Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Meddig tartható Orbán Viktor hibrid rezsimje az Európai Unión belül?

Meddig tartható Orbán Viktor hibrid rezsimje az Európai Unión belül?

„A hazugság mögötti igazságot éppen az a mód tárja fel, ahogy a hazugság megszilárdítja magát.” – írja Claude Lévi-Strauss, francia szociológus. Talán soha nem volt olyan aktuális ez a mondat, mint napjainkban. Ma már nem csupán a világ periférián találhatók olyan rezsimek, melyek komplett hazugsággépezettel tartják fenn a hatalmukat, hanem a világ meghatározó gazdasági, katonai és politikai szövetségeiben is léteznek ilyen kormányok. Figyelnünk kell tehát arra, hogyan szilárdítja meg saját hazugságait az a magyar kormány, amely kezd az Európai Unió perifériájára szorulni.

hvg_62.jpg

Fotó: hvg.hu

Az EU országaiban működő populista pártok egyszerű találmánya az, hogy míg maximálisan kihasználják a szövetségben rejlő politikai, gazdasági és diplomáciai előnyöket, addig az unión kívüli autokráciákhoz dörgölőznek és cserébe, gazdasági, politikai és természetesen diplomáciai támogatást remélnek tőlük. A hibrid rezsimek ezért kívülről kompatibilisek a nyugati értelemben vett demokrácia-felfogással, ugyanakkor vezetői nyíltan paroláznak azokkal a hatalmasságokkal, akik a keleti despotikus berendezkedés képviselői. Az igazi baj akkor van, amikor magát az államot is próbálják a keleti felfogás szerint átalakítani azok a vezetők, akik eddig is csak díszletnek tekintették a liberális demokrácia alapelveit.

Magyarország klasszikus esete ennek a durva eltolódásnak, és közel áll ahhoz, hogy már ne is hibrid rezsimként tekintsünk Orbán Viktor kormányára. A Fidesz kilenc éve tartó regnálása ugyanis tulajdonképpen arról szól, hogyan lehet átalakítani az ország belső viszonyait ahhoz, hogy a kormánypárt hosszú távon demokratikus úton leválthatatlan legyen. Orbán nem szereti a versenyt, nem hajlandó vitázni az ellenfeleivel, az ellenzéki pártokat állami szervek hatékony közreműködésével igyekszik ellehetetleníteni, a sajtót pedig igyekszik teljesen a saját befolyási övezetévé tenni. A nyugati értékrenddel való konfliktusa ma már odáig ment, hogy már csak egy vékony kötelék fűzi az európai kereszténydemokrata pártok nagy családjához.

Saját szavazót arról kell meggyőznie, hogy legalább két opció közül választhat.

Sokan ezért nem is értik, Orbánnak miért olyan fontos ez a vékony kötelék, hiszen sem politikai stílusa, sem ideológiája nem vonzza az Európai Néppárthoz. A magyar kormányfő és szűk csapata ugyan megint összevissza handabandázott a felfüggesztés mikéntjéről, ám az nyilvánvaló lett mindenki számára, hogy neki igenis fontos a közvetlen kapcsolat Európa legerősebb pártszövetségével. Nem teheti meg ugyanis, hogy teljesen feladja politikája hibrid jellegét, ugyanis kormányzó pártként nem engedheti meg magának azt, amit a brit UKIP (Egyesült Királyság Függetlenségi Pártja), Matteo Salvini Északi Ligája, vagy a francia Marie Le Pen Nemzeti Frontja. Neki közvetlenül kell tárgyalnia az EU vezetőivel, és el kell hitetnie, hogy szalonképes ebben a közegben.

Mégis úgy tűnik, hogy a néppárti felfüggesztés óta a magyar kormánypárt tovább halad az orbáni úton, és az EU-s választások kampánya továbbra is a mániákus migránsozásról és sorosozásról fog szólni idehaza. Orbán ugyanis kényszerpályán mozog. Egyrészt meg kell nyugtatnia a sajátjait, hogy a látszat ellenére nem győzték le őt sem a Sargentini-jelentés elfogadásával, sem a néppárti felfüggesztéssel. Ennél fontosabb üzenet azonban az, hogy úgy kell tennie, mintha lenne még mozgástere. Saját szavazót arról kell meggyőznie, hogy legalább két opció közül választhat: Vagy visszatér a néppártiakhoz, ha az érdekei úgy diktálják, vagy egy populisták számára kedvező választási eredmény után saját politikai szövetséget hozhat létre, melyen keresztül megleckéztetheti azokat, akik most kivetették maguk közül.

Orbánban tombol a bosszúvágy, és ez nem jelent semmi jót sem a hazai ellenzék, sem európai ellenfelei és kritikusai számára. Az uniós választásokig hátralévő két hónapban mindenkibe bele fog szállni, aki akadályozhatja saját politikai ambíciói elérésében, a korábbinál is szélsőségesebb hangvételt fog megütni, és minden erejével arra fog törekedni, hogy fanatizálja saját szavazótáborát. Ha ugyanis sikerül a szavazófülkékhez szólítania legalább másfél millió kormánypárti magyar polgárt, azzal demonstrálhatja itthon és külföldön, hogy a gyűlöletkeltő retorikával igenis komoly eredményeket lehet elérni.

index_159.jpg

Fotó: MTI

Ám itt jön az a kérdés, melyet bejegyzésünk címében tettünk fel. Mindent alá kell-e rendelni egy olyan cél elérésének, amely kizárólag a hatalmon lévő politikai elit érdekeit szolgálja? És amennyiben e módszerekkel meg is lehet nyerni egy választást, nincsenek-e olyan hosszú távú érdekei az országnak, melyeket teljesen figyelmen kívül hagy ez a szemlélet? Ha ugyanis 12-13 mandátum kedvéért, illetve egy populista pártszövetség létrehozása érdekében Orbán Viktor az Európai Unió peremvidékére kormányozza Magyarországot, az nem csak nekünk, de neki is fájni fog. Ezért úgy gondoljuk, hogy az EU-n belül egy Orbán-féle hibrid rezsim csak addig maradhat, amíg mások is elhiszik, hogy ez a rendszer még hibrid. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Az még nem probléma, ha a látszat csal, de ha a kártyapartnered is, azon már nagyot bukhatsz.”

135 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Meddig tartható Orbán Viktor hibrid rezsimje az Európai Unión belül? Tovább
Facebook Tetszik
1
135 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr814713359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (135)
Az utolsó 100 komment:

Minden ballib bérretteg 2019.03.25. 11:51:17

@a nagy hohoohooo:

Az elkúrók miatt lecsúsztunk a picsába, akiknek a seggét nyalod. Mostanra sikerült leküzdeni az elkúrás okozta következményeket, és rendületlenül haladunk a fejlődés útján.
Csökken az államadósság, nőnek a reálbérek, nincs munkanélküliség, ... szóval minden magyarnak sokkal jobb.

A magadfajta elkúrópárti hazaárulók éppen ezokból szenvednek.. :DDD
De ez leszarható !

SOHA TÖBBÉ MSZP-DK-EGYÜTT-PM ... DIKTATÚRÁT ÉS ELKÚRÁST !
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 12:03:46

@a nagy hohoohooo:
Bocsi hogy megszólítani merlek.
A sok kopizás közben egy önálló gondolatot szeretnék tőled. Mivel láthatóan az ellenzéki körök oszloposa vagy, biztos tudsz egy rövid összegzést adni a hogyan továbbról.
Elsőre egy egyszerű feladvány:
Még reggel kérdeztem márkatársadat, orbán veje kollégát, hogy "mondd, okos barátom, ha te oszthatnád szét egyedül a 21 helyet, kinek adnád, csak hogy ne vesszenek el a tudatlanok szavazatai?"
Ő azóta is gondolkodik, neked megy?
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2019.03.25. 12:10:57

@Hungryhorse: Még az ökör se ennyire következetesen barom mint te derága orbánseggszolgálatos baro...a fejed meg megint visszadugtam a
seggedbe,köszönd meg szépen,ez volt az utolsó ingyenes segítségem,eztán
fizetsz azért ,hogy visszateszem az orbánsägget nyalni kicsusszant
fejed a säggedbe...heheee.
Most tényleg szándékosan újfent hülyét csinálsz magadból?Ugye nem tetszik akkora marhának lenni, hogy 2.700.000 embert tart 8.000.000 kétharmadának?egyrehülyébb vagy és ez már nemcsak a piától,ez már alkoholos állapotú nemzési elbäszás...hee...Megemlíteném , hogy ez nem a közszopatási média felülete, ahol elég mantrázni az imbecillis faszságaidat ahhoz, hogy hihetőnek tűnjenek egy idő után a moslékzabáló
célközönség bamba fejében.
Milyen kétharmad? 49% ,az is csalással és néphülyítéssel,hol kétharmad maga kirakat marha? Az ország lakosságának a fele nagyívben bele sz@rt
Orbánba meg a csicskáiba..
Most hirtelen az jutott erről az eszembe, hogy nem azonos a "fárosz" és a "fallosz".
Kimondják a kis sárga tollú, totyogó izéről, hogy egy kacsa. Csak éppen a választási törvényt az Alkotmány törvénytelen megváltoztatása útján ,a magyar társadalommal történő
megvitatás,egyeztetés nélkül hozták létre. Ez 2014-ben is így volt, mert gondoltuk, hogy most nem?
EBESZ: nem voltak adottak az egyenlő feltételek a magyar választáson
A kormány 2014 után nem fogadta meg azokat a tanácsokat, amiket az OSCE
adott, hogy kijavítsák a választási rendszer hibáit. A retorika
ellenséges és idegengyűlölő volt.
-----------------------------------------------------------
A 2014-es EBESZ jelentés:
Végleges EBESZ jelentés:
A magyar kormány tisztességtelen előnyt élvezett az országgyűlési választásokon
Ami tisztességtelen az csalás
Magyarország, Országgyűlési Választások, 2018. április 8.: ELŐZETES MEGÁLLAPÍTÁSOK ÉS KÖVETKEZTETÉSEK

Publisher Organization for Security and Co-operation in Europe

Date 9 April 201
www.osce.org/hu/odi...
-----------------------------------------------------------
"Vegyék komolyan ezt a jelentést!" hangsúlyozta a misszióvezető a kormánynak.
Az előzőnél 100-szor törvénysértőbb, bűnösebb választáson van túl az ország. Ennek nagy ára lesz, de már nem csak pénzben.
A csalás,az irigység, a félelem és a gyűlölet csapdájába záró politika kapott kétharmadot egy torzító választási rendszer révén, a már nem is
lakáj-, hanem gyűlöletmédia és persze az ország eltulajdonítása, igába hajtása révén.és a választási káosz, amit direkt idéztek elő
EBESZ: nem voltak adottak az egyenlő feltételek a magyar választáson
Akkora volt a Fidesz médiatúlsúlya, és a kormány annyival többet kampányolhatott, hogy ugyan maga a választás tiszta volt, egyenlő versenyről szó sincs – állapította meg az EBESZ
hvg.hu/itthon/20180...
A választási rendszer hozza a 2/3-ot a FideSSnek. Ez ki van kalkulálva patikamérlegen és be van betonozva a többi, pártokra vonatkozó
szabályozás révén. Egy párt által kidolgozott és a többiekre kényszerített választási törvény (és persze alkotmány is) illegitim. Ez
persze már 2011 óta nyilvánvaló. Ez várható volt sajnos!Ilyen választási törvénnyel nem lehet mit kezdeni!A FideSS 49% kapott !Ezt nem nevezném
többségnek!Az egész választás nem egyenlő feltételekkel zajlott!
Hét parlamenti széket nyert saját rendszerével a FideSS, nem lenne kétharmad, ha nincs győzteskompenzáció
Saját magukra szabták a Választási Törvényeket!Kevesebben szavaztak a Fideszre, mint ellene - hogy lett ebből kétharmad?A többi pártlistára
összesen 2 681 799 szavazat érkezett - ez 122 601-gyel több, mint a kormánypártok eredménye. Választási rendszerünk sajátossága, hogy a
Fidesz így is kétharmados többséggel vezetheti az országot a következő négy évben.
Az országos listán elérhető 93 mandátumból 42-t szerzett meg a Fidesz (a többi párt tehát 51-et), a 106 egyéni választókerületből 91 helyen
győztek, a többi párt illetve a függetlenek és kisebbségek mindössze 15 helyen tudták hozni a mandátumot. A töredékszavazatokat a választási
rendszerben úgy osztják szét, hogy az egyéni választókerületi győzteseket is kompenzálják - a győztes és a vesztes jelölt közti szavazatkülönbség a győztes pártjának országos listáját erősíti.

privatbankar.hu/makro/keves...

Ennyire képes egy orbánseggszolgálatos takonynáci heheee.....hülyét csinálni magából amúgy is idegbajos hehee..a szervilizmus csúcsa
neked szakmád, hivatásod, hogy bolond legyél.A valóság az undorító ,nem kéne elfelejteni ,hogy azóta sem
szünetel a FideSS gyűlölködés,uszítás a mi pénzünkön ellenünk,az EU ,a demokratikus értékek ,az ellenzék ,de a menekültek ellen sem,sőt a
FideSS ,az orbánpereputty,Orbán strómanjai korrupciója ,a lopások sem szünetelnek.És ahogy undorító arc nélkül ,gyáván baromságot szövegelni a valóság elleplezésére.
Drága gyermekem! Jobban tetted volna, ha hozzászólás helyett folytatnád kedvenc szabadidős tevékenységedet, bálványod a felcsúti
ánuszrózsájának nyelveddel való kényeztetését!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2019.03.25. 12:13:38

@Minden ballib bérretteg: Bocika úgy látom megint nyitvahagyta valamelyik túlértelmes a istállóajtót ...hehee Olyan mérhetetlenül agyhalott vagy, hogy szinte hullagyalázás téged a helyedre tenni ... Aztakurva hehee.....Fel kellene mérni, hogy birka és te közötted ki vezeti a "ki tud a leghülyébb" lenni címért folyó versenyt ...Segítek ,ez a tanítás most még ingyen megy neked ,a többiért darabonként 1000 eurót kérek.A bajok mindjárt a rendszerváltásnál kezdődtek,1994-re az Antall kormány a nyugat kérése ellenére erőszakolta a hitelek fizetését,amit a nyugat nem is kért,sőt figyelmeztették ők megvárják míg megerősödünk ,de nem, Antall fizetett mint a katonatiszt ha az ország beledöglik is,jött a kárpótlás és az esztelen privatizáció.,Az MDF-KDNP-FkGP többségű országgyűlés 1990 augusztusában szavazta meg a "Tulajdon és privatizáció" című törvényt. A passzust fogalmazó privatizációért felelős kormánybizottság elnöke Matolcsy György volt, vagyis neki (IS) köszönhető, hogy a privatizáció úgy zajlott, ahogy.

1992-1994 között 431 állami vállalat seggére vertek. 55% volt a külföldi kézbe eladott állami cégek száma, ami az értékesítési érték 68% volt.ezzel olyan nagyra növelte az ország hitele, hogy azt csak a Bokros csomag tudta megoldani,Bokros azzal a csomaggal húzta ki az országot abból a szärból amibe Antall a"mi kifizetjük az adósságot mint a katonatiszt"...megugrott a .munkanélküliség,gyárak ,üzemek szűntek meg,és az emberekkel akarták megfizettetni ,a szegényekkel ha tönkremegy az ország akkor is!
Namég szép ,hogy az emberek inkább a szocikat hozták vissza.Ha a Horn Gyula alatt nem jött volna a Bokros csomag össze omlott volna a maradék magyar gazdaság is
Orbánnék ennek pont az ellenkezőjét csinálták 98-02 között. ..... a Bokros csomag eredményeit elosztogatták ugyanúgy választási célokra mint most ,lásd az akkori lakásdevizahiteleket,amivel 20 évre előre eladósították a költségvetést a következő kormányoknak..Az újabb növekedés az első Fidesz-ciklus második felében kezdődött, amikor a kormány a választásokra készülve költekezni kezdett.2006-ban.az év végén megkezdődtek a megszorítások, ennek hatására a költségvetés már 2008-ban elsődleges többletet mutatott.A negyedik szakaszban, 2007 végétől 2010 végéig az adósságráta 80 százalékra emelkedett. Ez alapvetően a világgazdasági válság következménye: a GDP emiatt bekövetkezett visszaesése, a lehívott, de fel nem használt IMF-EU-hitelekből képzett finanszírozási tartalékok növekedése és az árfolyamveszteség.Bajnai lehozta a hiányt 4%-ra ,aztán a megvezetett jónép megszavazta Orbánt,jött a forintbedöntés,Kósa és Szíjjártó.Oda van a magánnyugdíj 3000 milliárdja, nem 3.000 Mrd, hanem 2.950+1.200 és minden évben emelkedik 350-320 milliárd forinttal. Orbán elzavarta az olcsóbb IMF-t ,helyette a drágább kamatozású dollárkölcsönöket bocsájtott ki.S jöttek a nemmegszoríttások,amiket ugye nemhárítottak át. százezreket ott hagytak ellátás nélkül, Magyarország az EU tagországai között az utolsó helyek egyikén áll, az EU-ban itt az egyik legnagyobb szegénység, az egészségügyből százmilliárdokat vontak ki, az oktatás szintén padlón van.Pont az történik kicsiben, mint a 2008-as világválságot kirobbantó bankszektorban nagyban.
Nagyotmondó jelentések, számok, meg statisztikák, de valós tény, és teljesítmény nincs mögötte.
Hazudozhatnak össze-vissza, hogy nincs infláció, meg szegénység, csakmert sikerült az alapkamatot a béka segge alá vinni, és a statisztikát torzítani.Íme:" Kedvenc hasonlatom a lerohadt Trabant a magyar gazdaságra: semmi ereje nincs, de azért erős hátszélben az érdi lejtőn ez is gyorsan robog, lobog a szél, fújja a hajunk, maxira tekerve a Sláger Rádió, látszólag minden oké.
Hitekkel értelmetlen észalapon vitatkozni, mégsem tudtam ellenállni a kísértésnek. A valamikori kollégák figyelmét felhívtam arra, hogy a két időszak közül az egyik a gazdasági világválságot is magában foglalta, míg a másik, az orbáni, a prosperitás időszakára esett. Viszont Magyarország ebben a második periódusban rosszabbul teljesített, mint a környező országok, hiszen gyakorlatilag minden mutatóban mögéjük kerültünk. Annak ellenére, hogy ekkor ugrottak meg az Európai Unió támogatásai, áramlottak be a külföldön munkát vállalóknak a bruttó hazai terméket, a GDP-t évente egy százaléknyival növelő hazautalásai.
A hülyeség nem kor kérdése ,fényes bizonyítéka vagy
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.03.25. 12:14:29

@Willkommenskultur: "A lipsi gazdasagpolitika alapvetese, hogy merjjunk kicsik lenni, hisz elvileg alacsonyrol nem lehet nagyot esni...."

Hát Homo fideszbirkuszom ez még mindog jobb sors lett volna a tökfej fajtádnak, mint az hogy a felcsúti orbánod nagyra akart nőni, erre Magyarország 2010 után az EU középmezőnyből az utolsó helyezettkközé zuhant be.
Magyarország ezzel pont olan törpe maradt mint orbán testmgassága. Na meg a szellemi magassága.
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.03.25. 12:22:31

@a nagy hohoohooo:

Az elkúrók miatt az elmúlt nyolc évben lecsúsztunk a picsába. Mostanra sikerült leküzdeni az elkúrás okozta következményeket, és rendületlenül haladunk a fejlődés útján, hogy Románia és Bulgária ne tudjanak megelőzni.

Orbán Viktor nyolc éve alatt 81%-ról 78%-ra csökkent az államadósság, nőnek a reálbérek és a reálárak, nincs munkanélküliség mert ma már mindeki talált magának munkát külföldön. Aki meg nem, azt meg felvették közmunkára ... szóval minden magyarnak sokkal jobb mintha német vagy osztrák lenne, akiktöl a mingránsok elvették a munkájukat és nemsokára bevezetik a kalifátust.

A magadfajta elkúrópárti hazaárulók éppen ezokból szenvednek.. :DDD
De ez leszarható !

SOHA TÖBBÉ MSZP-DK-EGYÜTT-PM KORMÁNYT AKIK BENN AKARNÁNAK MARADNI AZ EU-BAN!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2019.03.25. 12:25:11

@Minden ballib bérretteg: Látom lábon hordod ki az agyhalált vagy valami..Ugye nem tetszik akkora
marhának lenni, hogy beszopja a FideSS hazudta:Meghamisították a
költségvetési adatokat, fals adatokat adtak, csapdába csalták őket.

A felszólalás szövege:Navracsics frakcióvezető úr tett ma egy kijelentést, amelynek a valóságtartalmával kapcsolatban valóban merülhet fel kétség. Frakcióvezető úr, szeretném egyértelművé tenni, hogy a Pénzügyminisztérium mind ebben az évben, mind az elmúlt évben minden egyes hónapban az előre közölt publikációs naptár szerinti időpontban nyilvánosságra hozta azokat az adatokat, amelyeket a költségvetésről, a fő folyamatokról Magyarországon nyilvánosságra kell hozni. Ez a naptár januárban közzétételre került, és pontosan tartalmazta azt, hogy minden hónapban az adott hónap ötödik munkanapját követő első munkanapon kerül közzétételre ez az adatsor.

(Ahogy azt a Népszabadság cikke igazolja, 2006. április 10.-én, azaz pontosan az ötödik áprilisi munkanap utáni napon tették közzé az adatokat)

Ezenkívül, miután ön hivatkozott egy olyan dologra is, amely elkerülte a figyelmét, szeretném felhívni az ön és a nyilvánosság figyelmét is egy tényre. 1998 decemberében a parlament elfogadta az államháztartási törvény módosítását. Ebben rögzítésre került egy olyan kötelezettség, amely szerint minden egyes választási évben a választások első fordulóját megelőző harminc nappal nyilvánosságra kell hozni az államháztartás, valamennyi minisztérium legfontosabb adatait. 2000. december 8-án az akkori parlamenti többség ezt a pontot kivette az államháztartási törvényből, azaz hatálytalanította. Ennek megfelelően 2002-ben nem is történt ilyen nyilvánosságra hozatal a választásokat megelőzően. 2002 őszén az akkori parlamenti többség az államháztartási törvényben ismét szerepeltette ezt a pontot, és ennek megfelelően - meg lehet ma is nézni - a Pénzügyminisztérium honlapján március 10-ével valamennyi államháztartási adat pontosan nyilvánosságra került.
felszólalás szövege:

DR. VERES JÁNOS pénzügyminiszter: Köszönöm a szót. Tisztelt Elnök Úr! Tisztelt Országgyűlés! Tisztelt Képviselőtársak! Ha megengedik, először néhány eddig elhangzott dologra szeretnék reagálni.

Navracsics frakcióvezető úr tett ma egy kijelentést, amelynek a valóságtartalmával kapcsolatban valóban merülhet fel kétség. Frakcióvezető úr, szeretném egyértelművé tenni, hogy a Pénzügyminisztérium mind ebben az évben, mind az elmúlt évben minden egyes hónapban az előre közölt publikációs naptár szerinti időpontban nyilvánosságra hozta azokat az adatokat, amelyeket a költségvetésről, a fő folyamatokról Magyarországon nyilvánosságra kell hozni. Ez a naptár januárban közzétételre került, és pontosan tartalmazta azt, hogy minden hónapban az adott hónap ötödik munkanapját követő első munkanapon kerül közzétételre ez az adatsor. Nem követi ezt el minden magyar közintézmény. Nagyon sok magyar közintézmény, amely független a kormánytól, nem tesz közzé ilyen publikációs naptárt, hanem véletlenszerűen hoz információkat nyilvánosságra, de a Pénzügyminisztérium nem ezt teszi. Nem merült fel, tisztelt frakcióvezető úr, egyetlenegy alkalommal sem kétely sem belföldön, sem külföldön a nyilvánosságra hozott adatok tartalmával, hitelességével kapcsolatban. Kérem, hogy ezt vegye figyelembe.

Ezenkívül, miután ön hivatkozott egy olyan dologra is, amely elkerülte a figyelmét, szeretném felhívni az ön és a nyilvánosság figyelmét is egy tényre. 1998 decemberében a parlament elfogadta az államháztartási törvény módosítását. Ebben rögzítésre került egy olyan kötelezettség, amely szerint minden egyes választási évben a választások első fordulóját megelőző harminc nappal nyilvánosságra kell hozni az államháztartás, valamennyi minisztérium legfontosabb adatait. 2000. december 8-án az akkori parlamenti többség ezt a pontot kivette az államháztartási törvényből, azaz hatálytalanította. Ennek megfelelően 2002-ben nem is történt ilyen nyilvánosságra hozatal a választásokat megelőzően. 2002 őszén az akkori parlamenti többség az államháztartási törvényben ismét szerepeltette ezt a pontot, és ennek megfelelően - meg lehet ma is nézni - a Pénzügyminisztérium honlapján március 10-ével valamennyi államháztartási adat pontosan nyilvánosságra került. Nem mondom, hogy olvasmányos a szöveg, de minden további nélkül végignézheti mindenki. Ennélfogva szeretném, ha a pontos adatközlés hitelessége nem kerülne kétségbevonásra.
Mikor mondta: 2006.10.06.

Hol mondta: Magyar Orszgággyűlés

Hol található meg: a Magyar Orszgággyűlés Honlapján
www.nfft.hu/web/guest/szoszolok-listaja?p_auth=isYjvzbV&p_p_id=pairproxy_WAR_pairproxyportlet_INSTANCE_yWO8dnVj6v3o&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_pairproxy_WAR_pairproxyportlet_INSTANCE_yWO8dnVj6v3o_pairAction=%2Finternet%2Fcplsql%2Fogy_naplo.naplo_fadat%3Fp_ckl%3D38%26p_uln%3D18%26p_felsz%3D24%26p_szoveg%3D%26p_felszig%3D24
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.03.25. 12:28:52

@a nagy hohoohooo:

Tehát kiderült hogy Sorosnak vannak fájlai, vannak tervei. Ezzel tehát le is lepleződött hogy ő a háttérhatalmi irányító!
Ráadásul Szargentiniék mind a mai napig nem mutatták meg a bankszámlájukat hogy bizonyítsák hogy Soros nem utal rá pénzt, így lebuktak hogy de igen és ezért minden nap Soros parancsát hajtják végre.
Hat ehhez se kell öt egyetemet elvégezett lippsinekk leni hogy az ember ezeket a felismeréseket felismerje, ehhez elég hat osztállyal rendelkezni és Orbán Viktort hallgatni.
Válasz erre 

Brix 2019.03.25. 12:30:20

Orbán rezsimje valójában Európa-barát- ezt Orbán maga is kijelentette- megint más, mi történik a kormányzati kommunikációs szinten , hiszen az autoriter jellegű rendszerek lételeme a külső- vagy belső ellenségekkel való folyamatos hadakozás. Mi egyéb indokolná másképp a konszenzuális demokrácia átalakítását , egy kvázi egypárti rendszerré.. Talán már Orbán is érzi, hogy egy EU-tag országban abszurd mértékű hatalmat épített ki, ezért kezdett el szabadkozni a migrációs csúcson, hogy "Nyugat- Európában az intézményekben hiszek és félnek az erős politikusoktól.." Valóban így van, hiszen nálunk sok ember - kelet-európai sajátosság- tekintélyelvű ember , (nyugaton nem) ez kedvez leginkább az autoriter jellegű rezsimek létrejöttéhez, de valahogy ezt eddig mindenki elkerülte , még a lengyelek is, ahol maradt a régi alkotmány, a plurális demokrácia , és kormányzó Pis-t , simán le lehet váltani...
Az EU-ból való kilépés nem opció, sőt, soha nem lesz opció Orbánnak sem. A magyar ( kormányközeli) elit - az EU-pénzekből tett szert mesés vagyonra...Az EU tagság óta 52-53 milliárd
netto fejlesztési forrás, ebből kb 38 -39 milliárd Orbánék alatt....
Orbán nem hülye, tudja az EU és a német gazdaság nélkül semmire sem mennénk, viszont ügyes pávatáncos, és meglátta a migrációs problémák megoldhatatlanságban lévő lehetőséget
Jól tudja, több ezer- ha nem 10 ezer km-es , szárazföldi- és tengeri határt a büdös életben nem fog tudni Európa hermetikusan lezárni- (ezt egy max. egy kis félperiféria ország, ahova nem kívánkoznak menni migránsok nagy tömegben, teheti meg..) azaz:: felvetései életszerűtlenek
A realitás az, hogy több tízmillió ember van már, egy kulturálisan más világból érkezve nyugaton, és a jövőben is ez a trend fog folytatódni- a maga megoldhatatlan problémáival természetesen- ami a populista politikusoknak kedvez...A globalizáció megállhatatlan migrációs folyamatai, mindenkit elérnek és nálunk sem lesz ez másképp , mint nyugaton...A trendet nem lehet megtörni, vagy visszafordítani...
Elviekben igaza van Orbánnak, hogy ez egy veszélyes folyamat, de a többi hazugság amit állít. Senki nem akar újabb migrációs hullámokat - nyugaton sem- egyszerűen a kinti politika tisztában van a való világ realitásival , és belátják, hogy a teljes izoláció soha nem lesz lehetséges, ez ellentmond a józan észnek és a történelmi tapasztalatoknak...Már Magyarországra is tízezrek kapnak éves szinten munkavállalási engedélyt, persze ezek mind "jó emberek", hiszen tisztességes országokból érkeznek... Nekem úgy tűnik, a háttérben Orbánék is elismerik a való világ realitásait, azaz: a szegényebb országokból a gazdagabbakba migrálnak az emberek- de az uszító, és félelemkeltő propagandát - kommunikációs szinten nem tudják feladni...
Válasz erre 

Grecsi Zsot 2019.03.25. 12:32:58

" nem hajlandó vitázni az ellenfeleivel,"

Felháborito, hogy az Orbán nem kezeli egyenrangu partnerként az ellenzéket. Azonnal le kéne ülnie tárgyalni Kunhalmi Ajtonidzsa Ágnessel, és Hadházi Jukaszokni Ákossal.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.25. 12:35:18

MEDDIG TARTHATÓ ORBÁN VIKTOR HIBRID REZSIMJE AZ EURÓPAI UNIÓN BELÜL?

Tükrözzük vissza ezt a kérdést:

MEDDIG TARTHATÓ Juncker Soros HIBRID REZSIMJE AZ EURÓPAI UNIÓN BELÜL ?

Szerintetek ?
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 12:36:22

@a nagy hohoohooo:

Gondolkozz is ne csak írj:

Vegyék komolyan ezt a jelentést!" hangsúlyozta a misszióvezető a kormánynak.
Az előzőnél 100-szor törvénysértőbb, bűnösebb választáson van túl az ország. Ennek nagy ára lesz, de már nem csak pénzben. A csalás,az irigység, a félelem és a gyűlölet csapdájába záró politika kapott kétharmadot egy torzító választási rendszer révén, a már nem is lakáj-, hanem gyűlöletmédia és persze az ország eltulajdonítása, igába hajtása révén.és a választási káosz, amit direkt idéztek elő - szerintetek gyűlöletmédia az, ami nem azt mondja, amit ti.

EBESZ: nem voltak adottak az egyenlő feltételek a magyar választáson
Akkora volt a Fidesz médiatúlsúlya, és a kormány annyival többet kampányolhatott, hogy ugyan maga a választás tiszta volt, egyenlő versenyről szó sincs – állapította meg az EBESZ
Az ugye megvan, hogy a Jobbik gyakorlatilag médiamegjelenés nélkül előzte be a médiahalmokat birtokló mszp-t, nem egyszer, sokszor? Az meg hogyan lehet?

hvg.hu/itthon/20180...
A választási rendszer hozza a 2/3-ot a FideSSnek. Ez a 2 db S ugye nem gyűlöletpropaganda, hanem sajtóhiba?

Ez ki van kalkulálva patikamérlegen és be van betonozva a többi, pártokra vonatkozó
szabályozás révén. Egy párt által kidolgozott és a többiekre kényszerített választási törvény (és persze alkotmány is) illegitim. Az Alaptörvény és a választási törvény is a jogszabályok alapján került elfogadásra. Szerinted jobb lett volna azok kiiktatásával, diktatórikus barátom?

Ez persze már 2011 óta nyilvánvaló. Ez várható volt sajnos!Ilyen választási törvénnyel nem lehet mit kezdeni!A FideSS 49% kapott ! - dehogynem lehet, több szavazót kell elérni, bevonni, tudod a körúton túl is van élet. Ld. megint a Jobbik aktív időszakát. Meg megint az a fránya SS

Ezt nem nevezném többségnek!Az egész választás nem egyenlő feltételekkel zajlott!
Ettől nagyobb többség még nem szavazott pártra a rendszerváltás óta, akkor a többi mi volt szerinted?
Hét parlamenti széket nyert saját rendszerével a FideSS, nem lenne kétharmad, ha nincs győzteskompenzáció - a győzteskompenzáció mindenki számára elérhető, csak győzni kell. Ha nem lettetek volna szék alá alázva a választókerületekben nem lett volna ilyen súlyú a győzteskompenzáció. Mert ugye az az első és második közötti különbséget jelenti. A ti megnyert körzeteitekben ti kaptatok győzteskompenzációt. Ja, hogy kevés körzet volt, ott is minimális nyerés, ez nem a rendszer hibája.

Saját magukra szabták a Választási Törvényeket!Kevesebben szavaztak a Fideszre, mint ellene - hogy lett ebből kétharmad?A többi pártlistára összesen 2 681 799 szavazat érkezett - ez 122 601-gyel több, mint a kormánypártok eredménye. - Ha legalább magaddal korrekt lennél kivonnád belőle a küszöb alatti szavazatokat, az ugyanis kuka, ezt még Juhász Péter is észrevette magáról.

Választási rendszerünk sajátossága, hogy a Fidesz így is kétharmados többséggel vezetheti az országot a következő négy évben. Az országos listán elérhető 93 mandátumból 42-t szerzett meg a Fidesz (a többi párt tehát 51-et), -
Ez nem zavar, hogy a Fidesz 49% szavazattal nem kapta meg a mandátumok 49 %-át? Hol van az a csodálatos igazságérzet?

a 106 egyéni választókerületből 91 helyen győztek, a többi párt illetve a függetlenek és kisebbségek mindössze 15 helyen tudták hozni a mandátumot. - pontosan ez a magyarázat a vereségetekre, nem a választási törvény. Pedig egyszerű, ahol a képviselő személye inkább számít, na ott még a listás eredményt sem tudtátok hozni. Érted?

A töredékszavazatokat a választási rendszerben úgy osztják szét, hogy az egyéni választókerületi győzteseket is kompenzálják - a győztes és a vesztes jelölt közti szavazatkülönbség a győztes pártjának országos listáját erősíti. - Erről van szó. A vesztesek kompenzációat kapnak a nem nyertes szavazatokért, a nyertesek meg a nyeréshez már fölösleges szavazatokésrt. Ja, ha a tömegtámogatásotok olyan, hogy a veszteskompenzációtoktól egyes körzetekben a nyerteskompenzáció is nagyobb az csak 1 dolgot mutat, az elenyésző támogatottságotokat. Ez megint nem a választási rendszer hibája, hanem a meg nem értett ellenzéké.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.25. 12:38:39

Nemsokara nem lesz hibrid a rezsim mert a vakondirtas folyamatban van.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2019.03.25. 12:41:57

@törppicur: Nyugszik a beteg hehee...
hvg.hu/itthon/20180409_EBESZ_nem_voltak_adottak_az_egyenlo_feltetelek_a_magyar_valasztason
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2019.03.25. 12:45:29

@törppicur: Látom budidiplomás vagy ugye?Mindig érdekelt meg tudná mondani egy túlértelmes ,hogy igaz e az ha valaki elveszti valamelyik végtagját még sokáig úgy érzi megvan .

Te szoktad érezni az agyad?Mindig széles mosoly szalad körbe az arcomon amikor a segghülye orbánseggszolgálatos feldobja saját szarát hehee...oszt a vezérimádattól bambán tátott szájjal aládzsavel...Nektek sem a tanáraitok voltak a hülyék..brhüüüüüüü,...a nemzők részeg
qrelása....brhüü....hukk..hukk..már csuklom a röhögéstől ..

Így a végeredmény a parlamentben:

66,83% FIDESZ–KDNP: 133 = egyéni választókerület: 91 + országos lista: 42, összesen: 133

13,07% JOBBIK: 26 = egyéni választókerület: 1, országos lista: 25

10,05% MSZP–PÁRBESZÉD: 20 = egyéni választókerület: 8, országos lista: 12

4,52% DK: 9 = egyéni választókerület: 3, országos lista: 6

0,02% LMP: 8 = egyéni választókerület: 1, országos lista: 7

0,50% EGYÜTT: 1 = egyéni választókerület: 1, országos lista: 0

0,50% Független: 1 = egyéni választókerület: 1, országos lista

0,50% MAGYARORSZÁGI NÉMETEK ORSZÁGOS ÖNKORMÁNYZATA: kedvezményes mandátum: 1

A Fidesz tehát úgy kapott kétharmadot, hogy a listán nem érte el az 50 százalékot:

1. FIDESZ–KDNP (49,27 százalék, 2 824 206 szavazat)

2. JOBBIK (19,06 százalék, 1 092 669 szavazat)

3. MSZP–PÁRBESZÉD (11,91 százalék, 682 602 szavazat)

4. LMP (7,06 százalék, 404 425 szavazat)

5. DK (5,37 százalék, 308 068 szavazat)

6. MOMENTUM (3,06 százalék, 175 225 szavazat)

7. MKKP (1,73 százalék, 99 410 szavazat)

8. EGYÜTT (0,66 százalék, 37 561 szavazat)

9. MUNKÁSPÁRT (0,27 százalék, 15 640 szavazat)

10. CSP (0,19 százalék, 10 640 szavazat)

11. MIÉP (0,15 százalék, 8713 szavazat)

12. SEM (0,13 százalék, 7309 szavazat)

13. TENNI AKARÁS MOZGALOM (0,09 százalék, 5312 szavazat)

14. MCP (0,07 százalék, 4110 szavazat)

15. KÖZÖS NEVEZŐ (0,07 százalék, 3894 szavazat)

16. SZEM PÁRT (0,05 százalék, 3139 szavazat)

17. KÖSSZ (0,05 százalék, 2721 szavazat)

18. IRÁNYTŰ (0,03 százalék, 2001 szavazat)

19. REND PÁRT (0,03 százalék, 1708 szavazat)

20. ÖSSZEFOGÁS PÁRT (0,02 százalék, 1407 szavazat)

21. MEDETE PÁRT (0,02 százalék, 1292 szavazat)

22. NP (0,02 százalék, 1235 szavazat)

23. EU.ROM (0,02 százalék, 1002 szavazat)

Az országos pártlistákra és a nemzetiségi listákra leadott összes érvényes szavazat: 5 731 821

www.valasztas.hu/ogy2018

A Nemzeti Választási Iroda honlapján, a valasztas.hu-n közzétett
eredmények szerint a pártlistákra leadott érvényes szavazatok száma
összesen 5 240 997 volt (98,96 százalékos feldolgozottság mellett).
Ebből a Fidesz-KDNP 2 559 198-at szerzett meg, ez a szavazatok 48,49
százaléka.

A többi pártlistára összesen 2 681 799 szavazat érkezett - ez 122
601-gyel több, mint a kormánypártok eredménye. Választási rendszerünk
sajátossága, hogy a Fidesz így is kétharmados többséggel vezetheti az
országot a következő négy évben.

Az országos listán elérhető 93 mandátumból 42-t szerzett meg a Fidesz (a
többi párt tehát 51-et), a 106 egyéni választókerületből 91 helyen
győztek, a többi párt illetve a függetlenek és kisebbségek mindössze 15
helyen tudták hozni a mandátumot. A töredékszavazatokat a választási
rendszerben úgy osztják szét, hogy az egyéni választókerületi
győzteseket is kompenzálják - a győztes és a vesztes jelölt közti
szavazatkülönbség a győztes pártjának országos listáját erősíti.nem
tudom, tisztában vagy-e azzal a ténnyel, hogy a jelenleg érvényes
választási szisztémát 2013-ban a második Orbán-kormány (kihasználva a
kétharmados eredményét) változtatta meg, s rakott bele olyan
paragrafusokat, amelyek 2002-ben nem voltak. Pl. a "győzteskompenzáció",
az egyfordulós választás, a választókörzetek átrajzolása, az
ellenőrzési, jogorvoslati lehetőségek csökkentése.

ha nem ilyen lenne a választási rendszer, és nem lettek volna ezek a
sumákolások, lehet még nem is tudtak volna nyerni sem, nem hogy 2/3-al.
Nézz utána, s akkor talán rájössz. 173 egyéni a 176-ból, területi és
országos listából 93. Ez összesen 263 képviselő az elérhető 386-ból. ez
pedig 68.13%, és igy jön ki a 2/3./

A győzteskompenzációt a FIDESZ vette törvénybe (2011.évi CCIII.
törvény....15pagrafus (1) b. Tehát e törvény elött NEM volt győztes
kompenzáció. A párt finanszirozási törvény megspékelve a győztes
kompenzációval teszi a FIDESZt gyakorlatilag leválthatatlanná.

Bocikák úgy látom megint nyitvahagyta valamelyik túlértelmes a
istállóajtót ...hehee Olyan mérhetetlenül agyhalottak vagytok, hogy
szinte hullagyalázás titeket a helyükre tenni ... ..Szerencsétlen
szellemi korlátolt csak röhögni lehet rajtad hehee...tanujj
tinó...Széles mosollyal nyugtázom,hogy fingotok sincs a témához,a
dolgokhoz, helyből olyan hülyék vagytok mint más nekifutásból hehee..
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.25. 13:29:34

Epp ma volt cikk a lippsi elQras maig tarto hatasarol

www.portfolio.hu/gazdasag/miert-nem-zarkoztunk-fel-nyugat-europahoz.2.318501.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 13:39:01

@a nagy hohoohooo:
kicsibogárkám, ne sértegess, én sem szeretek szellemi küzdelmet folytatni fegyvertelenekkel, de veled kivételt teszek.

NINCS egyetlenegy pontja sem a választási törvénynek, ami csak a Fideszre vonatkozna.
Ha 2022-ben Karigeri és Fegyőr, vagy Mesterházi és Snejder, vagy akár ezek így mind együtt megegyezik és pártszövetségben nyernek 49% listásat és 91 egyénit, és egyéniben sok körzuetet nagy fölénnyel, nekik is 2/3 lesz.

Egy apró akadályt látok, honnan lesznek azok a nem agyhalott, nem zombi, nem megvásárolt szavazók, akikkel ezt lehozzák és benyelik nekik azt, hogy ők működőképesek. Meg egy nagyobbat is látok - hogy tudnak a reménybeli koncon osztozni úgy, hogy lesz egy listavezető, minielnökjelölt közülük.

Amúgy mint saját gondolatkisérlet tényleg várom az elképzelésedet, te hogyan osztanád el a 21 eu-mandátumot
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.25. 13:40:27

@Aquilonius 1:
“Lehet válaszolgatni.”

Csak neeeem? Nem tiltod meg? Hogyhogy?

“Semmi komoly különbség nincsen a korábbi szovjet Moszkvai Kreml, és a mostani Brüsszel között. Talán csak annyi, hogy Moszkvában több volt az okos ember, és kevesebb az alkoholista.”

Milyen igaz!
Mint minden szavad.
Valószínűleg ez azért volt így mert az oroszok egy közismerten absztinens nemzet, a belgák pedig csak úgy öntik a Moskowskayát magukba, éjt nappallá téve...
Hát ja. Ezért is kell iziben Moszkva felé fordulnunk, hogy ragadjon ránk is valami abból a határtalan józanságból!
Jó is az!
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 13:46:08

@a nagy hohoohooo:
a tények tények, a választásra emléxem, egyetlenegy különbség van, az értelmezés.
Minthogy szerinted és néhány jól tájékozott társad szerint kizárólag a ti értelmezésetek helyes, nehéz lesz egyetértenünk, de legalább ismerjük a másik véleményét.
Engem például érdekelne, szerinted melyik az a vegyes választási rendszer, amiben 5-10%-os vagy küszöb alatti párt nyerhet?
Az is érdekes, hogy az ellenzék miért hatalomra akar kerülni, miért nem politizálni? Tudod, nyugaton vannak olyan pártok, amelyek évtizedeken át ellenzékben képviselik a mondandójukat. Közben elfogadják a jó intézkedéseket, cserébe néhány jó kezdeményezésüket elfogadja a kormányzó pártcsoport. És tudják hol a helyük. Ha közben megerősödött a támogatásuk - megerősödik a pozíciójuk is. De itthon csökkenő támogatással nő a pofája egyeseknek az szerintem méltánytalan.
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 13:54:08

@a nagy hohoohooo:
nem emléxel véletlenül 2010-ben a régi rendszerben hogyan lett 2/3? nem kell ötletelni, elég megnézni az OVB-eredményeket.
Kíméljük a helyet, ne másold ide.
Válasz erre 

Alick 2019.03.25. 14:36:19

www.youtube.com/watch?v=TLCBK77JSg0
Válasz erre 

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.03.25. 15:02:24

Remélem kilépünk az EU-ból belátható időn belül, aztán takarodhattok amerre láttok :) Retkes tetves hazátlan férgek.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.25. 15:04:02

"Meddig tartható Orbán Viktor hibrid rezsimje az EU-n belül?"

A válasz egyszerű: addig amíg a választásra jogosultak többsége a Fidesz-KDNP pártszövetség mellé teszi le a voksát.

És még mielőtt bárki is belekötne: a Fidesz-KDNP 2006 nyara óta, vagyis 13 éve folyamatosan, igen még az összes ballibsi közvéleménykutatónál is, kétségek nélkül magasan a legnépszerűbb párt Magyarországon.
Mutasson nekem az EU 28 tagországban egyetlen olyan pártot amelyiknek ez sikerült volna, pláné hogy ebből a 13 évből a Fidesz 9-et kormányzati pozícióban töltött.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.25. 15:32:50

"de neki is fájni fog."

Max. ha elveszti a marsallbotot. Az eddigi 1000 milliárdhoz erősen közelítő lopással elég messze van az az idő amikor neki is fájni fog.
Válasz erre 

Doberdo 2019.03.25. 15:33:11

@MAXVAL bircaman közíró:

A tegnapi 15.40-es kommntre reagálva kénytelen vagyok azt irni, hogy az emberek akkor is
a vérmérsékletük szerint forronganának, vagy nem, ha egyáltalán nem is létezne az Eu.
Ha valaki a forrongást az Eu létéhez köti az egyáltalán nem gondolkodik. Több figyelmet
kérné k Öntől, hogy lehetőség szerint először gondolkodjon és csak ezt követően irjon le
bármillyen véleményt.. / Ön egyáltalán higyan lett köziró ? /
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.25. 15:35:50

@törppicur:

"Közben elfogadják a jó intézkedéseket, cserébe néhány jó kezdeményezésüket elfogadja a kormányzó pártcsoport. És tudják hol a helyük. "

Érdekes, ennek alapján ki volt az az agyalágyult barom aki megszavazta a csúti tetves kangecigányt, amikor ellenzékben soha semmit nem fogadott el, most az ellenzéktől soha semmit nem fogad el és tömegével lehet sorolni az intézkedéseket amiket egyszerűen lenyúltak 2010 után a többi párttól, és úgy adták be az agyhalott birkáiknak, mintha az ő világmegváltó ötletük lenne.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.25. 15:37:34

@MACISAJT:

Az elmúlt választásokon rendre többen szavaztak a fideSSkengecigány ellen, mint mellette. A hamis és csaló választási rendszer, a csalások nélkül már rég a sitten ülne a koszos kancigányod.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.25. 15:39:06

@a nagy hohoohooo:

"Mindig érdekelt meg tudná mondani egy túlértelmes ,hogy igaz e az ha valaki elveszti valamelyik végtagját még sokáig úgy érzi megvan ."

Kérdezz meg egy érintettet. Én megtettem. Érzi. Évtizedekig.
Válasz erre 

kutyás majmok (törölt) 2019.03.25. 15:42:52

Az itt firkáló hazug fideszes propagandista trollok közül mindegyiknek szaros a nyelve a főgeci seggétől.
A tolvajokat ki fogják dobni az EU-ból, még akkor is, ha egy cigányhitler vezeti őket.
Válasz erre 

2019.03.25. 15:44:46

Na itt a szokásos brigád, maxwal, willkommen, nemecsek, stb. Meg én, hehe.
Olybá tűnik, a vezér és bandája repülnek az epp-ből május végén. Mindenki menjen el szavazni, és ne ezekre szavazzon. Látszik, hogy nagyot akarnak nyerni, ennek most útját kell állni, le kell törni a vezér szarvát.
Válasz erre 

kutyás majmok (törölt) 2019.03.25. 15:48:18

@MACISAJT: Ostoba fideszes tolvaj vagy, aki hazudik is. Aki a tolvaj pártodra szavaz, nem szavaz automatikusan az EU-tagságra, hanem a kilépésre. A vezíred ellensége Brüsszel, a csürhe meg szeretne kilépni, nem bentmaradni. Ugye nem érted, gyökér?
Válasz erre 

2019.03.25. 15:52:02

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Nem, mi maradunk, ti meg mehettek Ilhám Alijev és Gurbanguli Berdimuhamedov seggét nyalni, miután tisztára nyaltátok Putyinét és Erdogánét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.25. 15:52:22

@Doberdo:

A természetes jó hatása, hogy közíró lettem.
Válasz erre 

Aquincum 2019.03.25. 15:56:47

@a nagy hohoohooo: “A győzteskompenzációt a FIDESZ vette törvénybe (2011.évi CCIII.
törvény....15pagrafus (1) b. Tehát e törvény elött NEM volt győztes
kompenzáció. A párt finanszirozási törvény megspékelve a győztes
kompenzációval teszi a FIDESZt gyakorlatilag leválthatatlanná.” Plusz a leuralt sajtó, a leuralt ügyészség, a jelenleg is a függetlensége maradékát megőrizni próbàló bíróság, a megfélemlített, csöndre intett munkavállalói réteg. De sajnos jól mondod: hitekkel, elvakult, elvakított Orbán-rajongókkal észérvekkel egyszerűen nem tudsz vitatkozni. Némelyik itt a kommentelők között meg olyannyira egyszerű, hogy az írott szöveget értelmezni sem tudja, nemhogy az érveket. A szándékosan hazudozókkal meg megint nem tudsz mit kezdeni.
Válasz erre 

BéLóg 2019.03.25. 15:59:23

@a nagy hohoohooo: Tefasz, ha UGYANEZT az eredményt a Fidesz Nagybritanniában éri el, 85%-os lenne a parlamenti többségük.
Valamint akármekkora elmebeteg is vagy, ahogy más is mondja, ha BÁRKI ugyanezt elérte volna a választáson, most Ő LENNE kétharmadban.
Én tudom hogy az ilyen balfaszoknak mint te kizárólag az a demokrácia, ha ŐK nyernek, akármilyen eredménnyel is, de hát ez olyan impotens vágyálom.
Szóval, #jukenbekap
Válasz erre 

Aquincum 2019.03.25. 16:02:56

@MAXVAL bircaman közíró: Te? Közíró? :-D Atyám! Persze ebben az országban, ahol a fasiszta Bayer díjat kap.. Na mindegy. Valahol még bízom benne, hogy bizonyos képzettség, bizonyos értelmi képességek hiányában mégsem lehet valaki író. Persze, magára bárki mondhat bármit. Adok egy tippet inkább, Lázár Ervin nyomán: legyél bárányfelhő-bodorító, mint Mikkamakka.
Válasz erre 

HabonyArpi 2019.03.25. 16:07:25

"Ön szerint mennyi képviselői mandátumot szerez a Fidesz a májusi EP-választáson?"

Szerintem 21 mandatuma lesz a fidesznek.
Es nulla vagy kevesebb az ellenzeknek.
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 16:13:11

@lenörd hofstadter: nem értem, kiről beszélsz:
Ez valami autizmus-fajta, ami a mondatszerkesztésedet így megzavarja? Vagy van egy olyan nyelv, amit csak te beszélsz?
Érdekes, ennek alapján ki volt az az agyalágyult barom aki megszavazta a csúti tetves kangecigányt, amikor ellenzékben soha semmit nem fogadott el, most az ellenzéktől soha semmit nem fogad el és tömegével lehet sorolni az intézkedéseket amiket egyszerűen lenyúltak 2010 után a többi párttól, és úgy adták be az agyhalott birkáiknak, mintha az ő világmegváltó ötletük lenne.
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 16:13:46

@HabonyArpi: több komolyságot, Árpi ;-)
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.25. 16:19:26

@törppicur:

"nem értem, kiről beszélsz:"

Vagyis tökéletesen demonstráltad az agyhalott fideSSbirkát, akikről megemlékeztem... Csak így tovább, az egy négyzetkilométerre jutó negatív IQ-s fideszbolsevikok száma még nem érte el az elérhető maximumot. Hajrá, neked drukkolok, össze fog jönni.
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 16:23:53

@Aquincum: volt még a választási törvénymódosításnál a csak a Fidesznek jó győzteskompenzáció mellett más is (a többiek ugyanis nem jogosultak kompenzációra, ha megnyernek egy körzetet)
1. Parlament lefelezése - ez csak a Fidesznek jó, mert csak
2. A kisebb létszámhoz választói körzet összevonások - csak a fidesznek jó, nagyobb körzetet könnyebb egy fideszesnek megnyerni (miért is)
3. Egykörös szavazás - csak a Fidesznek jó, mert a többiek nem tudnak pártszövetséget létrehozni, nem alkalmas rá a szervezetük

Nem mellesleg 2010-ben a régi szisztéma hozta az első 2/3-ot, azt megelőzően Feriék is csökkenteni akarták a létszámot. Akkor és azt megelőzően és 2014-ben is a Jobbik számára a szórólap és a szájhagyomány állt rendelkezésre, mint média és nyilvánosság, úgy tartotta a 20% körüli támogatottságot és verte a baloldalt. 1998-ban viszonylag stabil, kiegyensúlyozott volt szerinted a média, vagy mekkora ellenszélben nyert a Fidesz?
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 16:27:15

@lenörd hofstadter: ezzel nem segítettél, már ha nekem is akartad írni, nem csak úgy elgépelted.
Válasz erre 

VT Man 2019.03.25. 16:27:32

Nem unalmas mar ez a folyamatos "huxitezes", meg "Orban kivezeti Magyarorszagot az EU-bol" szoveg?

Miert kell ezt hetente nyomni?
Mondjuk suttogopropagandaban mindig is eros volt a ballib.
Válasz erre 

VT Man 2019.03.25. 16:33:26

@kutyás majmok:
"A vezíred ellensége Brüsszel"

Brüsszel egy varos, nem tudtad? Egy varos nem ellensege senkinek.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.03.25. 16:33:29

Hogy jön ide az EU-s tagságunk?
Mit számít, hogy a csútiék melyik frakcióba kerülnek?
Attól még népszavazás kell a kilépéshez, és ráadásul egy darab ellenzéákivel sem kerül több a pénzeszsákhoz.
Azaz a napi habonyi ellenzéki kapuposzt...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 16:39:12

@MAXVAL bircaman közíró: az "agyad" forrong.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.25. 16:52:09

A Gyurcsány seggnyaló csinovnyikok szopó ágon vannak.
Mi sem biznyítja jobban, mintsemhogy itt van az összes gyűlölködő ballib hazaáruló.

Nehezen viselik, hogy az elkúró 5-6%-os tábora, az MSZP-s elkúrótársával együtt is max 12%-nyit tesz ki.

A magyarok nem kérnek soha többet az elkúró balfasz ballibekből.
MErt most sokkal jobb és könnyebb mindenkinek az élete.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.25. 16:53:59

@VT Man:
"Nem unalmas mar ez a folyamatos "huxitezes", meg "Orban kivezeti Magyarorszagot az EU-bol" szoveg?"

Mivel Gyurcsány megmondta hogy ezzel kell kampányolni, ezért a Gyurcsány csicskák jó fiúk módjára ezzel kampányolnak.
Ilyen egyszerű.
Azt hitted a ballibeknek van önnálló gondolata ?

Reggeli eligazításon megkapják a napi hisztiznivalót, és 10-en szajkózzák ugyanazt a baromságot agy nélkül.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.25. 17:03:12

@lenörd hofstadter: @math0: @kutyás majmok:

Macron elnök úr, létszám arányosan, kisebb legitimációval bír mint a Fidesz.

Nem értem, miért hörögtök és miért hazudoztok, többnyire sztereóba ?

Tetszenek tudni a tények makacs dolgok !
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 17:07:33

@lenörd hofstadter: elgondolkodtam a bejegyzéseden, valami nagyon nem stimt
A hangulatából a bejegyzésednek az jött le, hogy talán Orbánról hadoválsz ilyen szanaszét módon, néhol taplóskodva. Aztán rájöttem, hogy róla mégsem. Normális ember diktatúrában a diktátorról nem így emlékezik meg. Most vagy nincs diktatúra, vagy a normális ember esik ki a szerkezetből. Válassz!
Válasz erre 

Orbán veje 2019.03.25. 17:09:13

@Jakab.gipsz:
Képzeld haver! A múlt heti nemzetközi sajtótájékoztatón, a tolvaj gazdád azt hazudta bele a világ szemébe, hogy nem folytattak Brüsszel és Junker ellen kampányt.

Az újságírók persze hangosan kiröhögték és bekiabáltak angolul, hogy hazug.

Érdekesnek találom, hogy te mint szarházi orbántroll erről szót sem ejtesz, miközben másokat akarasz oktatni igazságbeszédből. Ebből énszerintem az következik, hogy te egy végtelenül gennyes orbánista talpnyaló vagy. Egy gerinc nélküli troll.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.25. 17:11:10

Addig lehet tartani a hibrid-fasiszta-kommunista rezsimet, amig meg nem dontik.

Azaz keddig.
Válasz erre 

19540511 2019.03.25. 17:22:49

Orbánban valóba tombol a bosszúvágy. a harag pedig nem jó tanácsadó. Épeszű ember nem szavaz jelen állás szerint a fideszre-orbánra, mert semmiben nem vehetnek részt, nem szavazhatnak, nem kapnak semmilyen funkciót, ha pedig kilépnek a néppártból - aminek nagy valószínűségét látom -, akkor teljesen a perifériára szorul. persze ez nem baj, úgyis egy hájpacni, legfeljebb kap egy agyvérzést és akkor minden megoldódik.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.25. 17:27:02

@Orbán veje: "Az újságírók persze hangosan kiröhögték és bekiabáltak angolul, hogy hazug."

Sajnos ez nem menti meg Junkert a bukastol, az ujsagirok meg senkit nem erdekelnek.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.25. 17:28:07

@19540511: "semmiben nem vehetnek részt, nem szavazhatnak"

fake news

"nem kapnak semmilyen funkciót"

2 honappal valasztas elott nem osztanak funkciot
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.25. 17:44:12

@Orbán veje: @19540511: @Willkommenskultur: @math0:

Nem értem, miért ne folytathatna Orbán, Juncker és Soros ellenes kampányt, ha kiakarja szorítani őket Brüsszelből, maguktól nem fognak elmenni.
Csak azért mert Orbánról azt mondjátok, hogy cigány, vagy mert nem ateista, hanem keresztény demokrata, ettől a ténytől, még van szavazati joga.

Orbánnak pontosan annyi joga van Juncker úr székére pályázni, mint bárki másnak az unióban, ezt nem ti döntitek el.

És ? Verseny van. Ennyi.

Ha pedig a az európaiak úgy döntenek, hogy nem kérnek Sorosisztánból és a nyitott társadalom víziójából, Soros tehet egy szívességet.
Válasz erre 

HabonyArpi 2019.03.25. 17:45:42

"Meddig tartható Orbán Viktor hibrid rezsimje az Európai Unión belül?"

Ezer eves birodalom epul, ugyhogy meg minimum 991 evig.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.25. 18:00:56

ok ! tehát Magyarországon senki nűem felügyeli az önkormányzati vezetők mentális állapotát, tehát minden bolond funkcióhoz juthat !!!

Tibeti hangtállal és gyertyával küzd az ellenzék ellen az abai polgármester
hh
2019.03.07. 11:02

Kossa Lajos, Aba város polgármestere a 2019. január 23-i testületi ülésen bejelentette, hogy ezentúl tibeti hangtál megkongatásával jelzik a testületi döntések megszületését, az ülések kezdetén pedig gyertyát gyújtanak az ártó szellemek és az ellenzéki negativitás ellen - írta meg az Átlátszó Országszerte.

Az ülésen azt mondta, Paprikajancsi, Sunyi Róka és Páváskodó Pulyka nem zavarhatja meg az értelmes, érdemi testületi munkát, ezért van szükség a fényt jelképező gyertyára, ami segít a láthatatlan szellemiségeket eltüntetni a teremből. A hangtál pedig azért, hogy minden testületi döntést egy, a tálra mért gongütéssel ünnepeljenek meg.

A helyi tévé által rögzített jelenetet a polgármester legnagyobb helyi ellenzékének számító Abai hírek Facebook-oldal tette közzé. Paprikajancsi és társai kilétére a kommentekből lehet következtetni, hogy a hét fős testület három képviselőjére célzott a polgármester.

A polgármester szerint ők hárman a gonoszok, szemben a Tiszta Lelkű Jókkal, azaz a három támogató képviselővel.

Kossa nemcsak a gyógyító fény és hang erejével akarta letörni a maradék ellenállást, négy üres széket is az asztalhoz húzott, és jelképesen leültette az asztalhoz segíteni Széll Kálmánt, Mahatma Gandhit, Martin Luther Kinget és a Dalai lámát is.

ÉS EZ A HÜJJJJE, BAROMÁLLAT 29 ÉVE POLGIMENTER ABÁN ?????!!!!!
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.25. 18:10:52

@törppicur:

"elgondolkodtam a bejegyzéseden, valami nagyon nem stimt"

Ez így van. Már ott megborultál, hogy "elgondolkodtam". Egy fideSSbolsevik nem tud gondolkodni, csak a pártközpontból érkező utasításokat böfögi vissza. Ebbe viszont hibátlan vagy, igazi aranykoszorús orbánseggnyaló is lehet még belőled, ha a közvetlen környezetébe eljutsz.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.25. 18:13:37

@kvadrillio:

Mi közöd van hozzá ? Miért csak a szcientológusoknak lehetnek agybajaik. Őket is csesztesd. Ezek szerint az Aba lakóinak van humor érzéke. Ennyi.
Válasz erre 

törppicur 2019.03.25. 18:24:55

@lenörd hofstadter:
Normális ember diktatúrában a diktátorról nem így emlékezik meg. Most vagy nincs diktatúra, vagy a normális ember esik ki a szerkezetből. Válassz!
Válasz erre 

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2019.03.25. 18:37:11

@Jakab.gipsz: tehát minden ellenzéki szavazók aki nem akar együtt létezni niggerekkel és homoki Bucka lakókkal az fodrász bírja és Orbán dolgait büfögi vissza.. :) Szóval az ország 99 % szerinted faszfej. Arra nem gondoltál még hogy azért nem szavaz rátok senki mert ostobák vagytok?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.25. 18:42:32

@Willkommenskultur: Hé köcsög! Nagyon eltűntél a szárnyaló brit gazdaságról szóló hazugságod után!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.25. 18:45:23

@Willkommenskultur: "A lipsi gazdasagpolitika alapvetese, hogy merjjunk kicsik lenni" - Na és mesélj az összeszerelő üzem az nem kicsiség? Legalább egy poszton belül ne mondj ellent önmagadnak, te fasz!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.25. 18:48:03

@Ballib vagyok mert rettegek: "Az elkúrók miatt az elmúlt nyolc évben lecsúsztunk a picsába. Mostanra sikerült leküzdeni az elkúrás okozta következményeket, és rendületlenül haladunk a fejlődés útján, hogy Románia és Bulgária ne tudjanak megelőzni." - beszarok! Ezt az elszólást! :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.25. 18:53:02

@Willkommenskultur: "Magyarországon a válság nagyobbat ütött, mint a többieken. A devizahitelek miatt becsődölt a bankrendszer, a vállalkozásokat egyszerre sújtotta a kereslet megcsappanása és a finanszírozás ellehetetlenülése." - Na és te fasz! Ki is tette törvénnyel lehetővé a devizahiteleket 2001-ben?
Válasz erre 

Hamihami 2019.03.25. 18:55:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ...es persze hogy utolerjuk Brusszelt, csak elotte meg kellene hogy alljon a rohadek!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.25. 18:56:58

@Willkommenskultur: Szó sincs benne az elqurásról 2017-ig elemzi a történteket. 2008-ban volt egy világválság és 2010-tőll 2017-ig sem volt egy sikertörténet a 7 év alatt Magyarország csak a V4 átlagát produkálta összességében. Az is csak az merjünk kicsik lenni összeszerelő üzemekkel.
Válasz erre 

Hamihami 2019.03.25. 18:57:37

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: na, most mar 99%-a van a fidesznek? Ez meg nekem is uj! Tenyleg szaguldunk, basszus.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.25. 18:58:04

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:

De gondoltam, sok mindenre, csak azt nem értem ki az a bucka lakó, fodrász vagy a "senki" aki 99 % kal, szavazott, esetleg csak az agy-mosott bugrisok, szavaznak, Sorosisztánra és egy nyitott társadalomra. Mert ez így logikus.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.25. 18:58:45

@Hamihami: :-))
Válasz erre 

Hamihami 2019.03.25. 18:58:55

@HabonyArpi: jujj de jo lesz nekunk! Meszaros (orban) elobb utobb csak bekerul a Forbes elso 10-be!
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.25. 19:00:03

@Jakab.gipsz:
“...mert nem ateista, hanem keresztény demokrata, ettől a ténytől, még van szavazati joga.”

Ettől a TÉNYTŐL!
:))))
Nincs több kérdésem.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 19:00:30

@Jakab.gipsz: Macron 66%-kal bír, a Fidesz 48%-kal a tények tényleg makacs dolgok, te elmebeteg, csak neked közöd nincs a tényekhez az elmebetegségeddel.
Válasz erre 

Hamihami 2019.03.25. 19:01:48

@Willkommenskultur: en azert szegyellem magam kulfoldon elo magyarkent, hogy hazam minelnoket mar sokadszorra rohogik ki kulfoldon nyilvanosan. Hat ezek a kocsogok nem tudjak, hogy SOROS!?! Ezt csak az igaz magyar ember tudja!
Válasz erre 

Hamihami 2019.03.25. 19:02:52

@math0: most mondtak, hogy mar 99%! Nem koveted az esemenyeket! Este bemondja majd a tv is :)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 19:04:37

@Willkommenskultur: Juncker (így írják a nevét, te falusi Fidióta faparaszt!) az EP szavazáson se nyerni se bukni nem tud, mert nem indul, a mandátumának pedig a demokratikus szabályok miatt van vége. Hiába erőlködsz, faszfejkém, hiába erőlködik a csuti geci idióta Führered, ez a szavazás Junckerről egész biztosan pontosan nem szól. Az idióta plakátja ezért is volt oltári baromság kapásból.
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.25. 19:05:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
“Az elkúrók miatt az elmúlt nyolc évben lecsúsztunk a picsába.”

Az meg fel sem tűnt, hogy ki is kurhatott el bármit is az elmúlt nyolc évben?
Ha jól emlékszem, orbán kilencedik éve miniszterelnök.
Tehát?
- óra indul..!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 19:05:58

@Willkommenskultur: pedig a Néppártban a Fidesz, azaz Orbánék semmiben nem vehetnek részt, nem szavazhatnak. ez a tény, te pszichopata, hazug, elmebeteg patkány!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 19:09:22

@Jakab.gipsz: mondjuk azért, faszfejkém, mert Juncker Orbán pártjának elnöke. És Junckert Orbán is megszavazta anno. AMikor Orbán Juncker ellen kampányol, az kb akkora hülyeség, mintha Áder ellen kampányolna. Felfogod, te idióta kretén?!

És másrészt azért, mert Juncker mandátuma lejár, azaz ez a szavazás Junckerről kurvára nem szól. Totál felesleges Juncker ellen szavazni, nem is lehet ellene szavazni ezen a választáson. De hát ilyen egyszerű dolgokat egy Fidióta elmebeteg miért is fogna fel, ugye? Mentek ti fejjel a falnak, ha a Führer azt mondja, egy pillanatig sem gondolkodtok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 19:11:04

@Jakab.gipsz: AMikor a Fidesz Juncker ellen kampányol, az kb olyan, mintha tudni lehetne, hogy Orbán a következő ciklusban már nem folytatja, és a Fidesz Orbán ellen kampányolna a magyar választásokon. Ilyet csak skizofrén elmebetegek csinálnak. A Fideszesek ilyen elmebeteg idióták. Kampányolnak saját elnökük ellen.
Válasz erre 

Hamihami 2019.03.25. 19:11:34

Azt viszont meg most sem mondta meg nekem senki, hogy csak az utolso kommentert jar bonusz, vagy a poszt utani elsoert is. Ivantol is kerdeztem, de semmi valasz :(
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.25. 19:17:29

@math0: Ja, a neppartban semmirol se szavaznak, 2 honappal valasztasok elott vagyunk. Az EPben a Fidesz ugyanugy szavaz a javaslatokrol, mint akarki mas!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.25. 19:23:39

a fideszre vetülő reflektorfényben ez a választás új kérdéseket fog felvetni.most egész európa látja,hogy itt pártállami propaganda zajlik,és hogy ez helyben a közös választásokat is befolyásolja.innentől a magyarországi pártállami propaganda eu-s ügy,az ez által megszerzett mandátumok legitimációja az első pillanattól vitatott lesz.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2019.03.25. 19:34:47

@Szóra kész Szókratész: szivacs, téged beszippantott a hazugságcunami?Látom a trollok szadizmusa megint elhatalmasodott rajtad. Beteg vagy ha ez okoz örömet.
Nem cenzúráznak semmit.
"Németország keményen fellép a gyűlöletkeltés és álhírterjesztés ellen"
a német kormány otthon azt terjeszt propagandaként amit akar. az orosz kormány németországban nem terjeszthet propagandát.persze: az oroszok, akiknek korlátozzák a németországi információs hadviselését, érthető módon cenzúrát kiáltanak ,de ez is csak az információs hadviselés része. mégsem mondhatják azt, hogy "lebuktunk" Nyilván kell a sajtószabadság.De az is nyilvánvaló, hogy valamit tenni kell a sajtószabadságot kiforgatók ellen, akik "bárki bármit" mondhat alapon teleokádnak hazugsággal minden elérhető média felületet.Ha ez ellen fellépnek, akkor nyilvánvaló, hogy a cinikus vastagbőrű hazudozók fognak először nácit és sajtószabadság gyilkosokat kiáltani....
Engem magyar állampolgárként leginkább a hazai kényes ügyek érdekelnek....Az elhallgatás, elferdítés, hazugságok nem hasznosak a társadalomnak. A Nemzetnek az lenne a jó, ha a szar a felszínre kerülne, lehetne róla beszélni, megoldást keresni / találni. Az agyonhallgatás, terelés, hazugság csak elfedi a szart, ami a szőnyeg alatt szépen tovább érik és rohasztja a hazát.
Fel sem foghatod, hogy a Habony-művek mennyi szemetet vontak vissza a tiszteletetekre való tekintettel! Csak a fideszfan miatt!
De az is nyilvánvaló, hogy valamit tenni kell a sajtószabadságot kiforgatók ellen, akik "bárki bármit" mondhat alapon teleokádnak hazugsággal minden elérhető média felületet." Mindig vannak ilyen okoskodó emberkék, akiknek nyilván fingjuk nincs a demokráciáról, csak mantrázzák azt, minden nemű gondolkodás nélkül. Tehát demokrácia működése: - történik valami törvénysértőnek minősíthető dolog (lásd valótlan állítás egy hírben) - feljelentés és a TÖRVÉNY ALAPJÁN BÍRÓSÁGI ÍTÉLET lesz, ahol eldöntik, történt-e valóban jogsértés - ha igen, jogsártőt kötelezik helyreigazításra. (ami meg is szokott történni, van rá példa bőven)
Válasz erre 

Hungryhorse 2019.03.25. 19:36:49

@a nagy hohoohooo: floodolhatsz ide száz oldalt is, akkor is csak egy trágár ballibbant seggfej maradsz.
A sajátos választási matematikátok nem működik. Sehol, de leginkább itthon nem.
A választásokat elbuktátok. Nem kicsit, nagyon.
Holnap is elbuknátok: www.kozvelemenykutatok.hu
Csúrheted, csavarhatod, a balfasz ellenzék és a komisszár haverjaitok se tudtak fogást találni a választásokon. Egyiken sem.
A patás legitim módon gyakorolja a hatalmát, akkor is, ha cigánykereket hánytok.
Még valamit: nem vagyok a gyereked ávósfattyú. Azt eladtad szervdonoroknak, vagy elmenekült tőled, mielőtt a kocsisorra küldted volna, mint az anyádat és a húgodat.
Az anális fixációdat a csicskáztatóiddal dumáld meg, én leszarom.
Veled együtt, te szerencsétlen hülye.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.03.25. 20:03:51

A sok tahó agyhalottnak mindegy, hogy kommunista, fasiszta, nyilas avagy náci, csak hajazzon a diktatúrákra. Az ilyen agyatlanok miatt lesz háború jó eséllyel ismét Európában. Mert mindig az a vége, mikor ezek az alig emberszerű gondolkodásúak túlságosan elterjednek.
Igen birka, neked is szól.
Válasz erre 

VT Man 2019.03.25. 20:24:55

@19540511:
"Épeszű ember nem szavaz jelen állás szerint a fideszre-orbánra"

Épeszű ember a többi pártra se szavaz.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.25. 20:34:35

@math0:

Na hát, Matyi, hogy te milyen okos vagy, legalább annyira, mint egy mesterséges intelligencia.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.25. 21:23:24

@VT Man:
Éppeszű ember a ballib hazaáruló és elkúró bandára (MSZP-DK-PM-Együtt-SZDSZ (SZDSZ = Momentum)) soha a büdös életben nem szavaz többet.

A többi közül meg bárki jöhet.
Válasz erre 

Bаndibacsi34 2019.03.25. 21:29:52

Látom a narancsszemetet összehordta a szél.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 22:36:18

@Jakab.gipsz: te meg nem.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.25. 22:45:51

@Willkommenskultur: ezen Orbán kapásból nem vett rész, faszfejkém!

www.epp.eu/press-releases/epp-leaders-to-meet-for-summit-in-brussels-ahead-of-european-council-list-of-participants-en-fr/

nem baj, bazdmeg, úgy szoptok, hogy nem is fogod fel, hogy szoptok.
Válasz erre 

Orbán veje 2019.03.25. 22:50:17

@Minden ballib bérretteg:

Haver! Képzeld a fidesz pártcsaládja - tehát nem a szocik, szocdemek, zöldek stb - azt mondta a gazdádról, hogy egy korrupt, diktatúraépítő szaralak, aki lebontotta a jogállamot.

Bizonyára te is hallottál róla, hogy ezért Orbán szégyenében 190-3 arányban felfüggesztette magát. Meg is nézem, hogy ebben a szeles időben, hogy himbálódzik. Énszerintem te is követhetnéd a példáját, hadd lássa hogy milyen hűséges seggnyalója vagy.
Válasz erre 

Huckleberry Finn 2019.03.25. 23:44:06

@Minden ballib bérretteg: Az ÁKK honlapján van egy havonta frissülő táblázat az államadósságról. 2010 áprilisában nyerte meg a választást Orbán, azóta az adósság pont tízezer milliárd forinttal lett több. Orbánék kilenc legalább nyolc éve etetnek azzal a csúsztatással, hogy az államadósság GDP-hez viszonyított arányának csökkenésével haknizzák tele az országot, te meg kajálod folyamatosan, degeszre.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.26. 00:22:17

@math0:

Hagyjuk a száj karatét, felesleges és értelmetlen, azért mert, egy eleve elhibázott tudomány filozófiai diszciplínát, meg lehet cáfolni, egy valamire való cáfolatról pedig nem lehetséges, népszavazást tartani, a tudomásul vételen kívül, nincs más joga senkinek sem.

Márpedig és ezt állítom, a globalizmus nyitott társadalom agendája, egy alapjaiban elhibázott, tudománytalan férc munka és persze csak egy rafinált logikai csapda.

Tehát Soros-terveinek a kegyelem döfést akkor adom meg, amikor akarom és ez ellen senki nem tehet semmit, nem ez a probléma, hanem az, hogy mit teszek le helyette egy új koherens és konzisztens elméletet a helyére.
Válasz erre 

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.03.26. 05:33:08

Azt jo latni, hogy a tobbseg ugy gondolja, vagy azt remeli, hogy a fidesznek 19 mandatuma lesz.
19 mandatum, az csattanos valasz, lenne, a hazai es kulfoldi libbantak szamara.
Remelem ugy lesz.
Persze az igazi az lenne, ha ellenzeknek egyetlen egy mandamuma sem lenne, nem lenne tobb hazaarulas.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.26. 07:27:51

@Orbán 1 GÉNIUSZ:

Hát ez az, mert ha a magyarok egyszer össze fognak, nagy birodalmakat döntenek romba.
Válasz erre 

invalid user name 2019.03.27. 22:19:14

Jaj Birka tolja amit utasításba kapott :)

szerintem 11 mandátumot szerez a fidesz.
Válasz erre 

Wéső 2019.04.04. 07:17:53

Sírjatok libsik! Amikor az SZDSZ csinálta országdúlását, megfogadtam, nagyon-nagyon legyenek büntetve a liberálisok. Átokszerűen. Bejött.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard