Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli, ami nem jó hír a Fidesz híveinek

Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli, ami nem jó hír a Fidesz híveinek

Orbán Viktor kizárólag az erőben hisz. Ez persze csak a belpolitikájára vonatkozik. Külföldön ugyanis inkább hízeleg, alkudozik, ígérget, ott az erő alkalmazása nem hoz túl sok eredményt számára. De ez az állítás igaz lesz a közeljövőben itthon is, hiszen minden valószínűség szerint az ellenzéki vezetésű városoknak küldött hadüzenettel újabb magyar polgárokat tántorít el attól, hogy egy újabb választáson a Fideszt támogassa.

szalonnazo.jpg

Fotó: szalonnazo.hu

Orbán valószínűleg nem hisz azoknak az elemzéseknek, melyek szerint a kormánypárt erőszakos stílusából lett elegük a választóknak, és ezért bukták el a főváros és még 10 megyei jogú város irányítását. A kormányfő olyan hadvezérhez hasonlít, aki tele van fegyverekkel, csak a muníció hiányzik a puskákból és ágyúkból. Érzékeli, hogy számbeli fölényben van, de már nem tud rendesen odapörkölni az ellenség sorai közé.

Az október 13-i önkormányzati választások utáni zűrzavarban Orbán még hajlott némi kompromisszumra az ellenzékkel kapcsolatban, hiszen a főpolgármesternek megígérte, hogy az elődjének beígért fejlesztéseket nem vonja vissza, és különleges kegyként Karácsony Gergelyt meghívta egy kormányülésre is. A Fidesz által elbukott nagyvárosokban is reménykedtek az új vezetők abban, hogy nem kell szembesülniük majd Orbán Viktor bosszúhadjáratával.

Ma már világos, hogy ez hiú ábránd volt. Az a kicsinyes, bosszúszomjas, önző politikai magatartás kerekedett ugyanis felül a kormánypárton belül, ami 2010 óta jellemzi az egymást követő Orbán-kormányokat. A politikai küzdőtér túloldalán lévőket ugyanis csakis ellenségként képesek kezelni, így fel sem merül, hogy a közös célokért bármelyik ellenzéki erővel összefogna a közeljövőben.

A Fidesz mostani hadüzenete tehát megint bizonyítékul szolgál arra, hogy rosszul értelmezik a magyar társadalom állapotát, illetve, hogy nem igazán érdekli a párt irányítóit, hogy a választópolgárok milyen üzeneteket küldenek feléjük a szavazófülkékből.

A Fidesz pökhendi stílusa most már egyre több választó számára irritáló, ezért is dőlt egy hónapja látványosan a mérleg nyelve a közös ellenzéki jelöltek felé a nagyvárosokban, és csak azért maradt talpon a kisebb településeken a kormánypárt, mert a zsarolások, megfélemlítések, ígérgetések a jóval zártabb közösségekben még hatásos eszközöknek bizonyultak. Ez azonban gyorsan megváltozhat, ha azt látják az emberek, hogy következmények nélkül szembe lehet szállni az állampárttal.

Groteszk módon épp ez a logikája annak, amit az Orbán-kormány most művel. Parlamenti kétharmadát kihasználva egyre-másra hozza az olyan törvénymódosításokat, melyek célzottan az ellenzéki vezetésű városokat hozzák hátrányos helyzetbe. A Fidesz nyílt háborút indít a közvetlen befolyása alól kiszakadt városok és budapesti kerületek ellen, hogy bebizonyítsa a választóknak: az ő érdekük mindig az lesz, hogy a kormánypártot támogassák.

Ez a logika azonban megbicsaklik azon, hogy már maguk a kormánypárti politikusok is kissé másként látják a helyzetet, mint bő egy hónappal ezelőtt. Legutóbb épp egy olyan megyei jogú város polgármestere fakadt ki, aki szép sikert elkönyvelve megtartotta Székesfehérvárt a Fidesz számára. Cser-Palkovics András fideszes politikustól szokatlan őszinteséggel válaszolt ugyanis arra a kérdésre, miért vesztett jelentős teret a pártja október 13-án? Szerinte nem azt kellett volna mondani unásig, hogy a politikai ellenfél alkalmatlan, hanem hogy a megkezdett munkát szeretné az eddigi városvezető tovább folytatni.

Ehhez azonban konstruktivitás, vitára való hajlam, sőt kompromisszumkészség kellett volna, amit kiöltek a kormánypárti jelöltekből. A központilag koreografált kampányok nagy hátránya ugyanis, hogy nem számolnak a helyi viszonyokkal. Cser-Palkovics András például annak tulajdonította saját győzelmét, hogy egyetlenegyszer sem minősítette a politikai ellenfelét, noha vélhetően ez elvárás lett volna a központi propagandaosztály részéről. De, hogy a másik oldalról is hozzunk egy példát, idézzük fel, mit mondott Botka László, miután újra megválasztották Szeged polgármesterének: „Én Szegedről beszéltem, a Fidesz rólam.”

Úgy tűnik, a siker receptje ma már sokkal inkább az együttműködésre való hajlamban, a politikai ellenfél erényeinek elismerésében rejlik, és nem az ellenoldal könyörtelen lezúzásában. Az emberek kezdenek hinni az olyan politikusoknak, akik a közéletet a vélemények ütköztetésének terepeként, és nem az élet-halál harc csatatereként értelmezik. A Fidesz mostani hadüzenete tehát megint bizonyítékul szolgál arra, hogy rosszul értelmezik a magyar társadalom állapotát, illetve, hogy nem igazán érdekli a párt irányítóit, hogy a választópolgárok milyen üzeneteket küldenek feléjük a szavazófülkékből.

olkt_hu_1.jpeg

Fotó: OKTL.hu

Azzal, hogy megbélyegzik, hátrányos helyzetbe sodorják azokat a városokat, melyek vezetését megszerezte az ellenzék, közel három millió magyar polgárnak ártanak, akik ezeken a településeken élnek, és nem mellesleg sokan közülük a Fideszre szavaztak. Az ellenzék ellenségként való kezelése, illetve, hogy az együttműködés helyett a totális ellehetetlenítést tűzte ki céljául a magyar kormánypárt, arra utal, hogy egyre méltatlanabb a szavazók bizalmára, ráadásul önmagát sodorja végveszélybe. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha semmire sem becsülöd az ellenfeled, olyan előnyt adsz neki, amivel előbb-utóbb élni fog.”    

206 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli, ami nem jó hír a Fidesz híveinek Tovább
Facebook Tetszik
0
206 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr115307546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Cycmen 2019.11.15. 13:56:54

Mi van, keresztül húztak néhány lopási számítást? Marha érdekes ez az együttműködés, a Karácsony milyen nagy pofával akarta leállítani az építkezéseket ugyebár! Ilyenkor meg kellemetlen a fasz rossz végén lenni?
Válasz erre 

Toller Béla 2019.11.15. 15:25:41

Ilyenkor kell a magárőól megfeledkezett játékost leküldeni a pályáról - nem akkor, amikor eltöri valakinek a lábát és az egész közönség hangulatát is elrontotta már.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2019.11.15. 15:54:35

Akkor higgyél Orbánnak, ha ló legel a sírján. /Ősi dakota mondás/ Az sem volt normális, ellenben teljesen ALKALMATLAN, aki egy pillanatra is elhitte, hogy a Fényességes Padisah azzal ébredt október 13-án, hogy üsse kipcsák, adok egy esélyt ezeknek a srácoknak!
Válasz erre 

2019.11.15. 16:08:36

@Cycmen:
"Magas sarkú csizma hamar hanyatt esik!"
Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!” Igazságába Orbán náladnál nagyobb diktátorok is belé buktak már!
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.15. 16:18:31

Ennél még a csüngőhasú suttyót is okosabbnak véltem. Az emberek ezeket nem fogják neki elfelejteni a 2022-es választáskor.
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.11.15. 19:13:32

Következő bukta még nagyobb lesz,pedig az utolsó pillanatig és még utána is azt hitték győznek.... embereit sokkolta a bukta,már nem hihetnek o1g-nek aminek nem lett volna szabad bekövetkezni,így már nem fogják fenntartás nélkül követni....nem tesz jót reputációjának az önfelfüggesztődés a minap,most mög a világraszóló vereség....
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.11.15. 19:15:31

@Cycmen: Karácsonyon hiába köszörüli nyelvit a bukott fajtád,nincs már hiteletek annyiszor buktatok szándékos hazudozáson és tolvajláson.
Válasz erre 

Kukubenko 2019.11.15. 21:14:45

Szopassa is meg mélytorkosan azokat a büdös prolikat, akik az dk-s, jobbikos, törpepártos horrorkoalícióra szavaztak.
Válasz erre 

Visceroid 2019.11.15. 21:24:27

Közben ismét bebizonyosodott, hogy érdemes volt a futballba ölni azt az irdatlan mennyiségű pénzt. Álljon ott az az új Népstadion annak mementójaként, hogy már a megnyitó mérkőzést is elvesztettük.
Válasz erre 

Dread Naughty 2019.11.15. 21:31:05

KEdves komcsi faszfej! Miért nincs ott az opciók közt az, hogy "mert megérdemlik"?
Válasz erre 

Weißkopf 2019.11.15. 21:53:30

Persze, hogy a bosszúvágy vezérli a felcsúti köpcöst. Az, hogy mit mondott/ígért az októberi bukta után pár nappal, semmit nem számít, hiszen ő maga mondta: ne arra figyeljenek, amit mondok, hanem arra, amit teszek. És most megfingatni készül az ellenzéki vezetésű városokat, elsősorban persze a gyűlölt fővárost. És mivel mamelukjai minden ötletét pillanatok alatt törvénybe foglalják, erre minden eszköze meg is van. Kérdés, mivel tud visszavágni a másik oldal. Kikötik a gázt meg a villanyt a karmelita kolostorban?
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.15. 22:11:09

“Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli?”

Most?
Miért, mikor nem?
Egy pitiáner bosszúálló kis pöcs, aki “nem felejt” mint tudjuk.

Iványi Gábor megvan?
Akkor gondolom orbán végtelenül aljas, sunyin geci viselkedése is.
Na ez a viktor. Egy sötét, bosszúálló kis aljadék. Pontosan az, ahogy régi haverja, Simicska jellemezte: egy geci!

Bár szerintem spermáról vagy jót, vagy semmit...
Ugyanakkor itt van ez az orbán...szóval van kivétel!
Válasz erre 

ember100 2019.11.15. 22:14:41

@Visceroid:
Helló !

Nem csak ez a baj , azt írták kb. 4 milliárd forintba kerül a stadion fenntartása évente.
Ez csak 2.00 Ft minden budapesti lakóstól .
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.15. 22:19:47

@Kukubenko:
“Szopassa is meg mélytorkosan...”

Faszért nem a meccsen vagy inkább?
Hát milyen hazaffy az ilyen?
Nézzünk oda...

Amúgy csak szólok, hogy ezzel mindössze újabb ellenségeket fog szerezni, mert hogy erre fel nem fogják többen támogatni az érintettek közül, az teljesen biztos!

Szóval nosza rajta, lehet szaporítani az ellenzéket, semmi akadálya!
Ha valaki tényleg ennyire hülye..!
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.15. 22:23:51

@Cycmen:
“Ilyenkor meg kellemetlen a fasz rossz végén lenni?”

Neked elhiszem, hisz ha valaki, akkor te igazán tudod, milyen is az...
Válasz erre 

stim 2019.11.15. 22:36:30

ahogy írtam korábban nem nagyon fogom figyelemmel kísérni a mindennapi politikai adok-kapok össszerzördüléseket. Nyugodtabb tőle az életem és más dolgokra koncentrálok. De ma volt a Puskás Aréna átadása és egy harapós kommenttel eléggé leszóltam az elmúlt évtizedek magyar fociját. Aztán láttam egy riportot a Nyilas Tibivel, Csányi Sándorral, eszembe jutott az a néhány Fradi meccs amin kint voltam:) a Disztlk és a Vidi nagy menetelése a 80-as években. Valóban távoli esemény már az angol-magyar és az Aranycsapat. Azóta már van színes tv. Sőt. De ez az aréna ez gyönyörű és rengeteg sporteseményt és baromi jó koncerteket lehet benne majd rendezni. Komoly előadók jöhetnek majd Budapestre ismét mint akkor amikor a Metallica koncertezett a Népstadionban. Igazi jó kis közösségi tér ahová többtízezer ember össze tud gyűlni fiatalok és idősebbek is ki-ki a maga előadóját megtalálhatja éss ugyanaz az érzés ragadhatja el az embert mint amikor több tízezer másik emberrel együtt bulizik a Sziget fesztiválon. Kellett már egy ilyen hely.
A focihoz nem értek, a meccset nem néztem (megnéztem volna de melóztam) de remélem felfelé fog ívelni a pályája a magyar focinak és sok örömet fog okozni mindenkinek. Szükség van közös pontokra, közösségi terekre amik közös élményeket, örömet okoznak az embereknek. Azok akik szívvel dolgoznak a magyar fociért nem érdemlik meg a mérgelődésemet, elnézést kérek érte. Kívánom, hogy okozzon ez az Aréna minél több embernek igazi élményeket:).
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.11.15. 22:40:16

Szerintem a Fidesz most kísérletezget. Még nem találták ki, mivel lehetnek újra nyerésben. Nem biztos, hogy sikerül nekik, de van idejük böven.
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.16. 01:26:54

@stim:
“ Azok akik szívvel dolgoznak a magyar fociért nem érdemlik meg a mérgelődésemet, elnézést kérek érte.”

Respect a hozzászólásodnak, de ez itt marhaság.

Ha valakik valóban szívvel dolgoznak a magyar fociért már vagy 20-30, netán még több éve, és annak ez az eredménye, akkor nagyon nem értenek hozzá!
Beleértve népünk nagy vezérét, meg az összes focilabda-alakúra dagadt korifeust!

Talán tudomásul kéne venni végre, hogy a “magyar foci” ideje elmúlt, és ami itt megy csak egy nyamvadt imitációja!
És stadion vagy nem stadion, de ebből belátható időn belül szar se lesz, ha ugyanez a gondolkodás és ugyanezek a személyek maradnak a jövőben is.

És ezen nem segít a világ összes stadionja sem...
Válasz erre 

Törpvadász 2019.11.16. 03:52:07

Korrupt és harácsoló banda.Emelett olyan önhittek, hogy fel sem tételezik: van esetleg még olyan szavazó ebben a posványos kis országban, aki tényleg gondolkodiknis. Plusz megvették a határon túliakat kilóra. Ezzel és a faluk súlyát túltoló szavazórendszerrel elég sok időre bebiztosították magukat... Szomorú, hogy milyen vak a magyar ember.
Válasz erre 

Törpvadász 2019.11.16. 03:58:18

@István Tamasi: Sajnos van egy rossz hírem: hihetetlen gyorsasággal felejtenek az emberek. Elég csak arra gondolni, hogy hogy ünnepelték MLőrincet, amikor néhány milliót beletett 2 beteg gyermek gyógyulásába. Miközben állami és adófizetői pénzen átvette tőle az MVM a mátrai erőművet és hogy hogy nem 15 MILLIÁRDOT nyert az üzleten. Ez csak az utóbbi néhány hét történése és akkor nem beszélünk a többi lopott holmiról....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 04:19:31

@Cycmen: Látom te szakértője vagy annak milyen a fasz rossz végén lenni! :-))
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.16. 04:51:54

A poszt 2 db illusztrációjának a forrása hibás. Mindkét url esetén az alábbi hibaüzenetet kapom.

Hmm. Probléma az oldal megkeresésekor.

Az 1. kép (egész alakos királyi fotó 173 cm magasról fotózva) forrása inkább a kolozsvaros.com lehet szerintem.

A 2.kép (királyi portré 97 cm magasról fotózva) forrása inkább az Orbán Lapjaiból Kitiltottak Társasága, azaz az olkt.hu lehet. :-)

Eddig csak a képekben gyönyörködtem, el kezdem a posztot is olvasni, nem csak nézelődök eztán. :-)
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.16. 05:47:50

Ismét csak 2 apróság jutott eszembe.

1.Fizika, erő - ellenerő. 9.éve alázza és gyarmatosítja saját hazáját zsebpinocsetünk. :-( Végre az un.ellenzék megértette a lejtős pálya játékszabályait és 1 közös ellenzéki jelölt mögé állt be. A zemberek polgárosodottabb - kevésbé megfélemlített - kevésbé megtévesztett hányada számára ez lehetővé tette a nertársak választott közéletből történő eltakarítását. :-) Ez történt Jászberényben is. Minidúcsénknak nem tetszett az eredmény, megismételtette a választást. A jászberény zemberek szabad idejükben ismét fél-fél órát áldoztak az idejükből azért hogy egy kicsit hangosabban, nyomatékosabban adják tudtára a nertársaknak hogy elég volt belőlük.

Erre dagidolfi még jobban keménykedni akar. Csak szólok. Ha választáson nem lehet leváltani zsebdiktátorunkat, akkor másképpen lesz leváltva. Jelentsen ez a másképp akármit is.

2.Új szövetségi rendszerünknek (amik, Eu) az hogy alázta, gyarmatosította, kizsákmányolta saját polgárait túl kedves vezetőnk lehet hogy még tetszett is (a legképzettebbek már EUR-ban kapják a fizut). Most azonban a jogbiztonsághoz szándékozik nyúlni a válivízgéniusza. Tegnapi hír hogy 8 év után 5oo ha neres lopomány földet a külföldi gazdája visszaperelte, illetve kártérítést kapott érte. Na mostan ha a bíróságok is narancs-csicskák lesznek, az veszélyezteti a multik itt termelt profitját! Nem folytatom. Ekkor már csak 1 opció marad, elmenekülni gurevszkinertárssal együtt lukasenkó alsóra.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.11.16. 06:23:57

@rdos:
lukasenkó alsó. Ez jó. Szíves engedelmével használni fogom.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.16. 06:38:25

@István Tamasi: Kedves István! Persze hogy használhatod. Azért gyártunk mémeket, hogy terjedjenek. :-)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.11.16. 06:54:39

Nme bosszú, hanem okos taktika.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.16. 07:34:54

Kéri László befejező pár gondolata a lényeg. Idézem:

"Úgy látom, megpróbálják az eseményeket a Borkai-effektusra ráhúzni, miközben magát, Borkai történetét is rosszul fogják fel. Azt hiszik, hogy csak a morális oldala az érdekes, miközben ez a Fidesz-féle dzsentroid világ vált nyilvánvalóvá.

- Kiderült a politikai pornográfia is…

- Igen, és a Fidesz ezt nem hajlandó elismerni, Kövér László még sajnáltatja is a volt győri polgármestert. A Fidesz vezérkara nem jutott el ma még addig, hogy felismerte volna a Borkai-probléma lényegét. És ez engem vigasztal…" :-) Engem is. :-)

hirklikk.hu/kozelet/keri-laszlo-a-borkai-ugy-a-fidesz-politikai-pornografiajat-is-leleplezte-1/356950/
Válasz erre 

hatodikx 2019.11.16. 08:16:10

Kristóf! A törvénymódosítások csak az ellenzéki városokat érintik, vagy minden magyar várost, azaz a "fideszeseket" is? Az Ön logikája szerint, ha ezeket nem bünteti, hogy fognak különbséget tenni, hogy ezek ne bűnhődjenek?
Válasz erre 

stim 2019.11.16. 08:27:20

@morph on deer:
a riszpekt nem tud az lenni, hogy a másik véleménye marhaság :). Max. nem értek vele egyet vagy nekem más a véleményem :D

Én pont az elmúlt évtizedek miatt szkeptikus voltam a magyar focival kapcsolatban. De. Láttam a riportot a Csányi Sándorral és ő egy komoly üzletember aki elkezdte az OTP-t ott ahol volt és meg lehet nézni hol tart most, hová fejlesztette. Remélem ez lesz a magyar foci sorsa is. Belefektetnek, előbb-utóbb meglesz az eredménye. Persze, jó lenne már most is látni. Mennyivel elegánsabb lett volna egy győzelemmel felavatni az épületet. De ahogy ez az aréna is el tudott készülni és meg lehet nézni milyen szép lett úgy mindenben benne van a változás lehetősége. Vannak emberek akiknek nincs képzelőerejük és amikor valami nagy terv elkészül ami hosszú kitartást igényel akkor azt úgy érzik, hogy az egy csoda. Hiszen számára elképzelhetetlen. Nem tudja elKÉPzelni. Csodák márpedig vannak. El kell képzelni, ki kell találni, meg kell valósítani. Hosszan hinni kell benne. Ilyen ez a Magyarország is. Meg lehet nézni az elmúlt 9 évet mennyivel különb az előtte levő korszakhoz képest.

Feljebb olvastam a Borkai ügyről. A videót nem láttam de nagy meglepetés gondolom nem érne. Ha egy közösseég a család, a keresztény értékek mellett köteleződik el akkor véleményem szerint nem lehet menteni a dolgot. A politikai adok-kapok miatt kialakulhat egy reflex, hogy megvédem akik velem vannak akkor is ha hibáztak. De ez már nem krédó, ez már betyárbecsület. A házasság, a család és a keresztény értékrend nem erről szól. Filozófiai értelemben a jó azért jobb mint a rossz mert a következményei előnyösek. Aki ragaszkodik a rosszhoz az ragaszkodik a rossz következményekhez. Ez egy szexparti volt. Urizálás, ha úgy tetszik. A téma megítélésében sokaknak csak az irigység a szempont, másik az erkölcsöt kérik számon. Akik azt kommunikálják, hogy a liberalizmus szabadosságához képest a kereszténység és az erkölcs előbbre való azok ezt egyszerűen nem engedhetik meg maguknak mert hiteltelenné válnak.

Másrészt az olimpiai életjáradék megvonására tett kísérletek igazi aljas emberek ötlete. Akik a támadható politikai ellenfelet meg akarják egzisztenciálisan is semmisíteni. Aki ezt szeretné az egy szimpla irigy gazember aki más egzisztenciáját fenyegeti. Mert irigyli azt, hogy egy fickó több nővel szexelt az Adrián és esetleg politikai ellenfele. Ez egyébként egy normális országban marginális hír lenne. Az, hogy védik dagasztja a botrányt és akik védik a kettős mércéjükkel hiteltelenné teszik a liberális szabadosság vs. családközpontú modell retorikát. Aki elbaszta az így járt. Egy olyan párt amelyik családbarát az a családban hisz. Ez a hírek szerint nem úgy nézett ki.

És az, hogy nem közgazdasági számokról, munkahelyek számáról, az államadósság csökkentéséről esik szó az azért van mert az ellenzék nem tud belekötni a kormány érdemi munkájába, a kormányzásba. Ezért egy vidéki polgármesterjelölt szexkalandjával vannak elfoglalbva mint gumicsonttal mert a jó gazdasági számokkal, a reális kormányzással nem tudnak mit kezdeni. Az támadhatatlan. Persze egy olyan választás után is kiejtik a szájukon, hogy diktatúra van ahol a fővárosban éppen nyert az ellenzéki jelölt de akinek a levegővétel egyenlő a hazugsággal azoktól már megszoktuk. Ez alapzaj, nem is kell vele foglalkozni. Ők ócsárolni tudnak meg szexjelenetekkel kampányolni amihez lássuk be nekik semmi munkájuk, eredményük nem fűződik:)

A kormány meg építkezni tud, kézben tartani a gazdaságot, munkahelyeket teremteni, hogy az emberek dolgozhassanak és hazavihessék a fizetésüket a családjuknak. Az elmúlt 9 évben 850ezer munkahellyel lett több az országban, ennyivel többen adóznak. Segély helyett munkahely.

Én tudom, hogy néhány embert kurvára zavar, hogy dolgozni kell. Engem nem zavar.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 08:37:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A fasz szó hallatán előkerülsz mindig bugyibuci?
Válasz erre 

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.11.16. 08:49:35

@stim: Zsóti, Fekete-Győrt tudnám neked idézni, miszerint húzd ki fejed a seggből:D
Aztán meséld csak el szépen milyen egzisztenciáis ellehetetlenítés az, amikor a család minden tagjának van vagyona, ki tudja mennyi közpénzzel kitömve és ki tudja mennyi milliárd esett le az Audi telkekből?
24.hu/kozelet/2019/10/09/borkai-zsolt-csalad-gyor-2/
Válasz erre 

stim 2019.11.16. 08:56:46

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Az olimpiai életjáradékról beszélek. Merthogy olimpiai bajnoknak olyan is van. Az, hogy te szándékosan másról beszélsz vagy szövegértési problémáid vannak az más dolog. De nem gond, lehet mellébeszélni. Csak annyit érsz.
24.hu? :D

Te miben is vagy olimpiai bajnok?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 09:53:38

@Cycmen: Csak benézek egy posztba és feltűnő hogy te vagy az első és a fasz rosszabbik végéről fantáziálsz. Miért is nem lepődtem meg?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.11.16. 10:01:32

Meglátjuk mi lesz, de egy biztos szinte az összes sajtóorgánum politikai propagandát nyomat, tök mindegy, hogy ellenzéki v. kormánpárti. Nagy tisztelet a nagyon kevés kivételnek.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 10:03:05

Én nagyon örülök neki, hogy Viktorból előbújt a köcsög szokás szerint, így biztosan tovább gyengülnek 22-re és végre tényleg elképzelhető, hogy a fasz rosszabb oldalára kerülnek!

Hajrá Viktor, hajrá trollok!

:)
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.11.16. 10:03:48

Ennek oszinten orulok. A valasztas elott meg lett mondva, hogy ovatosan szavazzanak a polgarok. Most megtapasztaljak, hogy a dontesuknek kovetkezmenye van.

Ilyen a demokracia, jogod van a velemenyedhez, de utana viseled a kovetkezmenyet.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.11.16. 10:05:30

@rdos: Keri Laszlo velemenye a loteri kutyat nem erdekli.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 10:14:52

@Larry Silverstein: Neked láthatóan fogalmad sincs, mit jelent a demokratikus berendezkedés, az teljesen biztos.
Tipikus fideszes vagy, akkor érzed jól magad, ha elnyomás van. A baj az, hogy a történelem kereke mindig fordul és legközelebb a te szádba lesz belenyomva mások segge, akkor se rinyálj majd plz.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:15:50

@Larry Silverstein: Nagyon eltűntél
te faszfej! Szóval Bulgária, Románia, Lengyelország,Szlovákia mind megelőzött minket. Hogy lehetsz ilyen hülye hogy pont bemutatod, hogy Orbánék a lopáson kívül semmi rendkívülit nem csináltak? Ezért le fognak vonni a fizetésedből!
Mondjuk mindig is tudtuk hogy nem te vagy a legélesebb kés a fiókban. :-))
www.napi.hu/fototar/fototar/201911/orig/image1573129635.jpg/780/
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.11.16. 10:16:51

@Etniez: Mondja egy szemkiloveto elqro szavazo.

Aaaasit
Válasz erre 

Roadster68 2019.11.16. 10:17:23

@MAXVAL bircaman közíró: Tényleg okos taktika :D
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.11.16. 10:19:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Minden felsorolt orszagnak fele annyi a GDP aranyos adossaga, mint Magyarorszagnak.

Ami 100%ban szemkiloveto elQro gazdaidnak koszonheto.

Az eredmenyek egyebkent bamulatosak, sosem valtjuk le a Fideszt az elQro moslekra.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2019.11.16. 10:23:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Különben is. Nekem ezt küldték iránymutatásnak, ennyi.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2019.11.16. 10:26:02

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A nemzetmenő kormány feje, Orbán Viktor miniszterelnök úr sikerrel harcol a multinacionális karvalytőke áskálodása ellen. Ennek köszönhetőek a sikerek.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:27:17

@Larry Silverstein: Az adósságnak mi köze a GDP növekedéshez?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 10:27:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Csak benézek egy posztba és feltűnő hogy te vagy az első és a fasz rosszabbik végéről fantáziálsz. Miért is nem lepődtem meg?.................

Még egy csomóan írnak, ők nem is arról, hogy ti lippsik szopjátok a faszt és te mégis csak nekem reagálsz! Köszönöm buzibarátom! :DDDDDDDD
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:28:31

@Larry SiIverstein: Neked teljesen elment az eszed? Mi ez a neokomcsi szöveg?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 10:29:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Te mi a faszom vagy, egy exharcművész könyvelő? Egy normális kommented sincs, állandóan a kibaszott számokon lovagolsz, meg a kamu statisztikákon!
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 10:30:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A havi hiteltorlesztesednek mi koze az elkoltheto jovedelmedhez?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:30:46

@Cycmen: Egy csomóan már átnéznek rajtad, de nekem kell birca ánuszát vasárnap reggelenként összevarratnom a medikusokkal a proktológián miattad.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:31:57

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Ha ránéznél a jelenlegi adósságra, kiderülne, hogy a kamatokat sem fizették, hanem arra is hitelt vettek fel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:32:55

@Cycmen: Mi baj cuncimókus? Zavarnak a számok? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 10:33:36

Most megyek kleptokraták! Addig kapjátok össze magatokat!
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 10:34:13

Orban nagyurat meg tessek beken hagyni. Nem jartak tul jol, akik belekotottek.

Az arisztokracia, a kozemberek es a proletariatus is sokat koszonhet neki, 300 ev mulva is stadionok, korhazak es iskolak lesznek elnevezve rola.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 10:35:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mondja az elQro bankarok fattya.

Aaasit.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 10:35:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Egy csomóan már átnéznek rajtad,"

Olvasnak hidd el! :D
Csak miután már mindet elküldtem a kurva anyjába, nem mernek válaszolni! Maradnak az ilyen köcsögök mint te, akit rozsdás késsel sem lehet megsérteni, mert nincs lelkivilága! :P
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 10:49:26

@Larry Silverstein: Honnan a kurva anyádból gondolod, hogy én szemkilövető szavazó vagyok, te buta tahó, he?
Válasz erre 

maintenator 2019.11.16. 10:55:07

A magyar embereknek joguk van megtudni, ki az igazi ellenségük! Meg fogják tudni!
Apropó, a önkori választás kimenetele bizonyos politikus családoknál váláshoz vezetett, az elszámoltatás szele megcsapta őket! Hirtelen kiderült, az elvált feleség felvagyonosodott, míg a nem éppen szegénységi fogadalmáról elhíresült férj meg lerongyolódott!
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.11.16. 10:55:28

@Etniez: Ez igen egyszeru.

Mindenki szemkiloveto elQro szavazo, aki szegyelli megmondani, kire szavazott.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 10:59:49

Tegnap felavatott fel hektar uj zoldteruletet Orban Viktor Budapesten.

Eddig ennyivel elozi karacsonyi urat, aki kifejezetten zoldsegekkel kampanyolt.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 11:01:27

@maintenator: Kisse elszaladt a fantaziad. Budapesten lathato, mekkora elszamoltatast rendeztek karacsonyiek, dupla vegkielegites, kituntetes Tarlos urnak.

Egyebkent, 2028ig Polt Peter az nemzet fougyesze.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 11:04:23

@Larry Silverstein: Látod, te nem azért vagy itt, hogy megsértődj, nem azért fizetnek.

"szemkilövető, bevándorláspárti"

:)

Cica fiú, ne buktasd le magad.
Válasz erre 

maintenator 2019.11.16. 11:15:11

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Amíg fidesz, addig Polt. Ha váltás van, neki annyi, és akkor jöhet az elszámoltatás. Feltéve, h. egy egy nem korrupt erő kerül a hatalomba. Az említett politikusbűnöző fantáziája is meglódult, hiszen olyan következett be, amit eddig csak rémálmaiban látott, bekövetkeztét lehetetlennek tartotta. Ilyen még bőven jöhet...
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 11:18:48

@maintenator: Javaslom, hogy ismerkedj meg az Alaptorvennyel es a valasztasi torvennyel, mielott elragad a fantaziad.
Válasz erre 

várom a levelet 2019.11.16. 11:24:01

@István Tamasi: a harc az életeleme. megmondta már az elején.harcolt az apja ellen,aki fél hülyére verte. gondolom,hogy most önös érdekből,mert, nem a magyar emberekért ,az biztos.ja meg,amit gyerekkorában nem kapott meg,kisvasútért,várért,meg amiről hiába álmodott,a jó fociért.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2019.11.16. 11:25:23

24.hu/belfold/2018/02/25/marki-zay-peter-el-akarjuk-zavarni-a-minket-terrorizalo-nagyfiukat/

"áprilisban az ország minden városában le lehet győzni a korrupciót, le lehet győzni a Fideszt."

Nagy volt a bizakodás akkor is.. az eredmény ismeretes.. ;)
Válasz erre 

várom a levelet 2019.11.16. 11:25:47

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: az orbán döbrögire gondolsz?
Válasz erre 

várom a levelet 2019.11.16. 11:28:12

@Cycmen: talán normálisan kéne beszélni,nem a bayer stílusában.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 11:34:48

@várom a levelet: Bejon a stilusa nagyon.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 11:37:52

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Arra a hulladékra gondolsz,amit folyamatosan át írnak a szájuk íze szerint?
Válasz erre 

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2019.11.16. 11:41:30

ti tuti, hogy betegek vagytok!!! :D :D :D
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 11:46:06

@Sancho12: Ti viszont nem fogjatok atirni, mert ahhoz 2/3 kell.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 11:47:19

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Ismered,hogy nyugtával a napot!!!!!
Válasz erre 

vénkujon 2019.11.16. 12:19:38

fentebb megfogalmazták, hogy "okos taktika". jól is van. nagyon örülök, hogy nem kezdtek konszolidálni. megnyugtatott ez a hozzáállásuk. sok sikert kívánok a remek folytatáshoz.:D
Válasz erre 

várom a levelet 2019.11.16. 12:58:53

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: addigra ott nyakig érő gaz lesz.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 13:04:23

@várom a levelet: Orszagszerte minden rola lesz elnevezve, ahogy most Petofirol, Kossuthrol
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.16. 13:24:56

Orbánnak nem áll érdekében az ellenzéki települések gáncsolása. Finom, szalonképes módszerekkel esetleg próbálkozhat, de ott is csak annyival, hogy ne legyen jobb, mint a Fidesz-polgármester alatt. Tudja, hogy minden durva próbálkozása visszaüt 2022-ben.
Válasz erre 

marosy 2019.11.16. 13:35:24

"ORBÁN VIKTORT MOST A BOSSZÚVÁGY VEZÉRLI, AMI NEM JÓ HÍR A FIDESZ HÍVEINEK" Az útszéli anyádnak jó hír és ez a lényeg.
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2019.11.16. 13:46:08

@ember100:

Budapest fizeti, nem a kormány? Budapest lakossága még 2 milliós?

Egyébként egy nullát tegyél a végére, véletlenül lehagytad, bár a pont a kettes után jelzi, hogy mennyit akartál írni.
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2019.11.16. 13:49:29

@Larry Silverstein:

A demokrácia nem olyan, hogy egy ország minielnöke bosszú-politikát folytat, ez nála általános, az ő érdeke, hogy az ország fővárosa ne boldoguljon?
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2019.11.16. 13:53:32

@hatodikx:

Orbán megoldja, hiszen a fideszes települések eddig is, a továbbiakban még fokozottabban, kapnak egyéb pénzeket, pályázatok vagy egyéb osztogatás útján .
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2019.11.16. 13:56:30

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:

Véletlenül avatta fel a zöld területet, a szándéka kizárólag a stadionnak szólt.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 14:15:13

@CsipkeRózsa: Fovarosrol szo sincs a posztban, vedd fel a szemuveged
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 14:16:29

@CsipkeRózsa: Kamugeri veletlenul sem avatott zoldet, de legalabb bicajjal jar dolgozni. Ja nem.
Válasz erre 

colonel Tigh 2019.11.16. 14:16:41

Élni és élni hagyni - örök igazság, csak a Fidesz képtelen e szerint létezni. Aki pedig erre képtelen, az totálisan alkalmatlan egy ország vezetésére. Ha Orbánnak lett volna egy kis esze, hagyja a francba a háborús retorikát, és a kleptokráciát - olyan vezető lehetett volna belőle, akit még a "másik oldalról is tisztelnek". Bal, jobb, annyira mindegy. Az emberek elsősorban élni szeretnének, tisztességben, biztonságban. Egy olyan kivételesen szerencsés időszakban került hatalomra, ami egy ország életében nagyon nagyon ritka, szó szerint dőlt rá a pénz. Egy igazán élhető helyet csinálhatott volna ebből az országból. Helyette a világ egyik leggusztustalanabb köpönyegforgatójává vált. Valahol sajnálom az ilyen Nocraft Józsefnéket, igaz úgy tűnik, mint ha minden rendben volna, és persze ő is meg tudja magyarázni a vállalhatatlant, még azt is, amikor a kedves vezető saját magának mond ellent. Nem a liberális Orbánnak, hanem amit mondjuk 1-2 éve tartott pl a kurdokról, Putyin pincsikről, stb. Értem én hogy megy ez Józsinéni, de a ner előtt régen, valamikor még azért ember voltál. És most nyugodtan lehet libsizni, komcsizni, igaz hogy a családomtól a komcsik vettek el mindent, többünket megkínozták '56 után, és a politikai megfontolások helyett engem sokkal egyszerűbb igazságok vezérelnek, de hajrá. Csak éppen nem kicsit vicces, amikor olyanok komcsiznak, akiknek a kedves vezetője személyesen védi az ügynökaktákat, és beszédet tart a parlamentben arról, hogy neki igazából nem is a rendszerrel volt baja, akinek a pártjában több exkomcsi ül, mint az Mszp-ben. Tudom, hogy igazából ezt magatoknak mondjátok. Démonizálni kell a másikat, fölcimkézni, folyamatosan megerősíteni a programozást.Többek között ez miatt is fordulnak el tőletek az emberek, ezt unják már nagyon sokan. Csináljátok csak tovább mindent ugyanígy ahogy eddig, sőt, rakjatok rá még egy lapáttal. Majd meglátjátok hova vezet.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 14:27:46

@colonel Tigh: Orban szinte konyorog a bukottlipcsyk politikai tanacsaiert, mint Europa legsikeresebb, legregebben, legnagyobb tamogatottsaggal regnalo miniszterelnok ura
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 14:32:32

@colonel Tigh: "Élni és élni hagyni - örök igazság, csak a Fidesz képtelen e szerint létezni. Aki pedig erre képtelen, az totálisan alkalmatlan egy ország vezetésére. Ha Orbánnak lett volna egy kis esze, hagyja a francba a háborús retorikát, és a kleptokráciát "

Milyen bölcs szavak! A libsik békevágyát pedig mi sem bizonyítja jobban, mint a Szent István szobor ugyebár! Megy a sunyi zsidrák getzisés már a kezdetektől, hiszen Karácsony már a kampány alatt beszólogatott, most meg akkor mi ez a békeretorika?
Az ellenzék ebben a kis győzelemben nem a példás bizonyítási lehetőséget látja, hanem alkalmat a rombolásra és az állandó konfrontálódásra, hogy lehessen menni panaszkodni, meg ujjal mutogatni Brüsszelbe, meg ahogy az a női libsi idióta is tervezi, már bazmeg a NATO-hoz és Amerikához kuncsorogna segítségért! Ezt nem tudod, elfelejtetted, vagy csak szokás szerint részetekről rendben levőnek tartod és Orbán háborús retorikáján elmélkedsz csak?
Válasz erre 

Kanyarfúró 2019.11.16. 14:42:49

@ember100: 2,00 forint x 2 millió az 4 millió. Inkább lesz az 2 000 (kétezer) per fő, ami korrigálva a keresők, jövedelmet kapók arányával kb 4-8000 Ft per fő per év.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 14:49:08

@Cycmen: "Csak miután már mindet elküldtem a kurva anyjába, nem mernek válaszolni!" - Pfúúú.. ez tényleg félelmetes! :-))
Válasz erre 

CsipkeRózsa 2019.11.16. 15:14:55

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:

Amire válaszoltam ott szó volt Budapestről.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 15:22:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hagyd,olyan mint a főnöke,kicsit debil.
Válasz erre 

2019.11.16. 15:33:20

Cigány.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 15:40:46

@Sancho12: Neked mi az anyádért kell beleugatnod?
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 15:44:15

@Toller Béla:
Nagyon jo hasonlat. Sarga lapos figyelmeztetest kapott fidesz, erre mar a birot is elkezdte utni verni. Hiaba a hazai palya, es hiaba van vele az mlsz (polpot), ami elsikalja a ketes ugyeit, a nezok a sajat szemukkel latjak a torteneseket. Nyilvanvaloan arra megy ki a jatek, hogy osszetepjek a piros lapot, hiszen akkor nem lehet felmutatni. Nem a cselekedeikkel akarjak megmutatni, hogy helyuk van a palyan, hanem a lekuldest akarjak megakadalyozni. Aki a cel szentesiti az eszkozt modon ervel, az valojaban az onbiraskodas mellett tor palcat.

Mondtam, hogy a kovetkezo 2 ev olyan 2 ev lesz magyarorszag torteneteben, amilyen meg nem volt. Az intezmenyesitett szabadrablas vette kezdetet. A fidesz sem hisz mar a gyozelemben, ugyhogy amit 2 ev alatt nem tud ellopni, arra mar nem lesz lehetosege. Szoval vinni fognak mindent, teljes 2/3-os parlamenti tamogatassal. A tatarjaras ehhez kepest semmi volt.
Válasz erre 

Kánikula 2019.11.16. 16:08:40

@Larry SiIverstein: Háttérhatalom nincs mögötte mert tulajdonképpen Orbán Viktor maga a háttérhatalom.

Arra jött rá hogyan kell szponzorálni saját magát és pártját a hatalmon maradásért. Nem milliárdosokat állított maga mögé, hanem létrehozott egy milliárdost aki mögött ő áll. (és ez még vissza sem beszél, mint az előző)
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 16:12:27

@Cycmen: Megint célt tévesztettél otthon családi körbe megszokott módon beszélsz.Megszoktuk,hogy tapló vagy,ne fogd vissza magad.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 16:19:33

@Cycmen: a múzeumok költségvetése csak Fidióta agyhalottaknak lopás. nekik az, mert nem tudják, hogy mi az a tudás és kultúra.
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.16. 16:20:05

@Larry Silverstein: Egész jól töröd a magyart, csak az ékezetekkel vannak még gondjaid, ahogy nézem. :-) A kinyilatkoztatott véleményed ezúton köszönöm meg. Valamire lehet hogy egyszer még jó lesz. :-)
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 16:54:47

@Cycmen:
Menj vissza a ruhes zsakfaludba, ahol a kecskeket baszod. Neked semmi kozod, se a natohoz, se az eu-hoz, te egy hontalan kecskebaszo jobbagy vagy. Pont ennyit is er a velemenyed. Turd a foldet es kussolj, ezert tartanak teged, nem azert, mert olyan ertekes rogani gondolataid lennenek. Ez a nagyok jateka, te az paraszti mentalitasoddal ebben a jatekban nem tudsz reszt venni. Nem osztunk lapot jobbagyoknak. Lehet sirni.
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 17:06:33

@colonel Tigh:
A fidesz ott rontja el, hogy magan kivul mindenkit ellensegnek lat. Tehat a hivei is. Ez addig jol mukodik, amig ok vannak tobben. Amikor kevesebben vannak, onnantol kontraproduktiv lesz. Ha a rendbonto kepviseloket allami terrorral sujtja, akkor azzal nem azt eri el, hogy szetrobbantja a koaliciojukat, hanem azt, hogy meg jobban osszetartanak. Hiszen csak egymasra szamithatnak, a tuloldalrol csak a golyokat kapjak. Igy fog egy hithu jobbikos, meg egy talpig gyurcsanyista vall, vall mellett egymas jeloltjeire szavazni. Mind a ketto meltanytalannak erzi, ahogy az oaltala megvalasztott kepviseloje ellen eljarnak. Ennel jobban nem is lehetne egysegbe kovacsolni a kulonbozo ideologiai nezeteket tamogato embereket.

Amugy az sem meglepo, hogy milyen brutalis tamogatottsagot pakolt ossze a ket meglehetosen europa parti ero, a dk es a momentum. A dk az europai egyesult allamok eszmejevel kampanyolt, a momentum meg eleve olyan eros nemzetkozi kapcsolatrendszerrel rendelkezett a megalakulasa ota a kulfoldre vandorlasuk miatt, raadasul a fiatalok nyelvet beszelik, ami tokeletesen az ellentete a fidesznek. Itt mar a jobbiknak es az mszp-nek sem osztanak lapokat, a tobbi meg nem is letezik. A varosokban elok, es a fiatalok europaban akarnak elni, europai modon, europaval egyuttmukodve. 22-ben lesz 18 eves az a generacio, aki a 2004-es belepes utan mar unios polgarkent is szuletett. Ellenben tuntetni, felszolalni, demonstralni mar tud. Fog is. Ok lesznek a fidesz veszte.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 17:15:06

@inreallife: Erről a @Cycmen: -ről tökéletesen egyezik a véleményünk.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.11.16. 17:16:49

@Sancho12: Nem kicsit debil.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 17:36:49

@inreallife: ugye a Fidesz már most is kisebbségben van.
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 17:47:48

Bocs, Szeka, de honnan vetted azt, hogy a Fidesz hadüzenetet küldött az ellenzéki vezetésű városoknak?

Amire hivatkozol egyben sem és linkként sem fért el a förmedvényedben?

Az olyan kis városoknál (bocs településeknél) mint Debrecen, vagy Székesfehérvár milyen zsarolás volt? A még ezektől is kisebbekben?

Miért írsz olyan baromságokat tényként, amit csak te gondolsz, ráadásul betépve?
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:00:11

@törppicur: Ugye nem gondolod,hogy az iparűzési adóhoz sok köze van.Milyen jogon szolbele,hogy mire költik.Az csak az önkormányzatra tartozik.Akkor ez nem hadüzenet.Akkor most ki is van betépve?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:00:26

@inreallife: Vegyél már egy ékezetes klavit, te frankhitel elől külföldre mosogatni menekült földönfutó proli!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:02:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Erről a @Cycmen: -ről tökéletesen egyezik a véleményünk."

Jaj papum, sok egyéb közös "értéketek" van ezen kívül is, vedd fel vele a kapcsolatot priviben, hátha megengedi, hogy leszopd!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:03:28

@Cycmen: Ő tud Írni tanulj meg olvasni.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:06:12

@Cycmen: Kultúra megint oda csapot nálad.Semmi gond csak a megszokott.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:06:40

@math0: Monnyuk múzeumok költségvetéséről egy büdös szót sem ejtettem és még hasonlót sem kifogásoltam doki!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:10:22

@Sancho12: Ez a buziknál alkalmazott terápiás módszerem! Ne zavarj!
Egyébként élvezi mindkettő, nem látod?
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:11:00

@Sancho12:
az iparűzési adó másként működik DK-s és Fideszes városban?
Hülyéskedsz?
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:12:52

@Sancho12:
az iparűzési adó másként működik DK-s és Fideszes városban?
Hülyéskedsz?
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 18:13:36

@CSOKKI MÁLNA: Igen, ismeretes, azóta is sivalkodik az egész fidesz.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:15:29

@törppicur: Nem,csak másképp lesz leosztva.Vajon,miért is nyúltak hozzá?Ez fájna Budapestnek.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 18:16:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt mondod te, a Fidesz meg mást csinál, szerencsére.Szopassa csak a Pestieket, nem fejetlenek. Most is azért lett elzavarva a brébe, mert nem felejtették el pl a hármas metrót és a sok buzi stadiont meg rendezvényt. A stadionok egy kisebbség ügye, a rendezvények meg csak szopást hoztak.
De nem baj, nyomjátok tovább, 22-ben egy fideszes sem nyerhet majd Budapesten és környékén.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:17:15

@Cycmen: mit rombol, faszfejkém?! Karácsony az idióta István szobrod mellett van, csak nem akar fákat kivágni miatta.

index.hu/belfold/2019/11/05/fovarosi_kozgyules_alakulo_ules_karacsony_gergely/felfuggesztik_a_szent_istvan-szobor_felallitasat/

ha te ragaszkodsz a fakivágáshoz, akkor te rombolsz.

I. István egyébként egy népirtó, keresztény diktátor volt, aki puccsal került hatalomba, idegen háttérhatalom támogatásával. mi a fasznak egy ilyen hazaárulónak szobor?!
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:17:32

@Sancho12: konkrétabban?
Másképp? Hol? Hogyan?
Mi fájna Budapestnek?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:18:52

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: de bicajjal. kis hazugköcsög Fidióta!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:21:32

@törppicur: Amennyibe át tudja vinni Bkv-be nem igazán pénz tolni ilyen egyszerű a képlet.
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:23:29

@rdos:
megnéztem ezeket az általad észrevett képhivatkozásokat.
Tényleg nem léteznek. Hol van ilyenkor a TAS, meg a vérfüggetlen Index szerkesztősége?
A Vezér magasságára tett cinikus megjegyzésed viszont téged minősít, nem ezt a szarkupac szeka blogot. Azért sajnállak. De te biztos szép vagy napi 24-ben
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:25:28

@Cycmen: értem, tehát műveletlen barom vagy, fingod nincs, mi történik az országban, csak ugatod, amit leküldtek neked Habonyék.

magyarhang.org/belfold/2019/11/14/buntet-a-miniszterium-a-rosszul-szavazo-varosok-muzeumai-csak-az-aprot-a-fideszesek-milliokat-kaptak/
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:26:13

@Sancho12:
nem értem, amit írsz és nem látom ennek a hadüzenet jellegét.
Azt sem hogy mennyiben más pl Miskolcnak és Debrecennek a a dolog üzenete? Tudod Miskolc szivárványos, Debrecen nem annyira.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:34:54

@Cycmen: "a kibaszott számokon lovagolsz, meg a kamu statisztikákon!"

a Fidióta selejtet csak a valóság, a számok, a statisztikák nem érdeklik. ő hasból tud olyat hazudni, hogy sajtból van a Hold.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:37:21

@Larry SiIverstein: "A nemzetmenő kormány feje, Orbán Viktor miniszterelnök úr sikerrel harcol a multinacionális karvalytőke áskálodása ellen. "

10 milliárd eurót adott a Rosszatomnak Paks II-re, 700 milliárd forintot a kínaiaknak a Budapest-Belgrád vasúrét. ennyit a nemzetközi karvalytőkéről, te elmebeteg, Fidióta, selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:39:18

@Larry Silverstein: A te véleményed a lőtéri kutyát nem érdekli.

Egyébként olyan selejt, hazaáruló fasz vagy, hogy még magyarul, ékezetekkel írni sem tudsz.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:39:57

@törppicur: Az utolsó adatok szerint a napi utas létszám bp.-en 4 millió fő.Ezt csak az ipari adóból finanszírozni nonszesz,főleg úgy,hogy az agroból.nem járulnak hozzá.A kedvenc vezetőd azért próbálkozik avval hátha kíbújík a szerződés alól.Senkinek nem fájna annyira mint bp-nek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:40:12

@Larry Silverstein: "Ilyen a demokracia, jogod van a velemenyedhez, de utana viseled a kovetkezmenyet. "

Hát, ha ez neked demokrácia, akkor majd a Fidesz bukása után lógni fogsz!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.16. 18:42:29

@Etniez:

"A stadionok egy kisebbség ügye, a rendezvények meg csak szopást hoztak."

A stadionokkal a Fidesz valóban óriási, mondhatni stratégiai hibát követett el. Le lehet mérni a stadionok látogatottságán, mennyi hívet szerzett magának ezekkel: nem sokat.

Orbán el van maradva egy generációval, a mai fiatal korosztályt már nemigen érdekli a futball.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:42:55

@math0: "I. István egyébként egy népirtó, keresztény diktátor volt, aki puccsal került hatalomba, idegen háttérhatalom támogatásával. mi a fasznak egy ilyen hazaárulónak szobor?!"

Mondjuk téged biztosan karóba húzatott volna a getzibe! :D Szerintem a hozzád hasonló libsiknek ez most sem ártana.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.16. 18:45:29

@Cycmen:

"Mondjuk téged biztosan karóba húzatott volna a getzibe!"

Nem is olyan biztos! A szellemi fogyatékosokkal már akkoriban is gyakran elnézőbben bántak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:50:01

@Cycmen: lógni fogsz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:51:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán sok mindenben el van maradva sok generációval. te is. ti vagytok a magyar selejt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 19:03:16

@Cycmen: ennyit tudnak a retardált, keresztény Fidióták.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 19:04:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A szellemi fogyatékosokkal már akkoriban is gyakran elnézőbben bántak. "

te már csak tudod, hiszen az ük-ük-...-ük ősapádat is életben hagyták, annak ellenére, hogy agyhalott volt, és csak így örökölhette rád a betegséget. másképp te nem lennél, és mindenki jobban járna. te is, mert nyomorult életed van.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 19:49:10

@math0: Bartus Laci ne igyal tomenyet
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 19:50:59

@math0: minden fillert megerdemel a roszatom, jo helyre megy, soros toporzekol duheben
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 19:51:46

@Sancho12:
bocs nem váloszoltál a Bp-en kívüli hatásokról, csak nem Momentumos belpesti vagy?
Kérem írj ki dolgokat rendesen, mert anélkül csak sejtem mire gondolsz, és tévedek.
Ez pl mit jelent nálad - Ezt csak az ipari adóból finanszírozni nonszesz,főleg úgy,hogy az agroból.nem járulnak hozzá.
Másrészt sok nem is Budapesten előállított forint után helyi adóznak Budapesten. Ha még az sem elég mire vágysz pluszban? Mit kellene még máshonnan finanszírozni?
Mivel nincs idézve vagy linkelve ez a szerinted "hadüzenet", elég nehéz róla vitatkozni. De amit én hallottam az iparűzés és aközlekedés kapcsolatáról az az, hogy elsődlegesen közlekedésre kell fordítani az iparűzési bevételeket. Arról nem hallottam, mi a teendő, ha az több vagy kevesebb, vagy nincs tömegközlekedés. Olyanon mammogtok, ami nincs kitalálva, leírva....
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 20:00:24

@Sancho12:
ezt sem értem, pedig küzdök
"Senkinek nem fájna annyira mint bp-nek."
Mire gondolsz? Netán arra, hogy nem a városi bevételből kellene a városi közlekedést finanszírozni?
Esetleg arra, hogy egy bérlet ugyanannyiba kerüljön Budapesten, mint egy kisebb városban?
Ha síbérletete (ld. szolgáltatást) veszel, egy 10km-es pályarendszer bérlete nem annyiba kerül, mint egy 100km-esé. Ha az utóbbi villanyfényt is tud, meg kiemelt körzetben van, még drágább, mert meg tudják fizetni. Miért is ne lehetne a BKV bérlet min 2* annyi, mint a miskolci, vagy debreceni?
Azután több maradna az amúgy is aránytalanul nagyobb iparűzési adóból.
De akkorsem tiszta, hogy ezt az ötletedet miért tekinted a ballib városvezetések elleni merényletnek.
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.11.16. 20:10:59

Már rogánné is menekül a BUKOTT FIDESZ környékéről! Megpakolta jól a bőröndöt az államtól lenyúlt lóvéval, most már meg tudja ő is valósítani az önálló lábon élést, a férje mehet a börtönbe, nélküle!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:15:38

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a rosszatom multinacionális karvalytőke.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:18:45

]@math0: barati karvaly jo karvaly, meteltnaci!
Válasz erre 

2019.11.16. 20:20:17

Szerintem tévedsz, ez nem bosszúvágy, mert ami történik, az egy ennél nagyobb bosszú része. Itt az történt, hogy Karácsony konstruktívan ment el arra a kormányülésre, ám mivel ezek csak az erőből értenek, beindult egy reflex, mint az állatokban, ha menekülni kezdesz. Ha valaki az ő világukban tárgyalni akar, az egyenlő azzal, hogy gyenge, fél, elismeri a vereségét. Ha valaki az ő világukban konstruktív, az egyenő a szemükben a gyengeséggel. Ennyi csak, a cigányagy ennyit ért a demokráciából.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:20:52

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: kamugeri jol elszamoltatta a Tarlos adminisztraciot dupla vegkielegitessel meg kituntetessel

Titeket meg mindig ezzel tomnek, macesz? 2028ig Polt az ugyesz, komoly elszamoltatasra szamitok...:)
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:21:55

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: kamugeri egy nulla, a BKV sztrajk ki fogja csinalni a szerencsetlent
Válasz erre 

bkkzol 2019.11.16. 20:28:15

Mire számítottak? Különben meg az "ellenzék" is pont ezt csinálja a másik oldalról. Ha van értelme ha nincs minden kormányzati intézkedésnek, tervnek keresztbe tesz, elutasítja. A Fideszes vezetőket... középvezetőket, dolgozókat cserélnek a régi komcsi, libsi bejáratott emberekre.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 20:28:51

@törppicur: Cukin előadod a fogyatékost, de teszek veled egy probát:

Az benne a szopatás, hogy a budapesti tömegközlekedés nem megoldott, mivel az állam nem adja oda az európai sztenderdnek számító 33%-át a bkv költségvetésének, ehelyett megköti a budapesti önkormányzat kezét azzal, hogy mire költse a pénzét.

Magyarul pénzt nem ad, de azt is megmondja, hogy te mire költsd a magadét. A bkv minden pénzt elvinne, nem jutna semmi másra a budapesti költségvetésből.

Leírtam dedós módon, ha ezután sem érted meg, tartok tőle hogy direkt trollkodsz.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 20:30:07

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Annyira primkó ez kamugerizés, remélem vágod.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 20:31:06

@bkkzol: "középvezetőket, dolgozókat cserélnek a régi komcsi, libsi bejáratott emberekre."

Esetleg egy konkrét példát említenél?
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:35:27

@Etniez: Miert?

Egyedul tegnap tobb zoldet adott at a patas Budapesten, mint kamugeri.

Aki nem mert odamenni, mert csak tomegkozlekedessel lehetett megkozelitani, soforrel nem...:)))
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 20:35:41

@Etniez: milyen eu sztenderdről trollkodsz?
Mitől országos probléma az amit te budapestinek gondolsz?
Még 1*
Mire gondolsz? Netán arra, hogy nem a városi bevételből kellene a városi közlekedést finanszírozni?
Esetleg arra, hogy egy bérlet ugyanannyiba kerüljön Budapesten, mint egy kisebb városban?
Ha síbérletete (ld. szolgáltatást) veszel, egy 10km-es pályarendszer bérlete nem annyiba kerül, mint egy 100km-esé. Ha az utóbbi villanyfényt is tud, meg kiemelt körzetben van, még drágább, mert meg tudják fizetni. Miért is ne lehetne a BKV bérlet min 2* annyi, mint a miskolci, vagy debreceni?
Azután több maradna az amúgy is aránytalanul nagyobb iparűzési adóból.
De akkorsem tiszta, hogy ezt az ötletedet miért tekinted a ballib városvezetések elleni merényletnek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:36:06

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a náci pont te vagy: "barati karvaly jo karvaly". ez a nácik jelszava.

látom, te is hazaáruló selejt vagy, aki nem tud ékezettel írni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:39:53

@bkkzol: melyik kormányzati intézkedésnek tesz keresztbe az ellenzék, amely értelmes? illetve hol hasonlítható ez például a múzeumok költségvetésének levágásához az ellenzéki városokban? hol hasonlítható az, hogy a geci Orbán ellenzéki városok múzeumaira nem ad pénzt, tehát az embereknek kell megfizetni, vagy tönkremegy ahhoz, hogy Karácsony nem akar idióta projekteket, amelyeket szintén az embereknek kéne megfizetni?

A Fidesz folyton csak az embereket rabolja ki, mindkét esetben.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:41:06

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "komoly elszamoltatasra szamitok"

no, Mészáros és Tiborcz börtönbe megy?!
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:49:51

@math0: Ez a meteltnacik jelszava 3000 eve, te szerencsetlen.
Válasz erre 

kolompar lole 1116 2019.11.16. 21:02:37

@Larry Silverstein: Te biztos egy fideszzsidó vagy.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 21:03:57

@törppicur: Jól van, ezzel be is fejeztem veled a beszélgetést, csökkentett üzemmódban fut az agyad.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 21:05:18

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Én leírtam, hogy primkó, te csak nyomod, hajrá.
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 21:06:22

@math0:
Szerintem a fidesz most nem merne egy elorehozott valasztast tartani. Ekkora a baj. A tobbit gondold hozza.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 21:21:05

@inreallife: majd figyelj Gyorben, meteltforradalmar
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 21:28:14

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Mire kell figyelni, a kovetkezo fideszes is kabassza a bret az asztalra? Gondolom neked ennyi eleg is hozza, es megszavazod. Legyen ez a te nyomorod. Elegge lefutott jateknak tekinted gyort. Szerintem nem lesz az olyan egyszeru futam, mint gondolod. Bencsikek mar nyuszitenek, hogy a fidesz 38%-ra esett a belso felmereseik szerint. Akkor, ha a kutyaknak meg a mi hazanknak nagylelkuen 10%-ot adunk, az ellenzek 50% felett van. Igy nehez lesz. Elmultak azok az idok, amikor 40%-kal 2/3-os eredmenyeket lehetett domboritani. 50% alatt bukas van. 22-ben is. A varosok szavazatai nelkul a megyei listakban is eppen 50% fole sikerult kerulnie a fidesznek. (52-65% kozott) Ha a varosokban is szavaznak, eleg sok megye lemegy 50% ala. Az pedig tudod mit jelent, te komcsi ivadek paraszt? Hogy szopni fogtok. Orbanek visszaszorulasa a falvakba egy olyan tortenet, ahonnan nincs tovabb hatralni. ahol az IQ szint meghaladja 70-et, ott a fidesz mar bukni fog. Parasztfalva, te vagy orban utolso remenye.
Válasz erre 

kiskutyauto 2019.11.16. 21:29:54

Ebbe is fog beledögleni ez a náci hazug hazaáruló rablógyilkos csaló tolvaj országromboló nemzetpusztító kannibál patkány féreg...
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 21:33:57

@inreallife: forras, meteltnaci?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 22:16:26

ó@Borondot jol pakoljatok be lippsik: értem, tehát azt mondod, hogy a jelszavad a "metéltnácik" jelszava 3000 éve. ebből akkor az következik, hogy a "metéltnáci" te vagy. te hangrobbanással futottál be a faszerdőbe.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 23:02:54

@math0: lassan megtanuljuk a meteltforradalmar modszereket, ezert sivalkodik soros apad
Válasz erre 

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.16. 23:10:05

Ki tudódott, hogy több ellenzéki szavazó is nem jár biciklivel, egyesek autóval.

www.mindenszo.com/igy_utazik_az_ellenzeki_fidesz/#

SZÉGYEN!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 23:37:55

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a metéltnáci te vagy, te mondtad, hogy az ő jelszavukat vallod.
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 23:50:46

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Gyakorold a megszolitast paraszt. Ha kersz valamit, mutass alazatot jobbagy. A foldesurad nem tanitott meg az alazatra?
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 23:55:58

@math0: mifelenk nem divat a meteles
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 00:01:10

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a metéltnáci te vagy, te mondtad, hogy az ő jelszavukat vallod.
Válasz erre 

kéki béla 2019.11.17. 01:25:08

Nem mist. Azt a tetves elmebeteget mindig az ellenségkeresés és a bosszú vezette a kleptomániája mellett.
Válasz erre 

kéki béla 2019.11.17. 01:27:00

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: mondd, milyen érzés gerinctelen csúszómászóként élni? Még egy hüllőnek is van gerince, tehát magasabb rendű nálad.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.17. 06:58:11

@Sancho12: Csökkentett üzemmódban fut, mindenképpen megakarja magyarázni, hogy az nem úgy van.
Nekem is megmagyarázta, hogy az európai sztenderd, miszerint a nagyobb városok tömegközlekedésébe az állam is beszáll, az nem úgy van.
De bazdmeg, úgy van.

A tömegközlekedés közösségi érdek, mert ahol drága, ott az emberek autózni kezdenek. Ez vidéken nem gond, de a városokban iszonyat szmog tud kialakulni, amitől nagyon sok ember lesz beteg, azoknak az ellátását pedig az egészségügyi kassza finanszírozza.
A jó és olcsó tömegközlekedés igazából spórolás az államnak.

Budapest termeli meg a GDP 35-40%-át, tehát működésének fenntartása közérdek. Csak a hármas metró több embert szállít egy nap, mint az egész MÁV.
Sehol a világon nem tudja egyedül finanszírozni a tömegközlekedést egy nagyváros, mert akkor másra egyáltalán nem jutna, ezért kell beleszállnia az állami költségvetésnek is.

A Fidesz egy tartozásokkal teli kasszát adott át Karácsonynak, utána pedig törvénnyel arra akarják kötelezni, hogy az összes pénzét a tartozásokra fordítsa.
Magyarul kibasznának vele, erről szól a történet. Igaz, minden városra szól a törvény, de a fideszes városokat majd ellátja pénzzel különböző pályázatok útján, míg Budapestet nem.

Nah, remélem most már tényleg bekussolsz, mert rendkívül idegesítő az ostoba fiú, aki előadsz nekünk.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2019.11.17. 07:29:18

@kolompar lole 1116: Na és? A szüleim már megkeresztelkedtek. Igaz engem még körülmetéltek.
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 07:32:02

@Etniez: Azért Budapest Tarlós idején sem volt annyira jól eleresztve, leginkább csak stadionokra és nem annyira sikerült térfelújításra költöttek. Ez is az egyik oka annak, hogy itt nyert az ellenzék. Ha nem egy hulladék lenne a BKV, ha nem olyan lenne az egészségügyi, oktatási intézmények színvonala amilyen, stb. akkor nem ilyen lenne Orbánék támogatottsága sem. Amúgy lenne itt pénz, csak bátorság kellene előszedni. Pl. egy havi 5-10 ezer forintos kutyaadót simán kibírna a polgár, és az kapásból 2.5-5 milliárd forint lenne havonta, azaz akár 60 milliárd évente. Ebből egy év alatt 600 új buszt vehetne a BKV. 1-2 év alatt le lehetne cserélni az összes 10 évnél idősebb roncstelepszökevényt.
Válasz erre 

kéki béla 2019.11.17. 07:34:09

@midnight coder: téged is elbírna egy erős faág... ostoba náci parazita.
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 08:36:53

@kéki béla: Ha valakik itt paraziták azok a kutyatartók akik minden nap leviszik a dögöket szarni és hugyozni a játszótérre. Egy hóesés után Pesten úgy 2-3 óra után már minden négyzetméteren ott egy sárga folt vagy egy kutyakolbász. Ha az autósoktól elvárjuk hogy fizessen a szennyezésért, ugyanezt megtehetik a kutyások is. Ráadásul, míg az autós ezt általában munkába járáshoz teszi, a kutya az esetek 99.9%-ában Pesten hobbiállat.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 08:39:07

@kéki béla: " téged is elbírna egy erős faág... ostoba náci parazita."

Náci??????? LOL! Komám, a mi nacionalizmusunk egyenlőre nem is bír kiteljesedni, hiszen a hozzád hasonló hazaáruló, most is akasztgatást emlegető judeobolsevgista örökségű kunbéla és pétergábor leszármazottakat kell kordában tartanunk!
Emlékezzünk a Főméltóságú Úr fehér lovas prolipesti bevonulására, bár személyesen egy gyengekezű reálpolitizáló balfasz volt, de jöttek vele keménykezű Héjjas Ivánok és Ostenburg Moravek féle hazafiak, a legnagyobb hősről, Prónay Pálról már nem is beszélve!
Értede te tetves féreg?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 08:41:39

@midnight coder: Egyetértek, bár mostanában már elég rendesek kezdenek lenni és összeszedik a szart!
Válasz erre 

Etniez 2019.11.17. 08:57:26

@midnight coder: Budapesten a Fidesz bukásához nagyban hozzájárult az irritáló stadionok építése. Nem a stadionokkal volt a baj, csak a polgár felszállt a Viktor által vásárolt 1970-es szinten lévő metróra és megfőtt a nyári 35 fokban, akkor eszebe jutott, kinek köszönhető. Ott a sokat szidott négyes (tudjuk, Demszky kitalicskázta, stb), de azért csak csendes és hűs..
Szép stadionok, de várólista a várólistára a kórházakban, szar uzak, stb.
Aztán kibaszott térkövezés.. Jön a felmelegedés, erre mit csinál a Fidesz? Telebasz mindent térkövekkel, had dögöljön meg mindenki nyáron.
Tarlóst hagyták a pestiek két ciklusig, láttak hogy Viktor így sem viselkedik normálisan velük, el is küldték a faszba. Budapesten nem Tarlós és a többi bukott meg, hanem a Fidesz és Orbán.
Láthatóan nem értette meg Orbán, hogy a további szoptatással csak maga alatt vágja a fát. Fura, mert alapból nem ilyen korlátolt.

A trollok is maradtak a régiek, nyomják a dumát, ami ide vezetett, ennek is nagyon örülök.

Megy a bevándorláspártizás (az emberek majd csodálkozva tapasztalják, hogy mégsem lepik el migránshordák a városokat), Kamugerizés (karaktergyilkolás októberben is nagyon bejött), plusz ez a pöffeszkedő és arrogáns stílus. Jó lesz ez gyerekek 22-ben :)
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 09:02:16

@Cycmen: Ja, minden kutyás nagyon rendes és összeszedi, csak azt nem tudom, hogy akkor miért van mégis tele kutyagumival a város ? Nyilván a kismanók lehetnek. Ráadásul a kutyák nem csak szarnak, de pisilnek is. Az sem sokkal felemelõbb, hogy a belvárosban az utcasarkokon olyan szag van mint egy autópálya melletti közvécében. Amiknek a tisztán tartása civilizált országokban szintén belefér az autópályadíjba, vagy ahol nem ott fizetni kell érte, de nincsenek olyan afrikai állapotok azon a téren sem mint idehaza.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 09:07:47

@midnight coder: Egyáltalán nem vagyok kutyabarát, amúgy a csövesek még nagyobb dzsuvát csinálnak!
Hidd el, nekem is tele van a faszom azzal, hogy egyesek a saját hobbijukkal, meg a devianciájukkal mások terhére lehetnek következmények nélkül!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 09:10:02

@midnight coder: nincsenek olyan afrikai állapotok azon a téren sem mint idehaza............................

Ennek a legfőbb oka, hogy azok vigyáznak a tisztaságra! Takaríthatsz te itt egész nap bazmeg, soha nem lesz vége!
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 09:13:06

@Etniez: A metró talán a legkisebb gond. Illetve gond, de ott nem a légkondi hiánya a baj, hanem az, hogy a pálya nem képes fogadni a kocsik fékezésekor keletkezõ elektromos áramot, ezért a kocsik alatt el kellett helyezni gyakorlatilag egy hatalmas villanyrezsót ami elfûti ezt az energiát. Ugyanezért is gyullad ki. Ettõl rohadt meleg lesz persze a kocsiban, de nagyon meleg lesz az alagútban is. Ezen a légkondi azért nem nagyon segít, mert ettõl ugyan a kocsikban kevésbé lesz meleg, de az alagútban még inkább. És napközben néha többet vársz a jármûre, mint amennyit utazol vele. A föld alatt 100 méterrel talán nem kellene 30 foknak lenni nyáron sem. De bízom benne, hogy a metró felújításával ez megoldódik - persze, ha megint sikerül visszatáplálás támogatás nélküli rendszert kiépíteni, akkor Viktorék ezért is szarjanak sünt, de farkfekvéseset.

Nagyobb gond szerintem a sok légkondi nélküli busz, villamos, illetve Pl. ahogy egy átlag pesti iskola vagy kórház kinéz.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.17. 09:33:13

@midnight coder: figy, a pestieket annyit tudnak, hogy van az ellopott négyes metró, amit Demszky csinált és az fasza, meg van az igazságos Viktoré, amiben megdöglenek nyáron, technikai részletek a lőtérit nem érdekelnek.
Ugyanez igaz a terekre. Nyáron nincs árnyék, térkő pumpálja vissza a hőt, nem lehet megmaradni ott nyáron és ez csak rosszabb lesz. Erre Viktorék mindent letérköveznek, ahol tudnak...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.11.17. 09:58:31

Vektor ilyen. Kis bosszúszomjas miniduce.
Az alattvalói pedig kis haszonleső ingyenélők, akiknek most egy kicsit megszorult a gyomruk, mert kiderült, vezérük is elb@szhatja, akkor pedig az ő álluk felkopik. Nem tesznek ők a fityiszes rendszerhez se többet, se kevesebbet, mint amit elvárnak tőlük. A szófogadó, papagáj szervilisséget.
Most néhányan pilláznak, próbálnak kommunikálni, de még mindig nyalják a basa seggét, és nem veszik észre, hogy már ki is írták magukat a nerből.
Válasz erre 

Barkalot 2019.11.17. 10:01:02

Mivel konszolidációra képtelen ez a barom, ezért végük is lesz. Mondjuk ez várható volt, hogy bekeményítenek.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.11.17. 10:38:40

Brüsszel sem szelektál, hiába mondja, hogy ők csak az OV-kormányt csuklóztatják, nem Magyarországnak akarnak ártani, á, dehogy! Pedig de? És ha az ellenzék nem olyan ellenszenves módon lekendezett volna a győzelmeinek, akkor most nem nyavalyogna előre, sejtvén, hogy netán túltolta az örömködést és nem jól válogatta meg a szavait.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.11.17. 10:47:38

@Európai téridő:
Túltolta, mi a tökömet tolt túl?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 11:09:59

Nyaljátok meg a golyómat lipsik!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 11:14:28

@Cycmen : golyóimat barom! :D
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 11:17:39

Ilyen hülye helyettest!
Válasz erre 

Európai téridő 2019.11.17. 11:58:40

@BiG74 Bodri: Tudod te azt jól, balfék túltoló aktivista.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.11.17. 12:02:03

@Európai téridő:
Egyen valamit kend, mert össze-vissza beszél. Leesett a vércukor szintje!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 12:58:56

Kedves libsik, a fentiek semmiképpen nem értelmezendőek akként, hogy csak egy golyóm lenne.

Kettő golyóm van, de a buzik csak az egyiket nyalogathatják.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 13:07:32

@Cycmen : Na azért!
Válasz erre 

maxvall baribaszó 2019.11.17. 13:40:59

@Cycmen: minden megoldás érdekel, amíg egymás golyóit nyalogatjuk!
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.17. 18:30:10

@Cycmen:
“ Ilyen hülye helyettest!”
:)
Hát vagy rosszul számolt,- mér’, elugrott előle, van ilyen, - vagy meg úgy igaz, ahogy mondta!
Szerintem egyik esetben se irigyeld!:D
Válasz erre 

Európai téridő 2019.11.17. 18:53:26

@BiG74 Bodri: Öcsi, jó hülyének lenned?
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.17. 20:31:30

Csak azt meg ne kérdezze ezután valaki, hogy nekem hány golyóm van...
Válasz erre 

2019.11.18. 03:13:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A jelenkorra azonban égbekiáltó logikai hibává vált az, hogy még a legmodernebb kultúra vallása is a gondolkodást, az új ismeretek szerzését az emberiség legnagyobb bűnének tekintheti. Konkrétan még az a zsidó-keresztény-mohamedán vallás is, amelynek területén a legmagasabbra nőtt a tudás, még inkább a gondolkodás és a kezdeményezés, a tudásra való emberi törekvést a legnagyobb, azaz az eredendő bűnnek tekinthette.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.18. 16:48:37

@lényeglátó:

"a tudásra való emberi törekvést a legnagyobb, azaz az eredendő bűnnek tekinthette"

Baromira félreérted a tudás fájáról szóló történetet. Épp a lényeget nem látod, te lényeglátó. :P
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.22. 12:12:23

Egy jó kép többet ér ezer szónál, ha már a bosszú vágy a poszt témája.

kepeslajoska.tumblr.com/image/171905199555

És mivel szeretjük a talányos kérdéseket befejezésül egy annyira nem is vicces találós kérdés.

uploads.disquscdn.com/images/faebc6f9d35a3975ed6b6fc022f3f22e97c0e4c1242e7b0c9fc9ebcdfdeed3bd.jpg
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard