Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor nehezen viseli, hogy nem osztanak neki lapot az uniós kártyapartiban

Orbán Viktor nehezen viseli, hogy nem osztanak neki lapot az uniós kártyapartiban

Csak most kezd igazán értelmet nyerni a Fidesz vezérkarának savanyú ábrázata a párt által fölényesen nyert uniós választás estéjén. Az ötven százaléknál jobb teljesítményt nyújtó állampárt ugyanis itthon csatát nyert, Európában viszont háborút vesztett. Kérdés, hogy érdemes volt-e ragaszkodni a hazai pályán bevált stratégiájához, hogy még plusz 2-3 mandátumot szerezzen a Fidesz, vagy taktikusabb lett volna visszavenni a migránsozásból, hogy a párt ne sodródjon a szélsőséges politikai erők felé, és ezzel lényegében kizárja magát a valós hatalommal rendelkező politikai szövetségekből.  

pestisracok.png

Fotó: pestisracok.hu

Orbán Viktor hetek óta csak a kármentéssel foglalkozik. Ezt az időt és energiát fordíthatta volna hatalma további kiterjesztésére, illetve a Nemzeti Együttműködés Rendszerének tökéletesítésére, úgyhogy valami haszna már most is van ebből a magyar jogállamiságért aggódó magyar honpolgároknak. A kormányfő magának köszönheti, hogy most a legrosszabb elkerüléséért kell ügyködnie Brüsszelben, hiszen mind saját pártcsaládjában, mind az Európai Parlamentben elveszítette korábbi befolyását, így nem igazán bízhat abban, hogy az új összetételű uniós vezetés a kedvére fog tenni.

A kormányfő persze igyekszik úgy tenni, mintha továbbra is kezében tartaná a gyeplőt, hiszen tanácsokat ad, levelet ír a néppártiak egyik legbefolyásosabb vezetőjének, egyúttal óv mindenkit attól, hogy olyan bizottsági elnök kerüljön az uniós bürokrácia élére, akivel korábban összerúgta a port. Orbán összeférhetetlen magatartása miatt persze nem igazán találni olyan jelöltet, aki megfelelne számára, hiszen az uniós választási kampányban nekiment a kereszténydemokratáknak épp úgy, mint a zöldeknek, liberálisoknak és a szociáldemokratáknak.

Valahogy az az ember érzése, hogy nem korábbi hibáit próbálja kijavítani a kormányfő, hanem arroganciával, tudálékoskodással próbálja elfedni, hogy korábban hozott egy nagyon rossz döntést.

Közben persze egy percig sem gondol arra, hogy az a felelőtlen és rövidlátó politika vezetett odáig, hogy kormányát és pártját egy percig se vegyék komolyan a posztokról zajló egyeztetésekben. Orbán olyan nyíltan dörgölőzött a populista, szélsőséges nézeteket valló pártokhoz a választási kampányban, hogy kénytelen osztozni azok sorsában, vagyis nem osztanak lapot neki azok, akik végül jobban szerepeltek, mint azt a magyar miniszterelnök remélte. Ők a három meghatározó frakció tagjai, és mivel a Fidesz sem a liberálisok, sem a szociáldemokraták sorait nem erősítik, és már a kereszténydemokraták is inkább csak nehezéknek érzik a magyarokat, joggal érzi úgy Orbán, hogy két szék között a földre zuhant.  

A francia Joseph Daulnak írt levelében még arról is megfeledkezik, hogy saját híveinek azt hazudta, nem függesztették fel pártját a néppártiak, hanem a Fidesz maga döntött a felfüggesztés mellett. Kétségbeesetten próbál visszakapaszkodni arra a szintre, ahol komolyan veszik még azok, akiket korábban vérig sértett. Valahogy az az ember érzése, hogy nem korábbi hibáit próbálja kijavítani a kormányfő, hanem arroganciával, tudálékoskodással próbálja elfedni, hogy korábban hozott egy nagyon rossz döntést.

borsonline_4.jpg

Fotó: borsonline.hu

Elég egyértelműnek tűnik, hogy Orbán számára most nincs igazán jó alternatíva, bár utólag bárkire mondhatja, hogy támogatta az illetőt, vagy elutasítja a személyét. Aki jól ismeri a magyar állampárt irányítóját, tudja, hogy Orbán csak akkor lenne elégedett, ha vagy ő, vagy valamelyik közvetlen beosztottja, esetleg egy szoros (nem Soros!) szövetségese kaparintaná meg a vezető posztok valamelyikét, de erre szinte semmi esély. De Orbánt nem úgy ismerjük, hogy a gödör mélyéről ne kezdjen ösztönösen felfelé mászni. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha nem a rokonodat választják meg a törzs főnökének, akkor ne ess kétségbe, hanem vedd el a törzsfőnök lányát.”

486 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor nehezen viseli, hogy nem osztanak neki lapot az uniós kártyapartiban Tovább
Facebook Tetszik
0
486 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7114922124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (486)
Az utolsó 100 komment:

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 13:40:45

@B.U.É.K.: Amúgy akkor Londonba mennék!XD
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 13:41:13

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Még se találod. Az lehet, mert nincs másik nevem, amin "elő szoktam adni". Lehet, hogy azzal tévesztettelek meg, hogy bevallom plagizáltam az utolsó mondat stílusát. Itt, korábban olvastam vkitől hasonlót, de már nem tudom ki volt. Ezért bocs, már hogy nem tudom ki volt.
Válasz erre 

Tangooo 2019.07.03. 13:41:53

A túlképzett Schulz és Maga Weber panaszolta el, hogy Macron és Orbán gázolta el az álmaikat.

Ennyire nem osztottak lapot Orbánnak az EU vezetőinek kiválasztásánál.
Erőlködjetek csak, talán lesz még valaki, aki hisz nektek!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 13:42:35

@B.U.É.K.: Vagy a Pipas vagy a Vénkujon neveden,most nem tudom hirtelen.

@FILTOL: Abbó vót négy év MDF.
Akkor most Deazantalkormány! kellene hogy jöjjön?
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 13:42:38

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Tőlem! Odamész, ahova akarsz. De tudod, hogy ott nem magyarul beszélnek?
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 13:44:36

@Tangooo:
Weber hazudik!
Schultz@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: hazudik!
Fleto igazat mond!
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 13:45:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Bocsi, béna voltam.

Ezt szerettem volna:
@Tangooo:
Weber hazudik!
Schultz hazudik!
Fleto igazat mond!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 13:46:42

@B.U.É.K.: Afgánokkal meg Pakikkal elleszek.XD
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 13:46:46

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Nem talált. Egyik sem én vagyok. Én, én vagyok. B.U.É.K.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 13:48:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
:) Látom ismered a dörgést. Akkor elég csak a pastu nyelvet elsajátítanod. :)
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.07.03. 13:51:25

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: terelsz..osszemosol magyatul hazudsz.
a komcsi tolvakok lopták a vagyont a beepitett emberik segitsegevel. szerinted nem tudjuk?az hogy nyeretlen letevesek beveszik a momentum dumat pl. makd felnonek.de az jogy itt hazudozol antalrol bazdmeg et kurvara jellemző a fereg fajtadra.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 13:54:17

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "A kommented második fele eléggé fideszduma,az első fele még jó lenne."

A második felét is éppen annyira gondolom komolyan, mint az elsőt. Ezek szerint akkor van, amiben egyetértek a fidesszel. Ez engem nem frusztrál nagyon.

@felucca02: "Ezt könnyen elintézted!"

Mert alapvetés. Ténykérdés.

"De csak akkor ilyen könnyű, ugye, ha a mieink korruptak? Ha a másikok, akkor világvége van?"

Nem! Nem érted. Tudom, hogy mindkettő korrupt. Épp ezért nem hat meg ez a folytonos 'korrupciózás'! Azt a politikust, amelyik kijelenti, hogy fölszámolja a korrupciót, a helyszínen kellene szerintem legéppuskázni, mert nyilvánvaló, hogy egy sunyi hazug senki. Nem! Semelyik sem fogja fölszámolni a korrupciót. Használni fogja. Ügyesebben vagy ügyetlenül, nyíltan vagy rejtve a maga és a patronálói érdekében. Mateknyelven szólva a korrupcióval én simán 'egyszerűsítek' és megnézem, mi maradt. És tudom, hogy a dobrevné csótánypatkány, a libajnai, a botmixerek, a fodorgabriellák és megannyi más hungarofób nyomorult esetében épp ez a 'maradék' az, ami miatt a pusztulásukat kívánom. Függetlenül attól, hogy mennyire korruptak.

@chrisred: "Az emelkedő részvényárfolyamért és az osztalékért. Ha nem jön be, eladják a részvényt és máshová fektetnek be."

Miközben elszenvedik a veszteségeiket. Amit ugye szépen el szoktak kerülni ilyen-olyan módokon, de leginkább bennfentes kereskedésekkel. A kisrészvényes általában szív.

"Az adófizetők miért vállalják be az eximbank finanszírozását? Erre keresd a választ!"

Eredetileg az Eximbank nem is számított bele az államháztartásba. Uniós nyomásra került bele. Érdekes módon ugyanezt a 'zunijót' a dobrevné viselt dolgai sosem zavarták. (Zárójel...)
Szóval miért vállalják be? Ugyanazért, amiért anno a Posta Bankét vagy a fritzek a DB-ét, a jenkik a z AIG-ét. Mellesleg ha már ennyire aggaszt téged a 'pógárok' zsebe, akkor az miért nem aggasztott, hogy a vegytiszta balliba időkben 36%-ot adóztunk (szuperbruttósítva) a qrvára tiszta politika, közélet és gazdaság mellett, miközben 11%-os munkanélküliség, 10% fölötti infláció és 9%-os hiány mutatkozott, most pedig a qrvanagy lopások idején 15%-ot adózva nyomorgunk 3%-os munkanélküliség, 2%-os hiány és 3%-os infláció, 4-5% körüli növekedés mellett...!? Erre keresd a választ!
B.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:00:43

@Bravehearth:
Ennyi. De ez sajnos nem hatja meg Őket, mert a tények azok nem a barátaik.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:02:25

@Bravehearth:
Figyeld meg, mindjárt jön a 27% ÁFA!
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.07.03. 14:03:19

A nagy stratega, a karpatok geniusza, a legfenyesebb seggu focitudos alaposan benezte az europai politikat, dehat igy jar az, aki ko alatt lakik. Most itt lesz neki ez az Ursula, aki szerint jo otlet a migracio es a Gyurcsanyne fele egyesult europai unio. Raadasul meg tobb gyereke is van, mit O1Gnek.

Azt nem tudom eldonteni, hogy ennyire melletenyerelt ez a mi kis miniszterelnokunk vagy eleve ez volt a cel? Mondjuk a migriket rendesen elkezdte o is beengedni, a sok figeszgyoker el is kezdett tapsolni a multikultinak.....
Válasz erre 

Tangooo 2019.07.03. 14:03:20

@B.U.É.K.: Már július van. Nálad úgy látom lassan esik le a tantusz.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:05:47

@Tangooo:
Lehet. Milyen tantusz? Tudom, hogy július van. Mi van? Ezt fordítsd már le légy szíves, hogy megértsem!
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:08:02

@Blogolo Blogi:
Kedves Blogi! Szerintem másik űrhajóra szálltál véletlenül, mert ez nem az az univerzum, ahol Te élsz. De kösz, hogy benéztél hozzánk!
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 14:08:23

@B.U.É.K.: :D

Meg a változatlan családi pótlék. ÁFA fogyasztási típusú adó. Gyenge adómorállal rendelkező országokban (kishazánk ilyen) eredményes, mert behajtható, nem kikerülhető és jól tervezhető. A családi pótlékot meg egy az egyben megszüntetném. Semmit! Minden ilyen juttatást munkaviszonyhoz, iskoláztatáshoz kötni és inkább természetben juttatni. Pénzt semmit. A 'cigánytenyésztésből' épp elég volt, most is túl sok sajnos. Szerintem...
B.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 14:08:50

@Bravehearth: "Mellesleg ha már ennyire aggaszt téged a 'pógárok' zsebe, akkor az miért nem aggasztott, hogy a vegytiszta balliba időkben 36%-ot adóztunk"

Dehogynem aggasztott az akkori 48%-os adóék, amihez képest a mostani 46% tényleg kedvezőbb, kár, hogy a különbözetet a magasabb áfa elviszi.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:10:31

@Bravehearth:
Azért a Családtámogatásnál erre azért már ügyeletek. TB papír, hosszabb idejű munkaviszony kell. Ügyesen kikerülték a "kényes kérdést". :)
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.07.03. 14:13:46

@B.U.É.K.: "Visszaolvasva más kommentjeidet,korábban egész más volt a véleményed a kérdésről."

Nem Ursula a legvaloszinubb jelolt az EB elere?
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:16:33

@Blogolo Blogi:
Mire gondolsz? Miben más?
A legvalószínűbb azt jelenti, hogy jelenleg a legesélyesebb. De ez nem jelenti azt, hogy a legjobb.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 14:16:57

@chrisred: "Dehogynem aggasztott az akkori 48%-os adóék, amihez képest a mostani 46% tényleg kedvezőbb..."

Hazudsz! Már önmagában a 30% fölötti szocadó 17,5%-ra mérséklése nagyobb csökkenést eredményezett. Erre jön még az SZJA csökkenése. Amit te idehánytál az kizárólag a legalacsonyabb keresetűek esetén igaz, mivel ott eltörölték az adójóváírást.

"...kár, hogy a különbözetet a magasabb áfa elviszi."

Kár, hogy épp az élelmiszerek terhét csökkenti célzottan a kormány, amiről épp ti gagyogtátok, hogy a legszegényebb rétegeket érinti leginkább az élelmiszerek magas áfája. Szerintem gondold át jobban!
B.
Válasz erre 

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2019.07.03. 14:17:48

Nem tűnik tökéletesnek a poszt időzítése.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 14:18:02

@B.U.É.K.: Nagyon helyes! De volna még mit alakítani szerintem, hogy a hasznavehetetlen 'erőforrásokat' teljesen ki lehessen rekeszteni mindenből!
B.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:19:21

@Bravehearth:
Lépésről lépésre. :)
Válasz erre 

kvadrillio 2019.07.03. 14:24:19

viktorka ! HATÉKONY EGÉSZSÉGÜGYI RENDSZAR KELL, OLYAN, HOGY A BETEG......., A TÜNETEIVEL AZONNAL GYÓGYÍTÓ ORVOSHOZ KERÜLHESSEN, MERT CSAKIS ÍGY GYÓGYULHAT MEG !!! DE TE A VÁRÓLISTÁKKAL GYILKOLOD A BETEGEKET, A MAGYAR EMBEREKET !+...A 3-AS METRÓBA KLÍMABERENDEZÉSEK KELLENEK, AZ UNIÓ ERRE MEGADTA A MILLIÁRDOKAT, MERT NAPONTA 500 EZER EMBER UTAZIK A 3-AS METRÓN, TÖBBSÉGÜK MUNKÁBAJÁRÓAN !!!!! HA TE CSAK A BUDAI 3---4-ES METRÓRA SZERELTETTÉL KLÍMÁKAT, AKKOR RASSZISTA VAGY ! LE KELL MONDANOD !!!! A HÜJJJJE DUMÁIDAT MÁR MINDEN MAGYAR EMBER UNJA, MÉG A RAJONGÓID IS !!!!! A STADIONOKAT PEDIG LE KELL BONTANI VAGY FÖL R O B B A N T A N I !!!!+!!!! ÉRTSÉL MÁR A SZÓBÓL, HA NEHEZEN IS MENT APÁDNAK IS VELED A SZÓÉRTÉS BAZMEG !!! HIÁBA JÁRTÁL TE A BIBÓ-BA, CSAK EGY KISSTÍLŰ ÜGYESKEDŐ, MAGÁRÓL SOKKAL TÖBBET GONDOLÓ HAZUG APRÓ EMBERKE MARATTTTÁÁÁÁÁÁÁL !

Ha Tarlós nyer, Orbán teljesen átírja az alkotmányt

ÉS NE SOKÁIG GONDOLD AZT, HOGY ÍGY MEGTARTHATOD A HATALMADAT ! NEM FOG SIKERÜLNI !!!!!
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 14:25:35

@Bravehearth: "Már önmagában a 30% fölötti szocadó 17,5%-ra mérséklése nagyobb csökkenést eredményezett"

Ami idén történt, mintha a megelőző nyolc évben nem is a Fidesz kormányzott volna.

www.google.com/amp/s/www.napi.hu/magyar_gazdasag/adoek-ber-fizetes-netto.666393.html/amp

"Kár, hogy épp az élelmiszerek terhét csökkenti célzottan a kormány, amiről épp ti gagyogtátok, hogy a legszegényebb rétegeket érinti leginkább az élelmiszerek magas áfája. Szerintem gondold át jobban!"

De gyorsan váltasz át a családosokról más társadalmi csoportokra, ha az érdeked úgy kívánja. Egy gyerek nevelése során ezer és egy plusz költségtényező akad az étkezésen kívül.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:29:28

@chrisred:
Tudom, hogy nem engem szólítottál meg, csak egy kérdés:
A szegények nem családosak? Ez valami kizáró ok, állapot, betegség, vagy mi?
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:30:44

@chrisred:
Például az ingyenes tankönyvek, ugye? Vagy beiskolázási támogatások, stb.?
Válasz erre 

morph on deer 2019.07.03. 14:31:57

@Blogolo Blogi:
“Azt nem tudom eldonteni, hogy ennyire melletenyerelt ez a mi kis miniszterelnokunk vagy eleve ez volt a cel?”

Szerintem úgy gondolja, hogy egy rahedli harckocsi megvételével meg egy “elegáns” felcsútias kézcsókkal majd mindent el fog tudni sikálni a hölgynél, aki amúgy foglalkozását tekintve a szövetségi védelmi - azaz hadügy - miniszter, nyilván bukik a kezét összenyálazni akaró, katonásan délceg alkatú kis kaszanovákra...

Közben fogadni mernék, hogy egy hete még a nevét sem ismerte, mert ha igen, akkor minden bizonnyal inkább Timmermansnak könyörög, hogy vállalja már el az elnökséget, legyen szives!
Asszonyka ugyanis nagyságrendekkel tökösebb, mint orbán minden eddigi rémálma!

“Mondjuk a migriket rendesen elkezdte o is beengedni, a sok figeszgyoker el is kezdett tapsolni a multikultinak.....”

Csak ők azt nem úgy hívják!
Majd azt is megmagyarázzák, ahogy azt is, hogy az ideiglenesen hazánkban tartózkodó ukránok tulajdonképpen nem migránsok, bár ideköltöztek, de akkor sem!!!
Tudod, ők így szoktak leszállni a bicikliről.:)
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:35:07

@chrisred:
Ja, meg az ingyenes külföldi két hetes nyelvtanulás.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.07.03. 14:35:08

@kvadrillio: A kormányfő tervei szerint módosulhatnak a munkavállalók és a munkaadók viszonyát szabályozó részek (XVII. cikk), méghozzá a munkaadók javára,.....

NAJÓÓÓÓÓ ! TÜNTETÉSEK KELLENEK.....HOGY """""ORBÁN MONDJON LE !!!!"""""...MERT EZ MÁR A MUNKAVÁLLALÓK TELJES KIZSÁKMÁNYOLÁSA !!!!!!!!!! MEGÁLLJT KELL ORBÁNNAK PARANCSOLNI, MERT NEM ÉRT A JÓÓÓÓÓ SZÓBÓL !!!
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 14:39:20

@B.U.É.K.: Mit jelent az, hogy kizáró ok? A gyerekvállalás felelősség, az vállalkozzon rá, aki el is tudja tartani és tisztességesen fel tudja nevelni.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:40:13

@morph on deer:
Sajnos nem jutott el valamiért a megfelelő idegpályáidhoz, hogy az illegális migráció a probléma, nem maga a migráció. Az, hogy jössz, regisztrálsz, dolgozol, betartod a törvényeinket, adót fizetsz, stb. soha sem volt baj. Ezt kellene megérteni és felfogni. Ha jössz, szarsz a szabályokra, hőzőngsz, hogy neked ez meg az jár, dolgozni nem akarsz, mert képzetlen vagy, na az a baj. Ezt kellett megállítani. Ami, ugye sikerült. Most már érted a különbséget a kettő között?
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:42:27

@chrisred:
Bingó. Ezt segíti a kormány. Ennyi. Felsoroltam párat. Ezt viszont azoknak kellene elmondanod, akik csak pénzt látnak gyerekben. Tudok mire és kikre gondolok.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 14:42:52

@B.U.É.K.: Mi van velük? Attól, hogy ingyenesnek hívják, valakinek még ki kell fizetni.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.07.03. 14:43:12

ORBÁN:....HÁÁÁÁ MIVAAAN mmm BÍRÁLNI MERSZ ENGEM VAGY A HAVEROMAT ???!!! HÁÁÁÁ MIT KPZELSZ TE MAGADRÓL EMBER ???!!! EGYÁLTALÁN....., EMBERNEK MERED MAGAD KÉPZELNI..., EMBER ???!!! HIDZ EBBEN AZ ORSZÁGBAN CSDAK ÉN VAGYOK EMBER FASZIKÁM ! ÉN NEM IS EMBER, DE MINDEN6ÓÓÓÓ VAGYOK , HÁÁÁ NEM LÁTOD EZT TE...., VALAKI ???!!! MÁR EDDIG IS TÚL SOKAT TETTEM MAGAMÉRT MEG A HAVERJAIMÉRT, HOGY TE EBBE BELESZÓLHASS TE KIS ÉLŐLÉNY ! MÉG ELÉGEDETLENKECC....., AZ ÉN NAGYBIRTOKOMON, AGYARORSZÁGON ?????!!! ......... és a kis viktorka nem veszi észre, hogy már nagyon régen a fellegekben jár........kel...............és csak halucinál.....halucinál....és hgalucinál.....szakadatlanuuuuuuul.......szegény.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:48:51

@chrisred:
Kérlek, ezt ne csináld! Ész érvekkel folyamatosan cáfolják a hülyeségeidet és Te mindig elő jössz egy újabb baromsággal.
Szerinted máshol ki fizeti? Az állam. Abból, amit beszed a gazdaság szereplőitől. Ha jól megy a gazdaság, annál többet tud beszedni, Neked meg annál több marad a zsebedben, mert nem TE FIZETED KI. Érted, Neked ingyen van, tehát másra tudod költeni -> jobban élsz. Mit nem lehet ezen érteni? A lényeg, hogy jól menjen a gazdaságnak, mert akkor mindenki jól jár. A cégek, az állam és TE IS.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 14:51:41

@B.U.É.K.: Az adófizetőktől szedi be.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 14:52:44

@FILTOL: ???
Mi ez a hangnemváltás,efftársam?!
Pedig ma még nem is küldtelek el titeket sehova!XD

@Bravehearth: Azé'propaganda egyre inkább befigyel.
Te ne nézelődjél,olvasgasd csak a Pravdát!XD
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 14:53:49

@B.U.É.K.: Máshol ki fizeti? A tankönyveket, a külföldi nyelvtanulást? Aki igénybe veszi.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:56:58

@chrisred:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! Ez ugye most nem komoly! Ki mástól, ember? De, ha a munkabéred után kevesebb adót fizetsz (adócsökkenés, járulék csökkenés), plusz ingyenes juttatásokat kapsz, akkor mi a gond? Adót mindenki fizet a csóró, a gazdag, a vállaltok, mindenki. Nem jártál iskolába? Honnan lenne az államnak pénze, hogy finanszírozza a működését. Ja, hitelből, mi, amit majd újabb hitelből fizetünk vissza, amit majd elenged a Jó Isten, nem? Ébresztő!
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:59:09

@chrisred:
Te biztos viccelsz! Én meg bevettem, hogy komolyan mondod. Hú, nagy játékos vagy, de azért most már ne told fullba kretént! Mert még tényleg hülyének néznek.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 14:59:59

@chrisred:
bocsi elírtam:
NE TOLD FULLBA A KRETÉNT!
Így jó. Kimaradt az A.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 15:01:03

@B.U.É.K.: Egyre zavarosabb, amit irsz. Az egyetlen, amire igaz, amit írsz, a családi adókedvezmény, a többi állami juttatás fedezetéhez előbb az államnak bevételhez kell jutnia, vagyis adóemelő tényezők.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 15:05:52

@B.U.É.K.: Így csinálják vikiék is,nem?:))
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 15:07:15

@chrisred:
Figyelj, most már komolyan mondom!
Nem vagy vicces!
NE TOLD FULLBA A KRETÉNT!
Ha nem érted a rendszer működését, akkor inkább csak olvasgass, de semmiképpen ne írj kommentet.

Ezt kérdezem, szerinted, honnan a tökömből van az államnak bevétele? Az adóból. De a kedvezményekkel (adójóváírás, ingyenes szolgáltatások) bőven többet kapsz vissza, mint amit adóban befizettél. Mi nem világos. Baj van a számolással? A vállakozások sokkal több adót fizenek, mint Te. Ebből van pénze az államnak ezekre. De lehet, hogy az jobb lenne, hogy nem fizetsz adót, viszont mindenért Neked kell fizetni. Akkor meg az lenne a baj, hogy az állam nem támogat.
Elnézést a vulgaritásért, de nem hiszem el, hogy ez ennyire bonyolult.
Válasz erre 

elvis56 2019.07.03. 15:07:35

Még jó hogy egy 147 cm volt kisz titkárnak egy tehetségtelen volt focistának és egy stromant tartonak nem osztanak lapot.
Válasz erre 

B.U.É.K. 2019.07.03. 15:07:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
A hülyékkel? Igen, hogy megértsék.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.07.03. 15:13:33

NU, EZ MOST EGY KÍNAI KAMU MÉREGINJEKCIÓ VAGY TÉLLEG HATÁSOS VALAMI ??? KI TUGGYA A VÁLASZT ??? ORVOS AJÁNLOTTA...

SingJoint2ml_honlapra_jó_IMG_8155.jpg

A Magyarországon évek óta sikeres Quickclean™ ízületi injekció új neve:

SingJoint™

Intraarikuláris Injekció (1%HA)

Nátrium-Hialuronát Gél 2.0 ml 10 mg/ml oldatos injekció előretöltött fecskendőben- CE 2460 EP számlára elszámolható!

Alkalmazás:

Singjoint™ 2ml készítményt széles körben alkalmazzák az izületi funkció javítására, az izület nedvesítésére és az izületi porc védelmére a csont-izületi betegség kezelésének kiegészítéseként.

Felhasználás:

Singjoint™ 2ml injekciót hetente egyszer, egy kezelési ciklus során átlagosan 3-5 alkalommal kell alkalmazni a térdízület elváltozásának megfelelően. Kizárólag orvosi alkalmazásra!

A kezelés előnyei:

Hatékonyan, gyorsan segíti az aktív életmód visszaállítását

Természetes alapanyagú: minden allergén reakciót nélkülöz

Kórházi tartózkodást nem igényel

A tüneteket, fájdalmat 9 hónap – 1 év időtartamra csökkenti

Mechanikailag fejti ki hatását

3 injekció hatásos

​

Magyarország területén díjmentes szállítás.

A csomagot és a számlát futárszolgálattal, utánvéttel szállítjuk ki.

Fizetési mód: A csomag átvételekor készpénzzel.

Telefonos megrendelés hétfőtől-péntekig: 8 és 17 óra között:

06-30-602-94-37

vagy az alábbi "Megrendelem" gombra kattintva minden nap 0-24 órában!

FELHÍVJUK A QUICKCLEAN TERMÉKET AZ ELMÚLT ÉVEKBEN VÁSÁRLÓK FIGYELMÉT,HOGY A QUICKCLEAN 2ml és 3ml ÚJ NEVE: SINGJOINT!!!

Ár: 13.700 ft/ doboz vagy 41.100 ft/ 3 doboz

(ÁFÁ-t tartalmazza)
MEGRENDELEM
IMG_1821.JPG

Egyszeri beadással is hatásos!

SingJoint™ 3ml

Intraarikuláris Injekció(2% HA)

Nátrium-Hialuronát Gél 3.0 ml 60 mg/3ml oldatos injekció előretöltött fecskendőben-Orvostechnikai eszköz

Alkalmazás:

SingJoint™ készítményt széles körben alkalmazzák az izületi funkció javítására, az izület nedvesítésére és az izületi porc védelmére a csont-izületi betegség kezelésének kiegészítéseként.

Felhasználás:

A SingJoint™ 3ml injekciót egy kezelés alkalmával összesen egy alkalommal kell alkalmazni a térdízület elváltozásának megfelelően. Kizárólag orvosi alkalmazásra!

A kezelés előnyei:

Hatékonyan, gyorsan segíti az aktív életmód visszaállítását

természetes alapanyagú: minden allergén reakciót nélkülöz
Kórházi tartózkodást nem igényel
A tüneteket, fájdalmat 9 hónap – 1 év időtartamra csökkenti

Mechanikailag fejti ki hatását

1 injekció hatásos

Magyarország területén díjmentes szállítás.

A csomagot és a számlát futárszolgálattal, utánvéttel szállítjuk ki.

Fizetési mód: A csomag átvételekor készpénzzel.

Telefonos megrendelés hétfőtől-péntekig: 8 és 17 óra között:

06-30-602-94-37

vagy az alábbi "Megrendelem" gombra kattintva minden nap 0-24 órában!

Ár: 65.000 ft/ doboz

(ÁFÁ-t tartalmazza)
MEGRENDELEM

Magas

hatóanyag tartalom!

Arthromac 3%

Intraarikuláris Injekció

Nátrium-Hialuronát Gél 3.0 ml 90 mg/3ml oldatos injekció előretöltött fecskendőben-Orvostechnikai eszköz

Alkalmazás:

Az Arthromac 3% készítményt széles körben alkalmazzák az izületi funkció javítására, az izület nedvesítésére és az izületi porc védelmére a csont-izületi betegség kezelésének kiegészítéseként.

Felhasználás:

Az Arthromac 3% 3ml injekciót egy kezelés alkalmával összesen egy alkalommal kell alkalmazni a térdízület elváltozásának megfelelően. Kizárólag orvosi alkalmazásra!

​

A kezelés előnyei:

Hatékonyan, gyorsan segíti az aktív életmód visszaállítását

természetes alapanyagú: minden allergén reakciót nélkülöz
Kórházi tartózkodást nem igényel
A tüneteket, fájdalmat 9 hónap – 1,5 év időtartamra csökkenti

Mechanikailag fejti ki hatását

1 injekció hatásos

​

Magyarország területén díjmentes szállítás.

A csomagot és a számlát futárszolgálattal, utánvéttel szállítjuk ki.

Fizetési mód: A csomag átvételekor készpénzzel.

Telefonos megrendelés hétfőtől-péntekig: 8 és 17 óra között:

06-30-602-94-37

vagy az alábbi "Megrendelem" gombra kattintva minden nap 0-24 órában!

Ár: 75.000 ft/ doboz

(ÁFÁ-t tartalmazza)
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.07.03. 15:16:51

@B.U.É.K.: szerintem túlbecsülöd...
egyébként a lényeg az, hogy az állam BE TUDJA SZEDNI az adót, ezért szélesebb az alap. pl. e-kasszák. na majd bevezetik az e-számlát és lesz itt annyi adóbevétel, hogy ezek sírni fognak kinjukban.
tehetségtelen lúzerek.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 15:17:59

@chrisred: "Ami idén történt, mintha a megelőző nyolc évben nem is a Fidesz kormányzott volna."

Valótlanságokat állítasz! Az általad idézett cikk is tárgyalja, hogy már '16-ban is 27%-ra csökkent a szocadó mértéke ('15-ös intézkedés). Továbbá az SZJA mértékének többlépcsős csökkentéséről is megfeledkezel. Tehát valótlanságot állítasz, a korábbi nyolc év során is tettek intézkedéseket.

"De gyorsan váltasz át a családosokról más társadalmi csoportokra, ha az érdeked úgy kívánja."

1. Milyen gyors váltásra gondolsz? Írott szövegben hogyan képzeled a 'nem gyors' váltást?
2. Az adott csoportot egy példának hoztam föl az általad hivatkozott érvelésre.
3. Pontosan definiáld, hogy milyen érdekeimre gondoltál? Milyen személyes érdekem fűződik az adott társadalmi csoport említésére?
4. Az általam írottak valóságtartalmát tudod cáfolni?

"Egy gyerek nevelése során ezer és egy plusz költségtényező akad az étkezésen kívül."

Pontosan. Ezért is támogatja az állam az étkeztetésükön kívül az oktatást (tankönyvtámogatás), a lakhatást és a lakásfenntartást. A családtámogatási rendszereket ne hagyd ki ilyen nagyvonalúan!

De a bónusz:

"A gyerekvállalás felelősség, az vállalkozzon rá, aki el is tudja tartani és tisztességesen fel tudja nevelni."

Nos, nagyon ritka eset, de egyetértek ezzel a gondolatoddal. Örülök, hogy végre te is leírtad. Tehát akkor számodra sem újdonság, hogy a hazai cigányság 99%-a bármiféle felelősségtudat, cél és értelem nélkül szaporodik, mint a baktériumok és egyértelmű tehertétel, haszontalan teher a társadalom nyakán. No, épp ezért van értelme mindent munkához, iskoláztatáshoz kötni és az alanyi jogon járó juttatásokat teljes egészében fölszámolni! Meg is érkeztünk.

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Azé'propaganda egyre inkább befigyel."

Irreleváns, hogy mit gondolsz. Hidegen hagy.

"Te ne nézelődjél,olvasgasd csak a Pravdát!"

Nagyon egyszerű kis képződmény vagy, hogy bármit behatározz. Azt majd én menedzselem, hogy mit olvasok.
B.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 15:21:33

@B.U.É.K.: De, nagyon bonyolult, legalábbis számodra, mert már látom, hogy egy szót sem értesz belőle.

1. Adójóváírás nincs. Családi adókedvezmény van. Logikai úton kikövetkeztethető, hogy nem kaphatsz annyit vissza belőle, amennyit befizetsz.

2. Az ingyenes szolgáltatásokat nem az fizeti, aki részesül bennük, hanem az összes adófizető. Van aki sokkal többet kap vissza, van, aki meg semmit, csak befizet.

3. A vállalkozások adóterhelése sokkal alacsonyabb, mint a munkát terhelő adóké, vagyis az adóék.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 15:22:40

@chrisred: "Az egyetlen, amire igaz, amit írsz, a családi adókedvezmény, a többi állami juttatás fedezetéhez előbb az államnak bevételhez kell jutnia, vagyis adóemelő tényezők."

Az ugye megvan, hogy a jelenlegi szénnéadóztatott magyarok random hosszú hétvégén fullba töltik a vidéki szállodákat, hogy a kisker forgalom 'X' hónapja folyamatosan nő, hogy 1000Mrd Ft fölött jegyeztek állampapírt és a megtakarítások állománya növekszik, a szerkezete pedig javul. Értem én, hogy a dobrevné idején sokkal jobb volt minden, amikor pusztulat volt a belföldi turizmus, a beruházások, a bérnövekedés, alig kellett adózni és minden magyar évente háromszor álmodozott a nyaralásról, de legalább otthon segélytől-segélyig. Bocsásd meg, ha az értelmesebbek nem kérnek abból a fényességből és okosságból, amit a dobrevné csótány és csapata, illetve te is javasolsz nekik! Fogadd el!
B.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 15:26:14

@Bravehearth: Ritka nagy képmutatásnak tartom, hogy valaki a családi pótlék megszüntetéséért kardoskodik, közben az összes ingyenes állami juttatásnak tapsol.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 15:27:05

@chrisred: "Adójóváírás nincs. Családi adókedvezmény van."

Nagyon helyes! Támogatandó.

"Logikai úton kikövetkeztethető, hogy nem kaphatsz annyit vissza belőle, amennyit befizetsz."

Nem is ez a cél. A célzott támogatások juttatása, azok fedezetének beszedése a cél.

"Az ingyenes szolgáltatásokat nem az fizeti, aki részesül bennük, hanem az összes adófizető."

Ez mindig is így volt. Ezért 'ingyenes'. Azok számára ingyenes, akik igénybe veszik. Valaki nyilván kifizeti. Örök szabály, te is ismered.

"Van aki sokkal többet kap vissza, van, aki meg semmit, csak befizet."

Lásd: fentiek. Az a cél, hogy az kapjon, aki hasznos a társadalom számára. Aki hasznosabb. Van, aki csak befizet. Lehet olyan élethelyzete, amikor ő is kapni fog. Ez ilyen.

"A vállalkozások adóterhelése sokkal alacsonyabb, mint a munkát terhelő adóké, vagyis az adóék."

Mivel a kkv-k a legnagyobb arányú foglalkoztatók a gazdaságban. A munkát terhelő adók mértéke most magasabb. De ez is folyamatosan csökken. Ez is konkrét cél. Nem szóltak?
B.
Válasz erre 

Halibuli 2019.07.03. 15:28:28

Osztanak neki: Ő a tökfilkó!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 15:31:34

@Bravehearth: Aztán a sok hülye mégis megy kifelé,ahelyett,hogy maradna.

Most jön az a szöveg,hogy többen jönnek,mint mennek...!
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 15:31:58

@chrisred: "Ritka nagy képmutatásnak tartom, hogy valaki a családi pótlék megszüntetéséért kardoskodik, közben az összes ingyenes állami juttatásnak tapsol."

Ez csak a te értetlenkedésed és ostobaságod. De segítek, ne tűnj ennyire hülyének:

A családi pótlék egy alanyi jogon járó juttatás azoknak, akik gyereket szültek vagy nevelnek. Bármilyen egyéb feltétel nélkül megkapják. A folyamatos emelése nem motivál, nem sarkall semmire, társadalmilag haszontalan. A szadesz bizonyította, hogy semmi másra nem jó, mint elősegíteni a társadalom legalsóbb és legkárosabb szegmensének az újratermelődését. Ennek semmi értelme.
Az általam támogatott ingyenes állami juttatások végre inkább azokat érintik, akik a társadalom számára hasznosak (hasznosabbak), feltételekhez, munkaviszonyhoz kötöttek, iskoláztatáshoz kötöttek. Vagyis egy konkrét politikai és társadalmi cél támogatása érdekében adja az állam (a többi adófizető). Konkrétan: egy fehér, dolgozó háromgyerekes család támogatására szívesen adózom, de egy semmirevaló cigány 'x'-edik purdéjának a szoptatására egy fillért se adok! És nem érdekel ennek következménye az adott rétegre! Ha ez szerinted képmutatás, akkor sajnos a szellemi képességeidet kell megkérdőjeleznem. Esetleg nem aludtad ki magad...
B.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 15:32:10

@Bravehearth: Mi közöd hozzá, hogy ki mit csinál a megadóztatott jövedelméből? Ha igazad van, akkor még inkább igaz, hogy felesleges plusz pénzeket juttatni egyes embereknek csok formájában, meg új hétszemélyes autó vásárlásához, hiszen maguk is ki tudnák gazdálkodni. Ergo az ezekre fordított állami bevételeket sem kellene elvonni a családoktól.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 15:34:59

@Bravehearth: Azért a gazdád is rendesen nyalja ennek a rétegnek a seggét és köszönik szépen,ők jól elvannak.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 15:35:53

@Bravehearth: Mert az ingyenes tankönyv nem alanyi juttatás? Én senkinek a harmadik gyerekének a felnevelését nem támogatom a saját adómból, ha egyébként képtelen kenne rá önerőből. Ki-ki addig nyújtózkodjon, ameddig a takarója ér.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 15:36:43

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Aztán a sok hülye mégis megy kifelé,ahelyett,hogy maradna."

Nem ezt akartad 2004-ben??? Nem ezért ugattál 2005-ben, hogy miért csak '11-ben nyílik meg a munkaerőpiac? Vagy neked nem volt egyértelmű, hogy mit eredményez egy ilyen nyitás? Értelmesebb emberek ezt már 2004-ben elmondták, leírták. Szerinted a 'zunijó' gazdasági elitje nem számolta ezt ki grammra/centre/percre, hogy mit eredményez majd mindez a kelet-európai társadalmak és gazdaságok számára? Naiv vagy, ha ezt nem látod. Pontosan tudható volt, hogy milyen munkaerő-áramlást fog ez okozni. Föl is készítették erre a SAJÁT munkaerőpiacukat, míg a keleti államoknak erre nem vagy csak korlátozottan volt lehetősége. Nálunk akkor épp a dobrevné csótánypatkány volt a kormányfő. Nem jött össze neki.

"Most jön az a szöveg,hogy többen jönnek,mint mennek...!"

Nem jön, ezt majd 2-3 év múlva fogjuk pontosan látni. Most csak jelek vannak erre, a környezetemet érintő tapasztalatok viszont nem reprezentatív minta, ergo nem hivatkozom rájuk.
B.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.07.03. 15:39:22

@Bravehearth: even ota Tobb bevandorlo van, mint kivandorlo

Google net migration Hungary
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 15:43:38

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Nincs gazdám. Nem vagyok sem 'dékás', sem liberális. Ami azt illeti, egyetértek veled! Sajnos az említettek ma is túl jól elvannak... Ezt én is sérelmezem még mindig!

@chrisred: "Mert az ingyenes tankönyv nem alanyi juttatás?"

De az. Pontosan az. De sajnos meg kell állapítsam, tényleg fáradt vagy, vagy egyszerűen csak egy idióta. Mibe fektessen inkább az állam??? Tankönyvekbe, hogy tanuljon az a gyerek, vagy adja oda 'ingyé' a kétbites agyhalott szülők markába minden hónapban, hogy beledobálja a 'gépbe' vagy befektessék 'kevertbe' minden este??? Melyiknek lehet nagyobb társadalmi haszna???

" Én senkinek a harmadik gyerekének a felnevelését nem támogatom a saját adómból, ha egyébként képtelen kenne rá önerőből."

Pedig de! Fogod! Ha az a család a munka mellett azt a három gyereket nagyobb tehertétellel, rosszabb körülmények között tudja csak fölnevelni, de iskoláztatja, neveli, mellette dolgoznak, akkor bizony támogatod. És jól is van ez így. Én pedig nem adózom ingyenélő cigányok szaporodásáért. Sajnos ez még nem teljesen igaz, de reméljük, hogy eljutunk majd ide is!

"Ki-ki addig nyújtózkodjon, ameddig a takarója ér."

Ezt az érved már nem kell figyelembe venni. Ha '10 előtt nem zavart a hungarofóbia és a cigánytenyésztés, akkor ezt most szépen nyeld be! Aki ezt elvetette, már háromszor el lett küldve a büdös picsába a választásokon! Addig neked állt a zászló. Most álljon végre a fehéreknek, a magyaroknak és a dolgozóknak. Ez sem a legjobb rendszer, de körökkel jobb, mint amit te vagy a csótány és bandája akar!
B.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 15:57:04

@Bravehearth: "De az. Pontosan az. De sajnos meg kell állapítsam, tényleg fáradt vagy, vagy egyszerűen csak egy idióta. Mibe fektessen inkább az állam??? Tankönyvekbe, hogy tanuljon az a gyerek, vagy adja oda 'ingyé' a kétbites agyhalott szülők markába minden hónapban, hogy beledobálja a 'gépbe' vagy befektessék 'kevertbe' minden este??? Melyiknek lehet nagyobb társadalmi haszna???"

Nem, az idiotizmus vagy fáradtság annál merül fel, aki nem képes felfogni, hogy a három gyereket nevelő albinó nerlovag vállalkozó fillérre ugyanannyi családi pótlékot kap, mint hárompurdés cigány a romatelepen. Vagyis ez nem vagy-vagy kérdés.

"Ha '10 előtt nem zavart a hungarofóbia és a cigánytenyésztés, akkor ezt most szépen nyeld be!"

Köszönöm, hogy így vezetted elő. Mivel az is zavart, szerinted is jogom van arra, hogy ezt is kifogásoljam.

"Ha az a család a munka mellett azt a három gyereket nagyobb tehertétellel, rosszabb körülmények között tudja csak fölnevelni, de iskoláztatja, neveli, mellette dolgoznak, akkor bizony támogatod."

De én nem várom el tőlük, hogy több gyereket gyártsanak, mint amennyinek a felnevelésére a bevételeik lehetőséget adnak. Az én keresetemre a saját gyerekeimnek is szüksége van.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 15:57:31

@Bravehearth: Jaaaj!Deagyúúrcsáány!
Mondom:Ha viki kitalálja,hogy jók a bevándorlók,erre ti tapsikoltok!
Aztán ha kérdezzük mi ez a pálfordulás,akkor jön az,hogy:Hámé??Nem ezt akartátok,ballibek?!
Ha nem a hülye propaganda szöveget nyomnád,sokkal hitelesebb lennél.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 16:02:24

@Bravehearth: Egyre kevesebb az a fehér,magyar,dolgozó...
Demostmajd...!XD
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 16:04:10

@Bravehearth: Baszdki!Én szavaztam fecóékra,aztán szavaztam ellenük!
Amiért a feriékre megharagudtam,azt miért szeressem a fideszben???
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 16:10:42

@Larry Silverstein: Akkor majd megműt téged az ukrán kőműves segédmunkás!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 16:15:22

Aaaz igen:
index.hu/kulfold/2019/07/03/a_nemet_szocdemek_kilepnenek_merkel_kormanyabol_von_der_leyen_jelolese_miatt/

Meg ez is:
index.hu/belfold/2019/07/02/lupa_tonal_verekedtek_keresi_oket_a_rendorseg/
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 16:24:17

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: És a szívműtét után beugrik a kormányablakba elintézni az új jogsikat.
Válasz erre 

kiskutyauto 2019.07.03. 16:29:35

Akkor milyen savanyú lesz a retkes gennyes náci hazaáruló rablógyilkos pofája ennek a patkánynak, amikor bitó alatt fog állni... hamarosan....
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.07.03. 16:35:51

@chrisred: XD

@kiskutyauto:

Ámen!
Válasz erre 

kvadrillio 2019.07.03. 16:36:43

MIJAFASZÉÉÉÉÉR NEM INDÍTJA BE WINTERMANTELLLL A SZÖKŐKUTAT ÚJPESTEN ????? ANNO, MIKOR ELKÉSUÜLT ÉJJEL-NAPPAL MŰKÖDÖTT, MOST MEG SZTEM RÁÜLT A CSAPRA, OCCT CSAK A TÖKEIT HŰTI VELE, MIUTÁN LENYÚLTA AZ UNIÓS MILLIÁRD FELÉT MI ??? FASZOM TELE EZZEL A HÜJJJÉVEL ! BASSZAMEG !
Válasz erre 

Cycmen 2019.07.03. 17:06:32

@kiskutyauto: Te egy akkora primitív arrogáns lumpenproli vagy, mint ide lacháza! Tudom hogy egyszer már írtam, de most sem jutott más az eszembe, amikor olvastam a kommentedet!
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 17:16:23

@chrisred: "...aki nem képes felfogni, hogy a három gyereket nevelő albinó nerlovag vállalkozó fillérre ugyanannyi családi pótlékot kap, mint hárompurdés cigány a romatelepen."

Az az albínó nerlovag vállalkozó ha sunnyog is, jó eséllyel adózik (esetleg foglalkoztat is még pár embert), vagyis a nagyobb bevételei ellenére ugyanúgy közterhet visel, adózik, mint egy munkavállaló. Miért volna az ő harmadik gyereke kevesebb, mint a másik munkavállaló harmadik gyermeke? A sokpurdés cigány ugyanannyi családi pótlékát én is sérelmezem! Egy fillért nem szabadna kapnia egy kölke után sem! Mellesleg épp írtam, hogy én megszüntetném a picsába az egészet! Vagyis a nerlovag se kapna így támogatást, a cigány sem. Munkától és közteherviseléstől függő támogatás kell. Vagyis, ha a nerlovag a gazdasági tevékenységével és az adózásával jogalapot teremtett erre, akkor kapjon támogatást. Ha a cigány csak annyihoz ért, amit várunk tőle, akkor pedig pusztuljon éhen, de egy fillért ne vágjunk hozzá! Mi ebben a bonyolult...???

"Vagyis ez nem vagy-vagy kérdés."

Ez döntés kérdése. Lehet vagy-vagy kérdés is, de a munkához és közteherviseléshez kötött támogatások esetén megoldható a differenciálás, ha erre társadalmi igény van. A cigány akkor sem kapna semmit és ez volna a lényeg.

"Köszönöm, hogy így vezetted elő. Mivel az is zavart, szerinted is jogom van arra, hogy ezt is kifogásoljam."

Ha az zavart, akkor egy kanyi szóval se támogatod azt a hungarofób patkánybrigádot a csótánytól a botmixerkatkán át a jakabpéterig! A patkány adórendszerüket, a szájbakúrt 'köztársaságukat' és az undorító társadalmukat! Magánvéleményem szerint dögöljön meg mind, de nem ez a lényeg. Cseréljük le a kormányt, ha van náluk jobb választás. Szerinted van ilyen. Szerintem pedig jelenleg nincs. Ennyi.

"De én nem várom el tőlük, hogy több gyereket gyártsanak, mint amennyinek a felnevelésére a bevételeik lehetőséget adnak."

Nem is ez a lényeg! Hanem az, hogy ha könnyebben, emberibben tudják fölnevelni a gyerekeiket, akkor támogassuk. És ha ezen a támogatáson múlik, hogy lesz-e még egy vagy két gyermekük, akkor támogassuk őket! Ez a lényeg. Hogy ez neked nem tetszik, az a te bajod, akkor majd támogatsz mást. Jelenleg csak sokkal nagyobb tetves patkányokat tudsz támogatni, de ez a te döntésed. A támogatók arányától függ a megvalósított politika. Tavaly erre is választ kaptunk májusban.

"Az én keresetemre a saját gyerekeimnek is szüksége van."

Mellesleg akkor ugye te is és ők is jogosultak arra a támogatásra.

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Mondom:Ha viki kitalálja,hogy jók a bevándorlók,erre ti tapsikoltok!"

Nem értünk egyet, sosem tapsikoltam egyetlen migri befogadásának sem. Ha rajtam múlna, csak magyar jöhetne, a többi szart kihajítanám a dróton, hogy törjön a bordája! Ebben nem értek egyet a kormányzattal.

"Aztán ha kérdezzük mi ez a pálfordulás,akkor jön az,hogy:Hámé??Nem ezt akartátok,ballibek?!"

Én akkor lettem rátok kibaszott pipa, mikor a Venezuelából hazahozott magyarokra is fújtatok! Ők egyrészt valóban menekülők voltak (ellentétben azzal a sok szar koszlidérccel, akik a drót túloldalán sunnyognak, illetve akiket a Salvini kegyelméből nem lövöldöznek a tengerbe a szar kurva kapitányukkal együtt), másrészt magyarok leszármazottai! Őket már korábban menteni kellett volna! A többi retket én sem engedném be.

"Ha nem a hülye propaganda szöveget nyomnád,sokkal hitelesebb lennél."

Ha valamiben egyetértek a kormánnyal, mert az a véleményem, akkor azt fogom mondani. Nem frusztrál, hogy ezt te propagandának tartod, vagy sem. Irreleváns.

"Egyre kevesebb az a fehér,magyar,dolgozó..."

Sajnos ez igaz. A nagy különbség az, hogy a jelenlegi kormány tenni akar ellene. A 'zellenzék' dobrevné csótánypatkánnyal az élen pedig örül ennek. Szerintem ezért dögöljön is meg az összes ellenzéki!

"Baszdki!Én szavaztam fecóékra,aztán szavaztam ellenük!"

Tökjó. Tehát akkor elmondható, hogy demokráciában szavaztál és a saját döntésed szerint húztad az 'x'-et. Ez számomra megnyugtató.

"Amiért a feriékre megharagudtam,azt miért szeressem a fideszben???"

Látod? Ebben nem értünk egyet! Én messze nem azért akarom a csótányféle banda halálát, amiért pipa vagyok a mostani kormányzatra! Amiért a dobrevnét és a teljes ellenzéket rühellem, azt ez a kormány nem követte el! Amiről te beszélsz, azt pedig minden kormány elköveti. Kisebb-nagyobb sikerrel és nyilvánossággal vagy titkolózással...
B.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.07.03. 17:17:18

@kiskutyauto: Nem hiszem, hogy Orbán a közeljövőben akasztaná a dobrevnét...
B.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.07.03. 17:40:28

Webert alázta porba orbán.
Meg a haverjait.
Akkorát zakózott buktor, hogy elzavarta a tetves kurva anyjába webert, timmermanst és az őket protezsáló stasimamit, meg bandáját is:

www.magyarhirlap.hu/kulfold/20190702-weber-macron-es-orban-kivegezte-a-csucsjelolti-rendszert

mindenszo.hu/kiakadt-martin-schulz-ez-orban-gyozelme/

Én meg - miután kiröhögtem magam rajtatok - ide is leírom, a reményeiteket ismét elbuktátok, az EP választással, ami a 11. országos választási bukásotok volt.
Nem kicsit, nagyon, ahogy a kedvenc elqrótok mondta nektek.

Most pedig az ET és EP tisztségviselői választásokat elbuktátok, a többi pedig a jövő zenéje, amiről gőzötök nincs, ahogy itt a b1 gyűlöletblogon jól olvasható, évekre visszamenőleg.

Orbán azt tesz, amit tud, vagy amit akar: a felhatalmazása meg van hozzá itthon, a V4-ekkel, a V4-ek harcra kész szövetségeseivel, az epp-ben és az ep-ben is.

A döntések pedig a tanácsban születtek, ahol, tényszerűen kiderült minden normális ember, sőt még az érettségi nélküli bukott komancs kutya sulc számára is, hogy nem weber, timmermans és mürkül szopatja orbánt, hanem fordítva, orbán és a V4-ek, a horvátok, bolgárok, lettek, litvánok, olaszok szopatják mürkült, timmermanst és a webert. Orbán mellett durva koalíció sorakazotott fel és tartott ki a zsarolások, megvesztegetések, fenyegetések ellenére is.

Hazudozhattok, majomkodhattok még évekig, de minden egyes alkalommal ugyan így beégtek, mint szoktatok.
Ezt soha nem lehet megunni. :)

Amikor már a népszara, a zindex és a 444 is a b1-et és a ballibbant trollokat cáfolják, akkor nagy a gáz nálatok, az tuti.
Válasz erre 

Fülig José 2019.07.03. 18:06:58

@Hungry horse: na csitulj paci, vagy nem kapsz cukrot. kutya se kíváncsi a faszságodra.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.07.03. 18:29:29

@Fülig José: pont leszarlak a hazugságaiddal és a bukott jósolgatásaiddal együtt téged és a posztert is.
Válasz erre 

Fülig José 2019.07.03. 18:31:40

@Hungry horse: jól van fasszopó, legalabb van bennünk közös... ja! Dobrev befutott, a zsírdisznótok meg a cserepadon seggel... szííívààás, nácik.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.07.03. 18:34:40

@Fülig José: miről hazudozol elmebeteg?
444.hu/2019/07/03/dobrev-klarat-valasztottak-az-europai-parlamenti-alelnokenek

"Két magyar alelnöke is lett az EP-nek: Dobrev Klára és Járóka Lívia."
Összekevered Járókát a kurva anyáddal.
Őt utálták ki a kocsisorról, meg a húgodat.
Válasz erre 

Fülig José 2019.07.03. 18:38:48

@Hungry horse: melyik része nem megy a szövegnek fideSSdebil?! befutott vagy nem?! a cziggány még csak nem is párttag?! te ostoba gyökér, hogy szakadt volna a fejed az anyádba!
Válasz erre 

antiinternáci 2019.07.03. 19:29:20

Mi? Megint megbukott a Zobbán? Wébert meg a Timmermanust pedig nagy többséggel megválasztották, csak hogy bosszantsák a Zobbánt...

Vagy Frédi megint sokat volt a napon, ismét megbuggyant a fejében a káposztalé. (De hogy ettől miért kell neki mindig firkálni, azt senki sem érti.)
Megint sikerült neki rosszindulatból, ostobaságból és gyűlölködésből jelest elérni, mehet a kasszához, Fletó már adja is az Altus számára a bolsevisták által adott brüsszeli pénzt... (Ami az EU történetének legundorítóbb korrupciós ügye.)

Ja, de baromság... Hiszen a valóságban megbukott Soris csicskája, meg a kollaboráns is.
Tehát töretlen maradt a trend: aki Orbánnal kekeckedik, megbukik. Renzi, Kern, Redding, Taváris, Weber, Timmermans. Felkészül: Merkel, Micron.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.07.03. 19:54:31

@chrisred:

Nyugodtan támogassa az állam azokat a 3., 4. gyerekeket, akik potenciális adófizetők.
És ha mondjuk sokáig élsz, akkor az a ha4madik gyerek fogja megtermelni a szociális ellátásod költségeid egy részét. Vagy akkor is te fogod?
Válasz erre 

Tangooo 2019.07.03. 20:12:47

@B.U.É.K.:Használd a guglit, ne engem fárassz a tájékozatlanságod miatt!
Válasz erre 

Attika77 2019.07.03. 20:55:06

Hát srácok, ez nem jött be. Fideszes EP alelnök, fideszes Néppárti alelnök, minden bizottságban fideszes tag. Közben a fideszes befolyás nem csökkent, ellenben nőtt. Sokmindent bele lehet magyarázni az elmúlt napokba, de Orbán buktát nem. Ez a cikk/blogbejegyzés nagyjából bemutatja a magyar ellenzék helyzetfelismerő képességét, és diplomáciai ügyességét. A fidesz, egy teljesen vert helyzetből állt fel, és az ellenzéki oldalon csak a DK maradt. Néha az az érzésem, hogy szomorú látni ezt az ellenzéki vergődést, aztán csak a remény marad meg egy jobb ellenzéki csapatért. . .
Válasz erre 

chrisred 2019.07.03. 21:36:26

@antiinternáci: Mi abban az üzlet, hogy most fizetem más gyerekének a felnevelését azért, hogy azt a pénzt a távoli jövőben esetleg visszakapom?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.07.03. 21:45:54

@chrisred:

Mi abban az üzlet, hogy fizetem a kötelező felelősségbiztosítást, miközben életemben még egyetlen balesetet sem okoztam?

Másfelől mi akadályoz meg abban, hogy te is felnevelj 4-5 gyereket, és akkor máris más fog hozzád hasonló módon háborogni... :)
Válasz erre 

chrisred 2019.07.04. 05:23:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kimondta, hogy üzlet - mármint azoknak, akik fizetik? Azért fizetünk, hogy legyen pénz a biztosítóknál a balesetek miatti javításokra, mert az esetek többségében nem lehetne behajtani a károkozókon.

Az erkölcsi érzék.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.07.04. 07:34:30

@chrisred:

Na akkor ezt most fordítsd le az oktatásra. :)
Válasz erre 

antiinternáci 2019.07.04. 08:52:01

@chrisred:

Mint tudod, a hazai szociális ellátó rendszer, főleg a nyugdíj ezen az elven műxik: a jelen generációk fizetik az előző(ek) nyugdíját. Ha olyan szerencsés vagy szerencsétlen leszel, hogy egyszer múlt generáció leszel, akkor a más gyerekei fogják fizetni a nyugdíjadat.
Lehetne azt mondani, hogy te sem fizeted másét most, meg majd más se fizesse a tiédet, hagyják mindenkinél ott a pénzt.
És akkor az emberek túlnyomó része elverné azt, és segélyre szorulna idős korára.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.04. 09:02:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Milyen károkat okozhatunk másnak az oktatásban?
Válasz erre 

chrisred 2019.07.04. 09:09:45

@antiinternáci: A felosztó-kirovó rendszerre gondolsz? Az már szép lassan kimúlik az európai társadalmak korfájának változásával. Én meg szembeállítottam vele a tőkefedezeti rendszert.
Válasz erre 

chrisred 2019.07.04. 09:10:57

@antiinternáci: Egyébként a nyugdíjjárulék szóba sem került eddig, csak az adórendszer.
Válasz erre 

FCUK5 2019.07.04. 23:26:51

nem látom a jelöltet a listában, lehet, hogy a szeka megint beszopta? :D
Válasz erre 

Ludvig Jenő 2019.07.07. 09:17:17

Megérdemelte.... =D
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard