Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Minél többet lopnak a politikusaink, annál gazdagabbnak tűnik Magyarország

Minél többet lopnak a politikusaink, annál gazdagabbnak tűnik Magyarország

Egészen ügyes trükkel kelti azt a látszatot Magyarország kormánya, hogy szépen hasít a gazdaságunk. A megrázó kórházi élményeket, a vergődő oktatásügyet megszépítő sportesemények és pörköltfőző versenyek fényében komolyan kell vennünk azt a törvényszerűséget, hogy a korrupció egy bizonyos mérték fölött már szinte pozitív képet alakít ki a politikai elitről a lakosságban. Lázár János bizonyára erre gondolt néhány héttel ezelőtt, amikor azt mondta, hogy ha ellopnák a pénzt, akkor nem állna ilyen jól a költségvetés mérlege. Csak azt nem tette hozzá, hogy milyen jól állna az államháztartás, ha tényleg igaz lenne az az állítás, hogy a politikusok nem nyúlnak a közöshöz.

vastagbor_atlatszo_hu.jpg

Fotó: MTI

Egészen elképesztő bűvésztrükköket lehet tanulni az Orbán-kormánytól, és talán épp ezek a mutatványok tartják ámulatban még mindig azt a mintegy kétmillió magyart, akik támogatásukról biztosítják a Fideszt a közvélemény-kutatások alkalmával. Azt mondta például Selmeczi Gabriella a magánnyugdíj-pénztárak államosításakor, hogy megvédik a nyugdíjakat, holott a fenekére csaptak annak az irdatlan összegnek, amit akkor einstandolt akkoriban a kormány. Azt mondták, hogy megmentik a devizahiteleseket, holott csak a jómódúak jöttek ki jól a kormány bankok ellen vívott háborújából. A kiskorúak védelmére hivatkozva adták oda a trafikokat a családtagjaiknak, haverjaiknak, ám a fiatalok egészsége érdekelte legkevésbé ebben az üzletben a döntéshozókat.

A legzseniálisabb mutatvány azonban a szemünk előtt zajlik már 2010 óta. A hihetetlen mértékűre felturbózott korrupció ma már nemcsak az életünk természetes részévé vált, de azt a benyomás is kelti, olyan mennyiségű pénz van ebben az országban, hogy bármennyit el lehet lopni belőle annak veszélye nélkül, hogy összeomlana a gazdaságunk. A túlárazott beruházások, a hatékonyság legkisebb jelét nem mutató állami cégek, a sokmilliárdos kormányzati sikerpropaganda és gyűlöletkampány ellenére sem romlottak a gazdasági mutatók olyan mértékben, hogy látványos megszorító intézkedésekre lenne szükség. A kormány így azt a benyomást kelti, hogy fényes pályára állította a gazdaságot, és ezért nem is olyan nagy baj, ha csurran-cseppen a haszonból Andy Vajnának, Tiborcz Istvánnak vagy éppen Mészáros Lőrincnek.

Persze túl szép lenne mindez ahhoz, hogy igaznak is tartsuk. Tény, hogy a kedvező világgazdasági folyamatok, a bőven érkező uniós források, no meg az egészségügyből, oktatásból, szociális ellátórendszerből kivont pénzeknek köszönhetően nem küzd a költségvetés filléres gondokkal, de a keletkező többletet épp olyan nagyvonalúan szórja el az állam, ahogy Matolcsy György bánt a devizatartalék egy részének átváltásából keletkező árfolyamnyereséggel. A jegybankelnök alapítványok segítségével veszejtette el e bevétel közpénzjellegét, a kormány pedig saját strómanjait, oligarcháit fizeti ki nagyvonalúan a költségvetési pénzek felelőtlen kezelésével. Nincsenek éhséglázadások, és bár a béreink elmaradnak a szomszédos országok átlagától, a kormány mindig dob egy csontot az elégedetlenkedőknek.

Így, ha kenyeret nem is, de cirkuszt mindig tud nyújtani a kormány a népnek, így a vizes világbajnokság megugró költségei sem irritálják már annyira a magyarokat, mint korábban. Ha egy országban sok a sportrendezvény ha olyan gigantikus méretű beruházásokra vállalkozik, mint egy olimpia, vagy paksi bővítés, akkor bizonyára van erre forrás is – gondolja joggal a keményen tájékozódó magyar polgár. Ám azt nem árt megjegyeznünk, hogy a magyar gazdaság veszített a versenyképességéből, az államadósságunk érdemben nem csökkent, a hatékonyságáról pedig nem is érdemes beszélnünk. Elvesztegetett évek voltak ezek, melyekben olyan esély úszott el, mely talán évtizedekig nem fog visszatérni. Magyarországnak ugyanis a saját lábára kellett volna állnia, és a nem alföldi kilátótornyokra, kisvasutakra, stadionokra pazarolnia az uniós támogatásokat és saját bevételeit.

agrotrend.jpg

Fotó: agrotrend

Most, hogy a korrupció többnyire már át sem üti a magyar választók ingerküszöbét, már kezdi a kormány a maga javára fordítani ezt a demokratikusan működő államokban elképzelhetetlen jelenséget. Minél nagyobb szeletet hasítanak ki ugyanis maguknak az új elit tagjai a költségvetési pénzekből, annál jobban tudják demonstrálni, hogy Magyarország erős, büszke európai ország. Lefordítva ez annyit jelent, hogy minél erősebb egy országban a gazdaság, annál többet lehet ellopni a költségvetéséből anélkül, hogy megszorításokra kényszerülne az állam. Amilyen képtelenségnek hangzik ez az állítás, annyira hatásos. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Azért kell nagy bölényt elejteni, mert akkor senki sem veszi észre, hogy kétszer annyi húst viszel haza, mint amennyi járna neked.”

204 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Minél többet lopnak a politikusaink, annál gazdagabbnak tűnik Magyarország Tovább
Facebook Tetszik
0
204 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8812698149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kétfarkú Kutya Párt teszt és bukta 2017.07.29. 13:10:55

"Leteszteltük a Kétfarkúakat és megbuktak. Nem értik a humort csak a sajátjukat és nem valódi demokráciát akarnak, hanem ugyan ezt mint a mostani, csak más szereplőkkel." - Több mint négy év után a Szórakoztató Erkölcstan blog törölte kedvencei közül...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Peter Götz 2017.07.29. 12:32:21

fidesz=bünözők
Válasz erre 

morph on deer 2017.07.29. 14:56:28

"Azt mondta például Selmeczi Gabriella a magánnyugdíj-pénztárak államosításakor, hogy megvédik a nyugdíjakat, holott a fenekére csaptak annak az irdatlan összegnek..."

Ezzel az is nyilvánvalóvá vált, hogy már őt is megvédték!
Először a fenekére csaptak, aztán úgy, de úgy megvédték..! Szóval jön majd a "megvédés" is, - páran már előrelátóan be is hajoltak...
Válasz erre 

Rebuska 2017.07.29. 20:09:12

Minden tönkrement, amit eddig "megvédtek".
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.30. 10:56:21

Minél nagyobb a diktatúra, annál több a lopás és annál erősebb a propaganda. Így volt ez a kommunizmusban is, most is így van.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.30. 10:57:13

@Rebuska: És ők a nemzetvédők is...
Válasz erre 

legyetek 2017.07.30. 10:58:22

Illúzió az egész: a jegybanki alapkamat csökkentése, a legnagyobb köztehercsökkenés az Unióban, a pedagógus béremelés, a CsOK, a devizakitettség drasztikus csökkentése, stb, stb...

Mátrixban élünk.
Válasz erre 

wattafilling 2017.07.30. 11:01:58

Hát kérem, mi így védünk: nagyon vigyáztunk, hogy a nyugdíjakat nehogy más, nehogy rossz célra költse el. Aztán megvédtük az ajrópát, nehogy holtfáradt menekülők árasszák el, akik majd nem dolgoznak nekik és ezért átbuszoztattuk őket Magyarországon.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 11:06:33

A valóság: szerény emelkedés van 2012 óta. Ezt képtelenek elviselni a ballibák, ez a tombolásuk óta.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 11:07:48

@morph on deer:

Máig fáj a ballibáknak, hogy Orbán visszaadta a néépnek a nyugdíjcápák által elsíbolt magánnyugdíjakat.
Válasz erre 

legyetek 2017.07.30. 11:17:41

@Rebuska: Konkretén?
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 11:25:55

Én csak azt látom hogy annyi új autót adnak el mint még soha. És nem Felcsúton lakom. Az a baj veletek (és itt a blog szerzője úgyis tudja kikkel veszem egy kalap alá) hogy nem tanultatok a hibáitokból, és állandóan ugyanazzal próbálkoztok. Most például azzal csináltok totális hülyét magatokból, hogy a szubjektíve és objektíve mérhető valósággal szembemenve megpróbáljátok bebizonyítani a négyszögről hogy kerek, vagyis, hogy vergődik a gazdaság. Meg kellene érteni, hogy a gazdaságról huhogni nem pálya, mert a gazdaság tényleg rendben van, kisebb hülyeségeket, aránytalanságokat leszámítva. Ráadásul, még óriási ziccereket is kihagytok ezzel a ködszurkálással, hiszen a csecsemők is tudják, hogy ha rendben van a gazdaság, akkor értékelődnek fel igazán a szimbolikus politika lépései, olyankor apró-cseprő hülyeségekből is "ügy" tud lenni, amibe kapaszkodva el lehet mantrázni a sajtónyilvánosság előtt a hülyeségeiteket.
Azt kellene már észrevenni, hogy nem azért van Orbán hatalmon lassan a harmadik ciklusuk óta mert annyira hiper-szuper feddhetetlen politikai holdudvara van mint még senkinek korábban, vagy hogy tökéletesen kormányozna, hogy ne lehetne megkérdőjelezni bizonyos döntéseket (oktatás, EÜ, Paks) hanem mert olyan színvonaltalan az ellenzék mondanivalója és politikusállománya, hogy az emberek a kisebbik rosszat fogják választani.
És még valami: el kell fogadni hogy vannak nemzeti minimumok (határon túli magyarok ügye, migránskérdés, demográfia, családtámogatás) amiben ha "csakazértis" szembementek a kormánnyal azzal nem a kormány pozícióját gyengítitek, hanem kb. a nép 99%-ával mentek szembe. Igen, ki kell tudni mondani, még ha bele is kékül a nyelvetek, hogy van amit a mostani kormány jól csinál, és amiben a választók akaratát képviseli.
Válasz erre 

morph on deer 2017.07.30. 11:30:17

@MaxVal BircaMan álszerkesztőhelyettes:
Fenomenális! :D
Birca, ezennel ünnepélyesen rehabilitállak!
Eddig azt hittem, hogy nincs is humorérzéked, és most fényesen bizonyítottad, hogy nem volt igazam..!
Óriási! :)))
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 11:44:23

@szellemkor: "hogy az emberek a kisebbik rosszat fogják választani."

Hogy a fidesz a kisebbik rossz? A legkisebbik? Na ne röhögtess!

Akik gennyesre lopják magukat, szétverik az egészségügyet, az oktatást, és a demokráciát tapossák a kopaszaikkal, meg a mészáros lőrincekkel.

És ez neked a legkisebb rossz? Mit szívsz vazze? Orbánt?

A fidesznél ócskább, gerinctelenebb társaságot keresve sem találunk a politikai palettán. Ezért 2018-ban minden becsületes magyart egybefűző abroncs van a választásokon, ami így szól: csak ne a fidesz.

Stim?
Válasz erre 

Vírusbácsi 2017.07.30. 11:52:07

@szellemkor: az a gond azzal amit ìrsz, hogy a gazdasàgi növekedèsünk kb pont akkora mint amennyi pènzt kapunk a megàllìtandó nyugateurópai orszàgtól. Amikor a csapot elzàrjàk akkor marad a nagy nulla...
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 11:58:02

@szellemkor: "Azt kellene már észrevenni, hogy nem azért van Orbán hatalmon lassan a harmadik ciklusuk óta mert annyira hiper-szuper feddhetetlen politikai holdudvara van mint még senkinek korábban, vagy hogy tökéletesen kormányozna, hogy ne lehetne megkérdőjelezni bizonyos döntéseket (oktatás, EÜ, Paks) hanem mert olyan színvonaltalan az ellenzék mondanivalója és politikusállománya, hogy az emberek a kisebbik rosszat fogják választani."

meg a kurva anyád,az.
takarodj a retek agymosó paneleiddel.
azért,te retek barom,mert közpénzből annyit költ pártpropagandára,amennyit a fasizmusokban szokás.te patkány.
Válasz erre 

Digitális Dzsihád 2017.07.30. 11:59:58

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: Ne hazudj, birkabaszó, mert kimosom a szádat fasszal! Vajon hogy lehet, hogy minden megmaradt manyup kiemelkedő hozammal zárt annak a maroknyi épeszűnek, aki volt bátor és bentmaradt?

index.hu/gazdasag/2017/05/10/nagyon_jol_jart_aki_magannyugdijpenztarban_maradt/
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 12:02:03

@1ghost: Nem vetted észre hogy a korrupció csak akkor zavarja lényegesen a választókat hogy ha közben szarul is kormányoznak? Én azért röhögök már ezeken a szövegeken mert van bátorságom nem képmutatónak lenni, és kimondani a valóságot: mindenki tolvaj eben az országban, kis kivétellel. Ebben szocializálódott ez a társadalom. Tolvaj a választó, tolvaj a politikus, de miért is lenne más, hiszen nem a Holdról delegálták hanem ugyanebből a társadalomból jön. Az a különbség, hogy a politikusnak lehetősége is van, nem csak szándéka lopni. De a sok nagyszájú ugyanezt csinálná ha ott ülne a pénzesládán, először csak kicsit, utána nagyon, pláne ha akiknek a dolga lenne hogy kontroll alatt tartsák (ellenzék) ahhoz is hülyék hogy bekössék a cipőjüket. Meg aztán azt ne mondd hogy te nem a haverodnak meg a rokonaidnak adnád a megrendeléseket. Á, biztos nem, semmiképpen. Ugyan már, ne nézz mindenkit hülyének. Egy kis őszinteség nem tesz népszerűvé, de legalább nem leszel hiteltelen. Van egy maréknyi becsületes ember, de az nem ad ki egy kormánnyi és egy ellenzéknyi embert, rádaásul az aki tisztességes és esze is van az eleve nem megy politikusnak.
Mellesleg én lennék a legboldogabb ha lenne kompetens ellenzéke a fidesznek, mert igazán jót tenne a kormányzás színvonalának. Úgyhogy paradox módon egy csónakban ülünk.
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 12:03:19

@rasztaszív: Mivan ligetvédőkém, személyeskedésnél és fröcsögésnél többre nem futja? IRL nem lenne ilyen nagy a szád. A te kurva anyád.
Válasz erre 

legyetek 2017.07.30. 12:06:17

Az ellenzéki kommentek színvonala nagyszerű hír a 3. 2/3 felé menetelő Fidesznek.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 12:08:18

@Digitális Dzsihád:

Hozam papíron.
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 12:08:27

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

A fidesz nem politikai szervezet, hanem egy klasszikusan felépített maffia.
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 12:10:14

@maxval a mélyelemző birca:

Valami, amit a fidesz papíron se képes kimutatni.
Helyette: alkotmányosan biztosítani a leendő éhező nyugdíjasoknak, hogy a gyerekeiket pereljék...
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 12:14:45

@szellemkor:

Én úgy vélem, hogy honfitársaink verejtékkel megkeresett pénzének ellopását normává tenni, bűn.

Te pedig ezen dolgozol. Mentegeted őket, szavad nem emeled , egy kifogásod sincs ellene, hanem véded, bűnöket bagatellizálod.
Kicsit határozottabban fogalmazva, hogy mindenki értse: a rohadt, enyveskezű fideszkollaboránsok viselkednek így. Ergo: te az vagy.

Csak egy hozzád hasonló, jellemtelen fideszes nem akar esélyt adni azoknak a politika pártoknak, akik még nem voltak kormányon, esélyt adni nékik, hogy bizonyíthassanak, nem mindenki olyan rohadt korrupt, tolvaj az országban, mind a fidesz.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 12:14:51

@szellemkor: el fog jönni az ideje,ugyanúgy jártok majd,mint az ávósok.csak nem a bőrcipőn fogtok bukni,hanem az ip címen.
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 12:16:36

@Vírusbácsi: Ezen én is gondolkodtam, de látszategyezőségről lehet szó. Ugyanis az EU javarészt olyan marhaságokra adja a lóvét, mint látszatberuházások, szökőkutak, wellness-szállók, felesleges és kamu képzési és felzárkóztatási programok. Csupa olyan ostobaság, ami ha nem lenne, kurvára nem hiányozna senkinek. Ennek mondjuk a felét ellopják, a másik feléből meg lesz ami lesz. Amit ellopnak azt is a boltban költik el, úgyhogy mondjuk azt hogy az EU pénzek kb. 25-50 %-a a reálgazdaságban hasznosul. Ugyanakkor a magyar gazdaság 25-30 %-a a még mindig fekete ezért ha ebben a szektorban is növekedés van akkor az nem kimutatható a GDP adatokban. Szóval a számokból nem mindig derül ki a valóság. Ha meg körülnézek, azt látom hogy vásárolnak, utaznak, költekeznek a népek. És függetlenül attól hogy ki mit mond mert Magyarországon hagyomány, hogy a -Hogy vagy? kérdésre nem az a válasz hogy kösz, jól vagyok.
Válasz erre 

Cheraups 2017.07.30. 12:30:06

fidesz = bűnszövetség
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 12:35:34

@szellemkor:
:D:D
Tessék. Elmondtad azt amit már többen is előtted. Én is, más is.
Kiváncsi voltam, hogy hanyadik kommentben leszel anyázva. A harmadikban sikerült nekik...
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 12:39:20

@teéjesenmindegy: te mindjárt az elsőben : neked is a kurva anyád.hazaáruló fideszgeci.
Válasz erre 

egynagy0 2017.07.30. 12:43:55

Tragikus, hogy ennek a nagy hozzáértéssel felépített rendszernek még a lebontásának a kezdetée is a távoli jövő... Talán ha Brüsszel elzárná a pénzcsapokat, akkor elindulhatna egy polgári engedetlenségi mozgalom, de valamiért Brüsszel sem akarja, hogy itt jó irányba induljanak el a folyamatok....
Válasz erre 

Visceroid 2017.07.30. 12:48:06

Az MSZP beszedte az emberek pénzét anno, a Fidesz most azt költi. A kérdés az, hogy meddig?
Válasz erre 

GiaMarie 2017.07.30. 12:52:12

Úgy szeretitek felhozni a nyugdijat! De mindig kimarad az az apró részlet, hogy nem votl kötelező! Nekem spec rengeteg értelmes, jól kereső 8-10 milliója volt benne. A sok marha, aki odaadta, az meg most sipákol -hát bocsi. Tényleg nem tudom sajnálni. Nekem párszázezer forint volt benne, a pont le**rom kategóriát képviselte, és szerintem két tábor sipákol: akitől elvettek párszázezret; nos, fiúk-lányok, ennek a sztorinak nem Ti vagytok a vesztesei- illetve azok, akiknek milliók voltak benne, mégis valami anomália folytán úgy kerestek annyit, amiből milliók lesznek egy MANYUP-ban, hogy közben annyi agyuk nem volt, mint egy marék molylepkének, hogy kiszámolják, akkor is jobban járnak vele, ha egy fillér állami ellátást nem kapnak később. Őket sem tudom sajnálni.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 12:52:30

aztán esetleg az egyházak pluszpénzeinek is utánaszámolhatna már valaki,aki újságírónak tartja magát.gyanús,hogy ott is ezermilliárdos tételről van szó.de sehogy nem aprópénz ám.
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 12:53:47

@1ghost: Ne legyél már naiv, kérlek. Nem Skandináviában vagyunk és nem Nigériában. Hanem a kettő között félúton. Nézd meg a térképet, és helyezd el Magyarországot a világ korrupciós térképén. Lehet holdkóros illúziókat kergetni, de inkább nyisd ki a szemed és legyél őszinte magadhoz, mit látsz.
A fidesz politikusai, holdudvara, választói a Holdról jönnek? Nem, ők is ugyanannak a magyar társadalomnak a részei mint az MSZP buta és kapzsi nemzedéke, a kriptokomcsik, VB-titkárok, agit-prop elvársnők generációja, akiket a Kádár-rendszer képmutató 40 éve hazugságra, képmutatásra és tolvajlásra tanított. És nem volt nehéz, mert az emberi természet alapvető része a kapzsiság, irigység, telhetetlenség. Akik ezt magasztos eszmék nevében tagadták, azokból lettek a XX század leggyilkosabb eszméinek ideológusai.
Amíg nem vagy őszinte magadhoz, másokkal sem tudsz őszintén beszélgetni. Olyan nincs hogy szegény, becsületes, okos ember elmegy politikusnak, hogy kevesebb pénzért mint amit a privát szférában kapna (sajtónyilvános élet és permanens támadások nélkül) ugyanazt csinálja csak még baszogassák is érte. Sőt, soha nem is volt ilyen. Egy Széchenyi megengedhette hogy csak a haza érdeke legyen az első, de ehhez kellett az az anyagi függetlenség amit a nemesi privilégiumok biztosítottak, meg az a leszarom attitűd amit ezek a birtokok jelentettek.
Válasz erre 

Visceroid 2017.07.30. 12:55:01

Az pedig, hogy hatalmon vannak, csak Gyurcsánynak meg az elkúró beszédnek köszönhető. Nem fog sokáig tartani ez a nagy lábon élés, a kérdés csak az, hogy mikor omlik össze úgy igazán. (Én 2020 utánra tippelek.)
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 12:55:53

@rasztaszív: A te létezésed elég nyomós érv egy fasza kis polgárháború mellett. Szerencsére nem veszünk komolyan, mert tudjuk hogy be vagy szakítva mint a mozijegy, azért írsz hülyeségeket.
Válasz erre 

Digitális Dzsihád 2017.07.30. 12:56:33

@szellemkor: De bazdmeg, ha az EU nem ad csak főtér lekövezésre pénzt, akkor szerinted mi volna a helyes eljárás? Vállat vonni és elfogadni - majd a háromnegyedét ellopva, a maradékból olyan szart építeni, ami egy idényt se bír ki, vagy talán felemelni a hangod és szólni az EU-nak, hogy ne erre adjon pénzt, hanem az ipar fejlesztésére? Úgy látszik, páran a könnyebb utat választották és építettek egy tucat kilátót az alföldre.
Válasz erre 

EddieCivic5g 2017.07.30. 12:57:31

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: tényleg? Fillérre megvolt, amit 10 év alatt befizettem, de ez szerinted el volt lopva. Majd jött a fidesz, nyom nélkül eltűntette az egészet, de szerinted én ezt visszakaptam. Gratulálok, mára ennyi volt, vagy tudsz még nagyobb hülyeséget is mondani?
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 12:58:58

@szellemkor: meg fogunk találni.még betépve is.
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 12:59:14

@teéjesenmindegy:
"Kiváncsi voltam, hogy hanyadik kommentben leszel anyázva. A harmadikban sikerült nekik..."

Mivel a tolvaj fideszesek tisztessége és bücsülete mára zéróra redukálódott, ezért én inkább azon lepődök meg, hogy három hozzászólásba is tellett mire kiderült, hogy orbán, gerinctelen, csahos ebje van itt jelen ezen a "szellemkor" nevű nicken.

Hiába na, vasárnap van, strandidő, ilyenkor kicsit mindenki tompább! De ezért nem kéne rögtön a fejedet verni a falba!
Válasz erre 

Vírusbácsi 2017.07.30. 13:00:04

@szellemkor: vàrj. Ha kap az orszàg 100 egysèg jurót ősfaszsàgra, arról 100 szàzalèkban el kell szàmolni. Az 100 %ban növeli papiron ès szatisztikailag a magyar gdp t. Nem csak a valós összeget nèzik. Ott leszàmlàz pènztàros löró 100 egysèget, ès az bizony gdp növekmèny. Mègha túlàrazott faszsàg is a dolog. Ezért van az h papìron minden fasza, valósàgban meg foszarisznya az orszàg 70÷a.
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 13:06:33

@rasztaszív: Ismered hogy Pistike lemegy a mosodába, és lebassza a pultra az apja ingeit, és leordítja a mosodás fejét: Leszakadt az egyik gomb, adják vissza a pénzt, különben apám lejön és nagyon nagy balhé lesz. - Mutasd csak fiacskám, hányas ingat hord az apukád? 36-ost? Mond meg neki hogy jöjjön csak, várjuk szeretettel! ;-)
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 13:07:40

@szellemkor: a kigömböc meséjét ismered?
Válasz erre 

Mad Mind 2017.07.30. 13:08:04

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
Ja Bulgáriából így látod. Persze ez nem igaz, de a narancsköd úgysem engedi neked látni a valóságot.
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 13:09:53

@Vírusbácsi: Pont ezt mondom. Látszategyezőség: Látszólag a gazdasági növekedés megegyezik az ősfaszságok számának növekedésével, valójában meg azt látod hogy az emberek többet utaznak, többet vásárolnak a boltban, több autót és lakást vesznek. Nyilván abból a részéből a gazdasági nővekedésnek (=feka gazdaság), ami nem szerepel a statisztikákban GDP adatként.
Válasz erre 

Mad Mind 2017.07.30. 13:12:34

@GiaMarie:
Semmi sem volt biztos. Sőt még ma sem biztos. Bármikor lehet törvényt hozni kétharmaddal és már úszik is a pénzed.
Válasz erre 

sterimar 2017.07.30. 13:22:41

Azért az sokat elmond az előző garnitúrákról, hogy az emberek nagyobb része szerint ez még mindig sokal jobb, mint amazok.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 13:24:40

@GiaMarie:
"Nekem spec rengeteg értelmes, jól kereső 8-10 milliója volt benne."
Miért hazudsz? Ahhoz, évi félmilliót kellett volna beletenni. Ami ugye a nyugdíjjárulék 10%a volt, ha jól rémlik.
Válasz erre 

szellemkor 2017.07.30. 13:24:49

@Digitális Dzsihád: Szerinted az EU normálisan működik? Szerinted normális dolog az, hogy a közös EU kassza 40%-át agrártámogatásra költi, hogy azután a tejet a csatornába önthessék, miközben a mezőgazdaságban a lakosság mindössze 6%-a dolgozik? És emiatt mondjuk Afrikából nem éri meg gyümölcsöt exportálni az EU-ba? Én is másképp csinálnék egy csomó dolgot.
Miért nem lehet egy normális kontroll mechanizmust kiépíteni a pénzek szétosztására, hogy ne totális faszságokra menjen el? Benne van persze az EU hagyományos lelkiismeret-elaltató képmutatása, azzal hogy 27 évvel ezelőtt lerabolhatták a piacainkat, a gazdaságunkat, most itt egy kis kompenzáció, nesze bazdmeg szökökút, örülj neki.
De ennél sokkal triviálisabb és kézenfekvőbb miért nem tud működni ez a rendszer. A szolidaritás csak létező, valós közösségek szintjén működik. Egy család gondoskodik a rászoruló családtagról. Egy falu eltartja a papját, tanítóját. Egy egyház gondoskodik az öregeiről. Egy bányász önsegélyezőpénztár gondoskodik a balesetet szenvedettekről. De amint a befizetők és a segélyesek egymástól "látótávolságon" kívül kerülnek, kiszámíthatóan megjelennek azok akik ebben könnyű pénzt látnak. Egy EU esetében vajon mekkora távolság, mennyi közvetítő van a nettó befizető német Hansjürgen Schwartz állatorvos, és a nettó felhasználó Kovács Géza mezőgazdasági gépkezelő között?
Válasz erre 

sterimar 2017.07.30. 13:34:29

@rasztaszív: Tanulj, dolgozz, drogozzál kevesebbet és talán még viheted valamire. Kevésbé lennél frusztrált.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 13:35:43

@szellemkor: nem fikázni kéne az eu-t,hanem kicsit konstruktívabban,okosabban hozzáállni.a migránsválság például parádés lehetőség lett volna arra,hogy az eu-t egy közös,egységes szociális rendszer létrehozására rábírjuk.még a német pénzügyminiszter is erről beszélt,simán benne lettek volna,mert megérte volna nekik.ez egy valódi nemzeti érdek lett volna,milliókat emelt volna ki a nyomorból,de a fütyi orbán ez helyett a balhézást választotta.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 13:37:35

@sterimar: na mi van,te is fideszgeci vagy?beállsz a kórusba?neked is a kurva anyád.
Válasz erre 

guvat 2017.07.30. 13:37:56

Sajnos a számszerűsíthető tényekkel cáfolható sikoltozással már többször megbukott az ellenzék, ezért kénytelen a nem mérhető dolgokba kapaszkodni, mint a demokrácia, vagy a korrupció. Visítás helyett még néhány egyszerű tény is hatékonyabb lenne, mint pl. a Kulcsár, Sukoró, Cusi, Simon.stb . ügyek, amik az örökölt " igazságszolgáltatás" ellenére konkrétumok.
Ezekkel a légből kapott baromságokkal csak egymást boldogítjátok, mint a bolondok házában az ápoltak a fapénzzel. Tényfeltárjatok!
Válasz erre 

Winter Olympics 2024 Hódmezővásárhely candidate ci (törölt) 2017.07.30. 13:38:12

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
Igazad van!

Leszámítva az oktatást, az egészségügyet, a 3-as metrót, a fizetéseket, a korszerű úthálózatot, a tömegsportot... Mit nem adott meg nekünk ez a kormány?! Demagóg barmok!
Válasz erre 

EddieCivic5g 2017.07.30. 13:38:54

@sterimar: ezt hívják kétbites gondolkozásnak. Kérdem én, mi lenne, ha elzavarnánk a fideszt a picsába, de az mszp-t sem választanánk újra?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 13:39:54

@1ghost: Igen, aki nem azt ugatja amit te, az nyilván orbánbérenc.
Válasz erre 

Proud Mary 2017.07.30. 13:44:19

@rasztaszív: jaj ne már, te a pofádat nem mered kitúrni az utcára. horpadt csirkemellű libsigeci
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 13:45:05

@teéjesenmindegy: aki a habonyi paneleket nyomja,az vagy pénzért csinálja,vagy agymosott.harmadik lehetőség nincs.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 13:46:07

@Proud Mary: neked is a kurva anyádat.ha már ilyen napom van:)szívesen máskor is:)
Válasz erre 

Buncog 2017.07.30. 13:48:53

A fidesz által használt recept:
index.hu/kulfold/2017/07/26/bill_browder_tanuvallomas_szenatus_putyin/
Válasz erre 

JGDus 2017.07.30. 13:49:24

Magyarország a Balkán része.
Ahogy egy pontyból sohasem lesz hegyi kecske, úgy itt sem lesz skandináv tisztesség soha. Persze azzal vigasztalhatjuk magunkat, hogy Nigériához képest becsületesek vagyunk.
Akinek ez nem tetszik és becsületesebben akar élni, települjön át. Egymillió körüli számban már meg is tették.
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 13:53:30

@teéjesenmindegy:

"Igen, aki nem azt ugatja amit te, az nyilván orbánbérenc."

Hát nertárs, te aztán képtelen vagy egy mondatot leírni úgy, hogy ne hazudj. Ócska bérhazudozó fideszcsicska vagy!

Szóval csak miheztartás végett: Orbánbérenc az, aki az orbáni tolvajlást, demokráciaszétverést és hazugságokat gerinctelen jelleméből fakadóan inaszakadtáig védi.

Vagyis te. :D
És most mehetsz sírni a tolvaj, korrupt gazdád seggecskéjébe.
Válasz erre 

Proud Mary 2017.07.30. 14:03:53

@rasztaszív: ettől a tény még tény marad, kis leninfiú
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 14:11:12

@Proud Mary: és mi is lenne a tény,te pöcs?amit te találtál ki?:)ez olyan tipikusan fideszes...:)))
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 14:45:35

@rasztaszív:
Nyilván csak az lehet. Nálatok az igazság, csak a sok hülye nem érti.
Egyáltalán elolvastad amit a srác írt?
Válasz erre 

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.07.30. 14:50:12

Szerintem jelenleg nincs korrupcio, leszamitva az ellenzek korrupciojat.
Ugye elloptak 270 milliardot a 4-es metrobol, es Botka 100 millios Rolex ora gyujtemenyei sem hiszem, hogy a fakon nottek volna. Es akkor hozzaszamolhatjuk a Sorostol kapott 100 milliardokat is.
Szoval eleg nyilvanvalo, hogy az ellenzek fektelenul korrupt, de orszagra ez nem jellemzo.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 14:53:25

@teéjesenmindegy: ja,magyarázd csak meg,hogy a propagandára lenyúlt milliárdokból erre nem jut.vagy a nettől direkt távol tartja magát a fidesz.
Válasz erre 

vajdasagi 2017.07.30. 15:09:25

@Digitális Dzsihád: meg az amúgy is hazugság, hogy az EU csak erre ad pénzt. Mi mondjuk meg, hogy mire adjanak. Hazudik, aki mást mond.
Válasz erre 

Magyarország Europa jövője. 2017.07.30. 15:10:16

@rasztaszív: ": nem fikázni kéne az eu-t,hanem kicsit konstruktívabban,okosabban hozzáállni.a"

Mire gondolsz, hogy behivni ide 100 millio arab terroristat, akik 1 het alatt lemeszaroltak volna a magyar nemzetet ?
Hat igen ez roppant konsruktiv megoldas, az biztos, hogy ez utan nem lettek volna szocialis problemai senkinek sem.
Válasz erre 

vajdasagi 2017.07.30. 15:11:41

@Vírusbácsi: Neked is írom: az ország arra kapja a pénzt az EU-tól, amire kérjük. NEM IGAZ, hogy ők mondják meg mire. Érted? Nem igaz.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:13:05

@Magyarország Europa jövője.: csak százmillió?csak egy hét...?:)
hülye.
Válasz erre 

Lacock 2017.07.30. 15:15:31

Az nem lehet, hogy a maffiatag matolcsy csinálja a pénzt a jegybankban, és öntik a gazdaságba pl. növekedési hitelprogram, csok stb. néven? Régebben meg ugye járai ellenérdekelt volt ebben, a debil mszp meg nem merte csesztetni, mert tartottak a nemzetközi nyafogástól, hogy nem független a jegybank. A görögök is át tudták verni az eu -t a pénzügyi helyzetükkel. Ma meg senki nem gondolhatja, hogy matolcsi független. A 0 % közeli nemzetközi kamatok miatt meg ez működik egyelőre.
Válasz erre 

Lacock 2017.07.30. 15:19:08

Azt sem gondolhatja senki komolyan, aki jár boltba, hogy 0% közeli az infláció. A lakásárakat pl. kivették a kosárból. Ezzel minimum félrevezetik a befektetőket, mint ahogyan a görögök tették.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 15:19:55

@Mad Mind:

Nem vagyok fideszes, amit mondok annak nincs pártalapja. 1999 óta nincs kedvenc pártom. De mindig szavazók. Arra aki a legkisebb rossz. Ez pedig most a Fidesz. Az ő tevékenységük növeli leginkább a közjót.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 15:22:52

@rasztaszív: nem ez volt a kérdés.
Kezdem azt hinni, hogy ide valami robotok kommentelnek.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 15:23:25

@EddieCivic5g:

A rendszer abszurd és fenntarthatatlan volt. Eleve alkotmányellenes az emberek nyugdíjadóját odaajándékozni tőzsde spekulánsoknak. Ezt a pénzt vissza kellett venni.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:23:38

@maxval a mélyelemző birca: apád faszát közjót.az,hogy a mellettük kampányoló egyházakat pénzzel tömik az nem közjó,az csak a magadfajta klerikális férgeknek jó.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:24:34

@teéjesenmindegy: te nem szeretnél erről beszélni.megértem.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 15:26:47

@Lacock:
A lakásáraknak marhára nem kellene bennelenni az inflációs kosárban. Nem tudom, hogy valaha benne voltak-e, de hatalmas marhaságnak hangzik.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 15:28:41

@Winter Olympics 2024 Hódmezővásárhely candidate ci:

Ami a legfontosabbakat illeti, az Orbán kormányzat mérlege pozitív. Enyhe növekedés van, Mo. harcot vív elnyomóink ellen ahogy ezt megengedik a feltételek, az egyoldalú euroatlanti függőség lazult. Ezek a legfontosabb dolgok.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 15:29:25

@rasztaszív: Miről, te nagyon hülye?
Válaszolj már egy kérdésre. Elolvastad amit szellemkor írt, vagy a második mondat után úgy döntöttél, hogy ez biztos nem a ti almotokból való, és elküldted a kurva anyjába?
Egyszerű kérdés. Igen vagy nem?
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 15:31:12

@rasztaszív:

A nyugat a százszoros át viszi ki annak a pénznek, amit az egyházak kapnak, nulla hasznot hozva, míg az egyházaknak haszna is van.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.30. 15:32:04

Az ellopott pénz megvan természetesen, csak immár magánzsebekben, amiből a köz már semmit nem profitál de abból is épül ez-az, megvásárlódik a teljes magyar sajtó, a falvak fő megélhetését nyújtó föld, no meg bankok, hogy ne lehessen nyomára jutni a haverok ide-oda utalgatásainak. Pa píron a GDP is megvan, hiszen a túlárazott költséggel emeli azt, igaz reáliában néhány bódét és pár év alatt leamortizálódó csicsát jelent ez. A pénz azért nem hiányzik egyelőre a népnek, mert a jövőbeli fejlődést magalapozó pénzeket, illetve a magánpénztár esetében a jövőre félretett pénzt lopják el. Az ország jövője nagy biztonsággal meghatározható, leszakadás és elszegényedés. A nép addigra agymosott zombiként ebből már semmit nem fog érzékelni, sőt hálás lesz, ha a kegyelmes úr juttat neki némi elemózsiát, vagy meleg zoknit Karácsonyra.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 15:33:37

@mocser48:

Ballib mítosz. A Fidesz egy politikai párt.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 15:35:15

@nu pagagyí:
Na, akkor majd mind sírni fogunk, és hangosan fogjuk emlegetni nu pagagyit, a prófétát, aki ezt előre megmondta.
Válasz erre 

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.30. 15:35:24

@mocser48:

A nyugdíj állami feladat. Magánkézbe adni bűncselekmény.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:37:03

@teéjesenmindegy: mit nem értesz,te nagyon hülye?pont azt a habonyi panelt idéztem,amiből lehet tudni,hogy vagy pénzért csinálja,vagy agymosott.de mivel hülyének nem tűnik,csak patkánynak,jóval valószínűbb,hogy az első.
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 15:38:38

@maxval a mélyelemző birca:

Maradjunk a tényeknél, a fidesz egy klasszikus maffiaszervezet.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:39:01

@maxval a mélyelemző birca: a "nyugat" sem mentes a parazitizmustól - de ők legalább nem tisztán azok.
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 15:40:34

@maxval a mélyelemző birca:

A nyugdíjvagyon fidesz általi lenyúlása volt bűncselekmény. Az is klasszikus maffiamódszerrel történt, a tagok megfenyegetésével, miszerint aki nem lép vissza, az nem fog arányos állami nyugdíjat kapni, annak ellenére se, hogy a nyugdíjjárulékot a cég fizeti utána. MAFFIA....
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 15:41:38

@maxval a mélyelemző birca:

Te az vagy, amiért megfizetnek téged... Egy elvek nélküli, fizetett posztoló.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:42:10

@maxval a mélyelemző birca: az oktatás is állami feladat.agymosó szervezetek kezére játszani bűncselekmény.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.30. 15:48:11

@teéjesenmindegy: Az 'illiberális" rendszer a feudalizmus kódneve. A Fidesz a polgári forradalmak előtti eszméket vall. A nép nem kérdezhet, mert már ez is bűncselekmény, az alternatívák állítása meg egyenesen forradalmi agitáció. A Fidesz feudális rendszerében nincs helye a valódi sajtónak, amely ellenőrzi a hatalom ténykedését, nincs helye pártoknak, hiszen egyetlen párt képvisel mindenkit. Készülnek a törvények, ami felszámol minden előbbihez hasonló anomáliát. A feudalizmus lényege pont az, amit kibontakozni látsz: a nemzet kizárólag az urakat jelenti, vagyonuk firtatása istenkáromlás, a nép feladata engedelmes szolgaként biztosítani gazdáik fényűzését. Te már alkalmas vagy erre a szerepre, nem kérdőjelezed meg urad becsületességét, engedelmesen leszopod, ha kéri.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:49:07

@mocser48:

A Fidesz Orbán eszköze, semmi más. Önmagában pártként semmi értéke. S mivel ez az irány helyes, így semmi gond.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:49:54

@rasztaszív:

Aki kiviszi apénzt, az káros az országnak, márpedig ezen alpaszik az egész rend, amit ránk kényszerítteek 1989-ben.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:52:06

@mocser48:

A elsíbolt pénzt vissza kellett venni, s ez sikeresen megtörtént. Az meg, hogy a nyugdíjból élősködő tőzsdecápák sírnak csak azt igazolja: helyes lépés volt.

Ez volt a Fidesz messze legjobb gazdaságpolitikai lépése. S ezzel bebiztosították: hiába lesz bármikor is esetleg liberális kormányzat, az se tudja már soha visszahozni amagánnyugdíj rendszert.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:53:17

@mocser48:

ne magadból indulj ki!

Engem még sose fizetett emg senki. S elveim kpkemények, valamint csak az enyéim.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:53:30

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: rád lehet,hogy kényszerítették,de az országnak már elege volt az egypártrendszerből.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:54:32

@rasztaszív:

Igen, így igaz, ezért is fontos a CEU szarvának megszorítása, túl sokat képzelt már magáról Soros, így a pofájába kellett vágni egy piciy. Lám, azóta vissza is fogta magát a szemét tolvaj gazember.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:55:25

@rasztaszív:

Jövőre szabad választások lesznek számtalan párt részvételvel, azaz nincs egypártrendszer.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 15:56:24

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: ahogy agyad se.89 előtt mi is volt?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:57:15

@nu pagagyí:

Éppen a lliberálisok hörögnek aszabad, nem-liberális médiák ellen. Minket nem zavar, hogy vannak liberális médiák, mert fontos a pluralizmus. De a liberálisok képtelenek elviselni, hogy nem minden média az övék.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.30. 15:57:38

@maxval a mélyelemző birca: Nem halottam még olyan államról, amelyik a befolyt adókat és járulékokat megtakarította volna. A magánpénztári rendszer lényege az volt, hogy az államhoz be sem folyt a levont járulék, hanem az magántulajdon maradt, így állambácsi nem tudta eltapsolni. A magánpénztárak szabályozása természetesen állami feladat volt, sőt a kifizetésekre eredetileg garanciát vállalt az állam, hogy baj esetén ne érje kár a polgárt. A garanciát egyébként az első Fidesz-kormány törölte el, mert már akkor sem érdekelte a polgárok jövője és biztonsága, bármennyit polgározott is abban az időben. De hát ez lekopott róla, most nemzetezik. Mondanom sem kell, utóbbi fogalmat sem úgy érti, ahogy te, csak egy retorikai fordulat.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:58:01

@rasztaszív:

1948-1990 között egypártrendszer volt.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 15:59:13

@nu pagagyí:

magántulajdon az, amit a tulajdosa fel tud használni, szabadon tud vele rendelkezni. A magánnyugdíjcápákhoz síbolt pénzzel az állítólagos tulajuk nem rendelkezhetett, azaz nme volt a tulajdona.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 16:00:11

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: akkor...?mi a faszt hadoválsz?!
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 16:01:51

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: a ceu szerinted közoktatás,te féreg?
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 16:02:19

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

A fidesz egy klasszikus MAFFIA szerveződés. A szicíliai maffia a trafikost védelmi pénz fizetésével vegzálta, a fidesz ki is csinálta. És így tovább, ez történik, amikor a maffia nem csak lefizeti a törvényhozókat, hanem a MAFFIA kerül hatalomba.
Válasz erre 

Lacock 2017.07.30. 16:02:23

@teéjesenmindegy: zsiday azért szakember a témában: zsiday.hu :Régi vita, hogy a lakbérek és lakásárak mi módon és hogyan kerüljenek be az inflációs kosárba. USA-ban az "owners' equivalent rent" (www.bls.gov/cpi/cpifacnewrent.pdf) közel 25%-os súllyal szerepel az inflációs kosárban, a bérleti díjak pedig 6%-kal. Így a kettő súlya együtt bő 30%, ami abból a szempontból reális, hogy a lakbér, a lakhatás költsége - akár saját lakásban lakunk, akár bérlünk - az egyik legjelentősebb költségünk. Mivel nálunk a lakosság nagy része lakástulajdonos, így a közvetlen költséget nem érzik, viszont ha a lakások ára megugrik, akkor a nagyobb lakásba költözés költsége is jelentősen nő ha újat akarunk venni, így a lakásvásárlók is ugyanúgy szembesülnek a magasabb árakkal, mint akik bérelnek.
...
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 16:04:17

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Klasszikus maffia lenyúlás volt a nyugdíjvagyon ellopása a fidesz részéről. A vagyont azóta szépen ki is szervezték a maffia tagjainak. Volt, nincs. A nyugdíjra félretett pénzek megszűntek létezni, a fidesz maffiahálózatába került átcsoportosításra.
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 16:05:18

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Te gy fidesz által fizetett, elvek nélküli firkász vagy. Ennyi, nem több.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.07.30. 16:05:38

@nu pagagyí: A magánpénztári rendszer lényege az volt, hogy a TB kasszából a befolyt pénz úgy 8%-át átküldték a polgár magánszámlájára, majd a FK rendszerből emiatt hiányzó pénzt pótolta a költségvetést, végül a költségvetési hiányt pótoltuk állampapírok kiadásával. Aminek egy részét később aztán a magánpénztáraknak kötelező lett felvásárolni.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 16:08:38

@mocser48:

Balliba szempontból mindenki fizetett bértollnok, aki független a balliba agytröszttől...
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 16:09:29

@rasztaszív:

S ez hogy kapcsolódik a máhóz?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 16:10:07

@mocser48:

Minden maffia, ami nem liberális.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.07.30. 16:10:13

@nu pagagyí: "A Fidesz feudális rendszerében nincs helye a valódi sajtónak, amely ellenőrzi a hatalom ténykedését"

Milyen is volt a sajtó helyzete 1998 előtt ? Volt két 0 olvasottságú jobboldali sajtótermék, a másik oldalon pedig ott volt a teljes elektronikus média. Ma pedig gyakorlatilag _bárki_ indíthat sajtóterméket akinek pénze van. Aki pedig azt állítja, hogy a baloldalnak egy ország vagyonának elprivatizélése után, a háromszoros áron épült autópályák után, a különféle ingatlanügyek után nincs annyi pénze, hogy el tudja üzemeltetni akár az egész BBC-t is, azt oldalba kacagom.

Más kérdés, hogy a baloldalnak nincs mondanivalója, és ezen semmilyen sajtó nem segít.
Válasz erre 

$pi$ 2017.07.30. 16:11:33

@Vírusbácsi: "az a gond azzal amit ìrsz, hogy a gazdasàgi növekedèsünk kb pont akkora mint amennyi pènzt kapunk a megàllìtandó nyugateurópai orszàgtól. Amikor a csapot elzàrjàk akkor marad a nagy nulla... "

Az évenkénti növekedést hasonlítod az évenként állandó támogatással. Az állításod akkor lenne igaz, ha évente ennyivel kapnánk több és több támogatást.

Minden évben kb. ugyanannyi támogatást kapunk és a stagnáló támogatás ellenére nő a gdp, a növekedés tehát máshonnan jön. Egyszerű matek.
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 16:12:15

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Te egy fidesz által fizetett, elvek nélküli firkász vagy. Mi bajod van ezzel? Ennyi vagy, ez a bajod vele?
Válasz erre 

mocser48 2017.07.30. 16:13:44

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

A fdesz egy klasszikus MAFFIA szerveződés. Már ezzel is bajod van? A szicíliai maffiának is voltak ám fizetett szónokai, olyanok, mint te...
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.30. 16:14:04

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: A nyugdíjcélú megtakarítás az egy olyan forma, hogy csak egy idő után rendelkezhetsz vele úgy, hogy ne érjen kár. A cél ez volt, hiszen azt a szociális katasztrófát igyekezett megelőzni a magánpénztári rendszer, ami anélkül ez bizonyosan be fog következni. Ez ügyben bátran olvasgathatod a propagandasajtó váteszi riogatásait, hogy aszongya, aki nem csinál tíz gyereket egy év alatt, az éhen fog halni öregkorára, hiszen nyugdíja az nem lesz. A magánpénztárak tulajdonképpen az önkéntes pénztárakhoz voltak hasonlók (itt is valódi pénzben gyűlt a vagyon és természetesen kamatozott is), azzal a megszorítással, hogy a jövedelmedből kötelezően gondoskodnod kellett magadról. Ha önkéntes lett volna, az ország túlnyomó részét kitevő, hónapról-hónapra élők, tutira felélték volna ezt a pénzt.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 16:17:58

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: te kezdtél 89-ről beszélni,te féreg.hogy azt rád kényszerítették...amit el is hiszek.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.30. 16:26:29

@nu pagagyí:

Ez legyen állami feladat, az a helyes.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.30. 16:31:59

@midnightcoder2: Egy bites gondolkozás. Nincs másik oldal, sok-sok oldal van, amit egy normális demokráciában tükröz is a sajtó. A korábbi időszakról, amikor még nem korlátozták ki-mit jelentet meg és nem zaklatta pártirányítású médiafelügyelet a hatalomnak nem tetsző orgánumokat, azért lehet más képzeted, mert akkor te is még "polgár" voltál, így nem figyeltél csurkapista, dobosattila, bencsikakárki, meg Széles Gabi bácsi termékeire, így fel sem tűnt, hogy azok is voltak a piacon. És hát Bayer Zsolti is nagyon polgár volt még akkor, meg demokrata, meg liberális és vagy kommunista.
Válasz erre 

Lacock 2017.07.30. 16:38:33

@teéjesenmindegy: ez lemaradt az előbb:

http://zsiday.hu/blog/nincs-infláció :
"úgy vélem, hogy a lakáspiac, sőt az egyéb eszközpiacok belefoglalása is szükséges valamilyen módon az inflációba, ugyanis közvetve vagy közvetlenül igenis hatnak a megélhetési költségekre. A KSH adatai szerint "2012-től a hazai fogyasztói árindex nem tartalmazza a saját lakásszolgáltatás imputált bérleti díját."
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 17:03:08

@Lacock: A lakhatási költségek azok rendben vannak, beleszámíthatóak az inflációba. A lakás árak viszont szerintem semennyire. Egyik részről iszonyat hosszútávú dolog, egy ember élete során nem sokszor vesz lakást. Aztán kismillió dolog befolyásolja az árat, az ország egyik részén csökken, a másikon pedig nő.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 17:06:09

@nu pagagyí:
Mekkora jó dolog volt a magánnyugdíjpénztár tényleg!
Félretették a számlára a nyugdíjjárulék egy részét, hogy a nyugdíjakat pedig hitelből fizessék. Aki emellett kampányol az komplett hülye.

Tessék, tedd be a bankba havonta a fizetésed felét, kapsz rá 1%ot, és közben vegyél fel havonta ugyanannyit 8%on. Jó üzlet?
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.30. 17:21:37

@teéjesenmindegy: Most is minuszos a költségvetés. Mondhatjuk tehát azt, hogy a focira elengedett adókra veszi fel a költségvetési lyukat befoltozó hitelt a kormány. Ez persze ugyanúgy nem igaz, hogy korábban a megánpénztárba kiengedett járulék miatt vettek fel hitelt. A kormány törvényhozása olyan adókat állapít meg, amilyet akar. A hiány akkor és most is az EU-s normák alatt maradt.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 17:31:26

@nu pagagyí: "a valódi sajtónak, amely ellenőrzi a hatalom ténykedését"
Szóval ugye bárki bármilyen sajtót indíthat per pillanat.
Arról pedig a leginkább a sajtó tehet, hogy ennyire szar. Nézd meg az indexet. Egy fos. Felkészületlen hőzöngő gyökerek. Tökéletesen hozzák a romkocsmás sztereotípiákat. Bármilyen témáról is van szó. Fikázni, nyekeregni tudnak, semmi mást. Ez ne ellenőrizzen semmit, mert hülye hozzá. A saját elcseszett szempontjai és világnézetét szarja azokra akik hajlandóak még olvasni.
Olvasgasd nyugodtan. Kimegy az óriás toronyugrásra tudósítani egy fasz, aki se nem ért hozzá, se nem érdekli, a legnagyobb baja hogy nyomja a lábát az előtte levő szék, és azzal van elfoglalva, hogy milyen zenét játszanak az ugróknak, mert X zene szar, Y pedig jó. És ez egy százezredik rangú szar, a fontosabb dolgokban pont ugyanilyenek.

Simán lehet látni a hasonlóságot a sajtó meg az ellenzék között. Mivel mind a kettő hülye ahhoz, hogy tegye a dolgát ezért kijelenti, hogy nincs demokrácia, meg sajtószabadság. És ezzel hátra is dől, hogy hát itt aztán nem LEHET semmit tenni. Segítsen Brüsszel, vagy amerika, va akárki, oldja meg a problémát, zavarja el Orbánt, gyújtsa fel az országot.
Demokrácia van? Igen. Alapíts pártot, csinálj olyan programot, ami kell a népnek, és meg tudod nyerni a választásokat. Ez a titka. Ehelyett mi van? Sírásrívás, hogy 2 millió törzsszavazó, akik annyira agymosottak, hogy saját pénztárcájuk ellen szavaznak, csúnya rossz választás rendszer, amiben nem lehet nyerni, ja, meg a gonosz habony, aki karaktergyilkos.
Sajtószabadság van? Igen. Lehet ujságot alapítani, és ha olyan dolgokat írsz le, ami érdekli a népet, akkor meg fog élni. Ehelyett mi van? Sírásrívás, hogy a milliárdos tartozást felhalmozó 30 ezres lapot bezárták.
Tessék, indexcímlap: eokoskodas.blog.hu/2017/07/29/boszorkanyproba
Gyakorolja az ellenőrzést éppen. Sír-rí, minden szar, semmi sem jó. És ennyi. Ez nem ujságírás, ez nem ellenzékiség, hanem hiszti.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 17:38:08

@nu pagagyí:
Tehát akkor szerinted az teljesen rendben van, hogy a járulékod egy részét félreteszik és utána hitelből fizetik ki a nyugdíjakat? Mondom, a fizudat tedd be a bankba, kösd le 1%on, aztán vegyél fel hitelt 8%on és élj abból. Jó üzletnek tűnik?
Válasz erre 

Lacock 2017.07.30. 17:41:02

@teéjesenmindegy: sztem benne kellene lennie a ksh fogyasztói kosarában, nyilván a megfelelő súllyal. Nézted a hivatkozott zsiday -posztot? A lakás tranzakciók száma évente kb. 120 - 140 ezer, ezek között sok az elsőlakás -vásárló, a befektetési céllal sokadik lakást vásárló (Bp. -n negyvenvalahány százalékról írtak), és sokan költöznek Bp. -re vidékről. Ha ezek a csoportok szembesülnek a mostani árakkal, akkor nehezen hiszik a 0 % közeli inflációt. Az, hogy területenként eltér az árváltozás mértéke, megjelenhet a ksh -módszertanban. Pl. a gyümölcsök ára is eltér, mégis szerepel a kosárban. A vízdíj is alaposan eltér tudtommal, és ez is benne van.
"Hosszútávú dolog: " van, aki fél évente költözik. Az autóvásárlás sem mindennapos valaki életében, mégis benne van a kosárban 3,3 % -os súllyal. A fotóscuccok is benne vannak a kosárban. A fényképezőgépem 8 éves, ilyen időtávon simán vehet az ember lakást is.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 17:48:16

@teéjesenmindegy: már megint patkánykodsz.persze,lehet újságot alapítani,de kapok állami hirdetést is,meg jó sok milliót?és úgy csinálsz,mintha nem tudnál róla...
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 17:58:56

@rasztaszív:
Jaaaa, hogy csak akkor tudsz lapot írni, ha állami hirdetéseket akarsz? Piacról nem tudsz megélni. Akkor szar vagy, ne akarj lapot indítani.
Ha jót írsz, akkor lesz olvasottságod, lesznek hirdetőid. És ne gyere azzal, hogy a másiknál vannak állami hirdetések. Az a te lapodat nem befolyásolja.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 18:02:53

@Lacock: Az autóvásárlást is hülyeség beletenni. Egy mostani autót nem tudsz összehasonlítani egy 10 évvel ezelőttivel. Ja, drágább, de olyan cuccok vannak benne, amik 10 éve nem is léteztek. Összehasonlíthatatlan.
De nem vagyok statisztikus, az én véleményem az, hogy a lakásáraknak semmi köze az inflációhoz.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 18:08:48

@teéjesenmindegy: ja,az én lapomat "csak" az befolyásolná,hogy nálam nincsenek.teljesen nyilvánvalóan nem egyenlőek a feltételek,akármilyen jót írok.a piac itt már rég csak a hirdetési piac,nem a lapok árából él meg senki.ott pedig az állam a legnagyobb megrendelő.de persze te erről sem hallottál még,mi?
majd ha a fideszes propagandaszemét megél az állami megrendelések nélkül,akkor legyen nagy a pofád.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.07.30. 18:10:35

@nu pagagyí: Jelenleg kis hazánkban három oldal van:
1. Fidesz.
2. MSZP.
3. Jobbik.

A 2. oldalon van millió kis párt is az LMP-től a DK-ig, de egyik sem rúghat labdába az MSZP nélkül, mert nagyjából elhanyagolható erőt képviselnek.
Válasz erre 

midnightcoder2 2017.07.30. 18:16:21

@rasztaszív: "majd ha a fideszes propagandaszemét megél az állami megrendelések nélkül,akkor legyen nagy a pofád"

Amíg az MSZP volt hatalmon, addig az ő propagandaszemetük kapta ugyanezeket a megrendeléseket. Egyszer hopp, máskor kopp. A kopp idején, amikor épp nem ők vannak hatalmon, akkor a mindenkori ellenzék a kormányzás során ellopott pénzből eteti a sajtóját. A gond ott kezdődik, hogy az MSZP erre nem volt hajlandó - Pl. mert belátták hogy a net ma már sokkal jobb a népek agyát mosni mint az írott média, mert míg a népszabó leginkább csak a hívekhez jut el, addig egy 444.hu-ra bárki rákattinthat. Ráadásul töredék áron fenntartható. A népszabónál eddig etetett pártértelmiség pedig ezután is nekik fog majd dolgozni, csak ezentúl ingyen, ilyen-olyan blogokon keresztül.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 18:21:02

@midnightcoder2: lehet,hogy felétek a lopás a norma,felénk nem.tipikus fideszes vagy : mivel volt már más is,aki lopott,ti most lophattok tízszer annyit.ez a fideszes erkölcs.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 19:05:26

@rasztaszív: Ne azzal gyere, hogy más miből él meg baszd meg!
Csak állami hirdetések vannak? Tényleg? A Timesban is? Wall Str Journalban is?
Nem bazmeg. Vannak cégek, akik hirdetnek. Ha nagy példányszámú a lap, akkor ölni fogják egymást, hogy hirdessenek. Csak ahhoz olyat kell írni, hogy legyen olvasód. Ahhoz jól kéne csinálni valamit.
Te meg egy szar vagy, nem tudsz írni, ezért éhen fog dögleni a lapod. Pont ahogy a népszabadság. Nem tette tönkre senki. Szart csináltak. Ezt nem befolyásolja, hogy a másikat támogatja az állam.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.30. 19:14:51

@teéjesenmindegy: valóban,amerikában nem az állam a legnagyobb megrendelő.szerinted ez itt mennyire releváns?semennyire.félrebeszélsz.
a népszabit pedig felvásárolták,és felszámolták.de,persze,erről sem hallottál még,ugye,te patkány?!
Válasz erre 

Netuddki. 2017.07.30. 19:18:42

Nincs itt semmiféle fejlődés. Attól se, hogy a tolvaj gecik ezt hazudják.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.07.30. 19:22:07

@teéjesenmindegy: Hazudsz tolvaj fidesztroll. A Népszabadságot azért nyírták ki, hogy ne a kiadót felvásárló mészaroslőrincnek kelljen megtenni.
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2017.07.30. 20:48:57

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes: A narancsgörények által támogatott kamupártokra gondolsz ? Akiknek egyetlen céljuk a 150 millió forint megszerzése és a szavazatok megosztása ? Nem sajnálod a kidobott milliárdokat ?
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2017.07.30. 20:51:36

@teéjesenmindegy: Szerinted a Magyar Idők, Magyar Hírlap és a többi pártállami sajtó akárcsak 1 napig megélne piaci körülmények között ?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 20:54:45

@rasztaszív: Patkány a kurva anyád aki a világra szart.
A népszabadságot a kutya nem vette. Tessék olyan lapot csinálni, amit megvesznek. Aztán jönnek a hirdetők. Ami nem szar. Ja, hogy ahhoz nem szar ujságírók is kellenének? Ahhoz szakértelem is kellene? Ja, hogy az nincs? Akkor marad a sipákolás, meg az állami pénzekre ácsingózás.
A rohadt féreg fajtád pont ugyanannyira mozdulna rá az állami hirdetésekre, a közpénzre, mint azok akiket szidtok.

Lássuk be. Mindenhez szarok vagytok. Selejtek. A politikusaitok is, meg az ujságíróitok is kalap szart nem érnek. Egy szájbabaszott jóslatotok nem jött be a 7 -8 év alatt. Megmondtátok, hogy államcsőd lesz, nem lett. Nem lettek éhséglázadások, nem dőlt össze az ország, nem vonulnak feketeinges nácik az utcákon, nincs 4 millió éhező, a kerítés hasznos. A migráncsok nem lendítették fel a német gazdaságot, és kiderült, hogy nem is orvosok. Sorolhatnám tovább is. Semmihez nem értetek, csak a fikázáshoz. Egy ideje már legalább arra rájöttetek, hogy nem mondtok semmi konkrétat, csak a nagy ködös "ezek lopnak" meg a "zegészségügyromokban" mantrát nyomatjátok.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 20:57:40

@Budapest a kutyaszar városa: Na, te is. Miért azzal foglalkozol, hogy a másik mit csinál?
Ujságot jellemzően a tartalma miatt veszi meg az olvasó. Ha olyat írsz ami érdekli, akkor pont nem fogja megvenni a másikat.
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 21:22:20

@teéjesenmindegy: @midnightcoder2: @EGY a megingathatatlan KÉT millióból: @$pi$:

Te ócska bérhazudozó orbánista szaralak. Az emberek most jöttek haza a strandról, te meg egész nap itt rohadtál e blogon, a tolvaj korrupt gazdád seggét nyalva, de hiába mert köpnek rátok a magyarok nagy ívben.

Egyébiránt pedig jól van ez így, szokjad csak a bezártságot, legalább nem lesz furcsa jövőre, mert bő egy év, és a sitten rohadsz a többi fideszbűnözővel együtt.
Válasz erre 

GiaMarie 2017.07.30. 21:32:56

@teéjesenmindegy : ez nem egészen igaz, mert a tőke is kamatozott, a jól teljesitő pénztáraknál ez jelentős összegeket jelentett mondjuk a 9-dik évben egy szerény 4 százalékos kamatnál is. Amúgy meg egy brutto 4-500.000-es fizetésen nem tudom, mi annyira vérforraló. Nyilván nem szotyolaköpködő segédmunkásokról beszéltem.
Válasz erre 

GiaMarie 2017.07.30. 21:50:50

@mocser48: Nézd, akinek nem volt annyi esze, hogy kiszámolja, eleve kb ebben az arányban fizet magának (a többi a mostani, 50 évesen meghajlott hátú, komcsi nyuggerek gyakran átlag fizetés feletti javadalmazását szolgálja) az meg is érdemli. Én konkrétan könnyesre röhögtem magam azokon az agyhalott multis kollegákon, akik belementek ebbe, és milliókról mondtak le. Negyvenes emberek, gyógyszeriparban rommá fizetve. Igazából ez az idióták adója volt. Elhiszem, hogy kisemberként fájt, amikor elharácsolták azt a kevesebb, mint egy millát, ami maradt a válság után a nyugdijszámlán, de nekik marhára nem ezen múlott az öregkori biztonságuk. Látatlanban le merném fogadni, hogy a teljes összeg 80 százaléka a lenyúltak 10-20 százalékától származott. Ne kajabáljatok a gazdag idiótákért, ők meg fogják oldani, a többinek meg nem ezen múlott.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 21:52:47

@1ghost: Ja, már megint négy ember vagyok :D
Látod, ennyire vagy hülye.
Válasz erre 

sterimar 2017.07.30. 21:55:30

@teéjesenmindegy: "Mindenhez szarok vagytok. Selejtek. A politikusaitok is, meg az ujságíróitok is kalap szart nem érnek. Egy szájbabaszott jóslatotok nem jött be a 7 -8 év alatt. Megmondtátok, hogy államcsőd lesz, nem lett. Nem lettek éhséglázadások, nem dőlt össze az ország, nem vonulnak feketeinges nácik az utcákon, nincs 4 millió éhező, a kerítés hasznos. A migráncsok nem lendítették fel a német gazdaságot, és kiderült, hogy nem is orvosok. Sorolhatnám tovább is"

Jól összefoglaltad a lényeget.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 22:00:41

@GiaMarie:
Hát ha jól emlékszem, akkor a bruttó 24%a volt a nyugdíjjárulék, és ennek a 10%a ment a magánnyugdíjba. Szóval az 500ezres fizu után ment 12500. És azért 2000 körül elég ritka volt a félmilliós fizetés. Ebből nehezen jön össze a sokmillió.
Ráadásul 2009ben leesett az összes hozama, szóval 10 környékén nem nagyon volt pozitív eredmény.
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 22:07:30

@teéjesenmindegy:
Bizony! Legalább négy nicken nyaltad a gazdád valagát, de lenne az több is, ha végiggörgetem az egészet.
Mindenesetre szép fényesre nyaltad! De rajtatok tolvaj, korrupt fideszgazembereken már semmi nem segít, a hozzád hasonló tetves bérhazudozó kollaboránsokon pedig már csak röhög a nép.
Válasz erre 

GiaMarie 2017.07.30. 22:14:47

@teéjesenmindegy: Nem jól emlékszel: a munkavállalói járulék 9,5 százalék volt, 1,5 ment az államiba 8 százalék ment a magánba. A munkaadói huszonvalahány százalék pedig egy az egyben az államiba. Ezért írtam, amit fentebb. Aki nem tudta kiszámolni és mérlegelni, a jövedelme fényében maradni vagy menni akár azon az áron is, hogy nem kap államit, az megérdemli. Mindenki egy jó nagy marha volt, aki brutto 3-400 felett lemondott erről, és úgy kell neki, már bocsi. Nem fogok sajnálni valakit, aki ennyit keres, és annyi esze van, mint egy hintalónak
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.30. 22:18:48

@1ghost: Az a nép pedig te vagy ugye Sherlock? :D
Nem is értem, hogy ennyi ésszel miért nem vagy valami Együttnek vagy Párbeszédnek az elnöke.
Aki ellentmond neked, az fizetett, és egy ember. Az ilyen apróságok, hogy más a stílus, más a hibák, más az ip cím ne zavarjon.
Válasz erre 

1ghost 2017.07.30. 22:38:06

@teéjesenmindegy:
Most meg mit agonizálsz, te bérhazudozó fidesztroll? Fogsz te még nagyobbat is bukni, amikor vezetőszáron visznek a tolvaj gazdáddal egyetemben. Úgyhogy szokjad csak szépen.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 00:01:40

@1ghost:
Szörnyen be vagyok szarva. Főleg az ilyen félelmetes nyuggerektől, akik itt basszák a rezet folyamatosan.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 01:42:46

@teéjesenmindegy: úgy hazudsz,ahogy más levegőt vesz.ezt a népszabi ügy is jól mutatja.

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/politikai_lapok_nepszabadsag_peldanyszam_matesz

de,persze,kár is ezen csodálkozni.a meztelencsiga nyálkás,a fideszes hazudik.ez a világ rendje.

de a többi is árulkodó : miközben jól láthatóan csak fikázol,és hazudozol,még próbálod másra kenni.a meztelencsiga egy kicsit gusztusosabb...:)
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 01:44:38

@sterimar: na,a másik meztelencsiga.cseréljetek taknyot.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.07.31. 05:48:19

@teéjesenmindegy: Nem véletlenül babrál bele az állampártod a hirdetési piacba, a választási rendszerbe, a civil életbe, a sajtószabályozásba, de amúgy mindenbe, ahol az állampolgári döntések érvényesülhetnének. Becsületes versenyben kiderülne, hogy propaganda médiája életképtelen, Mészáros Lőrinc pedig egy tehetségtelen vállalkozó. Amit a pártod csinál az bűncselekmény a polgárok (nemzet, nép - ahogy tetszik) ellen minden olyan országban, ahol az alkotmányban szerepelnek az egyetemes emberi jogok, a polgári egyenlőség eszméje, ahol a politikai rendszer többpárti demokrácia. Kedvenc pártod tehát a saját maga által megfogalmazott ipados tákolmány szerint is bűnös tevékenységet folytat, A babrálás nyilvánvaló célja a kizárólagos hatalom megszerzése, amivel kapcsolatban a tákolmány téged is felszólít arra, hogy minden törvényes eszközzel tegyél ellene. Te mit teszel?
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.31. 06:31:00

@Budapest a kutyaszar városa:

Mit javasolsz? A kormány döntse el, ki a kamupárt? Tudod mekkora üvöltés lenne ebben az esetben a ballibeknél?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 10:35:32

@rasztaszív: Tényleg! én 30 at írtam, pedig 37 ezer példányban nyomták. Egetverő különbség
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 10:43:20

@nu pagagyí:
Ezekben teljesen igazad van, elvégre a tudás atyja a tapasztalat.
...és valóban: ahogyan kikerült az addig meghatározó párt a hatalom közeléből, úgy derült ki, hogy propaganda médiája életképtelen, kirakatvállakozói tehetségtelenek voltak, amit meg csináltak, az valójában bűncselekmények - még ha a "holló hóllónak nem vájja ki a szemét" alapon ez alig került ítéleti szakaszba -
...így nem kell ahhoz nagy életismeret, hogy tudjuk, ezek a mostaniak is pont úgy járnak majd, mint az elfáradt elődei, kiderül róluk, hogy igazi versenyben médiájuk, államilag megtámogatott vállakozói kevesek...
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 10:48:08

@teéjesenmindegy: azt írtad,te féreg,hogy a "kutya nem vette".ehhez képest a legnagyobb példányszámban eladott politikai napilap volt.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 10:48:41

@nu pagagyí: Attól mert támogatás nélkül a kormánysajtó életképtelen, te, vagy bárki csinálhat nyugodtan életképes sajtót. Mi akadályoz meg? Csak a saját tehetségtelenséged, hogy normális ujságot csinálj.
Minden egyes mondatoddal azt bizonygatod, hogy a kormánylapoknál jobbat ti sem tudtok csinálni, pont ugyanúgy az állam pénzén akarsz élősködni, csak ellenkező előjellel. De az már tetszene, mert az ellenőrzés lenne a hatalom felett? Hát a lószart.

A folyamatos Mészárosozás is uncsi. Ja, most ő nyer meg építkezéseket. Eddig meg a strabag nyerte meg. Az érdekes módon nem zavart titeket, hogy a strabag vitte ki a pénzt kocsiszámra.
Azt valahogy egyszer sem olvastam, hogy a strabag milyen haszonnal dolgozik. Pedig biztos nem kevéssel, amikor jó néhány esetben Mészárosék fölé megy az árajánlattal.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 11:05:07

@teéjesenmindegy: a strabag hány lapot vásárolt fel,te patkány?hány lapot silányított propagandakiadvánnyá?hány ellenzéki lapot szüntetett meg?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 11:33:45

@rasztaszív: Mondtam már, hogy anyád a patkány aki a világraszart.
ÉS? Azt vásárol fel bárki, amit akar. Megszüntetni egy lapot sem szüntetett meg senki, csak a tulajdonosa. De azt hiszem, ez meddő vita, az agyad nem bírja felfogni, hogy olyan újságot kell csináni, amit megvesz a nép, akkor nem fog csődbe menni.
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 12:01:02

@rasztaszív:
Nagy ügy. 37 ezer példány egy 90 ezer nkm-es országban - országos terítés mellett lófütty. Ennyi példányszám nem képes egy fenntartani gazdaságosan egy napilapot.
...azaz ha valamiféle szponzor nem nyom bele zsét - legyen az kormány, vagy elkötelezett vállalkozó - úgy a veszteség nem menedzselhető. (És ebben igazat adok neked, az állami hirdetések nélkül nehéz, ezek elvesztése tette be a volt pártlapnak is a kaput...)

...persze az is igaz, az embereket már nem érdekli a nyomtatott sajtón keresztüli politika, mert a neten hamarabb eléri, és sokkal több oldalúan ...már akiket érdekel.
Így a kategória-győzelem csak annyit tesz: egy szűk rétegpiacon a legjobb volt, de arra kevés, hogy eltartsa magát...
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 12:19:49

@teéjesenmindegy: percről percre bizonyítod a patkányságodat.a közpénzből hájasodó fideszstróman tulajdonosa szüntette meg a legnagyobb példányszámú politikai napilapot.azért meddő ez a vita,mert egy velejéig tisztességtelen fideszes fos vagy,aki úgy hazudik,mint a vízfolyás.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 12:23:13

@konrada: ne csinálj már úgy,mintha ez egy sima gazdasági alapú ügy lett volna.tudnod kell,hogy nem az volt.
egyébként meg,ennyi közpénzt propagandára költeni fasizmusokban szokás.
Válasz erre 

ZX 2017.07.31. 12:37:03

@teéjesenmindegy: Mert a pénztáros mindig aláígér másnak, hogy nyerjen, aztán menetközben hirtelen megugranak a költségek.
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 13:20:38

@rasztaszív:
Most nem egészen értelek: egyszerre problémád az, hogy egy politikai lap nem képes megállni a saját lábán, meg az is, hogy támogatást kap.
...én speciel legalább annyira örülnék annak, ha a mostani kormánypárt lapjai is annyi állami támogatást kapnának, mint a volt kormánypárt lapjai, és így azok is becsődölnének.
Az a vállalkozás - legyen az média - mely nem képes nyereséget termelni, annak az a sorsa, hogy vagy talál magának olyan szponzort, amelynek megéri a veszteséget kifizetni, vagy lehúzza a redőnyt.

...s félre ne értsd: én is ismerem a hátterét. A népszabót úgy adták el csomagban a németeknek paktummal, hogy az akkor még nyereséges egyéb lapok fejében üzemeltetik a veszteségek ellenére is a szokásos tartalommal.
Mivel az írott sajtó piaca szűkült, azt a csomagot tovább adták egy olyan likvidátornak, akit már nem kötött a paktum. .. s mivel a vevőnek nem kellett a veszteséges napilap...
...szóval tudom: sosem volt a Szabad Nép a története folyamán sima gazdasági vállalkozás, s ez meg is pecsételte a sorsát abban a pillanatban, mikor úgy kellett volna működnie, nem pedig szócsőként...
Válasz erre 

Proud Mary 2017.07.31. 13:30:04

@rasztaszív: nna, csak kiderült, h neked az fáj, h kiestél a pixisből. MUHAHAHA
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 13:31:22

@konrada: ne akarj olyat belemagyarázni,amit nem mondtam.csakis azzal van problémám,hogy a kormány közpénzből fizeti a propagandáját.
a népszabi külön ügy.ott viszont egyértelműen a kinyírás volt a cél.ha nem így lett volna,akkor a nol-t tovább üzemeltetik,vagy legalább megegyeztek volna a szerkesztőséggel,hogy ők tovább csinálhassák.
Válasz erre 

2017.07.31. 13:34:00

Azt mondják, hogy ha már elég nagy összeget tarhált össze egy ember a saját javára, akkor elkezd foglalkozni a KÖZJÓVal is, illetve más emberek/országok stb gondjaival .A kérdésem csak az, mekkora ez az összeg vajon és mennyi kell még hozzá politikusainknak?
Válasz erre 

Proud Mary 2017.07.31. 13:36:29

@rasztaszív: mindenki boldog, h a Der Stürmer megszünt. szégyen, h eddig létezett.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 13:36:32

@Proud Mary: semmi értelme annak,amit írsz.nem baj.megszoktuk.
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 14:05:20

@rasztaszív: A kormányok a világ minden országában közpénzből fizeti a propagandáját, lévén hogy az nem magánemberek-cégek igazgatótanácsai - bár igény volna erre is!;) - hanem a köz megválasztott képviselői....
(Ti.: elég hülyén is nézne ki, ha a világ bármely kormánya a propagandáját - amelyet ők tájékoztatónak neveznek;) - egy nagy x-szel helyezné ki, aláírva melyik cég, melyik üzletember fizeti ...;))

...ja és egyébként értem a problémád, de: Ebben az országban termelőüzemeket is szüntettek meg úgy a felvásárlói, hogy nem hagyták meg a se a nevet, se a lehetőséget a menedzsmentnek, hogy a bevált márkanéven tovább üzemeltessék a boltot - egyébként ez nem csak magyar sajátosság, hanem a kapitalizmus egyik bevált módszere - hiszen a kivásárlónak nem érdeke, hogy a versenytársat csináljon magának.
...ha rájössz végre a valóságra: a politika üzlet, úgy érteni fogod, miért nem hagyta a vevő.
...az más kérdés, hogy az eladó hol hibázott, amikor hagyta, hogy ellenséges felvásárló kezébe kerüljön a neki fontos projekt...
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 14:21:48

@ZX: Ez jó nagy baromság.
Kezdjük ott, hogy minden beruházásnál meg szoktak ugrani a költségek, nem csak itt, hanem mindenhol a világon.
Aztán Mészáros nem tudja, hogy mennyit ígért a Strabag.
Arról sem szól a fáma, hogy a Strabag ugyan mennyivel emelte volna meg a költségeket.

De érthető, hogy neked fáj. Az lenne a szép és fasza rendszer, ha a Strabag nyerne, ha többet mondott mint a lőrinc akkor is.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 14:28:50

@konrada: a kormányok a világ minden országában költhetik a közpénzt pártpropagandára?sőt,szerinted teljesen rendben van,ha a kormánypárt strómanja lényegében közpénzből felvásárol egy ellenzéki lapot,és felszámolja?sőt,ez a világ minden országában rendben lenne?!
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 14:32:14

@teéjesenmindegy:
"De érthető, hogy neked fáj. Az lenne a szép és fasza rendszer, ha a Strabag nyerne, ha többet mondott mint a lőrinc akkor is. "

igen,persze,pont erről volt szó.magadba fojthatnád már a büdös nyáladat.jobban jársz,ha te magad teszed.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 14:32:36

@rasztaszív: Értjük. A kormány közpénzből fizeti a propagandát az rossz. Ha a kormány közpénzből fizet ugyanolyan szar ujságírókat, akik fikázzák az jó. Mert egyik lap sem tudja eltartani magát. De akkor van sajtószabadság, ha a fajtád a közpénzből ugathat.

37 ezren voltak kiváncsiak a szarotokra. Egy kisváros.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 14:34:51

@rasztaszív: Talán nem kellett volna eladni a szar, senkit nem érdeklő ujságotokat. :D
Elvárnád, hogy etessenek közpénzből, hogy fikázhass. Höhö.
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 14:36:58

@teéjesenmindegy:
...azért legyünk őszinték: Mészáros nem csak azért nyer, mert ennyire ügyes és tehetséges, hanem mert a holdudvarhoz tartozik.

...s itt valaki emlegette Széchenyit, mint a ritka önzetlen mecénás egyikét - magyarázva azt a kivételt, hogy ebben az országban egyébként mindig is azok kaptak nagyobb meleget, akik közel voltak a tűzhöz.

...s akkor egyből az ugrott be, hogy miből tudott ő önzetlen mecénás lenni: abból, hogy a felmenői koruk Mészáros Lörinceként udvari beszállítók voltak....
(Ti. mi most azt szenvedjük meg, hogy a vállalkozóink még az eredeti tőkefelhalmozásnál tartanak a szocializmus után, nincsenek még olyan nagy családok dúsgazdag leszármazottjai, akiknél már jótékony homályba vész a vagyon eredete...)
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 14:40:24

@rasztaszív:
Nem. Pont ezért nem is látsz itt se egy olyan kormánypropagandát, melyen ott a narancs.;))
(Viszont: ahol "kormányzati tájékoztatást" látsz bárhol a világban, ott a helyi lakosok tudják, kik vannak kormányon....;)
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 14:43:56

@rasztaszív:
...ja, de egyébként nem érted továbbra sem: a politika üzlet. Ha egy cég, vagy egyéb társaság hagyja, hogy a konkurencia felvásárolja, úgy ne azon kérje számon, ha azok se akarják üzemeltetni...
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 14:44:34

@teéjesenmindegy: te takony,minden szavad meg lett már cáfolva.a népszabi a legnagyobb példányszámú politikai napilap volt.a ti szarjaitokra kíváncsi egy nagyobb falu.
nekem nem kell közpénz,de azt igenis elvárnám,hogy ilyen taknyokat ne etessenek,mint te.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 14:48:24

@konrada: szerintem te is pontosan tudod,hogy van pár ország,ahol börtön jár azért,ha a közpénzből vesz el a kormány pártpropagandára.ezeket hívják demokráciának.
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 15:01:38

@rasztaszív:
Van hát. Ezért itt is az járna, ezért nincs is fenn a kormánypropagandán a fidesz logó...;))
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 15:04:05

@konrada: de nem is azon múlik,hogy ott-e a logó,hanem felismerik.és eljár egy ügyész.azokban az országokban...
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 15:05:04

@rasztaszív:
...egyébként meg: Magyarországon a legnagyobb politikai napilapnak lenni - mint már írtam - olyan kategória, mint a leggyorsabb félkezű úszónak lenni. Az eredmény szép, de megélni a piacról egyik sem tud....
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 15:07:36

@rasztaszív:
Mármint felismerik azt, hogy a kormány magát reklámozza?? ...szvsz. nem nagyon fogsz tudni linkelni erre olyan példát, melyben az adott ország ügyészsége eljárási szakaszra vitt volna ilyent...
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 15:11:29

@konrada: szerintem nem nagyon fogsz tudni linkelni olyan példát,ahol az ittenihez hasonló dolgok történtek volna.azokban az országokban...
Válasz erre 

konrada 2017.07.31. 15:25:44

@rasztaszív:
...lehet hogy igazad van.
...mindenesetre megvárom a te linkjeidet a kormányreklámokra indított ügyészségi eljárásokról, mielőtt keresni kezdenék....
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 15:39:17

@konrada: ahhoz előbb történnie kellett volna ilyesminek,mint itt,nem gondolod...?
Válasz erre 

Proud Mary 2017.07.31. 15:58:37

@rasztaszív: max te nem érted, tökfej
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 15:59:27

@Proud Mary: de inkább ne is fejtsd ki...:)
Válasz erre 

2017.07.31. 16:04:52

@nu pagagyí:

LOPOLÓGIA
Új tudomány alaptézisei

A gyakorlati szakemberektől elleste: Lényeglátó

1. Ne legyünk kicsinyesek. A zseblopás veszélyes és nem hatékony, nem termelékeny. Egyszóval kisipari módszer, nem felel meg a kor követelményeinek.
2. Ne egyénektől lopj! A személyhez kötött károsult érzékeny, reklamál, leleplez, kinyomoz, rendőrhöz, bírósághoz fordul stb .
3. Igazán sok pénze a sok tulajdonosnak van. Ez azt is jelenti, hogy igazi tulaj, mint a 2. pontban nincs egy se! Tehát üldöződ sem lesz! Ha a pénz állami, a hiányt beszedi adóban!
4. Igazán akkor sima az ügy, ha a kasszakulcs hozzád kerül. Még jobb, ha megválasztanak, és nem kineveznek! Így a kineveződ sem vonható felelősségre.
5. Ha elnök, ügyvivő, képviselő stb. vagy: úgy viszed az, ügyeket és úgy képviseled a magad (anyagi) érdekeit, ahogyan csak nem szégyelled. Nálunk csak a gyermek szégyenlős! Ő is legfeljebb a meztelenségére!
6. Lopni csak sokat érdemes. Abból jut az esetleges véletlen leleplező szájának betömésére, jó ügyvédek megfizetésre, bírósági időhúzás elérésére az elévülésig stb.
7. Ne feledd Temesvári Pelbárt! Szerintük a jog olyan, mint a pókháló. Csak a kicsik, a muslicák megfogására való. A nagy bogarak széjjeltépik.
8. Ne hivalkodj, ne költekezz! Ingatlanvagyont ne gyűjts, vagy dugd el! Jobb az anonim vagy külföldi bankszámla.
9. Először, gyűjtsd össze a tőkét, amit el tudsz lopni. Ígérj extra hasznot, húsz-negyven százalékos kamatot. Sok pénzéhes önként adja oda pénzét, aztán jelezz csődöt és fuss!
10. Szervezz piramisjátékot, ígérj munkanélküli jövedelmet, mind boldogan adja pénzét, aztán lépjél le!

LOPOLÓGIA 2

Az előző fejezetben a lopológia egyéni kezdeményezésű módszereiről tanulhattunk. Jelen tanulmányban az egyén megkárosításának közösségi, társadalmi módszereiről lesz szó.

1. Az egyenes adó: Te ugyan oda nem adnád, így ők sem adják oda, hanem egyenest levonják a béredből.
2. Fogyasztási adó: Ami csekélyke béredből megmaradt, azt újabb 27% adóval kurtítják, hogy kifizessék az államadósságot, amit ők vettek fel neked, aztán hazavitték maguknak, de akkor is neked kell kifizetni.
3. Infláció: Ha pénze megtakarítod, ha ráülsz is, ellopják 10-20%-át az infláció nevű pénzrontási technikával.
4. Betegbiztosítás: akkor is elszedik, ha te sohasem voltál beteg és odaadják akár a szimulánsnak is, aki önkímélő képzelt beteg és hálapénzzel hálás a fizetett üdülésért.
5. Nyugdíjbiztosítás: 42 évig fizeted és tudják, hogy „tutira” 42 hónapig sem kell fizetniük, mert az átlagéletkor biztosítja, hogy rád ne fizessenek.
6. Kötelező biztosítás: fizetsz azért, hogy mások őrült módon közlekednek, és esetleg összetörik a te autódat is.
7. Fizetsz a közigazgatásért, akkor is, ha rossz, ha lassú, hogy ügyed ne el-, hanem valóban intézzék. Ennek elismeréséül most külön emelik a bérüket.
8. Fizetsz (az adóban) az oktatásért, akkor is, ha téged semmi hasznosra nem tanítottak, nincs gyereked, és ha rájuk szorulsz, külön megfizeted az orvost, az ügyvédet és minden diplomást, aki csődbe viszi az országot és emeli az adódat.
9. Fizetsz a honvédelemért, akkor is, ha országod soha meg nem védték – Muhi, Mohács, Trianon -, hanem neked kell menni, véredet ontani.
10. Fizetsz a közbiztonságért: és rácsok mögött reszketsz, mikor rabolnak ki, lopnak meg, hogy azután elvétve megtalálják a tettes urat, akinek személyiségi jogai vannak.
11. Fizetsz a kórházért, akkor is, ha egyszer már busásan megfizetted (betegbiztosítás). Fizetsz, ha felvágnak, ha átvágnak, ha felboncolnak, ha felkoncolnak.
12. Fizetsz a szülésért, fizetsz a meghalásért, mert itt élned (adóznod) kell és ha meghaltál se nyughatsz ingyen! Meg kell fizetned a fekhelyed is, mert a temetés is üzlet, mint minden más e földhözragadt világban!
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2017.07.31. 17:45:34

@rasztaszív: "a népszabi a legnagyobb példányszámú politikai napilap volt."
37000 példány. Egy 10 milliós országban :D:D:D Szánalmas szar volt.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.07.31. 19:00:04

@teéjesenmindegy: mégsem bírtátok kivárni,hogy tönkremenjen,te takony.az erkölcsi szinted kb mint a bűnözőé,aki az áldozatát hibáztatja.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.07.31. 20:26:29

@rasztaszív: Hajrá Rasztaszív! Ezeket a szellemi toprongyokat olvasva mindig elszomorodom, de visszajön az emberiségbe vetett hitem, mikor téged olvaslak. :))
Válasz erre 

AZ ARABVERŐ ORBÁN VIKTOR 2017.08.01. 20:44:36

@rasztaszív: Ha ennyire nepszeru volt ez a kommmunista szennylap, akkor ugyan miert nem tudtak az olvasok eltartani. Az mszp miert nem tartotta el ? Mert hogy ok is megszabadultak tolle.
Szolidaritasbol, az liberalis hivek miert nem vettek belolle egy helyett kettot ?
Persze tudjuk mert senkit sem erdekelt a libbant hazudozas.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.08.01. 21:14:59

@AZ ARABVERŐ ORBÁN VIKTOR: ja,hát te aztán tudod.nyilván azért volt a legnagyobb példányszámú politikai napilap,mert senkit nem érdekelt.pont azon az erkölcsi szinten állsz,mint a másik takony.
Válasz erre 

Nzoltan 2017.08.07. 08:14:59

Az elődök is loptak, mindenki látta. Csak nem itt vettek belőle palotát, hanem nyugatabbra. Strabagéknál, siemenséknél, alstoméknál. Ugyanis a maszop és holdudvara csak a strómanságig jutott. Ennyire futotta náluk. Most sincs sokkal több eszük.
Válasz erre 

Nzoltan 2017.08.07. 08:16:30

@rasztaszív: Valójában kb. tönkrement. A pártkasszából nem tudták már dotálni.
Válasz erre 

rasztaszív 2017.08.07. 12:50:46

@Nzoltan: hát pont nem magától ment tönkre.ha nem a megfojtás lett volna a cél,a nol ma is meglenne.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard