Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Kultúrharc újratöltve: Mi a valódi célja a Fidesz nyomulásának?

Kultúrharc újratöltve: Mi a valódi célja a Fidesz nyomulásának?

A Fidesz brutális erődemonstrációval próbálja bizonyítani, hogy nem rendült meg a Nemzeti Együttműködés Rendszere az októberi önkormányzati választáson elért gyenge eredménye miatt. Ennek része a kultúrharc újraindítása, valamint olyan parlamenti döntések átverése, melyek kifejezetten provokálják az ellenzéket, és a jelenleginél is hátrányosabb helyzetbe hozzák a politikai ellenfeleket. Orbán Viktor maximálisan ki akarja használni a helyzeti előnyét, hiszen a parlamenti kétharmad továbbra is lehetőséget biztosít számára ahhoz, hogy az ellenzéket szinte lehetetlen helyzet elé állítsa. A gátlástalan nyomulásnak azonban vannak veszélyei is, ugyanis olyan ellenérzéseket válthat ki a társadalomból, amelyek visszaüthetnek a kormánypártra.

mandiner_9.jpg

Fotó: mandiner.hu

Senki se gondolja, hogy a Fidesz ölbe tett kézzel fogja nézni, ahogy az októberben polgármesteri székekhez jutott ellenzék lecseréli több megyei jogú városban a kormánypárt kádereit, többek között a helyi színházak igazgatóit. Körülbelül ez az üzenete annak a törvénymódosításnak, amely heves érzelmeket kavart a politikai közéletben röviddel az év vége előtt. Orbán Viktorról többször megírtuk, és ezúttal újfent bizonyította, hogy kizárólag az erő nyelvét ismeri, így olyan frontok nyitását kezdeményezte, melyek esetében több katonával és jobb fegyverzettel rendelkezik.

Ennek ellenére nem biztos, hogy a többször elbukott vagy félbehagyott kultúrharc újraindítása ezúttal kifizető döntés lesz. A kádári időket is felülmúló központosítás ugyanis teljesen értelmetlen a kultúrában, a színház területén pedig kifejezetten veszélyes vállalkozás. A párthűség alapján történő kinevezések és a központi direktívák útmutatásai szerint irányított teátrumok ugyanis teljesen érdektelenek a nagyközönség számára. Mondhatnánk erre, hogy a NER azt is kibírja, ha üresek lesznek a széksorok, cserébe legalább nem szólhatnak be a kormánypártnak a színházcsinálók, és nem tapsol ehhez a közönség. A helyzet azonban az, hogy a kiüresedett művészet a Fidesznek épp úgy nem érdeke, mint az ellenzéknek.

Orbán Viktorról tudni kell, hogy a közvetlen célnál sokszor előrébb tartja a járulékos hatásokat. Ez a jelenlegi helyzetre vetítve azt jelenti, ő maga sem gondolja komolyan, hogy csinovnyikokat ültet minden színház élére, a NER-kompatibilis írók és költők jelentethetnek csak meg új könyveket, vagy elfoglal minden alapítványt és pénzosztó szervezetet, annak érdekében, hogy kivéreztesse az úgynevezett balliberális művészeti közösségeket. A mostani tervezet egy olyan provokáció, amelynek sokkal inkább azt a célt szolgálja, hogy az ellenzék újra háborogjon, tüntetéseket szervezzen, petíciókat adjon ki, így láthatóvá tegye az ellenséget azon kormánypárti szavazók számára, akik kissé hitehagyottá váltak az októberi önkormányzati fiaskó után.

168_10.jpg

Fotó: 168óra.hu

Orbán rendszeresen előveszi ezt a forgatókönyvet, amelynek egyetlen igazi küldetése az, hogy saját táborát tisztán és világosan elválassza az ellenzéktől, illetve ne hagyjon kétséget a sajátjaiban: a politika életről és halálról, nemzetről és nemzetellenességről szól, és aki veszít, az mindenről lemondhat a jövőben. Apokaliptikus világszemlélete persze ellentmond a demokratikus intézményekbe vetett bizalom szükségszerűségének, ám úgy tűnik, Orbánt  már az sem érdekelné igazán, ha végleg kiebrudalnák az Európai Néppártból.

Durva és kíméletlen módszereinek az a haszna, hogy a politika iránt fogékony emberekből kiölje a bizonytalanságot. Ha ugyanis emeli a tétet, akkor az ellenség összefogását látva a sajátjait is egy akolba tudja terelni. Hogy csak két hasonló példát említsünk a közelmúltból: ilyen célokat szolgált a CEU elleni hajtóvadászat, valamint a Magyar Tudományos Akadémia kutatóintézeteinek államosítása is. Ezek az intézmények végül komoly veszteségeket szenvedtek el, ám erősen megosztotta a jobboldali tábort is ez az eljárás. Orbán mégis úgy érezte a végén, hogy meg tudta győzni a sajátjait a támadások jogosságáról.

index_178.jpg

Fotó: index.hu

Aki tehát azt gondolja, hogy az állítólagos balliberális túlsúly megszüntetése, az ellenzéki tematika felszámolása a művészetek területén az elsődleges célja a kormányfőnek az emberminisztérium által benyújtott jogszabállyal, az téved. Persze, a közvetlen irányítás, a központból kinevezett káderek veszélye is valós, ám Orbán arra számít, hogy még az ünnepek előtt egyértelművé tudja tenni saját választói számára, hogy valódi ellenséggel hadakozik, amelyik erőt és hitet nyert magának október 13-án, amikor bevette a fővárost és néhány fontos nagyváros önkormányzatát. Ez ezt eredményezi, hogy a megtámadott kulturális intézmények munkatársai, valamint az ellenzéki szavazók - ha akarják, ha nem - Orbán kottájából játszanak, hiszen nem hagyhatják szó nélkül a kormányzati nyomulást, a hallgatás beleegyezés lenne. Mert, ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Ha felgyújtják a sátradat, nem az az első gondolatod, ki csinál ilyen aljas dolgot, hanem, hogy minél előbb eloltsd a tűzet.”

483 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Kultúrharc újratöltve: Mi a valódi célja a Fidesz nyomulásának? Tovább
Facebook Tetszik
0
483 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9815346274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (483)
Az utolsó 100 komment:

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.16. 09:26:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Matyi közismert elmebeteg,

Évkkel ezelőtt belebetegedett, hogy mindegyik balib párt kirúgta őt, pedig ezerrel nyalta a seggüket éjjel-nappal. Ugyanis még a legvadabb ballibeknek s ekellett egy önkontrollra képtele, folyamatos trágárkodási rohamot produkáló, korlátozottam intelligens, magát kamasznak hallucináló fogatékos.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.16. 10:31:47

@MAXVAL bircaman közíró: oké
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.16. 10:49:02

@math0: már megint ugyanazt kopizod be.
Tehát: az eredmény lehet pozitív és negatív.
Ebből eredően a nyereséget eredményként nevezzük meg. de csak a pozitív előjelű eredményt jelenti.
A negatív előjelű eredmény -noha eredménynek nevezzük- nem nyereség. Veszteség a becsületes neve.
Az gondolom világos, hogy a veszteséget nem nevezed negatív nyereségnek.(-;
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2019.12.16. 19:56:28

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.16. 21:11:06

@Brendel Mátyás: nem minden szorongó dohányzik, de minden dohányos szorong.
Még mindig nem világos? Eredménynek nevezzük a nyereséget, mert az eredmény összefoglaló neve a gazdálkodás pénzügyi céljának.
De a veszteséget is eredménynek nevezzük. Ezzel szemben a veszteség , amit eredménynek neveztünk , nem nyereség.
Az afrikai fekete is ember, az európai fehér is ember, de az afrikai fekete nem európai fehér.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.16. 21:12:54

@Brendel Mátyás: tehát nem mondhatod, hogy az afrikai fekete = ember.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.16. 21:19:15

@Brendel Mátyás: hogy fel tudd fogni: a pozitív eredmény a nyereség. A pozitív számok elé nem szoktuk eléírni a + előjelet.
Tehát, ha azt mondom, hogy eredménynek nevezzük a nyereséget, akkor pozitív eredményről beszélek. De a nyereség nem egyenlô az eredménnyel, ha az negatív.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.16. 22:41:04

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem mondtam ilyet, képzelt démonokkal harcolsz, elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.16. 22:41:55

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.16. 22:42:26

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 00:04:40

@math0:
utoljára:
Egy cégnek 10 millió ft eredménye van.
Ez azt jelenti, hogy eredménynek nevezzük a nyereséget.
Azt viszont nem mondhatjuk, hogy egy cégnek nyeresége van, ha az eredmény -10 millió.
Mert a nyereség mindig pozitív, az eredmény pedig lehet+vagy -.
Világos? Pont egy matematikában járatosnak ne legyen az...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 00:07:57

@math0: tehát a nyereség nem eredmény, mert ha az eredmény negatív, akkor nem teljesül az a tétel, hogy a nyereség mindig pozitív.

Az eredmény viszont nevezhetô nyereségnek, amennyiben pozitív.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 00:17:36

@math0: " A halmaz valódi részhalmaza B-nek, akkor igaz az, hogy B több, mint A. És akkor igaz az, hogy "minden A B"
De nem minden B A!

Racionális számok: minden racionális számhoz tartozik a számegyenes egy pontja, de a számegyenes minden pontjához nem tartozik racionális szám.
Ezek az irracionális számok.

Tehát, nem mondhatjuk, hogy a számegyenes racionális pontok halmaza, de azt igen, hogy a racionális számok számegyenesen helyezkednek el.
Vesd össze: eredménynek nevezzük a nyereséget, de a nyereség nem azonos az eredménnyel.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 00:19:04

@math0: " én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni.:"
Ne is, ettől lejjebb már nem lehet vinni.
Általános 4. osztály?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 07:52:17

@Igazamvanvagyigazamvan?: "ettől lejjebb már nem lehet vinni.
Általános 4. osztály? "

Így van, és te ezt se ugrod meg, de még az óvodát sem. Totál egyenesben nyomtál egy ellentmondást, és nem vagy képes felfogni, illetve elismerni. Ezt már az óvodában meg kellett volna tanulnod.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 07:53:08

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 07:54:51

@Igazamvanvagyigazamvan?: "De nem minden B A!"

Ezt a jó édes kurva anyád sem kérdezte. EZ NEM VOLT KÉRDÉS, NEM EZ VOLT A KÉRDÉS, ezzel te csak terelsz arról, hogy egy elmebeteg módjára önellentmondásba keveredtél, de fel se fogod, el sem ismered, mert egy selejtes pszichopata vagy.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 07:58:01

@Igazamvanvagyigazamvan?: @Igazamvanvagyigazamvan?:

"Az eredmény viszont nevezhetô nyereségnek"

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:00:35

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"eredménynek nevezzük a nyereséget, de a nyereség nem azonos az eredménnyel. "

Az állításod második fele nem volt kérdés, az első felével te magad mondtál ellent:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:01:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:13:41

@Igazamvanvagyigazamvan?:

" a nyereség nem azonos az eredménnyel. "

Ezt a jó édes kurva anyád sem kérdezte. EZ NEM VOLT KÉRDÉS, NEM EZ VOLT A KÉRDÉS, ezzel te csak terelsz arról, hogy egy elmebeteg módjára önellentmondásba keveredtél, de fel se fogod, el sem ismered, mert egy selejtes pszichopata vagy.

A kérdés nem az volt, hogy

A = " A nyereség nem azonos-e az eredménnyel? "

hanem az, hogy:

B = "A nyereség eredmény-e."

Te a B kérdésre két választ adtál, amelyek egymással ellentmondanak:

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
X = "eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
Y = "A nyereség nem eredmény."

X és Y a B kérdésre adott válaszok, egymással ellentmondanak, mindkettőt te írtad. Az A kérdés senki nem kérdezte tőled, nem vitatta veled. Az A kérdéssel te csak terelsz a B kérdésről.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 08:15:58

@math0: te hülye vagy. "a nyereség nem eredmény" vs. a nyereség nem azonos az eredménnyel" hol itt az ellentmondás?
Az autó gépjármű. A gépjármű nem autó. Ellentmondás???
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 08:18:42

@math0: igen, eredménynek nevezzük a nyereséget, ha pozitív. Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!
Bár tudjuk," a negatív növekedés is növekedés. " Nem vagy te fideszes?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:32:15

@Igazamvanvagyigazamvan?: HAZUDSZ, NEM EZ VOLT AZ, AMIT ELLENTMONDÁSNAK ÍRTAM. tökéletesen idéztelek, hogy mi az ellentmondás, te erre csak annyit tudsz, hogy megmásítod, hogy mit írtál. egy hazudós pszichopata elmebeteg vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:33:16

@Igazamvanvagyigazamvan?: "eredménynek nevezzük a nyereséget"

ezzel ellentétest írtál pénteken.

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:34:28

@Igazamvanvagyigazamvan?: EZ AZ ELLENTMONDÁS, ERRE VÁLASZOLJ, NE MÁSRA! NE MÁSÍTSD MEG, AMIT ÍRTÁL!

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:37:14

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Eredménynek nevezted azt, amit szerinted nem szabad eredménynek nevezni. Egy mondaton belül.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:44:46

@Igazamvanvagyigazamvan?:

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 08:46:26

@math0: "eredmény = nyereség = j9vedelmezőség, tehát dehogynem, pont van köze egymáshoz, pont ugyanarról van szó"
"math0: "ó: "Nagyobb tőkerő = jövedelmezőbb tevékenység. "

= nagyobb hatékonyság"

Idézetek tõled. Szerintem szedd a gyógyszered.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:49:42

@Igazamvanvagyigazamvan?:

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 08:50:32

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 09:44:03

@math0: "math0
2 napja
@MAXVAL bircaman közíró: Sajnos nekem nem hobbi ugyanazt leírni 100-szor"

Ezzel szemben ugyanazt kopizod be számtalanszor.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 09:46:47

@math0: nagyon beleálltál, úgy érzed, arculatvesztés nélkül nem tudsz kijönni belőle. Én megteszem. Igazad van, a nyereség egyenlő az eredménnyel. Pontosítok: a pozitív eredménnyel.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.12.17. 09:47:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem én.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 09:48:33

@math0: "math0: "eredmény = nyereség = j9vedelmezőség, tehát dehogynem, pont van köze egymáshoz, pont ugyanarról van szó"
"math0: "ó: "Nagyobb tőkerő = jövedelmezőbb tevékenység. "

= nagyobb hatékonyság"

Nem, nem ugyanarról van szó. nem egyenlő.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 09:50:37

@math0: "Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"
Hisz te állítod, a nyereség=eredmény.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 09:51:19

@MAXVAL bircaman közíró: mit nem te?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 19:22:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem sikerült felfognod, mert annyira selejtes elmebeteg vagy, hogy itt a fő baj az állításod "E ≠ E" része.

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 19:26:15

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Sajnos nekem nem hobbi ugyanazt leírni 100-szor"

Ezzel szemben ugyanazt kopizod be számtalanszor. "

Olyan elmebeteg selejt vagy, hogy a "kopizás" és a "Leírás" közötti ez esetben nagyon fontos különbséget sem bírod felfogni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 19:26:52

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.17. 19:29:47

@Igazamvanvagyigazamvan?: örülök, hogy elismerted, hogy tévedtél. Annak nem, hogy ehhez neked napokra volt szükség, annak sem, hogy a beismerésed nem őszinte belátás, hanem eközben is pszichopataként viselkedsz, és azóta is, továbbra is elmebeteg pszichopataként viselkedsz. Tehát sajnos nem léptél a gyógyulás útjára.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 00:21:23

@math0: nincs ellentmondás.
Szedd a gyógyszered, de la Tourette doktor üdvözöl.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 00:25:21

@math0: az pedig téged minősít, hogy kiragadsz valamit a szövegkörnyezetből, a magyarázatokat ignorálod, és ugyanazt többször leírod.
Ja, nem, bekopizod, hisz ezek szerint a hobbid bekopizni ugyanazt százszor.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 00:29:56

@math0: utoljára, te fasz: az eredmény lehet pozitív és negatív. Tehát, a nyereséget minden további nélkül nevezhetjük eredménynek.Ugyanakkor az eredmény nem nyereség, ha negatív.
Te ennyire nem érted? Ja, IT.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 00:31:08

@math0: nem kell gyógyulnom, nem engem diagnosztizáltak Tourettel...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 00:36:39

@math0: Két egyenes párhuzamos, ha egy síkban vannak és nincs közös pontjuk.
Ugyanakkor a párhuzamosok a végtelenben metszik egymást.

Micsoda ellentmondás! Ezen is őrjöngtél?
Ki az idióta, Euklidész, vagy Bolyai?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 07:18:13

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem volt szó egyenesekről és párhuzamosokról.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 07:18:44

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 07:20:03

@Igazamvanvagyigazamvan?: az ellentmondás, az ellentmondás. téged minősít, hogy nem vagy képes felfogni, és elismerni, és ehelyett elkezdesz terelni, és magyarázkodni, miközben kurvára tök nyilvánvalóan két tökéletesen ellentmondó állítást írtál le egymás után.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 07:21:08

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 07:23:02

@Igazamvanvagyigazamvan?: úgy persze érthetőbb a dolog, ha téged Tourette doktor kezel. Figyelmeztetnélek, hogy a kezelőorvosod nem lehet a híres Tourette doktor, mert az már meghalt. De lehet, hogy egy másik, akit ugyanígy neveznek. Mindenesetre mondd meg neki, én is üdvözlöm, és ne engedjen téged a számítógép közelébe!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 08:02:48

@math0: nem én káromkodok.
Nincs ellentmondás.
Tourette üdvözöl, kedves beteg.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 08:11:21

@math0: a párhuzamosak példa volt a látszólagos ellentmondásra. Tele van vele az élet.
Az, hogy te valamit képtelen vagy átlátni, nem azt jelenti, hogy az nincs.
A tourette egyik tünete a kényszeres káromkodás. Nem én szidom a másikat, ez rád jellemző. Szélsőséges esetben a kedves deviáns elélvez. Tarts magadnál papírzsbkendőt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 08:18:11

@Igazamvanvagyigazamvan?: neked igazi, szó szerinti, egyszerű, 80-as IQ-val felfogható ellentmondásod volt. én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 08:18:44

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 08:19:21

@Igazamvanvagyigazamvan?: úgy persze érthetőbb a dolog, ha téged Tourette doktor kezel. Figyelmeztetnélek, hogy a kezelőorvosod nem lehet a híres Tourette doktor, mert az már meghalt. De lehet, hogy egy másik, akit ugyanígy neveznek. Mindenesetre mondd meg neki, én is üdvözlöm, és ne engedjen téged a számítógép közelébe!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 08:20:37

@math0: lárod, ugyanazt kétszer...tikkelsz. Káromkodsz. Tourette lesz az.
Nincs ellentmondás.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 08:21:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 08:02:48
@math0: nem én káromkodok. "

dehogynem

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 00:29:56
utoljára, te fasz: "

kényszeres, hazudozós pszichopata vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 08:26:34

@Igazamvanvagyigazamvan?: Bolyai Eukleidésznek mondott ellent. Te saját magadnak. Te elmebeteg vagy.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 08:27:38

@Igazamvanvagyigazamvan?: látod, ugyanazt a hülyeséget ismételgeted sokszor...tikkelsz. Káromkodsz. Tourette szindrómás vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 08:33:59

@math0: nincs ellentmondás.
Bolyai nem mondott ellent Euklidesznek.
Te tényleg képes vagy az én hozzászólásomat bekopizni, mint a sajátodat? Eddig süllyedtél? Lopsz?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 08:36:15

@math0: amit te káromkodásnak tartasz, azok a te szavaid voltak. Látod, lehetnél fideszes politikus. Valamit kiemelsz a szövegkörnyezetből és ismételgeted.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 18:41:34

@Igazamvanvagyigazamvan?: " Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 08:02:48
@math0: nem én káromkodok. "

dehogynem

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 00:29:56
utoljára, te fasz: "

kényszeres, hazudozós pszichopata vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 18:42:22

@Igazamvanvagyigazamvan?: lehetnél Fideszes politikus, az anyádat is letagadod.

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 08:02:48
@math0: nem én káromkodok. "

dehogynem

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 00:29:56
utoljára, te fasz: "

kényszeres, hazudozós pszichopata vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.18. 18:44:15

@Igazamvanvagyigazamvan?: Bolyai Eukleidésznek mondott ellent. Te saját magadnak. Te elmebeteg vagy.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 22:06:49

@math0: miért másolod be ugyanazt? Rajtad a roham?
Amikor káromkodtam, akkor a te korábbi hozzászólásodból idéztem.
Gondoltam, komfortosabb az neked, ha a saját szavaidat hallod vissza, az a te közeged.
Nem, nincs ellentmondás.
Eredménynek nevezzük a nyereséget, ha az pozitív. A nyereség nem eredmény, amennyiben az eredmény negatív.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 22:13:50

@math0: ez a kényszeres kopizás tényleg szakember segítségét igényli.
Tikkelsz. Káromkodsz. A végén még veszélyes leszel a környezetedre.

"Némely esetben ezek a tic-ek helyzethez nem illő szavak, akár obszcén kifejezések hangos és szintén akaratlan kimondását is magukban foglalják. Ezt a jelenséget az orvosok szakszóval coprolalianak nevezik. Ha a beteg mások vagy saját szavait ismételgeti, akkor echoláliáról beszélünk.

Előfordul, hogy a Tourette-szindrómás beteg szükségtelenül, szinte megszállottan ismételget bizonyos cselekvéseket. Néhány ritka, de nagyon súlyos esetben önmagában is kárt tehet a beteg: száját, arcát ütögetheti, vagy fejét kemény tárgyakba veregetheti"

Féltelek.

" A kényszercselekvések jellemzően rendrakással, mások irányításának kényszerével függenek össze, de előfordul, hogy tiltott dolgokra, például vészjelzők megnyomására, tárgyak széttörésére, gyorshajtásra érez a beteg csillapíthatatlan kedvet.

Tipikus jelenség a "tökéletességre törekvés" is. Bizonyos cselekedeteiket addig ismétlik, amíg azt tökéletesnek nem ítélik."

Mintha rólad szólna...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.18. 22:18:02

@math0: "Ha azonban a motoros vagy vokális tic-ek a beteget a mindennapi életben jelentősen korlátozzák, vagy gátolják a szociális alkalmazkodást, gyógyszeres kezelés válhat szükségessé"

Hát, a szociális alkalmazkodásod nulla.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 07:20:12

@Igazamvanvagyigazamvan?:

a szociális alkalmazkodásod nulla. hazudsz, pszichopata és elmebeteg vagy.
én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 07:22:18

@Igazamvanvagyigazamvan?:

benne van, hogy miért ismételgetem, nem tudod felfogni, mert elmebeteg vagy.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 07:23:45

@Igazamvanvagyigazamvan?: nem engem idéztél. magadtól, sokszor egymás után írtad be, hogy "utoljára, te fasz".

lehetnél Fideszes politikus, az anyádat is letagadod.

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 08:02:48
@math0: nem én káromkodok. "

dehogynem

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 00:29:56
utoljára, te fasz: "

kényszeres, hazudozós pszichopata vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 07:25:15

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Előfordul, hogy a Tourette-szindrómás beteg szükségtelenül, szinte megszállottan ismételget bizonyos cselekvéseket. Néhány ritka, de nagyon súlyos esetben önmagában is kárt tehet a beteg: száját, arcát ütögetheti, vagy fejét kemény tárgyakba veregetheti

Féltelek.

" A kényszercselekvések jellemzően rendrakással, mások irányításának kényszerével függenek össze, de előfordul, hogy tiltott dolgokra, például vészjelzők megnyomására, tárgyak széttörésére, gyorshajtásra érez a beteg csillapíthatatlan kedvet.

Tipikus jelenség a "tökéletességre törekvés" is. Bizonyos cselekedeteiket addig ismétlik, amíg azt tökéletesnek nem ítélik."

Mintha rólad szólna...

Te idézted be nagyon sokszor, SZÜKSÉGTELENÜL, UGYANAZT A TERELÉST.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 07:31:56

@Igazamvanvagyigazamvan?: " Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 08:04:10

@math0: látod, most is produkálod a tüneteket.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 08:05:45

@math0: "2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek"
Nyilvánvaló elírás, eredmény helyett nyereség akart lenni. Mondjuk az előbbiekből logikusan következne.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 08:34:39

@Igazamvanvagyigazamvan?: látod, most is produkálod a tüneteket.

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 08:38:48

@Igazamvanvagyigazamvan?: "Nyilvánvaló elírás"

1) Sorozatban baszod el a dolgokat.
2) Több napba kerül neked, mire rájössz, és elismered, akkora elmebeteg és pszichopata vagy.
3) Közben hisztizel, hogy addig ismétlem az elbaszást, míg el nem ismered.
4) és még te elmebetegezel másokat. Miközben látod, hogy te vagy a pszichopata és az elmebeteg.

Továbbra is az van, hogy az ápolóiddal játsszál ilyen értelmetlen játékot!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 08:42:38

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 08:18:42:
"Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek"

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 08:05:45:
"Nyilvánvaló elírás, "

látható, hogy nagyjából pontosan 2 teljes napba tellett, mire elismertél egy elírást. És ehhez ebben a 2 napban nekem ezt vissza kellett idéznem egy párszor, mire eljutott abba, a moslék, selejtes "agyadba".

És közben te hisztizel, és elmebetegezel. Az ápolóddal játsszál ilyen hülye játékokat, te selejtes pszichopata!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 09:15:30

@math0: már megint a tünetek.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 09:18:56

@math0: "a szociális alkalmazkodásod nulla. hazudsz, pszichopata és elmebeteg vagy"
Látod, az én szavaimat ismétled, aztán káromolsz. Tipikus. Kezeltesd magad, romlik az állapotod. A végén még kárt teszel magadban.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:00:54

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 08:18:42:
"Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek"

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 08:05:45:
"Nyilvánvaló elírás, "

látható, hogy nagyjából pontosan 2 teljes napba tellett, mire elismertél egy elírást. És ehhez ebben a 2 napban nekem ezt vissza kellett idéznem egy párszor, mire eljutott abba, a moslék, selejtes "agyadba".

És közben te hisztizel, és elmebetegezel. Az ápolóddal játsszál ilyen hülye játékokat, te selejtes pszichopata!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:01:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.17. 08:18:42:
"Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek"

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 08:05:45:
"Nyilvánvaló elírás, "

látható, hogy nagyjából pontosan 2 teljes napba tellett, mire elismertél egy elírást. És ehhez ebben a 2 napban nekem ezt vissza kellett idéznem egy párszor, mire eljutott abba, a moslék, selejtes "agyadba".

És közben te hisztizel, és elmebetegezel. Az ápolóddal játsszál ilyen hülye játékokat, te selejtes pszichopata!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:02:17

@Igazamvanvagyigazamvan?: lehetnél Fideszes politikus, az anyádat is letagadod.

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 08:02:48
@math0: nem én káromkodok. "

dehogynem

" Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.18. 00:29:56
utoljára, te fasz: "

kényszeres, hazudozós pszichopata vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:03:03

@Igazamvanvagyigazamvan?: benne van, hogy miért ismételgetem, nem tudod felfogni, mert elmebeteg vagy.

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52
Válasz erre

Szólj hozzá!

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:03:34

@Igazamvanvagyigazamvan?: látod, most is produkálod a tüneteket.

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 10:09:32

@math0: kényszeresen ismételgetsz. Beteg vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 10:11:33

@math0: eredménynek nevezzük a nyereséget.
A nyereség nem eredmény.
Nincs ellentmondás.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:16:19

@Igazamvanvagyigazamvan?: a beteg te vagy. te vagy az, akinek 2 napig kell ismételgetni valamit, mire felfogod, aztán visszaesel a betegségedbe.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 10:18:45

@Igazamvanvagyigazamvan?: te minden nap kényszeresen ismételgetve felkelsz, és minden nap kényszeresen ismételgetve eszel és iszol, és minden percben kényszeresen ismételgetve veszel levegőt.

tehát te nagyon beteg vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 11:20:33

@math0: "minden nap kényszeresen ismételgetve felkelsz, és minden nap kényszeresen ismételgetve eszel és iszol, és minden percben kényszeresen ismételgetve veszel levegőt"

Húha! Ez komoly???
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 11:41:41

@Igazamvanvagyigazamvan?: azért azt nem gondoltam volna, hogy az elmegyógyintézetben már felkelni, enni és inni sem tudsz magadtól.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 11:43:11

@Igazamvanvagyigazamvan?: a beteg te vagy. te vagy az, akinek 2 napig kell ismételgetni valamit, mire felfogod, aztán visszaesel a betegségedbe.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 11:44:23

@Igazamvanvagyigazamvan?: látod, most is produkálod a tüneteket.

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 11:46:20

@Igazamvanvagyigazamvan?: "eredménynek nevezzük a nyereséget.
A nyereség nem eredmény.
Nincs ellentmondás. "

De. Az elmegyógyintézeted falain kívül ez egy ellentmondás.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 11:47:16

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 11:48:52

@Igazamvanvagyigazamvan?:

én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.19. 10:11:33
"eredménynek nevezzük a nyereséget.
A nyereség nem eredmény.
Nincs ellentmondás. "

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.12.19. 13:44:31

@math0: nincs ellentmondás.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 15:41:47

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.14. 16:48:52

"eredménynek nevezzük a nyereséget ..."

viszont:

"Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.15. 15:00:15.
"A nyereség nem eredmény."

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 15:42:20

@Igazamvanvagyigazamvan?: én nem fogok veled bonyolultabb dolgokról vitázni. itt van egy egyszerű ellentmondás, amit nem vagy képes felfogni, annyira elmebeteg vagy, illetve elismerni, annyira pszichopata selejt vagy. ha erre nem vagy képes, akkor bonyolultabb dolgokról vitázzon veled az ápolód!

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.19. 10:11:33
"eredménynek nevezzük a nyereséget.
A nyereség nem eredmény.
Nincs ellentmondás. "

majd szólj, ha kigyógyultál a tudathasadásból, te elmebeteg selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.12.19. 15:43:21

@Igazamvanvagyigazamvan?: látod, most is produkálod a tüneteket.

Igazamvanvagyigazamvan?
2019.12.17. 08:18:42
Ha az eredmény negatív, nem nevezheted eredménynek!"

Tehát azt mondod, hogy

"ha E<0, akkor E ≠ E"

Ez önmagában is felér egy elmegyógyintézeti beutalóval. Vitázzon veled az ápolód!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard