Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A belpolitikai helyzet egyre fokozódik

A belpolitikai helyzet egyre fokozódik

Juhász Pétert karaktergyilkolják, a Nézőpont szerint Pukliék a szír bevándorlókat támogatják, a Rogán Antal elleni bizonyítékok adathordozója megsemmisült, a városligeti fákat viszont kivágják, ha törik, ha szakad. Kezd nagyon eldurvulni a küzdelem a kormány és ellenzéke között, ami azt vetíti előre, hogy most már biztos nem konszolidálják az Orbán-kormány politikáját. Elméletileg még az is előfordulhat, hogy mégis lesznek előrehozott választások az ősszel, de ez most már inkább az ellenzék érdeke, mint a kormányé.

nepszava_2.jpeg

Fotó: nepszava.hu

Immár képi bizonyíték is van arról, hogy a Nemzeti Választási Irodánál választási csalás történt, hiszen a kamerák rögzítették, miként zajlottak az előkészületek arra, hogy a kopaszok kierőszakolják Erdősiné elsőségét a regisztrációnál Nyakó István ellenében. Ezzel lényegében bizonyossá vált, hogy a kigyúrt kopaszok megbízói semmitől sem riadnak vissza, ha kell, törvénytelen eszközökkel akadályozzák meg egy törvényes népszavazás előkészületeit. Annak ellenére, hogy az Orbán-kormány évek óta feszegeti (és olykor át is lépte) a jogállamiság kereteit, néhány hónapja még el sem tudtuk volna képzelni, hogy ilyen megtörténhet.

Van azonban más is, amit szintén a fantazmagória kategóriájába soroltunk még néhány hete. Andy Vajna szivarügyi, filmügyi, kaszinóügyi és televízióügyi miniszterelnöki különmegbízott hiába fogadkozott a TV2 megvásárlásakor, hogy baromi kiegyensúlyozott csatornát farag új szerzeményéből, kirúgásokkal és megfélemlítéssel indult az új évad a csatornánál, most pedig ráuszították a Tények stábját a Rogán Antal zűrös ügyeire igencsak érzékeny Juhász Péterre. Vajna televíziója így a közszolgálati csatornákkal fut versenyt a kormány politikájának minél szélesebb körű kiszolgálása díjáért. Bevitte a kormánypropagandát egy olyan terepre, ahol eddig semmi keresnivalója nem volt, így vélhetően nézőket fog veszíteni, ami a kereskedelmi bevételek csökkenését eredményezi. Vajnát ez persze nem igazán érdekli, amíg a kormány az adófizetők pénzéből támogatja a televízióját, sőt előkészít egy olyan törvényt is, amely ellehetetleníti a konkurens RTL Klubot.

Az országban már most olyan a hangulat, mintha egy kampány finisében lennénk, úgyhogy ne csodálkozzunk azon, hogy újabb és újabb hajmeresztő hírek és kijelentések lepik el a kormánypárti és ellenzéki sajtóorgánumokat.

Az abszurditások sorát folytathatnánk még, de álljon itt még olyan pregnáns példa a kormány elszántságára, amelyet ép ésszel már tényleg nehéz felfogni. A kormány ellenségeként aligha aposztrofálható Nézőpont Intézet előbb tudományos felmérésekre hivatkozva kihozta, hogy a közszolgálati televízió és a TV2 voltak a legkiegyensúlyozottabb médiák az utóbbi hónapokban, most pedig a képünkbe vágják, hogy a kockás inges pedagógusok és elvbarátaik a kormányra akarnak nyomást gyakorolni annak érdekében, hogy változtasson menekültellenes politikáján. Ez már olyan szintű összeesküvés-elmélet, melyet még maguk a kiagyalói sem tudnak lekövetni. Deák Dániel elemző ezt a következő módon támasztja alá: "Március 15-én, a felfokozott hangulatban elszólták magukat a Pukli István mögött álló mozgalmárok", Törley Katalin tüntető ugyanis a migránskérdéshez hasonlította az oktatáspolitikát. Vagyis: „Mégis mozog a Freud.”

petitunti2.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós 

Nehéz követni a kormány kommunikációs stratégiáját, de ha röviden akarjuk megfogalmazni a lényegét, akkor azt kell mondanunk: Mindenkire csípőből lőnek, aki kellemetlen dolgokat tesz vagy mond, ugyanakkor mindenkit megvédenek, akik egyébként politikai értelemben már védhetetlenekké váltak. Ez a felfogás beleillik a kormány fekete-fehér világképébe, hiszen akiket ők befeketítenek, soha nem lehet már szürke, de még narancssárga sem, akit viszont kifehérítenek, az patyolat tiszta marad örök életére. Ezért érzi magát biztonságban Habony Árpád, Mészáros Lőrinc, Rogán Antal, Andy Vajna, és (ahogy mondani szokták) sokan mások, és ezért nem engedik, hogy egy fél mondatban igazat adjanak Pukli Istvánnak, Kövesdi Veronikának, Juhász Péternek vagy a városliget fáit védő egykori fideszes Illés Zoltánnak. A Fidesz a kommunikációját egyértelműen a menekültkérdésre tette fel, így bárki, bármit mond, azt a migrációs üggyel hozzák összefüggésbe, vagyis mindenki, aki támadja Orbán Viktor politikáját, az Iszlám Állam köpönyegéből bújt elő. Nagyon merész képzettársítások sorát indítja el ez a hajmeresztő politikai kommunikáció, de a nemzetközi ügyeket így lehet folyamatosan beleépíteni a belpolitika eseményeibe. Így lehet a kockás ingesekből kvázi terroristát csinálni, és így lehet a korrupt politikusokat hazafiként beállítani.

Nagyon egyértelmű azonban, hogy a kormány kommunikációjának agresszivitása egyenes arányban nő az ellenzék erejének és lelkesedésének fokozódásával. Elképzelhető, hogy a Fidesz népszerűségének újbóli csökkenése ismét aktuálissá teszi egy előrehozott választás lehetőségét. Amíg a kormány jól állt, addig akár a Fidesz érdeke is lehetett volna egy idő előtti voksolás, amellyel beolajozhatta volna migránsellenes politikájának gépezetét, ám ha az ellenzék a közbeszéd fajsúlyos témájává tudja tenni az egészségügy és az oktatás válságát, illetve a gazdaság vergődését, akkor nekik jönne jól egy őszi parlamenti választás. Az országban már most olyan a hangulat, mintha egy kampány finisében lennénk, úgyhogy ne csodálkozzunk azon, hogy újabb és újabb hajmeresztő hírek és kijelentések lepik el a kormánypárti és ellenzéki sajtóorgánumokat. Ahogy egy dakota közmondás tartja: "Jobb a harcmezőre idő előtt kilovagolni, mint későn kelni, és utólag sopánkodni azon, hogy nyertünk volna, ha időben odaértünk volna a csatába."

85 komment Közéleti ketrecharc Tovább
A belpolitikai helyzet egyre fokozódik Tovább
Facebook Tetszik
0
85 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr198493122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

István Tamasi 2016.03.19. 10:48:00

A narancsmaffia durvulása egyre erőszakosabbá, pofátlanabbá, szemérmetlenebbé válása csak tovább fokozódik majd ahogy csökken az ellopható vagyonok és pénzek száma. Márpedig a /GDSP/ növekedés csak látszólagos (az EU pénzekből áll) és átmeneti azaz a /közel/jövőben már csak a korábban előállított/megtermelt vagyont lehet majd újraosztani a narancsmaffiások javára és a korábbi tulajdonosok rovására.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.03.19. 11:01:33

A narancsmaffia még jobban durvul, még szemérmetlenebb, még mohóbb lesz ahogy az ellopható pénz egyre fogy. Márpedig új pénz az EU pénzfolyam kiszáradásával nem lesz és csak a korábban megtermelt vagyon újraelosztása - köznapi néven elrablása - marad a narancsmaffia számára.
Válasz erre 

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2016.03.19. 11:11:15

Döbrögfalva urai tobzódnak!
-www.facebook.com/pages/Kenyszerbagoly/1609046352691857?ref=aymt_homepage_panel
-kenyszerbagoly.blog.hu/2016/03/19/dobrogfalvan_irtjak_a_fakat
" Döbrögfalva ura külhonban az terjesztette, hogy kedves népe mit nem tenne vele, ha nem venné körül karókkal a portánkat. Persze maga sem gondolta aképpen, csak kiengedte a sötétség szavait az agyából a száján keresztül. Erre meg ezért volt szükség, hogy a köznép szokja és mondogassa maga is az efféle ocsmányságokat, ha haragra gerjed. Meg azért is, hogy a pórnépnek a koponyája szegletében mindig ott legyen a "deres-tudat" .
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.03.19. 11:26:01

A narancskomcsikat az érdeki, hogy Juhásznak miből futja 200 000 Ft-os bérleti díjra. Engem meg az érdekel, hogy Tiborczoknak és sehonnai Mészárosoknak miből futja milliárdos földvásárlásra, most hogy a fidesz lehetővé tette a föld privatizációt.
index.hu/belfold/2016/03/18/tiborcz_es_csaladja_egy_nap_alatt_217_millioert_vett_foldet/

Ki a lényeglátó?
Válasz erre 

jágör68 2016.03.19. 11:29:58

Juhász saját magát járatta le a tevekettős produkciójával- no meg az előéletével.
Nem kellett ehhez se fidesz, se Orbán...
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.03.19. 12:25:09

Jön a strandszezon.
Ha ezt a gennyes narancsszínű pattanást nem nyomják ki az Ország seggén, akkor hogy megyünk EMBREK közé az EU strandján???
Válasz erre 

Netuddki. 2016.03.19. 12:31:58

@jágör68: Te meg egy balfasz tolvajfideszmosdató fizetett troll vagy, ergo annyit ér a szavad mint az mtévé, tévékettő híradónak.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.03.19. 12:33:54

@Jobban való teljesítés van: Engem is ez érdekelne sokkal jobban mint a Kossuthon állandóan, főműsoridőben nyomatott görög meg német választási esélyek.
Válasz erre 

SZMLT 2016.03.19. 12:46:26

Juhász Péter egy akkora f@sz, hogy nyugodtan csak járassák le. Megérdemli.
Válasz erre 

pamut 2016.03.19. 13:07:35

Áruljatok el nekem valamit, mert nem értem. Tényleg nem. Sőt: fel nem foghatom.
A következő amit nem bírok megérteni:

A hazaáruló fidesz-patkányoknak egyáltalán hogy van POFÁJA kommentelni?
Hogy?
Hány km vastag teflon van a pofájukon ezt megtenni?

Ma már TÉNY: nincs demokrácia Magyarországon. Orbán kicsinálta, és ennek a jelképei is vannak: Orbán kopasz verőemberei.
A 250 milliárdot ellopó törvényt is megszavazta a maffia, Orbán összes csicskása igent nyomott a nyílt közpénzlopásra.

Tehát a Orbán és csürhéje RÁRONTOTT nemzetére, elárulták a hazát, NYÍLTAN LOPNAK és verik agyon a magyar nemzeti demokráciát.

Mindezen nyílt gyalázat és hazaárulás, e magyarellenes támadás-sorozat után, Orbán bértrolljai kiállnak, kommentlenek. Még az se zavarja őket hogy ezzel ők maguk is a magyargyűlölő hazaáruló maffia bűntársaivá válnak.

Hogy van bőr a képükön egyáltalán megszólalni basszátok meg?
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.03.19. 13:52:37

Karaktergyilkolja ő saját magát.
Válasz erre 

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.03.19. 14:19:34

"...vagy a városliget fáit védő egykori fideszes Illés Zoltánnak."

Kilépett a pártból?
Válasz erre 

jágör68 2016.03.19. 14:49:05

A CIA nagyon szeretne Magyarországon is puccsolni- ahogy a fél Közel- keleten meg Ukrajnában.
De nem fog összejönni, hiába állnak össze a legutolsó lejáratódott komcsival meg a legbuggyantabb liberálisokkal, meg "kérjélbocsánatot" Pu(mu)kli tanítóbácsival.

Pont erről beszélt Orbán a márc. 15- i beszédben.
CIA- csicskák, húzzatok haza, amíg szépen mondjuk!
Válasz erre 

pamut 2016.03.19. 14:58:20

@jágör68: :DD
Te ugye a magyar titkosszolgálat főnöke vagy ezért vannak ilyen "tutibiztos" infóid? :DD

Vagy csak simán egy hülye barom vagy?
Válasz erre 

feketeesfeher 2016.03.19. 14:59:07

@jágör68:

És mi lesz, ha nagyon mérges leszel?
Toppantani is fogsz a pici lábacskáiddal?
Válasz erre 

jágör68 2016.03.19. 15:35:32

postimg.org/gallery/30fofxvbu/
Válasz erre 

exterminador 2016.03.19. 15:57:33

@jágör68: a mindenit, az érveidtől mentem hanyatt vágom magam! Te aztán egy igazi szellemóriás vagy.
Válasz erre 

Jolka40 2016.03.19. 16:09:54

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: Majd most fogják kirúgni.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 16:18:51

"Kezd nagyon eldurvulni a küzdelem a kormány és ellenzéke között"

Baromság. A kormány és az épeszű emberek között. Nem most kezd eldurvulni, 2010 óta ugyanolyan durva.

"mégis lesznek előrehozott választások az ősszel, de ez most már inkább az ellenzék érdeke, mint a kormányé."

Baromság, sose lesznek. Akármikor lesznek, a fidesz győz.
Válasz erre 

1ghost 2016.03.19. 16:25:58

@atpijkamo100:

Baromságokat írsz a köbön. Lazíts! Fáradt vagy, szunyokálj egy picit, vagy sétálj. Az segíthet.
Válasz erre 

exterminador 2016.03.19. 16:34:59

@1ghost: Miért? A hozzászólás második fele teljesen igaz. Mindig a Fidesz győz. Most hogyan is áll a népszerűségük? Ha véletlenül csökkenne, egy kicsit rágyúrnak a migránstémára vagy a rezsicsökkentésre, és azonnal nyernek tíz százalékot. Ez az ország elveszett.
Válasz erre 

jágör68 2016.03.19. 17:02:29

@exterminador:

Nem is tudtam, hogy a Zorbán szállította a migránsokat si, te zseni...

postimg.org/image/k0zq7jbml/

Jé, pont 2011- től ment át exponenciálisba- nem akkor indult az
Arab Tavasz fedőnevű CIA-projekt?
Válasz erre 

1ghost 2016.03.19. 17:23:35

@exterminador:

"A hozzászólás második fele teljesen igaz. Mindig a Fidesz győz."

Persze, persze, persze. Ezt mondd el a salgótarjániaknak, az újpestieknek, a veszprémieknek, a tapolcaiaknak. Miért kellene itt, kollektíve fajtalankodni a tényekkel, ha nem muszáj?
Válasz erre 

midnight coder 2016.03.19. 17:23:49

@pamut: A demokrácia egy elég relatív fogalom. A minimális feltétele a demokratikusan választott kormány. Csakhogy, Afrikában számos diktatúra van, többé-kevésbé szabályosan megválasztott diktátorral az élen. Az elégséges feltétele az lenne, hogy a választópolgárok többségének legyen elég információja, tudása, és ideje a döntésre, valamint hogy a szavazás után valóban az történjen amit döntött. Na, ilyen a világon sincs, sehol. Nálunk a legkevésbé, soha nem is volt, soha nem is lesz.

Annak az illúziónak, hogy itt akár az európai látszatdemokráciákhoz hasonló dolog is létezne, anno az Öszödi beszéd és annak következmények nélkülisége vetett véget. Ott a választások után Fletó szépen, feketén-fehéren elmondta a tettestársaknak, hogy úgy nyertek, hogy átvágták a szavazóikat mint a szart a palánkon. És ezek után Fletó simán a helyén maradhatott, a tettestársakkal egyetemben. Európa nyugati felén egy ilyen után minimum előrehozott választás lett volna, a beszédet elkövető politikus pedig az életben nem mehetne a politika közelébe még egyszer.

Ezzel együtt persze a népszavazás körüli kutyakomédiát én is szánalmasnak tartom. Legalább annyira, mint ahogy a ballib abban a Pumukliban látja a Nagy Megmentőt akit épp a FIDESZ rakott abba a székbe ahonnan most lázad a rendszer ellen.
Válasz erre 

MACISAJT 2016.03.19. 17:29:04

"Juhász Pétert karaktergyilkolják"

Azt ugyan nehezen. Ugyani ahhoz ennek a degenerált lúzernek, aki naponta szórja szét baráti médiumaiban aktuális "leleplezéseit", "bizonyítékait", "pénzgyűjtéseit a Facebook"-on
valamint aktuális sirámait Bástya elvtárs mintájára(" Hát Bástya elvtárs már le van szarva? Hát Bástya elvtársat már meg sem akarják merényelni"), szóval ennek a millás, együttes drogosnak ahhoz előbb karaktere kéne legyen.

De hát az nincs. Az sincs
Válasz erre 

midnight coder 2016.03.19. 17:30:58

@1ghost: Ezt hívják úgy, hogy protest szavazás. Ha a Kétfarkú Kutya Párt is indult volna, jó eséllyel ők nyernek. De ettől még elég kevesen tartják a ballib ellenzéket kormányképesnek az országban. Egy előrehozott választáson akkorát buknának, hogy a fal adja a másikat. Nem azért, mert Orbán imádja a nép. Azért, mert a baloldalon nemigen lát életképes alternatívát. És ezt alapvetően jól látja.
Válasz erre 

exterminador 2016.03.19. 17:39:31

@jágör68: higgadj le, és kezeltesd a paranoiádat.
Válasz erre 

bölcsuhu 2016.03.19. 17:57:43

Látom Szegedre költöztek az OPNI ápoltjai!
Válasz erre 

Infamous 2016.03.19. 18:10:21

@jágör68: jajmár büdös gyökér.
Válasz erre 

Infamous 2016.03.19. 18:12:18

@MACISAJT: szerncsére neked van. Karakteres köcsög vagy,légy rá büszke. Nyomorult. :D
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 18:13:48

@exterminador: "rágyúrnak a migránstémára vagy a rezsicsökkentésre"

vagy a pirézekre, vagy bármire, ami háztartásonként hoz háromezer forintot, és megvették a népet. Hogy tízezret visz, azt nem hírdetik.
Válasz erre 

Infamous 2016.03.19. 18:16:49

@jágör68: ne hangoztasd,hogy te cia projektekről tudsz bazeg még rádküldenek egy drónt. Oh wait,szerintem te nem tudsz semmit cia projektekről,csak egy paranoiás balfasz vagy. :D :D
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 18:17:33

@midnight coder: "a baloldalon nemigen lát életképes alternatívát"

Az faszt se érdekli. Az a bajom, hogy jobb oldalon nincs akire szavazzak. Kéne egy joboldali konzervatív párt, világos programmal, szakértőkkel megtámogatva, aki a nemzet érdekét tartja szemelőtt.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 18:25:23

@midnight coder: "Fletó szépen, feketén-fehéren elmondta a tettestársaknak, hogy úgy nyertek, hogy átvágták a szavazóikat"

Így van. A szegénységi bizonyítványa a Népnek, hogy erre csak akkor jöttek rá, mikor gy nagy nyilvánosság előtt bevallotta.

Emléxem, 5 éves adócsökkentést jelentett be, még törvénybe is iktatta. A választások után első dolga volt adótemelni. Na, akkor és azért kellett volna elzavarni. o-t is ugyanakkor, mikor szértszarta a költségvetést, és emelte az adókat. De ő volt annyira sunyi, hogy sem ezt, sem az ellenkezőjét nem mondtael előre. Ügyes.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 18:27:34

És azt, hogy magukat 4 évig, gy-t háromig életben tartották, elásták magukat, és megágyaztak o többévtizedes regnálásának.

Én még fogok kapni nyugdíjat, de ti már nem.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.19. 18:37:29

Mennyiből is nem tud kijönni havonta szegény igazmondó Juhász? 350 ezerből? Ó de sajnálom..
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.19. 18:39:48

"Az országban már most olyan a hangulat, mintha egy kampány finisében lennénk"

Csak szeretnétek..( Éhes disznó makkal álmodik..)
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 18:54:33

@A megvalósult amerikai ólom..: ovi meg kipenget 6 millát a lánya taníttatására. (Mert sveicba kell küldeni a kiccsajt, a magyar oktatást lenullázta.)

Akkor ki a tolvaj?
Válasz erre 

pamut 2016.03.19. 19:07:39

@midnight coder:
Jaj, van abban valami kurva vicces amikor egy fideszes már Afrikával példálózik....... :))

Na akkor lássuk szép sorban:

1. Ha már egy általánosságban feltett kérdésre önként jelentkezel válaszolni, akkor jó lenne ha valami érdemi választ próbálnál adni. Még csak a nyoma sincs a válaszodban érdemi válasznak arra a kérdésre amit feltettem. Ha akarsz, válaszolj, ha nem akarsz/nem tudsz, ne válaszolj, a te döntésed. De kamu válasszal ne gyere.
(Őszinte jó tanács: ne is erőlködj, mert nem fogsz bírni válaszolni.)

2. "A demokrácia egy elég relatív fogalom. A minimális feltétele a demokratikusan választott kormány."
Ennél sokkal több a minimális feltétele, azaz már a demokrácia abszolút minimumával, az alapfogalommal sem vagy tisztában. (Mondjuk ha tisztában lennél nem is próbáltál volna válaszolni, mert te is tudnád hogy nem lehet válaszolni).
A demokrácia a népfelség, népuralom elvét jelenti (érdemes utánanézni a szó eredetének, annyit segítek: görög eredetű és okkal az, ami), a nemzeti önrendelkezést. Az hogy egy népnek lehessen népszavazást tartani saját sorsát érintő kérdésekben, az maga a nemzeti önrendelkezés, az pont hogy maga a demokrácia fogalma, és a modern demokráciáknak is abszolút alapja, elválaszthatatlan része. Ezek evidenciák...

Nem mellesleg a demokrácia alapja a három hatalmi ág szétválasztása is, mert ha egy kézben vannak, akkor ugyebár nem tudják egymást ellenőrizni és ez amióta ember az ember visszaélésre csábítja a politikusokat. Nálunk az igazságszolgáltatás látványosan nem független a hatalomtól, még csak nem is leplezik: ez látszik mind a személyi döntéseknél (Polt + Szájerné), de látszik abban is hogy a fideszesek minden bűntettüket megússzák, szabadon lophatnak rabolhatnak az országban, még a teljesen bizonyított rablások esetében is. Ugyebár a tarfikmutyiról hangfelvétel került elő, aminek hatására egy igazi demokráciában - azaz ahol van független igazságszolgáltatás - 24 órán belül bilincsben vitték volna el a rendőrök az érintetteteket, és az még csak az eleje lett volna a letartóztatási dominónak.A trafikrablás több éves, a mai napig szabadok a fideszbűnözők, noha nem csak a hangfelvétel a bizonyíték, hanem sok-sok más is. És ez csak egy ügy.... pl. EU-támogatási csalásról szintén hangfelvétel két hete került elő, ahol maga a fideszbűnöző mondja ki kétszer is tisztán és világosan hogy szándékosan csalnak, túláraznak (több mint kétszeresére, azaz itt még szerények is voltak), de abból se lett semmi.... és még hány ilyen van...

A fideszesek szabadon bűnözhetnek, NINCS független igazságszolgáltatás, lényegében informálisan legalizálták a fideszbűnözést. Ez amúgy nem hogy nem demokrácia, de az a maffiaállam maga. És népszavazni sem lehet a népnek a saját hazájában, ami szintén önmagában is a cáfolata annak hogy lenne itt bármilyen demokrácia.

3. "Afrikában számos diktatúra van, többé-kevésbé szabályosan megválasztott diktátorral az élen."
Hát igen, Hitler is legálisan került hatalomra, van ilyen, elkurvulnak, de ez még véletlenül sem legitimálja sem Afrikában sem nálunk a demokrácia kibelezését. Szóval ennek semmi köze semmihez.

Amúgy Afrikában vannak gyilkosságok is, azok sem legitimálják a magyarországi gyilkosságokat.

4. "Annak az illúziónak, hogy itt akár az európai látszatdemokráciákhoz hasonló dolog is létezne, anno az Öszödi beszéd és annak következmények nélkülisége vetett véget."
Mármint szerinted....
Az hogy te nem hiszel abban hogy Magyarországon lehetséges lenne demokrácia, az nem jelenti azt hogy ne lenne lehetséges (és amúgy volt is), és pláne nem jelenti hogy legitimálná vagy felmentené Orbánt és magyarellenes csürhéjét abban hogy rárontson a nemzetére, hogy kinyírja a demokráciát. Ez magyarellenes bűntett.

(folytatás a következő kommentben)
Válasz erre 

pamut 2016.03.19. 19:11:26

@midnight coder:
(az előző komment folytatása)

Amúgy amit az öszödi beszédben (LOL, hogy valaki a fidesz kapcsán 2016-ban erre hivatkozik...) elmondott Gy. az egy tök átlagos dolog, ennyit félrebeszélés, hazudozás és választási hazugság szinte minden demokrácia minden esélyes pártja részéről van, azt ugyanúgy elmondhatta volna az összes választás után minden miniszterelnök vagy éppen a 2. párt, legyen az szoci, fideszes vagy bármilyen. Ha abban a beszédben neked bármi újdonság, meglepetés volt, ha azt hiszed a választási hazudozás nem része a politikának, akkor totálisan dilettáns vagy a politikához. Orbán egy gyengébb napon hazudik annyit hogy abból kijönne egy ilyen beszéd, Orbán konkrétan egy komplett hazugság-világot teremtett démonokkal (Soros, gyurcsány, Brüsszel, vérgőzös norvégok, kegyetlen gyilkos civilek, stb), ellenségekkel, gigantikus hazugságokkal (pl. 2010-ben "csődben" volt az ország, de ők már "megmentették" - ja, mentés: nyugdíjlopás is "mentés" náluk, és még ezer oldalon át sorolhatnám a hazudozásaikat) meg a szokásossal, és neki választási kampány sem kell ehhez, életvitelszerűen hazudik, a szokásos túl most pl. nem létező kamu migránstámadással és háborúkkal (mondjuk háborúkat mindig hazudik, mint az 1984-ben), ezzel nem mellesleg kimerítve a félelemkeltés, és gyűlölködés, pánikkeltés magyarellenes bűneit is.

(Ja, amúgy nem vagyok sem szoci sem gyurcsányista, nem is voltam soha, csak ezt azért kell megemlítenem, mert egy fideszes csípőből legyurcsáoz bárkit aki megvédi gyurcsányt a fideszes blőd hazugságoktól, és még komolyan is gondolja a saját hülyeségét. Orbánt sem tartom náciknak, és ezt már meg is írtam, ettől még fideszes sem vagyok, irtózom a magyargyűlölő csürhétől.)

Attól hogy a politikusok hazudnak, vagy akár beteges hazugságkényszerük van mint Orbánnak, attól még lehetne Magyarországon demokrácia, teljesen blőd ezzel érvelni.

Összegzés gyanánt:
Akár Afrikára akár öszödre hivatkozni teljesen értelmetlen, közelében sem voltál annak hogy válaszolj.
Továbbra sem tud senki válaszolni arra, hogy azok után a nyílt támadás után amit Orbán és csürhéje indított a magyarok ellen, azok után a hazaárulás után amiket csinál, hogy van bőr a pofáján akár csak egy fideszesnek is megszólalni?
Hogy?
Hogy nem sül ki a szemük?
Hogy hogy nem ülnek csöndben egy sarokban és rágják szégyenükben öklüket?

És egy utóirat: azok után hogy Orbán és csürhéje rárontott a magyarságra, minden fideszesnek el kell döntenie (így neked is), hogy a magyarokkal van, a nemzettel van, vagy a magyarellenes, demokrácia-gyilkos orbánmaffiával. A kettő együtt nem megy, mert Orbánék immáron a magyar demokrácia gyilkosai, a magyarok jogainak megfosztói (ne meg a közpénzünktől is megfosztanak). Persze hülyítheted is, magad, a te döntésed, de a helyzet tagadhatatlanul és totálisan egyértelműen az amit leírtam.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 19:26:22

@pamut: "Ha abban a beszédben neked bármi újdonság, meglepetés volt, ha azt hiszed a választási hazudozás nem része a politikának, akkor totálisan dilettáns vagy a politikához."

+
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.19. 19:28:27

@atpijkamo100: Az aki 350 ezres jövedelme mellett kéreget a neten..

Ezt a hat millához meg valami linket legyél szíves( Hány félév,mi van benne stb.) Unom már, hogy álhírekkel kell hadakozni.
Talán Simor 8 millás fizetéséből is futotta ilyesmire, nemde?
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.19. 19:33:33

@midnight coder: "Ott a választások után Fletó szépen, feketén-fehéren elmondta a tettestársaknak, hogy úgy nyertek, hogy átvágták a szavazóikat mint a szart a palánkon. És ezek után Fletó simán a helyén maradhatott,"

Utólag jobb volt így. Ha nincs a Fletó féle banánköztársaság, valszeg kétharmad sincs később, és nem lehetett volna végrehajtani a szükséges változtatásokat.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 19:43:36

@A megvalósult amerikai ólom..: "350 ezres jövedelme mellett kéreget a neten.."

Fasz közöm van hozzá???

"hat millához meg valami linket legyél szíves"

A gugli a barátod, nem olyan bonyolult, tanuld már meg használni!

www.google.hu/search?q=r%C3%A1hel+sv%C3%A1jc+6+milli%C3%B3
13 800 találat

pl.: Orbán Viktor legidősebb lánya, Ráhel a svájci École Hoteliere Lausanne turisztikai magánegyetem Executive MBA (EMBA) mesterképzésén kezdi a tanévet - szúrta ki a 444.hu. A 12 hónapos programban kifejezetten turisztikai vezetőket képeznek, ezért 60 ezer svájci frankos, tehát több mint 15 millió forintos tandíjat kell kifizetniük a hallgatóknak.

eduline.hu/felsooktatas/2014/10/30/Orban_Rahel_15_millio_forintos_mesterkepzes_Y0GF02

"Simor 8 millás fizetéséből is futotta ilyesmire"

Gondolom, igen. És? Orbánnak a fizetéséből nem futja. Meg a földekre, majorokra, szőlőkre... "Ne mi nyerjük a legtöbbet!" Ahh, milyen visszafogott volt annakidején. Most bezzeg!
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.03.19. 19:50:50

Egy baj van csak veletek kattintósok.

Hogy a nép, az istenadta nép, a csendes többség, akiknek az érdekeit a kormány képviseli az nem veletek, hanem ellenetek van.

Nemlétező, virtuális tömegeket képzeltek magatok mőgé, akik viszont soha nem jelennek meg az országos választásokon.

Forradalmat akartok generálni igazi társadalmi támogatottság nélkül, pedig csak hazugságokat kántáló, nagypofájú marginalizált kisebbség vagytok.
Válasz erre 

midnight coder 2016.03.19. 19:55:08

@pamut: 2006-ban az MSZP kampánya a folyamatosságra, a kiszámíthatóságra, az előre tervezésre épült. A sarokköve volt a kampányuknak, hogy nekik van programjuk, a FIDESZ-nek pedig nincsen, és hogy a kormányzásuk sikeres volt, és az életszínvonal amit 2002 és 2006 között biztosítottak, tartható azaz nincs szükség megszorításokra.

Ehhez képest miket is mondott Fletó ?

"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük."

És hogy

"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit. "

Ezek után lehet baloldalról demokráciát emlegetni, de amikor maga a miniszterelnök jelenti ki a választások után pár héttel, hogy átverték a szavazóikat és úgy nyertek a választáson, és utána 4 évig hatalmon maradni a csalással szerzett eredmény alapján, alapjaiban kérdőjelezi meg a demokráciát.

Mert hogy ahhoz a bizonyos népakarathoz az kell, hogy a nép tudja hogy miről szavaz. Ha nem tudja, akkor nincs népakarat.

És ez az, ami láthatóan nem igazán jött át neked abból amit mondani akartam. Ahhoz, hogy te mint Pamut döntést hozhass, információra, tudásra, időre van szükséged. Ha ezek nincsenek meg, akkor nem tudsz dönteni. Illetve annyit tehetsz, hogy bekapcsolod a gépet, és megnézed az index.hu weboldalát. Illetve persze használhatod az eszed és gugli barátunkat is, de ezek már macerásabb dolgok, így a többség az előzőnél marad. Így lett Öszödből Igazságbeszéd egyes fejekben - mert még odáig sem jutottak el, hogy elolvassák azt a szerencsétlen szöveget és elfilózzanak rajta, csak azt ismételgették ami a médiából lejött nekik.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.19. 20:17:28

@atpijkamo100: Honnan tudod, hogy nem futja? Az illetményéhez hozzá sem kell szinte nyúlnia, mivel teljes ellátást kap az államtól a családjával együtt, akárcsak a többi miniszterelnök. Eddig összesen 10 évig volt miniszterelnök. Havi egymillióval számolva az 120 millió forint. Ebből miért nem futná?
Válasz erre 

Killary Fucking Clingon 2016.03.19. 20:17:42

Ugyan mit kéne karaktergyilkolni azon a faszfejen??? De most komolyan...Az ember egy nulla, erkölcsileg és politikai értelemben is..
Karakter gyilkosság...azt a faszomat, ahhoz legalább nyomokban kéne hogy karaktert tartalmazzon a faszi, de nem tartalmaz..
Válasz erre 

dare 2016.03.19. 20:22:25

Nem akarok előrehozott választásokat, mert az emberek biztosan visszaszavaznának az Mszp-re (mint egyetlen lehetséges opció, mintha más nem is létezne), és kezdődne minden újra.
Mintha vidámparkba lennénk és nyertünk volna egy örök bérletet a körhintára.
Ha van párt amit nagyon nem szeretnék az-az Mszp és szárnysegédjei (együtt, mlp, dk..), ha most szavaznának az emberkék az nagyon nem lenne jó.
Kell idő a 3-ik lehetőségnek is kifejlődni, számomra ez az Lmp(engem meggyőztek, nem alkusznak meg), de talán másnak egy másik civil mozgalom is lehet.
A lényeg:
Legyen lehetőség azoknak akik nem akarnak se a jobb, se a baloldalra szavazni, legyen idő eljutni az emberekhez és tudjunk végre kiszállni ebből a mókuskerékből, mert ez már tényleg SIIRAALMAS
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 20:25:05

@Shabby Bear: "mit kéne karaktergyilkolni azon a faszfejen"

Hát nemtom. Kérdezd meg Habonyt vagy Lázárt, akik kiadták az ukázt a TV2-nek. Talán azt akarják bizonygatni, hogy nem csak ők lopnak. Mintha az felmentést adna.
Válasz erre 

midnight coder 2016.03.19. 20:25:34

@pamut: Az eredeti kérdésedre válaszolva: ugyanazon az alapon, ahogy az MSZP és kisbolygóinak a szavazóbázisának. Orbán nem épp a demokrácia megtestesítője ? Valóban nem. De sokat kell még dolgoznia hogy behozza Öszödöt. Kb. ugyanez a helyzet a korrupcióban is. Nagyon sok trafikot el kell lopni ahhoz, hogy valaki beérje a privatizációt. Nem beszélve arról, amit azóta szereztek egyes elvtársak.

És ha tetszik, ha nem - és nem igazán tetszik - kis hazánkban jelenleg nagyjából két választás van: vagy a balfékek Fletóval az élen, vagy Orbán. Esetleg még a Jobbik, ha addigra eléggé megerősödik. A baloldal az elmúlt pár évben nem igazán mutatta, hogy bármit is léptek volna előre 2010 óta. Továbbra is csak annyit tudnak felmutatni, hogy Orbánék nagyon lopnak (ami igaz, de ők is), meg hogy oda a demokrácia (ami Öszöd óta elég viccesen hangzik arról az oldalról). Sem egy értelmes ötlet, hogy hogyan lehetne kimászni a szarból, sem egy kósza baloldali gondolat ami esetleg helyzetbe hozhatná őket (Pl. hogy stadion építés helyett rendezik Pl. a hajléktalankérdést). Ráadásul a bevándorlásügyben is sikerült a farok rossz oldalára kerülniük, csak azért mert Orbán pont a jó oldalára került, ezért aztán nekik feltétlenül a másikat kellett választani.

Itt még esetleg a Jobbik lehetne alternatíva, de nekik elég sokat kellene változniuk ahhoz, hogy szalonképesek legyenek. Illetve én speciel annak örülnék, ha a Bajnai tudna összehozni egy normális modern jobboldali pártot, szociális demagógia, keresztény-nemzeti máz nélkül, csak a racionalitásra támaszkodva. De ez utópia, az meg pláne, hogy hatalomra is kerüljenek.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.03.19. 20:39:22

@jágör68:Te meg magadat járatod le a hülye hozzászólásaiddal. Most meg a szaros nyelvedet, mert egész délután a gazdáid seggében járt!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2016.03.19. 20:41:03

@Andras J Fazekas:

www.youtube.com/watch?v=XFWPW5NUec4
Válasz erre 

pamut 2016.03.19. 20:52:47

@midnight coder:
Vallomással tartozom neked: ha 2016-ben, az elmúlt 6 év totális hazudozás, maffiállam-kiépítése, demokrácia-pusztítása után még valaki nekem az öszödi beszéddel jön, akkor csak elnézően mosolygok :)

Sőt, nem csak mosolygok.
Ugyanis az van tudod, hogy neked valójában semmi bajod nincs az öszödi beszéddel. Bizony. Neked csak azzal van bajod hogy azt nem Orbán vagy valamelyik másik fideszes mondta. Mert ha a tartalma zavarna, akkor már kitépted volna a hajad az elmúlt 6 év ocsmányságain. Amik nem csak szavak, de tettek voltak. De azok téged nem zavartak.... tehát ismétlem: neked semmi, de semmi bajod nincs az öszödi beszéddel, neked azzal van bajod hogy azt nem egy fideszes mondta el.

istenem, 2016-ban valaki még hosszan idézget az öszödi beszédből.. :)) tudod, ez nagyon sokat mond el... de nem a politikáról, hanem rólad....

Amúgy ismétlem: szinte szó szerint elmondhatná bármelyik tömegpárt politikusa ezt a beszédet. Bármelyik országban, bármelyik választáson, bármelyik tömegpárt vezetője, oldalfüggetlenül.
Az hogy ez neked újdonság, és hogy ezt még 10(!!!!) évvel a beszéd elmondása után sem fogtad fel, az a te totális és reménytelen politikai dilettantizmusodat minősíti.

Mint már írtam Orbán FOLYAMATOSAN hazudozik. Nem egyszer, nem csak a választáson, és nem csak gazdasági mutatókban, hanem nemzeti sorskérdésekben, a nemzetet direkt, szándékosan kettétépő kérdésekben is, direkt a kettétépés céljával.
Az téged zavar? Nem, nem zavar.
Akkor mi bajod is van neked a hazugsággal? Semmi bajod nincs.
Neked azzal van bajod ha nem Orbán hazudik.

2006-ban a szokásos, mindig minden demokráciában előforduló hazudozás volt. Amúgy Orbán részéről is, aki pl. 14 havi nyugdíjat emlegetett, stb. Ezt alapból minden értelmes ember tudja, akárhová is szavaz, akármelyik ország polgára. Hogy ez így neked beakadt, az elég szomorú :) Egy érett felnőtt, szavazókorú ember ezt alapból tudja, és BELE IS SZÁMÍTJA a politikai döntéseibe, szavazatába. Ez olyan mintha azzal jönnél hogy a reklámok hazudnak. Hogy nem is szünteti meg a csodaszer hajhullást. Hogy félrevezetőek. Hogy hamisan állítanak be dolgokat. Könyörgöm.... Felnőtt ember vagy? Eddig azt hitted a reklámok a teles igazságot mondják el? Vagy a politikusok? És most még rajtam kéred számon hogy ennyire dilettáns vagy?

A szokásos választási hazudozás még véletlenül sem tesz egy demokráciát nem demokráciává. Hogy nem szép az tuti, hogy gyengíti a minőségét az tuti, nekem sem tetszik, de még véletlenül sem szünteti meg a demokráciát. De olyan hogy a politikusok ne hazudjanak, olyan csak a dedósoknak szóló mesekönyvekben vannak, vagy talán még ott sem.

Amúgy még két példa: 2010-ben az Orbánkormány, azon belül is matolcsy miniszer azt mondta 4 év múlva mi leszünk a régió éllovasai (szép ábrával illusztrálta), és hogy 2014-ben 7%-os GDP-növekedés lesz. Azóta eltelt 2014, nem lett egyik sem. Hiszed vagy sem, nem csodálkoztam, nem háborogtam, nem lőttem magam fejbe. Az első perctől tudtam hogy hazudik.
Orbán legröhejesebb hazugságaiból egy egész kis csokrom van, kéred őket? Komolyan kérem, szívesen bemutatom. természetesen nem a teljesség igényével, mert ahhoz kicsit az internet. Bár már írtam az előbb is hogy örökké hazudik, eleve egy hazugság-világot épített fel és tartja fenn minden nap, most pl. a legundorítóbb és legpusztítóbb, leg gyűlöletkeltőbb hazugsága a nem létező migráns-támadás, amivel háborús pszichózisba akarja zülleszteni híveit, és ez sikerült is neki.

Továbbra sem látom hogy téged zavarna bármilyen hazugság ha az a fideszből jön.... igen gyenge alapokon áll a te műfelháborodásod egy 12-egytucat választási hazudozáson....

ja és még valami.... TOTÁLIS tévút az egész logikád (és ismét: csak téged jellemez), ugyanis ha valóban nem lett volna demokrácia gyurcsány alatt (amikor egyébként két darab fideszes népszavazás is volt, érdekes akkor nem voltunk jogfosztottak mint most), az miben legitimálná azt hogy Orbán rárontott a magyarságra?
Az mitől tenné elfogadhatóvá Orbán hazaárulását?
Elárulnád?
Azon túl hogy ezt a végtelenül hamis, hazug értelmetlen logikát sulykolja a fideszes propaganda évek óta? Nekünk magyaroknak, a magyar nemzetnek miért is tenné elfogadhatóvá azt hogy Orbán kibelezi a magyar demokráciát, rosszabb hellyé teszi Magyarországot, rosszat tesz a magyaroknak, az hogy 10 éve egy másik politikus hazudott? Hol van ennek bármi köze ehhez? Micsoda brutális önámítás van benned hogy te ezt elhitetted magaddal?
Válasz erre 

dare 2016.03.19. 20:59:50

@midnight coder: A Jobbik nem árul zsákbamacskát, nem zavarnak annyira mint a lyukas zsebűek, csak van egy ismerősöm aki elég komoly kritikát fogalmazott meg velük szemben....de inkább nem vádaskodok, ez bennem van csak elültetve és nem akarom másokban is, mert semmi garancia nincs a valóságtartalmára.
Úgyhogy részemről a Jobbik elvetve, de nem ítélem el a rá szavazókat se, mert ha lett volna foglalkozva azokkal a témakörökkel, akkor már rég nem itt kellene hogy tartanánk, szóval nem mondanak ők butaságot, viszont nem kormányváltó erő (még).
Válasz erre 

pamut 2016.03.19. 21:04:10

@midnight coder:

Nem, most sem sikerült válaszolnod. Az hogy szerinted a szocik is szarok, azt értem, mást se hajtogatsz egyfolytában. De tudod a szocik nem legitimálják a fideszt.
Amúgy szerinted mennyit lophat még Orbán a szocikra hivatkozva? A magyaroknak miért is kéne elfogadniuk hogy valaki arra hivatkozva lopja meg őket és teszi tönkre az országukat hogy más korábban szintén hazudott nekik meg szintén lopott tőlük?

NINCS SEMMI ami felmentené azt a brutális, nyílt támadást amit Orbán követett el a magyarok ellen. Ez amúgy nem csak az elmúlt 2 hét terméke, hanem az elmúlt 6 év is, most csak picikét nyíltabban csinálják mint eddig.

És tekintve hogy Orbán elárulta a magyarokat, azt hiszem ezek után a MINIMUMNAK kellene lennie hogy orbán legnagyobb rajongói, netes hívei, akik mindig mindenben totálisan támogatták ezt a magyarellenes Orbánt, nos hogy ezek után minimum KUSSOLNAK.

De ez tényleg csak a minimum minimuma, mert valójában egyenként elő kéne állniuk és szépen BOCSÁNATOT kéne kérniük amiért elvakult gyűlöletükben (mert ez vezeti őket Orbánhoz...) támogatták ezt a faszt és kiálltak mellette és állandóan védték és segítették. Nem azért kéne bocsánatot kérniük mert én ezt várom tőlük mert én nem várok tőlük ilyet, én leszarom őket. Hanem önmaguktól, belülről kéne ilyen morális igénynek lennie bennük, már ha van bennük egy csepp erkölcs és egy csepp magyar nemzeti érzés. E kettő ugyanis előfeltétele annak hogy érdekelje őket az orbáni hazaárulás, és az hogy ők a hazaárulót támogatták. tudod így működik az erkölcs, legalábbis azokban akikben van.

De mondom, én speciel leszarom őket és az erkölcstelenségüket, nemzetietlenségüket, de az már nekem is szúrja a szemem hogy ezek után bazdmeg még HOGY VAN POFÁJUK MEGSZÓLALNI??? Hogy nem sül ki a szemük? Milyen jogon, milyen alapon mernek egyáltalán egy szót is szólni??
Válasz erre 

Tomiko 2016.03.19. 21:15:50

@jágör68: Nagyot mondtál, csak elfelejtetted leírni mivel is járatta le magát.
Válasz erre 

csak egy néző 2016.03.19. 21:21:09

Kíváncsi vagyok, hogy ehhez a róla szóló darabhoz vajon mit fog szólni Kósa huszi-tuszi Lajos. DDD

index.hu/kultur/2016/03/19/mese_a_polgarmesterrol_akit_a_leszbikus_felesege_egy_sportolonovel_csal_meg/
Válasz erre 

Tomiko 2016.03.19. 21:24:39

@Shabby Bear: Ismered ugye a mondást, hogy döglött kutyába nem rúg senki? Lehet nem ismered, mert nem dakota mondás. Szóval magadat sikerült cáfolni, ha ennyit foglalkoztak Juhásszal, akkor félnek tőle. Különben minek oda a TV2, és a hatalmas kockázat az égésre, ami sikerült is.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 21:27:33

Olvassátok figyelmesen Pamut-ot bunkókáim, mert nagyon szépen leírja, mi van.

A cikkek szarok, de nagyon jó vitaindítók, és néha nagyon jók a viták. És még a fidesz szimparizánsok kommentjeit is köszönöm, tanulságosak számomra.

A személyeskedő seggfejeket ignorálom, nem rontják el a mulatságomat.
Válasz erre 

Tomiko 2016.03.19. 21:30:48

@exterminador: Egyetértek. Itt a fidesz a tünet, nem a betegség maga. A szavazók átlagos IQ-ja teremtette azt amit most nyögünk. Na meg az ellenzék hibái, bűnei. A mostani kormányt el kell zavarni, de könyörgöm, ne most. Nincs más, nincs jobb, csak más, ismeretlen, vagy már jól ismer rossz. Új arcok, szakértők, civilek kellenek. A politikai elitünk morális válságban dagonyázik.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.19. 21:35:18

@Tomiko: "ha ennyit foglalkoztak Juhásszal, akkor félnek tőle."

Szerintem csak fel akarnak mutatni egy skalpot. Ha ártanak neki ezzel, az csak bónusz.

"kockázat az égésre, ami sikerült is."

De az egybites nézők ezt nem veszik észre. Félelmetes volt. És naggyon kínos. Már én szégyelltem magam a riporter helyett.

Néztem a M1 híradóját. Tiszta időutazás a nyolcvanas évek elejére. Minden szép, minden jó, pártunknak és kormányunknak köszönhetően töretlen a fejlődés. Vidéken csak ezt lehet nézni, a kábelcsatornák elejére is beszuszakolták, nem tagadható a rombolás.
Válasz erre 

Tomiko 2016.03.19. 21:35:35

@pamut: A félelem nagy úr. És most szerintem az dolgozik bennük. Önvédelem, ez már vérre megy, túl sokat loptak. Nincs vissza út, menekülnek előre.
Válasz erre 

jágör68 2016.03.19. 21:40:39

Edward Snowden: az európai vezetés az NSA bábja

attackthesystem.com/2013/07/07/snowden-and-the-servility-of-u-s-puppet-states-in-europe/

www.theguardian.com/us-news/the-nsa-files

Udo Ulfkotte: a nyugati médiának a CIA mond tollba:

www.youtube.com/watch?v=sy9KFOVf8Ro

www.youtube.com/watch?v=Q83P0oz6wOM

russia-insider.com/en/germany/germans-abandon-major-news-sites-anger-over-slanted-russia-coverage/ri885
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.19. 23:54:50

@Tomiko: Komolyan, ezekről a soraidról az jut eszembe, amikor Hitler a bunkerban '45-ben a szovjet hadosztályok megsemmisítéséről elmélkedik tábornokai körében.
Jelenleg így álltok és nem tegnap óta:

www.median.hu/kepek/upload/2016-02/1abra20160204.png?options=width:645;height:420;quality:100

---
Válasz erre 

E.Katolnai 2016.03.20. 06:58:56

Pukli Istvánnal kapcsolatban tudnunk kell, h Pukli apját eredetileg Puki-nak hívták és amikor ismerősei elmondták neki, h puki az a szlengben 'fingot' jelent, akkor hozzátett a nevéhez egy l-betűt.
Válasz erre 

E.Katolnai 2016.03.20. 07:11:15

Előre hozott választás, minek? Mert a magyar nép a következő választáson ismét Orbánt fogja megválasztani és nem a nemzetköziséget valló libsi söpredéket. A volt munkásőrök, besúgók, komcsi bérencek és kölkeik soha többé nem fognak hatalomra kerülni, mert a magyar nép nem fogja őket beszavazni …
Válasz erre 

1ghost 2016.03.20. 09:21:50

@E.Katolnai:

Hát balfaszkám, meg kell dolgozni a trafikodért az kurva élet. Viszont a helyzet úgy áll, hogy a magyarok titeket tolvaj, gerinctelen korrupt narancsosokat immár annyira rühellnek, hogy bárkire leszavaznak, csak végre kattanjon rajtatok a cella ajtaja.

Állítólag a sitten reggel már úgy ébresztik a rabokat, hogy na vágja rendbe gyorsan a celláját, mert mindjárt jön a miniszterelnök úr! Fasza, mi?
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.03.20. 13:50:08

@E.Katolnai: Nagyon okos volt az öreg. Így a neve meg kitüremkedést, púpot jelent..:)) Még jó hogy nem Punira változtatta:)))
Válasz erre 

midnight coder 2016.03.20. 14:14:44

@pamut: Ugyanazért mernek megszólalni, mint az MSZP támogatói is. Mert hogy nem érzik hazaárulásnak azt, amit Orbánék művelnek.

A dolgok nagyon ritkán csak feketék, vagy csak fehérek.

Ha úgy nézed, akkor I. István volt az államalapító, a legnagyobb királyunk, egy szent. Ha másképp nézed, akkor egy véreskezű hazaáruló diktátor volt.

Orbánék loptak ? Nos, valószínűleg igen. De vajon mennyi ideig maradhattak volna hatalmon ha nem teszik ? A hatalom a demokráciában annál van, akinél a pénz. És annál van a pénz, aki többet lop. És ne hidd, hogy csak nálunk.

Sérti a demokráciát az a kutyakomédia amit a választásoknál rendeztek ? Persze hogy sérti. De érdekel ez bárkit is az ellenzéken kívül ? Sőt, az ellenzéket is csak akkor érdekli, ha nem épp ők sértik a demokrácia szabályait. Lásd Öszöd, haveri kutya, szemkilövősdi és hasonlók.

Ezek persze egy elszánt baloldali szavazó szerint mind rendben vannak, elvégre Öszöd Igazságbeszéd volt, és amúgy is más is hazudik, a tüntetők meg mi a fenének mentek ki az utcára október 23-án, künönben is, teljesen jogos hogy 23-án tömegével verték szarrá a polgárokat, mivel 22-én pár hülye megtámadta a TV székházat.

Na ugyanezért nem ássák el magukat Orbán hívei sem.
Válasz erre 

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 09:56:46

@jágör68: @SZMLT: @Afrika steht an der Elbe: @MACISAJT: @A megvalósult amerikai ólom..: A Fidesz-KDNP képviselője a kérdéseket követően távozni próbált a Fidesz sajtóterméből és arra kérte Juhász Pétert, hogy a folyosón mondja el reakcióit. Az Együtt társelnöke azonban ennek nem tett eleget, és a pulpitusra lépve fejtette ki válaszait.

Elmondta, a szóban forgó lakásért havonta 200 ezer forintot fizet, a támogatásokról azért nem számolt be vagyonnyilatkozatában, mert azok egyike sem lépte át az évi 150 ezer forintot, továbbá a Millában soha nem volt köze pénzfelvételhez.

Ezt követően köszönetet mondott a Fidesznek és a TV2-nek, amiért - mint mondta - multimilliomossá tették őt, hiszen közvetítésükkel több millió forintnyi adományt kapott. "Köszönöm nekik, hogy kihúztak a szarból" - fogalmazott, majd úgy folytatta, "nem fogok leszállni Orbán Viktor vagyonosodásáról". Juhász Péter vérlázítónak nevezte, hogy a Fidesz nem beszél arról, hogy "Orbán családja és a gázszerelője a magyar történelem során is ritka mennyiségű földet tudott felhalmozni, több mint ötezer hektárt".

hvg.hu/itthon/20160320_juhasz_peter_fidesz_sajtotajekoztato
Válasz erre 

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.21. 09:57:41

@E.Katolnai: "Pukli apját eredetileg Puki-nak hívták"

Ah, ez nagyon szellemes, jót nevettünk.
Válasz erre 

2016.03.22. 16:59:39

@István Tamasi:
Sivár világ, sekélyes jelen!
Gazemberek mindenütt jelen.
Hol haszonra szert tehet,
Mindenen keresztül törtet!
Célja szentesíti az eszközt!
Ki se tűnik a többi közt,
Melyik alávalóbb másiknál!
Tolakodó marhák a vályúnál
Értelmesebb egyedek!
Emberséget vesztett emberek
Szomjas csordája csak.
Világa, mára ez maradt!
Fényesnek hirdetett céljukból
Mindenütt rablók hada dúl!
Egymással versengve
Tapossa másikat földbe!
A szerzés Istene,
Eszüket elvéve
Egymással pusztítja őket
Gazemberségben elsőket!
Tolvajlás közben sok
Feldobja a bakancsot!
Nem jön rá a marha
A gyilkos hajsza
Okozza vesztét
Bevégezve szerző életét!
Csak tapasztalatot nem szerzett
Mindez nem érdemes!

2016-03-22
Válasz erre 

István Tamasi 2016.03.23. 09:20:36

@jágör68:
A te mutyivikikéd csak felbérelt közönség előtt, szoros TEK védelem alatt, golyóálló mellénybe és liberóba öltözve mert beszélni.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.03.23. 09:24:13

@midnight coder:
Aki a jobbikra tekint az a neofasizmusra, újnyilasokra tekint. Csak egy kérdés a jobbikkal kapcsolatban? Mire kell neki a farkasok fedőnevű militáns rohamcsapat?
Válasz erre 

2016.03.25. 05:07:05

@István Tamasi: Orrodnál Fogva vezetett távolabbra nem látsz?
"Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Tolsztoj Leo 1802! beszoptuk!
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. Szabó Dezső 1921!
Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom... csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó! Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
„Mi felakasztjuk a kis tolvajokat, a nagyokat kinevezzük politikai posztokra!” Mondta volt Esopus!
Válasz erre 

2016.03.25. 05:09:43

@pamut: Sok beszédnek, sok az alja!
A költségek, melyek a hatalom fittogtatására pazarétoltatnak, e hatalom alapjait ássák alá. De a legrosszabb, legszemtelenebb kormány, ha azon kívül csapás nem éri, sokáig nem tartathatja fel magát!”Eötvös József Eszmék, gondolatok 1876. sorszámú gondolat.

"Már az is nagyon veszélyes, ha a kormányzat néha, mint Platón engedélyezte, hazudik. De mindinkább bizonyossá válik, nincs nagyobb veszély, mintha a kormányzat semmi egyebet nem tud, és nem tesz, csak hazudik, vagyis ha az egész államkormányzat a hazudozáson nyugszik." Hamvas Béla
Válasz erre 

István Tamasi 2016.03.25. 08:33:25

@lényeglátó: Ez melyik bejegyzésemre lenne válasz?
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 09:45:38

@István Tamasi: A narancsmaffiásra. Korábbi időkből vesz idézeteket, amik a mostani fideszre illenek. Nagyon találóak.
Válasz erre 

2016.03.25. 11:19:58

Önismereti tanfolyam, gyakorló ostobáknak

1. Az Úristen sem gyógyított meg egyetlen ostobát sem, mert az (nem tudván „fogyatékáról”) nem is kérte!
2. Az ostobaság gyógyíthatatlan fogyatkozás, mert a tudatlan nem ismeri magát, s így nem is igyekszik segíteni a hiányon. Némelyek bölcsek lennének, ha nem hinnék, hogy azok.
3. …az ostobák mindig merészek. Együgyűségük nem engedi meg, hogy előre gondoskodjanak kibúvókról, és utóbb tudatában legyenek kudarcuknak.
4. Minden ostoba meggyőződéses, és minden meggyőződéses ostoba. Bölcsességek könyve! Ezért pártba tömörül!
5. Ne terheld magad ostobákkal. Aki nem ismeri fel Őket, vagy noha felismeri, nem tartja távol magától, maga is az.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.03.25. 11:46:55

@lényeglátó:
Az én (6.) pontom: A tudás ott kezdődik amikor valaki már tudja hogy még milyen sokmindent nem tud. Az ostobának fogalma sincs az ostobasága mélységéről.
Válasz erre 

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 14:38:34

@István Tamasi: Nagyon igaz. Nem 6. pont, hanem az előzőek összegzése.

Szegény tudósok. Egész életükben a tudást akarják gyarapítani, de csak egyre több kérdés merül fel.

A nagy hadronótköztetőt nagy energiákra tervezték, hogy végre megtalálják a higgs bozont. Nagy nehezen sikerült is. És most ezzel kerek a standard elmélet? Egy faszt! Megduplázáták az ütközések energiáját, és pechükre találtak egy új részecskét.
Válasz erre 

2016.03.25. 15:14:40

Jónak magyarázod. Fiam járt benne, tanára dolgozik ott, 250 körüli fotót hozott!
Válasz erre 

csak egy néző 2016.03.25. 15:43:39

Természetesen a fidesz csak becsületes módszerekkel dolgozik.

www.pestmegyei-hirhatar.hu/hir/idokozi-valasztasok-rendori-intezkedes-dunakeszin-az-mszp-bejelentesere
Válasz erre 

John Doe3 2016.03.29. 13:03:23

Többek felhoztak itt két hazugságcsomagot, az egyikre Öszöd utalt, a másik pedig az Orbán által megígért 14. havi nyugdíj, illetve a nyugdímnentés. Felhoznék két beváltott ígéretet: az egyik a Megyesi-féle 50%-os közalkalmazotti béremelés, vele szemben pedig a nők 40+ program. Ki-ki vérmérséklete és politikai hovatartozása szerint, néhányan pedig tárgyilagosan megítélhetik, melyik volt hasznos/káros, és mennyire.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard