Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Az MSZP és a DK megtalálta a csodaszert a Fidesz lejárató taktikája ellen?

Az MSZP és a DK megtalálta a csodaszert a Fidesz lejárató taktikája ellen?

Úgy tűnik, keményen osztja egymást az szocialisták miniszterelnök-jelöltje és a Demokratikus Koalíció elnöke, de a pengeváltás mögött jól kitapintható taktikai megfontolások húzódhatnak meg. Botka László érdeke ugyanis az, hogy lerugdossa magáról Gyurcsány Ferencet, ám a DK számára sem feltétlenül rossz, ha látszólag háborúban állnak a szocialistákkal. Közben a Momentum Mozgalom megjelenése is megkeverte a lapokat egy kicsit, és ez nem jött olyan rosszul a két legnagyobb baloldali tömörülésnek. Lássuk, egy évvel a választások előtt hogyan számolgatnak azok, akik ki akarják ütni a nyeregből Orbán Viktort és csapatát!

24_hu_48.jpg

Fotó: 24.hu

Noha már hetek óta tudni, hogy Botka László a szocialisták miniszterelnök-jelöltje, a Fidesz karaktergyilkoló gépezete még alig ejtett néhány karcolást a szegedi polgármester imázsán. A Fidesz most inkább a Momentum Mozgalmon vezeti le a dühét az elbukott olimpiai pályázat miatt, pedig a most szerveződő párt egyelőre kis hal a magyar közélet akváriumában. A jelenség mögött egyrészt taktikai hibát lehet sejteni, hiszen az indulatok vezérlik az eddig mindig precízen, célszerűen, központilag irányított kormánypárti kommunikációs gépezetet, másrészt komoly politikai vakságot feltételez a Fidesz részéről, ha készpénznek veszik azt, hogy az MSZP és a DK egymást nyírja ki a választási kampány megkezdése előtt.

Az MSZP választási szakértői és politikai tanácsadói, és nem utolsó sorban Botka László miniszterelnök-jelölt ugyanis jól számolták ki, hogy mintegy egymillió új szavazót kell bevonniuk a baloldalon ahhoz, hogy ellensúlyozzák a Fidesz jelenlegi 2-2,5 milliós táborát. Ez pedig nem fog menni akkor, ha Gyurcsány pártjával közösködnek, hiszen az egykori kormányfő még mindig százezrek kedvét veszi el a baloldalra szavazástól. A DK-nak ugyanakkor van olyan stabil szavazótábora, hogy önállóan is bejut a Parlamentbe, de esélye sincs az egyéni körzetekben, ha a szocialisták és lehetséges szövetségeseik is indítanak jelöltet ugyanott. Gyurcsány tehát pontosan tudja, hogy egyedül az egyéni jelöltek ügyében kell együttműködnie a szocialistákkal, nyugodtan lehet önálló listája, és indulhat pártja nevében miniszterelnöki posztért.

A szavazatoptimalizálás mindkét ellenzéki politikai tömörülés esetében akkor a lehatásosabb, ha a programjaikban is ellentmondanak egymásnak. Botka a "harmadik utas" szociáldemokráciát ostorozza, mely nem mentes a kapitalizmus vadhajtásaitól, programjába pedig beemelte a feltétel nélküli alapjövedelem elképzelését, és a vagyonadó tervezetét. A szociális elemeket inkább csak a retorikájában emlegető Gyurcsánnyal szemben Botka a programjában is képviseli a leszakadó rétegek érdekeit, vagyis Magyarország gazdasági leszakadásának egyik legfontosabb feltételének a társadalom szétszakadásának megállítását tartja. Gyurcsány szavazói nem hívei sem a vagyonosok radikális adóztatásának, sem az alapjövedelem feltétel nélküli megadásának. Ezek komoly ellentétek, ám a baloldali szavazótábor két pólusát lefedő kérdéseket és válaszokat foglalják magukba.

magyarhirlap_hu.jpg

Fotó: magyarhirlap.hu

Botka azt is tudja, hogy lehetséges szövetségesei, a kis liberális pártok paradox módon sokkal szívesebben beállnak az ő szociális központú programja mögé, minthogy támogatnák Gyurcsány neoliberális gazdasági elképzeléseit. A DK megjelenésével létrejött ugyanis egy olyan baloldali párt, amely a Tony Blair-féle „harmadik utas” szociáldemokráciát képviseli, ezáltal kissé eltávolodott a hagyományos balos értékektől, és sokkal megengedőbb az Orbán által favorizált pragmatikus politizálással szemben, mint a szocialisták. A Demokratikus Koalíció sikere azonban azt mutatja, hogy van fogadókészség Magyarországon egy ilyen politikára, bár azzal a 6-8 százalékos támogatottsággal, mellyel rendelkezik, meghatározó kormányzati tényező nem lehet. Egyelőre azonban nem a programok egymáshoz igazítása zajlik, hanem a taktika kidolgozása ahhoz, hogy miként lehetne eltávolítani a hatalomból Orbán Viktort és a Fideszt.

Botka azt is tudja, hogy amennyiben egyezségre jutna Gyurcsánnyal, nem csak a baloldali szavazók és a bizonytalanok büntetnék, hanem a Fidesz is keményen rászállna. Ugyanakkor nyitott az LMP felé, amely ugyan elutasította az együttműködést, de ebben az esetben inkább a szándék volt fontosabb, mint a konkrét eredmény. Az MSZP miniszterelnök-jelöltje nem akar Bajnai Gordon sorsára jutni, aki képtelen volt kiszabadulni abból a ketrecből, melyet a Fidesz kampánygépezete ácsolt köré. Ha a szegedi polgármester folyamatosan szájkaratézik a DK első emberével, nem démonizálhatja őt úgy a jobboldali média, mint Gyurcsány Ferenc láncos kutyája, így elkerülheti a karaktergyilkosság legkellemetlenebb momentumait.

csepel_info.jpg

Fotó: csepel.info

És, ha már a Momentumnál tartunk! Mind Gyurcsány, mind Botka sokat köszönhet annak, hogy az olimpiás aláírásgyűjtéssel a kis párt elvonta a kormányzati gőzhenger figyelmét a választási szövetségek ügyéről. Az olimpiai népszavazás kezdeményezése ugyanakkor megmutatta, hogy ügyek mentén sokkal hatékonyabb az együttműködés, mint programok egyeztetésével. Az ellenzéki tábort egyetlen nagy ügy vezérli, ami mentén mindenképpen együtt fognak működni, és ez a kormány leváltásának szükségessége. A 106 egyéni választókerületnek legalább a felét meg kell nyerniük az ellenzéki jelölteknek ahhoz, hogy ezt a célt elérjék, így a közös jelöltek állítása minden ellenzéki párt szimpatizánsai számára megmagyarázható szükségszerűség. Ahogy egy dakota közmondás tartja:„Az ellenséged ellensége addig a barátod, amíg le nem győzitek a nagy, fehér főnököt .”

97 komment Orbán Viktor Közéleti ketrecharc Tovább
Az MSZP és a DK megtalálta a csodaszert a Fidesz lejárató taktikája ellen? Tovább
Facebook Tetszik
0
97 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2812314101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2017.03.05. 17:46:46

Lehet elemezgetni de a maffia fog nyerni jövőre is.
Olyan forrásai vannak, amilyenek ezer év óta soha egy magyar vezetésnek sem. Az EU már egy Marshall-segélynyi összeget tolt bele az országba, ami a maffia a lenyúlt manyuppal is kiegészített, illetve a devizatartalélok megcsapolásával, azaz a jövő felégetésével.

A magyar történelemben ilyen dáridó, pénzfelélés, pénzégetés mint az elmúlt években, SOHA nem volt - lévén ennyi pénz se volt soha (köszi, német és francia adófizetők).

A soha nem látott pénz-cunami ellenére a magyar gazdaság nem hogy nem szárnyal, de folyamatosan romlik a versenyképessége, züllik/összeomlik az egészségügy, hogy az oktatást nem is említsem, a jogállam kivégzése és a maffiaállam felépítése csak hab a tortán. De mindezt el lehet fedni rövidtávon a nyugat által ránk öntött Marshall-segéllyel, és el is fedik. Amíg ez a segély jön, addig a maffia marad hatalmon és kíméletlenül lopnak és pusztítanak tovább.
A nyugat óriási pénzével nem lehet versenyezni.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.03.05. 17:51:20

@pamut: "Az EU már egy Marshall-segélynyi összeget tolt bele az országba, .."
És mennyit vittek ki?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.05. 17:54:00

@Sexual Harassment Panda: Kik?
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 17:54:41

@Sexual Harassment Panda:
Nettó összeget írtam, a magyar befizetés töredéke a nyugatról kapott rengeteg segélynek.
A (szélső)jobbos hülyeségek kibaszottul nem érdekelnek,soha egy komoly számot-forrást nem tudnak mellékelni az álhíreik mellé.
Pár nyugatellenes hülye nem bírja elviselni hogy a nyugat támogat minket, és az ellenkezőjét hazudják, ennyi. A Marshall segély nélkül Mo. ma kb. a bolgár szinten lenne....
Válasz erre 

Hefe 2017.03.05. 17:58:42

"Noha már hetek óta tudni, hogy Botka László a szocialisták miniszterelnök-jelöltje, a Fidesz karaktergyilkoló gépezete még alig ejtett néhány karcolást a szegedi polgármester imázsán."

nyilvan megvan az oka amiert a fidesz ennyire kesztyus kezzel banik vele.
Válasz erre 

Petra033 2017.03.05. 18:09:21

OK, addig együttműködnek amig nem nyernek. És utána mi lesz? Ki fogja az országot vezetni? 5,6,7 egymással veszekedő, szóba se álló pártocska? egymást zsigerien gyűlölő vezetőkkel? Nem olyan időket élünk, ahol végig lehet csinálni mégegyszer az utolsó baloldali kormányok működését, ahol kb. semmi nem történt 4 év alatt, mert semmiben sem tudtak konszenzusra jutni, amiben mégis, azt féltek meglépni...
Ennyire nem hülye a magyar választó sem. Mégegyszer nem.
Addig amíg nem lesz itt egy olyan társaság, akinek elhiszik, hogy képesek aktívan kormányozni, addig nem lesz kormányváltás, nem lesz akármit is csinál a fidesz
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.05. 18:21:10

@Petra033: Nem nyernek. Gyurcsány Viktor szövetségese. Neki köszönhetően lett ekkora hatalma, és Gyurcsány azóta is csak megoszt és rombol az ellenzékben.
Válasz erre 

Janossz 2017.03.05. 18:23:18

@Petra033:
Már megbocsáss, de ezen a szinten a bivalybaznádi italbolt törzsközönsége elkormányozgatna.
Vagy te olyan hatalmas teljesítményeket látsz itt, magad körül?
Válasz erre 

ulpius66 2017.03.05. 18:35:03

@Janossz: "ezen a szinten a bivalybaznádi italbolt törzsközönsége elkormányozgatna."

SŐT! János Sz. még ennél is jobban kormányozna!!
Javaslom, válasszuk meg János Sz-t miniszterelnöknek és máris rendben lesznek a dolgok Magyarországon!
Válasz erre 

MaxVaI BircaMan ELEMZÖ · http://www.bircahang.org 2017.03.05. 18:36:39

Nem nyerhetnek a szocik, nem nyerhet a ballibant társaság, akik a Soros pénze által finanszírozva multinacionális tőkepénzesek karvalymaffiájának kiszolgáltatnák az országot.
És nekem mint közírónak az a dolgom, hogy mint egy világítótorony, mutassam az irány a sötétben tévejgő libsiknek.
Válasz erre 

MaxVaI BircaMan ELEMZÖ · http://www.bircahang.org 2017.03.05. 18:38:25

@ulpius66: Az orosz föderáció szakembereit kell felkérni, hogy adjanak tanácsot a magyar gazdaság irányításához, hogyan kell lerázni az imperialisták hitelekből ránk rakott bilincseit.
Válasz erre 

MaxVaI BircaMan ELEMZÖ · http://www.bircahang.org 2017.03.05. 18:39:45

Magyarország sikeresen újjáépítette az országot a világháború libsi dúlása után, a nagy Szovjetúnió segítségével, amely baráti kezet nyújtott nekünk.
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.05. 18:51:53

Gyurcsány Ferenc görcsösen ragaszkodik a hatalomhoz. Nocsak, nocsak.
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 18:59:11

@ursus artos:

Neked van lila fogalmad arról milyen évet írunk, és hogy ki ma Mo. miniszterelnöke? :D
Válasz erre 

nick papagiorgo 2017.03.05. 18:59:14

hát ezt már vártam: Botka és Gyurcsány egymást szidják, feltűnik a Momentum, és erre a SZEKA elmagyarázza, hogy ez igazából miért JÓ.
Bámulatos.
Igazából nem is szellemi fenékberúgó verseny zajlik, hanem komoly megfontolt elmék előre megbeszélt mesterterv alapján cselekednek, a szavazatmaximálás érdekében :)
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.03.05. 18:59:15

@pamut: te szerencsétlen hülye, a támogatások 90%-a pontosan ugyanoda folyik vissza ahonnan jött.
A héten pont a németek isnerték dl, de azért csak tapsikolj.
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 19:00:17

@ulpius66:
Még egy döglött kutya is jobb lenne Orbánnál, lévén az nem lopna.
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 19:02:43

@Sexual Harassment Panda:

:D

És hogy folyik vissza (egy része), egyből visszautalja a magyar kormány vala számlára, vagy netán adnak érte cserébe valamit, nagyeszű? :D
Mutass már nekem csak egy autópályát amit nem EU-s pénzből építettek móricka. Vagy bármilyen állami beruházást....
Ugye te valami fideszjobbikos vagy? :D
Válasz erre 

Janossz 2017.03.05. 19:03:01

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:
Te marha, ha közírónak titulálod magad, előbb a helyesírással barátkozz kicsit!
És nekem mint közírónak az a dolgom, hogy mint egy világítótorony, mutassam az irány a sötétben tévejgő libsiknek.
TÉVELYEG
Válasz erre 

Janossz 2017.03.05. 19:05:10

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:
56-ban a baráti kéz szorítása kissé keményre sikeredett.
Válasz erre 

Sir Galahad 2017.03.05. 19:05:48

@Hefe: Valószínűleg egyszerűen az, hogy egyelőre korai lenne. Ha most támadnák, a kampány finisében már lehet, hogy unalmas lenne.
Válasz erre 

Janossz 2017.03.05. 19:09:03

@ulpius66:
Támogatom felvetésed! Köpködni szotyihéjat még nem igazán tudok, lopni se nagyon loptam még, de nem gondolom, hogy ezek követelmények lennének a posztra.
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 19:10:27

@Hefe:
Az Mszp a fidesz felvásárolt álellenzéki pártja, Orbán érdeke hogy a fogatlan vén oroszlán-pofozózsák szocik legyen az ellenzékben, ne hiteles, frissebb erők.
Már csak a sajátjai ijesztgetése céljából is...
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.05. 19:13:32

@Sexual Harassment Panda: nem a mészároséktól strabagtól sem a vejtől jön a támogatás, pedig nekik megy.
Válasz erre 

bbalintus 2017.03.05. 19:14:50

@pamut: Feltételezem, hogy arra gondol, hogy a nyugati cégek az EU támogatás többszörösét realizálják a működési nyereségükben többen között a (hozzájuk képest) olcsó magyarországi munkaerő segítségével. A Magyarországnak juttatott EU támogatások tulajdonképpen befektetések itt nálunk.
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 19:30:58

@bbalintus:
1. Mutass már számokat és komolyan vehető forrásokat erre a "többszörös" nyereségre.
2. A munkaerő az EU előtt is olcsó volt, és ha lennénk EU-tag, akkor most is sokkal olcsóbb lenne, és nem a nyugati cégek miatt annyi amennyi, hanem a magyar fejlődési pálya (illetve elmaradottsági pálya) miatt.
3. Lehet befektetésnek is nevezni, nyílt célja az EU-nak hogy felzárkóztassa a szegény országait, és ezért támogatja a leszakadt térségeket. Sokat segítettek is ezzel. Az egyéni elmebaj ha valakinek fáj hogy úgy segítenek hogy közben az együttműködésből ők is jól járnak, azaz win-win szitu van. Ez nemhogy nem baj, de kifejezetten szerencsés, ideális helyzet.

Na nem mintha minden pénz visszacsorogna, és a nyugati cégek nem magyar alkalmazottakat fizetnének, itt adóznánk, itten beszállítóktól rendelnének, az itteni GDp növelnék, stb.....

Magyarország SOHA nem kapott ilyen bődületes, gigantikus támogatást a történelemben, mint amennyit az elmúlt években kapott. Ebből él meg a mezőgazdaság, az összes állami beruházás, stb. Pénzesőben fürdik az ország.
Válasz erre 

ben2 2017.03.05. 19:35:31

A szerző figyelmen hagyja azt az apró tényt, hogy az az 1 millió szavazó, ami a Fidesz leváltásához kellene ott van a Jobbiknál.

A Fidesznek tehát csak két dologra kell koncentrálnia:
1. Ne veszítse el a saját törzsszavazóit
2. Se a baloldal, se a Jobbik ne húzzon el túlságosan a másik kárára, mert azzal a kisebb tábor - hallgatólagosan - beállhat az esélyesebbik mögé és így összeadódhatnak a kormányellenes szavazatok.

Botkát tehát azért nem üti a Fidesz, mert úgyis üti helyette a DK és ha egy frontális támadással hazavágnák az egész MSZP kampányt, akkor a végén ott állna magára hagyva kb. 1 millió balos szavazó, akik orrukat befogva ugyan, de a Jobbikra szavaznának.

Az egyébként minden minimális realitásérzékkel megáldott baloldali számára világos, hogy a baloldal számára a 2018 tétje nem a kormányváltás, hanem a baloldali bázis gatyábarázása.

A 2014 óta tartó ellenzéki fingreszelés a legjobb bizonyítéka, hogy magától semmi sem oldódik meg, a baloldal válsága meg pláne nem.
Botka tehát nem azért csapott bele a lecsóba, mert komolyan miniszterelnök akarna lenni 2018-ban, hanem hogy még a választások előtt tisztába rakja, hogy ki kivel van, ki vállalható, ki nem, és kire lehet számítani a következő ciklusban egy már versenyképes baloldali ellenzéki alternatíva összekalapálásában.

Gyurcsány pontosan tudja ezt, neki viszont teljesen más stratégiája van.
Ő abból indul ki, hogy az ellenzéknek nincs más feladata, mint minden eszközt megengedve konstans kampányolni a kormány ellen és így csak idő kérdése, hogy Orbánt mikor sodorja el a népharag. Neki magának meg annyi csak a dolga, hogy továbbra is Orbán egyedüli ellenpólusaként pozícionálja magát az ellenzéki oldalon és vágja a cetlit.

Ebbe rondított most bele Botka a hosszútávon építkezős stratégiájával és ezért uszult rá a DK-s szekta.
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 19:39:15

Ha már szóba került a win-win.

Sok barom EU-ellenesen érezni, hogy azért emlegeti hogy az EU-s cégek is nyernek a magyar segélyen, mert több száz évvel ezelőtti, középkori szinten van a közgazdasági tudások, gyakorlatilag a piaci kofák szintjén, a piaci krumplivásárlások tapasztalatára alapozva. Mert ugyebár ott ha valaki többet fizet mint amennyit ér a krumpli, akkor veszített, a másik meg nyert és viszont. Azaz az ő fejükben csakis lose-win modell szerepel, ennyit bírnak ésszel felfogni.

Az ő agyi szintjükön minden üzleti tranzakció zéró összegű játszma, csak a más kárára lehet haladni, nyerni, profitot termelni, és a másik nyer egy üzleten, az nekik konkrétan fáj, hisz az azt jelenti hogy ők vesztettek, hisz csak nyertes/vesztes oldal lehet. Az hogy létezik win-win modell is, azt fel sem fogják. Azt meg hogy ez az ideális, hosszútávon is fenntartható (mert mindkét szereplő érdekelt marad benne), sőt mindkét fél a másik minél nagyobb nyerésében is érdekelt, azt meg már végképp nem fogják fel, nekik ez scifi.

Tehát azért jönnek állandóan azzal hogy a Mo-nak utalt borzalmas, soha nem látott összegek a nyugatiak is nyernek, mert ebből az ő fejükben csak az következhet hogy akkor mi magyarok vesztettünk. Ami lila baromság konkrétan, de 20-as IQ-júak ezt soha nem fogják megérteni.
Válasz erre 

Janossz 2017.03.05. 20:11:45

@Janossz:
Mi van, te világítótorony, hol téveJegsz? Áruld már el, hol rejtegeted azt híres közírói munkásságod?
Beleolvasnék.
Válasz erre 

MaxVaI BircaMan ELEMZÖ · http://www.bircahang.org 2017.03.05. 20:42:41

@Janossz: Ott van a nickem mellett a link ballibsikém! Ott elolvashatod, hogy az orosz nép hogyan harcol a liberalizmus multikulturalista szennye ellen, amely a nemzetközi karvalytőke kiszolgálója.
Az a küzdelem amely utat mutat hogyan lehet egy homogén nemzet önálló, Brüsszel elnyomása alól kiszabadulva. Én mint közíró, munkásságom középpontjába helyezem ezt a felvilágosító munkát, bemutatva blogomon az orosz nép heroikus küzdelmét.
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.05. 20:42:41

@pamut: hogyne tudnám, csak 2010 előtt ugyanez volt a szólam, csak Orbán Viktorral: hatalomvágy, meg ilyenek...
Válasz erre 

MaxVaI BircaMan ELEMZÖ · http://www.bircahang.org 2017.03.05. 20:45:52

@pamut: Az EU-s támogatások a nemzetetek életerejét szívják ki, nekünk a baráti nép fiainak kötelességünk erre felhívni a figyelmeteket. Támogattunk titeket eddig is, bár voltak évek amikor a liberalisták ellökték segítő kezünket.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.05. 20:47:04

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ: Hülye birca! Már megint két pofára toltad a kendert?
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 20:49:40

@ursus artos:
Tehát azt gondolod hogy "OV görcsösen ragaszkodik a hatalomhoz. Nocsak, nocsak" ?
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 20:50:52

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:

Tovább romlott az állapotod szegénykém :((
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 20:51:26

mno.hu/data/cikk/1/38/85/76/cikk_1388576/vallakozoi_kornyezet_fit_800x10000.jpg
Válasz erre 

putris72 2017.03.05. 20:55:08

@pamut: Kicsit tájékozatlan vagy,de ezt már meg szokhattuk a hozzád hasonlóktól!De jó nekünk ez a sok autópálya!Igaz,hogy konganak az ürességtől,de sebaj!Fő az,hogy van!Így legalább a külföldi multik gyorsabban jutnak át az áruikkal Magyarországon!Mezőgazdaság!Ja milyen jó,hogy olyan szabályokat hoztak ,amiknek csak teljesen véletlenül csak a multicégek felelnek meg!Értsd,milyen gépekkel dolgozhatnak,milyen körülmények között tarthatják az állatokat,mennyit tarthatnak! Ez értendő a zöldség gyümölcs termesztökre is!Magyar cégek elvétve nyerhetek közbeszerzésen,mert akkor a magyar helytartóik,már korrupciót kiabálnak!Ide csak a szar élelmiszert hozzák!Mindegy,hogy ugyan az e a márka!És persze világvége van mert a kormány bért emelt!Azt hiszel amit akarsz,de a legtöbb ember már látja,hogy csak simán kizsákmányolnak mint az oroszok annak idején!!Érdekes,hogy a ruszkik seggnyalója is a baloldal volt,most meg a nyugat seggnyalója!Pedig nekünk az oroszokkal,és az Unióval is gazdasági kapcsolatokat kell kialakítanunk!Olyant ami az országnak jó,nem pedig a seggüket kell mindig tisztára nyalogatni,mint amit elvtelenül az ország kárára jelenlegi baloldal művel!!
Válasz erre 

pamut 2017.03.05. 20:58:09

@putris72:
:DDDD

síkhülye vagy, sajnállak :)
Válasz erre 

Janossz 2017.03.05. 21:00:23

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:
Mi a nicked mostanság?
MaxVaI BircaMan ELEMZÖ Világítótorony KÖZÍRÓ Gőzkamraszökevény?
Aki magyarul se tud, úgy elmerült orosz nép heroikus küzdelmében?
PapaGésa vagy te, menj az Irkutszki gőzbe, az se lehet rossz!
Vagy, ahova akarsz, csak kicsit hagyj már minket a ruszki dumáddal békén!
Válasz erre 

sírjatok 2017.03.05. 21:07:39

@Janossz: ez egy nicktolvaj, nem az igazi birca. Persze most biztos nem azt fogod írni, hogy "ja ezt benéztem", hanem valami olyasmit, hogy "de ez is pont olyan hülye mint az eredeti, szóval nem én vagyok a hülye hogy benéztem, hanem ő akkor is".
Válasz erre 

morph on deer 2017.03.05. 21:35:31

@ben2:
"Ebbe rondított most bele Botka a hosszútávon építkezős stratégiájával és ezért uszult rá a DK-s szekta."

Lófaxt szivi.
Botka mindenáron szalonképessé akar válni, mint aki ott sem volt az MSZP-ben amikor azok kormányon voltak.
Erre szerinte leginkább akkor van esélye, ha demonstratívan rátámad Gyurcsányra, az "átkos ballib korszak" emblematikus figurájára, mert akkor attól ő talán visszamenőlegesen is hitelessé válik.

Nem kevésbé az esetleg 'eltántorodott' DK-sokra is ácsingózik, merthogy hiányzik egy nagy adag szavazó is ahhoz, hogy legalább a "futottak még" kategóriába bekerüljenek.
Egyébként is, ha sikerülne látványosan "beáldozni" Gyurcsányt, akkor talán még a bizonytalanok is kezdenék őt komolyan venni..!

Én meg a'sszem előbb inkább a húsvéti nyuszit veszem komolyan, mint az MSZP és (ön)jelöltje politizálását, jellemesebbnek néz ki...
Válasz erre 

morph on deer 2017.03.05. 21:39:19

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:
"... bár voltak évek amikor a liberalisták ellökték segítő kezünket."

"- amikor már kezünkben éreztük a pénztárcájukat, de sebaj, eljött a mi időnk..!"

Jól mondom?
Válasz erre 

MaxVaI BircaMan ELEMZÖ · http://www.bircahang.org 2017.03.05. 21:48:42

@sírjatok: Nem voltam eléggé hiteles? Még egy kicsit buzulnom kellett volna?
Válasz erre 

ulpius66 2017.03.05. 22:00:03

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:
Birka!
Te tök hiteles vagy! Ráadásul hülyére röhögöm magam a szövegeden.....a ballibsik meg falramásznak tőle.....buzulján mán nekik még egy kicsit!
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2017.03.05. 22:53:04

@pamut: index.hu/kulfold/eurologus/2017/02/28/nemetorszag_nagyot_szakit_az_eu-bol/
minden eurónak, amit az EU Lengyelországnak ad, nagy része Németországba jön vissza. A lengyelek arra használják ezt a pénzt, hogy a német építőiparnak adnak belőle megrendeléséket, német gépeket és német teherautókat vásárolnak. Tehát a nettó befizetőknek, mint Németország, az kell, hogy legyen az érdekük, hogy fenntartsák a strukturális alapokat. ""
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.03.05. 23:16:30

Bolhacirkusz.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.05. 23:38:48

@Sexual Harassment Panda:
Ne erőlkodj ezzel a szerencsétlen balfasszal. Annyira nem ért semmihez, hogy az valami fájdalmas.
Válasz erre 

showsivatag 2017.03.05. 23:38:52

@pamut:

Ez szélsőbajnaista szélső-EU-párti hazugság.
Az igazséág ezzel szemben az hogy Magyarországról összesen nagyjából 4-szer annyi pénz áramlik ki az EU-ba, mint amennyi onnan bejön "támogatás" címén, nem véletlenül duzzadt fel az államadósság a 2002-es 8000 milliárd forintról mára már 25 000 milliárd forint fölé, úgy hogy közben az MSZP-kormányok többezermilliárd forint értékű nemzeti vagyont is elprivatizáltak áron alul.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.05. 23:42:19

Az emberek pont látják a fizetésükön, hogy mennyivel jobban csinálja a dolgát ez a kormány, mint az előző. Tessék, diplomás betegápoló 200-240 ezret kap nettóban. Kb. a duplája mint 7 éve.
Válasz erre 

pamut 2017.03.06. 00:47:04

@Sexual Harassment Panda:
És ezzel kibaszottul egy kurva szót nem cáfoltál abból amit írtam :)
Egyáltalán felfogtad? :D
Válasz erre 

pamut 2017.03.06. 00:51:13

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Tudod miért támadod a személyemet a mondandóm helyett? :)
Mert amit írtam azt nem tudod :))) A személyeskedés a beismerése ennek, tök vicces hogy megtetted ;)

@showsivatag:
"Az igazséág ezzel szemben az hogy Magyarországról összesen nagyjából 4-szer annyi pénz áramlik ki az EU-ba, mint amennyi onnan bejön"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Na látom indul a buli, yeaaah! :DD De miért csak 4x? Miért nem 100x? :DDD
Komolyan nem tudsz nagyobbat mondani csak úgy a világba bármiféle forrás, alátámasztás, a legkisebb logikai érv nélkül? :D

zt bírom bennetek, hogy előre leírom hogy csak dumáltok a nagyvilágba minden nélkül, és jöttök és be is bizonyítjátok hogy mennyire igazat írtam, köszi! :)))
Válasz erre 

SJobs 2017.03.06. 06:48:15

Latom, kinyitott a balos ovoda, telis-tele kozgazdaszokkal, politologusokkal, tizmillio Orban Viktorral. Jo reggelt amugy, az iras pedig tetszett (meglepo ezen a media-videken)
Válasz erre 

midnight coder 2017.03.06. 07:17:27

@pamut: "Lehet befektetésnek is nevezni, nyílt célja az EU-nak hogy felzárkóztassa a szegény országait, és ezért támogatja a leszakadt térségeket."

Ez az agitprop. A gyakorlat azonban az, hogy az EU gondosan ügyel arra, hogy ezekből a pénzekből még véletlenül se fejlődhessen ki olyan gazdaság, ami a régi tagországok számára konkurenciát jelenthetne. Ez idáig egyedül az íreknek ment egy darabig. Az EU célja a gyarmatokkal egyrészt az, hogy legyenek olyan országok ahol a melósok olcsón összerakják azokat a cuccokat amiket nem éri meg nyugatra vinni, vagy olyan near-shore fejlesztőközpontokat létesíteni amik olcsón végzik el azt a melót amit az indiaiakra nem lehet rábízni mert bonyolult és fontos a jó minőség. Igen, itt a fő mozgatórúgó az olcsóság. A magyar szoftverfejlesztő kb. a harmadáért-negyedéért dolgozik mint az ugyanezt a munkakört, ugyanannál a multinál nyugaton betöltő kollégája. Ettől persze még így is a többszörösét keresi mint az itteni átlagpolgár, és messze nem hal éhen, de a cég sem jár rosszul. Fokozottan igaz ez az összeszerelő üzemekre.
Válasz erre 

midnight coder 2017.03.06. 07:18:18

Ps. A másik cél pedig, hogy legyen piaca az olcsóbb, rosszabb minőségű termékeiknek.
Válasz erre 

midnight coder 2017.03.06. 07:19:46

A cikkhez: az MSZP-nek és a DK-nak nem kell lejáratni magát, megtették ezt abban a bizonyos 8 évben saját maguk, illetve az MSZP a gengszterváltás "dicső" időszakában, amikor legalább olyan lelkesen lopták szét az országot, mint most Orbánék az EU-s pénzeket.
Válasz erre 

Skankhunt42 2017.03.06. 07:22:44

@sírjatok: elmenekült a barom libsije :)))
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.06. 07:31:46

@pamut:
Nem támadlak. Baromságokat beszélsz, és egy megkeseredett hülye barom vagy.
Teljesen értelmetlen neked bármit elmagyarázni, vagy megpróbálni elmagyarázni, mert úgysem fogod fel. A kutyám előbb megértene dolgokat mint te.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.06. 07:59:01

@pamut:

A pénzsunami az országból kifelé megy a brüsszeliták zsebébe. Immár 27 éve megállás nélkül.
Válasz erre 

John Doe3 2017.03.06. 08:34:11

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Ja. Iskolatitkár: fillérre annyit kap, mint 10 éve. Csak most nincs cafeteria. Csókoltatja a mostani kormányt.
Válasz erre 

putris72 2017.03.06. 08:35:26

@pamut: Szerintem te is tökéletesen tisztában vagy ezzel,hogy ezt a szintet uniós csatlakozás nélkül is hozni lehetett volna!Akik kritizál az nem azért teszi mert unió ellenes lenne,hanem mert látja,hogy mi folyik!De te a korodnál fogva soha nem gondolkodtál!Mert a Kádár érában is meg mondták mit gondolj,és most is!Önálló gondolatod nincs!Csak azt ismételgeted amit a megmondó újságírók,és politikusok szajkóznak nektek!!
Válasz erre 

dimbidömbi 2017.03.06. 08:53:06

@pamut: Ennyi ökörséget ritkán lehet olvasni !
Válasz erre 

dimbidömbi 2017.03.06. 08:58:03

@pamut: Én azt mondanám,még egy döglött pamut is jobb lenne !Úgyhogy villámgyorsan nullázd le magad !
Válasz erre 

Amorphis 2017.03.06. 09:07:10

Botka rájött, hogy ez az egész ballib összefogósdi egy baromság, nem működik. Ferivel meg főleg nem. EGY erős ellenzéki párt képes leváltani csak Orbánt. Az MSZP pedig továbbra is a legerősebb balos alakulat, egyedül több szavazójuk van, mint a többinek együttvéve. A parlamentbe jutásuk önállóan is biztos, a többieknek viszont nem. Ez a lényeg. Ha nem viszi be a hátán a kicsiket, azok jó eséllyel kiszorulnak a törvényhozásból, érdektelenné válnak, a szavazóik jó eséllyel átmennek hozzájuk. 2022-re így feljöhetnek kormányváltó erőnek, de ehhez az is kell, hogy 18-ban is már erőt demonstráljanak önállóan. Az MSZP addig volt erős, amíg nem jött létre mellette féltucat hasonló formáció. Ez adja most a FIDESZ fő erejét is, hogy jobboldalon sincs alternatívája, az ellenzék meg szétforgácsolt. Divide et Impera!
A Jobbik meg identitásválságban, leszállóágban van. Ha 18-ban sem gurítanak nagyot (nem fognak) akkor könnyen ők is darabokra hullhatnak. Már most is tele vannak repedésekkel, mivel az új irány nagyon nem tetszik a tagok és szavazók többségének, akik továbbra is ragaszkodnak a széljobb vonalhoz.
Szóval teljesen logikus Botka új taktikája és jó eséllyel működhet is. 2018 vizválasztó lesz a kispártok számára, sokan mennek majd a levesbe...
A Momentum pedig az első lépéseik szerint bal és jobboldalról is szeretne szavazókat gyűjteni, erre minden esélyük megvan, de egyenlőre nálam egy LMP2-nek lőtték be magukat....
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.03.06. 09:17:06

. Az MSZP miniszterelnök-jelöltje nem akar Bajnai Gordon sorsára jutni, aki képtelen volt kiszabadulni abból a ketrecből, melyet a Fidesz kampánygépezete ácsolt köré. "
Haha.kb.2010i választási bukasotok utan magatok kezdtetek acsolni bajnai nimbuszat.o volt az aktualis messias aki visszatér majd ámeeikabol es orban rettegve menekül majd valahova.o volt a szakértő az igazi a kikerulhettelen a nagy durranás.
Aztán hazajött es csak egy kis ouki lett belole.
Ennyi tehetsegunk van gyerekek.mondta anno barátunk a szenvedélyes igazsagbeszedben.
Válasz erre 

sőőtnagyonis 2017.03.06. 09:45:57

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ:
"Magyarország sikeresen újjáépítette az országot a világháború libsi dúlása után, a nagy Szovjetúnió segítségével, amely baráti kezet nyújtott nekünk."
Ilyen zavaros elmét még nem hordott a föld a hátán. Igen sok szocskát kaptunk Záhonyon keresztül a Szovjetuniótól vagyonszámra. Tudod mi az? Kifelé mentek a megrakott vagonok, visszafelé meg hozták a szocskát.... a "lófaszocskát" a népnyelv szerint.
Válasz erre 

Csaba Szikora 2017.03.06. 10:08:10

Hallottátok már hogy az álmodozás az élet megrontója?
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 10:08:17

Hļye aki a Birkával rejszol.
Válasz erre 

Szalay Miklós 2017.03.06. 10:21:03

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.06. 10:52:43

Ha megvan a csodafegyver akkor nincs gond.
Bár jó lett volna ha olvasunk erről a csoda bizbaszról valamit, de ha megvan hát elhiszem.
Én már csak hátradőlve várok.
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.06. 11:15:12

@pamut: Látom, csak a szavaimmal bűvészkedsz...
Válasz erre 

LucisFero 2017.03.06. 11:24:37

Szerintem meg politikai vakság nem tudomásul venni a Jobbik jelenlétét. Is.
Válasz erre 

gyurmicsek 2017.03.06. 11:48:04

De azért valaki leírhatná, mert már érdekel. Ezt a MO négyszeres pénzt fizet az EU-nak. Velaki vezesse már le egy támogatott vadászházon, vagy közvilágítás fejlesztésen, vagy fűtés korszerűsítésen. Szóval az a baj hogy Mészáros és társa a megnyert közbeszerzésen nem magyar termékeket használ fel? Vagy mi?
Válasz erre 

Macropus Rufus 2017.03.06. 12:01:45

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ: "Ott elolvashatod, hogy az orosz nép hogyan harcol a liberalizmus multikulturalista szennye ellen, amely a nemzetközi karvalytőke kiszolgálója."
eskü hasonló szöveget lehetett olvasni 89 elött az összes politikai újaságban. Karvalytőke, rohadó nyugat stb... Baszki nem esik le nektek, hogy közel 60 éve nyomatjátok, hogy a nyugat milyen egy mocskos fertő és blabla. Ua. valahogy még mindig jobban élnek mint pl. mi itt. (vagy a nagy kedvenceid az oroszok)
Válasz erre 

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2017.03.06. 12:55:22

@midnight coder: " A gyakorlat azonban az, hogy az EU gondosan ügyel arra, hogy ezekből a pénzekből még véletlenül se fejlődhessen ki olyan gazdaság, ami a régi tagországok számára konkurenciát jelenthetne. "

Ti illibbant fidesz bolondok, ti tényleg a diliházból írkáltok ide? Persze, azért tolja be az EU a befizetések 3-4 -szeresét Magyarországba, hogy ez az ország még csak véletlenül se fejlődhessen fel. Azért jön a Mercedes meg az Audi, meg a többi több 10 ezer külföldi cég, hogy ez az ország nehogy már felfejlődhessen. Te jó ég, nem is csodálkozom, hogy ennyi hülyével ami ebben az országban van, csak a Gyurcsány meg Orbán tud kezdeni valamit, de senki más, aki a nyugat-európai életszínvonalra akarná közelíteni az országot.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 13:07:13

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!: Én haragszom az EU-ra. Jobb lenne, ha nem küldenék a segélyt. Eddig azt érték el vele, hogy volt miből orbánnak kiépítenie a diktatúráját, és meggazdagodnia, az ország nem profitált belőle. Ha a GDP-ből kivonod az EU támogatásokat, évi álag 0,2% növekedés jön ki. Ez NULLA.

2016-ban a beruházások 20%-kal estek vissza. Utoljára 1954-ben volt nagyobb visszaesés, mikor Nagy Imre beszüntette a Rákosi őrült gigaberuházásait. Ha megnézed a részleteket, az EU segéllyel nem támogatott területeken meg éppen, hogy nőt a beruházás. És így lett -20%.

A versenyképes cégek bedőlnek mert a versenyképtelen csókosok viszik el előlük a tendereket.
Válasz erre 

pamut 2017.03.06. 13:18:15

@midnight coder:

Nézd, ennyi vakító hülyeségre amit te itt összeírtál, nem lehet mit mondani.
Olyan szinten vagy hülye, hogy arra szó sincs. Totál reménytelen vagy. Neked beakadt hogy a nyugat rossz-szar-patás, és egész nyomorult élteted arról szól hogy ezt valahogy racionalizáld, még ha le is kell tagadnod hozzá a valóságot. Eszement hülye vagy.
Válasz erre 

pamut 2017.03.06. 13:19:31

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

:DDDD
Ja, miközben mániákusan barmozol, "nem támadsz" :DD
Istenem bazdmeg te még ahhoz is hülye vagy hogy felfogd amikor önmagadnak mondasz ellent, önmagadból csinálsz szánalmas pojácát :D
Válasz erre 

gyurmicsek 2017.03.06. 13:20:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A versenyképes cégek bedőlnek mert a versenyképtelen csókosok viszik el előlük a tendereket. " Pontosan, de ez a közbeszerzési tövényünknek köszönhető. Ha ezen változtatna valaki értelmes ember, akkor sokat javulna a helyzet.
Válasz erre 

pamut 2017.03.06. 13:25:14

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ:

Így van birka!!!!
Mondjuk ki: a nyugat már rég összeomlott volna ha Magyarország nem támogatja!!!!!!

@putris72:
Ostoba barom vagy :)

@dimbidömbi:
"Én azt mondanám,még egy döglött pamut is jobb lenne !Úgyhogy villámgyorsan nullázd le magad!"

Te komolyan azt képzeled hogy majd megijedek a szánalmas kommentedtől? :DDD

Komolyan bazmdeg, ennyi hülyét :DDDDD

@ursus artos:
Mi van, nem tetszik amikor valaki tükröt tart neked? :D

@Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra!:
"Ti illibbant fidesz bolondok, ti tényleg a diliházból írkáltok ide?"

Tényleg iszonyat miket össze tudnak hozni, kész bolond-felvonulás :D
Válasz erre 

ben2 2017.03.06. 13:31:27

@Amorphis:

Egyetértek, Botka a következő ciklusra játszik (kevés eséllyel).
Azért böki a csőrét Gyurcsánynak, mert egy másik erős baloldali karakter Gyurcsányt jelentéktelenné tenné, az pedig a DK végét jelentené. Lásd pl. Miép Csurka vagy a Kisgazdák Torgyán nélkül.

Ami a Jobbikot illeti: annak a legfőbb baja, hogy az egész szervezet a tagság és a szavazóik indulataira épült. Ha az emberek dühösek, akkor a Jobbik erősödik, ha lenyugszanak, akkor gyengül.
Ez a jelenlegi politikai atmoszférában elég akár 15-20%-ra is, de tovább nőni már nem nagyon lehet belőle, ahhoz középre kellene húzni. Ezt próbálja meg Vona, ami logikus lépésnek tűnik, de így szembe megy a Jobbik lényegével, az indulati politizálással, ezzel viszont a pártot éltető feszültség egy része rajta csapódik le.

A Momentum egyértelműen egy új SZDSZ, az új szervezeteket jellemző "mindkét oldalra rúgok, hogy középen állónak tűnjek" taktikával, de valójában neoliberális programmal. Addig marad csak életben, amíg élvezik a balliberális médiaértelmiség szimpátiáját, ami sajnos tiszavirág életű, mert amint előállnak egy önálló, a nyugati neoliberális mainstreamtől eltérő gondolattal, azonnal mennek a levesbe a többi "náci" közé. Ha pedig hűen követik a kötelező irányt, akkor a társadalom többsége fordul el tőlük és beragadnak a neoliberális kispárti szerepbe, ami nem hoz többet 5-6%-nál.
Válasz erre 

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.06. 13:56:35

@pamut:

Így igaz. A nyugat majdnem összeomlott a 80-as években. Csak a hatalmas kelet-európai tőkeinjekió mentette meg őket, de mára ezt a pénzt felélték. Innen a pénzügyi válság.
Válasz erre 

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.06. 14:02:37

@pamut: Hülye vagy. Ezennel feljogosítalak ugyanerre a kijelentésre, ha én rejszolok a Birkával.
Válasz erre 

Skankhunt42 2017.03.06. 16:26:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: legalább mindketten bevallottátok, h emós kis buzik vagytok. nincs ezzel am semmi gond, eddig is tudtuk rólatok.
Válasz erre 

siriq111 2017.03.06. 16:58:23

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ: Annyira barati volt, hogy minden evben tejelni kellett a csodalatos szovjeteknek :D
56-ban is barati kezet mutattak jah :D
Válasz erre 

siriq111 2017.03.06. 17:00:40

@MaxVaI BircaMan ELEMZÖ: Akkor is barati kezet adtak amikor kivegeztek az embereket es kinoztak? Vagy az mar gratisz volt?
Válasz erre 

2017.03.06. 18:07:02

A fidesz célja már a régi társadalmi és politikai struktúrák szétverése és átállás egy modern középkorra.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.06. 22:58:39

@pamut:
Miért lenne támadás? Az ég kék, a fű zöld, te egy ostoba barom vagy.
Ezek tények. Nem támadás.
Válasz erre 

pamut 2017.03.07. 01:07:09

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

ááá, ez nem is támadás, meg személyeskedés, dehogy, a lopás meg nem lopás, a maffia meg nem maffia, hát hogyneee! :DD
fideszes vagy ugye ilyen gátlástalan hazudozással? :D
Válasz erre 

Pop40 2017.03.07. 07:05:36

@Sexual Harassment Panda:

Baromság.
alapblog.hu/mit-adtak-nekunk-az-europaiak/
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.07. 09:15:21

@pamut: semmiféle tükröt nem tartottál...
Válasz erre 

pamut 2017.03.07. 12:46:41

@ursus artos:

de, pontosan ezt tettem, bármennyire is gyáva vagy szembesülni önmagaddal.
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.08. 11:31:15

@pamut: Neked fogalmad sincs a görbe tükörről. A görbe tükör az az lehetne, amit én írtam eredetileg. Te meg csak lovagolsz ezen...
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.08. 11:37:08

@pamut: Amit te írtál az egy egészen más narratíva, még csak véletlenül sem görbe tükör nekem. Én azt írtam, hogy a baloldal ostorozta Orbánt, hogy hatalommániás, meg ragaszkodás, miközben ellenzékben volt. Én ezt állapítottam meg most Gyurcsányról, miközben most éppen ő van ellenzékben. Eddig a görbe tükör.
Azt követően, hogy ezt te hogyan folytatod, mi a véleményed a véleményemről, hogy csűröd csavarod a mondataimat az a te rugózásod a szavaimon.
Válasz erre 

pamut 2017.03.09. 03:15:51

@ursus artos:
:))))
Kész kabaré ahogy menekülsz önmagad elől, de most tényleg :)
Láthatóan nagyon fáj szembenézned önmagaddal, hogy ennyi energiát ölsz abba hogy bemagyarázd magadnak hogy 1x1 az nem is egy, és hogy a tüköreben nem is a te tükörképed van.

Erőlködhetsz, vergődhetsz, leszarom. Pontosan azt kaptad vissza amit írtál csak a saját pártod verziójában (amire még igazabb is a hatalommánia), és most itt hörögsz hogy mégse.

Szevasz...
Válasz erre 

ursus artos 2017.03.10. 16:20:44

@pamut: "Kész kabaré ahogy menekülsz önmagad elől,"
Össze-vissza beszélsz.
Válasz erre 

pamut 2017.03.11. 01:11:57

@ursus artos:
Csak sajnálni tudlak a gyávaságodért.
Válasz erre 

2017.03.11. 10:01:30

@pamut:
Szabó Dezső: Mit jelent ez a jobb és baloldaliság? Azt, hogy az illetők egy az országot érintő egyetemes, vagy részletkérdésekben nem fizikai és pszihikai adottságok összes ismeretéből s a szóban forgó probléma elképzelhető minden hatásából alkotják meg az ítéletüket: hanem egy híg tudományellenes, elemeiben ellentmondó piszkos frázeológia szerint mely őket jobb- vagy baloldaliakká kötelezi” — aszerint, hogy melytől reméli a maga boldogulását, zsákmányát, mondom hozzá én. 90 év óta rágjátok a ló leányka álmát, pejparipa ezen pipilőjét!
Demokrácia? Ez a hazug népképviselet egy az állatvilágban teljesen lehetetlen, perverz helyzetet hozott létre. A vágómarhát a mészárosok letaglózzák: szegény marhák nem tehetnek róla. De van-e olyan örült képzelet, mely elképzelje, hogy a szarvasmarhák zászlós felvonulásban, éljent rikoltozva Kossuth-nótát énekelve válasszák meg azokat a mészárosokat, aki letaglózza őket? — megint Szabó Dezső! Mi mindent megírt ez az ember! Mi változott az óta? Talán a hülyeség lett nagyobb, a fal lett simább, melyről lepereg az intés, mint a borsó!
"Aki a keresztény táborban a magyarságot a múlt ideológiájához akarja kötni, s az, ki a szükséges megújhodást a zsidó táborban igyekszik megvalósítani: egyenlően a magyarság halálán dolgozik, jó- vagy rosszhiszeműen!" Szabó Dezső 1921
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard