Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A NER szintet lépett: A szakmaiságot már az oktatásban is felülírja a lojalitás

A NER szintet lépett: A szakmaiságot már az oktatásban is felülírja a lojalitás

Harmadvonalbeli kádereivel igyekszik feltölteni az oktatási intézmények vezetését a Fidesz. Szinte naponta érkeznek ugyanis olyan hírek, melyek szerint szakmai körökben elismert intézményvezetőket állítanak fel az igazgatói székekből azért, hogy harmatgyenge, sokszor a pedagógus szakmával csak érintőleges kapcsolatban lévő pártkatonáknak csináljanak helyet. A NER most úgy érzi, hogy mindenre van már jogosítványa, ugyanakkor azok a csinovnyikok, akiket most pozícióba juttatnak, a szakmaiság helyett inkább a lojalitást fogják megkövetelni a tantestületekben.  

zoom.jpg

Fotó: zoom.hu

Pásztó, Debrecen, Vác. Három olyan település, ahol a Nemzeti Együttműködés Rendszere a régi pártállami időket idézve saját kádereit emelte pajzsra. Pedig ők csak kishalak, mégis a kedvükért kinyírták azokat a vezetőket, akik mögött ott álltak a közvetlen kollégáik, mellettük szólt a szakmai múlt, a tapasztalat, saját közösségük elismerése. Vácin például Madách Imre Gimnázium igazgatója is egy helyi fideszes képviselő lesz, éppen úgy, mint ahogyan az Debrecenben is megtörtént az Ady Endre Gimnázium esetében.  

Ezzel egy szintet ugrott a Nemzeti Együttműködés Rendszere, hiszen visszakézből vágta az arcunkba azt, amit eddig is tudtunk: A KLIK nevű műintézményt csak azért kellett létrehozni, hogy a közvetlen állami felügyelet alá vont intézmények élére politikai alapon lehessen kinevezni a vezetőket. Korábban ugyanis az önkormányzatok felügyelete alá tartoztak ezek az oktatási intézmények, így előfordulhatott például az a csúfság is, hogy egy megbecsült vezető annak ellenére maradt a helyén, hogy nem volt feltétlen híve a jelenlegi kormánynak.

A kinevezések már nem is a minisztériumokban, hanem a pártirodákban dőlnek el.

Igazi rákosista szemlélet hatja át a mostani kinevezési gyakorlatot, hiszen a politikai meggyőződés (jelentsen ez bármit is) már egyértelműen felülírja a szakmai szempontokat. És ez már szinte minden területen érvényes elv a Nemzeti Együttműködés Rendszerében. Ugyanilyen önös érdekből államosították a kórházakat, de az egyetemekre, főiskolákra is azért küldtek központilag kinevezett kancellárokat, hogy személyükön keresztül képviseljék a kormányzat érdekeit. Másként fogalmazva: nincs olyan terület már Magyarországon, ahol a szakmaiságot a pártérdekek fölé lehetne emelni. Ez a legegyszerűbb út az intézmények belső autonómiájának felszámolásához.

Mindez azt is jelenti, hogy a helyi önkormányzat állásfoglalása, illetve az érintett intézmények dolgozóinak véleménye teljesen érdektelen a döntéshozó állami KLIK számára. A kinevezések már nem is a minisztériumokban, hanem a pártirodákban dőlnek el. Aki élt és dolgozott a 70-es, 80-as évek kádári Magyarországán, az most görcsöt érezhet a gyomrában, és természetesen mérhetetlen dühöt az elméjében. Ezért volt rendszerváltás? Ezért igyekeztünk lerázni az állampárt zsarnokságát? Ezért örültünk annyira, hogy kivonultak a szovjet csapatok? Hiszen mindaz, amit gyűlöltünk a Kádár-korszakban, visszatért. A központban kinevezik X elvtársat, mert hű katonája a szocialista hazának, nem számít, hogy ért-e ahhoz a területhez, melyet rábíznak.

index_135.jpg

Fotó: index.hu

Igaza van Vona Gábornak abban, hogy Orbán Viktor mixeli a Horthy-rendszert és a Kádár-kort. Egyfelől visszasírja a 30-as évek revizionista, soviniszta ideológiáját, másrészt úgy telepszik rá az életünk minden négyzetcentiméterére, mint a történelmi materializmus kora. Orbán Viktor meggyőződése, hogy a magyarok csak az ilyen önkényuralmi rendszerekben képesek élni és alkotni, ezért növeszti e két ideológia peremvidékén az arrogancia és illiberalizmus vadhajtásait. Nem érdekli, hogy az ország többsége nem ért egyet azzal, hogy ezeket a hagyományokat kellene követnünk, Orbán Viktor szerint ugyanis a magyarok olyanok, amilyennek ő elképzeli őket. Mert, ahogy egy bölcs dakota mondta egykor: „Azzal, hogy ha meghallgatod mások véleményét, csak a saját gondolataidat zavarod össze. Úgyhogy mielőtt megszólalna valaki, inkább nyilazd le, minthogy mondjon valami furcsaságot.”

66 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A NER szintet lépett: A szakmaiságot már az oktatásban is felülírja a lojalitás Tovább
Facebook Tetszik
0
66 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5914173613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rovid 2018.08.10. 22:17:51

Szerbuc Miniszterelnök elvtárs! Most ippeg ráérek, megdobnál egy igazgatói állással?
Válasz erre 

Tzp 2018.08.11. 05:19:35

Orbán egy Kádár-bőrbe bújt Rákosi.
Válasz erre 

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.08.11. 08:04:21

Nagy árat kell nekünk ezért fizetni
Válasz erre 

szepipiktor 2018.08.11. 09:25:56

Nézem a szavazás állását és nem lepődöm meg, hogy a többség ugyanarra a következtetésre jutott.
Miért másért, mint a takarításért erőltetnek rá a közösségekre saját embereket, mintsem a összefogó, azonos érdekűek szétveréséért..?
Ez egy alap bolsevik megoldás, kádárék amikor lebontottak régi telepeket és panelházakat húztak fel helyettük, az ott lakókat szanaszét költöztették, helyükre meg mindenhonnan telepítettek idegen családopkat. Lett kuss, egymás vizsgálgatása, mehetett a besúgás.
Ha egy oktatási intézményben a tanárok, a szülők és a diákok egységes akaraták verik szét, annak egyedül poltilikai oka van.
Hogy közben még jobban tönkreteszik az oktatást? Hogy fiatalok ezreinek a jövőjét kockáztatják? Mikor érdekelte ez a fidesz vezetését?
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.11. 09:50:32

Sajnos nincs más mód hogy megszabaduljunk a libsiktől, mint a tisztogatás!
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 09:56:50

Ja, az elvbarátaitok csupa jobbost ültettek minden vezetői státuszba! Akkor nem nyafogtatok, no akkor most is kuss!
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.11. 09:58:56

@szepipiktor:
"Ez egy alap bolsevik megoldás, kádárék amikor lebontottak régi telepeket és panelházakat húztak fel helyettük, az ott lakókat szanaszét költöztették, helyükre meg mindenhonnan telepítettek idegen családopkat. "

Azért lehet hogy a költöztetésben az is szerepet játszott, hogy az ott lakónak kínos hónapjai lettek volna az utcán, amíg felépül a panel a régi háza helyén! :D
Persze a hülye libsi érvelések a szarnál többet ritkán érnek!
Válasz erre 

Stenonis 2018.08.11. 10:05:23

"Ahol nem vagyunk mi, ott az ellenség."

Pártunk és kormányunk tudja a legjobban, hogy mit kell oktatni és azt is, hogy kik oktathatják. Erre szavaztak 2/3-dal a zemberek.
Mindenkit üdvözlök az 1950-es években.
Válasz erre 

Stenonis 2018.08.11. 10:08:17

@Cycmen:
És Rákosi elvtárs elégedetten bólint a Pokol egyik mély bugyrában az ilyen kommentek után... Nem hullott rossz földbe az a mag. Hogy kulákok, vagy libsik, mindegy, csak a Párt érdekeit szolgálja a dolog.
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2018.08.11. 10:12:03

Az eddigi soros bérenc vezetők leépítették az oktatást. Ezt jó pár tanulmány megerősíti. Ideje volt már őket elzavarni. Ott hibázott Orbán, hogy várt 8 évet vele, addig meg csak terjedt a mocsok.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.08.11. 10:30:40

@Cycmen:

érthető a lelkesedésed, talán szorul neked valami hely valahol egy lipsi helyén, ha elég lelkesen folyatod a nyálad
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.08.11. 10:31:43

@Szél Bernadett börtönben van már?:

meg még mindig nagy a baloldali médiatúlsúly.... :)
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.08.11. 10:38:00

Rákosi Viktátor Sztálin legjobb magyar tanítványa! Jobb mint az apja, Mátyás!
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.11. 10:41:52

@Szél Bernadett börtönben van már?:
“Ott hibázott Orbán, hogy várt 8 évet vele, addig meg csak terjedt a mocsok.”

Rosszul látod, ez nem hiba volt!

Muszáj volt várni nyolc évet, hogy ez a mocsok eléggé elterjedjen, és már az alapszintű oktatási vezetők helyére is jusson belôle.

Mert csak ez garantálja, hogy a mocsok még tovább terjedjen, és már az alapoktól átjárja az élet minden szintjét...

Látod, bölcs vezérünk semmit nem bíz a véletlenre!
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.11. 10:42:41

@Stenonis: Hogy kulákok, vagy libsik, mindegy, csak a Párt érdekeit szolgálja a dolog.

Tévedsz velem kapcsolatban, nekem mindegy hogy a Fidesz, vagy valaki más, csak takarítsák el ezt a ballib, szoci struktúrát ami visszamaradt a kádári időkből. A saját érdekeimet nézem, mindegy milyen párt csinálja.
Válasz erre 

Stenonis 2018.08.11. 11:12:20

@Cycmen:
Az nem tűnik fel, hogy közben pont a Kádár-rendszert építik újjá?
Ott is csak az lehetett igazgató, aki tagja volt a Pártnak, itt is.
Akkor is a jó elvtársak juthattak pozícióba, most is a jó elvtársaknak áll a zászló.
Akkor a jó elvtársak simán gyűjthettek magánvagyon állami vagyonból, ez most is jár ez a jó elvtársaknak.
Akkor is a Párt mondta meg, hogy mit kell tanítani, most is a Párt határozza ezt meg.

Az, hogy az egész szépen be van csomagolva nemzeti szín szalagba, pont a hozzád hasonló hasznos idiótáknak szánták, akik tapsolnak ennek az egésznek.

A szellemi elődeid páncélvonatoztak el vidékre 1919-ben, akasztottak katonaszökevényeket 1945-ben, vertek kulákokat 1949-ben és vonultak 1957. május elsején.
Az volt akkor is a lényeg, hogy a Párt által kijelölt ellenséget (fehérek, zsidók, kulákok, ellenforradalmárok) végre eltakarítsák.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.08.11. 11:24:39

@Cycmen:
Ha-ha-ha....
Még! Még!
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.11. 11:31:06

@bölcsbagoly:
“Ja, az elvbarátaitok csupa jobbost ültettek minden vezetői státuszba! Akkor nem nyafogtatok, no akkor most is kuss!”

Már te is most tanultál olvasni, az “elvtársaktól”?

Nem arról van szó, hogy ki a jobbos, hanem arról, hogy ki a szakember!

Mert most nem az történik, hogy két azonos szaktudású vezető közül a jobbos kapja a megbízást, hanem az, hogy a szakmaiságnak már semmilyen szerepe nincs! Ma az egyetlen szempont az, hogy jó “nertárs” legyen az illető, aki biztosítja, hogy az indoktrináció már az alapismeretek része!

A most készülő tankönyvek is nagyban meg fogják mindezt könnyíteni, hiszen csak két féle, az egyházi- és az állami iskolákba szánt változat lesz, semmi egyéb.
Gondolom majd az is ki fog derülni végre, hogy a csodatévő (Megváltó)prófétánk (nevelő?)apja igazából nem is József az ács volt, hanem egy fideszes focista és hadvezér, a nagy “Sorosverő” orbán viktor maga...

Egy élmény lesz az iskola, valóban.
Válasz erre 

blog pszichiáter 2018.08.11. 11:54:05

@Cycmen: Önnek elég komoly mentális problémái vannak ha a 21. században ilyet leír.
Válasz erre 

blog pszichiáter 2018.08.11. 11:56:41

@Cycmen: Gondolja ha kontraszelektált vezetők ülnek az iskolákban, akkor sikerül majd elvégeznie a 8 általánost levelezőn? Ennyire érdekvezérelt?
Válasz erre 

blog pszichiáter 2018.08.11. 11:57:26

@Stenonis: Nem, ez nem jut el az agyáig.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 12:14:21

@Cycmen:
"Sajnos nincs más mód hogy megszabaduljunk a libsiktől, mint a tisztogatás!"
A libsik útját állják a kommunista restaurációnak? (kérdezem én egy csalódott keresztény, polgári konzervatívként...)
Mit is képviselsz? Azon kívül, hogy most Te lettél kivezényelve blog-katonának?
Válasz erre 

neko1967 2018.08.11. 12:21:35

@Cycmen:
Istenem milyen vak vagy! Még csak most jönnek a kádári idők! De a csuti vajdád már teszi le az alapokat!
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2018.08.11. 12:22:09

Hogy nyüszítenek a libsik, hogy veszni látszik agymosó birodalmuk. :)
Jó látni! Igencsak ráfért már a megtisztulás.
Válasz erre 

exterminador 2018.08.11. 12:22:13

@Cycmen: te az a fajta bolsevik vagy, akiket mikor verték az Andrássy út 60-ban, még akkor is Rákosit éltették.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.11. 12:22:44

-Te józsi,viktor lelőtte az anyádat!
-De legalább nem a gyurcsány volt,hála az égnek.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.11. 12:49:35

Na,mi van még nem nyitották meg a gumiszoba ajtaját?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2018.08.11. 13:08:16

A Czunyiné nem Hoffman Rózsa lánya? Vagy a KDNP-ben minden tanárnéni így néz ki? Hogy Palkovicsnak mi történt az arcával (milyen beültetést kapott a szája környékén), már meg sem merem kérdezni!
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 13:23:36

@exterminador:
"te az a fajta bolsevik vagy, akiket mikor verték az Andrássy út 60-ban, még akkor is Rákosit éltették."
Lehet, de nem biztos: lehet, hogy ő is vert az Andrássy út 60-ban:-) Vagyis ugyanekkora az a csoport, aki minden rendszer haszonélvezője. Ezek az (esetenként náciból lett-lsd. a Tanú Gulyását, vagy Csenekyjét) volt kommunisták, akikből a legvéresebb szájú antikommunisták lettek. Olvass, nézz szét: nem is lehet tudni, kik tapsoltak Rákosinak meg Kádárnak, mert ma mindenki azt mondja, hogy mindig is keresztény volt....
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.11. 13:37:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
“-Te józsi,viktor lelőtte az anyádat!
-De legalább nem a gyurcsány volt,hála az égnek.”

Második szint:

-Te józsi,viktor lelőtte az anyádat!
-Az a gyurcsány volt, orbánnak öltözve, mert kiderült a zigasság, hála az égnek.

Megy ez...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.11. 13:42:39

@morph on deer: Meg hát apu már nem baszik,én meg már nem szopok,úgyhogy semmi probléma.
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2018.08.11. 14:01:11

"-Te józsi,viktor lelőtte az anyádat!"
- Ahhoz képest, hogy már 8 éve minden nap ezt mondod, elég serényen kertészkedik még most is a hátsó kertben.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 14:14:08

@morph on deer: részvétem! DE a kormánypártok programját a saját szakembereinkkel szeretnénk teljesíteni! Hogy a tieitek mit és mihez értenek azt láthattuk, tapasztalhattuk az előző 45+12 év alatt! Nem kérünk többet belőletek a belátható jövőben. sorry...
Válasz erre 

Emmett Brown 2018.08.11. 14:29:44

@bölcsbagoly: hozzáértő nemfideszes < nemhozzáértő fideszes?
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 14:56:21

@bölcsbagoly:
"DE a kormánypártok programját a saját szakembereinkkel szeretnénk teljesíteni! "
Hát nem tanultok a kommunizmusból, amikor szintén a politikai megbízhatóság számított, nem a szakértelem?! Egy normális országban a szakértelemnek kéne számítani, nem a loyalitásnak!!! A gazdaságban ugyanaz a helyzet. És akkor lehet ábrándozni a rohamos fejlődésről, meg a legvonzóbb országok közé kerülésről....Valójában garantált a lecsúszás:-(
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 14:58:11

@bölcsbagoly:
Még valami: 5 éve még bérretegőztétek, akik a diktatúra kiépülésével riogattak. Mostanra már helyeslitek is a diktatórikus intézkedéseket:-(
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 15:33:59

@miketbeszéltek: te marha, én végigéltem az átkost. A szakértelmet ha fogcsikorgatva is de elismerték és tényleg csak lojalitást vártak el. A fajtád viszont nem ismeri el a jobbosok szakértelmét, de elvárja, hogy nektek bizalmat szavazzanak akkor is ha nemhogy a lojalitásotok hiányzik, de ráadásul dühödten ellenségesek is vagytok! A kedvenc rendszeredben a börtönben ülnétek, vagy megszöktetek volna kedvenc nyugatotokra. Csak nagyot csodálkoznátok azon, hogy ott nem néznék el a hőbörgéseteket!
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 15:38:14

@Emmett Brown: kérdés, hogy mihez kell hozzáérteni? pl. a gendertudományokhoz, a tanítanék de nem tudok, dolgoznék de nem akarok, stb. tényleg a "hozzáértő nemfideszes < nemhozzáértő fideszes"!
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 15:53:52

@bölcsbagoly:
Fajtátok??? Mitől lennél bölcs, ha még olvasni sem tudsz?? És még Te marházol le? -Én színmagyar fajtájú keresztény, konzervatív, polgári meggyőződésű vagyok (ahogy mindig leírom) és elítélem a liberálfasizmussá degenerálódott liberalizmust. De itt nem általános megállapításokról volt szó, hanem elismert, szeretett, támogatott vezetők sorozatos menesztéséről. Akiknek a politikailag delegált utódai nem egy esetben nem is a szakterületről érkeztek! De mint a Tanúban: ha lojális, jó elvtárs, akkor "abból baj nem lehet". Ha átélted az átkost, akkor nem kéne tapsikolnod, hogy polgári demokrácia helyett egy fejlődésképtelen államkapitalizmus/szocializmus épül ki! Amibe egyszer már tönkrementünk!
Válasz erre 

2018.08.11. 15:55:33

Mikor, ha nem most? Ez a kérdés a jövőnek bármelyik pontjában aktuális.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 16:31:48

@bölcsbagoly:
Az meg már nem is szempont Nálatok, hogy itt konkrét, becsületes, szakmájukat szerető embereket hurcolnak meg, aláznak meg! Akik valószínűleg mindig hordják majd a sebeket, és ez a lelkesedésüket is visszaveti. Az ember szintén a kommunizmusban/fasizmusban volt mellékes az ideológia mögött....
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.11. 16:58:53

@Szél Bernadett börtönben van már?:
“-Te józsi,viktor lelőtte az anyádat!"
- Ahhoz képest, hogy már 8 éve minden nap ezt mondod, elég serényen kertészkedik még most is a hátsó kertben.
- Lehet, hogy a viktor már nyolc éve vaktölténnyel puffogtat, és mindenkit átvert vele..?!
Válasz erre 

Emmett Brown 2018.08.11. 17:00:04

@bölcsbagoly: tehát egy iskolaigazgatói poszthoz igazából semmilyen kvalitás nem kell, csak politikai hátszél?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2018.08.11. 17:29:43

Szégyen, amit Orbán művel ezzel az országgal! Ki az az elmebajos, aki még mindig erre a szemét tolvajra szavaz?
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.11. 18:25:36

@Attilajukkaja: Te is, meg a többi libernyák is, nyomjátok a süket dumátokat, olvasd vissza a retard kommentjeiteket. Mit csodálkozol, hogy Viktor kisepri az ilyen szemeteket a normális poziciókból?
Válasz erre 

exterminador 2018.08.11. 18:44:20

@Cycmen: idegesnek tűnsz, bolsi.
Válasz erre 

Cycmen 2018.08.11. 20:05:16

@exterminador: Idegesnek tűnök? :D
Mondd már el, hogy mi okom lenne rá! A Fidesz kormányoz kétharmaddal. Szarrá lettetek verve és alázva. Most is szopatnak benneteket, vágják ki a libsi hülyéket. Nektek ez nem tetszik és visítoztok mint a disznó ! A libbantak között ilyen kispályások vannak mint te is, aki azzal próbál provokálni, hogy idegesnek tűnök. Szép ez a világ! :D
Válasz erre 

exterminador 2018.08.11. 20:22:56

@Cycmen: akkor recskázz rá sokat, ha ennyi az örömöd az életben, szegénykém.
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2018.08.11. 21:15:33

Nem ennyi öröme van csak, hanem ez is egy a sok közül. És az, hogy Magyarország érdekében meghozták végre ezt a döntést, ugyanakkor látni azt, mekkora nyüszítést vált ez ki a hazaárulókból, az dupla öröm.
Örömforrás számunkra, magyarok számára még: a rekord béremelkedések, a munkanélküliség csökkenése, a rezsiköltségek csökkenése, a sorozatos kórházfelújítások, az államadósság brutális növekedésének megfékezése, az infláció csökkenése, és még sorolhatnám! Ez mind mind számotokra, hazaárulók számára elviselhetetlen.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 21:45:10

@Emmett Brown: mivel évtizedeket töltöttem tanárként iskolában, tudom, hogy milyen kvalitásai kell legyenek egy igazgatónak. Jó ha kedvelik a kollégák, szülők, diákok, de a szervezőképessége kell az első helyen álljon s azt semmi sem helyettesítheti! S az sem árt ha bíznak benne a felletessei!
Ti nem tanultatok Pukli elvtársatok példájából?
Válasz erre 

morph on deer 2018.08.11. 21:48:24

@Szél Bernadett börtönben van már?:
“...az államadósság brutális növekedésének megfékezése...”
:)
Tehát akkor most már csak fékezett brutalitással, kedvesen, barátságosan és komótosan növekszik az államadósság?

Így mindjárt más..!
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 21:52:16

@miketbeszéltek: a becsületesség és a szakmaszeretet minden tanár alaptulajdonsága kell legyen, ettől még senki sem válik jó vezetővé, igazgatóvá. Ahhoz egy plusz is kell, a szervezőképesség. A jó igazgatónak konfliktusokat is k fel kell tudnia vállalni az iskola érdekében. Mindaz amit az érdemei közt önmaga felsorolt nem győztek meg arról, hogy tényleg olyan jó igazgató lenne. A jó tanár sem attól jó, mert imádják a tanítványai (ő ugyanis nem a szórakozatásukért van ott ahol!), hanem attól,. hogy mennyit haladtak a tudásban általa.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.11. 22:24:19

@morph on deer: te vadmarha okostojás! Melyik állam az amelyiknél nem növekszik abszolút mértékben (összegben), ugyanis az esetek többségében minden állam többet költ , mint amennyi a bevétele! A tényleges adósságnál két dolog számít: mennyi az a GDP-hez és mennyi belőle a külső (deviza) adósság! Egyfolytában fröcsög belőled a gyűlölet a kormánypártok, a kormány, a jobboldaliak iránt, mégis mivel ártottak neked?
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.11. 23:23:37

@bölcsbagoly:
"A jó tanár sem attól jó, mert imádják a tanítványai (ő ugyanis nem a szórakozatásukért van ott ahol!), hanem attól,. hogy mennyit haladtak a tudásban általa."
De egy tapasztalatlan, esetleg kívülről jövő; több esetben bizonyítottan szakmailag gyengébb jelölt látatlanban is jobb vezető, csak azért, mert jó elvtárs/pártkatona? Vagy már azokra a konfliktusokra utalsz, amikor ők is kirúgják az ideológiailag megbízhatatlannak minősített beosztottjaikat?
Ideológiailag megbízhatatlan libsi meg nem egyenlő azzal, hogy pld. pedofil, házasságtörő, részeges, feleségverő-ilyen a jó elvtársak között is akad-hanem hogy merészel-e megfogalmazni kritikai gondolatot a rendszer ellen:-) Ejnye, a nagy libsizés közben tényleg nem veszed észre, hogy ezek mennyire a kommunizmus működési mechanizmusai???
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.12. 12:00:07

@miketbeszéltek: ti annyi mindent feltételeztetek már a NER-ről, a Fidesz kormányról (minden kedden megbukik, stb) ami soha sem jött be, miért pont ebben lenne igazotok? Szerinted van olyan igazgató, aki előzőleg nem volt tapasztalatlan, kezdő vezető? Igen, ellenségekkel nem lehet a saját programodat jól végigvinni, még elvbarátokkal sem könnyű! Láthatod, hogy L.Simon, Pröhle, Szücs, Balogh, Pálinkás, etc. engedékenysége mennyi problémát okozott? Ezért kell jó pártkatonaként viselkedni az ellenséggel szemben. mert sajnos a mostani ellenzék ellenségként viselkedik s nem ellenfélként, nem ismeri a fair playt. (ugyanez történik makkban a szomszédoknál, ahol a hatalomból kiszorult libsi banda, élükön a két gazember államelnökkel - Johannis és Kampis személyében - semmitől sem retten vissza!). Ti folyvást hol a kommunizmussal, hol a nácizmussal azonosítjátok a NER-t. nehéz dolog a frusztráltság, pláne 3x2/3-os vereség után, nemde?
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.12. 12:16:43

@miketbeszéltek: mitől van az hogy ezek a "jó" kritikusok csak kizárólag mindent kritizálnak s soha jót nem mondanak/írnak a NER-ről, a Fideszről, Orbánról, mind itthon mint d külföldön? Elképzelhető, hogy 8 év csapnivaló kormányzás után ott legyünk ahol vagyunk? Miért nincs soha egy méltató, elismerő szó a részükről, maximum fanyalgás kiséretében? Miért ömlik a trágárság, a gyűlölet minden szavukból? S miért kellene akkor velük kesztyűs kézzel bánni, megsimogatni azt a kis hülye buksijukat? Igen, ideje van az elszámoltatásnak minden téren! S lám hogy visítanak a hazaáruló civil NGO-k, az MTA naplopói, a gyűlölködő firkászok, a genderkutató niemandok, stb. pedig ez csak - remélhetőleg- a kezdet! A "nagy demokraták" jöjjenek végre rá, hogy nincs a demokráciából 72 féle (mint a társadalmi nemből sem), hanem csak egy: a többség demokráciája! S a demokráciának nincsenek fékjei és ellensúlyai, mert az a vesztesek akaratát fejezné ki!
Válasz erre 

miketbeszéltek 2018.08.12. 12:26:51

@bölcsbagoly:
Fejezd be a "Ti" -zést! Én a Fideszre szavaztam.......
És a konzervatív, keresztény, polgári értékeket kérem számon. És ismételten módon: minden LEGÁLIS eszközzel harcolok a szélsőségesen liberalista eszmék ellen. De igenis kommunista/náci gondolkodás, hogy az ellenzék =ellenség. -Eleve még olyanabbul viselkedett a Fidesz ellenzék korában, illetve komolyan gondolod, hogy a törpévé zsugorodott, szinte minden médiumától megfosztott ellenzék -amin máskor jogosan kárörvendsz- bármit meg tudna akadályozni. -De egészen megdöbbentő, hogy a munkahelyen belül is már ellenségnek tekinted a másként gondolkodókat. L.Simon? Művészeti és gazdasági ténykedése tényleg példakép előtted? Mi az engedékenység? Hogy nincs még kínai mintájú kulturális forradalom? Ahogy torzul a gondolkodásotok, lassan más a fizikai erőszakot is jogosnak érzitek a rendszerellenségek ellen:-)
Csak mindenkit ellenségnek kell tekinteni, aki bármivel nem ért egyet...Siralmas.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.12. 12:45:44

@miketbeszéltek: nem hat meg az hogy kire szavaztál! Jobb hiányában...
Az az ellenzék amely ellenségként viselkedik az biza ellenség! S úgy is kell vele bánni! Te nem veszed észre, hogy bármenynire kevesen is vannak, mennyi kárt okoznak az országnak, főleg külföldi szövetségeseid révén? Szerinted Jávor, Niedermüller, Újhelyi elvtársaknak menyi szerepe van a 100%-ban hazug LIBE jelentésben? Heller, Konrád, stb. nyilatkozatainak a megitélésünkben? A MHB, AI, TASZ, Ökotársnak, s a többi NGO-nak, a CEU-nak a rossz hírünk keltésében, a lakosság frusztráltabb részének a hergelésében?
L.Simont, Szőcs Gézát, Pröhlét s társaikat is fekélyeknek tartom, nem példaképnek s örömmel konstatálom , hogy megkezdődött a váltás a Fidesz káderpolitikájában is, ahogy az megtörtént a diplomata karában. Nincs szó fizikai megsemmisitésről, pont ennek felmerülése tükrözi a valóságos mivoltodat, viszont szükség van a "máj és a szar" elválasztására! Sírjál tovább az elvbarátaid sorsán...
Válasz erre 

Tzp 2018.08.12. 13:43:24

@bölcsbagoly:

Orbán és a Fidesz viselkedik ellenségként. Szándékosan megosztják a társadalmat, hogy könnyebben megtarthassák a hatalmukat. A magyar vállalkozók helyett a multikat és az oligarchákat támogatják. Ellopják az ország felzárkóztatására szánt külföldi pénzt. Tönkreteszik az egészségügyet és az oktatást. Még az ellenségeink se bántak így a magyarokkal a történelmünk során, mint Orbánék.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.12. 14:02:03

@Tzp: rablómese, frusztrált ballibsiktől és bukott dzsobikosoktól! Mi lesz veletek 2022-ig s hát azután? Meddig bírjátok még az epeömléseket? Részvétem, de ha mazochisták vagytok, akkor kellemes élvezkedést pár évtizedig!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.08.12. 18:09:36

Azért milyen sivár emberek ezek már...
Csak azon tudnak élvezni,hogy "vinnyognak a lippsik"...
Válasz erre 

Attilajukkaja 2018.08.12. 18:28:33

@Cycmen:
"Mit csodálkozol, hogy Viktor kisepri az ilyen szemeteket a normális poziciókból?"
Ki mondta, hogy csodálkozom??? Már megint kevered a dolgokat, .... ahogy mindig! :o)))))))
Válasz erre 

Tzp 2018.08.13. 01:20:50

@bölcsbagoly:

Én csak a helyzetet vázoltam fel. Az hogy ez nem tetszik neked, az jól mutatja, hogy te is a megosztásban vagy érdekelt és irracionális módon véded a te vélt oldalad.

Frusztráltnak nem vagyok frusztrált és ráadásul nemzeti, polgári gondolkodású vagyok. Ezért látom tisztán, hogy Orbán inkább tönkreteszi a hazát csak azért hogy hatalomban maradhasson, és ehhez a társadalom megosztásában látja az utat.

Ebben a harcban nem a ballib bukik el, hanem a haza. Ezt egy nemzeti gondolkodású jobboldali világosan látja, egy fideszes meg nem.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.13. 11:48:35

@Tzp: ja, és 2010 előtt és után hol éltél a Holdon? Szelektív látásod és hallásod van, hogy olyan marhaságot írsz, hogy OV osztja meg a társadalmat? A hatalmát meg kitől kapta (3x2/3-ot) nem a társadalomtól? Miért is bukna el a haza attól, hogy a ballib hazaárulók műveleti terepe szűkül? Te /ti dzsobbikos marhák vagytok s nem nemzeti (azt elárultátok!) s nem polgári eszmerendszerűek, a gondolkodás meg távol áll tőletek! További kellemes szenvedést!
Válasz erre 

Tzp 2018.08.13. 13:28:21

@bölcsbagoly:

Én ha akarnám se tudnám a világot szelektíven látni. Ellenben te igen. És igen, tény, hogy Orbán szándékosan osztja meg a társadalmat. Ha ezt nem így gondolod, akkor tudhatod, hogy elfogult vagy.

Jobbikos meg nem vagyok.
Válasz erre 

bölcsbagoly 2018.08.13. 17:37:45

@Tzp: bűn lenne a pozitív elfogultság?
Az a madár amely hápog és totyog, az pont olyan kacsa mint a többi!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard