Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor bejelentkezett örökös miniszterelnöknek

Orbán Viktor bejelentkezett örökös miniszterelnöknek

Szinte naponta képes átírni a jelent, a jövőt és a múltat Magyarország miniszterelnöke annak érdekében, hogy igazolja saját politikáját. Március 15-én azonban minden eddiginél tovább ment, és olyan historikus handabandába keveredett, melynek értelmét még napokig próbálják kibontani történészek, politológusok és a pártok. Öt éve még biztosan kihasználta volna a forradalom és szabadságharc évfordulóját arra, hogy üzenjen a harcunkat eltipró oroszoknak, vagy a korábban 150 évig itt országló törököknek, ám most Putyin abszolutizmusa és Erdogan önkénye a minta, és az Európai Unió vált a despota Szent Szövetség analógiájává. Orbánnak lényegében mindegy, kivel csatázik, csak legyenek mögötte hű vazallusok, akikben mindig felkorbácsolhatja a harci szellemet.

mti_4.jpg

Fotó: MTI

Egészen a Római Birodalomig visszavezette saját politikájának előképét Orbán Viktor, amin valószínűleg még saját hívei is megütköztek. Julius Ceasarnak a köztársaság bukását előrevetítő meggyilkolását annak ürügyén hozta szóba, hogy a demokratikus intézményeket védő EU talán pont az ő eltávolításával próbál a történelem útjába állni, ám ez sem fogja meggátolni azt a szükségszerűséget, hogy új Ceasarok vegyék kezükbe az irányítást a vén kontinensen. Nem ez volt az egyetlen hajmeresztő történelmi példája Orbánnak, ám ha mindegyik kijelentését értelmezni próbáljuk, akkor az ő logikája szerint próbáljuk a közéletünket megérteni. Márpedig a magyarok nem feltétlenül osztják a miniszterelnök nézeteit, és itt nem elsősorban a beszéde alatt fütyülők hangos táborára gondolunk.

Orbán ugyanis forradalmat emleget, ám épp ő az aki keresztbe fekszik minden olyan változásnak, melyekre az országnak nagy szüksége lenne. Bárhogy is igyekszik a magyar miniszterelnök, nem tud minden magyart meggyőzni arról, hogy szeretnünk kell a nőket diszkrimináló, a saját ellenzékét kegyetlenül üldöző, szomszédjait nyíltan fenyegető Vlagyimir Putyint, a török világi köztársaságot egy despotikus szultánsággá alakító Tayyit Erdogant vagy azt az adócsaló, arrogáns milliárdost, aki jelenleg az Egyesült Államok elnöke. Az ő példáik éppen arra figyelmeztetik a magyarokat, hogy milyen rendszerek ellen vívtak élethalál harcot elődeik, és hogy a szabadság zászlaját lengetve olyan politikusok váltak kegyetlen despotákká, akikre tömegek bízták korábban az életüket.

Egy dolgot azonban soha nem tudtunk meg Orbán Viktortól, hiába hallgattuk végig az összes évértékelőjét, október 23-i és március 15-i beszédét. Ez pedig az, hogy tulajdonképpen mi is a célja.

Orbán ma már nyíltan az Európai Unió szétverésére szólítja fel saját polgárait, ugyanakkor keblére öleli azokat a politikusokat, akik szintén ennek a szövetségnek kívánják a vesztét. A magyar kormányfő nem egyszerűen beleharap abba a kézbe, amely enni ad neki, hanem szakrális öngyilkosságba kívánja hajszolni. Nem véletlen, hogy egyre többen teszik fel a kérdést a világban: meddig mehet el egy olyan ország vezetője, amelynek jövője nagyrészt attól függ, hogy meddig pénzeli az EU? A magyar miniszterelnök többször becsmérlően nyilatkozott az Európai Unióról, hiszen az ő szemében gyengeség a demokrácia, a tolerancia, a kompromisszumkészség pedig szerinte kifejezetten a letűnt rendszerekre jellemző tulajdonságok. Egy dolgot azonban soha nem tudtunk meg Orbán Viktortól, hiába hallgattuk végig az összes évértékelőjét, október 23-i és március 15-i beszédét. Ez pedig az, hogy tulajdonképpen mi is a célja.

index_81.jpg

Fotó: index.hu

Nos, a mostani ünnepi beszédének végén végre nyíltan kimondta: "soha sincs kész az ország”, és az „országot nekünk kell működtetnünk.” Ez logikailag azt jelenti, hogy egy soha el nem készülő országot mindig ugyanannak a politikai erőnek kell vezetnie. Az hagyján, hogy ezzel lényegében egyértelművé tette, hogy soha nem fogja átadni a hatalmat a politikai ellenzéknek, akár győz a választásokon, akár nem (lásd: a haza nem lehet ellenzékben), de megjelölte magát, mint alternatíva nélküli nemzetvezető, ami nyílt beismerése annak, hogy Julius Ceasar babérjaira tör. Ezzel bebiztosította történelmi örökségét is, hiszen, amennyiben az EU eltávolítja valamilyen módon a hatalomból, akkor a római hadúr sorsára jut, ám a köztársaságnak vége, de ha császárrá koronázzák, akkor meg pláne befellegzett a köztársaságnak. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha sikerül egy sápadtarcú mögé lopódznod, ne azon töprengj, hogy melyik kezeddel vágod el a torkát, hanem skalpold meg, mielőtt megfordul.”

95 komment Orbán Viktor Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor bejelentkezett örökös miniszterelnöknek Tovább
Facebook Tetszik
0
95 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5012340441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2017.03.15. 18:57:56

Orbán célja a harácsolás, gazdagodás folytatása, a programja ezért mindig a "folytatjuk."
Válasz erre 

Margó Kőrösy 2017.03.15. 20:08:39

és szegény Július Caesar sorsa mi is lett?
Bruthus
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.15. 21:30:30

Nem baj, csutortok-penteken jon az allamcsod, es akkor jovo keddre tutira megbukik a patas :)
Válasz erre 

Fideszes Oliharga 2017.03.16. 00:10:54

Erdekes lenne megtudni, hogy a szavazas eredmenye, az emberek vagyat, vagy a politika realitasat tukrozi, vagy mindkettot.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.16. 00:19:17

"Julius Ceasarnak a köztársaság bukását előrevetítő meggyilkolását annak ürügyén hozta szóba"

Inkább csaucseszku sorsán kéne elgondolkodnia. :))
Válasz erre 

Gere Mari 2017.03.16. 06:41:37

Remélem minél hamarabb alulról szagolja az ibolyát!
Válasz erre 

szilmi 2017.03.16. 07:08:41

Mindenki dögöljön meg, pusztuljon el, CSAK A FIDESZ ne!
Válasz erre 

H.Sandor 2017.03.16. 07:26:09

Orbánt a saját szűk hatalmi köre és önmaga fogja megbuktatni,ráadásul sokkal előbb,mint a birkák gondolják.Látható már az idegpályák defektusa,ami intő jel lehet. Már elkezdett összeállni a kritikus tömeg.Szerintem már nem ül a dakota lovon de még szalad utána.
Válasz erre 

kekex 2017.03.16. 07:43:30

Pont azt szúrtad ki, ami reményt kelt? LEHET, hogy Berlusconi mintájára már készülnek Brüsszelben Orbán lapátra tételére? Ha már az ellenzék (ahogy az olaszoknál is) képtelen volt a sajtócézár ellen érdemben fellépni, külső nyomásban még reménykedhetünk.
Meg különbben is: Cézárt saját párttársai ölték meg, és a későbbi cézárokat is sűrűn elintézték a saját pretoriánusaik.
Válasz erre 

2017.03.16. 09:51:23

@Fideszes Oliharga:
A politikában az emberek mindig az ámítás és az önámítás együgyű áldozatai voltak és azok is maradnak, amíg meg nem tanulják, hogy bármely erkölcsi, vallási, politikai, szociális frázis, nyilatkozat, ígéret mögött fel kell fedniük egyik vagy másik osztály érdekeit A réginek a védelmezői mindig rá fogják szedni a reformok és javítgatások híveit, amíg ezek meg nem értik, hogy minden régi intézmény, bármily használhatatlan és rohadt is, egyik vagy másik uralkodó osztály erejére támaszkodik. Lenin: Mi a teendő.

„A tömegek szegénysége és műveletlensége újból egy hatalmas furkósbottal ellátott fegyveres vezér fenyegető alakjában materializálódik. A valaha eltávolított és megszégyenített bürokrácia a társadalom szolgálójából annak urává lett. Ez társadalmilag és erkölcsileg olyan messze távolodott a tömegektől, hogy többé tettei és jövedelme fölött semmiféle ellenőrzést nem engedhet meg.”
(Lev Davidovics Trockij)
Válasz erre 

2017.03.16. 09:53:26

@H.Sandor:
Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!”
Megölték érte, igazsága meg Ferenc Jóskát, Hitlert, Sztálint, proletár diktátorokat! A jelen, jövő diktátorait is megfogja

„Aki el akarja nyomni a kritikát: annak vagy becstelen szándékai vannak, vagy érzi a maga szellemi silányságát.” Szabó Dezső: A nemzeti egység fogalma, határai, feltételei.

"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." Voltaire
Válasz erre 

István Tamasi 2017.03.16. 11:24:00

A sámlicézár pénzért árulja a hazát.
Válasz erre 

nnnnnnnn 2017.03.16. 12:48:25

amíg az egészsége engedi addig ő marad, ami nem csoda a jelenlegi ellenzéke mellett
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.16. 13:05:25

Amíg a többség rá szavaz, ő lesz az ország feje. Ilyen egyszerű ez.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.03.16. 13:29:41

@Zsoltbacsi: Néha ezt a nicket is le kell porolni, batyu barátom? :D
Válasz erre 

J.R. Ewing 2017.03.16. 13:31:33

Remélem jó sokáig ő marad, és akkor hahotázhatunk még sokáig ilyen bugyuta blogggerek írásin.
Válasz erre 

J.R. Ewing 2017.03.16. 13:33:30

"Ön szerint lesz Orbán Viktor Magyarország miniszterelnöke?"

Jó a kérdés, balfasz. 3-szor választották már meg.
Válasz erre 

2017.03.16. 13:35:17

A pszichiátereinek piszok nehéz dolga lehet. Napról napra "vállalható" állapotba kell hozniuk ezt az önmagával meghasonult roncsot. A fideszben sokan várnak a pillanatra, amikor az agya végleg felmondja a szolgálatot és egy nyálcsorgató gügyévé avanzsál az "erős" gyáva ember.
Remélem a sorsa mielőbb beteljesedik.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 13:35:18

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: elég oda a letarolt média által megvezetett, a megváltoztatott törvény miatt meg túlsúlyozott kisebbség is
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.16. 13:41:59

@miva?:

Téves. A korábbi választási törvényben is többsége volt, sőt pont akkor lett simán kétharmda. S a médiák zöme is ballib volt akkor.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 13:44:33

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: de most miért van ekkora többsége, és a régi választói kerületekre meg számolásra vetítve most mekkora lenne nekik
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.16. 13:45:43

Én kezdek komolyan attól tartani, hogy Orbán nagyon nagy bajt fog csinálni, illetve ehhez a bajhoz asszisztál nem is keveset. A saját hatalomvágyától fűtött handabandázásával és össze-vissza kurválkodásával akár az európai békét is kockáztathatja, ami pedig mindennél fontosabb lenne, hiszen senki sem akarja a szeretteit temetni. Van az a határ, amin túl már nem szabadna a szövetségeseinket rugdalni, mert még visszarúgnak a kis hülyegyereknek és rajta keresztül nekünk. Az erős EU, amit építeni kéne pedig elemi érdekünk.
Válasz erre 

nnnnnnnn 2017.03.16. 13:46:22

@miva?: teljesen mindegy, a nép viktort akarja.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 13:48:02

@nnnnnnnn: csak ügyesen kell mérni, hogy mit akar a nép. Adsz egy ceruzát, és úgy átrajzolom a választói kerületeket, hogy a Jobbiknak sima kétharmada lesz
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 13:51:35

@Csuvakka a migráns vuki: A háború nagy üzlet. A fideszöregek úgysem harcolnának. Lenne rendeleti kormányzás, statárium. Tetszene is a fideszeseknek
Válasz erre 

Metálvörös 2017.03.16. 13:56:54

Noha Maxval Birca világképével sokban nem értek egyet, el kell ismernem, hogy most ő fogalmazott pontosan.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 13:59:34

@Metálvörös: sztem kisebb töbsége lenne a fidesznek a régi módszerrel, mint ahogyan azt sokan megmutatták
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.16. 13:59:57

@miva?: Ezért mondom, hogy kezdek tőle tartani. Ha 2020-tól valóban kevesebb lesz az EU-ból érkező lenyúlható pénz, akkor már semmi sem fogja őket ott tartani, és el akarnak majd kezdeni a zavarosban halászni. Emellett a fideszes hibbantakon túl mindenki tudja, hogy a gyenge EU-ban nem amerika / soros / szíriuszi stb az érdekelt, hanem az oroszok. Akiknek Viktor már most is pucsít, pedig a szövetségeink elvileg nyugatra kötik. Nem lesz ennek jó vége, és a másfélmillió birka ezt túl későn fogja konstatálni mondjuk a gyereke, vagy a szülei sírja fölött.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:02:03

De nem is ez a kérdés, hanem az, hogy meddig hagyjuk, hogy ilyen viták emésszék fel az országot a valódi viták helyett. Oktatás ügyben pl a jövőről cseveghetnénk.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:03:49

@Csuvakka a migráns vuki: ez van. Ügynökakták meg 27 év átvilágítása nélkül ezeknek nem juttatsz el az agyukig semmit.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.16. 14:04:18

@miva?:

"Adsz egy ceruzát, és úgy átrajzolom a választói kerületeket, hogy a Jobbiknak sima kétharmada lesz"

Erre azert kivancsi lennek. Ne feledd, hogy 2010ben 176bol 173 korzetet elvittek, es ebbol 122ot az elso forduloban....

Na ebbol rajzolj barmit is: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6b/Magyarorsz%C3%A1gi_v%C3%A1laszt%C3%A1s_2010_egy%C3%A9ni_eredm%C3%A9ny.png
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:05:33

@Zsoltbacsi: 2014-ről van szó
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.16. 14:07:24

@miva?:

Tudtommal az uj korzethatarok 2011ben lettek elfogadva....
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:13:00

@Zsoltbacsi: tényleg? Konszenzussal?
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 14:14:45

@Zsoltbacsi: "Erre azert kivancsi lennek. Ne feledd, hogy 2010ben 176bol 173 korzetet elvittek, es ebbol 122ot az elso forduloban...."

A gerrymanderingnek határai vannak. Némiképpen lehet vele módosítani az eredményeket, de ki van zárva, hogy a jobbiknak 2/3-ot lehetne vele csinálni. Sőt, nyertesnek sem nagyon lehetne kihozni őket.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:15:58

@$pi$: add a fideszmédiát, és megoldom
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.16. 14:20:50

@$pi$:

"A gerrymanderingnek határai vannak."

Elvben egyetertek. Azt nem tettem meg hozza az elozo hozzaszolasban, hogy a fidesz atlagosan 27 szazalekkal verte meg a masodikat, mar csak ezert is nehez lenne elcsalni.

Amugy meg kb fel eve a szocik fo valasztasmatematikusa (Toth Zoltan) csinalt egy szamitast, hogy a 2014es eredmenyeket behelyettesitette a 2010es korzethatarokba, es az jott ki, hogy ha nem valtoztattak volna semmit a rendszeren, akkor most 276 kepviseloje lenne a Fidesznek (386 fos parlament). 273 felett megvan a 2/3....
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:22:40

No a fentiek szerint a csupán hatalomtechnikai zsonglőrködéshez konyító bolsevikok helyes úton járnak, és tele van az ország hatalomtechnika-rejongókkal.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.03.16. 14:25:25

Nem nyavalyogni és siránkozni kell, hanem a minden napok emberének: a döntő többségnek kell egy jobb élhetőbb demokráciát felmutatni, ja , hogy ezzel most Orbán bénáskodik, neki ennyire futja. És nektek mi a tervetek? Csak azt ne mondjátok majmoljuk tovább a fejlett nyugati demokráciát, mert pontosan ezt csináljuk.
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:27:06

@Jakab.gipsz: tényleg? És ez a pedagógusok, tankönyvesek, trafikosok, laboránsok, postások, stb sárba tiprásával érhető csak el?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.16. 14:27:48

@miva?:

"tényleg? Konszenzussal?"

Pontosan akkora konszenzussal, amennyivel elotte a Horn kormany...

"add a fideszmédiát, és megoldom"

2006ban es 2010ben sehol se volt a jobboldali media a tarsadalmi tamogatottsaghoz kepest, megis megcsinaltak. De fel lehetne hozni peldanak a jobbikot is, akik a semmibol indultak teljes media ellenszelben, es megis szarravertek meg a szocikat is, akiknek (szinte) az osszes akkori media a segget nyalta....
Válasz erre 

miva? 2017.03.16. 14:33:53

@Zsoltbacsi: mit beszélsz? Hagyjuk. E már kínos. Küzdj inkább te is naponta a nemzeti egységért, ahogy a főnök parancsolta!
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.16. 14:43:08

@miva?:

Nehéz kiszámolni, de kb. 60 %-a lenne.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.16. 14:48:01

@miva?:

Sejtettem, ervek helyett szemelyeskedes. Ennyit tudtok... Nem baj, kaptok meg 4 evet gondolkozni :)
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.03.16. 14:55:22

@miva?:

Mellesleg arra valaszolj legyszives, hogy tegyuk fel hogy el vannak csalva a valasztasok. Akkor miert nem hasitotok a tisztan listas szavazasokon se???? (pl EP)
Válasz erre 

gmihaly621 2017.03.16. 15:06:39

Kezdesz rosszabb lenni a ráfogásaiddal, mint a hivatásos firkászok. Vagy netán te is az vagy, csak bloggernek álcázod magad?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.03.16. 15:09:30

@miva?: A privatizációt nem Orbán és nem mi magyarok találtuk ki, egykor a felsorolt szakmák mind állami alkalmazottak voltak, aztán az oliga- szarkák martalékaivá lettek. Ha nem érted faggasd ki a liberális értelmiséget ezt a szép újvilágot a modern demokráciát társadalom mérnökök agyalták ki. Ennyi.
Válasz erre 

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.03.16. 15:24:29

Mikor volt kérdéses, hogy új egypárt rendszert akar bevezetni? Mini Mussolini.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2017.03.16. 15:27:23

Addig lesz miniszterelnök,míg az agyatlan,vezetőre vágyó birkák megválasztják.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 16:10:13

@Mr Eggs: "Mikor volt kérdéses, hogy új egypárt rendszert akar bevezetni?"

Annak idején a jobbikot akartátok betiltani, most meg azt hazudjátok, hogy az orbán akar egypártrendszert? Orbán soha nem akart pártokat betiltani ellentétben például a szdsz-el meg a Feldmájer Péterrel.
Válasz erre 

FideSS Bérenc (törölt) 2017.03.16. 16:31:18

Hajrá! Hajrá!
www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/20170306/217Image_4.jpg
Válasz erre 

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.03.16. 17:00:23

@$pi$: Én sosem hazudtam nem úgy mint a minidiktátor akit úgy imádtok. Az hogy a szadesz meg a többi majom mit csinált nem az én dolgom.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.16. 17:06:37

Remélem megérem, hogy a palánkon átbaszott, morzsákkal etetett, magukat öntudatos jobboldalinak tartott lúzerek önkezűleg csavarják ki saját führerük nyakát, mikor rájönnek hogy csak egy-két nagycsalád fog itt jól élni. Nekik be kell érniük a dumával. Nem tudom, meddig lehet még hülyíteni őket ilyen tömegben, de félelmetes a homály köreikben.
Válasz erre 

Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára 2017.03.16. 17:18:49

@Csuvakka a migráns vuki: "Én kezdek komolyan attól tartani, hogy Orbán nagyon nagy bajt fog csinálni"

Az ellenzek, mar 7 eve uvolti, hogy ez mar a holokauszt, de meg mindig nem latszik semmi, pedig en nagyon benne volnek.
Válasz erre 

kasztor 2017.03.16. 17:57:52

Orbán Viktor 1988 március óta pártelnök.
Közelít a nagy elődökhöz.
Kevés kivétellel nem sokra becsülik őket .(Így utólag)
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:03:11

@CsipkeRózsa: Már,hogy ne ti harácsoljatok. Loptatok eleget.
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:04:34

@Gere Mari: Anyáddal együtt...
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:05:18

@H.Sandor: Édes álom...
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:07:57

@lényeglátó: @H.Sandor: Édes álom...@István Tamasi: Most gyurcsótány elvtársadról beszélsz ugye?
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:10:24

@lényeglátó: lenin elvtársadtól még a szifilisz előtti agyborulás idézetét szóltad, vagy már a degenerálódás végstádiumában lévőét?
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:13:36

@miva?: Hülyeséget beszélsz. A kerületek átrajzolása nem befolyásolja a 2/3-dot. Ha esetleg iskoláznád magad...
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:16:21

@Mr Eggs: @miva?: Hülyeséget beszélsz. A kerületek átrajzolása nem befolyásolja a 2/3-dot. Ha esetleg iskoláznád magad...

Segg vagy kisfiam.ti a kutyának se kelletek...
Válasz erre 

Éva Lonkay 2017.03.16. 18:17:54

@n3spr3ss0: Szeretnéd pici,csipetagyú büdös bolsi, hogy gyurcsótány elvtársad legyen a góré? Hát ez nem gyere bé...
Válasz erre 

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.03.16. 18:35:45

@Éva Lonkay: látom elgurult a gyógyszer erősen vagy troll falván etetés volt?
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2017.03.16. 19:08:13

@Éva Lonkay:

Én még soha semmit nem loptam.
Egyébként, ha a baloldali pártokra gondolsz, akkor ők a törekékét sem lopták, mint Orbán 3 kormánya eddig. Főleg, nem törvényesítették a lopást.
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2017.03.16. 19:30:59

Egy jó izmos, kiéhezett gólyát gyorsan Varangykirálynak !
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 19:52:52

@CsipkeRózsa: "Főleg, nem törvényesítették a lopást. "

Csak törvényt csináltak róla, hogy 30 000 forint alatt a rendőrség nem vizsgálja a lopást. Jópofa volt, ilyet se hallotunk még a magyar történelem során.

"akkor ők a törekékét sem lopták, mint Orbán 3 kormánya"

Ó igen. A megyó például kötött egy sikerdíjas több száz milliós szerződést a metrótenderben. Képzeld: ha a cég elnyeri a metrókocsik szállítását, akkor a megyó cége kap vagy 600 millió forintot. Mit ad isten elnyerték. Bele is került a szerződésbe, hogy akkor is kifizetjük a kocsikat, ha olyan sz.rok, hogy nem kapnak engedélyt. :D Hű, az jó móka, ilyen kitételeket találni a szerződésben, mindannyian jól szórakoztunk. ;)

Aztán mit ad isten kiderült a dolog, megyó meg elmagyarázta a minap, hogy nincs itt semmi látnivaló. Azóta is mondogatják, hogy a fidesz mennyivel többet lop mint amennyit ők loptak, csak valami fura oknál fogva mindig ők buktak meg. Miniszterelnöki szintig.

De persze én hiszek neked, a fidesz sokkal többet lop, csak az mszp szokott megbukni. Meg náluk szokott 12% lenni a kamat. Meg 9,5% az éves hiány. Meg gázáremelés. Meg 15%-os infláció. Meg országmentés imf hitelből. Meg eladósodó lakosság. Meg munkanélküliség. Meg rendőrök viperával. Meg fizetéscsökkentés a közszférában.

De mindez csak véletlen. Egytől-egyik véletlenek. :D
Válasz erre 

HABONYKOMMANDO 2017.03.16. 20:26:47

@$pi$: Az Orbannak egyszeruen csak szerencseje van, hogy veletlenul pont a miniszterelnoksege alatt lesz 0 % az allamhaztartasi hiany, 0 % az inflacio, es 0 % a munkanelkuliseg.
Semmi mas mint vak szerencse.
Ezert is igazsagtalan a vilag, hogy a demokratikus ellenzeknek meg olyan peche volt, hogy pont naluk volt allamcsod, amit csak imf hitelel tudtak atmenetileg kivedekezni.
Ugyszinten toluk fuggetlen, hogy az emberek akkoriban adositottak el magukat a kifizethetetlen devizahitelekkel. A mocskos nacik direkt azert csinaltak, hogy ezzel is az demokratikus ellenzeket vadolhassak.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 20:33:59

@HABONYKOMMANDO: "Semmi mas mint vak szerencse."

Így van, hogy máshogy lenne. :D
Válasz erre 

morph on deer 2017.03.16. 20:45:53

@FideSS Bérenc:
Hajrá? Hajrá??

kepkezelo.com/images/knqjyrcgoqdnrs8dntmn.jpg
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 21:06:14

@morph on deer: Ez mit akar reprezentálni?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.16. 21:36:10

@Simicska kibérelte Vonát a személyes bosszújára: Milyen holokaust te szerencsétlen? Én nem erről beszélek. Arról, hogy a csúti cigó nem méri fel, hogy mit kockáztat, amikor az EU-t bomlasztva Putyin szekerét tolja. Pillanatnyi előnyökért ad el minket, és az oroszoknak nem jó tartozni. A mi közeli történelmi múltunkkal ez tényleg felér egy hazaárulással.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 21:48:45

@Csuvakka a migráns vuki: "az oroszoknak nem jó tartozni"

Kiknek jó tartozni? Jó lenne, ha elárulnád, mert akkor lehetne egy csomó pénzem. Szóval kiknek jobb tartozni mint az oroszoknak? Az IMF-nek jobb tartozni? A franciáknak? Talán a románoknak? Olyan izgatott vagyok, ugye elárulod, hogy kiknek jobb tartozni mint az oroszoknak? :)
Válasz erre 

morph on deer 2017.03.16. 21:56:08

@$pi$:
Gondolom a paksi óvszert :)

Nem árt felkészülni a 2026-os választásokra ilyesmikkel!
(Bár szerintem nem eléggé fideszes, sehol egy logó vagy ilyesmi.)
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 21:56:31

@$pi$: Okés, ez körülbelü nyócszor gúnyosabb mint ahogyan azt terveztem. Igazából csak arra akartam utalni, hogy tartozni senkinek sem jó és az oroszok még talán nem is a legrosszabbak ebből a szempontból.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 22:00:40

@morph on deer: "Gondolom a paksi óvszert :)"

Igen? De az van aláírva, hogy "csak a fidesz". Viszont a paksi bővítést épp az mszp alatt szavazta meg a parlament. Nem igazából *csak* a fidesz, ugye? Meg aztán az előző paksi erőművet is az mszp építtette, nem?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.16. 22:40:53

@$pi$: "a paksi bővítést épp az mszp alatt szavazta meg a parlament."

Akkor még fele ennyibe se került.

"az előző paksi erőművet is az mszp építtette"

Igen, de a szovjet elvtársak nem sok választási lehetőséget adtak nekik.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.16. 22:42:48

@$pi$: ""az oroszoknak nem jó tartozni"
Kiknek jó tartozni?"

Aki en foglalja el az országodat. Bárkinek, csak nem a oroszoknak.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 22:54:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Akkor még fele ennyibe se került."

Akkor még szó sem volt az árról. Szóval ez nem jött be.

"Igen, de a szovjet elvtársak nem sok választási lehetőséget adtak nekik."

Könnyű katát táncba vinni. Nem volt nagy fanyalgás, mindenki előtt ott ált a lehetőség, hogy segédmunkásnak álljon.

"Aki en foglalja el az országodat. Bárkinek, csak nem a oroszoknak."

Kik nem doglaltak még el egy országot sem? Ha megteheti minden ország megteszi.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.16. 23:05:58

@$pi$: "Akkor még szó sem volt az árról. Szóval ez nem jött be."

Vagy hazudsz, vagy tájékozatlan vagy, és arrogáns. Választhatsz.

""Most nézzük majd meg, mennyibe fog kerülni a tervezett beruházás, a nemzetközi példák alapján annyit el lehet mondani, hogy egy ezer megawattos blokk építése mai áron 2-2,5 milliárd euróba kerülne" - vázolta fel a miniszter. Az elfogadott javaslat arra nyújt felhatalmazást, hogy egy vagy két blokk építését elkezdje tervezni a kormány, azaz a bővítés mindenképpen százmilliárdokba fog kerülni."
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.16. 23:07:42

www.mfor.hu/cikkek/minoseg/Szazmilliardokba_kerulhet_Paks_bovitese.html

2-5 milliárd az kevesebb, mint a 12 milliárd fele.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.16. 23:14:08

@$pi$: Igen, például az IMF-nek jobb tartozni, mint egy exKGB-s diktátornak. Te máshogy látod?
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 23:19:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Vagy hazudsz, vagy tájékozatlan vagy, és arrogáns. Választhatsz. "

Olvasd el a törvényt, szó sincs árról. Nem is lehetett. Persze majd megint elkezdesz gyalázkodni és mocskolódni, megint nem fogod beismerni, hogy nincs igazad. Soha nem teszed. Inkább csá!
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 23:23:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "vázolta fel a miniszter."

Jah, a minisztereitek vázoltak fel dolgokat. Kár, hogy nem ezt szavazták meg, kár, hogy nem a parlamentben vázolta fel, hogy mennyi lesz az atomerőmű. :D
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.16. 23:24:50

@Csuvakka a migráns vuki: "Igen, például az IMF-nek jobb tartozni, mint egy exKGB-s diktátornak. Te máshogy látod? "

Nem tudom.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.17. 00:14:39

@$pi$: Na igen, ha rajtakaplak megint egy hülyeségen vagy trollkodáson - még mindig nem választottál, hogy melyik - akkor műsértődést produkálsz. Mindig ezt csináljátok, nyilván ez van a Kubatov troll kézikönyvében.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.17. 00:19:03

Ha a képviselők nem tudták, hogy mit szavaznak meg, az még rosszabb. 1. faszok, hogy nem tájékozódnak, 2. faszok, hogy hülyeségeket megzavaznak.
Válasz erre 

morph on deer 2017.03.17. 01:23:37

@$pi$:
"Viszont a paksi bővítést épp az mszp alatt szavazta meg a parlament."

A 2009. március 9-én benyújtott javaslat egy mondatból állt: "az Országgyűlés előzetes, elvi hozzájárulást ad a paksi atomerőmű telephelyén új blokk(ok) létesítését előkészítő tevékenység megkezdéséhez".

Vagyis mi is történt?
Az "előzetes elvi" hozzájárulásról döntöttek "az előkészítés" megkezdése ügyében.

Ha odafigyelsz, akkor látod, hogy mit is szavaztak meg, kár maszatolni.

Meg aztán az előző paksi erőművet is az mszp építtette, nem?

Nem.
De még csak nem is az MSZMP, ha netán arra gondoltál volna.
Akkoriban a párt nem "építtetett" semmit, az későbbi divat.

Ezt az ótvaros sunyi megállapodást viszont nem tudod levakarni a fideszről és annak szeretett uralkodójáról, mivel ez az ő saruk - ha nem örülsz neki, akkor is.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.17. 06:26:29

@morph on deer: "De még csak nem is az MSZMP"

Gondoltam szólok: az ugyanaz a párt, csak a név változott meg. És nem, ez nem az én véleményem, hanem a párt hivatalos álláspontja.
Válasz erre 

$pi$ 2017.03.17. 06:32:07

@morph on deer: "Akkoriban a párt nem "építtetett" semmit, az későbbi divat. "

Ugyan már, ez marhaság. Akkoriban minden a "pártunk" épített, így is mondták.
Válasz erre 

István Tamasi 2017.03.17. 11:26:05

@Éva Lonkay:
Pontosan tudod, hogy az orsósféreg diszkrét elnevezése a a sámlicézár, sőt a legjobb, több évtizedes barátja szerint ő egy g..i.
Válasz erre 

HABONYKOMMANDO 2017.03.17. 11:55:20

@Csuvakka a migráns vuki: "$pi$: Igen, például az IMF-nek jobb tartozni, mint egy exKGB-s diktátornak. Te máshogy látod? "

Igen tehat az oroszok, azok meg mindig komcsik, meg diktatorok, meg a szovjetunio ujra megszallja az orszagot, de az MSZP az meg veletlenul sem ugyanaz, mint az MSZMP.
Mikozben mindenki tudja, hogy az MSZP, csak egy betuben kulonbozik az 1956-os forradalmat verbefojto MSZMP-tol. Es ezt a 2006-os verfurdovel maradektalanul bizonyitottak is.
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2017.03.17. 12:46:19

@HABONYKOMMANDO:

hol éltél 2006-ban, hogy vérfürdőről beszélsz? Szerintem csak azt láthattad, hogy a csőcselék gyújtogat, követ dobál, büfét rabol ki.
Ami az eladósodást illeti, onnan kell kölcsönt felvenni, ahol kisebb a kamat, amit mindannyiunk fizetünk. Az IMF hitel kamata fele, harmada az Orbán által igénybe vett hitelnek. Igaz, a kutya sem ellenőrzi, hogy mennyit lopnak el Orbánék, az általuk felvett kölcsönből.
Válasz erre 

2017.03.17. 16:04:50

@J.R. Ewing:
Miután az Orbán-kormány 1998-ban hatalomra került, megtörtént a korrupció centralizációja. Orbán olyan rendszereket épített ki, amelyek lehetővé tették, hogy az állami pénzek magánszemélyek zsebében tűnjenek el. Ennek az apja is haszonélvezője volt.”

Kérdésemre, hogy Orbán Viktor rendszere az olasz maffia mintájára működik-e, így válaszolt: „Nem túlzás. Ő a capo, a magyar Don Corleone.”
Mindezek alapján kifejezetten beteges látvány, hogy osztrák és német döntéshozók, mint Horst Seehofer, Bajorország miniszterelnöke vagy Edmund Stoiber, Bajorország volt miniszterelnöke körüludvarolják Orbán Viktort. Aki nyilvánosan a magyar kormányt állítja ragyogó példaként a közös értékeken nyugvó Európa elé, az Európa legutolsó eszményképét, a liberális és szociális demokrácia eszményét rombolja szét.
Válasz erre 

2017.03.18. 10:38:30

@Éva Lonkay:
LENIN nem agylágyulással született, mint te!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard