Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli, ami nem jó hír a Fidesz híveinek

Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli, ami nem jó hír a Fidesz híveinek

Orbán Viktor kizárólag az erőben hisz. Ez persze csak a belpolitikájára vonatkozik. Külföldön ugyanis inkább hízeleg, alkudozik, ígérget, ott az erő alkalmazása nem hoz túl sok eredményt számára. De ez az állítás igaz lesz a közeljövőben itthon is, hiszen minden valószínűség szerint az ellenzéki vezetésű városoknak küldött hadüzenettel újabb magyar polgárokat tántorít el attól, hogy egy újabb választáson a Fideszt támogassa.

szalonnazo.jpg

Fotó: szalonnazo.hu

Orbán valószínűleg nem hisz azoknak az elemzéseknek, melyek szerint a kormánypárt erőszakos stílusából lett elegük a választóknak, és ezért bukták el a főváros és még 10 megyei jogú város irányítását. A kormányfő olyan hadvezérhez hasonlít, aki tele van fegyverekkel, csak a muníció hiányzik a puskákból és ágyúkból. Érzékeli, hogy számbeli fölényben van, de már nem tud rendesen odapörkölni az ellenség sorai közé.

Az október 13-i önkormányzati választások utáni zűrzavarban Orbán még hajlott némi kompromisszumra az ellenzékkel kapcsolatban, hiszen a főpolgármesternek megígérte, hogy az elődjének beígért fejlesztéseket nem vonja vissza, és különleges kegyként Karácsony Gergelyt meghívta egy kormányülésre is. A Fidesz által elbukott nagyvárosokban is reménykedtek az új vezetők abban, hogy nem kell szembesülniük majd Orbán Viktor bosszúhadjáratával.

Ma már világos, hogy ez hiú ábránd volt. Az a kicsinyes, bosszúszomjas, önző politikai magatartás kerekedett ugyanis felül a kormánypárton belül, ami 2010 óta jellemzi az egymást követő Orbán-kormányokat. A politikai küzdőtér túloldalán lévőket ugyanis csakis ellenségként képesek kezelni, így fel sem merül, hogy a közös célokért bármelyik ellenzéki erővel összefogna a közeljövőben.

A Fidesz mostani hadüzenete tehát megint bizonyítékul szolgál arra, hogy rosszul értelmezik a magyar társadalom állapotát, illetve, hogy nem igazán érdekli a párt irányítóit, hogy a választópolgárok milyen üzeneteket küldenek feléjük a szavazófülkékből.

A Fidesz pökhendi stílusa most már egyre több választó számára irritáló, ezért is dőlt egy hónapja látványosan a mérleg nyelve a közös ellenzéki jelöltek felé a nagyvárosokban, és csak azért maradt talpon a kisebb településeken a kormánypárt, mert a zsarolások, megfélemlítések, ígérgetések a jóval zártabb közösségekben még hatásos eszközöknek bizonyultak. Ez azonban gyorsan megváltozhat, ha azt látják az emberek, hogy következmények nélkül szembe lehet szállni az állampárttal.

Groteszk módon épp ez a logikája annak, amit az Orbán-kormány most művel. Parlamenti kétharmadát kihasználva egyre-másra hozza az olyan törvénymódosításokat, melyek célzottan az ellenzéki vezetésű városokat hozzák hátrányos helyzetbe. A Fidesz nyílt háborút indít a közvetlen befolyása alól kiszakadt városok és budapesti kerületek ellen, hogy bebizonyítsa a választóknak: az ő érdekük mindig az lesz, hogy a kormánypártot támogassák.

Ez a logika azonban megbicsaklik azon, hogy már maguk a kormánypárti politikusok is kissé másként látják a helyzetet, mint bő egy hónappal ezelőtt. Legutóbb épp egy olyan megyei jogú város polgármestere fakadt ki, aki szép sikert elkönyvelve megtartotta Székesfehérvárt a Fidesz számára. Cser-Palkovics András fideszes politikustól szokatlan őszinteséggel válaszolt ugyanis arra a kérdésre, miért vesztett jelentős teret a pártja október 13-án? Szerinte nem azt kellett volna mondani unásig, hogy a politikai ellenfél alkalmatlan, hanem hogy a megkezdett munkát szeretné az eddigi városvezető tovább folytatni.

Ehhez azonban konstruktivitás, vitára való hajlam, sőt kompromisszumkészség kellett volna, amit kiöltek a kormánypárti jelöltekből. A központilag koreografált kampányok nagy hátránya ugyanis, hogy nem számolnak a helyi viszonyokkal. Cser-Palkovics András például annak tulajdonította saját győzelmét, hogy egyetlenegyszer sem minősítette a politikai ellenfelét, noha vélhetően ez elvárás lett volna a központi propagandaosztály részéről. De, hogy a másik oldalról is hozzunk egy példát, idézzük fel, mit mondott Botka László, miután újra megválasztották Szeged polgármesterének: „Én Szegedről beszéltem, a Fidesz rólam.”

Úgy tűnik, a siker receptje ma már sokkal inkább az együttműködésre való hajlamban, a politikai ellenfél erényeinek elismerésében rejlik, és nem az ellenoldal könyörtelen lezúzásában. Az emberek kezdenek hinni az olyan politikusoknak, akik a közéletet a vélemények ütköztetésének terepeként, és nem az élet-halál harc csatatereként értelmezik. A Fidesz mostani hadüzenete tehát megint bizonyítékul szolgál arra, hogy rosszul értelmezik a magyar társadalom állapotát, illetve, hogy nem igazán érdekli a párt irányítóit, hogy a választópolgárok milyen üzeneteket küldenek feléjük a szavazófülkékből.

olkt_hu_1.jpeg

Fotó: OKTL.hu

Azzal, hogy megbélyegzik, hátrányos helyzetbe sodorják azokat a városokat, melyek vezetését megszerezte az ellenzék, közel három millió magyar polgárnak ártanak, akik ezeken a településeken élnek, és nem mellesleg sokan közülük a Fideszre szavaztak. Az ellenzék ellenségként való kezelése, illetve, hogy az együttműködés helyett a totális ellehetetlenítést tűzte ki céljául a magyar kormánypárt, arra utal, hogy egyre méltatlanabb a szavazók bizalmára, ráadásul önmagát sodorja végveszélybe. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha semmire sem becsülöd az ellenfeled, olyan előnyt adsz neki, amivel előbb-utóbb élni fog.”    

206 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktort most a bosszúvágy vezérli, ami nem jó hír a Fidesz híveinek Tovább
Facebook Tetszik
0
206 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9515307546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (206)
Az utolsó 100 komment:

törppicur 2019.11.16. 17:47:48

Bocs, Szeka, de honnan vetted azt, hogy a Fidesz hadüzenetet küldött az ellenzéki vezetésű városoknak?

Amire hivatkozol egyben sem és linkként sem fért el a förmedvényedben?

Az olyan kis városoknál (bocs településeknél) mint Debrecen, vagy Székesfehérvár milyen zsarolás volt? A még ezektől is kisebbekben?

Miért írsz olyan baromságokat tényként, amit csak te gondolsz, ráadásul betépve?
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:00:11

@törppicur: Ugye nem gondolod,hogy az iparűzési adóhoz sok köze van.Milyen jogon szolbele,hogy mire költik.Az csak az önkormányzatra tartozik.Akkor ez nem hadüzenet.Akkor most ki is van betépve?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:00:26

@inreallife: Vegyél már egy ékezetes klavit, te frankhitel elől külföldre mosogatni menekült földönfutó proli!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:02:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Erről a @Cycmen: -ről tökéletesen egyezik a véleményünk."

Jaj papum, sok egyéb közös "értéketek" van ezen kívül is, vedd fel vele a kapcsolatot priviben, hátha megengedi, hogy leszopd!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:03:28

@Cycmen: Ő tud Írni tanulj meg olvasni.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:06:12

@Cycmen: Kultúra megint oda csapot nálad.Semmi gond csak a megszokott.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:06:40

@math0: Monnyuk múzeumok költségvetéséről egy büdös szót sem ejtettem és még hasonlót sem kifogásoltam doki!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:10:22

@Sancho12: Ez a buziknál alkalmazott terápiás módszerem! Ne zavarj!
Egyébként élvezi mindkettő, nem látod?
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:11:00

@Sancho12:
az iparűzési adó másként működik DK-s és Fideszes városban?
Hülyéskedsz?
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:12:52

@Sancho12:
az iparűzési adó másként működik DK-s és Fideszes városban?
Hülyéskedsz?
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 18:13:36

@CSOKKI MÁLNA: Igen, ismeretes, azóta is sivalkodik az egész fidesz.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:15:29

@törppicur: Nem,csak másképp lesz leosztva.Vajon,miért is nyúltak hozzá?Ez fájna Budapestnek.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 18:16:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezt mondod te, a Fidesz meg mást csinál, szerencsére.Szopassa csak a Pestieket, nem fejetlenek. Most is azért lett elzavarva a brébe, mert nem felejtették el pl a hármas metrót és a sok buzi stadiont meg rendezvényt. A stadionok egy kisebbség ügye, a rendezvények meg csak szopást hoztak.
De nem baj, nyomjátok tovább, 22-ben egy fideszes sem nyerhet majd Budapesten és környékén.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:17:15

@Cycmen: mit rombol, faszfejkém?! Karácsony az idióta István szobrod mellett van, csak nem akar fákat kivágni miatta.

index.hu/belfold/2019/11/05/fovarosi_kozgyules_alakulo_ules_karacsony_gergely/felfuggesztik_a_szent_istvan-szobor_felallitasat/

ha te ragaszkodsz a fakivágáshoz, akkor te rombolsz.

I. István egyébként egy népirtó, keresztény diktátor volt, aki puccsal került hatalomba, idegen háttérhatalom támogatásával. mi a fasznak egy ilyen hazaárulónak szobor?!
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:17:32

@Sancho12: konkrétabban?
Másképp? Hol? Hogyan?
Mi fájna Budapestnek?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:18:52

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: de bicajjal. kis hazugköcsög Fidióta!
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:21:32

@törppicur: Amennyibe át tudja vinni Bkv-be nem igazán pénz tolni ilyen egyszerű a képlet.
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:23:29

@rdos:
megnéztem ezeket az általad észrevett képhivatkozásokat.
Tényleg nem léteznek. Hol van ilyenkor a TAS, meg a vérfüggetlen Index szerkesztősége?
A Vezér magasságára tett cinikus megjegyzésed viszont téged minősít, nem ezt a szarkupac szeka blogot. Azért sajnállak. De te biztos szép vagy napi 24-ben
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:25:28

@Cycmen: értem, tehát műveletlen barom vagy, fingod nincs, mi történik az országban, csak ugatod, amit leküldtek neked Habonyék.

magyarhang.org/belfold/2019/11/14/buntet-a-miniszterium-a-rosszul-szavazo-varosok-muzeumai-csak-az-aprot-a-fideszesek-milliokat-kaptak/
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 18:26:13

@Sancho12:
nem értem, amit írsz és nem látom ennek a hadüzenet jellegét.
Azt sem hogy mennyiben más pl Miskolcnak és Debrecennek a a dolog üzenete? Tudod Miskolc szivárványos, Debrecen nem annyira.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:34:54

@Cycmen: "a kibaszott számokon lovagolsz, meg a kamu statisztikákon!"

a Fidióta selejtet csak a valóság, a számok, a statisztikák nem érdeklik. ő hasból tud olyat hazudni, hogy sajtból van a Hold.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:37:21

@Larry SiIverstein: "A nemzetmenő kormány feje, Orbán Viktor miniszterelnök úr sikerrel harcol a multinacionális karvalytőke áskálodása ellen. "

10 milliárd eurót adott a Rosszatomnak Paks II-re, 700 milliárd forintot a kínaiaknak a Budapest-Belgrád vasúrét. ennyit a nemzetközi karvalytőkéről, te elmebeteg, Fidióta, selejt!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:39:18

@Larry Silverstein: A te véleményed a lőtéri kutyát nem érdekli.

Egyébként olyan selejt, hazaáruló fasz vagy, hogy még magyarul, ékezetekkel írni sem tudsz.
Válasz erre 

Sancho12 2019.11.16. 18:39:57

@törppicur: Az utolsó adatok szerint a napi utas létszám bp.-en 4 millió fő.Ezt csak az ipari adóból finanszírozni nonszesz,főleg úgy,hogy az agroból.nem járulnak hozzá.A kedvenc vezetőd azért próbálkozik avval hátha kíbújík a szerződés alól.Senkinek nem fájna annyira mint bp-nek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:40:12

@Larry Silverstein: "Ilyen a demokracia, jogod van a velemenyedhez, de utana viseled a kovetkezmenyet. "

Hát, ha ez neked demokrácia, akkor majd a Fidesz bukása után lógni fogsz!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.16. 18:42:29

@Etniez:

"A stadionok egy kisebbség ügye, a rendezvények meg csak szopást hoztak."

A stadionokkal a Fidesz valóban óriási, mondhatni stratégiai hibát követett el. Le lehet mérni a stadionok látogatottságán, mennyi hívet szerzett magának ezekkel: nem sokat.

Orbán el van maradva egy generációval, a mai fiatal korosztályt már nemigen érdekli a futball.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.16. 18:42:55

@math0: "I. István egyébként egy népirtó, keresztény diktátor volt, aki puccsal került hatalomba, idegen háttérhatalom támogatásával. mi a fasznak egy ilyen hazaárulónak szobor?!"

Mondjuk téged biztosan karóba húzatott volna a getzibe! :D Szerintem a hozzád hasonló libsiknek ez most sem ártana.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.16. 18:45:29

@Cycmen:

"Mondjuk téged biztosan karóba húzatott volna a getzibe!"

Nem is olyan biztos! A szellemi fogyatékosokkal már akkoriban is gyakran elnézőbben bántak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:50:01

@Cycmen: lógni fogsz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 18:51:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán sok mindenben el van maradva sok generációval. te is. ti vagytok a magyar selejt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 19:03:16

@Cycmen: ennyit tudnak a retardált, keresztény Fidióták.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 19:04:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A szellemi fogyatékosokkal már akkoriban is gyakran elnézőbben bántak. "

te már csak tudod, hiszen az ük-ük-...-ük ősapádat is életben hagyták, annak ellenére, hogy agyhalott volt, és csak így örökölhette rád a betegséget. másképp te nem lennél, és mindenki jobban járna. te is, mert nyomorult életed van.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 19:49:10

@math0: Bartus Laci ne igyal tomenyet
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 19:50:59

@math0: minden fillert megerdemel a roszatom, jo helyre megy, soros toporzekol duheben
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 19:51:46

@Sancho12:
bocs nem váloszoltál a Bp-en kívüli hatásokról, csak nem Momentumos belpesti vagy?
Kérem írj ki dolgokat rendesen, mert anélkül csak sejtem mire gondolsz, és tévedek.
Ez pl mit jelent nálad - Ezt csak az ipari adóból finanszírozni nonszesz,főleg úgy,hogy az agroból.nem járulnak hozzá.
Másrészt sok nem is Budapesten előállított forint után helyi adóznak Budapesten. Ha még az sem elég mire vágysz pluszban? Mit kellene még máshonnan finanszírozni?
Mivel nincs idézve vagy linkelve ez a szerinted "hadüzenet", elég nehéz róla vitatkozni. De amit én hallottam az iparűzés és aközlekedés kapcsolatáról az az, hogy elsődlegesen közlekedésre kell fordítani az iparűzési bevételeket. Arról nem hallottam, mi a teendő, ha az több vagy kevesebb, vagy nincs tömegközlekedés. Olyanon mammogtok, ami nincs kitalálva, leírva....
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 20:00:24

@Sancho12:
ezt sem értem, pedig küzdök
"Senkinek nem fájna annyira mint bp-nek."
Mire gondolsz? Netán arra, hogy nem a városi bevételből kellene a városi közlekedést finanszírozni?
Esetleg arra, hogy egy bérlet ugyanannyiba kerüljön Budapesten, mint egy kisebb városban?
Ha síbérletete (ld. szolgáltatást) veszel, egy 10km-es pályarendszer bérlete nem annyiba kerül, mint egy 100km-esé. Ha az utóbbi villanyfényt is tud, meg kiemelt körzetben van, még drágább, mert meg tudják fizetni. Miért is ne lehetne a BKV bérlet min 2* annyi, mint a miskolci, vagy debreceni?
Azután több maradna az amúgy is aránytalanul nagyobb iparűzési adóból.
De akkorsem tiszta, hogy ezt az ötletedet miért tekinted a ballib városvezetések elleni merényletnek.
Válasz erre 

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.11.16. 20:10:59

Már rogánné is menekül a BUKOTT FIDESZ környékéről! Megpakolta jól a bőröndöt az államtól lenyúlt lóvéval, most már meg tudja ő is valósítani az önálló lábon élést, a férje mehet a börtönbe, nélküle!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:15:38

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a rosszatom multinacionális karvalytőke.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:18:45

]@math0: barati karvaly jo karvaly, meteltnaci!
Válasz erre 

2019.11.16. 20:20:17

Szerintem tévedsz, ez nem bosszúvágy, mert ami történik, az egy ennél nagyobb bosszú része. Itt az történt, hogy Karácsony konstruktívan ment el arra a kormányülésre, ám mivel ezek csak az erőből értenek, beindult egy reflex, mint az állatokban, ha menekülni kezdesz. Ha valaki az ő világukban tárgyalni akar, az egyenlő azzal, hogy gyenge, fél, elismeri a vereségét. Ha valaki az ő világukban konstruktív, az egyenő a szemükben a gyengeséggel. Ennyi csak, a cigányagy ennyit ért a demokráciából.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:20:52

@Orbánék Moszkva fele menekülnek!: kamugeri jol elszamoltatta a Tarlos adminisztraciot dupla vegkielegitessel meg kituntetessel

Titeket meg mindig ezzel tomnek, macesz? 2028ig Polt az ugyesz, komoly elszamoltatasra szamitok...:)
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:21:55

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember: kamugeri egy nulla, a BKV sztrajk ki fogja csinalni a szerencsetlent
Válasz erre 

bkkzol 2019.11.16. 20:28:15

Mire számítottak? Különben meg az "ellenzék" is pont ezt csinálja a másik oldalról. Ha van értelme ha nincs minden kormányzati intézkedésnek, tervnek keresztbe tesz, elutasítja. A Fideszes vezetőket... középvezetőket, dolgozókat cserélnek a régi komcsi, libsi bejáratott emberekre.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 20:28:51

@törppicur: Cukin előadod a fogyatékost, de teszek veled egy probát:

Az benne a szopatás, hogy a budapesti tömegközlekedés nem megoldott, mivel az állam nem adja oda az európai sztenderdnek számító 33%-át a bkv költségvetésének, ehelyett megköti a budapesti önkormányzat kezét azzal, hogy mire költse a pénzét.

Magyarul pénzt nem ad, de azt is megmondja, hogy te mire költsd a magadét. A bkv minden pénzt elvinne, nem jutna semmi másra a budapesti költségvetésből.

Leírtam dedós módon, ha ezután sem érted meg, tartok tőle hogy direkt trollkodsz.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 20:30:07

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Annyira primkó ez kamugerizés, remélem vágod.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 20:31:06

@bkkzol: "középvezetőket, dolgozókat cserélnek a régi komcsi, libsi bejáratott emberekre."

Esetleg egy konkrét példát említenél?
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:35:27

@Etniez: Miert?

Egyedul tegnap tobb zoldet adott at a patas Budapesten, mint kamugeri.

Aki nem mert odamenni, mert csak tomegkozlekedessel lehetett megkozelitani, soforrel nem...:)))
Válasz erre 

törppicur 2019.11.16. 20:35:41

@Etniez: milyen eu sztenderdről trollkodsz?
Mitől országos probléma az amit te budapestinek gondolsz?
Még 1*
Mire gondolsz? Netán arra, hogy nem a városi bevételből kellene a városi közlekedést finanszírozni?
Esetleg arra, hogy egy bérlet ugyanannyiba kerüljön Budapesten, mint egy kisebb városban?
Ha síbérletete (ld. szolgáltatást) veszel, egy 10km-es pályarendszer bérlete nem annyiba kerül, mint egy 100km-esé. Ha az utóbbi villanyfényt is tud, meg kiemelt körzetben van, még drágább, mert meg tudják fizetni. Miért is ne lehetne a BKV bérlet min 2* annyi, mint a miskolci, vagy debreceni?
Azután több maradna az amúgy is aránytalanul nagyobb iparűzési adóból.
De akkorsem tiszta, hogy ezt az ötletedet miért tekinted a ballib városvezetések elleni merényletnek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:36:06

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a náci pont te vagy: "barati karvaly jo karvaly". ez a nácik jelszava.

látom, te is hazaáruló selejt vagy, aki nem tud ékezettel írni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:39:53

@bkkzol: melyik kormányzati intézkedésnek tesz keresztbe az ellenzék, amely értelmes? illetve hol hasonlítható ez például a múzeumok költségvetésének levágásához az ellenzéki városokban? hol hasonlítható az, hogy a geci Orbán ellenzéki városok múzeumaira nem ad pénzt, tehát az embereknek kell megfizetni, vagy tönkremegy ahhoz, hogy Karácsony nem akar idióta projekteket, amelyeket szintén az embereknek kéne megfizetni?

A Fidesz folyton csak az embereket rabolja ki, mindkét esetben.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 20:41:06

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "komoly elszamoltatasra szamitok"

no, Mészáros és Tiborcz börtönbe megy?!
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 20:49:51

@math0: Ez a meteltnacik jelszava 3000 eve, te szerencsetlen.
Válasz erre 

kolompar lole 1116 2019.11.16. 21:02:37

@Larry Silverstein: Te biztos egy fideszzsidó vagy.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 21:03:57

@törppicur: Jól van, ezzel be is fejeztem veled a beszélgetést, csökkentett üzemmódban fut az agyad.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.16. 21:05:18

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Én leírtam, hogy primkó, te csak nyomod, hajrá.
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 21:06:22

@math0:
Szerintem a fidesz most nem merne egy elorehozott valasztast tartani. Ekkora a baj. A tobbit gondold hozza.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 21:21:05

@inreallife: majd figyelj Gyorben, meteltforradalmar
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 21:28:14

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Mire kell figyelni, a kovetkezo fideszes is kabassza a bret az asztalra? Gondolom neked ennyi eleg is hozza, es megszavazod. Legyen ez a te nyomorod. Elegge lefutott jateknak tekinted gyort. Szerintem nem lesz az olyan egyszeru futam, mint gondolod. Bencsikek mar nyuszitenek, hogy a fidesz 38%-ra esett a belso felmereseik szerint. Akkor, ha a kutyaknak meg a mi hazanknak nagylelkuen 10%-ot adunk, az ellenzek 50% felett van. Igy nehez lesz. Elmultak azok az idok, amikor 40%-kal 2/3-os eredmenyeket lehetett domboritani. 50% alatt bukas van. 22-ben is. A varosok szavazatai nelkul a megyei listakban is eppen 50% fole sikerult kerulnie a fidesznek. (52-65% kozott) Ha a varosokban is szavaznak, eleg sok megye lemegy 50% ala. Az pedig tudod mit jelent, te komcsi ivadek paraszt? Hogy szopni fogtok. Orbanek visszaszorulasa a falvakba egy olyan tortenet, ahonnan nincs tovabb hatralni. ahol az IQ szint meghaladja 70-et, ott a fidesz mar bukni fog. Parasztfalva, te vagy orban utolso remenye.
Válasz erre 

kiskutyauto 2019.11.16. 21:29:54

Ebbe is fog beledögleni ez a náci hazug hazaáruló rablógyilkos csaló tolvaj országromboló nemzetpusztító kannibál patkány féreg...
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 21:33:57

@inreallife: forras, meteltnaci?
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 22:16:26

ó@Borondot jol pakoljatok be lippsik: értem, tehát azt mondod, hogy a jelszavad a "metéltnácik" jelszava 3000 éve. ebből akkor az következik, hogy a "metéltnáci" te vagy. te hangrobbanással futottál be a faszerdőbe.
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 23:02:54

@math0: lassan megtanuljuk a meteltforradalmar modszereket, ezert sivalkodik soros apad
Válasz erre 

Hova fogják elásni KariGerit?! 2019.11.16. 23:10:05

Ki tudódott, hogy több ellenzéki szavazó is nem jár biciklivel, egyesek autóval.

www.mindenszo.com/igy_utazik_az_ellenzeki_fidesz/#

SZÉGYEN!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.16. 23:37:55

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a metéltnáci te vagy, te mondtad, hogy az ő jelszavukat vallod.
Válasz erre 

inreallife 2019.11.16. 23:50:46

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Gyakorold a megszolitast paraszt. Ha kersz valamit, mutass alazatot jobbagy. A foldesurad nem tanitott meg az alazatra?
Válasz erre 

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2019.11.16. 23:55:58

@math0: mifelenk nem divat a meteles
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.11.17. 00:01:10

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: a metéltnáci te vagy, te mondtad, hogy az ő jelszavukat vallod.
Válasz erre 

kéki béla 2019.11.17. 01:25:08

Nem mist. Azt a tetves elmebeteget mindig az ellenségkeresés és a bosszú vezette a kleptomániája mellett.
Válasz erre 

kéki béla 2019.11.17. 01:27:00

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: mondd, milyen érzés gerinctelen csúszómászóként élni? Még egy hüllőnek is van gerince, tehát magasabb rendű nálad.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.17. 06:58:11

@Sancho12: Csökkentett üzemmódban fut, mindenképpen megakarja magyarázni, hogy az nem úgy van.
Nekem is megmagyarázta, hogy az európai sztenderd, miszerint a nagyobb városok tömegközlekedésébe az állam is beszáll, az nem úgy van.
De bazdmeg, úgy van.

A tömegközlekedés közösségi érdek, mert ahol drága, ott az emberek autózni kezdenek. Ez vidéken nem gond, de a városokban iszonyat szmog tud kialakulni, amitől nagyon sok ember lesz beteg, azoknak az ellátását pedig az egészségügyi kassza finanszírozza.
A jó és olcsó tömegközlekedés igazából spórolás az államnak.

Budapest termeli meg a GDP 35-40%-át, tehát működésének fenntartása közérdek. Csak a hármas metró több embert szállít egy nap, mint az egész MÁV.
Sehol a világon nem tudja egyedül finanszírozni a tömegközlekedést egy nagyváros, mert akkor másra egyáltalán nem jutna, ezért kell beleszállnia az állami költségvetésnek is.

A Fidesz egy tartozásokkal teli kasszát adott át Karácsonynak, utána pedig törvénnyel arra akarják kötelezni, hogy az összes pénzét a tartozásokra fordítsa.
Magyarul kibasznának vele, erről szól a történet. Igaz, minden városra szól a törvény, de a fideszes városokat majd ellátja pénzzel különböző pályázatok útján, míg Budapestet nem.

Nah, remélem most már tényleg bekussolsz, mert rendkívül idegesítő az ostoba fiú, aki előadsz nekünk.
Válasz erre 

Larry SiIverstein 2019.11.17. 07:29:18

@kolompar lole 1116: Na és? A szüleim már megkeresztelkedtek. Igaz engem még körülmetéltek.
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 07:32:02

@Etniez: Azért Budapest Tarlós idején sem volt annyira jól eleresztve, leginkább csak stadionokra és nem annyira sikerült térfelújításra költöttek. Ez is az egyik oka annak, hogy itt nyert az ellenzék. Ha nem egy hulladék lenne a BKV, ha nem olyan lenne az egészségügyi, oktatási intézmények színvonala amilyen, stb. akkor nem ilyen lenne Orbánék támogatottsága sem. Amúgy lenne itt pénz, csak bátorság kellene előszedni. Pl. egy havi 5-10 ezer forintos kutyaadót simán kibírna a polgár, és az kapásból 2.5-5 milliárd forint lenne havonta, azaz akár 60 milliárd évente. Ebből egy év alatt 600 új buszt vehetne a BKV. 1-2 év alatt le lehetne cserélni az összes 10 évnél idősebb roncstelepszökevényt.
Válasz erre 

kéki béla 2019.11.17. 07:34:09

@midnight coder: téged is elbírna egy erős faág... ostoba náci parazita.
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 08:36:53

@kéki béla: Ha valakik itt paraziták azok a kutyatartók akik minden nap leviszik a dögöket szarni és hugyozni a játszótérre. Egy hóesés után Pesten úgy 2-3 óra után már minden négyzetméteren ott egy sárga folt vagy egy kutyakolbász. Ha az autósoktól elvárjuk hogy fizessen a szennyezésért, ugyanezt megtehetik a kutyások is. Ráadásul, míg az autós ezt általában munkába járáshoz teszi, a kutya az esetek 99.9%-ában Pesten hobbiállat.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 08:39:07

@kéki béla: " téged is elbírna egy erős faág... ostoba náci parazita."

Náci??????? LOL! Komám, a mi nacionalizmusunk egyenlőre nem is bír kiteljesedni, hiszen a hozzád hasonló hazaáruló, most is akasztgatást emlegető judeobolsevgista örökségű kunbéla és pétergábor leszármazottakat kell kordában tartanunk!
Emlékezzünk a Főméltóságú Úr fehér lovas prolipesti bevonulására, bár személyesen egy gyengekezű reálpolitizáló balfasz volt, de jöttek vele keménykezű Héjjas Ivánok és Ostenburg Moravek féle hazafiak, a legnagyobb hősről, Prónay Pálról már nem is beszélve!
Értede te tetves féreg?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 08:41:39

@midnight coder: Egyetértek, bár mostanában már elég rendesek kezdenek lenni és összeszedik a szart!
Válasz erre 

Etniez 2019.11.17. 08:57:26

@midnight coder: Budapesten a Fidesz bukásához nagyban hozzájárult az irritáló stadionok építése. Nem a stadionokkal volt a baj, csak a polgár felszállt a Viktor által vásárolt 1970-es szinten lévő metróra és megfőtt a nyári 35 fokban, akkor eszebe jutott, kinek köszönhető. Ott a sokat szidott négyes (tudjuk, Demszky kitalicskázta, stb), de azért csak csendes és hűs..
Szép stadionok, de várólista a várólistára a kórházakban, szar uzak, stb.
Aztán kibaszott térkövezés.. Jön a felmelegedés, erre mit csinál a Fidesz? Telebasz mindent térkövekkel, had dögöljön meg mindenki nyáron.
Tarlóst hagyták a pestiek két ciklusig, láttak hogy Viktor így sem viselkedik normálisan velük, el is küldték a faszba. Budapesten nem Tarlós és a többi bukott meg, hanem a Fidesz és Orbán.
Láthatóan nem értette meg Orbán, hogy a további szoptatással csak maga alatt vágja a fát. Fura, mert alapból nem ilyen korlátolt.

A trollok is maradtak a régiek, nyomják a dumát, ami ide vezetett, ennek is nagyon örülök.

Megy a bevándorláspártizás (az emberek majd csodálkozva tapasztalják, hogy mégsem lepik el migránshordák a városokat), Kamugerizés (karaktergyilkolás októberben is nagyon bejött), plusz ez a pöffeszkedő és arrogáns stílus. Jó lesz ez gyerekek 22-ben :)
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 09:02:16

@Cycmen: Ja, minden kutyás nagyon rendes és összeszedi, csak azt nem tudom, hogy akkor miért van mégis tele kutyagumival a város ? Nyilván a kismanók lehetnek. Ráadásul a kutyák nem csak szarnak, de pisilnek is. Az sem sokkal felemelõbb, hogy a belvárosban az utcasarkokon olyan szag van mint egy autópálya melletti közvécében. Amiknek a tisztán tartása civilizált országokban szintén belefér az autópályadíjba, vagy ahol nem ott fizetni kell érte, de nincsenek olyan afrikai állapotok azon a téren sem mint idehaza.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 09:07:47

@midnight coder: Egyáltalán nem vagyok kutyabarát, amúgy a csövesek még nagyobb dzsuvát csinálnak!
Hidd el, nekem is tele van a faszom azzal, hogy egyesek a saját hobbijukkal, meg a devianciájukkal mások terhére lehetnek következmények nélkül!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 09:10:02

@midnight coder: nincsenek olyan afrikai állapotok azon a téren sem mint idehaza............................

Ennek a legfőbb oka, hogy azok vigyáznak a tisztaságra! Takaríthatsz te itt egész nap bazmeg, soha nem lesz vége!
Válasz erre 

midnight coder 2019.11.17. 09:13:06

@Etniez: A metró talán a legkisebb gond. Illetve gond, de ott nem a légkondi hiánya a baj, hanem az, hogy a pálya nem képes fogadni a kocsik fékezésekor keletkezõ elektromos áramot, ezért a kocsik alatt el kellett helyezni gyakorlatilag egy hatalmas villanyrezsót ami elfûti ezt az energiát. Ugyanezért is gyullad ki. Ettõl rohadt meleg lesz persze a kocsiban, de nagyon meleg lesz az alagútban is. Ezen a légkondi azért nem nagyon segít, mert ettõl ugyan a kocsikban kevésbé lesz meleg, de az alagútban még inkább. És napközben néha többet vársz a jármûre, mint amennyit utazol vele. A föld alatt 100 méterrel talán nem kellene 30 foknak lenni nyáron sem. De bízom benne, hogy a metró felújításával ez megoldódik - persze, ha megint sikerül visszatáplálás támogatás nélküli rendszert kiépíteni, akkor Viktorék ezért is szarjanak sünt, de farkfekvéseset.

Nagyobb gond szerintem a sok légkondi nélküli busz, villamos, illetve Pl. ahogy egy átlag pesti iskola vagy kórház kinéz.
Válasz erre 

Etniez 2019.11.17. 09:33:13

@midnight coder: figy, a pestieket annyit tudnak, hogy van az ellopott négyes metró, amit Demszky csinált és az fasza, meg van az igazságos Viktoré, amiben megdöglenek nyáron, technikai részletek a lőtérit nem érdekelnek.
Ugyanez igaz a terekre. Nyáron nincs árnyék, térkő pumpálja vissza a hőt, nem lehet megmaradni ott nyáron és ez csak rosszabb lesz. Erre Viktorék mindent letérköveznek, ahol tudnak...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.11.17. 09:58:31

Vektor ilyen. Kis bosszúszomjas miniduce.
Az alattvalói pedig kis haszonleső ingyenélők, akiknek most egy kicsit megszorult a gyomruk, mert kiderült, vezérük is elb@szhatja, akkor pedig az ő álluk felkopik. Nem tesznek ők a fityiszes rendszerhez se többet, se kevesebbet, mint amit elvárnak tőlük. A szófogadó, papagáj szervilisséget.
Most néhányan pilláznak, próbálnak kommunikálni, de még mindig nyalják a basa seggét, és nem veszik észre, hogy már ki is írták magukat a nerből.
Válasz erre 

Barkalot 2019.11.17. 10:01:02

Mivel konszolidációra képtelen ez a barom, ezért végük is lesz. Mondjuk ez várható volt, hogy bekeményítenek.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.11.17. 10:38:40

Brüsszel sem szelektál, hiába mondja, hogy ők csak az OV-kormányt csuklóztatják, nem Magyarországnak akarnak ártani, á, dehogy! Pedig de? És ha az ellenzék nem olyan ellenszenves módon lekendezett volna a győzelmeinek, akkor most nem nyavalyogna előre, sejtvén, hogy netán túltolta az örömködést és nem jól válogatta meg a szavait.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.11.17. 10:47:38

@Európai téridő:
Túltolta, mi a tökömet tolt túl?
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 11:09:59

Nyaljátok meg a golyómat lipsik!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 11:14:28

@Cycmen : golyóimat barom! :D
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 11:17:39

Ilyen hülye helyettest!
Válasz erre 

Európai téridő 2019.11.17. 11:58:40

@BiG74 Bodri: Tudod te azt jól, balfék túltoló aktivista.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.11.17. 12:02:03

@Európai téridő:
Egyen valamit kend, mert össze-vissza beszél. Leesett a vércukor szintje!
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 12:58:56

Kedves libsik, a fentiek semmiképpen nem értelmezendőek akként, hogy csak egy golyóm lenne.

Kettő golyóm van, de a buzik csak az egyiket nyalogathatják.
Válasz erre 

Cycmen 2019.11.17. 13:07:32

@Cycmen : Na azért!
Válasz erre 

maxvall baribaszó 2019.11.17. 13:40:59

@Cycmen: minden megoldás érdekel, amíg egymás golyóit nyalogatjuk!
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.17. 18:30:10

@Cycmen:
“ Ilyen hülye helyettest!”
:)
Hát vagy rosszul számolt,- mér’, elugrott előle, van ilyen, - vagy meg úgy igaz, ahogy mondta!
Szerintem egyik esetben se irigyeld!:D
Válasz erre 

Európai téridő 2019.11.17. 18:53:26

@BiG74 Bodri: Öcsi, jó hülyének lenned?
Válasz erre 

morph on deer 2019.11.17. 20:31:30

Csak azt meg ne kérdezze ezután valaki, hogy nekem hány golyóm van...
Válasz erre 

2019.11.18. 03:13:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A jelenkorra azonban égbekiáltó logikai hibává vált az, hogy még a legmodernebb kultúra vallása is a gondolkodást, az új ismeretek szerzését az emberiség legnagyobb bűnének tekintheti. Konkrétan még az a zsidó-keresztény-mohamedán vallás is, amelynek területén a legmagasabbra nőtt a tudás, még inkább a gondolkodás és a kezdeményezés, a tudásra való emberi törekvést a legnagyobb, azaz az eredendő bűnnek tekinthette.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.11.18. 16:48:37

@lényeglátó:

"a tudásra való emberi törekvést a legnagyobb, azaz az eredendő bűnnek tekinthette"

Baromira félreérted a tudás fájáról szóló történetet. Épp a lényeget nem látod, te lényeglátó. :P
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.11.22. 12:12:23

Egy jó kép többet ér ezer szónál, ha már a bosszú vágy a poszt témája.

kepeslajoska.tumblr.com/image/171905199555

És mivel szeretjük a talányos kérdéseket befejezésül egy annyira nem is vicces találós kérdés.

uploads.disquscdn.com/images/faebc6f9d35a3975ed6b6fc022f3f22e97c0e4c1242e7b0c9fc9ebcdfdeed3bd.jpg
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard