Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A magyar kormány szerint minden ellenséges lövészárokból Soros György feje kandikál ki

A magyar kormány szerint minden ellenséges lövészárokból Soros György feje kandikál ki

Rövid szünet után újult erővel tért vissza a sorosozás a magyar kormány kommunikációs fősodrába. A magyar származású amerikai milliárdos elleni kampány akkor csillapodott kicsit, amikor az Európai Néppárt rossz néven vette az erős antiszemita beütésekkel tarkított „Dzsordzsibácsizást”. Most maga a miniszterelnök indította újra a projektet szokásos péntek reggeli rádiós észosztásában, majd sietve csatlakozott hozzá minden idők legkiszámíthatatlanabb emberminisztere is. Valószínűleg már egyáltalán nem érdeklő őket, mit szól ehhez az Európai Néppát. Talán, mert úgyis távozik a Fidesz a pártcsaládból.

nyugatifeny.jpg

Fotó: nyugatifeny.hu

Vajon hányan hisznek még a magyar kormány migránsozó, sorozozó ellenségkeresésének hatékonyságában? Ha nem is ez volt a fősodor az önkormányzati választások kormánypárti kampányában, de azért odatettek a megmondó emberek néhány alapszlogent az utóbbi esztendőket jellemző rasszista, olykor antiszemita megnyilatkozásokból. Az eredmény ismert: A Fidesz több nagyváros mellett elbukta a fővárost is.

Úgy tűnik, több mint egy hónappal a történtek után sem érti igazán a Fidesz agytrösztje, miként fordulhatott elő velük ez a csúfság. Hiába öntötték számolatlanul a pénzt a kampányba, hiába nyomta a központi irányelveket éjjel-nappal a közszolgálatinak csúfolt média, hiába próbálta folyamatosan lejáratni az ellenzéki jelölteket a kormányzati médiakolhoz (KESMA), a nép, az istenadta nép nem hallgatott a jó szóra, és a legtöbb helyen a változásra voksolt.

A kormány központi idegrendszerének számító kommunikációs központ azonban nem csupán a kampányt rontotta el (nem kicsit, nagyon), de azokról a sémáktól se tud lemondani, melyek hatástalannak bizonyultak október 13-án. Az, hogy most Orbán Viktor ismét a falra festette az ördögöt Soros György személyében, annak a jele, hogy semmi újat nem főztek ki a kormányzati agytröszt boszorkánykonyhájában a választási kudarc óta.

A kormány főleg akkor ragaszkodik a Soros-hálózat mesterkedéseit bemutató meséjéhez, amikor éppen valami életszerű magyarázatot kéne adnia a társadalom számára elfogadhatatlan helyzetekre.

A miniszterelnök ugyanis annak tulajdonította második biztos-jelöltjének bukdácsolását az illetékes bizottságok meghallgatásán, hogy Soros György igyekezett a háttérből megakadályozni Várhelyi Olivér személyének elfogadását. Elég abszurd állítás, hiszen egy amerikai milliárdosnak véleménye, sőt befolyása is lehet, de azért lássuk be, még ő sem tudja érdemben beavatkozni az Európai Unió tisztségviselőinek kiválasztásába.

Ha Orbán összeesküvés-elmélete nem lett volna elég átütő magyarázat a kormány hívei számára Várhelyi előszobáztatására, akkor rakja mellé Kásler Miklós emberminiszter magyarázatát arra, miért vonulnak utcára ismét a pedagógusok. Kásler ugyanis a következővel indokolta a tanárok elégedetlenségét: „Azok a szakszervezetek készülnek jövő héten tüntetésre, akik eddig is minden ellenzéki és Soros-hálózat által szervezett akció mögé beálltak. Most is ezt teszik, a Soros-hálózat háromnapos tüntetéséhez csatlakoznak."

hirekmindenkinek.jpg

Fotó: hirekmindenkinek.hu

A kormány főleg akkor ragaszkodik a Soros-hálózat mesterkedéseit bemutató meséjéhez, amikor éppen valami életszerű magyarázatot kéne adnia a társadalom számára elfogadhatatlan helyzetekre. Ezért ma már inkább ironikus minden szintű és rangú sorosozás a Fidesz vezetői szájából, mint komolyan veendő állítás. Az Orbán-adminisztráció tagjai pavlovi reflexszel húzzák elő Soros Györgyöt a bűvészkalapból, ha éppen semmi nem jut eszükbe, amikor valami fontos kérdésben vonják kérdőre őket. Márpedig mostanában tényleg mindenről Soros György jut eszükbe, ami azt jelzi, ma már nem sok energiát fordít a kormány arra, hogy érdemi válaszokat adjon fontos kérdésekre. Ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha mindig ugyanazt a nótát fújod a tábortűznél, egy idő után azt veszed észre, hogy egyedül dalolsz az éjszakában.” 

204 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A magyar kormány szerint minden ellenséges lövészárokból Soros György feje kandikál ki Tovább
Facebook Tetszik
0
204 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2015321344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (204)
Az utolsó 100 komment:

Sir Galahad 2019.11.24. 12:01:14

@Etniez: Szerintem az, amit javasolsz, fából vaskarika. Óvatosan nem lehet politikai propagandát csinálni.

Soros politikai tevékenysége szerte a világon sokakat irritál. Aki így tesz, egyúttal céltáblává teszi magát. Ehhez semmi köze annak, hogy az illető milyen vallású, származású, és különösen gusztustalan, ha ezt használja pajzsnak, amikor politikai aktivista nminőségében bírálják.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 12:16:32

@Cycmen: "Nagy összegekkel fenntartott álcivil szervezettekkel migránsokat betelepíteni, országok életét felforgatni humanitáris cselekedet, filantrópia!"

Mi ezzel a célja? Hol a nyeresége?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 12:18:13

@VadMacs:
>Soros egy mocskos tetű, ez nem is kérdés, viszont nagyon komoly ellenfél a pénzével és azokkal, akik mögötte állnak!

Milyen kár, hogy a tanítványaihoz képest egy amatőr kezdő...""

Nem kezdő, de a tanítványok tényleg nem piskóták, íme a libsibolsi csőcselék, a lopnakozók, ha hatalomhoz jutnak!

www.vadhajtasok.hu/2019/11/24/a-ii-keruletben-is-szorja-a-kozpenzt-az-ellenzek/

"A második kerületben eddig egy alpolgármester regnált, de most, úgy tűnik, az új polgármesternek, Őrsi Gergelynek (feltételezhetően az összellenzéki alkuk részeként) négy embert is így kell kifizetnie."

Ja és ezek tények, nézz utána és ne gyere, hogy a vadhajtásokról van! Tényleg, az objektívfüggetlen, nem propaganda sajtó miért nem foglalkozik ezzel?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 12:21:14

@külföldrekényszerültem:
Miért kényszerültél külföldre, itt nem tudtad megállni a helyedet?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 12:24:34

@Sir Galahad: Szerintem azt akarta mondani, hogy akkor említhetjük Sorost, ha ők megengedik! Tudod, ők a demokraták, meg liberálisok, annak minden szépségével együtt!
Válasz erre 

Visceroid 2019.11.24. 12:33:17

@külföldrekényszerültem: "Mi ezzel a célja? Hol a nyeresége? "

Nem minden a pénz. A föld azé aki teleszüli. Éppen az lenne a lényeg, hogy ellavírozzunk ebben az agyament világban, és elkerüljük azt, hogy egyik vagy másik szélsőségbe csapjunk át. Nagyon nem jött össze. A nyugati világ beleőrült a jólétbe, arab terroristákat hívnak saját országukba. Erre kontráz rá Viktor és elrontott rendszerváltásra rájátszva vagdalkozik bele a világba, miközben csődbe viszi az országot.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 12:35:29

@Cycmen: De igen megálltam.

Visszatérve:
Mi ezzel a célja? Hol a nyeresége?
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 12:39:47

@Visceroid: én nem/sem feltétlenül pénzre gondoltam, célról írtam és nyereségről...
Nem kaptam választ tőled sem.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.11.24. 12:42:36

@Cycmen: ... :)
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 12:50:51

@külföldrekényszerültem:
Ha megálltad a helyed itt is, akkor mi volt a kényszer?
A "Mi ezzel a célja? Hol a nyeresége?" kérdésedre, ha megengeded külön nem válaszolok, ugyanis egyrészt nem tudom, viszont ez magán a tényen nem változtat, hogy ezt megteszi, másrészt egy előző kommentemben az ezzel kapcsolatos feltételezéseimet leírtam!
Cycmen2019.11.24. 08:39:42
Válasz erre 

dare 2019.11.24. 12:54:00

Na, ahogy az lenni szokott: 444.hu/2019/11/24/ezeket-a-plakatokat-tettek-ki-budapesten-az-index-ujsagiroirol
Be kéne végre fejezni az elmúlt napok "poénkodásait", mert nagyon rossz húrokat pengetnek vele.
Ha kiengedik a szellemet a palackból, akkor ezt nem lesznek képesek visszazárni, ezért jó lenne ha kicsit okosabbak lennének a megmondóembereik, és még időben befejeznék az erre fogékonyabb közönséggel az összekacsintgatást.
Veszélyes játék ez, ami széttárt karokkal való ácsingozáshoz fog vezetni.
Jó pár éve fújom, hogy ez az eszetlen Sorosozás kontraproduktív, és mivel a iberálisok képesek belelátni az antiszemitizmust (pedig ez tényleg nem arról szól), ezzel bogarat tesznek olyan emberek fülébe, akik azt hiszik, hogy valóban erről is szól. és ez egy burkolt üzenet.
Lassan elérkezünk ahhoz a szituhoz, amikor is addig kiabáltak farkast, amíg végre meg is jelent.
Most így kislányos zavaromban nem is tudom melyik oldalnak köszönjem meg ezt elsősorban, ezért inkább nem is rangsorolnék: Tehet mindenki egy szívességet.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 12:57:24

@Macskafóka: A tököm tele van ezekkel az üldözöttekkel és menekülőkkel, pláne azzal, ahogy megideologizálják a történetüket! Földhözragadt parasztként itt élek és látom azért, hogy aki akart dolgozni, az még a rosszabb, munkanélküliséggel terhelt időkben is meg tudott élni!
Menjen ha jobb neki, nincs ezzel baj, de nem kéne előadni a hattyú halálát!
Válasz erre 

Belzebubo 2019.11.24. 12:57:50

@Cycmen: huúú b..sza meg, micsoda korrupció... pont akkor, amikor átadták a 80 milliárdosból 180 milliárdossá avanzsált focipalotát...kicsit betegesnek tartom, hogy egy stadionnal kell nemzethy nagylétünk világszinvonalát bizonygatni és nem pl. világszínvonalú oktatással, tudománnyal, kultúrával, uram bocsá' egészségüggyel. Erről a megboldogult Patakvér mg. miniszter és fradi elnök jut eszembe, amikor azt emlegette, hogy a fradi egy nemzeti kincs és minden (köz)pénzt megérdemel - amire sokan úgy reagáltak, hogy hova zavarnák el az épp aktuális amerikai elnököt, ha a Chicago Bullsról vagy a New England Patriotsról mondana ilyesmit (pedig azok hazafiak még a nevükben is!!!)
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 13:06:09

@Cycmen: Nem találom. Keresni nincs időm. Másold ide.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 13:12:31

@Belzebubo: Nem tudom miről ugatsz, egy megvalósított beruházás nem összehasonlítható morálisan a megélhetési polgármesterek szaporodásával! Egyébként elmehetsz a faszba a tarcsiharci nickeddel együtt, meg a többiek is!
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 13:13:33

@Cycmen: Nagyítóval vizsgálva a mondanivalód, a csúsztatás/nem gondolkodás/butaság itt lelhető:
"ugyanis egyrészt nem tudom, viszont ez magán a tényen nem változtat, hogy ezt megteszi"

Olyan dolgot kezelsz és fogadsz el tényként, ami kérdőjel számodra. Majd erre alapozva levezetsz belőle egy csomó mindent.
Normális ez?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 13:15:00

@külföldrekényszerültem: Nem másolom, mindenesetre ha egy kommentelési idővel megadott bejegyzést sem vagy képes megtalálni, akkor kétlem, hogy te itt megálltad a helyedet! :DDDDDDDDDDDD
Válasz erre 

imi60 2019.11.24. 13:20:23

@Etniez: Most komolyan. jágör68-ra fölösleges pazarolni bármit is. Az orbáni ideológia idevezényelt katonája.Van itt pár darab állat belőlük. Egyébként meg MINDEN diktátor jellegű állam vezetésnél KELL pár ellenségképet beállítani , hogy a barmok azzal foglalkozzanak ne az itteni viktátorral.Ez régi trükk.bevált hitlernél, sztálinnál, csaunál is.meg még többeknél is.Ez megy most az orbanisztánban is.Ennyi.A hülyék beveszik mások meg nem. A történelmet ismerve mindig a hülyék vannak többen.Ezt tudják a viktátorok is.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2019.11.24. 13:24:37

Vannak, akik nem fogták fel, amit korábban leírtam, segítségül kicsit még kibővítettem.
Biztosan követett el hibákat OV és a kormány is, de nem ebben.
OV jól látja, s nem csak ő, s nem csak Mo-on, a bennfentes kereskedelemben már többször megvádolt spekuláns és taposóaknagyáros(SOROS - sem BGR-ben nem szeretik, mert patkánykodásával megroggyantotta a fontot, sem a kistigriseknél, ahová recessziót hozott manipulációival - a taposóaknák, meg, mint dudjuk sok százere embert tettek nyomorékká, féllábúvá, stb., leginkább a távolkeleten. de nem csak...) fillantróp" (Hogyan lehet egy taposóakna gyáros fillantróp?) vastag pénztárcájából hálózati módszerekkel próbálja kedvére - relatíve költséghatékonyan - alakítani a világot, sokak kedve ellen.
Sajnos ebben sok ócska, vagy buta európai, elsősorban baloldali (vagy lászólag jobboldali -Juncker pl., vagy Merkel a stázival a háta megett) politikus segítségére van, ami részben annak is köszönhető, hogy az EU-ban csak segélyforrást látó, de alkalmazkodni képtelen bevándorló tömeg milyen ragyogó baloldali szavazóbázis lehet (Németország, Svédország, GBR stb.), elősködő hatalmuk fenntartásához...
Ugyan a kaszás már integet a vén gazember felé, s fia valószínüleg leginkább az ágyban jeleskedik fekete fiú szerelmével, mint a politikai porondon és a parketten. De ne örüljünk, van mögöttük egy olyan libero establishment (illen van az USA-ban is - Klintonné és Obama táttérvilága - elmehetnének komisszárnak a Szovjetunióba nyugodtan), amely úgy gondolja (különösebb értelem nélkül - s ez mindig jellemző volt a baloldalra, mármint az előrelátás, az építés hiánya - és a minden felélése), a kaotikus Európa jobb a hatalmuk fenntartásához, mintha rendezett, konzervatív, stabil értékrenddel bíró pártok ellen kellene - némi gondolkodási képességet felmutatva - küzdeni, hogy jusson valami a hatalomból.
Visszaugorva, OV és FIDESZ-KDNP felismerte, ez ellen lépni kell, mert ez zsákutca. Sőt.
Na most az ellenfelet mindig meg kell nevezni, mert az átlegember nem lát a függüny mögé.
Nem kell hozzá nagy ész, Soros valóban tenyérből eteti a nyugató liberó bandát (de csak rizzsel, vagy klasszikusan fogalmazva, mint a gyarmatosítók - üvegyöngyökért a lelküket is eladják) - bárhová, bármikor van bejárása az EU-ban, még az álkonzervatívokhoz is (min említettem Juncker) - de miért?
Mi az előnye az EU-nak ebből? - semmi, legfeljebb néhány ballib politikus él belőle meg jól (nemis annyira - de egy tehetségtelen tolvaj mindennek örül), meg néhány ballib vagy kozmopilita fantaszta dédelget olyan álmokat, melyből majd 20 év múlva felébred, anyám és nem ilyen lovat akartam!
No, idáig nem kell eljutni. Szerencsére OV-ék már régen nincsenek egyedül,Lengyelország, Szlovákia, Csehország, Szlovénia az Euban felismerte, merre van az előre, ha egy európai ország meg akareurópainak maradni. Másutt is vannak értelmesebbek - Trump, Putin, Netanjahu, Bosonaro, salvini, Berlusconi s szerencsére nincsen vége a sornak.
A szavazókról ne is beszéljünk, azok jóval előrébbre tartanak, mint a PC besz@ri, megzsarolt, megélhetési féljobboldaliak vagy az agymentes ballibek.
Válasz erre 

Andy73 2019.11.24. 13:30:32

Az, hogy ilyen színvonalú a kormánypárti politizálás, az ellenzéket is minősíti. Kásler tényleg szánalmas teljesítményt nyújt, a felsőoktatást már el is vették tőle, bár kérdéses, hogy Palkoviccsal jobban járnak-e majd, az MTA-val történtek után. Azok, akik a jobboldalra szavaznak, viszont nem feltétlen a proganda miatt, hanem jobb híján teszik: jól emlékeznek arra, hogy 2006-2010 között, a böszme idején még ennél is sokkal rosszabb volt a helyzet.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 13:31:32

@külföldrekényszerültem:
": Nagyítóval vizsgálva a mondanivalód, a csúsztatás/nem gondolkodás/butaság itt lelhető:
"ugyanis egyrészt nem tudom, viszont ez magán a tényen nem változtat, hogy ezt megteszi"

És? Mit nem értesz hülye úr? Nagyító bazmeg! Szedj inkább valami agyserkentőt, mert amit nem értesz az nem feltétlenül butaság, mindössze te vagy mongolidióta!
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 13:31:49

@Cycmen: ha képtelen vagy idemasolni, akkor te mire arcoskodsz? Írtam: nincs időm.
Nekem nem írja ki az óra/percet...
Egyszerű lenne, ha kiírná, és ha lenne időm...
Válasz erre 

marosy 2019.11.24. 13:32:11

A kurva anyád úgy tűnik nem tanult a hibájából, még mindig az út szélére áll a kamionosoknak felkínálni magát.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.24. 13:36:54

@Sir Galahad: Akkor ebben nem értünk egyet.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 13:37:25

Nyomjátok lumpenprolik, elő a többi nickkel is, amin még nem égetttek szarrá magatokat! ...........................Itt! :DDDDDDD
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 13:38:04

@Cycmen: kell a nagyító, mert sok a sallang, a propaganda, a butaság, a közhely. Ez vagy te. A sok felesleges rizsaban nehéz fellelni a lényeget, de fel lehet. Ehhez kell a nagyító. Lásd fent. Ezért lettél ideges, és mocskos a szád.

A fenti kérdésemre még egy fideszes sem tudott válaszolni, pedig kérdeztem okos embereket is... De te hozzájuk képest csak faék vagy. Mit várhatnék tőled?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 13:40:43

@külföldrekényszerültem: Nesze barom! Remélem nem vezetés közben csetelsz itt velem és azért nincs időd visszakeresni! :DDDDDDDDDD

"Soros György személyéről meg csak annyit, hogy a CIA és (vagy) a globális pénzügyi háttérhatalom eszköze!
Magánszemélynek, filantrópnak és szegény öreg bácsinak van beállítva, de nézzük csak meg, hogy milyen események kapcsán bukkan fel a neve?
Kormányokkal, EU-s vezetőkkel tárgyal, a szervezetei belpolitikai eseményekbe avatkoznak bele,, országoknak, pártoknak, kormányoknak tesznek keresztbe, támadják meg őket!
Ilyet saját szakállára senki nem csinálna, ez meghaladja egy ember érdekeit és ha esetleg ilyet meg is próbálna önhatalmúlag csinálni, rövid úton kinyírnák!"
Válasz erre 

Belzebubo 2019.11.24. 13:41:59

@Cycmen: a korrupció a hasonlítási alap, ennyire pofátlanul még a szocik se mertek lopni az M6-nál, na meg az ideológia, amire utalni akartam Torgyánnal, hogy van azért előzménye a nagy nemzethy sportfelbuzdulásnak (hogy az előzmények közé besorolható még Rákosi vezérünk és az NDK-s úszólányok is...) a nickem meg egyidős a vezetékes nettel és nemes feladatra: levelezésre és pókerezésre lett kitalálva...
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 13:44:40

@külföldrekényszerültem: . Ezért lettél ideges, és mocskos a szád......................

Ez csak dramaturgiai elem, ezzel jelzem, ha valaki már túl hülye!
Idegesnek látszom? Papusom, én mások hülyesége miatt nem szoktam ideges lenni, az nem az én bajom!
Válasz erre 

Andy73 2019.11.24. 13:54:45

A szakiskolákban, szakmunkásképzőkben már emelik a tanárok fizetését, mert ennyi pénzért senki sem tanítana félanalfabéta és gyakran magatartászavaros gyerekeket, és hamarosan szakmunkások nélkül maradnának a multik, már most is vendégmunkásokat kell behozni. Ha a többi középiskolában és az általános iskolákban is fokozódik a pedagógushiány, akkor előbb-utóbb ott is rákényszerülnek a fizetésemelésre, mert az óraszámokat nem emelhetik a végtelenségig.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 14:03:15

@Cycmen: És? Erre a zagyvalékra vagy ráadásul büszke?
Soros ismert pénzember. Minden tevékenysége kapcsán meg lehet mondani, hogy mit miért csinált. Shortolt majd nyert X összeget...
Mi a célja a migrációval? Hol a nyeresége?
Képtelen vagy egy ennyire egyszerű kérdésre megválaszolni?
Milyen alapon hülyézel le engem?
Válasz erre 

Belzebubo 2019.11.24. 14:04:12

@apro_marosan_petergabor: pár dolog: nem tudom, hogy aknagyáros volt-e, de biztos nem ő rakta le. Mint ahogy Kalasnyikov se tehet róla, hogy mire használják a találmányát. Soros csak ott tudott pénzügyi bajt csinálni, ahol a nagytehetségű kormányok már szépen legyengítették a pénzüket.Kaotikus Európa? Szerintem te sose jártál messzebb Parndorfnál, na jó, lehet, hogy a Mariahilfére is eljutottál, látni mindenesetre nem sokat láttál(én 10 évnyi ausztriai élettel a hátam mögött sok mindent láttam, jólétet, nyugalmat, békét, elfogadást - 1 évig németben is dolgoztam - káoszt azt nem) Baloldali szavazójelöltek? Tudod ott nem 100 €-ért mérik az állampolgárságot. Sokan, akik még a 60-as, 70-es években költöztek oda (meg a 90-es években a volt Jugóból), még most sem állampolgárok - ergo nem is szavazhatnak - pedig ők vannak a többen nem a 2015-ben jöttek. Clintonné, Obama, Merkel, Macron? Tudod nekik van egy ideológiájuk, demokrácia, liberalizmus - még ha nem is értenek mindenben egyet, mindenesetre nem váltogatják úgy, mint más a gatyáját.... És, hogy ez hasonlít a Soroséra? rajtuk kívül még sok 100 millió embernek is hasonló. És mit tesz isten, ezek élnek a legsikeresebb, legfejlődőbb országokban. (Ennyit a "feléléshez is)
Válasz erre 

Andy73 2019.11.24. 14:07:45

Az idősebb pedagógusoknak már nincs sok választásuk, kénytelenek ugyanannyi fizetésért több órát tanítani, mint régen. A fiatalok között viszont rengeteg a pályaelhagyó, és ahogy az idősebbek nyugdíjba mennek, fokozódik a pedagógushiány. Persze simán lehet, hogy 70 évre emelik a nyugdíjkorhatárt a mostani 65 és a korábbi 60 helyett, az elodázhatja a problémát, de csak úgy, hogy még sokkal több öreg tanár fogja a gyerekeket tanítani.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.24. 14:13:14

@Etniez: Hát bánjatok óvatosabban vele. Az, hogy Soros holokauszt túlélö, nem menti fel minden cselekedetét és az antiszemitizmussal takarózni elég gusztustalan...
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.11.24. 14:22:41

@Cycmen:

Az egyszerű lumpen fideszparasztnak mit ami te is vagy, csak az létezik amit a felszopott orbánja mond neki.

Minek kellene veletek aluliskolázott elmebetegekkel arról vitatkozni hogy tényleg nem Soros irányítja a világot, tényleg nem a háttérhatalmak ügyködnek azok hogy a magyar parasztjának egyre szarabbul menjen, tényleg nem a Soros lopja halálra magát a közbeszérzéseken és tényleg nem egy millió Soros húzott el ebből a fos orbanisztánból csak azért hogy így tegye tönkre demográfiai nemzethalállal Lopbán diktátor Tündérmeséjét.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 14:28:11

@külföldrekényszerültem: Milyen alapon hülyézel le engem?

A teljesítményed alapján!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 14:29:28

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: Ti hova fogtok menekülni? Jeruzsálemet lövi a fatah! :D
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 14:32:06

@Belzebubo: a nickem meg egyidős a vezetékes nettel és nemes feladatra: levelezésre és pókerezésre lett kitalálva...

Akkor pókerezz vele, jobb ötlet mint libsi baromságokat írni!
Válasz erre 

dare 2019.11.24. 14:46:18

@külföldrekényszerültem: "Shortolt majd nyert X összeget...
Mi a célja a migrációval? Hol a nyeresége?"
Úgy hírlik, hogy Soros a nemzetközi politikával foglalkozik ebben a bizonyos deep state-ben.
A cél és a nyereség az nem a magánemberre vonatkozik tehát így, hanem lobbitevékenységet folytat egy "nemesebb" cél, és egy nagyobb nyereség érdekében, amely tevékenység magasról tesz a nemzetállamok céljaira és nyereségére, a cél ennél magasztosabb: ki tud több pénzt zsebre rakni.
Teszi mindezt úgy, hogy pénzügyi zseninek van beállítva, lassan már szobrot is emelnének neki sokan, és filantrópnak meg a legnagyobb magyarnak nevezik.
Na ha ő lesz a mi legnagyobb magyarunk, akkor tényleg lehúzhatjuk a redőnyt.
Sokan kérdezik mi lesz akkor, ha ő meghal.
Semmi, csak figyelni kell ki lesz az az új filantróp, aki országok vezetőivel fog tárgyalni.
Ha nem lesz ilyen, akkor egy nagy kamu ez a deep state.
Ha viszont lesz, az már azért lehet majd gyanús.
(azért remélem az már nem magyar lesz, ha lesz egyáltalán)
Válasz erre 

Tomiko 2019.11.24. 15:01:48

@MAXVAL bircaman közíró:
Igen, azért lehet ennyi kátyú EU ezen fertáján.
Viccet félretéve, korrupciót rombol az egész világban, csak sajnos kelet-Európa e téren jellemzően bejelentkezik. Valahogy Eu-ban csak és kizárólag a korrupt kormányfő, annak katonái és birka népe Sorosozik. Nyilván ez véletlen.
Válasz erre 

VadMacs 2019.11.24. 15:07:08

@Andy73:
>jól emlékeznek arra, hogy 2006-2010 között, a böszme idején még ennél is sokkal rosszabb volt a helyzet.

Minél többet lopnak, hogy aztán az adófizetőktől újabb adófelcsökkentésekkel kihúzzák azt, minél kevesebb joga van tudni az adófizetőnek, hogy mit kurvulnak abban a tetves duna parti cirkuszban, annál jobb a szavazónak? Elmész te a halál faszára...
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 16:01:24

@Cycmen: Hát aki elolvassa az itteni szereplésed az a vérciki és az übergáz között hezitálna.
Egy egyszerű kérdésre sem tudsz megválaszolni. Ennyi vagy. Itt nem álltad meg a helyet.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 16:11:46

@dare: "...egy "nemesebb" cél, és egy nagyobb nyereség érdekében, amely tevékenység magasról tesz a nemzetállamok céljaira és nyereségére, a cél ennél magasztosabb: ki tud több pénzt zsebre rakni..."

Haladunk...
Mi a nemesebb cél? Konkrétan.
Hogy áramlik a pénz? Ki a forrás? Konkrétan. Nem elméleteket szeretnék, hanem látni a pénz útját, ahol az is érthetővé válik, hogy az egyes szereplőknek miért éri meg részt venni a buliban.

Mert én csak azt látom, hogy mindenhol fizetett Soros ügynökök vannak. Ezrével. Ezek ebből jól megélnek. De itt bérkommentelni nem produktív meló. Valahol valaki megkeresi a bérkommentelők fizetését, sőt többet! De ki? És mivel?
Válasz erre 

Belzebubo 2019.11.24. 16:13:14

@Cycmen: igazi fidesznyik válasz: érvek nuku.... Soros!!!!!! de még csak az is félig meddig, merthogy: írtam azt is: LEVELEZÉSRE Rostanddal szólván: "mondhatta volna szebben is kis lovag" (ha egyáltalán hallottál róla) na de észt, replikát, érveket, vitát, stílust, értelmet elvárni egy NER lovagtól... :-)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.24. 16:39:51

@Tomiko:

A "korrupció" szó jelentése libbantul: "amiből nem kap profitot a nyugat".
Válasz erre 

dare 2019.11.24. 16:40:14

@külföldrekényszerültem: Várj, mindjárt kikeresem ezeket neked. :D
Szerencsére mindent alaposan lejegyeztek.
A Soros ügynöközés pedig nagyon félrevisz, ahogy említettem, ez nem 1 magánember luxushóbortja, hanem egy nagyobb pénzhálózaté, amely egy szűk elit privilégiumát erősíti meg.
Úgy hírlik ez a deep state.
Az meg hogy egyes szereplőknek miért éri meg részt venni a buliban, az csak trollkodás lehet részedről.
Pénzért, gondolom én (ha igaz az elmélet).
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 16:53:21

@MAXVAL bircaman közíró: Birca Te egyre birkáb vagy.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 16:59:18

@külföldrekényszerültem: "Egy egyszerű kérdésre sem tudsz megválaszolni"

Megválaszoltam, csak nem fogtad fel, mert retardált vagy! Először azt hittem, hogy megjátszod az idiótát, de aztán láttam hogy nagyon hiteles vagy, igazi kreténeken kívül más már értette volna!
Te is a lippsi kommenterek népes táborába tartozol, már az első kérdésénél el kell küldeni benneteket a faszba, mert fél nap után is ugyanott tart veletek az ember, ahol kezdte! Most egyébként azért tettem kivételt, mert unatkoztam, de kár volt! Érted balfasz?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:01:06

@dare: Az meg hogy egyes szereplőknek miért éri meg részt venni a buliban, az csak trollkodás lehet részedről.............................

Nem, ez tényleg ilyen hülye!
Válasz erre 

fülesboci 2019.11.24. 17:01:15

Beteg. Nem tud változttni a mantran.
Válasz erre 

fülesboci 2019.11.24. 17:03:55

@Cycmen: jólenne bellátni, hogy egy semmit se számitó törpe gittegylet vagyunk zérus, az unio gazdaságának 0.7 szazalékát ado teljesitménnyel.. Ez a potrohos maradona szerencséje.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:04:59

@Belzebubo: : igazi fidesznyik válasz: érvek nuku.........

Egyszer válaszoltam, te viszont tovább rugóztál, arra jön nálam a picsába küldés! Nem vagyok gyógypedagógus.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:07:34

@fülesboci:
fülesboci
0 bejegyzést írt és 474 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2011.05.17. óta tag.

Elmész az anyádba debil libbant!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 17:12:54

@Cycmen: Taníts,mester!!!Nem veszed észre,hogy mekkora taj paraszt vagy,csak a mantrádat nyomod,mindenki hülye de te ász vagy.Gyökér.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 17:16:59

@dare: Egy elmélettel azért előállhatnál.

Nyilván én sem voltam jelen, amikor X-projekt esetén leboltolták, hogy Lőrinc miként veszi ki a túlárazott projektből a pénzt. Aztán mégis lehet ismerni a szereplőket, a célokat, a módszereket, sőt az összegeket is.
Valami hasonlóra vágyom. Mivel ezt ontja magából a média, és beletolják az emberek képébe, akkor miért kell neked/nektek/fidesznek titokban tartani?
Írja le valaki végre!
És már meg is győztetek! Beállok a sorba és én kiabálok leghangosabban.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 17:22:27

@Cycmen: A képtelenséged, tudatlanságod és butaságod vezeted itt le mocskolódásban. Súlytalan vagy. Egy nulla.
Egy egyszerű kérdésre sem tudsz megválaszolni.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:27:07

@külföldrekényszerültem: Jól van Józsi!
Pffff! Ezt a balfaszt!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:27:50

@Sancho12: Hozzád ki a fasz szólt?
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 17:29:46

@Cycmen: Kedves anyukád mondjuk.:-))
Válasz erre 

dare 2019.11.24. 17:34:54

@külföldrekényszerültem: Én nem vagyok Fidesz, az a másik véglet.
Lőrinc engem ugyanúgy zavar, mint Soros.
Tort ül a teljesítmény nélküliség, és ez sokaknak mégis tetszik.
Az egyik 19, a másik 1 híján 20.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:40:58

@Sancho12: Gyakran hallasz hangokat?
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 17:45:51

@Cycmen: Nem.csak a hányásaidat olvasom.De csak gyógyulsz,előbb,utóbb.Bár kicsi a remény.Kezdhetsz anyázni neked úgy is megy.
Válasz erre 

putris72 2019.11.24. 17:52:43

Tudjuk! Ő egy szent ember: demokrata.hu/blog/boris-johnson-nyomozast-rendelt-el-soros-gyorgy-ellen-a-brexit-ellenes-kampany-finanszirozasa-miatt-180012/ hirado.hu/kulfold/kulpolitika/cikk/2019/11/23/rudy-giuliani-szerint-a-hatterbol-soros-gyorgy-iranyitja-a-nemzetkozi-politikat www.magyaridok.hu/belfold/a-helsinki-bizottsag-is-tagadja-a-tenyeket-936028/
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 17:56:25

@Sancho12: .Kezdhetsz anyázni neked úgy is megy...........

Bízd már rám mikor anyázok, nem te mondod meg hülye buzi!
Válasz erre 

vénkujon 2019.11.24. 17:58:13

féltem kicsinyég, hogy orb elvtársék nekilátnak kontzolidáni a nagy segbebaszatás után, de megnyugodva látom, hogy megíy szépen továb az ügy. hahahahaha
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.11.24. 17:58:16

@lényeglátó: "Ne felejtsük el nekik a múlt elemzésében a, mérföld köveket: a rabló privatizálókat, az állam lefejését és lepusztítását, az off-shore bagázsokat, a korrupciót, a pökhendi milliárdosokat, vagyis azokat, akik 8 éve Magyarországot irányítják – a káosz felé, mondhatom, nagy sikerrel."

Jó meglátás csak a komment késett nyolc évet. Magunkra ismerekh! Ezek mi voltunkh!
És még itt VAGYOKH! SZABADLÁÁBON!!!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 18:03:33

@Cycmen: Nyugszik a beteg!!!!!
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.11.24. 18:03:39

@Sancho12: A kurva anyád! Had anyáázzzonn! EZ KELL NEKÜNK LIBERÁÁLISOKNAKH! BOTRÁNYPOLITIZÁLÁÁS! TRÁGÁRSÁG! VERGÖDJÜNK A FÖLDÖN! MÁÁSHOZ ÚGYSEM ÉRTÜNKH! Valljuk be! BAAZDMEGH!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 18:06:50

@Én vagyok Gyurcsány Ferenc: Na értelmiség,miért is kiabálsz,ne félj vissza jöttök.
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.11.24. 18:09:10

@Sancho12: EZ AZ! Hány felkiáltó jellell írtad hogy "nyugszik a beteg"? DÜHÖNGJ!!!!! ŐRJÖNGJ!!!!! ERRE VAN SZÜKSÉGÜNK!!!! ÉS IGEEN ___ MEGCSINÁÁLJUKKH!!!!!!
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.11.24. 18:10:32

@Sancho12: IGEEEN ÉS A FASZOM A SZÁTOKBA FOGOM RAKNI!!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.24. 18:13:09

@Én vagyok Gyurcsány Ferenc: Meg a mamokádnak is,hogy tudjam milyen is az.Köcsög.
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 18:14:53

@Cycmen: ..l..
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.11.24. 18:22:34

@Sancho12: Igen jól beszélsz! Köcsög VAGYOK! A drága mamókát már többszőr megdugtam és az is ENGEM egy műlófasszal! Mi liberálisok ilyenekh vagyunkh! Ez már több mint elfogadása a mássságnakh! Ráfogjuk erőltetni a normálisokra hogy ők is ilyenekh legyenekh ezzel megggátoljukkh a túlnépesedést! Maga is remélem minden évben kimegy a prájdrahh mint minden rendes liberálish buzih! Ez a XXI. század! Haladunkh! Fejlődünkh! Buzik leszünkh!
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2019.11.24. 18:28:02

@Belzebubo: Akkor sorjában, röviden (xx):
-"pár dolog: nem tudom, hogy aknagyáros volt-e, de biztos nem ő rakta le. Mint ahogy Kalasnyikov se tehet róla, hogy mire használják a találmányát."
xx Csak Kalasnyikov sosem állította be magát fillantrópnak. Nem, de a kábítószergyártók sem szokták szívni, mégse nagyon várjuk tőlük, hogy átrendezzék a társadalmunkat, meg nem is szeretjük őket...
- "Soros csak ott tudott pénzügyi bajt csinálni, ahol a nagytehetségű kormányok már szépen legyengítették a pénzüket"
xx Hát nem. Másrészt, ha egy hajót súllyedni látok, nem biztos, hogy fúrok bele még három lukat...
Ismétlem, nem véletlen állították bíróság elé bennfentes kereskedelem miatt (ez tőzsdei bűncselekmény, éveket lehet kapni... de neki volt elég pénze...).
- "Európa? Szerintem te sose jártál messzebb Parndorfnál, na jó, lehet, hogy a Mariahilfére is eljutottál látni mindenesetre nem sokat láttál(én 10 évnyi ausztriai élettel a hátam mögött sok mindent láttam, jólétet, nyugalmat, békét, elfogadást"
xx Nem gondolom, ha valaki csak Parnforfig jut, az ne tudna gondolkodni a világról...
Másrészt bejártam a fél világot (Ausztriában is dolgoztam sokat) - privát is, munkával is. Hónapokig dolgoztam - felelős beosztásban - pl. Németországban is(na nem "németben" - mert így a magukra kevésbé adók (iskola és gyerekszoba nélkül) mondják... voltam "németben, olaszban, horvátban, osztrákban..."
(kb. ennyire találsz bele a dolgokba...) - láthatsz már mást is Ausztriában, sok problémát a bevándorlásból. Nem véletlen buktak a szocik...
- "1 évig németben is dolgoztam - káoszt azt nem) Baloldali szavazójelöltek? Tudod ott nem 100 €-ért mérik az állampolgárságot. Sokan, akik még a 60-as, 70-es években költöztek oda (meg a 90-es években a volt Jugóból), még most sem állampolgárok - ergo nem is szavazhatnak - pedig ők vannak a többen nem a 2015-ben jöttek."
xx Eléggé el vagy tévedve, kb. 800.000 törökszármazású (iszlám) szavazó van, és már min. 11 képviselőjük van a parlamentben... Lehet, hogy ők nem 100E-ért vették...?
- "Clintonné, Obama, Merkel, Macron? Tudod nekik van egy ideológiájuk, demokrácia, liberalizmus - még ha nem is értenek mindenben egyet, mindenesetre nem váltogatják úgy, mint más a gatyáját...."
xx Megint tévedsz. Merkel pár éve mondta, Németországban a multikulti megbukott...
(Obama egy erőtlen bábfigura volt, szinte semmit sem tudott realizálni abból, amit ígért, Macron népszerűtlenebb bárkinél...)

- "És, hogy ez hasonlít a Soroséra? rajtuk kívül még sok 100 millió embernek is hasonló. És mit tesz isten, ezek élnek a legsikeresebb, legfejlődőbb országokban. (Ennyit a "feléléshez is)"
xx Európának idegen az iszlám. 500 évig védekezett az iszlám behatolás ellen, nem véletlenül. Az iszlám erőszakos, hódító, leigázó vallás. A 4 milliós Magyarországból 150 év alatt csinált egy 1 milliósat...
Másrészt bevándorló és bevándorló között óriási a különbség...
Ha már "Ausztriázol": A 90-es években a fekete kormány külügyminisztere (Ferrero Waldner grófnő) mondta, kb így: Nem azért harcoltunk a törökök ellen 500 évig, hogy most beengedjük őket Európába. Auszria megfogja vétózni!...
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2019.11.24. 18:29:28

@Sancho12: Mit gondol Klárikámat mért zavartam ki Brüsszelbe? Undorodok a pinájától! FASZT AKAROKH!!!
Válasz erre 

Gyorgy007 2019.11.24. 19:01:03

Soros most jelentette be a bécsi CEU avatón, hogy 750 millió Euróval fogja a céljait támogatni. áááá nincs Soros terv... index.hu/kulfold/2019/11/15/ceu_campus_avatas_becs_ausztria_soros_gyorgy/
Válasz erre 

vénkujon 2019.11.24. 19:09:26

@Én vagyok Gyurcsány Ferenc: wikus, te béna. menyé visza a subbára:D te szerencsétlen.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 19:13:48

@vénkujon: Subba szar.
Válasz erre 

Belzebubo 2019.11.24. 19:45:07

@Cycmen: Háááát, mert az is csak olyan fidesznyik válasz volt: Soros! De igazából nem is várok mást egy állampárt-hívőtől, legyen az NER-lovag, vagy a Hazafias Népfront egykori jeles képviselője. Eszed annyi, mint egy párttitkárnak, kb mindegy melyik párté. Leszámítva azt a papát, aki a kőbányának volt a párttikára
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.11.24. 19:54:16

@Etniez: De Orbánt nyugodtan lehet "csúti cigány"-nak nevezni, ugye, az nem rasszizmus..
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 19:55:28

@Belzebubo: ittál?
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.11.24. 19:56:17

@Etniez: Mit írtál le te szerencsétlen balfasz?? Mit blöffölgetsz itt te patkány?
Válasz erre 

Lencsés lstván 2019.11.24. 20:18:48

@Cycmen: Őrjöngsz, te hülyegyerek?
Válasz erre 

Lencsés lstván 2019.11.24. 20:20:47

@Veszéjben a lyogállamiság !: Ha nem tudsz olvasni, hogy vettek fel téged bérkommentelőnek?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 20:21:09

@Lencsés lstván: Mert buzi vagy? Nem! :D
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.24. 20:24:05

Lencsés lstván
0 bejegyzést írt és 566 homoerotikus hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2011.10.31. óta jár a Rudasba ánuszt tágítani és szopmi.
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.11.24. 20:44:16

@Lencsés lstván: Ez valami kis trükk a sorosista trolltankönyben? Nem írsz le semmi konkrétumot, aztán hivatkozol rá, a másik felet meg lecikized, hogy nem tud olvasni. Energiatakarékos stratégia...:)Saul Alinsky?
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.11.24. 20:44:58

@Cycmen: Ez náluk dicséretnek számít..:)
Válasz erre 

Belzebubo 2019.11.24. 21:03:33

@apro_marosan_petergabor: akkor röviden: szegény Mihailnak nem sok esélye volt, hogy filantróp legyen, mivel semmi haszna nem volt a találmányából, azt lenyúlta a Szovjetunió, meg Oroszország, meg a többi gyártó ország és a fegyverkereskedők. (Hogy kiírjam helyesen az országneveket, holott nem földrajzi értekezést írok, hanem kommentet, handyn, a fene tapizzon annyit) Nem kétlem, hogy sokfelé jártál, de mégse vettél észre semmit, az ottani életből, ha ilyet írsz le, hogy Európában káosz van. (mert van Európa és van K-Európa, na nem földrajzilag, hanem kulturálisan, politikailag, gazdaságilag) És van olyan K-európai ország, ahol épp most akar az aktuális vezér még keletebbre csatlakozni. Itt, Ausztriában pedig semmi különösebb problémát nem látok a mindennapi életben a bevándorlásból, kül. a régebben itt élők beilleszkedésében, nem puszilják épp körbe őket, de engem sem. ha dolgozik, beszél úgy-ahogy osztrákul (nem = a némettel, csak hasonlit) akkor elfogadják.Bajuk a bűnözőkkel van, azok viszont szerbek, albánok és bizony magyarok is. Hogy hány török származású állampolgár van itt, meg ott, én nem számoltam, nem néztem utána. Tudom hogy vannak, még pártot is akarnak alapítani. De azt állítani hogy mind balos szavazó lenne, hát a teljes tájékozatlanságot mutatja. Ha éltél ott, tudhatnád, hogy a német állampolgárságnak piszok kemény feltételei vannak, túl azon, hogy majdnem perfekt nyelvtudást várnak el. Míg Mo-n a 100 €-t nem kitaláltam, helyi (ukrán határ menti) ügyintéző mondta, mint aktuális tarifát, viszont az személyes tapasztalat, hogy ezek az "Újmagyarok" legtöbbször még köszönni sem tudnak magyarul, de Vikire szavazni igy is jók...Az, hogy melyik vallás mennyire expanziv, inkább ne vitázzunk, a conquista, reconquista, inkvizició, gyarmatositás, boszorkányüldözés és más vérengzések ismeretében. El nem felejtve a buddhistákat, akikről a rohingják tudnának mesélni... a vallási és más fanatizmus mindig megtalálja a maga áldozatát. Ezért vagyok én ateista és liberális. A felsorolt politikusokat nem a pol. tevékenységük eredménye (vagy hibáik) miatt emlitettem, hanem mert ők az elveikhez mindig ragaszkodtak (és elismerték ha hibáztak) nem úgy mint... gatyacsere vezéred (csak nem birtam kihagyni az emlitését)
Ja, ami kimaradt: a 150 év alatt azért tettek mások is a lakosságszám csökkentéséért, csak hogy az egy "felszabaditó" Caraffát említsem, meg dicső emlékű Török Bálint urunkat, akinek na mi volt az első dolga Mohács után? Kifosztotta a pécsi püspökséget...De ne csak nosztalgiázzak, a grófnő azóta ki is irta magát az osztrák pol. életből, csak úgy, mint a migránsozó jóbarát Strache (embert barátjáról... van még egy pár) és az FPÖ se muzsikál, az SPÖ-vel együtt (akik rossz kérdésekre rossz válaszokat adnak - nem találják a helyüket) A sok rizsa mellett a lényegre viszont nem reagáltál,: miért van az, hogy a legsikeresebb, leggazdagabb, legfejlődőbb stb országok mind liberálisak és demokraták (jelzők nélkü)?A végére pedig ahogy az osztrákok látják magukat: az osztrák lakosság megoszlása egy kommentelő szerint: vannak a Gastarbeiterek, a Passösterreicherek és a Bio österreicherek :-)
Válasz erre 

Tzp 2019.11.24. 22:20:54

@MAXVAL bircaman közíró:

Konkrétabban?
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 22:49:55

@dare: Akkor most teljesen összezavartál engem. Most tudod a megoldást a kérdésemre vagy sem?

+ kérdés: A feltett kérdésem elindított-e folyamatokat nálad...
Miért nincs erre az egyszerű kérdésre válasz?
Válasz erre 

külföldrekényszerültem 2019.11.24. 22:52:54

@Gyorgy007: Mik a céljai? Konkrétan.
Válasz erre 

Bambano 2019.11.25. 00:26:37

azzal, hogy a kormány azt hiszi, számomra 20 percenként meg kell ismételnie az ideológiai üzeneteit, engem hülyének néz. és én ezt baromira utálom.
nem, nem vagyok idióta kétéves, aki csak akkor jegyzi meg a dolgokat, ha óránként három ismétlést kap belőle. nekem elég egyszer vagy kétszer elmondani. ÉVENTE. vagy négyévente.
tehát annak felfogásához, hogy a kormány szerint mindenhol soros van, nem kell ennyi társadalmi célú hirdetés a.k.a. pártpropaganda.
másrészt meg hiába mondja óránként háromszor, a tény, hogy értem, mit akar mondani, nem fog átmenni elfogadásba, hanem kikapcsolom a rádiót vagy a tévét. a pártpropagandára elszórt milliárdok érdemi hatás nélkül mennek a haverok zsebébe.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.25. 05:42:41

@Tzp:

Lásd Soros tevlkenységének fő elemeit:
- a nemzeti kultúra elnyomása, nemzetközisítése,
- áltudományok népszerűsítése, pl. genderológia, feminizmus,
- a család elleni összehangolt akciók: szivárványos kultúra,
- nyugati nemzetkép erőltetése,
- mindennek liberális alapra helyezése.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2019.11.25. 14:07:50

@Belzebubo: Mindenre reagáltam. olvad el újra, figyelmesebben. Tudod, Übung macht den Meister!
Nem egyformán látjuk a világot.
Én nem a kommunista történelem és politika értelmezésből(hamisítás) indulok.
Válasz erre 

Tomiko 2019.11.25. 18:34:06

@MAXVAL bircaman közíró: Ugyan már. Mindketten tudjuk mit jelent a korrupció. Mint ahogy mindenki tudja. Ettől nem elfordulni kell gyáván félrebeszélve. Nem oldal kérdése.
Válasz erre 

2019.12.03. 06:08:38

@Etniez:
Áldjátok Horthy apátok örökségét! OrrBán kikupálóját!
Mert Gyurcsányt külföldön buktatták meg. Washingtonban Obama, Brüsszelben Barroso, Moszkvában Putyin látta és belátta, hogy számukra káros, ahogyan Obama fogalmazott: a járványt meg kell állítani az amerikai partok előtt.
Barrosoék, pedig azt közölték vele, hogy le kell mondania mindkét posztjáról.
A többi csúfos haláltánc volt csupán, vergődés a kés alatt. Ne felejtsük el nekik a múlt elemzésében a, mérföld köveket: a rabló privatizálókat, az állam lefejését és lepusztítását, az off-shore bagázsokat, a korrupciót, a pökhendi milliárdosokat, vagyis azokat, akik 8 éve Magyarországot irányítják – a káosz felé, mondhatom, nagy sikerrel. Vannak, lesznek, legyenek, akik felelnek ezért. Vagyonukkal, amit úgyis e káosszá tett országból vontak ki.
Ellentétben orrbán bábú, hasznos idiótát megtűri Soros ÚR! Nem tűnik fel?
Későn tudjuk!

Miért csak utólag?
Tudunk rájönni?
Miniszter elnök lehet
Egy jelentételen senki!
Gömbös, Szálasi,
Rákosi, jó Kádár!
Sok aljas, szamár!
Népének ellensége
Kiáltó gazembersége,
Pusztít bennünket!
Kitaposva belünket!
Ő is Nilús-Deltából való testvér!
Válasz erre 

Nzoltan 2019.12.12. 08:45:36

@Visceroid: Az infláció önmagában lehet hasznos is.
Válasz erre 

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.11.15. 10:37:25

@vénkujon: Nézze!
Ez sem különbb mint a subbba. Ugyanaz a liberááális fertőő __ amiben jól érzemm MAGAMMM, __ amibenn lubickolhatokkh. Tugggya?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard