Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Három tanulság, melyeket máris levonhatunk a Fidesz népszavazási kampányából

Három tanulság, melyeket máris levonhatunk a Fidesz népszavazási kampányából

Kevés dolog árul el olyan sokat egy pártról, mint az, miként kampányol egy-egy fontos voksolás előtt. A Fideszt eddig sem a visszafogottságáról ismertük, de amit a kvótanépszavazás kampányfinisében művel, még a legtapasztaltabb kommunikációs szakembereket is megdöbbenti. Valami azt súgja, hogy a népszavazás érvényessége élet-halál kérdése a kormánypártnak, pedig elvileg az elutasítás egyszerű többsége is jól szolgálná a Fidesz érdekeit. A migránskérdéssel nagyot akar szakítani Orbán Viktor, ám elképzelhető, hogy túl magasra tette magának a lécet. A szavazás előtt két héttel mindenesetre már leszűrhetők a kampány legfőbb tanulságai.

ketfarku.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

1. A kormány mindent megenged magának. Szinte kimeríthetetlen a kormányzati ötletek tárháza, hiszen a romákat azzal riogatják, hogy a migránsok miatt kevesebb lesz a segélyük, a baloldali vezetésű városok külön alku keretében menekülteket importálnának nyugatról, a kormány pedig a keresztényüldözést megakadályozó kormányzati szervet is életre hívna. Mielőtt Besenyő Pista bácsi visszakérdezne, hogy normális?, gyorsan jegyezzük meg: riasztóan magas azok aránya, akik ezt a sok sületlenséget minden gond nélkül benyelik. Bármilyen riasztó, ki kell mondanunk, hogy a kormány nem véletlenül nézi teljesen agyalágyultnak a saját választóit. Mi már csak azt várjuk, mikor kezdik az iskolában Jumurdzsákkal (nem Dzsudzsákkal!) riogatni a kis nebulókat. A borsodi romák mindenesetre migránsellenes szervezetet alapítottak, biztos, ami biztos, hátha tényleg Ahmedék miatt nem jön a pénzes postás hó elején. Ennyi blöff láttán tényleg úgy gondoljuk, teljesen mindegy, hogy van-e valóságalapja a kormányzati rémhíreknek, ha kellő számú plakátra nyomtatják azokat, és elég sokszor elismétlik a tévékben és rádiókban, akkor a többség elhiszi a legnagyobb baromságokat is. Persze van bennünk némi hiányérzet: Senkinek nem tűnik fel, hogy e mögött a kamukampány mögött olyan kétes figurák állnak, mint Rogán Antal, Habony Árpád vagy Andy Vajna? Ha még nekik is elhiszünk mindent, akkor tényleg itt a világvége, de nem az Iszlám Állam hozza el, hanem mi magunk gyújtjuk meg a kanócot a saját székünk alatt.

Ezeket az amúgy is meglévő előítéleteket erősíti fel a kormány a propagandájával, így aki érvelni, vitatkozni próbál, előbb utóbb Soros György bérenceként végzi a kormány kedvenc médiáiban.

2. A kormánynak semmi sem drága. Mint ahogy eddig megszoktuk, a Fidesz ezúttal is visszaél a helyzetével, és csúnyán kihasználja az erőfölényét, és úgy beleáll a migránsügybe, mintha egy országgyűlési választás előtt állnánk. Gyakorlatilag nyár eleje óta kampányolnak, hol kormányként, hol pártként, melyek között csak annyi a különbség, hogy melyik kasszából finanszírozzák azt. Lényegében az is mindegy, melyik zsebbe nyúl bele a kommunikációs csipetcsapat, úgyis az adófizetők állják a cehhet. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy mi álljuk annak a költségét, hogy hülyét akarnak belőlünk csinálni. Soha nem fogjuk megtudni, mennyit költ a kormány kerítésre, rendőrök és katonák túlóráira, menekültellenes reklámokra, illetve mennyit kóstál úgy ámblokk a Brüsszel ellen folytatott szabadságharc. Nem lehet belelátni a költségvetésbe, mert lényegében egy évre előre elfogadják a sarokszámait, közben pedig úgy alakítgatják a tételeket, ahogy csak akarják. A költségek laza kezelése is arra utal, hogy most minden másnál fontosabb célkitűzés a kormány részéről, hogy biztosítsák azt a hisztériát az országban, ami garantálja az ötven százalék fölötti részvételi arányt.

4024_hu_2.jpg

            Fotó: 4024.hu

3. Csak a humor tudja ellensúlyozni az ilyen szintű acsarkodást. Az ellenzék hosszasan kísérletezett azzal, hogy érvekkel, tények felsorolásával, illetve a humánum hívószavaival utasítson el egy olyan kezdeményezést, amely kifejezetten az emberek félelmeire és hiányos ismereteire alapoz. Ez azonban nem járható út, nem lehet ugyanis elmagyarázni egy kampányban például azt, milyen gyilkos polgárháborúk elől menekülnek emberek a Közel-Keletről, milyen nemzetközi egyezmények írják elő egy menedékkérő esetében azt, hogy miként kell elbírálni a kérvényét, és persze az iszlámról sem lehet kiselőadást tartani azoknak, akik szerint minden muszlim potenciális terrorista. Ezeket az amúgy is meglévő előítéleteket erősíti fel a kormány a propagandájával, így aki érvelni, vitatkozni próbál, előbb utóbb Soros György bérenceként végzi a kormány kedvenc médiáiban. Ilyen helyzetben csakis az irónia, a humor tud fricskát nyomni a kormány arcába, ezért fontos a Kétfarkú Kutya Párt plakátkampánya, amivel láthatóan nem tud mit kezdeni a kormány. A kormány azt szeretné, ha vele együtt hörögne mindenki, ha az előítéletek kerekednének felül minden magyar polgár szívében, ám egy-egy szellemes ellenplakát láttán a hörgést felváltja a nevetés. A mémek, a kifigurázott kormányzati propaganda arra is jó, hogy rámutasson a gyengéinkre, egy kicsit magunkra ismerjünk a kormány erőlködésében, és hogy őszintén tudjunk önmagunkon is nevetni. Mert, ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Aki nem tud őszintén nevetni, az más gazemberségekre is hajlamos.”    

 

434 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Három tanulság, melyeket máris levonhatunk a Fidesz népszavazási kampányából Tovább
Facebook Tetszik
0
434 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4911713213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (434)
Az utolsó 100 komment:

Zsoltbacsi 2016.09.18. 22:57:08

@Zsoltbacsi: Vagy peldaul ide tartozik, de lehetett mar sok adatot olvasni, ezert inkabb nem irok konkretumot, de erdekes lenne az analfabetak aranya is. Nem tudom mennyi,de 30-70 szazalek kozott olvasni mindenfelet. Mindenesetre joval tobb, mint az europai 1%

Analfabeta alatt termeszetesen azt ertem, aki a sajat nyelven se tud irni olvasni, nem csak nemetul/angolul!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:01:05

@atpijkamo116:

"Jó, akkor legyenek átlagban lényegesen kevésbé képzettek, mint a németek. Majd megoldják.

Az osztrák jelentés nem tudjuk kikről szól. Az afgán kecskepásztorok között biztos nem tolonganak a diplomások."

Vegre valamiben megint egyetertunk. Mar csak az a kerdes, hogy miert hazudja magat 30% diplomasnak? Ha a valosag bizonyitottan 0,5.
Jol indul valaki europai palyafutasa, ha mar kezdetben osszevisszta hazudozik.... Bar tudom, hogy ez nalad bocsanatos bun. De ha en hazudnek magamnak diplomat, vagy Te, tutira lecsuknanak kozokirathamisitasert, ezek a kecskebaszok meg rohognek rajtunk
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:10:02

@atpijkamo116:

"Az osztrák jelentés nem tudjuk kikről szól."

Nem tudom mit ertetlenkedsz. De leirom bovebben meg egyszer:

Tavaly ausztriaban beadta a menedekkerelmet 47ezer ember. Ugye nekik mindenfelerol kellett nyilatkozni amikor benyujtottak a menedek igyenyuket. Na ekkor allitotta magarol 30 szazalekuk hogy diplomas, es utana derult ki, hogy a valosagban 0,5-
Bocs, de ennel szajbaragosabban nem tudom leirni
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 23:20:01

@Zsoltbacsi: "miert hazudja magat 30% diplomasnak?"

Ha megkérdezed a magyarokat, elmennek-e szavazni, beindul a megfelelni-akarás, és sokkal nagyobb számban mondanak igent, mint amennyien valóban el is mennek.

Ha a haláltáborban megkérdezted a zsidókat, ki tud zongorázni, tízszer annyian jelentkeztek, mint aki valóban tudott. Lehet, hogy később lebukik, de legalább pár nap túlélés biztosított.

Öcsémet állásinterjún megkérdezték, tud-e németül. Ja! Aztán mire beindult a munka, már közel középfokon makogott.

(Engem halálosan idegesít, hogy lemenőim, felmenőim, oldalágiak mind nyelvzseni, egyedül én ragadtam le az angolnál. Pedig csak oroszul 10 évet tanítottak.)
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 23:22:28

@Zsoltbacsi: "beadta a menedekkerelmet 47ezer ember"

Hány kapta meg? Azok között mennyi volt a diplomás?

Az a nagy helyzet, hogy a menedékkérők között nincs igazán jogod képességek alapján szelektálni. Evvan. Ki kell jelentkezni a kultúrált világból, és akkor le lehet mindent szarni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:23:41

@atpijkamo116:

Sejtettem, hogy ezt valaszolod. Vegulis ez is egy velemeny.
Azert kicsit mas hivatalos kozokiratban allitani valamit, es megint mas egy kozvelemenykutatonak.
De meg egyszer irom, hogy ugyanezert teged es engem is lecsuknanak. Es hozzateszem, teljesen jogosan!!!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:29:12

@atpijkamo116:

"Hány kapta meg? Azok között mennyi volt a diplomás?"

Ha jol tudom osszesen 31 500 kapta meg beloluk, de hogy mennyi volt a diplomas azt nem tudom.

"Az a nagy helyzet, hogy a menedékkérők között nincs igazán jogod képességek alapján szelektálni. Evvan."

Ebben igazad van, de teljesen mas a helyzet, ha olyanok kozott valogatsz, akik a nemzetkozi jog szerint nem lehetnenek menekultek, legalabbis ausztriaban biztos nem. Akarhogy is csurod csavarod, ausztria kb a 7-8. orszag mondjuk sziriahoz kepest. Azert nem tul eletszeru, hogy korabban MINDENHOL uldoztek. Ha ezt elfogadod, marpedig muszaj, akkor ezek mar csak gazdasagi menekultek. Magyarorszagrol is azert mentek tovabb, es nem is probalkoztak, mert a 850 Euro segely tobb mint a magyar kb 100
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.18. 23:30:50

@Zsoltbacsi: "es utana derult ki, hogy a valosagban 0,5-"

Én ezt már akkor megmondtam! Lehetett azt tudni. Sőt azt is lehet tudni, hogy mit ér az a diploma: az egyik ismerősöm tanított afrikai iskolában. Úgy fogalmazott, hogy a diploma annyit jelent, hogy "viszonylag folyékonyan tudnak olvasni". :(
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 23:37:14

@Zsoltbacsi: "teged es engem is lecsuknanak"

Túl szabálykövető vagy. Pl. még egyetlen fideszes se ütötte meg a bokáját, mert egymilliárdot vagy egy nagyobb céget lefelejtett a vagyonnyilatkozatáról.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.18. 23:39:04

@atpijkamo116:

"Pont azért nem merte orbán közvetlenül feltenni a kilépés kérdését, mert még túl sokan támogatják a bennmaradást."

A jelenlegi felmérések szerint a magyarok 64 százaléka az "igen" mellett voksolna, ha arról kérdeznék, hogy Magyarország az unió tagja legyen-e. 2009-ben, ez az arány csak 48 százalék volt.

Tehát a jelenlegi kormány alatt nőtt az unió népszerűsége. A brit népszavazássall meg ne hasonlítsuk ösze, mert nagyon eltérő a két ország helzete.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 23:44:46

@Zsoltbacsi: "ausztria kb a 7-8. orszag mondjuk sziriahoz kepest"

Ezért hatványozottan fasság - meg persze patkányság is -, hogy pont az útvonalba eső határmenti ország (kishazánk) akarja megtorpedózni a menekültek szoldáris elosztását. Mit fogunk csinálni mondjuk 50 millió ukrán menekülttel, ha az EU nem segít?

Szerbiát biztonságos országnak nevezni erős túlzás. Törökországon is lehet vitatkozni. ...
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:46:24

@atpijkamo116:
Legutobb epp a kedvenced bukott meg. Tudod, aki a leghangosabban koveteli a vagyonnyilatok tisztasagat. Hogy is hivjak?
Na mindegy, annyi a lenyeg, hogy csak 6 ceget felejtett ki a vagyonnyilatkozatabol 5 evig es 2 szallodat.
Ja igen, Varju Laszlo a DKbol.
Es utana azzal mentegetozott, hogy meg akarta szuntetni a cegeket, csak a cegbirosag lassan biralta el.
Mindez azert nem akadalyozta meg abban, hogy evekig kivegye az osztalekat....

Egyebkent abban egyetertek veled, hogy el kene szamoltatni mindenkit, csak nem annak kene a leghangosabbnak lenni, aki semmivel se kulonb a masiknal.

Az az evezred vicce volt, hogy az a Kunhalmi Agnes volt az mszp fo oktataspolitikusa, akinek meg diplomaja se volt, mert 5 evig nem tudott lerakni egy szaros angol kozep nyelvvizsgat.
Csak zarojelben: azt mindenki tudja, hogy a rigo utcaban eleg elsirni magadat, hogy a diplomahoz kell a nyelvvizsga, es ha nem vagy teljesen kutyauto, akkor mindenkit atpassziroznak.

Meseljem meg az ilyen kettos merceket?

Basztattak a telapot, hogy ingyen hitelt kapott a TV2 megvetelehez. Igazuk is volt. Csak azt felejtettek el, hogy Gyurcsany "Piroskaveje" Ferenc a 90es evek elejen ugyanugy ingyen hitelt kapott. Es kurvara nem ugyanaz most kapni, amikor atlagosan 3-5 szazalekert kapsz hitelt, es akkoriban amikor Te vagy en 35-40%ert kaptunk volna....
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 23:46:58

@atomic power 1986DucaDuca: "A jelenlegi felmérések szerint a magyarok 64 százaléka az "igen" mellett voksolna, ha arról kérdeznék, hogy Magyarország az unió tagja legyen-e."

A patkány habony biztos meg tudná fogalmazni úgy, hogy csak 10% szavazzon igennel.

.
.
.
.
.

Ja, már meg is fogalmazta.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:54:16

@atpijkamo116:

"Szerbiát biztonságos országnak nevezni erős túlzás. Törökországon is lehet vitatkozni. ... "
A tobbseg szerint az, de ezen ne vesszunk ossze.
Inkabb mashogy kerdezem. Peldaul a franciakkal mi a baj? Miert vannak meg mindig kb 9000en Calaisban? Miert terrorizaljak a kamionokat es dobaljak felteglaval/sorosuveggel/molotovkoktellal? Ki uldozi oket franciaorszagban, hgoy mindenkeppen at akarnak jutni angliaba???? Ugye veletlenul se az a helyzet, hogy angliaban tobb a segiiiiiilyke????
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.18. 23:58:24

@Zsoltbacsi:
De kerdezhettem volna azokrol is, akiket mindennap leszednek a hajorol Hamburgban meg Rostockban, mert probalnak azszokni norvegiaba illetve svedorszagba. Mar nemetorszag se eleg jo?
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.18. 23:59:04

@Zsoltbacsi: "a kedvenced bukott meg."

He? Ángyán? A Hadházy Ákos???

"Varju Laszlo a DKbol."

Sose hallottam ezt a nevet. A DK nem a gyurcsányból és a Vadai Ágnesből áll?

"Gyurcsany "Piroskaveje" Ferenc a 90es evek elejen ugyanugy ingyen hitelt kapott."

6 milliárdot kapott ajándékba? Vagy neki vissza kellett fizetnie? Mert a pocokember hatmilliárdos kölcsönét mi fizetjük vissza közpénzből. És akkor is az ország második legnagyobb hirdetési felülete lett a pártállamé?

Kezdesz bokamasgasségba ereszkedni. Pedig volt benned spiritusz. Hiába találsz egy-egy tolvajláshoz analógiát az utóbbi ezer évből, még mindig lesz szászor annyi példa nélküli eset.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:02:33

@Zsoltbacsi: Rajtam ne kérd számon a menekülthelyzetet, nem én csináltam.

Én csak azt mondom, hogy nem elegáns dolog ok nélkül gyűlölködni, hazudozni, csalni, lopni, rabolni, gyilkolni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 00:06:40

@atpijkamo116:
Komolytalan vagy.
Pontosabban olyan vagy, mint a viccben Moricka, mindenrol a pina(esetedben orban) jut eszedbe.

Kinek mit kellett visszafizetni? Nem tudlak kovetni.
Egyebkent Gyurcsotany gyarait es cegeit, tudod, amiket 1 forintert kapott meg ugyanugy mi fizettuk. Illetve itt is van egy kulonbseg, marpedig az inflacio. Joval tobb volt mint 6 milliard, amit lenyult. De tegyuk fel, hogy korrekt ez a szam. Az akkori 6 milliard mai erteken kb 200!!!! (peldaul a rendszervaltaskor 8800 ft volt az atlagfizetes ma 245 000)
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:08:29

@Zsoltbacsi: Ha a gyurcsányi vagy gipszjakab tízszer annyit kapott, akkor se jó, hogy a hörcsögembert tömik, és pártállami hazug szócsövetpocok csinál a TV2-ből.

És már a kaszinómonopóliuma mellé is kapott 6 milliárd adümentességet, hogy éhen ne haljon szegény. Cserébe megszűnt a kis- és dokumentumfilm gyártás.

Nyolc évig a belem kifordult a pártkeltétől, mégsem tudok örülni az M1 híradó hazugságáradatának. Velem van a baj?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 00:11:27

@atpijkamo116:

"Én csak azt mondom, hogy nem elegáns dolog ok nélkül gyűlölködni, hazudozni, csalni, lopni, rabolni, gyilkolni. "

Ebben egyetertunk. Csak azt felejted el, hogy mindezek a tulajdonsagok amiket felsoroltal a migransokra jellemzoek! Ok, habony hazudik szerinted, akkor nezd meg a nemet/osztrak/sved hivatalos rendorsegi jelenteseket, ott ahol nyilvantartjak, hogy migrans-e az elkoveto, es meg fogsz lepodni. Mondom a nemeteknel 1 szazalekos reszesedes mellett a vannak olyan bunok, amiknek a 90 szazalekat ok kovetik el.
Mashogy mondva hogy megertsd:
veszel egy random utcai zsebtolvajt, es 90x valoszinubb lesz, hogy migrans, mint szuletett nemet. Ugyanez az arany 40 a nemi eroszaknal, 18 a gyilkossagnal stb....
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:16:49

@Zsoltbacsi: "Joval tobb volt mint 6 milliard, amit lenyult"

Mittomén, legyen. Most így sokkal jobban érzem magam, mikor orbán a számbahugyozik, ellopja az országot, a jelent és a jövőt. Szinte örülök is már neki.

Elég rossz üzletember ez a gyurcsány, hogy a vagyona nagy részét elvesztette. És marha becsületes politikus, hogy 5 plusz hány év alatt nem lopott hozzá. Csórikám valahol a 150. körül van a listán 3 milliárddal.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:20:30

@Zsoltbacsi: Nem hiszem. De még ha igaz is lenne, akkor veszel egy menekültet. Elbírálod. És? A statisztika alapján kilököd, hogy há, te nagyobb valószínűséggel bűnözöl majd, mint a sajátjaink? Vagy mi? Ha lonbrózó pofája van, akkor kilököd? Most már komolyan kérdem, válaszolj!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:25:42

@Zsoltbacsi: "mit kellett visszafizetni?"

Hát a kölcsönt illene.

A hörcsögember megkapta az offlájn szerencsejáték monopóliumát egy másik fideszessel megosztva. Ingyér. Aztán kapott 6 milliárd adómentességet. Aztán kapott még nemtom mennyit. Aztán megvette a TV2-t kölcsönből. Aztán a TV2 úgy lesz nyereséges, hogy kitömik jólfizető állami hirdetésekkel, és így közpénzből visszafizeti a kölcsönt. Oké?

És ez egy példa, van még száz. Hadd ne kelljen oktatást tartanom ismert dolgokról!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 00:28:08

@atpijkamo116:
Hat persze, mert ugyanugy kimentette mint a tobbiek. Peldaul az ingatlanjai egy reszet a felesegere iratta.(Ugye akkor nem nala jelenik meg, meg nem is tudjak elkobozni, de megis a csaladban marad)

De mindegy, megyek aludni.

Ha erdekel a nemet statisztika, itt megtalalod:

www.bka.de/DE/AktuelleInformationen/StatistikenLagebilder/PolizeilicheKriminalstatistik/PKS2015/Standardtabellen/standardtabellenTatverdaechtige.html?nn=51356

61 es 62-es tablazat, itt megtalalod orszag szerint es buntipus szerint is rendezve. Nem olyan szentek ezek, mint gondolod!
Es ha megnezed, gondolj arra, hogy a valosag ennel csak rosszabb, tehat ez a legkozmetikazottabb verzio. Remelem nem kell emlekeztesselek a kolni ejszakara, vagy a nemet parlamenti kepviselonore, akit megeroszakolt 3 eritreai allat, es fel ev mulva vallotta be, hogy az addigi vallomasaival ellentetben nem nemetek voltak az elkovetok!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:37:13

@Zsoltbacsi: Nem válaszoltál, hogy a statisztika birtokában, azért vagy annak ellenére mit csinálsz egy menekültkérelem elbírálásakor.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 00:39:56

@Zsoltbacsi: "kimentette"

Hát nemtom. Nem mintha sírógörcsöt kapnék a gyurcsány szegénysége láttán, de az orbán klánhoz képest sehol sincs csórikám családja.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 00:42:52

@atpijkamo116: Ezt mar agybol irom telefonrol, szoval rovid leszek.

Megvalaszoltam mar. Az igazi menekultekkel semmit, de mivel ezek kozul egyik se az, max gazdasagi, ezert szerintem minden jogom megvan szelektalni, mert se az elete, se az egzisztenciaja se semmilyen erteke legalabb 5 orszag ota semmilyen szinten sincs veszelyben!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 01:02:08

@Zsoltbacsi: Jó, ezt értem.

És mit csinálsz az 5 millió ukrán menekülttel, ha kijelentkezünk az EU-ból?
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 01:36:19

@Zsoltbacsi: "veszel egy random utcai zsebtolvajt, es 90x valoszinubb lesz, hogy migrans, mint szuletett nemet. Ugyanez az arany 40 a nemi eroszaknal, 18 a gyilkossagnal stb..."

Statisztikával nem nehéz hazudni. Vagy totálisan félreérteni. Nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy egy arab genetikusan 90000-450000%-kal gyakrabban követ el bűncselekményt, mint egy német. Ez egyszerűen hülyeség.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.19. 07:30:20

@atpijkamo116: "Mit fogunk csinálni mondjuk 50 millió ukrán menekülttel, ha az EU nem segít?"

Ez vicces, amikot az arabok kapcsán folyamatosan sulykoljátok, hogy csak 1200, az ukránok esetében viszont 50 millió menekültről hadoválsz.

Az arabokból jóval több van mint 1200, konkrétan millió felett, az 50 millió ukrán menekült meg van vagy 1200. :D :D
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 07:33:44

@atpijkamo116:
NEm tudom hol olvastad tolem, vagy barkitol itt, hogy ok genetikusan ilyenek lennenek?
Az a helyzet, hogy azert van ez, mert peldaul ott az asszonynak es a (lany) gyereknek kuss a neve, es a tarsadalmi megbecsultseguk a kutya szintjen, de inkabb alatta van.
Ezen kivul az eroszak is mindennapos. Es a legfontosabb, hogy mar gyerekkorukban azzal mossak az osszes agyat, hogy a kereszteny az a legalja, termeszetesen a zsido utan, es oket nem bun meglopni, megverni.
De a legfontosabb az, hogy azert ilyenek, azert tortenik ennyi bun, mert europaban meg mindig elturik ezt neki. Irhatnam a peldakat, hogy milyen nevetseges bunteteseket kapnak. Peldaul nemetorszagban egy atlagos szatir 10 ora kozmunkat kap. Vagy Becsben volt kb 2 honapja egy hatalmas balhe, amikor 2 afgan az egyik furdoben megeroszakolt egy 8 eves kisfiut, mindketto szabadlabon vedekezik, es elore megmondtak az ugyeszek, hogy nem fogjak oket kitoloncolni
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 07:42:19

@$pi$: "az 50 millió ukrán menekült meg van vagy 1200"

Azért 1200-nál kicsit többen vannak az ukránok. Igaz, eltúloztam, csak 45 millió. De annyi is megterhelné a magyar menekültügyet, ha az orosz invázió elől idemenekülnek.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 07:45:01

@Zsoltbacsi: Ne haragudj, de azok a többszázezres százalékok... Teljesen komolytalan.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 07:48:30

@atpijkamo116:

" ha kijelentkezünk az EU-ból?"

Egyreszt $pi$ mar megvalaszolta, de azert en egy masik aspektusbol vizsgalnam.
Azert nagyon nevetseges ez amit mar nem eloszor irtal, meg a komplett baloldal sulykol, mert rengeteg cafolat van erre, most hozok neked 2 kisebbet es egy nagyot.
Menjunk idorendben:

Eloszor amikor elkezdott a plakatkampany, tudod tavaly tavasszal, mar akkor kezdodott a siras, hogy uristen mi lesz itt, ezutan normalis politikus nem fog leulni velunk targyalni, most aztan tenyleg kijelentkezunk az EUbol. Ugye ekkor kezdodott azzal, hogy ez csak alproblema.
Ha letagadnad, itt egy 24 masodperces pelda, de rengeteg ilyen van:

www.youtube.com/watch?v=5fC3OKjuyrM

Utana amikor bejelentettek/megepitettek a keritest. LEhet hogy szelektiv az emlekezeted, de en meg emlekszem, hogy peldaul TGM mit osszejajgatott, hogy ez mar maga a fasizmus, ugy ki fognak baszni az eubol, mint macskat szarni. De lenyegeben a komplett baloldal ezt sulykolta.
Mi is tortent a valosagban? A bezzeg osztrakok megepitettek ugyanezt a keritest 3 honappal kesobb. Illetve nem, ok kaput epitettek szarnyakkal :)

Es vegul amikor iden tavasszal elkezdett Orban targyalni a V4-el, akkor is elojottek a berrettegok, hogy uristen mi lesz itt, Orban bomlasztja az EUt, es most aztan mar tenyleg kitesznek innen minket?
Mi tortent a valosagban? NEm kell sokat visszamenni az idoben, konkretan most a napokban az osztrakok a kuszob alatt jonnek konyorogni, hogy vegyuk be oket a buliba.

Konkretan az a helyzet a keritessel, hogy jelenleg a 28 orszagbol 20 tamogatja, es ha nem csak az atvt nezned, akkor latnad, hogy komoly orszagok miniszterei is tobbszor elmondtak, hogy milyen halasak a magyaroknak, mert ok vedig europat. Legutobb epp a dan miniszterelnok nyilatkozta.
Es nem, nem az M1 tovabbra se a forrasom, foleg osztrak es nemet sajtobol vannak ezek a hirek.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 07:49:30

@atpijkamo116:
Ki mondott tobb100ezres szazalekot? Ne kenj ram olyat, amit soha nem allitottam
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:02:51

@atpijkamo116:
"De annyi is megterhelné a magyar menekültügyet, ha az orosz invázió elől idemenekülnek. "

Bocs, de ez is komolytalan. Ukrajna pont mint utkozozona kell az oroszoknak, semmi erdekuk elfoglalni. De ha nem hiszel nekem, hallgasd meg barmelyik biztonsagpolitikai elemzot, meg a verbalosok (Talas P, Tarjanyi P) is azt mondjak, hogy az oroszoknak az lenne a legeslegutolso erdekuk hogy szomszedok legyenek az Eu/Natoval.
Ez ugyanaz a bérrettegés, mint a tobbi.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:04:37

@Zsoltbacsi: Dehogynem, te írtad:

"veszel egy random utcai zsebtolvajt, es 90x valoszinubb lesz, hogy migrans, mint szuletett nemet."

Van 60 millió német, 1,2 millió menekült, vagyis 2%. Ha egy zsebtolvaj 90-szer valószínűbb, hogy menekült, mint német, akkor a menekültek között 4500-szoros a zsebtolvajlás gyakorisága, tehát 450000%-kal gyakrabban zsebtolvajkodnak, mint a németek.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:11:36

@Zsoltbacsi: "semmi erdekuk elfoglalni"

Majd te fogod megmondani előre, mit csinál az a ravasz róka. Vagy a Tálas, röhög a vakbelem.

Akkor csinálja ki Ukrajnát, mikor akarja, mikor éppen egy kis katonai sikerre van szüksége a belpolitikában, vagy a nyugatot akarja froclizni, zsarolni, számtalan oka lehet.

Vagy a balkánon tör ki valami jó kis háború.

Mittomén. Nem lehet kiszámolni a világpolitikát előre, nem csak patkányság, hanem hülyeség is arra bazírozni, hogy nálunk nem lesznek menekültek, mi nem vállalunk szolidaritást, kiiratkozunk a művelt világból.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:12:51

@atpijkamo116:

Valamit elszamoltal, mert 82,2 millio nemet van, pontosabban kevesebb, mert vannak ott dolgozo eus allampolgarok is,akik beleszamitanak,de semmikepp se 60. A masik szamod is tevedes, nincs 1,2 millio, illetve most mar boven, de ugye a statisztikak tavalyiak. Es mondom, az torzitja meg a statisztikat, hogy azt feltetelezzuk, hogy mindenki mar januarban az orszagban volt, de ugye mivel folyamatosan erkeztek, nehez a szamukat modellezni.
a 4500 nem tudom hogy jott ki neked, inkabb mashogy irom:

Az 1 millio (joindulattal) menekult elkovetett 460K buncselekmenyt. Ez akarhogy is csurod csavarod 1:2 arany.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:14:16

@Zsoltbacsi: Ne gyere nekem a baloldallal, nem ingem, nem gatyám, nincs is egységes baloldal.

Ne terelj, a kerítésről nem fogok most veled vitatkozni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:17:51

@atpijkamo116:

Azert van egy kulonbseg, amellett hogy fenntartom, hogy az az utolso erdekuk,hogy szomszedok legyunk.

Ha az ukranok megindulnanak, mert mondjuk tenyleg megtamadta oket az orosz medve, akkor ok IGAZI menekultek lennenek, nem ugy, mint a mostani csocselek.

Es ezt a kiiratkozast meg surgosen felejtsd el, nehanyszor mar nem jott be, emlekeztetnelek a keritesre. Sot, nem csak TGM fasisztazott le minket miatta, hanem az osztrak kancellar is. Tudod, a Faymann. Mi is lett vele? Ja igen, akkorat bukott mint az allat, ugy elzavartak az osztrakok, hogy orom volt nezni. Egy olyan partbol, amelyik a vilaghaboru ota, azaz az elozo 70 evben minden valasztason mindig az 1-2. helyen vegzett, csinalt egy 10%os partott, konkretan a legutobbi kancellarvalasztason, tudod, amit szinten a libsik csaltak el, na ott vegzett a 4. helyen.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:18:59

@Zsoltbacsi: "82,2 millio nemet" "1 millio (joindulattal) menekult"

Akkor a németek 82,2-szer annyian vannak. Ha a zsebmetsző 90-szer valószínűbb, hogy menekült, akkor a menekültek között a zsebtolvajlás gyakorisága a németnek 739800%-a.

Vedd észre, hogy hülyeséget beszélsz.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:20:05

@atpijkamo116:

"Ne gyere nekem a baloldallal, nem ingem, nem gatyám, nincs is egységes baloldal."

Sut az osszes irasodbol, hogy orbanfobiad van, es valahogy mindig csak a balos "igazsagok" jutnak el hozzad.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:21:01

@Zsoltbacsi: "akkor ok IGAZI menekultek lennenek"

És mit csinálsz pármillió "igazi" menekülttel? Minden EU, ENSZ segítség nélkül. Válaszodat várom.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:23:54

@atpijkamo116:

"Akkor a németek 82,2-szer annyian vannak. Ha a zsebmetsző 90-szer valószínűbb, hogy menekült, akkor a menekültek között a zsebtolvajlás gyakorisága a németnek 739800%-a.
"
Nekem van a zsebemben 10K forint, neked meg 25K. Akkor Te 25 000 x 2,5=62500 szazalekkal vagy gazdagabb?

Nem kell kiforgatnod a tablazatot
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:31:39

@atpijkamo116:

Termeszetesen elvarnam a segitseget, mert mint irtam mas az igazi menekult es a mondvacsinalt, akit a Nyanya hivott ide.
Te ha meghivod a haverjaidat vendegsegbe magadhoz, akkor milyen alapon varod el a szomszedjaidtol, hogy ok etessek,itassak oket?
Ezenkivul, tudom hogy faj neked, de lesz nehany valasztas jovore az euban, es minden orszagban akkorat fognak bukni a bevandorlaspartiak, hogy orom lesz nezni. Csak a legnagyobbakat nezzuk: 99% hogy az olaszok el fogjak zavarni Matteo Renzit - 99% hogy a francia Hollande nem fog ujrazni, es Sarkozi vagy a Le Pen lesz a befuto. Nemetorszagban a CDU fog valoszinuleg nyerni, de hatalmas vesztesegek aran, mar most is tortenelmi melyponton vannak.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:32:53

@atpijkamo116:
Tudod, lehet a szellel szemben hugyozni, csak nem erdemes....
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 08:38:48

Es meg valami, miert ne jojjek a keritessel? Ugyanez a helyzet. A balosok es a libsik szentul meg voltak gyozodve az igazukrol, konkretan hadjaratot inditottak ellene, aztan az ido valahogy nem oket igazolta. Foleg ha azt is hozzatesszuk, hogy mar elotte 5 kerites allt europaban, es utana felepitettek meg 8at.
Valahogy a spanyolokat nem basztatta senki, amikor Gibraltarnal sokkal durvabb falat emeltek, vagy a bolgarok a torok hataron.
Pont csak es kizarolag a magyar kerites volt fasiszta, naci. Csak a magyarok iratkoztak ki europabol, senki mas :)
Komolytalan vagy
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:48:23

@Zsoltbacsi: "orbanfobiad van"

Az, hogy nyitott szemmel járok, és nem nézem el az orbán kártevéseit, ez átrak engem az emeszempéhez? Jellemző a fidesz retorikára, hogy aki nem imádja a vezért, az gaz baloldali, Soros bérenc. Elmész te a francba.

"a balos "igazsagok" jutnak el hozzad."

Nem balos attól valami, hogy a habonymédia elhallgatja. Húzd ki a fejed a seggedből, és nézz körül.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:50:58

@Zsoltbacsi: "kiiratkozast meg surgosen felejtsd el"

Szívesen elfelejteném, csak ezzel van tele minden. A népszavazás erről szól, hogy mi nem tarozunk Európához.
Válasz erre 

Exploiter 2016.09.19. 08:51:33

@atpijkamo116:

Nem ismerek embert, aki ki akarna jelentkezni az eu-ból. És nem, a népszavazás nem erről szól és nem, nem lehet úgy forgatni és nem, orbán még ha akarná se tudná kiléptetni az országot. Akkor kiderülne, hogy nem csak a netadó miatt jönnek össze a népek az utcán.

Ennyit tehát erről, ez a vonal egy értelmetlen baromság.

A kontinens sorsa az eu-tól függ, éppen azért fontos, hogy az eu vezetését valahogy olyan irányba fordítsa a nép, amelyik komolyan veszi a szerepét és nem halott ideológiák mentén vezeti a közösséget, hanem az itt lakó, itt élő emberek érdekét veszi figyelembe. Erre sok ráhatása nincs egy ekkora kis országnak, mint mi vagyunk, és tényleg lehet, hogy egy idő után eljön az a választás is, hogy velük megyünk a pokolba szolidárisan, vagy egyedül próbálunk túlélni még egy pár évet, de talán el lehet kerülni ezt a pontot.
Ehhez semmi más nem kell, csak az, hogy a hozzád hasonló irracionális hippik egy pár évre elmenjenek nyaralni, utána újabb évtizedekig onthatjátok majd a hülyeségeket, mert addigra a gonosz mocskos fasiszták lehetővé tették, hogy folytassátok a delíriumos, békés életeteket.
Ehhez persze nem sok reményt fűzök, a legvalószínűbb scenario egy erejében megroppant, széteső unió, ahol a nagyfejűek még mindig egymással anyáznak, hogy mindez nem történt volna meg, ha az ég zöld lenne, nem kék. És ez az egész természetesen valahogyan orbán, (máshol pedig a helyi gonosz ember) hibája.
Eleve szomorú idők ezek, de minden évben csak egyre kilátástalanabbnak látszik a jövő.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 08:53:12

@Zsoltbacsi: "Nekem van a zsebemben 10K forint, neked meg 25K."

Akkor én 150%-kal vagyok nálad gazdagabb. 15k-val vagyok gazdagabb, ami a 10k-nak 150%-a.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:03:37

@Zsoltbacsi: "Termeszetesen elvarnam a segitseget"

De nem kapod, mert te se adtad. Ez ilyen egyszerű. Deklaráltad, hogy te pedig nem veszel részt semmilyen szolidáris akcióban. Erről szavazunk.

"igazi menekult es a mondvacsinalt"

Ez egy nagy hülyeség. Ha valaki kopog az ajtón, megvizsgálod, rászoruló, beengeded, hogy akarod megcimkézni? Sárga cetli, zsidó, zöld cetli, muzulmán, piros cetli, keresztény, piros celtli kék kereszttel, szíriai keresztény, ...? Két piros ér egy sárgát, és három zöldet? És ezt a hülye cimkézést senki nem érti és nem fogadja el.

Tőllem megbukhat bármelyk politikus, kivéve Merkel anyut. Ő a szívemhez nőtt, nem utolsó sorban az emberségével. Nélküle szomorúbb lenne ez a világ.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:03:57

@atpijkamo116:
Azt mondd meg legyszi, ha tenyleg csak az orban ilyen fasiszta, es mindenhol mashol akkora a rend es a jolet, akkor miert fogjak szinte az osszes bevandorlasparti kormanyt elzavarni?
Sot, a lengyeleknel a baloldal mar be se jutott a parlamentbe. A sogoroknal meg az elcsalt valasztas ismetlesenel szinte biztos, hogy az FPO fog nyerni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:05:52

@atpijkamo116:
"Tőllem megbukhat bármelyk politikus, kivéve Merkel anyut. Ő a szívemhez nőtt, nem utolsó sorban az emberségével. Nélküle szomorúbb lenne ez a világ. "

Meg egyszer megkerdezem:

Te ha meghivod a haverjaidat vendegsegbe magadhoz, akkor milyen alapon varod el a szomszedjaidtol, hogy ok etessek,itassak.altassak oket????
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:11:03

@Exploiter: "Nem ismerek embert, aki ki akarna jelentkezni az eu-ból."

Már pedig ez a 9M fröcsőgő idegengyűlölő magyar pont most fog kijelentkezni a fasz népszavazással. Az EU-ból, és általában a művelt világból.

"A kontinens sorsa az eu-tól függ, éppen azért fontos, hogy az eu vezetését valahogy olyan irányba"

Két eset lehetséges.

1. Európai Egyesült Államok. akkor az EU, illetve már az USE túlél, akár meg is erősödhet, egységes adó, költségvetés, stb. Világos.

2. Széthúzó nacionalista országok gazdasági közössége. Ez nem nagyon működik, egy seggdugasz orbán is be tudja dugni a botját a fogaskerekek közé. Az EU megalkotói az összetartásra, szolidaritásra építettek, nem zsebdiktátorokra. Át lehet alakítani, hogy lazább közösség legyen, de csak szarabb lesz tőle.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:14:51

@Zsoltbacsi: Én ezt a nagy idegengyűlöletet nem értem, Őszintén.

Ha megismer egy embert, akkor "kedveském, vegyen még egy combját vagy mellehusát!", ha nem is látja, akkor "mindet le kell lőni!"???
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:18:51

@Zsoltbacsi: "Te ha meghivod a haverjaidat vendegsegbe magadhoz, akkor milyen alapon varod el a szomszedjaidtol, hogy ok etessek,itassak.altassak oket????"

Nem Merkel csinálja a menekülteket, és nem tolja át őket ránk. Ez egyszerűen nem igaz.

Egyébként, ha a barátomnak vendége van, és le kell szaladnia a boltba egy üveg borért, akkor a távollétében nem vágom át a vendége torkát. Kap addig egy kupica szilvóriumot.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:19:07

@atpijkamo116:

"Már pedig ez a 9M fröcsőgő idegengyűlölő magyar pont most fog kijelentkezni a fasz népszavazással. Az EU-ból, és általában a művelt világból."

Attol meg hogy ezt ismetelgeted, nem lesz igaz. Foleg, hogy a keritessel,plakatokkal,V4el kapcsolatban is ugyanezt frocsogtetek, es mindenki csak rohogott rajtatok, termeszetesen nem jott be.

"Két eset lehetséges."

Nem 2 hanem 3, folytatom

3: az osszes kozvelemeny kutatas szerint az eu legfontosabb orszagaiban el fogjak zavarni a mostani vezetoket. es az ujak talan megoldjak a helyzetet a mostani totojazas,mellebeszeles helyett. Ez az egyetlen eselyunk, es meg egyszer mondom minden jel erre mutat!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:22:31

@Zsoltbacsi: Oké. Holnap 3, legyen. De holnapután el kell dönteni, hogy 1. vagy 2.

Én szurkolok nekik, hogy csinálják meg a kétsebességes Európát, az ilyen potyautasokat, mint mi, meg haggyák kinn a külső körben.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:23:25

@atpijkamo116:

"Nem Merkel csinálja a menekülteket, és nem tolja át őket ránk. Ez egyszerűen nem igaz."

Akkor szerinted ki mondta, hogy minden szir es minden iraki johet? Ki mondta, hogy NINCS FELSO HATAR?
Sot, ha hallgattad a hireket, epp penteken jelentette be, hogy mostantol az afganok es az eritreaiak kozul is mindenkit befogadnak.

"Egyébként, ha a barátomnak vendége van, és le kell szaladnia a boltba egy üveg borért, akkor a távollétében nem vágom át a vendége torkát. Kap addig egy kupica szilvóriumot. "

Ebben egyetertunk, de nem ez volt a kerdes. Inkabb az, hogy a baratod meghivja a haverjait, es utana atjon hozzad, hogy akkor mostantol kotelezoen te eteted,itatod oket
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:24:07

@atpijkamo116:

Miert lennenk potyautasok?
Ez is libsi mantra
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:52:01

@Zsoltbacsi: Nem válaszoltál erre: @atpijkamo116:
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:54:27

@Zsoltbacsi: "NINCS FELSO HATAR?"

A szomszéd országban ölik a pirézeket. Menekülnek hozzád. Mennyi a felső határ, amennyit befogadsz?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:54:55

@atpijkamo116: Hiaba kattintok ra nem tortenik semmi, ha megkerlek, bemasolod a kerdeses reszt uzenetben?
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:55:34

@Zsoltbacsi: "Miert lennenk potyautasok?"

Hát ezért. Mikor osztogatás van, akkor tartjuk a markunkat, mikor teljesíteni, akkor félrehúzódunk. Ez a potyautas.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:56:21

@atpijkamo116:

"A szomszéd országban ölik a pirézeket. Menekülnek hozzád. Mennyi a felső határ, amennyit befogadsz? "

Nemetorszag egyik szomszedjaban se olnek senkit....
Ugye az elejen az volt a legfobb erv, hogy a nemet konszerneknek kell a dolgos kez!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:57:35

@Zsoltbacsi: Elmondom neked. Most utoljára. Szóval kitört a háború Szíriában. Lebombázták, szétlőtték a házukat, otthonukat, városukat. Mentek éppen a határon túli Törökországba. Elszállásolták őket zsúfolt menekülttáborban. Egymás szájába lógott a lábuk. Gyereknevelés? Házasélet? Tanulás? Munka? Lehetetlen. Ott vátrak egy évet. ... Meg mégegy évet. ... Meg mégegy évet. ... Meg mégegy évet. ... Hogy vége legyen a háborúnak. ... Nem lett vége. ... Nem látták a végét. Lecsökkent a támogatás a negyedére. Élelem, orvosi ellátátás nullával egyenlő. Betegek. Éheznek. Tűrnek, reménykednek. Néhányan, a vállakozóbb szelleműek összeszednek a családtól, rokonságtól, kölcsönből tízezer Eurót az embercsempészeket kifizetni, és nekiindulnak. Csodálkozol? Min? Te mit tennél? Komolyan érdekel.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 09:58:09

@atpijkamo116:

""Miert lennenk potyautasok?"

Hát ezért. Mikor osztogatás van, akkor tartjuk a markunkat, mikor teljesíteni, akkor félrehúzódunk. Ez a potyautas. "

Visszakerdeznek, utana valaszolok.

Szerinted miert vettek be minket az EUba? A ket szep szemunkert? Azert mert ok olyan rendesek? Ok a faszagyerekek?

Ha erre a kerdesre OSZINTEN valaszolsz, akkor mar meg is cafoltad a potyautas dumat
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 09:59:31

@Zsoltbacsi: "Nemetorszag egyik szomszedjaban se olnek senkit...."

Attól még a kérdésre válaszolhatsz.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 10:02:01

@Zsoltbacsi: Azért, mert azt hitték ott a helyünk. Eszükbe nem jutott - nekem se -, hogy potyautas diktatúra leszünk. Úriemberek nem számítanak arra, hogy ha meghívnak valakit a klubba, az az asztalra szarik. Nem szokás.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:02:25

@atpijkamo116:

Olvastam azt az irasodat, sot megis valaszoltam. Tul sok minden gyanus nekem a meseben.
De nezd meg a mostani nemet botranyokat, meg a migranssimogato politikusok is fel vannak haborodva, "Menekultek" szazai utaznak vissza a hazajukba "nyaralni", mert nekik ahhoz joguk van. Kerdezem en tisztelettel, ha valaki az eletet felti, es MENEKUL sziriabol, akkor miert pont oda megy nyaralni az elso leendo alkalommal, raadasul a Te es az en penzembol!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 10:04:36

@Zsoltbacsi: "az volt a legfobb erv, hogy a nemet konszerneknek kell a dolgos kez!"

Nem. az egy melléktermék lehet.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:06:49

@atpijkamo116:
Nagyon naiv vagy! Megmondom neked, miert vettek be, nem bonyolult dolog. Azert mert az erdekukben allt!!!! Ennyi es nem tobb.
Jol jott nekik, hogy eltoroltuk a vamokat, a gazdagabb cegek kiszoritottak a szinte teljes magyar ipart, a muvelt embereket (orvosok,mernokok) igy tudtak a legkonnyebben elcsabitani....
Es meg rengeteg elonyuk volt.
Nem mondom en se hogy ki kene lepni, de ha egy merlegre rakod hogy mit adtunk nekik, a masik serpenyoben amiket kaptunk, akkor szinte biztos, hogy az adtunk resz fele billenne el.
De irhatnek mas peldakat is erre, rengeteg van, amivel nyertek rajtunk.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:09:43

@atpijkamo116:

"Nem. az egy melléktermék lehet. "

Merkeltol a Daimler vezerigazgatojaig mind ezt nevezte meg fo okkent az elejen! Sot, meg mostanaban is mondogatjak
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:15:37

@Zsoltbacsi:
Olvass vissza, az volt az erv es most is az, hogy nemetorszagban evente 400 000en mennek nyugdijba!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:36:53

Ja, es annak is van valami diszkret bája, ahogy te itt diktaturazol.
Magyarorszagon a politika probalja az emberek igenyeit kiszolgalni, ezert fuuuuuj, populistak meg diktatura van,
Ezzel szemben nemetorszagban az emberek 6 szazaleka ert egyet Merkellel, 82 szazaleka sulyosan hibasnak tartja a politikajat, a maradek csak kicsit hibaztatja meg bizonytalan. De a Mutti megis leszarja az emberek igenyeit. Na ott ugye minden rendben van? De ugyanez van MINDENHOL nyugaton. Nem veletlenul vannak sulyosan beszarva a magyar szavazastol, mert tudjak, hogy ha ott is szavazas lenne, akkor ugyanilyen csufosan leszerepelnenek.

Kersze meg konkret peldakat demokraciabol?

Hollandiaban nepszavazas volt, hogy ukrajna legyen-e az eu csatolt partnere, a tobbseg egyertelmuen elutasitotta. Utana a parlament megszavazta megis, mert csak.

Brexitnel megkerdeztek a nepet, es utana amikor kiderult az eredmeny, akkor jott a duma, hogy biztos el volt csalva, meg egyebkent is a prolik a munkanelkuliek es az 50+osok szavaztak meg. Termeszetesen utana tobb szociologiai kutatas is bizonyitotta, hogy ez nem igaz, pont ugyanakkora volt a diplomasok, kozeposztaly stb aranya, mint a nepessegben.

Nezzuk az osztrak kancellarvalasztast. Ugy sikerult a libsiknek dontetlenre (0,5 szazalekkal gyoztek) kihozni a valasztast, hogy 80 ezer levelszavazatot elcsaltak. EMellett volt olyan korzet, ahol 164 szazalekos volt a reszvetel. Konkretan 10ezer valasztasra jogosult volt, es az urnakban meg 16K cedula... Ott termeszetesen rendben van minden, nalunk mar az ezredeert is megy a horges, hogy vege a vilagnak...

Es ezek akarnak minket kioktatni demokraciabol....

Ugye allando mantra, hogy a valasztasok el vannak nalunkj csalva
Tudod az a Te es a libsik legnagyobb baja, hogy a vilagon meg sehol se talaltak fel azt a valasztasi rendszert, ahol a harmadik helyezett alakithatna kormanyt....!!!
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.19. 10:37:35

@Zsoltbacsi: "Tul sok minden gyanus nekem a meseben."

Próbáld elhinni, és aszerint válaszolni.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:42:22

@atpijkamo116:

Mar megvalaszoltam. Mondtam ott kezdodik a dolog, hogy az volt a mantra, hogy ezek a szerencsetlenek mindenuket eladtak, csak hogy johessenek. Kerdezem en KINEK???? Ki vesz olyan helyen barmit is, ahol lehet hogy meg 30+ evig haboru lesz?
Te se tudod, en se hogy meddig fog tartani, de eleg megnezni a kornyezo orszagokat, az afganok 79 ota, azaz 37 eve nem tudjak kibaszni a talibokat, pedig igencsak volt orosz segitseg. Libanon is evtizedek ota, stb.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:48:06

Sajat magukkal keverednek ellentmondasba ezek a hazugok.
Ugye egyfelol azt mantrazzak, hogy szerencsetleneknek mindenuket lebombaztak, ko kovon nem maradt, utana meg azt bizonygatjak, hogy mennyire porog az ingatlanbiznisz.....
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:53:08

Vagy amire szinten nem reagaltal, hogy miert utaznak szazasaval vissza sziriaba nyaralni a Te es az en penzembol? Allitolag a halal torkabol menekultek, es aztan az elso alkalommal visszatertek egy kis hawaiira. Es meg egyszer a mi penzunkbol.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 10:54:27

Nem volt az elozo eleg nyomatekos, igy atfogalmazom:

Pontosan oda tertek vissza nyaralni, ahonnan allitolagosan eluldoztek oket, es ahol veszelyben volt az eletuk!

Bocsanat, de en ezt nem veszem be!
Válasz erre 

Exploiter 2016.09.19. 13:19:40

@atpijkamo116:

Pontosan. Államközösséget pedig érdekek mentén lehet alakítani. Ott már bejön a kérdés, hogy kinek az érdeke mentén, ez politika. De az hétszentség, hogy aki a harmadik világbeli emberek érdekeit tekinti meghatározónak, az ön- és közveszélyes elmebeteg.
Ha egy ilyen jellegű, értelmetlen és értelmezhetetlen törésvonal mentén esik szét az EU, (miszerint nem tudunk megegyezni abban, hogy mekkora áldozatot kéne hozni emberekért, akikhez semmi közünk és semmi felelősséggel nem tartozunk irántuk) akkor jobb, ha nem is húzza sokáig. Ez ugyanis vicc, egy tragikus, kozmikus, morbid vicc. Egyáltalán nem érdekel, hogy mi lesz a menekültekkel, egyetlen dolog fontos: hogy hogy tudja ez a gittegylet végre megemberelni magát és elkezdeni a fontos dolgokkal foglalkozni. A többit leszarom.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 13:41:23

@Exploiter:
En mar azt varom, hogy mikor fogja @atpijkamo116 bejelenteni, hogy ezt az egesz sziriai haborut + az arab tavaszt az a csunya gonosz orban szemelyesen intezte. Termeszetesen csak azert, hogy az agymosott magyarokat lehessen mivel riasztgatni, es lehessen diktatorkodni....
komolytalan az egesz ember, annyira nem vesz tudomast meg azokrol a tenyekrol se, amik szinte kiszurjak a szemet!
Válasz erre 

torró 2016.09.19. 19:14:01

amíg ti itt vitatkoztok!
"Merkel a menekültválságról: Legszívesebben visszaforgatnám az idő kerekét"
index.hu/kulfold/2016/09/19/merkel_menekultek_integracio/
Puff a kirakat!! Na most légy okos! )))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 21:31:47

@Zsoltbacsi: "orban szemelyesen intezte"

Természetesen a Soros intézte, meg a zsidó háttérhatalom.

A Bonsai Duce csak meglátta, és megragadta az alkalmat.

Nem hiszem, hogy eddig ezt nem tudtad volna, a kommented célját ezért nem értem.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 21:36:32

@Exploiter: "akikhez semmi közünk és semmi felelősséggel nem tartozunk irántuk)"

Nem tartoznánk semmi felelősséggel, ha nem írtunk volna alá nemzetközi egyezményt, ahol önként vállaltuk, hogy menedéket adunk a rászorulóknak. Az elmúlt másfél évet egy távoli völgyben egy lapos kő alatt tölthetted, hogy erről még nem hallottál.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 21:39:56

@Zsoltbacsi: "Azert mert az erdekukben allt"

De szemetek! Magyarország érdekével szöges ellentétben állt beléni az EU-ba, ennek ellenére Brüsszel erőszakkal beléptette Magyarországot. Nagyon helyes ez a népszavazás ki kell azonnal lépnünk!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 21:43:24

@Zsoltbacsi: "miert utaznak szazasaval vissza sziriaba nyaralni"

800000 százalékkal többet bűnöznek, mint a németek, miközben Szíriában nyaralnak. Na, haggyál a hazug statiszktikáiddal!

– Igaz-e, hogy Moszkvában a Lenin téren Volvókat osztogatnak?
– A hír igaz – közli a jereváni rádió –, azzal az apró korrekcióval, hogy nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem a Lenin téren, hanem a Moszkva téren, nem Volvókat, hanem Volgákat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 21:46:06

@Zsoltbacsi: "Mar megvalaszoltam."

Nem válaszoltad meg. Ebből arra következtetek, hogy nem is tudnál mást válaszolni - nem is lehet -, minthogy te is ugyanúgy menekülnél Európába, ha egy módod lenne rá. Csak annyira üssed őket, amennyire magadat ütnéd.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 21:55:46

@Zsoltbacsi: "mindenuket eladtak, csak hogy johessenek. Kerdezem en KINEK?"

Kinek tudsz eladni aranyékszereket? Gondolom zálogosnak. Mi a kérdésed?

"37 eve nem tudjak kibaszni a talibokat, pedig igencsak volt orosz segitseg"

Ezekszerint akkor te még nem éltél. A tálibok baszták ki az oroszokat. A semmiből kerültek elő, onnantól kerültek az oroszok defenzívába. Akkor szurkoltam nekik az oroszok ellenében. Tisztaszívű, eltökélt vallásos fiatalemberek.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 22:01:04

@atpijkamo119: Nem baj, nemsokara az olaszok elzavarjak Renzit, a franciak 99% hogy nem ujrazhat Hollande ,hanem jon Sarkozy vagy Le Pen, Merkel nyanya is haldoklik. Rossz ido fog jonni ratok, ugy visszapenderitik ezt a kecskebaszo boxos bagazst , hogy a labuk se eri a foldet. En meg pezsgot bontok
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 22:07:18

@Zsoltbacsi: "diktatura van"

Hát igen.

orbán százmilliárdos vagyonra tett szert. Merkel nem.

orbán tönkretette az oktatást és az egészségügyet. (pontosabban folytatta a tönkretételét). Merkel nem.

orbán pártkatonákkal töltötte fel az ügyészéget, bíróságot, adóhivatalt, alkotmánybíróságot, köztársasági elnököt, választási irodát... Merkel nem.

orbán pártállami szócsővé alakította a közmédiét, és a barárti oligarchák tétit, rádióit, akiknek közpénzt játszott át. Merkel nem.

orbán engedélyável (parancsára) szórja a nemzeti bank elnöke a közpénzt rokonaira, barátaira, ágyasára. Merkel nem.

orbán stabil lejtőre rakta a gazdaságot. (összehasonlítva az EU átlaggal, a visegrádi országokkal, görögországgal, abéka fenekével...) Merkel nem.

Ebből hogy vezeted le, hogy orbán demokrata, Merkel nem???

Nagyon ki van ficamodva a te logikád. Pont, mint a statisztikáid.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 22:18:18

@Zsoltbacsi: Már mondtam, ezek közül egyedül Merkel muttit sajnálnám. Mármint a humanizmust sajnálnám, és magunkat, akiket a német gazdaság motorja tart valamennyire is felszínen.

"Rossz ido fog jonni ratok"

Te nem vagy magyar? Mindegy. Már több, mint hat éve rossz idők járnak ránk, magyarokra. Mármint a fideSS holdudvarán kívül lévőkre. Azt hinném, rosszabb már nem jöhet, de lehet, hogy igazad van.

Volt a gyurcsány, nem csinált semmit, egy főttkrumpli pont ugyanúgy kormányzott volna. Gondoltam, akárki jöhet utána, örültem, hogy orbán jött, az előző ciklusban nagyrészt jól kezelte a gazdaságot. Ehelyett csak rosszabb lett, mint gyurcsány alatt. Aggódom, mi jöhet még.

Ment a császár a lován, a nép pfújolt, csak egy vénasszony éljenzett. Megkérdi a császár a nyanyát, miért éltetsz engem, mikor a nép a halálomat kívánja? Ó feneséges császár a te nagyapád, az öreg császár nagyon gonosz volt a néppel, a halálát akartuk. Mikor meghalt, a te apád került a trónra, és még kegyetlenebben uralkodott. Neki is a halálát kívántuk. Aztán mikor ő is meghalt, és te léptál a trónra még sokkal jobban gyötörted a népet. Én azt szeretném, minél tovább éljél, mert a te utódod biztosan csak sokkal rosszabb lesz.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 22:27:40

Számtalan oka van annak, hogy a német gazdaság jobban teljesít, mint a magyar. Csak egy szegmensre hívnám fel a figyelmet: a demokrácia jobban teljesít, mint az authoriter.

A magyar bürokrácia a GDP 6%-ába kerül. ha lenyomnánk ezt az átlagos 3%-ra, rögtön nyernénk 3%-ot.

Az észteknél elektronikus az államigazgatás, az nyilván még hatékonyabb.

A cigányok, nincstelenek segélyezése (vagy nevezd közmunkának, mindegy), sokba kerül. Ha integrálnánk, nem szegregálnánk őket, ez a kiadás nagymértékben csökkenthető lenne. Nem mondom, hogy egyszerű feladat, de érdemes lenne legalább megpróbálni.

Ilyen, és ehhez hasonló dolgokkal, az ország jobbításával foglalkozhatna orbán, ha nem kötné le minden figyelmét a hatalom megtartása, növelése és a tolvajkodás.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.09.19. 22:29:13

@atpijkamo119: Tul sokat vagy a szektAtv-168 Tora-444.hu haromszogben. szerintem huzd ki a nyelved Gyuri bacsi valagabol
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.19. 22:45:08

@atpijkamo119: "orbán százmilliárdos vagyonra tett szert. Merkel nem."

Mit mentegeted az orbánt te fidess fan? Mindenki tudja, hogy ezermilliárdokat lop minden évben és erre itt terjeszted, hogy csak százmilliárdokat? Aki nem köcsög, az mind tudja, hogy ezermilliárdos.

Na, körülbelül ennyire vagy hiteles ezzel a légbőlkapott százmilliárdozással.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 22:46:19

@Zsoltbacsi: Az ATV egyenes beszéd műsora sokszor nagyon érdekes. A Kálmán Olga felkészültsége erős négyes. Ezzel mesze kimagaslik a riporterek közül. Mindenképpen tönb és igazabb információhoz jutok, mint te az M1 híradóból. A 168 óra nekem unalmas, a HVG-t olvasom. Nem hazudoznak, mint neked a magyaridők. A 444.hu-t nem olvsasom, csak a gugli szokta kidobni találatnak, és akkor jókat írnak. Mindenképpen jobban tudok ott informálódni, mint te a 888.hu-n.

Ki az a Gyuri bácsi? Miska bácsi lemezesládája, az tudom mi volt.

De ez mindenképpen mellément. Magadból indulsz ki, nekem nem létszükséglet, hogy bárkinek a seggében legyen a nyelvem, legkevésbé orbánéban. :))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.19. 22:47:30

@$pi$: Ne haragudj, az én információim korlátozottak. Megengedem, hogy neked van igazad.
Válasz erre 

$pi$ 2016.09.20. 07:57:08

@atpijkamo119: "Az ATV egyenes beszéd műsora sokszor nagyon érdekes. A Kálmán Olga felkészültsége erős négyes."

Ha-ha! Az a nő volt akiből kibuggyant, hogy "de hát aksik", amikor megpróbálta elmagyarázni miért is felesleges a paksi bővítés. Az a nő olyan buta mint a föld.

"Ezzel mesze kimagaslik a riporterek közül. Mindenképpen tönb és igazabb információhoz jutok, mint te az M1 híradóból. A 168 óra nekem unalmas, a HVG-t olvasom. Nem hazudoznak, mint neked a magyaridők."

A HVG, aki lehozta a cigányok általé készített videót mint abszolút hiteles forrást. Aztán pár órára rá kiderült, hogy a csávó a saját házában csinál úgy, mintha vendég lenne, a facebookon fenn voltak a képei ugyanabban a szobában mint az otthonában.

"A 444.hu-t nem olvsasom, csak a gugli szokta kidobni találatnak, és akkor jókat írnak. Mindenképpen jobban tudok ott informálódni, mint te a 888.hu-n."

A 444, akik kivágtak a paksi bővítés szándéknyilatkozatából egy darabot majd telekürtölték a sajtót, hogy ezentúl az oroszok mondják meg, hogy nálunk mennyibe kerül az áram. A szövegből tisztán lehetett látni, hogy tök félreértették miről szól, de annyira tetszett a félművelt közönségnek, hogy kábé fél éven keresztül mást sem lehetett hallani, hogy itt majd az oroszok csinálják a hatósági árat. Mintha nem lenne teljesen abszurd és értelmetlen egy ilyen konstrukció.

Rájöttem amúgy! Az a legfőbb bajod, hogy hagyod magad félrevezetni. Annyira elfogult vagy, hogy hazug politikai propagandának hiszel és ettől még elfogultabb leszel. Nagy baj ez, légy kritikus! Próbálj meg egy kicsit kételkedni, nézz utána a dolgoknak, mert téged folyamatosan és súlyosan becsapnak!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard