Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Zavar az erőben, avagy a Fidesz vezetői sem tudják, merre tovább

Zavar az erőben, avagy a Fidesz vezetői sem tudják, merre tovább

Ahogy várható volt, beindultak az iratmegsemmisítők azoknál az önkormányzatoknál, ahol az ellenzék veheti át a település irányítását. A nagy balhék azonban így sem tűnnek elkerülhetőnek, hiszen a párton belül is nagy a tanácstalanság, mit is kezdjenek a számukra szokatlan helyzettel. A Fidesz ugyanis a 2006-os országgyűlési választáson szenvedett utoljára vereséget, azóta lényegében minden politikai megmérettetésen letarolták az országot. Mostanáig. Az ellenzék új esélyt kapott most arra, hogy az önkormányzatokban szerzett pozícióit kihasználva fokozatosan lebontsa a Nemzeti Együttműködés Rendszerét.

bepszava.jpg

Fotó: Népeszava

A Fidesz még veszíteni sem tud méltósággal. Erről árulkodik például a kormánypárti média reakciója a kormánypárt váratlan, és sok esetben teljesen megsemmisítő veresége után. A központi direktíva szerint azt kell sulykolni a kormánypárti (és nem kormánypárti) polgárokba, hogy továbbra is a Fidesz a legerősebb politikai erő Magyarországon. Ha pusztán a számokat vesszük, tényleg így van, hiszen a Fidesz jelentős térvesztése ellenére 13 megyei jogú városban továbbra is ők irányítanak, a kisebb települések támogatásának köszönhetően pedig a politikailag súlytalan megyei közgyűlésekben is ők viszik a prímet.

Ám az eredeti célkitűzés az volt, hogy a még ellenálló városokban meg kell törni az ellenzék erejét, így vissza kell hódítani Szegedet, Hódmezővásárhelyt, Salgótarjánt, ugyanakkor meg kell tartani Budapestet. Ebből semmi sem valósult meg, sőt újabb hét nagyvárost bukott el Orbán Viktor csapata, és a kisebb településeken is megtörni látszik a kormánypárti hegemónia. A tendenciákat nézve tehát aligha reális győztesnek kihozni a Fidesz-KDNP tandemét, hiszen az általuk törékenynek vélt ellenzéki összefogás felnőtt a feladathoz, és sikerre vitte például Karácsony Gergely kampányát, ugyanakkor olyan kerületeket hódított el a kormánypárttól, melyek

Vagyis, kevesebb riogatás, több konkrét cél és cselekvés kellene a kormánytól, ám Orbán Viktor mentalitása nem igazán passzol ehhez az irányhoz.

A trendváltozás okait még hetekig boncolgatni fogják a politikusok, újságírók és politikai elemzők, ám azt valószínűleg minden oldal meg fogja erősíteni, hogy a Fidesz gépezete nehézkessé, hívószavai üressé, szlogenjei pedig unalmassá váltak. Ez a tendencia csak fokozódni fog azzal, hogy az ellenzéki vezetés alá került városokba nyilván nem költöznek majd be migránsok, a kormány nem teheti meg ugyanakkor, hogy radikálisan csökkenti a központi támogatásokat az úgymond renitens települések esetében.

Vagyis, valami egészen újjal kell előrukkolni a következő hónapokban ahhoz, hogy a kormánypárti szavazótáborból ne morzsolódjon le túl sok szavazó, ami komoly veszélyt jelent a következő nagy erőfelmérő, a 2022-es országgyűlési választásokon. Ismét felvetődik tehát annak az igénye, hogy konszolidálni kéne az Orbán-kormány politikáját, új, szerethetőbb arcokat kéne bevinni az első vonalba, ugyanakkor el kellene hagyni azokat a sallangokat, melyek már-már nevetségessé tette a Fidesz kommunikációját. Vagyis, kevesebb riogatás, több konkrét cél és cselekvés kellene a kormánytól, ám Orbán Viktor mentalitása nem igazán passzol ehhez az irányhoz.

A kormányfőnek ugyanis először magán kéne kezdenie a múlt hibáinak feltárását. Nem vette ugyanis elég komolyan az önkormányzati választások jelentőségét, úgy gondolta, hogy az erre a feladatra legalkalmasabbnak tartott Tarlós Istvánnal sikeresen megtartja a fővárost, a hatalmas kormánypárti propagandagépezet pedig sikeresen rombolja majd szét a vidéki nagyvárosok ellenzéki szövetségeit. Orbán úgy gondol saját pártjára, mint egy profin összerakott gépezetre, melybe csak dobálni kell a pénzkötegeket, és a végeredmény mindenképpen kielégítő lesz.

Orbán sok dologgal nem számolt, például nem engedhette volna meg azt a luxust magának, hogy nem száll be a kampányba. A személyes támogatása nélkül ugyanis eléggé szárnyaszegetten kampányoltak Szeged, Pécs, Dunaújváros, Miskolc, Szombathely, és természetesen Budapest kormánypárti jelöltjei. Tudnia kell, hogy nélküle ez a párt nem működik, ugyanis sehol sincs az a második vonal, amelynek tagjai pótolhatnák őt egy kiélezett helyzetben. Ő maga tette elképzelhetetlenné, hogy bárki is beszállhatna rajta kívül komoly tekintéllyel, meggyőző erővel egy választási küzdelembe a Fidesz oldalán.

A Fidesz egydimenziós párt lett, aminek most kezdi meginni a levét. Egy nehezen mozduló monstrum, amely azt gondolja, hogy a hatalom kulcsa az erőforrások birtoklása, az összes fontos állami szerv fölötti uralom biztosítása. A legjobban a pártsajtó felépítése és működése szimbolizálja ezt. A közszolgálatinak csúfolt, ám a kormánypropaganda élharcosaként működő médiumok, valamint a KESMA név alatt egyesített fideszes médiakolhozban nincsenek eredeti ötletek, önálló vélemények, mindenki a központi utasításokat lesi, mert úgy vélik, így túlélhetik az időről időre megismétlődő belső vizsgálatokat, melyek elsősorban a lojalitásra fókuszálnak.

24_hu_105.jpg

Fotó: 24.hu

Nem az önállóságot jutalmazzák hát, hanem a meghunyászkodást, az indigópapír változatlanságát. A választási blamázs után persze megmozdult valami, hiszen még van saját véleményük a jobboldali publicistáknak, de aztán minden kezdett ugyanabba az irányba mutatni, és Orbán Viktor áldása nélkül lényegében semmilyen lényeges információ, álláspont, javaslat nem láthatott napvilágot. Zavar van tehát az erőben, ami szokatlan egy olyan párt esetében, amely halomra nyerte a különböző választásokat 2006 ősze óta. Akkor egy önkormányzati választás hozta meg a nagy áttörést a Fidesznek, most pedig szintén egy helyhatósági voksolás törheti meg a hegemóniáját. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: ¨Ha sokáig nincs lyukas fogad, el is felejted, hogy milyen fájdalmakat kell átélned a fogorvosnál.”  

97 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Zavar az erőben, avagy a Fidesz vezetői sem tudják, merre tovább Tovább
Facebook Tetszik
0
97 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4415238466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.20. 10:10:04

Csatavesztés után a hadsereg átcsoportosul, majd támad. Ez a nyerő taktika.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.20. 10:13:09

ZAVAR AZ ERŐBEN, AVAGY A FIDESZ VEZETŐI SEM TUDJÁK, MERRE TOVÁBB

Még jó, hogy Karácsonynak vannak tervei! Buzizászló lesz a városházán! Meg ingyenes utazás! Lehet hogy emelni kel majd a jegyárakat! :D Lassan mondom nem lesz áremelés!!!!!!!!!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.20. 10:14:00

@MAXVAL bircaman közíró: roahggyá meg birka, mit tolakszol! :D
Válasz erre 

2019.10.20. 11:18:54

Lenin ismeretes axiómáját, hogy a forradalmak minden jóhiszemű emberére — sajnos — több száz gonosztevő esik, a magyarországi bolsevizmusra alkalmazni aligha lehet, mert annak notórius képviseli közt jóhiszemű embert Diogenes lámpásával is, nehéz volna felfedeznünk. Régi kriminalisták, akik átéltük itt a vörös uralom borzalmait, tanúságot tehetnénk róla bírói megállapítások nélkül is, hogy a "Tanácsköztársaság" berkeiben jóformán, csak, közveszélyes gonosztevőket láttunk

. Minél rosszabb a kormányzat, annál több, a hazugság Miért nem büntetendő a parlamenti, nyilvános hazudozás, akkor sem, ha kiderül? Azonnali kizárás, (tetten érés, rá bizonyítás esetében) mandátumtól való megfosztás visszatartó erő lenne, és sok felesleges szócséplés kiiktatása révén, hasznos munkára maradna idő! Talán mindkét párt elesne egy nem nélkülözhető eszköztől?
A modern államnak az embert szubnormálissá kell tennie. a politikai tehetetlenség épelméjű embert nem képes kormányozni. De ahhoz, hogy az embert demoralizálja, nem elég, hogy a médiában a közvéleményt dezinformálja. A modern állam nem a nép munkájának kizsákmányolásából, és nem az alattomos terrorból, hanem a dezinformált közvéleményből él!
„A becstelenségben keletkezett államot csak becstelenséggel lehet fenntartani!” (Hamvas Béla)
„ Az uralkodó réteg forradalma csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát” (Babeuf, Bölcsességek Könyve - lásd rendszerváltási komédia!)
„ A hatalom mindenütt a rosszabb ember kezébe került. S ez másként nem is lehet, mert csak a gonoszabb ember képes arra a sok alattomosságra, aljasságra, kegyetlenségre, amely a hatalom alkalmazásához elengedhetetlenül szükséges” (Leó Tolsztoj, Az újkor vége esszé 1910!

„A szellemi középszer diadala zajlik az országban - amikor is a politikai hatalom legitim gyakorlói közül kialakult egy réteg, amely úgy véli, ő is „választást nyert”, és otromba stílusban ítélkezhet a tudományban, a művészetben, választhatja el az értékest az értéktelentől, nélkülözve mindehhez a kellő szellemi hátteret, a műveltséget, a képzettséget, az intelligenciát.”
Válasz erre 

Csaba Szikora 2019.10.20. 11:25:27

mekkora ökörség még a cím is.
Válasz erre 

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.10.20. 14:09:29

Trombitásat fostam.
Válasz erre 

Bryan élete 2019.10.20. 15:19:40

@MAXVAL bircaman közíró: "Csatavesztés után a hadsereg átcsoportosul, majd támad"
Kivel? Kósával? Kubatovval? N incs már ütőképes, értelmes, hiteles vezéregyéniség a fideszben. Nullára amortizálódott, elhasznált figurák maradtak, akik akármilyen hangerővel kukorékolják az agyonhasznált, elkopott paneleket a szemétdombon, már nagyon rekedten és hamisan hangzik. A tarajosról egyetlen külügyi szakember nem mondja ki a száján, hogy külügyminiszter.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.20. 16:07:54

@Bryan élete:

Аmíg van nép, van erő is.

A néptömegek harcolnak az eliitel. S mindig megjelent a néptömegeket képviselő erő eddig.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.10.20. 16:17:38

Ezek a feltételek a mi kádermunkánknál is döntőek. Valahányszor a kiválogatásról szó kerül, természetesen első kérdés a politikai megbízhatóság és tudás. A másik azonban az, hogy azt a feladatot, amire kiszemeljük őket, el tudják-e végezni. Rendkívül vigyázni kell arra, hogy ne mechanikusan, gépiesen válasszuk ki az elvtársakat, akiket a munkába be akarunk állítani. Ezért döntő kérdés a káderek helyes kiválasztása.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.10.20. 16:18:31

szeresse népét és mindig tudatában legyen annak a felelősségnek, amelyet népével szemben viselnie kell. Ne ijedjen meg a nehézségektől, tudjon harcolni a nehézségekkel szemben és tudja legyőzni azokat. Csak azok a káderek jók, akik nem félnek a nehézségektől, akik nem bújnak el a nehézségek elől, hanem éppen megfordítva, eléje mennek a nehézségeknek abból a célból, hogy legyőzzék és kiküszöböljék őket. Csak a nehézségekkel való harcban nőnek ki a valódi káderek. A jó káder nem dicsekszik és a sikere után nem ül ölbe tett kezekkel. Hibáit becsületesen elismeri és ki tudja javítani; emlékszik rá, tudja, hogy ha megtalálja azokat az okokat, amelyek a hibát okozták, akkor megtalálja annak módját, hogy ki is javítsa ezeket a hibákat. És ez egyik legjobb módja a pártkáderek tanításának és nevelésének. A jó káder tudja a tényeket, az eseményeket, a fejlődésüket, az egymáshoz való viszonyukat, előre meg tudja állapítani az események menetét, érdeklődik a mi általános mozgalmunk jövendő perspektivái iránt, és nem süllyed el a kis aprólékosságokban; munkatársait nem igéreteik és kijelentéseik alapján ítéli meg, hanem munkájuknak eredményei alapján.
Válasz erre 

vénkujon 2019.10.20. 16:34:52

fideszes komentellőtársaim zavara élvezeteseb a számomra. ...ahogy aszt hiszik, hogy borkai faszasuhintása vertte le az álampártot. hahaha. ugyan. haha

birka. ó. csatavesztés, meg átcsoportulusás. ó. ó. valami fotcis hasonlat is jöhetne, mert aszt értjük szeretjük, mi magyarok.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2019.10.20. 16:59:35

@vénkujon:

Bircát sajnos úgy fest, mentálisan elvesztettük. ő már valami sarokban beszél a köldökéhez, fején lufiállattal.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.20. 17:17:00

"Ahogy várható volt, beindultak az iratmegsemmisítők azoknál az önkormányzatoknál, ahol az ellenzék veheti át a település irányítását."

Ez egy szépen felépített kommunikációs támadás.

- Ugye nem gondoljátok, hogy épeszű ember elhiszi, hogy a korrupciót bizonyító iratokat a hivatalban tartották?!?!?
- ugye azt se hiszitek el, hogy ezek nincsenek meg elektronikus formában?

Én örülnék a legjobban ha valóban kiderülnének komoly visszaélések, olyan amilyenek a bíróságon is megállnak, de egyelőre ezek az eddigi "NAGY LELEPLEZÉSEK" kb. olyanok mint a Tanu c. filmben:

"A jegszedőt internáltuk. A jegyszedő anyja egy malomtulajdonos kulák szeretője volt. Bevallotta."
Válasz erre 

Bryan élete 2019.10.20. 17:18:55

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: nem akkora baj, hogy birkuci úgy érzi jól magát, hogy a köldökét azzal biztatja, :
Аmíg van nép, van erő is
Аmíg van nép, van erő is
Аmíg van nép, van erő is
Válasz erre 

Estevez atya 2019.10.20. 17:27:22

hogynetudnák: migránsozás, buzizás, erkölcstelen-törvénytelen eszközök, mocsok-propaganda, projekttúlárazás Lőrincbácsinak, Polt Peti megvéd. Megy minden a régi kerékvágásban, a sűrű, zavaros sötét lötty a hűséges Fideszes kobakokban, az is marad.

Lehet, hogy nyert itt-ott az ellenzék, de a szavazatok számát nézve a Fidesz cseppet sem gyengült, csak a szavazók értékelték az összefogást.
Válasz erre 

Brix 2019.10.20. 17:47:28

Annyi törtènt, hogy lassan kifulladtak a rendszer tartalèkai...Budapesten ès a nagyobb városokban látványosan előretört az ellenzèk, ami azèrt nem vetít sok jót előre a kormánypárt számára...A fiatalokat nem nagyon tudják már megszólítani, hiszen túl távol vannak generációsan ( már a se hal , se hús Gyulyasèk is lassan ...) másrèszt változnak a globális trendek: új, zöld ès viszonylag progresszív fiatal generációk jelennek meg , akik nagy ívben tojnak az etnicista politikára ès a" szaporodjunk le másokat, hogy újra nagy nemzet legyünk" - vízióra...Ettől függetlenül, a kistelepülèsek elmaradott ès kiszolgáltatott lakossága , mèg egy az egyben Orbán mögött van, ami nem kis erő...Reálisan , inkább olyan 2026- körül lehet rendszerváltás , a 2022- olyan X körül lesz, vagy inkább Orbán nyeri...Ha így folytatja , ahogy mostanában beindult, pl a gyilkos Erdogannal barátkozik ( Tiborc vasatagon benne van a "török ügyben") akkor " idő előtt"el is " borkaisodhat " Orbán ...Amit eddig elèrt , azért nem semmi, hiszen Közèp- Európában kièpített a modern, szofisztikált autoriter rendszert , szètverte a jogállamot ès komolyabb ellenállás nèlkül kvázi egypárti államot alakított ki, amit mindenki lát hogy egy abnormális dolog , mègis működik a kistelepülèsi fogalmatlanok segítsègèvel...A legjobban Orbán ès közvetlen körei jártak: az Orban-család , amely tagjai" zsákolták "az állami megrendelèseket, " "33 èv 33 milliárd" forint Tiborc István , a dollarmilliomossá vált falutárs , ès a többi NER -oligarcha...
Válasz erre 

Brix 2019.10.20. 17:50:30

@Brix: Bocsánat! Mèszaros már dollármilliárdos ! ès nem dollármilliomos...
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.10.20. 18:02:06

A Fidesz veresége az ellenzék érdemi összefogásának plusz a remekül időzített Borkai-botránynak köszönhető. Mind a kettő váratlan fejlemény, idő kell a válaszhoz - türelem. Egyébként Orbán személyes részvétele a kampányban nem sokat módosított volna az eredményen, ellenben a vereség ráégett volna. Utólag azt lehet mondani, jó megérzés volt a részéről, hogy kimaradt.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.20. 18:17:20

Egyelőre a proli–hergelés szintjén van amit a győztes ellenzék csinál...
Válasz erre 

Nekoashi2005 2019.10.20. 18:28:49

@MAXVAL bircaman közíró:
"Csatavesztés után a hadsereg átcsoportosul, majd támad. Ez a nyerő taktika."
Hát igen...... Adolf is ezt a taktikát alkalmazta 45-ben........ Nincs egy komoly ember a fidessben. Már visszasírom Pokornit, Lázárt, Martonyit, Navracsicsot........ Van helyettük németh sziszi, kósa lali, rogán tóni meg szíjártó peti......
Válasz erre 

simonpali 2019.10.20. 18:29:04

No, mostantól a 2022 választásig megint hatalmas lesz a pofátok nektek megmondoembereknek. Aztán majd jön az újbóli kiadós verés, akkor majd ismét rákezdhetitek: " Csaljjjás történt! " meg hogy:" A rohadt primitiv bunkó vidékiek!" Nem hibaztatlak titeket ugyanakkor, mert ha ezt valakik tényleg megfizetik, ráadásul igen jól, akkor végül is ki tudna ennek ellenállni? A gerincetek meg már úgyis régen meghajlott.
Válasz erre 

Che21 2019.10.20. 18:30:10

Most akkor mégsenincsen diktatúra?

Ja, hogy eddig sem volt, csak az ellenzék volt szuperbalfasz.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.10.20. 18:46:10

Minap önfelfüggesztődött szerencsétlen focihülye o1g,azóta csak nevetség tárgya pávatánca,már csak retardáltak hiszik el öndícséret cunamit amit prostijai próbálnak az emberek szájába rágni....nincs már többlépésre előre gondolkodó félisten imágója,felültették a szopórollerre,folyik nyugaton az érdemtelenül kapott bősz ántikomenista mítoszának kikukázása,unják már pofátlan 100 milliárd eurora tehető tolvajlását.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.10.20. 18:48:01

@Sir Galahad: Gruppen morgen,tőletek lejjebb csak holnapi tenmagatok van,már 1 választást sem tudtok rendesen elcsalni mióta birnbaum feldobta a pacskert?
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.10.20. 18:49:15

@nemecsekerno_007: Gruppen morgen.Fajtádról merengesz?
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.10.20. 18:50:31

@Che21: Szatyorban élsz?Költsd agyturkászra kokóadagod inkább.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.10.20. 18:54:17

@Cycmen: Gruppen morgen,már 1 birca is megelőz?Karácsonyba beletört a bicskátok szerencsétlen műbráner hordozó.
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.20. 19:16:31

@Che21: ja, de közel sem annyira mint a hozzád hasonló agymosott idióták. Bécst visszafoglaltátok má, gyökér?!
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.20. 19:21:51

@simonpali: na halaggyá fater bezárni a disznyaút, oszt kuss legyen. a te dolgod paraszt reggel bekapcsolni a cziggány híreket és rettegni a migráncsoktól. a tüzifa-adagod nem marad el, ne aggódj. kelles rettegést topa!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.20. 19:32:48

@Toportyán Zsóti: 3 évetek van bizonyítani, csak aztán nehogy megint "Orbánahibás" legyen a szöveg....
Válasz erre 

pireza 2019.10.20. 19:40:23

@simonpali: én a helyedben nem nagyon beszélgetnék a mások gerincéről, inkább a sajátomat keresgélném.
Válasz erre 

paráznabillegető 2019.10.20. 20:00:05

@maxvaI baIcán bircaman: a jó káder korán kel, aranyat lel, és addig nyújtózkodik, ameddig a főnök takarója ér.
Válasz erre 

Andy73 2019.10.20. 20:05:12

Álmodik a nyomor. Most még két és fél évig álmodozhat tovább, utána majd felébred, hogy megint a bilibe lóg a keze.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2019.10.20. 20:17:32

@Cycmen: Ha kitűzik a "buziszázlót", akkor már tudhatod, hogy mi alá állj! Mindig az buzizik a leghangosabban, akinek problémája van a saját identitásával. ;-)
Válasz erre 

élhetetlen 2019.10.20. 20:21:09

@simonpali: *A rohadt primitiv bunkó vidékiek! Nem hibaztatlak titeket ugyanakkor, mert ha ezt valakik tényleg megfizetik, ráadásul igen jól, akkor végül is ki tudna ennek ellenállni?* Függetlenül attól, hogy mi lesz a továbbiakban, csak ehhez a szövegedhez. Csak két videót láttam a témában, az egyik egy öreg fószer volt, a mi a f@szt kaptam én Gyurcsánytól, most meg kaptam 10 000 forintot, és 10 000 ft utalványt. A másik egy idős nő volt, aki ugyanezt ez összeget értékelve, még az ujjait felemelve össze is dörzsölte, mutatva, hogy a zsé az zsé. Miről beszélünk, persze, hogy a Fideszre szavazunk. Évi húsz ezerrel jól meg vannak fizetve, ki is tudna ennek ellenállni? Nincs azzal gond, hogy úgy élnek emberek, hogy évi 20 ezerrel megvehetők. És egy másik réteg, ahol a fideszes polgi belengeti, hogy ha nem ő lesz, akkor nem lesz közmunkára pénz. Őt is megszavazzák. Esetleg gondold át ezt is.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.10.20. 20:24:36

@Toportyán Zsóti: Zsóti, hát visszatértél? Jöttök fel, mint a talajvíz :)
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.20. 20:29:49

@Punxsutawney Mormota: Hozzád ki szólt dagadt patkány?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2019.10.20. 20:33:43

@Cycmen: Ne flörtölj! Komoly kapcsolatban gondolkodomm :D :D :D
Válasz erre 

kvadrillio 2019.10.20. 20:33:58

ŐK A POLGÁRSÁG ??? NABAZMEGMADZSARORSZÁG !!!!! HOGYEZAZ ORBÁNGYERÖK MIJJEN ROTHADT FELSŐTIZEZRET HOZOTT ÖSSZE 30 ÉV ALATT ECSÉM, NEMSEMMI ... AZ SZENT ! :o))))))))))))))))))))))))))))))

Újabb darabbal bővítette a Borkai-család tulajdonában lévő ingatlanportfoliót Hadházy Ákos. A függelten országgyűlési képviselő Facebook-oldalán arról ír, hogy2014 végén került egy 87 négyzetméteres győri lakóparki lakás az akkor 22 éves Borkai Petra nevére. A 6. emeleti 2+1 fél szobás lakáshoz egy 57 négyzetméteres terasz is tartozik. Az ingatlan akkori ára 40-45 millió lehetett. A tulajdoni lap szerint az OTP Bank 25 milliós jelzáloghitelt adott a vásárláshoz, tehát Borkai lánya 15-20 millió forinttal szállt be a vásárlásra. Hadházy emlékeztet, hogy Borkai Petra nevén jelenleg egyetlen cég van, aminek papíron tavaly volt csak bevétele, egymillió forint. A Borkai-család ingatlanportfoliója jelen állás szerint úgy fest, hogyBorkai Zsolt pedagógusként dolgozó felesége, Havassy Mirtill nevén egy 4 hektáros sokorópátkai birtok van. Borkai Zsolt nevén pedig hét ingatlant írt be vagyonnyilatkozatába: négy győrit, és három sokorópátkai szántót. ŐK A POLGÁRSÁG ??? NABAZMEGMADZSARORSZÁG !!!!! HOGYEZAZ ORBÁNGYERÖK MIJJEN ROTHADT FELSŐTIZEZRET HOZOTT ÖSSZE 30 ÉV ALATT ECSÉM, NEMSEMMI ... AZ SZENT ! :o))))))))))))))))))))))))))))))
Válasz erre 

Che21 2019.10.20. 20:35:18

@Fülig José: Bécset akartál mondani?

Asszem telibetaláltam, ha ennyire elgurult a túloldalon a gyógyszer.
Válasz erre 

megamedve 2019.10.20. 20:39:17

@Estevez atya: éppen ezért van ok a fosásra, ugyanis a fideszdroidok megtették a dolgukat: leszavaztak mind, sőt még többen is, mint legutóbb.
Mégis bukott a mutatvány, tehát gáz van.
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.20. 20:43:16

@Che21: humorherold, meglett az elütés? nagy kiraly vagy... nem a te kampósorrú urad mondta, hogy a városban migráncsbandák vették át a hatalmat?? csak gondoltam rákérdezek, hogy állnak agyhalott csapataitok a visszafoglalással.....?
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.20. 20:49:03

@megamedve: majd legközelebb mégtöbb mócot/tótot/ukránt hoznak. elmondta a dagadt cziggány, hogy levonják a következtetést...
Válasz erre 

Tzp 2019.10.20. 21:01:38

Ostoba fideszesek most sem azon agyalnak, hogy hogyan kéne rendesen kormányozni, hanem hogy hogyan tegyenek keresztbe az ellenzéknek. Így csak még nagyobbat fognak bukni.
Válasz erre 

Stenonis 2019.10.20. 21:29:57

@simonpali:
Nem úgy volt, hogy október 13-án volt egy kiadós verése az ellenzéknek?
Az M1, Kossuth rádió, és a teljes kesma azt harsogja, hogy nyert a fidesz.
Válasz erre 

pattantyúk 2019.10.20. 22:08:38

Több, mint 2 év múlva lesz választás, addig még össze kell lopni, amit csak lehet. A harácsolást nagyobb sebességre kell kapcsolni, EU-s pénzeket, állam vagyonát, mindent le kell nyúlni, amíg van mit.
Válasz erre 

Kukubenko 2019.10.20. 22:33:16

Majd a mindennapokban kiderül, hogy a moslék koalíció hogy tud együtt működni.
Fasiszták az ultra-lipsikkel, meg a törpe pártokkal.....
Csodálatos világ lesz, az biztos. Ilyen toportyán férgeknek való.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.10.20. 22:39:52

@nemecsekerno_007: Tudhatnád, hogy csak az eredeti papír áll meg a vádban, te ostoba!
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.10.20. 22:41:54

Ezt a győzelmet nem adták ingyen. Nehéz, fáradságos munkával érdemeltük ki. Ez a győzelem annak az eredménye, hogy Pártunk politikáját és munkáját a nagy országos kérdésekben csak úgy, mint a legkisebb falu bajainak megoldásában egyetlen cél vezette, a magyar dolgozó nép megsegítése. Ezt tettük olyan korszakalkotó kérdéseknél, mint a földreform és az újjáépítés, a jó pénz megteremtése, a hároméves terv és ezt tették a falujárók, a gyermekjátszóterek, iskolák, korházak, templomok újjáépítésében résztvevő rohammunkások, a gyárak, a bányák, a falvak öntudatos, áldozatkész, hazájukat szerető kommunistái. Innen küldöm nekik pártunk forró köszönetét a jól végzett munkáért. Külön meg akarom köszönni Nagy-Budapest itt megjelent dolgozóinak azt, hogy a választásokon győzelemre vitték Pártunk és a magyar demokrácia lobogóját és ezzel hatalmas lépést tettek előre a szabad, virágzó haza megerősítésének útján.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.10.20. 22:43:39

A legszigorúbb takarékosságot kell behozni az állam és a közületek háztartásában. A minisztériumok számát 18-ról 12-re kell csökkenteni. Az államtitkárok számát legalább a felére. A hivatalos lepelbe burkolt külföldi kéjutazásokat meg kell szüntetni és a külföldi kiküldetések napidíját a valóban szükséges szerény összegre kell csökkenteni. Csökkenteni kell külképviseleteink számát, fizetésüket és reprezentációs költségeiket, mert a háborút viselt szegény Magyarország nem egy esetben bőkezűbben fizeti diplomatáit, mint a gazdag nyertes országok. Szigorúan korlátozni kell az állami és a közületi személygépkocsik számát és gondoskodni kell arról, hogy kizárólag hivatalos célra legyenek igénybe vehetők.

Az állami és közérdekű vállalatoknál a nagyszámú igazgatóságokat meg kell szüntetni és le kell építeni a nem dolgozó, de fizetést és jövedelmet húzó igazgatókat és igazgatósági tagokat. Hasonló rendszabályokat kell alkalmazni a nagy magánvállalatoknál is. Az állami kezelésbe vett vállalatok és állami vállalatok ráfizetését a jövő év május 1-ig meg kell szüntetni. A munkanélküliség megszüntetésére a terv keretében olyan munkálatokat kell megindítani, amelyeknél a felhasznált összegnek legalább 50%-a munkabér. A kollektív szerződéseket október 15-ig mindenütt meg kell kötni és a köztisztviselők státusrendezését ez év december 31-ig végre kell hajtani.
Válasz erre 

Boycie 2019.10.20. 23:13:00

@Nekoashi2005: Mondjál már komoly embereket az ellenzékben. Pont ez a bajuk hogy csupa kontraszelektált idióta meg levitézlett szoci tolvaj, akikről a plebsz már elfelejtette hogy milyenek is valójában. De majd 2022-ig megint eszükbe fog jutni :)
Válasz erre 

Kőműves Kellemetlen 2019.10.20. 23:19:55

@lényeglátó:
Leó Tolsztoj milyen nemzetiségű lehetett?
Rokona esetleg az orosz Lev Tolsztoj nevű írónak?

@MAXVAL bircaman közíró:
Ehhez is hülye vagy, bolgár buzi. Mint minden máshoz is.

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Birkát mentálisan már vagy 15 éve elvesztette, aki ismeri.
Én szerencsére nem, csak egy totál agyalágyult bolgár buzit látok a személyében. De ez nekem nem veszteség.

@Estevez atya:
Valóban, egy csomó 12-500 fős települést megnyertek Bivalybasznád határában.
Csak épp a fontos helyeken veszítettek: a nagyvárosokban meg Budapesten.

@simonpali:
Most nem tudtak csalni, seggfejkém, mert a tavalyi választáson okulva minden fontosabb helyre küldött embert az ellenzék is. Tavaly meg nem, ezért csaltak is vastagon. Persze az tény, hogy balfasz volt az ellenzék, csak nem azért, amiért te gondolod, hanem azért, mert elhitte, hogy az O1Geciányék nem csalnak. Most meg nem hitte el, és ellenőrizte őket.

@pireza:
Minek azt keresgélni, amiről köztudott, hogy nem létezik? Kb. olyan értelmetlen lenne, mint az isten keresgélése (amit sok idióta azért mégiscsak megtesz).

@kvadrillio:
2014-ben még Budapesten sem került ennyibe egy ekkora lakás, Győrben pláne nem, a 22-25 millió reálisabb ár.

@Tzp:

A rendes kormányzásra alkalmatlanok, lopásra vannak berendezkedve. Mit lehet várni egy olyan rablóbandától, ahol egy tolvaj cigány a bandafőnök, akinek a nagyapját csak alcsúti tyúktolvajként ismerte a környék?
Válasz erre 

Kőműves Kellemetlen 2019.10.20. 23:22:18

@Boycie:
Te most a Fideszt jellemezted?
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.10.21. 00:04:27

Az ORIGO írta ma, a, hogy az elmúlt héten 50-szeresével nőtt a fideszeseknek az orosz, azeri és török nagykövetségeken beadott vízum kérelme!
Válasz erre 

2019.10.21. 01:30:03

@MAXVAL bircaman közíró: Birca, te is egydimenziós lettél.
Válasz erre 

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.10.21. 03:44:42

kulva anyáját a sok 5ker, debreceni, nyír1házi, szfehérvári, kecskeméti, győri, soproni, kanizsai... zsákfalu parasztyának hoty a fidesst győzelembe halyszolták
képes volt ez a ratyi fidess 3210 polgiból 2700at elvinni
Válasz erre 

degeco 2019.10.21. 05:31:32

@Bryan élete: dajcstomi forever!
Válasz erre 

degeco 2019.10.21. 05:37:02

@maxvaI baIcán bircaman: adideadidit! Mi a faszt hablatyolsz?!? Kommunista kiáltvány? Best of Lenyin? Nagyon úgy hangzik. Összekeveredtek a jóelvtárs propaganda anyagok. Nagy lehet most a káosz a polgári körökben.
Válasz erre 

degeco 2019.10.21. 05:53:36

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: féknyúz! Honnan tudják, hogy milyen pártbeli kér vízumot ?!?
Mire jó ez neked?
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 07:18:39

@Che21: Igen, így van, ahogy mondod, az ellenzék szuperbalfasz volt. Most viszont kezd kijönni a balfaszságbóül, és várható, hogy a jó példa ragadós.- Ennyi történt, nem több. Egy folyamat megindult.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 07:18:48

@vénkujon:
'birka. ó. csatavesztés, meg átcsoportulusás. ó. ó. valami fotcis hasonlat is jöhetne, mert aszt értjük szeretjük, mi magyarok."

Egy lesgóllal még nem nyerted meg a világbajnokságot!
Ez megfelel? Üdvözöl a Dakota FC. fehér fideszes nem felejt!
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 07:21:19

@Kukubenko: Hát igen, nyilván jobb az, amikor az egyszemélyi tévedhetetlen kiadja a jelszót, hogy előre, aztán az van, vagy lenyakaznak.
Figyu, valahol útközben ti teljesen elvesztettétek az arányos, emberi gondolkodás képességét, ez nem zavaró?
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 07:21:52

@Punxsutawney Mormota: "Ne flörtölj! Komoly kapcsolatban gondolkodomm :D :D :D"

Cuki vagy, de taga 20 a köcsögöm, mit szólna ha megtudná?
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 07:26:38

@Boycie: Öhm...mondjuk, hogy az ellenzék tényleg ilyen. És a fidesz hogy áll a káderekkel? Németh Sziszi, Kósa, Rogán, Semjén, Harrach, netán egy-két jól felszopott pártelemző valamelyik közpénzzel kitömött, úgynevezett kutatóintézetben, ezek vajon hány másodperc alatt buknának el éles helyzetben? Hol vannak azok, akik nem a zsákmány reményében, nem a gazda iránti félelemtől hajtva, és nem is a közpénzért megszolgálva, hanem csak úgy, simán, becsületből a legjobban teljesítenek a fidesz oldalán? Kik ők?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.21. 07:28:44

@Nekoashi2005:

A Pokorni-féle vonal az első Orbán-kormány vonala. Ez népellenes liberális irányzat, a tömegek nemet mondanak rá.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 07:30:18

@Punxsutawney Mormota: "! Mindig az buzizik a leghangosabban, akinek problémája van a saját identitásával. ;-)"

Ez egy régi buzi visszavágás, ismerjük! :P
De komolyra fordítva a szót (már ha ezt veled érdemes) szerinted a buzizászlót fontos feltenni a városházára? De ha ezt elfogadom, az azért még így is aggasztó, hogy a kurva nagy vonyítás után, hogy minden szar Budapesten, hirtelen ez, meg ehhez hasonlók hangzanak el tervekként, de épelméjű téma még nem nagyon!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.10.21. 07:31:44

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

A jó és a rossz kérdésében nem szabad tömdimenziósnak lennei.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 07:40:54

@pattantyúk: "Több, mint 2 év múlva lesz választás, addig még össze kell lopni, amit csak lehet. A harácsolást nagyobb sebességre kell kapcsolni, EU-s pénzeket, állam vagyonát, mindent le kell nyúlni,"

Ebben az állításodban van egy jó adag fikció egyenlőre, ez csak egy feltételezés, hogy a Fidesz igyekszik most gyorsan meglopni magát! Viszont van egy még érdekesebb feltételezés, vagy inkább előérzet, félelem is! Kérlekszépen, te is utánanézhetsz, egyre több ellenzéki (!) politikus, illetve újságíró kezd aggodalmaskodni, hogy jaj, a húsosfazékhoz került ellenzékiek ne legyenek nagyon mohók, ne lopjanak túl feltűnően,, mert pont kb. két év múlva úgy elbasszák majd a renomét, hogy megint lófasz esélyük sem lesz! Na erre varrjál gombot!
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 07:42:36

@Cycmen: Konkréten ki akar "buzizászlót" feltenni a városházára. Egyébként tényleg felháborító, hiszen köztudomású, hogy ezeket a dolgokat úgy kell megoldani, hogy sötét hátsólépcsőkön jól meg kell verni és lerugdosni a delikvenseket, a magyar nép erre adott már többször négyötödös felhatalmazást.
A kurva nagy vonyítás csak arról szól, hogy Tarlós egy hetvenes évekből ittragadt úgynevezett szakember, akin az elmúlt negyven év nyom nélkül vonult át. Karácsonyon nem, ő egy mai arc. A választók zöme ezt látta, ezt díjazta. Nem kell, hogy Karácsonynak világmegváltó gondolatai legyenek, elég, ha úgy próbálja vezetni a várost, ahogy ez 2020-ban sztenderd Európában. Tarlóssal erre esély sem lett volna.
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 07:44:49

@Cycmen: Erre nem kell gombot varrni, ez egy természetes elvárás, és az elmúlt évek gyakorlata alapján minden most hatalomra került ellenzéki városvezetőnek a lehető legnagyobb figyelmet kell erre fordítania. Vicces, ahogy egy pozitív elvárást itt merő rémületként tálalsz. Mi a célod ezzel?
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 07:49:54

"Ahogy várható volt, beindultak az iratmegsemmisítők azoknál az önkormányzatoknál, ahol az ellenzék veheti át a település irányítását."

Persze, ti tudtok jobb megoldást is, ismerjük, pl. véletlenül tűz üt ki és leég minden a getzibe, mint flepnis fletónál az ÁSZ vizsgálat előtt!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 07:54:27

@felucca02: Mi lenne a célom? Semmi! Milyen célom legyen, ha rögtön az első válaszoló elkezdi játszani a hülyét! Ugyanazok jöttek vissza akik már elkúrták, ellopták egyszer, az újságírók ismerik is őket és emlékeznek is mindenre, azt is tudják hogy milyen idióták és mohók tudnak lenni, de számomra amúgy nem baj, ássák csak meg a saját sírjukat, bár megint kurva sokba ez nekünk kerülni!
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 08:02:58

@Cycmen: Természetesen idióták ás mohók, ellentétben a rendkívül visszafogott, önsanyargatásig mindenről lemondó, rendkívül kulturált fideszesekkel, akikről az intelligencia szobrát lehetne mintázni. Itt van pl. Vácon a leköszön polgi, Fördős Attila, aki a képviselőtestületben nem volt hajlandó köszönni az ellenzéki tagoknak. Igen, kultúra dolgában valóban sok lesz a behoznivaló.

Egyébként te nem azt város el, hogy ne lopjanak? Én nem azt várom el? Hát akkor meg, mi a bajod, azon kívül, hogy kedvenc pártod egy icipicit most visszaszorult? Miért okoz neked keserűséget, hogy nem 100%-osan nyert? Miért kellene egynek abszolút mindent vinni?
Válasz erre 

István Tamasi 2019.10.21. 08:24:00

@Cycmen: Komolyra fordítva a szót - már ha ez veled érdemes vagy lehetséges: Sürgősen kezdd tanulni a Koránt, hogy megkaphasd a WC pucoló állást a csüngőhasú suttyó vezérkéd által engedélyezett muszlim terroristaképző iskolában.
Válasz erre 

body_andras 2019.10.21. 08:33:45

Azért ez az "elsöprő győzelem", meg a "fidesz megsemmisítő veresége" nagyon életszerűtlen gondolatok.
Mint minden önkormányzati választáson, voltak mindenkinek kis győzelmei itt-ott. A Nersevikek hibákat követtek el és fontos helyeket vesztettek el, de nehogy azt higgyétek, ettől most remegő térddel sírnak az íróasztal mögé bújva; a szavazóikat pedig nem kergette szét teljesen Borkai röcögő segge.
Nézzetek bele egy kicsit jobban a választási eredményekbe. Itt-ott vannak olyan helyek ahol nem nagy meglepetésre a Fidesz behúzta az 50+%-ot és ezzel a polgármesterséget, valamint a képviselői helyek többségét - mindeközben a szivárványkoalíció és annak jelöltjei 5-6%ot kaptak, (mint az országos MSZP), a lokálpatrióta, civil szervezet pedig 40%-kal ugyan kikapott de jelen van mint konszolidált helyi ellenzék. Ha a DK-Momentum vezette szent dzsihád 2022-ben kiközösíti majd a választókerületek hiteles civil jelöltjeit, akkor egy 2018-hoz kísértetiesen hasonló orbitális szopás lesz a vége.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 08:40:56

@felucca02:
Bocs, te mongolidióta vagy, vagy csak azért nyomod a debilségedet, mert szereted, hogy elküldenek az anyádba?
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 08:41:42

@body_andras: Ha az ellenzék elfelejti a tanulságot, orbitális szopás lesz, ha nem, és ezen a vonalon továbbépítkezik, akkor még javulás is lehet. Ennyi.
Válasz erre 

felucca02 2019.10.21. 08:42:57

@Cycmen: Nem, úgy gondoltam, hogy talán lehet belőled értelmes gondolatot kicsiholni, de most beláttam, hogy nem. Jó mulatást!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 08:43:28

@István Tamasi: Pahancsolsz kéhlek, megint olyan szétszórt vagy, hogy egy szavadat sem lehet érteni!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 08:45:58

@felucca02: Mit búcsúzkodsz, jön a vizit,, vissza kell menni a rácsos ágyba?
Te tuti hogy valami szeretetotthonból kommentelsz, ilyen embert az utcára nem engednek ki!
Válasz erre 

István Tamasi 2019.10.21. 09:08:17

@Cycmen: Megértem ha nem érted a tiszta magyar szót hiszen nagyon zúg már a fejed a Korán biflázásától.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.10.21. 09:22:16

Ezt a győzelmet még nem az ellenzék aratta a fidesz felett, hanem a józan ész az ellenzéken. De eredménye előre mutató.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2019.10.21. 10:01:23

@Cycmen: Őszintén szólva csodálkoznék rajta, ha taga összeállna egy hozzád hasonló krumplibogárral ;-) No de, legalább a zászló dolgot megnyugtatóan tisztáztuk, miután mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy inkább a zár vagy, mint a kulcs.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 10:32:46

@István Tamasi: Bocs, de elkeveredett valahova a kanász-magyar szótáram és egy kukkot sem értek szerény mondandódból.
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 10:34:26

@Punxsutawney Mormota: "nyilvánvalóvá vált, hogy inkább a zár vagy, mint a kulcs."

Jó lenne ha buzi lennék cuncimókus?? :D
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.21. 10:48:39

@maxvaI baIcán bircaman: Mi?!?!? Nem mondod :)
Válasz erre 

István Tamasi 2019.10.21. 10:57:13

@Cycmen:
Megértelek, hogy agyatlan fitymaszbirka létedre nem értesz semmit - főleg most, hogy csút suttyó vezérkéd rendszeresen benyal a muszlimoknak - és még az utasításokat sem kaptad meg a Lendvai utcából.
Válasz erre 

Fülig José 2019.10.21. 11:02:39

@Cycmen: "egyre több ellenzéki (!) politikus, illetve újságíró kezd aggodalmaskodni, hogy jaj, a húsosfazékhoz került ellenzékiek ne legyenek nagyon mohók, ne lopjanak túl feltűnően,, mert pont kb. két év múlva úgy elbasszák majd a renomét, hogy megint lófasz esélyük sem lesz"
látod puncimen, mégis milyen hülyefasz vagy, mindig mondom is neked,
mer nézd csak, állításod szerint az ellenzéki (!) politikusokat zavarja, ha ellenzéki (!) politikus-társaik szétlopják az univerzumot, míg ez a fajta aggály a fideSS tróger, ócska tagjainál soha fel sem merült (a mi kutyánk kölke, monda a kipcsak basi, nem szabad rosszat mondani róla, vö: belétek beszélt keresztény értékek, muhahahaha)
még tovább haladva elismerted, hogy a z elenzéki (!) oldalon
" úgy elbasszák majd a renomét, hogy megint lófasz esélyük sem lesz"
míg ez a veszél a kormánypártot nem fenyegeti, mivel félcédulás, gyűlölködő, funkcionálkis analfabéta, féreg szavazóinak mindegy is, mit csinálnak, mert SOROOOOOOOOOOOOOS.
látod, a borkai ispánod anyád valagáról szippantotta az apádtól lopott kokót, te mégis az első voltál a szavazáskor. te nem undorodsz magadtól?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.10.21. 11:08:20

@Cycmen:
Teljesen jó lenne, ha meleg lennél. Szaporodás szempontjából mindenképp :)
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 12:41:13

@Fülig José: Józsi, most hagyjuk a fideszlop dumát, koncentráljunk az ellenzékre! Az ellenzék még semmit sem lopott,, de az ellenzéki újságírók már rettegnek, mert TUDJÁK hogy mekkora tolvajok! Tudod, Kispesten aki nem "szedi" össze a százmillát, az hülye! Ezt sem én mondtam!
Válasz erre 

Cycmen 2019.10.21. 12:43:51

@BiG74 Bodri: Háháháháhá! A 74 az IQ-d, vagy az inkább sok is és agysejtjeid száma?
Válasz erre 

Csaba Szikora 2019.10.21. 17:03:52

ez mókás.
Válasz erre 

quill_sunrise 2019.10.21. 21:32:32

@nemecsekerno_007: Elhisszük, pedig mi nem járunk ki a legelőre. Nem is gondoltak arra, hogy ez lesz az önkormányzati választások eredménye, így minden bent maradt a gépekben. Most pedig takarítás folyik...
Válasz erre 

kiskutyauto 2019.10.21. 22:18:21

Egy ilyen undorító hazug hazaáruló náci maffiáról ki az a hülye, aki azt feltételezte, hogy méltósággal fog veszíteni.... de nem érdekes... hamarosan a fejeiket fogják elveszíteni a nyakukról...
Válasz erre 

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.10.22. 06:47:24

Belefingtam a cipőmbe.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.10.22. 08:58:07

Eddig is tudtuk, hogy köteleslaca mélységesen ostoba, de a mostani szigorítása csak még jobban a fideszmaffia ellen hangolja az újságírókat ( a kesma bérenceit nem sorolom újságírók közé) és ez is kontraproduktív lesz mint borkai hivatalban hagyása.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.10.22. 10:56:25

@quill_sunrise: Hát persze. Minden fideszes lop...
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard