Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Négy indok arra, miért ne építsünk lóhalálában kerítést

Négy indok arra, miért ne építsünk lóhalálában kerítést

A jó gazdák tudják, hogy a földeken nem szabad elsietni semmit. Ha nem jól boronálsz, ha nem körültekintően veted el a búzát, ha nem figyelmesen aratsz, mind veszteségeket okoz. A pusztában épített kerítéssel is hasonló a helyzet. Ha csak az a fontos, hogy minél előbb túl legyél rajta, több bajt csinálsz, mint hasznot. A Szegedi Kattintós összefoglalja, milyen veszélyekkel fenyeget, ha úgy esünk neki egy ilyen projektnek, mint tót az anyjának.

hir24.jpg

Fotó: hir24.hu

1. Az a legnagyobb gond azzal, hogy a novemberi átadási határidőt augusztus végére módosította Orbán Viktor, hogy felgyorsította a migránsok mozgását, így a jelenlegi, Csongrád megyén keresztül haladó útvonalat gyakorlatilag turbó üzemmódba állították az embercsempészek. Gyanítjuk, hogy az alantas, hátsó szándékoktól sem mentes kormányzati kommunikációs agytröszt szándékosan idézte elő ezt a helyzetet, hiszen ha augusztusban sikerül „produkálniuk” a napi ezres menekültlétszámot, akkor nagy lesz a kontraszt a kerítés üzembe állítása után, hiszen a kezdeti időszakban itt gyakorlatilag megszűnnek a határsértések. Ez persze jó a kormánynak, jó a Fidesznek, jó az embecsempészeknek is, de nagyon nem jó a határ mentén élőknek, a határt őrző szerveknek, na és persze nem jó a menekülteknek sem. Azokkal a gazdákkal sem egyezkedtek sokáig, akiknek a területén épül a kerítés, és akiknek lényegében kisajátította a földjeik egy részét az állam. Ha majd elül ez a hisztéria, és már nem nemzetellenes cselekedet lesz kártérítést kérni a kieső haszon miatt, akkor majd perek tucatjai indulhatnak meg az állam ellen. Egyelőre azonban inkább kivár mindenki, hiszen állambácsi rohamléptekben három méter magas kerítést akar, a gazdák meg morgolódnak a bajszuk alatt, de az ügyet le kell egyszer rendezni a két fél között. De, mint tudjuk, egyetlen szempont van kormányzati részről: a népszerűségvesztés megállítása, ami ilyen rapid döntések meghozatalával kivitelezhető.

2. Hamar munka sose jó! Főleg, ha megsérted a hazai és nemzetközi jogszabályokat. Civilek, jogászok, ellenzékiek napok óta sorolják, mennyi jogsértés történt, mióta elkezdték építeni a szerb-magyar határon a kerítést. Persze a jogszabályok nem záróvonalak, a kormány így bármikor áthajt rajtuk, ha az érdekei így diktálják. Nem akarjuk felsorolni az összes intézkedést, amelyek jogilag aggályosak, de azért arra felhívnánk a figyelmet arra, hogy milliárdokat beleölni egy építkezésbe, mely nem rendelkezik sem kiviteli tervekkel, sem hatósági engedélyekkel, sem a hozzá szükséges eszközökkel és építési anyagokkal, nagy felelőtlenség. A hatástanulmányok hiányára már nem is pazaroljuk a betűket, hiszen tudjuk, ez az Orbán-kormány számára ez úri passzió, felesleges luxus. Azért arra érdemes lenne egy kis energiát fordítani, hogy felmérjük a környezet, azon belül is főleg a vadállomány számára milyen súlyos következményekkel jár, ha ilyen hirtelen átvágják a vonulási útvonalaikat. A pengés kerítésnek köszönhetően mészárszékké alakulnak azok a vadak által használt csapások, melyeket pengék fognak kettévágni. Gondoljunk csak bele, mi történik akkor, amikor az éjszaka sötétjében egy vaddisznócsorda belerongyol egy ilyen kerítésbe. Idáig hallatszik a visításuk!

index.jpg

Fotó: index.hu

3. Miután a főnök Tusnádfürdőn kiadta a jelszót, hogy két hónappal előre kell hozni a kerítés átadását, elkezdhetett főni Hende Csaba kopasz feje, hogy honnan kerít elő annyi eszközt és embert, hogy ez megvalósítható legyen. A kormányzati Jolly Jokernek számító Pintér Sándor sietett a segítségére, hiszen ő minden gond nélkül kivezényel akár több ezer közmunkást is bármilyen építkezésre. Úgy érezzük magunkat, mintha jönne az ár, és minden hadra fogható férfinak, nőnek, gyereknek ott kéne töltenie a zsákot a gátakon. Mindez most persze nem igaz, a hisztériakeltésben jeleskedő kormányzati propagandának köszönhetően szinte senki sem teszi szóvá, hogy a közmunkaprogramot lényegében honvédelmi célokra használják. A civilek kivezénylése ilyen terepre megerősíti azt a háborús retorikát, melyet az utóbbi hetekben használt a kormányhoz közeli közmédia. Élünk a gyanúperrel, hogy az építkezés felpörgetésével is ennek a retorikának kívántak alájátszani, és ezért küldtek ki Csongrád megyei vállalkozóknak olyan leveleket, melyben arra hívják fel a figyelmüket, hogy ha a haza hívja őket, akkor a teherautójukkal indulniuk kell a határra. Lényegében mozgósít a kormány, ami mindig a hisztériakeltés egyik utolsó stádiuma. A tisztánlátás érdekében jegyezzük meg, ha fuvarozók és közmunkások helyett rendvédelmi dolgozókat, esetleg katonákat rendeltek volna a határra, hogy a megerősített határőrizettel szolgálják a hazát, talán a pengés kerítés építését is elkerültük volna. A cél persze nem ez volt…

4. Egyre többen figyelmeztetnek arra, hogy a kerítés humanitárius katasztrófával fenyeget, hiszen a magyar területen épülő kerítés nem az országhatárt védi, hanem az attól tizenöt méterre lévő belső területeket. Az úgynevezett áteresztő kapuk építése annak a beismerése, hogy a magyar hatóságok is számolnak azzal az eshetőséggel, hogy a magyar területen összegyűlt, ám a kerítésen átjutni nem képes menekülttömeg komoly problémát fog okozni, így időnként meg kell nyitni ezeket a kapukat. A szerb hatóságok jelezték, hogy számukra is komoly problémát fog okozni, ha a jelenleginél is több menekültről kell gondoskodniuk a saját oldalukon, ráadásul új útvonalak kialakításába kezdenek az embercsempészek, így mind Szerbiában, mind Magyarországon újabb területeket vonnak be a migránsok átjuttatásába. Ez azt eredményezheti, hogy Horvátország és Románia is a fősodorba kerülhet, így a probléma már nem pusztán magyar-szerb együttműködést igényel majd, de be kell vonni a két említett szomszédot is. Szerbia egyébként előnyt is kovácsolhat a helyzetből, hiszen jelezheti az Európai Unió felé, hogy a kerítés megépítése következtében olyan hihetetlen embertömeg gyűlt össze az északi határainál, hogy a közösség segítsége nélkül ezt képtelen megoldani. Ez a pénzügyi támogatáson kívül jó alkupozíciót is jelenthet az unióba törekvő szerbeknek, míg a magyarok sem mentesülnek a menekültek áradatától, hiszen a horvát és román határon továbbra is érkezni fognak az országba illegális határsértők. A kerítések újkori történelme azzal a tanulsággal jár, hogy amíg az egyik oldalán egy ideig fellélegeznek, addig a másik oldalán egyre nagyobb lesz a feszültség, így csak ideig-óráig tart a kerítés visszatartó hatása. Példa erre a szír-török határon lévő szögesdrótkerítés, melyet többször áttörtek a menekültek, mert a helyzetük tarthatatlanná vált a szír oldalon. Az Orbán-kormány egyre jobban belemászik a menekültügybe, és látványosan kerüli a kormányzás valódi kihívásait, pedig amint elül a hisztéria, ismét olyan kérdésekre kell választ adnia, melyek a keményen dolgozó embereket közvetlenül érinti. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Hiába csodálod a varázsló táncát, előbb utóbb ő is elfárad, aztán meg csak a tüzes vizedet iszogatod szomorúan a tábortűz mellett.”      

Frédi és Béni

296 komment Pávatánc Tovább
Négy indok arra, miért ne építsünk lóhalálában kerítést Tovább
Facebook Tetszik
0
296 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr37668032

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Aktív betörésvédelmi technikák 2015.08.02. 14:38:37

El tudna Ön képzelni olyan betörésvédelmi rendszereket, amelyek nem csupán hangjelzéssel, hanem aktív beavatkozással fékeznék meg a csibészeket? A leggyakoribb kritika  a riasztó-, vagy kamerarendszerekkel szemben, hogy csupán passzív módon detektál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (296)
Az utolsó 100 komment:

libsi nóta bárki unja 2015.08.03. 08:37:34

@minekez:
Egyelőre gumibot, kerítés és paprikaspray, de előbb-utóbb éles lövések is lesznek Calaisban. Pedig az ott átkelésre váró migránsok száma összesen nem több, mint ami 1-2 nap alatt jön át a déli határunkon
Válasz erre 

libsi nóta bárki unja 2015.08.03. 08:43:19

@Kón Bandit:
Egyszer már sikerült nagy véráldozattal kiűzni ezeket Magyarországról (köszönjük meg Jenci bácsinak Savoyából), most csak néhány bőrfejű kell hozzá
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 08:44:35

@Stenonis: A belügyminiszter nem hazudik, hiszen ő nyilván annyi elfogott bevándorlót lát, ahányat elfognak.

A "hazudik mert fideszes" kifejezetten baromság, főleg annak fényében, hogy Kuncze kijelentését a leesett azonosítójú rendőrökről a ballib média, szerintem veled együtt, készségesen elhitte. Ez egyébként demokráciát, emberi jogokat érintő alapvető ügy

Hogy a gazdaság világából is hozzak egy fontos balliberális hazugságot, Gyurcsány 2006-ban kisebb államháztartási hiányt hazudott a valóságosnál. (Mint a görögök). Az EU ellenőrzési rendszere révén azonban hamar kiderült az igazság, viszont (sajnos) Gyurcsánynak elég volt ez a pár hónap, hogy megnyerje a választásokat. Az EU egyébként szándékosan, visszatartotta a hazugság tényét.

Örülök, hogy segíthettem.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 08:46:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az összes balliberális most kerítés -szakértő.
Válasz erre 

libsi nóta bárki unja 2015.08.03. 08:48:13

@JitterAee:
"Nincsenek utak a semmi közepén nincs wc"

WC nélkül nyilván nem lehet megállítani az illegális migrációt. Végül is csak nekik van joguk a bokorba szarni
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 08:50:50

Ez biztosan nem lesz a "Kettős mérce" blogon.

"Migránsokat félt a 2006-ban lövető posztkommunista"

"A törvénysértő határátlépők ne okozhassanak önmaguknak sebet a NATO-kerítéssel…"

www.flagmagazin.hu/politika/migransokat_felt_a_2006ban_loveto_posztkommunista
Válasz erre 

libsi nóta bárki unja 2015.08.03. 08:53:14

@♔batyu♔:
Nagy kérdés, hogy miért karolták fel olyan nagyon az illegális migrációt?

- mert Orbán áll a másik oldalon?

- mert terveik vannak a nemzeti és európai identitás szétzúzásával?

- csak anarchiát akarnak?

- egyszerűen csak elment az eszük?
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 09:10:20

@libsi nóta bárki unja: Végül is tökmindegy, mert szerencsére jól mellényúltak.

Most már a ballibsik számláján nem csak 2006.október 23-a és az ország pénzügyi csődbe vitele van, hanem az is, hogy illegális bevándorlók beözönlését is támogatják, ráadásul ellenőrízetlenül a zöldhatáron.

Ugrott nekik még 2022 is.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 09:52:00

@Nzoltan:

A spanyol vörös meztelencsigák esetén én is természetes kiválasztódásról beszélnék.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 09:52:47

@libsi nóta bárki unja:

tippelek. (a)
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 09:54:19

@libsi nóta bárki unja:

a WC hiánya kevésbé lenne zavaró, Budapesten a belső kerületekben még mindig lehorgasztott fejjel sétál a tapasztalt bennszülőtt, ha nem akar kutyaszaharába lépni.

viszont a menekültek származási országaiban (afganisztán, szíria) endémikus a hepatitis A, B és a polio. ebből a WC-hez kapcsolódik a hepatitis A: széklettel ürül, szájon át fertőz.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 10:13:31

@♔batyu♔:

Hánynom kell az ilyen undorító kétszínűségtől. Szegény migránsok, nehogy már megvágják a kisujjukat, miközben TÖRVÉNYTELENÜL behatolnak Magyarország területére.

Azért kíváncsi lennék, vajon tisztában van-e Gyurcsótány s a többi ballib maszop-töredékpárt, hogy ezzel csak még gyűlöletesebbé teszik magukat a magyar nép többsége szemében?
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 10:16:10

@Mészáros Laci: @Kovacs Nocraft Jozsefne: Feritől elég sok embernek van hányingere, nem véletlenül nem képes a kukából kikecmeregni.

Szerencsére nem fontos, mit gondol erről maga Gyurcsány.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 10:19:40

@♔batyu♔:

Ki az a Gyurcsány?
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 10:25:33

@Mészáros Laci: Ballibsi sztár.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 10:48:55

@mortullus: a kerítést meg az éleslövészetet rajtad kéne gyakorolni te ostoba farok.

remélem, baszd meg, ha egyszer itt háború lesz, és el tudsz menekülni, a célországban a határon lőnek agyon. te kecse-baszó szittya gyökér
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 10:53:01

@Katintka: te honnan veszed a 40%? megszámoltad őket? honnan veszed, hogy bármit is behoznak? vicces egy okostojás vagy te is, olyan igazi hívő-féle.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 10:54:28

@inebhedj - szerintem: azért érv, mert ha már magyar területre lépett, akkor a nemzetközi szerződések értelmében ez az ország köteles gondoskodni róla.
Válasz erre 

Exploiter 2015.08.03. 10:56:48

@GQ:

Ezt valószínűleg hamar felül fogják bírálni és nem, nem a gonosz orbán, hanem az érintett országok közösen.
Mert ez, ami most van, nem fog menni sokáig.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 11:00:13

@♔batyu♔:

Ismerek ilyen nevű embert, de ő már 6-7 éve nem sztár.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 11:02:02

@GQ:

Köteles gondoskodni, de mlyen szinten?
Válasz erre 

szvsz 2015.08.03. 11:24:39

1) "a gazdák meg morgolódnak a bajszuk alatt"
A morgolódó gazdákat, gondolom megkérdezte a tisztelt posztoló, hogy mi a véleményük a földjükön áthaladó napi párezer menekültről. Meg hogy ki állítja helyre utaánuk a földet, ki téríti meg a kárt amit okoznak (nyilván sem a 'civilek' sem a jogászok de még az önkéntes segítők sem), ki szedi fel utánuk a szemetet, ki takarítja el a szarukat a veteményesből.

2) Ha a törvények nem teszik lehetővé, hogy egy ország megvédje a határait, akkor azok a törvények szarok. Ennyi.

3) Jaj-jaj. Szegény civileknek már megint dolgozni kell. Ez mondjuk fehér embernek nem szokott fájni, igaz, a tisztességes fizetést még egy ilyen mocsok zsebnáci is elvárja mint én.

4) Humanitárius katasztrófa nem lesz, hanem van. Afganisztánban és Szíriában szart sem ér az élet. Palesztinában sem sokat.
Érdekes, hogy egyetlen civilnek, jogvédőnek, önkéntes segítőnek sem az fáj, hogy ahonnan a menekültek özönlek hozzánk (többnyire) ott pont az EU és az USA generálta a szószt.
Az is érdekes, hogy a humanitárius katasztrófa csak akkor gáz, ha a kerítés tövében van. Hát majd fogja magát a 'menekült', visszasétál a kerítéstől, jelentkezik a magyar konzulátuson Nándorfehérváron, Szabadkán, Törökosrszágban és menedékjogot kér.
Ha meg nem, akkor majd megvárja a kerítésnél amíg Merkel, Hollande vagy az amcsi háborús uszítók leruccannak a nagy szaros magyar alföldre és patyukálgatják a retkes lábukat a 40 fokban.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 11:25:09

@GQ: Ne kínlódjál már, te sírsz a másik blogban, hogy kirekesztenek, olvasd már b+, vissza magad.

van egy gyanúm, téged nem azért rekesztenek ki mert ballibsi vagy.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 11:41:49

@♔batyu♔: te hülye vagy :D valamit benéztél, barátom :D nem sírok én, és nem rekeszt ki senki. ha a magadfajta szemétre gondolsz, mint kirekesztő, azt megköszönöm :D
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 11:43:19

@Mészáros Laci: nem ismerem a részleteket, nem vagyok jogász, de valszeg elszállásolni, etetni, itatni őket. a kérelmüket megvizsgálni, és annak megfelelően eljárni.
Válasz erre 

Void Bunkoid 2015.08.03. 11:44:52

@Stenonis: most gondold át kicsiben.

Valaki becsenget hozzád, és azt mondja, itt lakik tíz házzal lejjebb az utcában, de kidobta az asszony/leégett a ház/beázott és életveszélyessé vált, és légyszi, hadd aludjon már itt kettőt a családjával (ergo menedékjogot kér).

Ha igazán emberséges, nagyszívű vagy, átengeded neki a kanapédat. Ha pragmatikus, akkor közlöd vele, hogy ne haragudj, mi nem vagyunk rokonok, meg ismerősök, inkább próbálkozz náluk.

Ha ugyanez az utcádbeli feltöri az ajtódat, vagy netán az ablakon jön be hívatlanul, k*rvára nem fog érdekelni a sanyarú sorsa, mert ő onnantól kezdve egy betörő, és ráhívod a rendőrt és/vagy kidobod a gecibe, sírjon bárhogy is.

Na, ezért van a kerítés, és ezért nem megoldás az erővágós módszer sem, mert onnantól kezdve a menekült nem menekült, hanem határsértő, illegális behatoló, és a magyar állam/határőr/rendőr teljes joggal, kérdezősködés nélkül penderítheti ki, azzal a megjegyzéssel, hogy tök mindegy hogy honnan jött, meg hova megy, IDE NE.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 11:46:41

@GQ: Persze, akkor kínlódj csak. Ahogy elnézem, hülye pedig te vagy, de én azt mondom, kellesz te is, kell a másik álláspontja, hogy kifejthessük ennek ürügyén a sajátunkat:)))
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 11:47:26

@Void Bunkoid: akkor nem határsértő, ha a zöldhatáron jön át illegálisan, csak akkor, ha a kerítést vágja át?! nem értem a logikát. továbbá, még egyszer: a kerítés nem a határon van, hanem magyarországon, tehát ha addig eljut, már elviekben nyert ügye van.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 11:51:15

@♔batyu♔: köszi, hogy megengeded, nagyvonalú vagy :)

mint a másik blogban is vázoltam, osszuk ketté az országot. egyik felét kapjátok ti, "jobberek", a másikat mi, "balliberók", és mindenki boldog lesz. nem kell foglalkozni a másik véleményével. akkor aztán körbekeríthetitek magatok ahogy akarjátok. csak nem kell ezt lenyomni a másik torkán, érted. nem csak ti ostobák éltek ebben az országban...
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 11:59:10

@GQ:

15%-al te nem osztasz meg semmit, marad nektek a kuka. Mi már elosztottuk az országot és mint látod, hatalmi tényezőként nem vagytok és jó darabig nem is lesztek benne.

Adót természetesen nektek is lehet és kell is fizetni.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 12:04:14

@GQ: Ki akadályoz meg abban, hogy a véleményedet leírd?

Ki akadályozza meg Gyurcsányékat, Bajnaiékat abban, hogy kifejtsék álláspontjukat? Éppen azért vagytok még mindig a kukában mert kifejtik:)))
Válasz erre 

konrada 2015.08.03. 12:04:44

@GQ:
De, akkor is az.

...viszont a magyar államnak kell bebizonyítani, hogy hol jött át - mert akár dehopponálhatott is;) - így nem lehet a magyar területen elkapott határsértőt automatikusan a szerb határhoz kisérni. (Ellenpélda: ha valakit Hegyeshalomnál kapnak el a zöldhatáron, akkor igen csak körberöhögnék az osztrákok a menekülőt oda kisérő rendőrt, hogy mivel ott a határ, biztos ott jöttek ide....

Na ezért kell a határon közvetlenül megszűrni, hogy ne röhöghesse körbe egyik másik állam sem....
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:08:05

@♔batyu♔: az a kétmillió ostoba hozzád hasonló véglény, aki erre a kupac szarra szavazott jobb híján? azt kéne belátni, hogy a baloldal azért nem mozdult meg, mert nem volt kormányképes erő. ti ellenben egy olyan emberre is képesek vagytok szavazni, kétmillióan a maradék 8-cal ellentétben - és beszélsz itt hatalmi tényezőről - aki egy megalomán, hatalommániás elmebetegként pózol a saját pártja élén.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:09:08

Nem négy indok van, hanem egy. A liberálisok le akarják cserélni az ország népét egy másikra. Ilyen egyszerű.
Válasz erre 

konrada 2015.08.03. 12:09:29

@GQ:
Van egy rossz hírem: volt már erre egy próbaszavazás, és ott az az opció, melyben inkább balos vezetést alatt akarna a lakosság, cca. 3% akart körzetarányosan...
...szóval álmodozni lehet fele királyságról...
Válasz erre 

Void Bunkoid 2015.08.03. 12:09:41

@GQ: alapból ha papír meg minden nélkül jön zöldhatáron, már határsértő. A kerítés célja az, hogy lehetőleg minél kevesebb legyen belőlük.

Ezenkívül ugye a jelen álláspont az, hogy NEM szeretnénk, ha erre jönne - a legviccesebb, hogy nem mi nem szeretnénk, hanem az angolok/németek/franciák. Mi csak az előretolt "végvár" vagyunk.

Azzal, hogy valaki megpróbálkozik a zöldhatárral, és ha teszem azt ott kerítés van, azt is is átvágja, mintegy deklarálja a határsértését, hogy ő juszt sem fog szabályosan, a határátkelőhelyen bejönni - vagy ott menedékjogot kérni, speciel ez utóbbira van lehetősége papír nélkül is, ha odabattyog az őrbódéhoz.

A zöldhatáros menekültek elsődleges célja a zöldhatárral az, hogy megpróbáljanak papír nélkül elevickélni egy nyugati országba lehetőleg Magyarországon "láthatatlanul" átutazva, ahol mivel semmiféle papírral nem rendelkeznek (azaz itt sem kaptak semmiféle stemplit), az adott nyugati ország köteles lesz befogadni, és nem toloncolhatja vissza a mi kis koszfészkünkbe.

Mivel mi sem szeretnénk többmillió menekültet itt etetgetni meg ruházni (a saját szegényeinknek sem jut elég), így van kettő darab lehetőség.

Az első az, amit már többen említettek, a határon mosolyogva, vonatokkal várjuk és elszállítjuk őket úgy ahogy vannak, papírok, minden nélkül az osztrák határig, aztán kitesszük, ha nyugaton meg megfogják őket és megpróbálnák ide visszatoloncolni akkor ááááááá, mi őket sose láttuk, ugyanmár.

Erre Ny-Európa meg úgy ámblokk az EU reakciója valószínűleg az lenne, hogy kib*szná magából cserébe az összes gazdasági kivándorlónkat (ne félj, találának okot még a több éve legálisan jól dolgozóknál, mondjuk mert épp nincs rajta sapka), felhúznának az osztrákok a magyar-osztrák határra egy nem háromméteres nátódrótot, de egy harmincméteres FALAT, valamint olyan vízumkényszert vezetnének be, hogy már nekünk magyaroknak nehezebb lenne kimenni hűtőládáért Bécsbe, mint a nyolcvanas évek elején.

A második változat meg az, ami most történik. Kénytelenek vagyunk az idejövőket menekültként fogadni, papírt adni nekik, satöbbi satöbbi, de az nincs benne az EU-s szabályban, hogy nem nehezíthetjük meg a dolgukat :)
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:10:12

@konrada: hát ezt mondom. a kerítés magyarországon van :) tehát ha ott fogják meg, akár dehopponálhatott is oda, nem? :)
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 12:10:13

@GQ: Persze, szavazott volna ez a kétmillió a szemkilövetésekre, az IMF hitelre, az eladósodásra, a csődre?

Szerintem inkább te vagy ostoba, nem ez a kétmillió.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:11:03

@GQ:

Jelenleg kb 60 millió ember van úton a világban "menekültként," a szó szerinti menekülteket és a jobb fizetés reményében útrakelőket egybeszámolva*. Persze nem mind Németország felé, de felmerül a kérdés:
1. amikor a a valódi menekültek (mondjuk ezek 10%-a) megkapja a menekültstátust, a többi 54 milliót vissza kell juttatni.
2. az ellátás, amit a menekült státus elbírálásáig kapnak, pont elegendő vonzerő a következő 60 millió számára, hogy útrakeljen.

Tényleg meg kell várni, amíg már abszolút tarthatatlan lesz a helyzet? vagy érdemes lehet kicsit előretekinteni?

* - ezt a számot, ilyen mondatban Nógrádi Györgytől hallottam egy infnorádiós műsorban 1-2 hónapja.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 12:11:32

@Tudományos libsizmus: Ez a ballibsi meg van arról győződve, hogy az MSZP-SZDSZ kormány nemcsak neki, de mindenkinek afféle mennyország volt.

Na ezért kellett volna vegyülniük a néppel.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:12:42

@GQ:
Fele-fele, mi? A ballib tíz százalékával. Nem semmi.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 12:15:23

@Mészáros Laci: Azért abba bele lehet gondolni, hogy belátható időn belül a ballibsik akkor juthatnak hatalomra, ha valami nagyon komoly dolog történik, amibe belebukhat az Orbán kormány.

Szerintem akkor sem juthatnak, mert akkor nyilván radikálisabb erők jutnak hatalomra, de hittek már el ezek a ballibsik ennél sokkal nagyobb marhaságokat is, pld. hogy az IMF hitel azért jó, mert alacsony a kamata.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 12:15:58

@Tudományos libsizmus: Jókora demokrata lehet a srác. 10%-al 50%-ot:)))
Válasz erre 

konrada 2015.08.03. 12:18:44

@GQ:
Igaz.
...viszont ha már dehopponált arra a 15 méteres csíkra, biztos van olyan jól felszerelt sátra is, hogy abban eléldegéljen egy darabig, így nyugodtan békén lehet őket hagyni.;))

...aztán ha beljebb szeretne jönni, elsétál a határállomásig, az meg speciel pont a határon van, így a szerbekkel kell tisztáznia, hogy ő dehopponálás után jött át Magyarországról a zöldhatáron keresztül...;))
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:20:41

@♔batyu♔:
Nem tartozik ide, de mégis.

Augusztus 1-jén Varsóban voltam. Ez a '44-es varsói felkelés napja. Délután ötkor az egész városban megszólalnak a szirénák és egy percre megáll az élet. Aki épp kávézóban ül, az feláll. Megáll a busz, a metró, a villamos, az autók. Egy élmény, ha szabad így mondani.

Ez alatt az egy perc alatt arra gondoltam, hogy ilyesmit Budapesten bizonyosan nem lehetne csinálni. Az égig fasisztáznának a libsik. Epét hánynának. A földhöz vernék magukat. Szétgyűlölködnék a maradék agyukat is.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:21:15

@♔batyu♔: persze, nem. azokra kell szavazni, akik felbérelték a jobbközépet, hogy törjenek, zúzzanak, gyújtogassanak, menjenek neki a rendőröknek. ugye ebben a szeretett vezérednek nincs szerepe?!

csak hát a 2mill a 8-hoz képest csöppet sem nevezhető hatalmi tényezőnek :) szóval nem állnék elő buta kis önigazoló mesékkel a helyedben :)

a 2 millió már szavazott a jogállamiság megtiprására, egy borultagyú vezérre, aki megmentett minket tél tábornoktól, az árvíztől, most a bevándorlóktól :)

egyébként pedig az illegális bevándorlókról van szó, lépjünk túl az "emútnyócéven" :)
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:29:21

@♔batyu♔:

a ballibsik itt már nem jutnak hatalomra sose. én inkább attól tartok, hogy az orbán kormány bukása után a nácik jutnak hatalomra.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:30:41

@Mészáros Laci:
Épp erre hajtanak a libsik. Egy "náci" kormányt Brüsszelből/Washingtonból meg lehetne buktatni.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:31:21

@Mészáros Laci: én nem mondtam egy szóval sem, hogy nem kell kezelni a helyzetet, ne érts félre. én azt mondtam, hogy a kerítés lócart sem ér szerintem. nem megoldás semmire, több helyen is bizonyította már ezt.

valójában egy megoldandó probléma ez, de nem gondolom, hogy egy magyarország fogja megoldani egy 170km-es kerítéssel. ahogy mások is írták, találni fognak másik útvonalat, és ha rajtunk keresztül vezet, akkor rajtunk keresztül fog vezetni, lehet ott is építeni a kerítést. valahogy a törökökön is átjutnak... pedig aztán nekik is van kerítésük...

Abban vagyok biztos, hogy egy összeurópai megoldásra lenne szükség, nem egyes országok magánakcióira. és főleg nem olyan megoldásra, ami valójában semmi más, csak politikai akció, hogy a batyufélék majd újra rájuk szavazzanak.

azt gondolom, párbeszédet kellene kezdeni, felmérni a lehetőségeket, hatástanulmányokat készíteni, és a végén lépni.

nézd meg a briteket. voltál már angliában? rengeteg üzletben dolgozik látszólag bevándorló (vagy sokadik generációs leszármazott). nem akarják őket, de nélkülük (vagy nélkülünk) azt gondolom, elég nagy kakában lennének ők is.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:32:45

@Tudományos libsizmus:

Igen, a lengyelek többek között ebben is normálisabbak.
Még a másik oldalon is: a varsói felkelésben nem csak a hetedíziglen legyelek vettek részt, de a megemlékezésből nem zárják ki a kevésbé lengyeleket sem. mert nálunk meg ez is divat szok lenni.
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2015.08.03. 12:32:53

@GQ:

Igen, ez világos, ez a cél vele.

Épp ezért nem értem. Ha csinálok egy poharat abból a célból, hogy vizet tudjak inni, valamint ügyelek rá, hogy ne legyen alul lukas, ellenben gyűjtse össze a vizet, könnyítendő az ivási céljaimat, akkor miért érv a pohár ellen, hogy pohár (amely alul nem lukas)?
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:33:23

Egy jó hír: www.life.hu/otthon/20150803-elhagyja-az-orszagot-alfoldi-robert-a-facebookon-arusitja-ki-a-butorait.html
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:34:08

@Tudományos libsizmus:

lehet, csak mire megbuktatják, a nácik kurva nagy kárt tudnnak csinálni. igazából a náciknak ez a rendeltetése -- dezintegráció. ezért kapják a pénzüket putyintól.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 12:34:29

@GQ:

"ha már magyar területre lépett, akkor a nemzetközi szerződések értelmében ez az ország köteles gondoskodni róla."

Aha, köteles elbírálni a menedékkérelmét - jól figyelj: elbírálni, nem megadni neki a menedékjogot. Ha meg be sem adott ilyet, akkor azonnal kitoloncolhatja.

Ami meg az ellátását illeti, a friss törvények értelmében visszatarthatók az értéktárgyai az ellátása fejében. Sőt munkára is fogható.

Eszem a zúzád, a kiskedvenceid hamarosan nagyon el fognak kerülni bennünketó. Majd hülyék lesznek fizetni meg dolgozni az ellátásukért. Nem dolgozni jönnek ők Európába.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:35:13

@Mészáros Laci:
A dezintegráció inkább a liberálisok műfaja. Ezért kapják a pénzüket nem mondom meg kiktől. De ezen ne vesszünk össze.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:36:00

@GQ:

", több helyen is bizonyította már ezt."

de a kerítés pont azt bizonyította több helyen, hogy AZON A HATÁRSZAKASZON, ahol ilyen fizikai akadályt építettek, töredékére csökkent a határsértések száma. (megint csak Nógrádira tudok hivatkozni, közben meg is találtam, június 22

indavideo.hu/video/InfoRadio_-_Arena_-_Nogradi_Gyorgy_-_1resz_5
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:36:53

@Mészáros Laci: dehát Laci, orbán épp az ő szavazóikra játszik ezzel az egésszel. nem tetszik érteni?! megy elfelé a szélsősége irányokba, olvass vissza egy-két gondolatot itt - aknazár, lelőni őket, stb, stb... ez mi, ha nem szélsőség?! ezt megint orbán gyújtotta...

maradjunk abban, hogy a jelenlegi politikai "elit" már réges régen leszerepelt - orbánnal együtt.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 12:39:10

@GQ:

"osszuk ketté az országot. egyik felét kapjátok ti, "jobberek", a másikat mi, "balliberók""

Nem vagytok ti annyian, hogy járna nektek az ország fele. :) Talán az Újlipótváros fele, de szerintem az is nagyvonalú ajándék lenne nektek.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:39:13

@Tudományos libsizmus:

nem kell összevesznünk, konkrétan az szdsz fő támogatój a német testvérpárt volt. a liberalizmus hasznos és értékes eszmerendszer, tulajdonképpen annak köszönhetjük, hogy most beszélgetni tudunk róla. csak nem szabad korlátok nélkül elengedni, mert a liberálisoknak is fejébe tud szállni a vodka, nem csak a náciknak.

a náci pártokat viszont egész európában az oroszok finanszírozzák, néha le is bukik egy-egy tranzakció.
Válasz erre 

konrada 2015.08.03. 12:40:21

@GQ:
Nem ezen vitázik senki.
A kerítés tűzoltás.
...de az vesse rá az első követ, aki maga nem azzal volna elfoglalva, hogy magát megvédje, ha látja veszélyt, hanem várná, hogy majd összefogva megoldják, miközben a többieknek még csak pír, meg távoli ropogás, az ő háza már ég...

...ilyenkor meg kell kezdeni az oltást, aztán késöbb, illetve az oltás közben már lehet vitázni, hogyan lehet a tűzvészt elkerülni...
Mert azt tudomásul kell venni: a többi, aki még egyenlőre csak vitázni akar, nem az lesz a legfontosabb, hogy leégett ház helyett újat építsen a másiknak, és ha mégis, a leégett családi értékek már nem lesznek ugyanazok...
Ha oltani kell akkor oltani kell nem várni a többiek bölcs belátására...
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:41:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tehát ha egy kárpátaljai magyar elsétál a magyar zöldhatárhoz, és átlép rajta, Magyarországnak kötelessége őt menekültnek tekinteni és gondoskodni róla. Megnézném magamnak a libsik fizimiskáját, ha egy performasz során pár ezer magyar ezt elsütné:)
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:43:29

@GQ:

Nem hiszem, hogy orbán valakinek a szavazóira játszana, szerintem sokkal önfejűbb annál. Magától ilyen... amilyen. Van, amikor úgy tűnik, hogy a nácik szekerét tolja, máskor meg mintha a liberálisok szekerét tolná, pedig csak a sajátját tolja. És részben azért ennyire önfejű, mert ebben a fikaországban bárki bármit csinál, csak fikázást kap.

Mondom, szinte semmiben nem értek egyet a kormány menekültpolitikájával, támogattam a kutyapárt ellenkampányát. De a kerítésre speciel szükség van. Már csak a schengeni övezethez tartozásunk feltételeként is.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:44:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: valamit félreolvastál te is. beleláttok a sorokba olyat, amit nem írtam le.

ezt írtam: "a kérelmüket megvizsgálni, és annak megfelelően eljárni." - tehát egy szóval sem mondtam, hogy kötelesek vagyunk mindenkit befogadni. a hiba az ön készülékében van :)
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:45:05

@Tudományos libsizmus:

"kötelessége őt menekültnek tekinteni és gondoskodni róla."

meg is tesszük, mivelhogy a kárpátaljai magyar férfiak jönnek ezrével, az ukrán sorkötelezettség elől (az ukránok érthetően a nemzetiségeiket szeretnék golyófogóként donyeckba küldeni)
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 12:46:19

@Mészáros Laci:
Öhöm, öhöm. Most reszeltem a torkomat. A lengyel Honi Hadseregnél eltökéltebb antiszemita szervezetet nem sokat hordott még a Föld a hátán, de szerintem ne vesszünk össze ezen se.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:46:55

@GQ:

"elbírálni" - már ez is jelentős erőfeszítéseket igényel.
"megfelelően eljárni" - és ez is.
plusz az elbírálás közben ellátni, és gondoskodni róla, hogy a negatív eremdény esetén elérhető legyen, hogy ki tudjuk toloncolni. vagyis, kvázi börtönben kell tartani, napi 1000 érkezőt embert.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 12:48:25

@Tudományos libsizmus:

"eltökéltebb antiszemita szervezetet"

persze, vannak ilyenek is, számos lengyel ismerősem és rokonaim széles spektrumot ölelnek fel, de a hangerő nem arányos a darabszámmal.
Válasz erre 

GQ 2015.08.03. 12:53:07

@Mészáros Laci: de akkor mi lenne a megoldás? fejbe lőni őket a határon? tömegsírba velük, földet rájuk, és jóccakát?! a költségeket pedig az eu állja, úgy tudom.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 12:57:56

@GQ:

Emlékszel még, mire válaszoltál? Én emlékszem, mire válaszoltam, erre: " ha már magyar területre lépett, akkor a nemzetközi szerződések értelmében ez az ország köteles gondoskodni róla."

Innentől minden, amit írtál, mellébeszélés. A hiba a TE készülékedben van.
Válasz erre 

konrada 2015.08.03. 12:59:01

@GQ:
Te sokkal jobb véleménnyel vagy Orbánról, mint amit megérdemel, hiszen feltételezed, hogy képes az emberek gondolatait is irányítani...

Pedig nem. Ő egy pragmatikus, és ebben demagógiára is hajlamos poitikus, aki nem a hullámot kelti, hanerm próbálja meglovagolni.

Azaz: amilyen állapotban van az ország és az EU, a szélsőségek egyre inkább terjednek. Ő meg próbálja azt úgy meglovagolni, hogy ne sodorják el sem őt, se az országot.
...és tulajdonképpen a legfélelmetesebb az, hogy lehet, jól teszi, mert inkább legyen ez irányított keretek között, mint olyan irányítatlanul, ahogyan mások hagyták, mert ez pont olyan, mint ez a bevándorlástéma is: most még kezelhető, de ha szabadon hagyják a dolgokat, úgy szélsőség is átveheti majd az tényleges irányítást...
Válasz erre 

szvsz 2015.08.03. 13:12:13

@Mészáros Laci: "ezért kapják a pénzüket putyintól. "
Valamit nagyon elcseszhettem. Egyetlen rubelt sem kaptam :(

Lehet inkább drogos-buzivédő-nácivadásznak kellett volna állni, őket jól kistafírozta orbénefftárs.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:13:34

@GQ:

Rövid távon szerintem a fizikai korlátozás - mielőtt kizárnak minket a schengeni övezetből és építenek kerítést az északnyugati határaink mentén az osztrákok meg a szlovákok, merthogy ez valós kockázat, az SCH szerződés kötelezettségeket is ró ránk, nem csak szabadságot ad. Engem némiképp bosszant, hogy ennyire gyakorlati kérdésekben sem lehet abbahagyni az orbánozást.

Középtávon gyengíteni az embercsempészet pénzügyi csatornáit. Gőzöm sincs, hogyan, nem értek hozzá. És lehetséges, hogy ennek járulékos kártétele is lennne (pl haveri maffiózók pénzmozgása is nehezebbé válna).

Hosszabb távon pedig a németek javaslata a lapján a válsággócokban a kivándorlási nyomás enyhítése. Ez látszólag nagyon sok pénzbe kerül, de az XX millió bevándorló kezelésénél még mindig olcsóbb. Nekünk itt van 700-800 ezer kvázi bevándorló a nyakunkon, évtizedek alatt semmit nem tudtunk tenni az integrálásukért, remény sincs arra, hogy további 100 ezer, meg a romáknál is idegenebb kultúrából érkező menekültet integrálni tudnánk.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:15:48

@szvsz:

"Valamit nagyon elcseszhettem. Egyetlen rubelt sem kaptam :("

Te nem is, kis hal vagy hozzá, de Vona Gábor azért tud gazdálkodni.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 13:17:16

@Mészáros Laci:
Ja, a Vona. Ő az, akivel személy szerint gyűlik meg a baja az antiszemitáknak. Ebből egyenesen következik, hogy Putyin fizeti, ugyebár.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 13:19:06

@Tudományos libsizmus: Nem kattintottak elegen Alföldire.

Talán máshol a sokat hangoztatott zsidóságát és homoszexualítását többre értékelik, itt csak ezek kevesek voltak.

Majd nyilván azt fogja mondani, hogy Orbánék a Dunába akarták lőni, csak egyelőre még nem merték.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:21:45

@Tudományos libsizmus:

Vona konkrétan antiszemita, és csak azért igyekszik szalonképesebbé tenni a jobbikot, mert a nyugateurópai radikális pártok (akiket egytől egyig az oroszok finanszírozzák), a zsidósággal általában jó kapcsolatot tartanak fenn és inkább a muszlimokkal akasztanak bajszot. Vona próbál hozzájjuk igazodni. Csakhát nehéz, mert ugye az itthoni nácik többsége antiszemita is, és ha azokat kiebrudalja a pártból, nem sokan maradnak.
Válasz erre 

Sir Galahad 2015.08.03. 13:22:01

Két dologhoz szólnék hozzá.

A földekből kihasított darab miatt szerintem nem lesz gazda, aki kártérítést kér, kerítés nélkül ugyanis jóval több kárt okoznak a migránsok nekik. szerintem még meg is köszönik.

Az átjáró kapuk létesítése szerintem technikai okokból kell, nem azért, hogy ott bejöhessenek a migránsok. Azt bizony nekik nem fogják kinyitni, mert ha megtennék, az egész kerítés fölösleges volna. Aki be akar jönni, lesz szíves elmenni az átkelőig és ott bejönni - aki meg ennyire sem hajlandó, forduljon fel nyugodtan, hülyének lenni alkotmányos jog.
Válasz erre 

szvsz 2015.08.03. 13:22:06

BTW, épp olvasom, hogy libsikedvenceink kirabolták egymást a táborban, az egyik szerencsétlen menekülőtől 400 eFt-ot vettek el...
Én elég jól keresek, de 5 év alatt nem sikerült ennyi pénzt félretennem, még a negyedét sem.
Szegény nincstelenek, lehet viszek nekik délután egy zsirosdeszkát. Vagy az nem kóser?
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 13:24:49

@Mészáros Laci: Ezen nagyon nincs mit rugózni, a kerítés és a jövőbeni további védelmek nagy valószínűséggel a németek és a V4 többi tagállama követelésére épülnek fel és ők is finanszírozhatják.

A ballibsik baszogathatják Orbánt, de Mo. határai egyben az EU határai is. Azzal együtt Orbán okos volt, picit kivárt, áramoljanak fel az itteni bevándorlók nyugatabbra, szépen kivárta, amíg a ballibsik megfelelő hangot kapnak a médiába. Azaz belerúgatott egy jó nagyot a ballibsikkel saját térdkalácsukba, megnézem mely EU-s országokban lesz választáskor sikeres balliberális párt.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:26:20

@Tudományos libsizmus:

kuruc.info/r/6/107638/
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2015.08.03. 13:28:41

@csoio csagasz:

Nem szeretem 56-ot idekeverni, mert 56-ban két fél háborúzott (valójában összetettebb még ennél is, lévén, a magyarországi események szervesen összekapcsolódtak az egyiptomiakkal, szóval egyik oldalon volt egy SzU vs USA-NBr-Fro, másik oldalon pedig egy Szu-USA vs NBr-Fro háború, továbbá a jaltai határok sérthetetlenségének szabálya, ami kb 1979-80-ig volt érvényben), márpedig háborúban van annak taktikai és stratégiai hagyománya, hogy ha "A" háborúzik "B"-vel, akkor "A" "befogadja" "B"-nek azon polgárait, akik át akarnak állni "A"-hoz.

Ezt annyira a jelenlegi bevándorlási vonalon nem észlelni.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 13:33:35

@Mészáros Laci:
A Jobbikot a liberálisok pénzelik azért, hogy játszák el a nácit. A liberálisoknak ugyanis nácikra van szükségük. Az ő eredetmondájuk az "antifasiszta harc". Ezért ha nincsenek fasiszták, akkor majd ők csinálnak maguknak. Máshogy nem tudnák magukat elhelyezni a térképen.

Ez volt tavaly áprilisig.

Tavaly áprilisban rájöttek, hogy az életben nem jutnak kormányra még egyszer, ezért átpozicionálták Vonát. Ugyanis a Jobbikot szemelték ki maguknak, mint soron következő gazdaszervezetet,miután az MSZP már becsődölt. Ez a fordulat jól látható azon, ahogy a liberálisok átvették a Jobbik retorikáját. Hazaárulózás, kommunistázás, buzizás, cigányozás, lámpavasozás, és a többi. Egy tabu van: ez a zsidózás. Vonának az értésére adták, hogy az nem fog menni. A többi jöhet.

Mondjuk azt nem tudom, Vona ebből hogy fog kijönni. Az azonban biztos, hogy a Jobbiknak annyi, ha rájuk telepednek a liberálisok, ahogy tervezik.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 13:35:36

@Mészáros Laci: Nincs jelentősége annak, hogy valaki antiszemita, sok szélsőséges magyargyűlölő zsidó is van, mert ez az antiszemitizmus elvi. Ez egyszerűen belefér a demokráciába, ahogy a bőgatyázó zsidó vezér is belefér.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 13:38:06

@Mészáros Laci:
Ez a cikk 2013. februári. Azóta sok víz lefolyt a Dunán.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:39:49

@Tudományos libsizmus:

ez tök jól hangzik, csak nem passzol a megfigyelésekkel, ami sokkal inkább az orosz kötődést támasztja alá a jobbik esetén is, mint a legtöbb nyugati radikális pártnál. Marie Le Pen is magyarázkodni kényszerült, nemrég, KGBéla meg a titkosszolgálati kapcsolatai miatt épp EP mentelmi eljárás előtt/alatt áll (amit egyébként az EP radikális jobboldali képviselői obstruálnak elég hatékonyan).
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:42:18

@Tudományos libsizmus:

Ja, sok víz lefolyt a dunán, meg sok pénz :-)
A lé határozza meg a tudatot.
Téged például mi győzne meg arról, hogy a zsidók jó fejek és szeretni kell őket? Vona Gábort a politikai karrierjének biztosítása (vagy elvágása).
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 13:43:37

@♔batyu♔:

"Nincs jelentősége annak, hogy valaki antiszemita"

Dehogynem. Mert ha sok a hangos antiszemita, akkor Vona Gábort lecserélik a párt finanszírozói.
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 13:54:49

@Mészáros Laci: Mo. eléggé kiterjedt antiszemitizmus van, ahogy egyébként szinte az összes ny-európai országban, hiszen már az antiszemitizmus, ha bírálsz valamit, valakit ami zsidó.

Ezért nem is nagyon érdekel ez senkit, kivéve a zsidók jórészét, mert baromság. Ami szerintem a zsidók pechje, mert nem lehet tudni meddig tudják az USA-t a kezükben tartani.

Egy biztos, ha ez már nem sikerül, az országok abban a pillanatban nem költenek egy kanyit sem a holokausztra és általában a zsidókra, a zsidó is ugyanolyan leszn mint bárki más.

Viszont ez szerintem előnyösebb lesz nekik.

A másik forgatókönyv az iszlám, na ha ez elterjed, a zsidóknak annyi, náluk nem az az antiszemitizmus, hogy megkérdőjelezel valami nagyon kamu beszámolót, hanem az, hogy csak a halott zsidó a jó zsidó.

És nem lesz aki megvédje őket, mert az európai fehér embert is kiszorítják. (lsd. pld.Rotterdam).
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 13:54:59

@Mészáros Laci:
Ha én Putyin lennék és az lenne a célom, hogy ráteszem a kezemet Európára, akkor nem a Jobbikot és Le Pent pénzelném, hanem a liberálisokat. Náluk jobban senki nem tehetné védtelenebbé Európát. A liberális pusztítás eredményeképp Európát elárasztó muszlim bevándorlóknak pedig épp elég hely van Szibériában. Jómagam így vélekednék, ha Putyin lennék. Tehát: ezerrel támogatnám a liberálisokat.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 13:57:48

Megy ám a libsi agymosás a németeknél is:

www.faz.net/aktuell/feuilleton/familie/wie-erklaere-ich-s-meinem-kind/warum-manche-keine-fluechtlinge-aufnehmen-wollen-13721896-p2.html?printPagedArticle=true#
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 14:01:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ezt ragozza a Spiegel legújabb száma is, már-már hisztibe hajló hangnemben.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.03. 14:05:32

Hogy lehet ilyen szemérmetlenül hazudni, basszus?

"'Nem vagyok, nem lehetek pártok, pártérdekek szolgája – világéletemben, pártban és párton kívül, a nemzet függetlenségét, a szabad gondolatot, szabad szót, a szabad hazában szabad hit gondolatát, a társadalmi igazság emberi jogokban kiteljesedő, megkülönböztetést és kirekesztést el nem ismerő védelmét szolgáltam és fogom szolgálni' – mondta beiktatási beszédében éppen 25 éve a Parlamentben Göncz Árpád, aki azzal zárta szavait, hogy a jövő szolgálója akar lenni."

www.origo.hu/itthon/20150803-goncz-arpad-a-nep-elso-szolgaja-25-eve-lett-elnok.html
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.03. 14:11:19

@Tudományos libsizmus: Pontosan ezt csinálnám én is. Egy országot néhány év liberális uralom nagyon rendesen kikészít. Lsd. mi.
Válasz erre 

mortullus 2015.08.03. 17:57:02

@GQ: Te háborút kívánsz és remélsz Magyarországon??? Nem szégyelled azt a szutyok balliberális pofádat?
Hogy milyen rongy emberek vannak...elképesztő.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.03. 18:44:14

A britek tovább keményítenek:

inforadio.hu/hir/kulfold/hir-746619

pénzbírsággal vagy akár ötévi szabadságvesztéssel sújthatnák az angliai ingatlantulajdonosokat, ha nem lakoltatják ki az országban jogcím nélkül tartózkodó bevándorlókat, vagy nem ellenőrzik bérlőik státusát.

A hétvégén bejelentették, hogy beszüntetik az elutasított menedékkérők anyagi támogatását. Nagy-Britanniában jelenleg mintegy 10 ezren részesülnek heti 36 fontos támogatásban, noha kérelmüket elutasították a hatóságok.

A korábban bejelentett intézkedések között szerepel továbbá, hogy bűncselekménnyé nyilvánítják az olyan bevándorlók munkavállalását és foglalkoztatását, akiknek nincs tartózkodási jogcímük Nagy-Britanniában.

Elképesztő, micsoda nácikok ezek a britek!!
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.08.03. 19:28:07

@Tudományos libsizmus:

Friss hír:

index.hu/belfold/2015/08/03/az_oroszok_meghivtak_a_jobbikot_krimbe/
Válasz erre 

libsi nóta bárki unja 2015.08.03. 21:19:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Akkor ez értelemszerűen azt jelenti, hogy a TASZ meg a hasonló ajnározók a továbbiakban büntetésre számíthatnak, ha illegális bevándorlókat bújtatnak a "védett házakban"

Ezt haladéktalanul be kell vezetni Magyarországon is
Válasz erre 

mortullus 2015.08.03. 22:33:56

@libsi nóta bárki unja: Ahogy mondod! Haladék nélkül büntetni kell azokat, akik pátyolgatják az illegális határátlépőket. Pénzbüntetés és börtön, ha kell!!

A legkisebb jelét sem mutathatjuk annak, hogy az illegális határátlépők bármiféle segítséget kaphatnak Magyarországon.

Számukra:
- Nincs ingyen étel-ital!
- Nincs ingyen szállás!
- Nincs ingyen orvosi ellátás!
- Nincs ingyen tömegközlekedés!
- Nincs költőpénz!

Ezekről ne is álmodjanak!
Válasz erre 

mortullus 2015.08.03. 22:59:31

@GQ: Ja és természetesen kecskebaszó, a jó krv nénikéd, meg a kedvenc illegális határátlépőid, akiket a Keletinél simogatsz meg minden nap, meg a Mesterházy Attilátok. Na kb. ennyi jutott most eszembe.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.04. 09:40:07

@Mészáros Laci:
Az amerikai űrhajósokat is a Krimben akarják felkészíteni.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard