Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Itt van az öt legdurvább kormányzati bullshit 2015-ből

Itt van az öt legdurvább kormányzati bullshit 2015-ből

Az idei esztendő bővelkedett olyan elképesztő momentumokban, melyek hallatán bárgyú arccal kérdeztük egymástól, hogy most akkor melyik kontinensen is vagyunk? Esetleg, hogy ébren vagyunk, vagy álmodunk? Ha éppen nem volt mellettünk senki, akkor ránéztünk az óránkra, és azon tépelődtünk, hogy vajon tényleg a 21. század elején járunk-e, vagy az óránk jár rosszul. Szóval, jó lesz, ha gyorsan bemutatjuk 2015. legnagyobb politikai őrületeit, aztán gyorsan elfelejtjük ezt az esztendőt.

hvg_2.jpg

            Fotó: hvg.hu

1. Adjanak pisimintát az iskolás gyerekek a politikusok és az újságírók! Amikor a Fidesz éppen attól szenvedett, hogy nem talált megfelelő ellenséget magának, akit látványos keretek között (egy kis plakátkampány, nemzeti konzultáció, vezető száron vezetés stb.) legyőzhet, akkor állt elő a párt jolly jokere azzal az ötlettel, hogy védjék meg a magyar polgárokat a drogmaffiától. Nos, Kocsis Máté abszurd ötlete, hogy sárga folyadékkal teli kémcsövekkel rohangáljanak a pedagógusok az iskolák folyosóin, valamint, hogy rábizonyítsa az ellenzéki újságírókra, hogy csak beszívva képesek rosszat írni a kormányról, nem aratott osztatlan sikert. Látva a heves ellenállást, és a Fidesz népszerűségének további rohamos csökkenését, leállt az úgynevezett pisiprojekt, de meg kell jegyeznünk, hogy Kocsis Mátét nem olyan fából faragták, hogy egykönnyen letenne arról, hogy megszerezze néhány kisiskolás és renitens újságíró vizeletmintáját, úgyhogy figyelem, nagyon nézze meg mindenki, hol könnyít magán!

2. Keményen dolgozó magyar emberek. Szerencsére ez az ötlet is olyan gyorsan elhalt, mint Kocsis Máté drogtesztes őrülete. Ennek a bullshitnek Rogán Antal volt az elindítója, ő keverte ugyanis bele minden egyes mondatába a keményen dolgozó magyar embereket, mintha tudná, hogy miről beszél. Ez a jelző egyébként a a brit tory-któl átvett kifejezés, ám annyira ironikus volt hallani fideszes politikusok szájából, hogy a kormányzati kommunikációs stáb rövidesen törölte a sajátjai szótárából. A keményen dolgozó magyarok ugyanis azt látták, hogy ők megszakadnak a munkában, mégis azok jutnak előre, akik nyalakodnak, dörgölőznek, furakodnak előre.

3. Meg kell fontolni a halálbüntetés visszaállítását. Ezt a projektet maga a miniszterelnök indította útjára, és ő maga is zárta le, amikor látta, hogy kimutatható eredményt nem ért el vele, ugyanakkor szinte az összes uniós miniszterelnök összeráncolta a homlokát egy ilyen finoman szólva is népszerűséghajhász kijelentés hallatán. Orbán Viktor jellegzetes pávatáncával körbejárta az évtizedek óta elvetett halálbüntetés visszaállításának lehetőségét, majd amikor jött egy új lehetőség (lásd: menekültválság), hagyta az egész halálbüntetést a fenébe.

csepel_hu.jpg

Fotó: csepel.hu

4. Megtámadták Magyarországot. Annyi támadást a török hódoltság idején sem ért meg Magyarország, mint az idén. Kezdték az amerikaiak a kitiltási botrányukkal, aztán a norvégok, mert nem akarták a kormányra bízni a támogatásuk milliárdjainak szétosztását, majd jöttek a menekültek, akik ellen már kerítést is építtetett a kormány, mégis aláírást kellett gyűjteni a befogadási kvóta ellen, végül megtámadták szegény Kovács Ákost a gaz német multik, akik nem akarták tovább támogatni az énekest a nőkre tett dehonesztáló kijelentései miatt. Szerencsére ezek a szlogenek csak néhány napra kerültek be a közbeszédbe, de így is csoda, hogy ennyi támadás után még áll ez e pici ország!  

5. Erősíteni kell a nemzeti burzsoáziát. A kormányzati kommunikáció egyik legnagyobb kihívása, hogyan adja el a keményen dolgozó magyar embereknek, miért nemzeti érdek tönkretenni a korábbi kormányzati kedvenc Simicska Lajost, miért létkérdés Mészáros Lőrincnek újabb és újabb kormányzati megbízásokat adni, miért logikus állami kölcsönt adni Andy Vajnának ahhoz, hogy megvásároljon egy kereskedelmi televíziót, és miért jó nekünk magyaroknak, ha a miniszterelnök veje zsíros önkormányzati projektek kedvezményezettje. Az év vége felé elfogadták azt a törvényt is a kormányzati többség képviselő, mely lehetővé teszi, hogy akár politikusok közeli hozzátartozói is indulhassanak a kormányzati és önkormányzati tendereken. Az egész év azzal telt, hogy megmagyarázzák a megmagyarázhatatlant. A trafikmutyitól a földmutyin át egészen a lila ködbe burkolózó brókerbotrányokig azt látjuk ugyanis, hogy míg egyeseknek szinte minden megengedett ebben az országban, addig másokra keményen lesújtanak akkor is, amikor semmi mást nem akart, mint a saját szakmáját gyakorolni, illetve kis megtakarított pénzecskéjét biztos helyen tudni. Ebben az esztendőben megtudtuk, hogy sem a pénzünk, sem a szeretteink, sem mi magunk nem vagyunk biztonságban, ha nem vallhatjuk magunkat az uralkodó elit tagjának. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Attól, hogy egész nap a sátradban ülsz, és a szellemeket hívod segítségül, a kapzsi sápadtarcúak eljönnek, és elviszik még a sátrat is a fejed fölül.”       

Frédi és Béni

80 komment Pávatánc Tovább
Itt van az öt legdurvább kormányzati bullshit 2015-ből Tovább
Facebook Tetszik
0
80 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr138208698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

István Tamasi 2015.12.29. 18:02:15

Ez Szotyialista Mutyisztán.
Válasz erre 

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2015.12.29. 18:56:02

olvstátok lendvai pált? lol
Válasz erre 

Bbogas 2015.12.29. 20:12:46

Bezzeg Gyurcsány(i) népi részvényei :D
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.12.29. 22:38:45

@Bbogas: Hatalmas ész,ja,a legnagyobb amit mértek egy elmebeteg koponyájában volt,sikeresen átültették ,gratulálok..hehee..
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 10:49:20

3. A halálbünti egy szép példa arra, hogy mennyire papírmasé ez az úgynevezett demokrácia az egész európai unióban.
4. Ja, valóban semmi probléma pár tízmillió olyan iszlamista befogadásával Európába akik odahaza szétlőtték a saját országukat.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 11:08:19

@midnight coder: Na mi van nincs még meg a napi betevőd? Pár tízmillió nem is jött Európába, nemhogy Mo-ra. Nem ők lőtték szét a saját hazájukat.
A halálbüntetés eltörlésével én sem értek egyet, de ha aláírtunk egy egyezményt akkor tartjuk magunkat hozzá, és nem pofázunk baromságokat, nem hergeljük a népet. Jól látszik, hogy ez csak gumicsont volt.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.12.30. 11:28:04

"Amit korrupciónak neveznek, az gyakorlatilag a Fidesz legfőbb politikája"

www.youtube.com/watch?v=0s5gzvb87ZY
Válasz erre 

bkkzol 2015.12.30. 11:35:11

@ZX: Valóban még ebben az évben nincsenek 10 millióan a muszlim harcosok bevándorlása. A szaporodási sebességet, családegyesítést beszámítva 2 év.
Ki lőtte szét hazájukat? A németek vagy a svédek? Nem visszatetsző dolog , hogy idejönnek az életerős harcosok és azt várják, hogy a NATO tisztítsa meg a ko--os, sz-os hazájukat. Mert a muszlim testvéreik annyit segítenek, hogy mecseteket építenek nekik Európában. Visszadobni az egész csürhét ahonnan jött és intézzék el egymást...
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 11:39:03

@ZX: "Na mi van nincs még meg a napi betevőd? Pár tízmillió nem is jött Európába"
Még nem. Eddig csak egymillió jött át, de további legalább 40 millió vár arra hogy ide jöhessen.

"Nem ők lőtték szét a saját hazájukat."
Ehhez pici fogalmadnak kellene hogy legyen az ottani helyzetről. Szíria és Irak lényegében ugyanaz a nép, két országban de azonos nyelvvel, kultúrával. Az ISIS Irakban jött létre miután az amcsik legyilkolták Szaddámot a nem létező vegyi fegyverek ürügyével. Az így keletkezett hatalmi vákuumban jött létre az iszlám állam, majd Asszad meggyengítése után (arab tavasz) ért el Szíriába is.
Az tény, hogy mind Szaddám mind Asszad legyilkolásáért illetve meggyengítéséért az USA a felelős, de az iszlamista szélsőségeseket akik ott gyilkolnak nem az amcsik vitték oda. Azt ez az istenadta nép nagyrészt saját magából termelte ki, a maradék nemzetközi, jórészt az európai unióban élő korábbi bevándorlók és leszármazottaik. Ez az istenadta nép aki ide fog kerülni, Európában is ki fog termelni pár tízezer - vagy pár százezer terroristát, mert az egy naiv álom hogy ezek itt gond nélkül be fognak illeszkedni. Eddig sem igazán jött ez össze, pedig eddig ilyen nagy iszlamista csapat egy népből soha nem érkezett Európába. Ráadásul egy olyan Európába érkeznek, ami nélkülük is a lejtőn van.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 11:46:30

@bkkzol: Jaja, tök valószínű, hogy mind a tízmillió (ami egy légbőlkapott szám) fegyveres terrorista (beleértve a nőket gyerekeket és öregeket is, vallástól függetlenül persze).
Olvass híreket és megtudod ki lőtte szét a házukat.
De mondok jobbat. A németek is szétlőtték a lengyeleket, nem is értem az angolok és a franciák (az amerikaiakról nem is beszélve) mi a pöcsért szóltak bele, hiszen az nem az ő problémájuk volt. Ostoba vagy baszod és még hirdeted is.
Válasz erre 

2015.12.30. 11:46:55

@midnight coder: Nagyonbuta, te! Európában korábban is volt terrorcselekmény. Gondolom, a Vörös Brigádok , Ulrike Meinhof és az IRA is muzulmán volt, ugye???
Ráadásul az arabok vallási meggyőződés mentén gyilkolják egymást : Siita vs szunnita. Nem származási alapon....de a bevándorlók/menekültek java nem onnan érkezett, és aki Szíriából jött, azok is leginkább keresztények. Ízlelgesd, keresztény....
Válasz erre 

2015.12.30. 11:51:10

@midnight coder: Ráadásul tájékozatlan vagy , csak az USA szidása jut el csöppnyi agyadig. Az egész történetet talán a pénz oldaláról közelítsd meg: kinek áll érdekében? Akkor mindjárt látszik, hogy van olyan öbölország, aki ki szeretne jutni a Földközi-tenger partjára, hogy vezetéken szállíthassa az olajat Európába. Namost ez felvet néhány kérdést: Ha olajat akar eladni Európának, mijafasznak pusztítaná el? Miért jó az orosznak, ha olcsóbb lesz a kőolaj a piacon? Melyik lehet ez az ország? Melyik vallás uralkodik ebben az országban? És összeáll a kép..... a játék végetér. Az út vége jól látható.
Válasz erre 

pamut 2015.12.30. 11:54:05

Hát nem lehetett könnyű válogatni, mert több tucat bullsit folyik ki mint a hugyos lé a fideszesek száján.
De ezek sajnos nem csak bullshitek, hanem sokkal többek: a magyarok széthülyítése, manipulálása, egy nemzet elbutítása és elaljasítása, hiszterizálása, riogatása.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 11:55:06

@midnight coder: És ugye a társadalmi és gazdasági problémáknak nincs közük ahhoz hogy valaki radikalizálódik-e?! Minél tovább húzod egy diktátor likvidálását, annál biztosabb, hogy a rezsimje alatt radikalizálódott elemek átveszik a hatalmat. Csak idő kérdése és az amcsik nélkül is ez történt volna. Nyilván a kultúra is hozzátesz valamit, de a terrorizmus alapjaiban kultúrafüggetlen.
Válasz erre 

2015.12.30. 11:56:13

@bkkzol: Nem várják. Már nem. Ezért indultak el. Tudod, javarészt Törökországból. Ahol már ötödik éve dekkolnak....aztán azt mondta az ENSZ, hogy csökkentik a pénzügyi támogatást. Erre a török berágott, és elindította őket Európába....miközben az ISIS-sel üzletelt. Hja, az olcsó olaj....de attól még a török a jóbarát, Orbán is magasztalta a miniszterelnököt. Te is borulj le nekik!
Az meg kurvára ne zavarjon, hogy Németországban épp a törökök okozzák a problémát....
Válasz erre 

2015.12.30. 12:05:33

@midnight coder: Szíria és Irak lényegében ugyanaz a nép, két országban de azonos nyelvvel, kultúráva
Ja, mintha azt mondanád, hogy a magyarok és románok ugyanaz a népség, mert mindkettő fehér-európai.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 12:11:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: Arról nem beszélve, hogy a kurdokról egy kurva szót sem ejt, pedig azok közül is sok menekült el. Nyilván nem ők lövik szét a saját házaikat.
Válasz erre 

storker (törölt) 2015.12.30. 12:29:20

Gratulálok! Ti vagytok a legszarabb blog az egész szférában. Semmi mással nem foglalkoztok, mint a Fidesz, semmi érdemi mondanivalótok nincs, dől belőletek a céltalan gyűlölet. Ez látszik a pártjaitok támogatottságán is.
Válasz erre 

pamut 2015.12.30. 12:36:02

@storker: ásít.... ha be akarsz szólni, meg csillogóra nyalni orbán apád végbelét, akkor találj már ki valami újat bazdmeg, kurva uncsik vagytok.....
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.12.30. 13:15:50

Semmi gond elvtársak. Gyurcsány megmondta, hogy 2016-ban előrehozott választások lesznek, úgyhogy örüljetek: jövőre ilyenkor liberális demokrácia lesz hazánkban és kurva jó lesz minden.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.12.30. 13:34:29

@midnight coder: Ja. Szétlőtték, majd miután nem maradt semmi a terepből valahol olvasták - nyílván izraeli vagy amerikaiak segítették őket ebben -, hogy Európában egész jól lehet paint ball-ozni. Ezt követően felkerekedtek, és az izraeiliektől meg az ameriakiaktól kapott pénzen repjegy vásárlása helyett inkább okostelefonokat vásároltak, mert sokkal szórakoztatóbb ha gyalog tesznek meg 2-3000 kilométert, így legalább fel tudják térképezni a környezetet, hogy hol legyen a következő paint ball party.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 13:43:33

@Tudományos libsizmus: Gyurcsány keresztben leszophat. Azt ő döntheti el, hogy az Orbán előtt vagy után. :P
Válasz erre 

pamut 2015.12.30. 13:43:40

@midnight coder: az nem pár tízmillió, hanem pár tízmilliárd, és nem csak lőttek otthon, hanem kivétel nélkül mind csecsemőgyilkos kannibál. mind vérben születtek, bombával a szájukban, és úgy néznek ki mint az alien-filmek szörnyei.
Válasz erre 

pamut 2015.12.30. 13:45:11

@ZX:
te ezt nem érted.

gyurcsányista az akire a fideszkomcsik rámondják, és pont.

ha téged le akarnak karaktergyilkolni azzal a hazugsággal hogy gyurcsányista vagy akkor kussolnod kell, mert a fideszes trollok mondják meg ki vagy, nem te.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 13:48:26

@pamut: Jaja, párszor már megkaptam bérkommentelő majomoktól. Folyton ugyanazta nyomják. Beragadt a copy-paste funkció. Vagy nem kaptak új ukázt a főnitől.
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 14:17:45

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mondom ugyanaz a nyelv és a kultúra. Kb. mint székelyek és magyarok.
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 14:30:58

@pamut: Van jelenleg kb. 15 ezer aktívan harcoló IS tag kb. 55 millió lakosra (irak + szíria). Ez nagyjából 0.03%. Ez egy millióra vetítve durván 300 terroristát jelent, 40 millióra tizenkétezret. Persze ez elég durva számítás, mert a 15 ezerből nem tudni mennyi az import áru (Pl. az európai iszlamisták és leszármazottaik), és persze a 15 ezer is csak hozzávetőleges szám, szerintem pontos adatai a CIA-nak sincsenek. Ahogy azt sem lehet tudni, hogy itt mennyien fognak radikalizálódni miután csalódtak a nagy EU-s álmaikban.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 14:35:23

@midnight coder: kb. 70-80%-ban. A menekültek között azonban az arabok súlya jóval kisebb.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.12.30. 14:38:49

Nyár óta nem tudok rájönni, mi a fészkes fenétől rajonganak a libsik ennyire a muzulmánokért.
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 14:39:23

@ZX: "És ugye a társadalmi és gazdasági problémáknak nincs közük ahhoz hogy valaki radikalizálódik-e?"
Ja. A vahabitizmus is a szegény csóró Szaud-Arábiában államvallás.

"de a terrorizmus alapjaiban kultúrafüggetlen"
Kezeltesd magad. Ez alapján vietnamban nyüzsögnének a terroristák, ahogy Kína vagy India nagy részén is.
Válasz erre 

pragmatika2 2015.12.30. 14:46:37

Ja, a zöldhatáron bujkáló idegsebészek se volt ám semmi,
Szólnak néha hülyeséget kormányzati oldalon, de az igazán nagy, valóságtól elrugaszkodott baromságok ballib oldalról jöttek.

Elhangzott kormányzati oldalról, plakátokon hangoztatva, nem vehetitek el a magyarok munkáját. Akkor én is azt mondtam, hogy marhaság, hiszen ezek nem ide tartanak, hanem nyugatra.
És milyen igazuk lett ! Elvették a munkánkat, csak nem itt, hanem Németországban. Épp tegnap beszéltem egy érintettel, aki elmondta, hogy már egyre rövidebb időre kötnek szerződést a német cégek, keleteurópai munkavállalókkal, mert a bevándorlókat akarják alkalmazni.
Hoppá.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 14:54:07

@midnight coder: Ahhoz képest, hogy a vahabizmus államvallás, kevésbé gyakorolják, sőt.
"Ez alapján vietnamban nyüzsögnének a terroristák, ahogy Kína vagy India nagy részén is."

Vietnámban a háború idején megszámlálhatatlan terrorcselekményt hajtottak végre a vietkongok. Kínában pedig a Japán megszállás ellen alkalmaztak terrort. Na akkor kinek kell kezeltetnie magát?
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 16:40:27

@ZX: "Ahhoz képest, hogy a vahabizmus államvallás, kevésbé gyakorolják, sőt." Odahaza, Kinn viszont... Lásd még az Oszama Bin Laden nevű hajléktalant.

Ja. És a partizánok is terrorakciókat hajtottak végre a II világháború idején Jugoszláviában. Nyilván azért mert éheztek.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.12.30. 16:46:53

Na végre!Aszittem már nem is dolgoznak a fideszbirkák!
Válasz erre 

Jolka40 2015.12.30. 16:47:49

Ha egy országban valamilyen oknál fogva nem működnek a törvények, vagy maguk az embertelen törvények lehetővé teszik, mindig előjönnek vackaikból az addig ott lapuló gyilkos hajlamú fenevadak. Nincs kivétel. Nem függ sem rassztól, sem vallástól.
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.30. 16:49:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Európában korábban is volt terrorcselekmény. Gondolom, a Vörös Brigádok , Ulrike Meinhof és az IRA is muzulmán volt, ugye???"

Nem, azok komcsik, illetve nacionalisták voltak. Az előbbieknek mára szerencsére vége lett, az írek is nyugton vannak mostanság. De ezek mögött nem volt tömegbázis.

"Ráadásul az arabok vallási meggyőződés mentén gyilkolják egymást : Siita vs szunnita. Nem származási alapon...."
Mondta valaki az ellenkezőjét ?

"és aki Szíriából jött, azok is leginkább keresztények"
Nem tudok olyan felmérésről ami azt taglalja, hogy milyen arányban jöttek muszlimok és keresztények. Neked van ilyened ?
Viszont olyanról tudok, hogy épp az ottani keresztények óvnak a leginkább a szír muszlimok befogadásától. És ők Asszad mellett állnak, mivel ő védi őket a szír muszlimoktól. És mivel Asszad azért valóban nem az a földre szállt angyal, ez elég sokat elárul az épp importálás alatt álló muszlim közösség vallási toleranciájáról.
Válasz erre 

ZX 2015.12.30. 16:51:35

@midnight coder: A mi kormányunk meg odakint nyomatja a demokratát nálunk meg... ugyan mi a különbség? Attól, hogy van 1-2 elmeháborodott, nem biztos, hogy mind az. Ld. még Orbán vs. értelmes többség.
Ja, az IRA meg az ETA terroristái is mind éheztek. Mindjárt elmorzsolok egy könycseppet a szemem alatt. Nekem ide nem kellenek mocskos terroristák, de attól még nem vagyok paranoiás, és nem látok mindenkiben azt.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.12.30. 16:55:59

Már itt is van a legújabb elmebaj.

"A következő évtől a közmédia a hét minden napján megörvendezteti a hívőket, a reggeli Krónika után pár perccel jelentkező műsorban a négy történelmi egyház – a római katolikus, a református, az evangélikus, illetve a zsidó felekezet – egy-egy képviselője naponta osztja meg gondolatait a hallgatókkal. Magyarországon törvényesen jelenleg 27 egyház működhet a baptistákon és a különböző ortodox keresztényeken át a budhistákig és az Üdvhadseregig – ők nem kapnak műsoridőt a közmédiában."

Mehetne egész nap mind a 27 egyház imádkozása.
Nem sokkal lenne szarabb a műsora a Kossuth rádiónak és még "ócsóbb" is lenne.
Válasz erre 

pamut 2015.12.30. 16:57:06

@midnight coder:
te szerencsétlen barom. először is az ISIS nem országok teljes népességéből szerzi a katonáit, hanem a szunnita szélsőségesekből, továbbá gyakran kényszersoroz. másodszor nem ők menekülnek, hanem ELŐLÜK menekülnek mások, pl. síiták, kurdok, vagy éppen a szunniták normálisabbjai.

Két lehetőség van: te TÉNYLEG akkor kretén barom idióta gyökár vagy mint amilyennek mutatod magad. Ez esetben szavazz a fideszesre, támogasd a gyűlölet-és félelemkampányt, az ország totális hisztérizálását vegytiszta göbbleszi módra, támogasd az ország kirablását és tönkretételét, ahogy eddig is aktívan tetted, és nem menj orvoshoz, úgyse tudnak meggyógyítani. Másik lehetőség hogy nem vagy ennyire extra debil, de mivel egy gennyes, szar alak vagy, úgy teszel, hogy széttrollkodj mindent.
Válasz erre 

baldoc 2015.12.30. 18:52:19

@midnight coder: Maga egész évben a budin ült , rettegve a menekültektől, ugye??
Válasz erre 

vNHM 2015.12.30. 18:57:58

Hányás szagú szar lett komám! Jobbat nem tudsz? Ezen a héten megbukott már Orbán? :)))))))))
Válasz erre 

tralalala 2015.12.30. 19:03:26

@pamut: "másodszor nem ők menekülnek, hanem ELŐLÜK menekülnek mások"

Csak azabaaaj, hogy a menekülők közt vannak olyanok, akik azt mondják, hogy menekültek, meg úgy is néznek ki, mint a menekültek, osztán mégse menekültek, hanem terroristák. Mint a legutóbbi párizsiak.

Meg azabaaaj, hogy ezt persze lehetne kezelni zárt táborokkal meg komolyabb átvilágítással, csak mikor MO-n zárt táborok voltak, akkor az EU szépen kötelezettségszegésit indított, merthogy a menekültek nem rabok. Mikor meg MO visszatartotta a menekültáradatot, az osztrák civilektől az aljazeeraig itt pörgött mindenki, hogy ez fasizmus, haggyákabba'.

No így persze nem lehet elválasztani a menekültet a terroristától. Viszont az emberek meg nem hülyék, őket nem érdekli, hogy csak 0.01% köztük a terrorista, mert az pont 0.01%-kal több, mint amennyit szeretnének.

Szóval lehet itt mindenkit hülyézni meg visítani a frusztrációtól, hogy a szemétgonoszok nemértik, de innen tökre úgy néz ki, hogy te nem érted.
Válasz erre 

baldoc 2015.12.30. 19:05:46

@Tudományos libsizmus: "Nyár óta nem tudok rájönni, mi a fészkes fenétől rajonganak a libsik ennyire a muzulmánokért. "
Csak gondolkodjon, gondolkodjon, csak előtte próbálja meg elképzelni, hogy ön is muszlim országba születik, ahol nincs liberalizmus.
Válasz erre 

pamut 2015.12.30. 19:08:52

@tralalala:
1. kurvára nem értesz semmit, az elvtársad napok óta azzal hisztériázza tele a netet hogy több millió terrorista özönlik be.
2. a párizsiak pont hogy helyiek voltak tán 1-2 kivételével akik simán bejöttek volna repcsivel ha kedvük tartja, de azért csak told te te is az uszítást, félelemkeltést, a gyűlöletkeltést, hisz ez a dolgod te fideszes rohadék.
3. az EUra meg ne hivatkozz meg ne bújj el mögé gyáván te képmutató rohadék, mert pont telibeszarjátok reggeltől estig az összes EU-s előírást, de még a magyart is ha érdeketek úgy kívánja az önző kapzsi gátlástalan érdeketek.
Válasz erre 

baldoc 2015.12.30. 19:11:24

@tralalala: "Viszont az emberek meg nem hülyék, őket nem érdekli, hogy csak 0.01% köztük a terrorista, mert az pont 0.01%-kal több, mint amennyit szeretnének."
Magában hány % a gonoszság, az erőszakosság, az akaratosság, a mások semmibe vétele?
0.01%-nál több??
Válasz erre 

Nzoltan 2015.12.30. 20:56:10

A negyedik pont egy jókora baromság.
Válasz erre 

Nzoltan 2015.12.30. 20:59:52

Az ötodik ponthoz:
Csak szerintetek érdekli a kisembert, mi lesz simicskával vagy az orbán rokonaival. Ez nektek fontos másnak nem, mert nincs hatással az életükre.
Válasz erre 

1ghost 2015.12.30. 22:09:07

@Nzoltan:

Na ja bazdmeg, TE NarancsBarom! Majd te mint ócska FideszPribék eldöntöd itt minekünk, hogy mi érdekli a kisembert.
Válasz erre 

Behajtó70 2015.12.30. 23:04:22

Mutyisztán az a feriteké volt! Így aztán tovabbra is a kispadon böföghettek...lassan már ott sem. Csuhajja!
Válasz erre 

Habony Árpád. 2015.12.31. 00:41:12

"Meg kell fontolni a halálbüntetés visszaállítását"

Ez meg nincs el vetve. Az ilyen tetves mocskos liberok, mint a blogolo is, csak ido kerdese hogy megkapjak, ami jar nekik.
Válasz erre 

DFK 2015.12.31. 07:13:54

@Punxsutawney Mormota: nem gyalogoltak 2-3000 kmt. Mindenhol szállították őket, ráadásul ingyen. Vagy taxit fizettek a "szegény" migrik.
Válasz erre 

vNHM 2015.12.31. 07:18:32

@pamut: te meg internetes korokbol is kilogo paraszt vagy, ocsem! Inkabb nyeld volna le az a debil anyad, te kis geci!
Válasz erre 

DFK 2015.12.31. 07:23:13

@baldoc: én azt nem értem, hogy a párizsi mészárlás óta véreskezű migránssimogató balosok mi alapon mernek pofázni. Igen, jól érted, ti is társai vagytok a párizsi gyilkosoknak.
Válasz erre 

Pipas 2015.12.31. 08:06:31

@pamut: "Két lehetőség van: te TÉNYLEG akkor kretén barom idióta gyökár vagy mint amilyennek mutatod magad. Ez esetben szavazz a fideszesre, támogasd a gyűlölet-és félelemkampányt"

Ideje lenne kimondani végre, hogy a demokratikus ellenzék, a liberálisok és a baloldaliak azok, akik gyűlölet- és félelemkampányt folytatnak immár 5 éve. Az a szintű mocskolódást és acsarkodást, amit lenyomtatok a 2010 buktátok óta egyszerűen elképesztő mint ahogyan az is, hogy havonta képesek vagytok új rémhírekkel előállni.

Volt itt már minden, de az alaphang a mident átható gyűlölet, amihez semmiféle fiedeszes kommunikáció nem is hasonlítható.

A félelemkeltésről beszéltek? Hát a ti szátokból volt már "magyarország tönrkemegy", "éhséglázadások éve", "százak vakulnak meg a házipálinkától", "nem lesz villany a rezsicsökkentés miatt", "az oroszok fogják megmondani mennyi az áram", "orbán ha kell erőszakkal is hatalmon marad" meg "kirúgnak az euból", minden. Érted? Minden!

Te mered félelemkampánnyal vádolni a fideszt? Normális vagy b+?
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.31. 08:29:44

@pamut: "te szerencsétlen barom. először is az ISIS nem országok teljes népességéből szerzi a katonáit, hanem a szunnita szélsőségesekből"
Okoska, szerinted a szunnita szélsőségesek a Marsról jönnek ? Vagy netán az ország teljes népességének részei ? Igen, nyilván az ateisták, a keresztények, a buddhisták - akik szintén az ország teljes népességének részei - nem állnak IS harcosnak, de ettől van egy halmaz, és ennek egy részhalmazának a részhalmaza része az egész halmaznak.

"másodszor nem ők menekülnek, hanem ELŐLÜK menekülnek mások, pl. síiták, kurdok, vagy éppen a szunniták normálisabbjai."
Itt a gond pont a szunniták normálisabbjaival van, senki nem az ide érkező keresztényektől tart.

Nem mellesleg, az ottani keresztény kisebbség óv leginkább a szír iszlamisták befogadásától. És ők Asszad hívei - bármennyire is eldurvult az utóbbi pár éve amióta (nem minden ok nélkül) félti a bőrét - de még mindig ő védi meg őket az iszlamistáktól. És tudod az ottani keresztények picit jobban tisztában vannak az ottani muzulmánok természetével mint mi itt. Lakva ismeri meg egymást az ember...

"a párizsiak pont hogy helyiek voltak tán 1-2 kivételével akik simán bejöttek volna repcsivel ha kedvük tartja"
És szerinted a helyiek hány generációra visszamenőleg voltak franciák te IQ bajnok ?
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.31. 08:34:05

@ZX: Én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a terrorizmus = szegénység, és a minden kultúra kb ugyanolyan mértékben termeli a terroristákat dolog nem igazán állja meg a helyét.
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.31. 08:37:58

@baldoc: Nem. Csak azt látom, hogy elindult egy folyamat, aminek csúnya vége lesz. Nem ma, nem holnap. Olyan ez mint a németek benáculása. Ott is biztosan voltak zsidók akik előre látták hogy ennek rossz vége lesz. De a többség nem. Aztán egyszer csak jött a Holocaust.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2015.12.31. 09:33:48

@1ghost: Az emberek többségét tényleg nem érdekli, söt sok más gumicsont se amin a bloggerek pörögnek. Meg az alkotmány se nagyon érdekel senkit. Az olyanok érdeklik mint például az, hogy nem kell építési engedély, csak bejelentés. A szabadságnak a hétköznapi dolgokban kell lennie elsösorban, mert ugy több embert érint mint a melegfelvonulás.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2015.12.31. 09:35:15

@midnight coder: A rémlátás mindenkinek alanyi joga :)
Válasz erre 

Pipas 2015.12.31. 09:44:23

@nemecsekerno_007: "az, hogy nem kell építési engedély, csak bejelentés"

Mondjuk az ellen is volt tiltakozás rendesen. :) A liberális ellenzék követeli a minden hatalmat központosító mocskos kormánytól, hogy ne liberalizálják az építőipart miközben a szocialisták követelik, hogy emeljék vissza a rezsiárakat. :D berosálok :D
Válasz erre 

1ghost 2015.12.31. 09:46:32

@nemecsekerno_007:

Hülyeségeket beszélsz, mint mindig. De emiatt ne izgasd magad, neked ez a dógod.
Válasz erre 

ZX 2015.12.31. 09:51:43

@midnight coder: Senki nem azt mondta, hogy ugyanolyan mértékben. Én azt mondtam, hogy nem függ össze olyan szorosan sem vallással, sem kultúrával sem semmivel mint ahogy azt te állítod. És biztos vagyok benne, hogy több arab és muszlim országban jártam mint te. Nem azt mondom, hogy ismerem őket, de náladnál biztos jobban.
Válasz erre 

ZX 2015.12.31. 10:00:05

@midnight coder: Ha Aszad nem lett volna, akkor nem kellene a szír keresztényeknek óvni minket a muszlim szélsőségesektől. A rendszer ugyan elnyomta őket, de előtte ,ég ki is termelte.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2015.12.31. 10:56:54

@DFK: Ugye a büdös zsidók pénzelték őket, könyörgöm mond azt, hogy büdös zsidók voltak. Már megint valami rohadt nagy zsidó összeesküvés van háttérben ugyeeee???
Elintézték hogy lerombolják a a hazájukat a gyíkemeberek meg a szíriuszi magyarok segítségével, aztán meg ideszállították őket. Úgy hallattam, hogy chemtrail nem is chemtrail, hanem egy suborbitális féreglyuk, ami a migránsokat szállítja. Te olyan tájékozottnak tűnsz, így van???
Válasz erre 

vajdasagi 2015.12.31. 11:04:14

@Voznyák Pista: Tehát szerinted az a baj, hogy a gazember németek beengedik a szíriai menekülteket, és munkát adnak nekik Németországban, és így ott a magyarok munka nélkül maradnak? És vajon mit kéne tenni ez ellen? Netán tiltsuk meg Németországnak, hogy befogadja őket?

Nem inkább az oktatásba kéne befektetnünk évtizedeken keresztül és olyan képzett munkaerőt kialakítani, akiket egy menekült nem tud helyettesíteni?

Az a baj veletek, akik a kormány seggét nyaljátok, hogy még csak nem is értitek a 21. század működését. Ha a kenyéradó gazdik is ilyen korlátoltak, akkor a mi országunk és a mi gyerekeink nagy bajban vannak. De talán nem baj: mehetünk majd focimeccseket nézni. Az is valami. És amíg csöpögnek a brüsszeli támogatások, addig tűri is majd a birka nép.

És tessék: lehet ujjongani, hogy én is úgy látom, hogy még sokáig ilyen marad a helyzetünk. Ti egyszerűen a haza sírját ássátok pénzért.
Válasz erre 

Pipas 2015.12.31. 12:32:31

@vajdasagi: "Nem inkább az oktatásba kéne befektetnünk évtizedeken keresztül és olyan képzett munkaerőt kialakítani, akiket egy menekült nem tud helyettesíteni?"

Hát az lehetetlen! Mind atomfizikus a maradék meg szívsebész!

"Az a baj veletek, akik a kormány seggét nyaljátok, hogy még csak nem is értitek a 21. század működését."

Mert te érted mi? A szíriaiak, akik a képzettségükkel nyomják le a magyarokat a német munkaerőpiacon... taníts még mester! :D
Válasz erre 

pamut 2015.12.31. 12:53:30

@midnight coder:
látod, ismét bizonyítottad, hogy szerencsétlen barom vagy, de azok közül is legnagyobbak közül. te az EGÉSZ országokat írtad mint utánpótlás, noha mind Szíria, mind Irak teljesen megosztott mind felekezetileg, mind etnikailag, tehát NEM igaz amit írtál, de mivel kapitálisan nagy barom vagy még akkor se fogod fel amikor a képedbe vágják.

Olyan alapon hogy amit írtál az "csak" egy nagyobb halmaz, említhetted volna Föld nevű bolygót is, és akkor még nagyobb hisztériát csaphattál volna hogy jáááááááááááááááj, mekkora utánpótlása van az ISISnek! jááááááj, 7 milliárd potenciális ISIS tag van, jáájájájáj JAJAJAJ világvééééége, segííííííííccs orbán!!!

Te hülye, hazug, hisztériakeltő fideszes barom. élvezed ugye hogy gajdolod az orbánista félelemkeltést?

a szunniták normálisabbjaival mi is a baj pontosan? már az hogy miattuk nem tudtok szirénázni hogy itt a világvége?

az ottani keresztények szóvivőjének képzeled magad? LOL :DDD
azok inkább azt akarják hogy őket fogadjuk be, a konkurencia ellen vannak...
Aszad pedig egy TÖMEGGYILKOS diktátor. Semmi különbség nincs közte és az ISIS között, csak Aszad nem reklámozza hogy tömeggyilkos, mert Európában tanult és kicsit jobban ad a látszatra.

A párizsi terroristák pedig NEM bevándorlók voltak, a felmenőik sem voltak azok hanem a volt francia GYARMATOKRÓL származnak úgy mint Algéria meg Marokkó pl. Lövésed sincs SEMMIRŐL csak tolod fullba a kretént hogy jáááááááááááááj mindmeghalunk!!! féljetek, féljetek mert orbán azt akarja hogy féljetek!!!!!!!!
Válasz erre 

pamut 2015.12.31. 13:01:13

@Pipas:
Szia Pipas, nagyon szépen tolod amivel a gazdád megbízott! De hol marad a gyurcsányozás? Hát mi lesz így az év végi bónuszoddal???

A fideszmaffia a GYŰLÖLET maffiapártja. Ezt letagadni NEM TUDOD. Mindenkit gyűlöltök és üttök ahol csak tudtok, aki csak pisszenni már másképp mint az elvárásotok. AZ első hogy mindenkit azonnal lebalosoztok, lekomcsiztok (ti! pont ti! :DDDD a főkomcsik! :DDD) aki nem fideszes, és aztán végtelen végig ütitek rúgjátok, ja meg kiraboljátok az országot, szétveritek az oktatást, az egészségügyet, a nyugdíjrendszert, mindent üttök loptok ahol értek, de akinek ez nem teszik az ballib meg soros-bérenc! AZONNAL rágalmaztok, AZONNAL uszítotok, AZONNAL mocskolódtok, ahogy teszed te is, te tipikus gyűlölködő szarházi!
Ki tette ki a gyűlöletplakátokat az utcákra? A gazdád vagy a baloldal vagy a függetlenek?
Ki rémísztget terrorizmussal? Európai Kalifátusal? Orbán Rogán, Lázár, vagy baloldaliak vagy a függetlenek?
Kik uszítanak állandóan, hergelnek, keltenek félelmet minden lehetséges csatornán ha nem ti bazdmeg??? AZ egész elmúlkt fél év erről szólt reggeltől estig ezt nyomtátok bazdmeg te hazug rohadék!
Mondjuk ti még kereszténynek is hazudjátok magatokat (ja és a pápa is hülye), ti antikeresztények, nektek aztán minden felfér a pofátokra rohadékok.

TI VAGYTOK AZ USZÍTÁS, A GYŰLÖLET MAGA.
És akármennyit hazudsz ezt nem tudod levakarni magadról, mert NEM TUDOD cáfolni a valóságot.
Válasz erre 

Pipas 2015.12.31. 13:05:09

@pamut: "Lövésed sincs SEMMIRŐL csak tolod fullba a kretént hogy jáááááááááááááj mindmeghalunk!!! féljetek, féljetek mert orbán azt akarja hogy féljetek!!!!!!!! "

Senki sem mondta, hogy mind meghalunk és senki sem mondta, hogy félni kellene. Nem kell felelőtlennek, agyatlannak lenni, erről van szó.

"NEM bevándorlók voltak, a felmenőik sem voltak azok hanem a volt francia GYARMATOKRÓL származnak úgy mint Algéria meg Marokkó "

A marokkóiak amint nem bevándorlók franciaországban. :) Jó vicc.

Ha százhatvannal mégy a városba és megállít a rendőr akkor amúgy nyilván azt mondod neki, hogy milyen egy idióta is, hogy aggódik a gyalogosok biztonságáért, hiszen te még egyetlen embert sem gázoltál halálra, ugye? Jó kis érvelés, kíváncsi vagyok hány másodpercen keresztül állna meg a bíróságon. :D
Válasz erre 

Pipas 2015.12.31. 13:13:33

@pamut: "A fideszmaffia a GYŰLÖLET maffiapártja. Ezt letagadni NEM TUDOD. Mindenkit gyűlöltök és üttök ahol csak tudtok, aki csak pisszenni már másképp mint az elvárásotok. "

Pont te beszélsz öcsém? Három mondatot nem tudsz leírni, hogy ne fröcsögne belőle az elkeseredett gyűlölködés meg sértegetés.

"AZONNAL mocskolódtok, ahogy teszed te is, te tipikus gyűlölködő szarházi!"

Szóval te szarházizol és én mocskolódok? Ezt azért elég nehéz röhögés nélkül elolvasni. :D

"Ki rémísztget terrorizmussal? Európai Kalifátusal? Orbán Rogán, Lázár, vagy baloldaliak vagy a függetlenek?"

A terrorizmus valós veszély, főleg ha százezrével lépik át ellenőrizetlenül a határt. A másik oldal viszont nem egy témával keltette a pánikot, hanem ahogyan írtam is évek óta minden kormánydöntésből valamilyen katasztrófát jósoltak. Utána meg kussoltak, amikor nem jött be. 2011 az éhséglázadások éve lesz, mi? :)

"Mondjuk ti még kereszténynek is hazudjátok magatokat"

Ateista vagyok.

"rohadékok.
TI VAGYTOK AZ USZÍTÁS, A GYŰLÖLET MAGA. "

Jah, te rohadékozol és mégis valahogy bemeséled magadnak, hogy én uszítok, ugye? Én mikor rohadékoztam? Orbán mikor rohadékozott? Nem gondolod, hogy magadba kellene szállnod?
Válasz erre 

pamut 2015.12.31. 18:04:45

@Pipas:
:)
Látom az év utolsó napján is hazudsz megállás nélkül :) mondjuk mit várjon az ember egy_fideszetől_... te a maffiát is véded, a lopásokat is, a jogállam szétverését... méltó vagy egész éves szégyenteljes, gyalázatos tevékenységedhez.... te is meg a többi fizetett fideszmkocsi is... hogy nem szégyellitek magatok bazdmeg egy kicsit sem csak azt tudnám egyszer megérteni bazdmeg hogy ember létedre (??) hazudsz örökkön örökké...

na lássuk sorban a hazugságaid:
1. DE, IGEN, háború hisztériát toltok. NEM tudod letagadni. Istened és gazdád, orbán már a tavaszi levelében terroristákkal mosta össze a menekülteket, azóta óriásplkátokon megy a hergelés, uszítás, félelemkeltés, pl. hogy "MEGVÉDJÜK" az országot, ja mintha támadás alatt lenne, noha ide egy kurva menekült se kar jönni akármit hazudtok össze, Rogán Európa Kalifátussal rémisztgetett, Lázár új Trinanonnal, és így tovább. Mocskos hazug félelemkeltők, hisztériakeltől, úszítók, háborús helyzetet hazudók vagytok. te meg egy kis utolsó szekértolója vagy a nagy mocskoknak. ha majd a tükörbe nézel, gondolj arra kikkel, milyen szaremberekkel cimborálsz.
amúgy az uszítást tudod hány év börtönnel bünteti a btk? megtalálod magadtól vagy mutassam? ja, hogy ti fideszbűnözők a törvény felett álltok... mert nektek már az ügyészség is a zsebetekben....

2. Igen, az afrikai gyarmatokról, EGYIKRŐL SEM nem bevándoroltak a ma ott élők felmenői, hanem MIVEL gyarmatok voltak, ezért állampolgárok lettek simán. Te TÉNYLEG ennyire hülye vagy? Könyörgöm ugye nincs érettségid? Ja, hogy ez a fideszes színvonal...

3. Mint a fentebb leírtak is BIZONYÍTJÁK, te és a pártod a gyűlölet pártja. csak ellenségképpel, ÖRÖK háborúval, harccal, és mindezt lelkileg megalapozó gyűlölettel tudok létezni. Sehogy máshogy. A fidesz léte nem más mint ÖRÖK gyűlölet. Örök háború. Komcsik, nyugat, brüsszel, norvégia, civilek, libsik, soros, stbstbstb.... most épp menekültek MINDIG KELL egy ellenség akit gyűlölhettek és akik ellen háborúzhattok. pfej..... ez a fideszizmus, e totális gyűlöletpárt lényege....
Most idén ezt új szintre emeltétek, most már NYÍLTAN, közpénzből, szervezetten, intézményesítetten toljátok, egy az egyben lemásolva NÁCI Goebbels propaganda-módszereit.

Idézek neked egy másik híres nácit, Orbán Viktor mesterét, nesze:
Hermann Göring:
"Az embereket mindig könnyű a vezérek uralma alá hajtani. Csak annyit kell tenned, hogy elhiteted velük, hogy támadás alatt állnak, el kell ítélned a pacifistákat, amiért hiányzik belőlük a hazafiság és mert veszélyeztetik az országot."

PONTOSAN EZT CSINÁLJÁTOK.

GRATULÁLOK.

Meddig fogjátok még pusztítani és rombolni ezt az országot rohadékok?

Ja, A Gazdád főtancsadójához, FINKELSTEINHEZ mit szólsz? :DDD
Aki kifejezetten a gyűlöletkampányaiból lett világhírű? :DDDD
A rágalom, a mocskos kampány világszerte elismert szakértője? :D
TAGADD le őt is bazdmeg, tagadd.... az ő keze nyoma a szerencsétlen menekültek elleni gyűlöletkampány is gratulálok BÜSZKE lehetsz magadra hogy ilyen ocsmány világot hoztatok Magyarországra! Sok baj volt ezzel az országgal mindig is, de ennyi gyűlölet és szenny mint amit ti pakoltok bele soha nem volt! remélem most örülsz!
Ja és ez az egész gyűlölethisztéria amit rászabadítottatok, ezt mind CSAK A PÉNZÉRT és a hatalomért csináltátok. Istenem,hogy mennyit loptok minden nap bazdmeg... és a gyűlölet milyen jó terelés, ugye? még élvezitek is....

na, gyere, hazudj, gyűlölködj tovább... légy méltó magadhoz, a gazdádhoz, az örökös gyűlölettel eltakart rablásaitokhoz... ja és ne feledd: jövőre is hazudjatok tovább, meg rágalmazzatok, meg keltsétek a hisztit...
Válasz erre 

bkkzol 2016.01.01. 01:24:03

@ZX: Igaz, nem valószínű, hogy mind a 10 millió terrorista (csak egy része. Az "európai" terroristák másod és harmad generációsak, ezért javallott már az első generációt megelőzni. Mint kiderült nem sikerült beilleszkedni európába. Nagyobb részük a szociális segélyre vándorol. Miért pont a németeket, svédeketet, norvégokat célozták meg? Talán , mert szeretik a kihívásokat, zord időjárást...? A munkára foghatók aránya eltörpül a velük hozott és járulékos költségek mellett.
A II. világháború lengyel történet azért más ,mert alakult egy londoni lengyel kormány, hadsereg, hogy tevékenyen részt vegyenek hazájuk felszabadításában. Az megint egy más kérdés, hogy adták el Kelet-európát az amarikaiak, angolok Szálinnak.
Válasz erre 

bkkzol 2016.01.01. 01:37:50

@ZX: Azutóbbi 40-50 évben elég jelentős a muszlim terrorizmus. Szinte alig hallani olyat, hogy Ferences szerzetes robbantgat bombával a hasán a kabuli nagy mecsetben " Dícsértessék a Jézus Krisztus!" felkiáltással. Minimális a tibeti buddhista közösség késeléses akciója is... arról nem beszélve, hogy hónapok óta nem érkezett hír a svájci alpokból a megkövezésekről, elevenen elégetésről...
Felhívom figyelmed, hogy az inkvizíció intézményét is felfüggesztették.
Válasz erre 

2016.01.02. 04:14:06

@István Tamasi:

Emlékezzünk régi "bevándorlóinkra!" A valóban nemzeti érdekű orosz cár üldözötteire!
Széchenyi „ez a népcsoport (zsidók) a jogtalanság „minden mindegy” hangulatában folyamodott csalásokhoz, amely a jobbágyság eladósításához, tömeges elárverezéséhez! (Lásd deviza hitel kormányzati kényszer rásegítéssel!) Úgy látja nem lett volna szabad az elmúlt évtizedekben olyan hatalmas tömegekben beengedni őket, amelyikre egyik országban sincs példa! S hogy ez nálunk mégis megtörtént, azt nemzeti közömbösségünknek tudja be. Az ország lakosság a zsidók 11%-ával érte el a magyarul beszélők 51% arányát 1910-es népszámláláskor! 19
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc:
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc
"A zsidókat felszabadítják, Magyarország az ő birodalmuk lesz, az új Paradicsom négy folyóval, három heggyel és a kettős kereszttel. És az Apokalipszisben én, szerencsétlen, főszerepet játszom." Széchenyi
Válasz erre 

István Tamasi 2016.01.03. 12:00:12

@lényeglátó:
- Az 1910-es népszámláláson valóban a magukat magyarnak valló zsidó vallásúakkal értük el az 50% körüli arányt , de azt is csak úgy ha a Magyar Királyság közigazgatási részét képező Horvát bánságot kihagyjuk.
- A zsidó nemzetiségűek nagyobb magyarok voltak már az 1848-49-es forradalom és szabadságharc idején is mint a nemes főurak, mert hatalmas anyagi hozzájárulásukkal segítették a szabadságharcot nem úgy mint a nemes főurak.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.01.03. 12:01:14

@Habony Árpád.:
Jól jöhetne a halálbüntetés a rabló narancsmaffia számonkérése esetére is.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.01.03. 12:10:44

@bkkzol:
- A keresztény terrorizmus évszázadokon keresztül dühöngött szerte a Földön: ld inkvizíció, homousion-homiusion, huszita háűborúk, tűzzel vassal térítés a felfedezett új területeken. Tehát a keresztény Európa nem sok mindent vethet senkinek sem a szemére terrorizmusból.
- A magát "műveltnek", "fejlettnek", "civilizáltnak", " felebaráti szereterttől eltelt "keresztéynek" nevező országok vitték el a háborút a muszlim országokba és azok lakó csak visszahoztak valamit a háborúból a "felebaráti szeretet" hirdedő keresztényeknek.
Válasz erre 

bkkzol 2016.01.03. 13:27:32

@István Tamasi: igen valóban megtörténtek az említett dolgok (inkvizíció, huszita háború...szent bertalan éjszakája...stb.), de ha jól emlékszek az utobbi pár évben nem igen volt máglyahalál vagy lefejezés még Rómában se. Nem úgy , mint Rijadban pl. Bár addig a legjobb amég saját földjükön nyirják egymást. " "kereszténynek" nevező országok vitték el a háborút" itt nem tudom teljesen, hogy mire gondolsz, de ha így történt akkor igen megtetszett a gyilkolászás a muszlim testvéreidnek.... különben meg "csak ne hozzanak vissza" semmit.. nyirják szépen egymást egy korán sor értelmezésén vagy azon , hogy Mohamed apósa vagy veje a jogos utód... egészségükre.
Válasz erre 

csak egy néző 2016.01.03. 14:05:35

"Lánczi András: Amit korrupciónak neveznek, az gyakorlatilag a Fidesz legfőbb politikája"
És még be is vallják nyíltan.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.01.03. 17:46:21

@bkkzol: Tehát a keresztények, keresztény világ úgy van a moszlim terrorizmussal, hogy "bagoly mondja a verébnek, hogy nagyfejű".
A magát "cifilizáltnak" "felebaráti kereszténynek számító országok - USA, Nagybritannia, Franciaország, stb. - sőt a mi résztvételünkkel- indítottak háborút Irak, Afganisztán, Szíria, Líbia /a két utóbbi esetében nem közvetlenül, de hathatós közreműködéssel//, stb ellen és az odavalósiak viszonozták a keresztényi-felebaráti szeretet eme megnyilvánulását.
Egyébiránt nem testvéreim csak igyekszem tárgyszerűen értékelni az eseményeket. Ott voltak a magyar /zsoldos/ bakák Afganisztánban és ott vannak Irakban a mai napig is.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard