Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán az amerikaiak bizalmát szerette volna visszaszerezni Washingtonban

Orbán az amerikaiak bizalmát szerette volna visszaszerezni Washingtonban

Bár elméletileg az amerikai-magyar kapcsolatokról szólt volna Orbán Viktor és Donald Trump hétfői találkozója, lényegében mindketten saját hátországukat próbálták erősíteni a megbeszéléssel. Ettől még születhettek fontos kétoldalú megállapodások a zárt ajtók mögött, ám a washingtoni vizit elsősorban a propagandáról szólt mindkét fél számára. A Trump dicsérő szavait bezsebelő Orbán azért elgondolkodhatott azon, hogy a világ egyik legkíméletlenebb diktátoráról, az észak-koreai Kim Dzsongunról is hasonló elismeréssel beszélt korábban az amerikai elnök. Orbán természetesen viszonozta a verbális vállveregetést, hiszen a bevándorlás minden formájának elutasítása automatikus szövetséget hozott létre a két vezető között.

index_164.jpg

Fotó: index.hu

A mai napig is az elnökséget valamiféle valóságshow-ként felfogó Trump ugyanis bárki kezét boldogan szorongatja, aki szidja a demokratákat, jóban van az izraeli keményvonalasokkal, ugyanakkor a liberalizmusra egyfajta devianciaként tekint. Nem mellesleg Orbánnak és Trumpnak is van némi súrlódása Soros György amerikai milliárdossal. Egyértelmű, hogy Orbán Trump embere még akkor is, ha van némi ellenérdek a két vezető között a kínaiak világgazdasági szerepének megítélésében, illetve az oroszok nagyhatalmi törekvéseit illetően.    

Egy amerikai kormányzati forrás azt közölte: biztosíthatja, hogy minden problémás ügyet megtárgyaltak a felek, azonban a találkozó célja egyszerűen az volt, hogy erősítse a köteléket két NATO-szövetséges között, nem pedig az, hogy minden bilateriális kérdést megvitassanak, ahogy azt az elmúlt két évben folyamatosan teszik. Ez a diplomácia nyelvén azt jelenti, hogy Trump legfőbb külpolitikai céljaihoz igyekezett Orbán támogatását megnyerni. Ez nagy valószínűséggel elsősorban Ukrajna magyarországi megítélését jelenti, vagyis Trump szeretné, ha Orbán nem blokkolná tovább az ország közeledését a NATO-hoz.

Orbán és pártja ugyanis a gyakorlatban bizonyította be az utóbbi 30 évben, hogy csakis érdekek mentén képesek politizálni, az elvek pedig távoli és értelmezhetetlen fogalmak a Fidesz vezetői számára.   

A lényegi tárgyalásokról azonban kevés információ szivárgott ki. Talán a magyar ellenzék Washingtonban Orbánnal párhuzamosan tárgyaló két tagjának, Márki-Zay Péternek és Kész Zoltánnak a nyilatkozatai árulják el a legtöbbet a tárgyalások valódi tartalmáról. Az amerikai külügy képviselői és szakértői ugyanis elsősorban Orbán megbízhatóságáról faggatták a Mindenki Magyarországa Mozgalom két vezető politikusát. A válasz nyilván nemleges volt, és nem csak azért, mert az ellenzék nem mondhat jót a kormány vezetőjéről. Orbán és pártja ugyanis a gyakorlatban bizonyította be az utóbbi 30 évben, hogy csakis érdekek mentén képesek politizálni, az elvek pedig távoli és értelmezhetetlen fogalmak a Fidesz vezetői számára.   

Tulajdonképpen ez a bizalmi válság tette labilissá a magyar kormánypárt helyzetét az Európai Parlamentben is. Folyamatosan átverték saját pártcsaládjukat, az őket kritizáló politikusok ellen pedig rágalomhadjáratot indítottak. A diplomácia szintjén sokszor sok mindent megígértek, ugyanakkor a színfalak mögött rendszeresen olyan alkukat akartak megkötni, melyek annullálták volna ezeket a kötelezettségvállalásokat. A magyar kormány ígéreteinek komolyságát a történelmi tények ássák alá, ugyanis Orbán csinált a liberális gyökerű Fideszből előbb jobbközép pártot, majd folyamatosan tolódott a populizmus, és a szélsőjobb ideológiát nyíltan felvállaló euroszkeptikus politikai formációk felé.  

24_hu_97.jpg

Fotó: 24.hu

Csak az amerikaiakon múlik, hogy a két ellenzéki politikusnak hisznek-e, vagy Orbán Viktornak. Ha stratégiai jellegű kérdésekben számítanak a magyar kormányfő támogatására, vagyis elhiszik, hogy Orbán hajlandó bizonyos ügyekben keresztbe tenni az orosz vagy kínai érdekeknek, akkor valószínűleg csalódniuk kell. Biztató jel, hogy a két ellenzéki politikus meghívásával jelezték Orbánnak, hogy kontroll alatt tartják, és nem dőlnek be ócska trükköknek. Trump ugyanakkor saját hazai ellenfeleinek jelezte: vannak támogatói az Európai Unióban, és Orbán is megkapta, amire vágyott az unós kampány hajrájában: Egy közös fotót az amerikai elnökkel a Fehér Házban. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha egy nagy törzzsel kötsz szövetséget, azzal erősebbnek tűnhetsz, de azzal számolj, hogy a nagy törzseknek erősek az ellenfelei is.”

 

121 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán az amerikaiak bizalmát szerette volna visszaszerezni Washingtonban Tovább
Facebook Tetszik
0
121 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr10014825914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (121)
Az utolsó 100 komment:

2019.05.14. 15:12:35

@MAXVAL bircaman közíró: Csak lesd meg azt a videót, amit a vigyorgó Orbán posztolt ki és nézd meg Trump fejét. Alig várja, hogy vége legyen és teljesen máshol járt gondolatban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.14. 15:14:26

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:

Az hamis videó, Habony van rajta Trump-maszkban,
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 15:23:36

@törppicur: csúcstalálkozó az USA és orosz .. max német .. de a téglahordóval ez semmiképp.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.05.14. 15:37:44

@kutyás majmok országa: összekeversz anyáddal trágár seggfej. Vagy a húgoddal. Hiba.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 16:01:11

igazándiból tökmindegy, h mi volt a célja, a lényeg, h megint nem találtátok el, h mi lesz
Válasz erre 

Kivlov 2019.05.14. 16:03:35

"A válasz nyilván nemleges volt, és nem csak azért, mert az ellenzék nem mondhat jót a kormány vezetőjéről."
Miért ne mondhatna??? Ez az óvodás hozáállás a legnagyobb gond. A 'Tökmindegy mit mond, az lényeg, hogy ki mondja' hozáállás. Ezért sz*pik 10 éve a zellenzék. :D
Válasz erre 

Káttáni felügyelő 2019.05.14. 16:49:53

Őszintén? Ez hatalmas bukta lett megint az ellenzéknek.Jó ideje szajkózták, hogy OV meg lesz rendszabáloyzva. Hát nem lett. De nem is volt reális ez a várakozás. Megint falhoz futtatta magát az egész baloldali médium halmnaz. Időszerű lenne végre értelmesen gondolkodn i.
Válasz erre 

sas70 2019.05.14. 16:50:09

Végre megnézhette az orális irodát élőben, nagy esemény ez! Biztosan tanácsokat is adott tramplinak, hogy, hogyan kell jól csinálni az meg tátott szájjal hallgatta: Akurvaéletbe Viktorkám!
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:01:51

@törppicur:

Kétségkívül, hatalmas "csúcstalálkozó" volt. A lótolvaj cigányt 3 év dörgölőzés után kb a világ összes vezetője közül utolsóként nagy kegyesen fogadja Trampli egy fél órára, úgy, hogy közvetlenül arra a napra meghívnak két ellenzéki politikust is, a külügy meghívására.

Igaz, tekintve, hogy már a hátsó-afrikai banánköztársaságok is elhajtják a tolvaj Gecit a vérbe, kétségtelen, ez a mostani kifejezetten csúcstalálkozónak számít. :D
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 17:06:17

@Dzseem: te kis butus a csucstalalkozo nem azt jelenti hogy a neked tetsző vezetők találkoznak - hanem azt, hogy a legmagasabb szinten tárgyal a két fél
Jelen esetben ez Trump és Orbán, nem mzp és névtelen, arctalan meghivoja, kész zolirol nem is szólva
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 17:12:31

@törppicur: ugyan arról beszélünk papi, csak neked a legmagasabb szint mást jelent. Egy erkölcsi szintet te magad állítasz fel önmagadnak. Neked ez úgy látszik Trunkó meg Orbán szintjén van. Te kis butus.
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:13:50

@sírjatok:

"Jé pedig ugyanez a blog arról írt, hogy Trump meg Orbán majd elhidegülnek"

Jogos, a blog hülyeséget írt. Hisz Trampli első dolga volt meghívni a csuti lótolvajt, mikor megválasztották.
Ja, nem.

"Itt meg arról, hogy Orbán teljesen elszigetelődött"

Ez is jogos. Hisz sorban áll mindenki, hogy hajlandó legyen vele találkozni a führer.
Ja, nem. Pár marginális széljobberen kívül a kutya nem áll vele szóba, afrikai banánköztársaságok pattintják le, a hülye fideszesek meg most attól vannak odáig, hogy 3 (!) év után, Európa utolsójaként a Geci is kapott (2 ellenzéki politikussal együtt:D) egy fél órát Tramplitól, míg utóbbi elsorolta az ukázait.

Igaz, a kis siker is siker, meg kell becsülni. :D
Válasz erre 

sírjatok 2019.05.14. 17:14:42

Annyira nyomor szánalmasság ez az örökös fikázás, cigányozás, tolvajozás, leszólás. De legalább politikailag eredményes, mert sorban nyeritek a választáso....

oh wait
Válasz erre 

Maxval Balfácán Bircaman 2019.05.14. 17:17:59

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:18:16

@törppicur:

Az a "névtelen, arctalan" meghívó momentán az amcsi külügy volt.

Igen, az, hogy a tahó lótolvaj Gecit Eu-ból utolsóként 3 év kuncsorgás után fogadja Trump fél órára, de még akkor is úgy, hogy default meghívnak mellé 2 ellenzéki vezetőt is, hogy a hazudozásait egyből ellenőrizni tudják.... Ó igen, ha ez nem az elismertség jele, akkor semmi.

:-))))))
Válasz erre 

sírjatok 2019.05.14. 17:18:38

@Pop40: "Európa utolsójaként a Geci is kapott (2 ellenzéki politikussal együtt:D) egy fél órát Tramplitól"

Tudnál likelni egy fotót, ahol MZP és Trump látható?

Ez meg mennyire gáz, hogy "utolsóként", mivel vele találkozott legutóbb, triviálisan ő az utolsó, majd ha utána találkozik másik 5-tel, akkor meg nem ő lesz az utolsó.

Magatokat vezetitek meg ezzel a borzalmasan ostoba hozzáállással. Ez egy darabig nem is zavart, de már tényleg annyira szánalmas látvány vagytok, mint az utcán a saját szarában fetrengő nyomorék csöves, aki azt kiabálja, hogy "megbaszlak titeket köcsögök". Ennyi a mondanivalótok, hogy "szar az orbán", és addig juttok, hogy jaj a geci lótolvaj cigány. Félelmetes, hogy leépült az ellenzék.
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:20:24

@sírjatok:

Pont annyira szánalmas, mint a tolvaj cigány vezéretek maga.

Igaz, választást elcsalni, azt nagyon tud, ebben (is) méltóak vagytok a kékcédulás komcsi elődeitekhez.
Válasz erre 

sírjatok 2019.05.14. 17:22:54

@Pop40: Ja, a gyíkemberek elcsalták.

Pont ettől veszítetek, hogy már mindenki hibás köcsög geci cigány, csak ti nem :D Mondd már meg, az összes közvéleménykutató is csal? Mindig, mindegyik, az MSZP-sek, Jobbikosok is?

Félelmetes ez az ostobaság.
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:29:37

@kutyás majmok országa:

"valószínűleg a többi egyetemet is bezáratja kínjában."

Azokat így is bezáratja.

A fideszes retardált patkányoknak nem kell egyetem, mindenki más meg úgyis húz el Nyugatra.

A Geci meg úgy van vele, minek költse el oktatásra, amit el is lophat, pláne, mivel egyetlen, betonbiztos szavazótábora, ami maradt mostanra, a hülyék serege? Isten őrizz ezeket képezni, addig jó, míg életképtelen közmunkások, akiket meg lehet venni két kiló krumplival.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.14. 17:33:43

@kutyás majmok országa: A két majom kb. saját magát képviselte az USA-ban, max. Hódmezővásárhely polgárait, de azok közül is egyre kevesebbet...
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:40:33

@sírjatok:

Nem, nem tudok olyat linkelni. Vicces is lett volna, ha Készt meg MZ-t fogadja az amcsi külügy, miközben a lótolvaj Geci a miniszterelnök. :-))))))
Az, hogy ugyanaznapra odahívták őket, amikorra a vajdádat, kb el is mond mindent.

"Ez meg mennyire gáz, hogy "utolsóként", mivel vele találkozott legutóbb, triviálisan ő az utolsó, majd ha utána találkozik másik 5-tel,"

Pajtás, te még fideszesnek is hülye vagy, pedig az már-már művészet.
Segítek kicsit: az "Európából utolsóként"-kitétel azt jelenti, hogy a tolvaj vajdád előtt már kb MINDENKIT fogadott Trump. Értelemszerűen ezeket az embereket TÖBBSZÖR is fogja majd fogadni. De az, hogy pl x, y, z vezetőt még meghívja harmadszor, negyedszer, ötödször is, és ezek a meghívások mind a tolvaj Geci meghívása után lesznek esedékesek, még nem változtat azon a tényen, hogy mikor ELŐSZÖR találkozott x-szel, y-nal, meg z-vel, az mind-mind a Geci előtt volt.

Az alapján a faszság alapján, amit összehordtál, egy futóversenyen pl nem lehetne győztest hirdetni, hisz jövőre is futnak majd arra emberek, és az idei utolsó megelőzi a jövő évi elsőt.
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:43:17

@nemecsekerno_007:

Nem, a "két majom" kb mindenkit képviselt Mo-ról, a másfél milla segghülye fideszes kivételével.
Azokat valóban a tahó lótolvajod képviselte.

Meg persze a kilóra megvett határon túliakat is, de azok nem Mo-n élnek.
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 17:49:25

@sírjatok:

Nem a gyíkemberek, hanem a maffiád.

Persze tudom, nálad az abszolút normális ügymenet, h minden választási-közjogi stb szervezet élén ex-fideszes samesz ül, ügyészségtől Ász-on át a választási bizottságig. Hogy határ menti 10 m2-es putrikba háromszázasával vannak bejelentve a magyarul se tudó ukránok. Hogy "kreatívan" a fideszhez könyvelik az ellenzéki szavazatokat, mint pl a jobbik x-száz szavazatát.

És mikor így se sikerül mindent elcsalni, akkor szimplán leáll a szerver addig, amíg a vajdádnak, meg a maffiájának kétharmada nem lesz.

Persze, bolsi, ez ám a tökéletes demokrácia, a svájciak meg a svédek sírva könyörögnek a receptért.
Ja, nem.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 17:59:56

45 perc alatt Viktor kapott egy to do listat, Trump leterdeltette es hagyta dolgozni. Ennyike.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 18:20:22

@Pop40: ugye azt te is tudod, h még márkizajék szerint is névtelen senkikkel találkoztak?! értem én, h fröcsögni meg nyígni kell, de ne ilyen átlátszóan!!
Válasz erre 

Ekrü 2019.05.14. 18:20:44

@Blogolo Blogi:
45 perc nem kevés.Főleg,hogy másoknak még ennyi sem jutott...:)))Ha jól tudom Merkel helyett Pompeo inkább Bagdadot választotta.:)))
index.hu/kulfold/2019/05/07/az_amerikaiak_lemondtak_a_talalkozot_merkellel/
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.14. 18:29:11

@Pop40: Hát persze... Azért találkoztt velük Trump inkább mint a patással. Ja, nem.... Muhahahahaha
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 18:36:38

@Scott Tenorman Must Die:

Amennyiben a hivatalos amcsi külügyben névtelen senkik ülnek, kétségkívül igazad van. Ugyanakkor ezek a névtelen senkik nagyon ügyesek, hogy pont aznapra sikerült meghívniuk Készt meg MZ-t, amikorra a Gecit. (Akit természetesen nyilván személyesen Trampli hívott meg, hisz rajta kívül a kormányában ugye csak névtelen senkik vannak. :D)

Bár kétségkívül világröhej lett volna, ha az amúgy republikánus Trump a regnáló (elvileg) jobboldali miniszterelnök helyett valamelyik ellenzéki politikust hívja meg. :D
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 18:38:16

@Ekrü:

És ebből mit szerettél volna kihozni, elvtárs?
Hogy a Geci fontosabb ember, mint Merkel? :D
Válasz erre 

Pop40 2019.05.14. 18:43:09

@nemecsekerno_007:

Nem, velük "csak" a kormányának a külügyesei találkoztak. Nyilván teljesen véletlenül épp aznap, mikor a csuti Gecivel. Hisz a Gecit olyan sűrűn hívják Washingtonba, hogy lehetetlen lett volna olyan napot találni, mikor nem egy napra esik a két meghívás. :D :D

Trump meg még jó, h a Gecivel találkozott, ha ő van hatalmon. Szép is lett volna, ha az ellenzéknek adja le a kívánságlistát, míg a Geci toporog a küszöbön. :D
Hogy nem így történt, ez fényes siker, elismerem.

:D:D:D
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 18:58:29

@Dzseem: ugyan jóbarát, neked mit jelent USA-MO viszonylatban a legmagasabb szint? Mert hivatalból az Trump és Orbán - de azért érdekelne szerinted kik?
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 19:04:01

@Pop40: bocsi tesó, olyan, hogy amcsi külügy nincsen
Vannak emberek, akik ott dolgoznak, jogosultak ezt-azt meghívni - ők is névvel beosztással meg a meghívott is
Mzp ugyan milyen sarzsival és kitől kapta a meghívót? Te úgy is tudod, nem?
Aki ott névvel szerepelt az 2 szélballib civil szervezet
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 19:05:40

@Ekrü: "45 perc nem kevés"

Valoban nem keves ido. Meg lehetne kerdezni errol Monica Lewinsky-t es mostmar Viktort is. Mindketten ott vannak az amerikai elnokok oval irodaban megszerzett trofeai kozott.

Merkellel kapcsolatban annyit finomitanek, hogy evente azert osszefutnak.

Jajjjj, meg az jutott eszembe, vajon petike miert mondta epp ket honapja, hogy az amerikai-magyar kapcsolatokban nincs olyan ugy, ami megkivanna a legmagasabb szintu talakozot? Petike vakon volt, nyilvan mindig vakon van, de mi lehetett az a fontos ugy, ami miatt Viktor beleszart petike szajaba? Trump biztosan csak meg akarta simogatni Viktor buksijat, hogy milyen ugyes gyerek. Igen ez tunik a legvaloszinubbnek.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 19:09:02

@Pop40: te full művelt nemorbánista meséld már el nekünk, milyen ellenzéket vezet mzp és kész müvészúr?
Vannak ugye parlamenti pártok, vannak akik majdnem azzá lettek, vannak akik leváltak egy pártról, de ez a 2 szerencsétlen pártnélküli annyit tudott, hogy ahol nem volt érdemi ellenzéki politikus eueket kukázták ki, mondván rajtuk semmi nem mulik
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2019.05.14. 19:09:03

"Egyértelmű, hogy Orbán Trump embere"

És Putyiné is? Mert máskor azt szoktam olvasni.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2019.05.14. 19:10:37

@Blogolo Blogi: "petike miert mondta epp ket honapja, hogy az amerikai-magyar kapcsolatokban nincs olyan ugy, ami megkivanna a legmagasabb szintu talakozot?"

Szerinted most az amerikai-magyar kapcsolatok okán találkoztak?
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 19:19:21

@Pop40: ilyet senki nem állított rajtad kivül, hogy a Trump kormányának a külügyeseivel tárgyalt a 2 niimand
A kormánynak 1 külügyese van, de akik számitanak még, azoknak is van neve, beosztása, ilyenekről meg sem a rémfüggetlen zindex, sem mzp nem beszélt, sőt még popsi 40 sem tudjaőket azonositani
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 19:25:31

@Androsz: szerintem Trump is Putyin embere, és ha Orbán Trumpé, akkor Putyiné is
Lehet, bonyolultnak tünik, de igazából Putyin ültetgeti a rakétákat Oroszország mellé, hogy utána belül is telepithessen
De az is lehet, csak libbant elmék szüleménye az egész
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 19:26:56

@Káttáni felügyelő:
”OV meg lesz rendszabáloyzva. Hát nem lett.”
:)
Mert te ezt tudod, ugye?
Nyilván nem az újságírók előtt történik az ilyesmi, azt ugye sejted azért te is, nem?

Meg az is nyilvánvaló, hogy viktorka orosz, de főleg kínai fellációs tevékenysége kizárólag dícséretet érdemel, épp most, hát hogyne!

Szerinted Kim Jong-unról mondott rosszat Trump a találkozójukon?
Ő ráadásul most már még a “barátja” is!

Szijjártó szerint komoly eredmény, hogy orbánnal 40 percig(!) beszélt Trump, és - most figyelj: - még az ajtóig is kikisérte, ami szokatlan!
Ez ám az eredmény!
Aztán gondolom az ajtónál visszakérte a tollát meg az óráját, és meggyőződött róla, hogy máshoz már nem tud nyúlni a drága vendég, mielőtt elmegy...
- Na ezen is túl vagyunk!
God bless America!
;)
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 19:32:38

@törppicur:
“...eueket kukázták ki, mondván rajtuk semmi nem mulik...”

Ha a meghívás okáról is ejtenél pár szót, ha lehetne..!
Szerinted miért hívták meg őket egyáltalán, pont ugyanazon a napon?
Gondolod, hogy így jelezték orbánnak, hogy milyen qrva nagy a szerelem?
:)
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 19:38:59

@Androsz: "Szerinted most az amerikai-magyar kapcsolatok okán találkoztak?"

A frusztraltsag kivaltotta siras hataran bevallhatom, fogalmam sincs. Egy normalis Magyarorszagon petike vagy maga viktorka kene elbufogje mi a faszert fizettek az adofizetok neki egy utat a Falconnal (meg persze kedvenc arpijanak, aki mint tudjuk epp csak kozszereplo, azonban fullon szeret kozpenzen kokozni ibizan) , de persze gyozelemtol hangos tenykozles helyett nagy csend van mindosszesen. Ami a legfurabb, hogy meg talan maga bayer mester sem elt egy ellenzeknek odabaszos kozlessel az esettel kapcsolatban.
Szokasos fideszgyoker sunnyogas.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 19:40:59

@Blogolo Blogi: nagyon jól értesült vagy, gondolom te egyszerre szoptad mindkettő faszát, azért
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 19:42:51

@törppicur: "Lehet, bonyolultnak tünik, de...."

Picurka, ez picurkat sejtelmes volt, tuti tudsz valamit, ami masnak meg csak eszebe sem jutna. Te ilyen kis agyafurt lennel a sok fideszgyoker kozott, ugye?
Válasz erre 

Andy73 2019.05.14. 19:43:59

Bírom, amikor a no-name, álneves bloggerek a külpolitikai szakértő szerepében tetszelegnek, az index pedig címlapon hozza az agymenéseiket. Trombitás Alfréd, köszönjük! Persze, ha ez egy viccrovat, akkor semmi gond, ismét jót nevettünk.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 19:49:48

@Scott Tenorman Must Die: "te egyszerre szoptad mindkettő faszát"

Gyermekem, hogy vajon mire jarhat az eszed es a kezed este a takaro alatt....... Putyinra is vered?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.14. 19:53:58

"Egyértelmű, hogy Orbán Trump embere még akkor is, ha van némi ellenérdek a két vezető között a kínaiak világgazdasági szerepének megítélésében, illetve az oroszok nagyhatalmi törekvéseit illetően."

Eddig nem az volt a balliba mantra, hogy Orbán Putyin embere?
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 20:00:35

@törppicur: jaaaa, hivatalosan .. hivatalosan persze ők ketten azok. Hivatalosan Balázs Pali zenész, ennek ellenére én jazz-t és funk-ot hallgatok. Ezért írtam, hogy ki milyen magasra teszi a lécet. Azért Trump apónál volt 1-2 magasabb kvalitású elnök .. ő max a kamasz kori beragadt álmát valósította megy. Ahogyan a mi beragadt víziókkal küzdő Vlagyimir Viktorovics Orbanovunk is. Fura brigád, defektes élettel. Monty Phyton hang nélkül.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.05.14. 20:02:58

Egy biztos két, a történelmet formáló, a hazáját szerető, keresztény demokrata államférfi találkozott és tanácskozott.

Nem értem mi a bajotok libbsik, szépen is leírhatom, modern liberális demokraták ?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.14. 20:03:08

@morph on deer:

"Szijjártó szerint komoly eredmény, hogy orbánnal 40 percig(!) beszélt Trump, és - most figyelj: - még az ajtóig is kikisérte, ami szokatlan!
Ez ám az eredmény!"

A protokoll nagyon sokat elárul. Akkor is, ha te ezt nem hiszed el.

A realitás az, hogy az USA szemében mi alig vagyunk többek a légypiszoknál, már ami a jelentőségünket illeti. Épp ezért hiba alábecsülni azt, amit a protokoll elárul. Ez is a metakommunikáció egy fajtája, ha nem tudnád. Gyakran többet mond el annál, ami szavakban elhangzik, és éppen ez hitelteleníti azt a feltételezésedet, hogy Orbán alaposan le lett tolva, meg lett leckéztetve.
Válasz erre 

Káttáni felügyelő 2019.05.14. 20:03:49

@morph on deer:

Na látod. pont a a gond, hogy iyen marhaságokkal pörgeti magát az ellenzék. Ha mosolyszünet van, annak vannak jelei. Kap 10 percet, aztán mehet. A vélelmeiddel teljesen ellentétes üzenetek jöttek át erről a találkáról. De majd hosszútávon meglátjuk. Fel kellene fognotok végre, hogy OV tényező nemzetközileg is. messz jobban, mint amit az ország mérete indokolna. Ezzel célszerű szembenézni, és a baloldalnak kell keresnie agy hasonlóan tehetséges politikust, vagy maradnak szopóágon az idők végezetéig. Addig lehet ilyen vicces kommentekkel reménykedni, hogy jól odamondtatok, miközben pont ívesen szarik mindenki arra, ki, kinek mond oda jókat.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.14. 20:04:06

@Dzseem:

"Azért Trump apónál volt 1-2 magasabb kvalitású elnök"

És sokkal több lényegesen alacsonyabb kvalitású.
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 20:07:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a frankó az lenne, ha ő úgy önmaga embere lenne. De mivel az önazonossága csak pár percre tud már visszatérni gondolom orvosok által, ezért igazából teljesen mindegy. Teljesen eltévedt, teljesen fogalma nincs arról, hogy hogy a jó égbe keveredett ide. Bár 30 év a politikában azért kemény. Kádár János csinálta meg utoljára asszem’. Érdemes az utolsó beszédét kicsit megnézni. Ő azt 77 éves korában élte úgy meg. A mi dalia barátunk 5 év múlva lesz ott agyilag. Tényleg érdemes a csávót hang nélkül nézni .. már, ha valaki van annyira mazohista. :-))
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 20:10:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: persze ez tény. De Trump most van. Azoknak megvoltak az akkori pártolói és ellenfelei. Sokan bambulnak is azóta a tükörbe mereven, hogy ez meg hogy lett?! Mint a Picasso Brunch anno zenekar.
Válasz erre 

2019.05.14. 20:19:40

Az ellenzék olyan, mint az a hülye tyúk, aki fejjel rohan a csukott ajtónak, aztán jajgatva több méterre visszapattan róla.

Szóval, az Index, a 444, a hvg meg a társai szerint Orbán majd jól a szőnyeg szélére lesz állítva, hogy izzadni fog, de nagyon, mert számonkérik rajta a Putyint meg a Kínaiakat, meg a CEU-t, meg a civileket, meg a demokráciát.

Aztán mit látok? TRUMP szinte szerelmi vallomást tesz Orbánnak, még a demokrata USA sajtó demokráciával kapcsolatos kérdésétől is - energikusan közbevágva - bevédte Orbánt, esküszöm, úgy bájologtak, mint Salvini meg Orbán.

Nagy herén rúgás ez a libsi ellenzéknek. Most aztán igyekeznek a találkozót, és főleg annak időzítését - kampányfinisben, és előtte 2 nappal a Merkellel való POMPEO találkozás lemondásával - agyonhallgatni és jelentéktelenné hazudni. Pedig ez üzenet volt. Merkelnek, meg a hazai libsiknek. TRUMP ugyanis a saját Clintonné-féle libsijeit se rühelli kevésbé, mint a magyarokét.

Megint Kedd volt, és mégsem bukott meg Orbán?
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 20:32:56

@Káttáni felügyelő: Nem! Az emberek úgy kábé normálisan akarnak élni. Melozni, és meglenni abból, amit összekapar 10-20-30 év alatt. Nem MILLIÁRDOKAT .. hanem csak úgy. Az embereknek normális esetben nincs szükségük megváltókra, meg istnekere. Na jó .. a Rolling Stones mondjuk kivétel. De politikában meg politikusra biztosan nem. Se ilyenre se olyanra. Ami történik, az egál azzal, ha egy viselkedés zavaros egyén elkezd közönség előtt produkciót bemutatni. Persze, hogy tényezővé válik. A megítélés .. az a fontos. Mert nem szabad mindent megítélés nélkül csinálni. Épp a lényeg tűnik el. Az, hogy az ember önmagában egyszerűen élvezi az életet. Otthon nálunk a politika szétrág mindent. Mert ennek a kis embernek ez az élete, amit én el is hiszek. 30 éve tolja a szekeret. Az rettenetesen hosszú idő. Pszichopata és nem politikus. Ez fontos! Rengeteg ilyen jellemű ember tud elképesztő ívet befutni. Őt a politika kapta el. A jó ég tudja, hogy miért. Lehetett volna bármi, ezzel a jellemmel az is ment volna neki. Csak más az, amikor valaki 20 - 30 ember életét határozza meg a pszichopata jellemével, vagy egy egész országét.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.05.14. 20:43:18

@Dzseem:

"a frankó az lenne, ha ő úgy önmaga embere lenne."

Abból, hogy a magyar ellenzék szerint eddig Putyin embere volt, mostantól meg Trump embere, én épp azt a következtetést vonom le, hogy egyik sem. Orbán önmaga embere, aki az ország érdekében cselekszik, nem pedig az egyik vagy a másik nagyhatalom diktátumát követi.

Lehet pávatáncról regélni, de mi két nagyhatalom között vagyunk egy aprócska ország, nekünk alapvető érdekünk, hogy mindkét nagyhatalommal jóban legyünk.

Az ellenzék meg önmagát röhögteti ki, a saját amúgy sem létező hitelességét rombolja tovább azzal, hogy hol Putyin, hol Trump embereként állítja be Orbánt.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 20:43:29

@morph on deer: mzp-n kívül ki állította hogy VALAKI meghívta őket? Senki
Mentek, oszt jónapot.
Ha legalább egy államtitkár, vagy osztályvezető, vagy alcsoportfőnökhelyettes lett volna, nyilván szétkürtöli, hogy XYZ meghívta a HMVH polgármesterét és a MO-i ellenzék Vezetőjét.
De ilyen személyről te sem tudsz, ergo nem volt meghívás. Másrészt mzp, mint vezető, nem jártok jó úton.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 20:44:07

@Pop40: látszik, h nagyon értesz a diplomáciához (csak viccelek)
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 20:44:36

@Blogolo Blogi: nem látok fideszgyökereket. Az milyen?
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 20:44:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“éppen ez hitelteleníti azt a feltételezésedet”

Nézd meg jobban, ez nem az én feltételezésem volt, én a cáfolatra reagáltam, megemlítve, hogy azt kijelenteni, hogy nem volt dorgálás,, minden alapot nélkülöz.

Miért, sokáig is lehet dorgálni, ehhez lehetett épp elég a rovásán. :)

Amúgy igazad van a protokoll jelentését illetően, de akkor mivel magyarázható a két másik magyar időzített meghívása, szintén a protokoll szerint nézve?
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 20:46:28

@Blogolo Blogi: mi az összefüggés?
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 20:48:49

@törppicur: "nem látok fideszgyökereket. Az milyen?"

Nezz bele a budiajton fityego tukrodbe es olyan.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 20:50:05

@Dzseem: sorry van, neked és nekem ez a két vezető korszaka jutott.
Én emlékszem még kicsit régebbre is.
Pl. volt bizonyos Reagan, meg valami Bushok, meg Clinton, majdnem Clintonné, Obama - azért nem egy ászsor.
A Megyó-Gyurcsány-Bajnai triumvirátust is nehéz lenne dicsérni.
Mit is akartál mondani azzal, hogy "Monty Phyton hang nélkül."?
Bocsi, de a jazz meg a funky hogy jön ide? Te szereted. És?
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 20:51:32

@Scott Tenorman Must Die: "mi az összefüggés?"

Te es Viktor is szeretitek a zsebhokit. Ez az amit keresel?
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 20:52:27

@Káttáni felügyelő:
“OV tényező nemzetközileg is”

Hát hogyne.
Az AIDS is az, meg a rák, az Ebola, stb., sok hasonló van...

Azért mielőtt hanyatt dobnád magad a nagy elragadtatástól, merengj már el azon is, hogy miképpen lehet az, hogy ez a nemzetközi tényező pont az utolsó lett a meghívottak sorában, és “véletlenül” vele egyidőben kapott meghívást két alig ismert, de a vele ellentétes oldalon álló személy is, hátha rájössz valamire...
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 20:54:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem kell ebbe az ellenzéket belekavarni .. önmagában kell nézni az egészet. Engem pl nem érdekel, hogy ki hova sorolja őt.
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 20:55:37

@Blogolo Blogi: szerintem te is tudod, h beégtél, ezért trágárkodsz.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 20:56:51

@Blogolo Blogi: baszki, nincs tükör. Muszáj ezt?
Te tényleg olyan idióta vagy, mint a többi ballib fajtabélid? Egy darabig elírogat, azután, ha már mind az egy téveszméjét elpuffogtatta, jön a tahóság. Nooormmmááállliiisss? Kérdezné Besenyő Pista bácsi.
Válasz erre 

Dzseem 2019.05.14. 20:58:54

@törppicur: Monty Phyton érzésem van, amikor Viktorunkat nézem vagy reggel a kátyús utakon próbálom nem kitörni az autóm kerekét, miközben a nagy vezér szavait próbálom ebbe belelátni. Egyszerűen vicces. A Jazz meg a Funk zeneileg a teteje az egész muzsikálnak. A hasonlat ott van, hogy nekem, amit ez a krapek - meg főképp ahogyan - művel a túlmozgásával .. kb Balázs Pali produkció. Persze van ám ott is sok rajongó .. csakhat pont az a fránya zene .. az hiányzik belőle. Marad a kátyú, marad a 60-as táblánál a 90-el jövő BMW meg a lift, ami nem jó a kórházban. Görbe tükör.
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 21:01:19

@Nyírjeslakó:
“... esküszöm, úgy bájologtak, mint Salvini meg Orbán.”

Az is szép pár, valóban, neki is jó ízlése van.:))
Szerinted Trump kevésbé bájolgott Kim Jong-unnal?
Nézzél már körül, mielőtt elalélnál a gyönyörtől, és próbálj találni egyetlen olyan személyt akivel Trump találkozott, és rosszat mondott, róla vagy legalább nem dícsért meg?
Na?
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 21:03:23

@Nyírjeslakó: "Megint Kedd volt, és mégsem bukott meg Orbán?"

Viktir csutortokonkent ul fel a szoporollerra. Kedden ujabban a migranskaravan erkezik.
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 21:03:33

@törppicur:
“De ilyen személyről te sem tudsz, ergo nem volt meghívás.”

Gondolod, hogy csak bekopogtak, mint a Jehova tanúi? Vagy mégis hogy?
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 21:07:44

@törppicur: "baszki, nincs tükör"

Nem ertem mi a problema. Kerdezted milyen a fideszgyoker. Csak segiteni akarok es mar ez is baj....

Budiajton tukor helyett picurka kis szelfis telcsi esetleg. Az van?
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 21:10:47

@morph on deer: hát komám, várom tőled annak a felelős beosztású usa-külügyesnek a megadását, aki volt olyan ügyes, hogy pont az mzp-kz erőcentrumot pont az Orbán-látogatás idejére szervezte oda
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.14. 21:13:42

@Scott Tenorman Must Die: "szerintem te is tudod, h beégtél, ezért trágárkodsz."

En nem tom mi van ma veletek. Te is meg torppicur is, mint ket kis kibaszott mimozavirag. Felveted nekem, hogy ket fasszal almodozol rolam, aztan mikor ovatosan proballak ravezetni, hogy ez igy kezdesnek tul felenk volt reszedrol, egybol azt mondod, hogy beegtem es tragar vagyok.
Vicces szitu, ugye, te kis pocs?
Válasz erre 

Gyorgy007 2019.05.14. 21:31:54

A két ellenzékit ki is hívta és kivel is találkoztak? Valami portásnak felmondták a marhaságukat? :D
Nem kellene egy lapra tenni a kettőt. Márky Zay és a Habony találkozás is vicc. Hol a kép a találkozásról. A CIA mellett két prosztó szarházi ellenzéki bohóctól fognak Orbánról kérdezni? Muhahahah
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 21:33:32

@törppicur:
“hát komám, várom tőled”

Tőlem? A megadását? Mi van?
Netán arra akarsz kilyukadni, hogy áruljam el a nevét annak, aki meghîvta őket?
Szerinted az miért kéne, hogy engem érdekeljen, kezdjük ott. Mert nem érdekel, csak mondom.

A másik kérdés meg az, hogy meghívás nélkül mégis hogy kerülhettek volna oda?
Szerinted?

Azt meg nyugodtan elfelejtheted, hogy a külügy ilyesmit megtesz a Fehérház tudta nélkül, szóval akkor hogy is lehet ez?

Nem hívták meg őket, ott se voltak, az egész olyan, mint a Holdra szállás, ugye?
Válasz erre 

Scott Tenorman Must Die 2019.05.14. 21:38:34

@Blogolo Blogi: hát, te még a szokásos libsiknél is butusabb vagy.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 21:46:42

@morph on deer: röviden aut mondod, hogy nem tudmi mi okbol,de ez a 2 világtalan megjelemt az usaban
Majd beültek egy civilek által szervezett beszélgetésre
A többi,fantázia - kb mint ti vagytok a többség
Válasz erre 

Gyorgy007 2019.05.14. 21:55:07

@Pop40: Ja elhajtják, de azért soroljuk fel: Volt 2 Merkel, 2 Putyin, Erdogan, Nethanau, Kurz találkozó. A többi másod és harmad országot most ne is említsük.

Tudnál egy ilyen felsorolást baloldalról is?
Válasz erre 

Gyorgy007 2019.05.14. 21:56:22

@morph on deer: Lehető Őket fenyítették be, hogy kuss pofátok lapos :)
Olyan lebaszást kaptak, hogy kifele már Habonyokat láttak...
Válasz erre 

kvadrillio 2019.05.14. 21:56:56

TRUMP BÁCSIVAL MEG VAGYOK ELÉGEDVE. Viktor bácsi kicsit merev nyuszi módon viselkedett.....AZ ORBÁN-PUTYIN TALÁLKOZÓK "EGYENRANGÚBB ???""" MEGJELENÉST SZOKTAK SUGÁROZNI....... hogy ennek mi is az oka, azt még csóóóóócsálgatom magamban...:)))
Válasz erre 

kvadrillio 2019.05.14. 21:57:52

TRUMP BÁCSIVAL MEG VAGYOK ELÉGEDVE. Viktor bácsi kicsit merev nyuszi módon viselkedett.....AZ ORBÁN-PUTYIN TALÁLKOZÓK "EGYENRANGÚBB ???""" MEGJELENÉST SZOKTAK SUGÁROZNI....... hogy ennek mi is az oka, azt még csóóóóócsálgatom magamban...:)))
Válasz erre 

Gyorgy007 2019.05.14. 21:58:05

@törppicur: Vagy olyan fantázia, hogy USA fővárosába látták Habonyt :D
2019 ben egy autót tudtak csak fényképezni, a nagy kezezés közepette :D
Hódmezővásárhely császára...
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.14. 22:40:35

@Gyorgy007:
“Lehető Őket fenyítették be”

Lehet. De ezt sem tudod, ahogy azt sem, hogy mi is történt valójában orbánnal.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.14. 22:59:10

@Dzseem: figyu - a funky általában bejön
A jazz nálam hanvulat kérdése
De nem gondolnám hogy ez a kettő a zene teteje
Van aki a kosárlabdát van aki a jéghokit - a focit - a bridzset - stb , ne légy felsőbbrendűszerű, hülyeség
A balazspalizás viszont aljas dolog, különösen megyo és feri után
Na. Csá
Válasz erre 

Káttáni felügyelő 2019.05.14. 23:35:32

@morph on deer: Mitől lennék elragadtatva? Ezt egyébként nem én írtam, ezt enneél a blognál lényegesen fajsúlyosabb újságok. Igaz külföldiek, szóval ez a te hatókörödön kívül esik. A logikád, amivel mindenáron OV rajongová akarsz avatni, pont fordítva igaz. Annyira utálod, hogy képtelen vagy reálisan megítélni a csalakedeteit. nem vagy egyedül. Tömeges a jelenség. És az a vakság meggátolja a helyes csalakvés kidolgozását, a helyes döntések meghozatalát. Ennek látjuk az eredményét. Most ismét jön egy ügyes riposzt, hogy mindent rosszul lát mindenki. :)
Válasz erre 

hegecz25 2019.05.15. 00:22:44

megtalálta a szar a lapátját.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.15. 00:55:23

@Káttáni felügyelő: "Időszerű lenne végre értelmesen gondolkodn i."
Értem az egyet veled. Ám azt nem, hogy mi akadályoz ebben téged?
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.15. 01:12:21

Mindenki össze, vissza firkálgat mindent, a lényeget kevesen keresik. Trámpot sem Magyarország, sem pedig Orbán nem érdekli. Trámpot a tőlünk bezsákolható hadi milliárdok érdeklik, valamint támaszkodási pont az EU meggyengítéséhez. Valamelyik nagyon buta megkérdezte itt, hogy akkor most Orbán Trámp, avagy Puityin embere? Tényleg buta, vagy bérfikász? Az EU gyengítése úgy Putyin, mint Trámp érdeke, tehát közös érdek, és ebben találtak egy közös pontot.
Orbánt.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.15. 01:19:33

@Gyorgy007: "...., de azért soroljuk fel: Volt 2 Merkel, 2 Putyin, Erdogan, Nethanau, Kurz találkozó. A többi másod és harmad országot most ne is említsük."
Ez dicsőséglistának kínos. Roppant kínos.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.05.15. 06:54:13

@morph on deer: @Világít a torony:

Orbán hozta a megszokott, túlságosan szerény vissza fogott formáját, (igen rá is ráférne egy kis fejtágítás), mint ahogyan Trump-ra és még Ferenc testvérünkre is, rólatok nem is beszélve.
Válasz erre 

Toller Béla 2019.05.15. 07:05:34

Hááát, ha ettől a látogatástól okosabbak lettek az amerikaiak, akkor eddig semmit sem tudtak róla, meg a helyzetről. És most sem tudnak többet.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.05.15. 08:22:01

Vágyvezérelt Frédike, elmehetsz a fenébe.
Válasz erre 

konrada 2019.05.15. 09:53:07

@morph on deer:
Az USA-ban hagyománya van a közintézményekbe látogatók beengedése. (Ezért van a Fehérháztól kezdve a Capitoliumon át a Pentagonig nagyon sok állami intézményben visitor's area.)
Mivel ezek kapacitása korlátozott - illetve a terrorveszély miatt - ezek meglátogatásához előzetes regisztráció szükséges.
Amennyiben azt kiadják, erről levélben tájékoztatják az érintetteket: bejelölve az időpontot, amikor várják. Ezt meg "kis jóhiszeműséggel" nyugodtan - hiszen funkciójában az - lehet meghívónak tekinteni. (Így meg nem csodálható, ha nem nevesítik a meghívó személyét, mert nem akarták az idegenvezetőt zavarba hozni!;)
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.15. 11:44:56

@Jakab.gipsz: Tőled csak faßságok firkázására telik. Mondanám, hogy bohókás figura vagy, de egy agyhalottra túlzás lenne ilyet rábiggyeszteni. Szerinted mennyien vagyok?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.05.15. 14:10:01

@Világít a torony:

Maradjunk egyenlőre e cikk eredeti témájánál, sikeres-e a Fidesz-KNDP kétharmados többséggel megválasztott kormány diplomáciai tevékenysége ?

"ORBÁN AZ AMERIKAIAK BIZALMÁT SZERETTE VOLNA VISSZASZEREZNI WASHINGTONBAN"

Vedd észre már az sem igaz amit kérdeztek, úgy hazudoztok mint a vízfolyás és ebben az a borzasztó, hogy már észre sem veszitek, csak feleseltek mint a dedósok. !

Trump Orbánt az ikertestvérének nevezte !
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.15. 15:06:46

@Jakab.gipsz: Ostoba jószág! Miért olyan nehéz engem egymagamban megszámolni?
"Trump Orbánt az ikertestvérének nevezte !"...írod buta fejjel. Trump elnök Kim Dzsongun-t is a barátjának nevezte. Nem tűnt fel neked, ostoba jószág? Az sem, hogy én helyesen használom a magyar nyelvet és számolni is tudok? Nem próbálnád meg te is? Tudom, kicsit nehéz, de hátha....
Még csak annyit, a tisztánlátás miatt, hogy a Fidesz-Kdnp álkeresztény kommunista szövetséget nem kétharmaddal választották meg. Hogy mégis így van az csalások sorozata és a magyar választójogi törvény sajátossága eredményezte. Elszántan ostobának kell lenni, hogy ezt valaki ne tudja. Amennyiben tudja és mégis kántálja, úgy csak az agyhalotti bizonyítványát mutogatja. Az elszántan butáknak az sem tűnik fel, hogy Trump nyíltan EU ellenes, ezért jól neki egy belső köri szintén Eu ellenes vezető. Putyinnak is kedvére van Orbán tevékenysége.
Kicsit tipródom. Érdemes neked ennyit írni? Megértesz valamennyit is belőle?
Válasz erre 

2019.06.04. 05:35:42

@Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember:
A legócskább krimi: kinek (mi az érdeke)! Pl, Putyin hasznos idiótáját orrba vágni!
Válasz erre 

2019.06.04. 14:55:28

@valaki nagyon más:
Trump le tromfolta! Moszkvai Palota Pincsi, tudd a helyed! Mert ha nekem kell, fájdalmas lesz neked! Orrba váglak orosz Bankodért, hogy Putyin gazdádig repülsz teleszart gatyádban!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard