Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Eddig bírta Borkai Zsolt

Eddig bírta Borkai Zsolt

Orbán Viktor ismét tévedett, és ezúttal elég nagyot. Ha engedte volna ugyanis, hogy Borkai Zsolt még az október 13-i önkormányzati voksolás előtt visszalépjen a polgármester-jelöltségtől, akkor pártja megúszta volna kisebb veszteséggel. Azzal azonban, hogy bevállalták az egykori olimpikont a keresztény-nemzeti ideológiától finoman szólva se harmonizáló tetteivel együtt, komolyan megkérdőjelezték a Fidesz többi jelöltjének szavahihetőségét és erkölcsi tartását. A szűken megnyert választás után ráadásul Borkai továbbra is csak bukdácsolt, és egyre nagyobb terhet jelentett pártja számára.

varosi_kurir.jpg

Fotó: varosikurir.hu

Egy dolgot mindenképpen kijelenthetünk Borkai Zsolt politikai karrierjének csúfos végét látva: Mégsem élünk következmények nélküli országban. A győri közgyűlés alakuló ülése után, péntek 16 órai határidővel ugyanis lemond polgármesteri tisztségéről Borkai Zsolt, Győr polgármestere, politikus ezt a győriekhez írt szerdai nyílt levelében jelentette be. Persze, egy ilyen súlyú hírt nem nyílt levelekben kéne közölni, hanem személyesen azokkal a választókkal, akik – ha kicsi többséggel is – de a polgármester szexbotrányát követően is bizalmat szavaztak neki.

A kormányfő rossz döntései pedig arra világítanak rá, hogy teljesen elszakadt a valóságtól, nem ismeri a választók lélektanát, és továbbra is hisz abban, hogy erővel, pénzzel és hazugságokkal szinte minden politikai hiba orvosolható.

Borkai azonban az önkormányzati választás óta lényegében belső emigrációba vonult. Persze, valószínűleg a mostani döntést is Orbán Viktor hozta meg helyette, hiszen a győri városvezető valószínűleg még a polgárok döntése előtt szabadult volna a pozíciójától, és azoktól a kötelességektől, melyeknek ilyen botrány után egyszerűen nem lehet megfelelni. Orbán azonban azt az utasítást adta, hogy Borkai tartson ki, mert nem adhatta oda a várost az ellenzéknek harc nélkül. Most azonban bebizonyosodott, hogy stratégiai értelemben komoly hiba volt Borkaihoz és Győr vezetéséhez ragaszkodni.

mfor_1.jpg

Fotó: mfor.hu

Ráadásul, azon kívül, hogy az ügy teljesen ráégett a Fideszre, most még abban sem lehetnek biztosak kormányoldalon, hogy egy új, időközi polgármester választáson le tudják győzni az ellenzéki jelöltet. Most azzal kampányolhatnak maximum, hogy a kormánypárti többségű közgyűlésnek egy fideszes vezetőre van szüksége, ha nagy állami támogatásokra lesz szüksége Győrnek. Azonban az, hogy első menetben azt hitték, hogy a Borkai-ügy menthető azzal, ha a polgármester visszaadja a párttagkönyvét, eléggé kaotikus állapotokról, sőt hozzá nem értésről árulkodik a kormánypártban.

Az ügy kezelése amúgy is egyértelműen rámutatott, hogy egy olyan súlyú kormánypárti politikus is, mint Borkai csak dróton rángatott bábu Orbán kezében, ha igazán komoly ügyekről van szó. A kormányfő rossz döntései pedig arra világítanak rá, hogy teljesen elszakadt a valóságtól, nem ismeri a választók lélektanát, és továbbra is hisz abban, hogy erővel, pénzzel és hazugságokkal szinte minden politikai hiba orvosolható. Borkai azonban hiába magyarázza most nyílt levelében a bizonyítványt, belőle azért lett visszavonhatatlanul bukott politikus, mert Orbán Viktor ismét elszámolta magát.

civilhetes_9.jpg

Fotó: civilhetes.hu

Azért érdemes Borkai győriekhez címzett közleményéből idézni: „Ma én vagyok a célpont, holnap más lesz, amíg a hazug hírterjesztésnek, tényként feltüntetett rosszindulatú feltételezéseknek senki nem szab határt. Ne gondolják, hogy ez egy ember bosszúja, nem létezik az ördög ügyvédje. Véleményem szerint ez egy gondosan kitalált, profin előkészített csapda volt, melytől vélhetően komoly politikai vagy anyagi előnyöket reméltek.” Mintha a Fidesz utóbbi 10 évének politikai krédóját foglalta volna össze. Aligha hihető egy olyan ember szájából, hogy mások manipulációjának áldozata lett, aki évtizedek óta szolgálja ezt a pártot. Mert, ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Aki másnak vermet ás, maga esik bele.”   

 

287 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Eddig bírta Borkai Zsolt Tovább
Facebook Tetszik
0
287 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9715292366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (287)
Az utolsó 100 komment:

Szakértő? az nem volt 2019.11.07. 12:42:24

@MAXVAL bircaman közíró: Te menthetetlenül hülye vagy, és ráadásul vak is.
Mondjuk a fényképed alapján, nem csodálkozom.
Válasz erre 

Szakértő? az nem volt 2019.11.07. 12:47:19

@Ekrü: Wittinghof nem közpénzből kurvázott, és nem is a „nőzésen" van a hangsúly, hanem, hogy Borkai az én, te és még millió ember pénzéből költötte a pénzt, kurvákra, kokóra, hajóbérlésre. Ez az amit mindenki elfelejt, csakhogy, ha a korrupt anyagot hozzák le, nem veri ki a biztosítékot, csak a meztelen segg látványát jobban megnézik az emberek, az már veri az ingerküszöböt. Wittinghof magánélete nem tartozik senkire, Borkai közpénzes "mutatványa" viszont igen. Itt a különbség.
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 12:47:31

@chrisred:
"Nem igaz, két értelmetlen lehetőség közül lehetett csak választani,"-Tehát, mint a hogy te is megerősíted ,bizony KÉT lehetőség között lehetett választani.Az ,hogy szerinted ezek "értelmetlenek" az csak a te véleményed ,más meg másképp gondolja,a lényeg az,hogy bizony volt választási lehetőség.Viszont ahogy szintén te is megerősíted a mohácsi esetben NEM volt választás,hisz csak egyetlen jelölt volt.
"Nem látom a különbséget a győri és a mohácsi helyzet között, "-Pedig van.Mohácson miután az új polgi nem mond le ezért csak fél év múlva lehet megpróbálkozni egy új választással,míg Győrben így ,hogy Borkai lemond,rögtön ki lehet írni egy új választást.Márpedig egy város életében bizony fontos a stabilitás,egy olyan vezető pedig aki pontosan tudja,hogy őt fél év után nagy valószínűséggel menesztik,bizony bosszúból óriási károkat tud okozni a városnak.
Válasz erre 

s 2019.11.07. 12:48:11

@MAXVAL bircaman közíró: Anyád mesélte? Azt gondoltam, hogy bolgár.
Válasz erre 

s 2019.11.07. 12:54:27

@konrada: Ez a győrieknek ciki. Ha egy faszát verő orangután a jelölt, de fideszes, arra is leszavaznak. Akkor is, ha a kurva ribanc szifiliszes anyjukat öt perccel azelőtt baszta szájba.
Válasz erre 

Andy73 2019.11.07. 12:54:48

Örvendetes, hogy a baloldalnak és bloggerinek is hirtelen fontossá vált az erkölcs, a házastársi hűség, sőt talán maga a család is, még ha pártpolitikai okokból is, nyilván az önkoris választások miatt.
Az is örvendetes, hogy nyilván ennek kapcsán az indexről is eltúnt a szokásos napi pornó - különben elég röhejes lett volna a bősz erénycsőszködés a kampányban.
Borkait egyébként már rég kizárták a Fideszből, így a blogger szokásos orbánozása már nem több a veszett fejsze után való kapkodásnál. Orbán különben még két és fél évig biztosan miniszterelnök marad, így addig nyilván marad a blogger számalmas orbánozása is.
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 12:55:04

@Szakértő? az nem volt:
" Wittinghof nem közpénzből kurvázott, "_Honnan tudod ,hogy nem?Vagy honnan veszed,hogy Borkai igen?Ott voltál?Van bizonyítékod?Mert ha nincs akkor csak rágalmazol.
"és nem is a „nőzésen" van a hangsúly,"-Akkor áruld el mi a véleményed Lackner és Horváth dolgairól?Mikor fogjátok lemondatni őket?Mert ugye az ő esetükben viszont tényleg van bizonyíték...
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 12:58:41

@külföldrekényszerültem:
De nem őt választották meg, de még csak azt sem, akit Gyurcsány személyesen támogatott.
...szóval a feltételes cikivel szemben ott a valós ciki...
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:03:17

@s:
...lehet hogy igazad van, és tényleg az is nyer, ha elqrósék jelöltje indul ellene...;))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.07. 13:06:30

@s:

Menj el a horvát tengerpartra, mekfox lepődni.

Anyám magyar.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.07. 13:07:15

@Szakértő? az nem volt:

Így igaz, nem vagyok ballib.
Válasz erre 

tsimike 2019.11.07. 13:09:01

Amúgy meg: Aki másnak vermet ás, az sírásó, vagy bérmunkás...
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 13:12:49

@Ekrü: "Tehát, mint a hogy te is megerősíted ,bizony KÉT lehetőség között lehetett választani."

Csak azok számára, akik értelmetlen lehetőséget is lehetőségnek tekintik. A valóságban meg végképp nem volt különbség, mert a ner ugyanúgy megcsinálta az alkotmánymódosítást az érvénytelen népszavazás után, mint ahogy Csorbai is beült a polgármesteri székbe úgy, hogy egyetlen jelöltként is csak a leadott szavazatok 30%-át tudta elvinni. Csak hogy végre felfogd, az analógia a ner és a mohácsi polgármester viselkedésére vonatkozott.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.07. 13:13:40

@s:
"2019.11.07. 12:37:58
@Etniez: Megbasztam a kurva rohadt anyádat szájba, nekifutásból.
s 2019.11.07. 12:39:36
@Etniez: Bocs, mellé ment."

Te minek élsz?
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 13:16:30

@konrada:
Ez csak szellemi f@szverés, amit írsz. Ha kiadják az utasítást, akkor a fideszes tábor oda szavaz ahová mondják. Nincs semmilyen mérlegelés. Se erkölcsi, sem morális, se következetesség, semmi... Egyfajta a mérlegelés: Viktor mondta? Igen/Nem
Ezt próbáltam érzékeltetni. Ez viszont tény.
...Ez pediglen vérciki...
Válasz erre 

Pillangószelep 2019.11.07. 13:17:25

A következő kérdéseim vannak:
Mikor készültek pontosan a felvételek?
Ki illetve kik voltak a felvétel készítők? Saját ötlet volt, vagy voltak megbízók?
Miért a választás utolsó hetében kellett közölni a felvételeket?
Ki ismerte Borkai seggét, mivel hátulról fényképezték és jé, nahát ez a Borkai?
Okulva kispesti ügyből, lehet, hogy nem is Borkai szerepel a felvételeken, hiszen a kispesti szereplő még ma is azt állítja, hogy nem ő van a videókon, és a többi mákvirág is ezt állítja.
Borkai ha előbb felébred és végig tagadja, hogy Ő szerepel a felvételeken, nyert volna mint a kispestiek.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.07. 13:26:42

@Ekrü: Te bazdmeg tényleg fogyatékos vagy. Lacknert FELSZÓLÍTOTTÁK, HOGY MONDJON LE!
Érted? Érted?
Idióta.
Ha nem mond le, akkor mi legyen vele? Lőjék le? VAGY MI?

Wittinghof meg 20 éve független, mi közöm hozzá?
Borkai meg 20 éve Fideszes, 3 hete kidobták. Érzed ugye a különbségeket?
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 13:28:16

@Ekrü: "Mikor fogjátok lemondatni őket?Mert ugye az ő esetükben viszont tényleg van bizonyíték..."

Borkai lőcsét bámulva éppen azon filózom, hogy milyen bizonyítékot hiányolsz?
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.07. 13:30:16

Lehet örülni fiatalok, a jövő elkezdődött!
Mondtam én, hogy a Borkai féle varázsfuszekli is baromi nagy érték lesz egyszer, és lám, a használt-zokni biznisz hogy beindult:

index.hu/mindekozben/poszt/2019/11/07/michael_jackson_moonwalk_zoknija_ami_most_akar_600_millio_forintot_is_erhet/
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:30:20

@külföldrekényszerültem:
Szerintem túlságosan magadból indulsz ki, ezért hiszed azt, hogy a szavazás csak zsigerből, meg parancsból megy, és mert nem ismered a mérlegelés fogalmát...;)
Válasz erre 

Etniez 2019.11.07. 13:30:20

@Cycmen: Egyelőre mész ignore-ba, mert nem fogom negyedjére is leírni, hogy mi a különbség, te játszod a csökkentett üzemmódot, te bajod.

Az meg különösen vicces, hogy fideszesként leírod az "erkölcs" szót. Nah, barátom :)
Válasz erre 

Etniez 2019.11.07. 13:31:25

@konrada: Vannak olyan települések, ahol szintén nincs ellenzéki induló, mert teljesen esélytelen. Budaörs is ilyen.
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 13:31:44

@chrisred:
"Csak azok számára, akik értelmetlen lehetőséget is lehetőségnek tekintik."-Mint írtam,az,hogy te mit tartasz értelmetlennek az a te problémád,attól még a választás lehetősége megvolt.
"mert a ner ugyanúgy megcsinálta az alkotmánymódosítást az "-Nem a NER,hanem az a kormány,akit 3 millió ember hatalmazott fel erre no meg egy 2/3,amit pont ezért kaptak a választóktól. Ha az emberek nem értettek volna ezzel egyet ,akkor nem nyer a Fidesz újabb 2/3-al 2018-ban ,úgy hogy nekik a mohácsi polgármesterrel ellentétben volt ellenfelük.
"az analógia a ner és a mohácsi polgármester viselkedésére vonatkozott. "-Miért a 2016-os népszavazáson csak a Fidesz verziójára lehetett szavazni?Vagy a 2018-as 2/3-nál csak a Fidesz indult egyedül ellenzék nélkül?Mert ha nem a válasz akkor értelmetlen a hasonlatod.
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 13:33:02

@külföldrekényszerültem: "Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?!"
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:34:18

@Etniez:
...egyáltalán, már az is vicces, ha valaki a magyar belpolitikával kapcsolatban leírja az "erkölcs" szót, miközben megszállottan véd, relatívizál erkölcstelen embereket...;))
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:35:14

@Etniez:
Na ja, az ilyen kis falvakban ez sokszor előfordul...;))
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 13:36:55

@konrada: "Szerintem túlságosan magadból indulsz ki, ezért hiszed azt, hogy a szavazás csak zsigerből, meg parancsból megy, és mert nem ismered a mérlegelés fogalmát..."

Szerintem meg te nem ismerhetsz engem, így gáz, hogy erre a nulla feltételezésre beskatulyázol. Aztán még kovetkeztetsz is belőle.
A választás eredménye az a tény, ami alátámasztja az igazamat. Mert ha lett volna mérlegelés, akkor bukik a Zsóti. De nem bukott, mert Orbán megmondta... Vagyis ők nem mérlegeltek.
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 13:37:52

@külföldrekényszerültem: No,most akkor megcáfoltad @szakértő az nem volt kollégádat.Ő ugyanis váltig azt bizonygatta,hogy számotokra nem a szex része a lényeg a dolognak.De ugye ha ti ennyi nap elteltével is Borkai himbilimbijét bámuljátok,akkor pedig dehogy nem...:)))))
Válasz erre 

Etniez 2019.11.07. 13:38:28

@Andy73:

"Örvendetes, hogy a baloldalnak és bloggerinek is hirtelen fontossá vált az erkölcs, a házastársi hűség, sőt talán maga a család is,"

Valakinek viselkednie is kell, ha már a fideszesek nem tudnak.

"Az is örvendetes, hogy nyilván ennek kapcsán az indexről is eltúnt a szokásos napi pornó - különben elég röhejes lett volna a bősz erénycsőszködés a kampányban."

Nincs már rá szükség, Fidesz-KDNP gondoskodik erről is.

Borkait egyébként már rég kizárták a Fideszből, így a blogger szokásos orbánozása már nem több a veszett fejsze után való kapkodásnál.
"Nem zárták ki, kivárták hogyan alakulnak a fejlemények, aztán megkérték, hogy távozzon. Orbán "hétfőre kitalálta" Szánalmas.

"Orbán különben még két és fél évig biztosan miniszterelnök marad, így addig nyilván marad a blogger számalmas orbánozása is."
Én azért bízom a koleszterinben.
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:39:48

@külföldrekényszerültem:
Oks, szóval te besértődsz, ha ugyanazt nézik ki belőled, amit te másokból.
Na ez az igazi ciki...
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 13:41:28

@chrisred: "A tények makacs dolgok..."
Válasz erre 

Etniez 2019.11.07. 13:42:09

@konrada: Én nyugaton élek, itt ilyen arcoknak, akiket kitermelt az mszp meg a fidesz, már a nevére sem emlékeznénk.
Odahaza meg...
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 13:43:35

@konrada: Hahahaha
Bakker, erre a következtetésre meg hogy jutottál? A logikád lekövetni nem lehet... Trükkös. Oldd fel a rejtélyt, lecci...
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 13:44:12

@Ekrü: "Miért a 2016-os népszavazáson csak a Fidesz verziójára lehetett szavazni?"

Nem, lehetett érvénytelenül szavazni, vagy el sem menni, ahogy a magyar választók többsége tette a népszavazásnál, vagy a mohácsiak többsége most. Csak ugye ezt a többséget a ner és Csorbai is levegőnek tekintette.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 13:45:46

@Ekrü: Ennek a sok sallangnak melyik része válasz a kérdésemre?
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:47:20

@Etniez:
Erről van szó.
Aki kint él, az nyugodtan lehet erkölcsbajnok, mert nem neki kell másnap buszra szállnia, kifizetni a számláit, megélnie a magyar belpiacon.

Aki meg marad, az vagy zsigerből elutasít -nem nézve, mi van a másik kosárban - vagy mérlegel...
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 13:53:58

@külföldrekényszerültem:
Jaj de bonyi, na jó segítek:
te tudod, hogy másokat mi mozgat, de ha hasonlóan "értelmes" hozzáállással más látja beléd ugyanazokat, akkor az zavar, és tagadod, mert elég hülyeségnek tartod azt, hogy olyan mond rólad véleményt, aki nem ismer.

...szóval: ha véletlenül sikerülne kitörni önmagad varázsából, és végig gondolnád azt, hogy az ilyesfajta másokat lenéző degradálás veled szemben se jön be, akkor talán közelebb kerülnél a megértéshez.

(De ha még így is túl bonyi, szólj, tudom ezt még egyszerűbben is!;)
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 13:56:43

@Etniez:
"Ha nem mond le, akkor mi legyen vele? "-Ez,gondolom a ti problémátok,nektek kell megoldani.Mi is megoldottuk a miénket.
"Wittinghof meg 20 éve független, mi közöm hozzá?"-Miért tán nem az összefogás támogatásával indult.Támogatta mindenki a DK-tól az MSZP-n keresztül egészen a Momentumig.Ha akkor jó volt vállaljátok fel szépen most is.
"Borkai meg 20 éve Fideszes, 3 hete kidobták."
Lackner 17 éve MSZP-s ,1 hete dobták ki.
Horváth Csaba 20 éve az MSZP-s,a mai napig az MSZP tagja
Érzed ugye a különbségeket?
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 14:03:25

@chrisred:
"Nem, lehetett érvénytelenül szavazni, vagy el sem menni, "-Most már szándékosan csúsztatsz.Két dologra lehetett szavazni:
1.Nem kell migráns
2.Kell migráns
Tehát a választás lehetősége megvolt.
Mohácson kizárólag az MSZP-s polgármesterjelöltre lehetett szavazni.Tehát nem volt meg a választás lehetősége.
Ha valaki úgy döntött ne megy el ,az értelemszerűen nem élt a választási lehetőségével,de ugye ez a saját döntése volt.
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 14:23:58

@Ekrü: Wittinghoff esete különbözik Borkaiétól. Előbbi ugyanis nem korrupt haverja luxusjachtján kurvázott ingyen, hanem saját pénzéből egy elvileg masszőrnőnél,. Az ő ügye csak rá és családjára tartozik és mivel nem hirdeti úton-útfélen saját "magasabb rendű" erkölcseit, amit másoknak kötelezőként ajánlgat, így nem került ellentétbe a saját magáról kialakított képpel. Wittinghoff esetében az is felmerül, hogy szándékosan húzták csőbe, míg Borkai pontosan tudta hová megy és mi lesz a program.
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.11.07. 14:27:08

Mit nem értetek ti csökött agyú baLlippsikk??? Borkai KERESZTÉNY nőket dugott, tehát teljesen összhangban volt Orbán Viktor és a Biblia parancsolataival! Mit nem értetek ti ezen?

Ezenkívül Borókai nem kínai nőket fizetett meg mint ez a migri nevü Wittenhof, hanem magyarokat, így a nők a profitot nem vitték ki az országból. Ráadásul utána elintézték a magyar örömlányoknak hogy sok millió forintos Eu-s segélyt kapjanak az örömszerző start up vállalkozásaikra hogy fejlesszék azokat és az államnak még több adóbevétele legyen. Mi tehát a probléma ti Brüsszel seggnyaló migri simagató hazaáruló lippsiik??

MÉG TÖBB BORÓKAI KELLENE HOGY A KERESZTÉNY MAGYARORSZÁG MÉG JOBBAN SZAPORODJON, MÉG JOBBAN FELVIRÁGOZZÉK!
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 14:29:08

@Ekrü: Most már szándékosan csúsztatsz. Két lehetőségre lehetett szavazni:
1. Az Unió a parlament beleegyezése nélkül telepíthet be Magyarországra nem magyar állampolgárokat.
2. Az Unió a parlament beleegyezésével telepíthet be Magyarországra nem magyar állampolgárokat.

Az emberek többségének egyik verzió sem felelt meg, mégsem tehettek semmit az ellen, hogy valamelyik a kettő közül többséghez jusson.
Válasz erre 

Ekrü 2019.11.07. 14:37:37

@chrisred:
Köszönöm,hogy pontosítottad,tehát mint látszik,volt KÉT választási lehetőség.
"Az emberek többségének egyik verzió sem felelt meg"-A Budapestiek többségének Karácsony Gergely sem felelt meg,mégsem tehettek semmit az ellen,hogy ne ő legyen a főpolgármester.:)))
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.07. 14:40:53

@nu pagagyí: Hát persze. Wittinghof elvtárs kúrása jó kúrás volt.
Borkai elvtárs kúrása meg nem.

Ha valaki magánemberként magánjachton magánkurvákat töcsköl, az neked
elviselhetetlen, valószínűleg kezeltetned kell a mikropéniszed, azért.

Mindamellett az MSZP maffiát NEVESÍTŐ (b+ nevesítő) Lackner (12 milliót kérő) Krisz bűntársával a (csak 3 milliót kérő) Gajda maffiózótól zsíros állást és pozíciót kapott, és ez NEKED rendben lévőnek tűnik. Hát persze.
Hogy Szanyi és az EU-sok STRÓMANNOK fizetésének 60%-át nyúlják le, Dobrevnek körözés (vagymi) alatt álló segítője van, satöbbi, satöbbi, az is mind rendben van.

#jukenbekap
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 14:42:08

@Pillangószelep: Borkai nem is tagadta, hogy ő volt a főszereplő. Nehéz is lett volna, mert príma videó felvételek voltak, egyáltalán nem lógtak ki a pornó szerver választékából, a szopási jelenet egyenesen profi volt. A többi kérdéseddel fordulj magához az illetékeshez, vagy a korrupciós pénzek elszámolási vitája miatt sértődött kiszivárogtatóhoz.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.07. 14:42:11

@s: Te is jól adod a hülyét. Az igazság bajnokai Drazséval, meg Demszkyvel akar erkölcsi irányt mutatni. Muhahaha!!! :)))))))
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.07. 14:42:42

@Etniez:
Aha, mert KIRÚGNI már nem is lehet, mi?
Te se leszel már hülyébb, az biztos.
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 14:43:20

@Ekrü: Hogyne tehettek volna semmit? Ott volt Tarlós, Puzsér és Berki. Az utóbbi kettő pont olyan értelmes választási lehetőség lett volna, mint bármelyik válasz a 2016-os népszavazáson.
Válasz erre 

laci_52 2019.11.07. 14:44:25

A Fidesz jól jöhet ki a Borkai-balhéból: következik a propaganda, hogy "mi kivetjük magunk közül azt, aki erkölcsileg nem feddhetetlen, de Gajda és Lackner még mindig a helyükön vannak".

És ebben van is némi igazság...
Válasz erre 

s 2019.11.07. 14:47:15

@Andy73:
"Az is örvendetes, hogy nyilván ennek kapcsán az indexről is eltúnt a szokásos napi pornó"
Ha a borkai szaros valagát akarod nézni, arra ott vannak a pornóoldalak. Az origó mutatja a fideszes seggfejeket, itt nem reklámozzák őket.
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 14:51:00

@Kuglóf. Az: Érved abban summázható, de bezzeg a másik. Totálisan érdektelen. Ha a "másik" is korrupt, akkor legalább cserélődjenek, ne lakja be egy maroknyi szarláda az országot évtizedekre. Legalább egymástól fossanak, úgy talán a maradék 9 millió ember is lehetőséghez jut saját hazájában. A "másik" korrupciójára egyébként csekély valódi jel mutat, én például nem ismerek ellenzéki pártvezetőket, akiknek szülei, közeli roknai hatalmuk alatt váltak dúsgazdaggá, mint Orbán apja, Lázár, vagy Kósa anyja, Orbán veje és a többi. A korrupció a vagyonosodásban érhető tetten, mindegy mit hablatyolnak össze-vissza. Ha nincs vagyon, nem volt korrupció.
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.07. 14:51:49

@Fülig José: Teuer Patkányovicsevics Hosé!
Dokumentumok? Bizonyíték? Nem azért mondom, de BEMONDÁSRA és kiröhöglek téged, Földigiliszta!
A sejtés meg a mondják, meg a többi olyan mint amit Hadházy szorosan markolt a parlamentben, azaz a lónakaf.
Asza.
És igen az egész ballib maffia UGYANEZEN okból nincs börtönben ILYEN világban élünk.
Duratte. :-)
Válasz erre 

s 2019.11.07. 14:53:02

@Cycmen: Neked címeztem, te faszökör. Csak véletlenül elbasztam. Viszont legalább kijavítottam a hibát, nem úgy, mint anyád, aki nem fojtott bele a pöcegödörbe, miután a világra szart.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 14:54:23

@konrada:
Jesszus, jó messzire jutottál. Jelszavam az egyszerűség, és hogy nem hagyom az eredeti témáról terelni a figyelmet. Ha a zagyvalékot elkezdjük kielemezni, akkor arra nem elég az idei év...

Visszatérve az állítás, mint tény: Fidesz szavazó nem mérlegel, megválaszt bárkit, akire azt mondják válassza meg. Lásd Győrben.
...ez a vérciki...
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.07. 14:59:03

@LebensraumamOsten: Ja, és Orbán Viktor a múlthéten megbukik, de tavaly mindenképpen.

B+ kb. 15 éve nyomjátok az "összeomlik", "mexorítások jönnek", "nem bírják tovább", "most tettek be a fidesznek", "vége a jó időknek", "krízis jön, hamar", "elzárják a...", "aggasztó hírek érkeztek", "megvonhatják a" , "mostmár nincs menekvés", "aggasztó hírek érkeztek", "mexorítások jönnek", "elkezdődött a visszaszámlálás", "krízis jön hamar", nem bírják tovább", "összeomlik", "most tettek be", "bevetik az atombombát", "elkezdődött a visszaszámlálás", "nem bírják tovább", "aggasztó hírek érkeztek", "most tettek be...", "megvonhatják a...", "elzárják a ..."

ÉS TI KURVÁRA NEM VESZITEK ÉSZRE magatokat.
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 15:03:22

@Kuglóf. Az: Hadházy ugyebár fideszes volt. A trafikmutyi idején hagyta ott a korrupt csapatot. Akkor hangfelvételt nyújtott át poltpetinek az önkormányzat Fidesz alapszervezeténél folyó trafikosztogatásról, amit a főügyész úr szokásos módon szarba sem vett. Azóta is elég meggyőző bizonyítékokkal szokott előállni, amit a rendszerszintű korrupciót üzemeltető állampárt mocskolódással honorál. A performansz ennek szólt, mindenki pontosan érti, akinek fontos ez az ország, azt is miért a maffia fejének címezte.
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 15:03:37

@laci_52: Amíg Polt Péteren múlik, hogy ki kerül vád alá, addig a Fidesz nem nagyon jöhet ki jól az ilyen ügyekből a "kivetjük magunk közül és kész" megoldásokkal.
Válasz erre 

VT Man 2019.11.07. 15:05:29

A szegedi kattintos kereshetne uj temat. Peldaul azt, hogy hogyan keszul mar most a lopasra az MSZP es a DK. Szepen benyomta mindenhova az oskovulet embereit.

"Meghatározó lett az MSZP és a DK a fővárosi cégekben"
Igazgatósági helyek:

BVH Zrt.: elnök: Budaházy Gábor (MSZP), tagok: Gál J. Zoltán (K), Béres András (Párbeszéd), Lakos Imre (DK), Szkaliczki Tünde (M), Dudás Norbert (M), Fidesz
BKK Zrt.: elnök: Draskovics Tibor (DK), tagok: Kéri András (K), Agócs Ádám (MSZP), Simkó János (DK), Körömi Attila (M), Veréb László (M), Fidesz
BKV Zrt.: elnök: Kamarás Miklós (MSZP), tagok: Pongrácz Gergely (K), Nemes Gábor (DK), Farnadi Péter (MSZP), Bíró Endre (DK), Erhardt Attila (M), Müller Péter (M)
BFVK Zrt.: Tordai Csaba (K), tagok: Kardos Péter (MSZP), Bajáky Tamás (MSZP), Hernádi Gyula (DK), Kolber István (DK), Bajor Dávid (M), Barlabás András (M)
FCSM Zrt.: Atkári János (K), tagok: Balog Róbert (MSZP), Dávid Ferenc (DK), +4 befektető által delegált tag
Vízművek Zrt.: elnök: Hollai Gábor (M), tagok: Siklós Sirin (M), Józsa István (MSZP), Magyar György (MSZP), Szabados Péter (Párbeszéd), Boruzs András (DK), Kun András (DK)
Felügyelő bizottságok:

BVH Zrt: elnök: Élő Norbert (DK), tagok: Hintsch György (MSZP), Lukoczki Károly (MSZP), Pleszel András (M), Buzinkay György (M), Fidesz
BKK Zrt.: elnök: Édes Balázs (M), tagok: Czeglédy Gergő (MSZP), Berényi Erzsébet (DK), Fidesz, plusz két szakszervezet által jelölt tag
BKV Zrt.: elnök: Katona Tamás (MSZP), tagok: Bollók Istvánné (DK), Kiss Tibor (M), Fidesz, plusz két szakszervezet által jelölt tag,
BFVK Zrt.: elnök: Bodnár Zoltán (MSZP), tagok: Oros Dániel (K), Csizmazia Ferenc (MSZP), Lénárd László (DK), Kiss Edit Margit (DK), Fidesz
FCSM Zrt.: elnök: a külső befektető jelöli, tagok: Kádár Gábor (Párbeszéd), Keller Zsolt (MSZP), Boda Margit (DK), Szabó Zoltán (DK), Molnár Csaba (M), Fidesz, 1 befektető által jelölt, plusz két szakszervezet által jelölt tag
Vízművek Zrt.: elnök: Bónus Éva (K), tagok: Szűcs Attila (MSZP), Molnár Dániel (M), Fidesz, plusz két szakszervezet által jelölt tag"
index.hu/belfold/2019/11/07/budapest_fovaros_cegek_igazgatosag_felugyelobizottsag_partok/
Válasz erre 

VT Man 2019.11.07. 15:07:59

@Ekrü:
"Horváth Csaba 20 éve az MSZP-s,a mai napig az MSZP tagja"

Szerintem a Fidesz intezte el, hogy Horvath Csaba (MSZP) nyerjen, tudjak, hogy nagyon hamar bele fog nyulni a mezesbodonbe, gondolom most 2022-ig gyujtogetik az ugyeket, hogy legyen municio a valasztasokra.

Csak az a baj, hogy ez sokba fog az adofizetoknek kerulni.
Válasz erre 

Andy73 2019.11.07. 15:11:11

@Etniez: Nem hinném, hogy a Borkai-féle pornóvideót a Fidesz-KDNP készítette volna, vagy hogy ők tették volna fel az index-címlapra a választások előtt. Az igaz, hogy ez feleslegessé tette az index szokásos napi pornórovatát, de nyilván nem a Fidesz csinálta, és ők egy héten belül kitették a pártból Borkait.
Az ügy járulékos hozadéka, hogy azóta nem csak a szokásos pornó került volna le az indexről, hanem mintha a meleg-kampányuk is alább hagyott hagyott volna.
Tényleg szép is lenne, ha a végén még az index és általában a baloldal is a hagyományos erkölcsi és szexuális normákkal és irányultsággal azonosulna majd.
Azért annyira nem vagyok optimista, az önkoris választás lecsengésével valószínűleg ennek is vége lesz.
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 15:12:03

@Kuglóf. Az: Hát az önkormányzati választás eredménye is hatalmas fideszes siker volt a propagandamédia szerint, és hasonló sikerek várnak még a megfáradt, szétkorrumpálódott csapatra. Az utolsó sikerjelentést valószínűleg a felcsúti bunkerban szerkesztik majd, beígérve a csodafegyver mielőbbi elkészültét.
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.07. 15:14:44

@külföldrekényszerültem:
Aha, a bűnöző Czeglédi, a Lackner, a Gajda, a Krizsa és kismillió más, az NEM zavar, hogy őket is megválasztották.Mert akik EZEKET megválasztották, azok okos plebsz. A fideszeseket megválasztók meg a hülyeplebsz. Hát persze.
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 15:15:32

@Andy73: A liberálisok nem akarnak téged megnevelni, hiszen minden ember saját maga felel magáért. Lehetsz buzi is, ha te attól vagy boldog, csak ne árts másnak..
Válasz erre 

konrada 2019.11.07. 15:21:21

@külföldrekényszerültem:
Ha ilyen egyszerű vagy: az a vérciki.
Válasz erre 

nu pagagyí 2019.11.07. 15:21:44

@Kuglóf. Az: Czeglédi esete valószínűleg koncepciós per, a többiről egyelőre nem sokat tudni. De egy rezsimhívő, olyan mint te, inkább ne kritizáld azt, amit ti szakmányban csináltok. Ne kérdezd majd, honnan van a lóvé, ha neked is Mészáros Lőrinc fogja majd állni a halaszthatatlan agyműtéted költségeit.
Válasz erre 

Balambér Kovács 2019.11.07. 15:25:24

@MAXVAL bircaman közíró:
" Ha Sorosék lopnak, az "vállalkozás", ha a nép, akkor az "lopás". "
Ha a birka beszél az meg: bégetés.
Válasz erre 

Balambér Kovács 2019.11.07. 15:28:14

@MAXVAL bircaman közíró:
" Anyám magyar. "
Akkor az apád birka?
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.07. 15:37:23

@nu pagagyí: A Czeglédi rokonaimtól többezer Ft-ot lopott, KI NEM FIZETETT munkabér képében. Az volt a (bevált) gondolkodás, kisebb (max 4ezer Ft ment veszendőbe) pénzért senki sem pampog.
ERRE koncepciós pert emlegetni orbitális fasság.
Az, hogy Czeglédy még a TB és egyéb járulékokat IS lenyúlta (hiszen nem is volt kifizetés, minek), csak hab a tortán.

Aki szerint Czeglédy áldozat, az a többezer meglopott diákra köp és a többmilliós lenyúlást üdvözli.

És a többiről is kábé MINDENT tudni, NÉVVEL, címmel, párttal felcímkézett ÖNVALLOMÁS van róla.
Neked az agyműtétet persze nem tudom ajánlani, a semmi helyére ugyanis egyelőre még egy majom agyát se tudják betenni.
Válasz erre 

Halibuli 2019.11.07. 15:56:43

Kovinál még jó lehet egy statiszta szerepre. Legfeljebb meggyónja.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.11.07. 15:57:06

Rossz a a cím. Nem Borkai olimpiai lólengő fedezőmén bírta eddig, hanem a führere, a csuti csótány. Borkai azt csinálta gondolkodás nélkül, amit a führere a pofájába ugatott. Ha azt csaholta volna neki, hogy ugorjon egy kútba, azt is megtette volna. Először azt a csaholást kapta, hogy ne mondjon le. Utána meg azt hogy mondjon le. Az egész fidesznek nevezett görénybanda marionett birkabábigurák gyülekezete, önálló gondolatok, agy és vélemény nélkül.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.07. 16:31:56

@Kuglóf. Az: Te buta, hogyan rúgsz ki egy megválasztott képviselőt?
Istenem, krumpliföldes okoskodik...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.11.07. 16:42:51

@Willkommenskultur: mit szór a kormány? Az eu segíjt? Vond már le az eu pénzeket a gdp-ből. 2010 óta nem volt növekedés....ciki.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.07. 17:26:32

@Igazamvanvagyigazamvan?: Az éves EU-s pénz csak egyszer adódott a GDP növekedéshez, utána már nem emelte tovább. Amikor nem adják, akkor annyival csökkenni fog a GDP növekedés abban az évben. Egyszer.
Válasz erre 

bobbafet 2019.11.07. 17:43:41

@Cycmen: Jó (fizetett) hülyének lenni?
Válasz erre 

chrisred 2019.11.07. 18:09:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ennél azért az uniós pénzek hatása a magyar gazdaságra jóval bonyolultabb.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 18:27:18

@konrada: Valami bonyolultból egyszerűt csinálni az zseniális, az egyszerűt szándékosan elbonyolitani az f@szság...
Így mindketten tudjuk mik is vagyunk... ;)
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.07. 18:30:04

@Kuglóf. Az: Idezzél már tőlem, hogy én ezt hol is írtam le... Mindenki belevízionál itt jó meredeken egy csomó baromságot a hót egyszerű mondataimba...
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.07. 19:55:25

Hát ha valaki, akkor ő valóban tudja, hogy miről beszél!

“ A tüntetők az ajtót ütötték, Borkai kuplerájt és drogtesztet emlegetett”

Lám, mire jó, ha az ember gyakorlati ismeretekkel is gazdagítja tudását!
Borkai, az empirikus.:)

index.hu/belfold/2019/11/07/gyor_kozgyules_alakulo_ules_borkai_zsolt/
Válasz erre 

Karoly Temesi 2019.11.07. 20:28:04

@külföldrekényszerültem: a győri cigányok hozták a plusz többszáz szavazatot borkainak....
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.07. 20:43:02

@Karoly Temesi:

Ezt te honnan veszed? Te vagy a győri cigányok?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.07. 20:47:55

@Ballib vagyok mert rettegek:

A Wintermantel nem sváb. Svábnak nincs ilyen idióta neve.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.07. 20:53:05

@Ekrü:

Szerintem az a kimondottan antidemokratikus, hogy Borkai lemondott, ezzel semmibe véve az őt megválasztók akaratát. Hiszen őt az viselt dolgai ismeretében választotta meg a - meglehet, szűk - többség.
Válasz erre 

Tzp 2019.11.08. 05:12:24

Borkai nem kivétel a Fideszben, hanem az általános. Erkölcsileg züllött, tolvaj emberek gyülekezete a párt. Akárkit is fog jelölni az állampárt Borkai helyére, az is ugyanezt fogja képviselni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.08. 06:21:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor Gyurcsány is antidemokratikus módon mondott le?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.08. 06:22:40

@chrisred: Viszont az algebra rendkívül egyszerű.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.08. 07:45:24

@s: "Neked címeztem, te faszökör. Csak véletlenül elbasztam. Viszont legalább kijavítottam a hibát, "

Tudjuk, idegbeteg lumpenproli kapkod, csapkod, azt sem tudja kinek mit ír! :D Még jó, hogy "kijavítottad a hibát" ! :D Akkor számodra már kerek a világ! :P
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.08. 07:48:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Viszont az algebra rendkívül egyszerű."

Mi van kipa, megint tudálékoskodsz? :D Ne használj külföldi szavakat, mert a debilebb sorstársaid nem értik, hogy miről regélsz!
Válasz erre 

chrisred 2019.11.08. 07:59:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, elméleti szinten. De az elég karcsú, ha egy ország gazdasága csak elméletben funkcionál.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.08. 08:04:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Tudod, trollocska, csak a te szemedben mindegy, hogy valaki a botránya ismeretében és annak ellenére történt megválasztása után 1 héttel vagy néhány szemkilövetés és egy "hazudtunk reggel, éjjel és este"-vallomás után, a megválasztása után 3 évvel mond le.

Borkait a botránya közismertté válása után és annak ellenére választották meg. A választópolgároktól mindezek ismeretében kapott bizalmat. A lemondása a választópolgárok akaratának leszarásával volt egyenlő. Gyurcsány ezzel szemben a lemondása idején már túl volt a szemkilövetésen és az őszödi beszéd ismertté válásán, a választók bizalmát addigra rég elvesztette. A lemondása épp ezért kimondottan demokratikus volt.

De csak kötözködj? Amúgy mi történt veled, hogy most nem náciztál/fasisztáztál/rasszistáztál/antiszemitáztál le engem? :DD Talán beköszöntött nálad a dementia praecox?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.11.08. 08:23:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: azért a matek nem az erősséged(-:
Nem vagy te fideszes?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.11.08. 08:32:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a Wintermantel gyakori Németországban, USA,,-ban, Alaszkában is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.08. 08:50:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te érted, amit olvasol?

Nem azt írtam, hogy nem gyakori, hanem azt, hogy nem sváb.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.08. 08:59:25

Azért az én családnevem több mint 100-szor gyakoribb Németországban, mint a Wintermantel. :D Pedig nem Schmidt és nem is Müller.
Válasz erre 

Andy73 2019.11.08. 10:20:23

Ha a két fényképet megnézzük, akkor látszik, hogy elrepült az idő: nemcsak Orbán, de Borkai is megöregedett a szöüli olimpia és a rendszerváltás óta. Az viszont pozitívum, hogy a vörös csillag eltűnt a címerből, amit nyilván azóta is krokodilkönnyekkel sirat az egész baloldali, internacionálét éneklő bagázs, a bloggerrel és a kommentelőikkel együtt.
Válasz erre 

Andy73 2019.11.08. 10:25:41

@nu pagagyí: "csak ne árts másnak". Ja, de amikor a meleglobbi és a propagandájuk már az iskolába, sőt az óvodákba is eljutnak, mint az EU egyre több országában, akkor nyilván ártanak a gyerekek szexuális és lelki fejlődésének.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.08. 22:11:31

@Andy73:

Dehogy ártanak! A homoszexualitás kívánatos szexuális irányultság. Hatására ui. csökken a népszaporulat, főleg a fehér emberek körében, így be lehet telepíteni a néger és arab/iszlám népességet Európába.
Válasz erre 

Kőműves Kellemetlen 2019.11.15. 03:55:15

@Etniez:
Ezt biztosan nekem szántad?

@Ballib vagyok rettegek:
Wittinghoff melyik ellenzéki pártnak is a tagja, faszkalapkám?

@Ekrü:
"Mohácson kizárólag csak egyetlen jelöltre lehetett szavazni"
De legalább nem azért, mint 2014-ben Felcsúton, ahol Mészáros Lőrinc ellenfelét megölte a Fidesz. Konkrétan. Halálra gázolták az úton, aztán elkenték az ügyet. Ehhez mit szólsz, faszkalap?

@chrisred:
Miért kellett volna visszalépni? Azért, mert balesetben meghalt a fideszes jelölt? Mit tehetett erről az MSZP? Az MSZP legalább nem megölte a másik jelöltet, mint Mészáros Lőrinc 2014-ben.
A Fidesz szerinted visszaléptette volna a jelöltjét? Ahogy eddig mindig tette?

@konrada:
Egy agyatlan fideszes faszkalap beszél mérlegelésről? Vagy csak meg akartál nevettetni mindenkit?
Válasz erre 

Kőműves Kellemetlen 2019.11.15. 04:22:48

@Etniez:
Nyugodj meg, ezek a fidesztrollok nem játsszák az agyatlan faszkalapot. Ezek azok.

"Én azért bízom a koleszterinben."
Én azért szívesen adakoznék, ha valaki egy mesterlövészre gyűjtene, hogy besegítsen a koleszterinnek.

@Ekrü:
Faszfejkém, a 3 millió a 10 milliónak mióta a 2/3-a?
És az megvan, faszkalap, hogy a 2016-os népszavazás ÉRVÉNYTELEN lett? Azaz nem mentek el annyian, amennyi ahhoz kellett volna, hogy az eredményét figyelembe lehessen venni?
Ehhez mit szólsz, faszfej?

@Kuglóf. Az:
Faszfejkém, akit megválasztottak saját jogon, azt bizony nem lehet kirúgni (visszahívásnak mondják egyébként). Tanulmányozd a törvényt.
Azt lehet, aki listáról került be. De az sem köteles visszalépni (lemondani, hogy te is értsd).

@VT Man:

Miért, fideszes faszkalapokat kellett volna odatenni? A Fidesz hány ellenzékinek is adott helyet BÁRHOL, amikor ők vannak hatalmon, faszfejkém?

@bobbafet:
Ez nem fizetett hülye. Saját jogon egy agyatlan seggfej. Annyira még a Fidesz sem hülye, hogy egy ekkora baromnak fizessen.

@morph on deer:
Borkai már csak tudja, milyen egy kupleráj, hiszen törzsvendég.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igazad van, Gyurcsánynak korábban le kellett volna mondania, mert nem élessel lövetett a gyújtogató fideszes csürhére 2016-ban. Pedig azzal kellett volna.

@Andy73:
Majd nézz utána a krokodilkönnyek szó jelentésének. Nem az, amit most ismersz.
Nem árt ám, ha egy fideszes magyarkodó fasz is ismeri az anyanyelvét.
Válasz erre 

Kőműves Kellemetlen 2019.11.15. 04:23:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Te vagy a Schneider Fáni?
Válasz erre 

Kuglóf. Az 2019.11.18. 14:40:04

@Kőműves Kellemetlen: Már akkor röhelyes vagy, mikor az agyhalott balliberális matekot próbálod magyarázni.
A 3 millió a VÁLASZTÁSI RENDSZERBEN 2/3-ad, egyébiránt a Fidesznek a demokratikus brit rendszerben ennyivel 85%-a lenne, csak a magyar rendszer igazságosabb. De amilyen fa. Szokvagytok, át kéne Orbánnak állni a BRIT rendszerre, bekaphatnátok a nagyf.
azt és sz.
Opnátok.

A Lackner ügye meg akkor is a ballibnyilas koalíció szégyene, na meg persze a szociké, ha te adott esetben jobban bemagoltad a törvényt, mint én.
Hogy a Momentumos 3,145csát ne is említsem, aki egy napig hallgatja a vitát, hogy Lackner NE LEGYEN bizottsági tag Kispesten, majd MÁSNAP azt találja mondani, nem vette észre a PAPÍRON, hogy ott a neve, azért szavazta meg.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard