Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor cukikampánnyal küzd a bevándorlók ellen

Orbán Viktor cukikampánnyal küzd a bevándorlók ellen

A kormányfő mindent elkövet annak érdekében, hogy elhitesse népével: ő csak egy a több millió magyar közül. Feltűnően aktív a virtuális térben, színvonalukat tekintve egymást alulmúló Facebook-videók jelzik útját szerte e hazában. Mintha megirigyelte volna Vona Gábor pártjától a cukiságokat, hiszen többek között rövidfilm örökíti meg, amint csokinyuszikat vásárol Szerencsen, majd feltűnik egy vidéki óvodában, ahol látványosan lepacsizik a kicsikkel. Közben habzó szájjal riogat a menekültek ellen, és persze Soros György is megkapja tőle a magáét.

zoom_hu_2.jpg

        Fotó: zoom.hu

Nem mintha minden Bözsi nénivel kezdődött volna, de néhány hónapja egy nyugdíjas néninél tett „váratlan” látogatása megalapozta Orbán Viktor mostani kampányát. Igyekszik joviális úriemberként viselkedni a nyugdíjasokkal, ovisokkal, sőt a nőkkel is, ami azért nem megy neki olyan gördülékenyen. A különbség az, hogy Bözsi néninek még Gyurcsány Ferencet és az „elmúlt nyolc évet” szidta, most azonban mindenről és mindenről a bevándorlás veszélyei jutnak eszébe.

Bármerre jár ugyanis, először jól megdicséri saját kormányát, méltatja a helyi fideszes potentátokat, majd ügyes retorikai fordulat után migránsozik egy kicsit. Interjút adott például a  Várpalotai Hírcentrum Televíziónak, melyben a szokásos ömlengés után kerek perec kijelentette:  „egy migránsra kilencmillió forintot kellene költeni”, ami veszélyeztetné az elért gazdasági eredményeket, és a pénzt így nem a magyar emberekre, hanem a betelepítendőkre kellene majd fordítani.  

Ez nem pusztán ordas hazugság, hanem önleleplezés is. Egyrészt, mert Magyarország tavaly befogadott 1300 menekültet, és nem kellett rájuk költeni egy valag pénzt, másrészt letelepedési kötvények segítségével 20 ezer migráns érkezett hazánkba, akik fizettek az állampolgárságért. Tehát, ha a migránsok pénzt hoznak, akkor itt a helyük, ha meg szegények, akkor ne jöjjenek, mert sokba kerülnek. Nem túl cizellált gondolatmenet, de az a kukás biztos megérti, akivel egy Facebook-videó tanulsága szerint Egerben ölelkezett a miniszterelnök.

hvg_35.jpg

Fotó: 24.hu

Van tehát logika abban, hogy Orbán kampányvideóin finoman szólva nem az értelmiséget próbálja megszólítani. Olyan állítások hangoznak el a szájából ugyanis, melyeket tényekkel nem tud alátámasztani, így a sárga kabátos kukásemberrel szívesebben bratyizik, mint egy akadékoskodó, a kákán is csomót kereső középiskolai tanárral, vagy egy villamosmérnökkel. Orbán világképe azt sugallja azt, hogy amíg Magyarországon nincsenek bevándorlók, addig fejlődik a gazdaság, szépülnek a közterek, nemzeti szellemben képezik a gyerekeinket az iskolákban, de ha jönnek a Soros által fizetett muszlim bevándorlók, ennek az idillnek vége.

Ráadásul, amíg egyetlen cél lebeg a kormány szeme előtt, mely lényegében a bevándorlás elutasítása tokkal, vonóval, addig mindig le lehet nyugtatni a kedélyeket, amikor a választók a kormány viselt dolgait kezdik felhánytorgatni. Semjén Zsolt külföldi luxusvadászatai, Lázár János batidai kastélya, Kósa Lajos talányos számlakezelési ügye, vagy Tiborcz István Elios-ügye mind másodlagosak, ha a kormányfő cukikampánya csattanójaként rendszeresen belengeti, hogy az igazi veszély nem a kormányzati korrupció, hanem a migránsáradat.

blikk_4.jpg

Fotó: blikk.hu

Nehéz megjósolni, mennyit hoz a Fidesz konyhájára Orbán országjárása, ám az biztos, hogy lényegében egymaga próbálja megoldani pártja nagy problémáit. A zűrös ügyekbe keveredett kormánypárti káderek ugyanis lényegében kiestek a kampányból, a migrációs tematikára felhúzott propagandagépezet pedig érdemben nem képes reagálni az aktuális témákra. A miniszterelnök végighaknizza az országot, jópofizik azokkal a választókkal, akik vevők még a program nélküli, riogatásra épülő kampányra, és abban a tudatban várja április 8-át, hogy minden tőle telhetőt megtett a siker érdekében. Ahogy a dakota gyerekeknek mondják szüleik: „Már nem kell sokat aludnunk ahhoz, hogy megtudjuk, hatottak-e a varázslók ráolvasásai a törzs tagjaira.”   

   

35 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor cukikampánnyal küzd a bevándorlók ellen Tovább
Facebook Tetszik
0
35 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4713774156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tireless treehugger 2018.03.24. 11:09:18

>>...hogy az igazi veszély nem a kormányzati korrupció, hanem a migránsáradat.

Igaza van, igazi veszély a migránsáradat. Csak nem úgy ahogy ő mondja. De ha magyarok akartok maradni akkor orbánra szavaztok. Aki ember szeretne lenni az valaki másra.

Ti viszont ügyesek vagytok és élelmesek, a legokosabb és legtalpraesettebb csürhe európában, olyan furmányosan fogtok szavazni hogy csak mindenki jár rosszul.

Remény és semmi változás, remény és semmi változás, remény és semmi változás.

Mert nincs is annál okosabb mintha a rossz eredmény után tovább csináljuk ugyanazt, vagy nem?.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.24. 11:59:47

Feljelentettem volna azt az aljas bűnözőt, ha a gyerekemhez nyúl.
Az óvónőt szintén. Nem azért van rábízva a gyerek, hogy hitvány emberek kezére játssza.
Ha ez belefér, akkor mi fér még bele neki?
Válasz erre 

rallus 2018.03.24. 12:11:47

@Orbán Hazaáruló Viktor: Igazad van, nem hiszem hogy egy gyerek fel tudná dolgozni a közted és Orbán között levő különbséget! Még az is lehet, hogy nem beszélne hülyeségeket, hanem tanulna....
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.24. 12:20:26

@rallus: Loptok, csaltok, hazudtok, ahol csak tudtok, miért pont ez ne férne bele nektek, hogy gyerekeket használtok fel. Szánalmas, nyomorult egy banda vagytok.
Válasz erre 

1ghost 2018.03.24. 12:51:25

@rallus: Takarodjatok a gyerekeinktől ti szarházi fideszesek! A hozzád hasonló gerinctelen söpredéknek semmi keresnivalója gyermekeink közelében.
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 12:57:00

"Egyrészt, mert Magyarország tavaly befogadott 1300 menekültet,"
Kösz, hogy leírtad. Így ti is igazoltátok, hogy van emberiesség Mo-on, vagyis, aki rászorul, az a jövőben bebocsátást nyerhet, függetlenül a kötelező kvótától. Amiről szól a kampány, az az, hogy nem akarunk kötelező kvótát, egyrészt mert mi akarjuk megmondani, hogy ki jöhet be, másrészt nem 1300-ról van szó, hanem legalább a százszorosáról.

És onnantól kezdve nem lenne nyugalom, az ellenzéki tábornak nincs fogalma arról, hogy mi megy Ny.-Európában, hiszen ott erősen megy a cenzúra, azaz nagyon sok esetet elhallgatnak. Nem tudnak arról, hogy az átlagiszlám mennyire nem toleráns a vendéglátók kultúrájával, világnézetével szemben. Ami ott zajlik, az lenne itt is. Mo. túl kicsi és gyenge egy ilyen társadalmi kísérlethez; sőt, elszenvedői is vagyunk már ilyennek, épp száz éve derült ez ki, mi lett a török vész utáni kihalt területekre a Habsburgok által elrendelt több száz évvel ezelőtti betelepítések eredménye.

A dzsihadfigyelo.com jól mutatja, mennyire nem toleránsak a tolerancia bajnokai (különösen a szélsőbalos antifasiszták, fizikai agresszió(!)) és a migránsok.

A gazdaság meg köszöni, jól van, és fejlődik tovább. Ennyi meg nekem elég, nem kell számomra a gazdasággal kampányolni.
Válasz erre 

Kivlov 2018.03.24. 13:00:39

Mikor értitek már meg, hogy nem általában véve a migrábsokkal (azaz kvázi a határátlépőkkel), hanem az illegális migránsokkal, azaz a bozótosob át papírok nélkül, ellenőrizhetetlenül ideözönlő csürhével van a baj...
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.24. 14:00:21

@Kivlov: Ezt vidéken is tudják? Mert kétlem, hogy a több tízmilliárd forint közpénzből kiplakátolt ország nagy részét érdekelné. Átment nekik a gyűlölködő üzenet, rettegnek a semmitől és a fideszre fognak szavazni!
Először minden migráns terrorista volt, most meg hogy kiderült, itt egyedül a fidesz hozott be migránst, már megy a mosdatás, hogy azok a jó migránsok.
Másrészt, sokkal többen adták be a hivatalos papírokat, még sem kaptak menekült státuszt. Akkor még sem jöhet mindenki, aki megérdemelné?
Hazudoztok össze vissza, már azt sem tudjátok, mit mikor hol mondtatok.
Válasz erre 

rallus 2018.03.24. 14:08:09

@Orbán Hazaáruló Viktor: "többen adták be a hivatalos papírokat, még sem kaptak menekült státuszt." Tényleg jobb lenne, ha keresnél egy értelmesebb embert a gyereked mellé... A menekültként történő elfogadás nem attól függ, hogy leadunk egy "papírt".
Hogy értsd! Veszel egy vonatjegyet Vácról Kalocsára és fel akarsz szállni vele a metróra...
Válasz erre 

élveteg 2018.03.24. 14:11:27

másrészt letelepedési kötvények segítségével 20 ezer migráns érkezett hazánkba, akik fizettek az állampolgárságért. Tehát, ha a migránsok pénzt hoznak, akkor itt a helyük, ha meg szegények, akkor ne jöjjenek, mert sokba kerülnek. Nem túl cizellált gondolatmenet, de az a kukás biztos megérti, akivel egy Facebook-videó tanulsága szerint Egerben ölelkezett a miniszterelnök.

Nem jár vele állampolgárság Tényleg nem túl cizellált gondolatmenet de mi a gond ezzel? Az hogy valaki nem hülye ? Maga kit szeretne a szomszédjának ? Egy milliomost vagy egy 14 tagú topronygyos szenegáli családot Namost ha azt mondja hogy a topronygyosékat akkor két eset van Hazudik vagy hülye
Válasz erre 

Kivlov 2018.03.24. 14:18:42

@Orbán Hazaáruló Viktor:
Eddig is szabadon utazgathatott az, aki teljesítette a rá érvényes beutazási szabályokat. Még egyszer mondon: a gond az illegális csürhe.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 14:27:12

@Neo07: "Amiről szól a kampány, az az, hogy nem akarunk kötelező kvótát, egyrészt mert mi akarjuk megmondani, hogy ki jöhet be, másrészt nem 1300-ról van szó, hanem legalább a százszorosáról. "
---
Nem az első amikor több tízezer menekült befogadásáról beszélnek a kormányt foggal körömmel védők, tudnál nekem linkelni egy hiteles (pl külföldi) orgánumot, ahol erről írnak? Nem baj ha idegennyelvű, angolul és németül is értek.
----------------

"A gazdaság meg köszöni, jól van, és fejlődik tovább. Ennyi meg nekem elég, nem kell számomra a gazdasággal kampányolni."
---
A Fidesz elmúlt 8 évnyi kormányzása alatt Európában a recessziót felváltotta a gazdasági növekedés, nem neveznék óriási eredménynek egy kis mértékű GDP arányos növekedést, miközben 3.000 milliárd forint magánnyugdíj vagyont államosítottak, kb nagyságrendileg 11.000 milliárd forintot pumpálhattak bele Magyarország fejlesztésébe az Uniós támogatásokkal (hogy értsd a nagyságrendjét ezeknek, a 2017-es költségvetés elfogadott bevételi főösszege 17,431 milliárd volt). Én erre azért nem lennék annyira büszke úgy, hogy a szomszédjaink, még Románia is sokkal jobban fejlődött az elmúlt években mint mi.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 14:34:24

@élveteg:
Rosszul tudod, a letelepedési kötvénnyel jár állampolgárság is (még ha nem is azonnal).

Letelepedési kötvény: Ismert nemzetközi gyakorlat, hogy azok az országok, amelyek vonzani szeretnék a külföldi betelepülőket, bizonyos gazdasági befektetésekért cserébe letelepedési lehetőséget nyújtanak külföldieknek a letelepedésre, hosszabb távon az állampolgárság megszerzésére. Az ezzel kapcsolatos nemzetközi gyakorlat széles skálán változik. A külföldi befektető e kötvények vásárlása révén tulajdonképpen kölcsönt nyújt a magyar államnak, amit középtávon komoly kamattal együtt kap vissza az államtól. Profit az ügyletben kizárólag a közvetítő cégekben keletkezik, de az igen jelentős mértékű.

Az engedély kézhezvételétele után nyolc évvel igényelhető a magyar állampolgárság.
Válasz erre 

élveteg 2018.03.24. 14:47:36

@csakegyvalaszto:

Csakhogy én idéztem posztból : "másrészt letelepedési kötvények segítségével 20 ezer migráns érkezett hazánkba, akik fizettek az állampolgárságért" és ezt múlt időben írva azt jelenti mintha már meg is kapták volna az állampolgárságot ami nem igaz Még nyolc és múlva is csak igényelhető ahogy te is írod de még akkor sem biztos hogy meg is adják
Válasz erre 

rallus 2018.03.24. 15:05:52

@csakegyvalaszto: Hát igen.... Valami különbség csak van?
"Lehet még egy picikét itt teszetoszáskodni, de nem sokat. Gyorsan eljött az igazság pillanata. Az isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége, meg trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük. Nincsen tovább. Nincsen. És persze még gondolkodhatunk nagyon sokáig, meg kib….ott sok elemzést el lehet végezni, hogy melyik társadalmi csoportot hogy fogja végezni(?), azt tudom nektek mondani. "
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 15:31:45

@csakegyvalaszto:
"Nem az első amikor több tízezer menekült befogadásáról beszélnek a kormányt foggal körömmel védők, tudnál nekem linkelni egy hiteles (pl külföldi) orgánumot, ahol erről írnak? "

Tessék, az első link:
www.breitbart.com/london/2017/03/28/hungary-refuses-5000-migrants-sweden/
És ez csak Svédország. Amely nyilván nem elégedne meg 5000-rel, küldenének többet is. Ott van Németország is, mely a dublini (egyébként életképtelen és rossz) megállapodásra hivatkozva szívesen visszaküldene ennél sokkal többet is.
Egy másik link:
www.bbc.com/news/world-europe-35425735
www.dailymail.co.uk/news/article-3420279/Sweden-kick-80-000-immigrants-says-minister-HALF-asylum-claims-migrants-make-rejected.html

www.independent.co.uk/news/world/europe/sweden-threatens-legal-action-against-hungary-unless-takes-refugees-back-migration-asylum-seekers-a7350896.html
"Government’s spokesman Zoltan Kovacs said Hungary would refuse to accept returns of asylum seekers from other EU states."
"Austria has also threatened to take legal action against Hungary over failing to meet its Dublin agreement committment."
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 15:42:02

@csakegyvalaszto:
Röviden:
Maga a magánynyugdíj rendszere volt a rablás. A világon nincs még egy ilyen szisztéma, amit itt kitaláltak: egy tucat "kezelő" a "működési költségek" 5 %-ért "kezeli" a manyup-vagyont. Az addig állami rendszerből ide irányították a pénzeket, cserébe a hatalmas lyukat drága hitelfelvétellel tömték be. Aminek a kamatait persze nem a bombaüzlethez jutó manyupok fizetik vissza, hanem kik? Hát persze, az adófizető magyar állampolgárok termelik ki és fizetik vissza.
Simorék direkt jó magasan tartották a kamatot, hadd menjen maximális intenzitással a pénzszivattyú, hadd legyen minél magasabb a kamatteher (kb.évi ezermilliárd forint!)

Ezek, meg a dilettáns gazdásgpolitika, a privatizáció ellenére növekvő adósság, a csökkenő GDP, a devizahitelek csapdája vetette vissza az országot kábé egy évtizeddel. Egy ilyen visszaesés után nem könnyű növekedni, ezért húznak el azok az országok mellettünk, amik 2002-ig gyengébbek voltak nálunk.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.03.24. 15:49:28

@Orbán Hazaáruló Viktor: Amikor a liberósbolsik tüntetni viszik őket, az persze rendben van...
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.03.24. 15:53:27

"Orbán világképe azt sugallja azt, hogy amíg Magyarországon nincsenek bevándorlók, addig fejlődik a gazdaság, szépülnek a közterek, nemzeti szellemben képezik a gyerekeinket az iskolákban, de ha jönnek a Soros által fizetett muszlim bevándorlók, ennek az idillnek vége."

Vannak helyek ahol az iszlám és a nyomor nem járnak kéz a kézben, de azok eléggé illiberális demokráciák. És általában kell hozzá pár olajkút is.
Válasz erre 

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.24. 15:55:33

@rallus: Terelsz, azt is gyengén.
Gazdád beengedte Pharaont, meg egy rakás Ukrán és arab bűnözőt. Diktátorokkal pacsizik.
Tized ennyi szavazója sem lenne, ha a propaganda minisztérium nem vezetné meg az embereket.
Te meg itt mosdatod őket. Ostoba vagy, kár erőltetned. Itt a törvény maga a fidesz.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 16:49:12

@Neo07: Átfutottam a cikkeket, amiket linkeltél, leginkább a bbc-t és az independientet tartom meghatározóbb orgánumnak, de én találtam benne olyan részt, hogy döntés lenne arról, hogy pontosan hány bevándorlót kell befogadni, aminek száma egyébként a fidesz nyilatkozatai szerint a kampány előrehaladtával dinamikusan növekszik. Engem nem győzött meg ez abban, hogy migránsok tízezrei fognak itt letelepedni ha nem nyer a fidesz. Én továbbra is azt látom, hogy beengedtek 20e letelepedési kötvényest pusztán offshore profitszerzési alapon átvilágítás nélkül, miközben migránsok tízezreivel dobálóznak.
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 17:33:31

@csakegyvalaszto:
"...aminek száma egyébként a fidesz nyilatkozatai szerint a kampány előrehaladtával dinamikusan növekszik."
Hát hogy a fenébe ne, amikor naponta ezrek érkeznek Németországba és Olaszországba, és egyre többen nyilatkoznak arról, hogy az afrikai emberek sem hülyék, ők is figyelik a híreket és látják, hogy Európa – egyelőre – tárt karokkal várja őket. Több millióan készülnek, gyülekeznek.
Ellenben Németország máris megtelt, Párizsban is az utcán, parkokban sátoroznak, érthető, hogy szabadulnának ezektől... A fanatikus szélsőbalosok kivételével mindenki tudja már, hogy bakot lőttek, Merkel is tudja, de még nem vállalják ennek teljes beismerését nyíltan. Az első apró lépés az volt, amikor Merkel beismerte, hogy mégis vannak nogo-zónák.

Ha az ellenzék nyer, és ideküldenének tízezer migránst, az osztrák–magyar határt is le fogják zárni, a többi belső belső határral együtt, hogy ne tudjanak visszaszökdösni a birodalom centrumába. Magyarul: vége lesz Schengennek, vége lesz annak, hoyg megállás nélkül mehessünk Bécsbe.

A letelepedési kötvényesek gazdag emberek, ők nem a segélyekért jönnek.
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.03.24. 18:04:36

Kellene egy Soros ellenes computer game, Orbán kampányába. A magyar kormány bármikor ki tud fizetni egy komoly dollárszázmiliós ilyen projektet, s a propaganda értéke hatalmas.

A jövőbe játszódna, amikor is nyugat nagy része nogo zóna lett. Már a svéd erdőkben is migránshordák vannak csak, nuku szarvasok. Soros postai csomagokkal és hajítógépekkel is küdi a migrancsot, de a magyarok kitartanak. Már valami új főpap van, orbán sem él már de tiszteletből Orbániának híjják az oázist a zombi világban.

Orbán egy ilyen számítógépes projekttel kirobbanthatná a világforradalmat akár.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 18:51:48

"Ha az ellenzék nyer, és ideküldenének tízezer migránst, az osztrák–magyar határt is le fogják zárni, a többi belső belső határral együtt, hogy ne tudjanak visszaszökdösni a birodalom centrumába. Magyarul: vége lesz Schengennek, vége lesz annak, hoyg megállás nélkül mehessünk Bécsbe."
--
Ennek továbbra sem látom a nyomát a nemzetközi sajtóban, sem egy pontos számról (az 1294-en kívül), sem másról. Hagyjuk, hogy a hazai politikusok mit hazudoznak erről, illetve a féknyúz oldalakat, névtelen videókat/hírforrásokat.
----
"Ha az ellenzék nyer, és ideküldenének tízezer migránst, az osztrák–magyar határt is le fogják zárni, a többi belső belső határral együtt, hogy ne tudjanak visszaszökdösni a birodalom centrumába. Magyarul: vége lesz Schengennek, vége lesz annak, hoyg megállás nélkül mehessünk Bécsbe."

Azt mondod, hogy a magyar választás befolyással lesz a Schengeni egyezményre? Túlbecsülöd a jelenlegi kormány kompetenciáját. Ha a fidesz megbukik április 9-én is fel fog kelni a nap, se európa se a világ nem fog elpusztulni. Sőt, nagy tétben mernék fogadni, hogy nem fognak több bevándorlót beengedni mint a fidesz. Nem lesz se apokalipszis, se anarchia.

A letelepedési kötvényesek valóban gazdag emberek, minthogy a terroristáknak is van pénzük. Tételezzük fel, hogy terrorista vagy és be akarsz jutni európába bárhova, akkor megrizikóznád a határátkelőket egy idegen papírral, vagy inkább vennél egy letelepedési kötvényt és senki hozzád se szól, csak utald a pénzt...
Véleményem szerint inkább fogadnék 20e regisztrált menekültet, mint 20e nem átvilágított pénzembert, maffiózót és potenciális terroristát. Nem mondom, hogy mind bűnöző/terrorista, de szerintem egy részük az, mivel kb az összes kötvényest komolyabb vizsgálat nélkül el is fogadták.
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 19:07:39

@csakegyvalaszto:

Látom, nekem nem hiszel:
www.independent.co.uk/news/world/europe/the-end-of-schengen-restrictions-by-denmark-and-sweden-are-threatening-europes-passport-free-zone-a6796696.html

www.politico.eu/article/the-end-of-schengen-germany-border-controls-austria-check-points-temporary/
"Free movement around 26 countries for 400 million Europeans is now seriously threatened."

politheor.net/collapse-of-schengen-the-beginning-of-the-end/
www.euronews.com/2016/02/16/schengen-the-beginning-of-the-end-austria-to-begin-tighter-border-checks

Éa legfrisebb hír (7 napos hír):
www.dw.com/en/german-interior-minister-horst-seehofer-calls-for-more-internal-border-controls/a-43026767

Nagyon meglepődnél, ha azt mondom, hogy 2015 óta a terrortámadásokat közismerten nem letelepedési kötvényesek követték el? Hoppá.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 19:07:59

@Neo07:
Komolyra fordítva a szót, egy dologban egyetértünk, valóban Orbán tette a legtöbbet, hogy ne akarjanak itt letelepedni a bevándorlók, mert bármerre indulnak el nyugatra, vagy északra társadalmilag és gazdaságilag is fejlettebb országba érkeznek, ahol rendben van az egészségügy, szociális rendszer, oktatás, infrastruktúra. Hülye lenne itt letelepedni, egy országban ahol ráadásul nyíltan gyűlölik őket...
Ha a Dublini egyezmény szerint vissza is toloncolnák őket, akkor se maradnak itt kb egy napig se, ez így lesz kormányzattól függetlenül.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 19:15:14

@Neo07:
"Nagyon meglepődnél, ha azt mondom, hogy 2015 óta a terrortámadásokat közismerten nem letelepedési kötvényesek követték el? Hoppá. "
---
Tán nemzetbiztonságnál dolgozol? Mivel a letelepedési kötvények "vásárlói"-nak a nevét sehol nem adták ki ez az állításod nettó félrevezetés. Én is csak tippelek, de szerintem mivel így tudnak maffiózók és terroristák a legkönnyebben tökéletesen legálisan bejutni bárhova európába, félő hogy ki is használják...
Az általad linkelt cikkekben sincs egy pontos szám, hogy mennyi menekültet kell majd kötelezően befogadni és erőszakkal letelepíteni, amit az ellenzék majd biztosan meg is fog tenni és a kedvenc kormányunk meg nem...
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 19:24:45

@csakegyvalaszto:
Egy megnyomorodott és kirabolt országban valóban nem volt elsődleges prioritás az egészségügy, stb, hanem helyette a gazdaságot kellett helyretenni, a tüzet oltani. Most érkeztünk el oda, hogy miután nem kell egy négyes metró árát kamatteherként kidobni, most már lesz keret szuperkórház építésére, és további műszerek vásárlására.
Hallottál fogászati turizmusról? nézz utána, meg fogsz lepődni. A magyar fogorvosok keresettek.

Na, kezded kapizsgálni. Épp azért lesz ellenőrzés a határokon, hogy nem tudjanak innen elmenni az idetelepített migránsok, máskülönben semmi értelme a kötelező kvótáknak , ezt egy óvodás is beláthatja.
Csehországból is eltűnt az a 10 migráns, akiket oda vittek át, nézz utána.
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 19:55:06

@Neo07:
Van még egy dolog amiben egyet értünk, Gyurcsányt én is okolom, hogy itt tart az ország szánalmas volt a politikája, érthetetlennek tartom hogy van még a politikai porondon. Ámde ami miatt az általad említett megnyomorodott országot vett át a fidesz, az leginkább a gazdasági válság miatt volt, ami nemcsak Magyarországot, hanem a fejlettebb nyugati országokat is rendesen visszafogta. A válság 2010-ben már enyhült és 2013-ra lett vége, azóta is szerte az eu-ban tombol a gazdasági fellendülés, csak nálunk indult el most egy 4% körüli GDP arányos növekedéssel. Ha kamatterhekről beszélünk, mondd meg kérlek mi értelme van hitelből építeni kb 10.000 milliárdos erőművet, vagy ugyancsak hitelből építeni a Szerbiába tartó vasutat?
Paksnál a 10.000 milliárd akkora összeg, hogy az ember épp ésszel fel se tudja fogni. Ez 10 millió millió forint. Ebből minden magyar ingatlanra fel lehetne szeretni egy napelemet, ami nullázná vagy nagyban csökkentené az áramszámláját minden magyar családnak.
Mivel ezek hitelből épülnek fel még az unokáink is fizetni fogják a kamatait. A Paks II bekerülési költsége közel 60%-a a 2017-es költségvetésünk bevételi főösszegének, szerinted mennyire nyomja majd agyon az országot, ha leszámítva azokat a szakértőket akik érintettek a beruházásban minden más szakértő szerint egyértelműen veszteséges lesz és amúgy is egy veszélyes és ódivatú technológia szemben a megújuló energiával. Illetve mi hozadéka van egy vasútnak hitelből Szerbiába?
A közpénzek ellopása és a korrupció is aggasztó. Kiegészülve az EU-s pénzek ellopása a kormány EU-val szembeni arroganciája ahhoz fog vezetni, hogy elzárják a pénzcsapokat amik eddig a hajunknál fogva tartották kinn a fejünket a vízből, enélkül nemhogy növekedés nem lesz, de még jobban el fog mellettünk robogni a Közép-Európai gazdasági versenytársaink, pl Szlovákia, Románia, Horvátország, Csehország, stb. Ne legyen igazam ebben, de ez visszafordíthatatlan folyamatokhoz fog vezetni, ami sokkal nagyobb probléma lesz mint akár a migráció.
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 20:33:56

@csakegyvalaszto:
Erőmű: Anno még a Gyurcsányék kezdtél el ezt a projektet. Az atomerőműveket nem szeretem, de a jelenlegi Paks üzemideje hamarosan lejár, szénerőműveink nincsenek, más megoldás nincsen. Szerintem is a napenergia a legtisztább, de az a helyzet, hogy nálunk maximum csak kisegítő erőműként jöhetnek számításba. Ettől függetlenül nyilván kell minden háztartásba is napelem. Paksról nem nagyon vitatkoznék, szerintem sokadrangú kérdés. Áram márpedig kell.

Korrupció: ne csinálj úgy, mint ha csak most lenne korrupció. Volt korrupció és közpénzlopás a szocik alatt is, e téren nem sok változás van, legfeljebb a mértékekről vitatkozhatunk csak.
Nem fogják elzárni a pénzcsapokat, ugyanis ezzel csak maguk alatt vágnák a fát. Ugyanis hatalmas a multik és a külföldi tulajdonú cégek aránya, így ezzel a elzárással őket sújtanák a legjobban. Éppen azért adtak és adnak ma is Görögországnak, mert onnan jön (csorog) vissza a pénz a németekhez.
Gazdaságilag teljesen jól áll a Fidesz-KDNP, így az etnikai arányok erőszakos megváltoztatása, illetve annak igénye a legfőbb probléma ma. Szeretnél egy olyan Mo.ot, ahol majd kisebbségben leszünk a bevándorlókhoz képest? Mert könnyen ez lehet a vége. Ahol, ha nem akartok nagyobb bajt, a feleséged, a lányaid csadorba bújnak . (Mai hír No.-ból, hosszú kabát)
Szerintem ez a legfontosabb kérdés ma, nem az, hogy van-e, és ha van, mennyit lopnak. Hidd el, ha az ellenzék kerülne kormányra, lopnának, megemelnék az adókat, Soros benyújtaná a számlát, amit a pénzszivattyú nagyobb szintre történő indításával törlesztenének., stb. Megint lenne szemkilövetés, kardlapozás, a hülye Karácsony államcsínnyel kezdene, stb
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 20:39:03

mármint a régi mennyiségben nincsenek szénerőműveink, talán maradt egy-kettő a privatizáció után
Válasz erre 

csakegyvalaszto 2018.03.24. 21:11:17

@Neo07:
Örülök, hogy bár nem értünk és nem is fogunk egyet érteni, de értelmesen el tudtunk vitázni. Meglepődsz, de vannak dolgok amiben egyet értek veled és a fidesz kormányzásában, csak túl sok amiben nem. A világ nem fekete-fehér, számomra nem fog összeomlani az ország ha nyer a fidesz, minthogy akkor is új nap virrad ha ellenzékbe kerül. Alapvetően jó meglátásaid vannak szerintem, csak ne lenne ez a Sorosos science -fiction, értelmes emberként Te se hiheted, hogy egy öreg magyar milliárdos, aki özön civil szervezetet támogat, amik valóban segítenek társadalmi egyenlőtlenségek enyhítésében arra gerjed, hogy Magyarországot teletelepítse bevándorlókkal. Az a problémám, mint most is, hogy minden csapból a soros terv folyik, de azt se tudjuk azt eszik-e vagy isszák. Sehol nem láttam leközölve, vagy videót ahogy maga az ördög éppen saját szájából nyilatkozza, hogy mindenáron migránsokkal pótolná azt a 600 ezer fiatalt, aki kivándorolt innen egy élhetőbb országban való életért.
A fidesznél nemcsak az a probléma hogy lopnak, hanem hogy úgy alakították ki a politikai rendszerüket, hogy ne is lehessen őket felelősségre vonni érte. Olvasott vagy, Te is látod, hogy nulla a felelősségrevonás ordítóan egyértelmű bűncselekmények esetén is. Az a bűnük, hogy bár ígérték, és minden eszközük meg volt hozzá, de nem tettek meg mindent, hogy olyan rendszert építsenek fel, ahol ha valaki lop a közösből, az felelősségre legyen vonva és bíróság döntsön a sorsáról.

Nem csinálok úgy, mintha csak ők loptak volna a történelemben, de én azt mondom, hogy mindenkit pártállástól függetlenül, elkövetés időpontjától függetlenül eljárás alá kell vonni, ha jogtalanul hozzányúlt Magyarország pénzéhez. Mielőtt mondanál bármit, nem vagyok elfogult, eddig még nem volt olyan politikai párt ami mindenben szimpatikus lenne számomra, talán legközelebb hozzám az LMP áll, de nem lennék ott se tag, mert nem értek mindenben egyet a politikájukkal.
A mostani választásnál akkor lennék boldog, ha a fideszt leváltanák, visszaállítanának egy jogállami minimumot és kiírnának egy időközit. Akkor se lennék teljesen boldogtalan, ha a fidesz maradna kormányon, de minimális különbsége lenne az ellenzéki erőkkel szemben, mert akkor kénytelen lenne leülni más pártokkal, és nem tudna csak erőből kormányozni. Leginkább attól tartok, hogy nagy arányban nyernek, és folytatják amit eddig, de ha több jogállami pillért kiütnek, az már nem illiberális demokrácia lesz, hanem diktatúra.
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 22:18:26

@csakegyvalaszto:
Igen, én is örülök, hogy értelmesen, kulturáltan tudtunk véleményt cserélni. Láttam, hogy Te nem a szokásos gyűlölködő troll vagy, ezért is igyekeztem reagálni, ha nem is mindenre, de a legfőbb meglátásaidra. Nem is számítok arra, hogy meggyőzlek (sokakat képtelenség, ez nyilvánvaló), de legalább leírom a gondolataimat.

Soros: Igen, néha én is úgy ébredek, hogy talán csak rémálom volt ez az egész, de hiába, be kell látni, tényleg van olyan, hogy – mint az elcsépelt közmondás is mondja – a pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve. Lehet, hogy a Soros valamikor jó reményű idealista volt és jó célokért dolgozott valamikor, de az a helyzet, hogy aki pénzét shortügyletekkel szerzi, az már akkor elveszíti ártatlanságát – az a pénz nem magától terem a semmiből, hanem más részvényesek százai ezrei zsebéből vándorolt Soroshoz. Nagyon sokan keményen megszenvedték pl. az angol font elleni támadását is, munkanélküliek lettek, eladósodtak, el kellett adniuk mindenüket, stb, szóval elég sok szenvedést okozott már eddig is az az öreg milliárdos. Egy spekuláns nem lehet egy szinten pl. Bill Gatessel, aki tényleg munkából szerezte pénzét.
Másik: senki nem választotta meg vezetőnek, így ne akarja formálni a politikát, azzal, hogy migránsokat utaztat be (egyébként az rengeteg vízbe fúlt ember és gyerek ma is élhetne, ha nem adták volna nekik ki azt a meghívólevelet...)
Kivándorlás: kezdettől fogva tudták, hogy ez lesz, erről szól ugyanis az EU. Az ország a csatlakozás után hirtelen periféria lesz, vidék, persze, hogy elindul egy nyomáskiegyenlítődés, főleg, ha a bérek is mesterségesen sokkal alacsonyabbak, mint a centrumban.

Majd, ha lesz normális ellenzéki párt, akkor majd nem a Fideszt fogom választani, de addig sajnos nincs más lehetőség, korrupció ide, lopás oda. Ha lett volna pl. egy olyan LMP, amely tartja is magát az ígéretével, hogy független akar maradni (nem azok, rögtön segítik az MSZP-t, dk-t, és a többit), és ha egy társelnökéről kiderülne, hogy halálba kergette a szomszédját, miközben repülés a luxushobbija, tehát pénze van, – és ez lemond; továbbá nem migránsok betelepítésében látná a jövőt, hanem pl. az abortusz visszaszorításával és azon lenne, hogy minél több legyen a magyar gyerek; nos akkor szavaznék rájuk. De nem így van, az LMP társelnök egy volt(?) Soros-alkalmazott, és a másik meg nem mond le. Egyébként Széllről írják sokan, nem alaptalanul, hogy közepes politikus, nagyon igyekezik, túlzottan is, ez látszik az arcán; de sokszor butaságokat is talál mondani, lásd a legutóbbi interjúját, a mandineren eléggé kivesézték.

Ez van. Nekem sem tetszik a fidesz stadionépítési mániája (most a Margitszigetre akarnak egy 9 emeletes betonkockát :-( , remélem, sosem épül meg), jól szétcseszték a Dagály-strandot, meg utálják a fákat, meg a zöldterületeket), hidd el, ezek a dolgok miatt szavaznék egy másik pártra – de nincs...

Jelen pillanatban meg az a legfontosabb, hogy újabb 50-100 év múlva bekövetkező trianont elkerüljünk, hogy ne kerüljünk kisebbségbe saját hazánkba, a fentiek ellenére ezért szavazok mégis a legkisebb rossz elve alapján a jelenlegi kormánypártokra.
Válasz erre 

Neo07 2018.03.24. 22:34:11

@csakegyvalaszto:
Még pár gondolat, aztán lassan befejezem:
Orbánnak alapvetően nagyon jó meglátásai vannak, nagyon sok igazság van abban, amiket mond. Ám az is tény, hogy a Fidesz-KDNP nem csak Orbánból és még jó pár kivételes tehetséges politikusból áll, hanem sajnos rosszabbakból is, sokkal rosszabbakból is.
Válasz erre 

anyadmajma 2018.03.24. 22:49:25

@Neo07: mi van, te hazaáruló bolsevik geci birka, ezen a nicken is kommentelsz? így több lesz a lové?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard