Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Jó reggelt kívánunk későn ébredő brit barátainknak!

Jó reggelt kívánunk későn ébredő brit barátainknak!

Az Egyesült Királyság a világ egyik legrégebbi (ha nem a legrégebbi) liberális demokráciája. A választópolgárai mégis úgy viselkedtek a néhány nappal ezelőtt sorsdöntő népszavazáson, majd azt követő napokban, mint az óvodások, akik a délutáni alvás után nem tudják eldönteni, hogy álmukban vagy a valóságban lopták el a kismackójukat.  Valahogy az az ember érzése, hogy teljesen mindegy, melyik országban járulnak az urnához a választók, a hülyeség masszív tömege mindig elsöpri a józan kisebbséget. Persze, ne adjuk fel ilyen könnyen!

bumm_sk.jpg

Fotó: bumm.sk

Néhány hete még azon hüledezett a világsajtó: az Egyesült Államokkal megeshet az a csúfság, hogy egy olyan populista hordószónok irányítása alá kerül az ország, mint Donald Trump. Azt az örök pesszimista mondást látszik igazolni a tény, hogy a republikánusok jelöltje minden valószínűség szerint a fent említett úriember lesz, mely szerint a politikában mindig van rosszabb. Georg W. Bush után ugyanis úgy gondolták, hogy az ő szellemi teljesítményét már nem lehet alulmúlni, ám Trump színrelépése nosztalgiát ébreszt az ifjabb Bush elnöksége iránt.

Egy népszavazás nem pirospacsi, ahol nyugodtan bukhatunk egy kört, a következőben majd visszanyerjük a pénzünket.

A helyzet az, hogy minden nép azt kapja, amit megérdemel, úgyhogy lehet sápítozni azon, hogy Trump döntőbe jutott az elnökségért folyó versenyben, ám az amerikaiak termelték ki maguknak azt az embert, aki egy karibi diktátort megszégyenítő egyszerűséggel és érzéketlenséggel kívánja megoldani a világ és az USA problémáit. Halkan jegyezzük meg, hogy mi magyarok is hasonló cipőben járunk immár hetedik esztendeje, hiszen finoman szólva is megosztó személyiség az ország miniszterelnöke, ugyanakkor őt és pártját kétszer hatalmaztuk fel nagy többséggel arra, hogy irányítsa a sorsunkat. Erre mondják azt a dakota boltosok, hogy pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadnak el.

Besenyő Pista bácsi erre megkérdezné: Normális?

És, ha már a reklamációnál tartunk, akkor szenteljünk néhány szót az utólag hisztiző brit választókra is. Képesek voltak néhány nappal a sorsdöntő szavazás után azt mondani, hogy megbánták a döntésüket, mert nem gondolták, hogy az EU-ból való kiválásra szavazók kerülnek többségbe. Besenyő Pista bácsi erre megkérdezné: Normális? Egy népszavazás nem pirospacsi, ahol nyugodtan bukhatunk egy kört, a következőben majd visszanyerjük a pénzünket. A brit népszavazás eredményénél is megdöbbentőbb az Egyesült Királyság polgárainak infantilis gondolkodása, melyről a voksolás után értesülhetett a világ közvéleménye.

Alig hihető, hogy egy „hirtelen felindulásból” az uniós közösséget elhagyó nemzet ilyen önleleplező módon szembesít bennünket azzal a ténnyel, hogy a hosszú és erőteljes kampány ellenére a britek jelentős hányadának fogalma sem volt arról, mire is szavaz. Most kezdenek ráébredni, hogy a gazdaságuk önmagában kevesebbet ér, mint a közösségen belül, hogy a nemzeti valutájuk sebezhető, hogy apró darabjaira hullhat a királyságuk, és hogy tulajdonképpen inkább nyertek a tagsággal, mint veszítettek.

Winston Churchill (akit a győztes második világháború után leszavaztak a britek) mondta azt a nagy bölcsességet (pedig nem is volt dakota), mely szerint: „Ha vitát nyitunk a múlt és a jelen között, felmerül annak a veszélye, hogy elveszünk a jövőben.„ Mintha előre látta volna, hogy országa polgárai milyen önsorsrontó módon kezdtek vitába múlt és jelen kapcsolatáról, és mivel már sejtik, hogy a jövőjük nemhogy elkezdődött volna, de már be is fejeződött, szeretnének kihátrálni saját döntésük mögül. Hiába, a demokrácia kétélű fegyver, amit a németek is megtapasztaltak, amikor 1933-ben kancellárt csináltak Churchill nagy ellenségéből, Adolf Hitlerből. Nem véletlen, hogy Churchilltől származik a következő bölcsesség is: „A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval.” 

www_telegraph_co_uk.jpg

     Fotó: www.telegraph.co.uk    

Persze ezzel nem azt akarta mondani, hogy a demokrácia intézményrendszerénél kitaláltak már jobbat is, hanem, hogy a demokráciában annak ellenére is felnőttként kell kezelni a választót akkor is, amikor gyerekként viselkedik. Ha cukorkát kínál neki egy kedves bácsi, nem képes ellenállni, és elfogadja, aztán pedig már bánhatja a mohóságát. Az európai tagországok vezetői most azt szeretnék, hogy a britek minél előbb vennék a sátorfájukat, és sovány malac vágtában távoznának a közösségből a cukros bácsijukkal együtt. Nem szeretnék ugyanis, ha az ő polgáraikat is gyereknek nézzék a politikai vezetők, és rávegyék őket olyan tettekre, melyeket később megbánnának. Ahogy egy dakota közmondás fogalmaz: „Ha túl sok tüzes vizet iszol, majd elkártyázod a gatyádat és a lovadat, másnap hiába hivatkozol arra, hogy nem voltál eszednél, pucér seggel kell hazabandukolnod.”   

96 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Jó reggelt kívánunk későn ébredő brit barátainknak! Tovább
Facebook Tetszik
0
96 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége
  • Orbán a pácban Orbán a pácban

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr338844516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hari Seldon 2 2016.06.26. 20:51:10

Mi itt Franciaországban már tűkön ülünk, hogy végre a cameruni bemondja hivatalosan a kilépési szándékot. Egész Európa ráveti magát a koncra. Mindenki visz amit tud.
Hollandok az Unilevert, Royal Duch Shellt, Németek az autógyárakat, a franciák Nissant.
HSBC-t Párizsba, MorganStanely-t Frankfurtba viszik.
Mekkora összegeket lehet kiszivattyúzni onnan? Magyarország 5 vagy 10 éves jövedelmét. - Pár hónap alatt? Igazán nem éri meg a kontinensnek? Nem igaz? Dehogynem.

Nincs itt sajnálkozás, csak a sajtónak. A színfalak mögött pezsgőbontás volt, hogy egy kekeckedő lelépett, és le lehet rabolni. - Ráadásul úgy, hogy saját magárt intézte el kérés nélkül.

Nem véletlenül sürgetik őket a magországok miniszterei, meg a bizottság...
Válasz erre 

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.06.26. 21:33:25

Besenyő Pista bácsi úgy mondja, hogy "Nóóóóórmális?"
Válasz erre 

Dr.Démonmac1 2016.06.26. 21:40:05

@Hari Seldon 2: Mondjuk az autógyárak képviselői nem ezt mondták^^
Válasz erre 

Hari Seldon 2 2016.06.26. 21:53:59

@Dr.Démonmac1:
Egyenlőre. Még nincs hivatalos bejelentés.
Ezt hívják "diplomáciának". Majd ha hivatalos lesz. Utána jön el az igazság pillanata. Csak kapkodjuk majd a fejünket.
Válasz erre 

BéLóg 2016.06.26. 22:02:48

Angolul tudóknak, nagyon elgondolkodtató!
www.youtube.com/watch?v=i9cLwoTkWes
Válasz erre 

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.06.26. 22:03:38

Szeretném a blogger figyelmét arra a tényre hogy a liberális faszkalapok nem értik a demokráciát.. Nem tetszik az eredmény? Szavazzunk újra? A többség a kilépés mellett döntött, és ha újra szavaznának újra többen lennének a kilépéspártiak, de mivel megvolt a szavazás, nem kell újra szavazni. az EU faszkalapok bekaphatják, veletek együtt :)
Válasz erre 

Advanced Flight 2016.06.26. 22:38:13

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: igen, vicces, ahogy folyamatosan számon kérik Orbánon a demokráciát, amit aztán lefikáznak, mert valami nem úgy sült el, ahogy ők szerették volna :-)
Válasz erre 

2016.06.27. 00:01:24

Én az angol tudósokat kérném szépen!
Válasz erre 

na4 2016.06.27. 00:10:04

Eldöllt az elsö dominó EU adiEU.
Válasz erre 

2016.06.27. 00:27:39

Aztán már csak az alagutat kellene megnyitni nekik Francia oldalról.Elvégre ott véget ér az unió.:)
Beszarnék a röhögéstől ha megtennék a frnacok ezt.DD
Válasz erre 

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.27. 00:44:41

@Hari Seldon 2: Helyes! Mindenki úgy nyilatkozott, hogy "elfogadjuk az angolok döntését", közben meg alig tudták a röhögést visszatartani.

Az angolok 20 éve akarnak kilépni, végre sikerült, mindenki boldog.

Orbán következik, ha van vér a pucájában, kilépteti M.o.-ot. Legalább "a gonosz kapitalisták" tovább már nem "szívják a vérünket".

@na4: "elsö dominó"

:)) Nem érted. Amikor amputálják az üszkös lábat, az az esetek döntő részében nem a vég kezdete, hanem a gyógyulásé.
Válasz erre 

Gab84or 2016.06.27. 01:13:26

Orban majd ki visz minket az eu-ból, putyin már vár minket, jó kis eurázsiai unio az kell nekünk, és mi magyarok, ezt szépen meg fogjuk szavazni. Fiatalok, mehetnek moszkvába tanulni,dolgozni(ha van mit) szépen küldik haza a sok ropogós rubelt! Ez az igazi unio!
Válasz erre 

na4 2016.06.27. 01:28:43

Nem brexit volt, hanem fuckit! Brüsszel bekaphatja, és mehetnek a picsába.
Válasz erre 

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2016.06.27. 03:18:05

@Gab84or: szóval te is az a fajta vagy akinek mindegy hogy milyen segget nyal csak nyugati legyen. Bravó. Faszkalap. Te vagy a merjünk kicsik lenni mintapéldája.
Válasz erre 

Gab84or 2016.06.27. 03:59:17

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Nézd meg, h hol élnek még mindig jobban, a rossz csúnya undi nyugaton, vagy a jó ,nem korrupt ,nagyszerű,igazi erős oroszországban. Kívánom neked, h élj ott,de lehet h ott ilyen blogocskák nincsenek, de ha még vannak is, figyelj oda ,h mit írsz a kedves vezetőről
Válasz erre 

Avocado Diaboli 2016.06.27. 05:29:37

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Igen ez jogos, rohej hogy meg most is sokan teljesen komolyan gondoljak hogy visszamenolegesen at lehetne ertekelni az eredmenyt. Talan a nepszavazas elott kellett volna megvaltoztatni a torvenyeket, nem? Csakhogy akkor nem akartak, mert ugy nezett ki hogy a Remain par szazalek elonnyel fog nyerni.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 06:15:30

Segítség. a csúnya, orbánista, fasiszta, komcsi angolok nem úgy szavaztak, ahogy ezt megmondta nekik a ballib agytröszt??? Ez katasztrófa. Miféle dolog az, hogy emberek csak úgy felelőtlenek arra szavaznak, amire akarnak??? Ez nem demokrácia, hanem áldemokrácia. Pont mint Magyarországon, ahol teljesen áldemokratikus módon a Fidesz van kormányon, miközben a feleannyi szavazatot sem szerző ballibeknek kellene kormányozniuk!

Meddig lehet ezt még tűrni? Szerintem azonnal induljon egy 800-fős magyar bérretegő gágogó sereg Londonba tüntetni. S addig nem tágítanak, míg a brit diktatúra nem hajol meg akaratuk előtt!
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 06:20:21

@atpijkamo111:

Mo-nak most még nem érdeke a kilépés.

Öt évet adunk a brüsszelitáknak, hogy távozzanak és adják vissza az EU-t az európaiaknak! Ha nem megy, leromboljuk az EU-t.

Azaz - a ballibák legnagyobb bánatára - nem lesz népszavazás a kilépésről mostanában Mo-on.
Válasz erre 

midnight coder 2016.06.27. 07:24:16

@Gab84or: Nézd meg, hogy éltek 30 éve a mai Nyugat-Európában, és hogy élnek most. Pedig ma sokkal-sokkal jobban élnek, mint mondjuk 15 év múlva fognak. És nem a BRExit miatt, hanem mert az ipart sikeresen kitelepítettük Kínába, a szolgáltattatások pedig úton vannak Indiába, de elég sok már most is ott van. Lehet egy darabig fényt enni, de egy idő után az ember éhen hal. Aki kövér annak persze ez az idő egy picit hosszabb, de a végeredmény elég jól prognosztizálható.
Válasz erre 

midnight coder 2016.06.27. 07:28:25

@atpijkamo111: Nekünk nem érdekünk a kilépés. A mi piacunk az EU (pontosabban leginkább Németország). Ráadásul, jelen pillanatban még a kassza kifizetési oldalán állunk, azaz kapunk onnan némi pénzt.

A briteknél más volt a helyzet. Nekik nem gond, hogy holnaptól a világpiacra kell termelni, és ők befizetői voltak a rendszernek, nem is kicsit.
Válasz erre 

midnight coder 2016.06.27. 07:35:32

@Hari Seldon 2: A morgan stanely épp most cáfolta hogy menne bárhová. Mondjuk bankként én sem nagyon sietnék az EU-ba. Az eurózóna a BRExit előtt is egy elég instabil dolog volt. A britek nélkül még sokkal ingatagabb lesz. Ott vannak a görögök, ott van a P.I.G.S. itt vagyunk mi és a többi ország a keleti periférián. Az EU-nak eddig három biztos oszlopa volt: a németek, az angolok és a franciák. Ez utóbbi láb viszont eléggé billegett eddig is.
Válasz erre 

Jolka40 2016.06.27. 07:48:41

@midnight coder:" A briteknél más volt a helyzet. Nekik nem gond, hogy holnaptól a világpiacra kell termelni, és ők befizetői voltak a rendszernek, nem is kicsit."
Hát ezért szólalt meg a Brexit ellen Orbán. Meg persze betojt, hogy hazaküldik a magyarokat. Amelyik brit nem egészen hülye, átlátott ezen a szitán. Lehet, hogy túlértékelem a főnök megnyilatkozást, de ha csöndben marad, a britek maradnak az EU-ban.
A másik fontos tanulsága ennek a népszavazásnak, hogy EL KELL MENNI SZAVAZNI. Majdnem 30% maradt otthon, gondolván, mit erőlködjön, úgyis az lesz, amit ők akarnak. Ha a sorsunkról van szó, emeljük már fel a fenekünket!
Válasz erre 

Csaba Szikora 2016.06.27. 07:54:44

Miért biztos hogy a kisebbség a józan?A többségnek nem lehet igaza?
Ez olyan mint a bolondok.A bolond a normálisra hiszi hogy normális,és fordítva.
Mitől olyan biztos hogy rossz döntést hoztak.Valaki végiggondolta hogy ha ez az uniós politika így folytatódik milyen lesz az élet 5-10 év múlva Európában?
Talán az Angolok is a jövőt tartották szem előtt,nem a jelent.
Válasz erre 

bontottcsirke 2016.06.27. 08:23:27

Tehát aki nem liberális demokrata és nem akar együtt bégetni egy olyan táborral, aki már inkább tragikus, mint komikus, akkor hülye.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.06.27. 08:25:59

Elbuktátok, hiába hazudoztatok.

A britek nyerni fognak ezen, és lehet h az eu is, kukázni kell a menedzsmentet.
Válasz erre 

bontottcsirke 2016.06.27. 08:28:16

@Hari Seldon 2: Hátööö, törökország sem eu tag, oszt van egy csomó autógyár meg elektronikai cég. Angliában amúgy is bevándorlók dolgoztak az egyszeri munkafolyamatokban, a pénzügyi központokat meg nem fogják hipp-hopp áttelepíteni, úgyhogy a mondandód max hosszútávra igaz. Szerintem teljesen más irányból fújt a cél.
Válasz erre 

Borogy 2016.06.27. 08:59:09

Azert ilyen komoly kerdesnel, ahol szinte fele-fele az aràny nem szabadna figyelembe venni az eredmenyt. Legalabb 65-70%-tol kene ervenyesiteni a kilepesi szandekot...hogy a joval nagyobb tobbseg akarja...igy ez hulyesegvolt....52-48 arànyban...
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 09:04:24

Birom a hozzászólásokat, és ahogy a sok barom szidja az uniót.
Na!! 1. Nem mi mondjuk meg az angoloknak hogy mit csináljanak, ez az ő dolguk. Mi legfeljebb csak a véleményünket írjuk le. Ha elérik hogy újra szavazzanak, az is az ő dolguk. Hol sérül a demokrácia?
2. A sok euró szkeptikus leírhatná, hogy hogyan maradhatna lábon Magyarország az unión kívül amikor a politikai elitünk a fejlesztési pénzeket eddig is, és ezután is lenyúlja, ahelyett hogy gazdaság fejlesztésre fordítaná.
Ott van az első negyedév!
Meglehet nézni hogy az unió nélkül mennyire tud megállni a lábán Magyarország.
Kb mint Orbán Ráhel.
Azt is leírhatná, hogy egy szétszabdalt Európa hogyan tudná felvenni a versenyt Kinával, az USA-val, vagy a szép csendben erősödő Indiával?
Persze értem én hogy Putyin magyar hangja,(Orbán) kiküldte az összes trollt, mert valahogy ellensúlyozni kell a tényeket.
Azt hogy még egy olyan erős gazdaság is nagyon megszívja a kilépést, mint az angol, és még a kilépésért kampányoló faszkalap politikusok is csak a fejüket vakargatják, hisz ők tudják a legjobban, mennyit veszít Anglia.
El kell gondolkodni, hogy az életképtelen magyar gazdasággal mi történne ha kilépnénk az unióból.
Mielőtt bárki azt írná, hogy Orbán nem akar kilépni, hisz ezt nyilatkozta, annak felhívnám a figyelmét, hogy Orbán minden szégyen és arcpirulás nélkül belehazudik a szemünkbe, ha a pillanatnyi érdeke úgy kívánja.
Válasz erre 

Alick 2016.06.27. 09:05:47

@Borogy: Ugyanakkor 30-35 %-os kilépési hajlandóság is aggasztó, felhívja a figyelmet a rendszer átalakításának igényére.
Ha mindkét oldalon megvan a diplomácia és a szándék, simán vissza lehetne csinálni a brexit-et. Ha viszont nem, az elgondolkodtató az eurokrácia szándékait illetően...
Válasz erre 

Alick 2016.06.27. 09:13:17

@Satyala: Nem a "bent lenni vagy kint lenni" a fő probléma, hanem hogy éppen a túlszabályozó bürokrácia veszélyezteti a versenyképességet. Az euroszkeptikusok is nagyrészt az áramvonalasított gazdasági együttműködés elmélyítése mellett vannak, viszont nem akarnak voluntarista politbüro-t a nyakukba.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 09:19:33

Amíg nem Gyurcsány, és a ballibek vannak hatalmon EU szerte, addig a demokrácia egy szar káros dolog, ahol a hülyék többsége dönt.

Legalábbis a napi kétszer hivatalból bérrettegő poszter szerint.

Közben meg Lófaszt.
Ennyit tudtok, ennyit kaptatok, ennyit értek.
Semmit.

Az EU-t gzadasági közösségnek találták ki annak idején.
Ez működött is. Ennek a közösségnek tagja az összes nem EU-s ország is pl Norvégia, Svájc.
Anglia is ide kerül majd.

Amikor a ballibek kitalálták hogy ideológia közösséget is kéne rityenteni az EU-ból, és a migránsseggnyalós nemzetállam mentes hagymázas faszságaikat elkezdték ráerőltetni az emberekre, akkor teljesen érthető okokból, a ballibeket a haláll faszára kívánta azonnal minden értelmes ember.

Ez a folyamat tart jelenleg is, és a szerencsétlen ostoba ballibek, még most se adták fel, pedig már alig van ország ahol nem buktak mg el.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 09:24:26

@Alick:
Így van.

Az EU akkor lesz működsőképesebb, és erősebb, ha kisebb lesz, és szigorúan csak gazdasági közösséggé vállunk újra.

Ha az EU terjeszkedni akar, és a nemzetállamok fölötti uralomra tör, ahol a bürokrácia fellegváraként diktál az embereknek, akkor rövid távon vége lesz az egésznek.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 09:26:29

@Alick: Nyugi! Addig sikerült szabadságharcolni az unióval, míg a magállamok kitalálták a rugalmas európát! Megkapjuk a szabadságunkat, de nem lesz a dolgokba beleszólásunk, és a pénz is csak csordogálni fog. Az unió azért is nehézkes, mert pillanatnyilag néhány ország, pl mi a lengyelek, anglia, külön utat akarnak bejárni, de úgy hogy ezt az unió fizesse. Na ennek lesz vége, a rugalmas európával. Ugye meg van, hogy megszívni ezt mi fogjuk, és nem a magállamok.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 09:31:44

@Satyala:
Pár dolgot elfelejtessz.
Nem azért vettek be mionket az EU-ba, hogy a ingyen és bérmentve felzárkóztassanak minket és kitömjenek pénzzel.
HAnem elsősorban azért hogy kilóra megvegyenek minden hasznosítható erőforrást az országban.
Földet, vizet, gyárat, embert.

Az ide érkező EU-s pénzek legalább 50%-a megy is vissza a külföldi cégeknek (szocik alatt cirka 80% ment vissza).
Szóval nem kell olvadozni. Ezután is szüksége lesz ráng a Nyugatnak, mert csak rajtunk (Keleti csóró országokon) keresztül tudnak tovább tollasodni a nyugati multik.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 09:35:12

@Ballib cenzúrázók réme 14: "Az EU-t gzadasági közösségnek találták ki annak idején.
Ez működött is. Ennek a közösségnek tagja az összes nem EU-s ország is pl Norvégia, Svájc.
Anglia is ide kerül majd."

Angliát meg fogja szívatni az eu. Kénytelen, hisz ha nem tenné akkor szabad utat mutatna minden kilépni kívánó pártocskának.

Pillanatnyilag a felállás az, hogy ha anglia szabadon hozzá akar férni az uniós piachoz, akkor el kell fogadnia az uniós szabályokat, fizetheti továbbra is a díjait, de nem lesz beleszólása a dolgokba. Anglia kivitelének az 50%-a az unióba megy.
Szted jól járnak?
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 09:41:11

@Ballib cenzúrázók réme 14: Hmmm...
Azt mondod, hogy a jórészt építőiparba, 140-350%-s túlárazással belefeccőlt uniós pénzeket a külföldi multik nyerik el?
Én meg azt hittem hogy egy szűk, a fideszhez köthető magyar oligarcha csoport.
Kérsz példákat?
Válasz erre 

Május 40. 2016.06.27. 09:41:24

Most már világosan látja mindenki, hogy hogy is működik napjainkban a "liberális" "demokrácia". Ha a népszavazáson nem a "jó" végeredményt szállítja a "lakosság", akkor lehülyézzük őket, és addig szavaztatjuk, amíg a kurva anyjukat nekik.
Válasz erre 

Kalmár 2016.06.27. 09:43:04

@Satyala:
Nem akar kilépni Orbán. Ne találj ki olyan tényeket amikkel jót vitatkozhatsz.
Béna dolog!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 09:45:05

@Satyala:

Nem vagyok jós.
Viszont vannak olyanok akik jóslatokba bocsátokoznak, és szinte minden gazdasági szakértő szerint Anglia hosszú távon jól jár a kilépéssel.

Vannak olyanok is, akik szerint az EU szétesése visszafordíthatatlan, pl Soros Gyuri:
gepnarancs.hu/2016/06/soros-az-eu-szetesese-gyakorlatilag-visszafordithatatlanna-valt/

Én csak szemlélődök.
Visszont rendkívül röhejesnek és szánalmasnak találom, hogy a szakadás valódi okait, a ballibek ezek után is tagadják, és csak az embereket okolják, meg a demokráciát, meg a butaságot.
Holtot elsősorban ők maguk tehetnek arról, hogy a töke tele lett a multikultival ez EU polgárainak.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 09:48:22

@Satyala:
A Strabag, Alstom, és a többi külföldi pénznyelő ugyanúgy üzemelnek ma is. Csak az MSZP kormányhoz képest csökkentett üzemmódban szivattyúzzák vissza az EU-s pénzeket.
Válasz erre 

Május 40. 2016.06.27. 09:48:38

@Satyala: Nem Orbán dönti el, hogy kilépünk-e, itt is népszavazás lesz róla.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 09:50:19

"Nem akar kilépni Orbán. Ne találj ki olyan tényeket amikkel jót vitatkozhatsz.
Béna dolog!"
Most még nem! Hisz jön a pénz, és sikeresen tud zavart kelteni. Erre válasz a kétsebességes, vagy ha úgy tetszik a rugalmas unió!
Válasz erre 

Mr. Waszabi 2016.06.27. 09:51:03

Nem kell izgulni, valahogy csak megtalálják a módját, hogy ne kelljen a kilépést bejelenteni. Van ott elég réges-régi törvény, csak lesz egy olyan, ami miatt a népszavazás eredményét nem hajthatja végre a kormány és a parlament. Ebben ők igen találékonyak, s segítségükre lesznek a skótok is, ahogy olvasom...
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 09:52:22

@Május 40.: Nem Orbán dönti el, hogy kilépünk-e, itt is népszavazás lesz róla.

Ennek az előfutára a kvóta szavazás. Aminek ugye semmi befolyása nincs semmire, de hangulatkeltésnek tökéletes.
Válasz erre 

Alick 2016.06.27. 09:54:01

@Satyala: Az EU-t eleve kétsebességesre kellett volna tervezni, a magországok képesek lehetnek szorosabb együttműködésre és közös valutára, a "provinciák" pedig tanulják az integráció leckéjét.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 14 2016.06.27. 09:56:19

@Satyala:

Érdemes megnézni két nyilatkozatot az elmúlt napokból.
És nem Orbán az, aki mást mond ma, mint tegnap.

Orbán:
www.vg.hu/kozelet/orban-az-eu-most-gyorsan-meg-fog-valtozni-471839
Úgy látja, "a mai rendetlen Európa" képtelen megoldásokat találni a határokat "ostromló" illegális migránsok, a virágzó embercsempészet és a terrorizmus jelentette kihívásokra.

Márpedig a jövőben azok az országok lesznek előnyös helyzetben, amelyek rendezettek maradnak, biztosítani tudják a biztonságot, törvényességet

-----------------------

Soros GYuri:
gepnarancs.hu/2016/06/soros-az-eu-szetesese-gyakorlatilag-visszafordithatatlanna-valt/
“Angela Merkel német kancellár döntése, hogy országa kapuit tágra nyitja a menekültek előtt, inspiráló gesztus volt, de nem volt kellőképpen végiggondolva, mert nem számolt a pull factorral”, azzal a “húzó hatással, amit a tömegek korlátlan befogadása jelent a többi menedékérőnek” – állapította meg Soros György.

Hozzátette, hogy a tagállami kormányok és az uniós intézmények látszólagos tehetetlensége megágyazott az idegengyűlölő és Európa-ellenes pártok megerősödésének.
Válasz erre 

Alick 2016.06.27. 09:57:22

@Ballib cenzúrázók réme 14: Az EU anyagi támogatása kb. megfelel annak, mint amikor a klasszikus gyarmatosítók pénzt raktak a gyarmatok fejlesztésébe... nyilván nem azért, hogy azonos gazdasági szintre hozzák őket, hanem hogy a saját hasznukra hatékonyan kihasználják a helyi erőforrásokat.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 10:14:13

@Ballib cenzúrázók réme 14: Hát ja!
Sírtam is a röhögéstől 2 hete, amikor az M1 bemondónője, a félelemtől elcsukló hangon jelentette be, hogy rekord mennyiségű migráns érkezett a határra aznap.
138!

Európa legsikeresebb embercsempésze, meg továbbra is Orbán, aki múlt évben regisztráció nélkül, buszokkal szállított át az országon 300.000 migránst.

Az orbáni rendről csak annyit, hogy amíg pártkézben van a jogszolgáltatás, és a jogszabályokat, de akár az alkotmányt is a pillanatnyi érdekük szerint változtatják addig az nem rend!
Válasz erre 

DFK 2016.06.27. 10:19:18

@Borogy: Jó, de akkor a belépésnél is ilyen arányokat kellett volna tartani.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 10:20:29

@Ballib cenzúrázók réme 14: “De nem szabad feladni” – szögezte le Soros, aki szerint az Európai Unió tökéletlen építmény, de akik hisznek azokban az értékekben és elvekben, amelyeknek a fenntartására az uniót tervezték, össze kell állniuk, hogy az Európai Uniót alapos szerkezeti átalakítással megmentsék."

Ez el is kezdődött a kétsebességes Európával. Ja hogy mi megszívjuk, mert a pávatáncot láthatóan Angliától sem nyelik le, nem hogy Orbántól, az a mi bajunk. Az unió túl él, de mi jobban jártunk volna egy egységes Európával.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 10:27:37

@Alick: Az EU anyagi támogatása kb. megfelel annak, mint amikor a klasszikus gyarmatosítók pénzt raktak a gyarmatok fejlesztésébe... nyilván nem azért, hogy azonos gazdasági szintre hozzák őket, hanem hogy a saját hasznukra hatékonyan kihasználják a helyi erőforrásokat.

Ja! Kár hogy a környező országok példája itt van az orrunk előtt, akik a gdp 2.2%-át kapták az uniótól az elmúlt 6 évben, míg mi 4.4%-t, és még is... Az ő gazdaságuk fejlődési pályán van, mi meg csak az építőipar, rövid távú beruházásaival tudunk felszínen maradni, még ideig-óráig.
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 10:34:04

@Alick: "Az EU-t eleve kétsebességesre kellett volna tervezni, a magországok képesek lehetnek szorosabb együttműködésre és közös valutára, a "provinciák" pedig tanulják az integráció leckéjét."

Nem az unió tehet róla, hogy a politikusaink korruptak, és a lassan de hosszútávon fenttartható gazdaság fejlesztés helyett a gyorsan megtérülő építőipart favorizálják.
Válasz erre 

chrisred 2016.06.27. 10:35:08

Az emberek többsége nem az érdekei mentén, hanem jelképek alapján vesz részt a közösségben, ami kifejezik a hitét, előítéleteit stb. És a szavazásokon is így nyilvánul meg. A kontinenstől való elkülönülés a brit identitás része, és most a populista politikusok jól szájba is rágták ezt. Az egyszeri brexitelő csak ennek a rég elavult beidegződésnek akart megfelelni, hogy igazi britnek tarthassa magát.
Válasz erre 

2016.06.27. 10:35:17

Lehet bekötni az eurót longba. Úgy meg fog ugrani mint a kurva anyja,ha túl nagy bránert lát.)
Válasz erre 

2016.06.27. 10:38:57

Ki nem szarja le már a britteket annak tudatában, hogy London city és az egész iparuk+ a szolgáltatási szektor is ide menekül az EU-ba a tömény ostobaság elől?
Majd marad nekik a királynéjuk, nézegessék azt. A nyugdíjak reálértéke már is csak a fele mint volt két hete. Ez van.
Válasz erre 

chrisred 2016.06.27. 10:40:40

@Satyala: De az uniós politikusok jól tudták ezeket, amikor meghatározták a keleti bővítés kritériumait. Pont úgy lettek meghatározva, hogy a semmihez nem értő posztszocialista politikai elit is röhögve eleget tudjon tenni nekik. Az uniós politikai elitnek teljesen jól jött, hogy ezt a korrupt bagázst vonják be a köreikbe.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.06.27. 11:05:31

@Diorella Queen: kb. 0 fontot profitál a brit polgárok 99%a a city profitján, ez csak a szük pénzügyi elitnek kényelmetlen, akik annyira britek mint a siratófal.
Válasz erre 

bringás bosszantó 2016.06.27. 11:13:21

Az egyszerű, nagyon buta népek mindenhol így működnek. Amikor a csúti nem tudott felköltözni a palotájába, egyből lezárták a hídat és ott tobzodott az összes agymosott barom az újraszámlálásért. Aztán amikor nekik kedvezőre csalták a rendszert érdekes módon semmi bajuk nem volt vele.
Válasz erre 

Hari Seldon 2 2016.06.27. 11:17:46

@BircaHang Média szerkesztősége:
Megint rápörögtél a ballib csontra?
Régen a rögeszméid mellet azért néha tudtál pár összefüggést is felfedezni.
Komolyan nem látod, hogy itt mindenki ünnepel. Nem véletlenül sürgetik a hivatalos bejelentést. - Ja, persze "hivatalosan azért", hogy elejét vegyék a további kilépésnek.
Valójában pénzről van szó. Nagyon sok pénzről, amit a keleti provinciák mondjuk 10 év alatt termelnek meg. Ezt le lehet nyúlni pár hónap alatt.
Ki ne hajolna le pár 10 milliárd Fontért/Euróért, ha lába előtt hever? Á, biztos senki. Csak a további kilépés miatt aggódnak. Biztos.
Semmi köze ennek az ügynek Orbánhoz, vagy bárkihez első körben, sőt másodikban harmadikban sem.
Válasz erre 

Hari Seldon 2 2016.06.27. 11:23:06

@midnight coder:
Persze, hogy cáfolta. - Még nem volt hivatalos bejelentés. Addig az UK örökkévalóságig EU tag marad. Nyilván nem akarják megijeszteni az UK kormányát a harakiri közben.
Itt sokan nem értik, amíg nincs bejelentés, addig az UK tag, addig mindent vissza tudnak táncolni. Ezt szeretnék elkerülni az Unios vezetők a sok sürgetéssel.

(A HSBC már februárban elkezdte az áttelepítést. Most egyenlőre vihar előtti csend van. De itt azért van sok cikk, ahol számolgatnak milyen hatása lesz Franciaországra. van negatív és pozitív hatása is, de ezeket egyenlőre kevéssé hangsúlyozzák)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 12:23:13

@Hari Seldon 2: Ez jó. :-))
Válasz erre 

Stefan_Schneider 2016.06.27. 12:23:56

@Ballib cenzúrázók réme 14: egyetlen egy elemző sem var semmi pozitívumot.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 12:24:48

@Advanced Flight: ", vicces, ahogy folyamatosan számon kérik Orbánon a demokráciát,"

Légyszi sorold fel a népszavazásokat a 2. és 3. Orbán kormány alatt!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 12:29:04

@BircaHang Média szerkesztősége: "Segítség. a csúnya, orbánista, fasiszta, komcsi angolok nem úgy szavaztak, ahogy ezt megmondta nekik a ballib agytröszt???"

"Segítség. a csúnya, gyurcsányista, libsi, komcsi magyarok nem úgy szavaztak, ahogy ezt megmondta nekik a fidesz agytröszt???"

Kettős állampolgárságról szóló népszavazás eredményei

(2004. december 5.)
A szavazásra jogosultak száma 8 048 739 fő 100%
A megjelentek száma 3 017 739 fő 37,49%

Ebből érvénytelen szavazat

61 168 a megjelentek
2,03%-a

Ebből érvényes szavazat

Válaszok száma százalék
Igen 1 521 271 51,57
Nem 1 428 578 48,43
Összesen 2 949 849 100
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 12:31:17

Mindenesetre Soros már kaszált. Az illibsik Soros ügynökei.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 12:32:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hol a gond?

A ballibek xenofóbok, ezért így szavaztak. Gond egy szál se.
Válasz erre 

konrada 2016.06.27. 12:33:34

@Satyala:
Rosszul hitted. A Strabag még mindig a legnagyobb, és a Switelsskyvel, és a Colassal még mindig többet kapnak összességében az EU-s pályázatokon, mint a többi.
(Bár tény, hogy arányaiban már kevesebbet, mint a strabag-demokraták idején...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 12:33:39

mno.hu/migr_1834/a-nyugdijasok-judaspenze-762293

" És itt bújt ki a szög a zsákból: e megoldással felfedték – ami eddig is sejthető volt –, hogy a nyugdíjasonkénti 19 ezer forint nem az Orbán-kormány által elvett összeg visszajuttatása, hanem a választási kampányban sikerrel alkalmazott fejpénz (júdáspénz?) kifizetése a rászedett nyugdíjasoknak – szavazatuk fejében. "
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 12:34:51

@BircaHang Média szerkesztősége: Lehet ezért utálunk téged?
Válasz erre 

Satyala 2016.06.27. 12:49:04

@konrada: Hmmm... A Switelsky nem a közgéppel szokott nyerni? pl vasútépítést?
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 13:25:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem, nem ezért, hanem mert nem bírjátok ti ballibák elviselni, hogy léteznek hozzám hasonló, pártfüggetlen emberek, közírók, akik kérlelhetlenül állnak ki az igazság mellett, s leplezik le a liberális machinációkat.
Válasz erre 

Revizionista 2016.06.27. 13:42:34

Én az angolokat nem féltem. Szerintem simán kiheverik, aztán gyorsan munkához látnak és sokkal gyorsabban fognak tudni mozogni, mintha Brüsszelre várnának. Azok túl hülyék ahhoz, hogy levonják a szükséges következtetést a Brexitből.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 13:53:58

@Jolka40:

A brit nép pont ezt tette: felemelte fenekét és csattanós pofiont szavazott a brüsszelitáknak.
Válasz erre 

Balt 2016.06.27. 14:00:21

@Advanced Flight: Ezt már megirta a véleményvezér is egy viszonylag tiszta pillanatában:
velemenyvezer.444.hu/2014/02/20/hulyek-e-a-magyar-valasztok
Válasz erre 

Balt 2016.06.27. 14:16:34

@Jolka40: Ne vicceljünk már, ez gyíkember-konteó szint.

Orbán hirdetése legfeljebb gesztusértékű, sokkal inkább a hazai és külföldi brüsszelitáknak szólt, mint a tory szavazóknak. El is érte előbbieknél a megfelelő hatást: a totál zavarodottságot.
valasz.hu/vilag/miert-szallt-be-orban-a-brexit-kampanyba-119192
Válasz erre 

Balt 2016.06.27. 14:23:19

@Alick: Pontosan. De nézd, Junckerék most épp kézifegyvert ragadnak és berontanak a málnásba 1 szál pöcsben.
Válasz erre 

Balt 2016.06.27. 14:29:56

@Satyala: Egyelőre épp a magállamoknak van leginkább elegük: Ausztria, Hollandia, Fr.o. - itt a legerősebb az euroszkepticizmus politikai képviselete.
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.06.27. 14:30:40

Brexit

Britek elhagyják az EU-t!
Hová vezet nekik e út?
Meddig zuhanhat még a font,
S mikor ver majd újra plafont?

Szürkül Monty Python-i Grál?
Sok-sok magyar hazamigrál?
CBA lesz Tesco helyett,
S the cow nem ad szabvány tejet?

Magyarország ugye marad?
Vagy kilépünk s jön új Arad,
Rigómező, Mohács, Muhi,
Megint vesztes csihi-puhi?

Honnan dőlne ránk a zseton,
S stadionokba a beton?
Miből lenne kaja-pia,
S megalomán olimpia?

EU kell, mint falat kenyér,
Nélkülük minket csak genny ér:
Jön az orosz medve s benyel!
Jaj, ne múlj lokális menny el!

Hogyha nálunk is lesz brexit,
Akkor nem marad sok steksz itt!
Bár… mindegy is, hat-e e jel,
Népnek e hon úgyse tejel.

Már hogyne tejelne e hon a népnek?! Én is a nép része vagyok és rendelkezésemre áll a kiváló magánrendelői szakellátás, van egyre bővülő kertes-uszodás kacsalábon forgó villám és minden évben nyaralhatok a Bahamákon, pedig én háztartásbeli vagyok és csak az uram fizetéséből élünk! Magyarország jobban teljesít!” /Mélyzseb Menyhértné Pálazacica Paula, háztartásbeli műkörmös/

„Jaj, Paulina, tartsd a szád! Miattad most teljesen át kell írnom a vagyonnyilatkozatomat!” /Mélyzseb Menyhért, országgyűlési képviselő és a Céltámogatás Uniós Népektől Alapítványi Magán Intézet (CUNAMI) EU-pénzcsap ügyi szakértője/

„Van jó szakmánk, tudunk angolul és a volt brit birodalom minden táján tárt karokkal fogadnak minket! Miért migrálnánk haza?!” /sok-sok magyar/

Politizálunk, költő elvtárs, politizálgatunk?! És ha én ezzel a gumibotnak látszó érvrendszerrel a kezemben nyomatékosan óva intem, hogy eszébe ne jusson?! Vagy üssem meg a másik bokáját is?! Ugye, hogy jobban jár, ha visszatalál az európai keresztény értékrendhez?!” /Csávás Kálmán fő s/s, az Ájtatos Manókká Egyelt Nép (ÁMEN) félcivil szervezet ideológiai ökle/

„Brumm-brumm! Brit oroszlán kiválni, Európa gyenge lenni, én megenni egész EU reggelire, lenni ócseny harasó! Magyarka igyi szudá! Hamm! Brumm! Böff!” /az orosz medve/

„Nem kell félni a medvéktől! Én is addig püföltettem magam eggyel, míg ki nem verte végre belőlem az Oscar-díjat! Előtte évekig csak vajúdtam vele. Mármint az Oscarral és nem a medvével.” /Leonardo DiCaprio, filmszínész/

„Jaj, ne emberkedj Leó, az csak egy műmedve volt! Különben már halott lennél, te bájgúnár!” /Alejandro González Iñárritu, mexikói filmrendező/

„Jaj nekem! Most, hogy ki kell lépnünk az Unióból, a magyarok már nem rólam fogják elnevezni legnagyobb gazdasági sikerüket, az Erzsébet utalványt!” /II. Erzsébet, angol királynő/

„Stupid poet, what’s your problem with my milk?! I’ll kick you over the ocean!” /the cow/

„Tanárnő kérem, akkor az angol kettesem már nem számít bele az év végi átlagomba, ugye?” /Szemes Szilárd, szemtelen kölök/

„Te jó ég, nem elég, hogy a suttyó britek bedöntötték anyám megtakarított fontszámláját, ráadásul nekem munkaköri kötelességből még ezen a zsigeri rímgennyezésen is végig kell öklendeznem magam! Anyám most indult a bankba, hogy rubelszámlára tegye a pénzét, úgyhogy gyorsan muszáj lesz névtelenül odatelefonálnom, hogy elintézzek egy bombariadót! Frady Endre meg mikor lép már ki az EU-ból és iratkozik ki végleg a Világegyetemről?! Aznap pezsgőt fogok bontani! Szovjetszkoje Igrisztojét!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Hé, ti britek, ha Texasba jöttök, be kell tartsátok a törvényeimet! Ha nem, akkor hibernállak benneteket a kardió kocogásom menetszelével!” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2016/06/brexit.html
Válasz erre 

konrada 2016.06.27. 14:49:06

@Satyala:
...lehet.
...azzal nyert már 2010 előtt is...
De ettől még se nem lett magyar multi, és a bevétele is meghaladja továbbra is a közgépét...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.06.27. 15:07:01

@BircaHang Média szerkesztősége: "hogy léteznek hozzám hasonló, pártfüggetlen emberek, közírók, akik kérlelhetlenül állnak ki az igazság mellett, s leplezik le a liberális machinációkat. "
Hűűű... bazz... fetrengtem a röhögéstől. birca újra a régi! A közíró, a világító tornyából. :-))
Válasz erre 

wolves84lb 2016.06.27. 15:07:17

@BircaHang Média szerkesztősége: (ásít) (ásít) (ásít)

Egyre gyengébb vagy, Iván.
Válasz erre 

Jolka40 2016.06.27. 15:07:30

@BircaHang Média szerkesztősége: A brit szavazók 70%-ának a fele. A többinek volt gógyija.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.06.27. 15:12:46

@Ballib cenzúrázók réme 14: batyufasz, te mi a retkes kurva anyádnak erőlködsz? A BREXIT-tel kapcsolatban is csak ömlik a fos a pofádból, a kurva anyádat, és ballibsizel, te retek patkány.

Anáydnak üzenem, nem érek ma rá, hogy a szájába szarjak, sajnálom.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.06.27. 15:14:20

@Ballib cenzúrázók réme 14: mondanám, hogy hozz már némi bozonyítékot a baromságaidra, de teljesen felesleges, te haztálan senkiházi szar.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.06.27. 15:16:01

@Május 40.: és mindezt KIK csinálják, hm, te zseni, bazdmeg? KIK????? Mert nekem eddig úgy tűnik, maguk az angolkák jöttek rá, hogy milyen szar helyzetbe hozták magukat.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.06.27. 15:17:37

@Ballib cenzúrázók réme 14: össze-vissza beszlsz, te szerencsétlen bértroll. Nálad most a patásördög soros is példaként szerepel. Annyira ócska szar vagy...
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 15:28:36

@Jolka40:

Aki nem ment el, az Orbánra szavazott, ugye?
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 15:29:06

@wolves84lb:

Épp ellenkezőleg. Egyre növekszik bennem az eszme.
Válasz erre 

xm95 2016.06.27. 16:43:59

@BircaHang Média szerkesztősége: ha legközelebb orvosnál jársz, emlitsd meg neki ezt a növekvő eszme dolgot is, hátha felir rá valamit. Még ha már erről beszélsz neki, akkor ezt a közíró, meg pártsemleges dolgot is. Utána meg köszönj szépen az ápolóknak, ők csak a munkájukat végzik.
Válasz erre 

Alick 2016.06.27. 17:03:53

@Balt: Azért vicces lesz, ha Erdogan gyorsabban békül ki Putyinnal, mint Juncker-ék az angolokkal... :)
Válasz erre 

McZozo 2016.06.27. 17:28:06

@midnight coder: CSak azt felejted el hogy a penzugyi szektor lefalcol, az autoipar ki fog menekulni. Ha vamok lesznek akkor baszhatjak sok piacukat. Es ennek a tetejebe egy birodalom rugja az utolsokat azzal hogy skocia eszakirek Gibraltar ki fog lepni ez esetben ugyhogy nagy koponya volt Anglia mikor a leave et megszavazta
Válasz erre 

McZozo 2016.06.27. 17:35:58

@Satyala: Orban egeszen addig nem lep ki mig a kohezios alapokbol komoly zsetont tud szakitani. A jelenlegi szabalyozas alapjan ez 2020 ig van igy utana lejar az az idoszak amit eredetileg a felzarkoztatasra szantak. Annak a fenyeben hogy most az egyik befizeto kilep nem nagyon hinnem hogy 2020 utan ismet megujitanak a kohezios alapokat, de ha less is valami nagysagrendileg mas less mint most mivel egyszeruen Anglia nelkul nem less annyi zseton amit szet lehetne osztani. a Nemetek meg mar igy is tenyerviszketest kapnak a sok penzbealdozastol igy nem fogjak kipotolni az fix. Tehat ha a zseton elfogy a mi Viktorunknak hamar nyug lesz az az unio ami egy utolso visszatarto ero azzal szemben hogy totalis banankoztarsasagot epitsen ki. A penz fejebe eddig turte oket bar nehezen de ha nem lesz miert mint a villam ugy fogja kileptetni az orszagot az uniobol.
Válasz erre 

Balt 2016.06.27. 18:19:47

@McZozo: Gibraltárban volt referendum, legutóbb 98,5% választotta a briteket. Ezt szokták a spanyokok orra alá dugni, amikor komolyan felmerül bennük a hoci-nesze. (Még akkor is ez a helyzet, ha merő 1x volt birodalmi anakronizmus az egész és menjenek a picsába, akár kézenfogva a soanyolokkal Ceuta miatt.) Másrészt az angokok katonai nagyhatalom, fél kézzel lenyomták a dél-amerikai spanyolokat (is) anno. :)
Válasz erre 

Május 40. 2016.06.27. 19:45:24

@wolves84lb: Ratyikám, nem "az angolok" jöttek rá bármire is, hanem a fosfej ballibsik kezdtek el hisztizni ott is. A BBC oldalain is azt bizonygatják a libbant kommentelők, hogy 70% ment el szavazni, és ennek az 52%-a szavazott a brexitre, tehát ez tulajdonképpen nem is a többség. Hogy ez honnan is ismerős nekem? Fogd fel libsinácikám, hogy Európában kurvára elegünk van a junker-sulc-kónbandita féle bandából, mehettek vissza a balettba mindannyian. :D
Válasz erre 

Németth 2016.06.28. 19:38:22

Ez egy királyi egyesület nem Unio! És most annyival tisztább lesz az ország hogy,el takarodnak innen a kárt tevők akik nem tudnak érvényesülni.
Válasz erre 

Németth 2016.07.02. 01:35:02

.|. zszt nektek!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard