Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Három kormányzati trükk, melyekre a kvótaellenes népszavazás kampánya épül

Három kormányzati trükk, melyekre a kvótaellenes népszavazás kampánya épül

Ismét plakátcunami borította el a magyar települések utcáit és tereit, a televízióból és rádióból pedig harsognak a kormányzati propaganda fizetett hirdetései, akár kormánypárti, akár ellenzéki hangvételű csatornát választunk. A kormány tényleg mindent belead az úgynevezett betelepítési kvóta ellen meghirdetett népszavazás kampányába, így nem meglepő hogy az ordas hazugságoktól sem riad vissza. Lássunk néhány példát ezekre:index_52.jpg

Fotó: index.hu

1. Az egyik legarcátlanabb szöveg, amely megjelenik az utcáinkon és tereinken, a következő: Tudta? Csak Líbiából egymillió bevándorló akar Európába jönni? Tudjuk, minden elutasító kampány az emberek félelmeire és tájékozatlanságára alapoz. Ha azt mondják az embereknek, hogy valami észak-afrikai országból berber törzsek szeretnének Almáskamarásra költözni Marika néni szomszédságába, és az istállóban tevét tartanak, kutyát sütnek vacsorára, és a gyerekeiket terroristának nevelik, tuti a siker. De tudja-e Marika néni, hogy hol van Líbia? Ha nem, akkor sem rohan a világatlaszért a könyvszekrényhez, mert térkép nélkül is érzi már a teveszagot, és nem szeretné, ha az unokája egy Allahhoz imádkozó kis arab lurkó mellett ülne az iskolában. Az aljas kampány alapvetése, hogy felpörgesse az bennünk szunnyadó félelmeket. Nem kérdezünk vissza, hogy egy líbiai miért jönne Magyarországra, hiszen legalább 10 határon kellene átverekednie magát, hogy egy olyan országba érjen, ahol biztosan nem kap menekültstátuszt, a fizetések alacsonyak, nem beszéli a nyelvet, és nincsenek rokonai itt. Ráadásul, ő Olaszországba vagy Franciaországba igyekszik, amihez „csak” át kell hajóznia a Földközi-tengeren. No, és honnan tudjuk, hogy 1 millióan készülnek ide? Ezerfős reprezentatív mintán felmérést készített a Századvég Líbiában? Nem lehetett egyszerű még telefonon sem.  Egyébként Líbia lakossága 7 és félmillió, úgyhogy a távozni szándékozó 1 millió fő enyhén szólva túlzónak tűnik. Egy olyan felmérést már jóval hitelesebbnek tartanánk, hogy Magyarország 10 milliós lakosságából mennyien készülnek Európába menni. Ennek a felmérésnek az eredményét nyilván nem plakátolná ki a kormány.

24_hu_20.jpg

2. A másik durva csúsztatás a következő plakátszövegben testesül meg: Brüsszel egy városnyi illegális bevándorlót akar Magyarországra telepíteni. Kezdjük azzal, hogy ha Magyarország kormánya akarna bárhová embereket telepíteni, akkor nem az lenne a szlogen, hogy Budapest Zanzibárba szeretne telepíteni háromszáz ukrán vendégmunkást. Brüsszel Belgium fővárosa, az EU és a NATO központja (mindkettőnek tagjai vagyunk), és ott soha nem döntöttek az Európai Unió illetékesei arról, hogy illegális bevándorlókat telepítenek Magyarországra. A turpisságra egyébként már a népszavazási kampány elején sokan rávilágítottak, amire az volt a válasz, hogy akkor meg azért kell elmenni népszavazni, hogy ne is történhessen meg ilyen. Szóval, azért kell megütni a gyereket, amikor jó, mert egyszer úgyis rossz lesz, és most előre megkapja a jól megérdemelt pofonját. Azt se hagyjuk ki az elemzésből, hogy illegális bevándorlókat természetesen senki se akar, de a kvótában szereplő menekültek nem illegálisan tartózkodnak Európában, hanem menekültstátuszt élvezve legálisan. Idézzük ebben a kérdésben Navracsics Tibort, az Orbán-kormány egykori miniszterét: "Nem felel meg a valóságnak a magyar kormány kommunikációja, amely szerint az EU az illegális bevándorlók ügyében akar kvótát." De a legdurvább csúsztatás mégis az, hogy egy városnyi embert akarnak ránk erőltetni. Elég sok magyar város lenne, ha nem egészen kétezer lakossal el lehetne érni a városi rangot, ugyanis körülbelül ennyi ember befogadásáról van szó. Talán csak Felcsútnak sikerülhet ez ma Magyarországon.       

Aki csak emlékeztetni próbál arra, hogy Magyarországnak nem csupán jogai, de kötelességei is vannak azzal, hogy az Európai Unió tagja, arra szintén a „Brüsszel láncos kutyája” jelzőt akasztják.  

3. Az is rendkívül irritáló ebben a kampányban, ahogy a kvótanépszavazást elutasító ellenzékieket, gondolkodó magyar polgárokat, civil aktivistákat a bevándorlás szorgalmazóiként állítja be a kormány propagandagépezete. Aki a magyar menekültügyi eljárást bírálja (amely lényegében a menekültkérelem érdemi vizsgálat nélküli elutasítását jelenti), azt a hazaárulóknak kijáró megvetéssel emlegetik a közszolgálati televízióban és rádióban. Aki csak emlékeztetni próbál arra, hogy Magyarországnak nem csupán jogai, de kötelességei is vannak azzal, hogy az Európai Unió tagja, arra szintén a „Brüsszel láncos kutyája” jelzőt akasztják. Azért nem lehet érdemi vitát kialakítani az úgynevezett menekültkvótáról, mert egyrészt valótlan állításokra épül a kormány kampánya, másrészt mindenkit megbélyegeznek, aki érdemi kérdéseket tesz fel a népszavazás legitimitásával kapcsolatban. Mert miért is kéne népszavazást tartani egy olyan kérdésről, mely hemzseg a valótlan állításoktól? Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Mielőtt válaszolnál egy apacs kérdésére, előbb vizsgáld meg, hogy nem egy apacsnak öltözött navahóval van-e dolgod.”    

192 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Három kormányzati trükk, melyekre a kvótaellenes népszavazás kampánya épül Tovább
Facebook Tetszik
0
192 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr909922924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (192)
Az utolsó 100 komment:

dunántúli gyerek 2016.08.10. 09:35:40

@felucca02: hazudsz.

A bokorugrokat az eu siman meg tudja allitani, ha akarja, ahogy a magyar kerites is megallitotta.

A magyar kerites 20 mrd forint, a negersegely 6000 mrd nemetorszagban csak 2017ben, lehet valasztani, es a magyarok fognak is.

Ezt mar juncker is tudja, ezert vett vissza a migritukmalasbol.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 09:40:24

@felucca02: mondjuk az teny hogy mellekesen a nepszavazas a ballibsiket a parlamenti kuszob kornyekere veti vissza, de ez nem a magyarok problemaja

Soha rosszabbul elkoltott adoforintokat.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 09:43:35

@felucca02:: "Ez az erődemonstráció most arra kell, hogy elterelje a figyelmet a hívőket is nagyon-nagyon zavaró dolgokról. "
Miert nem lehet elhinni, hogy a felhatalmazas a kormanynak arra kell, hogy Brüsszelben eredményesebben ervenyesitse a magyar érdekeket? Ez a "figyelemeltereles" mivel bizonyítható? Sajnos ugy látom, hogy a kormánnyal szembeni ellenerzes general sok embernel olyan attitűdöt, ami a népszavazashoz való negativ hozzaallast eredmenyezi. Azt nem tudhatjuk elóre, hogy mekkora lesz a hatasa a brusszeli politikara, de ez a legerósebb eszkoz a kezúnkben. Sajnos 4 milliardnal sokkal nagyobb vesztesegeink is voltak, vannak, lesznek.

"A dologról magáról: Amit látunk, az a történelem maga. Ha egymillió, százmillió, egymilliárd ember azt fogja gondolni, hogy irány európa, mert ott nekünk jobb, akkor ide fog jönni. Akár van kerítés, akár nincsen, akár gyorsítottan ítél a szegedi bíróság, akár nem. Ezek játékos jelentéktelenségek a probléma erősségéhez mérten."
Éppen a problema nagysaga miatt kell a lehető legerősebb jelzest brüsszelnek küldeni, hogy változtassanak a politikajukon. Hogy nem az a helyes, amit most cselekszenek, hanem azokban a "kibocsajto" orszagokban kellene a rendteremteshez gazdasagi, szocialis, háborús/ hozzajarulni, ahol a problemak keletkeznek.

"Az már csak hab a tortán, hogy a "nemzeti akaratának" kicsiholásához ordasan ferdítő plakátokkal kell teliragasztani az országot."
Például?
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 09:57:21

@atomic power: Elhinni épen sok mindent lehet, de az elmúlt hat évben a tapasztalat arra tanított, hogy még a kérdéseikben is hazugság van elrejtve.

Anélkül, hogy magamat ballibsiként aposztrofálnám, néhány kérdésben liberálisabb vagyok az átlagnál, néhányban meg konzervatívabb, néhányban meg átlagos.

A figyelemelterelés nem bizonyítható, csupán annyi van, hogy az érdekükben álló dolgokat pörgetik, a kínosakat meg elhallgatják. mondjuk itthon én is így működöm a feleségemmel, de ez ingyen van egyrészt, másrészt meg nem közélet.

Nem érted. Brüsszel akármit változtat a politikáján, ha ide akarnak jönni, idejönnek. Brüsszeli politikától függetlenül. Túl nagyok a világban az egyenlőtlenségek és már adott a technológia, amivel ezeket majd mindenki le tudja győzni. utazás, telekommunikáció.

Például? A párizsi merényleteket bevándorlók követték el? Nem. Városnyi? Nem.

Ettől én még nem akarok egyetlen egy arab bevándorlót sem, félreértés ne essék. De bevállalnék akár húszezer letelepedőt is, ha pártunk és kormányunk elhúzna már a francba.
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 10:03:37

@dunántúli gyerek: A kerítés nem állított meg senkit, odaterelte őket, ahonnan nagyipari módszerekkel szállítottuk őket tovább, államilag szervezett embercsempészetként, ellenőrizetlenül. ha ez nem lett volna, már régen a porban feküdne az a híres kerítésed.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 10:04:48

@atomic power: de, pontosan tudhatjuk h a nepszavazasnak mennyi hatasa lesz brusszelre, hisz tegnap juncker visszavonta a kvotakenyszert a v4 orszagokra
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 10:05:35

@felucca02: ha ez neked az ellenorizetlen, akkor mi az ellenorzott

Idiota
Válasz erre 

gabpocok 2016.08.10. 10:07:42

@atomic power: Akkor szavazhatnánk a tolvaj gecik instant vagyonelkobzásáról,a poltpeti leváltásáról egy munkáját becsülettel végző legfőbbügyészre, a bérek rendezéséről,az oktatás és egészségügy finanszírozásáról, a MANYUP számlámon lévő pénz hollétéről,
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 10:19:52

@gabpocok: szavazhatsz 200ezer alairas, mehet a nepszavazas

Mi tart vissza?
Válasz erre 

gabpocok 2016.08.10. 10:22:21

@atomic power: "Miert nem lehet elhinni, hogy a felhatalmazas a kormanynak arra kell, hogy Brüsszelben eredményesebben ervenyesitse a magyar érdekeket?" Ez most real?? Ember ezzel csak bizonyítod hogy a magyar nép fogyatékosokból áll akik nem tudnak európaiként viselkedni, kompromisszumokban gondolkozni csak enni a szart.... Milyen érdekérvényesítés??? Itt egyedül a fidesz érdekeit érvényesítik az Eu-s pénzek ellopásával.
Válasz erre 

gabpocok 2016.08.10. 10:25:33

@dunántúli gyerek: NEm tudom pl.: Minden állami szerv amelynek fideszes vezetője van?? Vagy ennyire sok az lsd hogy nem veszed észre hogy minden felelősségre vonásra tett kísérletet lesöpörnek az asztalról??? Hivatalból kéne nyomozni már csak a korrupció gyanúja miatt de nincs semmi. Szerinted így lehet??
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 10:28:08

@felucca02: "Elhinni épen sok mindent lehet, de az elmúlt hat évben a tapasztalat arra tanított, hogy még a kérdéseikben is hazugság van." Ettől meg masoknak jobb tapasztalata is lehet. A tarsadalom külónboző szegmenseiben elúnk, lehet más a tapaaztalatunk, s igy a hitünk.
Idealis kormanyzas nincs. Ez altalaban akkor szokott kiderülni, mikor kormanyozni kell. Ne hidd azt, hogy mas orszagokban mindig igazat mondanak a politikusok. Egyebkent az eredmenyesseg nem fontos? Mérlegre kell tenni a dolgokat!

"A figyelemelterelés nem bizonyítható, csupán annyi van, hogy az érdekükben álló dolgokat pörgetik, a kínosakat meg elhallgatják."
Ne legyünk naivak, a politika mindenütt a hatalom megszerzeseről es megtartasaról szol.

"Nem érted. Brüsszel akármit változtat a politikáján, ha ide akarnak jönni, idejönnek. Brüsszeli politikától függetlenül."
Gondolj bele,,hogy milyen könnyen meg lehetne akadalyozni a görög útvonalat,,ha a kompok nem hoznak be a szarazföldre a migransokat.
Az iďő sürget. Meg lehet akadalyozni azt, hogy a migránsok ellepjék Európat, de egyre drasztikusabb eszközök kellenek majd hozza. Ezert felhaborito a jelenlegi brüsszeli tehetetlenseg.

Például?" A párizsi merényleteket bevándorlók követték el? Nem."Városnyi? Nem. "
Merkel nyilatkozta, hogy a multikulturalizmus megbukott. Emiatt teljesen erthetetlen, hogy miert költenek ekkora összegeket az integraciora. A parizsi elkovetók is 2.vagy harmadik generacios bevandorlok voltak. Ha a multikulti megbukott, akor mi lesz par ev mulva a mostani bevándorlokbol?
Mivel nincs felső hatar, ezert a "varosnyi" sem túlzas. Vagy Te hallottál arról, hogy Brüsszel megakarja allítani a bevándorlast?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 10:32:39

@gabpocok: termeszetesen minden allami szervnek fideszes vezetoje van, ilyen a demokracia
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 10:40:04

@gabpocok: Ember ezzel csak bizonyítod hogy a magyar nép fogyatékosokból áll akik nem tudnak európaiként viselkedni, kompromisszumokban gondolkozni csak enni a szart.... Milyen érdekérvényesítés???
A kompromisszumokhoz megfelelő tárgyalasi pozicio kell. Ha nincs mögötted adu, akkor lesöpörnek. A népszavazasi kerdesben megfelelő játekter van a kesobbi kompromisszumokhoz, mivel csak azt tiltja, hogy a parlamant megkerulheto legyen. Tehat nem igaz az, hogy akik nemmel szavaznak, azokban nincs kompromisszumkeszseg.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 10:44:15

@atomic power: brusszel paktalt le edogannal, ugyhogy brusszel halistennek belatta a tevedest. A torokok pedig megallitottak a bevandorlast abbol az iranybol.

Kov. Kerdes, hogyan allitjuk meg a torokoket? Az angolok toltak a torok eu tagsagot, keves sikerrel, most a brexit utan soha nem lesznek eu tagok.

Es mivel a merkel altal beigert torok vizummentesseg erosen kesik, mert a nemetek nagyon viszketnek tole, erdogan bacsi nemsokara nagyon pipa lesz rank.
Válasz erre 

konrada 2016.08.10. 10:47:35

@felucca02:
Nem is kellett ellenőríznünk, mert egy EU-s tagországból, a németek-osztrákok egyetértésével történt.
S mivel nem magyar határon át léptek be az EU-ba, így ha azok verni kezdenék a Dublin II. dobot, küldhetnék vissza a horvátokhoz...
Válasz erre 

gabpocok 2016.08.10. 11:05:22

@dunántúli gyerek: ennyi?? a postom második felére mi a válaszod??
Válasz erre 

konrada 2016.08.10. 11:07:54

@atomic power:
A történelemben igazad van.
A Szahel - és az annak megfelelő ázsiai övezetben kökemény túlnépesedés van, ami felmelegedéssel együtt alkalmatlanná teszi az életterüket arra, hogy annyi embert eltartson. Mivel a korszerű orvostudomány, illetve a segélyek ezt a túlszaporodást segítik, egyre több és több ember él azokon a területeken nyomorszinten, és tömegük folyamatosan nő.
Ebből a nyomorból kiemelkedni egy átlagembernek legfeljebb erőszakkal lehet, ez determinálja azt, hogy egyre több ország kerül közülük polgárháborús helyzetbe, amely tovább rontja az eltartóképességet.

Mindez azt jelenti, hogy már most több tízmilliós, és folyamatosan újratermelődő, illetve növekvő számú olyan nélkülöző van, akiknek még a borsodi falvak nyomorszintje is hatalmas előrelépést jelentene - van víz, valamiféle segély-közmunka.

Ezek miatt igen nagy valószinűséggel ismételni fogja a történelem - sokadszor - önmagát: a népvándorlás kora megismétlődik annak minden nyűgével: a társadalmi fejlődés évszadokra való visszavetésétől kezdve az újra felosztó háborúkig.

Mi most európaiként csak egyet tehetünk: kiépítjük a magunk limes-rendszerét, hogy ez később érjen el minket. A vége persze ugyanaz lesz, mint a Római birodalomnak, de talán kapunk mi is - ha nem is pár száz évnyi, de pár évtizednyi fórt.

...s hogy most mi magyarok miért látjuk ezt át jobban? Mert a Kárpát-medence mindig is a limes határvidékén volt, így tapasztalatból tudjuk, milyen a keleti oldalán lenni, sőt onnan érkeztünk...
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 11:10:12

@felucca02: "Ha egymillió, százmillió, egymilliárd ember azt fogja gondolni, hogy irány európa, mert ott nekünk jobb, akkor ide fog jönni. Akár van kerítés, akár nincsen, akár gyorsítottan ítél a szegedi bíróság, akár nem."

Van kocsid? Zárod? Azt tudod, hogy ha hidraulikus vágóval megyek neki, akkor ki tudom nyitni? Próbálsz egészségesen élni? Azt tudod, hogy ha fejbelőnek, akkor meghalsz akármilyen vitamint szedtél?

Éjszakára zárod az ajtót, ha elmégy otthonról bezárod a házad?
Válasz erre 

gabpocok 2016.08.10. 11:20:37

@atomic power: Értem akkor mindenki menjen arra amerre lát mert kell mindig elsőnek egy adu... NEm hogy pont azért léptünk be az unióba hogy kompromisszumosan EGYÜTT haladjunk egy fasza világ felé neeeem. Menjünk szembe mindenkivel mert mi akkora fasza nép vagyunk ,szarjunk rá hogy az 500 milliós eunak a 60%-a simán befogadná a tényleges menekülteket ,de mi szaros 10 milliós népcsoport majd megmutatjuk nekik hogy mennyire kemények vagyunk....1200 kibaszott ember lett volna össz-vissz akiket leeneőriztek,a taníttatásukat,élhetésüket a németek simán fizették volna. 1200 kibaszott ember mikor tízezrek hagyjk itt az országot mert egy pöcegödör az olyan korlátoltak miatt mint ti. Simán megvezetnek hogy úristen idejönnek robbantgatni úristen igazuk van népszavazzunk. Az hogy a gazdaságunk 0,egészségügy 0,oktatás 0 arra szarunk mert abba lehetne beleszólásunk... Meg egy fenét menjünk neki egy olyan tervezetnek amiből mint uniós tag KÖTELESSÉGünk lenne kivenni a részünket nem csak tartani a markunk hogy jöjjön a pénz, meg engedjenek be vízum nélkül. Jelentsük ki hogy mi ilyen patkányok vagyunk mert mi kemények vagyunk, mi vagyunk a magyarok akik nem kérnek a migránsokból de ha hiteleznek jöjjenek dögivel, mi vagyunk A nép akik lassan beledöglenek mert elment az összes orvos de nincs annyi eszünk hogy hozzunk ide 1-2 migráns orvost mert nekünk nem kell csak a magyar,mi a nép 10 millióan akik a tolvajokat éltetve hagyják hogy meglopják őket mert az könnyebb. Igen könnyebb birka módjára menni a vezír után hogy nekünk nem kell migráns (igaz hogy nem is jönnének ide) minthogy gondolkozni a dolgon hogy mi a tökömért kényszertelepítenének ide?? Ja mert a migránsnak több esze van mint a magyarnak és nem akar egy olyan szarkupacon élni ahol demokráciába burkolózva lopnak,csalnak,hazudnak.... Csak egyszer élném meg hogy ez az istenverte idióta nép elkezdjen gondolkozni. 5x nagyobb gondjaink vannak mint a migránsos faszoskodás ,meg a nagy ellenségkeresés mindenben... Ezért nem jutunk sehova mert ti begyepesedett barmok még belemagyarázzátok a belemagyarázhatatlant a ténybe hogy NEM LESZ KVÓTA ERGÓ SEMMI ÉRTELME NÉPSZAVAZNI.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.10. 11:23:09

@atpijkamo116: "@Sir Galahad: Akkor visszaszívom."MUHHAHAHAH jol beszivtad! Sir Galahad meg aki orulne ha lenne valaki aki levaltja a fideszt.... Ocsem de beszopod tole a hulyesegeit. Nala nagyobb fidesztroll nincs is az egesz blogszferaban. Talan a birka.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.10. 11:26:43

@Barbaarb: "az alkotmányos szabályok miatt " Arra a takolmanyra gondolsz, amit EZ a krmany hozott ossze es amit EZ a kormany akkor modosit, amikor csak akarja? Megs mirol is beszelunk? Ha meg az alkotmany miatt nem lehet feltenni a kerdest, akkor talan alktomanyellenes kerdest akarnak feltenni, nem? Te nagyon belecsusztal ebbe.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.10. 11:29:36

@atomic power: Az ugye megva, hogy a "Brusszel"-ben a mindenkori kormanyunk egyenrangu (nem a nepesseghez vagy gazdasaghoz viszonyitottan aranyos!) TAG? Ha az "erdekei" kinyilvanitasahoz egy nem ugydonto nepszavazast kell csinalnia, akkor az annyit jelent, hogy kurvara inkompetens kormanyunk van.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 11:53:42

@Szelid sunmalac: Nem a kormany erdeke, hanem a nemzeté! Egyenranguak vagyunk, de nem egyedül. V4 és ha így megy tovabb, tovabbi orszagok. Nem a szavazashoz kell a mandatum, hanem az EU Parlamentje ele kerülő, migracios javaslatok befolyasolasahoz.
Válasz erre 

teleorman 2016.08.10. 12:00:57

@atomic power:
Sok az igazság a leírtakban. De...
- iszonyatos aránytévesztés azt hinni, hogy Nyugat-Európa öngyilkosságát egy bármilyen zseniális és hatalmas tekintéllyel bíró (sajnos egyik sem áll) magyar kormány meg tudja akadályozni, ha annak éppen erre támad gusztusa. A legtöbb, amit tenni tud, a magyar határvédelem megszervezése, és való igaz, minden ezzel kapcsolatos, a liberós nyavalygást figyelmen kívül hagyó lépés elismerést érdemelt.
- ám miért kell erre egy hiszteroid gyúlöletkampányt rászervezni, óriásplakátokkal vagy azok nélkül? Nyilvánvalóan és többek által megfogalmazott módon csakis azért, hogy a sokakban lappangó, atavisztkus félelemérzést meglovagolva verjék bele a fejekbe: mi és csak mi mentünk meg titeket az egyetlen igazi veszélytől, ami - micsoda meglepetés - éppen a migráció. Őket utáljátok, ne minket, pedig sok tízezer migráncs se tud annyi kárt tenni az országnak, mint teszünk mi, hangyaszorgalommal, nap mint nap. (Unalmas lenne, nem ismétlem meg, csak utalok rá: klientúraépítő, befeketetés- és piacellenes, bombasztikus szólamokban kimerülő gazdaságpolitika, botrányosan pazarló és tolvaj, Európa legmagasabb adóit nagyrészt nem a közjó érdekében költő állam, szinte minden téren mentális rombolás, államfüggőség és közéleti infantilizmus terjesztése. Stb, stb, stb.)

- persze úgy is fel lehet fogni, hogy minél rosszabb annál jobb, Minél lejjebb csúszik az ország, annál kevesebb migráncs akar majd idejönni, saját tönkretételünkkel ütünk a legnagyobbat a migráncshordán...Evégre ez a legnagyobb veszély, nemde?

Hát ez a büdös nagy átvágás.
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.10. 12:17:06

@atomic power: Es KIK ulnek az EU parlamentjeben???? Tudo-e ki az isten fasza az alelnoke a legnagyobb EU parlamenti partnak?!
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 12:17:34

@gabpocok: "akkor mindenki menjen arra amerre lát mert kell mindig elsőnek egy adu... NEm hogy pont azért léptünk be az unióba hogy kompromisszumosan EGYÜTT haladjunk egy fasza világ felé neeeem."
Milyen kompromisszumra ad alapot az, amikor felelós vezető meghívót küld a migransoknak, kijelenti, hogy nincs felső hatar, s mikor általa nem bevalottan kiderül, hogy nem jól csinálta, el akarja osztani európa szerte. Amikor meg mi megakartuk allitani az aradatot, akkor mindennek lehordtak minket. Amikor vissza akarjak toloncolni orszagunkba azokat a migransokat, akik Görögorszagban leptek be az EU-ba? Nem csak Magyarorszag latja ezt a kerdest igy, hanem sok mas orszag is, csak a specialis helyzetúnk miatt nálunk erőteljesebben jelentkeznek a problémak.
Nem 1200 emnerről van szó, mert jönnek folyamatosan! Akik a megbukott multikulturalis modell szerint akarnak élni, azoknak szíve joga befogadni annyi migránst, amennyit csak akarnak.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 12:23:28

Szelid sunmalac: Az Európai Nepparthoz tartozik Merkel es Junker is, meg a magyar miniszterelnök. Ez is mutatja, hogy nem egyszerü a helyzet
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.10. 12:27:51

@atomic power: Mi a nem egyszeru rajta? Hogy ferditesz? A magyaroknak egy az egyben ugyanolyan sulyuk van az EU-ban es az EU donteshozasi szervekben, mint barki masnak. Nem kell nepszavazas ahhoz, hogy kinyilvanitsak a velemenyuket, minden lehetoseguk adott, hogy anelkul is megtegyek. A tobbi parasztvakitas. Hadd ne sajnaljam mar szegeny szerencsetlen miniszterelnokot, hogy senki nem figyel ra. Hulye vagy?
Válasz erre 

dakotasámán 2016.08.10. 12:39:36

@atomic power: a népszavazás elsősorban nem a migránspolitikáról szól. a főgenya, a további lopáshoz akar támogatást szerezni. az általa gyakorolt "őszinte módon".
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 12:41:42

@dakotasámán: "a népszavazás elsősorban nem a migránspolitikáról szól. "

Ez csak annyit jelent, hogy nem tudsz olvasni. Tök világos, hogy miről szól, csak azt hazudjátok, hogy ami fekete az fehér, ami fehér az fekete. Megszoktuk már.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 12:43:31

@Szelid sunmalac: ha ezt a ballib ervelest kovette volna a kormany bekvotaznak minket is a gecibe

Igy meg h emberkedett orban a v4 pedig melle allt ugy nez ki megusszuk a kotelezo kvotat

Ezt hivjak effektiv diplomacianak, flawless victory
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 12:45:16

@dunántúli gyerek: "Ezt hivjak effektiv diplomacianak, flawless victory "

Egyetértek. Fáj is az ellenzéknek rendesen. :D
Válasz erre 

Szelid sunmalac 2016.08.10. 12:52:52

@dunántúli gyerek: Ha olyan flawless es perfecta diplomacia akkor minek a nepszavazas, ami raadasul nem ugydonto? Te valahogy megint kurvara belekeveredsz a dologba.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 12:53:36

@$pi$: tegnap olvastam, h junker azt nyilatkozta h mi keuropaiak, akik meg nem allunk keszen az uj idok uj szeleire, nem kell senkit befogadnunk cserebe tobbet varnak tolunk a hatarvedelemben.... ove a latszat, mienk meg egy jo deal.
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 12:55:04

@Szelid sunmalac: "Ha olyan flawless es perfecta diplomacia akkor minek a nepszavazas, ami raadasul nem ugydonto? "

Kártyázni úgy tudsz, hogy vannak a kezedbe ütőkártyák. A legjobb kártyásnak is kellenek lapok.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 12:55:43

@Szelid sunmalac: ma mar okafogyott a nepszavazasunk, de amikor dontottek rola akkor meg nem ez volt a helyzet.

Es junker nyilatkozatat meg megfeleloen le is kell papirozni, mert sokat iszik es felrebeszel
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 12:57:46

@dunántúli gyerek: "ove a latszat, mienk meg egy jo deal. "

Hát persze! Félnek attól, hogy németországban, meg svédországban meg párizsban is felmerül a népszavazás kérdése.

De elcseszték, mert most már megcsináljuk és az internet tele van európai polgárokkal, akik azt kérdezik, hogy náluk miért nincs egy orbán. Pár hét múlva amikor az újság tele lesz azzal, hogy 90% nem akar allahuakbart Hans is elgondolkodik, hogy "ugyan már, nálunk mi lenne az eredmény?" és megváltozik a leosztás.
Válasz erre 

Exploiter 2016.08.10. 13:08:11

@$pi$:

Nem tudom, mi változik.
A jelenlegi két hír, ami az ügyben érdekes volt:
- angolok építenek franciaországban k. nagy falat, biztonsági megfontolásból. Tuti a lengyelek ellen.
- a németek az eu-s támogatások megvonásával próbálják zsarolni a keleti országokat.

Bónusz hír, akinek van esze, azért érti is:
Putyin haverkodik a törökökkel...

Itthon meg a mocskos orbán - mocskos liberálisok mentén megy a buli, még mindig, 2016 közepén. Ügyes.
Mint a blogíró, a szarva közt a tőgyít.
Válasz erre 

eßemfaßom még áll 2016.08.10. 13:15:35

Nekem ez jutott a posztról az eszembe:

"nem azt mondták Feri, hanem azt, hogy elmész te a picsába"
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 13:16:30

@$pi$: van rugalmassag merkelben is es junkerben is, ez jo jel

En drukkolok h az eu ne essen szet, es ha emlitett szemelyek is szeretnek megtartani a hivatalukat akkor nekik is meg kell hallgatni a zembereket
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 13:18:29

@Exploiter: "Nem tudom, mi változik."

A hivatalos vélemény szerint a németek többsége bevándorlókat akar csakúgy mint szinte az összes európai országban.

He elmégy a youtube-ra, belenézel a csevelybe egy migránsok nagyszerűségét méltató mainstream dokumentumfilm alatt, akkor kábé 100% utasítja el a migránsok befogadását.

Ezt előbb-utóbb a hivatalos európai politikának is el kell fogadnia és akkor megváltzik a helyzet. Ezt indukálhatja a magyar népszavazás.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 13:27:37

@Szelid sunmalac: Légyszives indokold meg, hogy mi volt a ferditésem! Ha jem tudod, az jelzéértékü! Ha hebizonyitod, akkor elismerem, hogy hülye vagyok!
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 13:31:18

@dakotasámán: Olvasd el a nepszavazasi kérdest es akkor megtudod, miről szól!
Válasz erre 

2016.08.10. 13:33:19

A migránsok eddig is az emberiességre hivatkoznak, ám azt látjuk, Európában erről elfelejtkeznek. Az ilyen cikkek írói mit fognak mondani 10 év múlva a gyerekeiknek? Hogy valójában már akkor ellenálltak? RESPECT, csak ezt el kellene mondani a bevándorlóknak is.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 13:46:26

@Exploiter: a csehek nem szarral guritanak, ott kapasbol az eu tagsagrol akarnak nepszavazni. Hollandiaban szinten.
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 13:51:50

@teleorman: Szét kell tudni választani a kormanyhoz való viszonyt es a nemzet hossútavú erdekeiről szóló népszavasashoz való viszonyulasunkat.
Nem a kampany minősegevel kell foglalkozni, hanem azzal, hogy mi a viszonyunk a feltett kérdeshez. A kerítes csak egy szükseges, de nem elegseges módja a migransaradat lassítasanak. A tovabbi lepeseket is meg kell tenni, de ezt mar a nemzetközi politikai porondon. Ebből a szempontból mindegy, hogy milyen belpolitikat folytat a kormany, hiszen a kormanyok valtoznak, de mi tovabbra is itt élünk a Karpat medenceben!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 13:55:45

@atomic power: pontosan.

De a tobbseg ezt felfogja. A balosok kozul, aki elmegy, a tobbseg nemet mond majd az illegalis migraciora, barmit mondanak nekik az aktualis vezetoik.
Válasz erre 

Barbaarb 2016.08.10. 13:56:49

@Szelid sunmalac:

Az alkotmányt hogyan is módosíthatná kénye-kedve szerint?
Az alkotmány szűkíti a népszavazás mozgásterét az EU-val kapcsolatos kérdésekben, ezért bármi EU-val kapcsolatosat akarunk népszavaztatni, az alkotmányellenes.
A feltett kérdés viszont végül is nem alkotmányellenes.

A személyeskedést hagyd akkorra, amikor rendesen sikerült összeszedned az érveidet.
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 14:02:01

@$pi$: Nem teljesen, a magyar népszavazás elsősorban arról szól, hogy egy korrupciós ügyekben eléggé érintett kormány akármilyen kérdésben maga mellé tud-e állítani egy többséget. Ezt az akármilyen ügyet régóta lámpással keresik, mert ettől remélik a renomé helyrerázódását. Most éppen a menekültválságot találták meg és egy pillanatra ettől valóban úgy tűnhet, hogy a kisebbségi komplexusokkal küzdő, nárcisztikus, felpuffadt focisat Európa megmentője szerepében tündökölhet. Nem is lesz nehéz dolga, a magyarok köztudomásúan bezárkózók, új dolgokra nehezen fogékonyak, tehát simán összejöhet neki az áhított nagy-nagy többség, amit ezután a kormánypárti közmédia naponként fog az arcunkba tolni. valójában nem érdekli őt sem európa, sem az ország sorsa, csakis a saját kis sértett lelke.
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 14:05:41

@dunántúli gyerek: Nem okvetlenül, én például faszt fogok rajzolni a szavazólapra, aminek a másik végén orbán szája lesz. Ez a konstrukció a NASA számításai alapján jobban gyengíti az érvényességet, mintha csak simán nem megyek el.
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 14:24:46

@felucca02: "Nem teljesen, a magyar népszavazás elsősorban arról szól, hogy egy korrupciós ügyekben eléggé érintett kormány akármilyen kérdésben maga mellé tud-e állítani egy többséget"

Oda van írva magyarul egy viszonylag egyszerű mondatban, hogy mire lehet szavazni. Az, hogy ebbe a jó és a gonosz évezredes harcát véled felfedezni legyen már a te magánügyed. :)
Válasz erre 

konrada 2016.08.10. 14:33:50

@felucca02:
Ez egyébként nem így van, de nem baj.
(Ti. az érvénytelenül szavazót is belszámítják a szavazatok közé, így részvételeddel segíted az érvényességi küszöb elérését...)
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 14:36:14

@felucca02: Marad a gyerek, ha jatszik,
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 14:40:30

@konrada: Pontosan egy ilyen helyesbítésre vártam, hogy tudjam, mit kell tennem, bevallom, kicsit bizonytalan voltam:)
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 14:44:06

@felucca02: a fidesz 10 eve toronymagasan vezet minden kozvelemenykutatast, tehat a renome helyreallitasara nem elsosorban nekik van szukseguk

Szerintem a balpartoknak a mostani kampany egy kihagyott lehetoseg a sokat emlegetett nemzeti minimum felallitasara

Ettol meg igaz amit a korrupciorol irsz.
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 14:44:38

@$pi$: Ugyebár ismerjük azt a jelenséget, amikor egy mondat a jelentéskörnyezete okán éppen nem azt jelenti, amit jelentenie kellene. Tehát bármennyire takaróztok is ezzel az "oda van írva, hogy miről szól"-szöveggel, pontosan tudja mindenki, akinek 80-asnál nagyobb az IQ-ja, hogy miről szól.

Nem kell hülyének néznünk egymást. Ha ez hatalomtechnika, azt nyugodtan be lehet vallani, attól még pártunk és kormányunk ugyanazt a gyászos teljesítményt fogja nyújtani, mint eddig.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 14:48:32

Raadasul senki nem gatolja meg a baloldalt, hogy csinaljon egy nepszavazast olyan kerdesben amilyet akar: 'on szerint orban rendszere diktatorikus, korrupt?'

Csak kell hozza 200ezer alairas+ osszhangban kell lennie a tvekkel
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 14:50:47

@dunántúli gyerek: "... fidesz 10 eve toronymagasan vezet minden kozvelemenykutatast..."

Jajaja, ez így van, de jól láthatóan megkezdődött egy erózió, ami minden maffiatörténet alapja, amikor a tagok kezdenek összeveszni a koncon, és ez kifelé is láthatóvá válik, tehát valamit már sürgősen kellett csinálni...

Mondjuk ez vélhetően kevés lesz hozzá, ágyúval verébre, két évvel a választások előtt, tehát még elő kell majd kaparni valami jó kis ügyet, amitől a tábor összezár.
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 14:51:56

@dunántúli gyerek: Tudod, ez nem működik, mert megjelenik a néni a bélyegzőóránál, satöbbi.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 14:52:41

@felucca02: akkor meg?

Diktatura van es tema lezarva.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 14:55:12

@felucca02: vagy inkabb adot kell csokkenteni, az mindig bejon
Válasz erre 

Andy73 2016.08.10. 15:09:32

"Egyébként Líbia lakossága 7 és félmillió, úgyhogy a távozni szándékozó 1 millió fő enyhén szólva túlzónak tűnik. "

Ez komoly, Alfi? Még azt sem tudod, hogy Líviából nem csak a libaiak jönnek át Olaszországba? És azt sem, hogy már több százezren keltek át csak az idén, de ennél nyilván jóval többen szeretnének és készülnek rá?

A blogger megint hozta a szintjét, a béka seggel alól. De minél sötétebb, annál arrogánsabb. Még egy adalék, hogy miért teljesen esélytelen a magyar baloldal, hiszen még a bloggereik is ilyen gyengék.
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 15:33:16

@felucca02: "Jajaja, ez így van, de jól láthatóan megkezdődött egy erózió, ami minden maffiatörténet alapja, amikor a tagok kezdenek összeveszni a koncon, és ez kifelé is láthatóvá válik, tehát valamit már sürgősen kellett csinálni..."

Húha, akkor az mszp-szdsz koalíciónál jó nagy lehetett a konc, mert hatfelé szakadtak! :D
Válasz erre 

sas70 2016.08.10. 15:40:59

Bevette mindenki a fideszes faszt és szopja torokra!
Addig sem kell arról a mérhetetlen lopásról beszélni, amit Orbán irányít a memelukjain keresztül!
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 15:48:31

@sas70: "Addig sem kell arról a mérhetetlen lopásról beszélni"

Másról sem beszéltek már mióta "jóbarát" felbuzdított titeket. Mondjuk sok konkrétumot nem sikerült összehordani. :)
Válasz erre 

felucca02 2016.08.10. 15:54:45

@$pi$: Igen, ott is jó nagy volt a konc, el is zavartuk őket a búsba, de ezek most tízszer akkora erővel folytatják.

Tudom, tudom, ha megfelelően nemzeti lennék és magyar, akkor ezt nem venném észre. Hát, úgy látszik, nem vagyok elég magyar. Igyekszem felnőni, megígérem.

Addig is, milyen konkrétumot hiányolsz?
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 16:01:50

@felucca02: Mint mondjuk ahogy a cucik lebuktak, számla, összeg, ilyenek. :)
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 16:27:55

@felucca02: @$pi$:

Egy bajai kamuvidió volt meg egy titokzatos ződ dosszié, amit ott őriznek ahol gyurcsány a diplomamunkáját
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.10. 16:30:32

@dunántúli gyerek: A gyurcsány szakdolgozatáról beszélgettünk múltkor pár egyetemi arccal. Kivétel nélkül mind azt mondta, hogy valami olyasmit keresünk, ami nagy valószínűséggel soha nem is létezett. :D
Válasz erre 

1ghost 2016.08.10. 16:51:36

@Andy73:

"Még azt sem tudod, hogy Líviából nem csak a libaiak jönnek át Olaszországba?"

Én édes jó Istenem! És az ilyen hülyéknek még szavazati joga van, és bérlete a birkamenet első sorában.

Hiába na! A fidesz tábor ma már semmivel sem több, mint a gondolkodásképtelen ostobák és a gátlástalan rablók gyülekezete!
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 17:25:48

@1ghost: Mi a baj ezzel a mondattal? ÉRVEK?
Válasz erre 

1ghost 2016.08.10. 17:32:42

"A tolvaj fideszesektől félti a párt népszerűségét Kövér László."

Hát ez haláli! Most olvastam, élvezzék!

propeller.hu/itthon/3235229-tolvaj-fideszesektol-felti-part-nepszeruseget-kover-laszlo
Válasz erre 

atomic power 2016.08.10. 17:44:39

@1ghost:"Még azt sem tudod, hogy Líviából nem csak a libaiak jönnek át Olaszországba?" Nem írtad meg, hogy mi a baj ezzel a mondattal! Az írójat meg nagyon durvan letromfoltad! Varom a magyarazatot! Egyebkent gusztustalan,,de indoklas nelkúl hitetelen! Mindenkihez így viszonyulsz? Sok sikert hozzá!
Válasz erre 

1ghost 2016.08.10. 17:51:19

@atomic power:

Legújabb nickedhez grat!

DE

Hamar kiderült viszont, hogy ezen is ugyanolyan hitvány, hazug, bérfideszes vagy, mint a többin.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 18:04:15

@1ghost: A líbiaiak mióta négerek?
Válasz erre 

kovier 2016.08.10. 18:35:13

@atomic power: Kedves "vitapartner"! Nem akarok vitatkozni, mert hozzászólásaid azt bizonyítják, hogy vagy csúsztatsz, vagy magad sem érted a folyamatokat, így pedig értelmetlen lenne. Például. Az, hogy az Európai bíróságon megtámadták a "kötelező" kvótát (amiről tudjuk, hogy nem létezik tehát gyakorlatilag minden értelmetlen, ami folyik ez ügyben ma Magyarországon!!!), nem egyenlő azzal, hogy mi népszavazunk egy nem létező problémáról, és óriásplakátokon, de minden más módon is gyűlölködünk miatta. Aztán: az hogy az általam említett "rendszereknek vannak különbségei is, nem jelenti, hogy nincsenek szomorú hasonlóságok is. Én azokról beszéltem, mert azokról érdemes. Továbbá: az, hogy a gyűlöllekteltés bennem indulatot kelt, és ennek angot adok, az nem, nem gyűlölködés. Itt pedig, attól függetlenül, hogy nem rúgnak ki minket az eu-ból, és nem meri az ellenzék nevén nevezni, diktatúra van, és vígan épül tovább, pont, mert túl szemérmesek vagyunk erről igazán beszélni. Csak nézz utána, mit is jelent a diktatúra, ha már magadtól nem érzed. Te, úgy látom, hivatásos vitatkozó vagy, szinte minden hozzászólásról van véleményed, mert vagy azt hiszed, hogy mindent te tudsz helyesen, vagy ezért fizetnek, úgyhogy én lemondok a veled való vitáról, mert ezek mind értelmetlenné teszik.
Válasz erre 

kovier 2016.08.10. 18:38:25

@a BircaHang Média szerk.: Milyen ellenségnek??? Amit orbán kreált??? Azok csak a ti ellenségeitek, azoké a birkáké, akiknek orbán kolompol! A többség az az aktív kisebbség, amely ugyanolyan birka, mint te vagy!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.08.10. 18:59:39

@Kovicser: A baloldal szerint a migráció is nem létező probléma volt 1 éve.

Most erre mondják hogy nem létező probléma.

Junker meg mégse telepít ide kötelezően 1500 homoki négert. Ezt akartuk elérni, elsősorban, meg hogy ilyen szinten ne ugassanak bele a dolgunkba.

Sikerült, elértük. Orbán nyert, a baloldal pedig le van szarva.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.10. 21:06:46

@Kovicser: Kedves "vitapartner"! Úgy valoban nehez vitatkozni, hogyha megtórtént dolgokat is bizonyitani kell! Nezz utana, mert a Magyar Kormany 2015. december 3-an nyujtotta be keresetét az Europai Bírosagon a kötelező kvóta ellen, ahogy a Szlovak Kormany is megtette. Ha nem letezik kótelező kvóta, akkor mit tamadott meg a ket kormany. Vilagosits fel legyszives,ha nem így van, akkor elismerem, hogy hülye vagyok.

"Aztán: az hogy az általam említett "rendszereknek vannak különbségei is, nem jelenti, hogy nincsenek szomorú hasonlóságok is."
A hasonlósag meg nem azonossag! A hazimacska is hasonlit az oroszlanra, de azert nem tevestjük a kettőt össze! Ugye?

" a gyűlöllekteltés bennem indulatot kelt, és ennek angot adok, az nem, nem gyűlölködés."

De nem is jó tanacsado! De tenyleg, szerinted egy diktatórikus rezsimet miert tűr meg az EU? Örülnék, ha erre választ kapnék! Annak idejen Jörg Haider Ausztriajat valosaggal blokad ala helyeztek, pedig az sem volt diktatura.
"Te, úgy látom, hivatásos vitatkozó vagy, szinte minden hozzászólásról van véleményed, mert vagy azt hiszed, hogy mindent te tudsz helyesen, vagy ezért fizetnek, úgyhogy én lemondok a veled való vitáról, mert ezek mind értelmetlenné teszik."

Nem vagyok sem hivatasos vitatkozó, sem fizetett hozzaszólo. Nagyon sok mindent nem tudok, de arra vigyazok, hogy amit állítok, az lehetőleg igaz legyen. Ha nem vagyok biztos benne, inkabb nem mondom. Ha megis valamit rosszul tudok, meghajolok a bizonyitekok előtt.
Vitatkozni pedig nem azert kell, hogy legyőzzük, hanem azert, hogy meggyőzzük a masikat. Ervekkel, bizonyítekokkal. Aki kilep egy vitabol, az azt bizonyitja, hogy nem eleg felkeszült, mert a fenti tulajdonsagok hianyoznak belőle. Buenos noces Amigo!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.10. 21:09:35

@1ghost: Fröcsögésen kivül másra is képes vagy? Meg mindig nem válaszoltal a kerdesemre!
Válasz erre 

1ghost 2016.08.10. 22:06:15

@atomic power: "Aki kilep egy vitabol, az azt bizonyitja, hogy nem eleg felkeszült, mert a fenti tulajdonsagok hianyoznak belőle."

Esetedben nem ez a helyzet! Hanem az, hogy egy hazug, jellemtelen bérfideszes vagy. Hazug emberrel meg az vitázik, akinek elment a józan esze.

Érteni, nertárs?
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.11. 07:29:25

@Kovicser:

Az iszlamjzmus naojainak jelentős ellensége.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.11. 07:32:40

@sas70:

Ez a korrupciós lemez nem működik, tessék valami újat kitalálni.

A ballibek a korrupciós lemezükkel igyekeznek leplezni azt, hogy ők is korruptak, valamint azt, hogy az országot ki akarják árusítani a nyugatnak, visszahova a régi rendet, melyben minden magyar tisztelgett Brüsszelnek és Washingtonnak.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.11. 07:34:06

@1ghost:

A "bérfideszes" szó jelentése ballibául = "nem a mi fizetett emberünk". Szinoníma: antiszemita, fasiszta.
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.11. 07:35:59

@Kovicser:

"tehát gyakorlatilag minden értelmetlen, ami folyik ez ügyben ma Magyarországon"

A jelenlegi politika célja: meggátolni azt, ami ma még nincs hivatalosan, hogy ne is lehessen soha.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.11. 07:38:36

@1ghost: Nem jól kommunikálsz! Ez ìgy nagyon állátszó! Az nem batorsag, hogy arc es nev nelkül pocskondiazol mindenkit, aki mas veleményen van. Nem parbajozni hívlak,nem kell megijedni. Legy ferfi és ha mar nem vitatkozol, legalabb bizonyitsd be, hogy hol hazudtam! És persze még mindig nem indokoltad meg, hogy mi a baj ezzel a mondattal: "Még azt sem tudod, hogy Líviából nem csak a libaiak jönnek át Olaszországba?" Ha nem tudnad,,a vilag nem "fekete-feher", hanem vannak benne árnyalatok is! Az, hogy egy kérdesben egyezikmvalakinek az állaspontja a masikkal,,az nem jelenti azt, hogy bérenc. Ha ismeretlenül, adott kérdesben megnyilvanuló velemenye alapjan valakit megbélyegzel, elhúzodsz a magyarazatoktol,akkor a vilagot ismcsak egloldaluan fogod latni. Nezd meg, hogy politikusok, újsagirók,teljesen ellentetes velemennyel is tudnak egymassal vitatkozni! Ehhez azonban kell egy bizonyos intelligencia, ismeret, politikai kultúra, s nem ez az útszéli stílus!
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.11. 07:38:44

@1ghost:

Mi ezzel a gond?
Válasz erre 

1ghost 2016.08.11. 08:49:33

@atomic power:

A tegnapi egész napot itt töltötted, nickjeid tucatjain nyomva a narancsgöbbelsi cuccut.

Rendben! Elvégre azért fizet a tolvaj, korrupt gazdád, hogy az ocsmány hazugságait terjeszd a neten, dejszen meg kell próbálni a netből is köztévét csinálni, ha már direktbe nem lehet.

DE

Mondd, neked kibaszott fontos mindenben hazudni? Egy pillanatra sem tudsz kibújni rút jellemedből?

Ugyanis, nem azt pocskondiáztam, aki más véleményen van, hanem azt, aki gátlástalanul hazudik.

Nertárs! Kapd össze az agyadban lévő két bitet és próbáld ezt a fejedbe vésni. Ha másképp nem megy, tetováltasd a homlokodra!

Világos?
Válasz erre 

$pi$ 2016.08.11. 11:24:13

@1ghost: "Rendben! Elvégre azért fizet a tolvaj, korrupt gazdád, hogy az ocsmány hazugságait terjeszd a neten"

Egy mondatban két embert rágalmaztál meg, közben meg vagy győződve, hogy a másik a hazug ember. Gratulálok!
Válasz erre 

sas70 2016.08.11. 14:21:55

@a BircaHang Média szerk.: Ó a fidesz nem korrupt, csak néha a pénzek elveszítik a közpénz jellegüket. Persze ez szükséges, hogy legyen nemzeti burzsoázia azokból, akiknek Orbán megengedi. Olyan szép ez, édes istenem!
Válasz erre 

Andy73 2016.08.11. 14:22:46

magyarhirlap.hu/cikk/59490/Soha_ennyien_nem_hasznaltak_a_Libia_es_Olaszorszag_kozti_migracios_utvonalat

Minden eddiginél több migráns vállalkozik idén arra, hogy megtegye a Líbia és Olaszország közötti veszélyes tengeri utat, ami az Európai Unió és Törökország között kötött menekültügyi paktum következménye – hívta fel a figyelmet kedden az unió határvédelmi ügynökségének (Frontex) vezetője. - See more at: magyarhirlap.hu/cikk/59490/Soha_ennyien_nem_hasznaltak_a_Libia_es_Olaszorszag_kozti_migracios_utvonalat#sthash.ggULX3Ef.dpuf

A cikkből kiderül, hogy Líbiából nem csak a líbiaiak jönnek Európába, hanem Afrika sok más országából is. És a Közel-Keletről is sokan arra kerülnek, amióta lezárult a balkáni útvonal.
Válasz erre 

Andy73 2016.08.11. 14:27:13

Martin Schulz: Szeged egy “elkötelezetten baloldali város, oda bármelyik menekültet el lehet küldeni”
MTI - SZEGEDma
2016. márcszegedma.hu/hir/szeged/2016/03/martin-schulz-szeged-egy-elkotelezetten-baloldali-varos-oda-barmelyik-menekultet-el-lehet-kuldeni.htmlius 23., szerda • Cikk nyomtatása • Küldés e-mailben
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.11. 14:29:54

@sas70:

De, korrupt a Fidesz is. Ezt klevesen tagadják. Csak éppen ennek semmi jelentősége.
Válasz erre 

Andy73 2016.08.11. 14:30:50

"Eltitkolt" találkozó: Schulz és Botka egyeztetett a migránsok befogadásáról?
www.atv.hu/belfold/20160324-eltitkolt-talalkozo-schulz-es-botka-egyeztetett-a-migransok-befogadasarol
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.08.11. 16:52:38

@1ghost: Nem veszed észre, hogy én tisztesseges hangnemben szólok hozzád,,Te meg állandóan a személyemben sertegetsz es olyan dolgokat alliitasz rólam, amiről nem tudsz meggyőződni! Gondolj bele, ha Te azt állitod, hogy en fizetett hozzászólo vagyok, s én jól tudom, hogy ez nem így van, akkor mejnyire van hitele más állitasodnak! Ezt sárdobalasnak hívjak a politikában!
Azt terjesztik bizonyos ellenzeki körökben, hogy nincsen kötelező kvóta. Akkor ehhez mit szólsz:
NÉPSZAVA online 2016. februar 26.: Dimitrisz Avramopulosz EU-biztos kijelentette: "nem szabad elfelejteni, hogy a menedékkérők elosztására vonatkozó kvótarendszer felállításáról korábban kötelező érvényű döntés született az Európai Unió Tanácsában".
Magyarázd el nekem, én elfogadok mindent, ha feloldod ezt az ellentmondást!
Nekem csak 2 bit van a fejemben, Neked bizonyara terrabájtnyi, így nem lesz nehez feladat. Persze az ominozus mondatot is, amira meg mindig nem válaszoltal!

"Ugyanis, nem azt pocskondiáztam, aki más véleményen van, hanem azt, aki gátlástalanul hazudik."
Itt az alkalom, hogy megszégyeníts hazugsagaim miatt! Varom a tenyeket, ha sikerül, akkor a homlokomra tetovalom, hogy igazad van!
Válasz erre 

Andalúziai kutya 2016.08.13. 13:08:36

Ez az egész plakát kampány csúsztatás, ferdítés, uszítás, és ráadásul még jogszabálysértő is (tilos nemzetközi szerződésben vállalt kötelezettségről népszavazást kiírni ugyanis, és amikor nem lehet népszavazni a vasárnapi boltzárról, meg a földmutyikról amik tényleg érintenek mindannyiunkat, hogy az ügynöklistákról ne is beszéljünk.... mégha ésszel képtelenek is felfogni sokan, akkor egy ilyen SZARRA, ne hagyjuk már, hogy elbasszanak annyi pénzt, amiből akár az egészségügyi körbetartozásokat is végleg meg lehetne szüntetni (és itt most nem csak a 4 milliárd forintról beszélek amibe egy népszavazás kerül, hanem abba a kb. napi 1 miliárdba amibe ez az agymosó gépezet kerül).
De a mondanivalóm nem ez, hanem az, hogy szép szép, ahogy a fotelből az ember elhiszi, hogy itt most valami szabadságharc van, hogy a mi kerítésünk az sej de jó, és bizony ez állítja meg abban a korszakban a szegénységben és háborúban tartott emberek egy részét, amelyikben épp annyi ember él a földön mint még eddig soha. Az a helyzet, hogy tavaly amikor a legjobban döngette az az ember a mellét, akinek úgy hiányzott ez az egész botrány mint egy falat kenyér, hogy végre ne a korrupcióról, a lopásaikról, és a többi vállalhatatlan és olyan ügyekről beszéljenek, amelyek önmagukban egy európai demokráciában (amely kritériumokból jelenleg sajnos egyiknek sem felelünk meg, mert a mentalitás inkább jellemző a harmadik világra, mint európára per pillanat) is alkalmasak lennének arra, hogy bizony az ezeket elkövető kormányzat nemcsak hogy megbukjon, de még hosszú hosszú évekre börtönbe is kerüljön (nem kell ám messzire menni, itt van tőlünk egy ilyen tekintetben európai ország.... durva kimondani, de Romániáról van szó). Szóval amikor tavaly épp előadta a nagy szabadságharcost, és hülyítette minden létező csatornán az erre fogékony plebset, na akkor lett szépen csendben 2 nap alatt 80.000 ember átengedve Horvátországból Ausztriába, se nem regisztrálva, se nem fényképezve, semmilyen módon nem betartva az eus menekültpolitikát
Mert kellett a balhé a tv-be, kellett mutogatni a tv-be azt, hogy nézd már, mi folyik a keletiben? Na mi folyik, csak annyi hogy szerencsételeneknek megengedték 2 napig hogy mehessenek tovább, persze hogy mindenki jött egyből, hogy végre elhagyhatja ezt a gettót, és máris újra tilalom, és rohamrendőrség, és kamera, és megint lehet pózolni, hogy látjátok feleim szümtükkel, micsoda csorda, és én bizony ezektől védelek meg majd titeket..... és miközben ezt pózolták kifelé a világnak, szép csendben, és most nyilván az ő túlzásukkal és retorikai fordulatukkal fogok élni, de akár 80.000 terroristát engedtek át szánt szándékkal, és kormányzati akarattal az országon, mindenféle regisztráció és ellenőrzés nélkül, Szóval ha szeretnél kicsit jobban rálátni a helyzetre, javaslom menj ki közéjük, nézd meg miért is állsz ki, nézd meg, hogy radikalizálja ezeket az embereket a MI KORMÁNYUNK.... Mert ha mondjuk te 3 hónapot kell hogy a saját szarodban ülj, hogy még egy sátrat se állíthass fel az esőben, hogy még a gyereked se tudd elvinni egy orvoshoz aki mondjuk még csak 1 hónapja van ezen a világon, de azt mindet egy tranzitzónában (ami nemzetközi jogilag bőven a vicc kategória megincstak) tölti, az vajon mennyire lesz utána hálás, és motivált tagja egy adott társadalomnak.... De tovább megyek, te mennyire vagy hálás és motivált tagja ennek a társadalomnak? Mert szerintem a dolgok jelen állása szerint a magyar társadalom élén a magyar nomenklatúrával megérett a pusztulásra, és hiába a nagy szavak, a kék plakátokba ölt milliárdok, de még akár a kert végébe épített kisvasút is, bizony itt komoly gondok vannak, és nem a menekültek miatt. Szerinted hány évig fog működni a magyar társadalombiztosítás, mikor omlik össze a nyugdíjrendszer? Napi szinten költ a magyar állam által a magyar társadalom fentarthatatlan bürökratikus hülyeségekre. Vállalkoztál már valaha? Elgondolkodtál már azon, miért itt a legnagyobb szopás vállalkozni egész Európába? Nem lenne ésszerűbb megszűntetni a saját magunk szopatására drága pénzből fenntartott rendszereket? Ezek megint olyan kérdések, amik bizony hatással vannak ránk. Lehet, hogy el tudják adni, hogy most itt bizony szárnyal a gdp (papíron), de aki lát is és nem csak néz, az tudja, hogy a maguknak kiosztott eu-s támogatások, földárverések stb.-k pörgetik papíron a gazdaságot, de amikor rájönnek, hogy a latifundiumukat senki nem fogja megművelni, mert nem maradt itt ember, akkor mi lesz? Saját jogunkon rohanunk a vesztünkbe.Összefoglalva: kormányunk jelenleg az emberi természet legaljára épít, amikor behashajtózott pogácsát adnak a menekülteknek, majd felpakolják őket arra a buszra ami átviszi őket ausztriába, megkerülve a teljes eus és magyar menekültügyi szabályozást, és mi történik szegényekkel eközben? Engedelmeskedve a fizika és a biológia törvényeinek összefossák a buszt, és ez szuper a kormánynak, újra vannak vágóképek a hiradóba...
Válasz erre 

Szúrófény 2016.08.14. 09:23:47

@Barbaarb:MÁRIA TERÉZIA, Ausztria, Magyarország és Csehország királynője (1771-1789)
"A továbbiakban egy sidó sem maradhat itt, mindegy milyen indoklással írásos engedélyem nélkül. Nem ismerek egy másik kellemetlen kártevőt az államon belül, mint ezt a fajt, akik csalásukkal, uzsorájukkal és pénzkölcsönzésükkel elszegényítik az embereket, és semmitől sem riadnak vissza, amit egy tisztességes ember nem csinál. Következésképpen amennyire csak lehet, meg kell szabadulnunk tőlük."

"Egyetlen ország sem engedheti meg magának a tömeges és ellenőrizetlen bevándorlást, amely megrengetheti a társadalom alapjait. Fizikailag és másként is veszélyes. Joby Warrick, a Washington Post"
Válasz erre 

Szúrófény 2016.08.14. 09:25:28

Emlékezzünk régi "bevándorlóinkra
A valóban nemzeti érdekű orosz cár üldözötteire!

Széchenyi „ez a népcsoport (zsidók) a jogtalanság „minden mindegy” hangulatában folyamodott csalásokhoz, amely a jobbágyság eladósításához, tömeges elárverezéséhez! (Lásd deviza hitel kormányzati kényszer rásegítéssel!) Úgy látja nem lett volna szabad az elmúlt évtizedekben olyan hatalmas tömegekben beengedni őket, amelyikre egyik országban sincs példa!
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc
"A zsidókat felszabadítják, Magyarország az ő birodalmuk lesz, az új Paradicsom négy folyóval, három heggyel és a kettős kereszttel. És az Apokalipszisben én, szerencsétlen, főszerepet játszom." Széchenyi
Az atiszemituzmussal az a legnagyobb baj, hogy MA MÁR NEM AZ SZÁMIT ANTISZEMITÁNAK AKI GYŰLÖLI A ZSIDÓKAT, HANEM AZ, AKIT A ZSIDÓK GYŰLÖLNEK!!!!
Válasz erre 

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.15. 05:28:12

@felucca02:

Miről kellene elterelni a figyelmet?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard