Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Elkészült a GYODA, mégsem történt csoda

Elkészült a GYODA, mégsem történt csoda

A Szegedi Kattintós száguldó riportere a helyszínen tapasztalhatta meg a gyorstelepítésű drótakadály (röviden GYODA mester) feleslegességét. Nem csupán az átvágása pofonegyszerű, de tulajdonképpen nem is nevezhető sem akadálynak, sem kerítésnek. Kijelenthetjük, hogy az egymásra helyezett pengés drótok lényegében egyetlen illegális határátlépőt nem tartottak vissza, és várhatóan ez így marad akkor is, ha elkészül a GYODA nagytestvére, a három és félméteres drótkerítés.

pengeskerites20.JPG

Fotó: Szincsok György

Szikrázó napsütésben ezüstösen csillog az úgynevezett műszaki zár a röszkei határban. Lényegében ennyi változott a magyar-szerb határszakaszon, mióta Orbán Viktor a fejébe vette, hogy fizikailag akadályozza meg a menekülteket abban, hogy Magyarország területére lépjenek. Már akkor tudni lehetett, hogy meglehetősen költséges vállalkozásba kezd a magyar kormány, de azt, hogy ennyire hatástalan lesz a műszaki zár, talán még a kerítés ellenzői sem gondolták.

Ha közelebbről megvizsgáljuk a GYODA szerkezetét, akkor megállapíthatjuk, hogy lényegében hadi célokra fejlesztették ki. Funkciója az, hogy lelassítsa az előre nyomuló ellenséget, így a védekező tüzérség és gyalogság számára könnyebb célpontot nyújtsanak a rohamozó katonák. Ilyen drótakadályok nyúltak el több száz kilométeren az első világégés frontjain, de ilyeneket láttunk Normandia partjainál is, ami persze sok ezer amerikai brit és kanadai katona életébe került. Reméljük, nem a ilyen céllal telepítették a GYODA hengereit a határra, a fegyverek használatáról pedig inkább ne is beszéljünk, mert borzalmas elgondolni is, mi történne, ha egyetlen lövés is eldördülne ezen a szakaszon.

„Ha GYODA mester zavart érez az erőben, akkor jobb, ha nem hadonászik a lézerkardjával.”

Lényeg, hogy ezek a pengés hengerek egymásra helyezve sem jelentenek komoly akadályt azok számára, akik még kikerülni sem hajlandók a magyar műszaki zárat. Egyrészt nem túl magasak, egy ereje teljében lévő felnőtt férfi nekifutásból átugorja, és ha el is véti a mutatványt, a pengékre helyezett ruhadarabok megvédik a sérülésektől. A pengés hengereket ugyanakkor fel is lehet emelni, így ha két erős ember tartja az akadályt, akkor a többiek át tudnak bújni alatta. Nem beszéltünk még a GYODA átvágásáról, ami egyszerű és gyors művelet (Kakuk Györgynek, a DK elnökségi tagjának is gyorsan sikerült), igaz egy hét múlva már börtön jár érte. Más kérdés, hogy egy 30 fős menekültcsoport esetében ember legyen a talpán, aki meg tudja állapítani, hogy kinél volt a drótvágó, amikor szétdarabolták a műszaki zárat.

pengeskerites27.JPG

Fotó: Szincsok György

A GYODA legnagyobb problémája mégis az, hogy könnyedén megkerülhető. Tudósítók mesélték, hogy a határon nagy számban járőröző rendőrök olykor maguk mutatják az irányt meg a röszkei vasútvonal felé, amikor a GYODA túloldalán gyülekező menekültcsoportokat látnak. Kétségtelen, itt egyszerűbb begyűjteni a migránsokat, de sokan azért próbálkoznak inkább a pengés kerítésnél, mert mindenképpen el akarják kerülni a regisztrációt. Ha ugyanis a síneken belesétálnak a magyar rendőrökbe, azonnal gyűjtőtáborokba kerülnek, ahol ujjlenyomatot vesznek tőlük, elkezdődik a hivatalos eljárás az ügyükben, így hiába mennek tovább nyugatra, bármikor visszaküldhetik őket ide, ahol átlépték az EU határát.

A spanyol gyártmányú GYODA legfőbb bűne mégis az, hogy felsrófolta az árakat az embercsempészeknél. Arra hivatkozva, hogy most már egy kerítést is le kell küzdeniük a menekülteknek ahhoz, hogy Magyarországra érjenek, és persze úgy igyekeznek bejuttatni a kuncsaftokat az országba, hogy azokat nem regisztrálják a magyar hatóságok, rendkívül megugrottak a tarifák. Persze nem is veszélytelen ezt a szakmát űzni, hiszen az embercsempészek sorra buknak le a határon és az utakon, mégis úgy tűnik, hogy ha egyet elkapnak, kettő lép a helyükre. Ez annak a jele, hogy nincs még egy ilyen jövedelmező üzlet ma a térségben, és a bűnözői körök jól megszedik magukat addig, amíg a kormány és a migránsok egymással viaskodnak.

pengeskerites23.JPG

Fotó: Szincsok György

A GYODA tehát megbukott, mint Rottenbiller, így a kormány törheti a fejét, hogyan hátrál ki ebből a vesztett pozícióból. Már tudják, hogy a magasabb kerítés sem fog semmit megoldani, az építkezést viszont nem fújhatják le, mert az hihetetlen presztizsveszteséggel járna. Az is jó kérdés, hová szállítják majd el azt az irdatlan mennyiségű pengés kerítést, amikor végképp okafogyottá válik jelenléte a határon. Mert ahogy a dakota jedi lovagok mondják: „Ha GYODA mester zavart érez az erőben, akkor jobb, ha nem hadonászik a lézerkardjával.”

121 komment Pávatánc Tovább
Elkészült a GYODA, mégsem történt csoda Tovább
Facebook Tetszik
0
121 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr777757696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Dave83 2015.09.04. 00:34:32

Javaslom hogy válasszunk szét két dolgot:

1) Menedéket kell-e adnunk ezeknek a szerencsétleneknek?
Úgy gondolom, hogy igen. Szerintem egy magyar sem kérdőjelezné meg azt a pár száz milliót a költségvetésben amit kenyérre meg tejre adunk nekik. (Annak fényében hány milliárdot költünk stadionokra)

2) Tovább kell-e engednünk őket?
Nem. A németek ezt nagyon elkommunikálták. Most mi van a fejükben? Németország befogadja őket...
Ritkán, és fogfájósan, de most egyet kell értenem a kormánnyal
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 00:38:08

Nem bukott meg semmi, a GYODA csak egy része a kiépülő, 3 kerítésből álló rendszernek. 3 kerítésen már elég lassú lesz átjutni, így a a hatóságoknak lesz idejünk elkapni a migránst. A kerítést megrongálók nem folyamodhatnak menekült státuszért, hanem automatikusan ki lesznek toloncolva, így nem fogja megérni megrongálni a kerítést
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 00:41:54

@Dave83: Nem a mi menedékünkre vágynak, hiszen gazdasági migránsok. Törökországban már biztonságban voltak. Azonos kultúra , vallás és magasabb a minimálbér, mint Magyarországon. Persze, ott nem osztanak havi 1200 eurókat, mint Németországban...Dolgozni kell a pénzért....
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 00:48:20

@Brix: Mint ahogy 90 %-uk így is tett.
Nem ma fogjuk megváltani a világot, de nem jó, hogy arról szól minden, hogy menekültvállság van Magyarországon
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 00:51:54

Megint bürokratikus állami gépezet... Gizikének vége munkaidejének és nem hívta fel azt aki intézkedhetne, esetleg arabul is elmondja, hogy nem srácok, nem tudtok továbbmenni. A MÁV meg beszedi ezektől a szerencsétlenektől az EUR-t a vonatjegyekre.
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 00:58:12

@Dave83: Amikor egy héten tízeres létszámban lépik át a határt illegálisan , 80%-ban fiatal férfiakból álló tömegek, az már válságos helyzet egy országnak
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:01:42

@Brix: És mi a javaslatod? Géppuskázzuk le őket?
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 01:06:49

@Brix: Azt áruld el, hogy hova toloncolsz ki több tízezer embert. Úgy, hogy a szomszéd is elfogadja, ne haragudjon ránk, és emberi körülményeket kapjon. Ja, és olcsó legyen:))
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:11:43

Érdekes módon, míg Izraelre lődözték a rakétákat, a haza jobboldal nem volt ilyen ellenséges az arabobbal szemben. És most nekem, egy zsidónak kell megvédenem a muszlim vallásúakat? Fura világ...
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 01:26:35

@öreg baka nem rakéta: Úgy , hogy be sem léptetem Magyarországra.
A tranzitzónába való belépés nem jelenti egyben azt is , hogy belépett Magyarországra.
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 01:28:55

@öreg baka nem rakéta: Nem fognak tízezrek jönni, ha látják majd hogy senkit sem engednek be, mindenkit elutasítanak, akkor más útvonalat választanak
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 01:31:26

@Dave83: Te zsido, nem latsz kulonbseget abban, hogy valakitol elvettek a foldjet, es palesztinaban elhet taborokban es masodrangu allampolgar, illetve abban, hogy valaki idejon, ahova senki nem hivta, atmegy keritesen, mindenen aztan meg neki all feljebb?
En szeretem az arabokat, komolyan. Ott. En ott tiszteletben tartom a kulturajukat, nem smarolok az utcasarkon, csajom nem maszkal felpuceran az utcan, nem teszek ki mohamed posztert. De itthon ugy akarok elni, ahogy megszoktam, es nem kellenek ide.
Es egyebkent igen, irjak ki, hogy allamhatar, legyen figyelmeztetes, es ha valaki szarik ra, akkor lojek le. Mint ahogy izrael most is csinalja, meg az usa, meg itt is volt 50 evig.
Hat a kurva eletbe mar, hogy mindenkinek mindenhez van joga, csak nekem nincs ugy elni, ahogy megszoktam. Meg az orszagnak megvedenie magat ettol a rohadt csurhetol.
Mert tudod egeszen mas, ha ott a szomoru szemu kisarab, es keri, hogy segitsunk meg menedeket szeretne, meg az is mas, amikor kesz tenyek ele allitva bepofatlankodik az orszagba, aztan koveteli a menedeket.
/Bekopog valaki, hogy ehes, vagy bemaszik az ablakon, leul, es megkerdi, hogy mi a kaja/
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 01:31:44

@Brix: Segítek: ha leül a gyoda elé, már magyarországon van. Nem belépetésfüggő a dolog. A jog már csak ilyen:))
De még mindig nem mondtad meg, hova utasítod ki őket. Mondjuk a Keletiből, vagy Bicskéről.Tízezrével.
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 01:33:09

@Brix: Igen ez látszik .Mennyivel is felcsökkent a jelentkezők száma? Már kész a Gyoda!
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 01:33:47

@öreg baka nem rakéta: Vissza, ahonnan jott. Oldja meg az emberi korulmenyeit. Nekunk az arabok epitettek fel az orszagot a vh utan?
Olcso legyen :vonattal
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 01:37:05

@öreg baka nem rakéta: Hagyd mar a hulyeseget, hogyna kerites toveben magyarorszagon van.
Ulj le te a kerites toveben, aztan probalj meg jogositvanyt hosszabbitani, vagy szemelyi igazolvanyt csinaltatni. Ki volt az a barom, aki kitalalta, hogy Mo minden pontjan lehet menekultstatuszert folyamodni?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 01:39:42

@öreg baka nem rakéta: Tehat a velemenyed szerint, ha mar itt van 10.000 ember, akkor azzal nem lehet semmit csinalni, akkor az mar azt csinal amit akar, megall a tudomany.
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:40:10

@monddazigazatmar: ok, menj oda és mond meg nekik, hogy viszlát! Jah, vagy csak karosszékből vagy okos?
Én a belvárosban lakom és azon kívül, hogy 1-2 arabot látok a villamoson semmit nem vettem észre (többen vannak a körúti gyrosos-telefon nepper boltokban).
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:42:26

@monddazigazatmar: Ez a lényeg barátom! Mindenki látja, hogy ez probléma, de elfogadható javaslatot senki nem mondott
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 01:43:57

@monddazigazatmar: Vonattal, ok. Mennyibe is kerülne egy Magyarország-irak, afganisztán bocipullmanban? Arról nem beszélve, hogy otthon kik várnák:))
Valamikor régen Kínába visszáruztunk x népességet. A repülőt leszállni sem engedték. Oda hogy juttatod vissza? Le a vonatról, aztán fegyver elé?
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 01:45:20

@monddazigazatmar: Mint írtam, ilyen a jog, mert már Magyaroszágon van. Kár tagadni, ezek tények. Mert a kerítésutánzat nem a határra épült.
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 01:48:12

@monddazigazatmar: Egyáltalán nem azt mondom. a kérdés, hogy mit kezdesz velük. Na, erre valahogy nem sikerül válaszolnod. Azt mondom, hogy jogszabályok, emberi értékek vonatkoznak rá. Ide szerintem a helyi középosztályból jönnek, a hivatkozott kecskepásztorok, tevehajcsárok a szomszéd államokba menekültek, milliószám.
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:51:35

@öreg baka nem rakéta: Annak idején a berlini fal is 2 méterrel beljebb volt mint az államhatár. A nemzetközi jog szerint ha csak 1 cm-re is van, az már magyar terület.

További kérdésem, hogy Szerbia vígan átengedi a papírok nélküli menekülteket?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 01:52:11

@Dave83: Jo neked, ha nem latod. Akkor biztos nem is problema. En meg szazaval latom oket. Gondolom akkor eleg sok minden nem gond nekedm amit nem lattal..
Aztan. Tudod hulyegyerel, nem a fotelbol vagyok okos, de ebben az orszagban nem ugy mukodik a dolog, hogy mindenki megy aztan intezi, hogy rend legyen. Van rendorseg, katonasag, oldja meg. Ha nem tudjak, akkor toborozzon. Jelen pillanatban es eroviszonyok mellett meg tudjak oldani. Csak nem akarjak
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:53:49

@öreg baka nem rakéta: Mert akinek nem volt pénze az meghalt, ilyen egyszerű...
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:56:21

@monddazigazatmar: Jaj, csak nem valami Szaniszló féle összesküvés elmélet? Tudjuk Jézus is magyar volt
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 01:57:05

@öreg baka nem rakéta: Fogalmad sincs a jogrol.
Mondom, menj ki a hortobagy kozepere, ott magyarorszagon vagy, aztan intezd a szocpol-t. Nincs olyan a jogban, hogy ott kell intezni mindent, ahol a nagysagos menekult epp beesik az orszagba.
Biztos, hogy olcsobb hazavinni oket vonattal, mint itt evekig etetni. A nemetek meg oroszok 60 eve milliokat tudtak mozgatni, nem hinnem, hogy lehetetlen lenne, Akarat kedese
Persze, kozeposztaly. Kit erdekel? Mit tud itt kezdeni egy szir ugyved, vagy egy afgan geplakatos?
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 01:58:56

@monddazigazatmar: 70
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:00:14

@Dave83: Elmelet? Te szerencsetlen!
Te tenykeg azt gondolod, hogy a magyar honvedseg - ha akarja, ha megkapja a perancsot, ha megvan a politikai akarat - nem tudja lezarni a hatart? Nem a szerb hadsereg ellen, hanem fegyvertelen civilek beozonlese ellen? Szerinted a szandekon kivul mi hianyzik hozza?
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:01:23

@monddazigazatmar: nagytiszteletű, történeleben járatos barátom. 70 éve volt a 2. VH nem 60
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:02:56

@monddazigazatmar: Talán a Honvédség....
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:04:50

@monddazigazatmar: Jelenleg a Magyar Rendőrség (miután beolvasztotta a Határőrséget) nagyobb csapaterőt képvisel mint a MH
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:04:53

@Dave83: Mert ő is szabadulni akar. A kérdés továbbra is, hova toloncolod vissza? Szerbia egy darabig visszafogadja, és aztán? Jön a sok hozzászóló, hogy vissza Szerbiába. És oda-vissza lökdösünk többtízezer embert, a határon?
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:06:38

@monddazigazatmar: Úgy tűnik, nálad is nyert a hülyeség. Ha Magyarországon van, akkor vonatkoznak rá a nemzetközileg elfogadott törvények.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:06:46

@Dave83: Jaj, bazmrg elutottem egy szamot. Nyilvan hatalmas tevedes, es ez athuzza minden mondandomat. 76 egyebkent, de ha gondolod kiszamolom napra pontosan is
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:07:24

@Dave83: Igen, mert alapban senkinek nem az életcélja, hogy meghaljon:))
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:09:11

@Dave83: Az igaz, hogy a berlini fal beljebb volt, csak az a nagy büdös helyzet állt fent., hogy abból az irányból kurvára kevesen jöttek. Ja, és nem voltak ilyen szerződések.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:10:02

@öreg baka nem rakéta: Igen. Es meseld el hogy mit is ir a torveny? Jogosult kerelem beadasara. Nem a bokor toveben, hanem a kijelolt hivatalban. Pont mint te a szocpolra. A menekult a kerites mellett pont ugyanugy ehenhalhat, mer t olyan nemzetkozi jog nincsen, hogy folyamatosan kell keresni menekulteket 93 ezer negyzetkilometeren, hatha talalsz. Ez egy baromsag. Attol mert magyarorszagon vagy, meg semmi sincs elintezve - max a szerb rendor nem rughat valagba, mert mar nincs jogkore
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:11:34

@monddazigazatmar: Mivel nem ez az uticéljuk. Egy afgán géplakatos a szakmájában elhelyezkedve hamar felveszi a fordulatot. Ugyanúgy, mint a szír ügyvéd. Ott is szükség van a hazai nyelvet beszélő ügyvédre, mint nálunk a kínaiaknak.
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:11:38

van 2 gépesített lövészdandárunk (10-12 ezer fő)
Tatán 1 harckocsi zászlóalj (12 harckocsi)
Kecskeméten egy... hát mondjuk, hogy ezred szintű Grippen század
Mégis milyen Honvédségről beszélsz te?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:13:53

@Dave83: Csapatero. Aham. Nehezfegyverzet, jarmuvek? Geppuskak, tankok, utaszok?
Ha nem aakrod felfogni, akkor igy se ugy se fog menni, HA megvan a szandek, akkor le tudjak zarni a hatart. Ja, hat persze, a szomoru szemu kisgyerekek miatt aggodo jogvedok zokognanak
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:14:39

@monddazigazatmar: Segít a gugli. Neked. a hivatalba pedig neked kell bevinni, mert egyébként hogy bizonyítod rá, hogy simlizik?
Nem tudom, hallottál-e mélységi ellenőrzésről. Na, az mind a 93 ezer négyzetkilométerre érvényes.
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:17:55

@monddazigazatmar: Csak egy kérdés. A hozzád hasonlóakhoz is. Befeküdnél a gépfegyver mögé és lőnéd a bejövőket válogatás nélkül? Nőket, gyerekeket,férfiakat? Vagy rábíznád másra? Persze, a sírásást is csinálja más....Vagy ez csak a szájalás szintje? Tudod, hogy működik a fegyver, akna? Vagy sok akciófilmet néztél?
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:18:05

@monddazigazatmar: Újra megírom a Magyar Honvédség jelenleg ez:
van 2 gépesített lövészdandárunk (10-12 ezer fő)
Tatán 1 harckocsi zászlóalj (12 harckocsi)
Kecskeméten egy... hát mondjuk, hogy ezred szintű Grippen század
Mégis milyen Honvédségről beszélsz te?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:18:44

@öreg baka nem rakéta: Na, talan hagyjuk is itt abba, abszolut faszsag amit mondasz. A szir ugyved a szir jogot tudja, nem a magyart vagy a nemetet. Csak a nyelv megtanulasa evekig eltartana.
A geplakatosnak szinten, aztan ugye ott a nagy problema, hogy egesz mas szabvanyokat ismer, mas technologiat, ugyhogy pont baszhatja a tudasat. Legy nyugodt, hogy ezek soha az eletben nem fognak a szalmajukban dolgozni. Marha ugye van nekik, mert papirjuk az nincs. Erdekes modon mindenki elhiszi, nekik bemondasra
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:20:09

@Dave83: errol. 10 12 ezer fo szerinted nem tud megvedeni? Ne rohogtesd mar ki magad.
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:21:02

@monddazigazatmar: Tényleg hanyagollak, mert az agyhalált túl lehet élni, ezek szerint. A kérdés még mindig adott: lőnél rájuk, ásnád-e a sírjukat?
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:23:36

@monddazigazatmar: Barátom, ez összesen van...

Mivel mint látom fingod nincs a katonaságról, szerinted ebből mennyi lehet az "első lépcsős"?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:25:16

@öreg baka nem rakéta: maszik mint a teknosbeka. Furcsa hogy ennyire katonas a neved, aztan fogalmad sincs, hogy milyen a seregben.
Kisfiam. En tudom, hogy milyen orsegben lenni. Tudod, sokszor voltam orsegben. Ja, es igen baszod, ki van irva, hogy ne gyere be, utana ne sirjon senki, ha vaalgba lovik mert bemegy.
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:27:23

@Dave83: Elárulom 2-3 ezer. Utánna persze mozgósítás, meg behívni a tartalékosokat. De az a szomorú tény, hogyha bármi fenyegetné hazánk biztonságát jelenleg MAXIMUM 3000 katona állna ellen...
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:29:15

@Dave83: Azt hiszem joval tobb fogalmam van a katonasagrol..
Szerinted kisfiam, megis mi a fasz fontosabb annal, a katonasagnak, hogy az orszagot meg kell vedeni? Mi az, hogy elso lepcsos? A masodik lepcsosok csak gyakorlatozzanak otthon? Jujj
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:31:34

@monddazigazatmar: Nem tudod mi az "első lépcsős"?...
hát kisfiam neked van tanulni valód
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:32:30

@Dave83: Fogd mar fel, hogy nem barmi fenyeget, hanem egy horda fegyvertelen illegalis. A szerb hadsereg elpicsazna minket, de ez nem az a szitu. Az a szitu, hogy ha kivonul a hadsereg es parancsuk van, akkor nem arra jonne a migrans. Akarmennyire is zombifilmen nottetek fel, annyira senki nem hulye, hoyg figyelmezteto lovesek utan is arra jojjon.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 02:35:02

@Dave83: Kisfiam, En akkor katona voltam amikor te az abc.t tanultad. Azert baromsag amit a lepcsokrol mondasz. Ez nem egy hirtelen villamhaboru, hogy aki epp szolgalatban van, az vegye fel a harcot, amig a tobbi beer
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:39:27

@monddazigazatmar: Igen barátom ez probléma. Senki nem szeretné itt őket. És igen be kell tartani az EU és magyar jogokat.

Sajnos a németek ezt nagyon elbaszták, ezért vagyunk itt. De ne rémíszgessünk már erőszakosságról.

De lehet nekik kaját adni is...
Válasz erre 

öreg baka nem rakéta 2015.09.04. 02:44:02

@monddazigazatmar: Nem kötekedés, de a 27 hónap az 27 hónap. Közel 50 éve. De nem ez a téma. Továbbra is: Lőnél rájuk, és ásnád a sírjukat, vagy ezt csinálja más?
Egy arabusnak magyarul hiába írsz bármit, szarik rá. A magyar határon hány ilyen tábla volt/van?
Válasz erre 

Dave83 2015.09.04. 02:51:21

Alapvetően, míg a nyugati világ nem a menekülés forrásával foglalkozik, és visszafogja Izraelt, addig nem lehet mit tenni...
Jelenleg sajnos az Iráni Forradalmi Gárda ami külső hatalomként beavatkozhatna. De jól tudja, hogy amit átlépik az Irak-Iráni határt az izraeli légierő porig bombázza őket
Válasz erre 

pervie but hot (törölt) 2015.09.04. 04:40:00

@Brix: @Dave83: A németeknek továbbra is ömlik a fosch szájából. A Merkel barnaingesei, a náci karhatalom pribékjei lerángatták a vonatról Azizt, az életmentő afgán srácot! Hát mégis hazudott Merkel? Nem fogadnak be menekülteket?

Pedig Aziznak volt Koppenhágáig vonatjegye, de rasszjegyei alapján felfigyeltek rá és beindult a németek náci ösztöne! Elhurcolták szegényt a gestaposok.

index.hu/kulfold/2015/09/03/az_eletmento_aziz_alma_hogy_svedorszagba_jusson/

Már a menekültnyaló magyar ballib is nekiesett a németeknek. Öröm és boldogság! Dúl az ordas eszme a nagy multikulti Tante Angela háza táján is.
Válasz erre 

Nzoltan 2015.09.04. 05:31:32

A szerző es a balosok szeretnek azon átsiklani, hogy a drótakadálynak jogi szerepe van. Rongálás esetén biztos a menedékkérelem elitasítása. Persze a nagypofájú képviselők a mentelmi joguknál fogva odamasírozhatnak és bármit csinálhatnak, a rendőr nem tehet semmit.
Válasz erre 

Nzoltan 2015.09.04. 05:47:54

@öreg baka nem rakéta: Marhaság. Erōt demonstrálni elég egyszer. És nem kell gyerekekre lőni. Sőt, ha nem ilyen töketlen az eu, akkor az első 100 embert kellett volna lelőni. Es akkor most nem fulladnának meg emberek sem a vízben, sem a teherautókon. És akkor még nem beszéltünk a jövōbeni etnikai válságok áldozatairól.

Parancsra egy katona természetesen lő. Az a dolga. Ne tgyünk úgy mintha ilyen nem történt volna meg a világtörténelemben. Csak a vesztesek moralizálnak. Most az eu vesztett csatát a menekültekkel szemben.
Válasz erre 

pervie but hot (törölt) 2015.09.04. 05:52:14

„Ha GYODA mester zavart érez az erőben, akkor jobb, ha nem hadonászik a lézerkardjával.”

Ostobaság! Ha már Csillagok háborújával poénkodsz, akkor helyesen tedd. Nem lézerkard, FÉNYKARD!
Válasz erre 

Proud Mary 2015.09.04. 06:54:50

@Dave83: 2015.09.04. 01:40:10

pont te vagy aki karosszékből okoskodik. belvárosi karosszékből. ne érts félre, nem az a baj, h ott élsz hanem az, h azt hiszed hiteles véleményt tudsz mondani a falvak helyzetéről, a déli tanyákon élőkről, hisz te a gyrososnál láttál már arabot
Válasz erre 

StanLee · https://newsroll.net 2015.09.04. 07:40:06

Sokan írják, hogy a menekültek nincsenek tájékoztatva. Én szívesen adnék pénzt arra, hogy készüljön egy A4-es információs papír arabul (vagy faszom tudja milyen nyelven, amit megértenek, mert állítólag angolul nem beszélnek, de akkor hogy akarnak itt Németországban boldogulni), amire le van írva, hogy mi a szituáció schengen meg dublin miatt. Amikor összeszedik a rendőrök őket, akkor a kezükbe nyomják, és kész. Magyarkanizsán meg Szabadkán is lehetne már tolni nekik az infót, hogy tudják, mi a helyzet, és ne érje őket váratlanul, amikor Pintér összeszedi őket és magyarul elmormol neik pár információmorzsát.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2015.09.04. 07:53:26

Csak én nem találtam a posztban azt a részt, hogy "és az lenne megoldás amivel nem sértjük meg a magyar és az EU jogszabályokat és köteleszettségeket, hogy: ..."
Válasz erre 

Exploiter 2015.09.04. 07:57:24

A cikkben leírod, te pancser, hogy a menekültnek valós veszély, hogy az országban ragad, azért mászik kerítést.
De pár napja meg azt nyomtad, hogy úgyse maradnak itt, minek a cikrusz.
Ugye mindketten érezzük, hogy tényleg van itt zavar az erőben?
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2015.09.04. 08:01:32

@StanLee: tudod milyen könnyen el tud szakadni egy a4-es papír? Pont olyan könnyen amilyen könnyen elvsznek az iratok meg görögben kiadott papírok.
Válasz erre 

fda 2015.09.04. 08:07:39

@Dave83: Beszedi??? Utaztál már külföldre?Attól hogy megveszed a jegyet, még nem a jegypénztáros felelőssége, hogy van-e útleveled, vízumod, megfelelsz-e mindenféle utazási feltételeknek. Ha nem hiszed, próbáld ki, vegyél egy jegyet Szíriába, és próbálj meg azt lobogtatva elindulni.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:30:45

Azt hittem, ennek a "kerítés drága és értelmetlen" stratégiának már vége és most a "a németek tárt karokkal várják a menekülteket, de Orbán nem engedi be őket" van soron.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:32:00

@StanLee: Tájékozottabbak azok, mint ahogy te gondolnád. Ha nem így lenne, az összes ott csücsülne valamelyik magyar befogadóállomáson.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:34:21

@Nzoltan: Igen, ez nagyon lényeges. Megkockáztatom, valójában nem siklanak felül, épp ezért nem akarják elfogadni ezeket a törvényeket. Amelyek szerencsére nem rajtuk múlnak.

Innentől ugyanis a magyar törvények szerint nincs illegálisan beérkezett "menekült".
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.04. 08:35:20

A kormány az egyetlen lehetséges megoldást készíti elő.

Szerbia felé nyitott, Magyarország felé zárt tranzitzónát.

Azért hogy a Keletinél ne lepjék el az országot az Iszlám illegális bevándorlók.

A ballibek attól félnek megjegyzem hogy a módzser megállítja a menekülthullámot, és a céljuk, miszerint az országot illegális iszlám hordával kell elárasztani kudarcot fog vallani.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.04. 08:37:08

@♔bаtyu♔:
""a németek tárt karokkal várják a menekülteket"

Ez az ócska ballib hazugság is megdőlt :

index.hu/kulfold/2015/09/03/az_eletmento_aziz_alma_hogy_svedorszagba_jusson/
Ez a sztori azonban nem egy tündérmese. A humanizmus fellegvára, Németország már az osztrák-német határon rájött a turpisságra. Hiába volt érvényes Aziz barátunk jegye Koppenhágáig, leszedték őt a vonatról. Talán az volt a baj, hogy túl keleties volt az arca, az emberfajták azonosításában hagyományosan profi német barátaink kiszúrták ezt a fiatal srácot és azt tették vele, amit a németek állítólag olyan felháborítónak tartanak Budapesten, leszedték a vonatról érvényes jegye ellenére.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:39:14

@Ballib Cenzúra: Tény, hogy a ballibsik nagyon szépen exponálták magukat. Amikor már napi ezer bevándorló jött, akkor is azt gajdolták, hogy álprobléma, Orbán felfújja.

Aztán amikor már napi 4000, akkor pedig azt kérik számon Orbánéktól, amit éppen ők elleneztek.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 08:56:44

@Ballib Cenzúra: Hol éltek ezek a libsik a holdban??????

Előbb utóbb talán arra is rájönnek, hogy Juncker egy részeges Obama báb és hogy az EU jórésze valójában egy színjáték, amelyet Sorosék által vezérelt média ad elő.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 09:36:57

@♔bаtyu♔: Jah Persze. Soros néha el is juttat sirálybőrbe varrt üzeneteket Junckernek, aki éppen Obamával felesezik. Közben már írják is a kottát Gyurcsánynak.

A fidesznyik oldalon ez még egy viszonylag kicsi hülyeség. Hallottam már olyat is hogy a FED azért kezdett kamatot emelni, hogy aláfűtsön a magyar jegybanknak, mert a Bajnai azt kérte.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 09:43:54

@Ballib Cenzúra: Haver, ezt már egy másik blogon megbeszéltünk. Nem a németek jöttek rá a turpisságra, hanem alapvetően nem sikerült megérteni, hogy mit mond Merkel.

Először is, ugye Aziz még mindig afgán, nem szíriai, márpedig elsősorban a szíriaiakról beszéltek a németek.

A németek sosem akartak minden szíriait befogadni. Azt jelentette be Merkelt, hogy nem fogják a szíriaiakat harmadik EU-s országba deportálni a hozzájuk érkező szíreket, de nem azt, hogy akkor mindenki küldje az összes menekültjét vonattal. És ez azt sem jelenti, hogy nem kötelesek a menekültek az EU-ba lépéskor továbbra is regisztrációra.

Továbbá Merkel bejelentése azt sem jelenti, hogy mostantól csak úgy bármelyik menekült átutazhat Németországon keresztül. Na ezért nem engedték Aziz-t Svédországba utazni. Attól még, hogy nem deportálják vissza a szíriaiakat Magyarországra, az EU-n belüli utazási szabályok még érvényesek.
Válasz erre 

ob,szerver 2015.09.04. 09:52:38

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Ja értem..
Tehát Merkel minden kibaszott szírt befogad, aki lepottyan az égből hozzájuk.
Mert aki más Eu-s országán határán át érkezik, és regisztrálták egy harmadik országban, a Dublini egyezmény bötője szerint, azt nem.

Tulajdonképpen Merkel bármit mond, az neked szentírás. Tök jogosan állítják meg az afgán életmentőket, tök jogosan nem engedik be tőlünk a szíreket magukhoz, és teljesen érthető, hogy eközben nekünk boldog boldogtalant be kell engednünk a határon..

Agyament barom ballibek ! :DDD
Válasz erre 

Richard Xenos 2015.09.04. 09:54:17

@monddazigazatmar: Olcsó legyen? Gyalog.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 09:56:21

@öreg baka nem rakéta: Igen, lonek, mert az a katona dolga. Ha valaki annyira hulye, hogy 5 tilto tabla, kerites meg figyelmezteto lovesek ellenere tovabb folytatja a cselekmenyt aminek az abbahagyasara felszolitottak, akkor hulye, es le fogjak loni.
Milyen kurva erdekes, hogy egy olyan hirt nem hallottam, hogy civilek veletlenil begyalogoltak egy szir vagy izraeli katonai tamaszpontra. Ott valahogy felfogtak, hogy picsan lovik oket ha odamennek
Biztos meglagyult az agyad az elmult 50 evben, azert irsz marhasagokat. Meddig tart kitenni tablakat? Akar 100 nyelven is? Akar mar 2 hatarral korabban is?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 10:00:41

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Ezt Merkel borzasztoan elbaszta. Mintha most nyilatkozott volna eloszor a minden szirt befogadunk dumajaval...
Kommunikaciio alapszinten, hogy ha bejelented, hogy holnaptol olcso a sor, akkor a kovetkezo harom mondatot nem is hallja a nep az ujjongaatol.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:00:57

@ob,szerver:

"Ja értem..
Tehát Merkel minden kibaszott szírt befogad, aki lepottyan az égből hozzájuk.
Mert aki más Eu-s országán határán át érkezik, és regisztrálták egy harmadik országban, a Dublini egyezmény bötője szerint, azt nem."

Bezony, pont ez a lényeg. Nagyvonalúnak látszik, közben annyira nem nagy horderejű a döntése, mert speciel Magyarországra pont eddig sem deportáltak vissza szíreket. Annyi változott, hogy max. már máshova sem fognak, de attól még ugyanúgy érvényben van az összes EU-s regisztrációra vonatkozó szabály, és az EU-n belüli utazási törvény is, ergo nem mehetsz csak úgy Németországba EU-s menetrend szerinti járaton, de ha már eljutsz odáig, akkor pont ugyanúgy nem fognak baszogatni, ahogy eddig se tették. Ez korántsem égből pottyanás.

Neked most tűnik fel először, hogy amit egy politikus mond, azt nem kell betű szerint érteni?

Esetleg a holdról jöttél?

"Tulajdonképpen Merkel bármit mond, az neked szentírás."

Hogy ezt hogy hoztad ki abból, amit eddig írtam, azt nem értem. Nyilván kell hozzá egy bizonyos fokú tudatállapot, amit én elmezavar hiányában nem értek.

"Agyament barom ballibek ! :DDD"

Annak a ballibekhez nincs sok köze, hogy a magyar nyelvtudásod nem elégséges ahhoz, hogy érsd is, amit írok.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:01:11

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Persze, ez a részeges primitív Juncker nyilván tehetsége okán.... Te biztos elhiszed.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:03:02

@monddazigazatmar: Folyamatosan ment a lihegés, mennyire szeretjük a menekülteket.

Most, hogy ott vannak, leszedik őket a vonatról. Persze Mo. a hibás, amiért odaküldi/nem küldi őket oda.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:03:20

@♔bаtyu♔: Mert ez a két lehetőség van? Vagy valaki tehetséges szakpolitikus, vagy Obama bábja? :D

Nem vagy te egy kicsit KÉTbites véletlen? :D
Ha az agyad nem jut túl két szélsőségen, akkor inkább ne foglalkozz a kapálásnál bonyolultabb dolgokkal, jó? :D
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:05:41

"Kim Ir Szen néhai észak-koreai diktátorhoz hasonlította Orbán Viktor csütörtöki brüsszeli fellépése alapján az EU soros elnökségét betöltő Luxemburg külügyminisztere. A politikus azt javasolja az uniónak, hogy szigetelje el a magyar miniszterelnököt.

Jean Asselborn, az EU soros elnöki feladatait ellátó Luxemburg külügyminiszere élesen bírálta Orbán Viktor magyar kormányfőt, amiért arról beszélt csütörtökön Brüsszelben, hogy a menekültek rosszul döntenek, amikor Európába indulnak, illetve hogy a muzulmánok nem szívesen látott vendégek Magyarországon."
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:09:04

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Te ki a faszom vagy, valami ellenőr? Nekem te ne javasolgass b+, szerintem én sem tettem és nem is csípem a magadfajta libsi tempót.

Ha ennyire ostoba vagy b+, hogy nem fogod fel, miért mond és miért tesz Merkel másképp, akkor vegyél vissza az arcodból, mert más ugyanakkor látja és csak magadat égeted.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:10:49

@♔bаtyu♔: Látta valaki a muszlim bevándorlókat szerető és értük aggódó Luxemburg különvonatát Görögországban, vagy Budapesten?

Mert én sem.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:15:39

Rendőrök viszik a kaját és a vizet a migránsoknak, azok pedig már a gyűjtőcsomagolásban eldobálják.

Miközben a magyaroknak milyen jó lenne.

www.youtube.com/watch?t=43&v=7L3eSbpETf8
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:18:23

@♔bаtyu♔: Nem egészen a diktátorhoz hasonlította Assalborn Orbánt, hanem azt mondta, hogy amennyiben Orbán keresztény, akkor Kim Ir Szen is az (volt).

Bár gondolom ekkora csúsztatás belefér a nemzeti.net-re támaszkodó pengeéles valóságérzékelésre

Valójában ezt mondta:

"All of us have seen these pictures of this little boy, we have seen these pictures from IS militants in Syria who use children as executioners. Orbán cannot turn a blind eye on that, he cannot just say we don't want Muslims," Asselborn said, referring to a horrifying picture of a small boy whose body was discovered, face down, on the beach in Bodrum, Turkey.

Christian values dictated that all people in danger had a right to protection, Asselborn remarked, adding: "He (Orbán) says he only wants Christians. If Orbán is a Christian, then (former North Korean leader) Kim Il Sung is a Christian too."
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:24:38

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Az Indexről idéztem idéztem te ostoba, mit gondolsz, az aposztróf mit jelent? Ez a Napi.hu elhiheted, kurvára nem jobboldali.

Nesze itt az egész, amúgy pedig most jól lebuktattad a magyar liberális média hazugságát pengeéles valóságérzékelős faszfej:)))))))

www.napi.hu/magyar_gazdasag/eszak-koreai_diktatorhoz_hasonlitjak_orbant.602602.html
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:39:17

@♔bаtyu♔:

Mondtam én valaha is, hogy az Index sosem torzít? :D

Többek közt a (hol szándékos, hol nem) fordítási hibák miatt nem szeretem olvasni a magyar médiát. Erős a gyanúm, hogy ez a fordítási hiba most szándékos, mert az Indexnek jobban néz ki ez a főcím.

Az ostobázással meg a faszfejezéssel magadat minősítetted, na de hát a blog.hu-n már mindenki tudja, hogy egy modortalan tahó vagy, aki nem tud civilizáltan viselkedni még egy kommentszekcióban sem.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:44:02

@♔bаtyu♔: Egyrészt, libsi a te kedves édes nevelőnőd.

Márészt meg ha nem bírsz érdemi választ adni valamire, akkor csinálj úgy, mintha már elmúltál volna 12 éves, és ne viselkedj úgy, mind egy bazmegoló sértődött kamaszt.

Újra felteszem neked a kérdést: Neked tényleg ez a két lehetőség van? Vagy valaki tehetséges szakpolitikus, vagy Obama bábja? :D

Ha neked erre csak ez a köpködés a válasz, azt javaslom, hogy a kapálást is hanyagold, az is túl bonyolult lesz neked.

Javasolni azt és akkor fogok neked, amikor csak akarok, a gyermeteg hisztin kívül ez ellen semmit nem tehetsz. :D
Válasz erre 

lavór 2015.09.04. 10:50:26

Hogy hova teszik a GYODA-t? Majd a nyugati határra. A kivándorlást is meg kel oldani valahogy. Mondjuk nem sürgős, mert a szákértők szerint az alacsonyan képzett emberek mennek ki, nekünk meg magasan kvalifikált emberekre van szükségünk amúgy is.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2015.09.04. 10:50:43

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: "Nem vagy te egy kicsit KÉTbites véletlen? :D Ha az agyad nem jut túl két szélsőségen, "

Izé, te az 1 bitre gondoltál, az tud maximum 2 állapot felvenni, "Aki nem tud arabusul ne beszéljen arabusul"
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:50:53

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Na jól van ezek után szerintem inkább sunnyogj el.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 10:53:36

@eßemfaßom meg áll: Amilyen nagy arca van a srácnak úgy égeti magát. Fogom is idézni sokszor:))))
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:54:07

@eßemfaßom meg áll: Jogos.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:55:28

@♔bаtyu♔: :D

Nem sunnyogok el. :D

És most mit fogsz csinálni? Még hangosabbat hisztizel. :D

Esetleg faszfejezel még néhányat? :D
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 10:57:11

@♔bаtyu♔: Pontosan mit fogsz idézni? :D
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 11:01:58

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Téged barátom, ahogy frankón lebuktattad a médiátokat. Nyugi, az lesz csak amit írtál.

Dehogy vagyok megsértődve, sőt köszi.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:08:36

@♔bаtyu♔: Az Index a "mi" médiánk? És kivel lettem én hirtelen egy csoportban, és hogy lett mienk az Index így hirtelen? :D

Ja várjál, ez az a rész, amikor megint kitalálod, hogy libsi vagyok, igaz? :D
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:10:40

@♔bаtyu♔: Ja egyébként, csak még egy apró észrevétel!

Neked tényleg ez a két lehetőség van? Vagy valaki tehetséges szakpolitikus, vagy Obama bábja? :D
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.04. 11:20:11

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Ne görcsölj már, a báboknak nem kell tehetséges politikusoknak lennie.

Neked nem tűnt fel pld. a Gyurcsány kormányban pld. Szekeres és Kiss. Az egyik egy részeges ostoba aláíróember, a másik pedig elvitte a saját területét.

Következtetek. Ha Merkel nem lenne Obama bábja, egyértelműen beszélne, kb. mint Orbán.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:29:12

@♔bаtyu♔: Az oké, hogy a báboknak nem kell tehetségesnek lenni, de arra válaszolj már, hogy akkor ha valaki nem elég tehetséges (szerinted) az akkor csak báb lehet? :D Nincs más opció? :D

Erre nem tudsz egy egyenes, EGYÉRTELMŰ választ adni. :D

Már Merkel is, sőt báb, lassan már az eső pár napja is a jenkik miatt volt. :D

Jah, "egyértelműen" beszélne, mint Orbán "Azt figyeljék amit csinálok, nem amit mondok" Viktor. :D

Aki az egyik héten nem egyértelműen nem engedi a médiatörvény változtatását, aztán a következő héten meg aláírja az összes változtatást, amit az EU követelt. :D (Vagy 2011-ig már nem nyúlik vissza az emlékezeted?)
Akinek Putyin hol ellenség, hol barát (attól függően, hogy milyen pozícióban van).

Haver, az orbáni "egyértelműségnél" bármelyik mániákus hazudozó megbízhatóbb. :D
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 11:36:07

A lényeg most az, hogy megszülessenek azok a törvények, amelyek megvédik az ország határát, a soha nem látott migránsinváziótól. AZ EU közel került a felbomlás széléhez, sajnos. Nem Orbán miatt , hanem a tudatlan , tehetetlen , cselekvőképtelen vezetői miatt.
Óriási problémák vannak:
-több tízmillió EU munkanélküli
-Görögország anarchiában
-Az UK kilépésre készül
-Az országok jelentős része - a többin élősködő németeket kivéve- gazdasági problémákkal néz szembe
-A középosztály csökken , növekednek a társadalmi és regionális különbségek

A migrációs válság meg fogja adni a kegyelemdöfést ennek az eddig is nehezen funkcionáló közösségnek.
Hanarosan rá fognak jönni az európai vezetők, hogy Orbán jót akart a kontinensnek, de akkor már késő lesz.
Minden ország és közösség legalapvetőbb feladata , hogy megvédje az állampolgárai érdekeit , az EU erre nem képes, vagyis bukott szerveződés.
Lagostól, Daccáig ember tízmilliók készülődnek , hogy kihasználva a nem létező hatátvédelmet , erőszakkal Európába jussanak és elvegyék , feléljék mindazt az anyagi és kulturális tőkét , ami évszázadokig építettek az itteni emberek. Sötét kor köszöntött ránk...
Haramosan jön a polgárháború...
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:41:27

@Brix: És visszatértünk a "nyugat hanyatlik, már megint mi itt a keleti végeken tudjuk jól" jellegű magyar népmese sorozathoz, ami ugyan szünetelt 1990 és 2010 között, de azt a szünetet leszámítva töretlenül megy a magyar közgondolkodásban kb. 1920 óta.

Kár, hogy eddig minden alkalommal téves volt. Na de majd biztos most.
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 11:43:22

@Brix: "Lagostól, Daccáig ember tízmilliók készülődnek , hogy kihasználva a nem létező hatátvédelmet , erőszakkal Európába jussanak és elvegyék , feléljék mindazt az anyagi és kulturális tőkét , ami évszázadokig építettek az itteni emberek. Sötét kor köszöntött ránk...
Haramosan jön a polgárháború...Q"

Ez a kedvencem. Legközelebb mond százmilliókat, ha már hasraütésre vágsz be számokat, legalább ne fogd vissza magad. Muszáj nagy számot mondanod, különben ha azt mondanád a tényleges, 1-2 millió menekültre, hogy majd polgárháborúba taszítják az 500 milliós EU-t, a végén még kiröhögnének.
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 12:06:10

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: Simán jöhetnek tízmilliók! PL Nigáriában most 180 millió ember él, ahol az iszlám-keresztény-animista népek között, bármikor komoly polgárháború robbanhat ki, ahogy külpolitikai szakértők írják. Afrika demográfia folymatait látva, a mostani migráció csak nagyobb lesz...
Válasz erre 

Brix 2015.09.04. 12:14:05

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:
Nyugat-Európa hanyatlását , ha nyitott szemmel jársz, magad is láthatod.
Mit takar ez a folymat?
- a középosztály csökken, növekednek a társadalmi különbségek
- szélesedik a tulajdon nélküli, lecsúszú populáció, növekszik a szegénység
-migránsok, és más kultúrából érkezők tömegei lepik el a városokat, nogo területek , párhuzamos kultúrák , slumok alakulnak ki, növekszik a bűnözés
Válasz erre 

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2015.09.04. 12:29:21

@Brix: Ezzel az erővel simán jöhetnek milliárdok is, mert Afrikában és Ázsiában együtt laknak annyian. Mondom, ha hasraütsz, akkor nagy számokat.

És nem robbanhat ki polgárháború Nigériában, hiszen már van egy. A Boko Haram az nem egy ételmárka.

"Mit takar ez a folymat?
- a középosztály csökken, növekednek a társadalmi különbségek
- szélesedik a tulajdon nélküli, lecsúszú populáció, növekszik a szegénység
"

Egy gazdasági válságból épphogy visszatápászkodó gazdaságot.

"-migránsok, és más kultúrából érkezők tömegei lepik el a városokat, nogo területek , párhuzamos kultúrák , slumok alakulnak ki, növekszik a bűnözés "

NOGO zónák, meg növekvő bűnözés :D

Sőt, emberevő unikornusok mindjárt. :D

Először is, haver, ki kell hogy ábrándítsalak, de a bűnözés Európában jó tíz-húsz éve csökken.

www.economist.com/news/briefing/21582041-rich-world-seeing-less-and-less-crime-even-face-high-unemployment-and-economic

Soha nem volt ilyen alacsony a bűnözés a kontinensen, pedig soha nem volt még ilyen sok bevándorló.

A slumok nem most alakultak ki, hanem már évtizedek óta, csak beleköltöznek a bevándorlók, mert olcsók a lakbérek. Én is párszor sikeresen költöztem slum kellős közepébe, mert ott 400 fontért kaptam 2 szobást egy hónapra, nem 600-700-ért. Én pont egy bevándorló-mentesbe költöztem, de attól még nem volt kellemes hallgatni a papírvékony falakon keresztül, hogy a brit munkanélküliek hogyan viselkednek.

A NoGo zónák meg a Fox News, és a hasonló gondolkodású hírportálok világában létezik:

www.snopes.com/politics/religion/nogozones.asp

A nogo zonák csak azoknak nogo, akik a más színű emberektől sikítozni kezdenek automatikusan. Mindenki más simán odamegy.

De ha gondolod, megnevezhetsz nekem egy brit nogo zónát mondjuk Briminghamben, oda közel lakom, és ha gondolod elmehetek oda a kedvedért, körül nézni.
Válasz erre 

csak egy néző 2015.09.04. 13:15:24

@monddazigazatmar:
" bepofatlankodik az orszagba, aztan koveteli a menedeket."
Te barom, nem követel semmilyen menedéket, mert nem akar ebben az országban maradni.
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2015.09.04. 13:21:36

"A GYODA legnagyobb problémája mégis az, hogy könnyedén megkerülhető. "

A legnagyobb problémája?

Éppen ezért készült.

A legnagyobb problémája az, hogy megkerülés nélkül is át lehet rajta jutni. A megkerülés elérése volt a cél, ti, hogy az EU-s előírásoknak és kötelezettségeknek eleget téve a magyar hatóságok nyilvántartásba vegyék a bevándorlókat, és el lehessen indítani bármiféle menekültügyi (vagy egyéb) eljárást.

Amely eljárások elindítása egyébként gyaníthatóan a legtöbb esetben jogszabálysértő, a hatályos nemzetközi szerződések értelmében az EU-n (és Szerbián) keresztül érkező bevándorlók esetében csak erős jogkövetési nagyvonalúsággal lehet menekültügyi eljárást indítani, azok esetében pedig, akik határsértéssel kerültek az állam területére, szintén a hatályos - általunk is ratifikált - nemzetközi jogszabályok alapján egyáltalán nem lehetne.

Pillanatnyilag az van, hogy amíg legalábbis az EU nem határoz másképp (méghozzá a hatályos rendelkezéseket felülíró módon), addig a bevándorlók kezelésére a jogszerű módszer az átmeneti elhelyezés, illetve (amennyiben menekültügyi eljárás alá nem vonhatóak) a kiutasítás (az EU-ból). Jelenleg mind a továbbengedés Német- vagy bármely más ország felé, mind pedig a magyar határon való rendszertelen átjövetel lehetővé tétele egyaránt sérti a nemzetközi, az EU-s, és a hazai jogszabályokat. (Ha úgy tetszik, a kerítés muszáj, a GYODA nem sokat ér, valószínűleg soron kívül anyagi és technika segítséget kellett volna kérni az EU-tól egy funkciójának megfelelő kerítés építésére. Persze, lehet, hogy ez megtörtént, és az EU éppen soron kívüli eljárásban dolgozik az ügyön, így akár már éveken belül realizálódhat valami. A dolog sürgető volta folytán dönthettek a jobb híján GYODA mellett.)

(Egyébként például Görögország folyamatosan megsérti ezeket a szabályokat, a magyar sajtóban azonban ezeknek nincs visszhangja, mintha csak Magyarországnak lenne valamiféle disszonanciája a jogszabályokkal - noha éppenséggel Magyarországnak van a legkevésbé. Persze az is tény, hogy a hazai "ellenzéki" sajtó elég manipulatív, és valóságot tiszteletreméltó megfontoltsággal követő "híreket" közöl mind a hazai helyzetről, mind a külföldi megítélésről, ebben pedig legalábbis egyenrangú társa a kormánynak.)
Válasz erre 

csak egy néző 2015.09.04. 13:25:59

@monddazigazatmar:
Nem is értem, hogy miért nem ezen a szenny blogon szopogatjátok egymás f..át. Ja, hogy nem lehet kommentelni?

nemzetiarcvonal.net/2015/09/02/ultrak-es-huliganok-magyarorszagert/
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.04. 13:57:31

@inebhedj - szerintem:

Most kezdik megépíteni a Magyarország fele zárt, Szerbia fele nyitott tranzitzónákat.
Ezeknek csak úgy van értelme ha már van keírtés.

Ha ez megépül, az új törvényekkel, ahol a kerítés rongálás bűncselekmény lesz, kiutasítást von maga után, működhet a dolog.

Más megoldást eddig senkitől nem hallottam.

Kivéve a ballibek hazugságait miszerint csak tovább kell engedni őket.
Mert ez rohadtul nem működik.
Olaszok engedték őket, ezokból Ausztria, Svájc és Franciaország is lezárta az Olasz hatért, és mégtöbben érkeztek.
Válasz erre 

ac07 2015.09.04. 13:59:43

Az ugye mindenkinek megvan, hogy a GYODA is színtiszta lopás? A piaci ár pontosan tízszereséért épül.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.04. 14:01:16

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Hazudsz, a No Go Zone-ákról,
Itt van felsorolva sok-sok konkrét eset, videókkal képekkel ilusztrálva kedvenc illegális bevándorlóid miket művelnek.
Párat beteszek:

www.gatestoneinstitute.org/5177/no-go-zones-britain
One victim, Mohammed Monzur Rahman, was left partially blind after being attacked by a mob in Cannon Street Road, Shadwell, for smoking during the Muslim holy month of Ramadan. "Two guys stopped me in the street and asked me why I was smoking," he said. "I just carried on, and before I knew another dozen guys came and jumped me. The next thing I knew, I was waking up in hospital."

A group of Muslim men attacked a 23-year-old American student, who had only been in the country for three days, after they saw him drinking on an East London street. The student suffered extensive injuries, including a smashed eye socket. The perpetrators are now in prison.

The owners of restaurants and shops in Brick Lane in Whitechapel, a popular area of London, have been warned that they faced 40 lashes if they continued to sell alcoholic products.

In Leytonstone in East London, the former Home Secretary John Reid was heckled by the Muslim extremist Abu Izzadeen who yelled: "How dare you come to a Muslim area." A four-minute video of the incident can be viewed here.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.04. 14:02:53

@ac07:
Erre ugye van valami bizonyítékod ?

Pl 1 km határ kerítés megépítése mennyibe kerül más országokban, ... stb..

Vagy csak ez egy ilyen éterbe büfögés volt ?
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.04. 14:08:40

@ac07:

Itt egy összevetés:

24.hu/belfold/2015/06/17/brutalisan-draga-lehet-a-kerites/

Bolgároknál 80km 15 milliárd,
Görögöknél 12 km 1 milliárd

Nálunk pedig:
175km 9,5 milliárd
mno.hu/gazdasag/horribilisre-hizik-a-kerites-szamlaja-1298000
A déli határszakaszon épülő, 175 kilométer hosszúságú ideiglenes technikai zár megvalósítása 9,5 milliárdba, a menekültek kezelése, elhelyezése további 19 milliárdba kerül,
Válasz erre 

csak egy néző 2015.09.04. 14:29:09

@Ballib Cenzúra:
"A kormány 22,2 milliárd forinttal egészíti ki az ideiglenes határzár építésére, valamint a migránsok átmeneti elhelyezésére fordítható költségvetési keretet – erről a kormányszóvivő még szerdán számolt be, a kormányülést követően. Kovács Zoltán akkor elmondta: így a korábban az ideiglenes határzár anyag- és technikai költségeire elkülönített 6,5 milliárd forinttal együtt idén összesen mintegy 29 milliárd forint jut a menekültügy kezelésére."
Válasz erre 

monddazigazatmar 2015.09.04. 17:32:55

@csak egy néző: nem kovetel semmit, ugye? Nem tortek ki a taborbol, nem gyujtogatrak, nem hozongenek.
Ha annyira szar ez az orszag, akkor miert nem huzol el vegre? De vidd a kurva anyadat is, hadd ne mi adjuk neki a nyugdijat
Válasz erre 

csak egy néző 2015.09.04. 17:59:38

@monddazigazatmar:
Ezekről a hőzöngő köcsögökről ugatsz, baromarcú?

youtu.be/rzhyhBFSIbA,

Ja és engedd meg, hogy a művész úr tolmácsolja neked, helyettem.

a.disquscdn.com/get?url=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Ftumblr_meml1gl24s1rlxtkvo1_500.gif&key=XWn3ZjbbitVuhXr0bsuF5w&w=600&h=281
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard