Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor megpróbálja tovább hülyíteni az Európai Néppártot

Orbán Viktor megpróbálja tovább hülyíteni az Európai Néppártot

Lehet-e visszafogottan migránsozni, vagy úgy kiszorítani az országból a CEU-t, hogy közben mégis itt maradjon? El lehet-e játszani, hogy minden rendben van az igazságszolgáltatással, amikor a legkirívóbb korrupciós ügyekkel érdemben nem hajlandó foglalkozni az ügyészség? Ilyen kérdések tolulnak fel az emberben, amikor Orbán Viktor meglehetősen cinikus leveléről olvas a sajtóban, melyet az EPP vizsgálóbizottságának, az úgynevezett bölcseknek írt.

nepszava_11.jpg

Fotó: Népszava

Bár sarokba szorították, mégis úgy viselkedik a magyar kormányfő, mintha az ellenfeleinek semmi esélyük nem lenne vele szemben. Jól tudja, hogy pártja néppárti tagságának felfüggesztése, majd azt követő uniós választások végeredménye a lehető legrosszabb forgatókönyv megvalósulása volt számára, ám ő most úgy döntött, hogy nem változtat érdemben a taktikáján, hiszen eddig ez volt sikerének kulcsa.

Ám a helyzet gyökeresen megváltozott tavaly április óta. Szeptemberben az Európai Parlament kétharmados többséggel elfogadta azt a Sargentini-jelentést, mely igen komoly kritikát fogalmazott meg a magyar jogállamiság helyzetéről, idén márciusban pedig szinte egyöntetű szavazati aránnyal függesztették fel a Fidesz néppárti tagságát, egyúttal kijelölt a pártcsalád vezetése egy háromtagú vizsgálóbizottságot, amelynek feladata a magyar kormánypárt átvilágítása lesz.

Azt is ordas hazugságnak tartják mind ellenzéki, mind kormányoldalon, hogy médiaegyensúly van Magyarországon, illetve, hogy a korrupciós ügyek feltárásában az EU élmezőnyéhez tartozunk.

És, ha még ez sem lett volna elég, a május végén megtartott uniós választáson érdemben nem erősödtek meg azok a populista erők, melyek vezetőivel a kampányban nyíltan parolázott Orbán Viktor. Miután egy kereszténydemkorata-szociáldemokrata-liberális koalíció kezdett formálódni az EP-ben, a magyar kormányfőnek az az esélye is elszállt, hogy közvetítsen a szélsőjobbos és centrista konzervatívok között.

Orbán ezt követően függesztette fel a közigazgatási bíróságok felállításáról szóló törvényt, ám ez a gesztus valószínűleg nem lesz elegendő ahhoz, hogy ismét bevegyék az EU jövőjét alakító csapatba. Mivel érdemi megoldásként csak a néppárti frakcióba való visszasomfordálás tűnik, elég meglepő, hogy Orbán ismét felmondta azokat a hazugságokat, melyeket korábban többször elvetettek már az EU-ban és a néppártiak táborában.

Úgy tűnik, hogy pótcselekvésen kívül másra nem futja most Orbán Viktor részéről, hiszen azt most minden megnyilatkozásakor figyelembe kell vennie, hogy közelednek az önkormányzati választások. Ezért hát saját tábora egységben tartása érdekében úgy viselkedik, mint aki egy lépést sem hátrál, pedig a tankok igencsak megközelítették a Fidesz lövészárkait. Teszi ezt annak ellenére, hogy szavazói közül is kevesen hiszik el, hogy például a CEU önként távozott Bécsbe, senki nem vegzálta őket, pláne a kormány nem. Azt is ordas hazugságnak tartják mind ellenzéki, mind kormányoldalon, hogy médiaegyensúly van Magyarországon, illetve, hogy a korrupciós ügyek feltárásában az EU élmezőnyéhez tartozunk.

Nehéz eldönteni hát, hogy a kormányfő mire játszik akkor, amikor olyan dörzsölt bölcseket hülyít levelével, mint Herman Van Rompuy , Wolfgang Schüssel és Gert Pöttering. Pontosan tudják ezek a sokat próbált politikusok, hogy mi folyik Magyarországon, illetve, hogy milyen komoly tétje van a vizsgálódásuknak a konzervatív pártcsalád, a magyar belpolitika, illetve az Európai Unió jövője szempontjából. A magyar miniszterelnök mantrázása ezért inkább olaj a tűzre, mint a feszültségek csillapítása.

hvg_67.jpg

Fotó: hvg.hu

A legvalószínűbb az a magyarázat, hogy elfogyott az innováció a Fidesz propagandagépezetéből, illetve, hogy egyszerűen nincs elképzelés annak az ellentmondásnak a feloldására, mely szerint folytatni kell az őszi választásokig a migránsozós, sorosozós kampányt, oda kell pörkölni a még ellenálló intézményeknek, civileknek, illetve sajtóorgánumoknak, ugyanakkor valahogy mégis bent kéne maradni abban az Európai Néppártban, amely politikai súlyt biztosít a Fidesz számára, így csak a segítségével szerezhet uniós forrásokat, és semlegesítheti az ellene folyó eljárásokat. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Egyik lábam itt, a másik ott, de mit sem ér az egész, ha az egész testem a levegőben van.”  

215 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor megpróbálja tovább hülyíteni az Európai Néppártot Tovább
Facebook Tetszik
0
215 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr314893908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (215)
Az utolsó 100 komment:

Minden ballib bérretteg 2019.06.17. 11:44:16

@Blogolo Blogi:

Meglehetősen nagy baromságot írtál.
A migránsok napi több százan, helyenként több ezren jöttek a kerítés megépítése elött, utána meg kezdetben 100-200 majd 10-20 mostanra pedig 10 alati a számuk.

Igen.. Ez az a kerítés minek a megépítése ellen a teljes agyhalott ballib kórus tiltakozott.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 12:04:29

Még mindig a "CEU"?:P
Szóval majd ellátogatnak a bölcsek és ellátogatnak a Nádor utcába.
Mit látnak ott? Íme a népszagában a beszédes fotó, amiben már csepegtetik a valódi nevet:
nepszava.hu/3017036_csak-akkor-vizsgaljak-a-ceu-t-ha-mar-eluldoztek

És akkor a ballibáknak ki kell mászniuk valahogy a hazudozásból hogy a CEU és a Közép Európai Egyetem egy azonos intézmény volna...:P
Miközben a valóságban a Közép Európai Egyetem egy magyar akkreditációjú posztgraduális képzéseket adó, magyar és uniós diplomákat kibocsátó intézmény , amit a kutya sem "üldöz el"...
A másik, a CEU nevű pedig egy jew-yorki kamu.

Az eftársak sokat tettek annak érdekében hogy homályban maradjon amit művelnek/műveltek évtizedek óta...

Nézzük csak:

Magyarországon akkreditált képzések

A Közép-európai Egyetemen magyar és európai uniós tagállamok által is elismert végzettséget szerezhetnek a hallgatók. A felsorolt doktori iskolák és mesterképzések a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság (MAB) által akkreditáltak, az Oktatási Hivatal által regisztráltak. A szakirányú továbbképzéseket a 10/2006. (IX.25.) OKM rendelet alapján az Oktatási Hivatal regisztrálta.

Nnna. Van tehát ez a Közép Európai Egyetem. Szabályos magyar regisztrációval, számmal, akkreditációval, magyar és EU-s diplomákkal . Bántja ezt valaki? Lószart, mama.
Mehet tovább a vircsaft szó nélkül, senki nem akarja őket "elüldözni" .

A gond az akciósan, amúgy zsidós trükkel KEE helyett CEU néven futó , un. " amerikai akkreditációval" volt/van, ami több évtizedig egy new yorki irodát takart egy titkárnővel , és amire hivatkozva az itteni végzősök KÉT diplomát kaphatnak, akciósan egyet fizet kettőt kap címmel egy ámerikait is.
No ennek a vircsaftnak kívánt véget vetni az Orbán-kormány. Mert 1. disznóság és csalás 2.mert a magyar államnak ebből a globalista zsidó janicsárképzőből csak kára származott és származik.

Na ettől tört ki a ribillió a libaúsztatóban.És néhány vájtfülü gazembert leszámítva, akik pontosan tudják hogy a Közép Európai Egyetem és a CEU két külön entitás...
állítom hogy a legtöbb állampolgár őszintén úgy néz erre az információra mint Kolompár Dzsenifer BAZ megyéből a PISA tesztre...

Viszont hamarosan a ballibáknak ezt valahogy mégis be kell vallani. Már csöpögtetik, de az igazi kámingout még hátravan.
Válasz erre 

gigabursch 2019.06.17. 12:06:47

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Az ugye nem zavar, hogy a 8,5 m választópolgárból 7,5 m nem hajlandó az MSZP-SZDSZ és utódklónjaikra szavazni?
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2019.06.17. 12:21:48

@Tomiko: Erre írtam már többször, hogy nem szabad elkövetni az a hibát, hogy átlagemberekként gondolunk a politikusokra. A liberálisok hangosan kipontozták, hogy mit akarnak... Elindult háttérben az alkudozás, hogy ha nem akarják annyira azt (mármint a Fideszt kitetetni az EPP-ből) akkor mit kérnek cserébe? Vélhetőleg a súlyukhoz mérten több és fontosabb úniós biztosi poziciót. Ha az EPP-ben is átlagemberek ülnének, akkor legkésőbb 2013 körül már kibaszták volna a Fideszt, amikor láthatóvá vált, hogy Orbán kétkulacsos politikájából levezethető ígéretek érvényessége addig tart, amíg be nem csukja maga mögött az ajtót Brüsszelben.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2019.06.17. 12:22:55

@morph on deer: Nem :) És ne felejtsük el, hogy amikor ezt boldogult Nagy Imre mondta, akkor egy héten belül letaposták a felkelést.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.06.17. 12:31:09

@Igazamvanvagyigazamvan?: Párhuamos elvtárs miért is marsdt ki?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 12:50:54

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

"Angliában az összes párt támogatásával, össznemzeti konszenzussal döntöttek arról, hogy ilyen rendszert akarnak"

Igen, emlékszem, a köznép milliós tüntetéseken követelte ki a Lordok Háza kiváltságainak megőrzését.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 12:54:37

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

"A parlamenti s minden egyéb választást bojkottálni kell, az ellenzéki szavazókat távolmaradásra kell buzdítani"

Támogatom az ötletedet.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 13:04:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"az logikusabb lenne, ha a néppárt kisebbségbe kerülne, lemondana Európa vezetéséről? "

A Néppárt neve megmarad ugyan, ám a tartalma, a céljai nem kicsit megváltoznak, már nem az a Néppárt lesz, ami eddig volt.

"Szavazói tolerálnák a gerincességüket?"

A szavazói már eddig sem tolerálták a gerinctelenségüket, épp ezért gyengültek az előző választáshoz képest. :) Jó eséllyel legközelebb még kevesebben fogják támogatni az eredeti választói bázisból. Ettől persze még nőhet is a támogatottsága, csak akkor már rég nem ugyanarról a pártról beszélünk.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.06.17. 13:11:50

@Minden ballib bérretteg: "Meglehetősen nagy baromságot írtál.
A migránsok napi több százan, helyenként több ezren jöttek a kerítés megépítése elött, utána meg kezdetben 100-200 majd 10-20 mostanra pedig 10 alati a számuk."

Buta vagyol Draga Baratom. Ez a kerites szukseges volt, hogy csokkentse az orszagunkon keresztulvonulok szamat, de ettol az Europaba iranyulo migracio oroblemakore egyaktalan nem oldodott meg. Ez az, amit talan sajnos sosem ersz fel esszel.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 13:27:16

@Blogolo Blogi:

Olyat senki nem is állított, hogy a kerítés megállítja a migrációt. Eleve csakis arról volt szó, hogy ne rajtunk keresztül jöjjenek be Európába - ez pedig meg is valósult. Más országok határait majd megvédik azok a bizonyos más országok.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 13:54:28

@Blogolo Blogi: ". Ez a kerites szukseges volt, hogy csokkentse az orszagunkon keresztulvonulok szamat, de ettol az Europaba iranyulo migracio oroblemakore egyaktalan nem oldodott meg."

Egészítsük ki a tényállást: Magyarország az EU (egyik) külső határa, a schengeni határ.Nem volna muszáj annak lenni, de az EU-s országok illetékeseinek valamiért évtized óta nem akaródzik pl. Romániát is bevenni a schengeni övezetbe, mert akkor oda tolódna a határ és vele együtt a felelősség.
És mint schengeni külső határ, Magyarországnak vállalt EU-s szerződése írja elő hogy megvédje a határokat, igen sa sajátjait illetve az EU-jét, az illegális migrációtól.Ezt a 2015-ös sajnálatos események után Magyarország egy kertítés építésével oldotta meg, teszem hozzá hatékonyan.
Ha a többi balkáni ország is hasonlóképpen járna el, akkor sem oldódna meg a helyzet, mert Görögország, Málta, Spanyolország, Olaszország mind-mind potenciális lehetőség amit ki is használnak az embercsempész maffiák.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.06.17. 14:04:07

@Blogolo Blogi:

Beszarás milyen hülye vagy. A migráció kérdése az EU-ban azért nem oldódott meg, mert az EP-ben és az egyes országok kormányzati pozíciójában, a Soros bérenc migránsseggnyaló tetvek, éshazaárulók mindent megtettek hogy ne állítsák meg az illegális bevándorlást.

Szemben Magyarországgal, és mostmár Olaszországgal is (Salvini óta), ahol ezek az erők hála az égnek a fasorban sincsennek, és melyek sikerrel megállították a migrációt a SAJÁT határaiknál.
Válasz erre 

chrisred 2019.06.17. 14:37:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tehát a pajtára eredetileg ez volt felfestve: "Megvédjük Európát a migránsoktól!". Aztán a szöveg így módosult: "Megvédjük Európát a Magyarországon átvonuló migránsoktól!".
Válasz erre 

chrisred 2019.06.17. 14:39:28

@MACISAJT: "Magyarország az EU (egyik) külső határa, a schengeni határ.Nem volna muszáj annak lenni, de az EU-s országok illetékeseinek valamiért évtized óta nem akaródzik pl. Romániát is bevenni a schengeni övezetbe, mert akkor oda tolódna a határ és vele együtt a felelősség."

Ha Romániát felvennék a schengeni övezetbe, onnantól megszűnne a magyar-szerb határ?
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 15:27:30

@törppicur:
“ha nem hatalmat akarna koncentrálni merkel meg macron, hanem ügyeket megoldani, akkor nem pártszövetséget kötne az azon kívüliek leigázására, hanem az adott problémához keresnének együttműködőket.”

Pont azt teszik!
Csak hogy tudd: aki minden normális kezdeményezést megvétóz, - mert csak,- az nem együttműködő!
Ezért aztán, - hogy kedvedbe járjanak, - Merkel és Macron inkább az együttműködőkkel működik együtt.

Így gondoltad te is, nem?
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 15:29:00

@chrisred:
“..onnantól megszűnne a magyar-szerb határ?”

Sőt, még a magyar-ukrán is!
Az már csak ilyen.
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 15:37:56

@MACISAJT:
“No ennek a vircsaftnak kívánt véget vetni az Orbán-kormány. Mert 1. disznóság és csalás 2.mert a magyar államnak ebből a globalista zsidó janicsárképzőből csak kára származott és származik.”

Nocsak!
Netán elégedetlen vagy Kovács Zoltán nemzetközi elvtárs tevékenységével, és azért tartod károsnak a magyar állam számára?

Csak mert ő is két diplomát kapott ettől a globalista zsidó janicsárképzőtől, azért kérdem.
Nem is értem, hogy egy olyan színmagyar árja, mint Kovács Zoltán, hogyan vetemedhetett ilyen disznóságra és csalásra, ahogy megfogalmaztad..!

Akkor most vele mi lesz?
Mehet pótvizsgázni, vagy egyből kirúgjátok, és felelősségre is lesz vonva emiatt?
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 15:45:04

@morph on deer:

Csak úgy kérdem: a CEU akciós, ámerikai diplomáját szerző magyarok ugyebár azért ragaszkodnak ehhez a privilégiumhoz, hogy aztán itthon kamatoztassák ezt a diplomát is, mint a Kovács ugye?
Ühüm.

Muhaha
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 15:47:49

@chrisred:

Természetesen nem. Szerbia felé változatlanul megmaradna Magyarország mint külső schengeni határ. Pusztán ha bevennék végre Schengenbe , akkor Románia venné át az EU jelenlegi keleti "őrzést" Magyarországtól, mely így jelentős tehertől szabadulna.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 15:51:07

Nem tagjai a schngeni övezetnek a következő EU tagállamok:

Bulgária
Ciprus
Egyesült Királyság
Horvátország
Írország
Románia
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 16:01:00

@MACISAJT:
“itthon kamatoztassák ezt a diplomát is, mint a Kovács ugye?”

Na most akkor mi is van?
Ha valaki itthon “kamatoztatja” az amerikai CEU-s diplomáját, akkor nem baj, hogy a globalista zsidó janicsárképzőben szerezte?
Vagy hogy kell ezt nézni szerinted?

Csak nem úgy, hogy a fideszes globalista zsidó janicsár az jó globalista zsidó janicsár, a többi meg rohadt ballib globalista zsidó janicsár?

Csupa talány..!
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 17:26:44

@morph on deer: "Na most akkor mi is van?
Ha valaki itthon “kamatoztatja” az amerikai CEU-s diplomáját, akkor nem baj, hogy a globalista zsidó janicsárképzőben szerezte?"

Pontosan. Ugyanis ha mindenki úgy használná az amerikai diplomáját mint Kovács, vagyis sehogy, akkor a CEU muftijai és kedvezményezettei nem rínyálnának ajvákolnának már egy éve minen hullámhosszon. De mivel sajnos ez a több évtizedes zsidó vircsaft lényege, emiatt nem elégednek meg "csak" EU-s és magyar diplomákkal.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 17:37:25

@gigabursch: miért zavarna? Én sem szavazok rájuk. Nem akarom Gyurcsányt látni se.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.06.17. 17:40:23

@MACISAJT: Jó látni hogy beálltál közénk anticionistának! Végre bevallottad!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 17:42:38

@törppicur: mindenben egyetértek veled. Csakhogy úgy nem lehet, ha valaki mindenben ellenáll. Hogy védjük meg Európát a beáramló hordáktól, de közös határvédelmet, azt ne!
Csakhogy akkor nem kell Schengen. Akkor minden ország védeni kényszerül a saját határát. De a mocsok osztrák az ne húzzon falat a magyar határra, mert hogy képzeli? Legyen nagyobb önrendelkezése az országoknak! De a mocsok osztrák hogy képzeli, hogy megvágja a magyar migráns kedvezményeit?
Nem látsz semmi ellentmondást?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 17:43:55

@MACISAJT: Tehát az volna a megoldás, hogy Kovács adja vissza a diplomáját!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 17:57:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a lordok háza gyakorlatilag súlytalan. Jogi tanácsadó szerepet tölt be.
A másik: a néppárt bizony meg fog változni. Igazad van. Csak épp a libsik irányába.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 17:58:50

@maxvaI baIcán bircaman: Orbán nem anticionista.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 18:02:01

@MACISAJT: van otthon térkép? Görögország felől Románia zárja el az utat a migránsoktól? Görögország nem Schengen része?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.06.17. 18:34:17

@Igazamvanvagyigazamvan?: Neki olyan térképe van amilyenre a propagandának éppen szüksége van. Ha kell, szomszédosak vagyunk Kínával.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.06.17. 18:43:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Olyat senki nem is állított, hogy a kerítés megállítja a migrációt."

Mivel az alapproblema a globalis migracio kezelese, ezert egy apro kerdest engedjen meg: magyarkent nem akar migranst Magyarorszagra vagy europaikent nem akar migranst Europaba?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.17. 18:44:11

Mi történt,hogy előkerültek a durvább fidesztrollok???
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 18:48:28

@morph on deer:

"Merkel és Macron inkább az együttműködőkkel működik együtt."

Az embercsempészek és Merkel/Micron együttműködése tökéletesen megvalósult.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.06.17. 18:53:10

@MACISAJT: "És mint schengeni külső határ, Magyarországnak vállalt EU-s szerződése írja elő hogy megvédje a határokat, igen sa sajátjait illetve az EU-jét, az illegális migrációtól.Ezt a 2015-ös sajnálatos események után Magyarország egy kertítés építésével oldotta meg, teszem hozzá hatékonyan."

Elgondolkodtato, hogy sikerulhetett a magyar-roman kerites nelkul is ilyen szep eredmenyt elerni. Illetve, hogy miert nem volt 2015 elott hatarvedelem ezeken a szakaszokon, olyannyira nem, hogy Viktor tagranyilt szemekkel vette eszre, hogy megerkezett par szazezer migrans es jol at is engedtek az osszeset. Meg szerencse, hogy a franciakhoz mentek robbantgatni, mert ajto-ablak tarva volt nalunk. Jol megvedtuk az EU kulso hatarait abban az idoben.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.06.17. 18:56:44

@Minden ballib bérretteg: "sikerrel megállították a migrációt a SAJÁT határaiknál"

Errol azert kerdezz meg par videki varoslakot, ahol mar ott vannak Viktor migransai. Ja, elobb huzd ki a fejed a seggebol, tan akkor feltunik majd a sok turbanos neked is kicsicsicska.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 18:58:13

@MACISAJT:

"ha bevennék végre Schengenbe , akkor Románia venné át az EU jelenlegi keleti "őrzést" Magyarországtól, mely így jelentős tehertől szabadulna."

Ebben nem vagyok annyira biztos. Románia lenne annyira "jó fej", hogy be- és átengedné őket Magyarország felé.

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Csakhogy úgy nem lehet, ha valaki mindenben ellenáll. Hogy védjük meg Európát a beáramló hordáktól, de közös határvédelmet, azt ne! "

Hol volt közös határvédelem 2015 őszén? Ekkor Willkommenskultur volt és Merkel az arab bevándorlókkal szelfizett.

"De a mocsok osztrák hogy képzeli, hogy megvágja a magyar migráns kedvezményeit?"

Úgy, hogy a "magyar migráns" EU-állampolgár, aki nem mellesleg legálisan és DOLGOZNI megy Ausztriába. Mivel pedig ugyanúgy adózik ott, mint egy osztrák, ugyanazok a kedvezmények járnak neki is.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 19:02:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: és mégse! Mellesleg nem a dolgozó magyarokról van szó. Ja, hogy nincs magyar Ausztriában, aki koldus? Ja, hogy nincs magyar, aki ott dolgozik, de a gyereke Magyarországon él?
Ja, hogy nincs szír, aki dolgozna?
Ha leszűkíted a Világot, ha egy alternatív valóságot kreálsz, mindig neked lesz igazad!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 19:02:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a közös határvédelem felállítását ki vétózta meg?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.17. 19:03:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tényleg nem volt közös határvédelem, annyira nem , hogy magyar sem. Vonatoztattuk a migráncsokat.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 19:28:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az össznemzeti konszenzust a parlamenti pártok alkotják, akiket a nép választ, és ott ülnek a parlamentben. Egy demokráciában nem kell tüntetni a geci diktátor ellen, mert ott a parlamentben megoldják a demokratikus választási szabályokat. Tehát az összes párt támogatásával alkotnak választási törvényt.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 19:35:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Migránsok nagy számban akkor jöttek Európába, amikor még a geci nem védte a határt, pedig kötelessége lett volna. Amikor megépítette a kerítését, már nem volt rá szükség, mert nem volt migráció. Aki akart bejött előtte. Így teljesen feleslegesen épített kerítést. Ezt a következtetést abból lehet levonni, hogy a szerb horvát, vagy a horvát szlovén határon nincs kerítés, a migránsok száma pedig nem növekedik németországban milliókkal. Pár ezren jönnek már csak eleve Görögországból. A kerítésre semmi szükség nincs. Akit kell a törökök, görögök feltartóztatják, mert megállapodtak Merkellel, és egy halom pénzt kapnak érte. Erről ennyit. A csuti patkány megint szarba nyúlt, rá semmi szüksége az EU-nak, egy tolvaj geci szarkavaró patkány nélkül is meg tudja oldani a problémáját. Dehát a csuti geci is ezt akarja, hogy ne avatkozzanak a dolgába. Hát jelentem, nem avatkoznak a dolgába, nagy ívben leszarják a fejét, és hamarosan pénzt se kap már, mert akinek nem kell beavatkoznia, az ugye juttatást sem kap érte.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.06.17. 19:35:52

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: "Mi történt,hogy előkerültek a durvább fidesztrollok??"

Lehet a tegnapi esore jottek elo a kavics alol. Az is lehet, hogy Viktor csuklott tegnap a mennydorgestol, ezeknek meg minden csuklasnal szoritotta a nyakat, ahogy Viktor anusza ossze-ossze randult.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 19:46:28

@MACISAJT: Ugyanúgy kellene őrizni a szerb határt, semmi kötelezettségtől nem szabadulna meg Románia schengeni csatlakozásával. A román határt most sem védi a geci, ahogy a horvátot sem. Ha a kerítés olyan fontos lenne, akkor már a szlovénok is építettek volna a horvát határra, vagy a horvátok a szerbre a száva duna közé. De nem volt rá szükség, mert NINCS MIGRÁCIÓ, ez a csuti patkány hazugsága amit a birkáival megetetett. A görögöknek eurómilliárdokat fizet a nyugat, hogy ott legyen feltartóztatva mindenki. És az a minimális migráns, aki még jön ott marad. A kerítés így felesleges.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 19:47:25

@Blogolo Blogi: A csuti fingott egyet, a hívei pedig már cuppantak is a seggére.
Válasz erre 

chrisred 2019.06.17. 19:49:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Miért járna neki ugyanaz a szociális ellátás az után a gyerek után, aki nem Ausztriában él?
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 19:55:39

@Igazamvanvagyigazamvan?: A gecikormány most is elhelyezett egy csomó taposóaknát, mint 2002-ben, mert gecik gyülekezete. Ezt a rendszert már egyszerű parlamenti kétharmaddal sem lehet szétbaszni. Mindenhol ott ülnek a fasiszta patkányok, akik ahol csak tudnak alátesznek az országnak, a hatalmuk megtartása érdekében. A kezükben az ellopott állami vagyon, amivel megpróbálnak majd szargerincűeket lefizetni és mindent befolyásolni. Ezt a fasiszta patkányhordát már csak külső erővel lehet eltakarítani, és gazdaságilag megfingatni. Ide a demokratikus parlamenti választás édeskevés lesz, hiába nyer 4/5-el az ellenzék. Ha kell erőszakkal fogják megvédeni az összelopkodott vagyonukat. Jobb ha erre minden hazafi felkészül.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 20:21:21

@Megbolondoult V. Orbán pápa: "Ha a kerítés olyan fontos lenne, akkor már a szlovénok is építettek volna a horvát határra"

Le tetszett maradni az eseményekről...Ugyanis a szlovénok nem hogy építettek kerítést, de le sem akarják azt bontani:

ujszo.com/kulfold/marad-a-drotkerites-a-szloven-horvat-hataron
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 20:24:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Románia lenne annyira "jó fej", hogy be- és átengedné őket Magyarország felé. "

Max nemhivatalosan, maffiaszerűen. Mert annyira vágynak már a schengeni tagságra hogy nyíltan nem kockáztatnák hogy kirúgják őket ha már nagy nehezen felvennék Romániáét végre valahára.
No de a holladok pl. pontosan tudják hogy miért ellenzik ezt.
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 20:25:52

@MACISAJT:
“De mivel sajnos ez a több évtizedes zsidó vircsaft lényege, emiatt nem elégednek meg "csak" EU-s és magyar diplomákkal.”

Aha.
És Kovács is a több évtizedes zsidó vircsaft része, szerinted, és ő sem elégedett meg a "csak" EU-s és magyar diplomákkal, nyilván azért is ment oda.
(Vagy valóban ők lettek volna a legjobbak? Csak neeeem?)

Viszont ő ugye “jóra” - értsd: orbán agymenéseinek nemzetközi tolmácsolására - használja a zsidó vircsaft során megszerzett tudását, és akkor az már teljesen rendjén van... Hát hogyne!

Jó, tudjuk, hogy Eva Braun sem volt “tisztafajú árja” de vele legalább nem is hencegett a führer két röpke zsidózáss között...

Szóval van még mit tanulni a nagy elődöktől, még nem megy ez zökkenőmentesen. Viszont dicséretes, hogy egészen figyelemre méltó előmenetelt sikerült eddig felmutatni, tehát fog ez menni, csak így tovább az orbáni úton!
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 20:29:25

@MACISAJT: Tényleg lemaradtam. Mondjuk az még feleslegesebb, mint a magyar, mert sokkal több a horvát hATÁRUK, MINT 100 KILOMÉTER, amennyin kerítés van. Ettől függetlenül senki nem akarja ezeket a felesleges torzókat bontogatni. Hadd akadjon csak bele a pengébe a horvát, magyar, szlovén fasiszta turisták heréje.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 20:36:08

@maxvaI baIcán bircaman: " Jó látni hogy beálltál közénk anticionistának! Végre bevallottad! "

????????????

Engem nem érdekel a "cion" sem az "anticion", felőlem gyülekezzen az összes zsidó Izraelben, max. felrobban alattuk a saját atombombáik a Negev sivatagban oszt lesz sírás-rívás...

Hanem a maffia az bizony etnikai alapon szervezett csoport, tagjai a maffiózók .
(Köz)ismertek:

Olasz maffia
USA: Amerikai maffia
Oroszország: Orosz maffia
Kína: Triádok
Japán: Jakuza
Dél-amerikai kábítószer-kartellek
Albánia: Albán maffia
Korzika: Korzikai maffia
Ukrajna: Ukrán maffia
Szerbia: Szerb maffia

Zsidó maffia ? Ááá, olyan nincs.
Meg különben is, ántiszemitizmus.

:P
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 20:42:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“Hol volt közös határvédelem 2015 őszén? ”

Akkor még sehol, viszont az EU azonnal ajánlotta a Frontex segítségét, amit mi (értsd: orbán) magabiztosan elutasítottunk, mivel meg tudjuk mi ezt oldani “nemzeti hatáskörben” is...

Aztán persze stratégiai okokból úgy alakultak a dolgok ahogy, mivel orbán felismerte, hogy egy soha nem látott lehetősége nyílt arra, hogy túszul ejtse az országot, - és lőn!

Innentől kezdve viszont mindent megtesz azért, hogy ez a helyzet nehogy enyhülni tudjon valahogy is, hiszen akkor pillanatok alatt kiderülne, hogy a riogatáson kívül máshoz nem ért!

Oké, talán a focihoz, Erdogan farizmából kiindulva...

Na de hogy ez tényleg elég lenne kormányzás helett, ezt kétlem.

Mindenesetre mostanáig ott tett keresztbe ahol tudott, minden közös megoldást megvétózott!
(Gondolom azert, hogy legalább észre lehessen venni, hogy létezik.)

Azért nem teljesen véletlen ám, hogy kihúzták alóla a nemzetközi szőnyeget, és már csak olyan formában számít, mint a kártevő, akire figyelni kell.
Pedig nem is Bangóné a mérvadó vélemény, még az EU-ban sem!
:)
Válasz erre 

MACISAJT 2019.06.17. 20:53:54

@morph on deer: "És Kovács is a több évtizedes zsidó vircsaft része, szerinted, és ő sem elégedett meg a "csak" EU-s és magyar diplomákkal, nyilván azért is ment oda."

A francot érdekel hogy Kovács miért ment oda( illetve ott miért fogadták, hiszen tudhatták volna hogy mi lesz belőle..:-)) Amúgy sem kedvelem, mert ha egy profi kormányzati kommunikátor
képtelen egyszerűen és mindenki számára érthetően elmagyarázni a KEE illetve a CEU közötti átfedéseket illetve különbözőségeket vagyis hogy valójában miről szól ez az egész cirkusz.. az nálam megbukott.

A soros(ok) valóban , a "rendszerváltás" körül , szokásukhoz híven megpróbáltak egy politikusi generációt Magyarországon (is) kinevelni, maguknak.(Az más kérdés, hogy ezt a ballib ma úgy állítja be mintha "soros -saját-pénzéből" lett volna, pedig az semmi más mint kreatív adótrükkökkel megspórolt , adófizetés elől , a világban alapítványokban menekülő forró , spekulációs pénz...Bezzeg , mikor valóban a saját pénzéről van szó, a vén kujon még egy jew-york-i lakást is sajnált a kidobott és megunt szeretőjétől...
hvg.hu/ingatlan/20110812_soros_brazil

Szóval, ekkor a Fidesznek is megvolt a neki szánt szerepe:
ők lehettek (volna) az " SZDSZ Ifjúsági Tagozata".
Csakhogy mikor Orbánék látták hogy mivé fejlődött a "harcos antikommunista"(muhaha) szdsz, a taxisblokádtól a chartáig, ami aztán logikusan elvezetett a 94-es dicsőséges mszp-szdsz nászig és kétharmadig..
akkor Orbánék ezt a szerepet lerázták magukról mint kutya a vizet. A természetüknél fogva soros-pártiak pedig, egy sikertelen puccsot követően, elhagyták a Fideszt és távoztak a természetes közegükbe, az szdsz-be, fodor gáborral, ungár klárával, vágvölgyivel és az összes hasonszőrűt most hadd ne soroljam, mancsostól...

Szerencsétlen antallékat a sorosok pedig úgy megzsarolták, hogy ijedtükben még a kádár-grósz elődök adósságait és kamatos kamatait is bevállalták..
Miközben a lengyelek és a bolgárok röhögve feleztek...
És akkor a dicsőséges mszp-szdsz kétharmad alatti suchmannosításról még nem is beszéltem.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 21:44:10

@MACISAJT: Amúgy a horvát szlovén szakasz nem 100 kilométer, ilyetén sok értelme nincs, annál a torzónál még a vasfüggöny megmaradt pár méter emlékműdarabja is jobb célt szolgál valahol Kőszegnél. Valószínűleg akkor építették azt is mié szaros lőrincke cégei, amikor még pengebizniszük volt, 2015-ben. Meghát a hülyeség ragadós, akkor a csuti patkány fasiszta haverja volt hatalmon ott.
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 21:45:38

@MACISAJT: Magyarország: Orbán kormány
Válasz erre 

Megbolondoult V. Orbán pápa 2019.06.17. 21:47:33

@MACISAJT: Ja nem rosszul írtam, az orbán kormány nem jó, inkább így:
Magyarország: Fidesz
Ez illik a felsorolásodba.
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.17. 22:13:29

@MACISAJT:
“A francot érdekel”

Így igaz!
Amúgy köszönöm a betekintést, - én akkor már rég a kapitalizmust építettem mint import munkaerő egy kapitalista országban, szóval nem követtem akkoriban a részleteket. Nekem túl patetikusnak tűnt az egész, ráadásul láttam a kinti tévében, talán a ‘89 május elsejei felvonuláson - azt hiszem Csurkát - bocskaiban, és az úgy elég is volt.
Korábban ugyanis a Temetkezési Intézetnél volt ez formaruha, nem véletlenül hívták gyászhuszároknak a sírásókat...
Na mindegy.

Amúgy te mit szoktál venni a kidobott és/vagy megúnt szeretőidnek?
Mert a megúnt még csak-csak kiérdemelhet némi búcsúajándékot, de a kidobott valószínűleg rászolgált a kidobásra, - például a konyhaasztalon látta vendégül a postást, à la Jessica Lange x Jack Nicholson, - vagy valami hasonló, akkor pedig kétlem, hogy ezért jutalom járna !
(Ten points for the artistic performance esetleg?)

Amúgy kétlem, hogy az akkori fideszt túlzottan zavarta volna, hogy az adó-optimalizáció gyümölcseit élvezik, ahogy a vörösiszap áldozatait sem, ha már ott tartunk.
És hányan vannak, akik abból sem adnak senkinek semmit soha? Ezt csak úgy, megjegyzésként.
Szerintem amúgy ez az egész CEU-s ügy teljesen felesleges volt, ez így garantáltan nem hiányzott orbánnak sem. Az is igaz, hogy ő inkább érzelmi alapokon dönt, ráadásul impulzív, szóval a tanulság már csak akkor éri el, amikor már nem lehet meg nem törtétté tenni a dolgokat, nála meg a dafke fontosabb, mint a racionalitás. Szerintem ez is egy Soros orra alá való borstörésnek indult, aztán jócskán túlnőtt a célon, de akkor már orbán számára nem volt visszaút.
Ilyen az, amikor valaki nem képes azt mondani, hogy “sorry, wrong room” vagy valami hasonló, és muszáj végigvinni még az elcseszett ötleteket is, mert csak.
Na ja.
“De nem azért szeretjük!” - mondják az érdekeltek. Azt mondjuk ritkán, hogy akkor miért is..?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 22:18:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Ha leszűkíted a Világot, ha egy alternatív valóságot kreálsz, mindig neked lesz igazad!"

Mondod ezt te a nickeddel. :DDD

"a közös határvédelem felállítását ki vétózta meg?"

Arra a közös "határvédelemre" gondolsz, amely Magyarországon akart NYÍLT hotspotokat felállítani?
Amely a Frontex hajóival taxizta a "menekülteket" a líbiai partoktól Európába? Amely követelte Magyarországtól a határok megnyitását és nyitva tartását? Amely ellenőrzés nélkül százezerszám engedte be Németországba a Nofingerprint Juszufokat és a január elsején született Ahmedeket?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 22:23:16

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Tényleg nem volt közös határvédelem, annyira nem , hogy magyar sem. Vonatoztattuk a migráncsokat."

HOzzád képest az 1984 történelemhamisítói amatőr kezdők.

A vonatok német követelésre indultak, a kerítés megépítése után pedig már nem volt kiket utaztatni. Szóvasl magyar határvédelem volt, osztrák, német stb. pedig nem volt. Ahogy közös sem.

Helyette volt a bennünket a kerítés miatt lenácizó Faymann és a migrikkel szelfiző Merkel. Na meg a Willkommenskultur.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 22:27:26

@Megbolondoult V. Orbán pápa:

"Az össznemzeti konszenzust a parlamenti pártok alkotják, akiket a nép választ, és ott ülnek a parlamentben."

Vagyis a nép demokratikus úton megválasztotta azokat a pártokat, amelyek megalkották azt a többségi választási rendszert, amely alapján visszamenőleg megválasztották a többségi választási rendszert megszavazó pártokat.

Túl sok szifit olvasol.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 22:30:49

@Megbolondoult V. Orbán pápa:

Hazudsz, mint a fehérfolyás. De nem fárasztom magam az igazság leírásával, kár lenne beléd.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 22:34:32

@chrisred:

Mert ugyanazt az adót és járulékokat fizeti. Amúgy meg diszkriminatív.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.17. 22:38:06

@morph on deer:

"viszont az EU azonnal ajánlotta a Frontex segítségét,"

Ami állt volna miből is? :DD
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 01:01:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tehát hazudok, de nem cáfoltál.
Nem volt határvédelem, hisz a migránsok a zöldhatáron jöttek be. Ezért kellett a kerítés, nem? Vagy Orbán is hazudott?
A migriket utaztattuk, busszal, vonattal. Tök mindegy, kinek a kérésére. Többet nem állítottam, csak ezt.
Ezek még a kerítés előtti események voltak, nem kéne csúsztatnod.

A közös határvédelemről: nem, nem arra gondolok, hanem arra, amit nem tudtak összehozni, mert Istened megvétózta.
"dokumentum kimondja: az európai határ- és partvédelmi ügynökség, a Frontex operatív személyzetének létszáma 2021-re el kell, hogy érje az 5000 főt, 2027-re pedig a tízezret. Felállítanának egy gyorsreagálású egységet is, amelyeket szükséghelyzetekben, a tagállamok kérésére tudnának alkalmazni.

A megállapodás értelmében a szervezet erősíteni fogja együttműködését harmadik országokkal és fokozni fogja az illegális bevándorlók kitoloncolását az EU-ból."

Erre gondolok. Ami pont az, amit Orbân akart, csak mivel a kerítés elkészült, a migráncsok meg nem jönnek, ráadásul a tervezet nem viseli az Orbán javaslat titulust, így elvenné a lehetőségét, hogy hülyítse híveit az eu migráncs símogatásával.
És akkor mit zabáltatna veled???
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 01:08:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a fehérfolyás hogyan, avagy miben hazudik???
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 01:10:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mi az a szifi?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 01:11:30

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A migriket utaztattuk, busszal, vonattal. Tök mindegy, kinek a kérésére."

Éppen hogy kvára nem mindegy, kinek a kérésére.

"a Frontex operatív személyzetének létszáma 2021-re el kell, hogy érje az 5000 főt, 2027-re pedig a tízezret."

Kell a sok sofőr a migrik beutaztatásához. :)

"egy gyorsreagálású egységet is, amelyeket szükséghelyzetekben, a tagállamok kérésére tudnának alkalmazni."

Vagy egy tagállam területén, akár az adott tagállam kormányának kifejezett akarata ellenére is.

"mert Istened megvétózta."

Arra is emlékszel még, milyen indokkal vétózta meg? Ne a véleményedet írd meg, hanem a vétó pontos indoklását.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 01:16:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ha az eu ilyen álnok, ki kell lépni.
Nem kell védeni a határát.
Szerintem te olvasol túl sok szifiliszt.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 01:17:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "
Vagy egy tagállam területén, akár az adott tagállam kormányának kifejezett akarata ellenére is."

Ez színtiszta hazugság.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 01:25:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az pedig külön érdekes, hogy veszed a bátorságot, és engem a vétó szövegének citálására szólítasz fel, miközben te csupán a fideszmédia megrágott mócsingjait böfögöd fel.

Hozz te konkrét érveket, mikor avatkozott be az eu fizikailag!

Mert én mondom: az olaszok Afrikában, hogy legyenek ott a táborok, az emberkereskedőket pedig kapcsolják le. Az EU a görögöknél. Az EU a törököknél.

De most te jössz: hogyan védenéd a közös határt? Orbán korábban közös határvédelmet akart. A nacionalista elképzelések persze ezt felülírják. Az országok külön-külön viszont nem tudják ezt megoldani. Tehát megszűnik schengen, mindenki védi a saját határát.
Itt kanyarodunk vissza az osztrákokhoz. Tudod, akiket még maga Szíjjártó is számonkért!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 01:53:48

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Abszolút nem hazugság, eredetileg tervbe volt véve, csak megbukott. És csak idő kérdése, mikor fogják felmelegíteni, esetleg az egyhangú szavazás helyett újabban divatba hozott többségi szavazással átnyomni:

"Ursprünglich war vorgesehen, dass Frontex künftig in einem Mitgliedsland auch ohne dessen Einverständnis aktiv werden darf. Dieser Plan ist aber gescheitert: Mehrere Staaten – vor allem jene an der EU-Außengrenze – pochen auf ihre Souveränität."

www.welt.de/politik/deutschland/article184814988/EU-Grenzschutz-Bundesregierung-bremst-bei-Frontex-Aufstockung.html

Mellesleg a belinkelt cikkben arról is olvashatsz, hogy a Frontex létszámbővítését épp Németország akadályozza.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 01:55:37

Ja, elfelejtettem leírni, de talán elhiszed: a Welt nem Orbán szócsöve.
Válasz erre 

chrisred 2019.06.18. 04:50:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: És? Akinek nincs gyereke, az hiába fizeti ugyanazokat a járulékokat, semmi családi pótlékra nem jogosult.
Válasz erre 

chrisred 2019.06.18. 04:57:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az osztrákok szerint meg az diszkriminatív, hogy ha egy Magyarországon élő gyerek szülője kiment Ausztriába dolgozni, akkor 120 eurót kap havonta. Míg egy másik Magyarországon élő gyereknek, ha a szülö Magyarországon dolgozik sokkal kevesebb pénzért, a magyar állam nagy kegyesen folyósít havi 40 eurót.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 07:56:45

@chrisred:

Kisvirág, a Magyarországon dolgozó Magyarországon adózik, az Ausztriában dolgozó meg Ausztriában.

Ha ezt diszkriminatívnak tartod, akkor követeld ki az egyenlő béreket is a két országban. Persze tudom, ezért is Orbán a hibás: ha a szoclibek lettek volna hatalmon az elmúlt ca. 10 évben is, akkor ma már meghaladtuk volna Ausztria életszínvonalát is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 07:58:17

@chrisred:

Mily meglepő, hogy Kindergeld csak a gyerekeseknek jár. :O

Mondd, te tényleg ennyire hülye vagy? Vagy csak van az a pénz, amiért mégéri ilyen hülyének tettetned magad?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 08:03:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 2018-as cikk!!!
Egy évvel később:infostart.hu/kulfold/2019/03/28/erositi-a-hatarvedelmet-az-europai-unio
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 08:11:10

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azért nem sietik el: 2027-ig. :DDD

"A Frontex munkatársai részt vesznek a Földközi-tengeri mentőhajók munkájában is, így mintegy 65 ezer ember életét sikerült megmenteniük."

Hadd fordítsam le ezt magyarra:

A Frontex munkatársai részt vesznek a Földközi-tengeri embercsempész hajók munkájában is, így mintegy 65 ezer migránst vettek fel a líbiai partok kb. 20 km-es sávjában és "mentették" ki őket egészen Európáig.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 08:15:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 24.hu/kulfold/2019/03/13/ep-hatarvedelem-vizuminformacios-rendszer-fidesz/
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 08:21:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: skik.hu/hu/europe-direct/cikkek/2021-2027-es-unios-koltsegvetes-fokuszban-a-hatarvedelem-es-a-migracio-106457
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 08:27:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ne a részletekbe kössél bele.
Tehát van egy terv, ami szinte szóról-szóra megegyezik Orbán 2015-õs követelésével
"Orbán Viktor személyesen is támogatta, hogy az EU-s határőröket ide-oda lehessen küldeni Brüsszelből. Amikor a koncepció 2015 decemberében az Európai Tanács elé került, akkor ezt nyilatkozta: "Teljes egyetértés volt az uniós állam-, illetve kormányfők között azzal kapcsolatban, hogy a határellenőrzés nemzeti hatáskör, de ha egy tagállam nem tud vagy nem akar eleget tenni ezen kötelességének, akkor a többieknek legyen joga arra, hogy közösen biztosítsák a schengeni határt."
444.hu/2018/09/14/orban-eddig-hataroroket-kovetelt-brusszeltol-de-pentek-reggel-csatat-hirdetett-a-hatarorseg-bovitese-ellen

Hú de kínos!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 08:31:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: sőt, a fidesz azt javasolta, hogy amennyiben egy tagállam nem engedi be a közös határőrséget , akkor lehessen szorosabbra húzni a határt, és az illető ország belső határán ellenőrizni, ezzel kizárva egy tagállamot a schengeni övezetből!

Informálódj. Orbánodnak épp az nem jó, ami van. Mert fenn kell tartani a harcot az eu-val, ami mi vagyunk!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 10:29:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"ne a részletekbe kössél bele"

Pedig az ördög éppen a részletekben van.

A többi szövegedhez: Engem nem az érdekel, mint mond az EU, hanem az, mint tesz. Ennyike.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 10:39:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tehát Orbán tett egy javaslatot. Az eu megpróbálja megvalósítani. A fidesz megvétózza.
Téged az érdekel, mit tesz az eu. De az nem, mit tesz Orbán?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 10:40:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:"Orbán Viktor személyesen is támogatta, hogy az EU-s határőröket ide-oda lehessen küldeni Brüsszelből. Amikor a koncepció 2015 decemberében az Európai Tanács elé került, akkor ezt nyilatkozta: "Teljes egyetértés volt az uniós állam-, illetve kormányfők között azzal kapcsolatban, hogy a határellenőrzés nemzeti hatáskör, de ha egy tagállam nem tud vagy nem akar eleget tenni ezen kötelességének, akkor a többieknek legyen joga arra, hogy közösen biztosítsák a schengeni határt."
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 10:41:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mint a kutya a Wartburg kalaptartóján. Bólogatsz, hogy a gazdi örüljön.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 10:42:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: szúszkálsz, mint a szifis fehérfolyás!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 10:44:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ja, kisvirág, az osztráknak az a baja, hogy az ott dolgozó, és ott adózó magyar a nem ott élő gyermek után veszi igénybe a támogatást.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 10:51:43

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Oszt közben az EU kitalálta, hogy legyenek több tízezres NYÍLT hotspotok Magyarország területén, mert ugye nem szabad szegín migriket bezárni a menekültkérelem elbírásálának idejére sem, hadd mozogjanak szabadon az országban. Ebből nem kért Orbán.

Azt is kitalálták időközben, hogy a migrációt "menedzselni" kell, nem megállítani. Nos, Orbán ebből sem kért.

Ahogy időközben az EU elfogadta azt az ENSZ-határozatot vagy akármit is, miszerint a migráció alapvető emberi jog. S azt is, hogy a migriknek azonos jogaik legyenek az EU-ban - így Magyarországon is -, mint az EU-állampolgároknak, az állampolgárokkal azonos ellátást kapjanak, de természetesen egységes összegű segílykéket. Nos, Orbán abból sem kért, hogy a migrik a mi adónkból kapjanak nyugat-európai szintű ellátást. De még EU-s forrásokból sem, mert az furán adná ki magát, hogy egy migri több segélyt kap, mint mondjuk egy magyar közmunkás.

Mantrázhatod a pártközpontod hazugságait, biztos jól megfizetnek érte. :) De azt azért ne várd el, hogy higgyek is neked.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 10:55:05

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"az osztráknak az a baja, hogy az ott dolgozó, és ott adózó magyar a nem ott élő gyermek után veszi igénybe a támogatást."

Ezzel nem lenne semi gond, ha az ott dolgozó magyar annyi adót fizetne be az osztrák államkasszába, amennyit az itteni keresete után a magyar adóhivatalnak. :) De sokkal többet fizet b e, amiért sokkal több szolgáltatás is jár.

Mellesleg az EU várhatóan el fogja kaszálni ezt az osztrák rendelkezést, előzetesen már megmondták, hogy nem jogszerű. Majd akkor pofázz, kisvirág, amikor ez megtörténik.
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.18. 11:03:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“Ami állt volna miből is? :DD”

Ami jelenleg nem mindegy?
Arról nem is beszélve, hogy ha szerintem nem felel meg egy ajánlat, akkor elmondom, hogy ahelyett mire lenne szükségem, és nem sértődötten duzzogok.

A lényeg az, hogy segítséget ajánlottak, de egy arrogáns kis pöcs melldöngetve elutasította. Igen, az a kis pöcs orbán viktor volt. Mert majd mi hű de megoldjuk magunk...

Az volt az az idő, amikor aztán teleszórtak erdőt-mezőt a ‘concertina wire’ néven is ismert pengedrót tekercsekkel, ami aztán halomra ölte a szerencsétlen erdei vadakat is, és megsebesített egy csomó wannabe migránst.

Csak tájékoztatásként: a pengedrótot kifejezetten tilos - pontosabban: bűncselekmény -180 centinél alacsonyabban kihelyezni, éppen abból az okból, hogy komoly sérüléseket okozhat akkor is, ha nem veszed észre a fűben, vízben, sötétben, stb. Ugyanis a célja az elrettentés és az áthaladás megakadályozása lehet csak, - és ez még háborús körülményekre is vonatkozó előírás.
Civilizált országokban be is tartják.
Ez nálunk nem sikerült, érdekes módon.
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.18. 11:22:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“De még EU-s forrásokból sem, mert az furán adná ki magát, hogy egy migri több segélyt kap, mint mondjuk egy magyar közmunkás.”

Hát furán.
De az gondolom fel sem merült, hogy ebben a viszonylatban (is) a magyar közmunkások kapnak embertelenül alacsony bért, ugye?

Az azért aranyos, hogy orbán ebből sem kér, meg abból sem, miközben elvárja, hogy Európa többi része alkalmazkodjon hozzá és fanyüvő normáihoz, felcsúti értékrendjéhez, mert hiszen ő az egyetlen, aki jó irányba halad az autópályán...

Szerintem be kéne végre aranyozni ezt a drága jó embert, és elhelyezni valami talapzaton, aztán lehet imádkozni előtte, vagy áldozatokat bemutatni, mert már igazán megérdemli..!
Legalább ennyit.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.18. 11:24:50

@morph on deer:

"De az gondolom fel sem merült, hogy ebben a viszonylatban (is) a magyar közmunkások kapnak embertelenül alacsony bért, ugye?"

Gondolom, ezért is Orbánahibás. Ha a gazdáid maradtak volna hatalmon, ma már lehagytuk volna Németországot is GDP-ben, gazdasági fejlődésben és természetesen fizetésekben.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.06.18. 11:29:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nekem nincs pártközpontom, ne vetítsd ki a saját nyomorodat másra. Nem Orbán összes gondolatát vetem el, csak az ellentmondásokra mutatok rá. Amikre te elfelejtesz válaszolni, helyette terelsz, mást hozol fel.
Te kis ner pozitív!
Válasz erre 

morph on deer 2019.06.18. 12:10:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“Gondolom, ezért is Orbánahibás.”

Jól gondolod.
Tekintve, hogy már vagy tíz éve uralkodik a környéken, szóval elég nehéz lenne más bűnbakra kenni, nem gondolod?

Egyébként szokatlanul gagyi tereléssel próbálkozol, hiszen nyilván nem gazdasági okai vannak a bérek ilyen szégyenletes szinten tartásának, hiszen viktorunk bőségesen költ arra, amire akar. Nem csupán hülye hobbijára pancsol el százmilliárdokat, de például szavazatvásárlásra is, mert úgy látszik minden más fontosabb, mint a magyarországi magyarok:

“... összesen 92,7 milliárd forintot tervez a határokon túl elkölteni a kormány, ami 4 milliárddal haladja meg az idei 88,8 milliárdot.”

mfor.hu/cikkek/makro/92-milliardot-koltenenek-el-orban-a-hataron-tul-jovore.html
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.06.18. 13:18:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azé nagy lehet a baj,ott a pártközpontban,ha már téged is be kell vetni!:))
Válasz erre 

chrisred 2019.06.19. 06:02:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mi köze az adózásnak a szociális ellátáshoz?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.06.19. 09:31:53

@chrisred:

Majd megérted, ha nagy leszel.
Válasz erre 

2019.06.23. 03:37:57

@Blogolo Blogi:
Remete levele: Hülyét csináltam belőlők!
Komám! Képzöld el aztat, azt gondolták ki keményfa fejükben, meg fingatnak! Az ű kis képességeikkel! No, lessétek meg madárkáim, hogy ugrik a majom a vízbe! Ostoba a maga kelepcéjibe! Béültem egy ótóba, mondtam a kormánynak, bízzon meg, magam esze szerint járjak el! Mikor a kormány megbizottságom elintéztem, meg a minisztériumi kiküldöttségem (bementem, oszt kikűdtek!) Akkora nagy ember lettem, amilyennel életükbe nem találkozott a parasztlegény válogatott!
Mér hívatnak az elvtársak? (elvtársuk a radai rosseb, de megkövetelik a megszólítást! Urral meg életökbe nem tanálkoztak, csak maguk fajta sült paraszttal!) Mondja maga! Mért lázít? Ugyan mivöl? A létivel! A sátrával! Mért nem takarodik, a többi, úri bitang után? Én vettem el a maguk házát, vagy maguk az enyémöt? Az nem ház! Tíz szobás kúria! Úri bűntanya vót! Anyám vót a cselédje! Mi meg vályogházba tengődtünk! (Jobb dóga vót anyádnak, apámnál, akit agyon ütettek, hozzád hasonló gazemberek, mint a ti veresmocskos világotokba! Tűle kérdezd meg, igy van é?) Hogyan tudnám a pofáját befogni? Azért megkéne ölnöd, te i eljutnál a helyedre, a börtönbe! Dagadt, veresedett a feje, mint a zászlajuk! Itt nincs má, orosz, kire ráfoghatnátok, gyilkosságaitok! Robbanása helyett, keserves izzadása bűze terjengett, rég nem váltott gatyájábúl! Tán még be is szart, beszédem félelmétűl! Folytattam, te Pityke Pesta, vagy akárhogy hínak elvtásaid! Tudod-é kivagyok? Ma is kormány megbízott, és minisztériumi kiküldött, az eszem után! Te ki vónál? Kivakarózott paraszlegény, kinek dógozni nem akaródzott! Kutyának állt, akit uszítanak emberekre, harapd meg! Te megharapod! Aztán hálából agyonüt egy megharapott, mikor négykézláb keresed az utat hazafele, kocsma otthonodbúl! Ahol felejteni próbálod, mekkora gazemberek, gazember szógája lettél! Megmondom én neked, nem kell cigány jövőbe látó asszonyhoz menned! Ingyen! Kommunista Világ Marhája lettél! Parasztnak is buta voltál, embernek meg sehonnai bitang! Ettűl a másik is szélütést kapott, mint mikor a szél rácsapja a budi ajtót, majd beesik maga alá a termő fődre valóra! Megmondta a prófétátok Marx,
Tiéd a budi, és magadnak szarsz!
Ezt tanitá néked, Engels, Marx!
Ha nyakig leszöl a szarba,
Kapaszkodj, a magas élötszínvonalba!
A szarotok szépen gyűlik, elér a pofátokig, se kiköpni se lenyelni nem fogjátok tudni! Emlékezzetek a szavamra! Idő kérdése, mint a Bódva áradása! Futni próbáltok majd, mind az ürge, mikor elönti a rétet a víz! De csak uraitok ülnek csónakba, téged visszalöknek szennyvizökbe! A felkapaszkodottak már csak effélék! Lestek rám, mint kommunistáho illik a „múlt kísértetére” amék bejárta Európát, a kommunizmus kísérlete! Akko még, én se gondoltam, kísérlet ez, mely a gazságukba belé bukik!
Végül megunták, mint a Szabadnép félúrát, a másféle propagandát, oszt kilöktek, maguk közül! Tán még seggbe is rúgtak vóna, kedvök szerint, ha mernek! Zúgott a hülye légy üres fejökbe, mi lössz, ha megint visszagyönnek az urak? Mindezt ők fogják megszavazni! Kijózanodnak hazug álmukbó, oszt visszakövetelik a régi rendet, mint az oroszok cáratyuskát! Ennyire nevetségest csak az élet tud írni, mint amilyen bohócságba vitte bele őköt, saját karikatúra diktatúrájuk!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard