Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Mit lehet tenni a Fidesz erőszakos, de unalmas kampánya ellen?

Mit lehet tenni a Fidesz erőszakos, de unalmas kampánya ellen?

Több szempontból nagyobb a tétje az Európai Parlament mandátumaiért zajló kontinentális versengésnek, mint az őszi magyar önkormányzati választásnak. Egyelőre úgy tűnik, hogy a magyar ellenzék ezt még nem érzékeli igazán, pedig amennyiben kedvezőtlenül alakulnának számára a tavaszi választások, ősszel igen nehéz dolguk lenne az Orbánnal szembehelyezkedő pártoknak. Ha például a Fidesz növelni tudja képviselői számát az EP-ben, az ellenzék pedig tovább veszít a súlyából, az nagyon rossz üzenet lesz saját híveik felé, hiszen ezúttal nem lehet majd a torz magyar választási rendszerre fogni az aránytalanul nagy különbséget.

olkt_2.jpg

Fotó: OLKT

Egy évvel az ellenzék számára tragikus kimenetelű országgyűlési választások után látszólag semmi sem változott ellenzéki oldalon. Bár egymás után jelentik be a vidéki városokban, hogy közös jelöltekkel vágnak bele az őszi önkormányzati versengésbe, az EP választások előtt aligha várható az ellenzéki pártok nagy összeborulása. Pedig nem babra megy a játék, hiszen amennyiben nem éri el egy-egy ellenzéki tömörülés a bejutáshoz szükséges szavazatszámot, a rájuk leadott voksok lényegében mennek a kukába.

Pedig ezúttal érvényesülhetne az egyenlő pályák, egyenlő esélyek elve, hiszen ezúttal nem lehet majd 50 százalék alatti választási eredménnyel kétharmados többséghez jutni, ahogy tavaly történt április 8-án. Az EP választás teljesen arányosítja a különböző politikai erőkre leadott szavazatokat, vagyis, amennyiben az ellenzék megismételné a tavaly őszi produkcióját (ami azért nem tűnik lehetetlen küldetésnek), a mandátumok elosztásában a Fidesz fölé kerekedhetne. Ehhez viszont szoros együttműködésre, legoptimálisabb esetben egy nagy közös listára lenne szükség, ami egyelőre teljesen elképzelhetetlennek tűnik.

Pedig ezúttal meg lehetne rendíteni az Orbán Viktor legyőzhetetlenségét hirdető kormánypárti legenda alapjait.

A Fidesz nem véletlenül csavart még egy fokozatot a migránspörgésen, hiszen úgy tudja optimalizálni a reá leadott szavazatokat, ha a saját hívei közül sokan, az ellenfelek szimpatizánsai közül pedig kevesen mennek el a május végi voksolásra. Ha általában alacsony lesz a részvétel, az tovább növeli a Fidesz dominanciáját, mivel a sorosozós, migránsozós kampánnyal még mindig elég rendesen be lehet hergelni főként a vidéki, kis településeken élő kormányhívőket, ugyanakkor a nagyvárosi tömegek – melyek inkább az ellenzék tartalékát képezik - ezúttal talán nem is érzik a májusi voksolás igazi tétjét.

Pedig ezúttal meg lehetne rendíteni az Orbán Viktor legyőzhetetlenségét hirdető kormánypárti legenda alapjait. És ehhez nem is kéne más, mint egy jól összehangolt, valós témák mentén kommunikáló ellenzéki kampány, amely valódi problémákra ad valódi válaszokat. Már korábban is foglalkoztunk azzal a nagy lehetőséggel, amit az ellenzék valahogy nem akar észrevenni a választások előtt, mely szerint előre lehet tudni, hogyan épül majd fel a Fidesz kampánya, így egy jól kigondolt ellenkampány, illetve a Fidesz szólamainak nevetségessé tétele igen jó hatásfokot tudna elérni.

index_161.jpg

Fotó: index.hu

A Fidesz monoton migránsozása ugyanis már hónapok óta borítékolható volt, amitől valószínűleg már a legelvadultabb kormánypártiaknak is zúg a feje. Friss hangok, új témák, eredeti üzenetek kellenének az ellenzéknek ahhoz, hogy a kormány mantrázása még a mostaninál is unalmasabb és visszataszítóbb legyen a választók számára. Másfél hónap van még az EP választásokig, úgyhogy idő még van, de a türelem már fogytán. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „A közönség egyszer azt az íjászt is megunja, aki mindig a céltábla közepébe talál.”   

67 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Mit lehet tenni a Fidesz erőszakos, de unalmas kampánya ellen? Tovább
Facebook Tetszik
0
67 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9514751195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tireless treehugger 2019.04.09. 16:59:46

Foglalkozzatok a jelennel és jövővel. A mindennapi élettel.

Meg azzal hogy a fidesz beleszoruljon a migráns sablonba..
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.09. 20:40:39

MIT LEHET TENNI A FIDESZ ERŐSZAKOS, DE UNALMAS KAMPÁNYA ELLEN?

Hagyjátok magatokat, előbb szabadultok !
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.10. 09:12:00

@Jakab.gipsz:
Igen, tudjuk, hogy a fidesz szekta tagja hagyják magukat meglopni a csüngőhasú suttyó és bandája által és még tapsikoltok is hozzá. Ezért vagytok ti agyatlan fitymaszbirkák.
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.10. 13:47:47

Mit lehet tenni?
Érdemi alternatívát kéne felmutatni? Befejezni az orbánozást, lőrincezést, a mocskolódást.
Válasz erre 

arabok balrol 2019.04.10. 14:01:05

"Ha például a Fidesz növelni tudja képviselői számát az EP-ben, az ellenzék pedig tovább veszít a súlyából, az nagyon rossz üzenet lesz saját híveik felé, hiszen ezúttal nem lehet majd a torz magyar választási rendszerre fogni az aránytalanul nagy különbséget."

Nembaj majd Putyinra fogjak, meg csalasra.

Haha ha ha
Válasz erre 

erol 2019.04.10. 14:02:24

@Kivlov: Hát igen, annak idején a fidesz is úgy került hatalomra, hogy befejezte a Gyúrcsányozást és a Bajnaizást, mocskolódást. Bizony így volt.
Válasz erre 

arabok balrol 2019.04.10. 14:07:44

@erol: Olni kell a lipsiket.
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.04.10. 14:23:09

Fel kell számolni az MSZP-t és a DK-t. Amíg ez a két párt létezik, addig Orbán kormányon marad.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.04.10. 14:25:19

Egy éve is arról volt szó, hogy magas részvétel esetén bukik a Fidesz. Aztán nagyon magas volt, a Fidesznek meg kétharmada lett.
Válasz erre 

arabok balrol 2019.04.10. 14:26:32

@Sir Galahad: tuti nem lesz most magas reszvetel
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2019.04.10. 14:30:57

A +oldàs egyèrtelmű. Először is a 6árontúli magyarokat le kell huszonhàrommilliòrománozni, a vidékieket meg le büdösprolizni. Ez talán még segíthet
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.10. 14:35:12

Szerintem a legjobb, ha megveritek a fideszes aláírásgyűjtőket, így erőt mutattok a sajátjaitok felé és fideszesből is kevesebb lesz

ja és közben bőgjetek, hogy kettészakadt az ország, és ember embernek farkasa
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.04.10. 14:41:53

Mit lehet tenni?!

A kérdés az, mit tudtok tenni?

Gyártsátok tovább az elméleteket az legalább megy...
Válasz erre 

erol 2019.04.10. 14:44:19

@arabok balrol: Nem csak a lipsiket, hanem mindenkit aki nem szimpatikus. Általában senki nem szimpatikus.
Válasz erre 

Aranka1973 2019.04.10. 14:55:49

Neked lehet unalmas, de amíg a migráció ügyében a mainstream európai politika olyan fafejű, mint amilyen, addig ez könnyű győzelemhez vezet.

Ha a mainstream Európa is bevándorlásellenes lenne, akkor lehetne mondani, hogy kell valami más, differenciáló üzenet.

A Fidesznek van világos víziója, elképzelése Európáról, Magyarországról.

Az ellenzéknek vajon van?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 15:01:44

A ballibek tehetetlnek. Bármilyen színes papírba is csomagolják üzenetüket, a nép akkor se vevő rá, mert már kóstolta.
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.10. 15:04:06

@erol:
muhahahaha, még mindig nem értitek! Tökmindegy mit csinált a fityisz! Ha a maszop ugyanazt csinálj, akkor is bukik, mivel a fityisz alatt több pénz van embereknél! A többi meg kutyátnemérdekli. Azaz nem ugyanazt kell csinálni, hanem jobbat! Barmok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 15:04:07

@Sexual Harassment Panda:

Plusz 3 pont kimaradt:
- az 1990-2010 közti kor nem-fideszes ellenzőit leidiótázni,
- a Gyurcsányt nem szerető fideszelleneseket Zorbán bérenceinek nevezni,
- minden semleges szavazót buta bircának nevezni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 15:06:03

"50 százalék alatti választási eredménnyel"

Ettől nem kell most tartani, meglesz a Fidesznek az 50 %.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2019.04.10. 15:11:49

@Furulyás Ferencné Tóth Aranka: Van elképzelése, de állatira nem szimpatikus.
Válasz erre 

[megmondoember] 2019.04.10. 15:13:46

@MAXVAL bircaman közíró: Ehhez képest már tavaly áprilisban is a többség az ellenzékre, nem a fideszre szavazott. Persze, tudjuk, téged azért fizetnek, hogy ennek ellenére add a hülyét, és hazudd le a csillagokat is az égről.
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2019.04.10. 15:15:27

Tegnap már elkezdték verni a Fideszeseket. Egyelőre csak ököllel. De ahogy közeledik a választás, elő fog még kerülni a vipera is, majd a fegyverek. Így szokták a libsik.
Válasz erre 

konrada 2019.04.10. 15:17:02

Valóban érdekes, mit takar az 50%
Az elnyerhető mandátumok számát egy arányos rendszerű EP választáson, vagy az összes szavazó 50%-át.
...mert ez esetben elég kérdéses hová sorolhatóak azok a kis és kamupártok* szavazatai, amelyek se a fideszre, sem az ellene fellépő ellenzékiekre nem mentek...

*amelyek csak akkor állnának be akármelyikhez, amelyik a főnöküknek tuti listás helyet biztosítana.;)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 15:19:19

@[megmondoember]:

A valasztas.hu adatai nem igazolnak téged...

Ha ellenzéknek tekintünk minden ballib szavazatot, minden jobbikos szavazatot, minden LMP-s szavazatot, sőt az MKKP szavazatait is adjuk hozzá, s számoljuk bele a parlamentbe be nem jutottak (Momentum, Együtt) szavazatait is, akkor is:
- Fidesz: 2824551 szavazat – 49,27 %,
- "ellenzék": 2800302 szavazat – 48,85 %.
Válasz erre 

2019.04.10. 15:20:05

@Sexual Harassment Panda:

"Először is a 6árontúli magyarokat le kell huszonhàrommilliòrománozni, a vidékieket meg le büdösprolizni. Ez talán még segíthet"

Én értem és megértem, hogy szüksége van a csúti takonynak a határon túli magyarok szavazatára, de azért ez valahogy egyrészt fordítva nem működik - azaz a Romániának, Szlovákiának, Horvátországnak, Szerbiának etc. etc. NINCS szüksége az itthon élő ukrán, román és a többi szavazataira, másrészt kissé visszás, hogy valaki úgy ugat bele az én életembe, hogy nem ide adózik. Félreértés ne essék! Ettől még lehet fullmagyar, nemzeti érzelmű.

A vidék meg más tészta. Ha nem is büdösprolik, - és ezt mondom úgy, hogy Polgárdi mellett lakom - de hogy agyhalottak tömege, az hót ziher! Egyébként ez nem is biztos, hogy az Ő hibája, sokkal inkább a médiáé. Ezen belül is az ún. "közmédia" kanálisainak a hibája. Na meg azé a fityiszé, amelyik képes 1 zsák krumpliért és 10 ezer forintos utalványért cserébe megvezetni a pórnépet.
Az ellenzék azt nem is meri fel, hogy nem elég csak a nagyvárosok polgárait elérni, hanem el kell menni vidékre is! Persze ehhez VÁLLALHATÓ ellenzék kellene, nem pedig a már lejáratódott politikai múmiák, vagy azok szatellit pártjai. Ez van.
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2019.04.10. 15:23:22

@[megmondoember]: Nem volt ilyen a papíron, hogy "ellenzék".
A Fidesz ellen szavaztak a legkevesebben. A többi párt ellen messze többen szavaztak.
Válasz erre 

konrada 2019.04.10. 15:24:40

@Látens Inszinuáció:
Te még nem is hallottál Trianonról???;))
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2019.04.10. 15:25:36

@Látens Inszinuáció:
"kissé visszás, hogy valaki úgy ugat bele az én életembe, hogy nem ide adózik."
Vegyük el minden kivándorló magyar szavazati jogát akkor?
Válasz erre 

Egyallampolgar 2019.04.10. 15:34:16

Nem tudom hány olyan párt vesz részt az EU választáson amely támogatottsága csekély, eleve nem könnyű lista részvételhez összeszedni az aláírásokat. Akinek ez nem sikerül amúgy sem indul.
Amúgy miért kéne összefogni az ellenzéknek? Eleve más-más frakciókba fognak majd ülni az EParlamentben. Itthon értem az összefogást (bár itt sem mindegy mire) nyilván értelmes párt gyurcsánnyal nem akar kormányozni. Legfeljebb gyorsan rendszert váltani és legfőbb ügyészt cserélni hogy végre vége legyen a hazai vagyon ellopásának.
Válasz erre 

&roid 2019.04.10. 15:35:17

le lehet szarni. kb arra jó.
Válasz erre 

&roid 2019.04.10. 15:36:46

@MAXVAL bircaman közíró: miért nem a bolgár elvtársaiddal foglalkozol?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 15:38:23

@&roid:

Velük is szoktam.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2019.04.10. 15:58:12

@MAXVAL bircaman közíró: önkormányzatin segíteni fog az ellenzéknek ha közös jelölt indìtanak?

@[megmondoember]: nincs olyan párt h "ellenzék"
Válasz erre 

putris72 2019.04.10. 16:03:08

@[megmondoember]: Meg tudnád mondani,hogy melyik párt az az ellenzék akikre a többség szavazott? A logikád szerint mindig a vesztesek nyerték volna a választást!Mivel a balib kormányzásoknál sokkal kisebb szavaztak a balibekre,és kisebb volt a részvétel! hu.wikipedia.org/wiki/2006-os_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1s
Válasz erre 

arabok balrol 2019.04.10. 16:05:14

@Látens Inszinuáció: "NINCS szüksége az itthon élő ukrán, román és a többi szavazataira, másrészt kissé visszás, hogy valaki úgy ugat bele az én életembe, hogy nem ide adózik. Félreértés ne essék! Ettől még lehet fullmagyar, nemzeti érzelmű. "

Ha a befizetett ado aranyaban kapnak a zemberek a szavazati jogot, akkor a sima 4/5 mindig meglenne a Fidexnek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 16:12:32

@Sexual Harassment Panda:

Nem fognak összefogni, ők is tudják, ebből nagyobb bukás lesz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 16:20:44

@Sexual Harassment Panda:

"nincs olyan párt h "ellenzék""

De ha el is fogajduk, hogy van, AKKOR is kevesebb szavazatot szereztek pár ezerrel.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.10. 16:24:09

@Látens Inszinuáció:

"Romániának, Szlovákiának, Horvátországnak, Szerbiának etc. etc. NINCS szüksége az itthon élő ukrán, román és a többi szavazataira"

De igen, mind Szerbiában, mind Horváto-ban, mind Romániában szavazhatnak a külföldön élő állampolgárok.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2019.04.10. 16:55:23

@MAXVAL bircaman közíró: na de már most 1eztettek több nagyvárosban
Válasz erre 

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa (törölt) 2019.04.10. 18:35:17

Mit lehet tenni? Tényleg hülye az blogger, aki ilyet kérdez. Ne biztosíts felületet az Orbán-propagandista trolloknak, te szerencsétlen fasz.
Válasz erre 

6.Lenin 2019.04.10. 19:29:24

Őszintén szólva már nekem is, mint szarul fizetett fideszes trollnak is kezd már nagyon unalmas lenni, hogy mindig kétharmaddal nyerünk. Most májusban is, meg majd ősszel is.
Semmi kihívás már nincs az egészben.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.04.10. 19:34:00

Telibe le kell szarni az agyhalott fideSSbolsevik trollokkal együtt. Ezeknek a véglényeknek úgyis csak a szar a lényeg, nem érdekli őket honnan jön, csak nyelhessék.
Válasz erre 

6.Lenin 2019.04.10. 19:45:49

@lenörd hofstadter:
Ezek szerint azért nem szeretnétek nyerni, mert az szar?
Jól belegondolva, már harmadszor kétharmaddal, aztán májusban is, meg ősszel is
22-ben kituggya nem lesz-é 4/5-öd. szar egy érzés, unalmas már.
Semmi kihívás ekkora köcsögök ellen nyerni.
Jó lenne már valami értelmesebb banda ellen megmérettetni magát a szegény, rosszul fizetett trolloknak is.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2019.04.10. 20:34:04

Hogy mit lehet tenni? A sárkány ellen sárkányfű, cigány ellen bőrfejű elvet kell követni. Nem tárgyalni kell ezekkel, hanem oldalba rúgni mint a Bodri kutyát, ér rájuk kiáltani hogy: helyedre!
Válasz erre 

kolomparlole1114 2019.04.10. 20:36:35

Nem kell adót fizetni ezeknek, akkor nincs mit ellopni, majd szépen hazamennek maguktól is. A cigány már csak ilyen.
Válasz erre 

HabonyArpi 2019.04.10. 21:13:28

"Mit lehet tenni a Fidesz erő­szakos, de unalmas kampá­nya ellen?"

Semmit. szopni fogtok, most is 22-ben is.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.04.10. 22:00:17

Amíg ennyi agyatlan van és a fidesz trollok ennyire gátlástalanok, nincs miért tipródnia maffiakormánynak. A mézesmázos hazudozó vezérürü birkahang , a bátor nyugdíjasokat rugdaló Habony klónja vagy a tömeggyilkos kommancs nevét hordó alakzat a mintapéldái a fideszi lelketlen hazugság halmazoknak. A politika önkéntes trolljai, bértollnokai amúgy is szánalmas figurák, de az álkeresztény Fideszhez és szatellitjéhez kötődő távirányított alakzatok, messze felülmúlják "kollégáikat" a gusztustalanságban.
Válasz erre 

Épüljön STADION a CEU helyére.. 2019.04.10. 22:38:24

@[megmondoember]: "Ehhez képest már tavaly áprilisban is a többség az ellenzékre, nem a fideszre szavazott."

Nem lehetett tul jo a kampanya ennek az Ellenzek nevu partnak, mert en most hallok roluk eloszor. Igazabol nem emlekszem, hogy indult volna Ellenzek part.
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2019.04.11. 06:40:00

Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „A közönség egyszer azt az íjászt is megunja, aki mindig a céltábla közepébe talál.”

A közönség soha nem unja meg azt az íjászt, aki mindig a céltábla közepébe talál...és én igazán tudom, miről beszélek. Ezek az íjászok védik a közösséget fizikai, szellemi, erkölcsi és verbális értelemben is a sötétség eljövetelétől. Ők állnak őrt a tornyokban. Ne dőlj be a saját híveid, a megalkuvó komancsok propagandájának, bloggertárs. Mert ha nem dőlsz be sem az ellenség, sem a haverjaid hazug propagandájának, akkor máris sokat tettél egy szebb, jobb, boldogabb jövőért.

Mert ahogy a dakota közmondás tartja: "Inkább egyetlen pontos lövés a céltábla közepébe, mint ezer látványosan, de feleslegesen kilőtt, célt tévesztett nyílvessző."

Ez a győzelem -minden győzelem- receptje.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.11. 08:01:23

@HabonyArpi: azt lehet tenni, hogy leszarom. Az egészet jó magasan. Az egész víziókkal teli besült törpe világképét. Élni kell az életet e nélkül és amikor egy fél lehetőség lesz odamenni és nemet mondani rá. Aztán megint élni és leszarni .. akárhol is lesz és akármit is ér el a pszichopata zavarodott elméjével.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.11. 08:05:09

@zord íjász: és ettől lesz egy olyan fos életed, amiben csak egy dolog számít .. a győzelem. Az egyszerű száraz és érzelmek nélküli teli 10-es. Hát én inkább élek másképp. Mert sokkal jobb és klasszabb. Nem kell mindig győzni papi.
Válasz erre 

jajdehülyevagyok 2019.04.11. 08:21:16

Arivális kampánya ellen egy jobb kampánnyal kell fellépni. Rég rossz, aki a másikkampány ellen próbál dolgozni.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.04.11. 08:24:44

szerintem neki kéne állni dolgozni...és akkor még a tehetséget nem is vettem figyelembe
Válasz erre 

Nzoltan 2019.04.11. 08:40:36

@Látens Inszinuáció:
A közmédiáé?
Hát nem a retekklubbon szokott lenni a faszkalapgyüjtemény? Szőr Győzike Nagyonkígyó, Maónika, Nagyő Faszbűvész, `satöbbi?
Ehhez képest a közmédia egy megtestesült Nobel középdöntő.
Válasz erre 

Nzoltan 2019.04.11. 08:47:12

@Világít a torony: a fidesztrollok gátlástalanok?
Ja, petsze. Akkor hogyan nevezzük a szavazókat szájba szaró elvtelen ellenzéki politikusokat?
Dk-momentum-jobbik összeborulás?
Maszop-együtt-lmp?

Vagy az legyen a budapesti főpolgármester, aki nem tudja hol van Csepel?
Válasz erre 

metal · http://electric.blog.hu 2019.04.11. 08:58:02

Ennyire nem lehet mindenki hülye azon az oldalon! Az EP választás egy tökéletes terepfelmérés lehet az őszi választásokra. Választókerületi szinten látni lehet belőle, hogy hol melyik pár a legerősebb. És ősszel ezek alapján összefogni. Erre megint jön a szokásos mantra az összefogásról, hogy ezt jól begyúrjuk egy masszába, és ne látszódjon belőle semmi. Persze aki többre gondolja magát a valóságnál, attól érthető ez a taktika!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.11. 11:52:36

"MIT LEHET TENNI A FIDESZ ERŐSZAKOS, DE UNALMAS KAMPÁNYA ELLEN?"

Tegyétek még érdekesebbé a kampányotokat. Már eddig is kabaréba illő, amit csináltok, de lehet ezt még viccesebben is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.11. 12:55:48

@Látens Inszinuáció:

"kissé visszás, hogy valaki úgy ugat bele az én életembe, hogy nem ide adózik. "

A munkanélküli, az ösztöndíjas egyetemista, a GYED-en lévő kismama, a nyugdíjas stb. sem ide adózik - sőt egyáltalán nem adózik -, akkor szerinted ők se szavazhassanak? A logikádból ez következik.

"Ettől még lehet fullmagyar, nemzeti érzelmű. "

A te bajod velük pontosan ez.

"A vidék meg más tészta. Ha nem is büdösprolik, [...] de hogy agyhalottak tömege, az hót ziher!"

És amíg ez a véleményed/véleményetek a vidéki lakosságról, addig a büdös életben nem is fogtok újra kormányra kerülni.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results. Ez a mai ellenzék, ebbe beleértve téged is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.11. 13:02:46

@Egyallampolgar:

"Legfeljebb gyorsan rendszert váltani és legfőbb ügyészt cserélni hogy végre vége legyen a hazai vagyon ellopásának."

Pontosabban hogy attól kezdve mások lopják a hazai vagyont. Nem lehetsz annyira naiv, hogy azt hidd, egy kormányváltás után a gazdaság és a politika szereplői hirtelen makulátlanul tisztességes emberekké válnak.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.11. 13:07:25

@6.Lenin:

"Őszintén szólva már nekem is, mint szarul fizetett fideszes trollnak is kezd már nagyon unalmas lenni, hogy mindig kétharmaddal nyerünk. Most májusban is, meg majd ősszel is.
Semmi kihívás már nincs az egészben."

Ha az ellenzék így folytatja, a változatosság kedvéért meglesz a 4/5 is.
Válasz erre 

konrada 2019.04.11. 13:21:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
De az azért elérhető, hogy ne legyen ennyire szem előtt az ellopott vagyon.
...jó kis bécsi cukrászdával, "tanácsadóként" bevonással, ahol a pénz offcsórba megy.

...láttunk már ilyent, tapasztaltuk,, hogy ez többe kerül mindenkinek, mint amikor a lopott pénzt Magyarországon fektetik be...
Válasz erre 

Világít a torony 2019.04.11. 14:35:37

@Nzoltan: Én nem tudlak megtanítani tágabb értelmezésekben gondolkodni (sajnos). A közpénzek milliárdjaiból elvégzett agymosás nálad is eredményes volt. A hazudós birkahang, a nyugdíjasokat bátran rugdaló habony klón és a tömeggyilkos Lenin helyi maradéka elégedetten bólogatnak, mikor a tiedhez hasonló agyatlanságokat olvassák.
Válasz erre 

6.Lenin 2019.04.11. 20:29:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Én mindig abban ringattam magam -úgy néz ki tévesen-, hogy az ellenzék szerepe, bebizonyítani, tudnak jobb megoldásokat a kormányon lévők balfácánságaival szemben.
Egy biztos , más sok-sok évtizede- hogy a ballibák....izé....szóval....olyanok, mint ami a lónak is van, de soxorosan nagyobbak.
Naponta olvasom az erőlködéseiket-tényleg nagyon unalmas már-, és csodálkozni is értelmetlen ezen. Valószínűleg ők alapból ilyenek.

Talán az okát is sejtem, nincs aki megmondja nekik, mit, hogyan kéne csinálniuk, vagy inkább nincs, aki megcsinálja helyettük. Ahhoz voltak mindig is szokva, hogy mindent készen kaptak, nekik csak végre kellett hajtani. Most ez hiányzik, de nagyon.
Önerőből ennyire telik csak.
Szerintem.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.04.11. 21:13:30

@6.Lenin:

Akik akkor a szocik mögött voltak most a fideszt szolgálják. Kicsi országhoz képest nagy államunk van. És most már a gazdaság is az állampárthoz tartozik. A fideszen kívül nincs élettér, és milliók áltak át hozzájuk. A maradék pedig csöndben meghúzódik, túlélésre játszik. A látható ellenzékiség kirakatfoglakozás lett, néhány tucat fizetett statiszta.

orbánék az élet sok területét elfoglalták. Ez már nemcsak róla szól hanem egy komplett rendszer.
Válasz erre 

6.Lenin 2019.04.12. 09:03:37

@tireless treehugger:

igen, ez is egy elfogadhatónak tűnő magyarázat a tehetségtelenségre. Van belőle bőven.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.13. 19:29:38

@tireless treehugger:

Túl sokat feltételezel Orbánról.
Válasz erre 

SZrTÁJK 2019.05.07. 13:54:18

A Fidesz kampánya unalmas?
De akkor minek lehet nevezni a ballibbantak kampányát, amelyek kizárólag és csak is egyetlen dologról szól, hogy "Ezek is lopnak..."
Vagyis, hogy szeretnének visszatérni a húsosfazékhoz, újra lopni akarnának, csak a Fidesz nem engedi oda őket.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard