenntartják.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.28. 15:56:48

Orbán nem tréved. Külön iparágat és törvénykezést hozott létre a lopásra. Nagyon hatékony, ha úgy tetszik tévedhetetlen. Inkább arról lehet szó, hogy az ország dolgai nem nagyon érdeklik. Egyelőre az EU-s pénz nyúlására öszpontosít.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.28. 15:59:05

@Drednaught: Pár éve azt sem tudtad, hogy ki az a Soros. Most meg büfizel itt össze-vissza. Ez a helyzet.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.06.28. 16:03:32

@Drednaught: Nagyon frappáns. És azt tudod-e, hogy Gyurcsány ezt kiknek mondta?
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.28. 16:12:57

@Drednaught:

Téged nem zavar a tény, hogy Soros magyar állampolgár? Neki miért nincs jiga mást gondolni a világról, mint Orbánnak, és neked? Másoknak miért nincs joguk a Soros nézeteit elfogadni helyesnek? MIért csak nektek van igazatok? Nem emlékszel arra, hogy már egyszer-sokszor megélte ez az ország, hogy megmondták a népnek mit tekintsen igaznak?

Mondjuk a Vajna is magyar állampolgár sok más külföldön élt, majd hazatért polgártársunkkal együtt ( bár az ő neje éppen most akar más állam polgára is lenni, mégsem obégattok, hogy a külföldi csaj akar itthon dirigálni ) , csak más a poziciója, miután hazavándoroltak abból a mocskos libsi nyugatból, ahol kitanulták a szakmát.
Válasz erre 

meszena 2017.06.28. 16:13:55

@sas70:
"@meszena: Hát a Kósa, Szíjjártó, rezsiszilárd körből tényleg nincs! Mert az igazán komoly szellemi magasság! Vakok között a félszemű a király, bolondok között meg a féleszű már császár!"
A rivális pártok vezetőihez képest Orbán nagyságrendekkel komolyabb kaliber. Bizonyára nem véletlen, hogy nem soroltad a tehetségesebb politikusokat...
A fideszben a felsoroltaknak is meg van a maguk szerepe. De van olyan is, aki képes lenne vezetni a pártot is, meg a kormányt is.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.28. 16:16:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mit szólnál ahhoz, hogy anyám-apám magát finanszirozta, én szintén? Lehet, hogy az én munkámból jutott neked, meg a csládodnak is kényelmes párna a seggetek alá?
Válasz erre 

Drednaught 2017.06.28. 16:21:23

@látjátok feleim szümtükkel: Erre az egy kommentre válaszolok még, de ennyi.

Röviden: Soros azt mondja, kapukat kinyitni. Orbán és én azt mondjuk, hogy kapukat becsukni. Mondjuk, hogy döntetlen, de nem lehetséges mindkét tervet megvalósítani egyszerre, így dönteni kell: vagy kinyitjuk vagy zárva hagyjuk.
Nem lehet úgy kinyitni, hogy csak téged kúrjanak majd meg az arabok, ha már egyszer bejöttek, hiába szeretnénk ezt, hiába akarjuk, hogy csak azok szopjanak majd, akik ezt a nyakukra húzták.
Mivel a németek már döntöttek és azt is kimondták a saját polgáraiknak, hogy akinek nem tetszik ez a "szolidáris világ", annak el lehet hagyni Németországot, nem marad sok kérdés: a kapukat zárjuk, akinek nem tetszik ez a "nem szolidáris világ", annak el lehet hagyni az országot, a németek közt lehet migránsokat simogatni.
Amennyire neked jogod van a multikultiban élve minden napot Benetton reklámként megélni, ugyanígy nekem is jogom van, hogy mentesüljek ez alól.
Nekem nem fogtok hiányozni és vélhetően mi sem nektek. Javaslom a békés szakítást és sok szerencsét kívánok nektek és minden elvtársatoknak, odaát...
Válasz erre 

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2017.06.28. 16:52:43

Én nem hiszem, hogy tévedhetetlen. Nem is voksoltam még rá és pártjára. De miért hiszik sokan, hogy teszem azt, direkt gonosz?
Válasz erre 

Consuela NO NO 2017.06.28. 16:56:23

@Zsoltbacsi: bevallom őszintén erről elfeledkeztem, megütött a kormányváltó hangulat szele
Válasz erre 

Meridian74 2017.06.28. 17:29:16

@sas70: " Akkor miért akarják egy egyetem működését ellehetetleníteni? "

EZ EGY ORDAS NAGY CSÚSZTATÁS, tudod-e? Senki, még orbánék sem akarják ellehetetleníteni. Megrendszabályozni, na az más, és van akinek ez nem tetszik. Pl az általad vizionált egyetem. Ugyanis mindenki képes beállnia sorba, ők vajon miért lázadoznak? Na, erre válaszolj? Senki nem bántotta őket, ők maguk érzik sértve mindenki által, de miért?
Kb ez olyan, mint a boltban az eladó hőbörögne, miért kell neki számlát vagy blokkot adnia a vásárlónak.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.28. 17:33:27

Jó a cikk hangvétele. Végre értelmes kötözködés, nem csak értelmetlen.

Orbán nem tévedhetetlen, bárcsak az lehetne. Sok hibát követett el, és túl sok olyan dolgot enged meg, amelyet ő megakadályozhatna vagy megbüntethetne. Érdekes módon rá még a buta ellenzékiek sem fogják rá, hogy lop, magának. Hagyja, hogy mások lopjanak jellemzően ez a hibája, már-már bűne. Nagy kár, hogy ez a világ minden országában így megy, "a nagy hagyományokkal rendelkező országok vezetői" is gyakran kerülnek bizottságok és bíróságok elé. Ha hihető lenne, hogy bárki ebben az országban, akinek elegendő külpolitikai súlya és belpolitikai befolyása lehetne, hatalmat szerezve ugyanezt másképp tenné, támogatnám.

De azért ne higgyünk a gyerekmeséknek, nem Orbán intéz mindent, személyesen, sok marha volt a hatalmora kerülők emberei között mindig is, akikről nem lehetett mindig előre tudni, hogy mekkora marhaságot fog csinálni.

Vannak, akik a migránsok veszélyét imádják puszta rémhírnek, kormánypropagandának hinni. Mai hír: Olaszország bepánikolt, 4 nap alatt 10 ezer menekült érkezett hozzájuk a tenger felől, trükkösen, lélekvesztőkben, hogy humanitáriusan ki kelljen menteni őket. Orbán, én ezzel számomra is, és majdnem minden itt élő ember számára is nelkülözhetetlen emberré tette magát, mert ő bizony már akkor elkezdett volna védekezni ezek ellen, amikor még a gazdasági menekült kifejezés is heves háborgást keltett "a nagy hagyományokkal rendelkező országok vezetői" körében, legalábbis a nyilvánosság előtt.

Mondhatnánk, hogy Orbán remekül megél ebből, bebiztosította a helyét, de ha színre lép valaki, aki jobb nála, és szintén mindent megtesz azért, hogy a szutykosakat az országon kívül tartsa, akkor elkezdhetünk gondolkodni egy változáson. Addig nem.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.28. 17:34:24

@Fermentátor: "direkt gonosz?"

Kiszivattyúzott sok-sok pénzt az egészségügyből, 2014-ben 18000 ember halt meg egyébként gyógyítható betegségben. Ha hatékony megelőzés is lenne, még 14000 ember nem halt volna meg.

Lerohasztotta az országot Bulgária szintjére. Vagy gonoszságból csinálta, vagy hozzánemértésből, nem is tudom hirtelen, melyik a rosszabb.

A geci hazaáruló eladta az országot az oroszoknak.

Soroljam? Sajnos 5000 karakterben van maximálva a kommentem.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.28. 17:36:07

@sas70:
...Csak tudod árnyalatnyi különbségek azért vannak, személyre szabott törvénykezésben és pozitív diszkriminációban...
Hogyne tudnam:
- A MI diszkriminacionk jo diszkriminacio
- Az ellenfel diszkriminacioja ROSZZ diszkriminacio.
Ezt az eddigi hozzaszolasaidbol siman levettem, szoval ezt le is zarhatjuk.
...De tudod, tételezzük fel, hogy Orbán csak pozitív diszkriminációt alkalmaz...
Nem tetelezek fel semmit. Ezek az elmeleti szafkodasok erdemi vitara nem vezetnek, csak ki akarod csinkarni az egyetertesemet, hogy aztan kicsavard a szavaimat, es egy teljesen fuggetlen "kovetkeztetesre" juss.
...Akkor miért akarják egy egyetem működését ellehetetleníteni?...
Ez a mondat sehogyan nem kovetkezik az azt megelozobol, szoval nem ertem az osszefuggest kozottuk.
...Mert megunták, a pozitív diszkriminációt, ami egyébként a kutyát nem zavarta?...
Es az nem lehet, hogy az orszag ÖSSSZES TÖBBI egyetemet kisse zavarta, hogy volt egyvalaki, aki "egynlöbb" volt naluk?
...És közben miért hazudják azt, hogy törvénytelenül működött, amikor nem?...
MI a tököm annyira fontos egy progressziv balos egyetemen, hogy ezen kell ennyit rugozni?
Vannak az orszagnak sokkal komolyabb problemai, mint az, hogy a CEU 1, vagy 2 diplomat adhat ugyanarra a teljesitmenyre?
Tenyleg ez a legnagyobb problematok, nektek, balosoknak?
Mert, akkor nem csodalom, hogy nem fogtok hatalomra kerülni egyhamar...
...Nem is ez a lényeg!...
Ehhez kepest elegge sokat rugozol rajta.
... Mert ez csak egy tünet...
Ahogy gondolod.
...A lényeg az, hogy mindig legyen aktuális ellenség, amivel meg lehet indokolni azt, hogy közben miért kell kedvezni azoknak, akik ezt az autoriter bolsevikfeudális rendszert fenntartják...
A Jelenlegi baloldal nyiltan magyarorszag es a magyar emberek erdekei ELLEN kampanyol.
Minel kesobb ertitek meg, hogy annak a kb. 5 millio embernek, aki NEM megy el szavazni, nem azok a dolgok fontosak, amikrol itt megy a folytonos nyigas, annal kesobb lesz matematikai eselyetek levaltani a fideszt.
Tudod, ahogy leirtam mar az elejen is:
A mai baloldal nem nyujt alternativat a mostani kormanyhoz kepest.
Meg csak hazudni sen tudnak semmi olyat, amit az az 5 millio ember a magaenak erezhetne.
Az, hogy Orban Takarodj, azzal nem fogtok nagyon sokaig valasztast nyerni.
Es ennek a legfobb oka, hogy ma meg emlekeznek az emberek arra a sok böszmesegre, ami az elmult nyolc evben tortent.
Es, ha most azzal jossz megint, hogy "csak elmultnyolcevezni tudok", akkor egy hulye vagy.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.28. 17:43:33

@Androsz: "még a buta ellenzékiek sem fogják rá, hogy lop, magának. Hagyja, hogy mások lopjanak jellemzően ez a hibája, már-már bűne. Nagy kár, hogy ez a világ minden országában így megy"

Szerintem a buta ellenzékiek is tisztában vannak orbán tolvajlásaival.

Százmilliós nagyságrend: ingatlanokat ad-vesz a csatlósaitól, mindig áron alul vesz, áron felül elad.

Milliárdos nagyságrend: a családtagjait gazdagítja állami megrendelésekkel.

Százmilliárdos nagyságrend: csak tavaly, csak az egyik strómanja százmilliárdot lopott.

Még a buta narancskullancsok se tagadják a fideszmaffia tolvajlásait. Mindössze azzal az átlátszó hazugsággal védekeznek, hogy "mindenki ezt csinálja".

Az van, hogy a narancskullancsok egész életükben tudatlan nincstelenek voltak, megszokták, hogy a főnökük a szájukba hugyozik, a csúti gecitől is szó nélkül elfogadják, nem is ismernek mást.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.28. 18:48:35

@Drednaught: "a németek már döntöttek ..."

Mikor? Miután Orbán átengedtedd több százezer migráncsot úgy, hogy a hatályos nemzetközi szerződéseknek nem tett eleget a kormány? Persze ezt ti nem tudjátok, mert a migráncsoktól nem láttok. Igaz azt se sokat láttatok, csak akiket a nyugatiig engedtek, meg akiket az osztrák határig buszoztattak.

A balololdalon sem mondják, hogy számolatlanul ide kell engedni őket, csak azt, hogy nem kell őket állatként kezelni. Az áééatként kezelés pedig nem csak a dologi, hanem az erkölcsi-emberi oldalt is jelenti. A magyar menekültekkel sem állatként bántak amikor 56-ban emigráltak. Meg azokkal sem így bánnak, akik az elmúlt hét és fél éyben munkavállalás miat elhagyták az országot, mert hiába vártak az egymillió munkahelyre, azok nem akartak eljönni nyugatról idáig.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.28. 18:53:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Tekintsünk el attól, hogy ez a felsorolásod önmagában nem sok információt hordoz. De fontos lenne megértened, hogy az, ha valaki a családtagjának, barátjának, ismerősének megkönnyíti egy-egy megrendelés megnyerését, az még nem lopás. Te nyilván elhajtanád a vérbe az összes rokonodat, ha azok tőled, mint főmuftitól, valami kis extra lehetőséget kunyerálnának, mondván, hogy a te kötelességed a tisztesség és a versenyelőnyok maximális kiegyensúlyozása, de ezt hagyjuk, hiszen nem te vagy a főmufti. De ha valaki megnyeri az állami megrendelést, és el is végzi, az önmagában senkinek sem árt. Ha sokkal többet keres rajta, mint amennyi normális ésszel járna neki, az már tocsikolás, és azért bizony mindenki joggal haragszik.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.28. 19:05:09

@látjátok feleim szümtükkel: "Miután Orbán átengedtedd több százezer migráncsot úgy, hogy a hatályos nemzetközi szerződéseknek nem tett eleget a kormány?"

Miután Németország meg Ausztria hosszú ideje azt harsogta, hogy mi milyen szemetek vagyunk, mert nem engedjük át ezeket, pedig ők csak a szabadság felé, Németország és Svédország felé igyekeznek. A németek kimondták azt is, hogy Németország minden szíriai menekültnek otthont ad, erre a déli határunk előtt mindenki szíriaivá vált. A németek azt is kimondták, hogy nekik szükségük van az egymillió dolgos bevándorlóra. Ezek után miért akadályoztuk volna az útjukat? Amikor Orbán azt mondta és mondja ma is, hogy a határvédelemmel a bennünket kötelező egyezményt tartja be, akkor ő a fasiszta. Ha nem tartaná be, akkor meg visszaküldenék nekünk az egész pereputtyot.

Azt már a németek is tudják, hiszen még minisztereik is elmondták a sajtónak, hogy a migránsok nagy csalódást okoztak. Nem beszélnek európai nyelven, nem hajlandók eljárni a német nyelvtanfolyamokra, eddig csak maroknyian voltak képesek munkát vállalni – tudjuk, a sok orvosprofesszor és informatikus, elmondta nekünk a liberálsajtó –, ráadásul erőszakosan viselkednek Németországban is, más befogadóhelyeken is.

56-ban a magyarok azért mentek ki innen az első olyan országba, ahol a szovjet rendszer már nem érhette el őket, hogy dolgozzanak, letelepedjenek, megéljenek. Tudták azt is, hogy az európai emberek milyen viselkedési normák betartását várják el bármelyik országban. Még németül is tudtak egypáran. Tudták, hogy nőt nem erőszakolunk meg, rendőrt nem verünk. Szerintem ez megkönnyítette a gördülékenyebb kezdést. Bár az osztrák határ mentén a magyarok is sokáig táborokban éltek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.28. 19:10:57

@Androsz: "nem sok információt hordoz"

Mindenki tudja. Te is tudod, hiába tetteted magadat hülyének.

"az még nem lopás."

A legrondább tolvajlás. Csak a nincstelen fideszes tömegek ehhez szoktak.

"Te nyilván elhajtanád a vérbe az összes rokonodat, ha azok tőled, mint főmuftitól, valami kis extra lehetőséget kunyerálnának"

Elhajtanám, de nem jönnének, nekem nem patkányok a rokonaim, barátaim.

Apám ki akarta adatni a könyvét üzleti alapon a bátyám kiadójánál. Mondta neki, hogy amíg ő itt az igazgató, neki könyvet semmi pénzért nem ad ki. Pedig ebben semmi korrupció nem lett volna, de még a látszatát is kerülni akarta.

"ha valaki megnyeri az állami megrendelést, és el is végzi, az önmagában senkinek sem árt. "

Rengeteget árt. Elsősorban nem az ellopott milliárdok, hanem az a baj, hogy rendes, versenyképes vállalkozások ki vannak szorítva, tönkretéve.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.28. 19:14:42

@Androsz: "miért akadályoztuk volna az útjukat? "

Mert az volt a vállalásunk, hogy megvédjük a csengeni határt, azért.

Szépen be kellett volna léptetni mindet, azonosítani, ujjlenyomatot venni, és vihették volna az osztrákok, németek őket lefolytatni az eljárást. A csúti gecinek viszont ebben nem lett volna semmi haszna.
Válasz erre 

Drednaught 2017.06.28. 19:29:21

@látjátok feleim szümtükkel: Te most tényleg trollkodsz.
Pontosan tudod, hogy mi történt, én is tudom, szóval ne játszd a hülyét.
Címszavak: wir schaffen das és Willkommenskultur
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.28. 20:59:07

@Drednaught: Hagyd. Ez a barom csak csútigecizni akar párat, attól érzi jól magát. Nem olvas, csak ír.
Válasz erre 

Drednaught 2017.06.28. 21:30:12

@Androsz: Szerintem viszont ezek fizetett trollok.
Gondold végig, hogy nem is érvelnek:
- Magyarország vállalásai, Dublini szerződés... De valamiért arra nem reagálnak, hogy mégis hogya a faszba kerültek ezek ide hozzánk. Hát már átjutottak azon a rohadt Schengeni határon a görögöknél. Rajtuk miért is nem kérik ugyanazt számon?
- Szegény németek, brühühü, mi hoztuk őket ilyen helyzetbe. Ja, mi hoztuk, egész biztosan nem volt olyan, hogy Merkel néni kijelentette, hogy mindenkit fogadnak és ekkor megnyitotta mindenki a határokat, hogy az az egyszeri tömeg végre eltakarodjon innen. Ja, az egész migránscucc Orbán miatt van...
- Azt mondja a majma, hogy a baloldalon sem akarják őket beengedni. Nem-e?
"Botka also said he would dismantle a fence along the border with Serbia - which Orban put up to keep migrants from entering Hungary"
Forrás: www.reuters.com/article/us-cee-summit-hungary-opposition-idUSKBN18K27I

De válaszoljon már legalább egy istenverte faszmajom egyetlen kérdésemre: Ha meghívsz magadhoz egy csomó vendéget és túl kicsinek bizonyul a lakás, te is a szomszédodnál szállásolod el őket?
Nagyon szeretnék egy őszinte választ erre a kérdésre. Nem terelést, relativizálást, személyeskedést. Csak erre az egyszerű elméleti kérdésre egy választ.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.28. 22:34:38

@Androsz:

Afenébe. Én ismertem egy magyar 56-os migráncsot, aki tévedésből jugóba migrált azért, mert félt, hogy bötönbe csukják, és nem azért mert ott akart dolgozni. Pechje volt, mert visszaadták, és becsukták. Aztán tizenév múlva kiengedték. Sokan voltak hasonló cipőben, és nem szentek, meg profeszorok tömege migrált akkor sem. Olyat is hallottam, aki itthon erőszakolt nőt, meg olyan is volt aki nőket, meg olyan is van, aki gyerekeket. Pedig egy sem migráncs.

Egyáltalán láttál te már migráncsot, nem a tv-ben, hanem élőben közelről?
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.28. 22:39:37

@Androsz: "Ezek után miért akadályoztuk volna az útjukat?"

Azért, mert a nemzetközi szerődések szerint aki Magyarország területére belépett, azzal szemben az egyezmények szerint kellett volna eljárni. Mint ahogy 2010-15 közt el is jártak a hatóságok. Csak pont 2015-ben nem tették meg azt, amit kellett volna. Nincs ugyan is sehol leírva, hogy aki engedély nélkül belépett Görögországba, annak joga volt ez által végig utaznia Európát erre hivatkozva. Ezt csak ti akarjátok utólag bemagyarázni, hogy igazoljátok a jotalanságotokat, és a semmittevéseteket.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.28. 22:43:48

@látjátok feleim szümtükkel:

"Miután Orbán átengedtedd több százezer migráncsot úgy, hogy a hatályos nemzetközi szerződéseknek nem tett eleget a kormány?2

Érdekesek vagtok, ti ballib csürhe. 2015-ben azért köpködtétek Orbánt, mert először NEM akarta átengedni őket Nyugat-Európa, főleg Németország felé (Röszke, Keleti-pu.), s csak határozott német kívánságra tette ezt meg. Most meg az a bajotok, hogy átengedte őket. Azért is érthetetlen ez a mostani panaszotok, mert akkor nem is lett volna annyira fontos, hogy szegín menekültek biztonságba kerüljenek Németországban/Ausztriában/Svédországban?

Nekem is inkább lottóznom kellene. Már 2015-ben, amikor még az át nem engedés volt Orbán bűne, megírtam pár kommentemben: eljön még az az idő, amikor a ballibek azért fogják szidni Orbánt, mert ÁTENGEDTE a "menekülteket".
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.28. 22:46:58

@Drednaught:

"Ja, mi hoztuk, egész biztosan nem volt olyan, hogy Merkel néni kijelentette, hogy mindenkit fogadnak és ekkor megnyitotta mindenki a határokat, hogy az az egyszeri tömeg végre eltakarodjon innen. Ja, az egész migránscucc Orbán miatt van..."

Emlékeim szerint akkoriban egész Nyugat-Európa arra verte a nyálát, hogy Orbán feltartóztatja a "menekülteket" a határon. Világra szóló botrányt csináltak abból is, amiért pl. Röszkénél rendőrsorfal állta az útjukat. Na persze, szépen kellett volna megkérni őket, hogy ne jöjjenek be magyar területre.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.28. 22:55:05

@látjátok feleim szümtükkel:

"Téged nem zavar a tény, hogy Soros magyar állampolgár? Neki miért nincs jiga mást gondolni a világról, mint Orbánnak, és neked?"

Soros magyar-USA kettős állampolgár. Ott pofázzon, ahol él. Nem Magyarországon él.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.28. 23:34:21

@Drednaught: Szerintem aki ezeknek a pöcsöknek fizetne a trollkodásért, az ennél értelmesebb alakokat választana. Van annak bármi gyakorlati haszna, hogy ezek megjelennek mindehol és beleszarnak egy esetleg alakulgató vita közepébe? Azon kívül, hogy csak büdösítenek és elveszik mindenki kedvét, a trollt fizetőnek semmilyen általam elképzelhető kívánsága nem teljesül. Sajnos ezek nem fizetett, hanem meggyőződéses trollok. Vagy életmódi trollok. Eszük nincs, ismételgetik ugyanazt a pár csontig koptatott, kínosan primitív gúnyszót, aztán jól érzik magukat. Nem magyar találmány ez, efféle laposférgek az egész világon tenyésznek. Hurrá.

@látjátok feleim szümtükkel: "Egyáltalán láttál te már migráncsot, nem a tv-ben, hanem élőben közelről?"

Bizony láttam. Amikor ott tanyáztak a Keletiben (nem a Nyugatiban), egészen a feljárókig ellepve az egész aluljárót. Meg amikor ott ült egy tucatnyi egymás hegyiben egy belkerületi parkban, csupa egyforma, bizalomgerjesztő férfi, nyilván csak uzsonnaszünetet tartottak a fáradságos munka szünetében. Nekem ne akarja senki ezeket szimpatikussá tenni. Nekem a cigányok sem hiányoznának, ha úgy alakulna egy féregirtás, pedig azok legalább beszélik a nyelvemet, és legalább elméletben tudják, hogy mit szabad és mit nem. Sőt, a cigányok egy része dolgozik is, tanul is. Ezek meg?

"Nincs ugyan is sehol leírva, hogy aki engedély nélkül belépett Görögországba, annak joga volt ez által végig utaznia Európát erre hivatkozva."

Leírva valóban nem volt. De ha vennéd a fáradságot, hogy felfrissítsd a sajtóból az emlékezeted, látnád, hogy miközben mi magyaráztuk azt, hogy a kötelezettségeink, a szerződések mit írnának elő, Merkel, mintha a királynője lenne az egész EU-nak, azt ugatta, hogy mi milyen embertelen módon akadályozzuk a migránsokat abban, hogy biztonságba juthassanak náluk. És ő követelték, hogy engedjük be ezeket csőstül, mert befogadó táborokról akkor még beszélni sem volt szabad. Mert akkor jöttek a liberó faszok a haláltáborok és szögesdrótok vízióival, versenyt lihegve a hatalmas emberiességtől. Rövid az emlékezeted, barátom, de minimum erősen szelektív.

A schengeni határon belül oda mennek, ahová akarnak, hiszen ez itt maga a Szabad Világ. Orbán évek óta azt pofázza, hogy ha ezeket ide mi beengedjük, akkor ti hogy fogjátok őket legközelebb megtalálni? Nem, mi ne legyünk embertelenek, Európa nem akar újra szögesdrótokat, hadd jöjjenek. Háromszázezer migráns regisztrálása még hónapok alatt sem lehetséges, addig hová tegyük őket? Akkor is be kell őket engednünk, nincs szögesdrót. Hát akkor itt vannak, basszátok meg, vihetitek őket, nekünk nem kellenek. Vitték. Aztán utána kitalálták, hogy ugyan mi azért engedtük be őket, mert Merkel ezt követelte tőlünk, de most, hogy bent vannak, egy részüket vissza is kell vennünk, és nem ám kiajítani őket az ablakon, hanem adni nekik szép lakást, munkát, kenyeret, mindenféle olyan dolgokat, ami egy csomó rendes magyar dolgozónak nem nagyon jut.

KIZÁRT, hogy a nyugati politikusok ennyire mértéktelenül ostobák legyenek. Az, hogy az itthoni szószólóik és idomított majmaik ostobák, az már külön dolog. De elképzelhetetlen dolog, hogy ennyire önellentmondásos baromságokat puszta hitből szajkóznának. Azt tudtuk szinte az elejétől, hogy ezen az egész bulin valakik egész biztosan jól keresnek valahogy. Aztán Soros neve felbukkant, és nem csak a kormány propagandája az oka annak, hogy Soros azóta is mindig ott van valahol ebben a migránsdologban, például amikor leellenőrizte a brüsszeli bandát és kiosztotta az utasításokat.

Ha Putyin csak fél órára beugrana ide, hogy igyon egy jó kis bundapálinkát, mindenki biztosan tudná, hogy azért jött, hogy Orbánt kiossza vagy utasítsa. amikor Soros elment Brüsszelbe, és körbejárt mindenkit, az valamiért nem ütötte meg az érzékküszöböt az egyébként állandóan putyinozó seggfejeknél.

Nem, ha ésszerűséget és logikát keresnénk a dologban, akkor nem találnánk semmit. Ami itt megy, az valami teljesen más, és csak egy dolog van ilyen: az üzlet.
Válasz erre 

Drednaught 2017.06.29. 00:23:24

@Androsz: Már hogyne lenne haszna. Hát ez, hogy a libbant barmok, akik láthattad te is, hogy mennyien vannak valójában(elég nekik az Oktogon), összevetve azzal, hogy mennyire felülreprezentáltak a sajtóban, blogokban, a médiában, ez azért elég komolyan jelzi, hogy van emögött valami tervszerűség.
Abba is érdemes belegondolnod, hogy váltig állította a libsi média az Államokban is, hogy Trump szinte szavazat nélkül marad, nem hogy győz, aztán beszopták. Hasonló volt a Brexittel is.
Mivel ők kontrollálják a médiát, annyira hazudnak és olyan hangosan, ahogy csak akarnak, mert a birka tömeg a határozatlanabb fajta, az bizony menni fog a mainstreammel.
És kinek van szerinted infrastruktúrája, pénze, kapcsolatai, hogy ilyen trollgárdát összehozzon? Bizony, hogy ő.
Mert vajon ezek a majmok elhiszik, hogy egy spontán, alulról szervezett tüntetéshez ilyen hangszerelés, meg színpad az csak úgy teremtődik?
Amit látunk, az bizony szervezve van és a legapróbb, jelentéktelennek tűnő gyalogok a táblán ezek a trollok,de sokan vannak ahhoz, hogy a keveset tájékozódó tömeg egy részét megvezessék.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.29. 00:45:37

@Drednaught: Igen, én sem tudom eldönteni, hogy valójában mi is az oka annak, hogy jó pár éve lépten-nyomon az ilyenekbe, meg a sarlós-kalapácsos bakancsokkal minden héten véresen és véglegesen eltiport Orbán-ellenes sajtó hülye szólamaiba lehet botlani. Mi több, botlás helyett gázolni bennük. Hiszen tudjuk, hogy nincs annyi hívük. Vagy én olvasok túl sok ballib sajtót, vagy ők vannak ott túl sok helyen.

Egyáltalán, ezt az állandó putyinozást mikor unják meg vajon? Azt hiszik, hogy ezzel elfeledtetik, hogy közöttük ma még mindig pályán vannak azok, akik Grósz idején is már pályán voltak?
Válasz erre 

Drednaught 2017.06.29. 01:21:36

@Androsz: Ezt úgy hívják, hogy szalmabáb-érvelés.
Nem tudnak velünk megküzdeni, de őszintén nem is szándékoznak.
Elkezdenek felruházni bizonyos negatív tulajdonságokkal, homogén csoporttá degradálnak és olyan szavakat, gondolatokat adnak hozzánk, ami ellen már előre megkapták az ítéletet Virág elvtárstól.
Pl. engem lekomcsizott az egyik majma. Engem személy szerint nem tud támadni, az érveimet nem tudja támadni, de egy komcsi helyzete az védhetetlen. Ugyanez pepitában az ellentéte, amikor meg lenáciznak. Szóval egyszerre lehetsz náci és komcsi is, ez az igazi szuperpozíció...
A homogén csoportként való kezelésünk pedig lényeges, mert a retorikájuk szétesik, ha különböző emberek különféle saját meggyőződéssel rendelkeznek. Dehumanizálni kell minket, birkának láttatni, aki csak "elhiszi a vezére minden szavát".
Isten óvja őket attól, hogy kiderüljön, valszeg te is mást gondolsz sok, a Kormánnyal kapcsolatos dologról, mint én, mást helyeselhetsz, máson akadhatsz fenn. Ha ezt ők kimondanák, kénytelenek volnának az egyes gondolatokkal külön-külön megküzdeni.
Pl. nem tudom, hogy észrevetted-e, de egyik sem reagált a migránskapu kinyitására vonatkozó mondatokra. Ennek az az oka, hogy amint egyikük is leírná, hogy ő sem engedné be őket, azonnal kvázi átállna a gonosz oldalára, de hiszek benne, hogy a többségük nem engedné be a migránsokat. Most csak kényszerből védik Botkát, kerülik az állásfoglalást, terelik a témát Sorosra, azon belül is a korábbi Fidesz kapcsolatokra.

Nem irígylem őket, mert meghasonulnak szegények a megkövetelt fegyelem miatt.
Ők nem írhatják le, hogy bármiben egyet tudnak érteni a kormánnyal, mert a balos Pilpulban ez tiltva van. Mi viszont őszinték lehetünk magunkkal és egymással is.
Én pl. szívesen szavaznék Orbán helyett valaki másra, mert szerintem kezd öregedni és valóban sok van a számláján. Csak hát nincs kire, egyszerűen messze Orbán még a legjobb alternatívánk.
Ráadásul sok alapvető dologban egyet tudok vele érteni(munka alapú társadalom, a csaló rokkant nyuggerek visszaterelését, családtámogatás, egykulcsos adózás, zárt határok, ne legyen alapjövedelem, ne pénzeljük a haszontalan egyedeket, keressük a külpolitikai/gazdasági kapcsolatok az EU-n kívül is...) és közben nyilvántartom magamban a Manyup lenyúlást, a trafikmutyit, a netadót, a nők40 program igazságtalanságát, a szarul megcsinált devizamentéseket, a sleppje kiszolgálását,stb.
Alapvetően képes vagyok kontextusba helyezni Orbán ténykedését és emlékszem rá, hogy csődközelben voltunk, mikor átvette az országot.
Nem csinált mindent jól, de többségében jól sikerült a kormányzása.
Az utókor szemében a mérleg nyelve a következő 5 év lesz, amikor is rendbe kell hoznia az egészségügyet, vagy a körmére fog égni, ahogy Obamáéra az Obamacare.
Ha ezt nem oldja meg, csúfos véget ér a politikai karrierje. Ha viszont megoldja, Horthy, Bethlen és Andrássy mellett fogják emlegetni majd 30 év múlva.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.29. 02:08:40

@Drednaught:

"de hiszek benne, hogy a többségük nem engedné be a migránsokat."

Pedig de. :(

"Szóval egyszerre lehetsz náci és komcsi is, ez az igazi szuperpozíció..."

:DDD

"Az utókor szemében a mérleg nyelve a következő 5 év lesz, amikor is rendbe kell hoznia az egészségügyet, vagy a körmére fog égni, ahogy Obamáéra az Obamacare.
Ha ezt nem oldja meg, csúfos véget ér a politikai karrierje."

Évtizedekig senkinek nem sikerült, túl sok az ellenérdekelt fél. Lényegében az orvostársadalom többsége ellenérdekelt. Még azok is, akik most még nem részesülnek pl. a hálapénzből, mert amint a kiöregedő hálapénzes orvosok helyébe lépnek, az ő zsebükbe vándorol a pénz. És tekintettel a képzettebb fiatal orvosok kivándorlására, az itthon maradó gyengébb képességű orvosok kerülnek ezáltal helyzetbe - vagyis pont azok, akik amúgy soha nem jutnának hálapénzhez, mert soha nem kerülnének olyan pozícióba. Így ők is ellenérdekeltek az eü. rendbetételében. A hálapénzből meg annyi jön össze a megfelelő pozícióban és orvosi szakmában (tehát mondjuk nem egy patológusnak :D), amennyit az eü. még Nyugaton sem tud fizetni.

Szóval nem érdemes csodát várni vagy ettől függővé tenni Orbán jövőjét, mert erre egy nála sokkal tehetségesebb politikus sem lenne képes. Széllel szemben ugye nem lehet pisálni, és itt erős az ellenszél.
Válasz erre 

Pop40 2017.06.29. 05:58:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Soros magyar-USA kettős állampolgár. Ott pofázzon, ahol él. Nem Magyarországon él."

Nocsak. Akkor is ez a véleményed, mikor a vajdád szavazati jogot ad olyan határon túliaknak, akik soha nem éltek Mo-n?

Még egyszer: nemhogy pofázási, SZAVAZATI jogot.

Azzal persze semmi gond, ugye?
Válasz erre 

Pop40 2017.06.29. 06:11:12

@Drednaught:

" engem lekomcsizott az egyik majma."

Bizony, bolsi, én voltam. Tartom is, mert az vagy.
Majmot meg akkor látsz, ha a tükörbe nézel. Még akkor is, ha az államosítgató, ruszkik seggét nyaló, rezsicsökkentő, hanyatló nyugatról makogó Viktorkáddal te echte jobboldalinak tartod magad. Kár, hogy a vajdád szövegét lassan meg sem lehet különböztetni Kádáréról.

index.hu/belfold/2017/04/21/kadar_janosnak_is_elege_lett_az_ellenzeket_tamogato_soros_alapitvanybol/

De a lényeg, hogy te jobboldali vagy, hisz azt mondta a vajda. Véletlenül sem egy ostoba komcsi.

"Engem személy szerint nem tud támadni, az érveimet nem tudja támadni,"

Hát azt tényleg nem. Azok ugyanis nincsenek.

"Nem csinált mindent jól, de többségében jól sikerült a kormányzása."

Igen, nagyon jól sikerült. Oktatás, egészségügy kinyírva, ország szétlopva, a fiatalok (s lassan az idősek is) zöme húz külföldre, az országot meg egyedül az eus pénzek, meg a szocik alatt idejött autógyárak tartják még életben. Ja, meg a kedvező nemzetközi környezet, a világszerte alacsony infla és kamatszint.

Még szerencse, hogy jól sikerült a kormányzása, bár el sem tudom képzelni, ha ilyen nálatok a jól sikerült kormányzás, milyen lett volna az, amire te is azt mondod, hogy nem sikerült jól.
Persze ha Mészáros családtagja vagy, akkor elhiszem, hogy nektek nagyon jól sikerült a lopá... izé, kormányzás.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.29. 10:56:38

@Pop40:

"Akkor is ez a véleményed, mikor a vajdád szavazati jogot ad olyan határon túliaknak, akik soha nem éltek Mo-n?"

Pontosan, ahogy írod. A határon túliak szavazati jogával sem értek egyet.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.29. 11:54:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...Pontosan, ahogy írod. A határon túliak szavazati jogával sem értek egyet...
Hihetetlen ez a kettos merce, meg ez a csordaszellem...
Nem ertik meg a nyomorultak, hogy nem ugy van, hogy valamivel 100%-ig egyet ertek, vagy 100%-ig nem ertek egyet.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.29. 12:16:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

No és mi van azokkal, akik szintén nem itt élnek és beszavaznak/bepofáznak, csak pont nem sorosnak hívják őket, he?
Válasz erre 

sas70 2017.06.29. 12:43:12

@Meridian74:
Orbán, mindent és mindenkit meg akar rendszabályozni, aki mást gondol, csinál, mond mint ami az ő kicsinyes politikai hatalmának megfelel. Még egy magánegyetemet is, ami kurvára nem balos!
Viszont a nagy rendszabályzásban csak odáig jutottak, hogy 7 év alatt csak szarabb lett az oktatás. Szép eredmény!
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.29. 12:47:27

Egy kis fény a letelepedési kötvényekkel kapcsolatban. Szóval ki árul, mit árul? Mennyit kap érte? Kitől?

"Budapesten egy betörés során ellopták a letelepedési kötvényesek személyes adatait. A behatolás külföldi titkosszolgálati műveletre utal - ha a dokumentumok rossz kezekbe kerülnek, a külföldi milliárdosok és egy magyar miniszter is zsarolhatóvá válhat."

privatbankar.hu/makro/kemhaboru-tort-ki-a-tersegunkben-309136
Válasz erre 

sas70 2017.06.29. 12:53:11

@GyMasa: Igen, van jó diszkrimináció is, pl. amikor egy egyetem működéséhez megfelelő feltételeket teremtek és nem pedig törvénytelenül ellehetetlenítem!
Csak szólok, hogy kibaszottul nem vagyok balos! Demokrata az vagyok, de balos az nem.
A jobbközép, liberális, polgári értékekben hiszek, aminek nincs igazi pártja Magyarországon, pedig igény az lenne rá.
A fidesz pedig nem jobboldali, már nem is polgári és végkép nem demokratikus, hanem egy bolsevikfeudális állampárt, egy szektavezetővel az élén.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.29. 14:03:15

@sas70:
..@GyMasa: Igen, van jó diszkrimináció is, pl. amikor egy egyetem működéséhez megfelelő feltételeket teremtek és nem pedig törvénytelenül ellehetetlenítem! ..
Nem, szerintem semmilyen diszkriminacio nem jo.
Az az eselyegyenloseg ellen szol, es kizarolag alapos indokkal engedheto meg korlatos ideig.
De, hogy teljesen egyertelmu legyek:
A CEU eseten csak azt tartom(tottam volna) elfogadhatonak, ha kap adott hosszusagu idot (ami mar magaban egy nagyon nagy kedvezmeny!), ami alatt teljesitenie kell az amugy mindenki masra vonatkozo torvenyi elvarasokat, majd, miutan ez sikerult, a kedvezmenyek megszunnek, es ok is a tobbiekkel egyutt jatszanak, UGYANAZON a palyan.
En ebben nem latok semmi torvenytelent.
Vagy a masik megoldas, ha nem kepesek teljesiteni azokat az elvarasokat, ameylikeket az orszag osszes tobbi egyeteme pedig igen, akkor (barmilyen okbol is) de nekik kell megszunniuk.
En ugy gondolom, hogy 12 evnek elegendonek kell lennie, hogy egy egyetem beinduljon.
Amennyiben pedig megsem volt eleg az ido, le lehet ulni ujra targyalni a kormannyal egy esetleges hosszabitasrol. Amit a kormany fel is ajanlott.

...A fidesz pedig nem jobboldali, már nem is polgári és végkép nem demokratikus, hanem egy bolsevikfeudális állampárt, egy szektavezetővel az élén...
Igen, mint ahogy az egykori SZDSZ peldaul rohadtul nem volt liberalis, hanem az volt anno a legfasisztabb part az orszagban, lasd Demszky nemletezo KRESZ tablait, meg ilyeneket.
Es ugyanugy, ahogy az MSZP sem balos a hagyomanyos ertelemben, hanem inkabb valamifele neoliberalis akarmi.
A Fideszben egyet ertunk.
Talan a KDNP lehetne valamennyire jobbos, ha lehetne öket magukban ertelkmezni, de nem lehet.
A Jobbik az egyutt balos is, meg jobbos is, es eppen közepre igyekszik, hogy kiturja a kepzeletbeli kozpontbol a Fideszt.
Válasz erre 

sas70 2017.06.29. 14:59:55

@GyMasa: Csak akkor azt nem értem, hogy miért nincs egy vállalható, haladó, modern jobbközép párt?! Amelyik nem a többszázéves, hanem a modern polgári értékeket képviseli. Amelyik nem a múltunkon búsong, hanem egy tényleg fejlődő országot képvisel, ahol a munka, a tudás, a tehetség a valódi érték, nem pedig a párthűség és az elvtelen szolgálat.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.29. 15:11:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hoppá. @Pop40:, itt beszaladtál a szalmakazalba. Ezt el sem tudtad képzelni, igaz? Hát pont ez a baj a hozzád hasonókkal. @látjátok feleim szümtükkel: megpróbálja menteni a menthetőt, de az már legfeljebb egy sajnálkozó pillantást érdemel.

@Drednaught: Ezt nevezem precíz áttekintésnek! Az ehhez hasonló eszmefuttatásokat, ezt komolyan mondom, érdemes lenne valahogy összegyűjtve archiválni. Mert azon kívül, hogy tökéletesen leírtad a trollszerűen vagdalkozók lelki problémáit – sajnos ezt ők nem tudják végigolvasni sem –, a következő évek történészeinek is érdekes alapanyagot adhatnak a kor utólagos, több szempontú áttekintéséhez.

Majdhogynem szánnivaló, ahogy az orbánellenességtől fuldokló hangadók a saját józan eszüket, a saját érdekeiket is megtagadják, vergődve abban a csapdában, hogy Orbánt esetleg valamiben is helyesen cselekvőnek kell nevezniük. Ahogy látjuk az ellenzéki pártmaradványok csapkodását, sokszor jut eszembe, sőt, szerintem már jó ideje újra és újra nyilvánvalóvá teszik, hogy a legnagyobb baj lenne, ami velük megtörténhetne, hogy megnyernék a választást. Akkor ugyanis el kellene kötelezniük magukat valami mellett, és az a valami sokszor lenne az, ami mellett a mostani kormány is kiáll, hiszen az az ésszerű és az felel meg a nagy többség elvárásainak is. Kibicként beszélhetnek hülyeségeket, gubancolódhatnak nevetséges ellentmondásokba, az emberek elfelejtik azokat hamar, viszont emlékezni fognak arra, hogy a kibicek milyen "bátran" támadták a csúnya rossz kormányt. A kibiceknek, úgy látszik, elég, ha pár emberük ott van a parlamentben meg mindenhol, és ha nem is mindig megbízást, de bennfentes információkat oszthatnak a barátaiknak, keresnek egy kis pénzt, kielégítik a saját trollvágyaikat – hiszen látjuk, milyen végtelenül buta trollkodást végeznek ők is –, és ennyi talán elég is nekik.

Orbánt most a menekültügy tartja stabil pozícióban. Egyelőre. A Nyugat ostoba – ugyanakkor nyilvánvalóan nem szimpla ostobaságból táplálkozó – hozzáállása megadja neki azt a lehetőséget, hogy minden normális ember egyéni és ösztönös biztonságvágyát védje a legalábbis látszólag a lerohanást támogatóktól. Ha a Nyugat hirtelen szemléletet váltana, és a migránsokat elkezdené elhajtani – ezt a fordulatot ma már nem lehet gyorsan végrehajtani –, Orbán vitorlájából elfogyna a szél, és akkor a belügyekben kellene állnia a próbákat, jól hárítva a sorban álló számonkéréseket. Szerintem Orbán nem érné meg a ciklus végét. Amit azért kell nagyon sajnálnunk, mert egyrészt Orbán kiváló politikus és az egyik legértelmesebb ember a politikusaink között, másrészt a hibái nekünk okoznak kárt, amiket csak hosszú idő alatt lehet helyrehozni. No nem mintha Gyurcsány és Medgyessy nem ejtettek volna súlyos sebeket az országon, de én hittem, hogy Orbán nem fog hasonló hibákat elkövetni. Nos, a hibái nem hasonlóak, de már hasonlóan fájdalmasak. Voltak hibák, amelyek a legkisebb rosszak voltak a ránk kényszerített helyzetben, de sajnos sok olyan hiba is van, ami egyáltalán nem volt elkerülhetetlen.

Azt remélem, hogy egyszer majd sokaknak fog feltűnni az a szégyenletes alapelv, miszerint az ellenzék dolga a kormány minden lépésével való, bármi áron bemutatott ellenkezés. Láttuk, mekkora balhé lett abból az ellenzéken belül, hogy néhányan egy irányba mozdultak a kormánnyal. Ez fájdalmasan és emlékezetesen demonstrálta, hogy az ellenzék mennyire fölösleges, hiszen egyetlen építő javaslatot ki nem ejtenének a szájukon. Csakis a kötekedés, nekik ennyi az elvük. Pedig az ellenzéknek meglehetne a haszna, értéket jelenthetnének nekünk azzal, hogy nem elvetik, hanem ellensúlyozzák a kormány túlzó lépéseit, vitára, átgondolásra késztethetnék a látszatot egyáltalán nem annyira figyelmen kívül hagyó kormánypárt törvényhozóit, politikai főszereplőit. Ez lenne a feladatuk, amit nem is akarnak ellátni. Ez is károkozás, primitívségből elkövetett, sorozatos kötelességmulasztás.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.29. 15:12:53

@látjátok feleim szümtükkel:

Válaszoltam a kérdésedre, pedig nem is kellett volna, erre újabb, a poszt témájához nem kapcsolódó kérdéssel jössz.

Mi a lófasz vagy te, KGB-s vallatótiszt? Menj már a sunyiba a jellegzetes szadeszos vitastílusoddal! Kérdezel, ha az ember válaszol, tovább kötsz bele az újabb és újabb kérdéseiddel, teljesen tematizálva és kisajátítva a beszélgetést. Szórakozz azzal, amivel egy idős vagy.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.29. 15:19:26

@Androsz:

Tökéletesen leírtad!

@Drednaught:

Te is.
Válasz erre 

Drednaught 2017.06.29. 15:37:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
@Androsz:
Még valamit hozzá kell tennem, hogy árnyaljam a képet.
A legnagyobb ellenszenvem a Fidesszel kapcsolatban a vezető prominens embereivel kapcsolatos. Nem bírom a Kósát, a Rogánt, a Schmidttet, a Mikolát...
Ellenben van egy ellenzéki politikus, akinek az értékrendjével ugyan nem tudok azonosulni, mégis rettentő intelligensnek és mérsékelt gondolkodónak tartom: Schiffer András.
A kedvenc szakpolitikusom az elmúlt 20 évből pedig ugyancsak a mostani ellenzék sorai közt volt, Gráf József. Ő értett a szakmájához, ő jogosan volt a helyén.
Volt még pár politikus, akiket a karakterük miatt bírtam(Kuncze, Tarlós), sőt megmondom az őszintét, hogy Gyurcsányról az a véleményem, hogy ő a lelke mélyén egy brutális forradalmár, igazi Che Guevara, aki egy kicsit naivabb a kelleténél(és szarabbul néz ki a stilizált arcképe egy piros pólón), ezért bukott olyan hatalmasat.

Szóval nem vagyok elvakult szavazó.
Sőt, ha igazán őszinte akarok lenni, szerintem olyan idők következnek(5-10 év), amikor mindennél nagyobb szükségünk lesz egy Orbán Viktorra, mint eddig bármikor.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.29. 15:38:44

@sas70:
...Csak akkor azt nem értem, hogy miért nincs egy vállalható, haladó, modern jobbközép párt?!...
Nem tudom. Elkepzelheto, hogy a 40+27 ev kommunizmus tul nagy karokat okozott az orszag szellemisegeben.
...Amelyik nem a többszázéves, hanem a modern polgári értékeket képviseli....
En nem itt huznam meg a hatart. Mi szamit neked "modern Polgari ertek"-nek?
Mert az biztos, hogy a jelenlegi ellenzek sokmindent a zaszlajara tuzott, de a polgari ertekrend az nem igazan van kozottuk.
...Amelyik nem a múltunkon búsong,...
Igen, ez jo lenne.
... hanem egy tényleg fejlődő országot képvisel...
Na, itt mar egybol problemak adodnak, mert szerintem a fidesz jelenleg tenyleg fejlodo palyara allitotta az orszagot. Szerinted viszont nem igy van.
... ahol a munka, a tudás, a tehetség a valódi érték...
Igen, ezen a teren sulyos hianyossagai vannak ma Magyarorszagnak.
Szerintem pontosan ezert tavozik a legtobb ember.
De, sajnos, ez bizony a rohadek kommunizmus maradvanya, illetve annak akovetkezmenye, hoyg az orszag bealdozta a teljes rendszervaltozast azert, hogy a volt MSZMP funkcionariusokat ne kelljen felelossegre vonni az elkovetett hazaarulasokert es ipari meretu rablasokert...
(A'la Horn: "Teccetek volna forradalmat csinalni")
Nem, ehelyett ujradobhattak.
Egy nep ugyanis a valodi szabadsagat csak verrel tudja kiharcolni.
...nem pedig a párthűség és az elvtelen szolgálat...
Sajnos a parthuseg ebben a formajaban ugyanugy jelen van az ellenzeki partoknal is, szoval ez nem kizarolag a fidesz büne.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.29. 15:46:08

@GyMasa:

"A'la Horn: "Teccetek volna forradalmat csinalni""

Ezt nem Antall mondta?
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.29. 16:04:49

@Androsz:
... vagdalkozók lelki problémáit – sajnos ezt ők nem tudják végigolvasni sem –, a következő évek történészeinek is érdekes alapanyagot adhatnak a kor utólagos, több szempontú áttekintéséhez...
AZ ilyenfajta kinyilatkoztatasok, hogy "Orban tevedhetetlen" segit nekik feloldani a kognitiv disszonanciat, amit az okoz, hogy van egy embert, aki nem az "Ö" emberük, es megis tud vezetni egy orszagot, söt meg abban az eros intellektualis ellenszelben is megy neki, amit fujnak ellene...
Tehat, szüksegük van arr, ahogy Orbant "tevedhetetlen"-nek nevezzek, mert csak igy tudjak a sajat felelosseguket letolni magukrol, hiszen, ha Orban tevedhetetlen, akkor nicnsn mit tenni, rajtunk kivulallo okok miatt allunk a szoporolleren.
...Orbánt most a menekültügy tartja stabil pozícióban...
Nem Orbant a teljesseggel töketlen, es fogalmatlan es nem letezo ellenzek tartja hatalmon.
...Ha a Nyugat hirtelen szemléletet váltana, és a migránsokat elkezdené elhajtani – ezt a fordulatot ma már nem lehet gyorsan végrehajtani –, Orbán vitorlájából elfogyna a szél, és akkor a belügyekben kellene állnia a próbákat, jól hárítva a sorban álló számonkéréseket. ...
Nyugodj meg, pl. Nemetorszagban mar regen megvolt ez a szemleletvaltas.
Csak nem verte Mutti nagydobra a dolgot, mert akkor neki is fel kellene oldania a sajat kognitiv disszonanciajat.
- Nemetorszagban mar bezartak a sportcsarnokokban kialakitott menekulttaborokat. (tudom, mert egy ilyen mellett lakunk, es egy jopar honapja nincs benne senki)
- Szepen csondben reptetik vissza Törökorszagba a kiutasitott szir menekulteket.
- Ujbol van "hazautazasi fejpenz" Aki vallaja, hogy onkent visszautazik az otthonaba, az kap 800 EUR-t a Nemet allamtol. (400-at elore, es 400-at erkezes utan)
- Idöközben a nemet nep is rajött, mennyire "hasznalhatoak" az erkezett emberek. (nem tudnak nemetül, joreszt analfabetak, nem tul sok kedvuk van nyelvet tanulni, nincs szakmajuk, es nem tulsagosan motivaltak a kepzettseguknek megfelelo munkat vegezni, stb.)
Csak, sajnos egy nyugat europai politikus sem engedheti meg maganak, hogy elismerje, hogy az elmult 3 evben hitlernacinak nevezett Orbannak volt vegul is igaza.
Ez az egesz progressziv EU politika sajat kognitiv disszonanciaja...
...Orbán vitorlájából elfogyna a szél, és akkor a belügyekben kellene állnia a próbákat, jól hárítva a sorban álló számonkéréseket. Szerintem Orbán nem érné meg a ciklus végét...
Hat, szerintem ennek semmilyen hatasa nem lenne Orban uralmara.
...Orbán kiváló politikus és az egyik legértelmesebb ember a politikusaink között, másrészt a hibái nekünk okoznak kárt, amiket csak hosszú idő alatt lehet helyrehozni. No nem mintha Gyurcsány és Medgyessy nem ejtettek volna súlyos sebeket az országon, de én hittem, hogy Orbán nem fog hasonló hibákat elkövetni. Nos, a hibái nem hasonlóak, de már hasonlóan fájdalmasak. Voltak hibák, amelyek a legkisebb rosszak voltak a ránk kényszerített helyzetben, de sajnos sok olyan hiba is van, ami egyáltalán nem volt elkerülhetetlen....
Hat en azt mondom neked, hogy amit az elozo kormanyok tettek, az sokkal nagyobb baj volt, mint amit a mostani tesz.
Az a fajta inkompetencia, amit az elozo balos kormanyok felmutattak, az vilagszinten is nagyon durva volt.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.29. 16:06:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...Ezt nem Antall mondta?...
Lehet, nem tudom. A lenyeg a mondat tartalma...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.29. 18:32:01

@GyMasa:

"Tehat, szüksegük van arr, ahogy Orbant "tevedhetetlen"-nek nevezzek, mert csak igy tudjak a sajat felelosseguket letolni magukrol, hiszen, ha Orban tevedhetetlen, akkor nicnsn mit tenni, rajtunk kivulallo okok miatt allunk a szoporolleren."

Én ezt egy kicsit másként látom - mármint annak okát, miért megy ez az aljas szalmabábozás. Te azt hiszed, önmaguk meggyőzéséről, igazolásáról, kognitív disszonanciájuk feloldásáról van szó, szerintem pedig ok és a cél sokkal egyszerűbb: nem önmagukat akarják meggyőzni - arra semmi szükség -, hanem a bizonytalan blogolvasókat. Olvasd végig a gondolatmenetemet:

Bár senki nem állította, hogy Orbán tévedhetetlen, már magával a feltételezéssel azt a benyomást keltik, mintha egyesek - nyilván a Fidesz-szavazók - szerint az lenne. Mivel pedig Orbán tényleg nem tévedhetetlen, máris megcáfolták az összes Fidesz-szavazót, bebizonyították róluk, hogy rosszul ítélik meg Orbánt. Ha pedig ez így van, akkor természetesen ők, azaz a "demokratikus baloldal" ítéli meg helyesen Orbánt, mert ez ugye egy fekete-fehér dolog: ha valami nem fehér (Orbánnak nincs mindenben igaza), akkor az csak fekete lehet (Orbánnak semmiben nincs igaza).

Az előbb te is rátapintottál erre: szeka.blog.hu/2017/06/27/miert_hiszi_el_sok_magyar_hogy_orban_viktor_tevedhetetlen/full_commentlist/1#c33312183

Pop40 sem tudja elképzelni, hogy előfordulhat olyasmi, hogy valaki nem 100%-ban Orbán-párti vagy Orbán-ellenes. A fekete és a fehér közt szerinte nincsenek átmenetek. És ugyanezt nyomja/ák ebben a posztban is (és máshol is): Ha orbánnak nincs mindenben igaza, akkor semmiben sincs igaza.

Emlékezz pl. a CSOK-ra. Rögtön az volt a bajuk, hogy a CSOK nem segít MINDEN családnak, csak a középosztálybelieknek (magyar viszonylatban persze). Ha valami nem old meg egy csapásra mindent, akkor az semmit nem old meg. Ha Orbán nem tudja megoldani az egész ország lakáshelyzetét, akkor senkiét nem tudja, és részleges megoldás csak rossz lehet.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2017.06.29. 22:45:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Emlékezz pl. a CSOK-ra. Rögtön az volt a bajuk, hogy a CSOK nem segít MINDEN családnak, csak a középosztálybelieknek..."

Nagyon találó példa. Az úgynevezett ellenzék képtelen valamire azt mondani, hogy a kormány vagy az országgyűlés valamiről jól döntött. Ha már végképp lehetetlenség volna azt mondani, hogy rosszul döntöttek, akkor előállnak ezzel az agyfakasztó ökörséggel, hogy igen, de miért nem oldják meg azt a problémát is, hogy. Miért csak ezeknek emelik fel a fizetését, miért csak ezeknek csökentik az adóját, miért csak ez vagy az. Az is nagyon szomorú, hogy sok ember áll azon a szellemi szinten, hogy még ebben is rögtön csatlakoznak a hülyeséget beszélő ellenzéki politikushoz. De az is nagyon szomorú, hogy ezek a politikusok nem szégyellik magukat nagyon mindezért.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.29. 22:57:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...CSOK nem segít MINDEN családnak, ...
Hát, igen, pont ez a külőnbség:
- A konzervatívok és a liberálisok az esélyegyenlőségben hisznek, azaz ők mindenkinek ugyanazokat az alapfeltételeket akarják biztosítani, és az egyén személyes ambícióján, és szorgalmán múlik csak, hogy onnan hovájut el.
- Ezzel szemben a progresszíveknek az eredményegyenlőség a célja, azaz, hogy mindenki úgyanoda jusson el.
Ezzel csak az a baj, hogy ez a cél csak akkor működik, ha mindenki egyformán szegény lesz.
Ugyanis ez a cél pontosan a kommunizmus eszméjével egyezik meg.
Mondjuk azt csak úgy mellesleg mondom, hogy a kommunizmus alapvetően ellenkezik az emberi természettel tehát emiatt soha nem fog működni.
Ahol működhet az a kaptár jellegű fajok, mint pl. a hangyák, meg a méhek, akiknek nincsen személyiségük, meg ambíciójuk.
Az emberekre csakis rákényszeríteni lehet ezt ideig-óráig, de mindig csőd lesz a vége.
És nem is kell túlságosan messzire menni emiatt.
Sem időben, sem térben.
Ma gyakorlatilag 3 kommunista ország van a világon:
- Észak Korea
- Kuba
- Venezuela.
És, ezek közül Venezuela a legjobb példa, mert gyakorlatilag jó 15-20 év alatt sikerült ugyanarra a pontra eljutniuk, ami a másik kettőnek jó 70 évébe telt.
És, mindezt úgy, hogy a világ talán második legnagyobb kőolajkészletének a tetején csücsülnek.
Szerintem ezek a három legvidámabb, és leghatalmasabb ország a világon.
Oh wait...
*(És igen, Kínát nem soroltam fel, mert Kína NEM kommunista ország. Ott államkapitalizmus van, lassú nyitással a valódi kapitalizmus irányába)
Válasz erre 

Pop40 2017.06.29. 23:32:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Pop40 sem tudja elképzelni, hogy előfordulhat olyasmi, hogy valaki nem 100%-ban Orbán-párti vagy Orbán-ellenes. A fekete és a fehér közt szerinte nincsenek átmenetek. És ugyanezt nyomja/ák ebben a posztban is (és máshol is): Ha orbánnak nincs mindenben igaza, akkor semmiben sincs igaza."

Drága csillagom, elhiszem, hogy nálatok fideszrajongóknál kifejezetten hátrány a működő memória, de talán kitalálod, vajon ki írta nekem anno ezeket?

"Baromi sok Fidesz-ellenes ember is a NEM-ek mellett áll, lásd pl. fentebb @Pop40: kommentelőtársunkat. Ő - veled ellentétben - valóban értelmes ember, mert különbséget tud tenni pártérdek és országos érdek között. Ő tudja, és le is írta, hogy a "pártoldaliságunkról" majd 2018-ban fogunk szavazni, nem most. A Fidesznek egyetlen képviselővel sem lesz több vagy kevesebb sem a parlamentben, sem a helyhatóságokban a mostani népszavazástól. "

Itt megtalálod, ha nem rémlene:

zordidok.blog.hu/2016/09/21/isaac_nathan_bloom_oktober_3_-an_visszaforgatja_az_ido_kereket/full_commentlist/1#c31295557
Válasz erre 

Pop40 2017.06.29. 23:37:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

No, ez legalább megnyugtató.
Válasz erre 

Pop40 2017.06.29. 23:45:39

@GyMasa:

Mindig érdeklődve olvasom, mikor Vitya seggnyalói szövegelnek csordaszellemről. Akik vécére is a vajda véleménye szerint mennek, vezényszóra sorosozni. Igen, ha valaki önálló, szuverén egyéniségekre gondol, rögtön ti juttok eszébe. :D

Mesélj még! */*
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.30. 00:50:11

@Pop40:

"Drága csillagom, elhiszem, hogy nálatok fideszrajongóknál..."

Tudnám értékelni, ha nem minősítgetnél. Én is minősítgethetném a kurva anyádat, de nem teszem, mert ahogy a fideszrajongózásod nem érv, úgy a kurva anyád szidalmazása sem lenne az - szidják épp eleget azok, akik elkapták tőle a trippert. Ezért nem is szidom a kurva anyádat, sőt kimondottan tisztelem, nem véletlenül lett sztahanovista (1600%-kal teljesítette túl a normát, Pióker Ignác elbújhatott volna mögötte) és a szocialista szexmunka hőse a Kocsisoron.

Ezzel a fideszrajongózással épp alátámaszod azt, amit a tőlem vett idézettel cáfolni akarsz. Akkoriban képes voltál a pártpreferenciád ellenére az ország érdekeire gondolni, de azóta ismét elkapott téged a gépszíj. Amit AKKOR írtam rólad, az AKKOR érvényes volt, sajnos ma már ismét nem áll rád.

És nemcsak rád nem áll, hanem sok elvtársadra sem. Ahogy végre a németeknek is kezd leesni a tantusz, na meg pl. az osztrákok is lezárták a határt, sőt egyértelműen a mi oldalunkon állnak e téren, úgy eltűnt a veszélyérzetetek, és ismét tert nyert az Orbán-fóbiátok. Olyannyira, hogy míg akkoriban azon óbégattatok, miért NEM engedi Orbán tovább szegín menekülteket Németország felé, most az a bajotok, hogy végül - német nyomásra ugyan, de - továbbengedte őket.

Az egész lényege világos: mindig azt szidni, amit Orbán éppen tesz. Ha elég sokszor hazudjátok, hogy Orbánahibás, akkor a bizonytalanok fülében megragad. Esküszöm, ha Orbán holnap kijelentené, hogy az ég kék, ti rögtön azzal jönnétek, hogy nem is, a kék ég diszkrimináció, mert az ég valójában szivárványmintás (LMBTQstb színek). :D
Válasz erre 

Pop40 2017.06.30. 06:00:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Úgy tűnik, valóban tévedtem veled kapcsolatban, kiscsillag. Úgy kezeltelek, mint egy embert, és nem úgy, mint - ami vagy - egy halom szarkupacot. Hiba volt, nem követem el többet. Társalogjunk akkor úgy, ahogy megérted.

1, Kezdjük a családi gondjaidnál. Elhiszem, hogy szar érzés, hogy anyád kurva volt, és trippert kaptatok tőle az ólban. De attól, hogy nálatok a cigánysoron ez így szokás, nálunk nem. Szóval ilyen tónusban az -ezek szerint - tripperes kurva anyáddal társalogj, ne velem, mert nem őriztünk együtt disznót. (Vagy loptunk, franc tudja, hogy szokás felétek.)

2, A többi meg a szokásos fideszes hazudozás. " Amit AKKOR írtam rólad, az AKKOR érvényes volt, sajnos ma már ismét nem áll rád.". A nagy büdös lószart, ostoba bolsi. Rám áll. RÁD nem áll.
Én ugyanis akkor, mikor Vitya megcsinálta az egyetlen jó dolgot életében, arra azt mondtam, oké. Most, a lopásaira, meg a pusztítására meg azt mondom, hogy hazaárulás.
Ellentétben a magadfajta faszfejekkel. Akiknek csinálhat a vajda bármit, bávatag mosollyal veszik torokra. Aztán TE oktatsz ki ENGEM, hülye bolsi?
Orbánfóbia a segged, az. A bíró meg a rendőr szerinted fóbiás a bűnözőre, mikor lesitteli? Igen, az orbán-féle köztörvényes bűnözőket normális helyeken lesittelik.Itt meg van másfélmilla magadfajta hazaáruló hülye, akinek lophat-csalhat-pusztíthat a vajda, amit akar, bő nyállal imádják. Bezáratja az egyetemeket, a gimiket? Tönkrebassza az eüt? Ellop strómanonként évi 400 milliárdot? Vegzál kb mindenkit, aki szóvá teszi a maffiaállamát? Kit izgat, bő nyállal szopom, hisz agyhalott fideszes vagyok!

És akkor még a kurva áll neki kurvázni. Világröhej.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 10:03:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...Esküszöm, ha Orbán holnap kijelentené, hogy az ég kék, ti rögtön azzal jönnétek, hogy nem is, ..
Mar latom is magam elott a regressziv think-tank-ot, ahogy megprobaljak kitalalni a "sajtokozlemenyt", miszerint az eg minden de NEM kek!
Es, ahogy szepen hatradolnek:
"Ezt most jol megmondtuk! Ha ebbe nem bukik bele estig, akkor aztan semmibe!"
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 10:05:40

@Pop40:
Haver, csak gratulalni tudok ehhez a melyseghez!
Öszinten szanlak!
Rettenetesen szar lehet igy elni.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 10:09:06

@Pop40:
...Mindig érdeklődve olvasom...
GOndolom, neked eszedbe sem jut, hogy vannak amm olyan emberek, akik maskeppen gondolkodnak a vilagrol, mint te.
Ezzel semmi baj, mert latom mi a helyzet, es pontosan az utolso gyalazkodo beszolasaid bizonyitjak, hogy sikerult erzekeny pontodra tapintani. Meg azt is, hogy elfogytak az erveid, es csak ez maradt neked.
Válasz erre 

sas70 2017.06.30. 10:45:49

@GyMasa: A pontosság kedvéért a "Teccettek volna forradalmat csinálni!" Antal József kiszólása volt, amikor arra panaszkodtak neki, hogy egyes régi pártemberek átmentették magukat. Egyébként szerintem igaza volt, a vértelen rendszerváltás ára sajnos az volt, hogy egyes emberek érdemtelenül gazdasági hatalomhoz jutottak, a kapcsolati hálójuk és részben a korábbi politikai hatalmuk miatt. Lehet ezen lamentálni, csak szerintem nem érdemes, mert azóta egy generáció nőtt fel és bőven volt lehetőség, más irányba is menni. Nagyon jól bizonyítja ezt a fideszhez közel álló vállalkozói kör, azt hagyjuk, hogy milyen módon.
De nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy van-e lehetősége bárkinek, politikától függetlenül karriert csinálni. Azt, kell mondanom, hogy egyre kevesebbeknek és ez nagy baj. Ennek persze ezer oka van és sajnos a jelenlegi hatalmi berendezkedés ezt erősíti, ahelyett, hogy minél inkább szélesítené ezt a lehetőséget.
A gazdaság állapotáról nyilván megint más a véleményünk. Én félig telinek látom a poharat és az elpuskázott lehetőségek garmadáját látom, egy kvázi kegyes világgazdasági helyzetben. Ennek alapvető oka pedig a politika teljes rátelepedése a gazdaságra. A politika és a hatalomgyakorlás eszközei, sajnos mindig felülírják a szakmai döntéseket, pedig éppen fordítva kellene lennie a szakmai döntéseket kellene a politikának támogatnia. Itt van Orbán legnagyobb bűne, mert óriási választói felhatalmazás mellett, csak saját hatalmának bebetonozására használta ezt a lehetőséget. Ez pedig olyan bűn a szememben, ami megbocsájthatatlan.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 11:21:22

@sas70:
...Én félig telinek látom a poharat ..
Nem, te felig üresnek latod.
Ha felig telinek latnad, akkor orulnel neki, hogy:
- Az orszag kimaszott a kozvetlen allamcsod veszelye alol
- A koltsegvetes igen kicsi hiannyal uzemel
- A mostani kormany jelentosenjavitott az adozasi fegyelmen, ami novelte az adobeveteleket
(online penztargepek, Hu-Go utdij, stb)
- Bevezette az egykulcsos adozast, es abbahagyta azoknak a szopatasat, akiket "kozepretegnek" neveznek, pedig mar majdnem annyit kerestek elotte mernokkent, meg orvoskent, mint egy osztrak takaritono.
- A gyerekvallalas tamogatasa athelyezodott az allampolgari jogon jaro, es egyes retegenek az otthoni faszverest magas anyagi szinten biztosito segelyezesi rendszerrol az adobol leirhato, igy az ambiciozus embereket tamogato adijovairas fele.
(Vajon melyik gyerekbol lesz hasznosabb tagja a taarsadalomnak: annak, aki a putriban nott fel iskolazatlanul, vagy annak, akinek orvos/mernok szulei vannak?)
- Az allamadossag jelentos reszet atalakitotta HUF alapura, amivel igen jelentosen hozzajarult ahhoz, hogy a kovetkezo vilagvalsagban sokkal kisebbet szopjunk. (Mert LESZ kovetkezo valsag, a kerdes csak az, hogy mennyire letolt gatyaval er utol minket.)
- Megoldotta a devizahiteles problemat (az, hogy szerinted mennyire helyesen, az a te velemenyed)
- Belefogott egy MAGYAR tokes reteg kiepitesebe. (Tudod, amelyiket a kommunistak vegeztek ki a haboru utan) A modszerekkel en sem ertek egyet, de ha a hagyomanyos modon szeretnenk kiepiteni (kialakulni hagyni) ezt a reteget, akkor az nalunk is evszazadokig tartana.
Es, minel elobb kialakul ez a reteg, annal elobb lehetunk ismet onallo, szabad allam.
- Egyre tobb es tobb ipari termelest es K&F-et hoznak az orszagba.
- Es a modszer mar a Kistigriseknel (Korea, meg a tarsai) mukodott. Ok is osszeszerelo uzemkent indultak neki ennek az egesznek 40 eve, es mara a violag egyik vezeto technologiai korzeteve fejlodtek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.30. 13:19:13

@Pop40:

Kicsim, te kezdted a calling names-t. Lazán a másik pofájába vágod a fideszbérencet, aztán meglepődsz, hogy neked meg Warrenné mesterségét hozzák fel. És mint tudjuk, Warrenné a mai napig aktív. :) Ilyenkor látszik, hogy a kurafi (sonuvabitch, régiesen son of a bitch) mennyire megalapozott szitokszó. Persze nálunk a magyarban kissé elkedélyesedett, e az angolban nem igazán.

Bocsika, a kommented többi részét nem olvastam el, nem is fogom, így aztán hiába fröcsögtél - mert hát mi mást tettél volna..
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 16:28:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...Kicsim, te kezdted a calling names-t...
Hat, sajnos ezzel jar a moralis magas lovon ules...
Hajlamos lesz az ember elrugaszkodni a valosagtol.
Aztan mar csak safespace-ekkel, meg trigger warningokkal lehet fenntartani a viszonylagos nyugalmat.
Válasz erre 

Pop40 2017.06.30. 16:47:51

@GyMasa:

Megható, kedves elvtárs. Előtte azért tanulj meg olvasni, olvasd el a kommentem előtti hozzászólást is, aztán meglátod, mire reagáltam. Ott is szánakozhatsz, meg gratulálhatsz, bár nyilván ezzel is úgy vagy, mint a lopással: mindenkinél csúnya dolog, csak a haverjaidnál nem.
Válasz erre 

Pop40 2017.06.30. 17:07:12

@GyMasa:

A többi hülyeségre nem reagálok, mert sose lenne vége, de ezt nem bírom ki:

"Belefogott egy MAGYAR tokes reteg kiepitesebe"

Aha. Szóval habzik a szád egy 20 millás nokiás-doboztól, de ha mondjuk a MAGYAR TŐKÉS (kicsit sem tolvaj) Mészáros, meg a többi fideszes maffiózó ellop 400 milliárdot ÉVENTE, annak csápolsz, mert az nem lopás, az a magyar (pardon: a MAGYAR) tőkésréteg megerősítése. :D

Büszke lehet Vitya, hogy ilyen hasznos hülyéi vannak, csak az a kár, hogy nem öngyilkos szektát vezet.
Válasz erre 

Pop40 2017.06.30. 17:21:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nocsak, már a fideszbérenceknek is kínos, mikor lefideszbérencezik őket? :D
Mi lesz veletek pár év múlva, a vajda bukása után, mikor kiköpnek rátok az utcán?

Igazán örülök, hogy nemcsak a jelenkori vonatkozásait illetően vagy tökéletesen képben az ősi mesterséggel, hanem a vonatkozó történelmi példáit is ismered, de sajnos ismét azt kell mondanom, amit legutóbb: engem nem érdekel a témakör, sem én, sem bármely családtagom nem érintett a témában, és igény sincs rá. Nektek ettől függetlenül sok sikert kívánok a műfajban.

"Bocsika, a kommented többi részét nem olvastam el,"

1, El se hiszed, mennyire magasról leszarom, hogy te mit olvasol el, és mit nem.
2, Abszolút megértelek, érvek híján nehéz lett volna rá reagálnod, úgy meg valóban csak az idődet pocsékolnád az olvasással.
Még a végén kihűl Vitya segge, vagy elfoglalja valamelyik elvtársad a helyedet, amíg te olvasgatsz. :D
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 17:26:42

@Pop40:
Istenem, bazzeg, te mekkora egy hülye vagy...
Latom nem sikerult levenni semennyit abbol, amit irtam.
Válasz erre 

GyMasa 2017.06.30. 18:00:00

@Pop40:
...Nocsak, már a fideszbérenceknek is kínos, mikor lefideszbérencezik őket?..
Nem, hanem elegge idegesito, hogy elmondjak rolad, hogy ertelmi fogyatekos, vagy, es ne csinalj bizonyos dolgokat, mert eleg ciki, es utana pontosan azt csinalod, amit egy pillanattal azelott mondtak, hogy ne tedd.
... :D...
Aruld mar el nekem te is, hogy mi annyira vicces, hogy folytan smiley-ikkal kell telehanyni a hozzaszolasaidat?
Válasz erre 

Gyulimali 2017.06.30. 21:27:21

@Pop40:
...Aha. Szóval habzik a szád egy 20 millás nokiás-doboztól,...
Nekem ugyan nem. Nem tudom mi a fenéről hablatyolsz itt.
...de ha mondjuk a MAGYAR TŐKÉS (kicsit sem tolvaj) ..
Na, figyejjé' Pubi:
Ha tudomásodra jut, hogy akárki akármit ellop, akkor KÖTELESSÉGED jelenteni a rendőrségen, mivel az illető bűncselekményt követ el!
Tehát, ha tuddsz valamiről, akkor irány a rendőrség, és tessék feljelentést tenni.
...Mészáros, meg a többi fideszes maffiózó ellop 400 milliárdot ÉVENTE, ...
Mondom, ha tudsz valamiről, akkor tegyél feljelentést!
...annak csápolsz, mert az nem lopás, az a magyar (pardon: a MAGYAR) tőkésréteg megerősítése...
Nézd meg még egyszer, mit írtam le PONTOSAN:
"- Belefogott egy MAGYAR tokes reteg kiepitesebe. (Tudod, amelyiket a kommunistak vegeztek ki a haboru utan) A modszerekkel en sem ertek egyet, de ha a hagyomanyos modon szeretnenk kiepiteni (kialakulni hagyni) ezt a reteget, akkor az nalunk is evszazadokig tartana.
Es, minel elobb kialakul ez a reteg, annal elobb lehetunk ismet onallo, szabad allam"
Na, ha megvolt az újbóli (az első) végigolvasás, akkor kérdezz nyugodtan!
Válasz erre 

Pop40 2017.07.01. 09:35:09

@Gyulimali:

Hogy TE mit írtál le? Az egy másik nick volt, nem te. Összekeverted a nickjeidet, drága elvtárs.

A sok hazudozásból meg csak a feljelentéses részre reagálnék: kinél is kéne feljelentést tenni, bolsi? Nála?

sztarklikk.hu/image/gallery/331557.png

Vérlázító a magatokfajta hazaáruló tolvajok pofátlansága.
Válasz erre 

Pop40 2017.07.01. 09:42:38

@GyMasa:

Kiscsillag, hogy neked mi a ciki, bocs, de engem hangyaf#sznyit sem érdekel.

Nekem az lenne a ciki, amit te művelsz, hogy itt hazudozol több nicken.

Ja, meg hogy leoktatsz engem a stílusért, és közben figyelmen kívül hagyod azt a kommentet, amire reagáltam. Ha tudnál olvasni, 2 mp lenne kideríteni, ki kezdte a kurvázós stílust. Ja, bizony, az elvtársad.

Bár lehet, az is te vagy, egy harmadik nicken.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.01. 10:08:07

@Pop40:

"Ha tudnál olvasni, 2 mp lenne kideríteni, ki kezdte a kurvázós stílust. Ja, bizony, az elvtársad."

A fideszbérencezésről meg lezserül elfeledkezel, pedig azzal kezdted.

Tudod, csökött elméjű majmocska, nem vagy te feljogosítva annak meghatározására, hogy az általad gyakran alkalmazott fideszbérencezés bárki köteles válasz nélkül hagyni.

Olyan vagy, mint a mocskos szájú prolik: olyan természetességgel használod a fideszbérencezést, mint azok a bazmegeket. Aztán még neked görbül sírásra az a lányos faszszopó szád, ha válaszul kapsz egy kurvanyát.
Válasz erre 

Pop40 2017.07.01. 15:24:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Sírásra, kiscsillag? Látom, a te felfogóképességed is addig terjed, mint a korlátolt elvtársadé :D
Nem sírtam én sehol, pont leszarom, kiről mit írsz. Ez ugyanaz az elmeszülemény, mint mikor nagy büszkén beírod, hogy nem olvastad el x kommentem y részét, aztán azt gondolod, hogy ez engem minimálisan is érdekel. :-))
Annyi történt, hogy átsoroltalak egy másik kategóriába, akivel a saját szintjén kell társalogni, ha az utadba kerül. Slussz.

A "sírás" annyi volt, hogy próbálom kb harmadszorra elmagyarázni a 20 nicken értetlenkedő segghülye haverodnak, hogy amikor az én stílusom kéri számon, ugyan próbálja már elolvasni az előzményt is.

Az, hogy nálatok a fideszbérencezés meg a kurvaanyázás egyenértékű, a te dolgod, biztos jó környéken szocializálódtál - de bocs, engem ez sem érdekel.
És igen, attól még fideszbérenc vagy, hogy kikéred magadnak, maximum majd hápogsz, meg anyázol utána. Én más kurva anyját elvből nem szidom, mert nem ismerem, nem feltétlenül tehet róla, hogy ekkora barmot nevelt.
Mondjuk a vajdátok nagy bajban lehet, ha már a legvonalasabb híveiben is ekkora törést okoz egy sima fideszbérenc is. :D
Válasz erre 

GyMasa 2017.07.02. 01:04:21

@Pop40:
...Kiscsillag, hogy neked mi a ciki, bocs, de engem hangyaf#sznyit sem érdekel...
Mi ciki nekem? nem értem?
Nem rémlik, hogy bármire is ezt mondtam volna!
...Nekem az lenne a ciki, amit te művelsz, hogy itt hazudozol több nicken...
Ezzel neked kell megküzdened! Ebben nem tudok segíteni!
...Ja, meg hogy leoktatsz engem a stílusért, és közben figyelmen kívül hagyod azt a kommentet, amire reagáltam...
A stílus független a komenttől. Ha egy seggfej vagy, akkor az is maradzs, teljesen függetlenül attól, hogy mit mondasz!
.. Ha tudnál olvasni, 2 mp lenne kideríteni, ki kezdte a kurvázós stílust....
Hát, egészen biztosan nem én voltam.
De folytasd csak! Ha van ÉRDEMI mondanivaód, akkor azt egészen biztosan meg tudjuk beszélni!
...Ja, bizony, az elvtársad....
AZ a kommunisták között divat, szóval nem tudom, kire gondolsz!
Kifejtenéd, hogy mire gondolsz?
...Bár lehet, az is te vagy, egy harmadik nicken...
Mi van?
Válasz erre 

Pop40 2017.07.02. 10:26:41

@GyMasa:

Hogy mi van? Az van, elvtárs, hogy felcserélted a nickjeidet. Nézd meg a tegnapelőtti 21.27.21-es kommentet.

"AZ a kommunisták között divat"
Így igaz. És a narancsbolsiknál nagyobb komcsi banda jelenleg nem sok van a világon. Európában egy se.

A többi rizsa.
Válasz erre 

GyMasa 2017.07.02. 10:46:09

@Pop40:
...Hogy mi van?...
Tehát, érdemben nem tudsz mondani semmit ahhoz, amit írtam, csak a személyeskedés maradt?
Válasz erre 

GyMasa 2017.07.02. 11:06:12

@Pop40:
Szőg egyszerű a megolás:
- Alapítasz egy pártot,
- Indultok a választáson
-Megnyeritek
- És olyan törvényeket hoztok,amilyet akartok!
Totál elegem van már ebből a nyígásból.
Tessék tenni azért, hogy változzon a helyzet. Ez az óvodás szintű folytonos hiszti ez semmit nem fog megoldani. Nyugodtan folytathatod, de sehová nem fogsz eljutni vele, csak boldogtalan leszel egész életedben.
Persze, ha trollkodni próbáltál, akkor az kicsit más, de arra még gyúrjál egy kicsit, mert abban van még hová fejlődnöd.
Válasz erre 

Pop40 2017.07.02. 16:57:31

@GyMasa:

Nem írtál semmit, bolsi. Erre nem volt mit reagálni.

Hogy mi van? Az van, hogy felcserélted a nickjeidet. Nehéz felfogni? Így is, hogy még a kommented időpontját is megadtam?

Szótagoljam esetleg? Úgy felfogod?
Válasz erre 

Pop40 2017.07.02. 17:02:56

@GyMasa:

Nézd el nekem, de viszonylag kevéssé foglalkoztat, hogy neked miből van eleged.

Nekem is elegem van belőle, hogy a köztörvényes bűnözőkből álló fideszes maffia szétlopja és tönkrevágja az országot, a magadfajták lelkes bégetése közepette.

"de arra még gyúrjál egy kicsit, mert abban van még hová fejlődnöd."

Ezt egy soknickes, okleves trolltól, mint te, bóknak veszem :-)
Ugyanakkor nekem sem politikusi, sem trollkodási ambícióim nincsenek, kösz. Ezeket, Vitya seggnyalási lehetőségével együtt, meghagyom nektek.
Válasz erre 

GyMasa 2017.07.02. 18:53:58

@Pop40:
...Nézd el nekem, de viszonylag kevéssé foglalkoztat, hogy neked miből van eleged...
OK, nyilván ez az én véleményem, szóval szíved joga, hoyg ne tördjél vele.

...Nekem is elegem van belőle, hogy a köztörvényes bűnözőkből álló fideszes maffia szétlopja és tönkrevágja az országot, ...
Leírtam többször:
- Ha tudomásod van valamilyen bűncselekményről, tegyél feljelentést a rendőrségen.
- Ha változtatni akarsz, akkor viszont arra a legjobb módszer, ha pártot alapítasz.
- Szerintem meg nem vágják tönkre az országot, én határozott fejlődést látok, de ez is csak az én véleményem, szóval nyugodtam szard le!
...a magadfajták lelkes bégetése közepette...
Először is leírtam, hogy nem értek egyet vele!
Akkor miből veszed le, hogy bégetnék?
Melyikrészét nem érted annak, hogy nem értek vele egyet?

...Ezt egy soknickes, okleves trolltól, mint te, bóknak veszem...
Ehhez is jogod van. Mint ahogy nekem meg a saját véleményemhez.

... :-)...
Mi annyira nevetséges?
Mostmár tényleg árulja el valaki nekem!

...Ugyanakkor nekem sem politikusi,...
Az ugye világos, hogy számodra ismeretlen embereke gyalázni, meg folytonosan picsogni a helyzet miatt nem fog változtatni a helyzeten.
És, másokat sem fog meggyőzni az igazadról. Ezzel inkább csak feldühited az embereket, mint itt is megtetted sokakkal.
... sem trollkodási ambícióim nincsenek, kösz....
Pedig kívülről bizony egy nagy trollnak tünsz.
... Ezeket, Vitya seggnyalási lehetőségével együtt, meghagyom nektek....
Szánalmas ez az ítélkezés, amit produkálsz, pedig semmit nem tudsz rólam.
Válasz erre 

Pop40 2017.07.03. 07:37:07

@GyMasa:

Elvtárs, fogjuk rövidre, mert kezdem unni.

kinél is kéne feljelentést tenni? Nála?

sztarklikk.hu/image/gallery/331557.png

Ha neked határozott fejlődés, hogy a maffiád szétlopja az országot, tönkrebassza az oktatást, az eüt, és mindenki húz el hosszú tömött sorokban nyugatra, akkor igen, határozott fejlődés van. Meg akkor is, ha Vitya valamelyik rokona-strómanja-haverja vagy.
Másnak nincs.

Ha itt feldühítettem pár fideszes seggnyalót, annak csak örülök.

De, mindent tudok rólad. Akinek van képe benyögni a fideszes maffia szabadrablása és beépített káderei közepette, hogy "tegyél feljelentést", meg hogy micsoda "határozott fejlődés" van, arról pontosan lehet tudni, hogy kicsoda. De főleg, hogy micsoda.

Na szevasz.
Válasz erre 

GyMasa 2017.07.03. 10:54:51

@Pop40:
...Elvtárs, fogjuk rövidre, mert kezdem unni....
Mivan, kiscsira, faj az igazsag?
...kinél is kéne feljelentést tenni? Nála?...
A maygar törvenyek szerinte, amennyiben tudomasod van barmifele buncselekmenyrol, akkor allampolgari kotelesseged feljelentest tenni!
Tehat, megismetlem, ha tudsz barmilyen törvenytelensegrol, akkor el kell ballagni a legkozelebbi rendorsegre, es feljelentest kell tenni, mert anelkul az ugy nem lesz kivizsgalva.
Sajnalom, hogy ezt ennyire nejez neked felfogni!
Szoval:
- Tudsz barmilyen konkret buncselekmenyrol?
- Tettel feljelentest a rednorsegen mar?
Ha tudsz rola, de megsem teszel feljelentest, akkor az bunpartolasnak minosulhet, es neked is bajod lehet belole.
...Ha neked határozott fejlődés, hogy a maffiád szétlopja az országot,...
Eddig MINDEGYIK kormany a rendszervaltas ota ugyanezt csinalta.
Tehat ebben a tekintetben nem tortent szignifikans valtozas.
... tönkrebassza az oktatást, az eüt,---
Ezt sem ok kezdtek, hanem a remek, regressziv balos kormanyok 2002 utan.
lasd Magar Balint "nagyszeru" tevekenyseget.
Az a mostani kormany bune, hogy nem sikerult nekik ezt rendbe tenni.
Az Eüben, meg eppen most leszenk beremelesek, ha jol latom.
... és mindenki húz el hosszú tömött sorokban nyugatra,...
Nem, mindenki, es rohadtul nem tomott sorokban!
Ez a "mindenki tomott sorokban" azt azert tudod, hogy azt jelenti, hogy a kornayezo orszagokbol is Magyarorszagrol a legkisebb merteku az elvandorlas.
Osszessegeben pedig a Magyar migracios mutato pozitiv, tehat tobb ember telepul be/vissza, mint, amennyi elmegy.
... akkor igen, határozott fejlődés van....
Elegge nagy kar, hogy rohadtul csusztatsz/hazudsz, mert ezek kozul a pontok kozul en egyet sem soroltam fel az eredeti hozzaszolasomban, es, ahogy latom azokkal a tenyekkel nem tudsz tul sokat kezdeni.

... Meg akkor is, ha Vitya valamelyik rokona-strómanja-haverja vagy...
Figyeljer man, szerinted ha az lennek, akkor itt vitatokoznek, egy hozzad hasonlo ertelmi fogyatekossal?
Sokkal inkabb valamelyik tropusi szigeten ulnek a parton egy Margaita koktellal, nem?
...Másnak nincs....
Az, hogy szegenyes a fantazaiad, az nem az en felelossegem.
...Ha itt feldühítettem pár fideszes seggnyalót, annak csak örülök...
Es te tagadod nagy hevvel, hogy troll lennel?
...De, mindent tudok rólad....
Nem, tecsak azt hiszed, hogy tudsz mindent rolam. Nagy kulonbseg.
... Akinek van képe benyögni a fideszes maffia szabadrablása és beépített káderei közepette, hogy "tegyél feljelentést"...
Miert, mit mondjak?
Pontosan, ti demokratak nyoszorogtok a legjobban a "fekek" meg az "ellensulyok" miatt!
Ez a torveny nem az elmult 7 evben keletkezett, hanem mindig is resze volt a jognak!
Ha nem teszel feljelentest, akkor semmivel nem vagy kulonb a tolvaj bandanal!
TUdod az ige nagy kulonbseg, ha feljelentest teszel, es elutasitjak, vagy ha nem teszel feljelentest, mert "ugyis elutasitjak".
Az elso esetben megtettl mindent, amit tehettel, hogy az altalad bunisnek velt egyeneket az igazsagszolgaltatas ele allitsad, mig a masodik esetben gyakorlatilag semmit nem tettel.
...meg hogy micsoda "határozott fejlődés" van,..
Onnan indultunk, hogy TE felig telinek latod a poharaat, es erre elkzdtel hisztizni, hogy mi a baj.
Ezt mereszeltem kijavitani, mert a te poharad felig ures ugyanis csak a szart latod meg es nem a jo dolgokat.
...arról pontosan lehet tudni, hogy kicsoda. De főleg, hogy micsoda....
Nincs igazad, de errol ugysem tudlak meggyozni.
Ha valtozast akarsz, akkor azert tennek kll valamit.
a hisztizes semmit nem fog megoldani!
Es eppen ezt kellene megertenetek!
...Na szevasz...
Válasz erre 

Vaki Vaki 2017.07.17. 09:50:30

"a fideszes hívek szerint minden arannyá válik, amihez Orbán hozzáér"

Pedig a gyakorlat azt mutatja, hogy szarrá válik minden, amire csak ránéz.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.07.17. 10:23:17

@Vaki Vaki:

Akkor már sokszor rád nézett.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard