Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A közszolgálati média új iránya: Magyarország, etetlek!

A közszolgálati média új iránya: Magyarország, etetlek!

Soha nem látott mélységekbe süllyedt a közszolgálatot még mindig névleg képviselő közmédia a kvótanépszavazás kampányában. Többször megírtuk már, hogy ebben a műfajban is mindig van lejjebb, ám nehéz elképzelni mondjuk az M1 hírcsatornáról, hogy ennél is jobban kerülje a köz szolgálatát. Az MTVA-hoz tartozó médiumok lényegében úgy működnek, mintha fölöttük lenne Rogán Antal propagandaminisztériuma, és onnan csőpostán küldenék az utasításokat a szerkesztőségekbe. De azért biztos lesz ennél is durvább menet is a parlamenti választások hajrájában.

youtube_hu.jpg

            Fotó: youtube.hu

Se szeri se száma azoknak a hajmeresztő híreknek, melyeket a közszolgálatinak nevezett televíziók és rádiók kreáltak a népszavazási kampányában. Mintha versenyt futottak volna azokkal a kormánypárti polgármesterekkel, akik olyan képtelenségekkel riogatták saját településük lakóit, hogy ha nem lesz érvényes a népszavazás, migránsokat telepítenek a falujukba vagy városukba.A magyar közmédia ennek színvonaltalan versenyfutásnak a szellemében etette hülyeségekkel azokat, akik adójából finanszírozzák az intézmény működését. 

Nem véletlenül hívja a köznyelv már egy ideje Phenjan 1-nek a közmédia hírcsatornáját, de nyugodtan hívhatnák az M2-őt Peking 2-nek, az M3-at Havanna 3-nak, az M4-et Hanoi 4-nek, a nemrég indult M5-öt pedig Caracas 5-nek. Nem vitatjuk, hogy vannak még a szakmaisághoz görcsösen ragaszkodó munkatársak az említett csatornáknál és hozzájuk szellemiségben és stílusban passzoló rádióknál, ám minden próbálkozást tönkretesznek azok a felső szintű vezetők, akik számára kizárólag a megfelelési kényszer jelent mércét a hétköznapokban.

erelyma_hu.jpg

Ezért is fontos megemlíteni, hogy a korábban ideiglenesen kinevezett vezérigazgató Vaszily Miklóst épp akkor véglegesítette a Médiatanács, amikor kiderült, hogy a közmédia erősen túltolt kampánya ellenére (vagy pont azért) sem sikerült elegendő embert az urnákhoz szólítania a kormánynak a kvótanépszavazáson. Az is a közelmúlt hírei között szerepelt, hogy a kormány pár milliárddal megtoldja a közmédia amúgy is irritálóan magas állami támogatását. Ez is arra utal, hogy értékelik az igyekezetet, ám a hatékonyság elmaradásáért nem hibáztatják a gigacég vezetőjét.

A közmédia finanszírozása tökéletesen leképezi az Orbán-kormány szemléletét a kommunikációról. Pénzt nem kímélve nyomják azt a szakmaiságot már nyomokban sem tartalmazó propagandát, mely minden magára valamit is adó kommunikációs szerint is kontraproduktív. Hihetetlen mennyiségű pénzt égetnek el az MTVA médiakohóiban, és az eredmény az, hogy aki szeretné tudni, milyen országban is él, a korábbi kormánykedvenc, ám a G-nap óta ellenségnek tekintett Hír TV-re, vagy valamelyik ellenzékinek tekintett csatornára kapcsol.

24_hu_23.jpg

                      Fotó:24.hu

A valaha komoly tekintéllyel rendelkező közszolgálati csatornák lényegében a kormányzati kommunikáció kihelyezett tagozatai lettek, a szaktárcák sajtósai szerkesztik a reggeli műsorokat (javasoljuk a Jó reggelt, Észak-Korea címet) csak a fizetésüket nem kapják még közvetlenül a műsorkészítők valamelyik minisztériumtól. A kvótanépszavazás egyébként arra is jó volt a közmédiának, hogy újabb forrásokhoz jusson, hiszen egymást érték a kormányzati hirdetések már a foci EB alatt is, majd az olimpiai közvetítések közben csúcsosodott ki a kormánypropaganda hihetetlen nyomulása. Ez az agymosás újabb pluszmilliárdokat jelentett az amúgy is agyonfinanszírozott cégnek.    

hvg_6.jpg

        Fotó: hvg.hu

A közszolgálati médiák mindig is érzékeny pontjai voltak a belpolitikának, ha ugyanis a vezetők úgy érezték, hogy pozíciójuk veszélybe kerül egy kormányváltással, minden gond nélkül átálltak a másik oldalra. Orbán Viktor tudja ezt, ezért fogja vasmarokkal a kormány alá már 2010-ben begyűrt intézményt. Nagy kérdés viszont, hogy a most orrukat befogó munkatársak miként cselekednek, ha megcsapja őket a kormányváltás szele. Ahogy egy dakota mondás fogalmaz: „Ha leveted magad egy szikláról, félúton már hiába gondolod meg magad, szárnyakat már nem tudsz növeszteni, hogy visszarepülj a szikla peremére.”

177 komment Közéleti ketrecharc Poéngyáros Tovább
A közszolgálati média új iránya: Magyarország, etetlek! Tovább
Facebook Tetszik
0
177 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1611777909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Szúrófény 2016.10.08. 03:49:24

A költségek, melyek a hatalom fittogtatására pazarétoltatnak, e hatalom alapjait ássák alá. De a legrosszabb, legszemtelenebb kormány, ha azon kívül csapás nem éri, sokáig nem tartathatja fel magát!”Eötvös József Eszmék, gondolatok 1876. sorszámú gondolat.

"Már az is nagyon veszélyes, ha a kormányzat néha, mint Platón engedélyezte, hazudik. De mindinkább bizonyossá válik, nincs nagyobb veszély, mintha a kormányzat semmi egyebet nem tud, és nem tesz, csak hazudik, vagyis ha az egész államkormányzat a hazudozáson nyugszik." Hamvas Béla
hogy annál kárhozatosabb elbizakodottság és vakság nincs, mint másoknak tanácsolni, vagy másokat vezetni akarni ahoz kívánható talentum nélkül, s , hogy azok, kik ezen hiányokat nem érezvén, magokat kolomposokká, vezérekké tétetik, több kárt okoznak, mint hasznot, és sok fáradozásukért, ha mégoly tiszta szándékból folynak is, dicséret, s hála helyett gúnyt, s gyűlölséget aratnak — sőt némelykor áldás helyett felebarátaikat könnyekbe borítják!” Hitel 20. Oldal
31. oldal: de ha a kislelkűség makacson minden javítást kirekeszt, a legszebb, leghasznosabb, legszükségesebb előmenetelnek lesz gátja, hiábavalóságokon, s szemfényvesztéseken alapul, annál veszélyesebb, minél erősebben ragaszkodik hozzá a sokaság.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 10:52:11

"Orbán Viktor tudja ezt, ezért fogja vasmarokkal a kormány alá már 2010-ben begyűrt intézményt."

Nem kellet begytűrni, amikor nyert a fideSS, már aznap átállt a lakájmédia. (Nem, mintha bármelyik oldalon is kellene állnia.)
Válasz erre 

Csaba Szikora 2016.10.08. 11:29:44

egy a lényeg:miszerint a támogatottság nő.Minél jobban szapulják,annál hiteltelenebb a baloldali média.
Válasz erre 

Csaba Szikora 2016.10.08. 11:30:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Likemádia?????????????
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 13:21:59

Orbán közben kivégezte a Népszabadságot is.

A szabad sajtót már csak 2-3 médium képviseli az országban, a többi a cenzúrázó bolsiké.

Gyerünk férgek, nyaljátok a kis putyinpincsit seggét, tövig, jó mélyen, ez a dolgotok.
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 13:25:29

A Népszabi beszántása amúgy egyértelmű üzenet a magyar sajtó"szabadság"ról.

Ugyanez volt az origóval is:

- Akkor:
Írni mertél Lázár luxusútjairól? - Főszerkesztő pá, újság elfoglalva.
- Most:
Írni mertél Rogán helikopterezéséről? - Bumm, véged.

Végül is van sajtószabadság, csak aki le meri írni az igazat azon bosszút áll az orbánmaffia.
Válasz erre 

Merlot 2016.10.08. 13:38:27

@Csaba Szikora: Idióta! Most rólatok van szó, nem baj? Csicska troll!
Válasz erre 

Merlot 2016.10.08. 13:39:51

@pamut: Ja, és megjött a főfőtroll. a birkák fővezére, pamut. :)))
Válasz erre 

dadddd 2016.10.08. 13:43:48

Valóban undormány a Népszabi és az Origo esete. Azért valljuk be, az előbbivel 27 évet késtek. :)
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 13:53:25

@Merlot: megjött a fidesz hétvégére beosztott karaktergyilkosa, Merlot, aki egyből személyeskedéssel kezdni, de hát nem is telik több a képességeiből, pont ezért csinálja ezt :)
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.08. 14:16:42

Miért kellett kinyírni a Népszabadságot?.......

.............AZÉRT. AMIÉRT A NÉPKÖZTÁRSASÁGOT IS KINYÍRTÁK, MERT BENNE VOLT... VAN A NÉP....SZÓ !!!
MOST VAN MAGYARORSZÁG ELITURALOMMAL ÉS LESZ A NÉPSZABADSÁG HELYETT IS VALAMI HASON...LÓÓÓ...ELITURALMI ÚJSÁG !!! MINDIG CSAK A NÉP-TŐL FÉLTEK, FÉLNEK !!! :o))))) PEDIG ÚGYIS ELTŰNNEK MAJD semmiben....))))
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.08. 14:20:46

ilyen volt a savazás is arról, hogy 3,3 MILLIÓAN MEGBÍZTÁK BRÜSSZEL HELYETT ORBÁN PARLA MENTJÉT, HOGY Ő MONDJA MEG, HÁNY MIGRÁNS JÖHET BE. HA 5 MILLIÓT MOND, AKKOR ANNYI FOG BEJÖNNI A 3,3 MILLIÓ HÜLYE MIATT ! :o))) és lesznek mindig, akik majd LERaSSZISTZÁZZÁK ŐKET VAGY A KDNP MIATT LEINKVIZÍTOROZZÁK ŐKET !!! és megérdemlik...:O)))))
Válasz erre 

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.10.08. 14:22:50

jáj
Még Orbán van hatalmon? Hogy lehet ez, elvtársak?
A népszavazás után azt írtátok, hogy Orbán (megint) megbukott!
Már elég nehéz követni, mikor (nem) hazudtok :(
Válasz erre 

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.10.08. 14:24:22

Egyébként javaslom, hogy alapítsatok egy Egymillióan a sajtószabadságért fácsé csoportot, és válasszatok egy vezetőt, aki jól képviseli azt a szellemi nívót, amin léteztek.
XD
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.08. 14:27:10

Beküldő
zsanett.h

zsanett.h

Pontszám: 6
Dalszöveg
Van egy újság,
ahol álmomban jártam:
Van egy újság.,
ahol az arcodban láttam
a magam arcát.
Az ölelésben bőség,
az igaz ügyben hűség
voltál.
Én ezt az arcot már őrzöm,
Magyarország!
Hiszek az álmomban egy életen át...

Magyarország!
Te vagy a szívembe írva.
Magyarország!
Te vagy a lelkemre bízva.
Magyarország,
hát te vezess most engem,
és amit meg kell tennem
segítsd!
Legyél a holnapban rejlő
bizonyosság!
Én csak az életem bízom rád...

Van egy ország,
ahol álmomban jártam:
Magyarország,
ahol az arcodban láttam
a magam arcát.
Gyere és egyszer végre,
amikor új nap ébred,
te várj!
Gyere és bújj hozzám újra
Magyarország!
Én ezer év óta várlak már...

Gyere és egyszer végre,
amikor új nap ébred,
te várj!
Gyere és bújj hozzám újra
Magyarország!
Én ezer év óta várlak már...

Magyarország!
Idegen földön ha járok,
Magyarország,
velem az út is megfordul
haza hozzád.
Velem az ősök kérnek,
engedd, hogy benned éljek
tovább,
ahogyan ők élnek bennem,
Magyarország!
Milliók áldása szálljon rád!

Velem az ősök kérnek,
engedd, hogy benned éljek
tovább,
ahogyan ők élnek bennem,
Magyarország!
Milliók áldása szálljon rád!

Legyél a holnapban rejlő
bizonyosság!
Én csak az életem bízom rád!

Legyél a holnapban rejlő
bizonyosság!
Milliók áldása szálljon rád!
Válasz erre 

E.Katolnai 2016.10.08. 14:27:30

Fáj a hazaáruló labancoknak az újabb nyakas, nem kell félni jön még néhány.
Kevesen vagytok, nincs mögöttetek a magyar nép, és a magyar nép mégegyszer nem engedi fajtátokat közel a hatalomhoz. Levehetitek a bőröndöket a szekrény tetejéről, nem fogtok hiányozni!
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 14:30:28

A labancok azok voltak akik felszámolták a magyar szabadságot, és azzal együtt a sajtószabadságot.

fideszesek = labancok
Válasz erre 

E.Katolnai 2016.10.08. 14:32:12

@kvadrillio: hazaárulók! lehet csomagolni, vidd magaddal pamutot is ... meg a hosszú nickes gyűlölködőt ...
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 14:33:30

@E.Katolnai:
Mi van magyargyűlölő, fáj hogy mi magyarok nem tűrjük szó nélkül ahogy eltiporjátok a magyar sajtószabadságot?
Válasz erre 

kovier 2016.10.08. 14:33:52

Hát, pár embert meg kellene vizsgáltatni elmeorvosával! Ha már történelemórán nem figyelt! "Tegnap" még csak a közmédia, "ma" a népszabadság, "holnap" a fekete autó! De ezek az agyhalottak még akkor sem fogják érteni, hogy mi folyik itt az ő drukkolásuk mellett! Nem karakter, hanem országgyilkosság! Mert a történelem mindig adja a másikat! Az agyhalottaknak is! Drukkoljatok csak, Hitlert, meg Kádárt, meg Horthyt is éltetik néhányan, a mai napig is! Hülyék, frusztráltak, gyerekkorukban bántalmazottak, drogosok mindig is voltak, lesznek is, de attól még a történelem sosem állt meg!
Válasz erre 

dadddd 2016.10.08. 14:44:19

Megszűnt egy masszívan veszteséges médiatermék? Skandalum!
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 14:44:44

@kovier:
tévedsz. pontosan tudják mi történik. ezért támogatják. erre van igényük. szabad sajtó helyett cenzúrára és propagandára, szabad ország helyett autokráciára, maffiállamra.

ébresztő, kovier.
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.10.08. 14:55:46

A közpénzből működő állami tv mindig az aktuális kormány szócsöve Magyarországon, a szerzőnek jó reggelt kívánok.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.08. 15:00:36

sztem......MA......., MAGYARORSZÁGON...., A LEGJOBB NAPILAP A NÉPSZABADSÁG !
NA..., AKKOR KIJAFASZIS AKARJA TERRORIZÁLNI A MAGYAR NÉPET, A MAGYAR ÁLLAMPOLGÁROKAT ??? A LEGJOBB NAPILAP MEGSZÜNTETÉSÉVEL ??? MEGINT EGY KIS SZARJANCSIKA PERCEMBERKE AKAR DIRIGÁLNI MILLIÓKNAK ???
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.08. 15:03:53

@dadddd: ...FIGYUZZZ !!! A MAGYAR NÉP IS 27. ÉVE VESZTESÉGES AZ ELITURALOMTÓL, DE MÉG IGAZÁN NEM VÁGTA ŐKET SZÁJBA !!! BE FOG KÖVETKEZNI NEMSOKÁRA...TEK-TIKK-TAKKK...IDE VAGY ODA ! :o)
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 15:05:37

@Sir Galahad:
1. Az elmúlt 26 évben ilyen szintű orbitális, hazug, cenzúrázott pártpropaganda mist ami most ömlik a köztévéből (is), soha nem volt, ilyen csak 1989 előtt volt.

2. Amikor nem a fideszes propaganda jön a köztévéből akkor attól a fideszesek ki vannak bukva és állandóan hisztériáznak. Mikor fideszes ömlik, ezerszeres, elképesztő mértékben, cenzúrával együtt, akkor "mindig ez van, jó reggelt".
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.08. 15:07:50

@Sir Galahad: De azért nem ennyire szervilisen. Hát ez már a Kádár-féle médiánál is undorítóbb. Pedig az sem semmi volt :-)
Válasz erre 

kvadrillio 2016.10.08. 15:18:11

MERA...TÖRTÉNELEM MINDIG.....ISMÉTLI ÖNMAGÁT...

1914 és a Közel-Kelet: a történelem ismétli magát?

2014. január 14. 08:49
101 ember, aki megváltoztatta a világot

A forrongó közel-keleti térség több szempontból is hasonlít az első világháborút megelőző időszakra - figyelmeztet egy cambridge-i történész, aki óva int a 100 évvel ezelőtti hibák megismétlésétől.

Korábban

Potiorek-levél: "lejárt lemez"
Közös emlékezés az első világháború kitöréséről
Így néz ki belülről egy első világháborús német U-boot
Mi lett volna, ha a trónörökös már Szarajevó előtt meghal?

"A történelem nem ismétli önmagát, de rímel" - mondta egyszer Mark Twain. Az amerikai író-újságírótól származó, intelemként is felfogható citátum soha nem volt annyira érvényes, mint ma, a Közel-Keleten. Legalábbis egy nemzetközileg ismert történész szerint, aki arra figyelmeztetett a Brookings Institution amerikai agytrösz honlapján közreadott esszéjében, hogy számos párhuzam figyelhető meg a forrongó térség és az első világégést megelőző európai események között.

Margaret MacMillan cambridge-i történész úgy látja, hogy a Közel-Kelet az első világháború "modern megfelelője". "Nagyon valószínű, hogy fegyverkezési versenyt szül, ha Iránnak sikerül atomfegyvert kifejlesztenie, a világ nagyon veszélyessé válik, a puskaporos hordó pedig felrobban, ahogy a Balkánon száz éve", azzal a különbséggel, hogy most "gombafelhők lesznek" - így a történész.

"Bár a történelem nem ismétli magát pontosan, a Közel-Kelet ma aggasztóan hasonlít az akkori Balkánra. "A nacionalizmus mérgező egyvelege azzal fenyeget, hogy magával rántja a külső hatalmakat, az Egyesült Államokat, Törökországot és Oroszországot, miközben Irán próbálja megvédeni érdekeit és szövetségeseit" - írja MacMillan.

A történész nem áll meg itt, több párhuzamot vél felfedezni a Közel-Kelet és az 1914-et megelőző időszak között. A mai iszlamista terroristák szerinte azoknak a forradalmi kommunistáknak és anarchistáknak felelnek meg, akik egy sor merényletet követtek el az általuk képviselt eszme nevében. 1914-ben a Német Birodalom egy felemelkedőben levő állam volt, amely a világ akkori legerősebb birodalma, Nagy-Britannia ellen intézett kihívást, ma pedig Kína ébreszt aggodalmat sokakban az Egyesült Államokban.

MacMillan, akinek könyve, a The War That Ended Peace tavaly jelent meg, úgy látja, hogy a szélsőjobboldali és nacionalista eszmék világszerte erősödnek, ami döntő momentum volt az első világháború előtt is. Japán és Kína viszonyát ma a Dél-kínai-tengerben található szigetek hovatartozása mérgezi, s egyre több amerikai katonai stratéga vélekedik úgy, hogy Kína a hadseregre fordítható összegek növelésével és tengeri flottájának megerősítésével a csendes-óceáni térség uralmára tör, ahol a két nagyhatalom fegyverkezési versenybe kezdett.

Az Egyesült Államok és Japán közti kölcsönös védelmi szerződés ráadásul érvényes a Tokió és Peking által is magának követelt Szenkaku-szigetekre is. Kína novemberben egyoldalúan légvédelmi azonosító zónát alakított ki a szigetcsoport felett, mire válaszul az USA két B52-es vadászbombázót küldött a szigetek fölé. "Csábító, ugyanakkor nem elrugaszkodott összehasonlítani Kína és Amerika kapcsolatát a száz évvel ezelőtti német-brit relációval" - így MacMillan.

Elgondolkodtató MacMillan ama okfejtése, hogy a nagyhatalmak elképzelhetetlennek tartottak egy totális háborút a hosszú ideig tartó béke után. A történész úgy látja, hogy a globalizáció hamis biztonságérzetbe ringatott bennünket, a világháború kitörésének 100. évfordulója pedig arra kell hogy emlékeztessen, mennyire védtelenek vagyunk az emberi hibákkal, a hirtelen jött katasztrófákkal és a puszta véletlenekkel szemben.
Válasz erre 

ember100 2016.10.08. 16:04:57

@wmiki:
Helló !

Ugye Te TÉNYLEG hülye vagy !
Benyalsz mindent a vezírtől. Pl. fityesz matematika 10 millió magyarból 3.3 millió AZ 98 %.
ÓRIÁSI SIKER most 3.3 millióan szavaztak érvényesen többem mint .... bakker NEM mindegy ha ÉRVÉNYTELEN volt a szavazás ?????
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.08. 16:35:42

@Csaba Szikora: Ezzel mit akartál mondani? Milyen népszerűség nő, ha a hitelesség csökken. Csak nem fideszes vagy? Azok ilyen hülye fogalmatlanok.
Válasz erre 

szepipiktor 2016.10.08. 16:46:18

Szívesen szavaznék, de ugye egyiket sem ismerem.
A posztolóhoz hasonlóan. Csak én nem kamuzok.
Válasz erre 

kovier 2016.10.08. 16:48:00

@pamut: Én azért szeretném inkább azt hinni, hogy nem tudják. Mert akkor talán legalább Isten megbocsát majd nekik.
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.10.08. 16:58:06

@vajdasagi: Szerintem azért komoly különbség, hogy akkor egyetlen tévé volt, most meg válogathat az ember.
Válasz erre 

V.János78 2016.10.08. 17:05:08

Nagyon unalmas már ez a 80000. balliberális jajgatás a média Fideszes megszállásáról, a nyomasztó diktatúráról! A Napkelte 20 évig garázdálkodhatott a köztévén őskommunistákkal, mint Aczél Endre, Bánó András, és társaik.1994-1998, majd 2002 és 2010 között ugyanígy a baloldal emberei szállták meg a köztévét(Friderikusz,Baló, Mészáros Antónia, Rózsa Péter,Vágó István,Havas Henrik,Kálmán Olga pl.) mint most a Fideszé. AKKOR MIÉRT NEM JAJGATOTT A BALOLDALI MÉDIA,HOGY JAJ, DE BORZALMAS EZ A DIKTATÚRA?! Sajnos tudomásul kell venni,bármilyen undorító is,hogy amíg a világ világ, mindig is az aktuális kormánypárt fogja megszállni a közmédiát... A 2000-es években jártam az ELTÉ-re, ahol ingyen osztogatták a diákoknak a Népszabit a politikamentes felsőoktatás jegyében... Az egész épület, az előadótermek mind tele voltak a Népszabival. Az helyénvaló volt ugye? Elmúltak a régi szép baloldali médiauralmi idők... Egyébként még így is ott van az ATV,RTLKlub,Népszava, KlubRádió,HVG,Index,ÉS, úgyhogy fölösleges itt észak-koreázni, és elnyomó rezsimezni.
Válasz erre 

HaCS 2016.10.08. 17:25:40

@V.János78:

Úgy teszel, mintha te bármit, bármikor is tudomásul vettél volna, amikor nem a te szád íze szerint történt.
Tudod mi a különbség?

Vannak, akik demokratikusan a jogaikkal élve nyavajognak, meg vannak, akik hidakat foglalnak el, és autókat borogatnak, gyújtogatnak, ha nem tetszik valami.

Szerencsére ilyen büszke erkölcsös urak, ekkora "demokraták" csak az egyik oldalnak jutottak.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 18:01:16

A közmédia jóindulatú hazugságai migriügyben veszélytelenek.

Az atlantista média hazugságai migriügyben igen veszélyesek, de hiába hazudoznak ittthon és külföldön reggel délben meg este, a brit nép pofonvágta őket a brexit szavazáson és más európai országokban is megnácult a közvélemény.

Az emberek azt mondják: Nem ilyen migriket ígértetek!
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.08. 18:09:17

@Sir Galahad: Mindent gyűrnek maguk alá. Ez fogja majd a vesztüket is okozni. Csak legyen addigra még visszaút a szakadékból, ahova most tartunk.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.08. 18:11:09

@ogli dzsí: vagyis az a hazugság, ami a Fidesz malmára hajtja a vizet, az "jóindulatű"?

Én ugyan inkább bárgyúnak érzem, de mivel az én adómból végzik ezt a munkát, kellőképpen megvetem az ott dolgozókat.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 18:14:16

@vajdasagi: eleve nem szeretem ha már a nickjében is hazudik valaki.

a fidesz fő ellenfele közpénzen magyarokat hangolt külmagyarok ellen, mint azt te is tudod
Válasz erre 

Jolka40 2016.10.08. 18:17:13

@V.János78: "Egyébként még így is ott van az ATV,RTLKlub,Népszava, KlubRádió,HVG,Index,ÉS, úgyhogy fölösleges itt észak-koreázni, és elnyomó rezsimezni"
Mosz még. De meddig, ha ez így megy tovább?
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 18:22:10

@Jolka40: Abban igaza van a Jánosnak, hogy, figyelj:

A baloldal - tehát nem az MSZP hanem mind a 10 párt összesen már legalább 3 éve kb. ugyanannyi támogatottságot élvez mint a Jobbik egyedül.

Ha a listát megnézed, akkor látod, hogy a Jobbik médiája sehol sincs hozzá képest. Az várható dolog, hogy egy eltünő párt nem tudja fenntartani a médiáját.

Mi is volt a gyurcsányi-megyói mantra amikor még futott a szekér? A piacra kell bízni a dolgokat!
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 18:22:58

@kovier:
Hát, ha szereted magadat ámítani, akkor csak tessék.
Nem naivak ezek, hanem ilyen szar emberek, ez van.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.08. 18:23:14

@V.János78: A Napkelte nekem is undorító volt - nem is néztem, és le is néztem.

De nekem nem a Baló ugrik be, mint baloldali seggnyaló, hanem a Gyárfás. Miért nem őt említed? Talán csak nem azért, mert ő benyalt Viktornak, és így ő már 'jófiú', míg Baló senkinek sem tett hűségesküt,így ő a rosszfiú?

Nagyon ellenszenvesek vagytok ám, ti Fidesz-bérencek, vagy mondjam inkább hogy Habony-művek trolljai?

Az a baj, hogy a sikeres trollkodáshoz műveltség és ész is kell ám. Ennek hiányában nagyon keveset érsz.
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 18:24:53

@Sir Galahad:
Attól még az orbánseggnyaló médiumok alúlmúlják a Kádári korszak médiáját is.

Ebből is kiderül, újra, sokadjára, hogy a fideszeseknek nem a bolsevizmussal volt bajuk és annak minden szarságával, hanem csak azzal hogy akkor nem Orbán volt a főnök.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 18:26:00

@pamut: neked meg el kellene menned az MSZPvel tüntetni a Népszabi mellett és azért, hogy az embereknek kötelezővé tegyék a népszabi megvásárlását. Ha már az MSZP eladta LoL.

Ha nem leszel ott, elképzelhető hogy nem lesz kint mind az 5 millió baloldali újságolvasó a téren.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.08. 18:26:09

@ogli dzsí: Igen, azt tudom - meg is vontam tőle a szavazatomat. Meg meg is vetem. Csakhogy a nemzetemet ez a mostani hatalom fogja elveszejteni. Tehát a túlmozgásos pojáca gyurcsány csak vérig sértett engem és szüleimet, de nem tette teljesen tönkre a népem jövőjét. Ez a mostani azt teszi. Erre már nem elég a megvetés - őket meg kell valahogy állítani, mert nem lesz jövőnk.
Válasz erre 

kovier 2016.10.08. 18:30:54

@V.János78: Sok mindennel lehet vitatkozni, de az ostobasággal nem! Ezért nem is válaszolok érdemben! Biztos nagyon jó , hogy cseberből vederbe kerülünk. hol a baloldal, hol meg az agyhalott jobboldal hülyíti a népet. Mintha a "normális" nem is szerepelne a szótáratokban! A fidesz 2/3-ad: Magyarországon minden emberre két ostoba jut!
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 18:34:12

@ogli dzsí: Az anyádnak javasolgass programokat, az talán hallgat rád ha elég ostoba hozzá, bár remélem nem, de én biztosan hogy el tudom dönteni egyedül hogy mit csináljak.
Válasz erre 

pamut 2016.10.08. 18:35:20

Eddig a legjobb cikk a témában amit olvastam:

"A kormány szabad sajtó elleni háborúja újabb állomáshoz érkezett. A közmédia legyalulása, a Simicska-Orbán szakítás után állami tízmilliárdokkal kitömött pártmédia felhúzása, a TV2 és az Origo átvétele csak a fontosabb állomásai a kormány szempontjából maradéktalanul sikeres harcnak. A független szerkesztőségek lassan bozótharcossá váltak-válnak, egyszerre küzdve politikai vagy az állam által eluralt hirdetési piacon pénzügyi nyomással."

index.hu/velemeny/2016/10/08/amikor_azt_hiszed_ennel_mar_nincs_lejjebb_mindig_kiderul_hogy_van/
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.10.08. 18:47:35

Talán esetleg venni kellett volna a Népszabadságot, meg előfizetni rá. Akkor nem lenne 5 milliárd adóssága, és nem ment volna csődbe.
Nem utólag rinyálni, hogy mennyire kár azért a drágajó újságért, ami a szólásszabadság utolsó bástyája volt, csak hát senki nem olvasta :D
Válasz erre 

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.10.08. 18:56:01

A nepszabadsag bezaratasa jo huzas volt. Jo volna ha az ilyen mocskos libsi blogokat is betiltanak, es az iroikat nyilvanossan Dunaba lovetnek.
Válasz erre 

Jolka40 2016.10.08. 18:56:43

@ogli dzsí: De így?! Ilyen undorító módon?!
Válasz erre 

Jolka40 2016.10.08. 18:59:31

@Mikor lövik már dunába a libbantakat ?: Majd ha az Indexet is kinyírják, hová kommentelsz? Lesz egy olyan oldal, ahová csak a Fidesz-Jobbik írhat? Hidd el, unni fogjátok.
Válasz erre 

HaCS 2016.10.08. 19:00:04

@monddazigazatmar:

Megsúgom, hogy egyetlen írott médium sem az előfizetőiből, vásárlóiból tartja fenn magát. A hirdetői piacon pedig érdekes dolgok zajlottak ám le az utóbbi időben. Az egy természetes dolog, hogy bizonyos hirdetések elkerülnek egy lapot.
Olyan viszont a rendszerváltás óta nem volt még ebben az országban, hogy bizonyos lapoknál nem éri meg hirdetni egy vállalkozásnak, másoknál meg szinte kötelező. És most nem a marketingértékre gondolok.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 19:01:55

@Jolka40: MIlyen undorító módon? Azt hogy itt bármi undorító lenne, egyedül a DK állítja.

Orbán záratta be, vagy a kormány? Nem.

A tulajdonos meg azt csinál vele amit akar, kirúghat mindenkit egyik napról a másikra ha éppen azt akarja, de itt nem ez történt./ps.: véleményem szerint azért nem tudtak róla a munkatársak előre hogy ne tudják szétlopni a szerkesztőséget, gondolok itt elsősorban az adatokra, de ez csak magánvélemény/

A szakmában évek óta beszélnek arról hogy valamelyik nagy baller orgánumnak pusztulni kell, üzleti okokból. Erről az Index is írt már többször is.
Válasz erre 

Hajdú Peter 2016.10.08. 19:03:12

Az a felháborító, hogy csak most záratták be ezt az aljas, mocskos, nemzetellenes, hazaáruló, libsi szennylapot. 20 évvel ezelött kellett volna.
És a népszabadságba írogató bűnözöket visszamenőleg börtönbe kéne zárni.
Válasz erre 

Pöff 2016.10.08. 19:05:47

ne erőlködjetek libsik,

a piac beárazott titeket,
1-5-10%-os pártok tucatnyi szócsöve vagytok

ennyike.
nincs kereslet.
2006 óta rájöttek az emberek, hogy az mszp hazudott..meg az összes baloldali sajtó.

egyébként a legtöbb nyomtatott sajtó döglődik.
a megvett kis szirszar ,de nyereséges lapok között a népszabi maga a csőd.
Üdv a piacgazdaságban.

egyébként azt sehol nem mondta a cég, hogy megszünteti a nevet, csak más emberekkel íratják, és másról fog szólni valszeg.
Valszeg előveszi az mszp DK szdsz stb ügyeket is...jah igen mert azt kurvára nem írta ám meg.
az is lehet visszavesznek pár embert.
Válasz erre 

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.10.08. 19:05:55

@Jolka40: Nagyon remelem, hogy holnap mar a zsindex sem jelenik meg.
Válasz erre 

Hajdú Peter 2016.10.08. 19:09:11

Úgylátszik a maradék 2 %-nyi libsi már nem tud eltartani egy ujságot.
Az ujságjuk csödbemenetele mutatja, hogy már tényleg nincsennek többen 2 %-nál.
Válasz erre 

szabadság elvtársak! 2016.10.08. 19:10:29

@kvadrillio:
Na és mesélj már arról a nagyon fájó "NÉPKÖZTÁRSASÁG-l Benne volt a nép!? Na ne röhögtess. Diktatúrában csak kamu volt benne a "NÉP"..Na ez egy orbitális hazugság! Egyébként lassan kihal az a nemzedék aki egyáltalán olvasott újságot.. Akkor kinek? Amúgy ők ugyanúgy ferdítenek meg hazudnak, mint a többi.
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 19:24:08

@Jolka40: + ugye aki nem ma született, az emléxik h 2002-10 között az Orbánmédia zászlóshajója még az MNO volt.

Kevesebb állami hirdetést kapott persze mint pl. a Népszabadság, ezért a papír MN 150 forint lett, míg pl. a Népszabi 99 ft volt. Mégsem döglött bele a Magyar Nemzet.8 évig, ma is kiadják. Tehát valaki a magasabb ár ellenére is megvette.
Válasz erre 

zacipaci 2016.10.08. 19:25:32

@Hajdú Peter: Elmész a náci anyádba, te analfabéta paraszt! Ez a tetű ország, a fajtád, ez az ázsiai csürhe,nem tudja értelmezni a liberalizmust, kint ahogy te sem. Hiszen mindig is suttyó paraszt, lúzer faj voltatok és maradtok. Se történelmetek, se kultúrátok nem lett volna a liberális kultúrnépek és a zsidóság nélkül, te tajtparaszt!
Válasz erre 

Tizenötmillió Magyarok 2016.10.08. 19:35:30

15 millio magyar UNNEPLI a hazaarulo libsik ujsagjanak megszuneset.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.10.08. 20:15:18

Gondolom az Indexre is megvan már a közpénzből feltőkésített fideszes vevő, mert a mostani Fidesz közeli bankár tulajdonos nem egészen úgy muzsikál, ahogy az egy diktatúrában elvárható lenne.
Válasz erre 

Jolka40 2016.10.08. 20:19:32

@ogli dzsí: Meg Simicska a háttérből dotálta. Mit gondolsz, miért g...-te le Orbánt?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 20:21:19

@HaCS:

"Megsúgom, hogy egyetlen írott médium sem az előfizetőiből, vásárlóiból tartja fenn magát. "
Ebben elvileg igazad van, csak azt felejted el, hogy a hirdetesi arakat viszont az olvasottsag mertekeben hatarozzak meg!

"Olyan viszont a rendszerváltás óta nem volt még ebben az országban, hogy bizonyos lapoknál nem éri meg hirdetni egy vállalkozásnak, másoknál meg szinte kötelező. "

Akkor emlekezz vissza, hogy mi volt 2002 es 2010 kozott. Amikor a fidesz sirt, hogy miert kap mindent a baloldal, akkor az volt medgyesi es gyurcsany valasza, hogy vegyenek sajat ujsagot. Most vettek...
Raadasul 2007 ota veszeteseges volt a lap, szerinted az akkori tulajdonos mibol potolta ki? NEm, nem kell utananezned, elarulom, az mszp volt a tulaja. De egyesek akkoriban nem voltak finnyasak, akkor a vilag legtermeszetesebb dolga volt, hogy allami penzzel tomnek ki egy lapot, es akkor nem hirdetesvasarlasrol volt szo, mint most, hanem a veszteseget fizettek ki...
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 20:27:05

@Jolka40: Ez így igaz. Most meg dotálják a baloldali milliárdosok a NOLt, ne sírjanak. Ha már az olvasóknak nem kell.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.10.08. 20:28:04

Mi leszünk az első olyan ország, ahol igény híján megszűnik a kultúra, mondanivaló híján az újságírás, önbecsülés híján a civil élet és a vállalkozó kedv. A fejétől elért a farkáig a bűz.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.10.08. 20:31:56

@Tizenötmillió Magyarok: Végre Rogán feltűnés nélkül költheti el a pénzünket saját magára. Van mit ünnepelned.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.10.08. 20:36:51

@ogli dzsí: Ha jól tudom, a Népszabadság volt a legolvasottabb lap tegnapig. A fideszes reklámújságok olvasottsága viszont a nullával egyenlő, csak a módszerében minősített bűncselekménynek tekinthető állami finanszírozásuk dönt csúcsokat.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 20:40:37

@nu pagagyí:

Magyarazd el legyszi nekem, hogy miert ment csodbe, ha kozben csucsokat dontogetett?
De teljesen mindegy, senki se kenyszeritette az eladot, hogy eladja a lapjat, most mar ne sirjon. Tudod, a penztartol valo tavozas utan....

Mert ugye a penzt megkaptak erte, az rendben volt...
Válasz erre 

HaCS 2016.10.08. 20:41:52

@Zsoltbacsi:

Érted te pontosan mire gondoltam.

Ne játszd itt a hülyét, mert még elhiszem.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 20:45:03

@HaCS:
Megvilagositasz? Szerinted miert nincs joga az uj tulajnak azt csinalni a sajat tulajdonaval, amit akar? Mintha nem az lett volna vegig a mantra 2010 elott, hogy majd a piac elintezi. Akkor nem kene most sirni! Se az olvasok se a baloldali milliardosok nem akartak eltartani, vege a dalnak
Válasz erre 

Egéridomár 2016.10.08. 20:45:21

@wmiki: Jé, a wmiki :D
Hogy állsz a víz szobahőmérsékleten történő párolgásával?
Válasz erre 

Egéridomár 2016.10.08. 20:46:31

@Hajdú Peter: te meg milyen bogár vagy? :)
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 20:48:55

@nu pagagyí: Nem, nem jól tudod. A Népszabadságot a kutya sem olvasta évek óta.

A hír sem új hogy az osztrák tulaj becsukja.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.10.08. 20:49:27

Kinyírták Népszabit.
Szemetek!
Válasz erre 

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.10.08. 20:51:30

@ember100: Sajnos a demokrácia az olyan, hogy azok véleménye számít, akik elmennek szavazni.
Sajnálom elvtársak, ha nektek nem tetszik a demokrácia :(
Válasz erre 

Netuddki. 2016.10.08. 20:51:51

@Zsoltbacsi: Ostoba balfasz, a probléma azzal van AHOGY megszüntették. Jogállamban egy munkaadó se csinálhatja ezt meg a dolgozóival. Ja, Magyaroszág nem jogállam?

Azért szerintem lesz ennek még munkajogi vonatkozása, amiről remélem értesülni fogunk.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 20:53:26

@Tibi !:
MAr miert ne tehetne meg? Tudtommal a fizetesuket kapjak tovabb az alkalmazottak, csak bejarni nem kell.
Nyilvan nem jelentettek be elore, nehogy szetlopkodjak
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 20:56:04

@Tibi !: Panaszkodj az osztrák tulajnak.
Válasz erre 

Trackers 2016.10.08. 21:26:18

@Tibi !:

Remélem az osztrák tulajdonost megbüntetik, a törvények szerint.

Majd megtanulja mindenki Nyugaton, is hogy nem lehet csak úgy évek óta veszteséget termelő ballibeket kirúgni.

Aztán majd csak figyeld hogy özönlenek a befektetők a következő ballib média szarkupacra.
Válasz erre 

HaCS 2016.10.08. 21:42:45

@Zsoltbacsi:

Mondom ne fáradj, elhiszem anélkül is.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 21:44:02

@HaCS:

Ezt jol beszoptatok, nem kar ertetek...
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 21:45:36

i.imgflip.com/1bzvqq.jpg
Válasz erre 

sumes67 2016.10.08. 21:46:17

vordemort gucci vagyok, szólitsatok árpinak !
Hiveink! Remélem tudjátok, hogy győztünk! Kinyirtunk megint egy médiát. Innen sem fognak már basztatni, szabad a vásár! Felpörgetjük a pénz szivattyút, mindenki agyaljon, mit tudnánk még kiszivattyúzni!
De ne ma, mert kérek mindenkit, hogy ne zavarjatok, ma bulibáró tóni jön, annyi lét hoz, hogy helikopter kell hozzá. Tudjátok ez az a zsuga, amit a pasaszomszéd gyűjtött nekünk a kvótareklámból. Most is jön mindenki, aki számít,viktor, a feri ,tóni,a kacska is beugrik a csajával,bajusz,lőrinc,lézer,kubi,vizslás gabi, mindenki, osztunk.Feri elbaszta, mert szerinte ők most erősödnek, ezért levonok 3.7%-ot. Gabinak is nagy az arca, ő sem fogja megkapni a szokott százalékot, már csak azért sem, mert -nézzétek meg- olyan szar a fécbukjuk,hogy ihaj. Le fogunk bukni, mindenkinek alibiszagu a fécbukja.
Ti csak írjátok rendületlenül, számítunk rátok!! -feri takarodj onnan, az az én kupacom!
Válasz erre 

ogli dzsí 2016.10.08. 21:52:27

....:DDD

Azért nem semmi miket kitesz az Index a címlapra...:D

'Szombat este több ezer budapesti értelmiségi gyűjt össze a Kossuth téren, ahol a Népszabadság felszámolását ahhoz hasonlították, mint amikor a haláltáborokban a kivégzésük előtt a zsidókkal megásatták a sírjukat. A jelenlegi Orbán-rendszerről pedig azt mondták, hogy olyan szintű gazdasági bűnözés zajlik, mint 1929 és 1933 között Németországban.'

- értelmiségi, holokauszt, hitler..:D, ja és többezer

A képeket is nézzétek meg! index.hu/belfold/2016/10/08/nagyon_szeretnem_mar_lerohanni_a_parlamentet/
Válasz erre 

HaCS 2016.10.08. 22:02:22

@Zsoltbacsi:

Értem valóban nem kár. Én élek, mint Marci Hevesen. De te mihez fogsz kezdeni, ha egyszer kevés lesz a seggnyalás, és valami értelmeset is csinálni kell a megélhetésért?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 22:05:16

@HaCS: Ezt buktad, 6 eve Innsbruckban elek...
Te viszont nephazugsag ugyben mehetsz az osztrakokhoz kunyeralni
Válasz erre 

igazi hős 2016.10.08. 22:54:02

Lassan újra kell indítani a Szabad Európa magyar adását, hogy a tények is eljussanak az internet nélkül élőkhöz. Tényleg, az internettől mikor védi meg végre a kormány a zembereket?
Válasz erre 

igazi hős 2016.10.08. 22:55:22

@Zsoltbacsi: Ehhez képest tavaly végre nyereséges lett. Innen kezdve a többi nyilvánvaló hazugság.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 22:57:30

@igazi hős: Szoval a tulajdonos nem tehet azt a sajat cegevel, amit akar?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 22:59:49

@Zsoltbacsi: "Szoval a tulajdonos nem tehet azt a sajat cegevel, amit akar?"

Lopott közpénzből vette, nem a sajátja.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 23:01:44

@igazi hős: Légyzíves ne adj nekik ötleteket. Az hiszed, ezt már nem merik megtenni. Én is sokszor hittem, oszt megtették.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.08. 23:02:52

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Mindjart elsirom magam. Amikor a szocik ontottek bele a kozpenzt, akkor bezzeg nem voltatok ilyen finnyasak.

Raadasul tudtommal az osztrak tarstulajdonos vasarolta ki a szocikat.

Szoval ezt buktad, menj faszokat rajzolni
Válasz erre 

Tizenötmillió Magyarok 2016.10.08. 23:02:58

Azt nem ertem, hogy ezek az agyalagyultak akik tuntetnek, miert nem Soros Gyorgyon kerik szamon, a megszuntest. Mert nem kerdik meg tolle, hogy hogy nem fizeti tovabb a 10 eve veszteseges szelsobalos bulvarszemet megjeleneset ??
Persze azert nem fizeti tovabb, mert a 2 %-os valasztasi "siker" utan, annyira remenytelennek latja a nyomorek baloldalt, hogy nem hajlando tobbe egyetlen fillerrel sem tamogatni oket.
Ennyi, ilyen sullyos valasztasi veresegnek itt a kovetkezmenye.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 23:05:22

@ogli dzsí: "miket kitesz az Index a címlapra."

Igény lenne itt is a cenzúrára, mi?

Az index egy nagy fos bulvár, de legalább még nem tette rá az orbán a kezét. Inkább örülhetnél neki, mert ha megteszi, a bloghun is csak egymás faszát tudjátok majd szopni, fdeSSesek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 23:09:17

@Zsoltbacsi: "a szocik ontottek bele a kozpenzt"

Pff, nem tom, ha te mondod, biztos úgy volt. Akkor még nem olvastam, mert szélesebb volt az elfogulatlan sajtóorgánumok palettája. Lasan már nincs mit olvasni, mert mindenből az orbán hazugsága árad. Gyomorforgatóak vagytok.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.10.08. 23:11:27

@igazi hős: Nyereséges, persze.

'A kiadó teljesíthetetlen feltételeket szabott pl. nullszaldós müködés' HAHAHA
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.10.08. 23:15:37

Egyébként szvsz nyugodtan beszánthatnák magát a Népszabadság nevet is, az mszmp egykori központi pártlapja néven talán nem lesz tömeges öngyilkossági roham, ha eltünik a név.

És mert a név szimbolikus, okt. 8. lehetne a SAJTÓSZABADSÁG napja is, mostantól.

oder?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2016.10.08. 23:21:42

mindeközben

NINCS NOGO ZÓNA

'Molotov-koktéllal támadtak rendőrökre a "fiatalok" egy Párizs-közeli "szegénynegyedben" Mintegy 15 fős csoport Molotov-koktéllal támadt két rendőrautóra a Párizstól 20 kilométerre délre fekvő Viry-Châtillon városában, két rendőr súlyos égési sérülést szenvedett - jelentette szombaton a BFMTV televízió.'

A TERRORIZMUSNAK NINCS KÖZE A BEVÁNDORLÁSHOZ

'Tervezett bombatámadás gyanúja miatt nagyszabású rendőri akció zajlott a szászországi Chemnitz városában. Biztonsági források szerint a történteknek "iszlamista háttere" van. Délutáni hírek szerint egy 22 éves szíriai férfi a gyanúsított, és a rendőrök egy megostromlott lakásban több száz gramm rendkívül veszélyes robbanóanyagot találtak.'

Ez a MAI felhozatal, persze nem az Indexen. A Népszabival eggyel kevesebb ballib hazudozó kloáka maradt, túléljül.
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2016.10.08. 23:27:48

A Népszabi feltámasztása olyan, mint a Jurassic park létrehozása. Azzal a különbséggel, hogy a dinók többet érdemelnek, mint ez a poshadt szart kavargató ősbolsi gyülekezet
Válasz erre 

V.János78 2016.10.09. 00:32:13

@vajdasagi: ha már személyeskedtél, akkor hogy lásd, mekkora butaságot írkálsz: NEM VAGYOK FIDESZ-BÉRENC, 2010 ÓTA MÁR EGYSZER SEM SZAVAZTAM RÁJUK! A mohó korrupciójukkal olyanokká váltak, mint az MSZP,SZDSZ...Pont ezért hittem bennük régebben,hogy ők nem lesznek ilyenek. Annyit azért megteszek,hogy erre a röhejes baloldalra sem szavazok.Vannak jó dolgok a kormányzásukban, de a sok lopás és cinikus viselkedés miatt nem adom nekik a szavazatomat! Ezért utáltam a Veres János-,Kóka-féle alakokat is.De az örökre leszerepelt szociknál egy fokkal még így is különbek, pl. a magyar érdekeket védik, nem engednek be tízezrével agresszív migránsokat. Ha a baloldalon múlna, már itt volnának sokan, kinézem belőlük, hogy ingyen jövedelmet és lakást is osztanának nekik...
Azt a magvas bölcsességet is sikerült leírnod, hogy ész és műveltség hiányában vagyok. ELTE-kutatói diplomával talán elmondhatom, hogy egy picit mellélőttél :-) Az a kedvencem a híresen toleráns balliberális emberekben, hogy így ismeretlenül lehülyézik azt, aki radikálisan más véleményt képvisel...
Gyárfást is ugyanúgy utálom, nem lett kisebb őskomcsi azzal sem,hogy most Orbánéknak nyal! A Napkelte 20 éves hazudozásáért természetesen ő volt a fő felelős. Eszembe jutott még az Össztűz című műsorblokk,ahol a legfőbb, legelvakultabb baloldali újságírók(Pallagi,Németh Péter,Csuhaj Ildikó,Kovács Zoltán és társaik) cseverésztek az MSZP-SZDSZ politikusaival, míg a Fideszeseket,Miépeseket, kisgazdákat félmondatonként leugatták, őrjöngtek a híres liberális véleménytolerancia jegyében...
Mára már jól látom azt a furcsa kontrasztot,hogy Orbán milyen jó politikus, ugyanakkor emberileg lesújtó a mohósága.
Ugyanúgy utálom Habonyt is például jobboldaliként, és ma már röhögök az elvakult jobboldaliakon is- úgyhogy a világ kicsit bonyolultabb és árnyaltabb,mint ahogy ti elképzelitek buta Fidesz-bérencekkel és kultúrfölényben lévő baloldallal :-)
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 00:33:42

A magyarok ellenségei ünneplik a magyar sajtószabadság megnyirbálását.
Válasz erre 

HaCS 2016.10.09. 00:42:41

Hogy mennyire szánalmas hazudozók jelennek itt meg néha!
Egészen elképesztő.
Válasz erre 

2016.10.09. 07:35:03

@pamut: pubikám, a tulajdonosai végezték ki a népszabit, mert felhalmozott 5 milliárd adósságot és ez napról napra növekszik, amíg üzemel a lap.

A tulajdonosok kapitalisták, nem akarják tovább önteni a pénzt egy feneketlen vödörbe. Ilyenek ezek a kapitalisták. A magyar ipart, mezőgazdaságot szétlopták, cukorgyárak, műszergyártás, textilipar, konzervipar, járműgyártás mind le lett nullázva, csak a népszabi maradt fenn őskövületként, mert valakiknek az érdeke volt. Most a befektetőknek elegük lett, lehúzták a rolót.

Tessék örülni, győzött a piacorientált szemlélet.
Válasz erre 

Lajos Csánó 2016.10.09. 07:36:37

@pamut: Már bizonyítottad egy másik oldalon a képességedet!Felesleges mindenhol égetni magad!
Válasz erre 

1ghost 2016.10.09. 09:01:05

A mocskos diktatúra építő tolvaj fidesz éppen úgy fog bukni, mint a komcsik 1990-ben.
Azzal a különbséggel, hogy ezek az országot szétlopó gazemberek nem ússzák meg ilyen olcsón, mert akkora az elkeseredés a nép körében, hogy a vérmesebbje már egyenesíti a kaszát.

Ezek a szaralakok, a magyarok verejtékéből helikopteren furikáznak, a kurváik az MNB-ben havi kétmillát keresnek, a gázszerelő strómanjaik pedig millárdokat basznak zsebre az adófizetők pénzéből, miközben azt mondja az az aljas rablóbanda a magyaroknak, hogy kinek mennyije van annyit is ér.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 09:51:09

@1ghost:
Aztan belelog a bilibe a kezed es felebredsz...
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 11:06:04

@Zsoltbacsi: Tényszerűen is tudnál ellenvéleményt mondani a helikopterezésre, a kurvák állami felsővezetői tisztségére és a gázszerelő strómanokra, vagy csupán ennyi a véleményed?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 11:10:38

@vajdasagi:
Nem bonyolult dolog, ezek, amiket felsoroltal engem is felhaboritanak. De ha nem vetted volna eszre az emberek az elmult 10 evben a kisebb rosszat valasztjak, mert a mostani rendszer az osszes disznosagaval egyutt is sokszorosan jobb, mint az elqroek...
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 11:30:15

@Lajos Csánó: Nyugi lajoska, majd ha lesz bármi érdemi ellenérved, talán lesz valaki a komolyan vesz.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 11:43:27

@Zsoltbacsi: Értékelem a véleményedet, de nem értek vele egyet.

Merthogy lehet, hogy az "emberek" ezt látják a kisebbik rossznak, de éppen EZ a tévedés. Az emberek tévednek.

Amit a szocik műveltek, az nagyon káros volt. Ebben nincs közöttünk nézeteltérés.

Amit a mostani kormány művel, az a vesztőhelyre viszi a nemzetet. Csak ezt egyrészt a propaganda, másrészt az EU-ból érkező támogatások elfedik a többség elől. És EZ a hatalmas probléma.

Ehhez képest a zsíroskenyeres Hagyó, meg a beképzelt Demszki meg a pojáca Gyurcsány meg a Veres akire jelzőm sincs eltörpülnek. Mármint a károkozásuk - noha hatalmas volt - ehhez a mostanihoz képest eltörpül.
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 11:56:35

@V.János78: A világ bizony nagyon árnyalt. Pl. a Fidesz nem jobboldali - csak hogy ezzel kezdjem.

Én egyébként egy jobboldali liberális pártra szavaznék, ha lenne ilyen minálunk.

Amúgy én nem esek hasra a ELTE-kutatói diplomádtól, mert itt a kommentjeid minősítenek és nem a diplomád. (Meg hátha nekem több és értékesebb diplomáim vannak, de persze ez irreleváns.)

Itt bizony haladunk a véleménydiktatúra felé, és ez végveszedelem a nemzetünkre nézve. És azért dühített engem a Te kommented, mert abban Balót említetted, aki szerintem vállalható volt, míg a gyárfást kihagytad. Ez általában a Fidesz-bérencek szokása. Elnézést kérek Tőled, hogy odasoroltalak ez alapján. Ebben tévedtem.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 12:09:21

@vajdasagi:

Lehet hogy magyarorszagon a nep teved, de talan korbenezhetsz europaban is. Fel eve a horvat,szloven,osztrak kormany ket pofaval fasisztazta Orbant, amihez a nepszabadsag lelkesen tapsolt. Tudod mi tortent veluk? A tortenelem sulyesztojebe kerultek, meghozza a sajat nepuk zavarta el oket. Az osztrak kancellarnak sikerult az a bravur, ami nalunk Gyurcsanynak, masfel ev alatt csinalt egy 40 szazalekos partbol egy 10 szazalekosat. De mehetunk tovabb is, szerinted veletlen, hogy a jelenlegi osszes kozvelemenykutatas szerint a szoci/liberalis kormanyok mindenhol el lesznek zavarva? Soroljam? Olaszorszag, hollandia,franciaorszag, es ez csak az elkovetkezo fel ev. Na mi a kozos az osszes eddig felsorolt orszag vezeteseben? Megsugom, a migranssimogatas. De megnezheted a nemet kozvelemenykutatasokat is, az emberek 90 szazaleka eliteli Merkel politikajat, valoszinuleg a CDU nem is ot fogja inditani kancellarnak. Szoval visszaterve az eredeti kerdesedhez, az lehet, hogy a magarok tobbsege teved, na de egesz europa?????

Mint mar mirtam, szerintetek mindenki szembejon az autopalyan....
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 12:44:40

@karandash:
né má, megint a fidesz hivatalos hazugságait tolod, micsoda meglepetés! :D hihetlen b+ ennyi véletlen, cinikus emberek azt hinnék fizetett bérkommnetelő vagy!

a népszabi épp most került ár fideszes kézbe, ők végezték ki. az online felület nem volt veszteséges, azt is kivégzik. sőt még FB oldalukhoz sem férhetnek hozzá, ami tök ingyen van.

a magyar médiapiacnak pedig, a ti fideszes hazugságaitokkal ellentétben SEMMI köze a kapitalizmushoz, miközben a törpe fideszes lapok élnek és virulnak, miközben nem lehetnek nyereségesek olyan nevetségesen kicsi a példányszámuk, aközben a LEGNAGYOBB példányszámú oldal szűnik meg.

mesélj még nekem a szabad piacról mókuska, pontosabban annak a fideszes verziójáról, annyira érdekel :D

ugye az olyan mint a fideszes "demokrácia" meg "független igazságszolgáltatás" ? :DDD
Válasz erre 

$pi$ 2016.10.09. 12:44:53

@vajdasagi: "EZ a tévedés. Az emberek tévednek."

Nem, te tévedsz! Szerencsére demokrácia van és leszavaznak.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 12:51:36

@pamut:
Az is hazugsag, hogy a legnagyobb peldanyszamu lap volt, de tegyuk fel hogy igen, akkor se magyarazat arra, hogy evek ota veszteseges volt. Es a lenyeg: a szoci kormanyzas alatt is csodben volt, pedig igazan ki volt tomve....
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 12:59:02

@pamut:

Na te hazug bolsevista fereg, megint lebuktal!

"aközben a LEGNAGYOBB példányszámú oldal szűnik meg."

itt egy tablazat a tavalyi peldanyszamokrol:
keol.hu/orszag-vilag/megallithatatlan-a-nyomtatott-sajto-peldanyszam-zuhanasa

Meg a szaros kisalfoldet, amit csak 1 megyeben terjesztenek is masfelszer annyian vettek mint a nephazugsagot.
Szoval, beismered, hogy ismetelten hazudtal???
Válasz erre 

conchita wurst 2016.10.09. 13:06:30

azt mondja meg valaki, hogy hova lett MESTERHÁZY?

az atesz
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 13:15:03

@Zsoltbacsi:
:DDDD

IDIÓTA, bulvárlapokkal meg sportlapokkal meg hetilapokkal veted össze? :DDDD

természetesen a POLITIKAI NAPILAPOK között volt a legnagyobb példányszámú, te debil.
ja, és mivel hülye vagy, külön kiemelem hogy az országos magyar lapok közül, tehát ne linkeld be az amerikai lapok példányszámait se...

Egyébként idióta, ott van te általad belinkelt listán pl.a Magyar Demokrata nevű szennylap, NEGYEDANNYI olvasóval mint a Népszabi, szóval hogy is van az a fideszes "szabad piac", he? :D
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 13:20:06

@pamut:

Tanulj meg olvasni hazudozo, direkt a kisalfoldet hoztam fel peldakent, szinten napilap, es semmivel se kevesbe politikai. Raadasul mosdatod magad, azt sehol se irtad, hogy csak az orszagos er! Epp ez a lenyeg, hogy meg egy kis megyei lapra is tobben kivancsiak!!!! Ezt buktad megint
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 13:41:49

@conchita wurst: Az Aramis állszőrzetű kis buzi? Nemtom, de ne reménykedj, hogy leáll veled.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 13:45:50

@Zsoltbacsi: Nem kéne a páldányszámokon lovagolni. A kisalföldnek milyen az onlány olvasottsága?

Lényeg, hogy egy jelentős országos lapot nyírtak ki a gazdasági racionalitást mellőzve, pusztán politikai indíttatásból, hogy eggyel kevesebb független hang lehessen.

Majd bezárják az indexet is, oszt nem tudod tolni a pártpropagandát itt a bloghun.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 13:47:41

@vajdasagi: "Én egyébként egy jobboldali liberális pártra szavaznék, ha lenne ilyen minálunk."

Nekem elég lenne, ha jobboldali, de csatlakozom.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 13:51:31

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Nem kéne a páldányszámokon lovagolni"
Bocs, de pamut hozta fel, sot, olvass vissza, csupa nagybetuvel hazudta, hogy a LEGNAGYOBB peldanyszamu oldal....
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 13:52:07

@Zsoltbacsi: álmaidban, idióta, a regionális lapokat nem lehet összehasonlítani, azok nem csak politikaik hanem bulvár, és régiós híreket is hoznak. amúgy azt se írtam hogy kínai újságokhoz sem lehet hasonlítani idióta, na erőlködj még :D

ja és mi a többi ponttal: a puccsszerű befejezéssel, a nol.hu lekapcsolásával, a facebookal, meg az egész kibaszott szanaszét cenzúrázott neobolsi köztévével és a fidesz többi szennyalpjával? :D vagy ha 99%-ra nem tudsz reagálni akkor az nincs is? :D

miért véded a magyar sajtószabadság elleni háborút, magyargyűlölő vagy?
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 13:53:15

@Zsoltbacsi:
igen, ahogy az is a saját műfajában, nem kínai lapokkal összevetve.
Továbbá felhoztam még egy csomó másik dolgot is, amikor KUSSOLSZ.
miért kussolsz fideszes magyargyűlölő, még nem jött meg a direktíva? :D
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2016.10.09. 13:53:51

@Tibi !:
"Kinyírták Népszabit. Szemetek!"

Szerintem is megérdemelték ezek a szemetek
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2016.10.09. 13:58:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"egy jelentős országos lapot nyírtak ki"

Vagy inkább saját magát nyírta ki. A régi bolsi olvasótábora a természetes fogyatkozás miatt megcsappant, akiknek pedig maradt még sütnivalója, azok rájöttek, hogy ez nem az a vörös paripa amilyet ők akartak. Hanem egy neolibsi, globalista, Soros-félékhez dörgölődző, migránscsicskáknak való olvasmány
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:00:10

@V.János78: "Orbán milyen jó politikus"

??? Miért, szerinted milyen a jó politikus? És az mennyire illik orbánra?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:01:51

@fércnél maradandóbb: Neked az miért fáj, hogy bolsik kevesebben olvassák???
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:02:47

@pamut: "miért kussolsz fideszes magyargyűlölő, még nem jött meg a direktíva?"

:))
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:03:29

@pamut:
Hidd el nekem, nagyon egyedul vagy a banatoddal. Az igaz magyarok pezsgot bontottak a hirre
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 14:06:08

@Zsoltbacsi: Véleményem szerint ott hibázol, hogy a migránskérdést tartod a legfontosabbnak. Ami szerint Európa eloszlik "migránssimogatókra", meg "migránsellenesekre".

A dolog sokkal árnyaltabb: vannak országok, ahol tanítani, képezni akarják a fiatalokat, hogy azok a 21 században is fennmaradjanak, ha jön a kínai meg indiai veszedelem. És vannak, akiknél már nem is oktatásnak meg képzésnek nevezik a dolgot, hanem nevelésnek. És ahol egyre kevesebb az igazán képzett ember - aki versenyképes a világban. Tudás nélkül elsüllyedünk, mint ország és mint nemzet, és nem segít majd a kerítés (amelyet egyébként én helyeslek).

A migráncskérdés egy piti ügy ehhez képest. Csak a rezsim agymosása nem engedi meg, hogy ezt lássátok. Én már láttam a Milosevics agymosását is. Az is hasonló módon operált, azonos sikerrel. Meg is lett az eredménye. Mindent elveszítettek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:06:24

@Zsoltbacsi: Miért? És kik az igaz magyarok? A fideSS fasszopói?
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 14:06:34

@Zsoltbacsi:
hidd el nekem, kurva lebukós hogy nincs egy érved semmire, hogy a magyargyűlölőkkel vagy.
az igazi magyaroknak, mint nekem is, fontos a magyar nemzeti sajtószabadság, és a magyar demokrácia. nektek, hazaárulóknak, nem fontos.
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 14:07:23

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

szegénynek a 89 előtti Kádárista bolsi diktatúra és bolsi sajtó a példaképe, ezért szereti a fideszt....
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:10:37

@vajdasagi:

Igazad van, meg azt felejtettem ki, hogy a masik kozos az osszes kormanyban, hogy mind balliberalis.
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2016.10.09. 14:12:33

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Nem nekem fáj, én jól megvagyok. Az kiabál, akinek a háza ég
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 14:12:45

@Zsoltbacsi: Az igazi magyarok nem engedhetik meg maguknak a pezsgőt, és ez egyre inkább így lesz. De semmi baj, majd választott képviselők által élvezik, ugyanúgy mint a helikopterezést.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:13:22

@pamut:
Nekem nem is kell erv, nekem jo igy, hogy egy szennylappal kevesebb...
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2016.10.09. 14:14:26

@vajdasagi:
Nem igaz, a Rogántóni helikopterezése a legfontosabb ügy, ezen múlik a nemzet sorsa és jövője
Válasz erre 

pamut 2016.10.09. 14:23:55

@Zsoltbacsi:
:DDDD
szóval neked "nem is kell érv", akkor is igazad van, na kibukott belőled a fideszbolsi szinvonal :DD

annyira röhögök mindig amikor kotródtok el az érveim elől menekülve, de közben még motyogjátok magatok elé hogy akkor is nektek van igazatok ha nincs egy kurva érvetek se :D

kotródj csak magyargyűlölő, és olvasd a cenzúrázott fideszbolsi szennylapokat, pont neked írják azokat, azokban nem látsz majd egy sort se a fideszes gaztettekről, pont azt hazudják amit te szeretsz....
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:30:38

@vajdasagi:
"A migráncskérdés egy piti ügy ehhez képest. Csak a rezsim agymosása nem engedi meg, hogy ezt lássátok. "

Na latod, pontosan ezert a mentalitasert fog elbukni az osxzes ballib kormany europaban! Legalabbis a legfontosabb orszagokban ez a helyzet
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:31:44

@fércnél maradandóbb: Én kiabálok, mert politikai okból kinyírtak egy lapot, ami színesítette a kínálatot. Most így eggyel kevesebb pártatlan médium ellensúlyozza a habonyi hazug gyűlöletpropagandát.

ismét megkérdezem, neked ez miért öröm?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:32:19

@vajdasagi:

Pontosan ezert fogtok mindenhol elbukni, mert szerintetek ez meg mindig alproblema, meg nem fugg ossze a terrorizmussal...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:34:29

@fércnél maradandóbb: "a Rogántóni helikopterezése a legfontosabb ügy, ezen múlik a nemzet sorsa és jövője"

Igazad van! A felfuvalkodott újgazdag (újtolvaj) fideSS hazugságai, tolvajlása, hazaárulása, ezeken múlik a nemzet sorsa és jövője. Hát elég szarul állunk.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:34:41

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Partatlan????
A Telleŕ Ede hamisitott levele remlik?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:35:35

@Zsoltbacsi: "egy szennylappal kevesebb"

Kiváncsi vagyok, miért tartod szennylapnak?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:36:14

@Zsoltbacsi: Mesélj!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:39:50

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Olvass utana, ha a Tel Avivi ukazt el tudod olvasni, akkor ezt is
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 14:46:12

@Zsoltbacsi: Én csak azt olvastam, hogy egy levél megtévesztette őket, helyre is igazítottak. Ez nagyon vékony. Ennyit tudsz felhozni?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 14:53:36

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

En is ezt mondanam, ha kiderulne, hogy irtam egy levelet az egyik legnagyobb tiszteletben tartott tudos neveben....
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 15:02:41

@Zsoltbacsi: Elbeszélünk egymás mellett. Én azt mondom:
"a migránskérdés egy piti ügy az oktatáshoz képest."

Erre te azt mondod: " azért fogtok megbukni, mert szerintetek ez meg mindig alproblema, meg nem fugg ossze a terrorizmussal.."

Magyarázd már meg, hol mondtam én a migránskérdést álproblémának? Én azt mondtam, az piti ügy az oktatáshoz képest.
Érzékeled a különbséget? Vagy az oktatás már nálad is gyengécske volt?

És még egy dolog: itt nem "mi vagyunk" akik meg fogunk bukni, meg ti, akik győztök a választásokon. Nem. Itt "A MAGYAR NEMZET" van, amelyet Orbán végveszélybe sodor azzal, hogy buta és képzetlen emberek lesznek az országban. Elveszünk bazmeg! A te unokáid is meg az enyémek is sajnos máshol fognak majd élni - valószínűleg nyugaton. És nem a migráncsok miatt, hanem a képzetlen és tudatlan ország miatt.

De hát honnan is értheted te ezt. Akár a falnak is beszélhetnék.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 15:03:24

@Zsoltbacsi: Ha már felhoztad, legalább utánanézhetnél, akkor nem lennél ennyire tájékozatlan.

"Zeley szerette volna elérni, hogy Teller Ede adjon ki egy a Fideszt elítélő és a kormányt támogató nyilatkozatot. Meg is írta Tellernek előre a szöveget, amit elküldött a tudósnak. Teller azonban nem akarta a nevét adni az íráshoz"
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 15:04:03

@vajdasagi: "Vagy az oktatás már nálad is gyengécske volt?"

:))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 15:47:48

FideSS fasszopók! Ti csak a habonymédiát nézitek. Melyik újság, tv, rádió fő hírei köztt szerepelt a Népszabadság megszüntetése?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 17:18:53

@vajdasagi:
Nem te mondtad, hanem a komplett baloldal, es nem a z oktatashoz kepest, hanem ugy altalaban.

De mondok valamit, amitol le fogja dobni az agyad az ekszijat! Az oktatas osszehasonlithatatlanul jobb most, mint Magyar Balint idejen, ahogy az egeszsegugy is fejlodik horvath agihoz kepest!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 18:27:57

@Zsoltbacsi: "Az oktatas osszehasonlithatatlanul jobb most, mint Magyar Balint idejen, ahogy az egeszsegugy is fejlodik horvath agihoz kepest!"

Erős a mezőny, de még ezekhez a pancserekhez képest is lejjebb tudták zülleszteni. :))

A szingapúri diákok 75%-a meg tudja oldani azt a logikai feladatot, amit a mgyar diákok 25%-a. Pisa teszten is lecsúsztunk.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 18:45:52

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Latod, ennyit zullesztett a magyar fele oktatas. Lehet hogy ujdonsagot mondok neked, de ez nem megy az egyik naprol a masikra
Válasz erre 

fércnél maradandóbb 2016.10.09. 18:54:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Ezt a "pártatlan médium "-ot gondolom viccnek szántad? Hiszen ilyen alapon a Pravdát vagy a Völkischer Beobachtert is lehet pártatlannak nevezni
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 19:08:58

@Zsoltbacsi: Emúthatév után emútnyócévezni viccesen hangzik. :)) Próbálkozz mással!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.09. 19:11:10

@fércnél maradandóbb: Nem ismerem a Népszabadságot nagyon behatóan, érdeklődve hallgatom, ha vannak példáid az utóbbi időkből a pártatlanság cáfolására. Biztos nem csak a levegőbe beszélsz.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 19:24:15

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Ha itt holnaptol bevezetnek a szingapuri rendszert szerinted mikor lenne eredmenye? Megsugom minimum 10 ev
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 19:46:15

@Zsoltbacsi: Én "én" vagyok, és nem a "komplett baloldal". Különösen azért, mert én jobboldali lennék, már ha lenne itt jobboldali párt. Merthogy a Fidesz az egy komcsi párt.

Amúgy meg azt mondod, hogy az egészségügy fejlődik? Akkor Te nem vagy észnél. Vagy egy másik bolygón élsz.

Az oktatás dettó. Nem is oktatásnak nevezik most már, hanem nevelésnek. Merthogy engedelmes birkákat kell nevelni, hogy a hatalmasoknak legyen cselédnépe.

Ezután írhatsz bármit, nem érdemled meg, hogy beszélgessek veled.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 20:01:18

@vajdasagi:
Jo ha tudod, hogy az egesz hanyatlas amit a pisa tesztek is bizonyitanak ott kezdodott, hogy Magyar Balint kitalalta, hogy ne lehessen buktatni. Mindenki le akarta beszelni, de nem lehetett meggyozni. Az lett az eredmenye, hogy csomo gyerek ott allt 5odikesen 10-11 evesen, es kiderult, hogy nem tudnak normalisan olvasni vagy szamolni. Es ez kihatott az egesz kesobbi eletukre. Ez pont olyan, mint aki nem tometi be a fogat, aztan csodalkozik ha szetrohad es ki kell huzni, pedig idoben lepve sokkal olcsobb es fajdalommentesebb lett volna.
Az idezett pisa teszt gondolom pont ezt a korosztalyt vizsgalta.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 20:09:24

@Zsoltbacsi:
Pontositok: lehetett buktatni alsoban, de csak szuloi hozzajarulzassal...
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.09. 21:29:06

@Zsoltbacsi: A legnagyobb károkat az oktatásban a mostani kormány okozza, azzal, hogy folyamatosan egyre kevesebb pénzt tesz bele. Bezzeg kisvasútra meg stadionokra futja...

Nemzetvesztő kormányunk van.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.09. 21:33:39

@vajdasagi:

Hiaba hajtogatod folyamatosan, attol meg nem lesz igaz.
En se mondom, hogy minden tokeletes, sot! De az irany jo, amit a szavazok is "dijaznak". Remelem nem akarod bemeselni nekem, hogy magyarorszagon mindenki a sajat zsebe ellensege, es csak valami extrem sportbol szavaztak a fideszre....
Válasz erre 

$pi$ 2016.10.09. 21:47:03

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Pisa teszten is lecsúsztunk. "

Konkrétan mikor csúsztunk le, melyik évekről beszélsz?
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.11. 20:43:35

@Zsoltbacsi: Magyarországon nem "mindenki a saját zsebe ellensége".
De sajnos van kb. 2 millió ember, aki rövidlátó, és akit egy hülye rezsicsökkentéssel meg lehet venni, miközben észre sem veszi, hogy közben egyre kevesebb pénz jut az oktatásra és a nemzet léte kerül veszélybe.

Sajnos ilyen buta rövidlátó emberek tönkre fogják tenni a nemzetemet. Nagy kár. Több mint bűn - hiba.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.11. 21:02:20

@vajdasagi:
Megint a szocik szokasos hibajaba estel: szerintuk a metrok atlageletkora is tegnaprol mara lett 40 ev....

En a helyedben inkabb csondben maradnek oktatas kerdeseben. Ha meg 10 evig bohockodnak a klikel, akkor se tudnak akkora karokat okozni, mint Magyar Balint. Hidd el tudom mit beszelek, az elso diplomam a tanarkepzorol van. Nyilvan vannak hibaik, es sokmindent rosszul csinalnak, de hatalmas karmentest kell vegezniuk az elozo "rendszer" utan. Annal amit az szdsz csinalt, minden csak jobb lehet!

Szoval en pont forditva latom, akkor lenne katasztrofa, ha visszajonnenek a szocik. Raadasul ha ok lettek volna hatalmon, akkor valoszinuleg egesz europat is magukkal rantottak volna. Emlekezz vissza mit harcoltak a kerites ellen, a dk meg alairasokat is gyujtott. Nemet kutatok szerint ha akkor nem zarjuk le a hatarokat, akkor most 8-10 millio fustos lenne naluk. Lehet hogy van a szamban egy kis tulzas, de a mostani masfel-2be is beledoglenek, kepzeld el a sokszorosat...
Szoval felolem lophat akarmennyit, ha az alternativa komplett europa vesztet okozna....
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.12. 23:00:45

@Zsoltbacsi: Európa vesztét még Orbán sem tudja előidézni, pedig ő igencsak próbálkozik. A szocik belesimultak az EU-ba, és elég meghunyászkodóan mindent megtettek, amit az EU akkori vezetősége elvárt. Nyilván nem ennyire szolgaian kell ezt csinálni, de az mégiscsak kisebb károkat okozott a hazának, mint a mostani szabadságharcolás és üzengetés. Ennek nagyon nagy ára lesz, és Te meg én fogjuk fizetni.

Az oktatásban is nagyon sok idő múlva mutatkoznak meg az eredmények, meg a gazdaságban is. Ezek nagy rendszerek, és a most mérhető dolgokat rendszerint az elmúlt sok-sok év cselekedetei befolyásolják. Mindkét irányban.

És lehet, hogy a Magyar Bálint nem csinálta jól, (és közben loptak is azért), de ezek most sokkal rosszabbul csinálják (és közben többet is lopnak).

Ezek most annyira rosszul csinálják, hogy a gyerekeink kénytelenek lesznek majd 10-20 év múlva elköltözni nyugatra, és az unokáink esetleg magyarul sem tudnak majd. Én ezt nem vagyok hajlandó megbocsátani a mostaniaknak. Ezek nemzetárulók a maguk butaságában és pökhendiségében. Ez az urambátyám mentalitás, az egypártrendszer, a hatalom centralizációja, ez a féktelen harácsolás esetleg működhetett 100 éve, de most biztos kudarcot fog jelenteni a Hazánknak.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.10.12. 23:23:06

@vajdasagi:
Sokmindennel egyetertek, van amivel inkabb nem, es egy dolog, amivel nagyon nem.

"Ezek most annyira rosszul csinálják, hogy a gyerekeink kénytelenek lesznek majd 10-20 év múlva elköltözni nyugatra, és az unokáink esetleg magyarul sem tudnak majd. "

Megint szokasos szoci kozhely, hogy a kivandorlast is Orban nyakaba varrjatok. Azt persze szeretik "elfelejteni" a karogok, hogy 2011ben nyitotta meg az Eu a nagyobb orszagok munkaeropiacait, igy Orbannak a peche, hogy epp az o idejeben tortent.

De mondok meg valamit, amitol nekem ez az ordas hazugsag a leggusztustalanabb: Kepzeld el a regioban (a szlovakok mellett) mi allunk a legjobban ezen a teren! Lehet ellenorizni az uerostat oldalan vagy a wikipedian nepessegaranyosan mindenhonnan sokkal tobb ember ment el! Ha a kozep europai 11 EU orszagot nezzuk akkor ez nagy szo. A bezzeg csehektol peldaul 2,5x annyian mentek el. Romaniabol 5,5 millioan, mikozben a lakossaga csak duplaja a magyarnak. Es ugye mivel Romanianak nincs gazdag szomszedja, ott meg az ingazok se jatszanak, szoval aki onnan elment az tenyleg elment. Persze ezt sose emlitik meg a berrettegok, mert akkor el kellene ismerni, hogy megsem olyan rossz Orban! Szoval te szidhatod nekem nyugodtan, de amig a hivatalos eu adatok azt mutatjak, hogy a kornyekunkon az osszes orszagot jobban hagyjak el az emberek, addig nem tudom komolyan venni a ballibsi mantrat!
Válasz erre 

vajdasagi 2016.10.13. 02:00:50

@Zsoltbacsi: A kivándorlással kapcsolatban nagyon nem értesz Te engem.

Én nem erről a mostani kivándorlésról beszélek: ez semmi.

Arra figyelmeztetlek, ami majd 20 év múlva lesz, mert itt mindent a Mészáros Lőrinc nyer majd, és ő meg nem lesz képes a vilgpiacon versenyezni. A Prezi meg hasolnók persze képesek lesznek, de őket ez a mostani garnitúra nem támogatja, sőt inkább akadályozza. Emiatt ők is ki fognak menni. NEM MARAD ITT SEMMI versenyképes.

Időközben a német autógyárak visszaviszik majd a termelésüket Németországba, mert robotizálni fogják azt, és akkor majd megtehetik már.

Vár az országunkra a nihil. A 10 millió emberből az ütőképes 4 millió elvándorol. Úgy kiürül majd az ország, mint ahogy valamikor a tanyavilág kiürült. És ezt oktatással lehetne megpróbálni megakadályozni. Ehelyett folyamatosan egyre kevesebb pénzt fektetnek bele. Ja és: azt sem oktatásnak nevezik, hanem nevelésnek. Ez ugye nekik logikus: engedelmes cselédeket kell nevelni a Ráhel számára.

Ne a jelenünket nézd, hanem a jövőnket. Azt veszítjük el éppen mostanában.

Azért én üdvözöllek, mert érzésem/reményeim szerint csupán más a véleményed, és nem egy fizetett troll vagy, aki pénzért eladja a hazáját. Nem - szerintem Te csak nem látod jól a jövőt.
Válasz erre 

Szúrófény 2016.10.13. 05:30:39

@Tibi !: Az idegen gazda kutyái

Nem is olyan régen idegen ura(da)lom volt az egész határ. Az uradalomnak voltak szolgalelkű intézői, és kezdetben véresszájú, később szelídebb, de jól idomított kutyái. Külön válogatták, tenyésztették őket. Máig ők, vagy neveltjeik, válogatottjuk ugat! Betoldás!
Becsületes puli, komondor be sem kerülhetett közéjük. Ezt az intéző felügyelte. Mert az igaz magyar kutyák csak magyarul tudnak ugatni, és nem igazán lehet őket magyarszagú emberekre uszítani. Azért az uradalom nem maradt kutyák nélkül. Akadtak bőven korcsok, akik a maguk jobb koncáért az uradalom érdekében ugattak. Akár hazugságot is ugattak, mert az intézők úgy idomították Őket! Amikor az uradalom tönkrement, az intézők ügyesen, gyorsan újgazdának adták el a birtokot, ami tulajdonképpen a falué mindnyájunké. Az uradalom kutyái hamar megszokták az újgazdát, hiszen Ők „szolgálni” tanultak, és szolgalelkűek! Gazdát nyalva, minket megugatva, párta(t)lanul minden utcán járóra egyformán morogva képviselik (idomításuk szerint) az újgazda érdekeit.
Ajánlom még, Ady: A legszomorúbb állatok cikkét

Az idegen gazda kutyái

Nem is olyan régen idegen ura(da)lom volt az egész határ. Az uradalomnak voltak szolgalelkű intézői, és kezdetben véresszájú, később szelídebb, de jól idomított kutyái. Külön válogatták, tenyésztették őket. Máig ők, vagy neveltjeik, válogatottjuk ugat! Betoldás!
Becsületes puli, komondor be sem kerülhetett közéjük. Ezt az intéző felügyelte. Mert az igaz magyar kutyák csak magyarul tudnak ugatni, és nem igazán lehet őket magyarszagú emberekre uszítani. Azért az uradalom nem maradt kutyák nélkül. Akadtak bőven korcsok, akik a maguk jobb koncáért az uradalom érdekében ugattak. Akár hazugságot is ugattak, mert az intézők úgy idomították Őket! Amikor az uradalom tönkrement, az intézők ügyesen, gyorsan újgazdának adták el a birtokot, ami tulajdonképpen a falué mindnyájunké. Az uradalom kutyái hamar megszokták az újgazdát, hiszen Ők „szolgálni” tanultak, és szolgalelkűek! Gazdát nyalva, minket megugatva, párta(t)lanul minden utcán járóra egyformán morogva képviselik (idomításuk szerint) az újgazda érdekeit.
Ajánlom még, Ady: A legszomorúbb állatok cikkét
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard