Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Öt bizonyíték arra, hogy a kormány kerítésépítése csak pótcselekvés

Öt bizonyíték arra, hogy a kormány kerítésépítése csak pótcselekvés

Az Orbán-kormány úgy viselkedik a menekültkérdés eszkalálódása láttán, mint egy lufiárus a nyílzáporban.  Ha nem propagandára használták volna fel a többmilliárdos kerítésépítést, akkor sokkal hatékonyabb védelmet alakíthattak volna ki a szerb-magyar határon. Most azonban úgy tűnik, hogy a kormány csak fut az események után, és úgy viselkedik, mintha képes lenne egy sötét szobában puszta kézzel elkapni a zümmögő legyet. A Szegedi Kattintós már korábban figyelmeztetett, hogy pusztán árnyékbokszolás az, amit a kormány illetékesei határozott és hatékony fellépésnek neveznek.

index_2.jpg

Fotó: index.hu

1, Az első, és egyben az egyik legnagyobb hiba az volt, hogy a kormány hasonló kommunikációs lehetőséget látott a menekültügyben, mint a rezsicsökkentésben. Pedig, míg az első nemzetközi kérdés, és mint ilyenre, igen kicsi befolyása van egy nemzeti kormánynak, addig az utóbbi lényegében saját berkeken belül intézhető, és lényegében kénye kedve szerint alakíthatta a paramétereit a kabinet. A menekültek nagy tömegei azonban hiába lépnek Magyarország területére, lényegében csak tranzit országnak tekintenek bennünket. A probléma nemzetközi jellegét épp az adja meg, hogy az Európai Unió közös határát védjük, így a szokásos szabadságharcos maszlagnak ebben az esetben semmi értelme. Nemzeti hatáskörben dönthetünk arról, hogy miként próbáljuk kezelni a helyzetet, ám ebben az esetben jobb lett volna azok segítségét kérni, akiket az ügy érdemi része érint, vagyis azokkal a célországokkal kellett volna egyezkednünk, ahová a menekültek tartanak. Németország, Ausztria, Franciaország vagy Svédország bizonyára komoly anyagi és szakmai segítséget nyújtott volna a valódi határvédelemhez, de a magyar kormány ragaszkodott a méregdrága kerítéshez, melyet egyetlen uniós ország sem támogatott, hiszen a probléma érdemi részét nem oldja meg. Ráadásul olyan szimbolikus akadályt jelent Európa közepén, mely finoman szólva sem az integráció irányába mutat, ami az unió alapértéke. Tudomásul kéne vennünk végre, hogy egy politikai közösség tagjai vagyunk, és ha közösek a problémáink, akkor a valódi megoldásokat is csak közösen találjuk meg. Ezt hangsúlyozta a napokban az osztrák külügyminiszter is. De vajon hol van ebben a helyzetben a magyar külügyminiszter? Éppen egy közép-ázsiai ország diktátorával egyeztet egy csirkekeltető üzem építéséről?

2. Már korábban is felhívtuk a figyelmet arra, hogy ezer sebből vérzik a kerítéses projekt. Az egyik ilyen erősen vérző seb a létesítmény ideiglenes jellege. Ez azért fontos tényező, mert a közel harmincmilliárdos beruházás hasznot nem termel, sőt egy idő után le is kell bontani, mert Szerbia előbb-utóbb az unió tagja lesz, így a létjogosultságát már semmi sem fogja alátámasztani. Az ideiglenes jelleget a kormány is elismeri, ugyanis bármilyen kegyetlen polgárháborúk dúlnak Afganisztánban, Irakban és Szíriában, egyszer véget érnek, és a menekültáradat is alábbhagy. Egy 175 kilométer hosszú kerítés (főleg ha az két párhuzamos részből áll) nem egy elbontható pavilon, így százszor is meg kell gondolni, hogy belekezdünk-e az építésébe.

blikk_hu.jpg

Fotó: blikk.hu

3. A kerítésnél sokkal hatékonyabb megoldás lett volna rendvédelmi egységeket a helyszínre vezényelni, hiszen előre tudni lehetett, hogy a migránsokat nem lehet feltartóztatni, legfeljebb jobb szervezéssel, hatékonyabb határvédelemmel kulturáltabb formát adni a menekültek begyűjtésének, regisztrálásának, illetve ellátásának. Ha az infrastruktúra és a személyi feltételek megteremtésére helyezte volna a kormány a hangsúlyt a kormány a kerítésépítés fantazmagóriája helyett, akkor most nem fenyegetne az összeomlás réme a túlzsúfolt menekülttáborokban, a lakosság is biztonságban érezné magát, hiszen nem kéne attól tartaniuk, hogy lázadás tör ki a szomszédságukban lévő táborokban. Mivel azonban az Orbán-kormány soha nem ismeri el, ha valamit rosszul mért fel, ismét nagy szívességet tett a Jobbiknak, amely már a válság kezdetén hangsúlyozta a határőrség visszaállításának szükségességét, és végül az események őket igazolták. A kormány ugyan határvadász egységek felállításáról döntött, ám a sebtében kiképzett fegyveresek lényegében ugyanazt a célt szolgálják, amit a Jobbik szorgalmazott. Ez egyébként nagyságrendileg olcsóbb megoldás a kerítésnél, ráadásul a délre vezényelt egységeket a rendkívüli helyzet elmúltával vissza lehet küldeni eredeti szolgálati helyükre. A kerítést viszont lehet sehová küldeni, az ott marad, amíg le nem bontják.

4. Többször leírtuk már, hogy a kerítés sebezhető, ugyanakkor meg is kerülhető. Vannak szakaszok, melyeket nem lehet lezárni, így kialakul az úgynevezett tölcsér-effektus, ami azt jelenti, hogy a sok ösvény, csapás, vonulási irány helyett lényegében egy-két útvonalat használnak majd a migránsok, ami igazán látványossá teszi majd a menekültáradatot, amit a televíziók (főleg a közszolgálati) alaposan ki is használ majd a lakosság félelmeinek felkorbácsolásához. Igen ám, de a cél nem az, hogy a magyar polgárok féljenek, hanem, hogy a migránsok komolyabb atrocitások és konfrontációk nélkül vonuljanak át az országon. A kerítés hírének elterjedése után egyébként újabb lökést kapott a menekültek áradata, hiszen sokan attól tartottak, hogy a mesterséges akadály miatt nehezebben jutnak át Szerbiából Magyarországra. Mint utóbb kiderült, a félelmük alaptalan volt, minden gond nélkül átsétálnak a sínek között a Horgos-Röszke útvonalon.

valasz_hu.jpg

Fotó: valasz.hu

5. Amennyiben a kormány tovább ragaszkodik ahhoz, hogy a határ Csongrád megyei szakaszán állítsa meg a migránsokat, akkor bekövetkezik a legrosszabb: alternatív útvonalakat találnak az embercsempészek, és a menekültek nagy tömegben jelennek meg Bács-Kiskun, Békés, sőt Baranya és Tolna megyében is. Annak, hogy egy meglehetősen szűk csatornán zajlott a migránsok vonulása az volt az előnye, hogy viszonylag kis területre kellett koncentrálniuk a rendvédelmi szerveknek, egyszerűbb volt lecsapni a csempészekre, nem kellett messziről szállítani a migránsokat a táborokba. Most ez a terület kiszélesedhet, ami nagyobb rendészeti feladatot jelent, ugyanakkor olyan települések is érintettek lesznek, melyek lakosai eddig csak a tévéből értesültek arról, hogy migránsok érkeznek délről. Ironikus módon a kormány számára előnyös, ha a kerítést átvágják a migránsok, átbújnak a pengés drót alatt, esetleg a vonatsíneken lépnek be az ország területére, hiszen akkor lényegében megreked Ásotthalom, Mórahalom és Röszke körzetében a probléma érdemi része, így a rendvédelmi erőket is koncentrálni lehet erre a területre. A jelenlegi helyzet ékesen bizonyítja, hogy a menekültügy sokkal összetettebb és súlyosabb probléma annál, minthogy népszerűségszerzésre használja egy kormány. Aki látja a televíziós tudósításokban, miként áradnak Magyarország területére a röszkei vasúti síneken a menekültek, azzal szembesül, hogy a kormány hangzatos szavai mögött tanácstalanság és tehetetlenség lapul. Mert, ahogy egy dakota közmondás mondja: „Ahol a tüzes paripa utat tör magának, ott az ember is könnyedén átsétál minden akadályon.”

113 komment Tovább
Öt bizonyíték arra, hogy a kormány kerítésépítése csak pótcselekvés Tovább
Facebook Tetszik
0
113 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Orbán a pácban Orbán a pácban
  • Forró ősz vár a Fideszre Forró ősz vár a Fideszre
  • Orbán zajos külpolitikája igyekszik elfedni Magyarország belső bajait Orbán zajos külpolitikája igyekszik elfedni Magyarország belső bajait
  • Orbán Viktor átállt a szélkakas üzemmódra Orbán Viktor átállt a szélkakas üzemmódra
  • Debrecenben kéne nyerni Debrecenben kéne nyerni

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr357740268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

pervie but hot (törölt) 2015.08.28. 12:39:37

A kerítés egy bevett gyakorlat. Az Egyesült Királyság már Franciaországban is kerítésrendszert épített, ott brit határőrök dolgoznak együtt a franciákkal. Ehhez képest a szerbek csak akadályozzák Európa védelmét (kis bosszú Koszovó miatt
? :P)
A spanyolok is kerítéssel védik az afrikai területeiket.
A világ demokráciáinak példaképe és vezére, éceszgébere, az USA is brutálus technikai határzárat hozott létre déli határán, sőt sok helyen a kanadai határán is.
A közel-keleti demokrácia fellegvára, Izrael is elképesztő méretű betonkerítéssel védekezik.

A kerítés tehát egy jó és européer dolog. A magyar kerítéssel az a baj, hogy nincs mögötte brutális elrettentő erő, állami erőszakszervezet. Így komolytalan.

Más:
A most Ausztriában talált szlovák teherautóban meghalt 71 illegálisból csak 8 volt nő, meg 4 gyerek. Ezek az arányok, tehát a többség katonakorú, harcképes férfi. A ballibák szerint az összes illegális, határsértő IT-mérnök, agysebész, orvosdoktor... Hogy lehet egy többdiplomás ember olyan ostoba, hogy belemászik egy szellőzés nélküli teherautóba hetvened magával? Ez elég Darwin-díjas húzás.
Jobban tették volna, ha az ankarai vagy isztambuli követségen kérnek német vagy osztrák, brit, svéd vízumot. A magasan képzett, nyelveket beszélő mérnökökre nagy az igény Európában.
Teljesen feleslegesen kockáztatják az életüket, ez nem vall sok észre.

Tessék vízummal, útlevéllel jönni, az sokkal biztonságosabb és olcsóbb is! És nem illegális embercsempészeket gazdagít. Már ha ez szempont.

Én is mindig útlevéllel utaztam, ahova kellett, oda vízumot váltottam. Ez olyan bonyolult dolog? A legmeredekebb dolog az autóstop volt, ahogy utaztam, de akkor se okmányok nélkül.
Ne szálljunk be zárt rakterű teherautóba, mert a Blikk címlapján végezzük meg az esti híradóban leszünk szomorú szenzáció. Ez a tanulság.
Válasz erre 

ulpius66 2015.08.28. 22:55:34

Hát ezt Orbán Viktor kibaszottul elbaszta!

Az összes menekültet Szegeden kellene befogadni!!

Ott kellene befogadó állomást létrehozni!

Az a hót barom Botocska állandójan csak a migránsok seggét nyalja, sokkal jobban szereti őket, mint a magyarokat!

A szegediek is ezerrel örülnek minden egyes migránsnak!

Na, hajrá!

Minden migránst fogadjon be Szeged!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

Sir Galahad 2015.08.29. 13:14:12

'"Ha nem propagandára használták volna fel a többmilliárdos kerítésépítést, akkor sokkal hatékonyabb védelmet alakíthattak volna ki a szerb-magyar határon." Igen, de akkor a szerző azon hisztizne, hogy hány ember halt meg az aknazár meg a tűzparancs miatt. Az miért lenne jobb?
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.08.29. 13:22:46

@ulpius66:

akciós volt a Tescóban a felkiáltójel?
Válasz erre 

röf 2015.08.29. 13:37:28

Harsogó, ordító cím az Indexen: magyar rendszámos autóban lelték halálukat szegény bemenekültek. Majd kicsit később, magyar is lehet az embercsempészek között.
Mit meg nem adtatok volna ezért, hogy így legyen... micsoda blogok születnének mázsaszámra fél évig... Istenem....
Köcsögök.
Válasz erre 

E.Katolnai 2015.08.29. 13:37:32

Izraeltől kéne példát venni ...
Kérem irja valaki ide: hogyan reagálnának az izraeliek, ha az ő határukat próbálnák ezrek- tizezrek lerohanni? Hánynak sikerülne átlépni az izraeli határt?
A zsidókat sokan szidják, pedig nemzetvédelem, határvédelem és fajvédelem terén lenne mit tanulni tőlük ...
Válasz erre 

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.08.29. 14:06:43

@pervie but hot:

Az összes civilizált embert elítéli a kerítés építést, a magadfgajta nácik meg úgyis őrjöngeni fognak az élvezetükben. Rádásul még annyit sem tudsz, hogy Izrael a terrorizmus miatt épített kerítést (hatalmas nemzetközi elítélés mellett), míg a többi országok a bevándorlás miatt.

Csak hogy a kerítés attól is elveszi a jogot aki jogosan menekül egy másik országba, ezért a civilizált emberek ezt elítélik. Aki pedig nem kap menedékjiogi elismerést annak úgyis el kell hagynia az országot, tehát nem kerítés kell fidesznácik, hanem gyors elbírálás.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.29. 14:07:54

@E.Katolnai: Sztem minimum, hogy a Moszad elkezdené szisztematikusan likvidálni az embercsempész bandákat. Az EU-nak is ezt kellene tennie többek között. Persze a két szitu megítélése egész más lenne a hazai ballib bértollnokok írásaiban..;)
Válasz erre 

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.08.29. 14:12:49

@pervie but hot:

A menekültek iskolai végzettsége meg átlagban magasabb mint a magyaroké, tehát nyugat-Európa nagyon jó hasznát veszi nekik, direkt nem is akarják, hogy ne jussanak el hozzájuk. Sokkal jobbnan járnak ezekkel a civilizált ázsiaikakkal, akik még idegen nyeklveket is beszélnek, mint a félázsiai analfabéta magyarokkal, akik csak a közmunkára jók, semmi többre.

Németországnak hamarosan lesz ingyen 1 millió szakmunkása, mérnöke, orvosa, Magyarországnak meg lesz 1 millió közmunkása.
Így néztek ki nagyon hülyén, ti suttyó magyarkodók.
Válasz erre 

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.08.29. 14:15:06

@A megvalósult amerikai ólom..:

Analfabéta, pont az előbb van odaírva, hogy Izrael a terroristák ellenében építette a kerítést, míg másoka bevándorlól ellen.
Nektek fideszbirkuciknak annyi szövegértésetek sincs mint egy 7 éves afgán gyereknek.
Válasz erre 

PongLenis 2015.08.29. 14:34:52

"A menekültek iskolai végzettsége meg átlagban magasabb mint a magyaroké"
Es ezt te megis honnan a picsabol tudod? Meg utlevel sincs naluk, nemhogy a diplomajukat lobogtatnak. Vagy bemondasra el kell hinni?
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 14:38:17

'ebben az esetben jobb lett volna azok segítségét kérni, akiket az ügy érdemi része érint, vagyis azokkal a célországokkal kellett volna egyezkednünk, ahová a menekültek tartanak. Németország, Ausztria, Franciaország vagy Svédország bizonyára komoly anyagi és szakmai segítséget nyújtott volna a valódi határvédelemhez, de a magyar kormány ragaszkodott a méregdrága kerítéshez, melyet egyetlen uniós ország sem támogatott'

Össze vissza hazudsz mint általában, a teljesség igénye nélkül...:

1: ' jobb lett volna azok segítségét kérni, akiket az ügy érdemi része érint, vagyis azokkal a célországokkal kellett volna egyezkednünk, ahová a menekültek tartanak. Németország, Ausztria, Franciaország vagy Svédország bizonyára komoly anyagi és szakmai segítséget nyújtott volna' - hát hogyne bazmeg, nyújtott volna, de nem nyújtott és most se nyújt. Miért nem jöttek egyezkedni? He?

2: 'de a magyar kormány ragaszkodott a méregdrága kerítéshez, melyet egyetlen uniós ország sem támogatott'

- méregdrága az apád faszát. Eddig mintha a befogadásukért kampányoltál volna, amibe látványosan belebuktál. Az olcsóbb, mi? Milyen országnak kellene a mi kerítésünket támogatnia? Ahol még nincs oda majd építenek sajátot.
Válasz erre 

Cecan Basescu 2015.08.29. 14:38:56

@PongLenis: Obvious troll is obvious.
Válasz erre 

Wikus Van De Merwe 2015.08.29. 14:40:44

A tököm bele...
Néhány hete,pár hónapja azt olvastam itt,hogy nincs menekültprobléma és csak pénzlenyúlás,terelés az egész banzáj.
Erre most meg azt,hogy van menekültprobléma és nem jól vagyon kezelve,meg persze pénzlenyúlás...
Nehéz így ideológiailag képzetté válni,ha ilyen gyakran változik a direktíva nálatok.
De az pozitív és elismerendő,hogy továbbra is szeretettel várjátok és ahol csak tudjátok segítitek a menekültek beáramlását,migránsá válását. Európa egyszer még hálás lesz nektek.
Válasz erre 

Baloldali érték 2015.08.29. 14:43:47

"hiszen előre tudni lehetett, hogy a migránsokat nem lehet feltartóztatni"

Francokat nem. Innentől kezdve hibás alapfelvetésre épül az egész bejegyzés.
Válasz erre 

Wikus Van De Merwe 2015.08.29. 14:53:04

@Baloldali érték:

Lehet,hogy azt akarták írni,hogy nem szabad,csak nem merték...
Válasz erre 

KUHULIN 2015.08.29. 14:56:28

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "A menekültek iskolai végzettsége meg átlagban magasabb mint a magyaroké,"
Helyesen: mint a tiéd és a családodé együttvéve... :)
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 14:59:48

Index megint kihányta a címlapra, hogy 'TANKOLÁS KÖZBEN LŐTTÉK AGYON A SHERIFFHELYETTEST'

gyorsan mentem kurucra a kiegészítő infóért, naná hogy NIGGER elkövetőt keresnek...ez lemaradt a zindexen
Válasz erre 

bontottcsirke 2015.08.29. 15:05:11

Bezzeg izrael mekkora kerítést épített.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 15:11:18

Elképzelem, ahogy Izrael félig kész kerítésénél tiltakoztak ezek, hogy mennyi lélegeztetőgép.

Amúgy szimpatikusak ezek a ballibsik, nagyon tudják mi kell a népnek.
Kerítés nem kell, olimpia nem kell, bevándorló kell.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.08.29. 15:17:05

@A megvalósult amerikai ólom..: A Fidesz a menekültek riogatásával az embercsempészek karjába hajtotta őket. Az eredmény 71 halott, ami már a tömeggyilkosság kategória.

Orbánnak sürgősen új kommunikációs kampányba kell kezdenie, hogy elterelje a figyelmet saját és kormánya bűnrészességéről. Nem tudom a feministák ellen már kidolgozták-e a végleges stratégiát, kijelölték-e a "bűnösök" körét, leszerződtek-e a trollokkal és meg vannak-e a bloghadjárat vezérmotívumai? Te lehet, hogy tudod, hogy állnak?
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 15:19:04

@nu pagagyí: A migránsügy előtt csak az volt valószínü h Orbán 2018ban nyer.

Most egyre valószínübb hogy 2/3dal. Kicsit uncsi. De jönnek fel vonóék is. Meglesz a parlament a demokratáknak, he?
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 15:21:51

@dont be such a jew: Igen, ez nagyon faszán alakul. 65% körüli Fidesz, 20% körüli Jobbik, 12-15% körüli ballibsi.

Nagyon patent.
Válasz erre 

komisz_kölök 2015.08.29. 15:40:21

Nem követem egy ideje, de nem az volt, hogy ez a valami a hataron csak az elsö fokozat? Majd aztan jön az igazi 4 meteres? Vagy azt mar elfelejtettük idöközben?
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 15:44:18

@komisz_kölök: Van a "GYODA", mögötte a 4 méteres, a kettő között "védelmi megoldás". (Remélem kutyák, lövedék, efféle).
Válasz erre 

komisz_kölök 2015.08.29. 15:44:24

Amugy azttudjavalaki, mennyi fegyver, kabszer, egyeb csmpeszaru jön at a hataron a napi parezer emberrel? En ha jo szerb csempeszember lennek, összekötnem a hasznosat a hasznossal...
Válasz erre 

komisz_kölök 2015.08.29. 15:45:18

@♔bаtyu♔: mar megvan? En a kepeken csak a szögesdrotot latom.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 15:47:29

@dont be such a jew: "Meglesz a parlament a demokratáknak, he?"

Ezek, hogy demokratáknak hívják magukat, nem kicsit cinikus.

Mintha a náci párt 40 év alatt lepuhulna, kiegyezne a nyugattal és onnantól kezdve megsértődnének, ha nem demokratázzák őket.
Aztán ha szóvá teszed, rámutatnak a Pozsgaira, hogy ő is volt "demokrata":)))))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 15:49:16

@komisz_kölök: A GYODA az lényegében kész, a 4 méteres novemberre lesz kész, bár előbbre hozzák, a kettő között nem tudom mit értenek "határvédelmi műszaki megoldáson" és azt sem tudom, mikor kezdik telepíteni.
Válasz erre 

Medgar 2015.08.29. 15:51:36

@ulpius66: Ez a terv:

"Az osztrák belügyminiszter úgy látja: véget kell vetni az Európán belüli embercsempészetnek, az EU külső határain menekültközpontokat létrehozva, ott pedig gyorsan döntve a migránsok sorsáról."
Válasz erre 

Medgar 2015.08.29. 15:53:08

@komisz_kölök: Nem változott a terv, de úgy nem lenne igazi a cikk...
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 16:04:57

@Medgar: Az elejétől ezt kellett volna csinálni, bár ha nincs komoly határvédelem, akkor ez egy kalap szart sem ér.

Ezért nem képesek a libsik egyetlen normális ötletre sem, mert nem mondhatják ki a határvédelem, kerítés szavakat.
Válasz erre 

alex4 2015.08.29. 16:16:26

@dont be such a jew: „...nyújtott volna, de nem nyújtott és most se nyújt. Miért nem jöttek egyezkedni? He?"
.
Don't be so ignorant/cynical. Első lépésként a csehek 150 határrendészt ajánlottak a magyar-szerb határ ellenőrzésére, de a rend nem érdeke OV-nak, hiszen a népszerűséghajhászás a reszicsöppentésnek/adóemeléseknek utána nem néző érdeklődési szintű tömeg hergelése nélkül sokkal nehezebb...
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.29. 16:21:46

Tehát akkor a blogger szerint hülye az USA, Spanyolország, Lettország, Bulgária, mert kerítést épít.. Mindenki hülye, csak te tudod a frankót..
Ez az egyébként ideiglenes kerítés arra jó, hogy könnyebben összeszedhetők a migránsok, akik pár nap után a nyugati határhoz buszoztatva szépen elhagyják az országot.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.29. 16:25:01

@nu pagagyí: Hülyeség, más országokban is működik az embercsempészet, vagy az is a Zorbán hibája?
Ha a magyar-szerb határon feladták volna magukat a rendőröknek, kaptak volna enni, tisztálkodhattak volna, aztán pár nap elteltével Győrből szépen átsétálhattak volna az osztrákokhoz..
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.29. 16:26:44

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Olvasni megtanultál te kretén? Egy kommentelő által felvázolt képzeletbeli lehetőségre írtam, amit írtam..
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.08.29. 16:29:07

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "Csak hogy a kerítés attól is elveszi a jogot aki jogosan menekül egy másik országba, ezért a civilizált emberek ezt elítélik."

Te idióta barom, te még mindig nem érted?! A kerítésen át lehet jönni, és lehet segítséget kérni, civilizált módon! Mert a kerítésen sok-sok éve vannak jó nagy KAPUK is, úgy hívják őket, hogy határállomás! Aki jogosan menekül, az odamegy, bejelentkezik, megmutatja a nem elvesztett személyi iratait, készségesen válaszol a kérdésekre, nem tiltakozik a nyilvántartásba vétel és a szavainak ellenőrzése ellen, és örül annak, ha megmenekítjük, ennivalót, hálóhelyet, tisztálkodási lehetőséget, orvosi ellátást kap, ingyen, valamint a későbbiekre vonatkozóan reményt.

"Ön szerint mennyibe fog kerülni a déli kerítés ha elkészül?"

Nem érdekel. De legyen hatásos. Egyelőre jelzésértékű, világosan jelzi, hogy ott egy határ van, amelynek az átlépése büntetéssel fog járni. Nem lehet azt mondani, hogy jáj, mi nem tudtuk, hogy nem szábád. Remélhetőleg a parlament végre kihirdeti azt a törvényt, amely alapján a behatolók gyorsan kiutasíthatóvá válnak. És remélhetőleg az a német kurva végre ki MERI mondani, hogy a behatolók veszélyeztetik az EU biztonságát, mert a nagy okosan kitalált határmentesség révén oda utaznak, ahová csak akarnak, és ezért a határon tapasztalt erőszakos behatolási kísérlet fegyverrel is visszaverhető. Na, akkor kezdhetünk újra tárgyalni a jövőbeli tervekről.
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.29. 16:51:51

@nu pagagyí: Ez a 71 halott semmi ahhoz a több tízmillióhoz képest akiket majd a bevándorlóid fognak legyilkolni a polgárháborúban aminek a végén megalakul az európai IS. Lehet, hogy neked vannak civilizált muzulmán barátaid. Nekem is vannak liberális magyar barátaim, mégsem az SZDSZ győzött a választásokon.
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.29. 16:55:17

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "Csak hogy a kerítés attól is elveszi a jogot aki jogosan menekül egy másik országba, ezért a civilizált emberek ezt elítélik. Aki pedig nem kap menedékjiogi elismerést annak úgyis el kell hagynia az országot, tehát nem kerítés kell fidesznácik, hanem gyors elbírálás. "

Jogosan max. addig az országig menekül, ahol először nem lőnek rá.
A szerbek irányából egyetlen menekült sem érkezhet ide, mert hogy ott biztonságban vannak, a kutya nem vadászik rájuk. De ez már három határral odébb is így volt.
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.29. 17:02:02

"A menekültek iskolai végzettsége meg átlagban magasabb mint a magyaroké"

Persze. Nyilván teli vannak magasan képzett orvossal, mérnökkel, ahogy amúgy minden más ország is a környéken. Csak tudnám, miért van az, hogy ennek ellenére a háború előtt is kilógott a seggük a gatyából (Pl. egy főre eső GDP) ?
Válasz erre 

hétköznapi libsizmus 2015.08.29. 17:05:25

Rossz a képek sorrendje. Az első képen azok pihennek a síneken, akik már belefáradtak a vonatok megdobálásába
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.29. 17:12:21

@♔bаtyu♔: miért nem már 98,9% a fideszre? és a maradék másokra? Az sokkal jobban hangzik nem?
Válasz erre 

hétköznapi libsizmus 2015.08.29. 17:14:33

"a migránsokat nem lehet feltartóztatni,"

Számtalan példa van rá hogy lehet. Megfelelő súlyú elrettentés a legolcsóbb megoldás erre (ha már a szerző annyira aggódik a költségek miatt)
Válasz erre 

midnight coder 2015.08.29. 17:17:16

@alex4: 150 határrendész szerinted mennyiben változtatott volna a helyzeten ? A kerítés mellett is legalább ezer ember kellene ahhoz, hogy érdemben lehessen valamit tenni.
Válasz erre 

hétköznapi libsizmus 2015.08.29. 17:17:25

@fidesz maszop dk egykutya:
A nicked pont nem illik ide. Merthogy a két álláspont ebben a konkrét ügyben homlokegyenest eltér
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 17:18:44

@fidesz maszop dk egykutya: 'miért nem már 98,9% a fideszre? és a maradék másokra?'

Ez már 2014ben megvolt a határon túli szavazóknál...
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 17:21:09

@alex4: 'Első lépésként a csehek 150 határrendészt ajánlottak a magyar-szerb határ ellenőrzésére'

- a csehek ugyanúgy nem célország mint mi. Svejk megvan? Az baszna be cseh katonasággal őriztetni a határunkat, gecó. Ők csak olcsóbb füvet akarnak közvetlenül a forrástól.
Válasz erre 

hétköznapi libsizmus 2015.08.29. 17:24:01

@alex4:
Az összes ilyen "határrendészeti együttműködés" arról szól, hogy még a másik ország területén megakadályozzák, hogy a migránsok eljussanak hozzájuk. Ez magyarán azt jelenti, hogy még több ragad belőlük a nyakunkon

Nem mellékesen ez az oka annak, hogy most már nem vonaton utaznak tovább mint eddig, mert a csehek és osztrákok leszállítják őket. Hanem olyan teherautókban, amilyenben találták a 71 holttestet
Válasz erre 

hétköznapi libsizmus 2015.08.29. 17:28:25

@hétköznapi libsizmus:
Szinte az egész EU egy hamis álszent választ tud csak kinyomni magából, miközben maximálisan igyekszik a gondot másokra rátolni. A libsi meg úgy tapsikol ezen, mintha neki hozott volna ajándékot a Mikulás
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 17:39:07

@fidesz maszop dk egykutya: Hát b+, ez a te problémád, nyomozd ki.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 17:42:36

@hétköznapi libsizmus: Igen, a libsi azt mondja, jöjjenek csak, aztán amikor kéred tőle a címet, akkor hová is postázzuk a bevándorlókat, csak nyökög. Mo-tól Németországig mind ilyen. Az EU fejesei hónapok óta ostorozzák Mo-t, a kerítés miatt, de idáig nem álltak elő egyetlen konkrét megoldással sem.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.29. 17:44:30

@hétköznapi libsizmus: milyen álláspont?
@dont be such a jew: hát igen, szerencséjük, hogy ők nem itt élnek, és nem kell a következményeket elviselni.

@♔bаtyu♔: de ha kitalálsz egy számot miért nem nagyobbat? Az a 98,9% majdnem olyan lenne, mint a régi időkben, amikor még büszke munkásőr voltál.

Egyébként elvagy amikor így a nickjeid váltogatásával önmagaddal beszélgetsz?
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 17:51:53

@fidesz maszop dk egykutya: Ne görcsölj már haver. melyik szám kitaláció? Ballibsik? 12-15% körül vannak. Jobbik? 15-20% körül vannak.

Az pedig a kisfaszomat sem érdekli, hogy ez neked traumát okoz, ez a te problémád. Azért én nem mondok valami baromságot, pld. DK 25%, MSZP 30%-, hogy te elégedetten dőlj hátra.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 17:53:05

@fidesz maszop dk egykutya: "Egyébként elvagy amikor így a nickjeid váltogatásával önmagaddal beszélgetsz?"

Mellényúltál, mert ezenkívül kizárólag ballibsi nickjeim vannak.
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 17:54:05

@fidesz maszop dk egykutya: Szerencse a lótojt. A határ nyitva van, mehetsz.
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 18:03:43

'Ráadásul olyan szimbolikus akadályt jelent Európa közepén, mely finoman szólva sem az integráció irányába mutat, ami az unió alapértéke.'

- európai integrációnak híjják, nem arab integrációnak, vagy niggerintegrációnak

'ha közösek a problémáink, akkor a valódi megoldásokat is csak közösen találjuk meg. Ezt hangsúlyozta a napokban az osztrák külügyminiszter is.'

- egyeztethetett volna az osztrák belügyminiszzterrel, aki ellenben aztat kérdezte:

Láttál olyan táblát a házamnál, hogy niggerhulla tároló?

- nem

És tudod miért nem? Mert nincs ilyen tábla, mert én nem tárolok niggerhullákat, bazdmeg! www.youtube.com/watch?v=18Rmn1UyuG0
Válasz erre 

MHE 2015.08.29. 18:10:55

Legelőször szeretném üdvözölni az összes Fideszes rettegőt, nagyon jó őket látni, és nagyon boldog vagyok, hogy a színvonaluk stabil, azaz stabilan a mínusz végtelen felé tart.

Akkor kezdjük. Egyesek itt annyira istenítik azt a "kerítést", amit tisztelt kormányunk felhúzott, s példaként hozzák fel azt az Egyesült Államokat, amelyik állításuk szerint meg akarta buktatni hőn szeretett vezérünket. Nos mielőtt még hasra nem esnénk ettől a hatalmas műszaki teljesítménytől, én már rég összegyűjtöttem a az említett határzárak és a miénk közti különbséget, amit itt mheblog.blog.hu/2015/08/10/hatarzaras_keprejtvenyek meg is lehet nézni.

Folytatnám azzal, hogy örülök annak, hogy megy az ájuldozás a nemzethalálról, az EU haláláról, a bűnről, amit a liberálisok elkövetnek, stb., csak fel kellene fogni végre, hogy ti azóta utáljátok a menekülteket, amióta Orbán azt mondta. Szó szerint! Ha nem lett volna a plakátkampány, és az amiatti felháborodás, ti most dicső kormányunk kevésbé dicsőséges tetteit próbálnátok megvédeni, vagy mélyen hallgatnátok.

Mert ki kell mondani: a menekültek úgy kellettek Orbánnak, mint egy falat kenyér. Igen, pontosan. Nem akar ő megoldani semmit sem. Amíg a menekültekről szól minden, addig nem kell a Quaestor-ügyről, a Habony-Lázár-Mészáros-Rogán-ügyekről, a hanyatló egészségügyről, vagy a sorra bukott időközi választásokról beszélni. Tessék visszaemlékezni: a plakátkampány előtti héten épp a szociális dolgozók tüntettek a szégyenletes fizetésük miatt. De szerencsére a hisztikampány elmosta az egészet, s így nem kell semmivel sem foglalkozni, csak minden nap valami kurva nagy faszságot behőbörögni, hogy úgy tűnjön, mintha csinálnának valamit, de valójában azon filóznak, hogy meddig tudják még ezzel a témával kihúzni.
Válasz erre 

na4 2015.08.29. 18:14:26

Nem kerítés kell, hanem betonfal! Magas, vastag, hosszú. Emellett hadsereget a határra, vízágyú, könnygáz, sokkoló bármi, ami megállítja a beözönlö feka mocskot! Húzzanak haza!
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.29. 18:16:37

@♔bаtyu♔: a 65% lopesz a kamu szám, tudod amit épp kitaláltál. Mitől lennék elégedett ha a maszop, és a dk magasabb lenne? Én attól dőlnék hátra, ha mérhetetlen lenne a kommer mszmp-kisz-munkásőr-ügynök pártok népszerűsége, ami bele tartozik a fidesz a maszop, és a dk is. Én nem olyan szelektív kamuantikommunista vagyok mint ti :)

"Mellényúltál, mert ezenkívül kizárólag ballibsi nickjeim vannak." én meg el is hiszem "elvtárs" :D

@dont be such a jew: miért én menjek? Ez a hazám. Menjetek ti kommerek a picsába. 1919 óta (kohn béla elvtársad ha még emlékszel) kavarjátok itt a szart, és árusítjátok ki az országot a ruszkiknak, vagy ha úgy alakul kicsit az amcsiknak, vagy izraelnek. Bár a ruszkikat nagyon imádjátok, végül is mindig visszatértek hozzájuk.

Amúgy is túl sok mindent kéne eladni, elrendezni, nagyon macerás.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:18:49

@MHE: Persze, Orbán pénzeli őket, hogy elinduljanak. Most már tudod.

Ne álltasd magad, ne dicsekedj, ilyen ballibsi oldallal Orbánéknak nem kell ezzel a témával kihúzni, sőt, éppen arról kell gondoskodni, hogy a ballibsi vélemények a közmédiában jól megjelenjenek. Meg is jelenik, kínosan mindegyik, szép szabályosan egytől egyig:)

Azaz pontosan tök ugyanazt kell csinálniuk, amit 2010 előtt is, csak akkor még ugye a HírTV-ben "nyilatkoztak" orrba-szájba a ballibsi politikusok. Öröm volt nézni, milyen szépen ártanak maguknak, bár a 2010-es bukás mértéke még az én várakozásaimat is meghaladta.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:22:20

@fidesz maszop dk egykutya: Na most azt magasról leszarom, hogy te mit hiszel el, ez a te problémád.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:26:59

@na4: Én azért elsőként a szemetet szedetném össze velük. Előtte persze ujjnyomatvétel, a kajáért pedig fizetni kellene, amiben előfordulhat disznóhús is. Európai kaja, slussz, ez van, ha nem kell, ott a büfé. Nem hiszem, hogy ezek mellett különösebb beruházásra lenne szükség.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.29. 18:32:33

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"Németországnak hamarosan lesz ingyen 1 millió szakmunkása, mérnöke, orvosa"

Ketteske, már rég be kellett volna szednie a gyógyszerét! :P
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:40:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Durva a srác:)))
Válasz erre 

MHE 2015.08.29. 18:41:40

@♔bаtyu♔: Dehogynem kell kihúzniuk. Különben meg kell mutatniuk, hogy hogyan tudnak kormányozni, az pedig nem megy nekik, csak a kommunikáció. Nem kellene elfelejteni, hogy 2014 ősze óta folyamatosan vesztették a szavazókat, aztán kaptak egy pofont Veszprémben, majd kaptak egy sokkal hatalmasabbat Tapolcán. Ettől félnek ám igazán. Amíg lehet kelteni a hisztit, addig sem a folyamatos erodálódásról szól a dolog (nem, nem bukik a Fidesz, hanem szépen lassan elfogy, mint az MSZP). És ezek a szavazók nem fognak visszajönni.
És pontosan a húzzuk ki még szemléletet bizonyítja a minél nagyobb baromságok bedobása, amelyekről normális ember tudja, hogy nem jelent semmit, csak szöveg.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:44:10

Úgy látszik Kanadába már nem kell sem szakmunkás, sem mérnök, sem orvos:

"infinitecanadian 2 napja
Stop these savages. Build that fence!"
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:45:34

@MHE: Szerintem megérdemelték.

Most azt látom, összekapták magukat.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.29. 18:46:55

@dont be such a jew:

A kicsit ravaszabb és becstelenebb libsik már helyezkednek. Béndek Petike (alias hafr, 1000leütés blog) a Mandineren olyat írt, hogy leesett az állam.

No nem azért, mert olyan értelmes dolgot írt volna, hanem azért, mert kb. 180 fokkal tér el a véleménye attól, amit pár hónapja képviselt és sulykolt a blogjában. Most a határ hermetikus lezárását követeli, egy hónapja még kikelt a határzár ellen.

Ennek alapján eljön még az az idő, amikor a mostani migránssimogató libsik azért fogják ekézni Orbánt, amiért még nem vetette be a hadsereget a határokon, holott ők libsik már rég ezt ajánlották neki.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:46:59

A németeknek sem kell több értelmiségi:

Lieutenant Friedrich Krügenberg 1 napja
MERKEL RUINS EUROPE!
Válasz · 6

Antares 2 napja
fu.k you Merkel!
Válasz erre 

bat4 2015.08.29. 18:51:34

@Trombitás Alfréd: Kinyalhatod a szaros seggemet a familiáddal együtt. Nem kötelező, csak ajánlat.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 18:53:35

@bat4: Mi ez, társkereső?:)))))))))))
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.29. 18:53:44

@♔bаtyu♔:

Merkel talán abban reménykedik, hogy 2017-re lecsillapodik a bevándorlási hullám. Szerintem még erősebb lesz, ő meg akkorát bukik, amekkorát már rég nem láttunk.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 19:13:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Merkelt egyre jobban utálják a németek. Én ismerek párat, nagyon ki vannak akadva. Amúgy sokuk ide költözik. Én is ismerek egyet, itt is dolgozik a balcsinál. Magyarul nem sokat tud, bár már alapdolgokat megért, viszont a többi ideköltözött németből simán megél. Azt mondja, hogy náluk diktatúra van.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.29. 20:16:58

A libsiket is ki kell dobni innen, nem csak a fekákat.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.29. 20:19:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Talán végre a németeknél is eljön egy olyan kormány, amely a nemzeti érdekekre koncentrál majd, és felhagy a polkorrekt hülyeségekkel..
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.29. 20:23:21

Index színvonalú propaganda a németországi németgyűlölők zászlóshajójától:
www.spiegel.de/politik/deutschland/fluechtling-in-heidenau-hier-sind-nur-ein-paar-menschen-gegen-uns-a-1050513.html
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.29. 20:28:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
@hafr az egyik legvisszataszítóbb arc a libsik között. Pedig ott közöttük nagyon kiélezett a verseny.

Egyébként valóban érzékelhető a libsi propaganda áthangolása az utóbbi napokban. Ez is olyan, mint amikor a választások elvesztése után hirtelen elkezdett az összes antirasszista libsi büdöscigányozni.
Válasz erre 

dont be such a jew 2015.08.29. 21:24:39

@Tudományos libsizmus: Most mit vagytok gecik? Eddig az vót a baj h semmiből sem tanulnak.

Nincs semmi baj azzal h határozottabb fellépést akarnak, csak ezt a show-t már ellopta a Jobbik.
Válasz erre 

Proud Mary 2015.08.29. 21:43:19

ezek a posztok úgy születnek, h a poszt toló betekeri a fejét alufóliával és nem vesz tudomást a világról mielőtt leül gépelni
Válasz erre 

vasgyuszi 2015.08.29. 21:55:27

A kerítés jó, csak kevés egymagában.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.08.29. 22:00:18

@Tudományos libsizmus: Ez engem azért kitiltott, mert vitatkoztam vele. Ez persze azzal együtt persze nem olyan nagy baj, sőt addig jó, amíg a libsik meghatározó alakjai ilyenek, hiszen ezek lelkivilágáról pontosan mesélnek a más véleményekre adott nagyarcú hsz-ek.

Pedig ezek a libsik szerintem nagyon nagy kakiban vannak, mert 20 év alatt sikerült elég tartósan kiírni magukat a magyar politikából. Persze ez az ő problémájuk, nem az enyém.
Válasz erre 

Proud Mary 2015.08.29. 22:41:36

ezek a békés atomfizikusok www.youtube.com/watch?v=uQllUYYY8qc
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.08.29. 23:20:22

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: igazi hülye vagy, pajti. Semmit sem értesz, mit szónokolsz?
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.08.29. 23:23:26

@MHE: tudod, erre a jóslatra nem fogadnék nagy tétben. Jön még 2/3, dolgoztok rajta rendesen.
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.08.29. 23:25:05

@Proud Mary: nem köll neki alufólia sem. Ezek házilag ilyenek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.29. 23:44:32

@Tudományos libsizmus:

"Ez is olyan, mint amikor a választások elvesztése után hirtelen elkezdett az összes antirasszista libsi büdöscigányozni."

Na igen, én is igen élvezem, amikor a toleráns, a xenofóbiát elítélő, a cigányságot felkaroló libsi lebüdöscigányozza Orbánt.

@A megvalósult amerikai ólom..:

Remélhetően, csak sajnos a legközelebbi Budestag-választások 2017-ben lesznek. Addig Merkel akár 6-8 millió fekát és muzulmánt is becsődíthet Németországba (családegyesítést is beszámítva). Ekkora tömeggel békés úton már nem lehet mit kezdeni.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.08.30. 00:34:49

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:
Civilizált emberek határátkelőt szoktak használni és nem dobálják el a papírjaikat. A vonatokat sem dobálják meg és nem sértik meg a nekik segíteni akaró befogadókat azzal, hogy visszautasítják az élelmiszer csomagot, mondván, hogy kereszt (mármint vöröskereszt) van rajta.

De persze te nem civilizált ember vagy, hanem egy szemmel láthatóan súlyos elmebeteg gyűlölködő, így nyilván egy szót sem értesz az egészből.
Válasz erre 

patkányarcúáginéni 2015.08.30. 00:42:20

Kész. Ide már nem is kell írnom semmit a libsikről.
Válasz erre 

Bernik 2015.08.30. 00:49:28

Orbán keresztapa nem abban érdekelt, hogy megoldódjon bármi is. A zavarosban halászás, azaz közpénzrablás közben elemi érdeke a minél nagyobb balhé, a "békeharc". Ahogyan eszmei atyja, Rákosi elvtárs megkomponálta. Csak szüleinknek kellett hozzá egy leigázó szovjet-orosz haderő, hogy ezt eltűrjék. Mi, felszabadított birkák békésen, minden kényszer nélkül dugjuk a nyakunkat a a kommunista rablóvezér késéhez. Mert még mindig sokan elhisszük azt a nyilvánvaló hazugságot, hogy ő problémát akar megoldani. Nem, nem azt akar. Neki a harc puskaropogása, zaja, füstje kell, ami mögött eltüntetheti a maffiatagok bankszámláira a lopott ezermilliárdokat.
Folyamatosan "bevándorlókat" mondanak a hazugság Híradójában, holott Németország már közzétette, hogy befogadja menekülteket. Tehát Magyarország szempontjából menekültekről van szó, még véletlenül sem "bevándorlókról", ahogyan Orbán hazugságparádéja szajkózza.
A rablás hosszútávú megalapozásához meg 10 millió magyar állampolgár rákosista módszerű megfélemlítése is kell. A menekültbalhé arra is jó neki, hogy ennek ürügyén bevezeti a rendkívüli állapotot, amit "válsághelyzetnek" nevezett át, csak a "tisztánlátás" kedvéért. Tízmillió magyart fog arcfelismerő programmal figyelni a mindannapjaiban, bármely otthonba benyomulhat végzés, bírói felhatalmazás nélkül, tömegesen lehallgathat tízezreket külön nyomozási engedély nélkül, kormányellenes kulcsszavakra állítva. Végtére is tudnia kell, mint minden valamirevaló mocskos kommunista diktátornak, hogy ki van az útjában a további rablásainak.
Válasz erre 

Reszelő Aladár 2015.08.30. 01:37:53

Szerencse, hogy nem az ilyen posztolók vezetnek országokat, mert akkor nagy baj lenne.

Az egész menekültesdiből a legfélelmetesebb, hogy nem tudjuk, mi következik majd. Ha újságírók "beépültek", akkor a nemzetbiztonságiak is be tudnak. Márpedig ők nyilván jelentenek ezt-azt. Csak ezekről nem szokás sajtótájékoztatót tartani.
Ha migráns első dolga, hogy elfogatja magát a hatóságokkal, akkor miért kell a zöld határon/kerítésen át tennie? Besétál Röszkén a határállomásra, és menedékjogot kér. 0-24 nyitva van. Ehhez még szerb embercsempész sem kell.
Az emberiség azért épít kerítést, hogy távoltartson másokat, és nem gyűlöletből. Az én telkemen is van, és nem gyűlöletből építettem, hanem jogszabály kötelez rá, valamit vagyoni érdekem is fűzödik hozzá, továbbá a biztosító is elvárja.
Minden kerítésen van kapu. Ha tisztességesen akasz bejönni, akkor ott célszerű. Ha máshol próbálod, az tisztességtelennek fogom majd fel.
Tranzitország? Ezt akkor mondjuk majd, ha minden idejöttet átvettek a célországok, és elfogytak a jelentkezők. A Dublini szerződés alapján pont mi lennénk azok, ahova visszedobnák őket. Magyarország felkészült 200-250 ezer nyelvet nem beszélő ember letelpítésére?
Kényelmetlen? Nem kérte senki, hogy idejöjjenek. A túlzott jófejség pedig maradásra bírná őket. Ismét felteszem a kérdés, hogy fel vagyunk erre készülve?
A Calais-nál hőbörgőknek már semmi sem elég jó? Franciaország és Németország már gáz?
Akit Afganisztánban inzultus ér, az miért pont ide jön? Politikai menekültként oda megy az ember ahova csak akar?
"-És te honnan menekülsz?"
"-Hát először a család átvitt kocsival Törökországba, onnan repülővel jöttünk Isztambulig, ott buszra szálltunk, azzal hozta a görög határra, ott taxiztunk Macedóniáig, onnan vonattal Belgrádig, majd ismét busszal a magyar határig. Ott átbújtunk a drót alatt, majd elvittek a táborba, de mi másnap már vonatra szálltunk a Keletiben, és irány Bécs majd München.

Hol töltik az okostelefont, és milyen SIM kártya van benne? Nem dréga a roaming? És kölönben is, ahol napi 4-5$-t keresnek az emberek, ott hogy jön össze a 10000? De ha egész falvak néptelenednek el, akkor ki veszi meg a házat? Ha mindenki csak elad, akkor mennyit ér egy használt TV?

Ott a zava, hogy a ballibsi iránytű mindig Orbánnal ellentétesen mutatja az irányt. Ha betiltaná a kézzel csapkodásos repülést az embereknek, akkor jönne az izomláz mert csak azért is azt kellene csinálni. Még jó, hogy a sósav ivászatot nem tiltotta még be, mert akkor azzal kellene koccintani a Kosssuth téren. Kizárólag elvi okokból.
Ha Viktor rezsi csökkent, akkor meg kell magyarázni, hogy az olcsóbb számla rossz. Ha bevándorlót tartana távol, akkor a bevándorló csak azért is kell. Ez van, ha valakivel szemben határozod meg magad.
Válasz erre 

bkkzol 2015.08.30. 05:26:53

Ha fikázza Merkel és a pénzmosó Juncker Magyarországot akkor biztos kikekerekedne a szemük ha az egész koszos bagázst felpakolnák már Röszkén a vonatokra és irány München,Brüsszel! Persze minden regisztráció nélkül. Ugye Görögország se töri össze magát, hogy rendszerbe vegye ezt a csürhét.
Válasz erre 

bkkzol 2015.08.30. 05:31:07

@Tudományos libsizmus: szerintem maradt még annyi pénz náluk, hogy a holnapi kabuli, islamabadi, bagdadi gépre elég lesz. One way-economy!!! Ott szerkeszthetnék a peiticiót a városi imámmal a strassburgi biróságnak az európai elbánásról!
Válasz erre 

mortullus 2015.08.30. 07:10:31

Érdekességek az illegális hátérsértőkről egy indexes cikkből:

index.hu/belfold/2015/08/29/menekult_mobil/

"...A riport szerint arab nyelvű csoportok is vannak a Facebookon, amelyekben a menekülők felvehetik a kapcsolatot a leendő csempészeikkel. A 6057 fős "Csempészés Európába" csoport kisebbnek számít a csaknem 24 ezer tagot számláló "Csempészés az EU-ba" és a "Hogyan emigrálj az EU-ba" csoportok mellett. A csoportokat olyanok is használják, akik csempész nélkül utaznak..."

Azt lehet esetleg tudni, hogy a Facebook miért nem törli ezeket a csoportokat?

"Oszama Aljaszem, a szíriai zenetanár, aki egyébként Whatsappon tartja a kapcsolatot az öt különböző országba szóródott 21 testvérével arról is mesélt, hogy a szírek első dolga, hogy vesznek egy okostelefont, ha végre kijutnak az országból. "

Aztakrvabüdösmindenit! Ott aztán van szaporulat kérem! Isten óvja meg azt az európai országot, ahol Oszamát egyesítik majd mind a 21 testvírével. Engedj be ezekből 1 milliót és 20 év alatt 20 millió lesz belőle. Szép kilátások!

Éljen Merkel! Éljen Juncker! Éljen Németország! Éljen az Egyesült Európa! Allah Akbar!
Válasz erre 

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.08.30. 09:27:33

Azon kellene elgondolkozni, miért jönnek pont ezen a határon ilyen mennyiségben a migránsok!

A víz is arra folyik, merre szabadon folyhat.

Azt is nézni kellene, mi vezetett el a kerítés szükségességéhez. Felteszem: A határörizet teljes hiánya.
Válasz erre 

DR. Smit Pal 2015.08.30. 10:32:33

"A Szegedi Kattintós már korábban figyelmeztetett, hogy pusztán árnyékbokszolás az "

Ismerjuk a liberok velemenyet, meg mindig teljes erobol nyomatjak a NINCSENEK IS BEVANDORLOK, a bevandorlas nem letezik, csak kormany propaganda szoveget. 18-ban a valasztasok utan, meg liberok nem lesznek mar a parlamentben.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.30. 10:43:01

@DR. Smit Pal:

Na ja, a szegedi kattintós mint politikai think tank.
Válasz erre 

Occam beretvája 2015.08.30. 10:57:59

Óh karcsika.
A fajtád lett volna a leghangosabb ha arra pazarolja
a "törpe csúti cigány" a lélegeztetőgépekre fordítható anyagi javakat hogy abból határőrizeti erőt hozott volna létre.
Válasz erre 

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2015.08.30. 11:27:56

@Occam beretvája:

Tehát azt mondod, helyes döntés volt, hogy elhanyagoltuk a határ (Megjegyzem: egy schengeni külső határ) őrzését, minek következtében elkezdtek az őrizetlen határon át özönleni a migránsok, kik ellen most éppen többek között te uszítasz.
Válasz erre 

Hajdú Peter 2015.08.30. 11:48:12

A fő probléma mostmár, nem a kerítés, hanem a NÉMETEK. Mert hiába védjük meg a határainkat, ha a németek 10 millio számra fogadják be a bevándorlokat. És ha már ott vannak, a határok nélküli Europába, korlátlanul szétrajzanak az összes unios országban.
Vagyis 20 év mulva egész Europa iszlámálam lesz.
Egyetlen megoldás a teljes totális határzár németország irányába, illetve késöbb minden irányba.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.08.30. 11:55:35

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: AZ EU alapelve az, hogy befogadja az üldözötteket. Nem kerítés kell, hanem fel kellett volna készülni egy előrelátható eseményre. Történetesen arra, hogy a törökországi táborok túlcsordulása után meg fognak szaporodni az EU-ba tartók. Orbán is igyekezett tenni valamit, de fordítva sült el, az érkezőket a legális lehetőségek biztosítása helyett az illegális lehetőségek igénybevételére kényszerítette, most meg éppen bűnözőt akar belőlük faragni. Üldözött emberek, köztük nők, gyerekek sorsával szórakozik.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.08.30. 11:57:06

@Hajdú Peter: Legyél öngyilkos.
Válasz erre 

wolves84lb 2015.08.30. 12:42:15

@pervie but hot: a csak 8 nő és 4 gyerek helyett lettél volna te, anyád, meg még pár rokonod a teherautón...patkány vagy.
Válasz erre 

wolves84lb 2015.08.30. 12:46:59

@♔bаtyu♔: tudom, hogy úgysem fogod fel, mert osotba fideszfasz vagy, de neked sem gyanús, te gyökérgeci, hogy ez NEM izrael? Ez az EU közepe...de mind1, acsarkodj csak tovább, te batyufasz...
Válasz erre 

wolves84lb 2015.08.30. 12:50:11

@♔bаtyu♔: te jó ég...milyen 4 méteresről beszélsz, te buzifasz? Ami 3 méteres lett végül? Készen van a lófaszt...ha készen lenne az ígért határidőre, orbán geciputtony apád ott baszná szájba pintér főgengszter sanyát és hende titkárnőkúrogató csabikát...anyád hátán persze.
Válasz erre 

MHE 2015.08.30. 12:53:00

@Hannibal ante portas: Hááááááááááááát... Az a 2/3 már nagyon nem biztos. Egy felest még simán hozhat, de a 2/3 már nagyon, de nagyon inog. Ha 2018-ban minden úgy alakulna, ahogy 2014-ben, de a tapolcai körzetet átadom a Jobbiknak, akkor már rég nincs meg a 2/3. És az országban más választókerületek is vannak, pl. Budapest, ahol van esély további mandátumok elvételére, úgyhogy az a 2/3 nagyon, de nagyon inog; sőt, most ugye már nincs is meg.
Egyébként nem véletlenül lehet azt mondani a Fideszre, hogy az az új MSZP, ugyanis a szavazóbázisa is hasonló, és a története is ugyanaz lesz: a szép, lassú lemorzsolódás, elfogyás. És ezek a szavazók már nem jönnek vissza, hacsak nem villant valami nagyot a Fidesz, amit már nem tud. Ez a párt már nem alkalmas arra, mert már nem ez a lényege. Már rég nem az emberekért van, hanem önmagáért.
A fiatalokat már rég nem tudja megfogni, csak a nyugdíjasok és a kőkemény MSZP-ellenesek maradtak neki. És ezt ők is tudják, és nem tudnak semmit sem tenni ellene. Ez a migránshiszti is csak azért van, hogy megfogja a szavazótábort, mert egyébként semmit sem tud felmutatni.
Tudom, hogy 2018 még messze van, de azt is tudomásul kell venni, hogy bizonyos dolgokra már nem képes, így nagy csodát már fölösleges várni tőle.
Válasz erre 

wolves84lb 2015.08.30. 12:54:32

@A megvalósult amerikai ólom..: te fasz, és minden említett helyen úgy van, mint nálunk? Odabasztak egy kis drótot, és ennyi? Láttad te már a granadai kerítést? Legalább képen? Vagy az USA, Izrael, stb... kerítéseket?

Minek írsz, ha ennyire ostoba vagy, bazdmeg?
Válasz erre 

wolves84lb 2015.08.30. 13:01:52

@midnight coder: tipikus fideszfasz vagy...megteszel mindent, hogy igazold a "céges" bullshit-et. A kurva anyád...
Válasz erre 

wolves84lb 2015.08.30. 13:11:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jól megmondtad a büdös ballibsinek...ügyi vagy, Egyeske...itt a gyógyszered :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.30. 13:36:44

@wolves84lb:

Kiskócsag, legalább valami új sértést találtál volna ki, de neked még erre sem futja.
Válasz erre 

pervie but hot (törölt) 2015.08.31. 04:31:08

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "Csak hogy a kerítés attól is elveszi a jogot aki jogosan menekül egy másik országba, ezért a civilizált emberek ezt elítélik."

De hiszen te hazudsz! Nem meglepő, persze, ballibáktól...
A menekültstátuszért lehet a határátkelőn is folyamodni. A délszláv háborúk idején se a zöldhatáron jöttek az emberek, hanem buszokkal.
Aki a zöldhatáron settenkedve tört Európára, azt ott helyben fel kell koncolni vagy agyon kell lőni, mint egy veszett kutyát. Ahogy az izraeliek csinálják. Roppant demokratikusan.
Ja, hogy terrorizmus ellen lehet kerítést emelni?
Az, hogy követeléseket támasztanak ezek az azonosíthatatlan személyazonosságú egyének a magyar állami szervekkel szemben, ennek kikényszerítésére erőszakoskodnak, gyújtogatnak, közveszélyt okoznak, hatóság elleni erőszakot alkalmaznak, az kimeríti a terrorcselekmény fogalmát. Izraelben már lefoszforbombázták volna őket a gecibe, nagyvonalúan csak collateral damage-ként feltüntetve a csontig leégett húsú gyerekeket. Amerikában a rendőr ennél kevesebbért beleürítette volna a niggermoszlimba a Glock 17-es tárát (az 17 db 9mm-es Luger lőszer) és még újra is töltött volna. Csaxólok.
Válasz erre 

pervie but hot (törölt) 2015.08.31. 05:03:26

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "Aki pedig nem kap menedékjiogi elismerést annak úgyis el kell hagynia az országot, tehát nem kerítés kell fidesznácik, hanem gyors elbírálás."

Erre csak egy koszovói illegális bevándorló szövegét idézném egy mandineres riportból. Az illetőt kiutasították Németországból, nem maradhat, de ez nem annyira érdekli. Maradni fog. Az indokláda a legtutibb, istenre, tehát muszlimként Allahra és annak törvényére hivatkozik.
Íme:
«„már öt hónapja itt vagyok menedékkérőként és épp most kaptam meg a határozatot, hogy nem maradhatok tovább, vissza kell mennem” – mondta, és érdekes módon egyáltalán nem tűnt szomorúnak emiatt. „Ezt a határozatot emberek írták. Én csak az Isten törvényében hiszek, úgyhogy maradni fogok. Nincs az a rendőrség, ami engem oda visszavigyen” – szögezte le.»

Nem fogja elhagyni Németországot, a Magyarországról kiutasított, megtagadott menedékkérelemmel rendelkezők is kb seggtörlésre használják a határozatot, százból esetleg egyet a ballibák tiltakozása közepette visszavihetnek majd Szerbiába, ahonnan egy héten belül megint beszökik a védtelen határon.

Megoldás: aki a demokratikus, polgári, európai törvényeinkre szarik, az terrorista. Terroristákat agyon kell lőni. Ahogy a demokrácia bajnokai, Izrael és az USA is teszi.
Válasz erre 

pervie but hot (törölt) 2015.08.31. 05:09:44

@wolves84lb: az én családom nem olyan elmeroggyant vagy perverz hogy hetven agresszív muszlimmal bezsúfolódjon egy zárt teherautó hűtőrakterébe, amit légmentesen zárnak le.
Ez Darwin-díjas húzás volt.
Ha az agysebészek, IT mérnökök ennyit tudnak arrafelé a nagy muszlim világban, akkor Németországban még egy takarítói állásra se lesz esélyük.

De legalább csirkeszállító teherautó volt, nem sertéshússal szennyezett raktérben haltak meg. Ez jó pont Allahnál.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.31. 06:53:16

@pervie but hot:

"De hiszen te hazudsz! Nem meglepő, persze, ballibáktól...
A menekültstátuszért lehet a határátkelőn is folyamodni."

Engem nem is az háborít fel, hogy hazudik, mert ballibától más nem várható, ez a vérében van.

Hanem az, hogy ilyen arcátlanul teszi. Ezerszer leírták, és amúgy is ismert a törvényekből, hogy a határátkelőkön kérhet menedéket. És ez itt most letagadja a nyilvánvalót. Hogy lehet ilyen arcátlanul hazudni?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard