Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ki lőheti ki Rogán Antalt Orbán Viktor mellől?

Ki lőheti ki Rogán Antalt Orbán Viktor mellől?

Mondanánk, hogy szorul a hurok Rogán Antal nyaka körül, ám sokszor olyan érzésünk támad, mintha a propagandaminiszternek nem is lenne nyaka, annyira felülírják a fizika, a biológia, valamint a politika törvényeit a történtek. Rogán nyugodtan élheti életét a luxuslakásában, helikopterezhet, dubajozhat, mégis úgy tűnik, nem érzi a szorítást a nyakán. Meddig mehet ez így tovább? Egyszer vége lesz ennek, vagy már olyan magas a társadalom ingerküszöbe, hogy lényegében bármit megtehet a hatalom oltalmában? Ezúttal megpróbálunk válaszolni ezekre a kérdésekre.

24_hu_30.jpg

Fotó: 24.hu

Régóta rebesgetik ellenzéki oldalon, hogy az a politikai erő tud a kormány komoly kihívója lenni 2018-ban, amelynek sikerül kilőnie Orbán Viktor mellől Rogán Antalt vagy Habony Árpádot, esetleg Matolcsy Györgyöt. Ezekre a trófeákra már a Jobbik is ráhajtott azzal, hogy a letelepedési kötvények megszüntetését szabta az alkotmánymódosítás támogatásának feltételéül, így egyszerre szúrhatnak oda a miniszterelnöknek és a kötvénybizniszben érdekelt bizalmasainak. Matolcsy jegybankelnökként annak ellenére állja a sarat, hogy az utóbbi hónapokban számos botrányáról számolt be a sajtó, és keményen támadta őt az összes ellenzéki párt is.

Rogán, Habony és Matolcsy botrányainak egy töredéke is elég lett volna néhány éve ahhoz, hogy eltűnjenek a politika színpadáról, ám ma már nem a vállalhatatlan ügyek száma és súlyossága alapján söpörnek ki valakit a kormányból vagy a jegybank éléről, hanem az alapján, hogy a főnökük meddig kezeskedik értük. És amíg Orbán Viktor úgy látja, hogy a Fidesz a botrányok ellenére is fölényesen vezeti a pártok népszerűségi listáját, nem fog hozzányúlni egyik magas beosztású emberéhez sem. Ha ugyanis látványosan kivonná a közéleti harcok első vonalából Rogánt vagy Matolcsyt, akkor kvázi bevallaná, hogy csúnya dolog urizálni, vagy (szépen szólva) elvenni a közpénzek a közpénz jellegét.

Orbán Viktor talán sejti, hogy egyszer el kell engednie Rogán Habony vagy Matolcsy kezét, ám tisztában van azzal, hogy nagyon meg kell fontolnia, ki lőheti ki mellőle ezeket az értékes vadakat.

A dolgok jelenlegi állása szerint hasznos a kormány számára az az apátia, ami jellemzi a magyar társadalmat, hiszen egyre csak emelik az emberek ingerküszöbét, így ha ma csúnya dolgokat művelnek kormányhoz köthető politikusok, oligarchák, holnap meglepődünk azon, ha kevésbé ciki ügyön kapják rajta őket. Példa kedvéért Rogán helikopterezéséhez képest már csip-csup ügy egy hétvége Dubaiban.  Persze ezek a szerencselovagok finoman szólva sem túl népszerűek a nép körében, ám a kormánypárt ezt is kibírja. És mivel Orbán Viktor közvetlen bizalmasai közé tartoznak eltávolításuk a hatalomból a miniszterelnök megítélését is befolyásolná. Valószínűleg számára rossz irányban.

pixabay.png

Fotó: Pixabay.hu

Ebben a helyzetben születnek olyan cinikus magyarázatok az érintettek részéről, amivel például Rogán állt elő a helikopterezés után (mármint ő nem hazudott), vagy amit most vágott az arcunkba Matolcsy György arról, hogy nem vállal felelősséget a gazdasági minisztereként meghozott döntéseiért. Ilyenkor az első felindultság után azt kérdi magától az ember, vajon ezek a közszereplők maguk is elhiszik azt, amit mondanak, vagy egyszerűen kínjukban már találnak más magyarázatot a tetteikre. Olyan abszurd kommunikáció kezd elharapózni a közéletben, melyen betetőzéseként ha bárki, bármilyen kínos ügyről fog érdeklődni, azt vágják majd a szemünkbe, hogy Matolcsy György elveszítette Rogán Antal jellegét. Aztán ezzel a kijelentéssel kezdjünk azt, amit csak akarunk, csak az igazságra nem legyünk kíváncsiak.

Lényeg, hogy Rogán Antal helikopterezhet, dubajozhat, a szemünkbe hazudhat, Matolcsy megtagadhatja egykori önmagát, a hajuk szála sem görbül, mert a főnökük érdeke egyelőre ez. Pusztán a politikai pragmatizmus szempontjai érvényesülnek ilyen esetben, a és amíg az igazságszolgáltatás nem lép közbe, ez így is marad. Orbán Viktor talán sejti, hogy egyszer el kell engednie Rogán Habony vagy Matolcsy kezét, ám tisztában van azzal, hogy nagyon meg kell fontolnia, ki lőheti ki mellőle ezeket az értékes vadakat. Ha Juhász Péteré lesz a trófea, az kisebb gond számára, mert az Együtt egy kis párt, és ha profitál is belőle, akkor sem erősödhet meg túlságosan. Ha Vona Gáboré lesz az érdem, az számára végzetes is lehet, hiszen a szélsőjobbos párt a korrupció elleni harc élcsapatává válhat ezzel. Gyurcsány Ferencről vagy a szocialistákról ne is beszéljünk, mert nekik nyilvánítani szintén életveszélyes lenne egy ilyen vadászsikert. Szóba jöhet még az LMP, amely szintén nagy elánnal pályázik Rogán vagy Matolcsy trófeáira, ám Orbán nyilván nem emelné szívesen feljebb jelenlegi parlamenti bejutást súroló pártot.

A jelenlegi állapot szerint számos opció létezik a helyzet végkimenetelére. Vegyük az ideális, ám kevésbé valószínű forgatókönyvet, mely szerint Rogán nem urizál tovább, Matolcsy visszafogja magát, nem költi úgy a közpénzt, mintha macinyomdával készítené otthon az összes húszezrest. Valljuk be, erre vajmi kevés esélyünk van, úgyhogy a mesék világából térjünk át a valóság terepére! Ha végül mégis tarthatatlanná válik valamelyik vagy mindkét potentát helyzete, akkor igyekeznek majd úgy megválni tőlük, hogy az érdem lényegében a miniszterelnöké legyen, vagyis ne profitálhasson belőle egyik ellenzéki erő sem. Ez azonban nehezen kivitelezhető, és várhatóan minden ellenzéki párt fővadászként fog tetszelegni a kiterített vad előtt.

vicclap_hu.jpg

                         fotó: vicclap.hu

És ott van még egy szintén sanszos változat, mely szerint minden megy tovább úgy, ahogy eddig, mindenki csinálja tovább a saját bizniszét, senki nem lő ki senkit, Orbán Viktor pedig röhög vadászon és vadon egyaránt. Ő csak azért szorongatta meg Rogán Antal nyakát egy kicsit, hogy az ősi vetélytárs Lázár János egy kicsit jobban érezze magát, aztán, ha kedve tartja, Lázárt helyezi a célkeresztbe, hogy Rogán se szomorkodjon olyan sokat. Nem vadászat ez, hanem a légpuska pufogtatása a vurstliban, és mivel az irányzékot átállították, a pálcika helyett többnyire az Abba-képet találjuk el. Ha azonban egyszer véletlenül valaki tényleg eltrafálja a hurkapálcikát, akkor már egészen más lesz Rogán Antal fekvése. Ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Ha a medve beszélni tudna, nem futna el a vadász elől, hanem rábeszélné, hogy helyette inkább a prérifarkast ejtse el.”  

157 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Ki lőheti ki Rogán Antalt Orbán Viktor mellől? Tovább
Facebook Tetszik
0
157 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5611933865

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mennyit lop még Orbán? 2016.11.07. 08:12:12

Kérdezzük meg Orbán Viktort, hogy menyit fog még lopni a közvagyonunkból? Válasz lehetőségek: A: Még nem tudom. B: Közöd???? C: Amennyit csak tudok. D: 50 stadionra valót.

Trackback: Semjén Zsolt elvtárs vörös csillaga 2016.11.07. 08:10:59

Jó elvtársakból jó katolikusok lesznek. Semjén Zsolt azzal védekezett, hogy ő nem a vörös csillaggal, hanem a bethlemeni csillaggal kapott kitüntetést.

Trackback: Ima Viktorért másként 2016.11.07. 08:10:30

Egyre többen így imádkoznak Viktorért. Mert érdemes tudni, hogy ez is egy ima, csak kicsit másként.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (157)
Az utolsó 100 komment:

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.07. 12:08:05

@MACISAJT:

Akkor szerinted ezek miért nem nyitották újra, mint a megszünt vasúti szárnyvonalakat ( illetve azokat se nyitották újra, vajon miért is? ). He?
Mellesleg a mi megyénkben egyetlen kórház sem szűnt meg, csak kis aprók kirendeltségek, amig feljesztése gazdaságtalan volt.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 12:09:33

@MACISAJT: "ez fordulni fog."

Nagyon remélem. Várom, hogy orbán eltakarodjon, hogy fordulhasson.

"A derék szlovákoknak nem volt draskovicsuk..."

Az nem volt a szerencsétleneknek. Meg főleg matolcsijuk nem volt. A rohadt mázlisták! :))

"Magyarország gyakorlatilag 2014-től indulhatott óvatosan felfelé, igaz most már egyre gyorsuló tempóban"

Ne zavarjon, hogy 8-10 éve folyamatosan csúszunk lefele. Mióta matolcsit beejtőernyőzték az MNB-be, már nem egyre gyorsuló tempóban.
Válasz erre 

Szarazinda 2016.11.07. 12:11:54

@high up!: egyetértek, kivéve egyvalamivel "Átlaghülyemagyar úgyis megérti majd ezt az átverést és akkor majd akasztani akarja a fideszkomcsi családodat."

Majd akkor, ha jön egy másik elit, amely beszél a zemberek nyelvén, feltüzeli a magyart, az elküldi a kormányt, majd másnap már ringatja a következő illúzióba magát az új politikai elittel. Így megy ez retardisztánban
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 12:12:31

Az kéne, hogy a fideSS fasszopói fizessék a matolcsi kitartott kurvájának a havi kétmillióját.

Ja nem, bérkommentelésből annyi nem jön össze...
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.07. 12:12:34

@MACISAJT:

Mellesleg látom nagyon ki vagy képezve, így biztosan meg tudod magyarázni, hogy közgazdaságilag ( meg józan paraszti ésszel is ) minek nevezik azt, ha ugyan azért az árért kevesebb árut adnak az üzletben.Ne tétovázz! Gyorsan vágd rá, mert neked sem adják más áron.Hehehe.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.07. 12:13:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Ne legyünk szegény megtévedtekkel ellenségsek, még nyugdíjuk sem lesz.
Válasz erre 

high up! 2016.11.07. 12:14:10

@MACISAJT: "Ez volt a ballibák egészségügyi programja,"

még jó, hogy a fideszkomcsijaid ezt tovább fejlesztették odáig, hogy ha kórházba kerülsz, akor ma már neked kell vinned a budipapírt, ha ki akarod törölni a segged.

Ugyanis a fidesz Eü-ben már budipapírra se fussa, Se fertőtlenítőszerre, se infúziós állványra, se orvosságra, se ápólóra, se orvosra, se semmire. Ezt hívja a debil gazdád gyorsnaszádnak. Ekkora komédiát meg Rejtő Jenő se tudott összefantáziálni!

FOYLTASSUK!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.11.07. 12:25:47

@látjátok feleim szümtükkel:
Nyugi inkább Orbán és a kereszténydemokraták.

Mint sem Soros Gyuri meg a liblingjei, + a politológus kápói, nem tudod-e véletlenül, hogy ezt a szélhámos-filozófust miért tiltották a világ jó néhány országából.

Én ezt a cserét a helyedbe nem szorgalmaznám.

Persze "Viktor fönökre" is ráférne egy alapos, tudomány-filozófiai fejtágítás, a mi tudósainktól és nem a nyugatiaktól, mert egyenlőre még csak Soros Gyuri engedetlen kisinasa, a sok velejéig megrontott nyugati között.
Nyugodj bele, a nyugat fog megváltozni, nem pedig mi magyarok.
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.07. 12:35:08

@nu pagagyí: "A szimpla közalkalmazottak százezres rétege: tanárok, egészségügy stb. nem nagyon részesül sikerélményben, ahogy a piaci szféra oligarchamentes része sem. "

Mind a tanárok mind pedig az egészségügyben dolgozók komoly béremelést kaptak.

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "Aha, ez szokott lenni."

Nem, a világgazdaság nem változtatja meg az alapkamatot. Azt knkrétan az MNB monetáris tanácsa változtatja meg.
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.07. 12:38:01

Orvosok pl. több mint százezer forintos bruttó béremelést kaptak szeptember elsejétől:

online-kalkulator.hu/egeszsegugyi-beremeles-bertabla-20162017-ennyivel-tobb-penzt-kapnak-az-orvosok-es-az-apolok/
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.07. 13:09:45

@MACISAJT: Közi ezt a hozzászólást. Íme a fideszes. Bocs az általánosításért, de te sem csinálsz más egéz nap. A fideszes élvezi más nyomorát. A fideszes szadista, de csak a gyengébbekkel szemben. A fideszesnek vezér kell, és akkor szolgalalkű birka, az erőből ért. A fideszes tudáslékos és álszent, de közben lop, csal hazudik. Vannak fideszes ismerőseim rajtuk is látom ennek egyes részeit, ahogy az itt kommentelő fideszeseken is. Viktor ezt ismerte fel. Van 1 millió honfitársunk, aki ilyen patkány, és a haszonélvezőkkel együtt, ha az ellenzék megosztott akkor ez elég is a hatalohoz.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.11.07. 13:11:32

@MACISAJT: No igen, a cigányokat itt is meg kellett volna zabolázni. Különösn egyet, aki a sleppjével több kárt okoz, mint több százezer másik.
Válasz erre 

Peti nevet · http://petinevet.blog.hu 2016.11.07. 14:34:56

Amíg nem lesz Rogán Antalhoz köthető korrupciós ügy, addig ne is reménykedjetek abban, hogy bukni fog.
Az a helyzet, hogy nagyon vigyáz magára, még a látszatát is kerüli annak, hogy esetleg korrupcióval vádolhassák.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 15:31:06

@Peti nevet: Amíg lesz Rogán Antalhoz köthető korrupciós ügy, addig biztos nem fog bukni, mert magával ránthatja a fideSS-t.

Piti kis százmilliós önkormányzait ingatlancsalásai voltak csak, míg fel nem találta a letelepedési kötvénymutyit. Azóta dőlnek a milliárdok, nem csoda, hogy nem tudja hova tenni a pénzt.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.07. 16:28:39

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Ne zavarjon, hogy 8-10 éve folyamatosan csúszunk lefele."

Magyarorszagon 2009-ben a bruttó hazai termék értéke folyó áron 26 095 milliárd Ft.
2015-ben a bruttó hazai termek értéke folyó áron 33712 milliard Ft.

A különbség 29% az utóbbi javara.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 16:32:06

@atomic power 1986DucaDuca: Az baszna be, ha forintban mérve is csökkenne. A szomszédos országok jobban fejlődnek, a sereghajtók lettünk. Hiába fényezed a kakit, csak a kezed lesz szaros. :))
Válasz erre 

sas70 2016.11.07. 16:34:18

Minden Orbán kezében van és az ő döntésén múlik. Tisztet pedig nem áldozunk a sakkban, csak akkor, ha ezáltal parti nyerésre van esélyünk vagy ha a királyt kell menteni! Tehát Tónika csak akkor bukhat, ha közvetlenül a főnök van veszélyben.
Válasz erre 

high up! 2016.11.07. 16:57:03

@Jakab.gipsz: "Nyugi inkább Orbán és a kereszténydemokraták.
Mint sem Soros Gyuri meg a liblingjei"

Mekokra önszopatás: SOROS lieblingjei kronológiai sorrendben:

ORBÁN (Soros legelső ügynöke)
MEG A FÉL FIDESZ (élükön ezzel a 20 millió Soros forinttal finanszírozott szőrdíszmü szóvivőjükkel)

Ha Soros nem finanszíropzta volna ki ezt a bandát a sáros falujaikból, akkor a fél fidesz maffia ma becsületes falusi disznópásztor meg közmunkás lenne. Esetleg néhányan Emberjogi aktivisták, már mint azok közül, akiknek még nem ment el teljesen az eszük a fullturbós Orbaneszku kábulatukban.

Szóval kurva sok és mocsok Soros ügynök van ebbe az országban, jó lenne már mindegyiküket lapátra tenni, nemde?

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

high up! 2016.11.07. 17:06:30

@atomic power 1986DucaDuca: "Magyarorszagon 2009-ben a bruttó hazai termék értéke folyó áron 26 095 milliárd Ft.
2015-ben a bruttó hazai termek értéke folyó áron 33712 milliard Ft.
A különbség 29% az utóbbi javara."

Jól van 3 osztályos fidesz troll, majd ha a 4-ik osztályba sikerül feljutnod, ott majd tanítani fogják a % számítást. Oszt majd akkor megtanulod, hogy egy idősor elemzésnél nem inflációval torzított nominális számokat hasonlítunk össze egymással, hanem a reál értékeket, százalékokban.

Egy ilyen adekvát mésr őszám szerint Bóvlisztán GDP/fő alapon az EU 28-ak közül a 4. legszegényebb ország, a maga 66%-os arányával az átlagértékhez viszonyítva. 2010 után sikerült a középmezőnyböl ezt a lecsúszást összehozni, miközben az egész világ elhúzott emellett a birka ország mellett. De az Átlaghülyemagyarnak történelmi szokása hogy évtizedekig bámulja élőben a saját lecsúszását, mire belevág a felismerés, hogy őt aztán átkúrták. Oszt akor már az élete javát el is tékozolta. Te se jársz majd masképp ha nem jön meg az eszed.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.07. 17:06:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Az baszna be, ha forintban mérve is csökkenne. A szomszédos országok jobban fejlődnek, a sereghajtók lettünk. Hiába fényezed a kakit, csak a kezed lesz szaros. :))"

Csehorszag 1 főre jutó gdp-je 2009 -ben: 14.600 euro

2015-ben: 16.000 euro

9,6%-os növekedés

Magyarorszag 1 főre jutó gdp-je 2009-ben: 9.700 euro

2016-ban: 11.000 euro

13,4 %-os növekedés
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.07. 17:11:17

"Magyarorszagon 2009-ben a bruttó hazai termék értéke folyó áron 26 095 milliárd Ft.
2015-ben a bruttó hazai termek értéke folyó áron 33712 milliard Ft.
A különbség 29% az utóbbi javara."

Aha. És az euró 265 volt most meg 306. Az 15 százalékos romlás.
Rögtön csak 14 százalék kb a reál növekedés.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.07. 17:14:56

@atomic power 1986DucaDuca: Aha. A 2016-os GDP-t honnan tudod? Ha meg a magyar a 2015-ös, akkor ők 1400 euróval emelkedtek, mi meg csak 1300-al.
Válasz erre 

high up! 2016.11.07. 17:22:49

@atomic power 1986DucaDuca:

te nagyon atomtroll, épp az előbb lett elmagyrázva a 4. osztályos tananyag. Kurva nehéz megérteni, mi?

Az 5. osztályban meg majd jön a libsi szabadkőmüves tudomány,ahol asztat fogják tanítani a Pukli ügynökök, hogy magasabb bázisról 1%-ot növekedni átalában nagyobb nominális hozadékot jelent, mint alacsony bázisról 2%-ot. Oszt miközben tombolsz, hogy neked törpének magasabb a növekedési %-od, addig valójában még nagyobb törpe leszel az óriáshoz viszonyítva. Há evvan bammeg a Bóvlisztánnal: "világrekorder" növekedési mutatók mellett egyre csak szakad le az EU országoktól.

Így tehát a kissé szopás, hogy az EU 28-akban nem csak Csehország meg Bóvlisztán van, hanem 26 másik is, akik meg egységben magasabb növekedési trendet mutatnak fel mint Bóvlisztánod. Oszt csodállozoll hogy ebből csak az utolsó előtti helyek egyike van meg.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.07. 17:40:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

" Aha. A 2016-os GDP-t honnan tudod? Ha meg a magyar a 2015-ös, akkor ők 1400 euróval emelkedtek, mi meg csak 1300-al."

2015 -ös adat.

A cseh gdp arányos allamadósag 37,2 %, a magyar 74,3 %, azaz nagyjabol a fele a magyarnak. A magya kamatfizetesi kötelezettseg évente kb. 1200 milliárd Ft, ami nagyjabol megfelel a NAV-hoz befizetett eves szemelyi jövedelemadónak. Gyakorlatilag ezt a pénzt a hitelezöknek tovabbítjuk, ahelyett, hogy fejlesztesre forditanank. Mivel a csehek fele akkora terhet cipelnek mint mi, több forrast tudnak biztosítani a gazdasag fejlsztesere, oktatasra, egeszsegúgyre, stb.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 17:42:01

@atomic power 1986DucaDuca: Szerintem a csehek 16 eurója több, mint a magyarok 11 eurója. Értem, a te párhuzamos univerzumodban a magyar reformok működnek és a kevesebb a több. :))

És most ne gyere a vásárlóerővel, mert azzal is szarabb nálunk.

Arról van szó, hogy a fideSS fasszopói tudják a számokat, tudják, hogy végérvényesen lecsúszott az ország, de maguknak is hazudnak. Azt nem értem, mi ebben nekik a jó? Csak az lehet, hogy bért kapnak a trollkodásért.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 17:47:39

@atomic power 1986DucaDuca: "74,3 %, ... Gyakorlatilag ezt a pénzt a hitelezöknek tovabbítjuk, ahelyett, hogy fejlesztesre forditanank."

Ha a szerelmetes orbánod a manyiup 3000 milliárdot nem tapsolja el, hanem az államadósság csökkentésére fordítja, 80%-ról 70%-ra csökkent volna. És már sok éve kevesebbet kellene fizetnünk a hitelezőknek. De nektek így jobb, ehhez tapsoltok.

Fejlesztésre fordíthatnánk az EU pénzeket, ha orbánék nem lopnák el mind.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.11.07. 17:50:36

A csehek megszűrve hallgattak Soros Gyuri-féle liberális demokratákra és nem verték szét az iparukat. Ennyi.
Válasz erre 

sumes67 2016.11.07. 18:08:11

@Szarazinda: minden betűvel egyetértek!
Válasz erre 

TizenötmiIIió Magyarok 2016.11.07. 18:10:52

"Orbán Viktor talán sejti, hogy egyszer el kell engednie Rogán Habony vagy Matolcsy kezét"

Na mar megint a gyermeteg libbbant almodozas, ha mar a valosag mindennap rajuk cafol, akkor legalabb a gondolataikban az tortenjen amit 6 eve szeretnenek.
Válasz erre 

1ghost 2016.11.07. 18:22:13

@atomic power 1986DucaDuca:

"Gyakorlatilag ezt a pénzt a hitelezöknek tovabbítjuk, ahelyett, hogy fejlesztesre forditanank. "

Baromság! Hülye vagy a makroökonómiához! A kamatok jó részét hazai gazdasági szereplők, a magyar emberek, vállalkozások kapják.

Ami az államnak kiadás, az a családoknak bevétel. Makroszinten a teher zéró, és nem 1200 milliárd.

Persze a külföldiek is tartanak állampapírt, de ez dolgok lényegén nem változtat, de ebbe nem megyek bele, mert kicsit kompltikáltabb a sztory, te pedig síkhülye vagy

Tehát összegezve: ócska kretén ezernikű bérfideszes vagy, ráadásul segghülye, aki ninckjei sokaságán szopja a tolvaj korrupt, fideszes gazdájának a faszát, itt helyben.
Válasz erre 

Kiss Árpád 2 2016.11.07. 18:28:05

Én szívesen szavaznék mindhárom mandátumról. A tetőről...Dragunovval...
Válasz erre 

Kiss Árpád 2 2016.11.07. 18:28:36

Bocs, habonynak nincs mandátuma. Ilyen nevű személy nem is létezik
Válasz erre 

MACISAJT 2016.11.07. 18:36:17

"Lényeg, hogy Rogán Antal helikopterezhet, dubajozhat,"++

Erre a mondatra a posztból most még visszatérnék. Mert lám, semmiféle "dubajozás" nem volt.
Ismét egy juhászpéteri ótvar hazugság ment a levesbe.( Sebaj, van/lesz máááásik).

Ami pedig a helikopterezést illeti: komolyan hiszik az agyonvert ballibák, hogy amiatt fogják Rogánt valakik( akár a választók) lemondatni, mert egy bérelt helikopterrel megtett kétszer egy órás repülést?

Ez esetben meg is érdemlik a 2018 utáni teljes megsemmisülést, lengyel mintára...
Válasz erre 

MACISAJT 2016.11.07. 18:42:13

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ("És az euró 265 volt most meg 306. Az 15 százalékos romlás.")

Aha. Lássuk akkor azt a 265-öt, közvetlenül a 2010-es kormányváltás előtt kilenc nappal:

Megint 280 felett az euró
2010.05.20. 10:22 - MTI
A szerdai esést követően csütörtök reggel tovább gyengült a forint a bankközi devizapiacon: az eurót csütörtök délelőtt fél tízkor 280,40 forinton jegyezték a szerda délutáni 279,70 forint után. Az MTI által megkeresett devizapiaci kereskedők elmondták, már a kora reggeli nyitáskor 282 forint volt az euró árfolyama, majd folyamatosan erősödtek a régiós devizák, így a forint a 279,40-es euró árfolyamig is eljutott.
----

Így nézett ki az a 265..:P
Ráadásnak meg egy kis ballib gazdaságfilozófia:

Gyurcsány: Beledöglünk az erős forintba
MTI|2004. 11. 18.
A gyengébb forint és az alacsonyabb kamatok mellett érvelt Gyurcsány Ferenc miniszterelnök csütörtökön egy televíziós műsorban. "A kamatoknak nem azért kellett csökkennie, mert a Monetáris Tanács tagjainak száma bővül, hanem azért kell, mert beledöglünk ebbe az erős forintba"- mondta.

"Aki ma Magyarországon erős forintot tart fenn, az azt mondja, hogy zárjunk be vállalatokat, csökkentsük a munkahelyek számát, tegyük lehetetlenné, hogy fejlődjön a magyar gazdaság, ezért kell kamatot csökkenteni, és ezért kell ennél egy érdemben gyengébb forint" - mondta a kormányfő a TV2 reggeli műsorában.

Azok a kis és középvállalkozók, aki 5-15 embert foglalkoztatnak, és azok, akik exportra termelnek, ma 30 százalékkal kevesebb pénzt kapnak a termékeikért forintban kifejezve, mint három évvel ezelőtt. "(...) munkahelyek tízezrei szűnnek meg" - mondta a miniszterelnök.

Elmondása szerint a magyarországi 7,4 százalékos infláció azt jelzi, hogy a gazdaság nincsen egyensúlyban. Az infláció egyfajta lázgörbe, amely "jelzi, hogy (...) mi így közösen többet költünk, de az állam, a vállalatok, a lakosság nem megtakarít, hanem továbbra is többet költ, mint amennyije van".

(MTI)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.07. 18:42:41

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Ha a szerelmetes orbánod a manyiup 3000 milliárdot nem tapsolja el, hanem az államadósság csökkentésére fordítja, 80%-ról 70%-ra csökkent volna. És már sok éve kevesebbet kellene fizetnünk a hitelezőknek. De nektek így jobb, ehhez tapsoltok."

2130 milliard ment el adóssag csókkentesre. A 70% -os allamadóssag meg mindig óriasi versenyhatrany lenne.

"www.portfolio.hu/vallalatok/nyugdij/elfogyott_a_nyugdijvagyon.196113.html

Ha mar az abszolut szamokat es nem a % -okat nezzük, akkor a kóvetkező allapítható meg Csehorszag es Magyarorszag
relációban az egy főre jutó gdp tekintetében:

Különbseg 2002-ben: 3100 euro Csehorszag javara
2010-ben: 5100 euro "
2015-ben: 5000 euro "
Válasz erre 

MACISAJT 2016.11.07. 18:51:54

@atomic power 1986DucaDuca:

Ja és a kollega aki a MANYUP-ot emlegeti természetesen "kifelejti"hogy mennyibe került az államnak az önkormányzatok adósságának átvállalása...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.07. 18:53:03

@MACISAJT: A forint a kormányváltás hatására gyengült.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.07. 18:56:10

2010 május adósság 19330 milliárd és volt manyup, 32 milliárd euró valutatartalék

2016 október adósság 25000 milliárd, Eximbank (állami) 600 milliárd adósság, eltűnt 3000 milliárd manyup és 10 milliárd euró valuta tartalék (3000 milliárd forint)

Ezek a szigorú számok
Válasz erre 

MACISAJT 2016.11.07. 18:56:36

Nücsak, mik nem dxerülnek ki:

"Elég csak néhány adatot megemlíteni ahhoz, hogy megérthessük, mennyire kritikus fontosságú probléma a diákhitel az Egyesült Államokban. 2010-ben a diákhitelek az amerikai háztartások elsőszámú adósságelemévé váltak, megelőzve a hitelkártya-adósságot, mára már pedig a GDP 7%-át teszik ki. Azok közül, akik 2011-ben megkezdték a hitel törlesztését, 10%-uk két éven belül fizetésképtelenné vált, ami több mint kétszer akkora arány, mint 2003-ban. Ezek alapján nem túlzás azt mondani, hogy az Egyesült Államokat egy súlyos diákhitel-krízis sújtja, amit minél előbb orvosolni kell."

Na pu(mu)kli és tsai, erre varrjatok gombot..:P
Ha ez Magyarországon fordulna elő, versenyt lőnétek magatokat a Dunába...
Válasz erre 

MACISAJT 2016.11.07. 19:00:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ("2010 május 32 milliárd euró valutatartalék.Ezek a szigorú számok )

Szigorú számokat szeretnél?:P
Parancsolj:

Már elköltöttük az EU-IMF hitel javát
MTI
2010. szeptember 7., kedd 17:21
A magyar államnak jelenleg 3,5 milliárd euró összegű devizabetétje van a Magyar Nemzeti Banknál, és nagyjából ennyit használhat fel a következő években lejáró devizaadósság törlesztésére - közölte az MTI kérdésére az MNB sajtóosztálya.

Tévhit tehát, hogy azt a közel 13 milliárd eurós összeget, amelyet a kormány az IMF-EU hitelszerződés révén eddig már felvett, azt a jövőben adósságtörlesztésre lehet fordítani.

A kormány a felvett hitel nagy részét az MNB-nél forintra váltotta, és a válság idején - amikor a piacon a szükséges finanszírozásnál kevesebb állampapírt tudott kibocsátani - elköltötte. Azaz ebből finanszírozta a folyó költségvetési hiányt és a lejáró adósságot - közölte a jegybank sajtóosztálya.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha az adósságtörlesztés miatt a jelzett 3,5 milliárd eurónál nagyobb összegre van szüksége az államnak, akkor az Állami Adósságkezelő Központnak (ÁKK) forintban államkötvényt kell kibocsátania, és aztán ezt a forintforrást az állam az MNB-nél devizára váltja, amelynek nyomán az MNB devizatartalékai csökkennek."

32 milliárd euró helyett 3,2 milliárd euró tartalék. Ez valóban elég szigorú:P
Ez volt ám a "megmentés".
Elköltötték az IMF hitelt(is), tönkrevágták a gazdaságot és elvettek amit csak lehetett.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.11.07. 19:36:50

@MACISAJT: Akkor 32 milliárd euró volt a devizatartalék, most meg 22 milliárd. Ezek a tények, a többi a Fidesz hamisítása. Eltűnt cirka 10 milliárd euró.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.07. 19:48:51

@MACISAJT:

Gondolom ugyan ezen megfontolásból nyomkodja az állampapírokat a fidesz kormány, és a lakossági megtakarítást is ezért irányította ez irányba. Meg az MNB alapítványok is azért állampapírosodtak meg, mert nem tudták hová tenni a sok-sok milliárdot, amit a jegybank adott nekik. Ők meg rögtön tovább a kormánynak. Szóval mit is kell a szocik szemére vetni?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2016.11.07. 20:03:27

tényleg tök fura, hogy gyakorlatilag az orbán féle stáb stabil

a balkormányok alatt a minisztercserélgetést már meg se írta a sajtó minden héten volt ilyen

meg persze a sorozatos kormányválságok és miniszterelnökcserék

de jó is vót
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.07. 20:32:51

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "nem tapsolja el, "

Eltapsolja, mi? Nyugdíjat fizet belőle, tanárok, orvosok fizetését fizeti ki... eltapsolja. :D Ez az összeg körülbelül az ötöde annak, amit az állam évente elkölt. Az mszp kormány a nyolc év alatt cirka negyvenszer ennyit költött.

Eltapsolja b+!

A gyűlölködés már a azt a kis eszedet is elvette.
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.07. 20:35:57

@nu pagagyí: "Eltűnt cirka 10 milliárd euró. "

És csak te vetted észre. Szóltál is, hogy az ország tarisznyájára lakatot kéne tétetni, de senki sem figyel rád, ugye? Hónapok óta mondogatod, de mindenki csak mosolyog rajtad, ugye?

Leültél, kiszámoltad és lebuktak! Senki nem vette észre, de te kiszámoltad!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.07. 20:37:10

@MACISAJT:

"Ja és a kollega aki a MANYUP-ot emlegeti természetesen "kifelejti"hogy mennyibe került az államnak az önkormányzatok adósságának átvállalása..."

2010‐re a vállalkozások és a háztartások adóssága is jelentösen megnőtt. Az allamadóssaggal együtt 130%‐ra nőttek GDP-hez viszonyítva.

A MÁV-Csoport adósságállománya tavaly év végén 98,7 milliárd forint volt, ez öt évvel korábban még meghaladta a 300 milliárdot.

2015-ben kifizette az állam a BKV 50 milliárd forintot meghaladó adósságállományát, amelyet még 2010 előtt az MSZP-SZDSZ-es városvezetés halmozott fel.

Ezek is kitettek par szaz milliardot.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2016.11.07. 20:45:01

Itt nem az emberekről van szó, Orbán, Matolcsy, Lázár, mindegyik leváltható. Csak akkor változik a rendszer, ha az emberek elhiszik, hogy a lopásért börtön jár. Mindenkinek.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.07. 20:54:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"2010 május adósság 19330 milliárd és volt manyup, 32 milliárd euró valutatartalék

2016 október adósság 25000 milliárd, Eximbank (állami) 600 milliárd adósság, eltűnt 3000 milliárd manyup és 10 milliárd euró valuta tartalék (3000 milliárd forint)"

A befektetőknek a GDP arányos bruttó államadósságot a fontos. A hitelminősítők a gazdaság növekedését, a külföldi és belföldi beruházások alakulását veszik figyelembe.

Az Európai Bizottság 2016. évi „Költségvetési fenntarthatósági jelentése” szerint a magyar államadósság elmúlt években megfigyelt csökkenése folytatódik, és 2016-tól kezdődően gyorsul az adósságcsökkenés.

Az adósság GDP-arányos értéke a Bizottság kivetítése szerint 2026 végére 60,1 százalékra, vagyis a maastrichti cél közvetlen közelébe süllyedhet.

Az MNB 2014 óta azon dolgozik, hogy csökkentse a külső sérülékenység megítélését. Ennek érdekében tette meg azokat a lépéseket, amelyekből eleve következett a devizatartalék szintjének csökkenése. Egyúttal a tartalékolás költségeit is csökkentette.

A két legfontosabb művelet a külső adósság belföldi finanszírozásának erősítése és a jelzáloghitelek forintosítása volt. Az előbbivel az államháztartásnak, utóbbival pedig a bankszektornak segítette elő, hogy a finanszírozás egyre inkább hazai forrásokra támaszkodhasson. A műveletek végrehajtásat a tartalékok magas szintje tette lehetővé, ami meghaladja a befektetők által elvárt mértéket. A tartalékok elvárt erteket az éven belüli lejáratú külső adóssághoz viszonyítjak és ez Magyarorszag esetében 2015 ev vegen 21 milliárd euró. A műveletek eredményekeppen az államadósság devizaaránya 41 százalékról 31 százalékra csökkenhetett.

Egyebkent ez ev októbereben 1,34 milliárd euróval kereken 25 milliárd euróra ugrottak a Magyar Nemzeti Bank nemzetközi tartalékai, ami kizárólag a devizatartalékok emelkedésével függött össze.
Válasz erre 

Semmitmondó22 2016.11.07. 21:36:46

Magyarországon nincs halálbüntetés.
De lámpavas nagyon sok van!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.07. 21:54:00

@MACISAJT: Hazudsz macika! Hazudsz!!!

www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/mnb-rekordszinten-a-devizatartalek-311952

|Utolsó módosítás: 2010. 4. 8. 05:00| | Gazdaság » Makrogazdaság
MNB: rekordszinten a devizatartalék

"Rekordszintre emelkedett márciusban a Magyar Nemzeti Bank (MNB) devizatartalék-állománya, a jegybanki közlemény szerint 33,852 milliárd euró volt. Az előző hónaphoz képest mért 992 milliós növekedésért két tétel volt számottevően felelős, egyfelől az OTP törlesztette tartozásának második felét, 700 millió eurót az állam felé, másfelől uniós alapokból folyt be pénz a jegybank nemzetközi tartalékaiba. Január óta – amikor dollárkötvényt bocsátott ki Magyarország – van rekordszinten a tartalék."

Vaqy MNB éves jelentés 2010-ről

www.mnb.hu/letoltes/eves-jelentes-2010-hu.pdf

68. oldal

Devizatartalék 33 milliárd euró
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 21:59:56

@atomic power 1986DucaDuca: "a Bizottság kivetítése szerint 2026 végére 60,1 százalékra"

Ezek hülyék, nem olvasták a Széll Kálmán tervet: 2018-ra a GDP 50%-ára esik az államadósság. Pedig a Széll Kálmán tervnek hinni kell, az összes adót kivetették, amit beterveztek.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 22:03:58

@$pi$: "eltapsolja"

El bizony. Felelőtlenül bevezették az egykulcsos szja-t, kellett a pénz. Meg tözsdéztek belőle, és rábasztak. Rábasztunk. Mert a nyereség az ő nyereségük, a veszteséget az ország fizeti.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 22:08:28

@$pi$: "Az mszp kormány a nyolc év alatt cirka negyvenszer ennyit költött."

Szóval elismered, hogy szarul vezetik az országot, most már csak olyat keresel, hogy valaki még szarabbul csinálta. Nem hiszem, hogy negyvenszer, de legyen igazad. Ez sem legitimálja a fideSS felelőtlen tolvaj gazdaságpolitikáját, hogy szegénységbe taszíták az országot.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 22:14:32

@dunántúli gyerek: "az orbán féle stáb stabil"

Az. A tolvajok sakkban tarják egymást. Csak azt kell kirúgni, akiben felébred a lelkiismret, mint Simicskának, vagy bebizonyosodik, hogy elment az esze, mint matolcsinak.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 22:18:26

@MACISAJT: "probléma a diákhitel az Egyesült Államokban"

Igen, ez nagy probléma. De orbánék megoldották, a fiatalok töredéke tanulhat csak. Fasznak akar agysebésznek menni valaki, mikor összeszerelő is lehet.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.07. 22:22:08

@atomic power 1986DucaDuca: "A 70% -os allamadóssag meg mindig óriasi versenyhatrany lenne."

A mostani 75% mitől jobb?

A Széll Kálmán terv szerint 2018-ra a GDP 50%-ára csökken az államadósság. Az már egész kezelhető méretű lesz. A trend a terv szerint alakul. :))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.07. 23:33:54

@MACISAJT: Na hova lettél macika? Csak nem elszégyellted magad a sok hazugságtól? Elég valószínűtlen, mert szemrebbenés nélkül szoktál hazudni.
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.07. 23:38:15

@MACISAJT:

mondd te szerencsétlen kretén vezér, nem unod még, hogy állandóan szopatnak a tények, errefel te már másolod is a következö értelmetlen és irreleváns pártsajtód faszságait és ráadásul saját magadat szopatatod meg azújabb kopikkal is? Nem jártál te iskolába, ahol önálló gondolkodásr tanítottak volna, te rögtön orbán seggébe születtél bele?
Válasz erre 

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.07. 23:43:37

@atomic power 1986DucaDuca: "Az adósság GDP-arányos értéke a Bizottság kivetítése szerint 2026 végére 60,1 százalékra, vagyis a maastrichti cél közvetlen közelébe süllyedhet."

2026-ban a orbán gazdid meg az egész fidesz maffia bünszövetkezet már rég a börtönben fog rohadni. Az államadósság pedig azért fog 60%-ra csökkenni, mert az új kormány a fideszmaffia összes lopott milliárdjajaikat visszaveszi tőlük meg a strómanjaiktól aztán abból törlesztenek. Egy nap alatt 80%-ról 60%-ra fog csökkenni az államadósság.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.08. 05:28:54

@MACISAJT: Na mi van maci? Hova lettél ordas hazugságod után?
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.11.08. 05:34:14

@$pi$: Mit gondolsz, mi a tökömből lapátolta ki Matolcsy a kurvája és rokonsága felvirágoztatására létrehozott alapítványokba, valamint a diplomagyárába folyó pénzt? Miből sikerült 260 milliárd forintnak elvesztenie a közpénz jellegét? Igen, forintra váltotta a korábban olcsón (erősebb forinton) beszerzett devizát. Csak be ne üssön egy újabb pénzügyi válság, mert a kilopott pénzből sajnos már nem fogja visszatenni a fedezetet. Ja, hogy ezt nem írják a pártközpontban szerkesztett cicimagazinokban?
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.08. 07:23:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"Szóval elismered, hogy szarul vezetik az országot, most már csak olyat keresel, hogy valaki még szarabbul csinálta."

Egy kurva szót nem értettél abból amit leírtam. Hihetetlen!
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.08. 07:28:37

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "El bizony. Felelőtlenül bevezették az egykulcsos szja-t,"

Aztán soha nem látott mértékben nőtt a foglalkoztatás, a reálbérek, a GDP, a hetvenes évek óta példátlan módon alacsony az infáció, pozitív a külkereskedelmi mérleg, csökken az adósság.

De persze most is vannak páran, akik ostobaságukban az előző bandát sírják vissza, akik nem ilyen "felelőtlen" gazdaságpolitikát folytattak, hanem inkább elkúrták az egészet. Akiknek a saját vezére szerint is elkúrták.

Felelőtlenül, mi? Te valami nagy gazdasági szakértő lehetsz öregem!
Válasz erre 

dhrbikes 2016.11.08. 07:36:45

@legeslegujabbkor: Először járnia kellene annak a börtönnek...
Válasz erre 

áltudományos memetikai pszichovírus 2016.11.08. 07:53:34

@$pi$: Bizony. A tőkepénzes Soros oligarchák nem tudják kifosztani az országot, a finánctőkét kiszolgáló szemkilövető ballibek támogatásával.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.08. 08:05:44

@$pi$:

Te meg a terelés szakértője vagy, magyarul a fidesz juhásza. Miért nem válaszolsz pl. nu pagagyí kérdésére, ami egyszerűen, közérthetően fogalmazott? He? Erre már nem terjed ki a fizetésed? Vagy lövésed sincs róla? Mellesleg ha egy fideszrajongó ezeket a kérdéseket nem gondolja végig, igazán az árulja a hazát. Kommentfillérekért.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.08. 08:18:14

@látjátok feleim szümtükkel: Ne foglalkozzatok ezzel a idióta @$pi$: -vel! A csávó egy bukott devizahiteles. A múltkor hatalmasat égett. Nem tudta a manus mi a valutatartalék szerepe az import finanszírozásban, hogy vehet meg import árút a Tescoban forintért.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.08. 08:19:26

@$pi$: És @nu pagagyí: -nak miért nem válaszolsz te faszfej?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 08:22:45

@BalIib cenzúrázók réme 18: "A tőkepénzes Soros oligarchák nem tudják kifosztani az országot"

:)) Hát nem. Főleg, hogy hozza a pénzt, nem viszi.

Istenem, te mekkora barom vagy!
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 08:26:18

@$pi$: :)) Mennyi baromságot mondasz!

"csökken az adósság."

Ha a szerelmetes orbánod a manyiup 3000 milliárdot nem tapsolja el, hanem az államadósság csökkentésére fordítja, 80%-ról 70%-ra csökkent VOLNA.

Ja, meg 2018-ra 50%-ra csökken. Azt az egy évet már féllábon is kibírjuk. :))

Magadnak akarsz hazudni, vagy másoknak? De úgyis csak te hiszed el.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.11.08. 08:34:58

@$pi$: A foglalkoztatás attól nőtt, hogy a munkanélkülieket átnevezték közmunkásnak. Sikeresen kialakították az állami rabszolgapiacot. A Kádár-rendszer bukásának egyik oka az alacsony versenyképesség volt, ezt a vállalatoknál elhelyezett felesleges (vatta) emberek okozták, valamint a hozzáértést fájón nélkülöző vezetők, akik viszont egytől egyig kiváló pártemberek voltak. Most ugyanez a jelenség tapasztalható, az eredmény is ugyanaz: Európa legversenyképtelenebb országává váltunk. A hozzáértést nélkülöző vezetőket ma oligarchának hívják (mert lop is), a vattaemberek pedig a közmunkások és a túlduzzasztott államnál és az állami vállalatoknál állományba vett rokonok tömege.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 08:39:57

@nu pagagyí: "A foglalkoztatás attól nőtt, hogy a munkanélkülieket átnevezték közmunkásnak."

És 800 000 munkanélküli más országokban keres megélhetést.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 08:41:09

@$pi$: "az előző bandát sírják vissza"

Fasz sírja vissza. Akkora barom vagy, hogy világítasz.
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.08. 08:51:58

@nu pagagyí: "A foglalkoztatás attól nőtt, hogy a munkanélkülieket átnevezték közmunkásnak."

A számok nem téged igazolnak. Egyszerűen nem igaz amit mondasz.

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "És 800 000 munkanélküli más országokban keres megélhetést. "

Egyre nagyobbat hazudtok.

" Fasz sírja vissza. Akkora barom vagy, hogy világítasz. "

Egy csomóan visszasírják őket, ne hazudozz!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 08:54:03

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Mar megint jossz a szamaiddal, megis honnan veszed a 800 ezret? Talan a fele igaz...

Tanulj meg szamolni :)
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 09:20:01

@Zsoltbacsi: Nem kéne számháborúznod, mert mindig beégsz.

Nincs pontos statisztika. Ha akarod, akkor legyen 900 000, bár kevesen saccolják ennyire. Nem a pontos szám a lényeges, hanem hogy sokszázezer.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 09:34:08

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Te egsz be folyton, mert nem tudod felfogni, hogy peldaul a hazatelepultek is benne vannak a szamban. Plusz aki mondjuk angliabol attelepul irorszagba az 2x szerepel...

A meg fontosabb, hogy talan megnezhetned a tobbi regios orszagot, meglepodnel, mert mindenhonnan tobben mentek el nepessegaranyosan! (kiveve a szlovakok, az kb hasonlo)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.08. 09:39:10

@Zsoltbacsi: Na jó, legyen 500 ezer. és?
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 09:53:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Olvasd el a masodik bekezdest is. De ha mar nem sikerult, akkor segitek: A bezzeg csehektol 2,5x annyi ember ment el. Ha olyan lenne a helyzet nalunk mint a romankoknal, akkor kb 2,5-3 millio ember lenne kulfoldon. Es hasonlokat lehet mondani mind a 11 regios orszagrol...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 10:19:43

@Zsoltbacsi: Áh! Már sokszor mondtam, hogy ne matekozz, nem megy az neked.

Sokszázezer külföldön van, azok is növelik a munkanélküliek számát. Mindegy, hány százezer.

De ha nem számoljuk a kitántorgókat, akkor is európabajnokok vagyunk munkanélküliségben. (A közmunkás is munkanélküli.)
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 10:23:24

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Te annyira sotet vagy, agyadra ment az orbanfobia. Tenyleg nem erted?

MINDENHONNAN tobb ember ment el, szoval ha igaz lenne a gazdad hazugsaga, akkor tulunk ment volna el a legtobb ember, de jelenleg ennek epp az ellentete igaz...

Tudod, ez pont olyan, mint a masik mantrad, hogy mindenki Orban elol menekult el, csak kar, hogy a kulkepviseleteken leadott szavazatok ezt SEM igazoljak, mert meg a belfoldinel is jobban tonkre lettek verve a gazdaid...
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 10:25:43

@Zsoltbacsi: A faszba, nem csak számolni, de olvasni se tudsz. :))

"De ha nem számoljuk a kitántorgókat, akkor is európabajnokok vagyunk munkanélküliségben. (A közmunkás is munkanélküli.)"
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 10:27:41

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Olvastam, csak nem ultem fel a terelesednek. Arrol van szo, hogy felbofogtel egy 800-900ezres szamot, es megint kiderult, hogy hazudsz, sajna a tereles meg nem bizonyitja az "igazadat"...
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 10:32:15

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Ja, BOCSANAT, ertelek mar. Szoval a kozmunkasokat is a kitantorgok koze ertetted. Vegulis akkor kijon a 900ezer...
Mea Culpa
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.08. 10:46:38

A számtan vittát be lehet fejezni.
A legutóbbi 98 %-os népszavazás előtt mondta-írta valami kormányszáj, hogy közel 500 ezren szavazhatnak levélben. Valami 100-120 ezek között volt ebből a kettős ( külföldi, de magyar állampolgár is és nem ott él ) állampolgárok száma, tehát bőven 400 ezer körül van azok száma, akik kimentek, ott élnek és írásban szavazhatnak.
Ebben nem szerepelnek azok, akik kint vannak, de az itthoni lakcímük nem szünt meg, ezért csak itton lehet nekik szavazni. Ezt pontosan nem tudja senki mennyi lehet, mert nem tartják nyilván, illetve a járulékfizetés alapján lehetne megsaccolni, de az meg tilos, hogy politikai okból ezt az adatot azzal összevessék. Gondolom a kormány azért nagyjából tisztába van a pontos számmal, csak öszöd-nem öszöd, nem mondják meg.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 11:04:52

@Zsoltbacsi: "felbofogtel egy 800-900ezres szamot"

Megint olvasási problémáid vannak. 800 ezret mondtam.

Te erősködtél, hogy nem annyi. :))

De ha mutatsz egy pontos statisztikzát, akkor az egymilliót is elhiszem neked.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 11:06:39

@Zsoltbacsi: "Szoval a kozmunkasokat is a kitantorgok koze ertetted."

Nem. Vagy hülye vagy, vagy szándékosan magyarázod félre.

Nem. Én vagyok a fasz, hogy egy gyűlölködő hazaáruló fideSS tollal leállok.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 11:09:00

Nah! Megáll az eszem. A tények nem számítanak, csak hazudhassanak egy jót a fideSS fasszopók. Unom.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2016.11.08. 11:10:51

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Te allitottad a 800 es a 900 ezret is, szoval neked kell bizonyitani!
Kocsog DKszopo
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2016.11.08. 12:42:51

@high up!: Soros Gyuri igen a fiatal politikus nemzedéket Orbán is volt ilyen megrontotta, most pedig Orbán az engedetlen kis inas, akit a libsi banda (horda, falka), helyre akar pofozni, egyenlőre állja az ütéseket.
Válasz erre 

sírjatok 2016.11.08. 12:48:46

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "Valamikor vezetők voltunk, nem sereghajtók. "

Ja, úgy 2000 táján. Segítsél már légy szíves, mikor is veszítette el az ország a vezető státuszát? :D
Válasz erre 

sírjatok 2016.11.08. 12:50:48

@látjátok feleim szümtükkel: Itt azt nem veszed figyelembe, hogy csak úgy mint minden országban, nem csak ki hanem bevándorlás is van. Igen, Magyarországra is. Igen, a kivándorlással megegyező mértékben kb.

www.indexmundi.com/hungary/net_migration_rate.html
Válasz erre 

sírjatok 2016.11.08. 12:55:45

Egyébként tök jó, hogy minden felminősítés után két napig csend van a blogszférában, aztán mintha mi se történt volna, kezdődik megint a verkli, csődbemegyünk, korrupció, végünkvan, szemétorbán.
Válasz erre 

sírjatok 2016.11.08. 12:59:41

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "A tények nem számítanak"

A dihidrogén-monoxid fulladást okozó vegyület, éves szinten több százezer halálért felelős, ezen kívül erős addikciót okoz, hiszen nem lehet egy-két napnál tovább kibírni nélküle. Fagyott formája alkalmas emberülésre is. A sorozatgyilkosok kivétel nélkül MIND fogyasztottak dihidrogén-monoxidot.

Ezek alapján szerinted a fenti vegyület káros? Mert kizárólag tényeket írtam róla.

Látod így lehet hazudni a tények egyoldalú bemutatásával, ahogy teszed azt te is.
Válasz erre 

$pi$ 2016.11.08. 13:29:22

@látjátok feleim szümtükkel: "állampolgárok száma, tehát bőven 400 ezer körül van azok száma, akik kimentek, ott élnek"

Senki sem t udja hányan vannak, akik kinn élnek. Becslések vannak meg politikai propaganda.

"A legutóbbi 98 %-os népszavazás előtt mondta-írta valami kormányszáj, hogy közel 500 ezren szavazhatnak levélben."

Ebből nem tudod kiszámítani, hogy hányan mentek ki dolgozni:

"A külföldön szavazó, magyarországi lakcímmel rendelkező választópolgárok kizárólag személyesen, Magyarország külképviseletein szavazhatnak, levélben nem."

Ráadásul rengetegen vannak akik honosítással kaptak állampolgárságot.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 16:39:52

@sírjatok: "minden felminősítés után"

Úgy érted, minden le- és felminősítás után? Mert volt 3 leminősítés, meg 3 fel, ugyanott vagyunk, mint 2011-2012-ben, csak a hasonló országok évekkel elhúztak előttünk. A gazdaság európabajnok utolsó, a korrupció az egekben, talán örülni kéne neki?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 16:41:41

@sírjatok: Olyan 2004-2006 körül.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2016.11.08. 16:55:10

@sírjatok:

Csak azt hagytad fiygelmen kívül, hoyg a bevándorló nem azonnal kap nálunk sem szavazati jogot, mint ahogy a magyarok sem külföldön.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2016.11.08. 17:52:01

Jó lenne, ha nem vitatkoznánk alapvető dolgokról, így talán nem kellene minden alkalommal a kályhától kezdeni.

Tehát: A munkanélküliség eltüntetésében segített az új törvény meghatározta max. 3 hónap, meg a közmunkásként ledolgozott akár 1 nap, meg a fiatalok tömeges kivándorlása.

Az ország csődbemenetelét megakadályozta a kitántorgott emberek hazautalt fizetése, és az EU-tól ömlő pénzek.

Ha valaki tud mutatni külföldön is eladható terméket vagy szolgáltatást kínáló feltámogatott haveri céget, az mondja.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.11.08. 19:37:58

@sírjatok: Jaj, haggyá má! A felminősítés csak azt jelenti hogy az ország fizetőképes. Az hogy nyomorognak az itt nem jáccik.
A románok Csau alatt kurvára fizetőképesek voltak, mert adósságuk nem volt. És szerinted jól éltek?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard