Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A magyar kormány nyíltan értelmiségellenes politikát hirdetett meg

A magyar kormány nyíltan értelmiségellenes politikát hirdetett meg

Tehetetlen dühében önmagát is hajlandó lábon lőni Orbán Viktor kormánya,  hiszen az ország legjobb egyetemét is beáldozná azért, hogy bosszút álljon azokon az intézményeken szemben, melyek euro-atlanti kötődésünk utolsó bástyái. Nekirontott például a jogvédőknek, akik a liberális demokráciák alapjait képező emberi jogok megsértése ellen emelik fel a hangjukat, most pedig a Közép-európai Egyetem került célkeresztbe, hogy ezzel is demonstrálja, mennyire kevésre tartja a szellem erejét a centrális erőtérben.

index1_23.jpg

Fotó: index

Eljött a Németh Szilárdok ideje Magyarországon! A finoman szólva sem értelmiségi ismertető jegyeket hordozó kormánypárti politikus (aki mellesleg a Fidesz alelnöke is) a következő szavakkal indokolta a CEU elüldözését szolgáló törvény benyújtását: „Egyetlen külföldi egyetem, így a Soros-egyetem sem vonhatja ki magát a magyar jogszabályok alól, nem állhatnak a törvények fölött.” A derék, burzsoá nyugatiakat pocskondiázó csepeli vasmunkás imázsát magára öltő politikus azt persze elfelejtette mondani, hogy épp most kívánják elfogadni azt a törvénytervezetet, mely alól nem lehet kivétel a CEU sem. Ha van rajta sapka az a baj, ha nincs, akkor meg az. Ez a magyar kormány érvelése azokkal szemben, akik nem igazán férnek bele a periférikus látásmódjukba.

Még azt is megkockáztatják a cél érdekében a kormány illetékesei, hogy megorroljon rájuk az egyetemet támogató Egyesült Államok, pedig Donald Trump megválasztásához nagy reményeket fűzött a magyar illiberális rendszer.  

Hihetetlen szégyen Magyarország számára, hogy egyáltalán megszólalhat érdemben ebben az ügyben egy olyan kaliberű politikus, mint a derék Rezsi Szilárd. Ennél is nagyobb baj, hogy régóta rohanunk a szakadék felé, és a kissé naiv magyar értelmiség nem fogja fel, hogy ezzel a kormánnyal nem lehet tárgyalni, egyezkedni, érvelni, hanem csak kemény szavakkal, esetleg füttyel, tüntetéssel visszautasítani a felülről jövő zsarolásokat. Korábban már értekeztünk arról, hogy a Fidesz környékéről lényegében eltűnt a szellemi holdudvar, csak az erőszakos, gátlástalan és talpnyaló figurák tudtak megragadni a párt vezetésében. Arról is ejtettünk már pár szót, hogy az euro-atlanti elkötelezettségű jobboldali szavazóknak lényegében nem maradt pártjuk, mert a Fidesz mindenkit legyalul, aki ezen az oldalon egy alternatívát próbál felmutatni. Most azonban egy egészen új szintre lépett a magyar értelmiség elleni hecckampány. Ezúttal lényegében egyszerre támadnak a nyugati értékrend, a demokrácia és az értelmiség ellen. Ezt még megspékelik egy laza antiszemitizmussal (a sorosozás mellékhatása), illetve egy általános idegenellenességgel.

A Véleményvezér blogján még 2013 telén jelent meg egy témába vágó bejegyzés. A Fidesz és a félretolt értelmiség című írás többek között a következőket állította. „Aki figyelmesen követte az elmúlt hónapok eseményeit, abban könnyen az a kép alakulhatott ki, hogy Orbán Viktor és a Fidesz ahol csak tudja, módszeresen leépíti a magyar kulturális és szellemi életet. Sokaknak azonban csak a héten válhatott világossá, hogy pontosan mennyire kiterjedt is ez a hadjárat a kultúra és az oktatás védőbástyái ellen. Most váltak láthatóvá ugyanis a felsőoktatási forráskivonások eddigi talán leglátványosabb következményei.” Ezeket a sorokat a magyar felsőoktatást megnyomorító forráskivonások miatt indult tiltakozások ihlették. Messze nem volt még arról szó, hogy elüldöznek egy (és nem is akármilyen) egyetemet az országból, mert Soros György is támogatja az intézményt. Úgy tűnik, ilyen esetekben a pénznek van szaga az egyébként ilyen tekintetben nem túl finnyás Orbán-kormány számára is. Még azt is megkockáztatják a cél érdekében a kormány illetékesei, hogy megorroljon rájuk az egyetemet támogató Egyesült Államok, pedig Donald Trump megválasztásához nagy reményeket fűzött a magyar illiberális rendszer.  

A mostani történések jól demonstrálják azokat a stílusjegyeket, melyek összekötik az autoriter politikai rendszereket, illetve azokat a megkülönböztető jeleket melyek miatt egyre messzebb kerülünk a liberális demokráciáktól. Az Orbán-rendszer már olyan sikeresen putyinizálódik, hogy szinte beértük az orosz elnök rendszerét a rendszerkritikus civilek üldözésében, a nyugati érdekeltségű cégek és intézmények ellehetetlenítésében, az iskolarendszerünk degradálásában, a kisebbségi- és emberi jogok leépítésében, a nők társadalmi szerepének megítélésében, és mindenek előtt az ellenségkeresés végeláthatatlan folyamatának erősödésében. Egy diktatórikus rendszer szükségszerűen üldözi az értelmiséget, ellehetetlenít művészeti műhelyeket, leépít oktatási intézményeket, mert az ott szocializálódott emberekben látja hatalmának legfőbb kihívóit. Azok, akik kritikát fogalmaznak meg, akik nem dőlnek be a Nemzeti Együttműködés Rendszerének, akik a kormánypropaganda állhatatossága mögé látnak, azok soha nem fogják szeretni Orbán Viktor rendszerét, ő pedig nagyon nehezen viseli el, ha őt nem szereti mindenki. Ezért támogatja a finoman kritikus Magyar Tudományos Akadémia helyett a végtelenségig lojális Magyar Művészeti Akadémiát, és ezért nem érdekli érdemben a szellemi teljesítmény, csakis a saját zászlaja alatt gyülekező vazallussereg.  

index_85.jpg

Fotó: index.hu

És akkor most idézzünk egy másik részt a Véleményvezér négy évvel ezelőtti írásából: ’…nem nehéz észrevenni, hogy mára a Fidesz politikájában szinte teljesen megszűnt a kommunikáció azokkal, akik nyolc általánosnál többet végeztek. Ebből pedig világosan következik az is, hogy az értelmiséget, a kulturális élet, a bölcsész- és társadalomtudományok szereplőit sem fogják partnernek tekinteni. Az a kormány, amelyik szavakban a felsőoktatás minőségének javítását tűzte ki célul, a valóságban egyszerűen kivérezteti Magyarország legjobb egyetemeit, aminek egyértelműen a színvonalcsökkenés lehet csak a következmények. ’" E sorok születése óta eltelt lényegében egy teljes parlamenti ciklus, és stílusában, eszközeiben, célkitűzéseiben még a korábbinál is sokkal kíméletlenebb lett a rezsim. A CEU kissé naiv vezetői mégis tárgyalni és egyezkedni szeretnének. Kivel? Németh Szilárddal, akinek pillantásában egyesül minden, amit a NER-ről érdemes tudni? Vagy Palkovics Lászlóval, aki sunyi módon asszisztál ehhez a nyílt színi kivégzéshez? Vagy Balog Zoltánnal, aki korábban már bizonyította, hogy egyetlen ígéretét nem szabad komolyan venni? Ahogy a távolról sem dakota Csukás István írta a Süsü a sárkányban: „Sárkány ellen sárkányfű.”

 

128 komment Tovább
A magyar kormány nyíltan értelmiségellenes politikát hirdetett meg Tovább
Facebook Tetszik
0
128 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Így kerül Orbán Viktor egyre távolabb Európától Így kerül Orbán Viktor egyre távolabb Európától
  • Orbán Viktor Katarban, az oktatás meg zavarban Orbán Viktor Katarban, az oktatás meg zavarban
  • Ilyen lehet Orbán Viktor kettős játéka az orosz-ukrán konfliktusban Ilyen lehet Orbán Viktor kettős játéka az orosz-ukrán konfliktusban

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9812387467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

pamut 2017.03.30. 23:33:02

Már sok éve értelmiségellenes Orbán és bűnbandája, ahogy kultúra- és kulturáltság ellenes is, zsigerileg gyűlöli az okos szót, a rációt, a kifinomultságot, az intelligenciát, a művészetet, meg az összes ilyen geci libsi szemétséget.
Most csupán kicsit karakteresebben jön ki ez ebben az értelmiség ellenes támadásban.

Ez egyébként nem hatalmi érdeke is Orbánnak: butább népet könnyebben nyom el és hülyít szét Ezért is rontotta le a közoktatás színvonalát, és most ezért is akarja elpusztítani a legjobb magyar egyetemet.

Orbán a legalja népekre épít, az ő irigységükből fakadó gyűlöletükre, nincs ebben az égvilágon semmi ideológia, az csak a kamu duma.

Ez a barbárok gyűlölete és támadása a kulturáltak , az értelmiség, a náluk különbek ellen.
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.03.30. 23:44:44

Az, hogy a primitívek serege, Cipollával az élen, így működik, az náluk természetese, de,
szégyellhetik magukat a "vörös csepelelesek", hogy egy ilyen taplót választottak képviselőnek és polgármesternek, aki: "" csepeli vasmunkás imázsát magára öltheti .." !
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.30. 23:59:09

Nagyon szomorú cikk.

Nagyon igaz.
Válasz erre 

morph on deer 2017.03.31. 00:25:16

"...ezzel a kormánnyal nem lehet tárgyalni, egyezkedni, érvelni, hanem csak kemény szavakkal, esetleg füttyel, tüntetéssel visszautasítani a felülről jövő zsarolásokat."

Én még a szemöldök kissé morcos összevonását is javaslom, - esetleg - ha "esetleg" a fütty nem lenne eredményes..!

Jééézus!
Egyezkedni, meg tárgyalni?

Az ebolával, meg a pestissel nem kéne megpróbálni ugyancsak "megbeszélni a dolgot" - esetleg?

Már előre szólok: a dögvésszel sem tárgyal és egyezkedik az ember, hanem megszünteti, aztán még a helyet is fertőtleníti, ahol egyáltalán valaha is előfordulhatott!

Persze addig kéne észbekapni, amíg van kit kigyógyítani.
Kár, hogy "orvos" is kéne a dologhoz...
Válasz erre 

koala kóla 2017.03.31. 00:54:47

A szocik és zsidók magyar értelmiségirtása köztudomású tény.

Az ha vmi mellett ők kiállnak, már eleve mutatja, hogy káros a magyarságra nézve.

A csehek azonban nemcsak pofáztak a kémközpont kirúgásáról, hanem meg is lépték:

'It was originally located in Prague, but because of "political and financial conflict between its founder and Czech government"[5] represented by Vaclav Klaus it moved to campus in Budapest.'

en.wikipedia.org/wiki/Central_European_University
Válasz erre 

Bolsi Buster 2017.03.31. 00:56:37

Ez a fideszesek buták, mindenki buta csak mi libsik vagyunk okosak az amerikai választásokon is óriásit bukott.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2017.03.31. 01:04:48

"Még azt is megkockáztatják a cél érdekében a kormány illetékesei, hogy megorroljon rájuk az egyetemet támogató Egyesült Államok, pedig Donald Trump megválasztásához nagy reményeket fűzött a magyar illiberális rendszer. "

Helyette a szenátus vizsgálja Soros külföldi felforgató tevékenységét:

www.foxnews.com/politics/2017/03/15/gop-senators-ask-tillerson-to-probe-us-funding-soros-groups-abroad.html
Válasz erre 

2017.03.31. 03:22:17

A nép érdeke sokkal fontosabb, mint vezetőinek ideológiai meggyőződése. A jó vezető mindig azzal fog össze, akivel jobban szolgálhatja a népe érdekeit. A saját személyes meggyőződéshez mereven ragaszkodó politikus kártékony állatfajta. Sajnos a magyar értelmiség óriási többsége mereven ragaszkodott merev antikommunizmusához. Ezért aztán: a Szovjetunióval való együttműködésre csak a moszkoviták és a hazai merev kommunisták kis csoportja volt hajlandó. Ebből fakadt aztán az, hogy a Jaltában megfogalmazottak végrehajtására Sztálin csak a lakosság óriási többsége által kitaszított kisebbségére építhetett, és ez a kisebbség is csak a durva erőszak eszközeivel tarthatta fel a hatalmát. Ma jogos Sztálint és a Rákosi-bandát erkölcstelennek minősíteni, de tudomásul kell venni, hogy nem volt más megoldás sem Sztálin, sem Rákosi számára. Akinek nincs társadalmi bázisa, az csak a terrorral képes tartani a hatalmát. Menjünk csak végig a logikai láncon:
- Sztálin Közép-Európában nem építhetett másokra, mint az általa megvetett, a saját népük előtt tekintélyt nem élvező szolgákra, és egy törpe létszámú szektás magyar kommunistára!
- Rákosiék nem építhettek a magyar népre, tehát számukra csak az, számított, ami a megbízójuknak tetszését elnyerhette.
- Rákosi szűkebb moszkovita csapata többségében sidókból állt. Itthon is döntően a holokauszt borzalmai után megmaradt, részben bosszúra éhes, részben a régi rendszertől joggal betegesen félő sidókra kellett támaszkodnia. A moszkvai vonalat elfogadók között az értelmiséget szinte csak a sidók képviselték. Ezt ma csak a bűnükként emlegetik, pedig nélkülük a Sztálin által kikényszerített rendszer talán kevésbé embertelen, de kulturálisan még primitívebb lett volna. Mi ne rójuk fel a magyar sidóságnak a Rákosi-korban elkövetett bűneit, ők azonban gyakoroljanak önkritikát akkori magatartásuk miatt. A hazai antiszemitizmust csak két oldalról lehet leépíteni. Ezt ugyan a sidóirtásban bűnös magyarságnak kell kezdenie, de a sidóság sem mondhatja azt, hogy neki mindig és mindenben igaza volt.
Válasz erre 

2017.03.31. 03:32:15

@pamut:
Tovább a lenini úton:

Trockíj jövőképe! Válasz Lenin Mi a teendő? Brosúrájára! 1903
Ön a pártot a proletáriátus helyébe foglya tenni, aztán a központi bizottságot a párt helyébe, a párt főtitkárát a központi bizottság helyébe, így a proletáriátus nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Ön a FIDESZT az egy párt helyébe foglya tenni, majd a kollégiumi brancsot a párt helyébe, a pártelnököt a kollégiumi brancs helyébe, így a FIDESZ nevében egyetlen személy hatalmát fogja elérni!
Lenin ismeretes axiómáját, hogy a forradalmak minden jóhiszemű emberére — sajnos — több száz gonosztevő esik, a magyarországi bolsevizmusra alkalmazni aligha lehet, mert annak notórius képviseli közt jóhiszemű embert Diogenes lámpásával is, nehéz volna felfedeznünk. Régi kriminalisták, akik átéltük itt a vörös uralom borzalmait, tanúságot tehetnénk róla bírói megállapítások nélkül is, hogy a "Tanácsköztársaság" berkeiben jóformán, csak, közveszélyes gonosztevőket láttunk

Politikus portrék:
Annál többen voltak a haszonélvezők és kompromittáltak. Nagyon sok ostoba, képzetlen embert raktak a sztálinisták vezető pozícióba. (Ha az elmúlt ötven év állandósult politikai jellemzőit keressük, egyet könnyen találunk: Mind Rákosi, mind Kádár, mind Antall, mind Horn, mind Orbán vigyázott arra, hogy hatalma fénykörében csak olyanok sütkérezzenek, akik erkölcsük, képességük, képzettségük alapján nem lehetnek rájuk veszélyesek. Ezzel magyarázható, hogy a vezetésben a politikai változások során a középszernél is gyengébbek maradtak a jellemzők.)
A hatalmat ugyan gátlástalanul osztogatták a nem csak képzettséggel, de a képességekkel sem rendelkezők körében, de még gátlástalanabbul el is vették. Ezt a veszélyezettséget ráadásul meg sem fizették, cserébe csak a másokkal szembeni hatalmaskodás jogát adták meg. Ezért az apparátusuk egyre gyengébb és használhatatlanabb lett.
Válasz erre 

Bolsi Buster 2017.03.31. 04:02:11

@lényeglátó: Na, akkor sok a hasonlóság a soros és sztálin kiszolgálói között, mert senki nem állt ki a CEUért hisztizni csak Demszky és a szokásos libsi fajvédő csapat.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.03.31. 04:53:22

Soros célja a nyitott társadalom, ez mozgatja őt, fiatal korától kezdve.

Érdekesség, hogy 3 családneve is volt már, ill. én ennyiről tudok: Schwartz néven született, Buchbaum néven kollaborált a nácikkal még Budapesten németnek álcázva, ma Soros a becsületes neve.

Mit jelent ez?

Patrióta oldalról az USAban és bármelyik országban azzal vádolják, hogy káoszba akarja taszítani az országokat, és magát Istennek képzelve az Alkotmány fölé helyezi magát és az USAban ez igen súlyos vád.

Hogyan teszi ezt? Főleg szervezeteinek és médiájának anyagi támogatásával.

Mi a cél? Degenerálni a fehér bőrü keresztény országokat, génállományuk lerontásával -köztudottan az ázsiaiak és a fehérek rendelkeznek a legmagasabb IQval, a fekete afrikaiak pedig a legalacsonyabbal, de az afro-amerikaiak sem sokkal magasabbal, mint az afrikaiak- , hitük és tradícióik, önazonosságuk megtörésével. Kb. ugyanazokat a vádakat kapja Soros, amivel a nácik illették annak idején a sidókat.

Miért teszi ezt Soros? Mert az intelligencia, és az értékek mentén összefogni képes egyének veszélyt jelentenek a diktatúrákra. Soros tervéhez buta emberek és szétforgácsolt társadalom szükséges. Kár lenne vitatkozni arról, hogy Soros Istennek képzeli magát, és sem az egyének, sem a társadalmak szuverenitása nemhogy nem érdekli, hanem kifejezetten bosszantja.

Jól ismert, hogy Soros minden patrióta vezetőt betegnek, szélhámosnak nevez, kezdve Trumptól Putyinig vagy Orbánig. Az ilyen emberek erősítik egy csoport összetartozását, így Soros nehezebben férkőzhet közéjük fertőző szellemével, és nehezebben veheti el a vagyonukat.

Mert azt bizony, nem a legyek hordták össze. Soros hosszú és sötét vállalkozói múltjában, amit fegyverkereskedéssel kezdett, komoly lépcsőfokot jelentett, amikor megkísérelte ellopni a bedőlő Szovjetúnió nyersanyagkészleteit, ami elég jól ment az olyan degenerált iszákos vezetők mellett, mint Jelcin. A nyugati sajtónak soha semmi baja nem volt Jelcinnel, nagy demokratának tartották, holott sokszor a nyilvános megjelenésein is botrányosan ittas volt - itt gondolhatunk Junkerre is, de Jelcin keményebben ivott - , végül belehalt az ivásba. Jelcin idején az orosz átlagember majdhogynem éhezett.

Putyin megszabadult azoktól az érdekeltségektől, amelyek az oroszok olajhasznait külföldre talicskázták, és hosszú regnálása alatt az életszínvonal meredeken emelkedni kezdett. Ezért gyülöli Soros Putyint annyira, és ezért provokálta a medvét Soros Ukrajnában, ahol a korábbi amerikai kormányzat vezetői -Soros jó barátai- hatalmas befektetéseket eszközöltek. Egyszerüen fogalmazva most az ukrán nyersanyagokat lopja Soros, így most Ukrajna a demokrácia, és oroszország a diktatúra, legalábbis a liberális sajtóban. És nem véletlen, hogy Ukrajna koldusszegény és az is marad, amíg nem lesz egy erős nacionalista vezetője, mint a szerencsésebb országoknak. Addig maradnak a nk-i hitelek, amik biztosítják a 'befektetők' uralmát a kormány és a természeti erőforrások felett.

Nna, ennek az embernek kéne elhinni, hogy értelmiséget akar képezni nekünk, vagy közép-európának a CEUn, és a Open Society egyéb szervezetein keresztül.
Válasz erre 

midnight coder 2017.03.31. 06:39:34

A 80-as éveknek, amikor a bölcsészek fújták a passzátszelet, már rég vége. És nem csak a FIDESZ-nél: az MSZP sem hajlandó etetni a saját értelmiségi holdudvarát, ezért is ment csődbe az erre a célra szolgáló Népszabó. Így múlik el a világ dicsősége.
Válasz erre 

Nzoltan 2017.03.31. 07:05:43

A jogvédōk az utóbbi idōkben megfeledkeztek a magyar polgárokról. Ezért nem sír értük senki.
Válasz erre 

Pilotax 2017.03.31. 07:31:43

Azért jó lenne már egyszer és mindenkorra tisztázni, hogy az értelmiséget nem a humán képzettségűek jelentik. A CEU nak pl. nincsenek önálló karai, természettudományos, vagy műszaki fakultásai. Akkor mitől is a legjobb egyetem? Kizárólag humán meg társadalom tudományokat oktatnak, ( a közgazdaság is a társadalomtudományok közé tartozik, csak van némi kötődése a matematikai statisztikához)azok meg nem nagyon felelnek meg a tudományosság legfontosabb kritériumának, az objektivitásnak a függetlenségnek. A humán és társadalomtudományok a jellegüknél fogva alapvetően ideológia függőek, azok meg definíció szerint sem lehetnek objektívek, függetlenek. Az olyan tudományos megállapítások amelyek csak statisztikai eszközökkel kimutathatóak, azok nem objektívek, nem törvényszerűségeket mutatnak meg, csak esetleg meghatározó irányokat.
Nm a CEU-t akarom bírálni de zavaró, hogy egy ilyen egyetemet kiáltanak ki a legjobb magyar egyetemnek. No persze azért mert akik erről firkálnak azok is bölcsészek.
Hagyja békén a kormány a CEU-t mert kell, mert szükség van rá. Igazából az ellen szólaltam fel ahogyan nálunk az értelmiség fogalmát torzul kezelik.
Válasz erre 

legális 2017.03.31. 07:32:14

Senki nem hoz torvenyt a ceu megsemmisitesere, a ceu semmit nem tesz annak erdekeben, hogy a bezart kiskapuk helyett a nyitott kapun lepjen at
Csodalkoztam volna, ha nem lazongo nyalverse lenne a reakcio arra, hogy mukodjon mindenki szabalyszeruen
A cikkelejen undorito hangulatkeltes a Nemeth Szilardra hivakozas, tudtommal nem visel kevesebb ertelmisegiekre utalo ismervet, mint a jobban kepzett dk, mszp, egyutt srb politikus, ez meg nem szepsegverseny
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 07:57:19

Ja, mindrn bizonnyal csak a ceu-képzett genderszakemberek és kisebbségpolitikusok képezik az értelmiséget.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.31. 08:37:26

Tessék mondani, mióta értelmiség Soros sleppje?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2017.03.31. 08:42:43

@MaxVal BircaMan HJCD: És te mióta vagy magyar?
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:19:38

Lehet, hogy csak így akarja Orbán beverekedni magát Trumphoz, mert várakozásai ellenére az nem méltányolja lelkes seggnyalását. Annyit azért figyelmen kívül hagyott, hogy a CEU ügyében nem Trump az illetékes, hanem New York állam. Így maximum egy harmadvonalbeli politikussal tárgyalhat a maga okozott "problémáról". Sok sikert!
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:21:24

Végzettsége:
1996-ban a Budapesti Műszaki Egyetem közoktatási vezetői szakán szerzett oklevelet. 1997-ben az ELTE környezetpedagógus szaktovábbképzésén vett részt.

No comment.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:23:03

@VaradiJanos: Te is csak kívülről láttál egyetemet.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:24:18

@Tibi !: Azaz mégiscsak: 32 évesen végezte el a BME büfészakát.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:26:16

@nu pagagyí: így van, nem úgy mint a tesóid akik most is ott vannak: úsznak a spirituszban, mert három füllel születtek apádék fura szokásai következtében.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:26:39

@VaradiJanos: Az előző 2 hozzászólásom pont az ilyen genderszakozó, köcsög tolvajfidesz trolloknak szól! Nézz csak utána a rezsisziszi gazdád életpályamodelljének, aztán köcsögösködjél a CEU kapcsán!
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:27:12

@Tibi !: Csak úgy süt róla a tudomány! Azért nem gondoltam volna, hogy általa komolytalannak tartott tudományban szerzett oklevelet. Gondolom valami vágóhídon kamatoztathatta a diplomáit, amíg ki nem vakarták a szarból.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:27:49

@Tibi !: és apádat is szoktad ekézni a munkásőr-oklevelei okán?
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:28:07

@VaradiJanos: Te mivel is gazdagítod társadalmunkat?
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:30:51

@Tibi !: gazdája nagymamádnak volt akinek óvatlansága miatt ellette meg anyádat. A politikusok kamu diplomái nem igazolják a ceu kamu diplomáit. Mondjuk nekik legalább van vmi .... veled és a segghülye kölköddel ellentétben
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:32:26

@VaradiJanos: Elleni csak az olyan tolvaj bűnöző patkányokat szokták, mint amilyen te is vagy...
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:33:38

@nu pagagyí: semmi közöd hozzá, parazita, de mellékszálként azzal, hogy segítek visszanyomni a soros és haverjai seggébe a magadfajta szardarabokat
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:33:54

@VaradiJanos: Hát, kisköcsög, az én családomban nem volt munkásőr, ellentétben veled aki magából indul ki...
Válasz erre 

bkkzol 2017.03.31. 09:36:26

Nem kell összekeverni az értelmiségieket a "liberális értelmiséggel"!
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:36:52

@Tibi !: nem-nem, vodkázva bagzott idősebb tibor és gyógyszerezve ellett tiborné, tehát nem tévedtem
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:37:35

@legális: Minden működő műhelyt tönkre lehet tenni célirányos törvényekkel. Kérdés, kinek jó ez? Egy levegőtlen fülledt világot teremtenek, ahol az ilyen Szilárd félék a világítótornyok. Az országot már Európa sereghajtójává tette ez a rezsim, de nem áll le. A varangykirálynak még mindig nem tetszik, nem elég mocsaras.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:38:29

@VaradiJanos: Mindig öröm látni a fasszopó, tolvajfidesz tetvek vergődését! Nemsokára el lesztek tiporva, ti Nemzet testén élősködő aluliskolázott mocskok.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:38:37

@Tibi !: pontosan tudom, hogy volt, még az alakulatát is tudom, tehát hiába terelsz. Viszont ez nem szégyened, nem tehetsz róla, nyugi
Válasz erre 

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.03.31. 09:40:14

Mindenki ismeri a marxisták hozzáállását a magyar értelmiséghez és a kulákokhoz.

Azt is mindenki tudja hogy a legelszántabb rákosisták zsidók voltak.

Azt is mindenki tudja hogy a CEU zsidó intézmény.

Nna a CEUnak és sleppjének - egyedül Demszky volt a tegnapi tüntin ismert pofa - pont olyan a hozzáállása a magyar értelmiséghez mint Rákosinak.
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:40:33

@bkkzol: Megnyugtatlak, a szuverenitás nélküli papagájkommandó képviselőt semmilyen értelmiségivel nem lehet összekeverni. Nem értelmiségiek.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 09:42:47

@Tibi !: egyelőre a fajtád vergődik, de nem nagyon nő az a százalék, tetűhintáskám
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:43:04

@nu pagagyí: Ez semmi más, mint a terelés része. Minél nagyobbat szól, annál kevésbé foglalkoznak a viselt dolgaikkal szerintük. Azt, hogy közben mekkora károkat okoznak a magyar állampolgároknak és az országnak, nem érdekli őket. De az értelmi, erkölcsi szintjük se éri el azt a szintet, hogy foglalkoznának a következményekkel.
Egy rákos daganat a tolvajfidesz a Nemzet testén, minél előbb el kell távolítani őket! Kár minden szóért. Ennyi.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:43:38

.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.31. 09:44:47

ORBÁN debizony hogy beleáll az ügybe.

index.hu/belfold/2017/03/31/orban_a_ceu-rol_hiaba_milliardos_valaki_nem_allhat_a_torveny_felett/

Innentől komoly.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.31. 09:47:05

A New York Times és a Washington Post, meg a Die Welt le fog sújtani Orbánra.

Ő meg pont ezt akarja.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 09:48:55

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Bírom, amikor ezek a köcsögök úgy fogalmazzák meg a mondandójukat, mintha a CEU bármiféle törvénytelenséget tett volna. Ócska, átlátszó, ősi fideszmaffia barbatrükk.
Mondjuk ez a sugalmazás már simán egy per alapja lehet.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.31. 09:52:57

Az megvan hogy Junker befenyítette az USAt, hogy ő is támogatni fogja az USA államok kilépését, mert Trumpnak tetszik a Brexit?

Akkor Puttyin kottájából játszik a vén tintás?
Válasz erre 

nu pagagyí 2017.03.31. 09:53:14

@Parasztlengő az imperialistáknak: Azt hiszem a ti hozzáállásotokat is ismeri már mindenki.Pont olyan, amit leírtál, igaz mások kapcsán.
Válasz erre 

Ballib cenzorok réme 03 2017.03.31. 09:57:51

Majd a CEU is megfleel a törvénynek, vagy elhúz a faszba.
Ki nem szarja le Soros bérenceit ?

----

A 2018-as választás tétje, immár nem csak az hogy visszatérjenek-e az elkúrók és romba döntsék a gazdaságot, mint tették 2002-2010 között.

Hanem már az is itt dől el, hogy Soros Gyuri tervei szerint elárasztjuk-e hazánkat integrációra képtelen muszlimokkal.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.31. 10:02:37

@Ballib cenzorok réme 03: A CEUt Klaus már egyszer kirúgta Prágából, akkor kerültek ide.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 10:05:27

@Halál kamionja mindenkit elgázol: @Ballib cenzorok réme 03: Ostoba balfaszok, ne hazudozzatok! A CEU megfelel a hatályos magyar törvényeknek.

Qrvára unalmasak vagytok már ezzel az átlátszó maffiakommunikációval. Csak magatokat járatjátok le, én szóltam...
Válasz erre 

Ballib cenzorok réme 03 2017.03.31. 10:17:26

@Tibi !:

Fene tudja. Egyenlőre nekem úgy tűnik nem a Soros csikáknak áll a zászló.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 10:20:04

@Ballib cenzorok réme 03: "nem a Soros csikáknak áll a zászló."

Igen. A kiváló egyetem bezárása a náci könyvégetéseknek felel meg.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.31. 10:20:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Mi bajod azzal, hogy elégették a marxista irodalmat?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 10:24:19

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Nagy gondolkodók könyveit égették el.

Szerintem a marxista irodalmat se kell elégetni. Meg kell ismerni minden álláspontot, és lehet vele vitába szállni. A ostobaság nem vezet sehova.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 10:25:15

@Ballib cenzorok réme 03: Anyád Soros csicska!
Válasz erre 

Ballib cenzorok réme 03 2017.03.31. 10:29:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A kiváló egyetem bezárása a náci könyvégetéseknek felel meg."

EZ a hasonlat gyenge lesz.

Szerintem a holokauszttal kéne összevetni, mert úgy sokkal de sokkal félelmesebbnek sejlik.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.31. 10:29:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem gondolták nagy gondolkodónak őket, inkább a világ mételyének.

Hadd mondhassa már el egy nép, mit tart értékesnek, és mit nem? Igazi patrióták voltak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 10:40:39

@Ballib cenzorok réme 03: "a holokauszttal kéne összevetni"

Szerinted ez orbán terve? Na majd ha megkezdődnek a kínvallatások, kiderül.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 10:47:13

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "Nem gondolták nagy gondolkodónak őket"

Erich Kästner, Bertold Brecht, Kurt Tucholsky, Erich Maria Remarque, Franz Werfel, Sigmund Freud vagy Friedrich Wilhelm Forster ha nem is mind nagy gondolkodók, de nagy elgondolkodtatók.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 10:47:37

Nyehehe: index.hu/belfold/2017/03/31/orban_a_ceu-rol_hiaba_milliardos_valaki_nem_allhat_a_torveny_felett/

Egyértelmű, hogy a balfasz bonszájdúcse olyan törvény kapcsán hivatkozik csalásra, amit még meg sem hoztak. Most komolyan! Normális az ilyen?

A CEU helyében szénné perelném a kis köcsögöt! Ráadásul egy ukkmukkfukk hozott törvény mennyire lesz visszamenőleges hatályú egy, a törvény előtt teljesen jogszerűen működő intézményre nézve?
Válasz erre 

conchita wurst 2017.03.31. 10:48:19

Orbánnak mennie kell.

Az értelmiségiekre nagy szükség lesz Magyarország újjáépítésében. Túlment minden határon.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 10:48:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ne fáraszd magad, a poszt lejerült az Index címlapról. A kis tolvaj fasszofó köcsögök meg így már úgysem találnak vissza...
Válasz erre 

conchita wurst 2017.03.31. 10:49:41

@Tibi !: Ezt nem lehet csinálni egy jogállamban.

A NATOt kell bevetni lassan Orbán ellen.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 10:52:20

@conchita wurst: "A NATOt kell bevetni lassan Orbán ellen."

A NATO puhapöcs. A Specnaz simán elintézné, mielőtt a forradalmárok csak az utcába érnének.
Válasz erre 

Netuddki. 2017.03.31. 11:09:24

@conchita wurst: Ez az újabb módi, libsiző tolvajfidesz trollocska? Maszopos provokátornak képzeled magad?
Válasz erre 

conchita wurst 2017.03.31. 11:11:10

@Tibi !: Jogom van a véleményemhez! Elegem van a szellemi sivárságból, teljes szívvel állok ki a nyugatos politikáért és a nyitott társadalomért!
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 11:25:56

@pamut: "Ez egyébként nem hatalmi érdeke is Orbánnak: butább népet könnyebben nyom el és hülyít szét Ezért is rontotta le a közoktatás színvonalát, és most ezért is akarja elpusztítani a legjobb magyar egyetemet. Orbán a legalja népekre épít, az ő irigységükből fakadó gyűlöletükre, nincs ebben az égvilágon semmi ideológia, az csak a kamu duma." - Ez így igaz. Viszont egészen elképesztő az ezen a téren tanúsított cinizmusa. Ő maga ugyanis nem egy buta ember. A hozzá közel állók szerint egészen elképesztő, kimondottan zseniális politikusnak tartják, aki elképesztő éleslátással rendelkezik. Ezen kívül Soros pénzen a legjobb nyugati egyetemek egyikén tanulhatott, tehát képzettségben se szenvedett hiányt. Ehhez képest (az eddigi megszólalásai alapján) úgy tűnik, hogy Ráhel lánya buta mint a föld, és sötét, mint az éjszaka. A körülötte lévő személyek kitartó kontraszelekciója és az általa hozott intézkedéseknek hála a saját bagázsa (meg gyerekei) is kitartóan butul és züllik. És lehet, hogy nem lesz kihívója, de lemarad a versenyben is, családostul. Így a kör bezárul, és a kígyó a saját farkába harap.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.31. 11:34:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

1967 óta.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2017.03.31. 13:31:10

@conchita wurst: Hülyeségeket már ne beszéljetek! Orbán legitim választásokat megnyert, legitim miniszterelnök. Csak legitim módon, választások útján leváltani a számomra elfogadható és minden demokratikusan gondolkodó ember számára.

@MaxVal BircaMan HJCD: Már akkor is ment ez az állampolgárság biznisz?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2017.03.31. 13:32:18

@VaradiJanos: " tetűhintáskám" - egy kis burkolt zsidózás nélkül nem bírtad ki, mi?
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 13:59:38

@Tibi !: szia Soros-csicska! Bajban vagytok?
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 14:01:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ejnye, szerinted tetvesek a zsidók? Mit szól ehhez a ceu tanári kar? Én tibikutyát tetveseztem le, te a zsidóságot. Mocskos náci vagy.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 14:04:15

@conchita wurst: szervezzünk tüntit a genderszakértő szak megmentéséért! Le Orbánnal!
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 14:05:46

@CoolKoon: legjobb magyar egyetem? Bárkit felvesznek. Diplomagyár és szellemfertőzde.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 14:08:02

@Tibi !: "remélem szolidaritásból kivonul minden amerikai cég, kiváncsi leszek mit zabáltok majd meki nélkül"

Megoldjuk, kiskomám.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 14:09:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "nem a Nato kell ide, hanem atomot a hülye magyar népre"

A családod sugárbiztos, te marha?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 14:30:37

@VaradiJanos: "Megoldjuk, kiskomám."

Tudom, szart esztek.

Most is a szájatokba hugyozik a csúti geci, mint mindenkinek, de ti örültök neki. Ajkkor a szar is ízleni fog, tuti.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 14:31:29

@VaradiJanos: "atomot a hülye magyar népre"

orbán gazdád épp most intézi.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 15:12:46

@VaradiJanos: "Diplomagyár és szellemfertőzde." - Mi? A Cambridge, ahol a rohadék gazdáid tanultak Angliában Soros pénzén? Te mégis mit szívsz?
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 15:13:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Ajkkor a szar is ízleni fog, tuti. " - Sőt, sorbaállnak még majd repetára is....
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 15:16:44

@VaradiJanos: "Bajban vagytok?" - Majd az éjjel-nappal alkoholizáló, reménytelenül elbutult Fidesz-hívők lesznek bajban, amikor kiderül, hogy a csuti suttyó intézkedései miatt kétfajta munkalehetőségül maradt csak: az árokásás, és a földtúrás. Többre -egyetemek híján- még emberfeletti akarattal se vihetik majd.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 15:21:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "
Most is a szájatokba hugyozik a csúti geci, mint mindenkinek, de ti örültök neki. Ajkkor a szar is ízleni fog, tuti."

De csúnyán beszélsz, hogy vágnálak szájon, parazita.
Az az egyik nagy tévedésetek, hogy azt gondoljátok, a fajtátokat elutasító sokaság Orbán-hívő, pedig nem. Orbán nem saját erőből fog újra nyerni, a hányingerkeltő csúszómászó parazitacsapatotok elől menekül hozzá a sok választó.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 15:22:26

@CoolKoon: a ceu az Cambridge? Nem is tudtam.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 15:23:21

@CoolKoon: Szétröhögtem azon magam, hogy Trump be akarta váltani a választási ígélretét, eltörölni az obamacare-t, és a republikánusok mentették a helyzetet. Mekkorát néztek volna a Trumpra szavazók, mikor kiderül, hogy pont nekik fájt volna, ha sikerül. :))

A fideSSfasszopók is ugyanilyen fogalmatlanok.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 15:24:43

@CoolKoon: "Sorosnak a pöcse vége is kellemesebb mint ez a bőgatyás szar suttyóország"

Mit értesz "kellemes" alatt? Élménybeszámolót kérünk.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 15:26:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Trump egy kegyetlen rasszista állat. Télvíz idején kiköltöztetett egy néger házaspárt az otthonukból.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 15:27:12

@VaradiJanos: remélem a gazdájuk visszafogadja őket
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 15:51:24

@VaradiJanos: Nem. A CEU az a Soros által alapított egyetem. A Cambridge (konkrétan a Pembrook College) pedig az, ahova a gazdáid jártak Soros pénzén még az átkosban.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 15:52:18

@VaradiJanos: Ezt nem én írtam. Valamit nagyon elnéztél...
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 15:56:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Mekkorát néztek volna a Trumpra szavazók, mikor kiderül, hogy pont nekik fájt volna, ha sikerül. :))" - Mondjuk ezt már akkor is tudni lehetett, amikor rászavaztak azok a vidéki emberszerű képződmények. De mondjuk az amerikaiak (a magyarországi elittel ellentétben) nem szaroznak. Ha úgy érzik, hogy valaki a tökükre lép, simán elzavarják őt. Akár fegyverrel is.

"A fideSSfasszopók is ugyanilyen fogalmatlanok." - Persze, csak épp ebben az a különbség, hogy egy egyetem elvesztését nem éreznék át, hiszen sose voltak olyanban, azt se tudják, mi az. Viszont abból ők is értenének, ha a kórházban nem varnnák őket össze, hiába lógna ki épp a belük. És feltételezem, hogy abban a pillanatban pont nem az "eeemúttnyócévet" meg "sorosgyörgyöt" hibáztatnák ezért....
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 16:08:18

@CoolKoon: "abból ők is értenének, ha a kórházban nem varnnák őket össze"

Az a csúti geci nagy trükkje, hogy mindig hirtelen elront valamit, de azt a társadalom kis része szenvedi azonnal meg. Egyszer a trafikosokat, másszor a tanárokat, ... Szép lassan lecsúszunk a Szlovákokhoz képest is, de mivel abszolút értelemben tényleg egyre jobban élünk, nem érzékelik.

Meg az, hogy a nagy népességet nyomorban tartja, nem látzik a társadalom kettészakadása. Aki egész életében árufeltöltő, annak pl. a havi 770e bruttó és 1,5M bruttó ugyanolyan elérhetetlen messzeségben van. Ahogy a százmilliós és százmilliárdos lopás között se lát különbséget.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 16:10:29

@CoolKoon: Szoktam a helyesírási hibáikat javítani idézetben is, mert olyan snassz. Aztán néha elkap a gépszíj, és az értelmét is javítom. :))

Engem akart utánozni nagyon bénán.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 16:17:10

@CoolKoon: akkor minek kevered a kettőt, parazita? És gazdája nagyanyádnak volt, mielott kidobta a vemhes cselédjét, hogy egy nyílvános klotyón kelljen megellenie a kislányát
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 16:19:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "hogy mered egyáltalán a szádra venni SOROS urat? A legnagyobb magyar."

OK, meghagyom neked azt a szádravételt.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 16:27:06

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: "szégyellhetik magukat a "vörös csepelelesek", hogy egy ilyen taplót választottak képviselőnek és polgármesternek" - Hát tudod. Az ember már csak olyan, hogy azt választja polgármesterré, akiről úgy gondolja, hogy a legjobban hasonlít rá. A csepeliek a kidobóember-beütésű Rezsiszilárdot, a csutiak meg a gázszerelő-beütésű, együgyű Pénztáros Lőrincet. Mert hát győzött a "vox populi" ugye...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 16:33:32

@CoolKoon: "a csutiak meg a gázszerelő-beütésű, együgyű Pénztáros Lőrincet."

Volt nekik igazi polgármesterük. Annak volt valami visszafizetendő kölcsöne, mint sokaknak. Akkor hirtelen hoztak egy olyan törvényt, hogy adós nem lehet polgármester, le kellett monania. Mostanra el is törölték ezt a hülye törvényt.

Montam már, hogy orbán egy geci? :))
Válasz erre 

conchita wurst 2017.03.31. 16:44:00

sorost a világ minden országából ki akarják dobni a patrióták

a ceut meg konkrétan ki is dobták prágából

mindenhol a csőcselék védi csak ezt a felforgató mühelyt
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 16:55:20

@VaradiJanos: Csak nem megsértődtél, prolikám? A paraziták (vagy ahogy magyarul hívják: élősködők) az olyan lények, amik önzően, érdem nélkül élősködnek másokon, pl. a társadalmon. Ilyenek pl. a munkakerülő, alkoholista, de legalább mélységesen buta Fideszdroidok, a végtelenségig segélyen élők, a csövesek, és úgy általában mindenki, aki nem a saját maga termelte javakból/munkából/értékből él. Mint pl. a politikusok és csicskásaik....
Válasz erre 

conchita wurst 2017.03.31. 16:57:43

@CoolKoon: hát a fidesz legfőbb támogatói nem droidok hanem olyan emberek akik jól jártak az SZJA csökkentéssel meg a családi adóval

droid minden pártnál van de a fidesz azért nyerő mert kevésbé büdös a semlegeseknek mint a balliba pártok
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 16:59:14

@conchita wurst: "mindenhol a csőcselék támadja csak ezt a mühelyt" - FTFY
A csehekről amúgy se tudsz semmit, úgyhogy jobb, ha nem pofázol bele, hogy miért utálták ki Sorost Prágából.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.03.31. 17:02:27

@CoolKoon: szóval az hogy a csehek kidobták a ceut az rendben van az hogy a magyarok befenyítik őket az fasizmus?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 17:06:46

@conchita wurst: "hát a fidesz legfőbb támogatói nem droidok hanem olyan emberek akik jól jártak az SZJA csökkentéssel"

:)) A prolik nem jártak túl jól.

Egyébként mi jól jártunk vele, jobboldali is vagyok, de a tolvaj fideszt mégse támogatom. Ha nem lenne tolvaj, akkor se támogatnám, mert tönkretette a gazdaságot, kettészakította a társadalmat. Az, hogy nekünk kicsit jobb, nem kárpótol azért, hogy sokan szegényebbek lettek. Ha kicsit tovább gondolom, nem is nyertünk vele, mert az egész ország lecsúszott, orbán nélkül mindenkinek több lenne a pénze, szegénynek, gazdagnak egyaránt. (Most a fideSSmaffiózókról nem beszéltem.)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 17:07:41

@conchita wurst: "magyarok befenyítik őket"

Csak ne kend a magyarokra. orbán gecizik aljasul.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.31. 17:12:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 17:14:00

@CoolKoon: nem sértődtem meg, parazita. Az általad felsoroltak egy része valós, de kihagytad a fajtádat, akik mind társadalmilag, mind gazdaságilag, de emberi szinten is korcs, felesleges férgek, sokszor métely is vagytok. Nálunk most kicsit visszább vagytok tolva a lyukaitokba, de a bűzötök és vinnyogásotok azért még mindig zavaró. Alaposabb patkányírtásra lenne szükség.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 17:21:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "ha a pázmányt akarnák bezárni, csak a pedofil papok mennének tüntetni. Egy Demszky-volumenű intelektussal rendelkező támogatót nem tudnának felmutatni."

Nem, s erre igen büszkék lehetnek.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 17:37:58

@VaradiJanos: "Alaposabb patkányírtásra lenne szükség." - Egyetértek. A magadfajta nácikban amúgy az a vicces, hogy mindig azt hallucináljátok, hogy aki liberális, az mind pacifista, nőies buzi, aki soha, senkit nem bántana. Csak úgy mellesleg szólok, hogy Amerikában, a liberalizmus Mekkájában a magadfajtáknak is simán beadják a méreginjekciót/megsütik, ha túlságosan ugrál. Pedig a magadfajták sokszor őket szokták a "liberális fertő" őshazájának tekinteni. Nagy lenne azért a pofáraesésetek, ha kenyértörésre kerülne a sor....
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 17:51:17

@CoolKoon: nem, kis parazitám, nem az USA-t tekintik annak, hanem annak egyes részeit, pld New Yorkot ahol kb 40 éve nem végeztek ki senkit, ahogy a hülye liberális németeknél és svédeknél sem, de ez helyes, én ellenzem a halálbüntetést, bár nem is értem, hogy ezt miért hoztad most szóba. Kezdesz megbolondulni a bűzlő lyukadban? Húzz ki levegőzni kicsit!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 18:10:25

@VaradiJanos: Öregem, ritka egy tahó patkány vagy.

A liberálisok mind hülyék, de a gazdád nagy igyekezetében átesett a ló túlsó oldalára, és egyre nagyobb szolgaságban tartja a népét. A vicc, hogy ennek örültök, és a szabadság szitokszó nektek.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 18:19:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: mondtam már, parazita, gazdája a nagyanyádnak volt, de aztán vemhes lett tőle, oszt kidobta, így ellette meg édesanyádat egy nyílvános klotyón. Ezért becézte a rokonság Szarimarinak?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 18:30:27

@VaradiJanos: Miket tudsz mondani! Érdekes lehet a folklór nálatok. :))
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.31. 18:33:46

Azt mondják, cigányok 10 percig is tudnak káromkodni szóismétlés nélkül. :))

Na, erre is lehetne egy szakot nyitni a CEU-n.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 20:08:45

@VaradiJanos: "pld New Yorkot ahol kb 40 éve nem végeztek ki senkit" - Nos, "kedves" inasiskola-szökevény: ha legalább egy kicsit karattyolnál ángélusul, akkor tudnád, hogy New York államban a halálbüntetést végleg(?) 2004-ben törölték el, de attól még bizonyos szövetségi bűntettekért még ott is felkötnek. Vagy beszéljünk inkább a másik "liberális fertőről", Kaliforniáról, ahol még manapság is tartanak néha kivégzéseket?
"ahogy a hülye liberális németeknél és svédeknél sem" - Ahogy Európa többi részén se, mivel a halálbüntetés Európa-szerte tiltott. Ezt pedig nemzetközi egyezmény garantálja, ami ellen még a gazdid se tud semmit tenni, hiába verte emiatt a nyálát pár éve.
"én ellenzem a halálbüntetést, bár nem is értem, hogy ezt miért hoztad most szóba." - Igazán?! Ellenzed?! Akkor a "patkányirtást" mégis hogy kell értelmezni? Csak nem szó szerint?
"Kezdesz megbolondulni a bűzlő lyukadban?" - Persze. Hiszen bűzlik a liberalizmustól....
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 20:20:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az a csúti geci nagy trükkje, hogy mindig hirtelen elront valamit, de azt a társadalom kis része szenvedi azonnal meg." - Mondjuk a netadót lehet, hogy a társadalom kis része szenvedte volna meg, de történetesen egy olyan "kis része", amely képes volt ezért azonnal utcára vonulni, és a fészkük ablakán egereket, billentyűzeteket bedobálni. Az oktatás szétbarmolását meg elég széles tömegek is megszenvedték, de akkor volt is tüntetés, még a rusnyapofájú Palkovics aljas fenyegetései ellenére is.

"Szép lassan lecsúszunk a Szlovákokhoz képest is" - Mondjuk oktatásban még mindig van hova lecsúszni, hogy a szintjükön legyünk, de hát ne feledjük, hogy ők voltak (vannak) annyira ostobák, hogy képesek voltak egy egyetemet is betiltani csak azért, mert magyar volt.

"Aki egész életében árufeltöltő, annak pl. a havi 770e bruttó és 1,5M bruttó ugyanolyan elérhetetlen messzeségben van." - Jó, de az egészségügy egy kicsit más. Ha a fideszdroid azt hallaná, hogy "jól van uram, holnap megműtjük az apját, de a műtét sürgősségi felárral együtt 500e Ft lesz. Ja és előre kell fizetni", akkor talán már másnap felkötné a csuti vajdát az első fára

"Ahogy a százmilliós és százmilliárdos lopás között se lát különbséget." - Nem hát, mert az SOKKAL több pénz, mint amit egy átlagember el tud képzelni (ugye kb. 1 millió környékén leáll az agyuk helye).
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 20:25:15

@VaradiJanos: "akkor minek kevered a kettőt, parazita?" - Ja és nem én kevertem a kettőt, hanem te. Én azt írtam, hogy (a gazdid) "Ezen kívül Soros pénzen a legjobb nyugati egyetemek egyikén tanulhatott". Ebben hol volt benne a "legjobb magyar egyetem"?
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 20:27:38

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Mostanra el is törölték ezt a hülye törvényt." - Érdekes, mégis még mindig Pénztáros Lőrinc a polgármester, nem az a "normális" tag...

"Montam már, hogy orbán egy geci? :))" - Biztos verte őt az általánosban vagy valami. Biztos a skizofréniáját is az hozta elő :D
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 20:32:29

@conchita wurst: "hát a fidesz legfőbb támogatói nem droidok" - Ezt elég nehezen hiszem...
"hanem olyan emberek akik jól jártak az SZJA csökkentéssel" - Ja. Meg a rezsicsökkentéssel, meg az itt-ott odavetett nyugdíjkiegészítéssel. De szerintem mégis főleg azok a legfőbb támogatók, akik kaptak egy trafikot, vagy haveri alapon némi zsíros megrendelést...
"meg a családi adóval" - Na ez egy kicsit más tészta. Ugyanazok ugyanis az oktatásügy szétbarmolásának a legnagyobb károsultjai, tehát nem hiszem, hogy annyira lelkes támogatók.
"a fidesz azért nyerő mert kevésbé büdös a semlegeseknek mint a balliba pártok" - A Fidesz azért nyerő, mert a többiek egy hajszálnyival ugyan, de még náluk is gázosabbak. A semlegesek meg szerintem már évek óta nem járnak szavazni....
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 20:35:24

@conchita wurst: "szóval az hogy a csehek kidobták a ceut az rendben van az hogy a magyarok befenyítik őket az fasizmus?" - Nem, nagyon nincs rendben. Csak hát Klausról elég annyit tudni, hogy ő volt az, aki gyakorlatilag felajánlotta Meciarnak Csehszlovákia szétválását. Mellesleg akkora rohadék, mint a ház, de mondom: látszik, hogy fogalmad sincs az egészről, úgyhogy fölösleges ebbe kapaszkodnod.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 21:53:36

@CoolKoon: na, buta àllat, megint beégetted magad. New York állam 1976 óta nem alkalmazta ezt az egyébként rendelkezésére álló büntetési nemet. A patkányírtás alatt nem a fizikai megsemmisítéseteket értettem, hanem a totális háttérbe szorításotokat. Eddig csak egy fennsobbség-tudatos féregnek gondoltalak, de már látom, hogy ráadásul atombuta féreg vagy. Kár a rád vesztegetett időért.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.03.31. 22:43:22

@VaradiJanos: "New York állam 1976 óta nem alkalmazta ezt az egyébként rendelkezésére álló büntetési nemet." - Szar dolog a diszlexia, nyomikám. Leírom hát még egyszer, hátha ezúttal sikerül kisilabizálnod: sz ö v e t s é g i b ű n t e t t e k é r t N e w Y o r k b a n i s b á r m i k o r f e l k ö t h e t n e k. Így már könnyebb kivenni?

"nem a fizikai megsemmisítéseteket értettem, hanem a totális háttérbe szorításotokat" - Igen, Mo-n diktatúra nincs, de igény az lenne rá. Ugyanis a liberalizmus "totális háttérbe szorítása" pontosan ezt jelenti. És van egy rossz hírem: ha ez bekövetkezik, nem biztos, hogy a dákó jó oldalán fogsz állni....

"de már látom, hogy ráadásul atombuta féreg vagy" - Jujj, szinte a laptopomon keresztül érzem, mennyire görcsösen vágysz arra, hogy ez tényleg így legyen. Csak hát ez nem egy mesevilág...
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.31. 23:28:18

@CoolKoon: a "nem alkalmazta" és a "felköthetNEK" szerinted kizárják egymást? Anyád szipuzott amikor bagzott apáddal?
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.03.31. 23:33:17

@CoolKoon:
A 60-as években 5+1-es gimnáziumba jártam (5 nap suli, szombaton a csepeli motorkerékpár gyárban "munkásosztályozás"). Utáltunk kijárni, arra jó volt, hogy az osztály összes tagja diplomás lett. De. A csepeliek, nagyon normális, abszolút nem elvakult munkás emberek voltak, egy ilyen hót buta seggnyalót még udvarosnak se engedtek volna maguk közé! Bezárt a gyár, vegyült a nép és megzavarodtak a gondolatok. Vajon mit gondolhat az a volt csepeli melós, aki szakadt fotelében a Kinizsi (esze ágában nem volt csikit inni) sört szorongatva látja ezt a faék egyszerűségű zembert a Tv-ben?
Válasz erre 

CoolKoon 2017.04.01. 00:03:10

@VaradiJanos: Szóval szerinted gyakorlatilag kizárt, hogy kivégezzék arrafelé az embert. Nos, akkor nyugodtan tegyél egy próbát. Vagy menj el Kaliforniába. Ott egészen biztosan van halálbüntetést. Még szidták is a svájci négert, amiért az egyik halálraítéltnek nem adott kegyelmet, még annak ellenére se, hogy a börtönben egyetemet végzett meg hasonlók. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy az ottani felfogás szerint bizony NAGYON sokminden belefér abba, hogy mi van akkor, ha valaki nem tartja be a liberalizmus játékszabályait. Breivik pl. ott el se jutott volna a rendőrautóig, mivel szitává lőtték volna. Igen, ez is liberalizmus ám, nemcsak az, amiket a férfiszeretői köreidben (=kormánykörökben) szeretnek hangoztatni.
Válasz erre 

CoolKoon 2017.04.01. 00:04:41

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: "Vajon mit gondolhat az a volt csepeli melós, aki szakadt fotelében a Kinizsi (esze ágában nem volt csikit inni) sört szorongatva látja ezt a faék egyszerűségű zembert a Tv-ben?" - Hofit idézve: "Na ez vajon kinek a szeretője.." :D
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.01. 00:47:17

@CoolKoon: Szegény, ha még élne ige nehezen viselné a mostani állapotokat.
Válasz erre 

2017.04.01. 06:24:20

@nu pagagyí:
Minden hatalom barom! Gyűlöli és fél a be nem csapható embereket!
Az úri gazemberekről Remete levele

Kedves egy komám, a városbúl!

Tudod, itt a Bódva partján, a víz folyásán szemlélődve, a világ folyásárúl töröm a vén fafejemet. Bíz az, az idő csak a régi tengejin forog lötyőgősen, mint jobbágy ökrös szekeriben, a főd is úgy forog, az űr nevű hideg ürességben.
No régen is vót a tisztességes, ember, ember meg a gazember, mint vetésbe a gyom, mindenféle oda nem való, kártevő betolakodó! No ezeknek erőszakosnak kellett lenni, hogy helyet szorítson magának. Meg rejtőzködni mert ha felismerik ki is ő, hát kigyomlálják! Mindaddig, míg a gazok többségbe nem kerülnek, oszt megalakítják a maguk „demokráciáját”, mert azon túl, ők a NÉP!
No aztán egymással is versengenek, a legnagyobb, legügyesebb gazemberbűl, lett a fáraó, császár, a király a kor divatja szerint! Lényeg az vót, melyik a leggátlástalanabb, aki legyilkolta a többit, míg egyeduralkodó nem lett! A slepje meg „nemesember” A címet a főgazember adta, az őtet szolgálóknak, birtokkal, vagyonnal! Ők birtokoltak minden jót! Később idővel, akik szintén gazemberek vótak, de szegények maradtak, kitalálták, hogy fellázítják a többi szegényt, segítségükkel a gazdagokat elűzik, maguk ülnek a helyükbe!
Működött is a dolog, ért el sikereket, az elnyomottak, a „dolgozó, kizsákmányolt tömegek” körében. Az is jusson eszedbe, hogy Árpád Fejedelem, még választott vót! Dédunokája már királlyá tette magát! Új hit, eszme, új rang! Akinek nem ízlik, mehet másvilágra! Később gyerekeiket, testvéreiket is elpusztították a maguk hatalma érdekiben, végül az egész háza népe belépusztult! Azóta idegen királyok gyöttek, a nép pusztúlt, helyükre mások gyöttek! Kitalálták, hogy ha már ők rabszolga jobbágyok, gyerekeik nem lesznek azok! Sőt egyáltalán nem lesznek! Nem is lett csak az újonnan bevándoroltaknál, 4-8 gyerek! Vegyes lett a magyar, mint a rókaszar! Madártollú, patkányszőr, kígyó/békabőr minden van benne, csak igazmondó egyenes magyar, nincs má, mutatóba se!
Az egymás gyilkolása hagyománya új erőre kapott az új, kommunyista eszmébe is! Zsúgásvilli/Sztalin/acél efftárs lett a gyilkolás lett legnagyobb szakértője! Olyan rövid lett országlásuk, mint a „hatalmi konkurensek” élete!

2017-03-29
Válasz erre 

CoolKoon 2017.04.01. 10:06:54

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: Hát, ha élne, 81 éves lenne, és a kora miatt már amúgy se szerepelne túl sokat. Viszont az első Orbán-kormányon keresztül azért kapott egy kis ízelítőt az Orbán-rezsimről, és meg is mondta róla a magáét...
Válasz erre 

élesi 2017.04.01. 10:42:53

Amióta a kormány megkapargatta szarosgyurka diplomagyárának ügyeit, az ballibéknél hirtelen „Magyarország legjobb egyeteme” lett. Annyira aranyos.
Válasz erre 

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.02. 21:46:30

A CEU Soros lázálmait hirdető propagandintézmény, nem tudományos, nem tudásgeneráló, nem értelmiségképző. Azok támogatják persze, akik egzisztenciálisan függnek tőle, de nem azzal az indokkal, hgoy egzisztenciálisan függök a CEU-tól (közvetlenül vagy közvetve), hanem hamis ideológiát gyártva támogatásukhoz..
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard