Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Öt nyomós érv arra, hogy a kormány kihátráljon a vasárnapi boltzárból

Öt nyomós érv arra, hogy a kormány kihátráljon a vasárnapi boltzárból

A Szegedi Kattintós jóslata szerint már csak hetekig, sőt talán csak napokig maradnak zárva a nagyobb bevásárló helyek Magyarországon. A kormány ugyanis annyi sebet szerzett ebben az értelmetlen háborúban, hogy kénytelen lesz visszavonni a törvényt még azelőtt, hogy az MSZP népszavazási kezdeményezése eljut a finisbe. Az alábbiakban összefoglaljuk, miért kell Habony Árpád kommunikációs csapatának azt javasolnia, hogy jobb visszavonulni, mint csúfos vereséget szenvedni ebben a kilátástalan viadalban.

borsonline_hu.jpg

Fotó: borsonline.hu

1. Eleve elhibázott volt a kezdeményezés, hiszen csak ideológiai érvek szóltak a vasárnapi bezárás mellett. A családok nem azért tartanak össze, vagy hullanak szét, mert vásárolhatnak a hét utolsó napján. Logikai összefüggést ezért nehéz volt találni a rendelkezés és az ideológia között. A kereszténydemokraták csak meg akarták mutatni, hogy léteznek, kicsit ki akartak kukucskálni a nagy fideszes testvér köpönyege mögül, ezért verték át Orbán Viktoron az ötletüket annak ellenére, hogy a miniszterelnök korábban nem támogatta az elképzelést, mert félt a lépés gazdasági hatásaitól. Egyébként azok a kereszténydemokrata politikusok, akik az arcukat adták a kezdeményezéshez (például Harrach Péter) mintha már most beletörődtek volna a vereségbe, mert jelezték, nem dőlnének a kardjukba, ha végül mégis vásárolnának az emberek vasárnap is.

2. Az emberek azért nem fogadták el a boltzáras ötletet, mert nem szeretik, ha beleszólnak a hétköznapjaikba. Olyan ez, mintha azt mondanák, hogy holnaptól nem járnak hétvégén a villamosok, pedig az emberek nem csak munkába járnak a tömegközlekedési eszközökkel. A rendszerváltás egyik hozadéka volt a vásárlási kultúra megváltozása, amit sokféleképpen lehet értékelni, de tény, hogy a polgárok szerették akkor és ott elkölteni a pénzüket, amikor és ahol csak akarták. Ráadásul a vásárlásból családi program lett, így nem állja meg a helyét a KDNP-sek érve, mely szerint a családokat erősíti majd a boltok egynapos pihenőnapja.

plaza2.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

3. A különböző közvélemény-kutatások egyértelművé tették, hogy az emberek nem szokták meg egy év alatt azt az állapotot, hogy egy nap kiesett a bolti szolgáltatásokból. Talán abban bízott a kormány, hogy az elején még hepciáskodnak a vásárlók, aztán pedig szép csendesen beletörődnek a megváltoztathatatlanba. Érdekes például, hogy a magánnyugdíjak elsíbolása esetében jóval gyorsabban felejtettek az emberek, holott akkor sokkal többet vettek el tőlük, mint a lehetőséget, hogy vasárnap is vegyenek maguknak friss kiflit.

4. Az a bújtatott cél sem igazán valósult meg, hogy tönkre tudnák tenni ezzel a rendelkezéssel a nagy külföldi áruházláncokat. A multik ügyesen alkalmazkodtak az új helyzethez, de trükköztek a hazai cégek is, így például sokan próbálkoztak azzal, hogy átminősítsék magukat egy napra piaccá, amely persze nyitva lehetett volna vasárnap is. A rendelkezés abszurditását épp ez mutatta meg leginkább, hiszen a nagy kedvenc CBA sem igazán tudott mit kezdeni azzal a helyzettel, hogy csak a kisboltok nyithattak ki a hét utolsó napján.

stop_hu.jpg

                                  Fotó: stop.hu

5. És itt van a legdurvább végső érv. Az ellenzéki pártok (főként a szocialisták) annyira ráéreztek az elégedetlenkedés ízére, hogy egymás után próbálták beadni a népszavazási kezdeményezésüket, a kormány részéről pedig egyre kínosabb trükköket kellett bedobni annak érdekében, hogy meghiúsítsák a nép véleményének kikérést a témában. A legkínosabb, és egyben fordulópontot jelentő jelenetsor a Nemzeti Választási Iroda épületénél játszódott le a közelmúltban, amikor teljesen egyértelművé vált, hogy a kormányhoz köthető kopasz verőemberek már a fizikai erődemonstrációtól sem riadtak vissza annak érdekében, hogy ellehetetlenítsék a népszavazás kezdeményezését. Miután védhetetlenné vált ez az eljárás, ráadásul egyre több részlet szivárgott ki az népszavazás ellehetetlenítéséért felelős Erdősiné és a kopaszok kapcsolatáról, így a botrány csillapítására csak úgy volt mód, ha lehetőséget biztosítanak az ellenzék számára a népszavazási kezdeményezés elindítására. Az első napok tapasztalatai alapján aligha kétséges, hogy össze fog gyűlni a szükséges 200 ezer aláírás, így ha nem vonja vissza a törvényt a kormány, két másik ellenzéki kezdeményezéssel együtt erről is dönthet a nép, akár már idén ősszel. Meggyőződésünk azonban, hogy ezt nem nézi tétlenül Orbán Viktor, így valószínűleg arra való hivatkozással, hogy kezdődik a turistaszezon, (főleg Budapesten és a Balatonon érezteti kedvezőtlen hatását a boltbezárás) részben vagy egészben fel fogja oldani a vasárnapi tilalmat. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Aki összetéveszti a veszett fejsze nyelét a tomahawkkal, megérdemli, hogy a csatában kiröhögjék az ellenség harcosai.”  

79 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Öt nyomós érv arra, hogy a kormány kihátráljon a vasárnapi boltzárból Tovább
Facebook Tetszik
0
79 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr828578876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imres 2016.04.08. 15:55:01

Nos, kedves elvtárs!
Kezdjük ott, hogy a 2 utolsó pont annyira értelmetlen, hogy a billentyűzetet sem érdemes koptatni érte.
Nézzük a többit!
Csak ideológiai érvek... blablabla, blablabla.
Tévedés. Mindazon alkalmazottak deklarált szabad pihenőnapja múlik rajta, akik azért dolgoznának, hogy te megvehesd a vasárnapi csipszedet flangálás közben a Tescoban.
Vannak emberek, akik úgy gondolják, hogy csak a nagy áruházláncok csipszei ehetőek, a kisboltoké, amik nyitva vannak vasárnap, ehetetlenek. Ezt a tényt én nem vitatom. Hogy ők lennének többségben? Ezt viszont erőteljesen vitatom.
Konkrét közvéleménykutatásokra szokás hivatkozni, nem különbözőkre. Hivatkozz te is, legalább kettőre! Egy jobb- és egy baloldalira. Mert ezzel csak magadat és gyér baloldali olvasótáborodat hülyíted.
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 17:58:43

@imres: "Mindazon alkalmazottak deklarált szabad pihenőnapja múlik rajta"

Nem kötelező vasárnap kinyitni. Nem kötelező a kereskedelemben dolgozni, stb.

Egyébként a vasárnapi pótlékot sokan szerették, sok diákmunkás is függött tőle, akiket így kirúgtak.

Szombaton nem lehet mozdulni a boltokban a tömegtől. Jó, én elmegyek reggel hatra a szupermárketbe, de sokaknak ez nem opció.
Válasz erre 

Rotoxis 2016.04.08. 18:31:18

A minap olvastam egy elemzést art Indexen. Eszerint a kereskedőknek mindegy, a multikat nem érintette hátrányosan, a kereskedelemben továbbra is munkaerő hiány van, a szakszervezetek egyetértenek a zárva tartással. A zemberek. Na azok hisztiznek. Már hogy egy részük. A csipsz miatt. Nálunk legutóbb Ádvent vasárnapjain a kereskedők harmada sem nyitott ki, pedig akkor szabad lett volna nekik.
Válasz erre 

histar007 2016.04.08. 18:53:20

Azért nincs szebb, hogy egy magát balosnak valló párt a szakszervzetekkel karöltve követeli a vasárnapi munkavégzést.
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 18:54:47

@Rotoxis: "A zemberek. Na azok hisztiznek."

Hát akkor miért ne legyen nekik olyan, hogy örüjjenek? Akkor majd nem hisztiznek. Az olyan rossz?

A népszavazás is fasság, de ha boldogok lesznek tőle, hadd szavazzanak!

Meg a sajtószabadság is relatív, aki valódi hírt akar hallani, megtalálja a forrásokat. De minek az M1-en és a TV2-ben hazudozni?

...
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 18:56:39

@histar007: És mikor a "jobb oldali" fidesz rezsicsökkent?

Szerintem párba vannak. Egymáshoz kéne őket kötözni, és a Dunába lökni. Csak jobb jöhetne.
Válasz erre 

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2016.04.08. 19:01:03

@Rotoxis:
"A zemberek. Na azok hisztiznek. "
Le kell váltani őket. Vagy legalább megakadályozni, hogy belepofázzanak a dolgokba. (Utóbbira nem csak én jöttem rá...)
Válasz erre 

bzforex (törölt) 2016.04.08. 19:19:19

"nem szeretik, ha beleszólnak a hétköznapjaikba"
A HÉTKÖZNAPJAIKBA, érted??!! És még ki is emelik.
Válasz erre 

efi 2016.04.08. 19:35:47

@imres:
Időrendben, félévenként:
index.hu/gazdasag/2015/03/13/az_emberek_ketharmada_ellenzi_a_vasarnapi_zarva_tartast/
nol.hu/belfold/utaljuk-a-vasarnapi-zarva-tartast-1578535
www.origo.hu/gazdasag/20150507-gyuloljuk-a-vasarnapi-zarva-tartast.html
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 20:08:53

@bzforex: "hétköznapjaikba"

Igen, az emberek szeretnék, hogy ne az állam döntse már el, mikor dolgozik, vásárol, kirándul, marad otthon, boldog, szomorú, ünnepel, baszik...
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 20:23:29

Azok a kibaszott nyugat-európai országok!

Valahohy Németországban, Franciaországban, Angliában, Svájcban, stb, stb.... nem zavarja " a zembereket" hogy vasárnap zárva vannak a boltok!!!

Le kell váltani a német, angol, svájci polgárokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 20:25:53

@ulpius66: "Valahohy Németországban, Franciaországban, Angliában, Svájcban, stb, stb.... nem zavarja " a zembereket" hogy vasárnap zárva vannak a boltok!!!"

Tévedsz. Éppen, amikor M.o.-on bevezették a szigorítást a franciák az ellenkező irányba mozdultak.
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 20:29:33

Kedves ballibsi elvtársak!

Persze értem én!!!! Hogyne érteném!!!

Ennek a vasárnapi boltbezárós hisztinek semmi, de semmi köze nincs magához a boltzárhoz!!!

Az egész arról szól, hogy " CSAK AZÉRT SEM ÉRTÜNK EGYET A KORMÁNNYAL""

Bármibe le merem fogadni, ha a Fidesz a "vasárnapi nyitvatartás mellett érvelne" akkor a ballibsi ezerrel kampányolnának a zárva tartás mellett!!!!

legfőbb érvük az lenne, hogy a "FEJLETT NYUGATON IS VASÁRNAP ZÁRVA VANNAK A BOLTOK, ÉS UGYE MI A NYUGATOT AKARJUK UTOLÉRNI....

Na, kb. ennyike a "vasárnapi boltzárról"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 20:32:54

Ami meg a legjobban zavar....

Én akarok másokat vasárnap dolgoztatni!!!

Szavazzak arra, hogy a gaz multik vasárnap is hajtsák szegény proletárokat éhbérért a munkába!!!!

Hát nem!!!!

Én a nyugat-európaiakkal értek egyet!

VASÁRNAP AZ PIHENŐNAP MINDENKINEK!!!!!!!!

ÉRTITEK, MINDENKINEK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 20:44:55

@ulpius66: "VASÁRNAP AZ PIHENŐNAP MINDENKINEK!!!!!!!!"

Akkor igyekezz vasárnap nem megbetegedni, nem utazni, nem tévét nézni, nem menni vendéglőbe, és leszokni minden állati eledelről.

"Az egész arról szól, hogy " CSAK AZÉRT SEM ÉRTÜNK EGYET A KORMÁNNYAL""

Lehet, hogy igazad van. Nem tudják orbánt leváltani, és így mutaják ki az ellenszenvüket. Ezek szerint 70-80%-os a vicces kis törpe elutasítottsága.

Ugyanez volt a helyzet amikor a gyurcsányit nem tudták leváltani, és a vizitdíjas szavazásnál valójában róla szavaztak.
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 20:50:43

A zsidóknak a pihenőnapjukon tilos dolgozniuk, még a villanyt se kapcsolják fel, úgy hallottam. Becsülöm bennük, hogy következetesek.
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 20:59:04

@atpijkamo128:

KEDVESEM, TE A BALLIBSI ÁTLAGNÁL IS HÜLYÉBB VAGY!!!!

Ne keverd a szezont a faszommal!

Ahol folyamatos a feladat, ahol "nem lehet leállni" ott természetesen "folyamatos" a munkarend is!!!! Számos ilyen munkakör van az általad felsoroltakon túl is!!!! (energiaszolgáltatás, kohók, bányák, stb...)

Jelen esetben arról szól a mese, hogy ahol NEM KÖTELEZŐ a folyamatos munkarend pl. a kereskedelem nagy részében, ott ne legyen KÖTELEZŐ A VASÁRNAPI MUNKAVÉGZÉS"!!!
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 21:04:55

A ballibsik szerint a mai Magyarország legnagyobb porblémája, amiről népszavazást kell tartani az, hogy "a TESCO vasárnap nyitva legyen, vagy zárva"......
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.04.08. 21:11:56

Szombaton kellett volna zárva tartást előírni. Most nem lenne semmi probléma.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.04.08. 21:12:14

@ulpius66:

látom minden szart felzabálsz, ha rá van írva, hogy "Fidesz".
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.04.08. 21:14:55

@ulpius66:
Ez számomra is hihetetlen. Itt esik szét Európa a szemünk előtt és nekik az a legnagyobb égbekiáltó problémájuk, hogy nem tudnak csokit venni a Sparban, csak a sarki közértben. Az ész megáll.
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 21:22:30

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Te fején találtad a szöget!

Ja! Nekem pl. kibaszottul bejön amit a Fidesz csinál!!

Füves Egér!

Pl. te elmennél vasárnap dolgozni?????
(ha mán ennyire erőlteted a vasárnapi dolgozást...)
Válasz erre 

Tökönrúgott Feleségek 2016.04.08. 21:24:43

@Afrika steht an der Elbe: nálunk pld. nincs a közelben Spar, viszont a sarki közért bezár vasárnap és égen-földön nincs a közelben kisbolt sem. Hol vegyem meg a csokimat?
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 21:30:03

@Afrika steht an der Elbe:

Te aztán átvágtad a gordiuszi csomót!!!!!

"Szombaton kellett volna zárva tartást előírni. Most nem lenne semmi probléma."

A zsidók imába foglalnák Orbán nevét, ha a szombati boltzár lenne!!!

Tényleg zseniális megoldás: a vasárnapi boltzárat tegyék át szombatra, és minden porbléma megoldva!

A Zsidó Világkongresszus meg felhívná a gaz keresztény francia, német, angol, stb nemzeteket, hogy a magyar példát követve tegyék át a vasárnapi boltzárat szombatra!!!!

TÉNYLEG ZSENIÁLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 21:35:49

@Tökönrúgott Feleségek: "a sarki közért bezár vasárnap és égen-földön nincs a közelben kisbolt sem. Hol vegyem meg a csokimat?"

TUDOD MIT?

Vedd meg a csokidat szombaton! Lehet, hogy kibírja vasárnapig!!
(ha anyagilag megengedheted magadnak, hogy előrehozd a "bevásárlást"...)

kedves konzumidióta!

Várom a következő kifogást !!!
( a ballibsik sajátja, hogy minden megoldásra van egy porblémájuk....)
Válasz erre 

Peter100 2016.04.08. 21:46:50

Fábry mondása, hogy a aki kurvának megy, az ne csodálkozzon ha megbasszák. A boltos ne csodálkozzon, ha vevők vannak (vasárnap is)
Sajnos az ügyeleten a dokihoz is mennek betegek vasárnap. Pedig biztos már szombaton is érzi, hogy fáj a feje. Ö is ezt választotta. Simán kellene egy törvény, hogy vasárnap nem lehet bűncselekményt elkövetni, és akkor a rendőrök is otthon maradhatnának.
Válasz erre 

ulpius66 2016.04.08. 21:58:50

@Peter100:

Péter! Te nem vagy százas!!!

Ezt a szösszenetet viccnek szántad????
(mert annak kurva szar...)
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.04.08. 22:04:59

@Peter100:
a.te.ervelesi.hibad.hu/lenyegtelen-konkluzio
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 23:02:24

Azért vicces, hogy szétlopják az országot, lemaraduk a szomszédainkhoz képest, fröcsög hazugság a köztévéből, dől össze az egészségügy, oktatás, nyugdíjrendszer, és a fidesz fasszopók arra verik, hogy vasárnap zárva legyenek a boltok, mintha ez bármit megoldana.
Válasz erre 

Uebermensch 2016.04.08. 23:08:26

@ulpius66: Ha ennyire ragaszkodsz a szabad, munka nélküli vasárnaphoz, ám legyen, de akkor a papok se dolgozzanak, az nem olyan, mint egy folyamatos, három műszakos üzem, aminek a működése nélkül megáll az osztályharc. És ne gyere nekem azzal a faszsággal, hogy de hát milyen alapon, mert az összes protestáns pap nősülhet és alapíthat családot.
Válasz erre 

a nemzet fogatlan provokátora 2016.04.08. 23:11:33

@atpijkamo128: Te meg arra vered ki, hogy vasárnap nyitva legyenek. Ez miért jobb?
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.08. 23:23:47

@a nemzet fogatlan provokátora: Ha engem kérdezel, mint már mondtam, nem szükséges törvényben szabályozni, hogy ki mikor dolgozik, vásárol, kirándul, marad otthon, boldog, szomorú, ünnepel, baszik...
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.04.08. 23:50:22

@ulpius66:

Kéne má' egy nőt szerezned, hogy azt cseszegesd.
Ha egyszer rájössz az ízére, lehet, hogy leszoksz az itteniekről.
Legalább egyszer próbáld meg az életben!
Ui.: Ha sötétben próbálkozol, nem látszik a narancsszínű alsógatyád.
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 00:29:56

Nekem is ez a véleményem, ezt az agyrémet max pár hónapon belül eltörlik.

A fideszes maffia megpróbált szokás szerint lopni, meg a holdudvart kitömni. Ez most nem jött be.
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 00:31:40

@imres:

"Mert ezzel csak magadat és gyér baloldali olvasótáborodat hülyíted."

Tövig szaros a nyelved, elvtárs.

Amúgy annyira gyér az olvasótábora, hogy az összes magadfajta majom reggeltől estig szakmányban itt, meg a hasonló blogokon nyüzsög. :D
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 00:35:57

@ulpius66:

Pajtás, attól, hogy ezer jó dolog mellett van 1 dolog, ami szar Nyugaton, neked meg a tolvajkúrmányodnak nem azt az 1 szar dolgot kéne átvenni.

Amúgy vicces olvasni, mikor azok hivatkoznak nyugati példákra, akik évek óta szaros nyelvvel szajkózzák, hogy hanyatló Nyugat, meg szabadságharcolunk, stb stb stb.

Legalább következetesen hazudoznátok, ha már...
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 00:41:00

@ulpius66:

"Jelen esetben arról szól a mese, hogy ahol NEM KÖTELEZŐ a folyamatos munkarend pl. a kereskedelem nagy részében, ott ne legyen KÖTELEZŐ A VASÁRNAPI MUNKAVÉGZÉS"!!!"

Ritka nagy, kapitális barom vagy te, elvtárs.

Lehet, hogy nem tűnt fel, de a kereskedelemben dolgozni sem kötelező.
Aki nem akar vasárnap dolgozni, nyugodtan elmehet olyan munkakörbe, amiben szabad a hétvége.

Amekkora barom vagy, belőled kinézem, hogy nem, de hidd el, a többség igenis tisztában van a kereskedelem jellemzőivel már akkor, mikor aláírja a munkaszerződését.
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 00:48:32

@atpijkamo128:

" és a fidesz fasszopók arra verik, hogy vasárnap zárva legyenek a boltok, mintha ez bármit megoldana."

Az a te hibád, hogy ezeket az agy nélküli fehérjehalmazokat önálló gondolattal és cselekedetekkel rendelkező embereknek tekinted.

Nem azok. Arra verik, amire Viktorkájuk szeretné, hogy verjék. Nincs sem önálló gondolatuk, sem önálló véleményük. Szajkózzák, amit az Istenük, nagy I-vel, elvár tőlük, tökmindegy, mi az.
Ha holnap Vitya bejelentené, hogy a boltzár rossz dolog, és korlátozza a zembereket, hidd el, az összes ilyen biomassza délután már kórusban fújná itt, milyen rossz dolog a boltzár.

Vannak emberek, akik genetikailag seggnyalónak születtek, Vitya körül jó sokat összefújt a szél.
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 01:27:05

@csentecsa: "Ehhez képest a CBA jött ki legkevésbé jól nagy láncok közül a boltzárból."

Pontosan. Erre írta @Pop40: "A fideszes maffia megpróbált szokás szerint lopni, meg a holdudvart kitömni. Ez most nem jött be."

Stimmel.
Válasz erre 

akist 2016.04.09. 06:03:46

@ulpius66: Ott még demokrácia sincs....
Válasz erre 

2016.04.09. 06:49:49

Vége a vasárnapi szexnek, irány a láza!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.04.09. 08:55:21

@ulpius66: Akkor vasárnap ne menjél moziba sem.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.04.09. 08:56:30

@Pop40: Pont!
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2016.04.09. 10:13:39

@atpijkamo128:
Korábban azt írtad, hogy külföldön élsz, akkor meg mit zavar a vasárnapi zárvatartás? Ahol én laktam külföldön, ott minden üzlet zárva volt vasárnap, aztán mégse akart senki politikai tőkét csinálni belőle
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2016.04.09. 10:21:05

@atpijkamo128:
"A zsidóknak a pihenőnapjukon tilos dolgozniuk, még a villanyt se kapcsolják fel, úgy hallottam. Becsülöm bennük, hogy következetesek."

Ezért van egy más felekezethez tartozó bejárójuk, aki szabbatkor is elvégzi a munkát. A magyar melósnak viszont csak egy ugyanolyan másik melós jut, aztán a kör bezárul, végülis csak egymást tudják dolgoztatni
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.09. 10:40:13

@histar007: Azért nincs szebb, hogy egy magát jobbosnak mondó párt államosít mindenfélét.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.09. 10:43:11

@ulpius66:
Az érvelés hamisságát az mutatja, hogy a zárvatartás csak egyesekre vonatkozik míg mások kivételek.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.09. 10:46:38

@Diorella Queen:
Dehát veled csak egy taknyos szamár akar szexelni!
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 10:50:17

@csentecsa:
Ez valszeg arra vezethető vissza, hogy fideszék azt hitték, hogy a nép majd a teszkó-osan helyett békésen átszokik a cba-ba, és semmi gond nem lesz.

Csak a nép nem szokott át, hanem a vásárlási szokásait változtatta meg, és közben mindent megtesz, hogy eltörölje ezt a hülyeséget.

Vityának állítólag jó érzéke van a néplélekhez, ezt most benézte. Pech, van ilyen.
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 10:54:08

@csentecsa:
Amíg más véleménye van, addig nincs gond.

A gond ott kezdődik, mikor az a vélemény tolerálhatatlan.

Tudod, a bíróságon a bűnöző is védekezhetne azzal, hogy neki az volt a véleménye, hogy joga van betörni, és kilopni a szomszédtól az értékeket.

Nagyjából ugyanez a sztori akkor, mikor egyesek azzal jönnek, hogy mindenki más változzon meg, mert nekik büdös a meló, amit elvállaltak.
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 10:56:25

@csentecsa:
Ez amiatt van, mert minden épkézláb ember menekül külföldre.
Messze nem amiatt, mert a boltzár annyira sikeres volt, h a keletkezett plusz munkahelyek felszívták a potenciális munkavállalókat:D
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 10:57:53

@Ludovikás Levente:
Mindenki, tényleg mindenki zárva volt?

Vagy a kormány csókosai azért kinyithattak?:-)
Válasz erre 

ex-dr. vuk 2016.04.09. 11:09:28

@ulpius66: angliaban nincsenek zarva a boltok vasarnap (igaz korlatozas van, max 6 oran keresztul lehetnek nyitva - ez altalaban 10-16 vagy 11-17 szokott lenni).
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 11:11:42

@Ludovikás Levente: Most itthon vagyok. Éltem évekig olyan helyen, ahol vasárnap zaárva voltak a boltok. Mindegy.

"mégse akart senki politikai tőkét csinálni belőle"

Talán mert ott volt valódi demokrácia, nem szorult rá az ellenzék.

A vicces kis törpe meg politikai tőkét csinált a vizitdíjas népszavazásal. Nem látott senki ezzel problémát.
Válasz erre 

én csak hallgatok 2016.04.09. 11:12:09

Alapvetően a nép NEMCSAK vásárolni akar, hanem a szupermarketeknek nevezett épületekben, ahol nemcsak a tecsó és ósan van, hanem más vendéglátóipari és másmilyen jellegű kereskedelmi egységek, a SZABADIDEJÉT akarja kultúráltan, kellemes körülmények között eltölteni, akár a családjával együtt. Szóval ebbe taposott bele ez a boltzár, hogy leegyszerűsítette az egészet a csipsz megvételére, közben a vilgá úgy változott, hogy a szupermarketek mellé egy csomó más, jellegű szolgáltatást nyújtó vállakozás is elérhetővé vált az emberek számára. Akik ezt megszokták és elsősorban ezt hiányolták.
Válasz erre 

efi 2016.04.09. 11:13:02

@ulpius66:
Sőt kedden is legyen zárva. Meg csütörtökön is. " 2 naponta elég vásárolni.

Az egész arról szól, hogy " CSAK AZÉRT SEM ÉRTÜNK EGYET A KORMÁNNYAL""
Majdnem eltaláltad. Az egész arról szól, hogy csak azért sem értünk egyet az emberekkel. A nyitvatartás volt az alapállapot, ezt változtatták meg. Csak azért is. Pedig tudták, hogy nem akarjuk.
Lásd még: nem tetszik a felcsúti kisvasút? Csak azért is még hosszabbat építünk!
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 11:16:22

@csentecsa:
Hogy mi van?
A cba-nak majd azért nő a forgalma, mert onnantól fogva a versenytársak is kinyithatnak?

Na ezt azért gondold át még egyszer :-))
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 11:25:49

@csentecsa: "Akkor tehát most ezért akarják visszaállítani Fideszék a Vasárnapi nyitvatartást, és nem a szoci népszavazás miatt"

Nemtom mit akarnak. Nagyon jól (erőszakosan) politizálnak, mindig meglepnek.

Felteszem, nem akarnak beleszaladni egy olyan pofonba, mint gyurcsányi a vizitdíjas népszavazásba. Ezért is nehezítették meg nagyon a népszavazást, nehogy más a saját fegyverüket fordítsa ellenük. Azt feltételezem, hogy időben viszakozni fognak.

A vicces kis törpe csak az erőből ért, és azt látja, hogy az elsöprő többség a boltzár ellen van.

"Még mindig zavart érzek az erőben.."

Kurva nagy zavar van az erőben, a verőemberekkel túllőttek a célon, és most ezért meg kell engedniük a népszavazást. Ha viszakoznak a boltzáras törvénnyel, az is arcvesztés, ha ellenük szavaz a többség, az is. Nem tudom őszinte sajnálattal nézni a vergődésüket.
Válasz erre 

Alick 2016.04.09. 11:27:15

@ulpius66: Pont a fidesz-szavazó ismerőseim szídják a legkeményebben a vasárnapi kényszerbezárást, mondván nem ilyesmire voksoltak.
(végülis jogos, mert az ember logikusan nem azért választ pártot, hogy utána mindenáron megmagyarázza magának, hogy miért is helyes valamelyik döntése, hanem mert bizonyos igényeket támaszt azzal a politikai erővel kapcsolatban)
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 11:28:54

@Pop40: "A cba-nak majd azért nő a forgalma"

Azért nő a forgalma, mert hoznak majd megint egy Lex-CBA törvényt. Lehetőleg visszamenőleges hatállyal. Láttunk már sok ilyet, pár napja éppen a Mészaros kedvéért.
Válasz erre 

Alick 2016.04.09. 11:29:27

"Az egész arról szól, hogy " CSAK AZÉRT SEM ÉRTÜNK EGYET A KORMÁNNYAL"

Ez az... ha fidesz-szavazó lennék, sokkal szőrözőbb lennék a kormánnyal, az ellenzékre rá se legyintenék... :)
Válasz erre 

Alick 2016.04.09. 11:31:51

@imres: A vasárnapi dolgozók viszonyait inkább a munka törvénykönyvben kéne rendbetenni... ha a jelenlegi garnitúra ebben nem eléggé "melósbarát", akkor ehhez képest a kereskedelmi nyitvatartás korlátozása nem oszt vagy szoroz.
Válasz erre 

Alick 2016.04.09. 11:33:30

@atpijkamo128: Jézus azért beszólt nekik, hogy nem az ember van a szombatért, hanem a szombat az emberért... kell a pihenőnap, de mindezt lehet rugalmasan kezelni.
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 11:34:33

@Diorella Queen: "Vége a vasárnapi szexnek, irány a láza!"

Van bennfentes információd a habonyművekből? Tényleg be fogják tiltani a vasárnapi szexet? Majd a TEK járőrözik, és betöri az ajtót, ha gyanús hangokat hall?

Így hirtelen nem látom, hogyan gazdagodna még jobban ezen a fidesz...
Válasz erre 

Alick 2016.04.09. 11:40:31

@imres: "a kisboltoké, amik nyitva vannak vasárnap"

A környékünkön se kisboltok, se a kisebb CBA üzlet nem nyit ki vasárnap. :(
Válasz erre 

öreg_répatorta 2016.04.09. 11:43:29

@imres: Azon kívül, hogy szaros a nyelved, tudsz-e mást is?
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 11:43:49

@Alick: Gondolom krisztus előtt sokezerben belehaltak mindenféle ételfertőzésekbe az emberek. Nem volt akor még ÁNTSZ. Kitalálták hát, hogy vallási előírást csinálnak, azt megtanulják, és továbbadják az emberek. "Ne fõzd meg a gödölyét anyja tejében"

Az évezredek során kicsit túltolták, és betegesen külön kezelik a tejes és a húsos ételeket. Nehéz előre látni, hogy egy pár szavas törvényt hogyan értelmeznek évezredek múlva. Ugyanígy volt a heti egy pihenőnappal.
Válasz erre 

Ludovikás Levente 2016.04.09. 14:23:12

@atpijkamo128:
Ja hogy szerinted azon múlik a demokrácja, hogy a vasárnapi nyitvatartásra milyen szabályozás van ...

A vizitdíj meg azért lett központi kérdés, mert Gyurcsány a választási kampányban azt hazudta hogy nem lesz, sőt még hazugnak is nevezte orbáncot amiért az ellenkezőjét állította, aztán lett mégis vizitdíj

A vasárnapi zárvatartásnak semmi jelentősége politikai szempontból, csak a Maszop veri ki erre, mert nem talál jobbat magának
Válasz erre 

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 16:54:36

@csentecsa: "Nem hinném, hogy komolyan gondolhatta azt a Fidesz vezetése, hogy a végtelenségig lehet akadályozni a népszavazási kezdeményezést."

Én a jelekből az ellenkezőjét hinném. Nem lényeges kérdés, hogy meddig gondolták elszabotálni, lényeges válasz viszont, hogy minden igyekezetükkel szabotálták.

"Ez a kopaszos húzás sztem csak valamelyik túlbuzgó alvezér projektje lehetett."

Ezt se tudom. Azt viszont tudom, hogy a zorbán kézivezérlésén van az ország immáron 6 éve, és még olyan kérdésekben is ő dönt, hogy milyen szerződéseket bontanak fel az ákoskát többé nem szponzoráló Telekommal. Nagyon csodálkoznék, ha a kopaszok akcióját nem a habony-orbán művekben tervelték volna ki, hanem az alvezérek pusztítanak elszabadult hajóágyúként. Ismét a konkrét eset nem lényeges, az a lényeges, hogy általában így van.

A kommented második felét elhiszem, lehet, hogy ez lesz a dolgok lefojása.
Válasz erre 

atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 16:55:13

lefolyása
Válasz erre 

atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 17:03:11

@Ludovikás Levente: "azon múlik a demokrácja, hogy a vasárnapi nyitvatartásra milyen szabályozás van"

Valamit nagyon félreértettél.

A demokrácia azon múlik, hogy van-e, vagy nincs. Ha lebontják a fékek és ellensúlyok rendszerét, pártállami irányítás akalatt van a rendőrség, ügyészség, bíróság, törvényhozás, ha a tanárok félnek megszólalni, pártállami médiumok veszik át az uralmat, üldözik a civikelet, megszüntetik a népszavazás, akotmánybíróság rendszerét, az a demikorácia végét jelenti. Ez van most.

"azt hazudta hogy nem lesz"

Gyurcsény, orbán, hazudoznak összevissza, már meg se lep.

"A vasárnapi zárvatartásnak semmi jelentősége politikai szempontból"

A zárvatartásnak nincs, de a róla szóló népszavazásnak van. Ha figyeled, mi történik, láthatod.

"a Maszop veri ki erre"

Igen, orbán tálcán hozta nekik a lehetőséget. Nem is értem, mit gondolt.
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 17:49:43

@csentecsa:
Biztos így lesz.
Sőt, már látom magam előtt, ahogy az osan meg a teszkó lobbiznak a vasárnapi zárvatartás bevezetéséért. :DDDD
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 17:56:58

@Ludovikás Levente:
"csak a Maszop veri ki erre, mert nem talál jobbat magának"

Bizony, milyen fura, hogy van egy kúrmánypárt, ami mindent elbasz, amit lehet, s az egyik legnagyobb hibájára egy ellenzéki párt rárepül. Hihetetlen, nem? Ilyen még nem volt a történelemben.

Amúgy ja, ennél jobbat tényleg nehéz lenne találni, mint ez a szitu. A fidesz gyakorlatilag tálcán hozta az aranytojást tojó tyúkot:-))
Válasz erre 

Pop40 2016.04.09. 19:38:54

@csentecsa:
Aha, sőt. Ezzel az erővel jobban járnak, ha sose nyitnak ki.
Képzeld el, akkor hogy nőne a forgalmuk!:D
Válasz erre 

atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 20:42:03

Kohn, a kereskedő, panaszkodik Grűnnek:
- Minden nap kész ráfizetés, csak veszteségem van.
- Akkor miből élsz? - kérdi Grűn.
- Hát abból, hogy szombaton zárva tartok.
Válasz erre 

atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.09. 20:49:38

Egyébként kurvára mindegy, hogy egy bolt ki akar-e nyitni vasárnap. Ha akar, kinyit, ha nem akar, nem. Nekem se kötelző vásárolni vasárnap. Ha akarok, igen, ha nem akarok, akkor nem. De ne már a vicces kis törpe döntse el helyettem. Még jó, hogy az első ejszaka jogát nem vindikálja magának.
Válasz erre 

2016.04.11. 21:17:40

@atpijkamo129: Már rájöttem, hogy azért volt vasárnapi boltzár, mert a fideszes nejek előbb plázáztak és csak utána szexeltek.Vagy egyáltalán nem szexeltek, csak mindig plázáztak volna és ezt a feloldhatatlan konfliktus így oldotta meg a fidesz.
Mivel azóta nyilván egyáltalán nem volt szex, így rájöttek hogy jobban járnak, ha szex is van, meg pláza is van.
Válasz erre 

atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.11. 21:22:57

@Diorella Queen: :))
Válasz erre 

atpijkamo130 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.11. 22:59:30

Naszóval, a fidesz vasárnapra elnőkségi ülésre gyűlt össze, és ketten meggyőzték a zorbánt, hogy mondjon le a boltzárról.

Ott rontották el, hogy verőlegényeket küldtek az emeszpések ellen. Ha ezt a közfelháborodásra okot adó lépést nem teszik meg, a végtelenségig el tudták volna húzni a dolgot. Ehhez a töketlen emeszpések is partnerek voltak.

Megmondom, mit kellett volna csinálniuk: Elővesznek pár tucat fiatal kákabélű emeszpést, mindegyik kezébe nyomnak húsz példány népszavazási beadványt, mindegyiknek a saját nevére. Oszt reggel elkezdik érvényesíteni azokat. Szépen sorbaállnak, és jó lassan csinálják, mondjuk percenként egyet. Előbb-utóbb megnyílik az időablak a beadásra, és épp aki a pecsételő gépnél van, azé lesz a népszavazás joga.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard