Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Szájer-ügy: haverok, buli, hanta!

A Szájer-ügy: haverok, buli, hanta!

Ha valakinek sikerült felvételt készítenie arról, amint Szájer József, a Fidesz EP képviselője meztelenül ereszkedik le egy ereszcsatornán, hogy meglógjon a belga rendőrök elől, bizonyára sok pénzt kapna érte egy bulvárlaptól vagy egy tévétársaságtól. Jobb azonban, ha tudja az illető, a Fidesz nem hagy elvarratlan szálakat, így számolnia kell azzal, hogy a magyar kormánypárt bosszút fog állni, ha egy ilyen felvétel nyilvánosságra kerül. Mert nem csupán Szájer meztelen, hanem most már a pártja is.

nepszava_19.jpg

Fotó: nepszava.hu

Bizonyára egész hétvégén talpon volt a Fidesz válságstábjának minden tagja, hogy kitaláljanak egy olyan megoldást a Szájer-ügy kezelésére, ami a lehető legkevesebb kárt okozza a párt imázsának. Az előzmény az, hogy a Fidesz egyik meghatározó politikusa - aki már a negyedik ciklusban képviseli pártját az Európai Parlamentben – pénteken este egy olyan házi szexpartin vett részt Brüsszelben, amelyen egyrészt durván megsértették a belga járványügyi előírásokat, másrészt drogot is találtak a résztvevőknél. A dolog pikantériája, hogy a rendőrök elől az ereszcsatornán menekülő magyar politikus a parti szervezőjének állítása szerint meztelen volt, amikor a karhatalom lekapcsolta.

Nyilvánvaló, hogy Szájer tette finoman szólva se volt NER-kompatibilis, így a válságstábnak olyan megoldást kellett találnia, amely talán elfedi a botrány pikáns részleteit. Ezért kérhette (utasíthatta?) a Fidesz vezetése a politikust arra, hogy vasárnap mondjon le képviselői mandátumáról, és indoklásában semmiképpen ne utaljon a pénteki orgiára. Így talán megmaradhatott volna Szájerről az a kép, mely szerint egy tőről metszett kereszténydemokrata politikus, aki csak Istenben, és a hazában hisz, és esze ágában sincs meztelen férfiak társaságában drogokat fogyasztani.

A probléma viszont az volt, hogy az ügyben a brüsszeli hatóságok járnak el, a belga sajtót pedig nem tudja úgy irányítani a magyar kormánypárt, mint a hazai lakájmédiát. Nem telt el tehát két nap sem Szájer lemondása után, máris szárnyra kaptak a hírek arról, hogy a politikus távozása mögött nem egy régi dilemma lezárása áll, hanem egy balul sikerült szexparti, amely ráadásul a járványügyi korlátozások súlyos megszegésével együtt járt. Szájer bűnei tehát mennyiségi és minőségi értelemben meghaladták a még kezelhető szintet a Fidesz agytrösztje számára is.

A kormánymédia laposakat fog hallgatni az ügyről, az ellenzék pedig hiába követeli Szájer felelősségre vonását, a Fidesz mindezt családi ügyként kezeli majd, vagyis falazni fog bukott politikusának.

Bár Szájert Deutsch Tamáshoz hasonlóan a Fidesz hosszú évek óta lényegében brüsszeli száműzetésben tartotta (vajon miért?), de az tény, hogy a párt egyik legrégebbi, legismertebb és legmeghatározóbb politikusa maradt a magyar közvélemény számára, ezért is rendkívül kínos, hogy egy olyan emberről cikkezik most a nemzetközi sajtó, aki saját bevallása szerint a saját laptopján írta meg Magyarország Alaptörvényét. Ideje hát kijelenteni, hogy Szájer pucér menekülése a brüsszeli szexpartiról a magyar kormány politikáját és ideológiai szabadságharcát hiteltelenítette el a nemzetközi színtéren.

Ez persze legyen a Fidesz problémája – gondolhatnánk, ám a helyzet nem olyan egyszerű mifelénk, mint ahogy ezt nyugaton gondolják. A magyar kormánypárt valahogy úgy fogja kezelni Szájer József esetét, ahogy a Borkai-ügyet. A volt győri polgármestert se hagyta az út szélén a pártja, miután nyilvánosságra került egy felvétel egy külföldi szexpartiról, ahol Borkai Zsolt és barátai láthatóan igen jól érezték magukat, így ne gondoljuk, hogy Szájertől bárki is el fog határolódni a Fidesz meghatározó politikusai közül. A kormánymédia laposakat fog hallgatni az ügyről, az ellenzék pedig hiába követeli Szájer felelősségre vonását, a Fidesz mindezt családi ügyként kezeli majd, vagyis falazni fog bukott politikusának.

24_54.jpg

Fotó:24.hu

Ezért gondolhatjuk, hogy a kormánypárt válságspecialistái már kész tervvel rendelkeznek arra, hogyan csillapítsák a háborgó tenger hullámait. Talán a jól bevált recept szerint Soros Györgyre és barátaira fogják majd az egész botrányt, sőt, talán az is szóba kerül majd a hivatalos kommunikációban, hogy lépre csalták a politikusukat, hogy ezzel zsarolják meg azt a magyar kormányt, amelyik vétóval blokkolja az uniós költségvetés elfogadását. De nem akarunk tippeket adni, a kormány jól fizetett kommunikációs szakembereinek, mert ha a kormányzati botrányok elsimításáról van, a kreativitásuk egészen lenyűgöző. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha megittad a barátod sörét, fogd rá a szomszédra, és igyál még egy üveggel.”

159 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Poéngyáros Kaja pia csajok Tovább
A Szájer-ügy: haverok, buli, hanta! Tovább
Facebook Tetszik
1
159 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7016314034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (159)
Az utolsó 100 komment:

ulpius66 2020.12.03. 11:49:16

Magyarországon több milliárdot sikkasztott és lopott a DK-s szombathelyi ügyvéd, a Czeglédy.....

EZ TÉNY!

AMÍG EL NEM ÍTÉLTÉK, ADDIG NEM LEHETETT LEÍRNI A NEVÉT, CSAK A NOMOGRAMJÁT!!!!!

A VILÁGSAJTÓ MÉRT LEHET TELE SZÁJER NEVÉVEL, AKINEK ANNYI A "BŰNE", HOGY MEGSZEGTE A KIJÁRÁSI ÉS GYÜLEKEZÉSI KORLÁTOZÁSOKAT BRÜSSZELBEN?????
(.. és a szomszéd szerint olyan bulikában volt, ahol hangoskodtak........
mert ugye az, hogy egy magánlakásban egy meleg-orgián vett részt, az a ballibsik szerint nem bűn..)
Válasz erre 

konrada 2020.12.03. 11:56:08

@HaD:
@HaD:
Igazad van!
zorbánnak mindenre kiterjedő megfigyelőhálózatot kéne kiépíteni olyan igazi Nagytestvér módra, amely szabadideje minden percében megfigyeli az embereket, nehogy előfordulhasson olyan, hogy azok olyankor rosszalkodhassanak.

...még szerencse, hogy ő nem olyan "liberális", mint azok, akik szerint ez volna a helyes...
;))
;-P

(De a poént félretéve: te komolyan olyan világot akarsz, ahol nincs olyan magánélet, amiről ne tudjon a hatóság?? Nem vagy te egy kicsit nagyon fasiszta???;)
Válasz erre 

ZX 2020.12.03. 12:00:33

@Ekrü: Tőlem aztán a megyei kiscserkészek a lánycsapatának is lehet a tagja, pont annyi közöm van hozzájuk meg a DK-hoz. Addig nem zavar vizet amíg csak a tagja valaminek. A gond ott kezdődik, ha valamilyen tisztséget viselne. Na ekkor kell az érintetteknek szólni, hogy itt a vége! És emiatt szólt is Baranyi.
Válasz erre 

ZX 2020.12.03. 12:05:55

@ulpius66: Közszereplő b+, milyen személyiségi jogok megsértéséről ajvékolsz?
Válasz erre 

ulpius66 2020.12.03. 12:06:36

napi.hu

"Havi több mint 2 milliós fizetéstől, napi 114 ezer forintos költségtérítéstől és havi 1,5 milliós reprezentációs keresettől esik el a botrányába belebukott Szájer József fideszes Európai Parlamenti (EP) képviselő."

Úgy sajnálom!
(na jó, ez vicc volt....)
Válasz erre 

BölcsÉsz 2020.12.03. 12:08:53

@ulpius66: (11:26:56) Kíváncsi lennék a szomszéd véleményére is. (És a Tiedre, ha Te lettél volna a szomszéd).
Válasz erre 

Bobby Newmark 2020.12.03. 12:10:01

@Ekrü: Tekintve hogy a törvények nem tulajdonlásról, hanem birtoklásról (idiótáknak: ha NÁLAD VAN) szólnak, ez pont kurvára mindegy.
Nem kéne jogászkodni, ha segghülye vagy hozzá.
Válasz erre 

morph on deer 2020.12.03. 12:12:15

@ulpius66:
Igaz!
Polt Pétert Brüsszelbe is!
Válasz erre 

morph on deer 2020.12.03. 12:18:36

@Ekrü:
” Azt bárki odatehette a partyn,az,hogy az övé azt bizonyítani is kéne”

Nem.
Neki kéne bizonyítani, hogy az ő táskájában levő drog miért nem az övé, ugyanis az ő birtokában volt.
Egyébként ujjlenyomatokról hallottál már?
Csak mert kb két perc alatt bizonyítható, hogy volt-e a kezében. Azt meg remélem nem akarod mondani, hogy “igen, de nem tudta, hogy mi az” - ugye?
Válasz erre 

morph on deer 2020.12.03. 12:24:31

@nemecsekerno_007:
“ Mert Szájer nem férfi és nem apa?!”

Na de ki a nő???
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.12.03. 12:25:37

@morph on deer: Szerintem ki fogod találni, annyira okos vagy.
Válasz erre 

vackor1 2020.12.03. 12:29:43

@Ekrü: Annyira szeretitek emlegetni, de mi is van a Gréczy-üggyel? Talán ő is átesett egy szegény vak komondoron ?
Csak mert én ezt találtam erről: www.nyugat.hu/cikk/jogeros_itelet_szuletett_greczy_zsolt_ugyeben_nem_zaklatott
Az ítélőtábla továbbá helyreigazításra kötelezi a Ripostot és a Lokált...

És az ebben írtak is eléggé rendben vannak, de ne is olvasd el, csak megzavarna.
index.hu/belfold/2019/12/20/greczy_zsolt_lemondas_parlamenti_mandatum/
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:07:31

@Bobby Newmark:
"Tekintve hogy a törvények nem tulajdonlásról, hanem birtoklásról (idiótáknak: ha NÁLAD VAN) szólnak, ez pont kurvára mindegy."-
Szerintem amihez nem értesz ne szólj hozzá.Szerinted miért kell nyilatkozni pld. a reptéren,hogy a becsomagolás után hagytad őrizetlenül a bőröndöd akár pár percre is?Mert ha azt mondod ,hogy igen akkor ha találnak benne bármit is hivatkozhatsz rá.Mint ahogy azt a lányt sem ítélik el kábítószer birtoklásért akinek a poharába Gina-t csempésznek...
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:13:18

@morph on deer:
"Neki kéne bizonyítani, hogy az ő táskájában levő drog miért nem az övé, ugyanis az ő birtokában volt."-Lehet nálatok balliberálisoknál ez így van,de ugye jogállamban ott van az a fránya ártatlanság vélelme...Ő meg ugye azt állítja nem az övé,valaki odatette.
"Egyébként ujjlenyomatokról hallottál már?
Csak mert kb két perc alatt bizonyítható, hogy volt-e a kezében."-Hallottam,épp ezért furcsállom,hogy az ott intézkedő rendőrök nem vitték be levenni az ujjlenyomatokat,illetve,hogy nem engedték drogtesztet csináltatni.Az újságokban is csak annyi van,hogy a ő hátizsákjában volt.Szó sincs arról,hogy rajta van az ujjlenyomata,pedig azt péntek óta bizony el lehetett volna intézni.
De mint írtam,ha mégis kiderül,hogy igaz,úgy kapja meg amit megérdemel.Szerencsére tényleg nem a Fidesz az a párt amelyik egy ilyen esetet következmények nélkül hagy.Arra ott az ellenzék...
Válasz erre 

ZX 2020.12.03. 13:17:59

@Ekrü: "Szerencsére tényleg nem a Fidesz az a párt amelyik egy ilyen esetet következmények nélkül hagy"

B+ ne röhögtess már, majdnem kiköptem a kajám.
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:20:04

@vackor1:
A Gréczy ,a kispesti vagy akár a Wittinghof-ügy,az pont arra példa,hogy mennyire álszentek vagytok.A Fidesz bár megelőzni nem tudja,ahogy a többi párt sem, mert ehhez minden embere mellé kéne egy ellenőrt alkalmazni, az effajta botrányokat,de az legalább látszik,hogy ők nem tűrik el az ilyesfajta viselkedést.Ellenben az ellenzék,miközben álszent módon kígyót-békát kiabál még védi és semmilyen retorziót nem alkalmaz a botrányosan viselkedő embereivel szemben.
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:23:33

@ZX:
Borkai: NEM tagja a Fidesznek és NEM is polgármester már.
Szájer: NEM tagja már a Fidesznek és NEM is képviselő már.
ellenben:
A kispestiek: Tagjai az MSZP-nek és képviselők maradtak.
Gréczy:Tagja maradt a DK-nak és most készülnek visszacsempészni a közéletbe
Wittinghof:Még mindig polgármester
No comment....
Válasz erre 

citrix 2020.12.03. 13:23:45

A fidesz(ORBÁN) nagy pechjére határainkon túl, ahol az ominózus "buli" történt nem Pintér Sándor a rendőrfőnök és nem Polt Péter a főügyész. Az ottani újságokat sem a kesma látja el hírekkel, coki, van ez így. Borkai kiruccanása (családjától és pártjától távol) luxusjachton luxusribikkel se volt éppen a fidesz által mantrázott idealista világkép (Isten, haza, család) megtestesülése. Ám a kanyarban sincs a Szájer féle eseménnyel. Ő a fidesz csúcsembereinek egyike, őstag, az alkotmány megfogalmazásából derekasan kivette részét amire oly büszke a pártja azóta is. Frakcióvezető, EP képviselő, Handó Tünde férje, mi kell még? Erre ott találják a járványhelyzet közepén egy kiadós homárpartiban ahonnan pucéron menekül drogokkal tömött hátizsákkal. Ez a fidesz hazug világképe, meztelen a király. Ezen nincs mit szépíteni, megtörtént, nem lehetett eltussolni mint itthon sok minden mást simán "elrendeznek". Orbánnak a lehető legrosszabbkor jött a sztori, de az is lehet így szűri le a történteket: így jár aki a hanyatló nyugatra kerül, megmételyezi és buzivá teszi a multikulti drogos Brüsszel.
Válasz erre 

konrada 2020.12.03. 13:25:03

...azért ez a sokadik bőrt lenyúzós még a bekattanóstól is ciki.
...hogy ilyenkor nem jön matyi besegíteni!
...pedig matyit nagyon szeretik itt, nem véletlen rekorder a szeka az 1700 hozzászólásokkal.;)
Válasz erre 

elefi 2020.12.03. 13:25:31

@alöksz róz: persze hogy nem, semmi veletlen nincs abban hogy egy homi karanten alatt is popora vagyik, abban sem hogy csak nala volt kabszer szoval vagy o volt a parti szallitoja vagy a tovabbito futar es osszekototte a "kellemest" a hasznossal, abban meg vegkepp nincs semmi veletlen hogy egy futyiszes igy kepviseli az orszagot egy borkai meg egy kaleta utan szepen illik is a sorba.... Es meg nincs vege, a szervezo 9 visszajaro fideszest emlit, nagyon gyanusan lapit a dajcs is ott brusszelben, ugyanaz a hipszert majmolo, nagypofaju apolatlan gyoker akit mar csak hatulrol szeretnek....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.03. 13:33:20

@Ekrü: Miért másra mutogatsz?
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:34:15

@morph on deer:
"Na de ki a nő???"-Jó látni ahogy egy-egy ilyen eset kapcsán kibújik az ellenzékiekből a homofób aki gyűlöli a melegeket:)))) Pont mint az ATV-ben Fegyőr elvtársból,aki nem csak azt adta a világ tudtára,hogy az ellenzék listázza a homoszexuálisokat,hanem nyíltan meg is fenyegette őket,hogy nyilvánosságra fogják hozni a nemi identitásukat,ha akarják,ha nem.
Válasz erre 

elefi 2020.12.03. 13:35:54

@Ekrü: pont hogy elturtek a borkait is amig az ordog ugyvedje le nem buktatta, elturtek a kaletat is amig az amcsik le nem buktattak, elturtek a szajert is amig a belgak le nem buktattak, szerinted 16 ev alatt hany homo gang-bang partin volt betepve mar, minden el van turve, sikalva, titkolva, sunyitva ha futyiszesrol van szo, sot nagyba lefogadom hogy mindenkirol megvannak a kompromittalo videok is, hogy zsarolhato legyen , ez a nagy futyisz tabori osszetartas titka meg a kozos lopas, ennyike. LOL
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.03. 13:36:05

@Ekrü: Álljunk csak meg! Ha nála volt, neki kell bizonyítania hogy nem az övé.
Válasz erre 

ZX 2020.12.03. 13:37:01

@Ekrü: Mivel sem a maszopnak sem a DK-nak nem vagyok a tagja én nem tehetek semmit, ezt nekik kell lejátszani. Ahogy látható hiába próbálják Gréczyt visszacsempészni, ez nem fog menni.
Borkai csak nagy sokára mondott le, Szájer meg kamuzott, hogy ne derüljön ki a dolog, csak hát a brüsszeli lapokat nem a KESMA meg a NER kontrollálja.
Igazából kurvára mindegy, hogy lemondott vagy sem, mert nem a bulikázás a lényeg, hanem a rohadt álszentsége és romlottsága a fidesznek amit semmilyen lemondással nem lehet leplezni.
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:39:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Másra itt csak az ellenzék mutogat,ahelyett,hogy előbb a saját portáján tisztogatna.Értem én ,hogy kényelmetlen látni,hogy miközben a Fidesznél az effajta dolgoknak következménye van ,az ellenzék álszent módon a más szemében ugye a szálkát is látja,a sajátjában a gerendát sem,de hát ez van,így választottál,neked ez jutott...
Válasz erre 

ulpius66 2020.12.03. 13:40:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem akarom latin tudásomat villogtatni, de

CUI PROTEST?

KINEK HASZNÁL?

KINEK AZ ÉRDEKÉBEN?

Az, hogy a rendőrök kikotyokták a Szájer nevét - ÉS CSAK AZ ÖVÉT - szerinted az a véletlen műve?
Válasz erre 

vackor1 2020.12.03. 13:40:53

@Ekrü: Na még egyszer : Grézcyről azt állapította meg a szájer felesége handó által ellenőrzött bíróság - JOGERŐSEN -, hogy nem követte el, amivel a fidesz közeli szennylapok- lokál,prostisrácok, stb..- meggyanúsították, Wittinghoff ügyében meg nem is indult hivatalos eljárás.
Egyikük sincs törvényhozó szerepben, ellentétben...
Egyikük sem ismerte el azt, amivel vádolták - azaz NINCS rá egyértelmű bizonyíték-, ellentétben..

Én egy szót sem írtam arról, hogy ki mennyire viselkedik botrányosan ( nyilván a politikusok 99%-a ), de ha ezt tenném, akkor nyilván a kétségbevonhatatlan BIZONYÍTOTTSÁG lenne a mérce, mert hiszen azt is elhiszem, hogy a sohanemhazudtamfényességesvezírnek sincs egy árva petákja sem.. Vagy várj csak... :)

Tudod, ezen a blogon is kommentel két nagyon buta ember, de ne aggódj, a másiknak sem fedem fel a nickjét.. :)
Válasz erre 

vackor1 2020.12.03. 13:43:56

@ulpius66: Én úgy láttam a a közzétett dokumentumon, hogy nem kotyogták ki, s.j. monogrammal adtak ki infót a lapnak, szájer maga ismerte el EZ UTÁN. Előtte még fideszes módra hazudott egy ordas nagyot, mert annyira segg volt, hogy azt hitte ez sem fog kiderülni. Elfelejtette, hogy nem itthon van, nem pintérpolton múlik a dolog...
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:47:52

@ZX:
"Ahogy látható hiába próbálják Gréczyt visszacsempészni, ez nem fog menni."-A hangsúly a "próbálják-on" van.Tényleg nem érzed mekkora képmutatás az amit csináltok? (Amúgy mérget ne végy rá,Czeglédyt is sikerült visszacsempészni.)
"hanem a rohadt álszentsége és romlottsága a fidesznek amit semmilyen lemondással nem lehet leplezni. "-Szerinted mit tehet a Fidesz azon kívül,hogy elhatárolódik,és megszabadul azoktól az emberektől akik vétenek az értékrendje ellen.Nem állíthat minden ember mellé egy ellenőrt és nem is kémkedhet a magánélete után senkinek,mint ahogy láthatóan Fegyőr teszi.(Legalábbis ez derült ki az ATV-ben elhangzott interjújából.)A magánélete mindenkinek szent,viszont,ha valaki effajta botrányba keveredik annak következménye kell hogy legyen.Ez az amit a Fidesznél látok,az ellenzéknél nem.
Válasz erre 

vackor1 2020.12.03. 13:49:18

@ulpius66: Tessék, megkerestem. Mintha két másik monogram is szerepelne itt pont úgy, ahogy szájeré.. Ti mindig simán leellenőrizhető és cáfolható marhaságokkal jöttök ?
telex.hu/kulfold/2020/12/01/brusszeli-ugyeszseg-szajer-taskajabol-kerult-elo-a-drog
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:53:59

@vackor1:
" hogy nem követte el, amivel a fidesz közeli szennylapok- lokál,prostisrácok, stb..- meggyanúsították, "-Az,hogy képeket csinált magáról,az bizony tény.Az is hogy ezeket elküldözgette.Az is ,hogy ezek a képek nyilvánosságra kerültek.Ilyet felelős politikus NEM tesz,még akkor sem ha a szóban forgó hölgyemény örömmel fogadta a képeket.Felelős párt meg egy ilyen botrány után nem mentegeti (szegény zsóti megtévedt...),hanem felkéri,hogy önként távozzon a pártból,mert különben kiteszik.
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 13:56:17

@vackor1:
"Tudod, ezen a blogon is kommentel két nagyon buta ember, de ne aggódj, a másiknak sem fedem fel a nickjét.. :) "-Sértegetéssel,személyeskedéssel nálam nem mész semmire.Ez csak azt bizonyítja,hogy nincsenek érveid.
Válasz erre 

ulpius66 2020.12.03. 13:58:15

"Ezeken a szexorgiákon vannak ukrán, francia, német, holland, luxemburgi, svájci és spanyol politikusok. A leggyakoribb vendégek azonban a lengyelek és a magyarok" - mondta a nemrég robbanó brüsszeli orgia-ügy kapcsán David Manzheley az Onet nevű lengyel lapnak.

Manzheley 29 éves és több mint két éve szervez legális meleg orgiákat Brüsszelben. A szervező szerint a lengyel konzervatív politikai párt, a Jog és Igazságosság tagjai is gyakran látogatják a bulijait.

"Számos közszereplő jelenik meg a rendezvényeimen. Mind családos emberek és kezdetüktől fogva azt kérik, az orgiákon való részvételük maradjon titokban."

Állítása szerint rendszeres vendége a rendezvényeinek négy varsói politikus is, akik a lengyel konzervatív Jog és Igazság (PiS) párttagjai. Az ő nevüket azonban Manzheley nem akarta elárulni.

Manzheley szervezte a múlt pénteki szexbulit is, amin az azóta lemondott Szájer József is részt vett a Brüsszelben életben lévő kijárási tilalmat megszegve, majd a rendőrök elől egy ereszcsatornán menekülve. Szájer József kedd délután ismerte el közleményben, hogy ott volt az illegális brüsszeli „házibulin”, ahogyan ő fogalmazott.

Manzheley szerint nem Szájer volt az egyetlen jobboldali politikus Közép-Kelet-Európából, aki hasonló rendezvényeken részt vett, a szervező a lapnak azt is állította, hogy összesen kilenc olyan fideszes politikusról tud, aki jelen volt már a bulijain, több más helyi politikus és külföldi képviselő mellett."

BRÜSSZEL EGY FERTŐ!!!!!!
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 14:04:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Álljunk csak meg! Ha nála volt, neki kell bizonyítania hogy nem az övé. "-Tehát szerinted ha egy szórakozóhelyen razziát tartanak és egy lány poharában Gina-t találnak akkor a lánynak kéne bizonyítani,hogy nem az övé?Ne viccelj már...Ezen az lapon mindenkit le lehetne sittelni aki balszerencséjére pont egy drogdíler mellet áll és az razzia esetében az ő hátizsákjába/kabátzsebébe rejti a cuccot...Erre tényleg jó módszer ugye az azonnali ujjlenyomat,csak azt belga rendőreink valamilyen rejtélyes ok miatt mintha elfelejtették volna levenni...
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 14:16:49

@elefi:
"pont hogy elturtek a borkait is amig az ordog ugyvedje le nem buktatta, elturtek a kaletat is amig az amcsik le nem buktattak, elturtek a szajert is amig a belgak le nem buktattak, "-Aha.Mert szerinted Borkai személyesen Orbánnak jelentette be,hogy "figyelj már főni,megyek az Adriára kicsit bulizni".Szájer is közölte előre,hogy "figyuzzatok,ilyen bulikázós életet élek".Kaleta meg egyesen Gyurcsánynak szólt,nem igaz?Hisz 2007-ben nevezték ki először konzullá.
No meg Gréczy is jelentette Gyurcsánynak,hogy "figyel főnök és fotózom a himbilimbit és küldözgetem nőknek". :))))))
Erre nem lehet felkészülni,viszont az sok mindent elárul egy pártról ahogy ezeket az ügyeket kezeli.Nevezetesen,hogy lesz következménye vagy a szóban forgó párt elbagatellizálja...
Válasz erre 

Sancho12 2020.12.03. 14:17:28

@karoly_4: Matyi elő kerültél,hogy rohadnál meg.
Válasz erre 

ZX 2020.12.03. 14:19:57

@Ekrü:
"Tényleg nem érzed mekkora képmutatás az amit csináltok? "
Nem értem miről beszélsz, én nem csinálok semmit, Gréczyt nem akarom benyomni sehova.Ahogy mutattam más sem.
"Nem állíthat minden ember mellé egy ellenőrt "
Ha ezt nem tudták Fideszéknél akkor alkalmatlanok, ha meg tudták és hagyták, hogy ezáltal zsarolható lesz, akkor meg a nemzetbiztonsági kockázat miatt simán hazaárulók. Bár ez utóbbiról már tudtunk.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 14:23:26

Elnézve a képet, ez a csávó nem zsidó?
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 14:28:07

Volt már egy hasonló film, a címe Meztelen diplomata.
A végén abban is a csatornán át menekül a címszereplő, igaz, nem eresz-, hanem föld alatti csatornán, és nem meztelenül, hanem pizsamában.
Ráadásul az is vesztegzár idején játszódik, a könyv címe, amely alapján készült: Vesztegzár a Grand Holtelben.
Rejtő Jenő műve (könyvben ezerszer jobb, mint filmen, pedig elég komoly sztárparádé a szereposztás.)

Sosem gondolta volna, hogy egyszer. úgy 85 évvel később (a megírásához képest) az élet leutánozza. Igaz, ő a buzibulit kihagyta a könyvből, de a többi stimmel.
Válasz erre 

vackor1 2020.12.03. 14:28:48

@Ekrü: Ne viccelj már .. :)))
Én TÉNYEKET hoztam - mondjuk olyanokról írok, amiket az érintettek elismernek, tehát nem érdemes vitatni - , te egyelőre feltételezésekkel álltál elő.( pl. azt honnan tudod, hogy nem vettek ujjlenyomatot? nem csináltak drogtesztet ? ott voltál és tudod, vagy csak mert szájer, aki eddig is igazat mondott ezt nyilatkozta ? értem .. vagy, hogy mit csinált/nem csinált Gréczy és Wittinghoff, ha már ezt a két embert hoztad fel.. de akkor miért nem írsz ugyanígy szájerről, kaletáról, borkairól és a vakkomondoros- pontosan beleillik ebbe a sorba - baloghról? ) .
És már valóban kezdek leszokni, hogy érvekkel IS alátámasszam a tényeket,egyszerűen felesleges, mert vannak, akiknek hiába írod, hogy az eget kéknek , a füvet meg zöldnek kellene látni, mert nekik azt vagy máshogy mondták azok, akik érdekében naponta hülyét csinálnak magukból. Akik olvasgatják ezeket a blogokat, ők pontosan tudják, hogy milyen nickeken szerepelnek..
Te is magadra vetted ? Miért is? Költői kérdés volt..
Szerintem fejezzük ezt be, ha te komolyan gondolod azokat, amiket írni szoktál - márpedig olvasva a hsz-eidet nehéz lenne mást gondolni a tevékenységedről - akkor nekünk nem igazán van miről szót váltanunk.
Válasz erre 

konrada 2020.12.03. 14:51:31

...matyinak úgy látszik, valami komolyabb kezelésen lehetett ma, hogy csak most került elő.
Válasz erre 

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2020.12.03. 14:55:22

"ne gondoljuk, hogy Szájertől bárki is el fog határolódni a Fidesz meghatározó politikusai közül. "
.
De ez már meg is történt! Maga Orbán is megtette.
Válasz erre 

ymel 2020.12.03. 15:02:44

Van valami idiota Soros Figyelo Kozpont vicc oldal teljesen agybeteg fogyasztoknak vagy szorakozni vagyoknak. Ott jott is a sztori, miszerint Soros szervezte a partit, melyben leprecsaltak a kereszteny politikust. Tetszetos hulyeseg. Kar, hogy Orban a szukszavu nyilatkozataval ervenytelenitette a 'teoriat', amivel hulyeket lehetett volna etetni meg egy ideig :)
Válasz erre 

ymel 2020.12.03. 15:04:23

@karoly_4: Azt rebesgetik, nem is azert kellett volna kizarni, mert meleg, hanem azert, mert 20 eve erintett volt az akkori cegevel egy kocsilopasi ugyben. Kesobb meg allitolag egy 14 koruli-aluli szemeremsertesbe keveredhetett Ausztriaban, de abbol is kivakartak
Válasz erre 

ymel 2020.12.03. 15:07:42

@ulpius66: a konspiracios spekulaciot maga Orban Viktor dobta a kukaba, amikor azt mondta, hogy nem egyeztetheto ossze Szajer tette az o ertekeikkel. Szoval, ha a Fonok lesopri egy mozdulattal ezt, akkor nem erdemes tovabb tolni.
Válasz erre 

Ekrü 2020.12.03. 15:14:26

@vackor1:
"pl. azt honnan tudod, hogy nem vettek ujjlenyomatot? nem csináltak drogtesztet ? ott voltál és tudod, vagy csak mert szájer, aki eddig is igazat mondott ezt nyilatkozta ?"-Gondolod,ha lenne pozitív drogteszt vagy ujjlenyomat bizonyíték az nem írták volna meg?Ezek alapján Szájer már az előzetesben ült volna,de ugye az nem történt meg.Szépen hazamentek vele megnézni az iratokat azt elköszöntek tőle.legalábbis a belga rendőrök sem állítanak mást.
"vagy, hogy mit csinált/nem csinált Gréczy és Wittinghoff, ha már ezt a két embert hoztad fel.. de akkor miért nem írsz ugyanígy szájerről, kaletáról, borkairól és a vakkomondoros- pontosan beleillik ebbe a sorba - baloghról? ) ."-Írtam .Mint ahogy én nem is mentegettem őket.Ha vetted volna a fáradságot,hogy elolvasod a hozzászólásaimat akkor nem szaladnál bele ekkora blamázsba.Egészen pontosan azt írtam,hogy az ilyen dolgokat nem lehet kivédeni sem a jobb sem a baloldalon,miután nem lehet senkit sem ellenőrizgetni,lehallgatni,hogy mit is csinál a nap 24 órájában.Viszont ha kiderül bármilyen gusztustalanság akkor annak következménye kell legyen.Na ez az amit jelenleg csak a jobb oldalon látok.Gréczy,a kispestiek és Wittinghof esetében a legnagyobb baj az,hogy nem lett következménye.
Kaleta meg pont,hogy a baloldal sara,hisz 2007-ben nevezték ki először konzullá,láthatóan Gyurcsányékat sem zavarta a tevékenysége...
Válasz erre 

morph on deer 2020.12.03. 15:36:46

@Ekrü:
“ "Na de ki a nő???"-Jó látni ahogy egy-egy ilyen eset kapcsán kibújik az ellenzékiekből a homofób aki gyűlöli a melegeket:))))”

Hogy mi van?
Vezesd már le, légy oly szíves, hogy ez neked miből és hogyan jött ki, próbáld már meg, hátha sikerül!
:)
Válasz erre 

morph on deer 2020.12.03. 15:52:10

@Ekrü:
“...nem engedték drogtesztet csináltatni”

Rosszul tudod.
Szájer ajánlotta, hogy végezzenek drogtesztet, de ezt a rendőrök nem tartották szükségesnek.

Egyébként kábítószer használatért nem vették elő, csak a birtokában volt a kábítószer.

Gondolkozz már cseppet: Szájer az egyetlen 25 meztelen egyén közül, aki élete kockáztatásával szökni próbált a felelősségre vonás elől, és pl nem a ruházatát mentette, hanem a hátizsákját, - gondolom túrázni indult, - amiből előkerült a kábítószer!

Innentől miért kéne bárkinek bizonyítania, hogy az az övé?
Nála volt, szökni próbált vele, kösz, ennyi.
Amúgy nyugodj meg, ha megvádolták kábítószer birtoklásával, akkor ez bizonyítható is.
Az pedig, hogy erről Szájer mit mond, az teljesen érdektelen, - ott a tárgyi bizonyíték.

Elcseszte, nem is kicsit.
És ez attól nem lesz kevésbé ciki, hogy te itt most foggal-körömmel próbálsz védeni egy álszent képmutatót, ha hiszed, ha nem.
Válasz erre 

vackor1 2020.12.03. 16:03:44

@Ekrü: Azért nincs ennek sok értelme, mert én nem mentegettem Gréczyéket , csupán leírtam kettő TÉNYT, nevezetesen hogy van egy felmentő ítélet , a másik ügyben meg eljárás sem indult , ráadásul mindketten tagadják azt, amivel megvádolták őket. Ebben az esetben pedig minimum van beismerés , ennyiben máris más a történet. Egyszerűbben : ez biztos, hogy megtörtént, azokban meg nem tudjuk, hogy mi az igazság, valójában mi történt. Vitatod ?
Te változatlanul olyanokat írsz, hogy " nem írták volna meg ? " ..stb.. Ezek ismereteim szerint feltételes módban íródtak, azaz közel sem egzakt tények. És amennyiben nem látod a különbséget az előző két ember és szájer között politikai meghatározó szerepük alapján , akkor azt mondom, hogy vmit nem akarsz figyelembe venni. EZ az ügy erről szól ,ezt vetjük a szemére, nem szájer mássága , nem a nevetséges karanténszabály megszegése a lényeg,nem a valószínűleg szintén igaz drog-történet, még csak nem is a SAJÁT álszent, hazug élete , itt igazából azt kellene nézni, hogy a politikai és egyéb tevékenysége az milyen módon befolyásolta úgy 9+ millió MAGYAR EMBER ÉLETÉT , miközben ezek szerint folyamatosan hazudott, ezerszeres mérce szerint élt... Mint ahogy a mostani felkapaszkodott csürhével sem az a legnagyobb baj - persze baj ez is - , hogy most ellopják még a lebetonozott vasat is , hanem, hogy a jövőt IS tönkreteszik... Nem az a - mondom legnagyobb - baj, hogy hazudnak állandóan,nem az országért és az emberek boldogulásáért munkálkodnak, hogy mindent tönkretesznek maguk körül, hogy az országot lejáratják minden téren, hogy itthon tönkretesznek mindent, hanem az, hogy ezek folyományaként a jövőt teszik rohadt nehézzé. Na, ezért van elegük a normális embereknek ebből a bagázsból, abból, ami itt folyik és ennek bizony részese volt ez a szájer nevű is...
Tényleg fejezzük be, értelmetlen dolgokkal nem szoktam foglalkozni.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 16:38:08

"az ellenzék pedig hiába követeli Szájer felelősségre vonását"
Felelősségre vonni max. a kijárási és gyülekezési tilalom megsértése miatt lehet, de azt is csak a belga hatóságoknak, ezt általában pár száz eurós pénzbüntetés formájában teszik.
Az összes többi meg magánügy, amiért nem lehet felelősségre vonni.
Más kérdés, hogy szöges ellentétben van a Fidesz által hirdetett faszságokkal (buzik, drogok, isten fasza, család). De ezekért felelősségre vonni nem lehet (jó, a narkóért lehetne, de mivel az ellenzék pont buzi- és narkópárti, ezt miért tenné?).

Szájer azon kevesek közé tartozik (a másik ilyen Navracsics volt, de belőle aztán Brüsszelben megint ember lett, hogy hazatérve megint az a gerinctelen féreg legyen, aki Brüsszel előtt volt), akit nem száműzetésbe küldtek Brüsszelbe, mint Tompikát, hanem a párt érdekeit védeni, és ezt egész jól is csinálta vagy 15 éven át. Vele elég sokat veszít a Fidesz az EU-ban. Ha tompikát golyóznák ki, azzal csak nyerne, mert Tompika sosem volt még annyira okos sem, mint egy átlagember, de azóta a kis agyát is elnarkózta, és csak baromságokat bír beszélni, ráadásul útszéli hangnemben (mondom én, de én nem vagyok EU-s képviselő, én megtehetem).

Az viszont tény, hogy ezek után az ellenzék teljes joggal vágja a Fityisz pofájába bármikor, amikor a család szentségéről ugatnak, meg arról, hogy apa férfi, anya nő (ami egyébként biológiai értelemben még mindig igaz, a génsebészet még nem tart ott, hogy ezen változtasson), hogy na, akkor hogy is volt ez a kERESZtényi Szájer-buzibuli? És nem mondhatják a szokásos mantrát, hogy Soros kottájából játszó Gyurcsány meg a migránsok, mert kiröhögik őket.
Szóval szerettem volna látni az O1Gecigány fejét szombat reggel, amikor közlik vele a lakáj seggnyalók (gondolom, Szijjártó, akiről magáról is terjengenek olyan hírek, hogy Szájerrel azonos ligában játszik, ahogy Semmilyen Zsótiról is) a hírt.

A Borkai-üggyel sem az volt a baj, hogy kurváztak egy jachton, magánügy.
A baj az volt, hogy egyrészt közpénzből (ez a köztörvényes rész kellett volna, hogy legyen - remélhetőleg a 2022-es kormányváltásig még nem évül el, és börtönbe is csukják miatta, az összes érintettel együtt, egész komoly kis Fityisz-börtönválogatott jön össze, ha az ellenzéknek nem csak a szája jár, mint Szájeré a faszon a buzibuliban), másrészt meg egy olyan párt tagjaként, ami ezt folyamatosan nagy hangon elítéli (ez meg az erkölcsi).

A kérdőívből kimaradt egy fontos lehetőség: faszt szopik. Ennek esélye pedig 99%, óvatos becsléssel.

Ezeket a dakota közmondásokat meg hagyd már a picsába, szarok és erőltetettek. Csak rontják a cikk színvonalát.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 17:15:36

@MAXVAL birсaman közíró:
Ehhez képest főoldalon hozta minden nyugati lap, van, ahol a leglátogatottabb cikk lett.
Szájerrel együtt most te is szopsz, bolgár buzi. De tudom, hogy neked is jólesik, mert buzi vagy, mint Szájer.

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Handó már alkotmánybíró, nem összeférehtetlen. Az összeférhetetlen az, hogy egy köztudottan buzihoz ment férjhez kb. 35 éve (mondjuk ahogy kinéz, heteró férfi nemigen nézne rá undor nélkül, a jelleme ki van ülve az arcára, de így legalább a szülők megnyugodtak, hogy férjhez ment.)

@Etniez:
Tettenéréskor nincs mentelmi jog, márpedig őt tetten érték. A képviselőségről mondott le dec. 31-gyel.

@ulpius66:
Jaja, ott járnak buzibulikba a fideszesek. Rettenetes!
Ez nyilván Brüsszel bűne, nem a fideszes buziké.

"MILYEN ALAPON TETTÉK KÖZÉ A RÉSZTVEVŐK LISTÁJÁT?????"
Nem tették közzé.

"megengedhető-e Magyarországon, hogy egy rendőr csak úgy kotorásszon a szatyromban?"
Ha menekülés közben fognak el, akkor bizony még a seggedben is (testüregi motozás), nemcsak a szatyrodban.

"Magyarországon szerinted a rendőr csak úgy bemehet egy lakásba, ha éppen nyitva az ajtó?"
Ha feljelentésre megy ki, akkor bizony be. Sőt, ha valami alapos gyanú van arra, hogy bent bűncselekmény zajlik, akár még be is törheti az ajtót, hogy bejusson.

Azt egyébként a rendőrök nem tudták, hogy buzibuli van, meg is lepődtek, hogy ott egy csomó meztelen fasz (azon még inkább, amikor belépésükkor a sok buzi elkezdte vetkőztetni őket, mert azt hitték, szerepjátékos buli, és egyesek rendőrnek öltöztek, hogy feldobják a hangulatot).
Viszont Belgiumban jelenleg max. 4 (NÉGY) ember lehet együtt egy társaságban (ha nem egy család tagjai), a 25 ennek nagyjából a 6-szorosa, meg a resztli. És mivel elég komoly következményekkel, sok halálos áldozattal járt náluk a járvány, ezt kurvára komolyan veszik.

Ja, nomogram, baszd meg. Ennyire sík hülye agyatlan faszkalap vagy.

Szopni jársz ide, mint Szájer Brüsszelbe. Csak te sokkal többet szopsz, már a füleden is az folyik ki. Akár vödörből is ihatnád.

@Ekrü:
De hogy magadra ismertél, hogy te vagy az egyik.

Az azért már erősen látszik, hogy itt már csak a két leghülyébb seggnyaló fidesztroll próbálja védeni azt, ami már az O1Gecigány szerint is védhetetlen (tegnap mondta, hozzád még nem jutott el?).

Büszke lehetsz rá, hogy te vagy az egyik Az ulpius66 nevű, hozzád hasonló mértékben agyatlan fasz meg a másik.
És a te agymennyiségeddel biztosan büszke is vagy rá.
Ami bizony elég szánalmas.
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 17:20:26

@MAXVAL birсaman közíró: Muhahaha na mi van, drága ideológiai szélkakas? :D Hogy is volt az a dumád a homoklobbistáról, akit "akkor verjük pofán, amikor még kicsi és illedelmesen köszön, nem tervezzük annak megvárását, hogy felnőjjön, majd sarokba sozrítson minket"? :D :D :D Úgy látszik, a pofánvágással már elkéstél egy kicsit, a buzilobbi beszivárgott a Fidesz legbelsőbb köreibe is, már több mint 30 évvel ezelőtt :D
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 17:23:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " Ha pedig itthon bíróságra kerül az ügy, vajon Handó Tünde lemond, mert összeférhetetlen?" Bruhahahahahahahaha ez jó volt :D
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 17:34:17

@Ekrü: "Szájer lebukott,lemondott és nem tagja már a Fidesznek sem.Mind a Fidesz és mind Orbán Viktor világossá tette,hogy jobboldalon ez a viselkedés nem elfogadható,nem tolerálható." - Jaj, de gyönyörű nézni, ahogy egymást túllicitálva versenyt szájba szartok :D Azt, hogy Szájer József buzi, tudta jó eséllyel szinte az összes mo-i homoszexuális celeb, és vsz. a Fidesz összes "belső párttagja" is. És bár az előbbi csoportot súlyos fenyegetésekkel/zsarolásokkal hallgatásra lehetett bírni (az utóbbiak meg mégse köpnének be egy prominens "havert"), a külfölddel valahogy senki se számolt. Valóban érdekes, hogy pont most derült ez ki (és hogy ilyen méltatlanul), de ettől még arról hadoválni, hogy "ez nem elfogadható" (miközben évtizedeken át tudta, és tudták ezt sokan mások is) vicces és szánalmas is egyben.
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 17:37:16

@Ekrü: "nem mondott volna le az EU parlamenti mandátumáról és ezzel vele együtt a mentelmi jogáról." - Ami azt illeti, ez jogi szempontból tökmindegy, mert míg itthon a mentelmi jog gyilkosokat meg erőszakos rohadékokat (is) véd, addig Brüsszelben a mentelmi jog kizárólag az EP-ben elhangzottakra vonatkozik, másra nem. Tehát pl. gyorshajtásért ugyanúgy megbüntetik, mint bárki mást.
Válasz erre 

6.Lenin 2020.12.03. 17:39:02

@cardiobascuralis:

Ebben a sztoriban az a legszebb, amikor buziznak a buzik.

" mert buzi vagy, mint Szájer."
+
hazudsz is.
D3e hát erkölcsöt csak a jobboldalon lehet számonkérni, libernyákéknál ennek nincs jelentősége, de szeretnek hivatkozni rá.
Válasz erre 

6.Lenin 2020.12.03. 17:42:11

@Karoly_3: Matyi!

Az még érthető, hogy nőnek nem kellesz, de a buziknak se?
Miért nem kérsz leckéket a DK-s faszverőtől?
Azt talán egyedül is képes lennél megvalósítani , nagy örömödre,
Válasz erre 

röf 2020.12.03. 17:46:48

jól van, látom itt a buzi, és elmenekültetek...
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 17:51:27

@szemet: "Reddit world news all time top, jelenleg második hely" looool asszem hogy eltart még egy darabig, mire el "kifut" :D
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 17:52:27

@röf: Igen, sajnos ez ellen a barom ellen csak némi extra automatizáció segítene...
Válasz erre 

hoplita 2020.12.03. 18:15:26

@ulpius66:
Anyád kibaszott majma, nézz már utána a jogszabályoknak, mielőtt okoskodsz, gyökérgeci fityiszparaszt.:DDD
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.03. 18:31:06

@cardiobascuralis:

S el is felejtődőtt azóta az egész, troll.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.03. 18:32:43

@CoolKoon:

Szájer pont nem homoklobbista. Mikor éljenezte a homokosságot?
Válasz erre 

white999 2020.12.03. 19:41:18

@MAXVAL birсaman közíró: A ballibek most magyarázkodhatnak homofóbiájuk miatt.

A FIDESZ MEG EGYSZERRE TUD LENNI HOMOFÓB MEG BUZI, AMI ELÉG NAGY BRAVÚR VALLJUK MEG ŐSZINTÉN. KILENC KONZERVATIV POLITIKUS SZOKOTT JÁRNI A MELEG PARTIKRA. EGYSZERŰBB LENNE BUZI PÁRTNAK HÍVNI ŐKET MINT KERESZTÉNYEKNEK
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 20:07:49

OK.., HOGY MELEGEK MEG DROGOK..., NADE ENYIRE FASZRAÉHESEN LETÁMADNI A RENDŐRÖKET..., AZÉ NEMKŐNNNEHHHH !!! :o)

“több résztvevő megpróbálta először lehúzni a rendőrök sliccét, mert azt hitték, csak a buli része."......:o)))

SZEGÉNY RENDŐRÖK, MINGGYÁ A FARKUKHOZ KAPTAK IJEDTÜKBEN !!!
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 20:10:27

MEGNT TANÚÚÚÚTTTAM VALAMIT !

Brit tudósok szerint nem feltétlenül egészséges napokon át bedrogozva szexelni több partnerrel
akiraly egészségügy 2015. november 5., csütörtök 11:07 116 0

Úttörő kutatást publikált négy brit kutató a neves orvosi szaklapban, a British Medical Journalban

"Mi az a chemsex, és miért fontos?"

címen. Haladjunk sorjában.

Chemsexnek azt a gyakorlatot hívják, amikor több, jellemzően homoszexuális férfi rengeteg drogot, jellemzően mephedront vagy metamfetamint - vagyis stimulánst - fogyaszt GHB-val vagy GBL-lel - vagyis depreszánsokkal - azért, hogy így feldobódva és gátlásaiktól megszabadulva napokig tartó orgiába fogjanak.

A jelenség elterjedtségéről egyelőre nincsenek kiterjedt kutatások, a brit belügyminisztérium legfrissebb, 2014-es adatai is csak általában szólnak a drogfogyasztásról, nincs külön kategorizálva a szexuális célú droghasználat. Így kiindulásként az önbevallásos módszerrel készülő "Európai Férfiak-akik-férfiakkal-szexelnek Internetes Felmérés" (EMIS) adataiból indultak ki. A felmérésben három brit városból 1142-en válaszoltak:

ötödük számolt be arról, hogy az elmúlt öt évben legalább egyszer chemsexelt;

tizedük az elmúlt négy hétben is chemsexelt.

Ez alapján a kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy a chemsex egyelőre az azonos neműekkel szexelő férfiak kisebbségére jellemző, de ettől a veszélyek nem kisebbek, melyek felmérését külön is nehezíti, hogy

a bedrogozva azonos neműekkel orgiázók nem feltétlenül kérnek orvosi segítséget, tartva a droghasználatuk és szexuális szokásaik miatti megalázástól.

Pedig segítségre szükségük is lehet. A kutatók megállapításai szerint

nem annyira egészséges napokon át, bedrogozva, alvás nélkül szexelni.

Egyrészt a használt szerek miatt: a mefedron és a kristály komoly pszichikai függőséget okozhat, a GHB és a GBL pedig akár tévképzeteket is. Az pedig, hogy a chemsexelők gyakran napokig nem alszanak, önmagában is komoly terhelés a szervezetnek.

Járulékos kockázatot jelent, hogy az önfeledt szex közben a gátlásaiktól szabadulók nem figyelnek oda a védekezésre, így szabadon terjedhetnek a nemi úton terjedő fertőzések, amit csak fokoz, hogy az ilyen orgiákon rendszerint több partnerrel is szexelnek.

A négy kutató szerint a chemsex és a járulékos halálozások ügye prioritás kéne legyen a közegézségügyben, első lépésként adatokat kéne gyűjteni, mert ezek hiányában nehéz megfelelő tanácsokat adni a chemsexelőknek. (Via British Medical Journal)

SZEXELNI HÓÓÓÓTTIG !+++!!!+++!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 20:11:28

@kvadrillio: ezéééééköllött a két eü-i nővér ????? BESZARÁÁÁÁÁÁSSS! :o)))))
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 20:20:05

@kvadrillio:
Még mindig jobb lehet, mint évekig rákban senyvedés után meghalni.
Már ha a buzulás nem kötelező rész, és lehet helyette heteró verziót is választani.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 20:21:03

EZT A ZHSIDÓGYEREKET SZTEM MÁR A MOSZAT IS KERESI ...ÉS MEGTALÁLJA MAJD ! :)))

Lengyel–magyar dominancia

December 3-án csütörtökön már az Onet nevű lengyel lapnak arról beszélt, hogy rendszeresek az ehhez hasonló orgiák, és azokon meglehetősen színes társaság szokott megjelenni, többek között ukrán, francia, német, holland, luxemburgi, svájci és spanyol politikusok. “A leggyakoribb vendégek azonban a lengyelek és a magyarok” – írta a Telex a lengyel lapra hivatkozva.

Itt mintha már jóval többet tudott volna a vendégeiről, akikről korábban azt állította, ismerősein keresztül érkeztek, és nem ismerte őket. Még arról is beszámolt, hogy a lengyel konzervatív kormánypárt, a Jog és Igazságosság (PiS) tagjai is gyakran látogatják az ehhez hasonló bulikat. “Számos közszereplő jelenik meg a rendezvényeimen. Mind családos emberek, és kezdetüktől fogva azt kérik, az orgiákon való részvételük maradjon titokban" – számolt be a diszkrécióról Manzheley.

A korábban még Szájer Józsefet sem ismerő házigazda csütörtökre már odáig jutott, hogy Szájer december 12-re tervezett egy hasonló bulit, amire őt is meghívta. Manzheley szerint nem Szájer volt az egyetlen jobboldali politikus Közép-Európából, aki hasonló rendezvényeken részt vett, a lapnak azt is állította, hogy összesen kilenc olyan fideszes politikusról tud, aki jelen volt már a bulijain, több más helyi politikus és külföldi képviselő mellett.

A szervező azt is kifejtette, az általa szervezett rendezvények melegeknek szánt bulik, nők maximum nézőként vehetnek részt rajtuk, a “férfi résztvevők viszont mind szexelnek egy vagy több férfival". A pénteki, járványvédekezési tilalmat megszegő buliról azt mondta, “egy idióta elfelejtette bezárni az ajtót, így a rendőrök csak simán besétáltak”. Hozzátette, a pénteki bulin “több résztvevő megpróbálta először lehúzni a rendőrök sliccét, mert azt hitték, csak a buli része". Manzheley megerősítette, hogy Szájer valóban az ablakon át próbált a rendőri intézkedések elől menekülni, illetve azt állította, egy francia és egy kelet-európai diplomata is jelen volt.

A férfit csütörtökön a 444.hu is elérte, nekik annyit mondott még, hogy videófelvételek is előkerülhetnek, a lakásába berontó egyenruhások ugyanis szerinte végig videózták az egész akciót.

A férfi reagált arra, hogy az európai sajtóban elkezdett keringeni egy link egy lengyelországi körözésről. Egy vele megegyező nevű, de 36 éves lengyel férfit keresnek csalás miatt. Manzheley határozottan tagadta, hogy ő szerepelne a körözésben, szerinte ez csak a lengyel kormányzat próbálkozása arra, hogy őt, mint az ügy egyik koronatanúját hiteltelenné tegye.

A környék, ahol a férfi bérleménye áll, egyébként a brüsszeli Pride útvonal egyik legfontosabb pontja. Az utcában számos melegbár, szexshop és a helyi melegközösséget célzó üzlet működik.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 20:27:20

@MAXVAL birсaman közíró:
Nyilván a buzik elleni tiltakozásul ment el egy csoportos buzibuliba, csak mire elővette volna a buzizmus ellen tiltakozó demonstrációs plakátjait, egy (természetesen Soros által felbérelt) fasz már a szájában volt, a másik a seggében játszott valamit allegretto Gyurcsány kottájából, kettő meg a kezében járt le-fel a migránsok miatt, még a gondosan magával vitt narkóját sem volt ideje bekapni.

És mindezt kéthetente el kellett viselnie, annyira, hogy december 12-én a saját lakásában kényszerítették volna egy ugyanilyen partira, nyilván az a rohadt Soros.

Hát ebből is látható, mennyire nehéz Fidesz-képviselőnek lenni az elszodomizálódott (elgomorrizálódott?) Brüsszelben. Dojcstompika is csak dömpernyi narkóval bírja.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 20:29:09

Te blogger, én igazán nem szoktam senkinek a kitiltását kérni, de ezt a floodoló faszt (karcsikát) nem lehetne egy mozdulattal kibaszni a picsába?

Mert ha faszságokat beszélne, az rendben, azt teszi az összes fidesztroll, de ez a barom olvashatatlanná teszi az egészet.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2020.12.03. 20:31:33

@MAXVAL birсaman közíró:
Mi felejtődött el, te kis elmebeteg bolgár buzi fidesztroll?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.12.03. 20:39:35

@cardiobascuralis: csak a klikkek és a kommentek száma érdekli, az olvasói nem.
Válasz erre 

vajdasagi 2020.12.03. 21:21:00

@Ekrü: Légy erős: Gréczyről nem jelentek meg kompromittáló képek. Meg Gréczy jelentéktelen. Szájer a granitszilárdságú alaptörvény alkotója.
Válasz erre 

CoolKoon 2020.12.03. 21:22:33

@MAXVAL birсaman közíró: "Mikor éljenezte a homokosságot?" - Például múlt hét pénteken, további 24 férfi társaságában? :D
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 21:27:41

nnnna !!! a lengyelek máááá megis találták......O)

Miután David Manzheley sokat szerepelt arccal-névvel a sajtóban, elkezdett róla terjedni a lengyel médiában egy rendőrségi dokumentum. Ezen egy olyan 36 éves lengyel férfit köröznek, akinek ugyanez a neve, és akit csalás miatt keres a lengyel rendőrség. Erről a 444 és a lengyel Onet is megkérdezte a partiszervezőt, aki tagadta, hogy őt köröznék Lengyelországban, szerinte ez lengyel machináció bosszúból, hogy lengyel politikus vendégeiről beszélt. Az Onet viszont kitart az állítása mellett, a lap szerint a férfi valójában középiskolát sem végzett, végrehajtók keresik Lengyelországban, és hamis dokumentumokkal perelt be korábban lengyel bírókat és ügyészeket jó hírnév megsértéséért.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 21:31:43

@kvadrillio: m1 most bemondta... lengyelek kiderítették, hogy .nemis 29 hanem 36 éves, nemis doktoranduszos, hanem közlpiskolát se v égzett, csalásokat követett el..... és ha elkapják majd kiverik belőle et a melegszexeket toborzó és főleg ijjenekről sokat csacsogó hajjjjlamáááát nekijehhhh !!! :O))))))))))))))))))))))))))))))
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 21:40:43

@Karoly_3: tvben montttáááák.majd a HARVARDON OKTATHAT ! :o)))))
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 21:42:03

@kvadrillio: megyadezinformácijóóóó ezerrelllllll....:))))) savégén elhisszük mind !!! :O))))))))))))))))))))
Válasz erre 

kvadrillio 2020.12.03. 21:56:15

Elhiggyünk-e mindent, amit a brüsszeli meleg szexparti szervezője mond?
Külföld
Elhiggyünk-e mindent, amit a brüsszeli meleg szexparti szervezője mond?

Megkérdeztük David Manzheleyt az önellentmondásos nyilatkozatairól. TELEX...:o)
Válasz erre 

MOSLÉKKOALÍCIÓT KIHÁNYTÁK AZ EMBEREK 2020.12.04. 03:49:14

Felesleges volt lemondania nem tortent semmi sem.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 06:45:50

@white999:

A gond az, hogy abban nncs ellentmondás, ha az ember egyszerre buzi és homofón, da abban igen, hogy ha egyszerre homofób és homofóbiaellenes.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 06:47:35

@cardiobascuralis:

Nem, a magyarázat sokkal egyszerűbb.

Szájer homokos, de küzdeni próbált betegségével, csak sajnos nem mindig volt ebben sikeres, réadésul most még ez nyilvánossá is lett.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 06:56:57

@cardiobascuralis:

Az egész botrány. Nem hír ma már a magyar médiákon kívül.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 07:08:09

@CoolKoon:

Az mióta éljenzés?
Válasz erre 

konrada 2020.12.04. 07:24:30

@Karoly_3:
Mi van veled matyi??
Még hiányzik több mint ezer beírásod innen, hogy hozzad a bekattanós és magad átlagos szintjét!
Válasz erre 

white999 2020.12.04. 07:26:19

@MAXVAL birсaman közíró: A homofon az egy hangszer? A FIDESZ már annyira álszent és álságos, hogy talán kimondható a egy buzi, kereszténység ellenes párt. Hiszen a a tagokról sorba derül ki hogy melegek a kereszténység eszméjével pedig pontosan ellentétesen viselkednek lásd menekültek , (nem migráns) hajléktalanok stb.
Ezért innentől kezdve a fidesz trollok megszólítása részemről a "Na mi van buzikám" lesz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 07:28:03

@white999:

KI viselkedett keresztényellenesen a menekültekkel, hajléktalanokkal? Senki.

Ha a Fidesz buzi párt, akkor neked fideszesnek kell lenned, nem?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 07:33:31

@Karoly_2:

Pedig nincs: ez ugyanaz, mint időnként elszívni egy pár cigit és ellenezni a dohányzást.
Válasz erre 

white999 2020.12.04. 07:34:01

@MAXVAL birсaman közíró: Na buziká,m ezt megint sikerült kilogikázni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 08:35:35

@white999:

A tiszta érvek ellen nem működik a ballib ködösítés.
Válasz erre 

ZX 2020.12.04. 09:04:51

@MOSLÉKKOALÍCIÓT KIHÁNYTÁK AZ EMBEREK: Azért azt a barna valamit letörölhetnéd a nyelvedről mielőtt beszélsz.
Válasz erre 

mgdé 2020.12.04. 09:54:18

@MAXVAL birсaman közíró:

Cserébe a valóság ellen nem működik a megszállottság.

(Gamza vagy Gimza? :D Rossz korba születtél Birca, ama kicsit gyilkos "i" betűs vita idején sokkal többre vihetted volna. :D)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.12.04. 10:49:24

@mgdé:

Így igaz, a megszállott ballibek ismét csúnyán buknak.
Válasz erre 

6.Lenin 2020.12.04. 11:17:52

hirtv.hu/magyarorszageloben/dr-gyorei-peter-tobb-sebbol-verzik-a-brusszeli-buli-szervezojenek-nyilatkozata-2512922#
Válasz erre 

6.Lenin 2020.12.04. 11:27:15

Legyen a másik oldalról is.....

index.hu/kulfold/2020/12/04/mit_tudunk_es_mit_nem_a_brusszeli_szexparti_szervezojerol/
Válasz erre 

6.Lenin 2020.12.04. 11:34:35

+ egy érdekesség

index.hu/kulfold/2020/11/17/ferenc_papa_instragram/

ennyit erről
Talán még 1et

Soros fia is összekeveri néha az input-ot, az output-tal + néhány nyugati me kedves nejének is pöcse van, de ezt mint érdekességet csupán
Most meg buziznak a buzik, édes.
Válasz erre 

mgdé 2020.12.04. 15:16:57

@6.Lenin:

Tényleg nagy lehet a baj, ha már téged is mozgósítottak. :D
Válasz erre 

Armina Steiner 2022.11.20. 08:13:59

Fujj, de egy undorito mocskos fereg. Es az osszes ilyen!
Ezek vezetik a magyar nepet. Pusztuljon el az osszes!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard