Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Tizenkét feltétel, melyeknek meg kell felelned, ha igazi fideszes akarsz lenni

Tizenkét feltétel, melyeknek meg kell felelned, ha igazi fideszes akarsz lenni

Igen sok követelménye van a masszív fideszessé válásnak, ám a közvélemény-kutatások tanulságai alapján minimum kétmillió embernek sikerül mindezeket teljesítenie. Orbán Viktor nem karikás ostorral terelte össze saját táborát, ám elég egyértelművé teszi, hogy mely kritériumoknak kell megfelelniük azoknak, akik a sok korrupciógyanús ügy, a kormányzati arrogancia, és az ország versenyképességének gyengülése ellenére is büszkén vállalják kormánypártiságukat. Az alábbi összeállításból kitűnik, hogy azért nem kell csodát tenni ahhoz, hogy elszánt fideszes szavazó váljon belőled. Íme, a legfontosabb feltételek:

mno_18.jpg

Fotó: mno.hu

1. Ha valaha volt kockás inged, letagadod, a közösségi oldalakról levakarod azokat a fotókat, melyeken ilyen ruhában feszítettél, illetve, volt a társaságodban kockás inges ismerősöd. A biztonság kedvéért a ruhatáradban még meglévő kockás flanelingeket megsemmisíted vagy eladományozod. A stréberek vásárolhatnak maguknak helyettük olyan libafoszöld inget, melyet mostanában előszeretettel hord nyilvános eseményeken Orbán Viktor.

2. Rózsafüzért tartasz otthon, hogy elűzze Soros György rontó szellemét. A vallási kegytárgy mellé dukál imalánc is, és néhány Orbán Viktort dicsőítő verset is bekészíthetsz reggelente a táskába, mielőtt Soros György ellen indulsz harcba.

3. Az igazi fideszes nem hagyott ki egyetlen Békemenetet sem, ha véletlenül betegség vagy disznóvágás miatt kihagyta valamelyiket, akkor a következőre vitt magával még egy embert, hogy pótolja a hiányosságot.

transindex.jpg

        Fotó: transindex.hu

4. A csontfideszes csakis M1-et néz, esetleg TV2-őt, ha sorosozásra, hajnalig tartó migránsozásra és Orbán Viktor dicső tetteinek és ékes beszédeinek megismerésére vágyik. Ha valaki a családban véletlenül az ATV-re, RTL Klubra, netán a Hír TV-re vált, akkor kézlevágással, a családból való kizárással fenyegeti meg.

5. Ha fideszes létedre a közösségi médián szörföl, elszántan agitálsz a kormánypárt mellett, jól elküldöd a jó édes anyukájába azt, aki valami rosszat ír Rogán Antalról, Habony Árpádról, Mészáros Lőrincről, netán egyenesen Orbán Viktort pocskondiázza. Szinte lekopik az ujjbegyedről a bőr, ha lájkolni kell egy-egy kormányzati posztot, melyen szidják Botkát, Vonát, Gyurcsányt, meg a többi Soros- és Simicska-bérencet.

6. Ha a megveszekedett fideszes valaha az MSZMP tagja volt, akkor mélyen hallgat róla, de ha ez nyílt titok, akkor harsány komcsizással kompenzálja ezt a múltbéli hiányosságát, és azzal indokolja a pártagságot, hogy akkor még nem létezett a Fidesz, és lett volna oda lépett volna be.

24_23.jpg

Fotó: 24.hu

7. A zsír fideszesnek fogalma sincs, hogy hol van Brüsszel, de jobban utálja ezt a várost, mint a kietlen és forró sivatagot. Az Európai Unióról sem tud sokat, de azt kívülről fújja, hogy a Soros-tervet hajtja végre. Mellékesen jegyezzük meg, hogy a Soros-tervet se tudná, hogy mi fán terem, ha a kormány nem írta volna meg neki a nemzeti konzultációs levélben.

8. Ha fideszes szavazó vagy, nagyon kedveled Vlagyimir Vlagyimirovics Putyint. Az orosz elnök fotója ott díszeleg a kredenceden Orbán Viktoré mellett, és egy esti iskolában próbálod feléleszteni a benned gimnázium óta szunnyadó orosz tudást.

9. Ha durván fideszes vagy, mindig bő nyálat forgatsz a szádban, hogy ha az utcán meglátsz egy jobbikos plakátot, gyorsan köphessél egyet az irányába. Ha véletlenül valahol meglátod Simicska Lajos vagy Soros György fotóját, szintén köpsz egy hegyeset, nehogy már ők nevessenek a végén.

10. Ha elszánt fideszes vagy, akkor minden pénteken hajnalban kelsz, odakuporodsz a rádió mellé, hogy halld az elmaradhatatlan miniszterelnöki interjút. Ha jól odamond Orbán Viktor, még tapsolsz is a rádió mellett, és magadban azt kívánod, egyszer megszorítsd ennek a nagy embernek a kezét, de valószínűleg elájulnál a megilletődöttségtől.

11. Ha megzabolázhatatlan kormánypárti szavazó vagy, akkor szereted a focit, a magyart meg kifejezetten imádod. Nem érdekel, ha a csapat kikap Andorrától, a te szívedben a kormánypártiság egyben a magyar futball iránti elkötelezettséget jelenti. Nagy híve vagy a stadionépítési programnak, és olykor egy hétvégén több bajnoki meccsre is kilátogatsz, hogy növeld a most még kissé gyér nézőközönség számát.

nol_5.jpg

Fotó: nol.hu

12. Ha kőkemény fideszes vagy, akkor már jártál Felcsúton, a miniszterelnök szülőfalujában. Voltál már a Pancho Arénában, megcsodáltad Orbán Viktor házát, és felültél a helyi kisvasútra. Amíg be nem kukkantottál a községházára - amely egyben a legsikeresebb magyar gázszerelő, Mészáros Lőrinc egyik munkahelye- addig nem is volt értelme az életednek. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Azok az igazán nagy harcosok, akiknek a mokaszinjét se tudod megszagolni, mert olyan gyorsan lovagolnak el előtted.”

 

      

167 komment Orbán Viktor Közéleti ketrecharc Poéngyáros Tovább
Tizenkét feltétel, melyeknek meg kell felelned, ha igazi fideszes akarsz lenni Tovább
Facebook Tetszik
1
167 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1313000300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Antalbaba 2017.10.17. 18:34:41

Alkalmatlanság miatt felmentem magam (régen volt már nulla találatom valahol).
Válasz erre 

skorpioqueen 2017.10.17. 18:59:45

Nem találtam azt az opciót, amelyiket választani akartam. / Mert hülye. /
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.10.17. 23:07:56

A gyorsan eltűnt kockás inges mozgalomra ki emlékszik a szervezőkön kívül?
Egyébként fideszesnek lenni ennél sokkal egyszerűbb, hiszen csak annyi az elvárás, hogy gondolkodás helyett elfogadják a propagandát...
Válasz erre 

A tudomány sosem téved! 2017.10.18. 09:32:18

1 feltétel aminek meg kell felelni ellenzékiként: Teljesen idióta vagy, aki hisz a mesékben, az evolúció elméletben, és hogy létezik a csodálatos MesePárt, ami csak tökéletes emberekből áll, akik csak mindenkinek jó döntéseket hoznak... ja... és ők indulnak is 2018-ban, és 4/4-el nyernek.
Válasz erre 

Európai téridő 2017.10.18. 09:38:48

@A tudomány sosem téved!: Hát a 2010-es gigabuktát és a 2014-es buktát még nem sikerült kihevernie a mi drága ellenzékieinknek. A Kattintós pedig egyszerűen ostoba.
Válasz erre 

Paripa 2017.10.18. 09:42:06

@skorpioqueen: sajnállak téged.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 09:43:14

Ön szerint miért lesz valaki fideszes szavazó?

Mert nem akar ismét ballib országrontást.
Válasz erre 

orgoványi erdőjáró 2017.10.18. 09:44:43

Igénytelen, minden humort nélkülöző írás, ajánlom a szerzőnek a libtartdéknál jól bevált recept használatát: egyszerűen írja le, hogy "orbán egy geci" és azzal mindent elmondott a saját zátonyra futott. mentális és erkölcsi nyomor mocsarába süllyedt szánalmas életéről.
Válasz erre 

room_101 2017.10.18. 09:45:01

Én a haszonélvezője vagyok, mégis utálom.
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 09:47:10

@A tudomány sosem téved!:
Pici nyünyüke, te inkább ülj le egy tál víz elé és nézd, hogy párolog-e! :D
Ja, még valami, az evolúcióval valami tényleg nincs rendben. Egy ilyen retardált, mint te, már rég ki kellett volna, hogy pusztuljon :)
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 09:47:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Már megint igazad van, te széparcú retardált! :)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.18. 09:47:52

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Ön szerint miért lesz valaki fideszes szavazó?

Mert nem akar ismét ballib országrontást."

Pontosan.

Megjegyzem ha azt hiszi a posztoló hogy ezzel a sértegetséssel, és gyűlöletcunamival rábeszél bárkit is az elkúrókra, akkor ki kell ábrándítsam.
Téved.
Válasz erre 

Ekrü 2017.10.18. 09:52:11

Na ezért nem fog nyerni a balliberális oldal 2018-ban sem.Talán a Fideszes szavazók lenézése helyett el kéne kezdeni kicsikét dolgozni is.Talán kezdhetnétek azzal,hogy kisöpritek a vállalhatatlan politikusaitokat...A másként gondolkodók kigúnyolása,hülyének nézése nem fog új szavazatokat hozni.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 09:54:47

Én pl azért fogok befogott orral a Fideszkdnp-re szavazni a müncheni konzulátuson szavazni tavasszal, mert -bár holnap reggelig tudnám sorolni a Fidesz hibáit- jelenleg ők a kisebbik rossz.
Ennyi és nem több az ok.
Válasz erre 

Ízfokozott Légszárító 2017.10.18. 09:56:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Igazad van, sokkal jobb egy ilyen illiberális új-baloldali (mert akárhonnan nézem a Fidesz intézkedéseinek túlnyomó többsége baloldali) kvázidiktatórikus személyi kultuszos kleptokrácia.
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 10:00:42

Annyira, de annyira édes, amikor a fideszgecik gyűlöletcunamit emlegetnek. A fideszgeci lét maga a gyűlölet, akárcsak istenük és pártjuk.

Előre a Viktori úton! :)
Válasz erre 

Brix 2017.10.18. 10:02:00

Szerintem egyszerű a dolog, Orbán nem azt mondja, hogy " merjünk kicsik lenni" hanem azt, hogy másoknál különbek vagyunk... Lehet szabadon feszültséget levezetni, utálni a migránsokat...Azelőtt csak a polkorrekt beszéd mehetett.... Az ország erősödik, nagy a jólét... Az emberek jelentős részének tetszenek a pozitív üzenetetek...
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 10:03:01

@Sexual Harassment Panda:

Én is így fogok tenni: csipesszel az orromon szavazok a Fideszre a konzulátuson.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 10:04:20

@Ízfokozott Légszárító:

Igen, sokkal jobb.

A választás nem jók között vannak, vagy rossz és jó között, hanem rosszak között:
- Fidesz - kiszolgálja a nyugati tőkét, időnként picit meghúzza a nagytőke bajszát, s ezt aztán hatalmas szabadságharcnak mondja,
- ballibek - lelkesen tapsolvga szolgálják ki a nyugati tőkét, még "reformokat" is bevezetnek a magyar kisember fokozottabb elnyomása és a nyugat seggének hatékonyabb nyalása érdekében.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 10:05:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: 1ébként kurvára nem vok Fideszes, én leszek az első, aki a Fidesz ellen fog szavazni, amint jön egy viszonylag európai, NEM liberális párt.
Válasz erre 

Alick 2017.10.18. 10:05:26

@skorpioqueen: Ilyen alapon mindenki hülye, aki négyévente megszállottan szavazni jár... mint a medvére vadászó. :)
www.youtube.com/watch?v=YbKZ3JaL4ww
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 10:06:10

@Egéridomár:

A Nagy Balliba Értelmező Szótárból:
Gyűlölködés – amikor valaki más elutasít bennünket, vigyázat: ha mi tesszük ezt, akkor az nem gyűlölködés, hanem bátor kiállás, civil kurázsi

bircahang.org/rovid-ballib-ertelmezo-szotar-2-0/
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 10:06:53

Megalkuvás, ismerethiány, szűklátókörűség és önzés - nagyjából ezek a motivációi a Fidesz szavazóinak. Megalkuvás, amikor azt írja, hogy inkább rájuk szavaz, mert ők a kisebbik rossz. El sem tudja képzelni, hogy kiálljon magáért, és megkeresse és találja a jót, inkább beletörődik, hogy rossz és rossz között választhat csak. Ismerethiány és szűklátókörűség, mert nem veszi észre, hogy valójában a nagyobbik rosszra szavaz, mert ez rátelepszik az egész életére, és bezárja a létének minden aspektusát. Sőt, még örül is neki, hiszen az Állam elveszi tőle a döntés szabadságával a felelősség terhét is. Más szavallak: a Fidesz állama gyermeket csinál az állampolgáraiból. És önzés, mert akármilyen mértékben is, de esetleg haszonélvezője a rendszernek, és tűzön-vízen át ragaszkodik a pillanatnyi privilégiumaihoz.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 10:08:10

@Sexual Harassment Panda:

Én fideszes voltam 1988-1993 között, amikor én is progresszív-liberális voltam, mint akkor a Fidesz.

Utoljára a Fideszre 1998-ban szavaztam, akkor is csak a második fordulóban.
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2017.10.18. 10:11:04

@AdamTheTux:
Nézve az ellenzék ámokfutását, sajnos az önzés nem fityeszes sajátosság. Szomorú, de úgy tűnik, hogy a fityesz úgy fogja megnyerni a legközelebbi választást, hogy még erőlködnie sem kell, mert az ellenzéki pártok kicsinálják egymást helyette.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.18. 10:11:21

@Egéridomár:

Marhaság..
Ekhez hasonló sértegetést jobboldali blogokon soha nem találsz.
A ballib agyhalottaknál viszont rendszeres az ilyen poszt.

A Gyurcsnyista csürhe így kompenzál.
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 10:15:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Már megint igazad van te széparcú retardált :)
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 10:17:17

@Muad\\\'Dib: Így volt ez már négy évvel ezelőtt is. Elhiszem, hogy az ellenzék nehéz helyzetben van, hiszen alig kapnak média-felületet, ha kapnak is, az többnyire a Fidesz-propaganda karaktergyilkos osztagának a kivégző udvara. Ráadásul teherként cieplik a múltat is a vállukon.

Mindeközben a választók egy igen jelentős többsége apátiába fordult: egyszerűen nem érdekli, nem hisz benne, hogy ha másképp dönt, akkor jobb lesz neki, vagy nem is tudja, hogy dönthetne másképp, ezért eleve el sem megy a választásokra.

Marad a messiás-várás, és a passzivitás.
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 10:18:26

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"Ekhez hasonló sértegetést jobboldali blogokon soha nem találsz."

Te biztos egy párhuzamos univerzumból érkeztél :D :D :D

De hogy jön ide Gyurcsány...? :O
Válasz erre 

2017.10.18. 10:19:51

Mennyien gondolták Hitlerről is, hogy a kisebbik rossz. A langyos pocsolya, az akolmeleg pont megfelel a fidesz szavazók értelmi szintjének. Ők azok, akiknek Kádár is megadta, amire vágynak. Szánalmas a fideszhívek nagy része. Csak sajnos butaságuk ellenére fontos pozíciókba kerülnek, ahol kiélvezik a hatalom mámorát. Tőlük okosabb egy beosztottjuk se lehet, ha mégis okoskodik valaki, annak repülnie kell.
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 10:21:11

@AdamTheTux:
+100
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2017.10.18. 10:23:26

@skorpioqueen: Mert szeret gyűlölni, és mása sincs a világon.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 10:25:38

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: és mit tippelsz jövőre?
Valóban lefutottnak látod a választásokat?
Válasz erre 

n3spr3ss0 2017.10.18. 10:25:44

@orgoványi erdőjáró: pedig az!
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2017.10.18. 10:32:22

@dr. mesterséges színezék:
Ez baromság, felesleges általánosítani. Van ilyen is, olyan is. De az biztos nem segít, ha folyton olyan blogok jelennek meg, amik még a hezitáló fityesz szavazókat is gyorsan visszarugdossák a fityeszhez.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 10:37:02

Szerintem aki nem ballib pártra szavaz, az mind "agyhalott fideszbirka", tanulatlan vidèki hetero tahó, el kell venni tőle a szavazati jogot, szigorúan a tolerancia , a sokszínűség, az elfogadás nevében!
Válasz erre 

Ekrü 2017.10.18. 10:43:22

@AdamTheTux: "Elhiszem, hogy az ellenzék nehéz helyzetben van, hiszen alig kapnak média-felületet, ha kapnak is,"-Ez nem igaz.Hogy csak egy párat említsek kapásból:Index,444,HVG,RTL,ATV,HírTV de lehetne még folytatni.Az meg hogy jobboldali médiában nem szerepelnek kinek a döntése is?Tudod a szavazókat nem lehülyézni,meg birkázni kell hanem megnyerni.Az meg úgy nem megy ,hogy bevágom a durcit és nem szerepelek bizonyos médiákban.
"Mindeközben a választók egy igen jelentős többsége apátiába fordult"-Pontosabban a baloldali szavazók,köszönhetően a baloldali politikusoknak és az öszödi beszédnek.
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 10:50:19

@Ekrü: Rég lerágott csont. Szerinted ha tíz orgánumból klienc a Fidesz propagandáját szolgálja ki, akkor az nem túlsúly? Egyébként rendszeres olvasója vagyok az Index-nek és a HVG-nek is, és noha érezhetően ellenzéki pozícióba tolódtak (egyébként korábban is kritikusak voltak), még mindig kiegyensúlyozottabbak, mint bármelyik Fidesz-közeli média. Igaz ez az RTL Klub-ra is. Az ATV és a HírTV pedig mindig is elfogult volt, illetve, tegyük hozzá. hogy marginális a hatásuk.

Az őszödi beszéd meg egy jó toposz, de kevés kivételtől eltekintve az emberek nem értik meg a jelentősségét. A paraszt, bocsánat, nem azért gáborodott fel, mert az MSzP lopott és hazudott, hanem azért, mert Gyurcsány azt mondta, és a Fidesz azt emelte ki, hogy "kurva ország". Kíváncsi vagoyk, hogy tetszőlegesen kiválasztott száz emberből hány olvasta a beszédet, és hány értette meg, hogy miről szólt. De ez így is sok szó a múltról.Ú

Szumma szummárum: véleményed demagóg, amit pökhendi arrogancia vezérel.
Válasz erre 

nnnnnnnn 2017.10.18. 10:50:43

egyik feltételnek sem felelek meg, mégis világ életemben fidesz szavazó voltam.

alig 6 hónap és mi birka fideszesek újra ronggyá verjük az összes ballib pártot a választásokon.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.10.18. 10:52:04

@Sexual Harassment Panda: Átlátszó vagy "elvtárs" váltsál nicknevet
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.10.18. 10:54:13

@nnnnnnnn: az "hülyét" mint feltétel kihagyta. Lehet inkább az vagy. De szerintem más is, csak tagadod.
Válasz erre 

VT Man 2017.10.18. 10:56:23

Miert lesz Fideszes szavazo valaki?

Nagyon egyszeru: megnezi a kinalatot (5-6 lehetseges part), es kivalasztja a legkevesbe rosszat.
Ennyi.

De persze faj nektek az igazsag. Ki lenne az alternativa? A momentum, ami erosen megemelne az a dolgozo, csalados, minimalber felett kereso emberek adojat?
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 11:07:33

@Sexual Harassment Panda:

Fidesz simán nyer. Ha a ballibek még szerencsétlenekedik egy kicsit, meglesz a kétharmad is.

Gyurcsány megnyerte a választást a Fidesznek Botka kicsinálásval. Most már csak a Jobbiknak van esetleg valami meglepő lépése.

A Fidesz, láthatóan, ma már a ballibeket leírta, már a Jobbikra összpontosít mint az egyetlen komoly ellenfélre.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 11:09:05

@AdamTheTux:

A őszödi beszéd Gyurcsány hibája volt: rossz helyen és rossz időben szellőztette meg. Egyszerűen rosszul számolt, pedig egyébként profi politikus.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 11:12:35

@roli101:

Hitler idejében alapvetően más volt a helyzet.

A hagyományos német rendszerurak uralmának bázisa elfogyott, a nép nem akart tovább tűrni.

3 fő ellenzéki erő volt: a nácik, a komcsik, s a kereszténydemokraták.

S a német uraságok úgy döntöttek, hogy a nácikat fogják tudni a legkönnyebben megnevelni, így nekik adták a hatalmat.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 11:13:32

@Sexual Harassment Panda:

Kifelejtetted, hogy mind kódolt antiszemiták is vagyunk...
Válasz erre 

Donald Trump 2017.10.18. 11:20:22

Ha ez vicces írásnak készült, akkor nem sikerült túl jól. Esetleg arra gondoltál már, hogy egyeseknek nem abból áll az életük, hogy egyik, vagy másik oldal mellett és a vel szemben lévők ellen érveljen, fröcsögjön? Fidesz szavazó vagyok, bátran vállalom. Nem értek mindennel egyet, amit és ahogy csinálnak. Tedd a szívedre a kezed, azt te is beismerheted, hogy bárki is volt hatalmon, az lopott. Ez tény. Természetesen ez egyik fél lopása nem legalizálja a másikét. De azt sem lehet letagadni, hogy rengeteget fejlődött/fejlődik az ország. Munkámból adódóan látom, hogy sok falu iskolája, rendelője kapott támogatást felújításra, modernizálásra. Én csinálom a pályázatok építészeti előkészítését. És még mielőtt okostáblát kapnának, azelőtt fel lehet újítani a mosdókat és leszigetelik az épületet. Sokkal racionálisabb döntés, mint a kakaóbiztos laptop... A stadionokkal nem értek egyet. Nem szeretem a focit, éppen ezért vagyok kiakadva, hogy nem multisport stadionok épülnek. Elég lenne 2-3 fifa előírásnak megfelelő stadion az országba. Továbbá nem a párt preferenciám határozza meg a ruhatáramat, nem is tudtam, hogy van péntekenként miniszterelnöki interjú. Még nem láttam leköpött fideszes plakátot, bár nem vizsgálom meg őket, ellenben mintha az Együtt szervezett volna plakát tépkedést.Tudom hol van Brüsszel, jártam is ott. Képzeld, nem köptem le az eu-s épületeket, nem gyűlölködtem, hanem élveztem az ottlétemet. Érdemes lenne ebben a szemléletben élned neked is! Az tagadhatatlan, hogy vannak "véres szájú" fideszes kommentelők, de az ellenzékiek közt is pontosan megvan az ő párjuk. És nemcsak a közemberek között, nagyban is. Rogán Antal és Hagyó Miklós példának okáért.
Az oroszokat és Putyint démonizálni és elzárkózni tőle véleményem szerint ostobaság. Itt vannak a szomszédban, tőlük jön a gáz, rengeteg terméket tőlünk vesznek. Pár éve Merkel is azt mondta, hogy az a normális, hogy az oroszokkal és az eu-val is üzletelünk. Az meg gyakorlatilag mindegy, hogy Putyin, vagy valaki más a vzetőjük, az oroszoknak mindig is egy erőskezű vezető kellett. Azt mondhatom, hogy haszonélvezője vagyok a rendszernek, mert számomra jobb a mostani adózás, mint ami régebben volt. Mondanál példákat, hogy van-e bárhol hasonló lehetőség, mint most itt a KATA?
Tényleg csak azt tudom javasolni, hogy 1-2 napra nem azzal foglalkozz, hogyan lehet a fideszt fikázni, vagy az ellenzéket fényezni. Szakadj ki ebből, boldogabb leszel, hidd el!
Azt még megjegyzem, nem azért Donald Trump a nevem, mert ő az elnök, már évekkel ezelőtt regisztráltam, amikor még csak ingatlanfejlesztő volt. Semmi köze nem volt a politikai dolgaihoz. Bár nem csalódtam benne :)
Válasz erre 

konrada 2017.10.18. 11:27:53

@AdamTheTux:
...s szerinted a nagy átlag melyik médiát olvassa, nézi, hogy kijöjjön az általad vizionált 1:10 arány?
...mert mondani sok mindent lehet, de speciel ez is mérhető, így hasraütéssel anbloc kijelenteni...
Válasz erre 

konrada 2017.10.18. 11:32:35

@Egéridomár:
Igaszad lehet.
...presze nem árt ezt a sok hülye fityiszesnek bizonyítanod is:
Ezért sorold már fel azokat a sajtótermékeket, ahol a tőlük eltérően gondolkodó szavazókat ilyen szinten minősítgető blogok jelennek meg a főcímlapon.
Válasz erre 

sic! 2017.10.18. 11:34:22

Ismerős, közepes keresetű kétgyerekes anyuka közepes keresetű férjjel (mindketten diplomásak) bevallottan azért szavazott rájuk, mert a családi adókedvezmény miatt több pénzük van. Azt már nem számolja, hogy a magasabb áfa, a rossz meg a szar iskola miatt erre végül ráfizet, nem beszélve arról, hogy egy jól működő gazdaságban neki is magasabb lenne a fizetése...
Válasz erre 

Ekrü 2017.10.18. 11:35:21

@AdamTheTux:
" Szerinted ha tíz orgánumból klienc a Fidesz propagandáját szolgálja ki,"-Csak én magam felsoroltam kapásból hatot.Ráadásul ez még mindig nem magyarázza meg azt ,hogy hogyan lehet az ,hogy ellenzéki politikusok válogatnak ,hogy melyik médiában szerepelnek.Nem érdekli őket a többi szavazó?Nem akarnak több szavazatot szerezni?Vagy egyszerűen csak képtelenek olyan helyen szerepelni ahol nincs előre lezsírozva,hogy mit is kérdezhetnek tőlük?
"még mindig kiegyensúlyozottabbak, mint bármelyik Fidesz-közeli média."-Ez a Te véleményed mivel ellenzéki szavazó vagy.Az enyém meg más.Valószínű nem foglak tudni meggyőzni az igazamról (nem is akarlak ) viszont elvárom ,hogy te meg fogadd el azt ,hogy én ezt másképp látom,és ahogy én nem birkázlak miatta úgy te se tedd.
"Az őszödi beszéd meg egy jó toposz, de kevés kivételtől eltekintve az emberek nem értik meg a jelentősségét. "-Szerintem meg pontosan értik.Az öszödi beszéd a hitet vette el az emberektől (főleg baloldali szavazóktól) ,hogy lehet tisztességes a politika.Gyakorlatilag a szavazók képébe vágták,hogy jól átverték őket.Ezek után ne csodálkozzon senki közölük,hogy nem szavaznak rájuk.
Válasz erre 

Tisztességes Természettudomány 2017.10.18. 11:37:25

Fideszes vagyok, csak az illett rám, hogy van/volt kockás ingem.
Remélem, hogy komoly ez az írás, mert viccnek elég rossz volt.
Válasz erre 

Ekrü 2017.10.18. 11:38:30

@AdamTheTux:
"Szumma szummárum: véleményed demagóg, amit pökhendi arrogancia vezérel. "-Tehát ha elfogytak az érvek,jön a jó öreg személyeskedés. :)))
Válasz erre 

GaryBird 2017.10.18. 11:44:51

Ez nagyon kínos poszt és durván kontraproduktív. Legalább vicces lenne. De nem az. Soha nem szavaztam a fideszre, de nem csoda hogy hozzám hasonlóan sokan - többek között - az ilyen alja írások miatt feléjük fordulnak. Nyilván látom a rendszer hibáit, de most komolyan, van egyáltalán normális alternatíva?
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 11:47:04

@konrada:
Bizonyítani... Fideszgecinek... Te is kedveled a párhuzamos dimenziókat, ugye?
És még valami. Az en block helyesen így írandó. És nem "anblock", egybeírva :)
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 11:49:51

@GaryBird:
"Soha nem szavaztam a fideszre"

MUHAHAHAHA
Válasz erre 

sircharley 2017.10.18. 11:50:58

Különösen azt szeretem ezekben az "írásokban", hogy úgy tálalja a Fidesz szimpatizánsokat, mintha egytől egyig agymosott, a kormánypropaganda által elbutított ember lenne, és csak azért szavazna a Fideszre, mert isteníti Orbánt.
Ha megnézné a kedves szerző 2002 óta a választási eredményeket, akkor látná, hogy a Fidesznek azóta van 2 millió+ szavazója, és hát emlékezhetünk ugye, hogy akkor még a ballib erők kezében volt gyakorlatilag a teljes magyar média és ők ontották a szennyet Orbánékról.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.18. 12:05:48

@AdamTheTux: Az emberek azért háborodtak fel, mert szembesültek azzal, hogy mit gondolnak és hogyan beszélnek ezek a sima modorú gazemberek az országról és a polgárokról egymás között, ha azt gondolják, hogy nem hallja őket senki.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.18. 12:06:35

@sircharley: Csak ez nem ugyanaz a 2 millió.
Válasz erre 

Donald Trump 2017.10.18. 12:08:30

@sircharley: Egyetértek. Komoly hiba a másik oldal szavazóit egy kalap alá venni és lehülyézni. Nem mondom, hogy tipikus liberális hozzáállás, hogy szabadon lehet gondolkodni, de ha nem értesz velem egyet, akkor egy hülye/náci/birka/stb vagy. Fentebb mások is írták, hogy ez kontraproduktív. Egyik oldalról a migráns és Soros elleni gyűlöletkampányt hozzák fel, de egy jó érzésű ellenzéki bizonytalan szavazót ilyen nézetekkel jó eséllyel elvesztenek. Nem akarja ugyanazt látni a másik oldaltól.
Az én véleményem szerint nincs alternatívája a fidesznek. Az mszp haldoklik, az együtt, momentum, dk, pm, stb erősen réteg pártok, jórészt fővárosi bázissal. Az lmp-t sem lehet túl erősnek tekinteni. A jobbik érdekes, nem tudni még, hogy mennyi szavazót nyert meg és mennyit vesztett a bázisából. Annyi biztos, hogy az orbán takarodj még nem választási program.
Azt nem mondom, hogy már nem szeretem Orbánt, de egyre több dologban nem értek vele egyet. Kíváncsi vagyok, hogy ki lesz az utódja. Fideszen belülről Varga Mihályra tippelnék. Továbbá ott van Navracsics Tibor, bár azt sem tartom elképzelhetetlen, hogy köré szerveződhetne egy komolyabb párt, aki meg tudja szólítani a fideszből kiábrándult, de a mostni nyugati liberalizmust (jogosan) elutasító szavazókat. Ha összeszednének minden pozícióba szakértő embereket, akkor erősen elgondolokodnék a rájuk való szavazáson. Egyébként az ellenzék legnagyobb problémája a széttöredezettségen és a belső vitáikon felül a legnagyobb baj a szakértő, szimpatikus emberek hiánya. Tegyük fel, hogy Juhász Péterék a fütyüléssel maguk mellé állítanak annyi szavazót, hogy nyerjenek. Mi lesz utána? Hoznak egy cégvezetőt pénzügy miniszternek? Ki lenne az igazságügy élén? Van egyáltalán annyi párttaguk, ahány ember kell egy ország vezetéséhez?
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 12:11:24

Egészen pontosan lehet tudni, hogy meddig lesz népes szavazótábora a fidesznek.
Pontosan addig míg a baloldali pártok programja és retorikája kimerül abban, hogy:
-- Orbán egy geci
-- Felakasztani az összes fideszest.
-- Mindenki aki nem velünk van, az retardált hülye, meg még ami rosszat csak fel tudunk sorolni róla.
-- Itt minden szar, csak mi vagyunk meg nem értett zsenik.

Mihelyst ki tud állni a porondra egyetlen, EGYETLEN komolyan vehető, mértékadó, szakmailag is elfogadható társaság, azok mindent visznek. Jelenleg nincs senki, csak ilyen kis gyűlölettől fröcsögő, félintelligens hülyegyerekek meg levitézlett bolhás komcsik. Ezért aztán jobb híján a fideszre szavaz a nép nagy része.
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 12:14:11

@Donald Trump: Egyrészt de, ez a tipikus liberális hozzáállás.
Másrészt Orbánnak nincs alternatívája, mihelyst eltűnik az élről, a fidesz az mszp sorsára jut, 1-2 éven belül széthullik. Nincs ami/aki összetartsa...
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 12:36:10

@fynndafrail:
Iszonyatos tévedésben vagy barátom :)
A fidesz szavazótábora már jó ideje a kevésbé iskolázott vidéki „egyszerű” tömegekre cserélődik le, akinél célt talál a gyűlöletkampány, a rémisztgetés és Soros. A baloldali pártok soha nem hangoztatták, hogy
- Orbán Geci (ezt a volt legjobb barátja állítja róla)
- fel kell akasztani minden fideszest (ellenben a kormánypárti KDNP tagok szerint likvidálhatóak az ellenzékiek)
A többi felsorolás pedig csak helykitöltő lózung, ismétlésekkel, hogy többnek látszódjon az irományod :)
Az igazság az, hogy te is csak egy (jobb esetben) megvezetett fideszes vagy, aki minden véleményét érzelmi alapokra helyezi.
De tudod mi tetszik a remekbeszabott kis hozzászólásodban? Hát ez:
„Mindenki aki nem velünk van, az retardált hülye, meg még ami rosszat csak fel tudunk sorolni róla.”
„Jelenleg nincs senki, csak ilyen kis gyűlölettől fröcsögő, félintelligens hülyegyerekek meg levitézlett bolhás komcsik.”
Ezek a te „fél intelligens” szavaid. Ugye érted?
Válasz erre 

ezneménvagyok 2017.10.18. 12:38:08

Kedves Bircaman Szerkesztő Úr!

Péter vagyok, de kérem, hogy ha válaszol erre a levelemre, ne a Kereszt nevemen szólíccsál, mer félek a többiek ki csúfolnának itt az oldalon. Szóval az van, hogy egy ideje én már munka nélkül vagyok, ami rossz, meg anyagilag eléggé rá fizetéses, úgyhogy ki találtam, hogy bér komentelő szeretnék lenni. Csak azt nem tudom hogy hogyan kell annak lenni. Ezért kérem Önt, hogy légyszíves segíccsél. Mer a többi bér Fideszes mind bunkók és irígykednének rám, de Ön szintén Művelt Ember, így biztosan meg értessz. Meg az is érdekel, hogy itt is van-e olyan szereposztó dívány, mint a film iparba, mer nagyon kell a pénz, de azér mindent mégse. Selmeci Gabriellát még a mostani állapotában el vinném vacsorázni a teszkóba, többi szigorúan kölcsönös szinpátia alapján, de mongyuk az Árpit biztosan nem cidáznám le egy állásért, teszemazt. Vagy a Tónit se nem. Meg különben is, az szodómia a keresztény demokrata erkölcstan szerint, látja, már ennek is utána néztem, ennyire komolyan gondolom a dolgot. Meg azt is tudom, hogy a Miniszterelnökúr se szereti a buzulást, lám, a Vonát is hogy ki osztotta a szemöldök csipeszével. Nagyon helyesen!!! Ez itt mostan még ingyen volt, de a jövőben remélem honoreális bérezésben fogok részesülni ezekér. Meg ez is érdekelne, hogy ez itten óra bérben megy, vagy hogy van-e valami táblázat, hogypéldául egy lebuzizás libsinél kétszáz, jobbikosnál ezeröt, értyük ugye a külömbség okát. Orbán Viktor Miniszterelnök Úr meg védése kétezer, Putyinozók le csicskázása hétszáz, meg ilyenek. Szóval hogy teljesítménybérezés megyen-e, vagy itt is pofára fizetnek, mint a versenyszférába. Van-e szakszervezet? Például. Az is fontos. Meg a kafetéria. Mongyuk az Erzsébet utalványt passzolnám, de ha a havi internet számlát el lehet számolni rá, mánis bejjebb vagyok, értyük. Ja igen, még az, hogy szóval becsület sértés az okés, ha fizetik a per kölcséget, meg kicsi haza árulás bele fér, de csak kicsi, mer félek hogy a börtönbe meg szekszualizálnának, mer eléggé jó képű is vagyok. Szóval ezeket írjad meg nekem légy szíves privátba, ha nem nagy fáraccság Önnek.

Köszönettel:

nem a Péter vagyok, hanem valaki más
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.18. 12:38:51

@Egéridomár: "Annyira, de annyira édes, amikor a fideszgecik gyűlöletcunamit emlegetnek"

a fenti poszt alatt meg a fideszgecizés közben annyira azért nem is nehéz. ecsém, vegyétek már észre magatokat, hogy az orbánegygeci az lehet hogy jól hangzik meg bátor tett egy halom hülyegyereknek, de szavazókat nem fog hozni
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.10.18. 12:39:17

@fynndafrail: Miért kéne komolyan vehető, mértékadó, szakmailag elfogadható társaság? A fidesz, ahogy a többi MSZMP utódpárt sem, egyiket sem teljesíti ezeknek a követelményeknek, és még is...

A nép nagy része pedig nem szavazott a fideszre soha, még 2010-ben sem, hiszen akkor is csak 50% körüli eredmény volt, a nem valami nagy részvételi eredménnyel, összesítve a népesség kb 23% szavazott a felcsúti KISZ titkár és bandájára, és 2014 még kisebb volt a támogatottsága.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.18. 12:40:57

@Egéridomár: "A fidesz szavazótábora már jó ideje a kevésbé iskolázott vidéki „egyszerű” tömegekre cserélődik le, "

ja ja, azok nem számítanak, nem is kéne nekik választójog, úgyse tudják mit akarnak, mondd ki bátran hogy ők kevesebbet érnek, ne pofázzanak a nagyok dolgába :D
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 12:42:12

@fidesz maszop dk egykutya: na és?
Az elmúlt 27 évben nem volt olyan magyar kormány, amelyik a teljes népesség többségének támogatásával kormányzott volna.
Mindig 25-35% között mozgott.
Sőt, Micron elnök pártja a teljes népesség 17%-ával szerezte + a mandátumok 65%-át.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 12:42:46

@Bolshevik: persze szigorúan a demokrácia nevében!
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.18. 12:46:29

@Egéridomár: "És még valami. Az en block helyesen így írandó."
Nem, nem úgy írandó. En bloc, k nélkül. Még a gúgli is kijavítja.
en.wiktionary.org/wiki/en_bloc

Látod bazmeg, ilyen vagy te, óriási mellénnyel terjesztesz faszágokat, de azért meggyőződésed, hogy mindenki más a hülye. Nem, öregem, nem. Csak te vagy hülye. Mások okosak.
Válasz erre 

Kicknick 2017.10.18. 12:48:54

Ha komolytalanul akarnák válaszolni, mint ahogy a blogger kérdezett akkor : azért mert ilyen az ellenzék.
Ha komolyan akarok válaszolni akkor az 1% alatti alapkamat meg a 15% szja miatt.
Lehet köpködni.
Válasz erre 

Cycmen 2017.10.18. 12:49:02

Ez a poszt már túlment a nevetségesség határán és szánalmasra sikeredett! Egyre több az ilyen prefrusztrációs, "2018-as választási zakós" libbant poszt amit szellemesnek szántak, de csak a saját tábor legaljánál sikert arató öncélú mocskolódásba torkollik! Tudod poszter nem az a fő hibátok hogy ilyesmit feltételeztek az ellenfél szavazóiról, hanem hogy aztán hülyeségben messze túlszárnyaljátok az általatok látni vélt jelenségeket!
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 12:50:29

@Egéridomár: nem.
"En block".
Válasz erre 

FIZETEK hogy védhessem az Orbán kormányt. 2017.10.18. 12:51:03

"12. Ha kőkemény fideszes vagy, akkor már jártál Felcsúton, a miniszterelnök szülőfalujában. Voltál már a Pancho Arénában, megcsodáltad Orbán Viktor házát, és felültél a helyi kisvasútra."

Mindegyik pont igaz. Es nem csak hogy felultunk a vasutra, hanem tobb mint 25-szor utaztunk rajta csak azert, hogy megmutasuk a mocskos sorosberenceknek, hogy van forgalom a kisvasuton.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 12:51:41

@Sexual Harassment Panda:
m.idegen-szavak.hu/en_bloc
Válasz erre 

konrada 2017.10.18. 13:01:21

@Egéridomár:
..persze,persze. Tényleg minek, hiszen te tudod magadról, hogy te vagy a helikopter, mindenki más meg szembe megy a forgalommal.
...akkor meg minek azoknak érvelni, főleg ha ahhoz csak annyi eszköz áll egyébként is a rendelkezésedre, amit a kocsmában felszedtél....
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 13:02:46

@Egéridomár:

Nocsak, ezen a nicken is futsz?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 13:06:08

@Ekrü:

"A másként gondolkodók kigúnyolása,hülyének nézése nem fog új szavazatokat hozni."

Ahogy azoknak a kigúnyolása sem, akiknek a szavazataival választást nyerhetnének.

Most komolyan azt gondolják, hogy olyanokra fogok szavazni, akik naponta nácinak, rasszistának, idiótának stb. neveznek? Persze az elkúrókra és hasadványaikra amúgy sem szavaznék.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 13:07:51

@Egéridomár:

"És még valami. Az en block helyesen így írandó. És nem "anblock", egybeírva :)"

Haha! Az egyik hibás írásmódot kijavítod egy másik hibásra.

Helyesen: En bloc. Nincs ck a végén, csak c. Ugyanis a franciából jön.
Válasz erre 

2017.10.18. 13:10:40

szegedi árokásós...
Válasz erre 

bigdata 2017.10.18. 13:12:12

@AdamTheTux: sztem sokan továbbra sem értitek az őszödi beszéd politikai súlyát. Valamiért sokan elhiszik, hogy ez a szavakról szól. Nem, a tettekről szól. Korábban csak a pénzügyeket valamilyen szinten átlátó, figyelemmel kísérő emberek tudták, hogy épp böszmeség folyik, trükkök százaival és hazudozással, de elnyomta őket a pannon puma dübörgő kampánya, meg a választók vak bizalma, akik az egészet fideszes riogatásnak tudták be, hisz a feri is megaszonta. Az őszödi beszéd nem az igazságról szólt, hanem a "maffia főnök" helyzetjelentéséről: 'Srácok, jól átvertem ezeket az agyatlan birkákat, jólétet kamuztam nekik hitelből, miénk a hatalom. De most itt az ideje megkopasztani őket, hogy legyen miből visszafizetni.' És jött is a kopasztás. Az ősfideszeseknek csak elégtétel volt a beismerő vallomás, értelemszerűen nem ők pártoltak el az mszp-től. Amíg nem sikerül ezt a baloldalon megemészteni, és belátni, hogy Gyurcsányt további 3 évig pozícióban tartani mekkora morális amortizációt jelentett, addig nincs miről beszélni, esélye sincs a megújulásnak. Teljesen fölösleges a kis pártokat ekézni az összefogás elutasítása miatt, és nevetséges a dk-mszp csatározás, érdektelen szoci belharc. A fidesztől elfordult szavazókat ez baloldal nem tudja megszólítani és a saját elpártolt szavazóit sem tudja visszaszerezni.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.10.18. 13:13:23

@Sexual Harassment Panda: Na és? Tehát nem támogatja a többség.

Na és nem volt az elmúlt 27-ben olyan "magyar" kormány, ami nem az MSZMP utódszervezete lett volna, és mást csinált volna mint az azelőtti elmúlt 43 évben.
Micron pedig ha jól tudom nem magyar, na meg az se olyan kirívó, hiszen a felcsúti KISZ titkár is mindössze 6%-al többel (23%) szerzett 68% százalékot.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.18. 13:21:49

@fidesz maszop dk egykutya: "na meg az se olyan kirívó,"

Na ha te is belátod, hogy nem kirívó relatíve kevés százalékkal sok mandátumot szerezni, akkor lassan abba is hagyhatnád az ezen való nyafogást.

Persze csak viccelek, abba ne hagyd, öröm látni a vonyításod :D
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 13:21:49

@fidesz maszop dk egykutya:

"A nép nagy része pedig nem szavazott a fideszre soha, még 2010-ben sem, hiszen akkor is csak 50% körüli eredmény volt, a nem valami nagy részvételi eredménnyel, összesítve a népesség kb 23% szavazott a felcsúti KISZ titkár és bandájára, és 2014 még kisebb volt a támogatottsága."

Ez csak azt jelenti, hogy a TI támogatottságotok még ennél is gyengébb volt.

És egy hatalmas esély nektek: 2018-ban elég lesz csupán 23%-ot vagy még kevesebbet szereznetek ahhoz, hogy ti is 2/3-os többséget kapjatok. Nehogy már erre sem legyetek képesek, amikor a nép többsége eleve nem Orbánra szavazott. :DDD
Válasz erre 

2017.10.18. 13:22:48

@fidesz maszop dk egykutya: csak egy utódszervezete van az mszmp-nek, troll...
Válasz erre 

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2017.10.18. 13:22:53

"Ön szerint miért lesz valaki fideszes szavazó?"

Mert nem akarok iszlám országban élni, és nem fogadom el a sária törvényeket, amit a liberálisok mindenáron rá akarnak eröltetni az országra.
Válasz erre 

bigdata 2017.10.18. 13:23:18

@Donald Trump: szavazni nem csak arra lehet, akit egyeduralmi helyzetben szeretnénk látni. Pusztán a sima többség elvesztése pl. nem feltétlenül jelentené, hogy a fidesz ellenzékbe kerül (egy jobbik-mszp-dk koalíció több mint pikáns lenne). Viszont azonnali és gyökeres változtatásra kényszerítené a fideszt. Ebből a szempontból szinte mindegy is, hogy melyik másik párt hány képviselőt tud a parlamentbe küldeni, vagy hány szakértőt képes felsorakoztatni.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.18. 13:26:14

@aleksz róz: A Munkáspárt? Pedig ők mintha nem ültek volna az "Ellenzéki Kerekasztal" mellett.
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 13:34:01

@fidesz maszop dk egykutya:
Szánalmas ez az önigazolás is, hogy azt kell bizonygatni hogy bezzeg hányan nem szavaztak a fideszre, azok is mind mi voltunk. Hát ez a demokrácia nevű hakni már csak ilyen: aki elmegy szavazni, az beleszól a dolgok menetébe, aki meg nem annak kuss van. Ja, ezt a magát demokratikusnak nevező ellenzék sajnos nem tudhatja, vajmi kevés közük van bármihez ami demokratikus :)
Válasz erre 

Donald Trump 2017.10.18. 13:37:53

@bigdata: Ezzel csak részben értek egyet. Szerinted hány olyan zavazó van, aki nem arra szavaz, akit hatalmon akarlátni, hanem majd magában lejátsza, hogy pl.: szavazok a jobbikra, mert ők majd összeállnak az mszp-vel, pedig a szocikra zsigerből nemet mondana. Az biztos, hogy egy erős(ebb) ellenzék akár jót is tehetne az országnak, csak éppenséggel ilyen jelenleg nincsen.
Az meg a legnagyobb butaság, hogy nem akkora baj ha nincs az ellenzéknek elég szakembere! Annyira kellene pár olyan kijelentés, mint pl Csurka mondott: Ha nincs elég pénzünk, akkor nyomtassunk többet!
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 13:38:05

@Egéridomár: Ne erőlködj kisöreg, olyan gyenge lábakon állnak az érveid hogy még egy egeret sem bírnának el. Bár tudod mit, nyomasd csak tovább ugyanezt, ugyanebben a stílusban: ezzel csak a magadfajta ellenzék esélyeit rontod :-D
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 13:39:26

@bigdata: A hazai politikai élet egyik nagy baja, hogy nem a "mi" az uralkodó szemlélet, hanem a "ti", abban az értelemben, hogy hibás nyilválvalóan csak "ti" lehettek, amit "ti" akartok az hülyeség - egyáltalán, hogy van "ti" és "mi".

Elvetem ezt a megközelítést, két okból is: egyrészt, mert ahány ember, annyi különböző vélemény, tehát a "ti" az legfeljebb "te". (Online felületen ez hatványozottan igaz, hiszen az anonimitásból fakadóan nem tudhatod, hogy valójában milyen állásponton vagyok. Ez lehet a szélsőjobbtól a zöldpártokon át a szélsőbalig minden. Mindemellett ha az ország bajban van, akkor a válság nem válogat politikai színezet miatt. Ha süllyed a hajó, akkor minden utas alatt süllyed.

Ami az őszödi beszédet illeti: az egy politikai coming out volt. Az MSzP tetteinek a súlyát semmiben sem kicsinyíti, de a gyurcsányi coming out volt az első (és mindezidáig utolsó) valóban őszinte politikai megnyilvánulás - még akkor is, ha ez az őszinteség nyilvánvalóan nem önzetlen beismerés volt.

Az őszödi beszéd őszintesége több szinten is dícséretes, és az újori magyar politikában egyedülálló. Gyurcsány egyetlen hibája ezzel kapcsolatban az volt, hogy ezt a beszédet nem a Parlamentben, és nem a teljes politikai elitnek mondta el - a lemondását azzal a lendülettel beadva. Ez persze egy ordas nagy ha, nem így történt. A beszédet zárt ajtók mögött mondta el, a Fidesz kiemelt három félmondatot a környezetéből és ezzel felhergelte a közvéleményt, amelynek valójában mind a mai napig fogalma sincs arról hogy mi hangzott el Őszödön.

A legszomorúbb az egészben az, hogy semmi sem változott tizenegy év alatt. Azt nem számítva, hogy Orbánról elképzelhetetlennek tartom, hogy akár csak otthon, egyedül, a tükör előtt hasonlóan őszinte legyen önmagával.

Az őszödi beszéd súlya, úgy gondolom továbbra is, annak tartalma. Az a fajta őszinteség, aminek nem egy rejtegetett, titkos és titkolt hegyibeszédnek, hanem a napi politika részének kellene lennie.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.10.18. 13:39:34

@fidesz maszop dk egykutya: egy kormánynak nem feltétele, hogy támogassa a többség.
Teljesen abszurd amit mondasz
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.10.18. 13:46:13

@Bolshevik: nektek nem kirívó ellenpéldának, hiszen a KISZ titkár elvtársad eredményét akarta tompítani, csak hát így nem lehet, ha hasonló...
Amelyik rendszerben nem a szavazatok aránya jelenik meg tisztán, az szar. És ennyi.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen, a magyarok támogatottsága mindig kevés volt, hiszen ti komcsik mindig tesztek ellene, 1945 óta.

@aleksz róz: igen, mert végül is látható hogy az maszop-fidesz-dk az csak látványra van külön, a laikusoknak, egyébként együtt vannak. De jó ha a laikusok is látják a dolgokat, hátha okosodnak. Szóval az MSZMP utódszervezetei az maszop, fidesz, dk, mivel ezeket MSZMP, KISZ, munkásőr, és '89 előtti csókos tagok alkotják, és ugyan azt is csinálják.

@fynndafrail: igen, szánalmas az önigazolgatásotok "elvtárs". Bizony a többi is beleszólna a dolgok menetébe, ha nem lenne megszabva hogy milyen irányban szólhat bele, és nem úgy lenne, hogy az MSZMP (fidesz), MSZMP (maszop), és az MSZMP (dk, meg a többi leszármazott pártocska) között "választhat.
Igen, ez a demokráciának NEVEZETT hakni, ami már csak ilyen. Ezért kéne tényleges demokrácia, nem csak egy annak nevezett elfajzott izé.
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 13:46:23

@AdamTheTux:
Ez így van! Gyurcsány valójában azt bizonyította az őszodi beszéddel, hogy ő egy zseni. Hozzuk vissza a hatalomba!

Nem is tudom hogy ezen az igyekezeten elborzadjak vagy kacagjak.
Amíg a bal oldal egy emberként el nem határolódik a Gyurcsánytól, addig sincs semmi esélyük. Ezt Botka elkezdte, ki is csinálták. Jó utat a történelem szemétdombjára :-D
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 13:48:22

@Bolshevik:
Szia fideszgeci :)
Ne bassz! Tényleg így kell írni? Hát ezt nem gondoltam volna...
Örömmel látom, hogy tudod használni a technikai vívmányokat, mint a "gúgli" :) Magadtól nem is merted volna bevállalni, ugye?
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 13:48:58

@fynndafrail: tényleg csakis és kizárólag végletekben megy a gondolkodás? Nem leírtam, hogy az őszödi beszéd a tettek súlyát nem csökkenti? Nem leírtam, hogy Gyurcsánynak azonnal le kellett volna mondania? Nem azt jelenti ez implicit, hogy Gyurcsány alkalmatlan? Egyébként is, mi az istenért Gyurcsány a téma, amikor semmi köze nincs ahhoz a nemzetromboláshoz, amit Orbán művel!
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 13:51:07

@fidesz maszop dk egykutya:
Hja, ismerem ezt a vekengést, szerintetek a "tényleges demokrácia" az, amikor egy 5-6%-os törpepárt néhány maffiózó vezérletével terrorizálhat egy egész országot, mindenki másnak coki van, mert ha nem nektek tetsző módon táncol akkor minimum fasiszta, de legonkább náci, mi? :-D

Ne izzadj, ezek az idők elmúltak, akkora picsánrúgást kapott a szadesz a néptől hogy olyan messzire repült, azóta sem találják őket. Ők meg azt a potom fél milliárdot nem találják amivel még tartoznak az adófizetőknek.
SOHA nem kerültök vissza a hatalomba, és ez így van jól.
Ha meg nem tetszik ami demokráci néven fut itt, akkor először lehet reklamálni a brüsszeli gazdáitoknál vagy a demokrácia legnagyobb exportőrénél Washingtonban :-D
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 13:51:34

@konrada:
Ez nagggyon ott volt fideszgeci! :)
Olyan, de olyan frappánsak tudtok ti lenni fideszgecik! :D
Válasz erre 

2017.10.18. 13:52:17

@chrisred: nem, papám, a te pártod az... az mszp...
az mszp az mszmp jogutódja (és a rákosi-féle mdp-é is)
Válasz erre 

Egéridomár 2017.10.18. 13:52:39

@AdamTheTux:
Mert fideszgeci :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 13:53:37

@roli101:

"Mennyien gondolták Hitlerről is, hogy a kisebbik rossz. "

Azt hittem, már senki nem játssza ki a Hitler-kártyát. :D
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 13:54:24

@AdamTheTux:
Ez ügyben a vélemények minimum hogy megoszlanak, sokak szerinte a nemzetrombolást éppen a Fletó művelte. Persze, te "nemmegmondtad" hogy nem volt szép amit csinált, de végső soron mégis csak mosdatod és relativizálod a tetteit, holott azt összességében kellene határozottan elítélned. Mint ahogy Mengelét sem mosdatják, mert mit tudom én szép akvarelleket festett vagy rendszeresen adakozott az árváknak. :-D
Gyurcsány politikai hulla. Ezen túl meg legyen hálás a bamba és toleráns magyar népnek hogy nem valami lámpavason vagy a sitten végezte.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 13:55:15

@Sexual Harassment Panda:

Hát igen, a liberrált szótárban a heteró már szitokszónak számít.
Válasz erre 

2017.10.18. 13:59:04

@fidesz maszop dk egykutya: láthatóan nem tudod, hogy az egyén és a szervezet között mi a különbség

engem inkább az érdekel, hogy téged, a dk-szavazót mi motivál
hogy mi az, amivel meggyőzött téged gyurcsány
Válasz erre 

2017.10.18. 14:02:34

@fynndafrail: pontosan így van.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 14:03:35

@Egéridomár:

"A baloldali pártok soha nem hangoztatták, hogy
- Orbán Geci (ezt a volt legjobb barátja állítja róla)
- fel kell akasztani minden fideszest (ellenben a kormánypárti KDNP tagok szerint likvidálhatóak az ellenzékiek)"

Valóban, a fentieket a baloldali pártok hívei mondják/írják nap mint nap.

Légy már következetes: ha a Fideszt a szavazóival jellemzed, akkor tedd ezt a baloldallal is. Ha a Fideszről azt írod, hogy "szavazótábora már jó ideje a kevésbé iskolázott vidéki „egyszerű” tömegekre cserélődik le, akinél célt talál a gyűlöletkampány, a rémisztgetés és Soros", akkor azt is tedd hozzá, hogy a baloldali pártok szavazótábora azokból áll, akik Orbánt gecizik és a fideszes szavazókat lámpavasra akasztanák.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.18. 14:06:03

@aleksz róz: Ki kell, hogy ábrándítsalak, a jelenlegi Fidesz szimpatizánsok (NER néptársak) közelebb állnak a valamikori MSZMP-hez, meg a valamikori meg mostani MSZP-hez is, mint én valaha is.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 14:11:20

Szervilis, hülye, seggnyaló, tehetségtelen, bolond, süket, buta, gerinctelen, aljas, gyűlölködő, önző, számító.
Meg is van a tizenkettő.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 14:13:23

@A tudomány sosem téved!: És párolog már a víz mikike?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 14:15:21

@Brix: " Az ország erősödik, nagy a jólét... " - ami ugye nem igaz.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 14:16:30

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A konzulátuson fox szavazni? Tehát hazudozol, nem itthon élsz, most vallottad be.
Válasz erre 

2017.10.18. 14:16:42

@chrisred: nem az a lényeg, hogy mihez állnak közel... a te pártod, az mszp az mszmp jogutódja. pont.
mondtam már neked, amíg nem tanulsz meg olvasni, ne írjál nekem
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 14:17:07

@Sexual Harassment Panda: Mi bajod a liberális pártokkal?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 14:18:01

@aleksz róz: A fidesz meg egy liberális pár jogutódja, pont.
Válasz erre 

Ekrü 2017.10.18. 14:18:19

@AdamTheTux:
"Ami az őszödi beszédet illeti: az egy politikai coming out volt. Az MSzP tetteinek a súlyát semmiben sem kicsinyíti, de a gyurcsányi coming out volt az első (és mindezidáig utolsó) valóban őszinte politikai megnyilvánulás - még akkor is, ha ez az őszinteség nyilvánvalóan nem önzetlen beismerés volt."-Szóval,ugyan nem a nagyközönségnek mondta,hanem egy beavatott brancsnak,és persze esze ágában sem volt utána lemondani (vagyis vállalni a felelősséget),de ez egy "igazságbeszéd" volt. :) Ne viccelj már!És nem kiragadott 3 mondatról van szó.Végtelenül cinikus az egész szöveg hangneme.Benne van a lenézés az emberek és persze egyúttal a saját szavazóik iránt.
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 14:20:12

@fynndafrail: Igen, lehet vitatkozni parttalanul, hogy melyik veszélyesebb. Szerintem az ország nemzetközi elszigetelése, a médiaszektor bedarálása, az egészségügy és az oktatás végzetes erodálása sokkal veszedelmesebb bárminél. Ennek ellenére nem gondolom, hogy Orbán lámpavasat érdemelne, habár a Fidesz mindent megtesz azért, hogy kinyíljon az ember zsebében a bicska. Mindegy, ez magánvélemény.

Az őszödi beszédet pedig javaslom, hogy figyelmesen, értőn olvasd el. Jó hosszú olvasmány, és a legszomorúbb, hogy szóról szóra áll a mai napig.

Még valami: a világban semminek sem fekete-fehér a megítélése. A németek mind a mai napig olyan autópályákon autóznak, amit Hitler épített, és az orvostudomány is csak felhasználja a náci emberkísérletek egyes eredményeit. Ezek a tények természetesen nem mentik fel sem Hitlert, sem Mengelét, csupán arra reflektálok, hogy mekkora ostobaság szélsőségekben gondolkodni.
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 14:28:40

@Ekrü: Nézd, többször is olvastam és hallgattam is a szöveget, talán túlságosan is sok időt töltöttem az elemzéssel. Gyurcsány jó politikus, még jobb szónok (Szvsz a paprikajancsi milliószor jobb rétor, mint Orbán, nem is értem, hogy hogy bír még mindig a porondon lenni a kis felcsúti potrohos), nyilávn élt az összes kommunikációs eszközzel - tanulságos lett volna látni a performanszt.

Nem volt ebben cinizmus, csak annyi, amennyi színészkedés kellett. Ami a választókat illeti: pont az a szöveg felütése, hogy az MSzP kollektíve, Gyurcsány vezetésével átbaszta őket. Erre mondom, hogy az őszinteség nem menti fel. És erre írtam, hogy az őszödi beszédnek Budapesten, a Parlamentben kellett volna elhangzania, a címzett pedig a teljes magyar politikai elit.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 14:30:41

@ezneménvagyok:

Nem ismerem jól ezt a területet, magam sose dolgoztam ott. Természetesen vannak bérkommentelők a Fidesznél, ahogy minden más pártnál is. Alapvetően ez fix fizetéses meló, s ha nem teljesíted a tervet, kirúgnak. Sok pénzre ne számíts, az országos átlagbér alatt fizet.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 14:34:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Azért ez ott se igaz.

A ballib szavazók megoszlása:
- 10 % fanatikus, ezek írják azokat, amiket idézel,
- 20 % liberális nézetekben hívő normális ember,
- 70 % a kisebb rossznak hiszi a ballibeket.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 14:35:52

@chrisred:

Mítosz, ami sokszor cáfolva lett.

Az egyetlen rendszerváltó párt, melyben a volt MSZMP-tagok komolyt súlyt képviselnek az MSZP.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 14:36:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem hazudtam ilyet sose.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 14:37:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem, a Fidesz semminek se ajogutdója, mert 1988 óta folyamatosan létyezik, s előtte meg nem létezett.
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 14:38:36

@chrisred:
Ezt minden bizonnyal átfogó, megfelelően nagy mintavételen alapuló kutatásra alapozod, ugye? Ja, nem. Ezt csak SZERETNÉD hinni, kreálsz itt mindenféle vágyott indokokat, hogy legyen még valamiért utálni azokat, akik nem egy platformon vannak veled :-D
Csak szólok, ez vegytiszta fasizmus...
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 14:39:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Melyik liberális párt jogutódja a fidesz? :-D
Válasz erre 

bigdata 2017.10.18. 14:40:51

@AdamTheTux: ember, mondom még1x, az őszödi beszédnek nem a tartalmával volt gond. Azokkal a cselekményekkel volt gond, amelyekről szólt. Amire a választások után közvetlenül bejelentett megszorítás amúgy is bizonyítékként szolgált, de az elkövető színes és brutálisan őszinte, cinikus stílusában előadva lett ütős igazán. De mondom ismét: nem a beismeréssel követte el az elkúrást. Ettől függetlenül persze az is igaz, hogy a medencébe hugyozni eleve nem szép dolog, a trambulinról meg egyenesen pofátlanság, ezt igazából nem értem, hogy nem volt egyértelmű a bizalmi szavazás során.

Ami a "ti" használatát illeti, a ti alatt azokat értettem, akik továbbra sem kontextusában értékelik az őszödi beszédet, hanem egyéb szempontok alapján. Talán az őszödi beszédre is ráfér egy őszödi beszéd.
Válasz erre 

bigdata 2017.10.18. 14:52:23

@Donald Trump: van elég szakértő az országban, aki nem csatlósa a jelenkori fidesznek, attól nem kell félni, hogy vagy a fidesz, vagy az amatőrök. Eleve, egy olyan gárdához képest, amiben Matolcsy az agytröszt...

Ami meg a választói gondolkodást illeti, a német és az osztrák választás is jó példa, hogy nem csak full kormányváltásban lehet gondolkodni. Nálunk miért ne menne? Te nem néznéd meg Orbán Viktort, mikor egy drágakövekkel kirakott szemöldökcsipeszt küld valamelyi párt vezetőjének koalíciós szándéka jeléül? Esetleg arborétumot nyit Mészáros Lőrinc összes birtokán és biokertet létesít a felcsúti stadionban?
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 14:52:46

@AdamTheTux:
Te valamiféle hagymázas álomvilágban élsz :-D
Az ország nemzetközi elszigetelése? Ugyan miről beszélsz? Kitől is vagyunk elszigetelődve???

Médiaszektor bedarálása? Volt itt a blogoszférában a minap valami statisztika, a baloldali média szám szerint és látogatottság szerint is vaskosabb, mint a kormányoldali. És akkor nem beszéltünk az ellenzéket a határon túlról támogató külföldi platformokról.

Az egészségügy szerintem rohamléptekkel fejlődik, azt a néhány végletesen lepukkant intézményt leszámítva ahol horror állapotok uralkodnak (egyelőre). Nem tudom hány egészségügyi intézményben jártál, én az utóbbi két évben az országot bejárva látogattam betegeket több kórházban, 8-ból 6 kiváló állapotban volt. Orvoshiány? Az van. Meg kőműveshiány is. Nem a "fidesznyikek" hibája, de nyilván pár ezer menekült betelepítésével majd megoldjátok ezt is, mi?

A németek mind a mai napi olyan autópályákon autóznak amit Hitler épített? Na látod, így kell bezabálni a propagandát. Azoknak az autópályáknak max a nyomvonalát tűzték ki Hitler idejében. Ami 10 évnél öregebb, az már erősen a használhatatlan kategóriát súrolja.

Az őszödi beszédet értelmezni meg nem okoz gondot. Akinek van egy kis esze, az beszéd nélkül is pontosan látta mit műveltek a szocik 2002 és 2010 között. Mit kell ezt még relativizálni? Soha többé egyetlen esélyt sem érdemelnek. Hogy gondolod, most, így, széthullott 8%-os gittegyletként rájuk kellene bízni az országot? Vagy a 6%-os DK-ra? Vagy kire bíznád a baloldalról? Ha összerakod őket egy kupacba, akkor sem teszik ki a 20%-ot, de azt is csak az első héten. Mert a második hétre megfojtják egymást egy kanál vízben.

Kotródjatok már el a picsába az összes hülye téveszméitekkel meg fasiszta hajlamaitokkal meg az inkompetens, félművelt bagázsotokkal, egyszer s mindörökre.
Válasz erre 

konrada 2017.10.18. 14:52:50

@Egéridomár:
...hát igyekszem, de hol vagyok én hozzád képest frappánságban, amikor a humor fő forrásaként ugyazon trágárságokat ismételgeted érvelés helyett, mint egy beszorult Monthy Pithon jelenetben...;))
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 14:58:45

@bigdata: Alapvetően úgy érzem, hogy egyetértünk.

Úgy godolom, hogy magát beszédet nehéz kontextuson kívül értelmezni, annak része, és eleme a környezet, amelyben megszületett, legfeljebb abból a szempontból lehet értelme, hogy spontán szónoklat volt.
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 15:03:31

@AdamTheTux:
Nem kell a beszédet értelmezni ahhoz, hogy meg lehessen ítélni Gyurcsány tevékenységét.
Egy hétpróbás gazember volt, az utóbbi 30 lv legkártékonyabb közéleti szereplője.
A sitten lenne a helye, több okból is. Ne mosdasd.
Válasz erre 

ezneménvagyok 2017.10.18. 15:09:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Köszi, továbbítom a Péternek! ;-)
Válasz erre 

bigdata 2017.10.18. 15:16:07

@fynndafrail: természetesen nincs teljes elszigeteltség, hisz számos nemzetközi integráció tagjai vagyunk. Igaz, azoknak a vezetői nem találkoznak Orbánnal (se), csak ha elkerülhetetlen egy csoportos rendezvényen. Sebaj, ők úgyis csak kb. a világ termelésének 80%-át adó országokat képviselnek, meg a mi kis uniós apanázsunkat állják.

Cserébe gyümölcsöző kapcsolatokat építünk Törökországgal, Azerbajdzsánnal és Oroszországgal, így Viktor is kiélheti fontos államvezetői hajlamait.

Az igazság az, hogy külpolitikai téren igen nagy gáz van. Az egyetlen szerencsénk, hogy nem csak körülöttünk.
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 15:18:00

@fynndafrail: Kettőnk közül szerintem te látod rózsaszín ködben a világot, de nem akarok személyeskedni.

Az orbáni külpolitika érdekérvényesítő-képessége erősen konvergál a zéróhoz, nyugodtan szemlézd csak meg a lapokat. A Fidesz a saját pártcsaládján belül is feketebáránynak számít. Putyin még leruccan néha a gyarmatra, de hiába nyalták a talpát, Trump sem állt szóba Orbánnal. Sikerült összerúgni a port csaknem minden EU tagállammal, csodaszép eredmény.

A "volt itt valami statisztika a blogszférában" meg jól hangzik, de nyugodtan lehet orsz álhírportál a forrás (van bőven), vagy valami hobbi-irkász ex-has eredménye. Ezzel szemben a Fidesz rákényszerítette a szolgáltatókat, hogy a királyi tévéket vegyék előre, és mindjárt csinált is feleslegesen vagy tizet, a vazallusok felvásárolták csaknem az összes megyei lapot, jó néhány látogatottabb blog-szájtot, az Origo-t és a TV2-t, és bedarálták a korábbi országos kereskedelmi rádiókat, és helyettük szervilis adókat hoztak létre. Kézi-vezérlésre kapcsolták az MTI-t is, a plakátokról, és mindenhonnan ömlik a kormány-propaganda. Soroljam még? Igen, van még egy RTL, egy HVG és egy Index, amelyik még úgy-ahogy független, bár a HVG-t kezdik undorítóan elözönleni a bérkommentelők. Egy szép nagy föderációs államban bevett szokást követnek.

Unom már a kisovis stílust, hogy azon kell lovagolni, hogy _szó szerint_ mit mondott valaki. Tényleg ennyi absztrakciós készség sem áll a rendelkezséedre, hogy megértsd a mondanivaló implicit értelmét? Látszólag a válasz az, hogy nincs. De attól is a falnak megyek, hogy kizárólag két pólus mentén megy a gondolkodás. Orbán vagy Gyurcsány.

Ez az a hozzáállás. ami miatt egy helyben toporog az ország húsz éve. Felejtsük el, és lépjünk előre.
Válasz erre 

konrada 2017.10.18. 15:20:18

@bigdata:
...jó neked, hogy te még tudsz politikusoknak hinni, és azt hiszed, ők csinálják a piacot, nem a piac őket...
Válasz erre 

2017.10.18. 15:36:34

@AdamTheTux: "Az orbáni külpolitika érdekérvényesítő-képessége erősen konvergál a zéróhoz" - ezen a szinten vagyunk, be kell látni (akár összerúgtuk a port az eu-tagállamokkal, akár nem)...
úgy gondolod, hogy az mszp-kormányok olyan hatalmas érdekérvényesítő képességgel rendelkeztek? hagyjuk már ezt. semmivel. sőt még szándék se volt a saját érdekeink képviseletére. szó nélkül elfogadtunk mindent.
Válasz erre 

2017.10.18. 15:38:14

@AdamTheTux: "Egy szép nagy föderációs államban bevett szokást követnek." - usa
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 15:45:33

@aleksz róz: Marhára nem mindegy, hogy eközben úgy csinál valaki, mintha a mindent tudás csimborasszója lenne, és közben lejáratja az egész ország jó hírét. Valahogy minden hétre-hónapra jut valami olyan húzása a külügynek, amitől személyesen ég a pofám.

Egyábként már régen nem viszonyítási alap az MSZP: a viszonyítási alap maga a Fidesz. Egyébként meg azt gondolom, hogy egy sokkal simulkonyabb, óvatosabb külpolitikával a lobbierőnk is jelentősen növekedhetne. Az EU ugyanis korántsem olyan tekintélyelvű, mint amilyennek tűnik. Csak amíg mi vagyunk a bohócok meg a feketebárányok, addig nem fog menni.
Válasz erre 

sas70 2017.10.18. 15:49:02

@fynndafrail: Mennyivel jobb amikor rezsiszilárdokra, helikoptertónikra, kasznóvajnákra, ibzásárpikra van bízva az ország és a főnök mantrája, hogy üldözik a keresztényeket. Ezzel tényleg többre megyünk.
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 15:51:52

@AdamTheTux:
"A fidesz ezzel szemben..." -- Tökéletesen lemásolta amit a szocik 2001-2002-ben csináltak.
Érdekes, akkor a baloldalról cscak gúnyos röhögést lehetett hallani, de ezt a mindent elnyomó ajvékolást a "médiatúlsúly" meg a "diktatúra" miatt nem. Szerintem aki akkor nem kiabált, annk most sincs joga vinyogni :)
Ráadásul a fidesz még nem bérelt fel egyetlen bérgyilkost sem hogy végezze ki az ellenirányba konvergáló médiamogulokat, ugye.

"Van még egy RTL, egy HVG és egy Index, amelyik még úgy-ahogy független..."
Pffff... háháhááá. Független, mi? :-D

"Unom már a kisovis stílust, hogy azon kell lovagolni, hogy _szó szerint_ mit mondott valaki."
A szociknak mindig is erőssége volt a mondottak kimagyarázása, kiforgatása. Te még mindig ott tartasz, hogy szerinted NEKÜNK hogyan kellene értelmeznünk az őszödi beszédet. Holott már többen finoman jelezték, hogy nem szorulunk az iránymutatásodra, elboldogulunk a Gyurcsányi éra értékelésével a beszéd meg nélküled is. Akármilyen színűre is pingálod a faszit, az egy kártevő volt. Ennyi.

"Ez az a hozzáállás. ami miatt egy helyben toporog az ország húsz éve. Felejtsük el, és lépjünk előre."
Már kérdeztem korábban, szerinted kire kellene bízni az országot? Lelkes igyekezetedből ítélve szerinted a Gyurcsányra, de az nem fog menni. Ez az ország még egyszer nem fogja hatalomba emelni. Megpuccsolhatja még a baloldalt és felhernyózhat a csúcsra valamilyen mocskos ármánnyal, de akkor szerintem végre felhúzzák valamelyik lámpavasra az Andrássy úton...
Szóval: kire is kellene bízni az országot? Vagy csináljunk megint egy castingot mint 2008-ban? :-D
Válasz erre 

fynndafrail 2017.10.18. 15:54:44

@AdamTheTux:
"egy sokkal simulkonyabb, óvatosabb külpolitikával a lobbierőnk is jelentősen növekedhetne"

Ez a kurvák doktrinája a sarokról.
Ja, meg a sittről a mindenki által használt köcsögöké :)
Válasz erre 

2017.10.18. 15:58:25

@AdamTheTux: semmiféle lobbierőnk nincs.
illúziókat kergetsz. nincs nagyon mire alapozni sajnos.
ha simulékonyak vagyunk, akkor könnyen elfogadunk mindent. ha balhésok, akkor meg nehezen.
Válasz erre 

AdamTheTux 2017.10.18. 16:00:55

@fynndafrail: Figyu, mi az isten haragjáért lovagolsz még mindig a szocikon? Milliószor le lett írva, el lett mondva, hogy nem kérnek az emberek belőle. Akkor miért arról bezsélsz, hogy így a szocik., úgy a szocik. Kit érdekel? Akkor meg? De válaszolj két kérdésre: felmenti-e bármiben is a Fidesz mostani faszkodásait, hogy a Szcik se voltak szentek? Ugyehogy nem. Akkor miért etalon?

Azt nem tudom, hogy honnan veszed, hogy szerintem Gyurcsányra kell bízni az országot, mert én ilyet nem írtam le, de nem is mondtam, és még csak nem is gondoltam. De te írsz annyit az MSZP-ről, hogy kezdem azt hinni, hogy titkon szerelmes vagy beléjük. Te tudod, nem szégyen az. Valahogy az ilyen harcosok, mint te, mindig előtúrják Gyurcsányt, az Őszödi beszédet, Bajnait, és a társait. Az emberben meg elpattan valami, akkora baromságokat hordatok össze, és rámutat, hogy a kép nem fekete-fehér. Persze ez már sok szokott lenni, és ilyenkor jön, hogy a másik tuti szoci.

Szoci a faszt, én személy szerint liberális-konzervatív vagyok, elvileg én lennék az, akihez a fidesz szól. Csakáht egyrészt nekik bárminél is fontosabb a hatalom, másrészt olyan végtelenül otrombán populsita a hozzáállásuk, hogy nem lehet gyomorral és arcbőrrel bírni. Na, tessék. Ki képvisel így engem, a konzervatív-liberálist?

Amúgy meg én bizony odaadnám a stafétát a Momentum-nak vagy a Kétfarkúaknak. Az előbbieknek azért, hogy ha azt állítják, hogy tudják, hgoy hogy kell jól csinálni, akkor tessék, az utóbbiaknak, mert pontosan tudják, hogy nem értenek hozzá, ezért jó eséllyel kersnek valakit, aki igen.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.18. 16:43:40

"Amúgy meg én bizony odaadnám a stafétát a Momentum-nak vagy a Kétfarkúaknak. Az előbbieknek azért, hogy ha azt állítják, hogy tudják, hgoy hogy kell jól csinálni, akkor tessék, az utóbbiaknak, mert pontosan tudják, hogy nem értenek hozzá, ezért jó eséllyel kersnek valakit, aki igen."

Konzervativ ember, akinek fontosak létünk fundamentumai, nem bizhatja az országot egy ifjúsági szervezetre vagy egy viccpártra!
Válasz erre 

VT Man 2017.10.18. 16:59:46

@AdamTheTux:
"Gyurcsány jó politikus, még jobb szónok"

Na, megvolt az ev baloldali vicce! Pedig meg csak oktober van.
Válasz erre 

sZulamith 2017.10.18. 17:14:01

Jókat mosolyogtam, nagyon szellemes, következetesen végig kiséri a Fidesz ténykedését. Eggyel bővíteném a sort.Megfigyeltem, hogy ha a szóvivő sorozatosan durva szóhasználattal beszél az ellenzékről, akkor hamarosan nagyot lép a raglétrán:).
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 17:37:25

@fynndafrail: Látom mindkettőben járatos vagy. Anyád tájékozódási pont volt a sarkon?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 17:38:54

@fynndafrail: A fideszé, kistáska. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.18. 17:40:10

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Csak ennyire futja? Megint rubelben fognak így fizetni neked.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.18. 17:48:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Kell több a tényeknél?

Nekem aranyban fizetnek, már a múltkor elkottyantottam ezt neked akaratlanul...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 18:30:11

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Igen, azt is írtad, hogy búvárok kézbesítik. Nekem mostanában postavarjak hozzák a dollárkötegeket Moszkvából, mert egy postagalamb nem bírná el. Korábban mozgóárusok hozták, de ezt régebben említettem is.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.18. 18:34:34

@fynndafrail: Természetesen, jobboldali szavazókra hangolt polgári programmal nem lehet választásokat nyerni, a Fidesz a sok irányváltás között ezzel is megpróbálkozott, nem is jött be neki. Ezért le is mondott róla.
Válasz erre 

chrisred 2017.10.18. 18:42:15

@aleksz róz: Mindig azt hiszem, hogy végre megtanultad értelmes ember módjára kifejezni magad írásban, aztán csak kiderül, hogy a beírásaidnak semmi köze sincs a gondolataidhoz.
Válasz erre 

Nick a banya 2017.10.18. 18:44:59

Ez mind egyetlen pontban leirhato: az lesz jo fityeszes, aki onallo gondolkodasra keptelen.
Válasz erre 

2017.10.18. 20:56:25

@chrisred: pontosan tükrözik.
(csak te nem tudod értelmezni. ezért nem tudod soha egy adott témában megragadni a lényeget. legtöbbször még azt sem érted, amit te magad írsz.)
az mszp az mszmp jogutódja. tény. pont. ezt a legkevésbé sem befolyásolja, hogy ki mihez áll közel.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.18. 21:49:06

@aleksz róz:

"az mszp az mszmp jogutódja"

Olyannyira, hogy örökölte a pártvagyont és a káderek legnagyobb részét is, pl. Hornt és Gyurcsányt.

Kutyából nem lesz szalonna.
Válasz erre 

putris72 2017.10.19. 07:22:57

@Egéridomár: Mond mettől iskolázott valaki??Két szakma és egy idegen nyelv ismerete elég??Vagy akinek csak érettségi van az elég!Tudod pesti Isten itt nekünk a vidéken több szakmával több lábon kell megélnünk,és több mindenhez kell értenünk,mert szűkebbek a lehetőségeink a munkaerö piacon!Így valószínűleg,több eszünk van mint a pesti könyvtár,ruhatár,büfé szakon végzet liberális diplomásoknak!
Válasz erre 

putris72 2017.10.19. 07:29:02

@fidesz maszop dk egykutya: Mielőtt hülyeségeket állítasz olvasd el ezt:https://hu.wikipedia.org/wiki/Jelenkori_magyarországi_országgyűlési_választások
Válasz erre 

chrisred 2017.10.19. 07:49:04

@aleksz róz: Akkor viszont nagyobb a baj, mit gondoltam, mert a felületesség és a gondolkodás hiánya nem csak az írásaid jellemzője. Akkor helyetted is gondolkodom: hány politikai párt lehetett az MSZMP idejében? Csak egy. Ebből következően a politikai rendszer átalakulását követően hány olyan párt lehetett, amelyik jogelődnek nevezhette az állampártot? Nem három, nem négy, hanem csak egy. Mi lett volna akkor, ha mondjuk egyetlen jogutódja sem marad a korábbi rendszer politikai szervezetének? Akkor megszakad a jogfolytonosság, teljesen lényegtelen lett volna, hogy miben állapodik meg az Ellenzéki Kerekasztal az állampárt képviselőivel. Az ott szereplő politikai szervezeteknek semmi többletjogosultságuk nem lett volna bármilyen más politikai szerveződéshez képest, amit a polgárok tőlük függetlenül hoznak létre. Még az sem biztos, hogy az első szabad választásokon elindulhatnak. Az MSZP mint új tisztára mosott szervezet és jogutód a "kerekasztal lovagjainak" kitalációja volt és ezzel a volt pártállam összes mocskát egyszeriben szétterítették maguk közt.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.19. 08:02:01

@chrisred:

Nagyon sajátos az érvelésed.

"Mi lett volna akkor, ha mondjuk egyetlen jogutódja sem marad a korábbi rendszer politikai szervezetének? Akkor megszakad a jogfolytonosság, teljesen lényegtelen lett volna, hogy miben állapodik meg az Ellenzéki Kerekasztal az állampárt képviselőivel..."

Vagyis szerinted a rendszerváltó pártok legitimátását az adta, hogy az állampárttal állapodtak meg? Na ne már!
Válasz erre 

chrisred 2017.10.19. 08:31:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ki hatalmazta fel őket erre a megállapodásra? Senki. Önjelölt ellenzék voltak, akiket az állampárt elfogadott tárgyalófélnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.19. 09:20:12

@chrisred:

A kérdés már csak az, vajon az állampártot ki hatalmazta fel? Talán a nép? :D
Válasz erre 

chrisred 2017.10.19. 10:28:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nagyon jó kérdés! Továbbmegyek: ha az állampárt bukásának legfőbb oka a legitimitás hiánya, akkor mekkora legitimitása van annak a politikai rendszernek, amelyik saját helyzetét az állampárttal történt megegyezésnek köszönheti?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.10.19. 11:51:40

@chrisred:

Hát igen. Persze legitimitás-hiányról csak a kerekasztal-megállapodások kapcsán lehet beszélni, mert utána a választások adták a legitimitást.
Válasz erre 

2017.10.19. 12:58:01

@chrisred: szép. megy ez, látod, pedig most nem adtam segítséget, mint máskor szoktam. szóval le tudod írni, mi történt akkor, és akár egyszerű következtetéseket is le tudsz vonni.
azt viszont már a lezajlott események ismeretében sem tudod végigkövetni, mik voltak a lényeges következmények, milyen hatással van ez ma rád, és hogy ez miért rossz ma neked
Válasz erre 

2017.10.19. 12:59:54

@chrisred: bátran menjél még tovább, de nyugodtan más irányba is, nehogy megint túlzottan belemerülj valamelyik kis részletbe és elengedd az egészet
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.11.01. 12:46:09

@fynndafrail: "elvtárs"! Nem, nem jó ha egy törpepárt terrorizálja az országot, lásd a szadesz, vagy most a kádéenpé, aminek még kimutatható eredménye sincs.
Milyen náci? Magyarországon nemnagyon van ilyen, ellenben ti komcsik, sajnos sokan vagytok.

@aleksz róz: de tudom. De komcsi egyének alkotnak, egy komcsi módon működő, komcsi szervezetet, aminek ti komcsik örültök.
Nem " elvtárs" nekem nincs jó komcsim mint nektek, nem válogatok köztetek, így az előző vezéredet sem komáltam soha, és mivel mszmp származék pártra nem szavazok, rá se szavaztam soha.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard