Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Hét zavarba ejtő tény, melyekre a menekültügy döbbentett rá bennünket

Hét zavarba ejtő tény, melyekre a menekültügy döbbentett rá bennünket

Minden rosszban van valami jó. Ez az őrületes közhely jut eszünkbe mindarról, ami az utóbbi hónapokban Magyarországon történik. Mióta ugyanis a kormány hathatós támogatásával a közbeszéd vezérfonala a menekültügy lett, olyan dolgok derültek ki a keményen dolgozó magyar emberekről, melyek korábban csak halványan derengtek a Nemzeti Együttműködés Rendszerének horizontján. Most azonban - ahogy mondani szokás Kiskunlacházán – elvált a kaki a májtól, úgyhogy lássuk, milyen tényekre döbbentünk rá mióta beindult ez az őrület.

elniveresen_hu.jpg

Fotó: elniveresen.hu

1. A magyar embereket soha nem érdekelte különösebben a külpolitika, de a tájékozatlanságnak, közönynek és összeesküvés-elméleteknek az katyvasza, amely kirajzolódik a spontán megnyilatkozásokból, elborzasztó. Mivel a többség nincs tisztában a szíriai polgárháború kegyetlenségével, az Iszlám Állam brutalitásával, az iraki állapotok tarthatatlanságával, nem csoda, ha a menekülteket egyszerűen sivatagi cigányoknak, jobb esetben nyerészkedő gazdasági menekülteknek tartják, akik el akarják csaklizni az álláskeresési támogatásunkat, és persze szemet vetnek a tüzes magyar menyecskékre. Az ok-okozati összefüggések kutatásának igénye sincs meg sok honfitársunkban, így nehéz elmagyarázni nekik, hogy a menekült azért menekült, mert valahonnan, valaki elől menekül.

2. Az empátia teljes hiánya vezetett oda is, hogy a legtöbben meg sem próbálnak különbséget tenni menekült és menekült között. A menekültügyi eljárások lényege pont az, hogy egyedileg állapítsák meg a hatóságok az ide érkezők státuszát. Egy Koszovóból érkező albán például egészen más megítélés alá esik, mint egy Iszlám Állam elől menekülő iraki jazidi. Az előbbiek ugyanis egy független országból jöttek, melyet Magyarország az elsők között ismert el, ahol nincs polgárháború, nem üldözik a politikai ellenzéket, a gazdasági nehézségek ellenére ezért az albánoknak semmi esélyük nincs menekültstátuszt szerezni nálunk. A jazidik teljesen más tészta, hiszen őket kegyetlenül üldözik dzsihadisták, ha nem térnek át a szunnita iszlám hitére, akkor a legrosszabbra számíthatnak. Sokak családját kiirtották, értékeiket, ingatlanjaikat elvesztették, szó szerint földönfutóvá váltak. Teljesen más a kilátástalanságból menekülő bangladesi, a terrorista csoportok megfélemlítései elől menekülő szomáliai, és a szíriai vérontás elől menekülő keresztény helyzete, mégis mindannyian jogosultak arra, hogy tisztességes módon vizsgálják meg az ügyüket.

helsinki_bevandorlo_tabla_01-1024x723.jpg

Fotó: helsinki.hu

3. És ha már a keresztényeknél tartunk, említsünk meg egy nagyon szembetűnő jelenséget. Megdöbbentő a magyarországi történelmi egyházak passzivitása ebben a helyzetben. Néhány kisebb, a kormány által az egyházi státusától megfosztott vallási közösségen kívül egyetlen felekezeti vezető sem tette szóvá a menekültek elleni hisztériakeltés romboló társadalmi hatásait. A karitatív szerepüket oly előszeretettel hangsúlyozó magyar keresztény egyházak még szavakban is csak ímmel-ámmal emeltek szót az ellen a gyomorforgató plakátkampány ellen, amely minden keresztény szellemiségű ember ízlésével szembement. Arról nem is beszélve, hogy a segítség kézzelfogható részéből szinte egyáltalán nem vette ki a részét eddig egyetlen nagy egyházunk sem, így önkéntes civil csoportok vették át azt a szerepet, melyet a magyar karitatív szervezetek külföldi krízisek esetében (nagyon helyesen) ellátnak. Ebből csak arra tudunk következtetni, hogy az egyházak és a különböző karitatív szervezetek annyira félnek a kormánytól, illetve annyira le vannak kötelezve neki, hogy nem merik azt a minimális társadalmi szerepvállalást sem a beteljesíteni, amit önmaguktól is elvárnának. Kérdés, hogy milyen krízisnek, netán humanitárius katasztrófának kell bekövetkeznie ahhoz, hogy ezek a szervezetek végre mozgósítsák intézményeiket, és meglévő infrastruktúrájukat?

4. Meglepően könnyedén tett egyenlőségjelet az emberek tudatában a kormány a hazánkba illegálisan belépők, és azok között, akik itt szeretnének letelepedni. A több tízezer hazánkba érkező migránsról elég sikeresen hiteti el a kormány, hogy veszélyt jelentenek a munkánkra, a közbiztonságra, sőt az egészségünkre is. Az a tény teljesen elsikkadt ebben a kommunikációs cséphadarásban, hogy alig több mint 4 ezer menekült kapott letelepedési engedélyt hazánkban egy év alatt, ami azt bizonyítja, hogy kevesen kérik ezt a státuszt, és ennél is kevesebben kapják meg. A helyzet most az, hogy a magyarok többsége vagy elhiszi azt a dajkamesét, hogy százezrekről kell gondoskodnunk, vagy ha ezt nem is veszik be, de azok az 1-2 napot hazánkban töltő migránsok léte is böki a csőrüket, akik a szó szoros értelemben is átutazók nálunk. Azt viszont kevesen teszik szóvá, hogy több mint 2500 külföldi vásárolt letelepedési kötvényt az utóbbi években meglehetősen zavaros hátterű, javarészt külföldön bejegyzett cégeken keresztül, így milliókért gyakorlatilag bárki tartózkodási engedélyhez juthat Magyarországon. Fogalmunk sincs, hogy kik ezek az emberek, lehetnek akár ukrán cigarettacsempészek, iraki emberkereskedők, bolíviai drogbárók, de ha letették a lóvét, nem számítanak holmi nemzetbiztonsági kockázatok. Az egy szál nejlonzacskóval érkező szerencsétlent viszont úgy állítják be a közszolgálati médiában, mintha elsődleges céljuk az lenne, hogy megerőszakolják a magyar nőket, felrobbantsák az összes turulszobrot, de legalábbis lefertőzzék az iskolásokat, még mielőtt megkezdődik a tanév.  

hvg.jpg

    Fotó: hvg.hu  

5. Rávilágított a mostani helyzet arra a kommunikációs törvényszerűségre is, hogy ha valaki túlpörgeti a kampányát valami vagy valakik ellen, akkor ez vissza is üthet. Érezhető volt a kormány részéről a zavar, amikor megvertek egy szegedi lányt, mert félvér, egyébként magyar állampolgár barátja védelmére sietett. A másik ilyen jel, ami a legfrissebb botrány a menekültügy kapcsán kirajzolódott, hogy a baranyai Martonfára és a zalai Sormásra tervezett menekülttáborokat a helyi lakosok egyöntetűen elutasítják. Két olyan településről van szó, amelyek igen messze vannak a menekültek jelenlegi útvonalától, a hisztériakeltés azonban olyan sikeres volt, hogy nincs ma Magyarországon olyan település, ahol többségben lennének egy ilyen létesítmény megépítésének támogatói. Azon pedig érdemes elgondolkodni, hogy miért a horvát határ közelébe tervezik ezeket a táborokat. Tán csak nem azért, mert számolnak azzal, hogy a most épülő kerítés miatt erre a szakaszra terelődik a menekültek vonulása?

„Ha a prérin kell kóborolnod, szinte mindegy, hogy a sápadt arcúak golyója, a farkasok, vagy éhség végez veled, de az nem mindegy, hogy méltósággal érkezel-e mag az örök vadászmezőkre, vagy gyáván, meghunyászkodva.”

6. Van azonban az Orbán-kormány számára is egy másik rossz hírünk is. Hiába ment szembe mindenféle humanista eszménynek, hiába próbálta jobbról előzni a Jobbikot, hiába ölt bele milliárdokat a menekültek ellen folytatott kampányba és a szerb-magyar határon épülő kerítésbe, nem tudott visszacsábítani szavazókat más pártoktól. Úgy tűnik, azok sem fognak beállni a Fidesz mögé, akik egyébként helyeslik a határozott fellépést, egyetértenek azzal, hogy inkább fogyjunk el teljesen, de ne települjenek be ide olyan emberek, akiknek bőre kicsit is sötétebb a miénknél. A kormány keményen alájátszott a magyar lakosságban nem is olyan látensen meglévő idegengyűlöletnek, mégsem tudja feledtetni az elmúlt egy év botrányait, azt az arroganciát, ahogy kezelte az ellenzékét, a civileket, illetve az útjába kerülő magyar polgárokat. Tegyük azonban hozzá gyorsan mindehhez, hogy sokan maradtak fideszes szavazók azok közül is, akik keresztény meggyőződésük miatt émelyegve tekintenek fel a kormány menekülteket csicskáztató plakátjaira, netán nem értenek egyet a pengés kerítés megépítésével. Nekik nincs pártjuk, és mégis van, ugyanis ma Magyarországon a kereszténydemokrácia politikai értelemben kiüresedett.

atlatszo.png

Fotó: atlatszo.hu

7. És következzék a talán legmegdöbbentőbb tény, amit eddig is sejtettünk, de ilyen egyértelműen nem tapasztaltunk eddig. Ha egy külföldi most ismerkedne Magyarországgal, azt mondaná, micsoda nyitott, befogadó ország ez, hiszen közel húsz bejegyzett, országos önkormányzattal rendelkező kisebbség él itt békében a többségi nemzettel, a televíziók sztárjai külföldi származású műsorvezetők, a tehetségkutató versenyeket pedig rendre roma származásúak nyerik meg. Igen ám, de ők a látható kisebbség, akik azért elfogadhatók a többségi társadalom számára, mert tulajdonképpen egzotikumnak számítanak, ilyen értelemben nem érzi veszélyben az egzisztenciáját az, aki egy vietnámi énekes lányt hallgat magyarul énekelni, török étterembe jár, vagy a piacon alkudozik a kínai árussal. A láthatatlan kisebbséget azonban nem, hogy nem fogadja el, de retteg tőlük a többség. Ha készítenének egy felmérést arról, hogy az ország melyik területén toleránsak leginkább a menekültekkel, Csongrád megye valószínűleg az élmezőnyben végezne, holott itt vonul át a menekültek legalább 90 százaléka, és olyan területeken lenne a legnagyobb az elutasítás, ahol szinte még nem is láttak élőben menekültet. Ez nem azért van így, mert Szeged egy balos, netán libsi város lenne, hanem, mert a menekültek emberi lények, akiket nem a tévéből ismernek az itt élők. Ha látja valaki az elesettséget, a reményvesztettséget és az éhséget mások szemében, akkor hiába minden kormányzati propaganda, nem az elutasítás lesz az első gondolata. Még a jobbikosoknak és fideszseknek sem. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha a prérin kell kóborolnod, szinte mindegy, hogy a sápadt arcúak golyója, a farkasok, vagy éhség végez veled, de az nem mindegy, hogy méltósággal érkezel-e mag az örök vadászmezőkre, vagy gyáván, meghunyászkodva.”

176 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Hét zavarba ejtő tény, melyekre a menekültügy döbbentett rá bennünket Tovább
Facebook Tetszik
0
176 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr387676430

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Trombitás Alfréd: Hét zavarba ejtő tény, melyekre a menekültügy döbbentett rá bennünket 2015.08.04. 12:39:01

Mióta ugyanis a kormány hathatós támogatásával a közbeszéd vezérfonala a menekültügy lett, olyan dolgok derültek ki a keményen dolgozó magyar emberekről, melyek korábban csak halványan derengtek a Nemzeti Együttműködés Rendszerének horizontján.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (176)
Az utolsó 100 komment:

Attila64 · www.sagaontour.ca 2015.08.05. 15:16:59

@Kampfer: +1!
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 15:20:10

@sanyix: Az, hogy a kerítés mindent megold, nem mondták soha Orbánék, de ha 1/6-1/7 -re csökken a bejövők száma, akkor már előrébb vagyunk. Előbb-utóbb úgyis ki kell toloncolni mindenkit , kivétel nélkül...
Válasz erre 

Traktoros lány 2015.08.05. 15:21:12

@Skorpió53: Nem mondod! Mire és mennyit ad az EU /menekült? És főleg meddig? Életük végéig kapjuk a hozzájárulást az EU-tól a menekültek után? Mesélj még! :D
Válasz erre 

sanyix 2015.08.05. 15:25:36

@Brix: télen tutira ennyire csökken, és ezt a kerítés számlájára fogják írni. Csak kérdés hogy mi lesz nyáron amikor újra többen próbálkoznak, ha még ugyan ilyen lesz a közel keleti helyzet? Ráfogják gyurcsányra?
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 15:32:14

@Traktoros lány: Nézz utána mennyit, a sajtóban közölték. És miért kellene élete végégig eltartani őket? Éppen olyan munkaképes emberek, mint te. Adófizető, dolgozó állampolgárrá válhatnak egy idő után. Éppoly hamar, ahogy az Angliába kivándorló, sokszor még angolul sem beszélő magyarok Londonban. Gyermekei fizethetik majd a te nyugdíjadat, mert a magyar gyermekek a nyugat-európai nyugdíjasokét fogják, ha a kivándorlás nem áll meg. Mellesleg a menekültek nagyobb százaléka tud angolul, mint a magyarok. Ezt tudom, mert dolgoztam menekülttáborban. Legtöbb vagy angolul vagy franciául beszél, és nem most jött le a fáról.
Válasz erre 

Traktoros lány 2015.08.05. 15:38:20

@Skorpió53: Aha. Azok is, akik a "zöld határon" át jöttek az irataikat eldobálva? Kicsit naiv vagy...
Válasz erre 

vilagfi 2015.08.05. 15:39:15

@mortullus: Jó, valószínüleg igazad van.
A lényegen viszont nem változtat, hogy egy népvándorlás szenvedő alanyai vagyunk.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 15:40:34

@Brix: Tegyél különbséget a gazdasági bevándorló és politikai menekült között. Ez utóbbiak között gyakori a diplomás, orvos, újságíró, még politikus is van. Persze bármelyik társadalmi osztályból kerülhet ki menekült, de nem a legszegényebbek tudnak útnak indulni. A valós politikai menekültek fogják megkapni a menekültstátuszt. A gazdasági bevándorlók között lehet, hogy több a képzetlen, bár nyilván nem mind. A Londonban mosogató magyar gazdasági bevándorlók között nagy számban van diplomások, mint tudjuk. De ez mindegy is, mert őket nem kötelező befogadni, ők visszatoloncolásra kerülnek, ha életüket nem fenyegeti veszély.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 15:42:08

@Skorpió53: Egyre többen jönnek a fekete Afrikából , ahol semmilyen Európában használható szakmát nem sajátítottak el, és csak a valamiféle piszkos angolt beszélnek. Európának nincs szüksége elmaradott, beilleszkedni képtelen afrikai/ázsiai embertömegekre! Sem a munkapiac ,sem a szociális rendszer nem képes az illegális bevándrolókat felvenni, még Németországban sem!
Válasz erre 

kvadrillio 2015.08.05. 15:42:26

TULAJDONKÉPPEN..., MI NAGYON SZERESSÜK A MENEKÜLTEKET ! EZÉRT ODA KÜLDJÜK MAJD A ZENE-EMPATIKUS BALOGOT ,(EZ MINISZTER ÁM !!!:) HOGY SZERVEZZEN NEKIK 2 ÓRÁNKÉNT ÉNEK ÓRÁT ÉS ÉNEKELJEN EGYÜTT VELÜK, HOGY ÉLVEZHESSÉK "GYÖNYÖRŰ" BAR---ITONJÁT ! BE IS TANÍTHAT NEKIK 2 ÓRÁNKÉNT EGY MAGYAR NÉPDALT VAGY A BOCI-BOCI TARKÁT...

MIBŐL GONDOLJA EZ A CSÖKÖTTAGYÚ "MINISZTER", HOGY A MAGYAR GYEREKEK ANNYÍRA RAJONGANAK AZ ÉNEKÓRÁKÉRT, HOGY MINDEN NAP KORNYIKÁLNI AKARNAK ???

,
Válasz erre 

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.08.05. 15:47:43

@sanyix:

Ez teljesen kormányfüggetlen. Ha ballib kormány lenne, az pont ugyanezt csinálná. Ez szimpla racionalitás, nem politikai kérdés.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 15:48:18

@Skorpió53:

"A Londonban mosogató magyar gazdasági bevándorlók között nagy számban van diplomások, mint tudjuk. "

Te szarházi magyargyűlölő libsi!

Amikor a csatlakozásunk előtt javában ment Magyarország körbehízelgése, hogy beálljon tagállamnak az Unióba, akkor mi volt?

A mézesmázos hízelgés, hogy milyen jó lesz a magyaroknak, mert UNIÓS POLGÁRKÉNT szabadon vállalkozhatnak, tanulhatnak, dolgozhatnak bármelyik tagállamban.

Most, miután Magyarországot sikerült becsalogatni az Unióba, most mi van?

A magyar már NEM uniós polgár, amikor szabadon vállalkozik, tanul, munkát vállal valamelyik tagállamban? Hanem koszos BEVÁNDORLÓ, aki a legjobban tenné, ha hazatakarodna?

Vagy hogy gondoljátok ti ott, a magyargyűlölő oldalon?
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 15:48:34

@Traktoros lány: Benyaltad a propagandát, hogy műveletlen, bűnözői hordákról van szó. Menj és ismerkedj velük közelebbről. Igen fogsz találni köztük simlis ügyeskedőt, de nem többet, mint egy átlag magyar merítésben. Minden társadalmi réteg, és embertípus képviselve van. Olvass többet pl a jelenlegi szíriai helyzetről, az Iszlám Állam ténykedéséről, akkor talán jobban meg fogod érteni, hogy igenis van, akinek és amikor menekülni kell. Amikor te is fognád magad és fejvesztve mentenéd magadat és a családodat. Remélem Magyarországon a mi életünkben még nem kell ezt megtapasztalnunk. Bár a közelünkben, a Balkánon nem is olyan régen kiirtottak teljes falvakat húsz évvel ezelőtt, nem is olyan régen.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 15:49:33

@Skorpió53: Én azzal sem értek egyet , hogy Európának minden politikai menekültet be kell fogadni. Ennek soha nem lesz vége, mivel egyre több háború lesz Afriokában is és a Közel-Keleten
.
Csak NIgériában már 180 millió ember él! és elérheti az 1 milliárdot 2080-ra! És ez csak egy ország! A genfi konvenciót már régen módosítani kellene és visszaadni a jogot az nemzetállamoknak , hogy ne legyenek kötelesek befogadni mindenkit, aki menekült stáuszra jogosult
Soha nem lesz ennek vége, csak POLGÁRHÁBORÚ és NÉPÍRTÁS következhet abból, ha erőszakos embermilliók jönnek be, a helyi lakosság akarata ellenére!
Olyanokat olvasni a sajtóban , hogy jelenleg 50-60 millió ember mozog Európa felé...ennek az 1/10-e is elképeszően sok...
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 15:52:02

@megettem az aranybornyút: szarházi az öreganyád
Válasz erre 

mortullus 2015.08.05. 15:54:57

@vilagfi: "...hogy egy népvándorlás szenvedő alanyai vagyunk."

Ezzel teljesen egyetértek.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 15:54:59

@Skorpió53: Ne akarj szebb képet festeni róluk , mint amilyenek valójában! Addig , amíg meg nem kapják a menekült státust , addig nyílván jól fognak viselkedni...Én éltem Nyugat-Európában és volt szerencsém nem egyszer arab "szabadcsapatokhoz" Brüsszel nyugati részén...Túl sok már a NO GO terület nyugaton, és ezt mind az arab és afrikai bevándorlók miatt alakult ki!
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 15:55:17

@Brix:

" Én azzal sem értek egyet , hogy Európának minden politikai menekültet be kell fogadni. "

MIért kellene Európának politikai menekülteket befogadnia?

Fel kell bontani a szerződést, amelyben ezt - egy TELJESEN más helyzetben - vállalta.

Másnaptól nem kell egyetlen olyan embert se befogadnia, aki nem akarja KIHARCOLNI a SAJÁT hazája szabadságát.

A normális a jelen helyzetben is az lenne, ha CSAK a nők és a kiskorúak kapnának menedéket.

A férfiak maradjanak otthon, és takarítsák a szart.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.08.05. 15:56:14

@Brix: A kerítés csak a drótkereskedők gondjait oldja meg, az ország viszont ismét gazdagodik egy már elfelejtett szimbólummal, a vasfüggönnyel. Ennyit nem ér meg a dolog. Amúgy, körbekerített országra egy példát tudok: Észak-Korea, olyan is.

A bajaink oka, hogy ez egy töpörődő ország, menekülő lakossággal, tönkre vágott gazdasággal és nulla jövőképpel. A vezér úr tette ilyenné. Nyilván nehéz lenne befogadni bárkit is az általa kialakított feudális közegbe. A földesurak már megvannak, a rabszolga meg pénzbe kerül.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 15:57:09

@Skorpió53:

Te vagy a szarházi.

És magyargyűlölő is vagy.

Eridj a "moslékzabálós" fajtársad után Kanadába.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 15:58:52

@Skorpió53: Nem akarok offenzív lenni, de én azokat az emeberket is keményen megbüntetném ,aki kezet nyújtanak az illegális bevándolóknak és tutujgatják őket!
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 15:59:03

@nu pagagyí:

"A bajaink oka, hogy ez egy töpörődő ország, menekülő lakossággal, tönkre vágott gazdasággal és nulla jövőképpel. "

Te tényleg fogj egy kötelet és keress egy gerendát, ahogy Kövér elvtárs javasolta, ha ennyire depressziós vagy :)
Válasz erre 

különvélemény2 2015.08.05. 15:59:29

@Skorpió53: " Csak azt jegyezném meg, hogy az EU többel támogatja a menekültek ellátását nálunk, mint amennyit rájuk költünk pillanatnyilag (leszámítva a kerítést)"

"A jelenlegi hétéves költségvetési időszakban Magyarország összesen 24 millió eurót költhet közösségi forrásokból a menekültek befogadását és integrálását szolgáló rendszerekre"

24 000 000 / 7 év / 12 hó * 310 HUF = 88 571 428

Havi 88 millából, meséld el, mégis hány menekültet lehet eltartani?
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 16:05:57

@megettem az aranybornyút: Igen , nem arról van szó, hogy nem akarunk senkinek segíteni, mert nyilván vannak olyan emberek akik megérdemelnék a segítséget pl a kopt keresztények vagy limitált számú nő /gyerek , akiket menelülttáborokból lehetne elhozni, hivatalosan.
DE, nem úgy hogy erőszakkal betörnek...
Olyat még soha nem hallottam , hogy egy menekült azt mondta volna hogy magyar akar lenni , és meg akar tanulni magyarul...Az a baj, hogy nincs mit respektálni bennük... Csak a nyugati jóléti rendszert felélni mennek, ennyi...
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.05. 16:07:28

@sanyix: Épp te írod, geci gyurcsánycsicska? Olvasd már vissza magad faszfej.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 16:11:37

@Brix: Ezzel egyet tudok sajnos érteni. Sok okból nem támogatom én sem az arabok, afrikaiak bevándorlását, csak feláll a hajam az olyan hozzászólásoktól, amelyek hamis indokokból ajvékolnak. Pl. hogy most nekünk mennyibe kerülnek, amikor tudom, hogy az EU finanszírozza. Amúgy, ha valamibe kerül, az sem tragédia, mi is kerültünk 56-ban némi pénzbe másoknak. Továbbá, ha általánosítanak. Az USÁ-ban is vannak veszélyes környékek, ahol szinesbőrű galerik uralják a terepet, de tele van az USA szinesbőrű orvosokkal, ügyvédekkel, még maga az elnök is az, ugyebár.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 16:12:52

@Brix:

" én azokat az emeberket is keményen megbüntetném ,aki kezet nyújtanak az illegális bevándolóknak"

Ezt kellene tenni.

Az utcákon grasszáló migráns csürhét tutujgató "civileket" simán el lehetne ítélni embercsempészetben való közreműködés miatt.

Valójában az illegálisan az országba BESZÖKÖTT határsértőket segítik addig, amíg az egyik embercsempész területét elhagyva megvárják a következő embercsempész "csatlakozásukat", aki továbbviszi őket a célország felé.

Ez simán megáll, mint illegális tartózkodás elősegítése, a bíróság előtt, egy normális országban.

Az illegális határsértőknek ugyanis nem az utcán lenne a helyük, az embercsempész "kapcsolatukra" várakozva, hanem valamelyik befogadóállomáson, a közterületektől távol, a státuszuk ELBÍRÁLÁSÁRA várva.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 16:15:33

@nu pagagyí: Az emberek félnek az illegális bevándorlástól mert úgy vélik, nekik ez a folyamat csak nehézségeket hozhat és valljuk be, így is van...Az sem jó pont, hogy a még kecskeszaros lábú menekült sem respektálja Magyarországot, pedig igazán visszadobhatnánk őket oda, ahonnan jöttek... Egy sem mondta még hogy magyarként akar élni, akkor miért is fogadjunk be bárkit is? Azt gondolják, hogy olyan nagy kánaán várja őket nyugaton, pedig jól pofára fognak esni! Sehol nincs rájuk szükség!
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 16:20:11

@Skorpió53:

"Amúgy, ha valamibe kerül, az sem tragédia, mi is kerültünk 56-ban némi pénzbe másoknak."

Te tényleg nem tudsz leakadni a magyargyalázásról, te senkiházi?

1. Mi köze van a JELENLEG Magyarországon élőknek ahhoz, hogy HATVAN évvel ezelőtt ki, hová ment el az országból?

2. Te tényleg a MOST és ITT élő magyarokat akarod ZSAROLNI azzal, hogy HATVAN évvel ezelőtt olyan emberek mentek ki Nyugatra, akikhez SEMMI közük azoknak, akik MOST itt vannak?

Egyébként maga a "forradalom" is egy érdekes kérdés volt.

1. A Nyugat a 2. vh. után odalökte Magyarországot a Szovjetunió érdekeltségébe.

2. A Nyugat, miután odalökte Magyarországot, folyamatosan hergelte az embereket a SZU ellen.

3. 1956-ban már FEGYVERES támogatást is ígért, ha a magyarok nekimennek a szovjet rezsimnek.

4. Holott TUDTÁK, hogy NEM fogják a forradalmat támogatni.

5. És azt is tudták, hogy ha a felhergelt nép nekimegy a rezsimnek, de a Nyugat beígért támogatása elmarad, akkor a forradalom el fog bukni.

Ennyit röviden a Nyugat mocskos szarkeveréséről, amit 56-ban művelt a magyarok ellen, Magyarországon.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 16:23:15

@megettem az aranybornyút: Sajnos tájékozatlan vagyok. Nem tudom, hogy ki a Kanadába ment "fajtársam". Keresztény, magyar, 3 gyermekes anyuka vagyok. Katolikus. Azt azonban gyanítom, hogy a te közeged a bakancsos, kopasz, fajgyűlölő szubkultúra. Nem gyűlölöm a magyarokat, csak nem szeretem, ha egyes honfitársaim különbnek tekintik a magyarokat más nemzetek fiainál. Sem különbek, sem rosszabbak nem vagyunk. Isten előtt teljesen egyforma elbírálás alá esünk. Aki mást mond, az valószínűleg a saját kisebbségi érzését kompenzálja túl. Számos fekete afrikai egyetemi társam volt annak idején, akik semmivel sem nyújtottak rosszabb szellemi teljesítményt a magyaroknál. Ebbe bele kell törődni. Ne legyél frusztrált. Nem mindenki egyetemi tanár, neked is megvan a helyed a világban, gondolom, szerény végzettséggel rendelkezel, de ez nem baj. Ne gyűlöld a világot.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 16:23:24

@Skorpió53: Nem a pénzkérdésről van szó , elsősorban, hanem valami egészen másról...Bár hozzá lehetne tenni, nem kevés pénzbe kerülnek. .. Alapvetően az a probléma,. hogy az európai országok
-ahol lehet még- szeretnék megőrízni a saját kis nemzeti kulturájukat sem arabokat , se négereket és más nem európaikat, nem nagyon akarnak a közelükbe. Más kultura , más szaporodási ráta , más vallás , ebből én csak a jövőbeli problémákat látom... Mi ebből a mi érekünk ?? Semmi ! Csak az életünk kockáztatását látom, de semmi elönyt!
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 16:27:36

@Brix:

"Csak a nyugati jóléti rendszert felélni mennek, ennyi..."

Nem "nyugatra" mennek, hanem Európába.

És ez a lényeg.

Meg az, hogy akik miatt megindultak, - a mérhetetlen elmaradottságon és túlszaporodáson kívül, amiről csak ők maguk tehetnek, nem mások - azokat a fegyveres csoportokat az USA pénzeli és mozgatja.

Tehát valójában az USA tolja rá a migránsokat Európára.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 16:30:26

@Skorpió53:

"Keresztény, magyar, 3 gyermekes anyuka vagyok. Katolikus. "

Lássuk, mekkora katolikus vagy!

Sorold fel az Anyaszentegyház öt parancsolatát.
Válasz erre 

Brix 2015.08.05. 16:32:45

@Skorpió53: És még egy fontos dolog... Magyarország szuverén nemzetállam , így az itt élő lakosoknak joguk van meghatározni , hogy kit, honnan, és hány embert akarnak befogadni... Semmiilyen álhumánus szentimentális külső akarat nem erőszakolhatja ránk , hogy befogadjunk a konrtoll nélkül érkező afrikai / ázsai bevándorlókat!
Válasz erre 

23 millio Román NEM 60 millio arab IGEN !! 2015.08.05. 16:34:50

"Hét zavarba ejtő tény, melyekre a menekültügy döbbentett rá bennünket"
A menekultugy, arra dobbentett ra mindenkit, hogy Europanak nincs szuksege 1 milliard afrikaira, meg arabra, vagyis KANNIBALTERRORISTAKRA. Akik felrobbantanak, vagy megesznek, de lehet hogy mindketto.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 16:40:59

@megettem az aranybornyút: Ezen nagyon jól szórakozom, te tényleg nagy bornyú vagy sutyerákocskám. Nem bírod felfogni, hogy kersztény, katolikus, magyar embereknek nem feltétlenül az a véleménye, mint neked? Ha nem értünk egyet, akkor csak a "tudjuk ki"-k közé tartozhatom??? Azonkívül vizsgáztatni próbálsz valakit egyszerű kérdésekkel az internet előtt?? Itt ülök a gép előtt, hahó. Ha nem tudnám is , meddig tartana megnézni a választ a bárgyú kérdésedre? Kérdezd inkább azt, hogy miről prédikáltak most vasárnap a templomban. Félek azonban, hogy ezt te nem tudnád megmondani. Hihi. Na megyek a kertbe olvasom tovább a Spirituális intelligencia c. könyvet. nagyon jó, ajánlom. Talán segít lemosni a szennyet, ami ebben a közegben rám ragadt. További jó nyaralást mindenkinek.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 16:45:02

@Skorpió53:

A katkók álmukból ébresztve is fel tudják sorolni az Anyaszentegyház 5 parancsolatát, annyira alap.

Nem egy hülye rizsát tolnak helyette :)

És nem is gúgliznak :)
Válasz erre 

kvadrillio 2015.08.05. 16:49:59

Bayer ZsoltHochgebildet
Álláspont. Máskor azért kolibriszárnyakon szállnak a hírek.

Bayer Zsolt – 2015.08.03. 05:15

Még meg sem történik valami igazából, és már tud róla az egész világ. Ez az információs társadalom csodája és veszte.

Máskor még ki sem húzzák a lottószámokat, de már megjelennek a szerb tévé képernyőjén. Sok lehet arrafelé a mentalista. (A mentalista régen bűvész volt, és olyan emberi. Az információs társadalomban mentalista lett, és embertelen kretén. Mint minden és mindenki. Majdnem…)

Szóval, máskor szárnyalnak a hírek, megelőzik önmagukat. Ránk telepszenek, befolyásolnak, meghatároznak időt, teret, „közbeszédet” – bármit is jelentsen ez a marhaság.

De érdekes módon vannak hírek, amelyek vánszorognak. Már születésük pillanatában aggastyánok. Képtelenek beteljesíteni önmagukat, képtelenek ránk telepedni, befolyásolni, nem határoznak meg semmit az égvilágon, és nincsenek jelen a közbeszédben.

Ezeket a híreket onnan lehet megismerni, hogy kivétel nélkül fontosak.

Ezek az aggastyánként világra jövő és mindjárt el is pusztuló hírek a legfontosabbak. Ezért kell pusztulniuk. Nehogy a „köz” olyasmivel foglalkozzon, ami számít.

Egy ilyen aggastyánként született hír látott napvilágot még július 18-án Németországban. S eddig vártam, hátha mégis elvánszorog idáig. Nem vánszorgott el, hát most ismertetem szegényt, legalább így, haló poraiban. Nem másért, csak azért, hogy tudjuk: miképpen is képzelik el a menekültkérdés kezelését odaát, a fényességes Nyugaton.

Nos, 2015. július 18-án, 18.45-kor a német RTL híradójában (RTL Aktuell) hangzott el először a hír. Majd tizenöt perc múlva átvette a német közszolgálati televízió, a ZDF, méghozzá legfontosabb hírműsorában, a „ZDF haute”-ban.

Nevezett csatornák nevezett műsoraiban ismertették a német kormányzat tervezetét a menekültkérdés (Flüchtlingsfrage) kezeléséről. (Szigorúan „kezelésről” beszélünk, szó sem esik „megoldásról”!)
A „kezelés” lényege igen egyszerű, és igazából semmilyen meglepetéssel nem szolgál. Pontosan olyan kezelésről van szó, amelyet az erős alkalmazhat, és alkalmaz is.

Történik ugyanis a német elképzelés szerint az, hogy a „kiemelt képzettségű”, „kiemelten tehetséges” (hochgebildet, hochbegabt) menekülteket kiválogatják, összeírják, kartotékolják, s ők, amennyiben folyamodtak menekültstátusért, azt gyorsított eljárásban megkapják. Egyszersmind gyorsított eljárásban megkapják a tartózkodási engedélyt és az úgynevezett kék kártyát (blue card) is, amely az amerikai zöld kártya mintájára a munkavállalási engedéllyel egyenlő, és az állampolgárság előszobája.
Tehát: a menekültek és gazdasági bevándorlók összlétszámához képest elenyésző nagyságrendű, nyelveket beszélő mérnököt, programozót, bármilyen felsőfokú műszaki végzettséggel rendelkező szakembert, orvost gyorsan kiválogatják, és ők kék kártyával a zsebükben maradhatnak. Megkapják az összes státust, amit akarnak, és azonnal munkába állhatnak.

Nem annyira bonyolult ám ez gyerekek, mint ahogy látszik!

Mutti Merkel kimazsolázza a menekültek tömegéből a használható néhány százalékot, akik képesek beilleszkedni a munka világába, és hasznot hajthatnak Németországnak. Azokat, akik a német szakemberekhez és felsőfokú végzettségűekhez képest aprópénzért beállnak boldogan dolgozni, és a szintén elöregedő és önmaga reprodukciójára is képtelen német társadalomban majd megtermelik a német idősek nyugdíját. A menekültek és gazdasági bevándorlók egyre kezelhetetlenebb tömegéből azok, akik megtermelnek majd nagyjából harmincezer eurót, legfeljebb nyolcezer euró ráfordítással, na azok maradhatnak.

Rendben van, de mi lesz a többivel? Azzal a tömeggel, amelyre nincsen szüksége a német gazdaságnak, és egyetlen gazdaságnak sem? Azzal a tömeggel, amely kulturálisan és mindenhogyan alkalmatlan és képtelen a beilleszkedésre, a hasznos munkára, amelyik nem beszéli a nyelvet, és nem is fogja megtanulni – szóval mi lesz a bevándorlók tömegének kilencvenöt százalékával?

Na, azokat fogják visszazavarni Magyarországra.

És nem csak Németországból – mindenhonnan. Mert ne legyenek illúzióink: a német „kezelést” fogják alkalmazni a franciák is, az olaszok is, ezt fogja alkalmazni az egész Nyugat.

A haszontalan és kezelhetetlen tömeggel meg foglalkozzon a vesztes Kelet.

Azoknak majd mossa a lábát pár idióta széplélek a Keletiben, mi pedig etetjük, ruházzuk őket az idők végezetéig.

Mindössze ennyit jelentettek be a német televízióban 2015. július 18-án, 18.45-kor.
Ebből nem lett hír.

Talán nem véletlenül.

De mostantól ezen információ birtokában kéretik viszonyulni a déli kerítéshez is. És mindenhez, ami menekültügyben történni fog.
- See more at: magyarhirlap.hu/cikk/32042/Hochgebildet#sthash.2xaKiJ4M.dpuf

JAHHHH---NINCS SZÜKSÉGÜNK RÁJUK, CSAK KIVÁLOGATVA !!! B+
Válasz erre 

sanyix 2015.08.05. 16:54:33

@♔batyu♔: mit olvassak. Szart írsz mert szardarab vagy. És még mindig nem vagyok gyurcsánycsicska 1 biteském. De te még mindig egy biohulladék vagy :)
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.05. 17:11:31

1. A menekültek döntő többsége iszlamista. Onnantól kezdve az, hogy tálib vagy mezei afgán kecskepásztor kb olyan, mint kis hazánkban az hogy valaki a Jobbik tagja vagy mondjuk MSZP hívő. Tény hogy pár dologban különböznek, de az alapvető értékrendben nem. Aztán volt olyan is, amikor az MSZP hívek álltak át tömegesen a Jobbikba. A tálibok, a boko haram vagy az IS katonái nem az alvilágból lettek beidézve a gonosz Szauron által, hanem mezei kecskepásztorok - ugyanolyanok mint akik ide jöttek bevándorlóként.

2. Mi 150 évig voltunk empatikusak a törökkel, nem akarunk több ilyet. Legyen velük szolidáris a többi iszlamista ország Iraktól Szaud Arábiáig. Nem hiszem hogy Pl. az araboknak ne lenne pénzünk etetni őket. Cserébe mi meg majd befogadjuk az ukrán menekülteket, illetve az EU-ból érkező menekülő fehéreket amikor majd az iszlamista négerek átveszik a hatalmat és elkezdik irtani a nem iszlamista, nem néger polgárokat. Hülye az, aki azt hiszi hogy csak a fehér rasszista... Lásd Dél-Afrika.

3. Vicces amikor a liberósbolsik akarják megmondani mit csináljanak azok az egyházak, akikkel amúgy az iszlamisták harcban állnak.

4. Ha az EU belső tagországai megelégelik a szerecseneket, akkor jó eséllyel a gyarmatokra fogják visszakúrni őket. Akár a határok visszaállításának árán is.

5. Épeszű ember olvas újságot. Márpedig csak az indexen megjelent cikkek alapján sem akarna iszlamista megszállókat a szomszédba akkor sem, ha amúgy az Orbán kormány nem teszi ki azt a pár bágyadt plakátot amit csak súlyosan libbant elme tud gyűlöletkeltőként értelmezni. Másrészt a balfékek legalább 3x annyit elköltöttek a kétfaszúakon keresztül az ellenkampányra.
6. Inkább fogyjunk el teljesen, mint hogy az egymillió tudjukki mellett még el kelljen tartani 2-3 millió bevándorlót is. A francia példa elég jól mutatja hogy mennyire lehet ezeket a népeket integrálni.
7. Nettó hazugság. Lásd Pl. a cigányság elfogadottsága vs a kínaiak elfogadottsága. Ez utóbbival az átlagpolgárnak semmi baja - mert látja hogy dolgoznak, tanulnak és beilleszkednek a társadalomba. Pedig hát optikailag jóval inkább különböznek az átlagpolgártól mint a cigányok. Plusz az a vagy százezer olyan cigány, aki gond nélkül beilleszkedett. Nem egzotikum, hanem megbecsült munkatárs.
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.05. 17:13:24

@kvadrillio: Ennek is meglehet még a hátulütője. Oszama Bin Laden is nagyon tehetséges mérnök volt, amcsi elitegyetemen végzett.
Válasz erre 

szvsz 2015.08.05. 17:18:25

Pina.
Minden szar posztra tolok egy pinát. Erre kettőt is: pina.
Válasz erre 

sanyix 2015.08.05. 17:21:13

@midnight coder: egyre jobban nyomod "elvtárs" mehetsz a pénztárhoz.
Gyurcsányozás még nem megy? Emútnyócévezés?
Válasz erre 

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.08.05. 17:30:17

"Az empátia teljes hiánya vezetett oda is, hogy a legtöbben meg sem próbálnak különbséget tenni menekült és menekült között."

A szükség van rájuk és a nincs szükség rájuk között meg a blogger nem tud különbséget tenni.

Ez pusztán realitás kérdése. Engem egyszerűen nem az érdekel, hogy ott hányan hallnak meg, meg hogyan, hanem az, hogy jó nekem, hogy ide jönnek vagy nem.

A válasz pedig egyszerűen az, hogy nem. Ha mindegyik, aki idejön, fegyvert ragadt volna, egy hét alatt felszámolhatták volna az IS-t
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 17:41:29

@megettem az aranybornyút: Nem akartam már tovább vitatkozni, de te annyira logikátlan vagy, hogy muszáj válaszolnom. Nem azt mondtam, hogy tudom vagy nem tudom a választ a kérdésedre, csak azt próbáltam megvilágítani, hogy nem érdemes tesztkérdéseket feltenni annak, aki az internet előtt ül, mert hiába válaszolja meg a kérdést, sosem fogod megtudni, hogy magától tudta-e vagy a netről. Nem igaz, észkombájn? Azonkívül nem lenne tökmindegy, hogy katolikus vagy református stb vagyok-e? Nem azért írtam le, hogy az vagyok, mert büszke lennék rá, csak ténykérdésként, miután elkezdtél holmi "fajtársaim"-ról beszélni, ami mögött sejtem mi van. Ezt a stílust, hogy "katkó" külön díjazom, sokat elmond rólad.
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.05. 17:45:48

@sanyix: Ez viszont nemigen ért meg egy bögrét.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 17:49:04

@Brix: Nem a bevándorlók, CSAK a menekültek, azaz üldözött személyek befogadásáról van szó. A Genfi Konvenció csak erről szól. "...faji, vallási okok, nemzeti hovatartozása,
illetve meghatározott társadalmi csoporthoz való tartozása, avagy politikai meggyőződése miatti
üldözéstl való megalapozott félelme miatt az állampolgársága szerinti országon kívül tartózkodik, és
nem tudja, vagy az üldözéstől való vélelmében nem kívánja annak az országnak a védelmét igénybe
venni" Teljes szöveg:
www.unhcr-centraleurope.org/hu/pdf/informacioforrasok/egyezmenyek/az-1951-es-egyezmeny-es-az-1967-es-kiegeszito-jegyzokonyv.html
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 18:09:04

@Skorpió53:

"Nem azt mondtam, hogy tudom vagy nem tudom a választ a kérdésedre, csak azt próbáltam megvilágítani, hogy nem érdemes tesztkérdéseket feltenni annak"

Ne mosakodj :)

Öt rövid pont helyett már másodszor írsz butaságokat.

Ha tudtad volna az öt rövid pontot, nyilván azt írtad volna ide, nem a szófosásodat.
Válasz erre 

különvélemény2 2015.08.05. 18:19:34

@Skorpió53: "Nem a bevándorlók, CSAK a menekültek"

Hozzánk törvényesen csak Ukrajnából érkezhet menekült, de ez már le lett írva 10000x.
Ha van "célország", akkor már nem szegény üldözött menekült, hanem segííílllyes megélhetési bevándorló.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.08.05. 18:21:06

@Skorpió53: mocskos szarházi
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.08.05. 18:22:17

@Skorpió53: senkit nem üldöznek egy Mo-val határos országban se, úgyhogy húzhatnak ahova akarnak, csak ide nem.
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.05. 18:22:28

@különvélemény2: Pontosan.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.08.05. 18:26:01

Nem azért nem kell ide mgráns, mert embertelen helyről jöb v. nem, papírokkal v. anélkül, diplomás v. paraszt, beszél bármilyen nyelven v. csak makog, hanem azért, mert már azzal bcs-t követ el, h átjön a zöldhatáron.

Még a menekülteljárást is felesleges lefolytatni, hiszen elemi kizáró ok áll fenn a (lebukott) kérelmezőnél.
Válasz erre 

Semper Fidelis 2015.08.05. 18:32:10

@Larry Silverstein: Skorpió53 0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.2015.08.05. óta tag.

Ennyi.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 18:32:30

@megettem az aranybornyút: Na hát ha csak ez tesz boldoggá itt az öt pontod. Vasárnapi miselátogatás, pénteki böjt,házasságkötés az egyház színe előtt, egy évben egyszer legalább gyónni és áldozni, végül támogatni az egyházat. Sajnos közben egyre hülyébbnek tartalak.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.08.05. 18:35:04

TESSÉK ! MENEKÜLTPROBLEM....MEGOLDVA !
MINDEN MENEKÜLTET TESSENEK SZÍVESEK LENNI DUBAIBA IRÁNYÍTANI ! S, LŐŐŐN...DUBAI TAVASZ ! :o)

Dubaj
Ez a lap egy ellenőrzött változatarészletek megjelenítése/elrejtése
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Dubaj / Dubai (دبيّ)
Dubaj a tengerről nézve
Dubaj a tengerről nézve
Dubaj / Dubai zászlaja
Dubaj / Dubai zászlaja
Közigazgatás
Ország Egyesült Arab Emírségek
Jogállás város
Alapítás éve 1833. június 9.
Polgármester Mohammed Bin Rásid Ál Maktúm
Testvérvárosok
▼ kinyitLista

Népesség
Teljes népesség 2 262 000 fő (2008) +/-
Népsűrűség 580 fő/km²
Földrajzi adatok
Terület Emírség: 3885 km². Város: 440 km²
Időzóna UTC+4
Elhelyezkedése
Dubaj / Dubai (Egyesült Arab Emírségek)
Dubaj / Dubai
Dubaj / Dubai
Pozíció Egyesült Arab Emírségek térképén
é. sz. 25° 18′, k. h. 55° 18′Koordináták: é. sz. 25° 18′, k. h. 55° 18′osm térkép ▼
Dubaj / Dubai weboldala
Commons
A Wikimédia Commons tartalmaz Dubaj / Dubai témájú médiaállományokat.

Dubaj (hivatalos magyar átírása szerint[1]) vagy Dubai (az elterjedt átírása szerint) az Egyesült Arab Emírségek legnépesebb és második legnagyobb városa. A Perzsa-öböl déli partján fekszik, az Arab-félszigeten. Dubaj önkormányzatát szokás Dubaj Államnak (Dubai State) is nevezni, hogy megkülönböztessük az azonos nevű emirátustól. Feljegyzett beszámolók leírják, hogy a város legalább már 150 éve létezik.

Dubaj jogi, politikai, hadi és gazdasági viszonyban áll más emírségekkel egy bizonyos szövetségi keretrendszeren belül, habár minden egyes emirátus saját hatáskörrel rendelkezik, mint például a polgári törvények végrehajtása vagy helyi szolgáltatások fenntartása. Az emírségek közül Dubaj rendelkezik a legtöbb lakossal, és területét tekintve a második legnagyobb Abu-Dzabi után.[2] A 7 emírség közül egyedül Dubaj és Abu-Dzabi rendelkezik vétójoggal az ország törvényhozásának döntő, nemzeti fontosságú ügyeiben. Dubajt az Ál Maktúm dinasztia vezeti 1833 óta. Az uralkodó pillanatnyilag Mohammed Bin Rásid Ál Maktúm, aki az Egyesült Arab Emírségek miniszterelnöke és alelnöke is egyben.

Az emirátus fő bevételei a turizmusból, az ingatlanértékesítésből, valamint a különféle pénzügyi szolgáltatásokból származnak.[3] Habár Dubaj gazdasága eredetileg az olajra épült, a kőolaj és földgáz kitermelése ma már csak a 6%-át adja ki az emírség 80 milliárd dolláros költségvetésének. Az ingatlanok értékesítése, valamint az építkezések 22,6%-át tették ki a költségvetésnek 2005-ben, mielőtt elkezdődtek a jelenlegi nagyarányú fejlesztések.

Dubaj a számtalan innovatív, nagyszabású építészeti és egyéb beruházásaival,[4] valamint kiemelkedő sporteseményeivel vált ismertté a világ számára. Ez a megnövekedett érdeklődés, valamint a város „globális várossá” és nemzetközi üzleti központtá válása kiemeltté tette a munkások és emberi jogok kérdését is a nagy tömegű dél-ázsiai munkaereje terén.[5]
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 18:35:18

@Skorpió53:

Csak sikerült összegúgliznod :)
Válasz erre 

kvadrillio 2015.08.05. 18:37:09

@kvadrillio: szetem...ott sokkal jobb WC-k vannak mint nálunk a leharcolt TOI-TOI-k ! :O)
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 18:46:19

@Skorpió53:

Helyesen:

- az egyházi ünnepek megtartása
- misehallgatás vasárnap és ünnepnapokon
- parancsolt böjtök megtartása
- szentgyónás, áldozás
- tiltott napokon nincs lagzi

Ez az eredeti 5 parancs.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 18:49:56

@Skorpió53:

"Sajnos közben egyre hülyébbnek tartalak."

Szerencsére nincs jelentősége, hogy egy magát kereszténynek hazudó ember engem minek tart.

A te fajtád rosszabb, mint a vállaltan ateisták.

Hatalmas károkat okoztok azzal, hogy ordas baromságokat terjesztetek arra hivatkozva, hogy "keresztények" vagytok.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 18:51:36

@Skorpió53:

"Na megyek a kertbe olvasom tovább a Spirituális intelligencia c. könyvet. nagyon jó, ajánlom."

Az, hogy ezotarikus irodalmat olvasol, és még ajánlod is, szép bizonyítéka annak, hogy NEM vagy hívő keresztény.

Keresztény ember nem foglalkozik ezoteriával, mert:

1. Megtapasztalja az életében, hogy minden JÓ szándékú tervéhez segítséget kap a hite által

2. Tudja, hogy HA az ezoterikus tanok alkalmazásával szert tenne bármilyen "erőre", vagy "támogatásra", vagy "képességre", az a Gonosz oldaláról származna, mivel az Isten ezen a csatornán át SEMMILYEN támogatást nem ad.

De mindezt te is tudod, hiszen keresztény vagy, katolikus, 3 gyerek anyja. :)

Azt a bizonyos 5 parancsolatot meg, amit hiába vártam tőled, hívő katolikustól, azt meg majd megtanulod.
Válasz erre 

gmihaly 2015.08.05. 18:59:02

Egy kis törilecke:1453-Konstantonápoly eleste. A németek rákezdenek a pejoratív értelmű bizáncozásra és balkánozásra, nem tekintik a töröknek meghódolni kénytelen régiókat Európa részének. 1456: Nándorfehérvár (ma:Beograd). 1526: Mohács. A népek ide-oda rohangálnak, mérgezett egér módjára. 1541:Budát is eléri a török nyomulás. A hódoltságot ellepik a törökök és a "menekültjeik". Többen átszivárognak Erdélybe és a királyi Magyarországra. Papír, iratok nuku. És egyszer csak arra ébredtek a magyarok, hogy "nemzetiségi kérdés" van. Szerbia megijedt a kerítés miatt? Tetszettek volna nem átengedni a határon 1914-ben Gavrilo Princip diákot. És Trianon. És Kisantant. És Jalta. És Potsdam. És stb. Szóval: "Te hülye, ez már volt". Másképpen: "Történelmi tapasztalatok".
Válasz erre 

Larry Silverstein 2015.08.05. 19:06:54

@gmihaly: galíciánereket is ki kellett volna kergetni gecibe, amikor étjöttek a kárpátokon a göthös szamaraikkal....akkor nem ugatna messziről a bevándorlók jogairól a sorosgyuri
Válasz erre 

Traktoros lány 2015.08.05. 19:10:12

@megettem az aranybornyút: Alternatív ezoterikus keresztény... :)
Nyaralgat meg olvasgat ahelyett, hogy az elesett szegény menekülteken segítene... ;)
Válasz erre 

♔batyu♔ 2015.08.05. 19:11:20

Szerencsére azért most nem ballibsi kormány van, így kényelmesen el lehet vitatkozni, miközben Orbánék építik a kerítést.

Nyilvánvaló, a sok bevándorló káros. Bayernek pedig abban nagyon igaza van, a németek szépen visszatolják ide a selejtjét, a képzetleneket, akik a sitt elől menekülnek.

Mivel ezek nem magyarok a libsik nyilván szeretik őket.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 19:37:31

@megettem az aranybornyút: Na akkor gugglizzál még egy kicsit. Én sem pontosan írtam, de jobban eltaláltam, mint te, ha hiszel a hivatalos katolikus oldalnak:
uj.katolikus.hu/lelkiseg.php?h=22
Válasz erre 

Buchhalter 2015.08.05. 19:41:31

@Skorpió53: te összevissza hazudozol!Hol is dolgoztál te menekültekkel?Mesélj már!Konkrét hely,adat!Pechedre én dolgoztam Magyarországon Bicskén a menekült táborban és most Kölnben is!Édes pofa,a németek nagy részének már elege van a biznisz menekültekből!És a legtöbb nemhogy diplomás,de még épkézláb szakmája sincs.Mind Bicskén mind Kölnben a biztonsági hálón fennakadtak olyanok akiket éppen háborús bűnökért köröztek!A Bicskei niger állandóan bibliával járkált azt kiderült róla,hogy Elefántcsontparton hirigelte az embereket.Peche volt ,a pofája alapján beazonosították.Ja igen a szakmája : képzett gyilkos és hóhér legény!Erre van szükség ,igaz?Ha meg fogyunk,te öreg skorpió szar mé nem csináltá 6 kölköt,he?
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 19:56:30

@megettem az aranybornyút: Bocsánat, itt nézem a másik hozzászólásodat a keresztények jó szándékú terveiről, stb. Te voltaképpen kereszténynek tartod magad? Mert, ha igen, akkor felfoghatnád, hogy a nyam nyam-oknak tartott menekültek éppúgy Isten gyermekei, mint Te, akiket nem szeret kevésbé nálad. Nem attól leszel jó keresztény, ha bemagolod az egyházi szabályokat, hanem ha Jézust követed. Ő pedig azt mondta, hogy szeresd felebarátodat, úgy mint tenmagadat. Továbbá olvasd el Máté evangélumának 25. fejezetét. Azt a részt, ahol arról ír, hogy mi lesz az utolsó ítéletnél. "Idegen voltam és befogadtatok" vagy "Idegen voltam, és nem fogadtatok be" Vajon, te melyik leszel? Nehogy véletlenül a kosok közé kerüljél majd a juhok helyett, és nehogy az a meglepetés érjen, hogy "jó" keresztény létedre az örök tűzre legyél irányítva.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 20:09:00

@Buchhalter: Bicskén, Debrecenben és Békéscsabán is foglalkoztam menekültekkel. Sosem tapasztaltam ilyen fokban ellenséges attitűdöt az ott dolgozó szociális munkások között. Voltaképpen miért dolgozol menekültekkel, ha ennyire utálod őket? Ez valami mazochizmus? És ki vitatja, hogy vannak köztük is gazemberek? Épp arra szolgál a menekültügyi eljárás, hogy elválassza az üldözötteket a szélhámosoktól, a gyilkosok elől menekülőket a gyilkosoktól.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 20:36:56

@Skorpió53:

"Mert, ha igen, akkor felfoghatnád, hogy a nyam nyam-oknak tartott menekültek éppúgy Isten gyermekei, mint Te, akiket nem szeret kevésbé nálad."

Ezzel mit akartál mondani?
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 20:47:10

@Skorpió53:

"Ő pedig azt mondta, hogy szeresd felebarátodat, úgy mint tenmagadat. "

Jézus sehol nem tanította, hogy szeretni = hagyni magad átverni és kihasználni.

Aki megpróbál téged átverni, kihasználni, mint például a TÖRVÉNYSÉRTŐ módon érkező migránsok, azt nem szeretni, hanem szánni kell, mert meglesz a büntetése.

Valamint KÖTELESSÉGED a csalóktól, hazugoktól, tolvajoktól, rablóktól, gyilkosoktól MEGVÉDENI a szeretteidet.

Hiszen azok az emberek BŰNÖSÖK. A bűnüket meg nem pártolni és támogatni, hanem elítélni kell.

Jézus azt se tanította sehol, hogy a SAJÁT lakóhelyükön nem szeretheted az idegen népeket. Hol írta Jézus, hogy akit szeretsz, azt magad mellé kell költöztetni?

Szóval miért is nem lehet a fekákat a SAJÁT hazájukban szeretni?

MIért is kellene őket IDEKÖLTÖZTETNI a felebaráti szeretet nevében, és ITT szeretni őket?

Nos?
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 20:50:50

@megettem az aranybornyút:

hol írta = hol tanította
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 21:11:17

@Skorpió53:

"Azt a részt, ahol arról ír, hogy mi lesz az utolsó ítéletnél. "Idegen voltam és befogadtatok" vagy "Idegen voltam, és nem fogadtatok be" "

1. Jézus sehol nem tanította, hogy százezres, szervezetten a hazádba özönlő INVÁZIÓS sereget neked vendégül kellene látnod és jól kellene tartanod.

2. Jézus NEM a kormányok feladatairól, hanem az EGYÉNEK feladatairól beszélt. TE hány migránsról gondoskodtál már személyesen? Ha egyről sem, akkor mit túráztatod itt a szádat feleslegesen? Miért oktatsz ki minden alap nélkül, képmutató, hazug módon másokat olyasmiről, amit TE magad NEM teszel?

3. Jézus azt se tanította sehol, hogy az EGYÉNNEK elszámolási kötelezettsége van a döntéseiről más egyének felé. Vagy mondta volna Jézus valamikor, hogy a hívő keresztény embert a tetteiért BÁRKI, bármikor számon kérheti? És a keresztény embernek kutya kötelessége a tetteiről BÁRKI felé, HITETLENEK felé, BŰNÖS életmódot folytatók felé, MÁS HITEN lévők felé is elszámolni?

Ha nem, akkor te, aki csak HAZUDOD magadról a hitet, és a cionista-liberális brosurák KIFORGATOTT Biblia-idézeteiből szemlézgetsz, két ezoterikus iromány tanulmányozása között, te milyen alapon kérsz egy keresztény emberen számon bármit?
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 21:22:41

@Skorpió53:

"Nehogy véletlenül a kosok közé kerüljél majd a juhok helyett"

Te inkább a saját lelked üdvösségével foglalkozz:

"Boldogok, a kik megtartják az ő parancsolatait, hogy joguk legyen az életnek fájához, és bemehessenek a kapukon a városba. De kinn maradnak az ebek és a bűbájosok, és a paráznák és a gyilkosok, és a bálványimádók és mind a ki szereti és szólja a hazugságot." (Jel. 22,14-15.)

A felsorolás több pontja is illik rád :)
Válasz erre 

Krumpli Bogart 2015.08.05. 21:25:22

@megettem az aranybornyút: na végre, hogy ezt ki merte mondani valaki!!!
:))))))))))))))))))
Itt kivándorlózik a sok gyökér, eddig meg arról volt szó, hogy uniós polgárként illet meg a letelepedés szabadsága.
Válasz erre 

Skorpió53 2015.08.05. 21:44:15

@megettem az aranybornyút: "Hiszen azok az emberek BŰNÖSÖK. A bűnüket meg nem pártolni és támogatni, hanem elítélni kell." Itt a probléma, hogy ebben nem értünk egyet. A menekültek nem bűnösök, hanem éppen a bűnösök, gyilkosok, terroristák elől menekülő áldozatok. Nézzél már utána, hogy mik történnek azokban az országokban, ahonnan menekülnek. Ezt tényleg ilyen nehéz felfogni? Hallottál az iszlám Állam nevű terrorszervezetről? Lehet persze a tömegben bűnöző is, nem mondom. A hatóságok nem könnyű dolga kiszűrni őket. De te egy kalap alá veszed mindet. Külön kell választani a terroristákat, gyilkosokat és azok elől menekülőket, továbbá a bevándorlókat és a menekülteket. Én végig a menekültekről beszélek. A bevándorlók sem mind bűnözők, közülük sokan csak jobb életet szeretnének, ami nem bűn, de belátom, hogy ennyit nem lehet Európának befogadni. Nem lehet egyébként normális hangon vitatkozni? Muszáj állandóan ez a cionista zagyvaság? Fogd már fel, hogy ezzel nagyon mellélőttél, ezért nem hat rám, úgyhogy kár a gőzért. Kb annyira , mintha kopasz, kövér öregúrnak titulálnál. Az pont annyira lenne találó.
Válasz erre 

2015.08.05. 21:50:27

Minek építeni menekülttábort? Fel lehetne használni pl. a kormányüdülőket, Rogánék folyton növő házát, Szíjjártó százmilliós ingatlanát, Lázár lakását, ami annyira felesleges, hogy még a vagyonnyilatkozatából is kifelejtődött. Vagy az egyébként tök haszontalan stadionokat. De szerintem a parlamentben is elférnének páran, legalább értelmes emberekkel lenne tele.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 21:57:25

@Skorpió53:

"Na akkor gugglizzál még egy kicsit. Én sem pontosan írtam, de jobban eltaláltam, mint te, ha hiszel a hivatalos katolikus oldalnak:"

Én írtam helyesen az öt parancsolatot. Ha nem hiszed, másold le, és mutasd meg egy katkó papnak.

És nem találgattam, hanem tudtam.

Te viszont azt HAZUDTAD, hogy tudod, csak nincs kedved beírni. Ez nagyon szánalmas volt ám :)

Aztán rágúgliztál, és bemásoltad azt, amit a Google az első találatnak adott. Az viszont nem az IGAZI öt parancsolat, hanem az 1945 után liberális nyomásra felpuhított változat.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.05. 21:59:43

@Ylim:

Ja, vagy az MSZP volt székházát, ha nem szerelték volna le díjfizetési hátralék miatt a vízórát, meg a villanyórát, meg a gázórát :)))
Válasz erre 

Krumpli Bogart 2015.08.05. 22:04:47

Sajnos még mindig nem kaptam választ a postertől (és senki mástól), hogy mennyi menekültstátuszért folyamodó emberre számítunk az EU-ban?
Legalább hozzávetőlegesen tudja valaki?
Csak azért érdekelne, mert ha ránézek a világtérképre és összeszámolom azokat az országokat, amelyek polgárai momentán jogosultak lehetnek a menekült státuszra, akkor irtózatos mennyiségű embert látok. Mi lesz, ha ezek az emberek a már sikeresen lefolytatott eljárásokon felbuzdulva megindulnak Európa felé? Mondjuk 60 millióan?
Válasz erre 

libsi nóta bárki unja 2015.08.05. 22:15:49

@Skorpió53:
"van egy fogadásom, hogy az átlag iskolai végzettségük messze a tied fölött lehet."

Ha ennyi a szerencséd, soha ne játsszál szerencsejátékot
Válasz erre 

Krumpli Bogart 2015.08.05. 22:16:10

@Skorpió53: de belátom, hogy ennyit nem lehet Európának befogadni.

Ha megilleti a menekültstátusz, akkor be kell fogadni az üldözöttet. Milyen alapon utasíthatja el? Hogyan válogatja ki, hogy a jogosultak közül kit küld haza?

Merkelríkatta palesztin picsácska miért van Németországban? Ki üldözi őt? A zsidók (t. a zsidó állam)? És a zsidók nem üldözik azokat a palesztinokat, akik ott dolgoznak, meg zsidókkal vegyes házasságban élnek? A zsidók miért gyógyítják saját kórházaikban azokat a palesztin civileket, akik megsérülnek harci cselekményeknél? Mert üldözik őket? Nem lehet, hogy a zsidó állam csak a terroristákat üldözi, akik jellemzően palesztinok (meg van, amikor hülyén vigyorgó ortodox zsidók)? Ha palesztin picsácska, vagy felmenője nem terrorista, akkor ki üldözné őt Izraelben?
Válasz erre 

Krumpli Bogart 2015.08.05. 22:20:10

@Ylim: Igen. Ilyen szempontból talán Rogánék folyton növő háza tűnik a legalkalmasabbnak. :)))
Válasz erre 

libsi nóta bárki unja 2015.08.05. 22:22:49

@Skorpió53:
" A menekültek nem bűnösök, hanem éppen a bűnösök, gyilkosok, terroristák elől menekülő áldozatok. "

A háborús konfliktusból a vesztes fél menekül. Ha fordul a szerencse, akkor ő lesz a bűnös gyilkos terrorista és a másik fél a menekülő áldozat
Válasz erre 

Gringo 2015.08.05. 23:18:13

@megettem az aranybornyút: A magyarok keresztények? Én nem így tudom.
Válasz erre 

Gringo 2015.08.05. 23:20:50

@megettem az aranybornyút: @gmihaly: mi ez a zagyvaság?
Válasz erre 

sanyix 2015.08.05. 23:34:05

@megettem az aranybornyút: "elvtárs" nem igazán számít az a néhány kndp-s "keresztény magyar". A többség nem keresztény, max papíron (papíron én is az vagyok, és a legtöbb ismerősöm, gyakorlatban pedig úgy mosolyunk a vallásos embereken mint az ezobioterikus, chemtrailgyíkember, nullponti engergiahívőkben, hiszen mind egy mesében hisznek, ráadásul a keresztények és a zsidó vallásúak erősen álszentek, hipokriták).
Válasz erre 

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2015.08.06. 07:57:11

@sanyix: jól beszélsz :D
Válasz erre 

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2015.08.06. 07:58:21

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: te már megint a világegyetem negatív lenyomatában élsz. A menekülttémát a kormány tartja napirenden és az internetadó visszavonásakor senki nem bánkódott néhány nagyon agyhalott fideszest kivéve.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 10:37:41

@Gringo:

"A magyarok keresztények? Én nem így tudom."

Én a keresztény magyarokról írtam, nem arról, hogy minden magyar gyakorló keresztény lenne.

"keresztény magyarok" =/= "a magyarok keresztények"

A "magyarok" egy halmaz, aminek a "keresztény magyarok" a részhalmaza.

Majd ha ezt felfogtad, utána jelentkezz.
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 11:01:05

@sanyix:

"A többség nem keresztény, max papíron (papíron én is az vagyok, és a legtöbb ismerősöm, "

Nincs olyan, hogy valaki "papíron" keresztény :)

Valakinek vagy VAN hite, vagy NINCS hite.

Akinek VAN hite ÉS megismerte Jézus tanításait, ÉS azok szerint él, AZ keresztény. A többiek meg nem.

A szentelt vizet egy gyorstalpaló után bárhol a fejedre lötyböltetheted. Attól még NEM leszel keresztény.

Olvass bele az Újszövetségbe! Jézus folyton azon rugózik, ha kérnek tőle valamit, hogy VAN-E a hozzá fordulónak HITE. Sose azt kérdezi, hogy no, fiam, rácsorgatta-e már a fejedre a János bátyám a Jordán folyó vizét.

A keresztelkedni készülő farizeusokat is hogy elhajtotta azzal, hogy majd akkor menjenek vissza, ha HISZNEK benne, és ne azért soroljanak be HIT NÉLKÜL a keresztelkedők közé, mert előnyöket remélnek a keresztelkedéstől:

"Ekkor kiméne ő hozzá Jeruzsálem és az egész Júdea és a Jordánnak egész környéke. És megkeresztelkednek vala ő általa a Jordán vizében, vallást tevén az ő bűneikről. Mikor pedig látá, hogy a farizeusok és sadduceusok közül sokan mennek ő hozzá, hogy megkeresztelkedjenek, monda nékik: Mérges kígyóknak fajzatai! Kicsoda intett meg titeket, hogy az Istennek elkövetkezendő haragjától megmeneküljetek? Teremjetek hát megtéréshez illő gyümölcsöket."
Válasz erre 

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 11:16:39

@Krumpli Bogart:

Izraelben az van, hogy az 1948 után BEVÁNDORLÓ, Európából, az USA-ból és Észak_Afrikából szervezetten betelepített askenáziak próbálják elüldözni, vagy ha az nem megy, akkor kiirtani a SZÜLŐFÖLDJÉT védő, az ősei révén évezredek óta ott élő palesztin népet.

Nem elégednek meg a BEVÁNDORLÓK azzal a területtel, amit 1948-ban az ENSZ az egykori brit fennhatóság alatt álló területből odaítélt nekik, hanem folyamatosan hoznak létre zsidó telepeket az ENSZ által a PALESZTINOKNAK ítélt területeken is. Aki ellenáll, és védené a szülőföldjét, azt elüldözik, vagy megölik.

Ha valaki máshogy mondta neked, akkor az hazudott neked.
Válasz erre 

sanyix 2015.08.06. 13:01:30

@megettem az aranybornyút: de van papíron keresztény. Az én korosztályomat még megkeresztelték kisgyerek korában, tehát papíron keresztény vagyok, viszont kb senki nem hisz a mesében. A mai gyerekekenél jutottak el odáig, hogy már megszokásból sem keresztelik meg. Na meg papíron keresztény lesz az is, akihez amikor jön a népszámláló, benyögi, vallásnak valami keresztény vallást.
Válasz erre 

Gringo 2015.08.06. 21:00:10

@megettem az aranybornyút: És aki nem keresztény az nem számít? Pedig magyar, most írtad.
Válasz erre 

Gringo 2015.08.06. 21:01:43

@sanyix: Érdekes, én úgy tudom a zsidók is évezredek óta ott éltek.
Válasz erre 

sanyix 2015.08.07. 12:45:34

@Gringo: Hol?
Válasz erre 

Gringo 2015.08.08. 00:29:40

@sanyix: Bocs, nem neked ment a hozzászólás. :)
Válasz erre 

2015.09.06. 11:33:44

@mortullus: Magyar "megélhetési bevándorló" külföldön 550 ezres száma nem zavar? és kivándor¬lás nélkül az oláh parasztlázadásnál rettenetesebb lázadás törne ki Magyarországon... a magyar politikusoknak ezer évig kellene sírniuk legalább. Sírjanak és bömböljenek, uraink, nagy férfiak. Ami átok ül ezen a szerencsét¬len országon, mind önökért ül. Ami bűnt elkövettek, mind önök követték el. A Zápolyák, a nagy hazafiak, a politikusok. Ady: Jegyzetek a napról Budapesti Napló 1907.
Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom... csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó! Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
Válasz erre 

Gringo 2016.04.16. 21:38:02

@megettem az aranybornyút: szóval az a terület a palesztinoké? Mesélj még!
Válasz erre 

Gringo 2016.04.16. 21:38:51

@megettem az aranybornyút: de ugye a nem keresztény magyar is magyar, ugye?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard