Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A hét kérdése: Szimpatikus lehet-e Donald Trump egy magyar számára?

A hét kérdése: Szimpatikus lehet-e Donald Trump egy magyar számára?

Máris Orbán Viktor Donald Trump felé tett gesztusát monitorozza a Fidesz, hiszen a magyar miniszterelnök tusványosi beszédének fogadtatásáról faggatták egy telefonos közvélemény-kutató cég munkatársai a magyar polgárokat. A felmérés többek között azt a kérdést járta körül, hogy a világ meghatározó politikusai közül kik szimpatikusak a magyarok számára. A választékban ott volt Vlagyimir Putyin és Donald Trump is. Ezt is megértük!

negymadar_4.jpg

              Kép: NÉGYmadár

Jövő év elejétől szabad lesz Barack Obama, így akár el is indulhatna a magyar miniszterelnöki székért valamelyik honi párt jelöltjeként. Ugye, elég valószínűtlennek tűnik ez az eshetőség, mert egyrészt Obama most a világ legbefolyásosabb politikusa, akinek a magyar miniszterelnökség akkora zuhanás lenne, mint a Bajnokok Ligájából a magyar megye kettőbe szerződni, ugyanakkor a magyar választóknak jelenleg nem igazán egy afroamerikai elnök lenne az ideális jelöltjük. És akkor még finoman fogalmaztunk.

Ettől még nem biztos, hogy Donald Trump - aki az ellenlábas republikánusok jelöltje - elnyerné a magyarok szimpátiáját. A Fidesz szokásos forgatókönyve szerint máris megszondáztatta a népet arról, mit szól Orbán Viktor látványos gesztusához, melyet Donald Trump felé tett az erdélyi szabadegyetemen megtartott beszédében. Mint emlékezetes, szombaton Tusnádfürdőn nyíltan szövetséget ajánlott a republikánus elnökjelöltnek. Ezzel igen nagy kockázatot vállalt, hiszen komoly politikai vezető a nyugati világból még nem állt be a médiabohócként induló, de populista szólamaival egyre népszerűbbé váló Trump mögé, ugyanakkor a republikánusok egy része is fanyalog saját jelöltje kardcsörtető retorikáját hallva.

Nem kell tehát már sokat aludnunk ahhoz, hogy megtudjuk, a magyar választó elhiszi-e Orbán Viktornak, hogy Trump egy jó srác, csak a csúnya liberális sajtó igyekszik őt úgy beállítani, mint egy populáris médiabohócot.

A kormánytól kapott megbízás alapján a közvélemény-kutatók arra voltak kíváncsiak, hogy a magyarok mennyire tartanak ki Orbán kerítésépítő, kirekesztő, félelemre építő politikája mellett. A Fidesz tudja, hogy a kerítéssel olyanok szimpátiáját is elnyerték, akik tulajdonképpen nem számítanak a törzsszavazóik közé, sőt azt is tudják, hogy a migránsozás nem csupán a jobbikos szavazók támogatását váltja ki, de sok baloldali szimpatizáns is azon a véleményen van, hogy Magyarország határait „légmentesen” le kell zárni.

Most azonban új elemként jelent meg a közvélekedést szondázó kérdések között, hogy mit szólnak a választók olyan politikusok ténykedéséhez, akik ellenzik Orbán kerítéspolitikáját. Megkérdezték ugyanis, milyen az emberek véleménye Angela Merkelről, Jean-Claude Junckerről vagy Barack Obamáról. Véleményt nyilváníthatott a válaszadó ugyanakkor Vlagyimir Putyinról és Donald Trumpról is. Főként a republikánus elnökjelölt személye érdekes, ugyanis eddig meglehetősen bulváros hírek jelentek meg az ingatlanbefektetésekben utazó multimilliomosról, ám Orbán dörgölőzése akár meg is változtathatja a magyarokban kialakult képet Trumpról.

vanityfair.jpg

Fotó: vanityfair.com

Ha a válaszadók többsége pozitívan nyilatkozik finoman szólva is érdekes frizurát viselő republikánus jelöltről, akkor Orbán tovább „promotálja” Trumpot, ha azonban értetlenkedve viszonyulnak a magyar miniszterelnök gesztusához, a Fidesz kommunikációs teréből kikerül az elnökjelölt személye. Nem kell tehát már sokat aludnunk ahhoz, hogy megtudjuk, a magyar választó elhiszi-e Orbán Viktornak, hogy Trump egy jó srác, csak a csúnya liberális sajtó igyekszik őt úgy beállítani, mint egy populáris médiabohócot. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Attól, hogy neked van a legszebb harci díszed, még nem biztos, hogy te vagy a legalkalmasabb a dakoták vezetésére.”  

54 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A hét kérdése: Szimpatikus lehet-e Donald Trump egy magyar számára? Tovább
Facebook Tetszik
0
54 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr118913450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.25. 16:25:11

Magyar érdek Trump győzelme az USA-ban, ez mindenki számára világos.
Válasz erre 

Figy L M 1 ideYEeeah 2016.07.25. 18:35:28

@a BircaHang Média szerk.: Maradjunk annyiban, hogy Trump lenne a kisebbik rossz.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.25. 18:41:16

@FigyL.M. 1 ideYEeeah:

Így igaz.
Válasz erre 

Aldou Raine 2016.07.26. 15:19:01

Ha a vezér azt mondja nyájának, hogy Trump jó fej, akkor a tömegek számára szimpatikus lesz! Fenntartás nélkül és azonnal. Ennyi!
Válasz erre 

Kivlov 2016.07.26. 15:29:49

inkább mint clintonné...
Válasz erre 

n3spr3ss0 2016.07.26. 15:33:29

Persze,a magyar sutyerák imádja az ilyen fazonokat.Magára ismer.
Válasz erre 

micsoda? 2016.07.26. 15:37:31

Ahogy az ellenfél szénája áll, lehetséges Trump győzelme. Akkor pedig Orbán Viktort az égig repítik hívei.
Válasz erre 

Kampfer 2016.07.26. 15:38:49

Ez mindenkinek a saját egyéni döntése. Lehet szimpatikus is, vagy taszító. Ahogy a programja és a gondolatai is lehetnek rokonszenvesek avagy tűnhetnek agyrémnek is.

"Mint emlékezetes, szombaton Tusnádfürdőn nyíltan szövetséget ajánlott a republikánus elnökjelöltnek."

Ööööö, lemaradtam valamiről??? Ha jól emlékszem, úgy indult a mondat, hogy 'sosem gondoltam volna, hogy...!' Majd Trump három pontjával egyetértett. Ez azért nagyon messze van egy szövetség ajánlásától! Ahhoz azért ennél több kellene!

A helyes kérdés inkább úgy szólna: a világ számára melyik jelölt a kisebbik rossz???
Kamp.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.26. 15:42:23

Én már 15 eve is olvastam trump konyveit, amikor te azt se tudtad h a vilagon van.

Es igen, mar akkor is szimpatikus volt
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.07.26. 15:51:59

@FigyL.M. 1 ideYEeeah: Szerintem mind a kettővel nagyjából ugyanannyi gondja volna a magyar kormánynak, hiszen a mindenkori - akár demokrata, akár republikánus - kormány alattvalói alázatot vár és nehezen viseli a nemzeti érdekérvényesítést. Trump esetleg egy kicsit kevesebb gondot okozna, mert ő egy kicsit az izolációs vonal híve, és kevesebb figyelmet szentelne Magyarországnak. De semmivel sem lenne megértőbb vagy barátibb.
Válasz erre 

Jazo 2016.07.26. 15:55:53

Szerintem a Trump és Orbán is a legrosszabb választás, de ettől függetlenül mindkettőnek nagy esélye van nyerni, mert egyre több az idióta mindkét országban.
Válasz erre 

altona 2016.07.26. 16:13:04

'....Orbán dörgölőzése akár meg is változtathatja a magyarokban kialakult képet Trumpról."

Tessékmondani, nekem milyen képem van kialakítva Trumpról?
Válasz erre 

Kalmár 2016.07.26. 16:30:21

@Jazo: Mi lenne ha kivándorolnál? Sokan mennek a biztonságos és felvilágosult nyugati országokba. Sőt, egy csomóan még fel sem robbantak!
Bár Terry Black már hazafelé kacsingat miután a fia osztálytársait lemészárolták abban a nagy jólétben.......
Tarts ki Terry jön Jazo!
Ott tuti nincs ennyi idióta! Irány Okosland!
Válasz erre 

STIRLITZ 2016.07.26. 16:32:39

A világ Trumpok, Orbánok és Putyinok kezébe kerül. Silány, gagyi, lecsúszott világ felé haladunk. Időről időre az emberiségnek meg kell merülnie a posványban, hogy aztán újra felemelkedhessen. Most épp a merülés veszi majd kezdetét!
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 16:50:25

@a BircaHang Média szerk.:

idióta.

csak a NATO védi meg kelet-európát a ruszkiktól, trump meg gyengítené a NATO-t. vegytiszta magyar érdek hogy trump bukjon.

mondjuk a magadfajta hazaárulónak annál jobb minél rosszabb nekünk magyaroknak.
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 16:51:51

@STIRLITZ:
sajnos van némi igazad.
bár szerintem az usa-nak van annyi józan esze, immunrendszere hogy ne válasszák meg trumpot. a lecsúszott szar helyeknek meg maradnak az orbánok, putyinok, erdoganok...
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 16:52:04

@pamut:

A NATO menjen haza, nincs szükség rá. Ha Trump lesz az elnök, erősen csökkenni is fog a NATO jelentősége.

Az oroszok nem jelentenek veszélyt.

Hazaáruló, aki nem ballib?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 16:53:00

@STIRLITZ:

Igen, cudar világ jön a ballibeknek, de ez jó hír az emberiség számára. Ami rossz a liberálisoknak, az szinte mindig jó az embereknek.
Válasz erre 

Habony Árpád. 2016.07.26. 16:55:54

Az biztos, Trump sokat koszonhet Orban Viktornak. Eddig jelentektlen ismeretlen senki volt, de Orban Viktor felrakta ot a vilagpolitika terkepere.
Kijelenthetjuk, hogy Orban Viktor mostmar nem csak Europa legbefolyasossabb politikusa, hanem Amerikaban is szamit a szava.
Nelkule nem lehet amerikai elnok valakibol.
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 16:59:12

@a BircaHang Média szerk.: hát persze hogy nem jelentenek veszélyt te kis hazaáruló putyinbérenc :D
Válasz erre 

Kalmár 2016.07.26. 17:20:55

@pamut: "csak a NATO védi meg kelet-európát a ruszkiktól"

:)

Aha. Az tuti. Szinte látom a masírozó rangereket, ahogy önzetlenül védik Záhonyt a rohamozó Vörs hadsereggel szemben.
Ébresztő!
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 17:35:37

@Kalmár:
ez komoly hogy neked ennyire nincs lila fogalmad se a valóságról?
Válasz erre 

Kalmár 2016.07.26. 18:18:51

Ja. Az csak neked van. Az USA megvéd. Mert a NATO az jelenleg az USA+Brittek.
Picit több történelem és kevesebb Clinton előadás. Hiába fizet neki 6 percért százezreket a Goldmann nem segítenek neked eligazodni a világban. Apropó, azt tudod, hogy a Erdogán éppen becsókolt Putyinnak az egyik legerősebb NATO haderővel a kezében?
Lenne itt védelem a javából.
Nőj fel! Senki nem véd meg, legfeljebb a befolyási övezetéhez csatol!
Te lila valóság huszár!
Válasz erre 

Kútmester 2016.07.26. 18:24:01

@pamut: Azt most miért akarnak már megint ide bejönni a ruszkik?
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.26. 18:29:48

@Kútmester: "Azt most miért akarnak már megint ide bejönni a ruszkik?" - Há' mer agresszívnak meg terjesztenek. És ez bizonyított dolog, mert már mindent elfoglaltak. A Krímben. Az egyetlen Krímben, mert Kelet-Ukrajnában csak az övéiket védik. Már, ha valóban ott vannak
Válasz erre 

Jazo 2016.07.26. 18:33:30

@Kalmár: Szerintem fogadd meg a saját tanácsodat. Nem azért szenvedett az ország ennyit, hogy újra a személyi kultusz kerüljön terítékre egy megalomániás diktátorral, aki képes lenne bármennyi közpénzt elkölteni a hóbortjaira, hobbijaira és a szülőfalujára. Költözz el a szeretett Viktoroddal valahova jó messzire az elvtársakhoz. Szibéria talán megfelelő lenne...bár mégse, mert akkor ott is kivágnátok az összes fát a közjó érdekében.
Válasz erre 

Kútmester 2016.07.26. 18:46:20

@Conchobar: Én is úgy tudtam hogy csak a Krím-félsziget kell nekik, de a pamut nevű már riogat, hogy jönnek a ruszkik és csak a NATO véd meg.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 18:48:20

@pamut:

Nem, édes Soros-bérencs ballibám...
Válasz erre 

dadddd 2016.07.26. 18:48:35

Valaki mondja már el, hogy Clintonné miért lenne annyira baromira jó?
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 18:54:31

@Kútmester: kérdezd őket, ők tudják miért ez van a vérükben, vajon miért folytatnak több száz éve agresszor hódító politikát valahányszor csak megtehetik? a hiéna miért eszik mindig döghúst?
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 18:55:13

@a BircaHang Média szerk.:
szánlak, hazaáruló.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.26. 19:01:06

@pamut: "csak a NATO védi meg kelet-európát a ruszkiktól"

És azt elárulnád, hogy mi a fenének kellene Putyinnak Kelet-Európa ?

Itt nincs nagy számú orosz kisebbség és őket szopatni akaró, puccsal hatalomra került neonáci kormány. Saját gazdaság zéró, van pár összeszerelő üzem és más hasonló multi, ami önmagában véve szarnak se jó. Ez már rég nem a KGST időszaka, amikor nekünk még saját hazai iparunk is volt, ami hasznára volt a SZU-nak.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.26. 19:03:50

@pamut: Senki nem indít háborút csak azért mert a "vérükben van". Még az amerikaiak sem, ők is azért indítják, mert időnként el kell lövöldözni a hadianyagot, hogy a saját hadiiparuknak legyen elég megrendelés. De a ruszkiknál nincs ilyen nyomás.
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 19:05:24

@midnight coder: Áruld el te miért folytat agresszív politikát évszázadok óta Putyin, én leszarom miért a lényeg hogy fenyegető agresszív hatalom, amelyik talán a saját örökös kudarcait akarja leplezni szir szar kis hódításokkal mert egyedül a háborúhoz értenek rendesen.
Amekkora faszkalap szerintem neki már az is elég hogy másnak szar, ez egy trollország, de a belső nyomorról is remekül el tudja vele terelni a figyelmet és olcsó sikert generál vele magának belföldön, a szíriai kalandja is ezt szolgálta.

amúgy neked minek is válaszoljak amikor a múltkori nagy vizánk után otthagytál a picsába noha két baromi hosszú kommentet is írtam neked de magasról leszartad? beszólogatsz, vitát provokálsz aztán amikor érvelnek leszarod és elmégy? talán menj oda vissza és válaszolj amivel elmaradtál.
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 19:06:07

@midnight coder: dehogynem királylány, ébredj már ezek ruszkik, komolyan lila gőzöd sincs a világpolitikáról?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 19:16:03

@pamut:

Nincs miért. Veled ellentétben én szabad ember vagyok.
Válasz erre 

Conchobar 2016.07.26. 19:16:42

@pamut: "Áruld el te miért folytat agresszív politikát évszázadok óta Putyin" - Te tényleg nem látod át, hogy mekkora hülyeségeket beszélsz? Nem érzed, hogy mennyire megvezettek a kibaszott propagandával? Minden létező hatalom terjeszkedett évszázadok óta. Azaz nem egészen, mert az USA csak 1776 óta terjeszkedik. Bár az igaz, hogy 1945 után már nem sok területet csatolt magához. Viszont még mindig a megszállása alatt tartja 2 egykori ellenségét
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 19:17:30

@midnight coder: ja és nem elfoglalni akarja hanem "csak" destabilizálni, már csak azért is hogy bosszút álljon a szankciókért az EU-n. De mondjuk tök mindegy hogy gondolkodik mert rendszerint akárhogy gondolkodik a vége az hogy de jó lenne kicsit basztatni őket.

ja és arról sincs ugye lövésed sem hogy Putyin évek óta dezinformációs háborút vív az EU ellen, meg pénzeli az EU-ellenes trollpártokat, stb, ott és úgy árt az EU-nak ahogy csak tud....
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 19:18:02

@pamut:

Oroszország nem folytat agresszív politikát, ez csak nyugati hazug propaganda. Jelenleg épppen Oroszország a béke egyik támasza, nélküle az agonizáló nyugat már véres világháborút robbantott volna ki.
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 19:18:45

@Conchobar:
:DD
jaja, a ruszkik eddig agresszorok voltak, de tegnap óta hirtelen kicserélték Putyin agyát és átváltozott hófehér békegalambbá :DD

basszátok meg nyomorékok ti tényleg ennyire hülyék vagytok vagy rajta vagytok a ruszkik fizetési listáján?
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 19:19:17

@a BircaHang Média szerk.:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

BAROM.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 19:19:57

@dadddd:

Azért, mert ő a háborúpárti jelölt. A ballibák Clintontól remélik hanyatló uralmuk meghosszabbítását pár évvel.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 19:21:13

@pamut:

Ne magadból indulj ki. Az, hogy te Soros-NATO-bérkommentelő vagy és nem a saját véleményed mondod, nem jelenti azt, hogy mindenki ilyen.
Válasz erre 

pamut 2016.07.26. 19:26:09

@a BircaHang Média szerk.: jól van bértroll, bégess csak tovább, hó végén csengeni fog a rubelecske a szaros bolgár bankszámládon.
Válasz erre 

-JzK- 2016.07.26. 19:36:39

hvg.hu/kultura/20160724_Lassan_csak_Akos_dalaival_kampanyolhat_Trump

Durva, hogy mennyire erős ott a kultúrmarxista soft power. Hiába vagy multimilliárdos üzletember, mint Trump, gyakorlatilag korlátlan lehetőségekkel, ha rálépsz az ő szent teheneikre, simán ki tudnak csinálni. Mikor lett ilyen a világ, most komolyan? Mindenki ennyire über-PC akar ott lenni tényleg, szívből? Vagy csak nem ajánlatos eltérni a kánontól, mert megütheted a bokád? Lassan az egész világ egy rohadt nagy "safe space" lesz...

Ameriban - jól látható módon - nincs szólásszabadság, ugyan be nem börtönöznek érte (mint pl. Németországban), de ha "megsérted " (értsd: nem a kritikátlan imádat hangján szólsz) valamelyik "szent tehén" kisebbséget, akkor - még ha Nobel-díjas tudós is vagy - örülhetsz, ha takarítóként alkalmaznak valaha, mert egyetlen komoly munkáltató se merné megkockáztatni, hogy tönkretegyék a profilját a székház elé telepedő afrogender szakon végzett SJW-aktivisták. Undorító. És azok a magyarok, akik irigylik a nyugatot, jegyezzék meg, hogy igen, a fizetéseik talán tényleg irigylendőek, de kb. semmi másban nem azok. Szegény Trump-ot teljesen kicsinálják, a mainstream média elképesztően pofátlan módon nyomja Hillary-t. Ha bármi komoly terved van még az életben, amerikaiként köteles vagy, ha egy módod van, vetni egy minél nagyobb követ Trump-ra.

Milyen jó lesz, majd Hillary győzelmével megnyílik a lehetőség arra, hogy letegyék a nem SJW-kottából fújó megmaradt pár kormányt. Ilyet még a középkorban se csinálták a pápák...
Válasz erre 

morph on deer 2016.07.26. 19:43:58

@dadddd:
Jobb a fodrásza?
Válasz erre 

2016.07.26. 19:58:40

Hát egy ilyen bunkó, mint Trump kezébe én nem adnék még Ford Mustang kulcsot sem, nemhogy atomfegyverekét, szóval szerintem Hillary for President.
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2016.07.26. 20:05:53

Igaz hogy Viktorka is befesti a haját hogy igy szurkoljon ennek a szerencsétlen Trump bohocnak?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.07.26. 20:15:56

Ormány Piktor egy prosti. A vak is láthatja.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.07.26. 21:35:38

A kérdés sokkal egyszerübb. Egy gyurcsányista ballib agytröszt szerint Trump maga az ördög.

Na, hát lehet nem szimpatikus egy magyarnak?
Válasz erre 

arturdent 2016.07.26. 22:04:55

Üdv!
Szerintem mindkét jelölt elég határeset. Azért durva, hogy nem tudtak jobb jelölteket kirakni. Clintonné már külügyminiszterként sem teljesített valami jól, valamint szerintem nyugodtan az Usa nyakába lehet varni a menekült válságot, ők kurták szét Irakot és hagyták a szarban. Nem csodálkoznék ha az Arab tavaszban és sziria destabilizálásában is erősen benne lenne a kezük, csak a dolgok kicsit rosszúl sültek el. Szóval a mostani helyzetért jelentős felelősége van az Usának. Érdekes az is, hogy az oroszokat tartják agressziv terjeszkedőknek, tudtommal ők nem háborúznak a határaiktól több ezer kilométerre.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 05:41:06

@pamut:

Már megint saját magdból indulsz ki...
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.27. 08:48:31

@pamut: Ha már szankciók, abba belegondoltál, hogy míg az oroszok ellen mekkora hajtóvadászat indult az ukrán neonácik ellen küzdő oroszok támogatása miatt, addig Izrael hány éve tartja megszállva a palesztin területeket ? Pedig ott aztán egy darab zsidó nem volt a telepesek érkezéséig. És ezért senki nem szankcionálta őket, sem a derék demokráciaexportőr USA, sem a jó demokratikus EU.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.27. 08:52:11

@pamut: "Áruld el te miért folytat agresszív politikát évszázadok óta Putyin"
Putyinról sok mindent állítanak az orosz propagandisták, de szerintem azt még ők sem feltételezik, hogy ő a Hegylakó.

"én leszarom miért a lényeg hogy fenyegető agresszív hatalom, amelyik talán a saját örökös kudarcait akarja leplezni szir szar kis hódításokkal mert egyedül a háborúhoz értenek rendesen"
Pontosan hány háborút is indított a gengszterváltás óta Oroszország ? És ez idő alatt az USA ? Akkor ki is az agresszív ?

"amúgy neked minek is válaszoljak amikor a múltkori nagy vizánk után otthagytál a picsába noha két baromi hosszú kommentet is írtam neked de magasról leszartad?"
Ott a válasz. De én nem a kommentelésből élek, aztán néha csinálok mást is.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard