Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Öt bizonyíték arra, hogy a történelem kereke visszafelé forog Magyarországon

Öt bizonyíték arra, hogy a történelem kereke visszafelé forog Magyarországon

Meghalt Fidel Castro, és sokan úgy emlékeznek rá, mintha az emberiség egy nagy jótevője távozott volna közülünk. Mi azonban nem azon kesergünk, hogy a vén karibi diktátor nincs többé, hanem, hogy öröksége itthon is alaposan beásta magát a gondolkodásunkba. Eltelt harminc év, és a létező szocializmusnál  is brutálisabb formában tér vissza hazánkba az a mentalitást, amit Fidel Castro képviselt. Magyarországon a posztkommunizmus és az eredeti tőkefelhalmozás időszakának elegye kezdi meghatározni a közéletet, és sajnos úgy tűnik, sokan egyáltalán nem esnek kétségbe ettől a folyamattól. Egy zseniális táblázat tanulságai következnek.

korbeertunk.jpg

Forrás: Kötöttségek nélkül

1.Országos frekvencián csak állami rádiók szólnak. A nagy fideszes agymosás egyik legvisszataszítóbb eleme, hogy a 90-es évek elején sokszínűvé vált médiapiacot ismét ugyanarra a színre (narancssárga) igyekszik festeni. A közszolgálati média mélyrepülése a Magyar Rádió, Magyar Televízió, Duna Tévé, és a Magyar Távirati Iroda egy akolba terelésével (lásd: MTVA) kezdődött. Egységes kormányzati mantrát nyomatnak azóta ezek a fiókintézmények nem törődve azzal, hogy lényegében fogyaszthatatlan árucikkekké silányították e nagy múltú intézményeket. Mivel azonban nyomokban működnek még kereskedelmi csatornák, melyek nem álltak be a nagy közös hazugság szavalásába, most taktikát váltott Habony Árpád és csipetcsapata. Minden rádiót, tévét és napilapot el kell hallgattatni, melyek az állami hozsannától eltérő véleményeket és híreket közölnek, így nem lesz olyan ciki az a hazugságcunami, ami a lakájmédiából árad. Mindent bedobnak, hogy visszaállítsák a harminc évvel ezelőtti sajtóviszonyokat: megvesztegetnek, megfenyegetnek, ellehetetlenítenek, csak hogy a központi direktívák egyeduralmát biztosítsák a 2018-as választásokig. A kérdés csak az, hogy milyen hatalom fél attól, hogy mások is elmondhassák véleményüket? Szerintünk olyan rendszer tesz ilyet, amelyik nem hisz önmagában. Ilyen volt a Magyar Szocialista Munkáspárt, és ilyen most a Fidesz is.

2. Csak állami tankönyvből tanulhatsz. Hát persze, minek az a sok szempont, nézetkülönbség, más megítélés, vélemények ütköztetése? Állambácsi majd megmondja a buta kis lurkóknak, mit kell gondolni a világról, oszt jó napot. Az oktatás területén történt az egyik legdurvább visszalépés a rendszerváltás mámoros időszakához képest. Ne akarjunk mi kreatív fiatalokat, ítéljük el azokat, akiknek kétségeik támadnak, nyomjuk el mindazok véleményét, akik nem a többség álláspontján vannak. A legrosszabb szovjet típusú oktatási hagyományok felé igyekszik visszalökni az elemi,-közép és felsőoktatást a magyar kormány. Nem zavarja ebben az sem, hogy ez nem szolgálja sem a diákok, sem a tanárok, sem az ország érdekeit. Más kérdés, hogy az oktatás újraállamosításával nem lehet választ adni a modern kor kihívásaira. Az internet világában úgy korlátozni az információk áramlását, ahogy ezt Kínában próbálják megtenni, finoman szólva is megmosolyogtató kísérlet. Más kérdés, hogy a mosolyunk nem túl őszinte.           

3. Kerítés van a határon. A rendszerváltás egyik legfelemelőbb pillanata volt a vasfüggöny eltüntetése volt az osztrák határról. Most épült egy másik, elvileg más céllal, különböző ideológiával. Az viszont tény, hogy állami szintre emelkedett a bezárkózás, az érzéketlenség, a szolidaritás elutasításának ideológiája. Megspékelték ezt pártunk és államunk vezetői olyan ellenségkép felépítésével, mellyel utoljára a Rákosi-éra próbálkozott, amikor Tito elvtársat láncos kutyaként táncoltatták a déli határon. Most nem erődrendszer, hanem „okos kerítés” épül ugyanitt, de meg kell jegyeznünk, a kerítés soha nem lehet okos, csakis buta, mert az emberi ostobaságot szimbolizálja. Orbán kerítése itt marad velünk még évekig, ahogy a milliárdokból felhúzott stadionok is mementói lesznek egy olyan időszaknak, amelyben a józan megfontolást és a morális szempontokat mindig felülírták a központilag felkorbácsolt érzelmek.   

4.Ha az állampárthoz tartozol, nem vonatkoznak rád a törvények. Napestig sorolhatnánk a példákat arra, hogy a törvény előtti egyenlőség hogyan lett írott malaszt a magyar közéletben. Nem véletlen, hogy az ügyészség elfoglalásával, a bíróságok megfélemlítésével, az idősebb bírák kényszernyugdíjazásával, az Alkotmánybíróság hatáskörének csorbításával indította országlását a második Orbán-kormány 2010-ben. Az ellenséget a törvényszék elé citáljuk, a mieinket pedig minden áron megvédjük, így tesszük érdekeltté az embereket abban, hogy önként vagy kényszerből álljanak be a sorba – üzeni mindenkinek a hatalom. Amit szabad Matolcsynak, Rogánnak vagy Habonynak, azt véletlenül sem lehet olyannak megtenni, aki mögött nincs ott az államot vezető párt védelmező szelleme. A rablók egyre pofátlanabbak, az áldozatok egyre kiszolgáltatottabbak lesznek, így nem csoda, hogy már alig háborodunk fel a közpénzek magánzsebekbe vándorlásán. A rendszer úgy működik, hogy a nagy számok törvénye alapján belássa minden magyar polgár, hogy ha az állampárt szabályai szerint ténykedik, még akár jól is járhat, ám ha jogegyenlőségre, igazságosságra hivatkozik, megütheti a bokáját. Mindezek ellenére azt kell mondani, hogy a bíróságok jelentős része derekasan ellenáll a nyomásnak, és születnek még olyan ítéletek, melyek a jogállamhoz méltó módon bírálják el a politikailag kényes ügyeket.

24_1.jpg

Fotó: 24.hu

5. Moszkva diktál, de mindenki nyugatra emigrál. Orbán Viktor büszkén vallja, hogy olyannyira pragmatikus politikus, hogy ha az érdekei úgy kívánják, gond nélkül barátkozik diktátorokkal, seftel kétes hírű üzletemberekkel, és kiszolgálja olyanok érdekeit is, akiket korábban az ellenségeinek tekintett. A harcosan oroszellenes politikusból így lett Vlagyimir Putyin egyik legodaadóbb szövetségese, és így taszítja ismét energiafüggőségbe az országot csak azért, mert keleten megértőbbek a politikájával, mint nyugaton. Klasszikus pávatánca egyik alaplépése, hogy megcsapolja az uniós forrásokat, közben barátkozik az oroszokkal, akik egyre nyíltabban fenyegetik az EU stabilitását, olyan országokat provokálnak, melyekkel szövetségesek vagyunk a NATO-ban és az Európai Unióban egyaránt. A visszatérés az orosz medve halálos ölelésébe azért is fájdalmas fordulat, mert közvetve segítjük annak a világbirodalomnak az újraépítését, amely negyven évig a nyakunkon ült. Ahogy egy klasszikus dakota közmondás tartja: „Aki gyorsan megbocsát a gaz csábítónak, ne csodálkozzon azon, ha egy éjszaka újra megszöktetik a feleségét.”

289 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Öt bizonyíték arra, hogy a történelem kereke visszafelé forog Magyarországon Tovább
Facebook Tetszik
0
289 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4412002428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (289)
Az utolsó 100 komment:

pamut 2016.11.28. 12:58:59

@konrada:

látom gyáva voltál érdemi válaszra (micsoda meglepetés!! :DDD most úúúúgy meglepődtem!! :DDDD)

sebaj, akkor ismét a kérdések, menekülj csak, fuss tovább :D

1. miért kerülöd a választ arra hogy miért a személyemmel foglalkozol, fideszes karaktergyilkos, miért nem pedig az országgal?

2. miért kerülöd a választ arra hogy ha szerinte fából vaskarika az alacsonyabb adók melletti magasabb bér, akkor az mégis hogy sikerülhet a régió többi országában?

3. téged miért nem zavar a magyar gyermek-ellátás lepusztulása? nem vagy magyar? csak az nem zavar ha mások gyerekeinek szar az ellátása, a sajátodé már zavar? vagy még az sem ha orbánt kell védeni? miért az én személyem érdekel téged jobban mint az ország sorsa?

4. miért hazudtad hogy a progresszív adózás ellentmond a béremelésnek?

5. MANYUP+adósság:
A kamatteher kamu érv, azt ugyanis mindig minden évben fizetniük kellett az aktuális kormányoknak anélkül hogy elloptak volna a magyaroktól 3 billió, ment ez 2010-ben is. a 3 billió egy extra bevétel volt a költségvetés egyéb kiadásain és bevételein túl.

6. ráadásul a manyup-rablás 2011 első felében volt, tehát kurvára nem lehet hivatkozni 11-1-2-13 as kamatokra, azt akkor ott helyben vissza kellett volna fizetni és amit visszafizetnek arra már kamat sincs ugyebár, sőt még a 2010 év előtt kamatoknál is kevesebbett kellett volna utána fizetni hisz egy lépésben 70% alá ment volna az adósság.

7. pláne ha az az 500 milliárdot is adósságcsökkentésre fordítják amiből MOL-t vettek...

8. a manyupban havi 30 milliárd befizetés ment, azaz évi 360 milliárd, de ugyebár a lerombolása után már ez is az állam zsebében maradt, szóval az elmúlt 6 évben csak ez további 2160 milliárd, amiből további 6%-nyi államdósság-csökkentés lehetett volna elérni, ez már az eredeti 3 billióval együtt 17%.
ismételm ez CSAK a manyup lerombolásának és ellopásának hasznából, ebben nincs benne az a gigantikus, törtémnelmileg példátlan segély amit az EU öntött az elmúlt 6 évben az országra, meg az elmaradt GDP-növekedés sem amiből egyszerűen ki lehetett volna nőni az adósságot, és minden más gazdasági intézkedés, fejlesztés, racionlizáció, stb.
Ha tehát kibaszottul nem csináltak volna semmit orbánék csak a manyupot nem lopják el legalább akkor 63%-on kéne állni az államadósságnak, és akkor még nem számoltam hogy az időközben így felszabaduló kametteherből is lehetett volna további adósságot csökkenteni... szóval reálisan nézve a többit is beszámolva bőven 60% alatt kéne lennie az adósságnak, csak te szoptad be hogy ez orbánt egy percig is érdekli, pláne hogy a világcsúcs ÁFA-ból extra bevételek is vannak... orbánt ez soha nem érdekelte, ez egy politikai termék volt amivel ütötte az ellenzéket, te meg beszoptad tövig, és most is tövig szopod noha már totálisan védhetetlen.... ja és a németeknek is ennyi volt 2010-ben az adóssága, az USA-nak még több (de ők nem rabolták ki a saját népüket erre hivatkozva), szóval hagyd a süket dumát hogy kormányozni sem lehet ennyivel.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 13:02:24

@konrada: "levetetni a rendőrrel az azonosítót"

És? Valaki is felelősségre vonta ezért Gergényit? gyurcsány? orbán? demszki egyensen ktüntette. Mert csak az számít, hogy a rendőrség szervilisen kiszolgálja a hatalmat, megverje a civileket, eltörje az ujukat, megrugdalja őket. De az agyatlan fideszesek erre is csak tapsolnak a népnyúzó hatalomnak.
Válasz erre 

jágör68 2016.11.28. 13:03:24

A komcsi- zsidók nagyon frusztráltak :DDDD
Így van ez és jól van ez így- amíg idő az idő már így is marad.

Már megint hétfő van, de még mindig nem bukott meg a Zorbán :D
Keddre vagy holnaputánra mostmár aztán meg fok bukni!

Lopcsótány-Libajnai-D209-es spicli úgy hiányoztok!
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 13:05:45

ma már 2 fideszes is kénytelen volt beismerni hogy orbán lop mint a gép.
a többi seggnyaló orbánistától is várom a választ:

HONNAN
VAN
AZ
ORBÁN
CSALÁDNAK

EGY-MIL-LI-ÁRD

FORINTJA
?????????????
?????????????
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 13:05:49

@pamut:
...baromi egyszerű, én a józanság pártján állok, nem az övékén.
Amint lesz olyan erő, mely nem bizonyította azt, hogy hatalomban sokkal rosszabbak, és értelmes emberek értelmes érvekkel képesek érvelni mellettük, akkor arra szavazok majd.

...de míg az ország ilyen, és az egyik oldalon vannak azok a tolvajok, akik mellett legalább nem lesz rosszabb, míg a másikon azok, akinél még ráadásul sza.rabb is lesz, de legalább mint írtad, olyan ügyesek, hogy diktátumos kölcsönnel tudnak menekülni....
...mert igazad van, tényleg nem vagyok olyan magyargyülölő, hogy olyanokat akarjak, akik másra nem képesek, csak csődből menteni pántlikázott hitellel, miközben az általad oly sokat hivatkozott környezeti országok gyakorlatilag megúszták a válságot is.....
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.11.28. 13:07:03

@konrada:

Te magyargyűlölő álmagyar, hogy ne mered bántani Gyurcsány Ferencet? Megmondta Orbán Viktor Kósa Lajoson keresztül, hogy GYURCSÁNY FERENC A LEGBECSÜLETESEBB ELLENÉKI!

Te meg ki a bús nihilista Soros ügynök vagy, hogy Kósa Lajoson keresztül Orbán Viktort merészeled támadni?

Gyurcsány Fereenc becsülete olyan, hogy nem is tudjuk miért nem nálunk a Fideszben ül, hiszen ő olyan mint a mi Fideszes vezérkarunk: talpig becsületes magyarok, akik a saját erejükből vitték arra, hogy legyen mit a tejbe aprítani.

Te magyargyűlölő liberális, te meg nem vitted semmire, ezért neked a sors azt a büntetést adta, hogy reggel délben este csak gyűlölködjél Orbán Viktor szövetségeseire.
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 13:07:36

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Azok meg is érdemlik, akik agyatlanul tapsolnak....
...de aki tud analizálni, annak nem kell ezen onanizálni...;))
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 13:11:08

@Ballib Cenzúrázók Réme 10:
Így ahogy írod!
Gyurcsány valóban a legtisztességesebb a mai magyar ellenzék közül, mert ő legalább nyiltan lopott-csalt, és ezt még fel is vállalta. A többiek meg - bár pont olyan sárosak - de legalább nem is következetesek, így állandóan s.gget csinálnak a szájukból.
Ebben teljesen igazad van!
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 13:13:55

@konrada:
ne erőlködj a hazudozással konrádka, te zsigerből karaktergyilkolni kezdtél, újabban pár közismert fideszes azt hazudja hogy ő nem is fideszes, (meg a "józanság pártján álló karaktergyilkos, LOL), mert már nagyon kínos, védhetetlen,de attól te még csontfideszes vagy, nyugodj meg, le se tagadhatnád...

itt fentebb volt egy elbaszott kísérleted, de sajnos feltöröltem veled a padlót, még válaszolni is gyáva vagy.

"az egyik oldalon vannak azok a tolvajok, akik mellett legalább nem lesz rosszabb"
ja, az ország még a régiótól is szakad le, az igazságszolgáltatás pont annyira független mint Kádár alatt, a szabad sajtó már csak nyomokban létezik, a többi pont olyan - vagy még durvább - mint Kádár alatt, egymilliárdos lopások vannak, épül a szép orbáni feudálkommizmus, de amúgy kurva jó itt minden :DDD

és még te jössz azzal h nem vagy fideszes, loooooool :DDDD

ugye soha nem fogsz válaszolni a kérdéseimre, maradsz gyáva nyúl? mert pont ezt nézem ki belőled....
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 13:14:26

@konrada: Márpedig minden fideSS fasszopó itt örömködött, mikor megverték a ligetvédőket.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 13:18:23

@konrada:
"környezeti országok gyakorlatilag megúszták a válságot is....."

:DDDDDDDDDDDDDd

konrádka, te tényleg ENNYIRE hülye vagy, vagy ennyire beszopod még sok évvel a lebukásuk után is a fideszes hazugságokat, vagy mi van vele te szerencsétlen hazug? :D

vagy a klasszik fideszes taktikád dobod be ugye hogy minden lebukásod és gyáva menekülésed újabb és újabb hazugságokkal próbálod fedezni, menekülsz előre újabb és újabb hazugságokkal? :D
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.11.28. 13:20:06

@pamut: HONNAN VAN AZ ORBÁN CSALÁDNAK EGY-MIL-LI-ÁRD FORINTJA ?

Te álmagyar álcivil, most hogy meghalt Kasztró, ugye most már mersz ordibálni? Bezzeg amikor még életben volt fostál kinyitni az ellenzéki szádat?!

Ezerszer megmondtuk, hogy Orbán Viktornak szerencséje volt, mert a lánya olyan nemzeti ekötelezett magyar férfivalvel házasodott, aki nem pazarolta az idejét arra, hogy mihaszna áltudományokat tanuljon 5- 10 évig, hanem ami jövedelemszerző munkát Orbán Viktor lerakott elé, azt ő nem volt rest mind felvenni.

Tiborc István nem volt rest, hogy ahelyett hogy romkocsmában búslakodjon, inkább felpattant a traktorára és learatta magának a szabadon álló erdők fáit.

Amikor Orbán Viktor elhatározta hogy minden 10-ik magyar faluba LED lámpa kell, hogy a magyar családok és kis és közepes vállaklozások jól lássanak este, akkor Tiborc István nem volt rest céget alapítani és világossággal ellátni a magyar emberek lakhelyeit.

Ha Orbán Viktor azt mondja, hogy föl terület kell a jövő gyárainak, akkkor Tiborc István nem rest megvenni ezeket a földeket, hogy a gyárak később tudjanak hol dolgozni.

Hát innen van pénze Orbán Viktornak és a nemzeti elkötelezett családjának, hogy dolgos, szorgos, önálló nagylábon élni akaró családja van neki!
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 13:24:43

@Ballib Cenzúrázók Réme 10:

köszönöm a választ, így mindjárt más! :)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 13:27:30

:)) Hülyék.
Válasz erre 

Alick 2016.11.28. 13:41:43

"HONNAN VAN AZ ORBÁN CSALÁDNAK EGY-MIL-LI-ÁRD FORINTJA?"

Ha csak egymilliárd forintja van, az tényleg megdöbbentő... ekkora lúzerek... 25 év alatt, ilyen pozícióban képtelenek voltak többet leemelni?? Egy igazi olajszőkítő vagy számlahamisító áfacsaló csak röhögne rajta...
:))
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 13:56:32

@Alick: nyugi, sokkal többjük van :) csak Mészáros nevén tízmilliárdok, a MET-es tízmilliárdokat is csapd hozzá, és ez csak két tétel a sokból és máris 100 milliárd felett állunk....
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 14:06:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Ugyanmár, annál már egy rendes sünözésnél is sokkal nagyobb ruhákat osztottak ki...
Válasz erre 

Alick 2016.11.28. 14:10:04

@pamut: Huhh... ettől mindjárt megnyugodtam. :) :)
Válasz erre 

DFK 2016.11.28. 14:20:04

@pamut: Dehogy, én bizton tudom, hogy tímillárd millárdja van a Zorbánnak, csak mindenki más, akinek van akár egy sufnija, az mind a patásorbán strómanja. :))
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 14:29:37

@konrada:
ugye te vagy az aki "nem fideszes" de zsigerből gyurcsányozással védi az orbánmaffia gaztetteit, mint tetted ebben a kommentedben is? :D

@DFK: szóval te beszopod hogy pl. mészáros meg az ifjú tiborcz becsületes üzletemberek akikről úgy süvít a sok IQ már messziről is hogy tuti maguk gazdagodtak meg, semmi köze ehhez orbánnak? :D
na akkor te egy igazi jó balek vagy, pont ilyenekre vadászik habony és az agymosó csapat, szavazz rájuk, sok hazugságot fogsz még beszopni tőlük :D
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 14:29:57

@pamut:
Jaj de félsz a számoktól te önkaraktervédős lehülyéző...;))))
A tények:
Mivel a magyar GDP nött legkevésbé a válság előtt (2006-07-08 cca. 5%), így a visszaesés is itt volt legnagyobb az EU-ba lépes utáni szinthez. Ezen időszak alatt itt nőtt a legnagyobb mértékben az eladósodottság, volt a legnagyobb a hiány.
Ezek miatt csak Magyarországon kellett az új csatlakozók közül egyedül EU+IMF kölcsönt felvenni, így a válságból kilábalásra nem volt meg a mozgástér, így ez lerontotta Magyarország helyzetét évekre, míg a többi ország 2011-re kilábalt a válságból.

...de tudom, a számok, a folyamatok számodra túl bonyik...

(Mondjuk a karaktergyilkosságtól jogosan félsz, mert minden megszólalásod csak annyit mutat, hogy a tények zavarnak, és helyette a kocsmában megszokott vitastílussal próbálsz operálni: ezek meg tényleg igen alkalmasak karakteröngyilkosságra...;))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 14:30:35

@DFK: "tímillárd millárdja van a Zorbánnak"

Inkább fölötte a tízmilliárdnak. Csak a letelepedási kötvényen százmilliárd fölött kaszáltak.

Egyébként a letelepedési kötvényesek kamatot se kaptak. Mondta a letelepedő kínai, hogy még így is megéri neki, mert 5 év múlva kamatok nélkül, de visszakapja a pénzét. Mekkorát fog koppanni!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 14:32:03

@konrada: Nem elegáns hat év múlva emútnyócévezni.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 14:32:57

@konrada:
ez így konkrétan hazugság volt :)

továbbra is csak mesebeli számokra utalgatsz vagy hozol végre valami konkrétumot is, te gyáva aki menekül a kérdéseim elől?

ja, a számok, azoktól is félsz....

és látom igazi fideszesként még a saját aljasságodat is rám próbálod kenni, pedig te hazudoztál is folyamatosan rólam te kis karaktergyilkos. és ezt már nem tudod magadról levakarni, akárhogy is szeretnéd te aljas fideszes....
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 14:33:47

@pamut:
...mondjuk az értelmezés sem a te asztalod.
Nem védés volt, hanem helyzetfelmérés...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 14:33:57

@konrada: Na, mit mondtam a fideSS fasszopókról! Az orbán kritikátlan védésével egyben magadat minősíted.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 14:34:03

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

elegancia? :DDD

te eleganciát vársz el a gátlástalan fideszmaffiától? :DDD

még 100 év múlva is elmúl8évezni fognak....
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 14:44:39

@pamut:
Akkor most hol vannak a számok??? Én végig néztem a beírásadat, de tényszám azokban 0.

Eljátszhatjuk ezt persze, de ettől még nem leszel egy cseppet sem okosabb, legfeljebb én még hülyébb, mert vagy belemegyek az általad oly profi kültelki kocsmastílusba, vagy hányom továbbra is a falra a borsot.
...s így meg tök felesleges vitázni, mert ez legfeljebb egymás mellett elbeszélés, melyben az egyik mindenképpen trágyabirkózásra hajt, mert az az ő otthonos terepe....

....elvégre neki elég csak azt leírni erre:
"Mivel a magyar GDP nött legkevésbé a válság előtt (2006-07-08 cca. 5%), így a visszaesés is itt volt legnagyobb az EU-ba lépes utáni szinthez. Ezen időszak alatt itt nőtt a legnagyobb mértékben az eladósodottság, volt a legnagyobb a hiány.
Ezek miatt csak Magyarországon kellett az új csatlakozók közül egyedül EU+IMF kölcsönt felvenni, így a válságból kilábalásra nem volt meg a mozgástér, így ez lerontotta Magyarország helyzetét évekre, míg a többi ország 2011-re kilábalt a válságból."
válaszul: "ez így konkrétan hazugság volt :)"

...de hogy mi a konkrét, és mi benne a hazugság, már nem kell leírni, mert még a tények összezavarnák....

..szóval ha leírod szépen számokkal megtámogatva, és felsorolva azokat az országokat, amelyek velünk együtt 2009-ben EU+IMF hitelt vettek fel, majd folytathatjuk, addig meg helikopterezz tovább...
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 14:45:17

Napi 8 órában fizetik a trollkodásért pamutot meg a többi GYurcsnyista aghyalottat, vigyázzatok velük !

Rendkívül szomorúak, és agresszívak, mert bukták 2018-at is.
Válasz erre 

Skankhunt42 2016.11.28. 14:46:36

@pamut: olyan jó olvasni a hörgésed. és elképzelni, amikor az IMEI-be megosztod ápolttársaid között, h (szerinted) ma is megnyertél egy szájkaratét a neten. bár a lőtéri kutyát sem érdekli, legalább tudják a kis társaid és az ápolók, h miért viselkedtél egész nap csimpánz módjára. aztán, ha egyszer lesz vér is benned, gyere ki az utcára, és legalább a te általad meghatározott helyen és időben jelenj meg
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 14:47:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
A világ csak ilyen. Nem elegáns, de okos ember nem kerüli el az összehasonlítható tényeket, mert tudja: "Aki a múlt hibáiból nem tanul, az arra kényszeríti magát, hogy megismételje azokat"
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 14:52:34

@Ballib cenzúrázók réme 19:
Én ezt nem hiszem. Szerintem ő is olyan grafomán, világmegváltó mint mi, csak szegénynek még ott a kudarc is, melyet nem tud feldolgozni...

Ki lenne az a hülye, aki fizetne azért, hogy az ilyen alig pár tucatnyi - alapvetően már nem meggyőzhető - polblogos közötti agitációért fizetne??
(Ha tudsz ilyent, én jelentkezem akármelyik oldalra, mert Soros Gyurinak abban igaza van: ha ő nem, akkor más, és a világ sorsára semmi-de semmi hatása nincs az ilyen önkiárusításnak...;)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 14:56:39

@konrada: Nem merném okosságnak nevezni, hogy orbán nem tud egy ilyen kurva kis országot elvezetni. Ha a gyurcsányhoz akarod hasonlítgatni, akkor hasonlítgasd bátran a béreket meg a versenyképességet, mert jobb volt. Meg kevesebb szegény volt, stb, stb. Rohaggy meg, hogy arra kényszerítesz, hogy a fasz gyurcsányt védjem.

Egyre csúszunk lefele, és nem látjuk még az alját. Egy bíztató dolog van, hogy a fékevesztett eltocsi a Nemzeti Bankban ülve jelenleg nem tud annyi kárt tenni, mint minisztersége idején. De semmi nem gátolja meg orbánt, hogy az ország nagyobb kárára bármikor elővegye.
Válasz erre 

i8223k 2016.11.28. 15:01:07

www.napi.hu/magyar_gazdasag/megjott_a_visszajelzes_a_kormanynak_ezt_nem_teszik_zsebre.625058.html

Nesze nektek sírjatok.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 15:02:53

@Skankhunt42: Akkor te mit agitálsz itt?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:09:36

@konrada:

Bérbloggerek szerintem sincsennek.

Viszont Soros Gyurinak ténylegesen vannak alibi civil szervezetei, melyek segítségével politikai befolyásolásra használ.

A Norvég pénzeket plussz a saját zsetont is használ erre.
Emellett listázza a számára megbízható EU-s képviselőket, azok mellett akik közvetlen neki dolgoznak.

Plusszban még közösségi weboldalak befolyásolását is kutatja Civil Szervezetei segítségével.

Ezekről a saját kiszivárgott levelezései tanúskodnak.

----

Szóval aki egy ilyen milliárdokat lenyúló Soros álcivil szarban dolgozik, annak elemi érdeke hogy anpi 8 órában öntse a ballib hazugságokat.

A ballib marhákat tekintve max 10-en vannak napi 8 órában.
Fejenként kb 2-3 nickel.

Ezek között van nyiílván 2-3 nyugdíjazott munkásőr és ÁVH-s, a többi pedig ezen civil szervezetek teremtménye.
Magától senki nem olyan hülye, hogy napi 8 órában Gyurcsányék seggét nyalják.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.28. 15:11:28

@pamut: A saját boldogulásodért te vagy a felelős elsősorban. De kommentelésből nem lettél sikeres az látszik :)

Nyílván a patás Orbán lopja el a teljes magyar költségvetést, sőt annak háromszorosát is. Addig már nem ér az agyad, hogy azt a pénzt valakinek meg is kell termelni, persze nyílván feketén, hogy aztán ne legyen nyoma. Te még azt pénzt is a patás nyakába számlájára írod, amit meg se keresett senki. De nem baj, jól elszórakozunk.

Ha ilyen kretének az ún. "demokratikus ellenzék" szimpatizánsai, akkor jobb is ha megint 2/3-a lesz Orbánéknak.
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 15:13:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Aham, tényleg.
Baromi versenyképesek voltunk a külföldi bankok, biztosítók, energetikai és egyéb szolgáltatók számára, meg a minimábéres zsiroskenyér robotokat igénylő összeszerelő munkát végző ipar számára is, mert a béreket tényleg lehet hasonlítani, hisz akkor közel 2 millió volt a minimálbéresek száma, most meg...(miközben a közel 400 ezer fővel kevesebben dolgoztak - ha nem számoljuk a közmuki-külföldist)

...talán nem véletlen, hogy az emlegetett versenyképességi mutatókban a tényszámokat jóval kisebb mértékben súlyozzák, mint a szubjektíveket... (Mondjuk ez érthető, mert a versenyképességi mutatókat azok állítják össze, akik a szolgáltatásokból, bankszektorból nagyon sokat vittek ki, nekik meg ez számít egy ország versenyképességének, nem az, mennyien dolgoznak, mennyi a hiány, mennyi az adósságráta... (sőt, ezek is feketepontok, mert azok eddig profitnövelőek voltak számukra...)
Válasz erre 

konrada 2016.11.28. 15:14:42

@Ballib cenzúrázók réme 19:
Na jó, de egy Pamut.....????
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:18:23

@Skankhunt42:
haha, itt egy újabb magyargyűlölő fideszes aki támogatja az orbánmaffia magyarellenes rablásait! :D

legalább kapsz pár morzsát a szajréból, amit ellop orbán a magyaroktól, vagy akkora balek vagy hogy ingyen támogatod a maffiát? szerintem inkább az utóbbi, orbán hasznos idiótája vagy aki a semmiért védi a bűneiket, rajtad legjobb pont a saját kedvenced röhög :D
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:21:52

@konrada:

:DDDDD

ÉN mutattam számokat, te nem erre még te követelsz számokat? :DD igazi gátlástalan kis hazug fideszes vagy, iskolapéldaszerűen tolod a hazudozást :D

nesz a számok amik elől menekültél és menekülsz majd most is:

"5. MANYUP+adósság:
A kamatteher kamu érv, azt ugyanis mindig minden évben fizetniük kellett az aktuális kormányoknak anélkül hogy elloptak volna a magyaroktól 3 billió, ment ez 2010-ben is. a 3 billió egy extra bevétel volt a költségvetés egyéb kiadásain és bevételein túl.

6. ráadásul a manyup-rablás 2011 első felében volt, tehát kurvára nem lehet hivatkozni 11-1-2-13 as kamatokra, azt akkor ott helyben vissza kellett volna fizetni és amit visszafizetnek arra már kamat sincs ugyebár, sőt még a 2010 év előtt kamatoknál is kevesebbett kellett volna utána fizetni hisz egy lépésben 70% alá ment volna az adósság.

7. pláne ha az az 500 milliárdot is adósságcsökkentésre fordítják amiből MOL-t vettek...

8. a manyupban havi 30 milliárd befizetés ment, azaz évi 360 milliárd, de ugyebár a lerombolása után már ez is az állam zsebében maradt, szóval az elmúlt 6 évben csak ez további 2160 milliárd, amiből további 6%-nyi államdósság-csökkentés lehetett volna elérni, ez már az eredeti 3 billióval együtt 17%.
ismételm ez CSAK a manyup lerombolásának és ellopásának hasznából, ebben nincs benne az a gigantikus, törtémnelmileg példátlan segély amit az EU öntött az elmúlt 6 évben az országra, meg az elmaradt GDP-növekedés sem amiből egyszerűen ki lehetett volna nőni az adósságot, és minden más gazdasági intézkedés, fejlesztés, racionlizáció, stb.
Ha tehát kibaszottul nem csináltak volna semmit orbánék csak a manyupot nem lopják el legalább akkor 63%-on kéne állni az államadósságnak, és akkor még nem számoltam hogy az időközben így felszabaduló kametteherből is lehetett volna további adósságot csökkenteni... szóval reálisan nézve a többit is beszámolva bőven 60% alatt kéne lennie az adósságnak, csak te szoptad be hogy ez orbánt egy percig is érdekli, pláne hogy a világcsúcs ÁFA-ból extra bevételek is vannak... orbánt ez soha nem érdekelte, ez egy politikai termék volt amivel ütötte az ellenzéket, te meg beszoptad tövig, és most is tövig szopod noha már totálisan védhetetlen.... ja és a németeknek is ennyi volt 2010-ben az adóssága, az USA-nak még több (de ők nem rabolták ki a saját népüket erre hivatkozva), szóval hagyd a süket dumát hogy kormányozni sem lehet ennyivel."

na, fogadunk most is GYÁVA leszel az érdemi válaszra, mint eddig mindig? :D

a többi hazugságodat is cáfoljam, vagy már ezt el se olvasod, ahogy eddig sem?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.28. 15:22:11

@konrada: Az ún. "balololdali-liberális" GYP-sek mindenüket odaadják egy külföldi befektetőnek szines üveggolyókért -amik az esetünkben a demokrácia, szólásszabadság, az esélyegyenlőség meg hasonlók voltak. Nem csak a bankkártyát adják oda, hanem a PIN-kódot is. A probléma ott van, hogy nem a saját bankkártyájukat, hanem az enyémet. Ha esetleg szóvá teszem, akkor én vagyok a fasiszta, kirekesztő mocsok mert nem tisztelem a demokratikus értékeket :)

Ja és ugyanezzel a dumával akarnak választást nyerni 2018-ban. :)
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:23:59

@nemecsekerno_007:

nem kell újra és újra bizonygatnod, pontosan tudom hogy az orbánmaffia minden magyarellenes rablását teljes szívvel támogatod, igazi kollaboráns magyargyűlölő vagy, orbán pont az ilyenek balekokat szereti mint te is, egyszerűen nem tud annyit lopni a magyaroktól hogy te ne támogasd....
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:24:41

hé, kollaboráns fideszesek!!!!!

HONNAN
VAN
AZ
ORBÁN
CSALÁDNAK

EGY-MIL-LI-ÁRD

FORINTJA
?????????????
?????????????
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.28. 15:25:20

@pamut: "5. MANYUP+adósság:
A kamatteher kamu érv, azt ugyanis mindig minden évben...."

Nézz már utána a nagyságrendeknek te kretén, annyiszor írtam már. Az éves szociális kiadásunk 5000 Mrd. NEM EGYSZER, HANEM ÉVENTEK. Nem lehetsz ennyire idióta. Olyan vagy mint egy gazdaságpolitikai EZO-TV csak olcsó kiadásban.

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:25:57

@pamut:

A MOL-t azt kár volt emlegetned.

Itt ugyanis a Gyurcsány kormány adta el ezeket, ami plussz 500 milliárd plussz bevétel volt számukra, amit ugyanúgy elkúrtak mint minden mást, és ezen közművek, részvények, gyárak eladása mellett is rommá adósították az országot.

A Fidesz vette vissza ezeket, ami 500 milliárd kiadás volt számukra, amit az államadósság csökkenése mellett is abszorválni tudtak, ahogy visszavették az elherdált közművek jelentős részét is.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 15:27:47

@konrada: A szar versenyképességünkön ne velem vitatkozz. találj ki egy olyan mutatót, amiben véletlenül pont nem a legszarabb Magyarország, és terjeszd el a használatát.

Az, nem ér, hogy a diktatúrát jól felpontozod. Pont a diktatúrák mutatnak rosszabb fejlődést a demokráciáknál.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.28. 15:28:32

@pamut:

Mondjuk ezzel honoráljuk, hogy nem mentünk csődbe az mszp-szdsz-es idióták regnálása után. Sokan közülük szinte folyamatosan jelen vannak a médiában, ahelyett, hogy a felelősségüket vizsgálná az ügyészségy hűtlen kezelés gyanújával.
Mert amit műveltek az kimeríti a hűtlen kezelést.

Így már nyugodtabb vagy?
Válasz erre 

KissGecihuszár 2016.11.28. 15:29:08

Szeretném minden érintett becses figyelmét felhívni, hogy Hazánk jelenkori és módszerváltáskori, majd az elmúlt 26 év alatti összes baja nagyrészt a síkhülye, 1 bites agyú, ma 40-80 közti átlagmagyarja totális elfantáziálódásának következménye! Lehet itt szidni a zorbánt, a fletót, akár magát az atyaúristent is, de a legmélyén ennek a rothadó, velejéig korrupt, a mikszáthi uram-bátyám világra még 100 lapáttal rápakoló nettó bűnöző miliőt mintha mi, azaz tehát a mai 40 és 80 éves kor közti generációk szerettük volna immár "nyugati" körülmények közt is fenntartani, mondván mánemá majd a tudás, szorgalom, tehetség, a tenni akarás vigye előre az egyes egyéneket, s ezzel a társadalom azon szegmensét, aki számára mindig is ezen ismérvek voltak a legfontosabbak! Neem, 1 méretes lófaszt, drága barátaim; maradjék fenn és virágozzék az odaszólogatós, okosságozós, mutyizós, sógor-koma-haveri relációkban gondolkodós, alányúlós, zacsi emelős világ, hiszen a kádárérában is oly jó volt (már akinek), hát miért is kéne itten quasi "palotaforradalmat" csinálni, aztán meg majd lehet küzdeni a valóban rátermettek, valóban okosak, szorgalmasok közt, melynek kimenetele igencsak kétséges (mármint a sumákok számára). Szégyellhetjük magunkat mi 40-től 80-ig, mert a mai 10-en,20-on, 30-on generációk egész egyszerűen nem értik, miért olyan élhetetlen, szar (1re szarabb) ország ez a mi kis Hazánk itt a Kárpát-Medence kellős közepén, kiváló földrajzi, éghajlati, agrár és ipari hagyományokkal?! Lehet elkezdeni a bizi magyarázást, mert abban úgyis számosan jeleskednek, sajnos...
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:29:22

@nemecsekerno_007:

fideszes kollaboráns hazaáruló hazudozó: mi köze a szociális kiadásoknak a kamatteherhez, te idióta?

már azt sem tudod hogy terelj, beszélj félre?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:30:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp
GDP arányos hiány:
----------------------
2002:
Eu-s átlag: 60%, Magyarország: 54%

2010:
Eu-s átlag: 78%, Magyarország: 82%
Tehát az MSZP-SZDSZ kormány alat az EU-s átlaghoz képest is romlott, 28% adósság növekedés.

2014:
Eu-s átlag: 87%, Magyarország: 77%
Tehát a Fidesz kormány alatt az EU-s átlaghoz képest is javult, 5% csökkenés.

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment
Munkanélküliségi ráta:
-------------------------
2002:
Eu-s átlag: 8,9%, Magyarország: 5,5%

2010:
Eu-s átlag: 9,6%, Magyarország: 11,2%
Tehát az MSZP-SZDSZ kormány alatt az EU átlaghoz képest is jelentős romlás, 5,7%-os növekedés.

2014:
Eu-s átlag: 9,8%, Magyarország: 7,5%
Tehát a Fidesz kormány alatt az EU-s átlaghoz képest is javult, 3,7% csökkenés.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:30:59

@Ballib cenzúrázók réme 19:
:DDDD szóval elkúrtok 500 milliárdot majd sírtok hogy nem tudjátok csökkenteni az államadósságot, se az 500 milliárdból se a 3 EZER milliárdból :DDDD

HOL VAN A 3 EZER MILLIÁRD AMIT ELNYÚLTATOK?????
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:31:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
napicsart.blog.hu/2016/10/16/keves_szegeny_el_magyarorszagon_ezt_is_az_alacsony_jovedelemnek_koszonhetjuk
Az OECD egyik kutatásában azt vizsgálták, hogy a szegénység mennyire érinti a fiatal és az idős korosztályokat (a középkorúakat nem vizsgálták). Lényeges, hogy a szegénység itt a relatív jövedelmi szegénységet jelenti, ami ennél a kutatásnál az adott ország medián jövedelmének felét jelenti.
Magyarországon a 18 év alattiak 12 százaléka számít szegénynek, míg a 65 feletti korosztály 8 százaléka tartozik ide. Az OECD átlagában egyébként szintén a gyerekek vannak többségben. Az alacsony szegénységi szint egyébként a módszertannak is köszönhető, az aránylag alacsony bérek miatt ugyanis a jövedelem 50 százaléka sem magas.
Érdekes, hogy több olyan fejlett ország van, ahol magas a gyermekszegénység (Norvégia, Hollandia, Dánia stb.), azonban ez valószínűleg a módszertantól is függ, azonban a 20 százalék feletti adatok még így is riasztóak.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:32:52

@pamut:

Hülye vagy mint a segg.

A kedvenc Gyurcsányod volt az aki kidobta a MOL részvények eladásából az 500 milliárdot, és elkúrta úgy hogy még az államadósság is egekbe nőtt.

A Fidesz volt aki visszavásárolt,a és ma is megvan ennek közsönhetően, és eközben még az államadósságot is csökkentették.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.28. 15:32:58

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

A versenyképességünk mióta ilyen rossz? Miért lett ilyen rossz? Mennyi idő alatt? Mivel lehetne ezen javítani?
Melyik lépés élvez prioritást, az államcsőd elkerülése v. a versenyképesség növelése?
Az utóbbi 10 évben nagyjából ezek a kérdések merülhettek fel, nyílván próbáltak megoldásokat találni, de az nem mehet egyik napról a másikra. Főleg ha közben csődközelbe navigálták az országot. Az már a bájosabb része, hogy ugyanezek 2010 óta osztják az észt, hogy mit csinál rosszul a kormány :) Muhaha :)
Amikor hatalmon voltak, akkor meg csak makogni tudtak: Jajj hát azért ilyen puha, hogy ne fájjon....
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:33:54

@Ballib cenzúrázók réme 19:
azt a hazug pofádat, lenyúltok GDP-arányosan 11%-nyi összeget és ahelyett hogy égne a pofád a szégyentől hogy az a pénz nincs sehol, és nem csökkentettétek belőle az államadósságot, még vered a nyálad a pár % csökkenéssel, amit szintén nem az ellopott és elnyúlt manyupból oldattatok meg hanem a bődületes EU-segélyből ami ömlik az országra. közben folyamatosan szakad le az ország még a régiótól is.....
te komolyan azt képzeled hogy a gagyi hazugságaidat el tudod itt sütni? :DDD
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 15:34:50

- M.o. jól teljesít.
- Na jó, szarul teljesít, de a dörnyező országoknál jobban.
- Na jó, még a környezőknél is rosszabbul, de a gyurcsány alatt még rosszabbul teljesített.
- Na jó, még a gyurcsány alatt is jobb volt, de akkor is a gyurcsány a hibás.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:35:57

@Ballib cenzúrázók réme 19:
:DDD+ kifejezetten vicces látni ahogy hörögve beszélsz félre :DDD először gyurcsány a te kedvenced, MIÉRT NINCS MÉG BÖRTÖNBEN???? miért véditek őt 6 éve? milyen orbán-gyurcsány paktum védi őt?

másodszor ne félrebeszélj, hanem ERRE VÁLASZOLJ KOLLABORÁNS:

szóval elkúrtok 500 milliárdot majd sírtok hogy nem tudjátok csökkenteni az államadósságot, se az 500 milliárdból se a 3 EZER milliárdból :DDDD

HOL VAN A 3 EZER MILLIÁRD AMIT ELNYÚLTATOK?????
Válasz erre 

DFK 2016.11.28. 15:37:02

@pamut: sosem tagadtam, hogy fideszes vagyok.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.11.28. 15:37:56

@pamut: " fideszes kollaboráns hazaáruló hazudozó: mi köze a szociális kiadásoknak a kamatteherhez, te idióta?"

Az, hogy mind a kettő kiadás TE BAROM? És azt valakinek meg kell keresni TE ŐSKRETÉN! És nem, nem a köztisztviselő, a közalkalmazott, a nyugdíjas, az egyetemista, az önkormányzatok cégei, nem a patás Orbán, nem Gyurcsány fogja ezt megkeresni. Nem b***d meg! Hanem a multik, meg a KKV-k egy része.
Ha lenne valami halvány sejtésed arról, hogy milyen pénzt keresni a globális piacról, akkor nem írnál ilyen baromságokat. Ha megrekedtél a Kádár-rendszer közgazdasági szintjén, akkor úgyse fogod érteni.
Válasz erre 

Skankhunt42 2016.11.28. 15:39:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: mi van manócska, te dugod pamutkát? lehet, h emiatt nem jött el a megbeszélt helyre mert akkor is dugtatok?

@pamut: legyél ember és jelenj meg akkor és ott ahol te mondtad. elég már a netes pofázásodból te gyáva szarkupac
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:43:57

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/76-kal_emelkedtek_iden_a_realberek.240453.html
Szeptemberben 7,7 százalékkal jártak magasabban a nettó reálbérek Magyarországon, mint egy évvel korábban. A versenyszférában eközben 6,7 százalékos volt a nettó reálbér-emelkedés.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:44:32

@DFK: nem is tudnád, tipikus hazaáruló balek vagy aki ingyen támogatja az orbánmaffia magyarellenes rablásait.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:45:03

index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2016/11/21/hatalmas_tobblettel_zarta_a_koltsegvetes_az_ev_elso_tiz_honapjat/
Hatalmas többlettel zárta a költségvetés az év első tíz hónapját
Az államháztartás 57,3 milliárd forintos többlettel zárta az első tíz hónapot, amire az elmúlt másfél évtizedben nem volt példa.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:46:00

@nemecsekerno_007: te kretén, és 2010 előtt nem volt szociális rendszer? vagy mégis miben jelent újdonságot hogy vannak szociális kiadások, te extra hülye degenerált fideszes vadbarom? :DDD
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:46:15

www.vg.hu/gazdasag/csokkent-az-allamadossag-aranya-477987
Utoljára 2008 végén volt alacsonyabb a ráta
Csökkent az államadósság aránya
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:47:20

@Skankhunt42:
miről hablatyolsz te nyomorult debil féreg, hol mondtam én bármiféle megjelenést? :DDDD

erre VÁLASZOLJ kollaboráns!:

"legalább kapsz pár morzsát a szajréból, amit ellop orbán a magyaroktól, vagy akkora balek vagy hogy ingyen támogatod a maffiát?"
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 15:47:41

@nemecsekerno_007: "A versenyképességünk mióta ilyen rossz?"

Régóta csúszunk lefele. Ilyen szarban még nem voltunk.

Azzal lehetne javítani, hogy

1. Kiszámítható gazdaságpolitikát kell csinálni

2. Sok pénzt, fejlesztést az oktatásba, lngyeleről, finnekről példátvenni

3. Nem ellopni a GDP 5%-át.

4. A korrupciót visszaszorítani, az adózási morált javítani, az adózást egyszerűsíteni az "elitnek" példát mutatni,

5. Bürokráciát visszaszorítani, elektronikus államigazgatásra áttérni, litvánokról példátvenni.

6. Demokráciát visszaállítani.

stb, stb...

"nem mehet egyik napról a másikra"

Azt mondták, két hét alat rendet tesznek. Meg volt Széll Kálmán terv. Meg volt minden szar, a hetedik évet nyomjuk, egyik és másik nap is rég eltelt.

"csődközelbe navigálták az országot"

A gyurcsányinak szémtalan bűne van, a világválságot azért ne varrd a nyakába. 2008-ban letolt gatyával talált minket a világválság, nem volt lehetőség gazdaságélénkítésre. Ezért ekézheted szabadon.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:48:55

@Ballib cenzúrázók réme 19:
:DDD

milyen áhítattal, kitartással nyalod orbán seggét, szint látom hogy közben kifordul a szemed a gyönyörtől :D arra persze GYÁVA vagy válaszolni hogy HOL A MANYUP 3000 MILLIÁRDJA???? Amiből már rég 70% alatt kéne lennie az adósságnak?
HOL A PÉNZ KOLLABORÁNS?????
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:49:18

www.hirado.hu/2016/11/04/a-moodys-is-felminositette-magyarorszagot/
A Moody’s várakozása az, hogy a magyar adósságmutatók fokozatos javulása tartós lesz, és a hazai össztermékhez mért államadósság-ráta jövőre 72 százalékra csökken a 2011-ben mért 81 százalék körüli szintről.

Ehhez járul az államadósság szerkezetének változása, mindenekelőtt a korábbinál sokkal alacsonyabb devizaadósság-arány, amely erősíti a költségvetés ellenállóképességét a devizaárfolyam-sokkokkal szemben – hangsúlyozzák a Moody’s londoni elemzői.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.28. 15:50:58

@pamut:

Csak az MSZP által generált államadósság többlet (AZ MSZP 54%-ról 82% FÖLÉ NÖVELTE A GDP ARÁNYOS ÁLLAMADÓSSÁGOT), ezek kétszámjegyű kamatterhei ala Simor, elvöittek 1500 milliárdot ebből.
A többivel csökkentették.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:51:19

@Ballib cenzúrázók réme 19:

:DDD
Szóval már visszakapaszkodott az ország Bajnai Gordon szintjére, 6 évnyi GIGANTIKUS EU-segélyezés után?

GRATULÁLOK! :DDDD
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:54:18

@Ballib cenzúrázók réme 19:
HAZUDSZ FIDESZES!
2011 elején raboltátok el a 3000 milliárdot, AZONNAL csökkentei lehetett volna abból az adósságot és akkor a visszafizetett adósságnak kamatterhei sem lettek volna!!!!
És azóta eltelt 6 év, minden évben bennmaradt 360 milliárd ami korábban a manyupba ment, ez ÚJABB 2160 MILLIÁRD, ez már összesen több mint ÖT-EZER-MILLIÁRD! Ami több mint a GDP 16%-a, CSAK EBBŐL már 60% közelébe kellett volna csökkenteni az adósságot, hogy ne is említsem a többit, pl. a VILÁGCSÚCS ÁFA-t, vagy a GIGA EU-támogatásokat!

HOL A PÉNZ BAZDMEG, MINDET ELLOPTÁTOK????
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 15:56:20

@Ballib cenzúrázók réme 19:

Ezt kapd ki seggnyaló:

"Lázár beismerte: tényleg baj van a versenyképességgel"
hvg.hu/gazdasag/20161124_Lazar_beismerte_tenyleg_baj_van_a_versenykepesseggel

Milyen érzés, hogy már a legnagyobb fideszes seggnyalók se bírnak annyit hazudni mint te? :D
Milyen érzés hogy már a gazdáidnak is kínos amit összehazudsz, hogy már a saját gazdáid cáfolnak? :DDD
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 16:06:38

@Ballib cenzúrázók réme 19: Tehát az EU rá tudta szorítani kötelezettszegési eljárással az orbánt, hogy a hiányt ne engedje elszabadulni. Ez örömteli. Kár, hogy arra nem tudja rávenni, hogy ne lopja szét az országot. :(
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 16:10:51

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

ezt a fidesztroll nem tette hozzá, minden látszólagos, és egyébként soványka kis eredmény az EU gigantikus segélyeiből van:

www.portfolio.hu/img/upload/2015/12/mnbkifizelore151218-20151220.png
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 16:14:21

@pamut: Ja.

Fel nem foghatom, hogy ez miért éri meg nekik? Annyi pénzt nem adhat nekik Kubatov a trollkodásért, amennyire nekik is szar, hogy lecsúszik az ország. Kap egy hónapban tíz-tizenöt ezret? De a jövedelmek lehetnének simán 50%-kal magasabbak.
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 16:20:48

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Annyi pénzt nem adhat nekik Kubatov a trollkodásért, amennyire nekik is szar, hogy lecsúszik az ország."

de naiv ember vagy :) ők leszarják az országot. magasról.

"Kap egy hónapban tíz-tizenöt ezret?"
ismét a naivitásod. egy ilyen főállású fidesztroll minimum havi 300-at kap. vagy zsebbe, vagy leszámlázzák neki mint pl. a prosti srácok "újságírója", vagy a századvégnél valami kamu háttérmunka kapcsán, esetleg egyenesen valamelyik minisztériumban ücsörögnek a havi több száz kilóért. volt már rá példa hogy lebukott egyikük, ő az Igazságügyi minisztériumbam volt osztályvezető vagy mi....

itt milliárdokat lopnak minden nap tőlünk, magyaroktól, nekik aprópénz havi 10-20 milliábból fenntartani egy trollsereget, mely tagjai amúgy is több fejenként nikken nyomulnak egyszerre, és akik szétvernek minden blogot. nekik ez gonddal kevesebb. az igazi nagy trollkodásokra, mint pl. a TV2 fenntartása, milliárdok mennek el évente, persze azt már a mi közpénzünkből fedezik, ahogy az évi 80 milliárdos köztévé nevű szarhegyet is. és ez is még csak kis része a propagandájuknak....
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.28. 16:32:37

Nah, lejárt a munkaideje.
Válasz erre 

Skankhunt42 2016.11.28. 16:38:16

@pamut: tudtam, h le fogod tagadni. barna cipő, farmer, kék kabát.. dereng már valami?
Válasz erre 

élveteg 2016.11.28. 16:52:19

Ez a faszi már nol-on meg a nolblogon is rongyá égette magát az örjöngésével
Válasz erre 

cselaxi 2016.11.28. 16:52:21

@Brix: Melyik ország nem tudta megoldani az általad említett kérdést?
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 17:03:16

@Skankhunt42: :DDDD ja hogy te még ott tartasz kollaboráns? :DDD nem volt elég hogy véresre vertetek pár hazafit, még engem is szerettél volna szarrá verni, igazi fideszes kedvességgel? :D ugye te azt képzeled hogy egy bevert orr jó válasz arra aki felhánytorgatja hogy szarrá lopjátok a magyarokat ti rohadt geci patkány hazaárulók? és a hol a válasz: ingyen balek vagy, vagy részesedésért nyalod a maffia seggét, kollaboráns?
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.28. 17:05:14

Castro a világon a legkiemelkedőbb politikusok egyike volt.
AZ ÉVTIZEDEKIG ÉS MÁIG IS TARTÓ USA- EMBARGÓK ELLENÉRE EGY SZERETHETŐ ÉS ÉLHETŐ ORSZÁGOT CSINÁLT NÉPÉNEK !!! EÜ-RENDSZERE KIEMELKEDŐ A VILÁGON !!!!!
AKIK PEDIG EMIGRÁLTAK AZ USÁ-BA, AZOK, HA VISSZAMENNÉNEK PRIVATIZÁLNI ÉS KIRABOLNI KUBÁT MINDET NYÍRJA KI A KUBAI NÉP ! :o)))...MERT MEGÉRDEMLIK !MINDET
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.28. 17:06:49

AKINEK PEDIG NEM TECCIK ORBÁN VEZETÉSE, MENJEN A PŐARLAMENTBE ÉS VÁGJA KI A FENÉBE AZ ÖSSZES TANÁCSADÓTESTÜLETÉT !!!!!:o)))))..HÁTHA NÉLKÜLÜK JOBB EMBERRÉ VÁLIK...:o)
Válasz erre 

Andy73 2016.11.28. 17:20:28

Még egy pár tipp, amit a blogger kipipálhatna: 30 éve is felkelt reggel a nap, este meg lement, akkor is 12 hónap volt egy évben, és 52 hét, 365 nap, stb.
Csakhogy akkor még a Varsói Szerződésben voltunk, meg a KGST-ben, most meg az NATO-ban és az EU-ban.
Így tehát a pártallami maszlag is egy nagy baromság: 30 éve még az volt, és a blogger nyilván oda vágyik vissza most is, azért nosztalgiázik, szépítve a múltat. Most viszont nem egypártrendszer van, hanem egy rakás közül lehet választani, szabadon. Oda teszed az x-et a a szavazólapon, ahova csak akarod. A bloggernek nyilván az a fő baja, hogy a választók nem az ő szájíze szerint szavaznak. Nem azokra, akik annak idején kerítéssel tartották itthon a magyarokat, hanem azokra, akik most a kerítéssel a hazát védik az illegális bevándorlóktól, az idegenek korlátlan beözönlésétől. Aki még ekkora különbséget sem tud tenni, az jobb, ha nem próbálkozik politikai témában az írással. Az index szerkesztői meg elolvashatnák, hogy mit tesznek fel a címoldalra.
Válasz erre 

Rot 2016.11.28. 17:37:58

Akasszunk
Válasz erre 

nniicckk 2016.11.28. 17:54:50

@apro_marosan_petergabor: " Trumpot megválasztották. Mindkét dologban mellé lőttetek (azért ez durva). Titéek a sajtó - de minek, hogy becsapjátok magatokat?"

Halaistennek, ezek sajat magukat szopatjak. A nyugati vilagunkban altalanos LIBERALISVELEMENYTERROR olyan szintre ert, hogy az emberek mar nem merik elmondani az igazat. Mert nem akarjak, hogy azonnal megbelyegezzek oket. Sajat magukat tevesztik, meg, Trump is nyerhetett.
Válasz erre 

Skankhunt42 2016.11.28. 18:06:10

@pamut: téged bántani emberi méltóságon aluli. téged szánni lehet csak
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.28. 18:11:26

Felavatták IV. Károly szobrát Budapesten
MTI2016.11.28. 13:3843

Kültéri mellszobor idézi IV. Károly utolsó magyar király alakját Budapesten, a műalkotást Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes, Schmidt Mária történész, a Terror Háza Múzeum főigazgatója, és Habsburg György, az uralkodó unokája avatta fel hétfőn.

BAZDMEG SEMJÉN !% EZ A IV. KÁROLY CSAK TÉGED ÉRDEKEL....A MAGYAR NÉPET NEM ! ELÉG NEKI A MEGÉLHETÉSI BAJA ÉS NEM RÁNGAT ELŐ A MÚLTBÓL MINDENFÉLE FASZ KIRÁLYOKAT, HOGY SZOBROKKÁ ALAKÍTSA ŐKET ! ILYEN BAROM VEZETŐI ENNEK AZ ORSZÁGNAK MÉG NEM VOLTAK A MAGYAR TÖRTÉNELEMBEN !!!! HOL HORTHY-T HÚZZÁK ELŐ A RÉGMÚLTBÓL, HOL MEG RÉG LEVITÉZLETT POLITIKUSOKAT, KIRÁLYOKAT.....A NÉP ÉLETSZÍNVONALÁNAK EMELÉSÉVEL KÉNE INKÁBB FOGLALKOZNI SEMJÉNKE, NEM A RÉGMÚLT KIRÁLYAINAK SZOBORRÁ ÖNTÉSÉVEL.....ÉS FŐLEG NEM URIZÁLÓ VADÁSZGATÁSOKKAL !!!!! EKKORA BAROM KEVÉS VAN A VILÁGON....o)))))
Válasz erre 

kvadrillio 2016.11.28. 18:13:29

@Andy73: :))))))))))))))))))))))))...A VARSÓÓÓI SZERZŐDÉS MA IS ÉL !r!! V4-ÉNT...:o)))))
Válasz erre 

pamut 2016.11.28. 19:14:29

@Skankhunt42: amikor orbán teljesen gátlástalan elvtelen, mindenre kapható seggnyalója "méltóságról" beszél :DDDD
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.28. 19:15:37

@pamut:

Meselj pamut, meglesz az 5 szazalek, vagy elmesz 18tol dolgozni?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.11.28. 21:03:53

@pamut: Na, milyen szépen lelepleztétek a nagy összesküvéseket :D:D:
Két szánnivaló barom.
Válasz erre 

pamut 2016.11.29. 00:10:23

@Zsoltbacsi: mi van zsótika, ennyit brsz összhozni? :D ez a nagy beszólás? :D ez a nagy cáfolat, a kurva nagy, mindent lesöprő válaszod? :DDD
oké-oké, tudom, neked ez így is nagy teljesítmény volt a képességeidhez mérten.... :DDD
Válasz erre 

pamut 2016.11.29. 00:11:13

@monddazigazatmar:

miről beszélsz, debil? :)
Válasz erre 

2016.11.29. 05:41:04

@pamut: A legártalmasabb buta ember, aki okosnak hiszi magát!” Lásd, MSZMP Párttitkár efftárs!

Eötvös József véleménye.
Nem a kommunista elvek győzelme, hanem csupán az lehetlen, hogy ezen elveket valaha más valósítsa, mint az abszolutizmus. S azért a kommunizmus győzelme mindenkor egyszersmind a despotizmusé leend.
S viszont ha azon pártokra fordítjuk figyelmünket, melyek e veszélyek ellenében a társadalom megmentése körül fáradoznak: látni fogjuk, hogy ezek is, ha a küzdőtért diadalmasan meg akarják állani, oly eszközökhöz kénytelenek folyamodni, melyek - hacsak e részben a történet régi tapasztalatai nem csalnak - szintúgy - az abszolutizmus megalapításához vezetnek.
Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!”
Megölték érte, igazsága meg Ferenc Jóskát, Hitlert, Sztálint, proletár diktátorokat! A jelen, jövő diktátorait is megfogja
BUNKÓKÁIM! SAJÁT BUNKÓSÁGOTOK BUNKÓZOTT LE!

Politikusaink magabiztosságát

Látva azt tapasztaljuk,szent meggyőződésük: nincs náluk okosabb ember, és birtokában vannak az egyedül helyes útnak, mely gödörből-gödörbe vezet, egészen Vörösmarty látomásáig: „A sírt, hol nemzet süllyed el, népek veszik körül” –befogadott népek, elpusztító népek!—
Nem tudják, hogy amikor osztálytársukat rágalmazzák, hogy maguk előrejutását segítsék, gyöngítik saját tekintélyüket is. Szabó Zoltán!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.29. 07:56:06

Kedd van, ma fog megbukni?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.29. 09:15:53

@Zsoltbacsi: "ma fog megbukni"

Csórikámat ne bántsd! Bántották őt eleget. De most a TRUMP felhívta, kikerült a pária pozícióból, meg van hívva a FEHÉR HÁZBA!!! :))
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.29. 09:24:21

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Hat igen, igy jar az, aki jo lora tesz folyamatosan.... Nem lehet mindenki luzer, mint a komplett baloldal. Nem baj, kapnak meg 4 evet gondolkozni...
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard