Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Majtényi László for president!

Majtényi László for president!

Végre egy épkézláb kezdeményezés a magyar értelmiségtől, bár a sikertelenség garantált, hiszen Orbán Viktor nem fogja engedni, hogy bárki érdemben bekavarjon a közelgő elnökválasztási komédiába. A miniszterelnök volt harcostársa mellett tette le a voksát a múlt év végén, és ez azt jelenti, hogy a kormánytöbbség legkésőbb a választás második fordulójában a jelenlegi elnököt hozza ki győztesnek. Pedig a civilek által javasolt Majtényi László nagyszerű választás lenne mindenki számára. Nem pusztán azért, mert egy nagy tapasztalatokkal rendelkező jogász ülhetne be az elnöki székbe, hanem, mert szűk mozgástere ellenére rábírhatná a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, hogy figyeljen oda a választópolgárok véleményére. Ebben ugyanis nagy gyakorlata van még ombudsman időszakából. 

mti_2.jpg

Fotó: MTI

A 2010-es fülkeforradalom óta lényegében kontraszelektív módon választja ki az Orbán-kormány a fontos pozícióhoz jutó embereket. Elég csak Schmitt Pál köztársasági elnökké választását említenünk, vagy az amúgy sem túl acélos Vida Ildikó helyét elfoglaló Tállai Andrásra gondolnunk az adóhivatal élén. A szakmai hozzáértés, a tapasztalat, netán a társadalmi elismertség szinte hátrány lett a kiválasztás folyamatában, így kerülhettek kulcspozíciókba szerény képességű, ám annál lojálisabb káderek a közmédiában, a közigazgatásban vagy történetesen sportegyesületek esetében. A selejt bosszúja azonban egyre jobban kiütközik, így amíg Schmitt bukását rá lehetett fogni a liberális sajtó mesterkedésére, addig az Orbán Viktor kegyeiből még hivatalban lévő vezető széke kezdett el billegni, így Tállait sem biztos, hogy megmenti a simulékonysága.

Áder János esete persze teljesen más, hiszen amikor gyorsan keríteni kellett valakit a hamisítási ügyön ért Schmitt helyett, nem lehetett sokat lamentálni azon, hogy korábbi kritikái miatt az Orbán köreitől egészen Brüsszelig űzött egykori házelnök megfelel-e majd a miniszterelnök elvárásainak. Jól érzékelhető, hogy Áder olyan taktikát dolgozott ki saját maga számára, mellyel egyszerre tud bizonyos kormányzati óhajoknak megfelelni, ugyanakkor némi autonómiát is szerezhet önmagának azzal, ha kevésbé lényeges kérdésekben betart Orbán Viktornak. Olykor egészen merésznek tűnt Áder ellenállása, de bizonyára jól mérte fel a mozgásterét, mert jórészt a Fidesz kínos káderhiányának köszönhetően jobb híján újrázásra biztatta a miniszterelnök. Lényegében azzal, hogy Áder valamilyen szinten azt tette, ami egy köztársasági elnöktől elvárható, azzal jót is tett a kormánynak, mert a demokratikus játékszabályok betartásának illúzióját keltették ezek a látszatcsörték a Sándor-palota és a Parlament között.

index_69.jpg

Fotó: index.hu

Volt egy-két alkalom, amikor Áder nagyon is próbára tette Orbán türelmét, például, amikor a kvótanépszavazás előtt nem volt hajlandó nyíltan kampányolni a részvétel és a nemek mellet, vagy amikor megcsáklyázta azt a tervet, hogy a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak tevékenységébe senki se láthasson bele kívülről. Ezek az ügyek azonban nem okoztak olyan érzékelhető veszteséget a kormánynak, hogy az egyébként rendkívül pragmatikus miniszterelnök ne gondolja át a dolgot, és újrázásra biztassa a köztársasági elnököt első ciklusa letelte után. Orbán elsődleges szempontja az volt, hogy így nem kell hozzányúlnia a kormányzati struktúra meghatározó alakjaihoz (például a lehetséges jelölt emberminiszter Balog Zoltánhoz), Ádert pedig ismeri már annyira, hogy a választások közeledtével nem kellemetlenkedik majd túl sokat.

A kormányzati oldal részéről tehát érthető, miért voksolt Orbán Viktor a „győztes csapaton nem változtass” stratégiára. Az ellenzéknek azonban nem érdeke Áder megválasztása, noha politikai súlyát, kvalitásait, kormányzati lojalitását tekintve fényévekre van Schmitt Pali bácsitól. Áder ugyanis olyan kulcsfontosságú ügyekben hallgatott, mint a sajtószabadság kikezdése, a civilek elleni támadások, a menekültek elleni gyűlöletkeltés, de olyankor is inkább az erdők védelméről és a tiszta ivóvíz fontosságáról beszélt, amikor az oktatásban vagy egészségügyben jelentkező problémák gyűrűztek be a társadalom legszélesebb köreibe. Áder János értékelése tehát ellenzéki szempontból legfeljebb annyi lehet, hogy volt már rosszabb is.

origo_16.jpg

Fotó: origo.hu

Majtényi Lászlót ugyan nem az ellenzék, hanem az ellenzék holdudvarához tartozó civilek jelölnék köztársasági elnöknek, de lényegében ez azt jelenti, hogy ha minden jól megy, akár lehet valós alternatívája is Áder Jánosnak a választáson. Ez persze nem azt jelenti, hogy a Fidesz-KDNP szavazógépezete nem üti ki az egykori adatvédelmi biztost a végső szavazáson, ám demonstrálni lehet, hogy volt egy minden szempontból megfelelő jelöltje az ellenzéknek, akit csak politikai okokból nem volt hajlandó támogatni a kormányzati többség. Ez nem tűnik túl combos célnak, pedig a mai politikai viszonyok között már ez is nagy eredmény. A mai ellenzéki pártok egyik legnagyobb problémája ugyanis az, hogy nem képes hiteles személyek által felmutatni a törekvéseit, és Majtényi lehetne az a szaktekintély, aki mögé felsorakozhatnak a függetlenektől kezdve a szocialistákon át az LMP-sek is. A Jobbik nyilván nem fogja támogatni őt, ám erre Áder sem nagyon számíthat, így legalább lesz második forduló, hiszen a kétharmados többséget nagy valószínűséggel nem kapja meg az első körben a jelenlegi elnök.

A kormány számára nincs túl nagy súlya ennek a választásnak, hiszen valószínűleg rutinfeladatnak tartja a kormánypárti frakció, hogy Orbán Viktor jelöltjét küldjék a Sándor-palotába. Az ellenzék azonban önbizalmat nyerhet azzal, ha egységet tud felmutatni egy jó jelölt mögött. Mert Majtényi munkásságába aligha lehet belekötni, és mivel lényegében az esélytelenek nyugalmával indul, a kormány lejárató gépezetét sem érdemes beindítani ellene. Más lenne a helyzet, ha az ellenzék miniszterelnök-jelöltjeként lépne fel, mert akkor valószínűleg azt is kinyomozná a közszolgálatinak csúfolt média, ha óvodában homokot szórt volna valamelyik társa szemébe. Majtényinek ráadásul olyan szakmai múltja van, hogy jelölését akkor is komolyan kell vennie a kormányoldalnak, ha ők automatikusan Áderre nyomják az igen gombot. Majtényi ugyanis jelenleg az Eötvös Károly Közpolitikai Intézet elnöke, korábban az Alkotmánybíróság tanácsosa, főtanácsosa, 1995-2001 között a Magyar Köztársaság első adatvédelmi biztosa, majd 20 hónapig az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) elnöke volt. Szerepelt már ellenzéki tüntetéseken, és akkor kiderült róla, hogy szenvedélyes szónok, így a kissé „halvérű” Áder ellenpólusa lehetne.

index2_9.jpg

Fotó: index.hu

Persze, még nem biztos Majtényi László jelölése, hiszen most még csak aláírásgyűjtés kezdődött az indulása támogatásáért, és még ő sem mondott igent a felkérésre. Csak parlamenti képviselők jelölhetnek valakit, ami persze nem lehetetlen, ám, ha nem jön össze a szükséges támogatás, az komoly csapás lenne az ellenzék számára. Az alaptörvény szerint ugyanis a képviselők ötöde, vagyis 40 képviselő kell a jelöléshez, ami azt jelenti, hogy a jelölés sem egyszerű, mert ehhez az összes baloldali párt, vagyis MSZP-s, DK-s és független képviselő aláírása kell, és még LMP-seket is meg kell győzni Majtényi alkalmasságáról. A dolgot tovább bonyolíthatja, ha újabb jelöltekkel állnak elő parlamenti frakciók, így például a Jobbik is bedobna egy nevet, így alkudozások sora kezdődne meg a végső szavazás előtt. Ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Sok bába közt elveszik a indiángyerek.” 

67 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Majtényi László for president! Tovább
Facebook Tetszik
0
67 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5912091765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.03. 10:52:03

S kinek kellene egy fanatikus ballib a KE székében? Senkinek, pár ballibet leszámítva.
Válasz erre 

WLaci 2017.01.03. 11:31:14

Ja, tényleg az egyetemen március 21-én vörös tüntetést elnök lenne most a legjobb.
Válasz erre 

NemodaBuda 2017.01.03. 17:16:37

@MAXVAL.BIRCAMAN.: Senkinek sem kell egy fanatikus fideszfan az elnöki székben ! Majtényi egyrészt nem fanatikus, másrészt nem ballib. A többi elmegy valahogy, amúgy egy végtelenül korrekt, rendes ember, aki érti az elnöki feladatokat és meg is tud felelni ezeknek ! Eddig ténykedése a gyakorlatban is igazolja ezt, amíg az áderek, kövérek, balogok eddigi ténykedése meg az ellenkezőjét ! Ennyire egyszerű ez birkaember, és húzódj már össze !
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.03. 18:17:50

@NemodaBuda:

Az elnök fideszes, ez helyes, hiszen aparlamenti többség is az, s a parlament választja az elnoköt.

Majtényi ballib.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2017.01.03. 18:44:58

@MAXVAL.BIRCAMAN.:
Az elnök nem a kormányt kell hogy képviselje, hanem a nemzetet. Már ha érted
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.03. 20:36:53

@legeslegujabbkor:

Ehhez közvetlen választás kellene.
Válasz erre 

imres 2017.01.03. 21:01:38

@legeslegujabbkor: Én értem, Bélám.
Csak azt nem értem, hogy Majtényi elvtárs miért és mivel is fogja a nemzetet képviselni?
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2017.01.03. 21:11:20

@MAXVAL.BIRCAMAN.:
Mire is volt jó a kétharmados megállapodás? Hogy az egész társadalmat érintő ügyekben a pártok konszenzusos megállapodásra törekedjenek. Válasszanak egy olyan elnököt, aki az egész nemzetet tudja képviselni.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2017.01.03. 21:12:45

@imres:
Bárki jó lenne, aki nem fideszes.
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.04. 08:06:07

@legeslegujabbkor:

Az eddigi egyetlen pártokon feletti elnök Sólyom volt, azaz ez az elv sosem teljesült, így kár is beszélni róla.
Válasz erre 

J.R. Ewing 2017.01.04. 08:31:54

2%-os támogatottságú KE..... Ez kell a tetves bibsiknek.
Válasz erre 

Kelly és a szexi dög 2017.01.04. 08:38:35

Sajnos az orra túl nagy ellensúlyt képezne...

Amíg nem szilárdult meg a rendszer, addig nem lehet elengedni a gyeplőt, mert a kommunisták visszajönnek!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 08:48:58

Remek jelölt.
Még GYurcsány hithű csicskásai között is rikaságszámba megy a Majtényihez hasonló ballib szarháziak elkötelezettsége.

Kár hogy nem akkor jelölték, amikor kormányn voltak, mert úgy lett volna némi esélye.

Így meg csak arra jó, hogy néhány agyhalott Gyurcsány seggnyaló dícsérje a közös jelölés tényét, és célpontját.

Persze holnap már azt fogja néhány agyhalott írni, hogy ezzel akarják a FIdezsesek beépített kémei elterelni a figyelmet, a mittudoménmiről, mert semmi más értelme nincs egy eleve esélytelen szervilis ballibet indítani, a majdnem 2/3-os Fidesz parlamentbe.

És majdnem igaza lenne, annak aki ezt mondja, csak éppen a ballibek teljesen maguktól ennyire hülyék.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.01.04. 08:50:45

@MAXVAL.BIRCAMAN.: Majtényi ballib?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.01.04. 08:52:04

Libsi = szivárványos komcsi !

Elegendő ennyit tudni, miért kell nekik Majtényi.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 09:06:58

@Zsákos Dildo:

Majtényit az ORTT-be Gyurcsányék nevezték ki, hogy cenzúrázza a ballib véleménydiktatúrába nem illeszkedő műsorokat.
Válasz erre 

Killary Fucking Clingon 2017.01.04. 09:14:21

szóval itt is úgy gondolják hogy csak és kizárólag az lehet értelmes ha valaki baloldali liberális. Gratulálok. A többség a jobb oldalra szavaz majd 18-ban is. :)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.04. 09:18:37

"Tök ciki lehet a fideszeseknek, hogy egy pártkatonával szemben igazi jelölt indul, így nem csoda, hogy már másnap teljes letámadásba megy át a kormányoldal. " [Székely Sándor]
Válasz erre 

2017.01.04. 09:20:17

@Jakab.gipsz: mondjuk azt is jó lenne felidézni, hogy kik bábáskodtak a Fidesz kezdeményei körül. Stumpf apósa, a kommunista belügyminiszter.
Minden rendszerváltó fideszes KISZ-es volt, mint Gyurcsány. Kövér MSZMP-s volt. Csak a 2000-es években vedlettek át ballibből polgárivá, majd nemzetivé, majd nemzeti-kommunistává. Kádár is előre köszönnek ma, ha látná mi lett az országból, államból. A fiúk nem engedték ki a gyeplőt a kezeik közül.
Persze a Kádár-rendszer iránt hatalmas a nosztalgia Magyarországon, így nem csoda, ha egy annak elvein felépült rendszert szavaz meg a magyar ember. Népfront, éberség, mocskosnyugatiimperialisták, de a hitel/EU-s pénz az kell, töketlen magyar ipar, teljes foglalkoztatás mákonyos illúziója (KMK, közmunka), sportbuziság, stadionbuziság, állami vízfej, az átlagmagyarok még mindig csak a nyálukat csorgatják a Mariahilferstraßén, mert ötödét keresik, mint egy osztrák.
Én is a Kádár-rendszerben nőttem fel, nem volt annyira rossz, ha nem akartál mást, csak vegetálni, főleg amíg nem láttam, hogy külföldön mennyivel jobb. És hogy Magyarország is lehetne jobb hely.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 09:24:31

@karandash:

Fura módon mégis Orbánék lakásába szereltetett az MSZMP KB lehallgató berendezést, ahogy minden jobboldali vezetőhöz, és GYurcsány vizsgária szóltak le Mellár Tamáséknak, cserébe a Dialógus csoportról tett jelentgetéseiért.

Meghát azért egy megyei KISZ titkárt, mint atyaúristent összehasonlítani, egy középiskolás KISZ titkárral, na ahoz pofa köll.
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.04. 09:37:46

@Zsákos Dildo:

Igen.
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.04. 09:39:23

@karandash:

"kik bábáskodtak a Fidesz kezdeményei körül"

Sorosék elsősorban.
Válasz erre 

sőőtnagyonis 2017.01.04. 09:45:13

@MAXVAL.BIRCAMAN.:
Aki nem tud uráli tájszólással beszélni az mind lipsi!:-OOO)
Válasz erre 

kobalt (törölt) 2017.01.04. 09:52:40

Terry-t köztársasági elnönknő-nek ,Patakit a férjének , Fásyt örömapának.
Válasz erre 

igazi hős 2017.01.04. 09:54:25

@Kelly és a szexi dög: "mert a kommunisták visszajönnek" Mikor mentek el? Most is hatalmon vannak!
Válasz erre 

Andy73 2017.01.04. 09:55:07

"Persze, még nem biztos Majtényi László jelölése, hiszen most még csak aláírásgyűjtés kezdődött az indulása támogatásáért, és még ő sem mondott igent a felkérésre."
"A dolgot tovább bonyolíthatja, ha újabb jelöltekkel állnak elő parlamenti frakciók, így például a Jobbik is bedobna egy nevet, így alkudozások sora kezdődne meg a végső szavazás előtt."

Kb. ennyi a lényeg, a többi csak üres lózung és vágyálom a balos bloggertől. A baloldalnak először a Jobbikkal kellene lepaktálnia, de még akkor is csak egyharmaduk lenne, ami még mindig édeskevés. Jelenleg ennyi a jelentőségük, ahogy ennek az irománynak is. Ehhez képest eléggé arrogáns a stílusa, mondhatni köhög a bolha.
Válasz erre 

igazi hős 2017.01.04. 09:55:39

@Killary Fucking Clingon: A többség a Fideszre szavaz megint, a jobboldal már évekkel ezelőtt eltűnt a magyar politikából.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 09:59:57

@kobalt:

Azért nem árt megjegyezni hogy Terry Black, Gyurcsány iránti rajongása okán próbálta lejáratni Vonát.
Ahogyan maga is megfogalmazta Horn és Gyurcsány a kedvencei.
Nem véletlen, hogy az MSZP jelöltjeként is indult:
www.atv.hu/belfold/20100909_vona_gaborral_tancolna_az_mszp_transzfesztita_jelolte

Megjegyzem amikor Ungár buzizta Szájert és Kocsist akkor nem volt ezzel bajotok.
Válasz erre 

vNHM 2017.01.04. 10:37:50

"Értelmiség"
:DDDDDDDDD
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.04. 10:39:52

@Ballib cenzúrázók réme 21:
"amikor Ungár buzizta Szájert és Kocsist akkor nem volt ezzel bajotok."
De volt! Kerem a kovetkezot!
Válasz erre 

röf 2017.01.04. 10:47:18

Ma Majtényi, holnap Kiszel Tünde. holnapután Fekete Pákó....
Toleránsan, széles spektrumban gondolkodni....
Válasz erre 

Kalmár 2017.01.04. 11:52:42

A civilek jelöltje......
Aztadurvamindenit!
Ti nem szoktatok magatokon röhögni?
Válasz erre 

Larry Silverstein 2017.01.04. 12:08:33

Jó 5let de ilyen fajú ember itt nem ehet elnök.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2017.01.04. 12:10:31

dopeman se lett elnök pedig cigány

majtényi a zsidrák majd elnök lesz?

ez nem ámerika
Válasz erre 

jágör68 2017.01.04. 12:25:37

Miféle értelmiség?
Csak egy csapat leszerepelt, fogyatékos, hazátlan internacionalista cionliberális firkantott valamit.
Válasz erre 

blaubner 2017.01.04. 12:26:58

közvetlen elnökválasztás kellene, az biztosíthatná az esetleges ellensúlyt, annak hiányában minden KE-választás csak pártpolitika.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2017.01.04. 12:32:54

@blaubner: ellensúlyt ja akkor biztos ballibet választanának bár 10 éve a wc-s nénit se választják meg ha ballib

ha ha ha
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2017.01.04. 12:44:04

Majtényi ! IGEN !!!
Válasz erre 

Sir Galahad 2017.01.04. 12:50:28

Egy szempontból valóban jó az ötlet: a baloldali ellenzék megmutathatja, hogy képes egy baloldalhoz közel álló elnökjelöltet kiállítani. Ha még ez sem menne, az annak volna a jele, hogy hihetetlenül gyengék. Egyébként viszont a nagy húzás az lett volna, ha egy köztiszteletben álló jobb- és baloldal felett álló embert - akár művészt vagy sportolót - jelölnek. Persze, ilyet nehéz találni, de megérte volna a fáradságot, mert rajta nem tudott volna fogást találni a Fidesz.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.01.04. 12:53:28

@Sir Galahad: Alföldi a buzeráns esetleg

A ballerek minden jelöltje elfogadhatatlan cigány buzi vagy zsidó

Legyen Dopeman az elnök, ha ha ha
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.04. 13:36:06

@blaubner:

A közvetlen választás is pártpolitika, hiszek pártok jelölnének és támogatnának akkor is.
Válasz erre 

hhh. 2017.01.04. 13:47:32

Puklit elnöknek!!!
Válasz erre 

konrada 2017.01.04. 13:49:22

@MAXVAL.BIRCAMAN.:
Ez igaz.

...de ettől még nem biztos hogy egy Shnittpali átment volna egy Sólyom ellenében....
Válasz erre 

konrada 2017.01.04. 13:52:43

...egyébként meg mindegy kit jelöl az ellenzék, mert összesen is alig vannak annyian, hogy egyáltalán szavazzanak róla. (Mert a Jobbik az biztosan nem, az LMP meg mert lehet más..., a többiek meg nincsenek 40-en...)
Válasz erre 

MAXVAL.BIRCAMAN. · http://www.bircahang.org 2017.01.04. 13:53:34

@konrada:

Ballib jelölt ellen Schmitt simán nyert volna. Normális jelolt ellenében nem.
Válasz erre 

sőőtnagyonis 2017.01.04. 14:04:33

ott van még a megtért csonka kezű teahordó is.
Annyit tud mint Áder, pezsgőt pukkantani.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.04. 15:27:03

@jágör68:
"Csak egy csapat leszerepelt, fogyatékos, hazátlan internacionalista cionliberális firkantott valamit."
Meg mindig ertekesebbek, mint az allitolagos "jobboldal". A jobboldalhoz semmi kozuk, csak egy csapat szanalmas maffiozo, akiknek a kulturaja a szotyolazasig tart.
Válasz erre 

dont be such a jew 2017.01.04. 15:38:10

@Attilajukkaja: Meg mindig ertekesebbek, mint az allitolagos "jobboldal".

ertekesek is maradnak, más dolguk 2018 után se lesz
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.04. 17:21:08

@Attilajukkaja: "Meg mindig ertekesebbek, mint az allitolagos "jobboldal"."

Hát persze! Ha egyáltalán definiálni tudod az 'érték' fogalmát! Mert ebből a szempontból ez a majtényi nagyon silány... Ha az Áder a patás embere, akkor ez a majtényi nyilván a csótányé. Ergo épp annyira képviselné az egész nemzetet, mint az Áder!

"A jobboldalhoz semmi kozuk..."

Meg tudod határozni pontosan, mi a jobboldali? Vagy akár mi szerinted a baloldali?
Kamp.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.04. 17:37:22

@Kampfer:
" épp annyira képviselné az egész nemzetet, mint az Áder!"
Csotanyok orszaga vagyunk, nem az ordoge. Orulok, hogy te is igy latod.

"pontosan, mi a jobboldali? "
Nezz utana!
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.04. 18:47:45

@Attilajukkaja: "Nezz utana!"
Köszi, ez magamtól is megy! Az érdekelt, szerinted mi a jobboldali!

"Csotanyok orszaga vagyunk, nem az ordoge."
Hogy a fletót egy csótányhoz, a sátánhoz, vagy csak egy közönséges parazizához hasonlítjuk, édesmindegy. De hogy szerencsére ez az ország nem az övé, ez biztos! Jól is van ez így...

"Orulok, hogy te is igy latod."
Nem így látom! Ha tolvaj, politikus vagy oligarcha, hát legyen. De soha többé a fletót és bandáját az irányítás közelébe se! Ez a majtényi egyértelműen a fletó kutya kölke! Madadjon meg a táborában, messze elzárva mindentől, aminek köze van az országhoz!
Kamp.
Válasz erre 

ulpius66 2017.01.04. 21:59:28

Majtényit a "Bitó-szalonban" emelték pajzsra, a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs utasítására!!!

Ennyike!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.05. 10:30:10

@Kampfer:
"Köszi, ez magamtól is megy! Az érdekelt, szerinted mi a jobboldali!"
OK. En arra jobboldalisagra gondoltam, amely minden konzervatizmusa ellenere tamogatja a szabadpiacot es az innovaciot, es a nemzeti tradiciokat nem keveri ossze a nacionalista sovinizmussal. Tamogatja a demokraciat es nem torekszik autokraciara. Teret ad az egyhazaknak , de a vallast nem mossa ossze az orszag- es nemzetpolitikaval. Es nem utolso sorban, nem akarja visszaforditani az ido kereket, hanem elobbre akarja vinni az orszagot.

"Hogy a fletót egy csótányhoz, a sátánhoz, vagy csak egy közönséges parazizához hasonlítjuk, édesmindegy."
Te mondtad, hogy Ader a patas embere, Majtenyi pedig a csotanye. Nem en.

"De hogy szerencsére ez az ország nem az övé, ez biztos! "
Szerinted ezt az orszagot BARKI is birtokolja? Aha. Kezdem megerteni a logikadat.

"Ha tolvaj, politikus vagy oligarcha, hát legyen. De soha többé a fletót és bandáját az irányítás közelébe se!"
Miert? Mennyivel volt rosszabb Gyurcsany Orbannal? Igaz, ugyetlenebb volt es kevesebbet lopott. De ugy latom, nalad a lopas inkabb ereny, es abszolut nem zavar. Es mi bajod az oligarchakkal? Vagy a politikusokkal? Mintha szitokszokent hasznalnad ezeket a fogalmakat.
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.05. 17:25:04

@Attilajukkaja: "En arra jobboldalisagra gondoltam, amely minden konzervatizmusa ellenere tamogatja a szabadpiacot es az innovaciot..."

A szabadpiacot nem támogatni kell, hanem hagyni érvényesülni a normális működését, megfelelő szabályozókörnyezetet kialakítani és felügyelni! Na, ez a rendszer bukott itt meg, de vadul! Megjegyzem a szabadpiacot leginkább a liberális gazdaságpolitika favorizálja, azok nagy okossága, hogy a 'piac majd szabályozza', a 'piac majd beárazza' elv! Leszarva a tarsadalmi, gazdasági és politikai hatásokat. A lényeg a profit. A bokros, a kóka, a csillag, fodor és hasonló 'nagytudásúak' vallása! Köszi, elég volt belőlük!

"...a nemzeti tradiciokat nem keveri ossze a nacionalista sovinizmussal"

Aha! Ebben épp a csótány és a gusztustalan libbantak voltak a legjobbak! Azok kevertek össze mindent, ami nemzeti volt a nácizmussal és ki tudja még mi mindennel! A tetves csótánynak és a szadeszes árulóknak szinte minden soviniszta és náci volt, ami MAGYAR! Nem a csótány pofázta mindig, hogy ő biza' zsidó, cigány, buzi, rikárdó és még ki tudja mi, mikor kit 'bántottak'! Persze az nem tűnt fel, hogy MAGYAR az valahogy sosem tudott lenni! Vagyis rugózhatsz azon, ki keveri a nemzettudatot a nácizmussal, a 'majrényi' mögött megtalálod őket!

"Tamogatja a demokraciat es nem torekszik autokraciara."

Ez jogos. Látható, hogyan építi le a nyugati értelemben vett liberális demokráciák intézményeit a kormány. De, látva azon intézmények működését és eddigi tevékenységüket, csak azt mondhatom, hogy pont lesz*rom őket! Ostoba, tesze-tosza, tehetetlen és döntésképtelen, semmirevaló rendszerek tartóoszlopai voltak, nem kis veszélybe sodorták az állam működését! Ami nagyobb gond, hogy tényleg nem látszik semmilyen (ön)kontroll, ami mértéket szabna!

"Teret ad az egyhazaknak , de a vallast nem mossa ossze az orszag- es nemzetpolitikaval..."

Történelmünk egyik jellegzetessége, hogy a magyarság megmaradása mind térben, mind időben összeköthető a történelmi egyházak működésével. Egyes időkben és helyeken a magyar nyelv és kultúra, az identitás megmaradása egyenlő volt az egygázakkal, azok tevékenységével. Ezt jól látta meg az orbáni kormányzat, ki is használja a benne rejlő lehetőségeket! A 'majrényi' és a csótány-féle retkek ezt azért látják ennyire riasztónak, mert ők még csak meg sem próbálták érteni az egyházak jelentőségét és a szerepüket! Nekik mindig fontosabbak voltak a buzik, a cigányok, a niggerek, a migránsok vagy bárki más, aki valamit is rúghatott valahogy ebbe az országba! Számukra ezért furcsa, hogy egy kormány másként is viszonyulhat az egyházakhoz! Egyszerűen nem értik... Ennyi. Az egyházak az orbáni kormány számára a nemzetpolitika része, úgy is gondolkodnak róluk. Hogy jól, vagy rosszul, az már egy újabb lényeges kérdés, de a szerepük nem!

" Es nem utolso sorban, nem akarja visszaforditani az ido kereket, hanem elobbre akarja vinni az orszagot."

Hát, ha az a jövő, amit a csótány és a bandája elképzelt és meg akart valósítani (liberális piacgazdaság, színes és nyitott társadalom, nemzettudat teljes elutasítása), akkor abból jobb is, ha nem kér a kormány! Nemzettudatra épülő társadalom és egy határozott központi kormányzatra épülő hatalmi rendszer és egyértelmű végrehajtó hatalom kiépítése nyilván visszatérésnek hat a libbantak szemében, de üsse kavics...! Van, aki nemzetpolitikát akar, van, aki 'színes' és 'nyitott' társadalmat!

"Te mondtad, hogy Ader a patas embere, Majtenyi pedig a csotanye. Nem en."

Ezt csak a hülye nem látja! Legyen így. Ergo, ha a csótány embere, tőlem lóghat ugyanazon a lámpavason!

"Szerinted ezt az orszagot BARKI is birtokolja? Aha. Kezdem megerteni a logikadat."

Dehogy érted...! Fényévekre vagy, mint hónapokkal ezelőtt! A hatalmat birtokolják, igen. Politikai erők, politikusok. Mentsen az Ég tőle, hogy libbant és baloldali sötétzöld férgek újra befolyással lehessenek az életünkre! Ez ami számomra elsődleges.

"Miert? Mennyivel volt rosszabb Gyurcsany Orbannal?"

Sokkal! Minden atomjában egy fertőző pestis, amit tűzzel, gázzal, fegyverrel irtani kéne kímélet nélkül! A csótány és a bandája maga a fertő, a gonosz és a mocsok! Undorító egy lény. Hungarofób áruló, eltorzult és beteg világképpel, a 'színes' és 'nyitott' társadalmával és a szánalmas gazdaságpolitikájával együtt pusztulnia kéne! Hálát adhat a sorsa kegyelméért...! Sajnos!

"Igaz, ugyetlenebb volt es kevesebbet lopott."

Hiszed! Csak kevésbé látványosan és okosabb és intelligensebb kommunikációval tette. Ahogy a cégeit vette (motim pl.) és ahogy működtette (szinte lopásnak beillő áramszállítói szerződések)!

"De ugy latom, nalad a lopas inkabb ereny, es abszolut nem zavar."

Ez simán hülyeség a részedről! Miből gondolod?

"Es mi bajod az oligarchakkal? Vagy a politikusokkal? Mintha szitokszokent hasznalnad ezeket a fogalmakat."

Mert számomra már jórészt azok. Természetesen az orbáni szereplőket is beleértve (mielőtt megkérdeznéd)!
Kamp.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.06. 11:09:28

@Kampfer:
"A szabadpiacot nem támogatni kell, hanem hagyni érvényesülni"
Persze. Meg szabalyozni. Sommasan fogalmaztam, ne a szohasznalatba kossel bele, mert ebben egyetertunk.

"ez a rendszer bukott itt meg"
A szocik alatt sem mukodott tokeletesen, de az un. jobboldal volt az, amelyik ezt teljesen hazavagta es visszahozta a nepotizmus legsotetebb korszakat Magyarorszagra.

"Ebben épp a csótány és a gusztustalan libbantak voltak a legjobbak! "
"a csótány embere, tőlem lóghat ugyanazon a lámpavason!"
"Minden atomjában egy fertőző pestis, amit tűzzel, gázzal, fegyverrel irtani kéne kímélet nélkül! "
Azt hiszem, itt feladom. En ertelmes vitara szamitottam, erre egy, a Nemzeti Egyuttgyulolkodes Rendszerenek egyik huseges tagjanak a frocsogeseire viszont nincs valaszom. Ennyi volt!
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.06. 17:42:32

@Attilajukkaja: "En ertelmes vitara szamitottam, erre egy, a Nemzeti Egyuttgyulolkodes Rendszerenek egyik huseges tagjanak a frocsogeseire viszont nincs valaszom."

Semmi közöm a ner-hez, sosem volt! Ezt sem tudom, hogy honnan vetted?! Eszem ágában sem lenne egy ilyen kormányhoz hűnek lennem...! De egyet tudok, illetve érzek elég szilárdan: ezeknek a nyomorultaknak a lopásai, korrupciója számomra sokkal kisebb fenyegetést jelent, mint a csótányék regnálása!

Amit arról a lényről és a nézeteiről gondolok, nyugodtan hívhatod fröcsögésnek, vagy aminek csak akarod, végülis a te döntésed. Szerintem visszafogott voltam... Egyetlen oka van ezeknek a gondolataimnak: mindaz, amit tapasztaltam az uralmuk alatt! Amit KÖZVETLENÜL tapasztaltam. Nem ellopott milliókról, kirúgott újságírókról, hazavágott intézményekről vagy bezárt újságokról beszélek, hanem a cigányterrorról, erőszakról, 36%-os szja-ról, hungarofóiáról, minden külhoni hatalom előtti szánalmas meghunyászkodásról, segélyek végeláthatatlan osztogatásáról! Ennél visszataszítóbbat nem tudok elképzelni! És ez a 'majrényi' épp ezt a vonalat vinné tovább! Olvasd csak el a fodor nyilatkozatát róla!
Kamp.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.06. 17:54:09

@Kampfer:
" ezeknek a nyomorultaknak a lopásai, korrupciója számomra sokkal kisebb fenyegetést jelent, mint a csótányék regnálása!"
Ebben sajnos nem ertunk egyet. Nagyon nem!

" nyugodtan hívhatod fröcsögésnek"
Aki masok kinyirasarol, kiirtasarol abrandozik, az minden, csak nem visszafogott, hanem egy latens terrorista.

"Amit KÖZVETLENÜL tapasztaltam."
Gondolom, egy zart osztalyon vagy tulzsufolt bortonben toltotted azokat az idoket, mert idekint nem volt semmi ilyesmi. Viszlat!
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.06. 18:19:16

@Attilajukkaja: "Ebben sajnos nem ertunk egyet. Nagyon nem!"

Ez van. Erről szólnak majd a választások. Elmegyünk, szavazunk a saját véleményünk és tapasztalatunk szerint. Neked az, nekem meg más...

"Aki masok kinyirasarol, kiirtasarol abrandozik, az minden, csak nem visszafogott, hanem egy latens terrorista."

1. Az ábrándozás egy dolog, a vélemény pedig egy másik! Ne keverd! Ábrándozni jó nyaralásokról, egy szép fekete Mitsubishi-ről, füredi nyaralóról vagy egy új lakásról szoktam. Ezek és a barátok, család töltik ki az életem, nem az a félnótás és a sleppje! De a véleményem az, hogy amit és ahogyan tett, azért régebben pallos vagy kötél, ma minimum a fácános járna! Durvább esetben lámpavas...
2. Hidd el nekem, nagyon örülnének a fritzek is és a franciák is, ha csak a magamfajta látens terroristák leptél volna el őket! De akik ott bandáznak (és akiket a fletó nyalogatott) nem olyanok, mint amilyennek te gondolsz engem...! Nagy ám a különbség!

"Gondolom, egy zart osztalyon vagy tulzsufolt bortonben toltotted azokat az idoket, mert idekint nem volt semmi ilyesmi. Viszlat!"

Semmi zárt osztály, de sebészet igen...! Amint a fletó alatt édesanyám ágya mellett megtapasztaltam, akkor sem volt olyan topon az egészségügy, aminek most próbálják beállítani! Akkor is napokig fektettek valakit a folyosókon (persze mi ugye nem a hegyvidéken élünk, minket nem a manager-kórházakba utalnak, mint a fajtádat)!
Túlzsúfolt börtön sem játszott, még annak az általad szénnészopott fletónak az idejében sem kerültem szembe a törvénnyel! Persze, nem lep meg, hogy a fajtád nem vett észre semmit, hiszen nem a hegyvidéken bandáztak és hédereltek naphosszat a cigányok, nem a te házadat törték föl és nem a te utcádban volt balhé nap, mint nap! És felteszem, nem a te munkahelyeden állt a bál a mindennapi körülmények miatt! Persze, hogy nem tapasztaltad, 'kisjukka'! Mert egy másik bolygón élsz, fingod sincs arról, mi a való világ (hacsak nem a retektévén)! Persze, aki még egy nyomorult reget sem volt képes megcsinálni magának, attól mit is várhat az egyszeri ember, ha csak nem egy gyurcsányt...!
Mellesleg: az Euronics-ban leárazás van, akár már 1500-ért beruházhatsz egy magyar billentyűzetre! ;-) Szólj Attilának, biztos segít! Na, viszlát, ostibenkó!
Kamp.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.08. 15:13:16

@Kampfer:
"1. ...amit és ahogyan tett, azért régebben pallos vagy kötél, ma minimum a fácános járna! Durvább esetben lámpavas..."
Gondolom, mindezt Orbanrol irod, aki mindent megtesz azert, hogy visszahozza a Kadar korszak legsotetetbb idoszakat, es megprobalja Magyarorszagot ujra atjatszani orosz hataskorbe. Es ti ebben tamogatjatok ot!!!!

"2. ...akik ott bandáznak (és akiket a fletó nyalogatott) nem olyanok, mint amilyennek te gondolsz engem...! Nagy ám a különbség!"

Ebben igazat adok neked. Azok a szerencsetlenek nem gonoszak es embergyulolok. Es foleg nem bandaznak. Lehet, hogy te sem vagy az,...de erre meg nem utal semmi.

"Amint a fletó alatt édesanyám ágya mellett megtapasztaltam, akkor sem volt olyan topon az egészségügy, aminek most próbálják beállítani! "
Nem tudom, ki allitotta be neked ugy, hogy annak idejen jo volt az egeszsegugyi elltas, de akkor nagyon felrevezettek! De az is teny, hogy azota rengeteget romlott a helyzet. Es ezt te is nagyon jol tudod!!!

"az általad szénnészopott fletónak az idejében sem kerültem szembe a törvénnyel!"
Felesleges szemelyemet sertegetnek (a menekules legvegso utja?!), mert soha nem szavaztam az MSzP-re, de meg az MSzMP-re sem. Egy percig sem vedtem az "elmult nyo'cevet". Osszettevesztettel valamelyik mas kommentelovel.

"a fajtád nem vett észre semmit"
Hoppa! Szoval mar a fajtamat is tudod. Gratula!

"Persze, hogy nem tapasztaltad, 'kisjukka'! Mert egy másik bolygón élsz"
Kisjukka?
Varjunk csak.
Ugy erzem, tudom, ki vagy.
Ismerlek, es akar szemtol szembe is elmondhattad volna a velemenyedet. De nem tetted.

"akár már 1500-ért beruházhatsz egy magyar billentyűzetre! ;-) "
Minek nekem a magyar billentyuzet? Hogy milyen karakterek vannak feltelepive a gepemre nagyon nem a billentyuzeten mulik, szaki! :o))))
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.08. 18:14:23

@Attilajukkaja: "Gondolom, mindezt Orbanrol irod, aki mindent megtesz azert, hogy visszahozza a Kadar korszak legsotetetbb idoszakat, es megprobalja Magyarorszagot ujra atjatszani orosz hataskorbe. Es ti ebben tamogatjatok ot!!!!"

Olvass, Kisjukka! A fletóról és a bandájáról írom...! És hogy lop ez is és az is? Korrupt mind? Hát persze. De akkor 36%-ot adóztam, most 15%-öt. Akkor még a trikolór is náci volt, most legalább magyarnak nem ciki lenni! Akkor 'színes' társadalmat akartak ide a ballibák, most legalább kerítés van a határon (nem elég hosszú, magas és vastag, de legalább van)! Felteszem, az nem zavart, mikor a fletó egy mozdulattal odatolt 4 milliárd közpénzt a tomlantos alapírványnak! Még 2008-ban! Az is közpénz volt ám! És még annyi hasznot sem hozott, mint a puskásakadémia...!

"Ebben igazat adok neked. Azok a szerencsetlenek nem gonoszak es embergyulolok. Es foleg nem bandaznak. Lehet, hogy te sem vagy az,...de erre meg nem utal semmi."

Te fogyatékos vagy, Kisjukkka! Vagy csak egyszerűen egy agyatlan hülyebogár...! A nizzai 'terrorista' sem volt embergyűlölő, a berlini sem? A malmöi buli résztvevői sem voltak azok? A brüsszeliek sem??? Csak szerencsétlenek...? De nem gonoszak? Édes Istenem! Honnan estél te a hegyvidékre, te ostibenkó hülye picsa??? Kölnben és Malmőben sem bandáztak, mi?

"Osszettevesztettel valamelyik mas kommentelovel."

Dehogy tévesztettelek! Te magad írtad anno magadról, hogy kekec vagy, egy másik alkalommal azt, hogy sajnos nem tudod elég frappánsan leírni néha a gondolataid (értsd: a hülyeségeid), illetve azt is te írtad, hogy az Attilád csinálta a regedet, mert még ez sem jött össze...! Pontosan tudom, mely kommentelő vagy és milyen vagy...!

"Hoppa! Szoval mar a fajtamat is tudod. Gratula!"

Persze! A valóságot hírből se ismerő, réveteg álmokban éldegélő, kinyalt seggű kis hegyvidéki ostibenkó, aki szentül hiszi, hogy az agyalgásainak bármi köze van a valósághoz, illetve tudja a tutit és a megoldást az összes problémára, mindenki más csak hülye, hiszen az Attila is megmondta, hogy milyen okoska is vagy! Hát nem...

"Varjunk csak.
Ugy erzem, tudom, ki vagy."

Hidd el, hogy nem...! Újabb tévedésed a milliónyi közül!

"Minek nekem a magyar billentyuzet? Hogy milyen karakterek vannak feltelepive a gepemre nagyon nem a billentyuzeten mulik, szaki!"

Azért, kis ostibenkó, mert hiába állítod át a karakterkészletet az oprendszerben, ha a jelek a billentyűkön nem ugyanazok, mint amikre te számítasz, akkor bár okosnak fogod hinni magad, rá fogsz jönni, hogy szinte sosem sikerül eltalálnod a karaktereket! ;-) Tudod: memória! :-) Ez a kulcs, Kisjukka! Tudod: hogy ha leütöd, az jelenjen meg a képernyőn is, amit vársz!
Kamp.
Válasz erre 

2017.01.11. 11:09:36

A vezetői poszt megőrzésének tízparancsolata
(A gyakorlati szervező tapasztalatából)

Ha valaki, valamilyen vezetői állást, pozíciót elért, annak elemi érdeke, hogy ezt megőrizze!
(Mert ha ez nem sikerül, annak társadalmi megítélése egyértelmű bukással egyenlő!
Milyen módszerei vannak (kínálkoznak) a vezetői poszt megőrzésének?

1.A vezetett kollektíva átrendezése:
Ha ebből a kollektívából „emeltek ki” a régi (a tehetségesebb, szakmailag, emberileg különb munkatársak)
a. eltávoznak önként, mivel nem ismernek el maguk fölé főnöknek
b. aki ezt nem teszi: kinevezéssel, áthelyezéssel, felmondásra kényszerítéssel el kell távolítani (mert az Ő jobb képességük a te vezetőségednek az állandó megkérdőjelezését jelenti!)
2. Ki kell alakítanod a magad csapatát!
- olyan emberekből, akik a Te vezetőségedet elismerik, mert:
a. - nálad is gyengébb képességűek, (alacsonyabb végzettségűek, fiatalabbak, kevesebb szolgálati idejük, befolyásos barátjuk van.)
b. -a jó képességűek csak akkor maradhatnak, ha „húzós” barmok, akiket csak a munka érdekel, és nincsenek főnöki ambícióik.
3. Meg kell találnod azokat az embereket, akikkel a saját
Szakmai, tudásod hézagai betömhetők. Akik a szakmai döntésekben hajlandók súgni, megmenteni a nagy leégéstől, melléfogásoktól, vagy akire a rossz döntés felelőssége „rálőcsölhető”

4. Meg kell őrizni a fennálló rendet, hierarchiát!
a. mert egy új rendszerben nem biztos, hogy a Te posztod,
megmarad, vagy abban is vezető maradsz!

tehetségtelen emberekből álló, szűk pártvezetés betegesen vigyázott arra, hogy náluk tehetségesebbek, népszerűbbek be se kerülhessenek a pártjukba. Ennek a szociáldemokrata politikának lett aztán az eredménye, hogy nem ők, hanem az utódpárt, az MSZP lett a baloldal gyűjtőpártja annak ellenére, hogy az meg betegesen félt a fiatal, nem bolsevik felfogású erők befolyásának érvényesülésétől

@Ballib cenzúrázók réme 21:
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.11. 13:04:49

@Kampfer:
"Olvass, Kisjukka!"
Mióta vagyunk ekkora pajtások, hogy becézgetsz? Azért köszönöm, Kampóka!

"A fletóról és a bandájáról írom...! "
Dehogy is!!!! :o)))) Te mindvégig Orbánról írsz!!! Ez egyértelmű.

" Akkor még a trikolór is náci volt, most legalább magyarnak nem ciki lenni! "
Sok badarságot írtál már le, de ez az egyik "gyöngyszem". És úgy nem igaz, ahogy van.
Mellesleg most kezd igazán ciki magyarnak lenni külföldön. Eddig bárhol jártam, jó volt magyarnak lenni a nagyvilágban. Ez az utóbbi pár évben nagyon megváltozott.
Köszönöm Orbán! Köszönöm orbanisták!

"bár okosnak fogod hinni magad, rá fogsz jönni, hogy szinte sosem sikerül eltalálnod a karaktereket!"
Igazad van!
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.11. 16:01:08

@Attilajukkaja: "Mióta vagyunk ekkora pajtások, hogy becézgetsz? Azért köszönöm, Kampóka!"

Nem vagyunk pajtások, a fajtádhoz hasonló ostoba kis libbant picsákat csak tegezni érdemes! Nagyjából ennyire se szolgálsz rá, kis ostibenkó!

"Dehogy is!!!! :o)))) Te mindvégig Orbánról írsz!!! Ez egyértelmű."

Látod, gyépéharc! Mondom én, hogy hülye vagy! Nyilván nem anyád szült ilyennek, ezt sikerült összehoznod! Sebaj, nyilván te is Isten gyermeke vagy, csak a hátsó sorban ültél... De inkább csak arról van szó, hogy pontosan tudod, kiről-miről írok, csak ugye előjön a kis 'kekec' éned...! De ezzel sincs baj, a virtuális térben nem jár ezért szájbarúgás!

"Sok badarságot írtál már le, de ez az egyik "gyöngyszem"."

Idézetet kérek, mert ez így a szádból csak ostoba hegyvidéki libbant vádaskodás! Nem, mintha bármikor is érdemben reagáltál volna a veled 'vitatkozni' próbáloknak, egyszerűen csak nyomod a fogyatékosságaidat!

"És úgy nem igaz, ahogy van."

Simán csak hazudozol, hegyvidéki! Ahogy az régi jó szokásod!

"Mellesleg most kezd igazán ciki magyarnak lenni külföldön. Eddig bárhol jártam, jó volt magyarnak lenni a nagyvilágban. Ez az utóbbi pár évben nagyon megváltozott."

Hát persze... Szar lehet magyarnak lenni úgy, hogy a martinsulcok és a fajtája, meg a libbant kis barátaik finnyáskodva húzzák az orrukat! Tudod mit? Jó ez így! Szerintem pont jó, ha megtanulják az ajrópéer merkelisták, hogy nem mindenki úgy bólogat, mint a bólogatókutya a kalaptartón! Egyébként a finn és svéd trénereim már másfél éve csak arról írnak, illetve beszélnek, ha itt vannak, hogy mennyire jól csinálta az Orbán és a V4-ek, hogy szembementek ezzel a libbant fertővel! Ilyen is van ám, kisnyomoronc!

"Köszönöm Orbán! Köszönöm orbanisták!"

Köszöngesd nekik nyugodtan! Nyilván szívesen teszik. Mi is köszöngethettük volna a fajtádnak, hogy elkúrtátok ezt az országot, de inkább csak leszavaztunk titeket a picsába, ahová valók vagytok! Most meg nyávogj nyugodtan a hegyvidéken, te kis retek, hátha legalább a tévében látsz valamit a világból, ami egy kicsit is köszönőviszonyban van a valósággal! Persze azt meg értelmezned kellene, de ugye az a fránya neuronháló...! Az, valahogy nem tud megfelelni a követelményeknek, mi? Nem baj, kislibbant! Szokd a sorsod, lejárt a ballibbant hungarofóbia ideje! Az ungvári is megkapta a jussát, remélem te is meg fogod!
Kamp.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.11. 17:13:32

@Kampfer:
" a fajtádhoz hasonló ostoba kis libbant picsákat csak tegezni érdemes! Nagyjából ennyire se szolgálsz rá, kis ostibenkó!"
Gratula, Kampókám! (Melyik szervedről is nevezted el így magad?) Ennyire tellett? Becsmérlésre és picsázásra? Látom, kezded elveszíteni a hidegvéredet. Csak vagdalkozol.
Nem is vártam mást.
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.11. 17:44:42

@Attilajukkaja: "Gratula, Kampókám! (Melyik szervedről is nevezted el így magad?)"

Olvasás nem az erősség, mi kisautó?

"Ennyire tellett? Becsmérlésre és picsázásra?"

Neeem, sokkal, de sokkal többre is tellett anno, mikor még láttam értelmét, hogy valami érdemit is írjak az ostobaságaidra! Lapozz vissza az előzményekben! Én is, megannyi más kommentelő társam is nem egy alkalommal ÉRVELT az ostobaságoddal szemben. Akkor jött a 'kekec' éned és a kisbetű-nagybetű észrevételed, belekötve még az élő fába is, de a valódi mondanivalót természetesne ignorálva! Veled ez egy zsákutca! Nem is hiszem, hogy ennél többet érsz, ez vagy!

"Látom, kezded elveszíteni a hidegvéredet. Csak vagdalkozol."

Ahhoz te nagyon kevés vagy, kisrigólány! De az azért bíztató, hogy az érdemi észrevétel, az oltás és a vagdalkozás között látod a külöbséget! Legyen ez a halvány remény a sötét reménytelenségben, ahol leledzel... (jah, hegyvidék)!

"Nem is vártam mást."

Nyilvánvalóan, hiszen a hagyományaid szerint az érvelést vagy ignorálással, vagy oltogatással, netán 'kekeckedéssel' honorálod! Mivel én ezt mind szépen és ballisztikus ívben lesz*rom, az a minimum, hogy a hülyeségedre és a pofátlanságodra emlékeztetve elhajtalak, mint a lepkét! És ez a LEGKEVESEBB, ami neked és a fajtádnak jár!
Kamp.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2017.01.11. 17:49:45

@Kampfer:
"kisautó"
" nagyon kevés vagy, kisrigólány! "

:o))))))))
Válasz erre 

Kampfer 2017.01.11. 18:08:17

@Attilajukkaja: ;-)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard